*burp*
Verwijderd
moet eigenlijk dezelefde hebben ... weet ik meteen waar de v-mods moeten komen en zo
gr leon
Hier moet zat staan.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:51:
die K*T kaart die jullie heben gebruikt voor de contest is ook nerges meer te koop... of ik kan hem nurges vinden....
moet eigenlijk dezelefde hebben ... weet ik meteen waar de v-mods moeten komen en zo
gr leon
Verwijderd
kan ik meteen mijn 8800 gts modden ( niet dus... want als ik hem kapot maak gooi ik mezelf uit het raam denk ik )
maar zo moet het wel lukken denk..
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
Was dus de contest-kaart van 2 jaar geleden.
[ Voor 31% gewijzigd door Maarten-NForce op 28-04-2007 12:06 ]
www.koopeendroom.nl
Mijne is ondertussen ook dood, maar heb hem wel nagellak-vrij gemaakt.Maarten-NForce schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 11:12:
Volgens mij leeft die van Lex nog, moet je maar is naar vragen.
De mijne doet het nog, stuur maar even een mailtje als je interesse hebt. Is wel gemod en onder de nagellak wat ik niet meer ga veranderenCio schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:33:
Mocht iemand die mee heeft gedaan nog een levend kaartje hebben, ik zoek er nog een.
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
(
jaja keiharde kick......Syngrow schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:04:
Dankjewel iedereen voor de felicitaties
Edit: post even weg tot einde HWI contest
[ Voor 6% gewijzigd door Extera op 08-01-2008 23:50 ]
Verwijderd
Snap eigenlijk niet precies waarom, mjah mensen kunnen nu wel ff checken hoe een goede contest in elkaar zit enzo
Ik heb liever dat de andere deelnemers op HWI die zelf uitzoeken, leren ze veel meer van
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
@onder: En anders kan ik 'm ook zo aan je geven
[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 09-01-2008 18:08 ]
Je ziet nu al dat er heel veel mensen zijn die moeite hebben met het ontdekken van die simpele dingen, dus ik laat het toch weg. Is grappig
Heb de posts wel gesaved hier, dus ik zet ze weer terug half maart
Zat hier gister te zoeken naar goede tweaks.....Syngrow schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:10:
Nee klopt, maar toch
Je ziet nu al dat er heel veel mensen zijn die moeite hebben met het ontdekken van die simpele dingen, dus ik laat het toch weg. Is grappig
Heb de posts wel gesaved hier, dus ik zet ze weer terug half maart
WTF edit hij zijn post.
AArrgghh.......even verder zoeken.
Moet DesertShooter die quote wel even weghalen dan, van die tweede post