Dat weet ik niet.
Zo een database (Fourstack) bijhouden is mensenwerk.
Kan maandag al in orde zijn of volgende maand pas...
Daarom mijn Telfort suggestie. Die zitten dichter bij de bron, zo gezegd.
Dat weet ik niet.
Okay, Telfort heeft inderdaad wel een prima vergelijkbare pakketten (ik zou dan voor de 80Mbit gaan ipv van de 40. Ook al haal ik dan slechts 50Mbit is dat nog altijd 10Mbit erbij waar ik maar 4 euro per maand voor betaal).cornfed99111 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 23:02:
[...]
Dat weet ik niet.
Zo een database (Fourstack) bijhouden is mensenwerk.
Kan maandag al in orde zijn of volgende maand pas...
Daarom mijn Telfort suggestie. Die zitten dichter bij de bron, zo gezegd.
Verwijderd
Verwijderd
ThinkPadd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:12:
Wat zegt https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ bij 'VDSL2*' ? Dat is de max. snelheid die mogelijk is over het lijntje naar jouw huis.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door cornfed99111 op 11-10-2016 13:24 ]
Een budgetprovider zoeken om vervolgens een 'lijntje' van zo'n 80 euro/maand op reserve te hebben is mij een beetje teveel van het goede. Ik wil juist mijn kosten omlaag brengen, niet verhogen.cornfed99111 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:24:
Waarom dan niet eerst Tele2 aanvragen en laten aansluiten en pas na tevreden zijn Ziggo opzeggen?
Omdat je wijzigt van infrastructuur, zitten beide aansluitingen elkaar niet in de weg.
En bij problemen heb je altijd nog internet en tv van Ziggo achter de hand.
Het dubbele abonnement hoeft ook geen jaren te duren..Gadgeteer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:03:
[...]
Een budgetprovider zoeken om vervolgens een 'lijntje' van zo'n 80 euro/maand op reserve te hebben is mij een beetje teveel van het goede. Ik wil juist mijn kosten omlaag brengen, niet verhogen.
Maar als Tele2 dan tegenvalt zit je er wel een jaar aan vast, schiet niet op denk ik.cornfed99111 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Het dubbele abonnement hoeft ook geen jaren te duren..Maandje overlap moet voldoende zijn.
Omdat je de woorden 'zorgeloos', 'bang' en 'kopzorgen' gebruikte in je post, leek mij mijn suggestie een redelijk alternatief voor al die overpeinzingen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:20:
Dag Jongens,
Ik heb dit te zien gekregen via https://netco-fpi-info.fourstack.nl/, Welke Alles in 1 pakket kan ik dan het beste nemen? Ik woon in Delft.
[afbeelding]
Dat is bij elke provider zo.Knielen schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:50:
[...]
Maar als Tele2 dan tegenvalt zit je er wel een jaar aan vast, schiet niet op denk ik.
cornfed99111 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:24:
Waarom dan niet eerst Tele2 aanvragen en laten aansluiten en pas na tevreden zijn Ziggo opzeggen?
Omdat je wijzigt van infrastructuur, zitten beide aansluitingen elkaar niet in de weg.
En bij problemen heb je altijd nog internet en tv van Ziggo achter de hand.
cornfed99111 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Het dubbele abonnement hoeft ook geen jaren te duren..Maandje overlap moet voldoende zijn.
Omdat je de woorden 'zorgeloos', 'bang' en 'kopzorgen' gebruikte in je post, leek mij mijn suggestie een redelijk alternatief voor al die overpeinzingen.
Knielen schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:50:
[...]
Maar als Tele2 dan tegenvalt zit je er wel een jaar aan vast, schiet niet op denk ik.
Reden te meer om zo goed mogelijk te proberen alle voor en nadelen tegen elkaar af te wegen. Ziggo werkt gewoon goed maar ik wil heel graag de kosten omlaag zien te brengen.
Telfort is wel direct een stuk duurder dan Tele2 en biedt dan ook nog minder snelheid.ThinkPadd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:10:
Je zou ook nog naar Telfort kunnen kijken. Ik ben daar in 9401 erg tevreden over.
[ Voor 70% gewijzigd door ThinkPad op 13-10-2016 10:25 ]
Wellicht nog wat ter overdenkingGadgeteer schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:06:
[...]
Telfort is wel direct een stuk duurder dan Tele2 en biedt dan ook nog minder snelheid.
Keuzes maken ... moeilijk moeilijk
Dance with the stars
Vwb snelheid, dat is natuurlijk eigen aan de gebruikte netwerktechniek. xDSL wordt ook altijd uitgedrukt in max. zoveel mB per seconde.robbierzz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:25:
[...]
Wellicht nog wat ter overdenking. Ik ben recent ook overgestapt van kabel (Delta in mijn geval..) naar Tele2. Enige ding wat opvalt, de beloofde snelheid haal je niet, je kunt maximaal +- 95% van de snelheid halen (50 wordt dan dus 47,5). Verder valt ons de reactiesnelheid van de TV-box wel enigszins tegen. 'Even de TV-gids' raadplegen duurt wel enkele seconden voordat deze wordt getoond. Het irriteert nog niet, maar denk dat vrouwlief dat snel gaat doen
.
Dat hangt van de afstand af die je hebt tot aan de centrale. Hier haalt mijn upload 6Mbit/s (ik heb een 50/5 verbinding).robbierzz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:25:
Enige ding wat opvalt, de beloofde snelheid haal je niet, je kunt maximaal +- 95% van de snelheid halen (50 wordt dan dus 47,5).
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Klopt wel dat het een maximale snelheid is, hoewel Tele2 zegt er eerlijk over te zijn; het is de te verwachten snelheid, geen tot en met. Althans dat is de marketing eromheenGadgeteer schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:36:
[...]
Vwb snelheid, dat is natuurlijk eigen aan de gebruikte netwerktechniek. xDSL wordt ook altijd uitgedrukt in max. zoveel mB per seconde.
De snelheid van de aangeboden TV box zal niet veel lager zijn dan die van mijn Horizonbox. Dit went redelijk snel.
Het modem geeft aan dat 'ie 110 mbit kan halen, ik heb echter een 50 abo. Heb meerdere reacties in dit topic gezien waarbij het feitelijke verlies uitkomt op +- 5% (100 wordt 95, 50 wordt 47). Op basis daarvan concludeer ik dat het niks te maken heeft met de afstand, maar alles met dat Tele2 een paar procent reserveert voor het regelen van een aantal zaken op de lijn. Over de upload hoor je mij overigens niet klagen, die is ruim 30 mbit.Universal Creations schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:15:
[...]
Dat hangt van de afstand af die je hebt tot aan de centrale. Hier haalt mijn upload 6Mbit/s (ik heb een 50/5 verbinding).
[ Voor 44% gewijzigd door robbierzz op 14-10-2016 11:00 ]
Dance with the stars
Verwijderd
Postcodecheck op Telfort geeft aan dat ik max. 80/8 kan bestellen. Voor mij is 80 down misschien zelfs genoeg, echter een up van 8 is wel heel erg 2012.ThinkPadd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:24:
Hoezo minder snelheid?
Ik heb nu 50/10 van ze en ga morgen naar 100/?? waarschijnlijk.
Voordeel van Telfort is voor mij het kunnen gebruiken van een eigen modem (Fritz!box 7360 heb ik er nu aan hangen). Internet en TV werkt daar prima mee. Ook routed mode, zodat je Netflix op de Arcadyan HMB2260 settopbox kunt gebruiken. Telefonie geen idee, dat heb ik niet.
Mocht je nog wat willen weten stuur maar een DM, het gaat hier nu wat offtopic
Bij mij zegt hij ook 80/8 als ik nu de postcodecheck invul op de Telfort site. Ik trek toch echt 100/30 naar binnen met dat 80/8 pakketGadgeteer schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:59:
[...]
Postcodecheck op Telfort geeft aan dat ik max. 80/8 kan bestellen. Voor mij is 80 down misschien zelfs genoeg, echter een up van 8 is wel heel erg 2012.
De snelheid die Tele2 aanbiedt lijkt me voor mij de beste keus (max. 100/30).
[ Voor 102% gewijzigd door ThinkPad op 17-10-2016 15:07 ]
Even afwachten of de lijn nog omhoog gaat in snelheid, of misschien een ander modem eraan hangen die vvdsl aankan. Maar dat is een stapje verderVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 05:39:
Hier is sinds kort vvdsl geleverd, maar ik kwam niet verder dan 99Mb/s op het modem.
In de praktijk was dat dus ongeveer 90Mb/s (met speedtest).
Daarna had ik het modem opnieuw gestart en nu haal ik max 90 Mb/s.
Volgens de monteur had ik ongeveer 110Mb/s attainable.
Heeft iemand tips om dit te verhogen?
[afbeelding]
Verwijderd
Ik zag dat voor sommige RJ11 kabels CCA wordt gebruikt.HvanderT schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:29:
[...]
Even afwachten of de lijn nog omhoog gaat in snelheid, of misschien een ander modem eraan hangen die vvdsl aankan. Maar dat is een stapje verder
Bij meerdere VVDSL2 lijnen gezien dat de snelheid soms wel 10/15 mbit per keer herstarten scheelt. Hoe hoger de snelheid hoe hoger het verschil soms kan zijn lijkt het welVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 05:39:
Hier is sinds kort vvdsl geleverd, maar ik kwam niet verder dan 99Mb/s op het modem.
In de praktijk was dat dus ongeveer 90Mb/s (met speedtest).
Daarna had ik het modem opnieuw gestart en nu haal ik max 90 Mb/s.
Volgens de monteur had ik ongeveer 110Mb/s attainable.
Heeft iemand tips om dit te verhogen?
[afbeelding]
Ben wel heel benieuwd of dit nog mogelijk is. Zelf heb ik een Netgear R7000. De modem van Tele2 vind ik helemaal niks. Bereik is echt super slecht.Flappie schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:57:
[...]
Oh ja zeker wel. Dan heb je de Davolink helemaal niet meer nodig. Je kunt gewoon de instellingen in de Speedtouch zetten. Je Speedtouch is dan modem en router
De instellingen voor Tele2 ADSL vindt je hier
Welk modem heb je nu?Cobraa schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:21:
[...]
Ben wel heel benieuwd of dit nog mogelijk is. Zelf heb ik een Netgear R7000. De modem van Tele2 vind ik helemaal niks. Bereik is echt super slecht.
Zou geweldig zijn als ik die er tussen uit kan halen.
Iemand hier mee ervaring mee?
[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 20-10-2016 13:32 ]
Sucks... Heb een technicolorcornfed99111 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:01:
[...]
Welk modem heb je nu?
Die Netgear is alleen een router zonder modem. Dus die kan je niet direct aansluiten op je telefoonlijn.
Als je aangesloten bent op een KPN buitenring straatkast met alleen internet, moet je eens kijken in de welkomstbrief. Daar moet een login staan die het mogelijk maakt om een eigen modem te installeren in plaats van de Technicolor. Je moet op zoek naar een modem dat geschikt is voor Vectored VDSL2.
[ Voor 4% gewijzigd door cornfed99111 op 21-10-2016 08:13 ]
Mumsel schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:44:
4. Vul bij username de gebruikersnaam onder het kopje "Inloggegevens MijnTele2" uit de welkomstbrief in met daarachter @tele2.nl dus bijvoorbeeld d.jansen@tele2.nl, vul bij wachtwoord het wachtwoord ook uit de brief. Dit was in mijn geval een combinatie van hoofdletters, kleine letters en cijfers.
cornfed99111 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:12:
moet je eens kijken in de welkomstbrief.
Heb tele2 (internet only) voor iemand besteld en wil met een FB7360 gaan werken.ThinkPadd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:14:
Nieuwe VDSL-klanten krijgen die tegenwoordig in de welkomstbrief
Ok, dan klopt het dat ik die nog niet heb gezien...cornfed99111 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:39:
De welkomstbrief krijg je na afloop van je herroepingstermijn, als het goed is.
Als het wachtwoord verandert van 'Mijn Tele2', dan is die anders dan het vorige wachtwoord.![]()
Maar wat bedoel je precies daarmee? Dat wachtwoord is niet hetzelfde als je netwerk wachtwoord.
[ Voor 6% gewijzigd door albino71 op 27-10-2016 10:47 ]
Ja, op https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ staan dan meerdere distributiepunten. Als je op de centrale zit dan zie je maar één distributiepunt.albino71 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:58:
Is dat ergens te checken of je op een kpn buitenring komt?
[ Voor 12% gewijzigd door albino71 op 27-10-2016 11:10 ]
[ Voor 37% gewijzigd door albino71 op 27-10-2016 11:18 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Universal Creations op 27-10-2016 12:56 ]
De brief kreeg ik een ongeveer een week voordat mijn aansluiting actief werd. Als je je wachtwoord verandert voor mijn.tele2.nl blijft het wachtwoord uit de brief werken om via de Fritzbox in te loggen. In mijn ervaring werkt dit ook als je direct op de VVDSL-centrale wordt aangesloten. Heb dit laatst bij een kennis in Bodegraven in orde gemaakt die ook direct op de centrale zat. Met glasvezel heb ik geen ervaring.albino71 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:17:
[...]
[...]
[...]
Heb tele2 (internet only) voor iemand besteld en wil met een FB7360 gaan werken.
Enig idee wanneer je deze welkomstbrief krijgt en of iedereen die krijgt?
Wat gebeurt er als je je ww van mijn tele2 veranderd?
Even wat personen gequote ivm notificatie
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
Je krijgt een Experiabox V10. Weinig kans op kinderziekten. Is gewoon het standaard KPN modem.peacelord schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:03:
Vorige week de overstap gezet naar de NLEx. Reden is tweeledig; kosten en gebruikte apparatuur Tele 2.
Voor wat betreft de kosten zijn ze de afgelopen jaren toch flink wat gestegen. Nuttig dat een nieuwe partij als NLEx druk gaat zetten op de prijzen. Mijns inziens een initiatief dat steun verdient.
Als het gaat om de router en de settopbox zal het spul van NLEx allicht van een recentere datum zijn. Dat geeft risico's op kinderziektes maar ik ben graag bereid om dat risico te dragen. Overigens werd ik vrij snel na mijn toenadering tot de nieuwe isp benaderd door de huidige. Niet om een concurrerend aanbod neer te leggen maar meer om een soort van opheldering. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om op te stappen. Zo was de intonatie v betrokken Tele2 medewerker in ieder geval.
Lang leve de vrije markt!
De lijn is vandaag opgeleverd en ik heb helaas geen brief gezien. Is dat vreemd?Mumsel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:56:
[...]
De brief kreeg ik een ongeveer een week voordat mijn aansluiting actief werd. Als je je wachtwoord verandert voor mijn.tele2.nl blijft het wachtwoord uit de brief werken om via de Fritzbox in te loggen. In mijn ervaring werkt dit ook als je direct op de VVDSL-centrale wordt aangesloten. Heb dit laatst bij een kennis in Bodegraven in orde gemaakt die ook direct op de centrale zat. Met glasvezel heb ik geen ervaring.
[ Voor 97% gewijzigd door Skobes op 01-11-2016 19:29 ]
Bij elke provider krijg je een welkomstbrief met inlogcodes/instellingen voor diverse dingen.albino71 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:01:
[...]
De lijn is vandaag opgeleverd en ik heb helaas geen brief gezien. Is dat vreemd?
Verwijderd
Nee hoor. Laatst ook Tele2 geïnstalleerd bij iemand die geen brief met inlogcodes had. Specifiek voor moeten bellen.cornfed99111 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 03:43:
[...]
Bij elke provider krijg je een welkomstbrief met inlogcodes/instellingen voor diverse dingen.
Dus ja, vreemd.
Hoe weet je dan je inloggevens van mail en "Mijn Tele2"?Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 06:32:
[...]
Nee hoor. Laatst ook Tele2 geïnstalleerd bij iemand die geen brief met inlogcodes had. Specifiek voor moeten bellen.
Verwijderd
Door te bellen?cornfed99111 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:19:
[...]
Hoe weet je dan je inloggevens van mail en "Mijn Tele2"?
Zo werkt dat niet. Ook niet bij Tele2.
[ Voor 4% gewijzigd door cornfed99111 op 02-11-2016 16:33 ]
Verwijderd
Dat vermoed ik ook.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:05:
Wellicht een foutje.
Verwijderd
Dat is inderdaad een goede tip en had ik inderdaad al aan gedacht.cornfed99111 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:35:
[...]
Dat vermoed ik ook.
Ik zou wel de wachtwoorden aanpassen, als dat nog niet gebeurd is.
Want het kan zijn dat die brief bij iemand anders beland is en dus nu de mail kan meelezen....
[ Voor 23% gewijzigd door albino71 op 02-11-2016 18:21 ]
[ Voor 28% gewijzigd door cornfed99111 op 03-11-2016 14:57 ]
herkenbaarWaah schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:38:
balen, zit net 2 maanden met dat domme technicolor ding. Die gebruik ik niet eens, heb maar een repeater erbij gekocht die wel fatsoenlijk bereik + 5Ghz AC heeft.
Dance with the stars
Dit kan niet ding is helemaal dicht gespijkerd enige optie die je hebt is een eigen router er achter hangen in soort van dmz............robbierzz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:20:
[...]
herkenbaar..
Gelijk een vraag, ik wil graag de DNS instellingen aanpassen die door het modem worden uitgegeven. Heb de opstelling nu zon staan, dat mijn eigen router een switch is in het eigen netwerk, waardoor ik op dat apparaat geen andere DNS servers meer kan opgeven. Heeft iemand 'n idee of het kan, en zo ja, hoe ik de DNS instellingen in het Technicolor modem kan veranderen?
[ Voor 21% gewijzigd door Arjan1986 op 04-11-2016 11:16 ]
Behalve de nieuwe modem, zit er nog meer in het vat:Prolution schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:43:
Bij Tele2 wordt nu bij de (V)VDSL abo's een nieuw modem geleverd, namelijk de ZTE Experiabox V10 net zoals KPN momenteel levert.
Zie de PDF die bij ZTE Modem staat
https://www.tele2.nl/klan...net/internet-installeren/
En bevestiging op het Tele2 Forum: https://forum.tele2.nl/va...23/index1.html#post363023
Leuk! Ik heb me aangemeld!SkyFlyer schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:42:
[...]
Behalve de nieuwe modem, zit er nog meer in het vat:
https://www.tele2.nl/tvtesten/
Heb zelf via-via de nieuwe interface al gezien en gebruikt, ikzelf vind het een verademing t.o.v. de huidige interface. Kan het iedereen aanraden. Zal kijken of ik al wat foto's mag plaatsen van hoe het eruit ziet (denk het niet overigens), maar kan je dus aanraden om je hiervoor aan te melden. Heb nog niet gehoord wat de testperiode is, maar dat zul je wel horen als je je aanmeld.
It ain't stupid if it works!
Vertel eerst een welk abonnement je exact hebt, welk modem je hebt ontvangen en welke snelheden je ziet als je je postcode invult op KPN Fourstack.
T2 internet basic tot 50 mbBalance schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:58:
[...]
Vertel eerst een welk abonnement je exact hebt, welk modem je hebt ontvangen en welke snelheden je ziet als je je postcode invult op KPN Fourstack.
[ Voor 3% gewijzigd door pawarana op 05-11-2016 21:35 ]
Dat hoort toch niet zo lang te duren? Ik dacht altijd dat een kwestie van minuten was.vr6-only schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:49:
Je lijn is zich aan het intrainen, bekend iets en klopt inderdaad. De komende tijd zul je merken dat de snelheid omhoog gaat. Reset je modem niet, zet het niet uit etc. Dit zorgt allemaal maar voor verstoringen.
Bij mijn neef duurde het 6 dagen alvorens hij de volle 100 Mbit had. Begon eerst rond de 70 en zich langzaamaan omhoog te krikken. Volgens Breedbandwinkel is de afstand tot de straatkast 208 meter.Balance schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 23:57:
[...]
Dat hoort toch niet zo lang te duren? Ik dacht altijd dat een kwestie van minuten was.
[ Voor 59% gewijzigd door vr6-only op 06-11-2016 00:19 ]
It ain't stupid if it works!
Check, ik heb me even ingelezen en het heeft met Dynamic Line Management (DLM) te maken. Het kan dus inderdaad zijn dat het een aantal dagen tot een week duurt voor dat een ADSL (hoe VDSL werkt weet ik niet) lijn op de maximale snelheid zit. Het komt erop neer dat DLM de performance over een of twee dagen meet, en aan de hand van die resultaten kijkt of je naar een hogere of lagere snelheidsklasse (met bijbehorende foutmarge) kan.
Dat is wel interessantProlution schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:43:
Bij Tele2 wordt nu bij de (V)VDSL abo's een nieuw modem geleverd, namelijk de ZTE Experiabox V10 net zoals KPN momenteel levert.
Zie de PDF die bij ZTE Modem staat
https://www.tele2.nl/klan...net/internet-installeren/
En bevestiging op het Tele2 Forum: https://forum.tele2.nl/va...23/index1.html#post363023
Verschillende kleuren lampjes bij de poorten
Dat aparte RJ11 Y kabeltje is inderdaad voor pair bonding.Geradus schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:17:
Een verslag van mijn bevindingen staat hier:
https://forum.tele2.nl/ti...ualband-modem-tele2-60489
[ Voor 5% gewijzigd door cornfed99111 op 06-11-2016 13:41 ]
Nog geen update, en kan alleen rtl4 bekijken. Kan bij veek apparaten in het netwerk niet en port forwarding kun je instellen maar doet vervolgens niets. En online gamen lukt ook al niet... Tenzij ik een VPN conect.Humma Kavula schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:05:
*schop*
Iedereen de update ontvangen voor TV?
Ik ben er blij mee, eindelijk een "terug naar de vorige zender knop" en fancy ( goede) styling/indeling.
Had net een nieuwe 48" aan de muur toen de update 1 dag later kwam.
Iemand enig idee of en wanneer Tele2 met bundel korting komt? ( thuis en mobiel )
[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 05-02-2017 10:56 ]
Ja, hier ok die ***** update gekregen, staan nu 100 zenders tussen waar ik geen abbo voor heb en dus alleen een melding te zien krijg. Wat mij betreft had het niet gehoeven.Humma Kavula schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:05:
*schop*
Iedereen de update ontvangen voor TV?
Ik ben er blij mee, eindelijk een "terug naar de vorige zender knop" en fancy ( goede) styling/indeling.
Had net een nieuwe 48" aan de muur toen de update 1 dag later kwam.
Iemand enig idee of en wanneer Tele2 met bundel korting komt? ( thuis en mobiel )
Het power-lampje brand niet? Dat heb ik nog nooit gezien bij welk appataat ookArjan1986 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 23:54:
Bij mij brand hij niet. (alleen aan het begin even rood volgens mij)
[ Voor 42% gewijzigd door rens-br op 08-02-2017 11:46 ]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
En dit post je in het Tele2 topic omdat?darthaxx schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:32:
Jammer dat Telfort zo moeilijk doet om mijn Experiabox v8 te vervangen met een v10.
"Wij geven niet zomaar modems uit" krijg ik als reactie. Betalen voor 100mbit internet en dan een modem leveren waarbij je draadloos maar 1/4 van de snelheid haalt.
Lever dan helemaal geen modem en geef korting op het abonnement. Ik koop mijn eigen modem wel.
Het powerlampje brand rood tijdens het opstarten en wordt groen als dat gedaan is en gereed voor gebruik.Waah schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:54:
Kan iemand die ook het Technicolor tg789bvn Modem heeft iets voor mij checken?
Welke kleur brand het power-lampje bij jullie?
Dat is nog de Davolink en die wordt vrijwel zeker vervangen bij een ander abonnement zoals VDSL.chucky666 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:39:
me schoonvader kreeg de update van de tv vanmorgen.
toen werd er gevraagd om een kinderslot en paycode.
Hij heeft hem dus weer uitgezet en ik mag er vanavond naar kijken.
Hij heeft alleen nog zo'n meodem uit 2008 staan (zwart rechtopstaand met een antene aan de achterkant) volgens mij is dit een adsl modem?
Hij gaat volgende week over op vvdsl maar de klantenservice zei dat ie geen nieuw modem hoeft?
Dat dacht ik al. Mijn technicolor blijft rood branden. Heb al een nieuwe gekregen maar ook die blijft rood branden na opstarten.Geradus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:26:
[...]
Het powerlampje brand rood tijdens het opstarten en wordt groen als dat gedaan is en gereed voor gebruik.
De grap is als je de interne wifi hebt uitgezet dan is de powerled ook uit.
[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 13-02-2017 09:55 ]
Blijkbaar geeft die powerled dat dus niet aan. Internet wordt volgens mij gewoon weergegeven door de wereldbol. Niet door de powerled, die is voor algemene status over het algemeen. Als die rood knippert heb je geen verbinding idd. Maar mijn brand continu.Geradus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:57:
Je maakt me wel nieuwsgierig met welke kunstgrepen je dat voor elkaar hebt gekregen.
Want een rode powerled betekend dat er geen verbinding is met het internet.
En dat kan vele oorzaken hebben. Van een brakke telefoonkabel, van modem naar ISRA, tot een niet goed werkend ISRA punt zelf. En verder naar de straatkast en centrale toe.
Heb je al eens een lijnmeting laten doen? Wat geeft je modem aan bij up en down?
Je kunt naar een andere provider gaan maar die lijn wordt er niet anders door, het blijven dezelfde draadjes, behalve als je naar de kabel gaat.
Het lijkt me eerder toe dat er een probleem is in de bij jou aanwezige infrastructuur.
Vandaar dat verklaart waarom die van mij uit isGeradus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:26:
[...]
Het powerlampje brand rood tijdens het opstarten en wordt groen als dat gedaan is en gereed voor gebruik.
De grap is als je de interne wifi hebt uitgezet dan is de powerled ook uit.
Nog even een update. Direct te horen gekregen van de klachtenlijn van Tele2:Geradus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:57:
Je maakt me wel nieuwsgierig met welke kunstgrepen je dat voor elkaar hebt gekregen.
Want een rode powerled betekend dat er geen verbinding is met het internet.
En dat kan vele oorzaken hebben. Van een brakke telefoonkabel, van modem naar ISRA, tot een niet goed werkend ISRA punt zelf. En verder naar de straatkast en centrale toe.
Heb je al eens een lijnmeting laten doen? Wat geeft je modem aan bij up en down?
Je kunt naar een andere provider gaan maar die lijn wordt er niet anders door, het blijven dezelfde draadjes, behalve als je naar de kabel gaat.
Het lijkt me eerder toe dat er een probleem is in de bij jou aanwezige infrastructuur.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq