[Tele2] Ervaringen & Discussie - Deel 7 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste
Acties:
  • 252.862 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 00:18
Pascal Saul schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:35:
Goed, nu even de klantenservice getest. Vandaag heb ik thuis een piekstroom gehad in mijn huis. Onder andere heeft het modem het begeven. Goed, geen internet, tv en telefonie, joy! Ik was na het keuze menu meteen aan de beurt en kon zonder problemen een modem bestellen. Alleen zat er een prijskaartje aan, 150 euro! Gelukkig hoef ik dit niet zelf te betalen maar toch. Duur modempje met een levertijd van 5 werkdagen :'(

Gelukkig kan ik hier een WiFi-netwerk uit de buurt oppakken dus dat scheelt alweer een beetje...
Vandaag is mijn nieuwe modem bezorgd! Het heeft inderdaad de volle vijf werkdagen geduurd, helaas.

Modem aansluiten en TV en telefonie werkte direct. Het internet nog niet, kreeg geen WAN-adres. OK, dan maar een reboot geven, welke succesvol was. Ik kreeg zelfs nog mijn oude IP terug :)

In het pakket van mij zit ook een retourbon voor het oude modem. Prima geregeld, mag alleen wel wat sneller van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168564

Helaas zijn mijn ervaringen met Tele2 momenteel ook niet zo best. Ik ben al jaren een tevreden abonnee van Zonnet, Versatel en Tele2. Heb sinds Tele2 Super. In het begin had ik een downloadsnelheid van ongeveer 960KB/s en een upload van 98KB/s. Volgens de KS kon ik gelet op de afstand naar de telefooncentrale en de kwaliteit van het koperwerk op ongeveer 1000 KB/s rekenen. Na 1 maand viel de snelheid steeds terug naar 580KB/s en als ik de modem resette dan was de snelheid voor een aantal dagen weer oké. In januari echter hielp dat ook niet meer bleef de snelheid steeds rond de 580KB/s hangen. Ik had toen tussen de modem en het ISRA 4 mtr CAT5 kanel met RJ11 stekkers. Volgens de KS/TD véél te lang, maximaal 2 meter wordt geadviseerd. Ik heb toen de modem een paar keer op ongeveer 1 mtr geplaatst, zonder en met splitter (heb nog KPN analoge telefoon), maar dat hielp allemaal geen zier. Na tig x bellen, wilde Tele2 wel een monteur langstsuren, maar dan moest de aansluiting wel conform de specs zijn. Ik dus mijn hele woning verbouwd en een monteur uitgenodigd. Deze heeft een nw modem, splitter en bekabeling geplaatst, maar dat leverde jammer genoeg niets op. Nog steeds onder de 600KB. De monteur noemt het een afstandsprobleempje. Ik zit 2600 meter van de centrale en Tele2 kan het niet oplossen. De storing zit inmiddels al ruim in maand 2, en wordt nu behandeld door de derde lijn. Deze is echter onbereikbaar voor mij en ik wacht nu al weer vanaf vrijdag of ze mij willen bellen.
Nu heb ik sinds andere havle week dat internet ook uitvalt. Ik heb al gelezen dat dit ook bij anderen gebeurt. Ik had het met de oude modem en nu ook weer met de nieuwe. Wat mij het meeste stoort aan het hele gebeuren is dat het steeds op de klant wordt afgeschoven, uw computer is niet goed, uw bekabeling is niet goed etcetc. Nu ben ik op zoek of er ook forumleden zijn met een postcode 1115?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:19

mjl

Ugh

J.E.T schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:20:
Ik wil mijn abbonement met hetnet opzeggen.

Kan dit vroegtijdig zonder kosten?
Nee
Abbo loopt nog door tot eind 2007

Zo ja waar kan ik die kosten vinden?
je abbonnement per maand x aantal maanden dat je contract nog is (+ eventuele opzeg/afsluitkosten)
Ik kan het maar niet vinden, het zou er moeten staan maar waar?
Staat ook niet duidelijk bij hetnet: je mag ze bellen op hun 0900 servicenummer waarschijnlijk.

Dit soort praktijken hebben nagenoeg alle ADSL providers, altijd per heel jaar verlengd en te laat opzeggen=1 jaar abbonnement betalen. Bij je zoektocht naar een andere provider moet je dit goed in je achterhoofd houden. Er zijn er maar weinig warbij je na het eerste jaar er dan elke maand vanaf zou kunnen zonder extra kosten!

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42753

mjl schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:59:
[...]

Nee

[...]

je abbonnement per maand x aantal maanden dat je contract nog is (+ eventuele opzeg/afsluitkosten)

[...]

Staat ook niet duidelijk bij hetnet: je mag ze bellen op hun 0900 servicenummer waarschijnlijk.

Dit soort praktijken hebben nagenoeg alle ADSL providers, altijd per heel jaar verlengd en te laat opzeggen=1 jaar abbonnement betalen. Bij je zoektocht naar een andere provider moet je dit goed in je achterhoofd houden. Er zijn er maar weinig warbij je na het eerste jaar er dan elke maand vanaf zou kunnen zonder extra kosten!
na 1 (of 2 jaar) jaar heb je een opzegtermijn van 1 maand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanabo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-02-2014
Anoniem: 168564 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:39:
De storing zit inmiddels al ruim in maand 2, en wordt nu behandeld door de derde lijn. Deze is echter onbereikbaar voor mij en ik wacht nu al weer vanaf vrijdag of ze mij willen bellen.
Nu heb ik sinds andere havle week dat internet ook uitvalt. Ik heb al gelezen dat dit ook bij anderen gebeurt. Ik had het met de oude modem en nu ook weer met de nieuwe. Wat mij het meeste stoort aan het hele gebeuren is dat het steeds op de klant wordt afgeschoven, uw computer is niet goed, uw bekabeling is niet goed etcetc. Nu ben ik op zoek of er ook forumleden zijn met een postcode 1115?
Is er al eens een lijnmeting gedaan door de KPN? Zo is een breuk of een slechte lijn tussen aansluiting en centrale vast te stellen!

Gebruikers Telel2, Glasvezel, KPN, UPC, Ziggo, Ad Exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wanabo schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:16:
[...]

Is er al eens een lijnmeting gedaan door de KPN? Zo is een breuk of een slechte lijn tussen aansluiting en centrale vast te stellen!
Ja, gisteren toevallig laten doen. Toch dank voor de tip. Volgens KPN is de lijn tussen de centrale en het ISRApunt goed, maar zit er wel een storing in het netwerk in huis. Dit zou dan in iedergeval va het ISRApunt en de modem moeten zijn, want tele2 meet de snelheid t/m de modem. Het zou dan de modem, de telefoon of de splitter kunnenn zijn. Ik heb de telefoon al losgekoppeld en dat levert voor de adsl verbinding geen verbetering op en dat geldt ook voor de splitter. Ik heb ook al een nieuwe modem, ik kan me ook niet voorstellen dat het daarin zit, toch? Alhoewel ik heb begrepen dat deze nu niet van echte topkwaliteit is...De bekabeling tussen ISRA en de modem is door de monteur van Tele2 aangelegd. :? Dus daar zal ook geen storing inzitten.
De storing is nu in behandeling bij netwerkbeheer Tele2. Ff afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:31

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 168564 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:50:
[...]

De bekabeling tussen ISRA en de modem is door de monteur van Tele2 aangelegd. :? Dus daar zal ook geen storing inzitten.
De storing is nu in behandeling bij netwerkbeheer Tele2. Ff afwachten maar.
De kabels zijn echt niet vanzelfsprekend goed als een monteur ze maakt, ik heb alles bij mij opnieuw gedaan om van de problemen af te zijn en niet weer te hoeven wachten op een monteur :/
Bij mij was er ook nog een heel andere storingsbron, nl. de cai kabel die in m'n pc (tvkaart) zit.
Het heeft even geduurd voor het duidelijk was, maar op de cai kabel kan een vrij grote stoorspanning staan die z'n weg via de netwerkkabels naar het modem zoekt.
Hierdoor had ik regelmatig het bekende rode adsl lampje en moest ik het modem uit en aan zetten om hem weer aan het werk te krijgen.
Ik heb nu de cai kabel ontkoppeld met een 'mantelstroomfilter' en de problemen zijn voorbij :)
Als de kabel vanaf het isra punt een platte kabel is dan kan deze makkelijk storingen oppikken van naburige kabels, kijk daar ook eens naar.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:25:
[...]

De kabels zijn echt niet vanzelfsprekend goed als een monteur ze maakt, ik heb alles bij mij opnieuw gedaan om van de problemen af te zijn en niet weer te hoeven wachten op een monteur :/
Bij mij was er ook nog een heel andere storingsbron, nl. de cai kabel die in m'n pc (tvkaart) zit.
Het heeft even geduurd voor het duidelijk was, maar op de cai kabel kan een vrij grote stoorspanning staan die z'n weg via de netwerkkabels naar het modem zoekt.
Hierdoor had ik regelmatig het bekende rode adsl lampje en moest ik het modem uit en aan zetten om hem weer aan het werk te krijgen.
Ik heb nu de cai kabel ontkoppeld met een 'mantelstroomfilter' en de problemen zijn voorbij :)
Als de kabel vanaf het isra punt een platte kabel is dan kan deze makkelijk storingen oppikken van naburige kabels, kijk daar ook eens naar.
Oké, dank voor deze tip, daar heb ik nog niet eerder bij stilgestaan. Mijn cai aansluiting en de aansluiting van de telefoon (lees ISRA) zitten in de woonkamer op 60 cm van elkaar. De cat4-kabel van het ISRApunt naar de modem loopt langs de hoofdkabel van de cai en de splitter zit daar natuurlijk ook dichtbij. Kun je dat dan oplossen met een mantelstroomfilter? Hoe sluit je die dan aan, rechtstreeks op het punt waar de cai je huis inkomt of kan dat ook op een ander punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 168564 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:23:
[...]

Oké, dank voor deze tip, daar heb ik nog niet eerder bij stilgestaan. Mijn cai aansluiting en de aansluiting van de telefoon (lees ISRA) zitten in de woonkamer op 60 cm van elkaar. De cat4-kabel van het ISRApunt naar de modem loopt langs de hoofdkabel van de cai en de splitter zit daar natuurlijk ook dichtbij. Kun je dat dan oplossen met een mantelstroomfilter? Hoe sluit je die dan aan, rechtstreeks op het punt waar de cai je huis inkomt of kan dat ook op een ander punt?
De cai kabel heeft een eigen aarde en deze is anders dan de lichtnet randaarde.
Omdat mijn pc voeding op de randaarde zit kreeg ik een vervelende lekstroom tussen de cai kabel en de lichtnet aarde.
Een afstand van 60cm tussen de kabels is wel goed, probeer eens of het helpt om de cai kabel los te nemen.
Zo niet dan is dit niet het probleem en hoef je ook geen filter ergens tussen te zetten ;)
De cat4 kabel is vatbaar voor stoorsignalen, kijk eens of je toevallig ergens een nieuw apparaat in gebruik hebt sinds de snelheid onstabiel is geworden.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 12:17
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met hun Wii? Zodra ik mijn Wii aanzet kan ik het modem weer resetten. Het stopt er gewoon mee. 1,5 jaar verder en ik zit nog steeds met die rommel. Aan die 20Mb heb ik niets want mn torrents moet ik afknijpen op maximaal 10 anders hangt het hele zooitje. NU met die Wii er bij is het helemaal feest, spelen en downloaden = dood modem :(

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Die Bruine schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:44:
Aan die 20Mb heb ik niets want mn torrents moet ik afknijpen op maximaal 10 anders hangt het hele zooitje.
Da's ook een manier om de fup af te dwingen :+
Waarom de wii hem om zeep helpt wil ik ook wel weten, een soort tcpip optimizer op dat ding helpt misschien wel maar het modem kan gewoon niet tegen veel connecties tegelijk |:(
Tele2 kennende zal hier de 1e 5 jaar ook niets aan veranderen, ze staan niet eens standaard wap-2 toe terwijl dat gewoon op het modem zit :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:03
Weet iemand waar je kan vinden hoeveel huurtegoed je hebt?

Ben toen ingegaan voor voetbal (+10€ extra per maand) zou daarbij 50€huurtegeod krijgen, maar ik vind dit nergens in terug??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 00:38:
[...]

Da's ook een manier om de fup af te dwingen :+
Waarom de wii hem om zeep helpt wil ik ook wel weten, een soort tcpip optimizer op dat ding helpt misschien wel maar het modem kan gewoon niet tegen veel connecties tegelijk |:(
Tele2 kennende zal hier de 1e 5 jaar ook niets aan veranderen, ze staan niet eens standaard wap-2 toe terwijl dat gewoon op het modem zit :O
WPA-Private heb ik anders gewoon aanstaan op die davolink! zoeken in het forum en zult vinden ;)
WPA2 kan je ook aanzetten!

ps: Je modem is dan wel minder goed bereikbaar oid maar internet en telefonie werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212740

Heb een vraagje, ik ga binnenkort verhuizen in juni, blijf wel in dezelfde straat wonen.
Hoelang van te voren moet ik aangeven dat ik ga verhuizen?
Zijn er mensen die lang moesten wachten en problemen hadden.

Heb een 20mbit lijn + het voetbal rbij.
Ik had het toen voor 3 jaar afgesloten en bevalt me goed.

Kan ik gewoon weer voetbal erbij nemen of verlengen?
Die 20 mbit kan nu wel wat minder, heb een kleine vent nu, dus zit niet meer zoveel achter de pc.

Wie heeft hier ervaring mee en weet wat ik het beste kan doen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 42753 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:49:
[...]

WPA-Private heb ik anders gewoon aanstaan op die davolink! zoeken in het forum en zult vinden ;)
WPA2 kan je ook aanzetten!

ps: Je modem is dan wel minder goed bereikbaar oid maar internet en telefonie werkt prima!
Ik ga maar niet op de details in maar wpa-2 staat hier al een jaar aan ;)
Je verkloot het menu er aardig mee maar het gaat erom dat stiekum toch werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Die Bruine schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:44:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met hun Wii? Zodra ik mijn Wii aanzet kan ik het modem weer resetten. Het stopt er gewoon mee. 1,5 jaar verder en ik zit nog steeds met die rommel. Aan die 20Mb heb ik niets want mn torrents moet ik afknijpen op maximaal 10 anders hangt het hele zooitje. NU met die Wii er bij is het helemaal feest, spelen en downloaden = dood modem :(
Een losse router ertussen wil wellicht helpen... kun je met dat tele2 modem een dmz instellen ? Dan kun je je router DMZ maken en dan verder alles daar door laten regelen.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 00:55
En hier (Hoeksche Waard) ligt Tele2 er weer helemaal uit, geen telefoon, geen internet. Dit sinds gistermiddag. Laatste keer (ongeveer een maand geleden) duurde het 4 dagen voordat de telefoon het weer deed, en 5 dagen voordat internet werkte.

Dat, in combinatie met @ random disconnects van internet zodra er gebeld wordt (10% van de keren dat er een telefoongesprek gaande is), echo's voor de persoon aan de andere kant van de telefoonlijn en een internetverbinding die regelmatig onder de 200kb/s max. duikt (3mbit verbinding), ik ben Tele2 meer dan zat :(

Overigens heb ik al vele malen met ze aan de lijn gehangen, de lijn zou zijn "opgewaardeerd" etc etc, maar ik merk geen enkel verschil in performance of stabiliteit. Zijn er meer in mijn regio die dit probleem hebben?

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168657

05-04-2007 Storing Tele2 Compleet Lite en ADSL Lite
5 april 2007, Storing Tele2 ADSL Lite en Compleet Lite Tele2 ADSL Lite of Compleet Lite klanten ondervinden mogelijk problemen met de internet- of telefonie verbinding. Tele2 werkt aan een oplossing. Helaas is de oplostermijn op dit moment onbekend. Onze excuses voor het ongemak."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Anoniem: 42753 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:51:
[...]

na 1 (of 2 jaar) jaar heb je een opzegtermijn van 1 maand....
Je hebt helemaal gelijk, ik was even abuis met een andere provider ...
4. Duur en Beëindiging
4.1. De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, met een
minimumperiode van 1 jaar, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
De Overeenkomst kan uitsluitend worden beëindigd zoals in de Algemene
Voorwaarden is bepaald.
4.2. Na de minimumperiode van 1 jaar heeft de Klant het recht de Overeenkomst
met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand te beëindigen, tenzij
uitdrukkelijk anders is overeengekomen, onverlet de nakoming van de (betalings)
verplichtingen door de Klant. De Klant dient de Overeenkomst te beëindigen
volgens de op de Website voorgeschreven procedure.
4.3. Ongeacht het bepaalde in deze Overeenkomst zullen in ieder geval de
verplichtingen uit artikel 10(Garanties), artikel 12 (Tarieven & Betalingen), artikel
13 (Aansprakelijkheid), artikel 14 (Overmacht), artikel 15 (Privacy), artikel 16
(Intellectuele Eigendomsrechten) na het einde van deze Overeenkomst van
kracht blijven.
Hulde voor tele2 (m.b.t. deze voorwaarde dan .....)

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Als het goed is worden wij binnenkort aangesloten op Tele2Vision :) Wat ik zelf erg handig vind, is dat uitzendingemist te raadplegen is via de tv :)

Best of all: Krijg het een jaar gratis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ik had er een hard hoofd in, maar hier is een verhuizing prima verlopen

12 maart verhuizing doorgegeven via de site
3 april ging mijn signaal eraf op mijn oude adres
4 april deed het internet + bellen het weer op mijn nieuwe adres

ik heb ADSL 2+ verbinding met 20 Mb Internet + Telefonie + Live Eredivisie

hier op mijn nieuwe adres haal ik 100kb/sec meer :)

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 17:15

T-8one

take it easy, take a sisi

Gisteren eindelijk alles bij mij aangesloten door een monteur, blijkt er in de Centrale van KPN nog een of ander kruiskabeltje niet aangesloten te zijn.
Iemand een idee hoelang dit nu weer kan gaan duren?
Bij de helpdesk wisten ze het niet, en zeiden bijna dat ik daarvoor KPN maar moest bellen :')

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Laatst online: 28-05 11:42

RammY

Dát!

Ligt er aan hoe snel en hoe de monteur het doorgeeft en hoe snel Tele2 het doorgeeft.
Als dit allemaal de zelfde dag nog gebeurt en KPN voert zn werk netjes uit.... ga dan maar van 48 uur uit.

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Weet iemand hoe het zit met de rechten mbt tot het voetbal?

Tot wanneer kan ik voetbal blijven kijken met tele2, is daar al iets over bekend?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

henkyyyyyyy schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:32:
Weet iemand hoe het zit met de rechten mbt tot het voetbal?

Tot wanneer kan ik voetbal blijven kijken met tele2, is daar al iets over bekend?
Zie je registratieformulier :) pakket omschrijving

[ Voor 72% gewijzigd door RammY op 19-04-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

M'n abbo is nog steeds niet voor elkaar ik begin er een beetje genoeg van te krijgen.

Halverwege Januari m'n abbo aangevraagd, meteen bevestigd gekregen dat alles voor 4 maart geregeld zou zijn.
eind Februari maar eens gebeld waarom ik nog niets van het gehoord had, bleek dat ze m'n postcode niet konden matchen met de straatnaam. Over drie weken zou alles geregeld zijn, drie weken later nog eens gebeld helaas het matchen lukte nog steeds niet.
M'n aanvraag zou doorgeschoven worden naar een andere afdeling.
1,5 week later een brief thuis gekregen dat alles geregeld was en ik een afspraak kon maken met de installateur. Afspraak gemaakt met de installateur die het dus afgelopen maandag kwam installeren.
Helaas bleek er geen signaal te staan op m'n isra punt, volgens de installateur was er een kruiskabeltje in de KPN centrale niet aangesloten. Hij had hiervoor een storingsmelding aangemaakt die binnen 2 dagen opgelost zou zijn.
Diezelfde maandag nog even naar de Tele2 helpdesk gebeld om ervoor te zorgen dat zij er ook van wisten en om eens te informeren hoelang het ging duren. Daar wisten ze van niets.
Gisteren nog maar eens gebeld om te vragen waarneer alles gaat werken. Na wat standaard tests uitgevoerd te hebben is m'n probleem doorgezet naar een andere afdeling.
Maar nu komt het vreemde, ik hield mij in eerste instantie van de domme en lied de KS alle tests uitvoeren. Daarna heb ik gevraagd of het probleem niet kon zijn dat m'n telefoonlijn nog niet aangesloten was bij KPN, dat kon volgens de mevrouw van de KS niet want anders zou m'n aansluiting niet opgeleverd zijn.
De technische dienst heeft zeven dagen om het probleem op te lossen, gaf de KS aan.

Ik heb voor mezelf besloten ze nog twee weken te geven om alles te regelen, lukt het niet binnen deze termijn dan vraag ik m'n abbo wel ergens anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Heeft niemand problemen met tele2 of vraagt niemand het aan? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:59

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
T-8one schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:20:
Om eerlijk te zijn is de verbinding (afgezien van de 1 a 2 keer dat VOIP ff niet werkte) superstabiel en haal ik een stabiele 1,6 MB/sec met downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindStorm
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01-2024
Ik heb het een week of 3 geleden aangevraagd, volgens Tele2 is de lijn maandag (23 april) technisch opgeleverd. Ik heb echter nog geen modem/decoder ontvangen. Kan me er op dit moment nog niet zo enorm druk om maken, aangezien de technische oplevering officieel op 13 mei zou plaatsvinden.

Het gaat overigens om een nieuw abbonement, op een locatie waar nog geen kpn abbo aanwezig was (de koperlijn wel). Afstand tot wijkcentrale: 1259 meter.

Zal wel even laten weten tot welke snelheid ik daadwerkelijk kom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217202

Ik heb sinds enkele weken tele2 vision gold. In maart aangevraagd, in april opgeleverd. Geen problemen gehad tot nu toe. Met downloaden kom ik tot de 15 Mb/s. Ik zit 917m van de centrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik heb nu een jaar ongeveer het 4mbit pakket en idd een paar keer voip storing (ook alweer ff geleden) en verder geen klachten. Tja zou wat sneller mogen, maar als ik 20 mbit aanvraag ben ik mijn gratis bellen (zonder start tarief) kwijt ;)
2 jarig contract, ben benieuwd hoe dat volgend jaar verder gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
T-8one schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:20:
Ach ja, wat zijn problemen, je acceptatiecriteria gaan vanzelf omlaag als je een tijdje bij Tele2 zit. De laatste tijd was vooral het telefonisch verkeer dramatisch: de persoon aan de andere kant van de lijn hoorde zijn gehele zin voordat ik kon antwoorden. Je wil niet weten hoe vermoeiend een dergelijk telefoongesprek is met je halfdove opa :P. Daar is laatst "iets" aan gedaan, waardoor we nu alleen nog maar het laatste woord 2 maal horen. Het vertrouwen dat alles helemaal goed komt heb ik niet.

Het frappante is dat een aantal mensen die ik dagelijks spreek uit Scandinavië (ja, via World of Warcraft) allemaal problemen hebben (gehad) met Tele2. Blijkbaar is de dienstverlening en kwaliteit overal hetzelfde, dus dat kun je Tele2 nageven :+

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04-2023

Struis

Tis wat he.....

Sinds een paar weekjes het Super abbo van Tele2 tot 20 mbit.
- modem was er 2 dagen voordat de verbinding opgeleverd was
- aansluiten en werken
- 1,6 mb per seconde stabiele download
- ongeveer 900 meter van centrale af.

Al met al niet ontevreden het is alleen jammer dat hun nieuwsgroepen gecapt zijn op 65 kb/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
Ik heb bij een kennis hetzelfde probleem. Alles is prima opgeleverd alleen de connectie tussen de telefooncentrale en zijn ISRA-punt niet. Laat dit nu net van KPN zijn :( Op wie moet je nu de schuld afschuiven? KPN moet het oplossen maar Tele 2 moet het aansturen. Wie van de twee komt zijn afspraken nu niet na?

In dit geval ging het om een nieuwe aansluiting op een nieuwe lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169981

Ik ben van plan een abonnement te nemen op Tele2 Vision Gold + Internet + Telefonie.

Er staat op de specificaties-pagina (zie link beneden) bij Vereist voor installatie dat ik een KPN telefonie abonnement moet hebben. Nou heb ik sinds een paar maanden telefonie via Concepts ICT. Betekent dit dat ik nu eerst naar KPN moet gaan en dan pas naar Tele2 of kan ik ook meteen naar Tele2?

http://tele2.nl/shop/TV/full_specificaties.htm

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 169981 op 28-04-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217202

Anoniem: 169981 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 12:13:
Ik ben van plan een abonnement te nemen op Tele2 Vision Gold + Internet + Telefonie.

Er staat op de specificaties-pagina (zie link beneden) bij Vereist voor installatie dat ik een KPN telefonie abonnement moet hebben. Nou heb ik sinds een paar maanden telefonie via Concepts ICT. Betekent dit dat ik nu eerst naar KPN moet gaan en dan pas naar Tele2 of kan ik ook meteen naar Tele2?

http://tele2.nl/shop/TV/full_specificaties.htm
Een KPN abbonnement is niet meer nodig, in tegenstelling tot de informatie die op de website van tele2 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 26-05 09:36
Struis schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:21:
Sinds een paar weekjes het Super abbo van Tele2 tot 20 mbit.
- modem was er 2 dagen voordat de verbinding opgeleverd was
- aansluiten en werken
- 1,6 mb per seconde stabiele download
- ongeveer 900 meter van centrale af.

Al met al niet ontevreden het is alleen jammer dat hun nieuwsgroepen gecapt zijn op 65 kb/sec.
\www.tweaknews.nl

als tele2 klant kom je op een speciale pagina waar je met korting de dienst kunt afnemen. Ik neem zelf de 10mb variant af, wat een stabiele download van circa 1,25 mb/s oplevert.
Heeft niemand problemen met tele2 of vraagt niemand het aan?
Sinds oplevering in 3e week januari van dit jaar geen enkel probleem gehad, geen downtime (die ik gemerkt heb). Zeer tevreden klant :+

[ Voor 15% gewijzigd door thefox154 op 28-04-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
Anoniem: 217202 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 23:33:
[...]

Een KPN abbonnement is niet meer nodig, in tegenstelling tot de informatie die op de website van tele2 staat.
Een particulier heeft vaak maar een aansluiting ;) Je kan inderdaad Tele2 aanvragen zonder KPN-lijn maar de moet natuurlijk thuis wel aangesloten worden. De vraag is of je zomaar twee analoge lijnen kan hebben zonder al te veel verbouwing.

Tele2 zou je lijn kunnen migrereren, denk ik, wanneer je het telefoonnummer niet geporteerd is. Zeker weten doe ik dat niet maar kan er wel wat bij voorstellen. Probeer het anders gewoon aan te vragen via de website of te bellen, dan merk je het snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169981

Ik heb nog een vraagje waar ik op de website van Tele2 geen duidelijkheid over krijg.

Vanaf morgen is er een kanaal met Comedy Central. Kunnen Tele2 gebruikers die kanaal (nu The Box denk ik) ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindStorm
Pascal Saul schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:03:
[...]

Ik heb bij een kennis hetzelfde probleem. Alles is prima opgeleverd alleen de connectie tussen de telefooncentrale en zijn ISRA-punt niet. Laat dit nu net van KPN zijn :( Op wie moet je nu de schuld afschuiven? KPN moet het oplossen maar Tele 2 moet het aansturen. Wie van de twee komt zijn afspraken nu niet na?

Laat ik ook meedoen dan...23 april is mijn verbinding 'opgeleverd', maar volgens tele2 heeft kpn iets niet goed gedaan in de wijkcentrale. Ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren om op te lossen, zowel ik als mijn vriendin zijn aan het afstuderen dus hebben internet nogal hard nodig...

Oh en wat is de samsung decoder oerlelijk zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144160

Wat het "geschil" betreft: Als de connectie tussen de telefooncentrale en ISRA niet in orde is moet Tele2 een monteur aansturen met toegang tot de centrale. Deze zal dan in de centrale controleren of de kruisdraden tussen de Tele2 apparatuur en de KPN koperlijn goed aangesloten zitten. Als daar het probleem niet ligt, wordt er een KPN monteur aangestuurd om op het huisadres de bekabeling te controleren TOT het isra. Alles achter het isra is verantwoording klant (vandaar ook de scheiding IS (infrastructuur, verantwoording telco) en RA (randapparatuur, verantwoording afnemer)). Als Tele2 opdracht geeft hangt het van de beschikbaarheid van een monteur af, maar in de meeste centrales zijn wel dagelijks monteurs bezig om mensen aan en af te sluiten ;) dus dat hoeft niet de vertraging te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125863

Pfft.. sinds vrijdag hapert het beeld verschrikkelijk als we tv kijken via tele2. Vallen er zenders uit en sinds zondag mogen we genieten van een alternatief menu voor het voetbal waardoor we geen radio e.d. kunnen luisteren, staan alle tv zenders door elkaar en doen ze het nog altijd niet allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

Anoniem: 144160 schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:14:
Wat het "geschil" betreft: Als de connectie tussen de telefooncentrale en ISRA niet in orde is moet Tele2 een monteur aansturen met toegang tot de centrale. Deze zal dan in de centrale controleren of de kruisdraden tussen de Tele2 apparatuur en de KPN koperlijn goed aangesloten zitten. Als daar het probleem niet ligt, wordt er een KPN monteur aangestuurd om op het huisadres de bekabeling te controleren TOT het isra. Alles achter het isra is verantwoording klant (vandaar ook de scheiding IS (infrastructuur, verantwoording telco) en RA (randapparatuur, verantwoording afnemer)). Als Tele2 opdracht geeft hangt het van de beschikbaarheid van een monteur af, maar in de meeste centrales zijn wel dagelijks monteurs bezig om mensen aan en af te sluiten ;) dus dat hoeft niet de vertraging te zijn.
Ga ik je toch even verbeteren.
Aller eerst zal er een Troubleticket bij KPN in worden gediend voor controle op de kruisdraden of dat de lijn onderweg niet spaak loopt oftewel colo <> isra verhaal.
Is het duidelijk dat het probleem zich voordoet voor de SIP kast, dan zal de Telco zelf een monteur aan gaan sturen voor controle van apparatuur in de colo.
En je weet net zo goed als mij dat een Telco zijn/haar klanten niet handmatig afsluit in een colo ruimte :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Pascal Saul schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:03:
[...]

Afgelopen vrijdag weer eens gebeld hoe en wat.
Het probleem blijken niet de kruisdraden te zijn, ook de centrale is volgens de telefoniste het probleem niet.
Ze liet doorschemeren dat misschien het "schlob" (o.i.d. zegt mij niets) waar ik op aangesloten zit het probleem is. Het probleem is nu weer doorgeschoven naar een andere afdeling die binnen drie werkdagen contact met mij op gaat nemen en het probleem op lost.
Ik begin er steeds meer de balen van te krijgen en zit eraan te denken om de hele boel maar op te zeggen. Ik ben alleen bang dat ik dan weer tegen het probleem aanloop dat tele2 mijn lijn bezet blijft houden (uiteraard niet met opzet :') )en ik bij de nieuwe provider ook weer erg lang kan gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-05 14:39
is het nou wel of niet verstandig om tele2 te nemen. Ik zit te twijfel om adsl (20mbit) tv gold en telefonie af te nemen bij ze. Dit is dan maar voor 45 euro. Spot goedkoop dus voor alles. Ik betaal nu bij Planet + KPN met belkosten en alles ook 45 euro per maand. En dan komt de tv van UPC er nog bovenop. Dus het word voor mij goedkoper en sneller.

Wie heeft er in de regio 3772 tele2? en wat zijn jouw ervaringen

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindStorm
MindStorm schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:06:
[...]

Laat ik ook meedoen dan...23 april is mijn verbinding 'opgeleverd', maar volgens tele2 heeft kpn iets niet goed gedaan in de wijkcentrale. Ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren om op te lossen, zowel ik als mijn vriendin zijn aan het afstuderen dus hebben internet nogal hard nodig...

Oh en wat is de samsung decoder oerlelijk zeg :P
Een updateje:

De TD van tele2 belde net, ze wisten niet op welk aderpaar de dslconnectie was aangezet. Ik ga dus straks even de aderparen omdraaien en kijken of het dan wel wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

MindStorm schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:52:
[...]

Een updateje:

De TD van tele2 belde net, ze wisten niet op welk aderpaar de dslconnectie was aangezet. Ik ga dus straks even de aderparen omdraaien en kijken of het dan wel wil :)
Dat heb ik gisteravond ook gedaan, het was indd verkeerd aangesloten :') door de monteur dus

Er komen bij mij twee rode draden op het isra punt uit, eentje echt rood de andere rood/wit.

De hele rode moest aangesloten worden ipv die rood/witte.
Ik heb trouwens zo'n ouderwetse aansluiting met een lasdop en koper lijntje omhuld met papier ipv plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Weeet iemand nog een actie code die ik kan roepen naar de klantenservice :+

Ik heb nu 4mbit incl gratis onbeperkt bellen (actiecode 568) maar wil eigenlijk wel wat snellers, maar niet het gratis bellen kwijt raken. Is er niet een speciale actiecode voor 10mbit incl onbeperkt gratis bellen (dus ook zonder starttarief) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindStorm
T-8one schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:03:
[...]

Dat heb ik gisteravond ook gedaan, het was indd verkeerd aangesloten :') door de monteur dus

Er komen bij mij twee rode draden op het isra punt uit, eentje echt rood de andere rood/wit.

De hele rode moest aangesloten worden ipv die rood/witte.
Ik heb trouwens zo'n ouderwetse aansluiting met een lasdop en koper lijntje omhuld met papier ipv plastic.
Het was inderdaad iets met aderparen hier, maar wat ingewikkelder dan alleen 'het zijn de andere aderparen'. In mijn is/ra punt komt een zo'n dikke kabel binnen (blauw) en die gaat in een soort van verdeelstation (het echte is/ra punt dus). Daar zaten wat aders van de buren verkeerd. Aangezien die toch geen aansluiting hebben brengt dat geen gezeur met zich mee. Gelukkig kon ik er zelf bij, anders had er toch een kpn monteur moeten komen.

Wou nog wel even zeggen dat de kennis/vriendelijkheid van de tele2 helpdesk zeer goed was/is, ben goed geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindStorm
hjs schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:16:
Weeet iemand nog een actie code die ik kan roepen naar de klantenservice :+

Ik heb nu 4mbit incl gratis onbeperkt bellen (actiecode 568) maar wil eigenlijk wel wat snellers, maar niet het gratis bellen kwijt raken. Is er niet een speciale actiecode voor 10mbit incl onbeperkt gratis bellen (dus ook zonder starttarief) :?
Waarschijnlijk niet. Volgens mij zijn ze afgestapt van het volledig gratis bellen (zoals wel meer providers) je betaald nu na 19:00 iets van 3-5 ct starttarief, het hele gesprek is gratis (heb tele2 compleet + telefoon + tv, 20 mbit, betaal de eerste 6 mnd 35,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Nee hoor, Tele2 verkoopt ook nog steeds pakketten incl. 24/7 gratis bellen.

Ik ben gisteren nog overgestapt van:
Versatel Compleet Family 4 mbit/1mbit, inclusief 24/7 gratis bellen zonder starttarief
à € 45,00.

Naar: Tele2 Compleet 4 mbit/1mbit, inclusief 24/7 gratis bellen zonder starttarief à € 39,95
(eerste 6 mnd: € 29,95).

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ja die zag ik staan, vind alleen een tientje p/m extra een beetje veel (vroegah was gratis bellen 5 europ p/m extra bij Versatel) en het is ook "maar" 4mbit.

Ik had de klantenservice een berichtje gestuurd en ik werd vanmorgen gebeld.
Helaas niks, maar ik moet regelmatig de site in de gaten houden, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Klopt, ik heb een paar jaar geleden ook € 5,00 extra betaald voor het 24/7 gratis bellen. Ik ben iig blij dat Tele2 dit ook weer sinds kort aanbiedt.

Ik geloof dat Tiscali ook nog een pakket heeft met 24/7 gratis bellen, zonder starttarief. Maarrrrrrr.....dan bij je wordt je wél geconfronteerd met het feit dat je minstens een paar weken telefonisch offline bent! (dat is tenminste zo bij diegene die reeds bellen middels Voip)

Ik hoop trouwens dat men weer "vergeet" mijn DL capaciteit te cappen (is sinds mijn Pilot periode nog steeds uncapped) :+

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-06 11:44

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik heb 15 maart Tele2Vision Gold aangevraagd. We zijn nu bijna 2 maanden verder en ik wacht nog steeds. Maandje geleden opgebeld om te vragen naar de status. Na een paar minuten zoekwerk van meneer de helpdesk werd me verteld dat het pakketje onderweg was, en eind van deze week binnen zou zijn. Anderhalve week later nog steeds niets binnen, dus nog maar eens gebeld. Nu werd me verteld dat de order was "vastgelopen". Dus ik vraag wat er precies was vastgelopen.. Het pakketje was naar de zwolseweg verstuurd (een straat in Apeldoorn ofzo), terwijl ik in Eindhoven woon! De straatnaam lijkt ook totaal niet op de straat waar ik daadwerkelijk woon. Als ik woensdag weer niets gehoord heb (het is dan weer 2 weken geleden dat ik aan de lijn gehangen heb) ga ik maar weer eens bellen.. Ik zit nu al 2 maanden zonder internet, en het is zwaar annoying!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

FREAKJAM schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:03:
Ik heb 15 maart Tele2Vision Gold aangevraagd. We zijn nu bijna 2 maanden verder en ik wacht nog steeds. Maandje geleden opgebeld om te vragen naar de status. Na een paar minuten zoekwerk van meneer de helpdesk werd me verteld dat het pakketje onderweg was, en eind van deze week binnen zou zijn. Anderhalve week later nog steeds niets binnen, dus nog maar eens gebeld. Nu werd me verteld dat de order was "vastgelopen". Dus ik vraag wat er precies was vastgelopen.. Het pakketje was naar de zwolseweg verstuurd (een straat in Apeldoorn ofzo), terwijl ik in Eindhoven woon! De straatnaam lijkt ook totaal niet op de straat waar ik daadwerkelijk woon. Als ik woensdag weer niets gehoord heb (het is dan weer 2 weken geleden dat ik aan de lijn gehangen heb) ga ik maar weer eens bellen.. Ik zit nu al 2 maanden zonder internet, en het is zwaar annoying!
Hebben ze tegenwoordig wel een doe het zelf paket voor TV,internet en telefoon?

Maar bereid je er maar op voor dat het een en ander nog wel even kan duren. Tele2 heeft administratief de boel volgens mij niet zo heel netjes op orde.

Bij mij werkt alle inmiddels ongeveer twee weken, en ben er nu het eindelijk werkt eigenlijk wel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

T-8one schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:55:
[...]

Hebben ze tegenwoordig wel een doe het zelf paket voor TV,internet en telefoon?

Maar bereid je er maar op voor dat het een en ander nog wel even kan duren. Tele2 heeft administratief de boel volgens mij niet zo heel netjes op orde.

Bij mij werkt alle inmiddels ongeveer twee weken, en ben er nu het eindelijk werkt eigenlijk wel tevreden over.
Dat is dus ook het leuke, op de website stond aangegeven dat het door een monteur werd geïnstalleerd.
Toen ik de eerste keer belde naar de helpdesk werd me verteld dat het om een doe-het-zelf-pakketje ging. Ik snap er de ballen van :S

edit: inmiddels maar even een mailtje gestuurd met de vraag wat de orderstatus is, en of het nu om een doe-hetzelf-pakket gaat, of dat het door een monteur wordt geinstalleerd 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door FREAKJAM op 07-05-2007 12:02 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

FREAKJAM schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:00:
[...]

Dat is dus ook het leuke, op de website stond aangegeven dat het door een monteur werd geïnstalleerd.
Toen ik de eerste keer belde naar de helpdesk werd me verteld dat het om een doe-het-zelf-pakketje ging. Ik snap er de ballen van :S

edit: inmiddels maar even een mailtje gestuurd met de vraag wat de orderstatus is, en of het nu om een doe-hetzelf-pakket gaat, of dat het door een monteur wordt geinstalleerd 8)7
Bij mij is het door een installateur gedaan, zou me 50 euro kosten die ik contant aan hem moest betalen.
Hij heeft er echter niet om gevraagd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

T-8one schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:04:
[...]

Bij mij is het door een installateur gedaan, zou me 50 euro kosten die ik contant aan hem moest betalen.
lol, wat een kneus. Krijg net bevestiging dat de mail door Tele2/Versatel goed is ontvangen. Ze streven mij binnen 24 uur te beantwoorden. Ben benieuwd :X

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen op
7-5 omstreeks 12:35u. Dit is helaas niet gelukt.

Uit onze gegevens is gebleken dat uw order is vastgelopen. Wij verzoeken u om contact met onze klantenservice op te nemen zodat wij dat probleem voor u kunnen oplossen.

Onze excuses voor het ongemak.
grr, dit werd me 1,5 week geleden ook al verteld.. vind het gewoon laks dat ze zelf niet even contact opnemen, wanneer ze zien dat de order is vastgelopen! :X

edit:

zojuist dus weer naar ze gebeld, en nu blijkt er administratief weer iets anders niet in orde te zijn.. en mag ik over 3 werkdagen weer terugbellen om de status op te vragen.. :(

[ Voor 25% gewijzigd door FREAKJAM op 07-05-2007 13:24 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Gister voor de 3de keer gebeld, administratie was wederom vastgelopen. Werd me toegezegd dat men er direct achteraan zou gaan, en men vroeg naar me 06 om me op te bellen bij eventuele problemen. Nog geen minuut geleden werd ik door ze gebeld met de mededeling dat het pakket 15 mei geactiveerd wordt, en dat het pakketje een dag eerder zal bezorgd worden. Expliciet hierom gevraagd, omdat in dit topic staat vermeld dat het door een monteur geinstalleerd moet worden. Het gaat echter duidelijk om een DHZ-pakket.. aldus mevrouw aan de telefoon :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 29-05 10:05
oh.. mijn bestelling van tele2compleet 4mbit + bellen is in behandeling.
Nu zie ik dat ze voor hetzelfde geld 20mbit bieden..
Toch eens achteraan gaan...

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 29-05 10:05
Jammer.. dat is dus niet mogelijk :(

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Heb sinds het begin 20mbit+live eredivisie a 39.99 de maand. Alleen destijds met aansluiten (grote) problemen gehad, tijdje geen internet gehad oftewel de bekende aansluitproblemen. Sinds alles aangesloten is nooit meer problemen gehad, download lekker snel, wireless werkt goed en eredivisie voetbal is ook genieten elk weekend

heb trouwens nog het oude 201amr modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Anoniem: 109288 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:48:
Heb sinds het begin 20mbit+live eredivisie a 39.99 de maand. Alleen destijds met aansluiten (grote) problemen gehad, tijdje geen internet gehad oftewel de bekende aansluitproblemen. Sinds alles aangesloten is nooit meer problemen gehad, download lekker snel, wireless werkt goed en eredivisie voetbal is ook genieten elk weekend

heb trouwens nog het oude 201amr modem
ben benieuwd hoe het aansluiten mij vergaat.. hoop deze week de kabels aan te mogen sluiten..
welke problemen had je precies met het aansluiten?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:59

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
T-8one schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:04:
[...]

Hmm...een installateur betalen? Da's nieuw...meestal wordt het gewoon via Tele2 gefactureerd...'k zou nooit een monteur cash betalen (en al helemaal niet zonder dat ik een betaalbewijsje kreeg)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb nog een modem en decoder staan, wilde tele2 nooit terughebben toen ik ben verhuisd. Iemand interesse? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acq
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

Voor de mensen met Tele2 compleet: hoe zitten jullie met packet loss van binnen naar buiten en van inet naar je aansluiting toe?

Dar ben ik namelijk al twee maanden mee over in de clinch met de dames en heren van Tele2. Men krijgt het nameijk niet voor elkaar om een lijn te leveren die er niet geregeld uit ligt en verder stabiel is van snelheid. Telefoon (VOIP) valt ook geregeld zomaar even weg. Na veel gezeur en tig helpdeskers gesproken te hebben (1e lijns is tamelijk niveau nul, tot mijn grote spijt en uiteindelijk geven ze dat ook wel toe), vind men het vreemd dat de lijn zo reageert en werd mij gevraagd of ik een nieuw of een oud modem had (kun je zien aan matte of glanzende voor kant en aan logo). Blijkt dat die nieuwere Davolinks nog brakker zijn dan de oude en nu hebben ze na twee nieuwen toch maar een oudere gestuurd.

Beetje jammer dat je echt een ijtertje moet zijn voor ze je eens serieus nemen. Maar onderhand heb ik het idee dat er gewoon meer mis zit. Die lijn wordt gemonitord aande hand van smokeping op een server in Redbus, welke meerdere lijntjes in de gaten houdt. Als je dan iedere middag en avond packet loss tot 3% langs ziet komen, dan ga ik aan bandbreedte problemen denken. Vervelende is alleen wel dat als de heren van het hoofdkantoor van Tele2 (die WEL op internet mogen en dus mee kunnen kijken) vanaf eigen bakken gaan testen, ze geen loss zien. Je zou haast gaan denken dat er dus vanaf Redbus naar Tele2 netwerk wat gezeur zit. Zou me nog niet verbazen ook.

Tele2 is echter van mening dat de koperkabeltjes in de grond klok kunnen kijken en daardoor loss veroorzaken op bepaalde tijden. Sure... Vroeger heeft er altijd XS4ALL op gezeten en dat gaf nooit enig probleem. Ze zijn zelfs huisinstallatie wezen controleren (welke uiteraard goed was). En nu weten ze het niet meer. Onderhand kan ik een boek schrijven over de domme antwoorden die je van ze krijgt. Te sneu voor worden soms. Plaatsvervangende schaamte.

Oude modem wat er nu aan zit, is een fractie stabieler. Lijn heeft er nog niet uitgelegen, maar wel weer loss en instabiele snelheid en wegvallende telefoonlijn.

Vraag ik mij toch af hoe dat bij andere gebruikers is? Zou iemand kunenn aangeven wat de kwaliteit van hun lijn is?

Voorbeeldjes van de reacties van die lijn.

(en als je Tele2 niets vindt, waarom nem je het dan? --> Lijntje van mijn ouders)

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTec
  • Laatst online: 21-02-2023
Hi,

Heb nu Tiscali 12 Mb, maar zit te kijken naar Tele2 20mb. Zit alleen nog met paar vragen.

Ik heb in de Tiscali modem een 2e sip geconfigureerd obv Voipbuster, kan ik dit ook met een Tele2 modem?
Tiscali rekent 10 euro extra als je 100% telefonie via hun doet. Is dat bij Tele2 ook? Of ben je zoiezo verplicht om van je KPN af te stappen met een Tele2 Compleet pakket.
Heb in het verleden problemen gehad met mijn Tiscali moden als ik een Battlefield 2142 server lijst update deed. Kent de modem van Tele2 ook enige van zulke problemen. Ben nl BF2142 fanaat en wil dus geen ellende met mijn game.
Hoe gaat Tele2 met een eigen server om. Mag dat? Kan ik zelf de NAT/PAT bepalen?

Iets anders wat ik zou moeten weten?

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:31
Ik heb gisteren ook Tele2 Compleet 20 MBIT incl. Telefonie besteld.

Heb nu nog Tweakdsl B10. De verbinding werkt perfect, alleen moet vanaf volgende maand 40 euro gaan betalen. Dit vind ik te duur dus daarom stap ik over per 1 juli.

15-05-2007: Bestelling geplaatst tele2.
15-05-2007: Brief voor de overname verstuurd aan Tweakdsl.

Ik zal jullie op de hoogte houden van de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Lijn is dus sinds gister actief.. maar pakket al binnen? Nee hoor 8)7

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb een vraagje voor de mensen die al eens zijn geupgrade....

Mijn huidige abonnement is:
  • 4 Mb/s internet
  • Vaste telefoonaansluiting
  • Voetbalpakket (TV/Radio); selectie van Eredivisie wedstrijden
  • Digitale decoder
  • Tele2 Videotheek
Nu wil ik graag upgraden naar:
  • Tele2 Compleet
  • Tot 20 Mb/s downstream
  • 1 Mbit/s upstream
Mijn vraag is of ik de selectie van eredivisie voetbal wedstrijden kan blijven kijken, ik kon daar namelijk niets over vinden. (Op het upgrade formulier staat de digitale decoder gewoon, en gecheckt bij een nieuw abonnement zit deze er ook bij)

Thnx Alvast :)

Edit: Volgens mij heb ik het antwoord toch kunnen vinden, het antwoord is dus JA (correct me if I'm wrong). http://www.tele2.nl/klantenservice/support.xml?x=2&n=0

[ Voor 12% gewijzigd door Aloys op 18-05-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Aloys, volgens mij moet je dan een tv pakket erbij nemen. Bij de Gold versie zit ook live voetbal.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Dat klopt als ik alle wedstrijden wil kijken, maar nu kan ik een selectie van de wedstrijden kijken (, als ik het goed heb). (Overigens kan ik via me browser de rest bekijken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

nog steeds geen pakketje gehad :(

morgen maar weer een keer bellen, betaal al een paar dagen voor de verbinding!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 109288 op 21-05-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

....

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 109288 op 21-05-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

en ja hoor, order is weer vastgelopen.. (4de keer) ze hadden de order nu verwerkt zonder mijn straatnaam te gebruiken (alleen postcode en huisnr dus), maar toch krijgen ze het niet voor elkaar alles te fixen.. mijn straat ligt toch echt in eindhoven! :(

krijg er echt een slappe van! als het nog een week duurt, en heb weer geen duidelijkheid, dan ga ik gewoon een andere provider nemen (speedlinq ofzo), zolang het maar een pakket is met tv/telefonie/internet

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
Vandaag is alles aangesloten en het werkt goed, alleen de snelheid van internet is nog niet zo als ik gedacht heb, 4Mbit. De afstand naar de telefooncentrale is naar schatting: 709 meter. Iemand Tips, of moet ik nog geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

inTIMidate schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 00:50:
Vandaag is alles aangesloten en het werkt goed, alleen de snelheid van internet is nog niet zo als ik gedacht heb, 4Mbit. De afstand naar de telefooncentrale is naar schatting: 709 meter. Iemand Tips, of moet ik nog geduld hebben?
en je hebt een 20mbit pakket genomen?

afstand is niet eens zo groot, dus zou sneller moeten zijn!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

inTIMidate schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 00:50:
Ditzelfde probleem heb ik ook al een tijdje met Tele2(4 weken) en het 1e lijns niveua is idd brak(zeg maar niks) ik heb al herhaaldelijk gebeld, wat opviel was dat de snelheid daarna ineens naar 9Mbit schoot. Dat terzijde overigens.
Nu een aangetekende brief de deur uit waarin Tele2 2 weken de tijd krijgt om dit op te lossen.
Oh en misschien nog een mooie voor de FP, de norm voor de te halen snelheid bij iig 20Mb is 600Kb/s :(

Ik zou zeggen bij elke keer dat je belt de naam en alles wat ze doen noteren en semi-kwaad(maar wel redelijk ;) ) aan de lijn hangen en je niet laten afschepen met stomme smoesjes zoals:
vb Wifi verbinding van de Davo is brak; antwoord HD, Zijn uw WiFi drivers up-to-date? Mijn antwoord, bij andere AP's heb ik er geen last van. Zijn antwoord, Zijn uw WiFi drivers up-to-date? ...... Uiteindelijk maar gezegd dat ze dat zijn >.>
Iig, praat technisch dan heb je kans dat ze je redelijker gaan behandelen en snappen de mutsen die er werken je niet en wordt je doorverbonden.

Maar goed, ik ben Tele2 iig zat en ik hoop snel over te kunnen naar een echte ISP

[ Voor 25% gewijzigd door GravGunner op 22-05-2007 10:05 ]

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212403

Hallo allemaal ik heb nu een paar maanden tele 2.
20mb adsl internet geen telefonie en ook geen tv van hun
het bevalt me tot mijn verbazing heel goed internet heeft er nog nooit zover ik weet uitgelegen.
en de snelheid valt ook niet tegen haal ongeveer 850 kb/s op een payserver.

dat het wel werkt bij sommige mensen mag ook wel een gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carismagdi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-06 08:36
Hier werkt het al dik een jaar naar alle tevredenheid, heb net mijn abbo verlengd.

Wel sinds kort weer met de kabel en niet draadloos. Draadloos met payserver kwam ik niet verder dan 800 a 900k, nu met een kabel gaat ie tot 1500k. Hebben ook telefoon van Tele2, werkt ook super. Ik heb geen klagen

Afstand tot centrale is ongeveer 1000m.

GigaByte GA-A75M-UD2H, AMD Fusion A8-3870, 8GB PC12800, 750GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
Ik heb gisteren ook Tele2 Compleet 20 MBIT incl. Telefonie besteld.

Heb nu nog Tweakdsl B10. De verbinding werkt perfect, alleen moet vanaf volgende maand 40 euro gaan betalen. Dit vind ik te duur dus daarom stap ik over per 1 juli.

15-05-2007: Bestelling geplaatst tele2.
19-05-2007 Brief van tele2 ontvangen van de aanvraag 20MBIT internet + telefonie.
15-05-2007: Brief voor de overname verstuurd aan Tweakdsl.
22-05-2007: Brief ontvangen van Tweakdsl over opzeggen tweakdsl per 1 juli.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Status bestelling

1. De bestelling is ontvangen door Tele2.
2. De respijtperiode van uw bestelling is verstreken.
3. De bestelling is verder verwerkt door Tele2.
4. Tele2 is gestart met de technische voorbereiding.

Ik zal jullie op de hoogte houden van de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 23-05 12:55
Ik ook bezig met overstappen van KPN InternetplusBellen Go (1500/256 - a 34,95) naar Tele2 Compleet (20000/1000 a 29,95) ga qua snelheid, financieel en bellen (ook na 19.00 uur gratis vast) op vooruit. Tevens gratis draadloos modem in bruikleen. Beiden hebben starttarief overigens. Tiscali T5 ook nog in gedachten gehad maar niet gedaan.

Nu loopt mn abo van KPN nog tot 17 augustus dus die zit ik lekker uit. Tele2 gebeld en aangevraagd om te starten op 15 augustus bij Tele2.

Analoge lijn heb ik nooit voor InternetplusBel gehad.

Mijn situatie:
12-05-2007 - Gebeld met Tele2 om abo af te nemen
12-05-2007 - Heb zelf KPN gebeld en opgezegd op (was moeilijk om digitale tel. nr te behouden dus wordt niet gemigreerd)
19-05-2007 - Brief ontvangen van KPN omtrent opzegging half augustus
21-05-2007 - Weer Tele2 gebeld omtrent nog niet ontvangen bevestigingsbrief. Konden niks in systeem vinden. Opnieuw aangemeld nu maar weer week wachten anders weer bel. Slordige administratie. Niet echt lekker begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bij Tele2 werkt het beter als je een analoge Kpn lijn porteert, overigens gaat deze situatie bij andere providers ook vaak fout omdat er (nog) geen duidelijke procedures voor zijn bij met name Kpn.
Gewoonlijk zeg je Kpn niet zelf op, Tele2 hoort dit te doen maar in deze situatie heeft Tele2 een onbezette lijn nodig om adsl te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

ik wacht nu al bijna 2,5 maand en heb niet eens een brief van tele2 gehad :?
Ik snap echt niet wat er fout is gegaan..

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Laatst online: 30-05 15:27
Vervallen

[ Voor 94% gewijzigd door Kozz op 25-05-2007 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
FREAKJAM schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:13:
ik wacht nu al bijna 2,5 maand en heb niet eens een brief van tele2 gehad :?
Ik snap echt niet wat er fout is gegaan..
Misschien een keertje bellen naar Tele2, ik had mijn aanmeldingsbrief binnen 3 dagen op de deurmat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

drpeer_holland schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:33:
[...]

Misschien een keertje bellen naar Tele2, ik had mijn aanmeldingsbrief binnen 3 dagen op de deurmat liggen.
al 5x met ze aan de tel gehangen, order is al tot 4x toe vastgelopen :?
eerst verkeerde straatnaam, toen weer iets mis met me adres.. toen hebben ze proberen te activeren door alleen gebruik te maken van me postcode (dus niet me straatnaam), toen werd ik op een vrijdag gebeld, dat de dinsdag erop me pakket uitgeleverd en activeerd zou worden.. maar het was voor de verandering weer vastgelopen, en nu zijn we inmiddels weer een week verder..

[ Voor 12% gewijzigd door FREAKJAM op 25-05-2007 11:57 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW2001
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
Is er nog een hobbyist geinteresseerd in een projectje? Zie:
[Tele2] Multimedia-decoder emulator
(de bedoeling is zonder de multimediadecoder, tele2 tv te ontvangen op pc of laptop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:11

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik heb een nieuwbouwhuis dat op 14 juni wordt opgeleverd. Kan ik alvast Tele2 bestellen of moet ik eerst bij KPN een lijn aanvragen :?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-06 16:01
Ligt er wel een fysieke lijn?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Laatst online: 27-05 19:45
dat lijkt me niet relevant en bovendien buitengewoon waarschijnlijk. Ik zou tele2 de lijn laten aanvragen, bij mij was dat gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71133

ik heb een tele2 compleet abbo van 4mb krijg ik dan geen 20 mb abbo voor die 29,95,- :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wokschotel schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:13:
Ik heb een nieuwbouwhuis dat op 14 juni wordt opgeleverd. Kan ik alvast Tele2 bestellen of moet ik eerst bij KPN een lijn aanvragen :?
vraag ABSOLUUT geen KPN abbo aan. dit is niet meer nodig. . Als er fysiek een lijn ligt van kpn waar nog geen signaal van dsl, telefonie etc op staat gewoon tele2 bellen als je geen kpn abbo wilt en zeggen dat je een raw copper lijn met diensten van tele2 wilt bestellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 42753 op 28-05-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 42753 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:06:
[...]

vraag ABSOLUUT geen KPN abbo aan. dit is niet meer nodig. . Als er fysiek een lijn ligt van kpn waar nog geen signaal van dsl, telefonie etc op staat gewoon tele2 bellen als je geen kpn abbo wilt en zeggen dat je een raw copper lijn met diensten van tele2 wilt bestellen.
Mooi dat dit nu mogelijk is. Ik moest eerst een abbo bij KPN nemen, en deze over laten nemen door Tele2. Dit was wel 3 jaar geleden.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik heb alleen een fysieke lijn liggen (dat is wat woningbureau mij vertelde), maar wat tele2 daar aan heeft weet ik niet.. Weet wel dat ik nog meer een hekel krijg aan het beleid van dit bedrijf, aangezien ik nu al 2,5 maand wacht! Gratis Eredivisie kijken tot augustus zou ik krijgen.. jeuj kan ik de wedstrijd van de johan cruijff schaal nog net zien :(

edit:

heb ze zojuist een mailtje gestuurd..
Beste Tele2,

Bij deze wil ik vragen hoe het met de orderstatus is van mijn Tele2Vision Gold pakket. Administratief verloopt de order niet goed, en zijn er al wat problemen geweest. Mijn adresgegevens kloppen 100%. Er ligt een fysieke lijn, maar heb geen kpn-abonnement. Het moet dus een raw copper lijn worden waarop al jullie diensten draaien. Mocht er binnen korte termijn geen duidelijkheid ontstaan wat er nu mis is, wil ik jullie vragen alles te annuleren aangezien ik al 2,5 maand wacht, en nog niets bekend is.

Gaarne reageren via email, aangezien ik telefonisch niet kan reageren ivm met mijn werk. Gaarne mail naar xxx@gmail.com

met vriendelijke groet,

xxx
xxx
xxx
Ben benieuwd hoe snel een reactie in me mailbox staat..

[ Voor 53% gewijzigd door FREAKJAM op 29-05-2007 12:08 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Als ik vandaag geen mailtje krijg, bekijken ze het maar.. Neem wel Orange ADSL+Telefonie, en neem wel UPC Digital TV erbij.. ben ik net zo duur uit in totaal zowat, alleen mis ik het voetbal.. Nou daar moet ik dan maar mee leven :|

Kweet alleen niet of het verstandig is om direct Orange aan te vragen nu, of dat ik eerst weer moet wachten tot Tele2 zijn/haar "activiteiten" ten opzichte van mijn order stop zet.

[ Voor 28% gewijzigd door FREAKJAM op 30-05-2007 11:46 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 21:27
Goede avond,

Ik zit al een tijdje na te denken om over te stappen naar tele2 (20 Mbit)+telefonie.
Echter lees ik hier in verschillende reacties dat de snelheid nogal tegen valt.

Momenteel heb ik een 12 Mbit ADSL2+ abbo via Telebyte en een KPN basis abbo, hiermee haal ik zo'n 1100 kb/s, als ik hem vol open zet. Meestal zet ik de modem op GDMT, omdat ik nogal ver van de centrale zit (1850m) wat de stabiliteit niet ten goede komt.
Dit euvel blijft hetzelfde bij een eventuele overstap, waardoor ik van mening ben dat de snelheid niet veel omhoog kan gaan en overstappen dan ook weinig nut heeft.

Wat vinden jullie hiervan ?

Ze zouden eigenlijk de straat moeten opbreken en overall Glasvezel neer leggen.
Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Tele2 vaste diensten, andere onderwerpen horen thuis in:
- Tele2 Mobiel: [Tele2 Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2