Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kwakke01 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:00:
[...]

en dan op SCL je chars gestript terugvinden; neej die heb ik al gehad... heb @scl mn pala & sorc nog staan: zonder gear...

pala heeft @scl alleen nog een heavens, blackhorn en een crappy spirit shield, niet echt iets waar je ubers mee te lijf gaat...
sorc is VOLLEDIG gestript... zaten alleen nog 2 nagels op...
Kwakke, SCL is niks meer voor jou. Als je eenmaal HC gewend bent is SC, zonder de spanning, gewoon voorspelbaar en saai. Daar heb je alles toch al gezien?
We helpen je er gewoon weer bovenop, np.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkEyez
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 11:52
das n bummer idd :(
roept u maar als je toch opnieuw gaat beginnen..
is meteen n goeie reden zelf ook nog n nieuw char te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:53:
[...]

Kwakke, SCL is niks meer voor jou. Als je eenmaal HC gewend bent is SC, zonder de spanning, gewoon voorspelbaar en saai. Daar heb je alles toch al gezien?
We helpen je er gewoon weer bovenop, np.
i know, maar het klopt gewoon niet. als je die vipers kan hebben, dan HOOR je gewoon niet dood te kunnen gaan door zo'n fucking splash... ik bedoel, die zijn half physic en half fire, had 17K def en full fireres... 1200 life, en dan nog steeds in 1 keer dood... op NM notabene (ok, het was een 8P party, maar dan nog, op nm hoor je hier niet aan dood te gaan...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 23:01
FE mobs zijn dan ook bugged. De 'death splash' kan ontzettend veel damage doen, zelfs op NM zoals je al ondervonden hebt..

Maar goed, dat is HC he..

I'd like to live forever, but only for a day ;)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06 16:35
bij FE uniques laat ik m'n merc altijd de killing blow doen, voor de zekerheid. speel geen HC maar ook op SC is het miserie om weer achter je corpse aan te moeten lopen :).

trouwens 2 vraagjes:
- wanneer kan je corpse gestripped worden? iedereen? party-genoten? als je de game verlaten hebt? ...
- voor assassins: shadow katars hebben +3 shadow disciplines, maar kunnen die daarbovenop ook nog bijvoorbeeld de random mod +3 shadow master hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piet konijn schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:48:
bij FE uniques laat ik m'n merc altijd de killing blow doen, voor de zekerheid. speel geen HC maar ook op SC is het miserie om weer achter je corpse aan te moeten lopen :).

trouwens 2 vraagjes:
- wanneer kan je corpse gestripped worden? iedereen? party-genoten? als je de game verlaten hebt? ...
- voor assassins: shadow katars hebben +3 shadow disciplines, maar kunnen die daarbovenop ook nog bijvoorbeeld de random mod +3 shadow master hebben?
alleen als je loot corpse gedaan hebt, en die geaccepteerd is. en dan dus alleen door degende die jij hebt toegestaan te looten, en zij geaccepteerd hebben...

... met zeal kan mijn merc nog zoveel willen, maar dat is ie per definitie te laat :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
piet konijn schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:48:

trouwens 2 vraagjes:
die van hans zijn gewoon echt leeggeroofd, dus niet door een party-genoot of door een corpse die niet in town ligt

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
ok, over naar vraag 2 :)

ben nu met barb aan het shoppen bij anya: verveel me en hell is op dit moment te moeilijk, dus heb het op shoppen/MF gesmeten en wil weten wat de kansen ongeveer zijn.

[ Voor 78% gewijzigd door piet konijn op 30-12-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
heej ppl was helemaal vergeten dat ik set items spaarde en nu zijn er een paar verdwenen ( stomme 90 dagen houdheidsbaar datum ook :P)

als jullie een van de volgende items tegen komen of hebben wil ik ze wel ruilen.
  • cow king's leathers: hooves (helm), horns (boots)
  • sander's folly: paragon (helm)
  • sazabi's grand tribute: ghost liberator (armor)
  • trang-oul's avatar: guise (helm)
  • bul katho's childeren: sacred charge (wapen)
  • arcanna's tricks: head (wapen)
  • death's disguise: Death's Touch (wapen)
  • cleglaw's brace: Cleglaw's Claw (shield)
  • civerb's vestments:Civerb's Icon (amulet)
de rest heb ik allemaal al dust ben al een heel eind.

dit alles op scl aub. alvast bedankt voor de moeite

[ Voor 11% gewijzigd door mrboomblaster op 02-01-2007 00:28 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:43
Weet niet of dit de goeie plek is , maar waar speelt de gemiddelde tweaker tegenwoordig?

Ik heb zelf ook een hele tijd D2X gespeeld, maar ben er een poos geleden mee opgehouden omdat het begon te vervelen. op zich wil ik het best weer oppakken, maar dan wil ik niet alleen spelen of met een random game. het liefst dus iemand die redelijk veel tijd erin stopt waarmee je samen dingen kan doen.

Uiteraard ben ik een eerlijke speler , echter waarschijnlijk bijzonder roestig wat betreft runes e.d. en er is veel wat ik niet meer snap. ik heb ook gehoord dat er een tijd terug een nieuwe patch is gekomen die nieuwe encounters ofzo toegevoegd heeft?

[ Voor 13% gewijzigd door Visgek82 op 30-12-2006 15:39 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 15:07
gvd 6x achter elkaar failed to blalala :(

edit: ruim 11x... d2 maar uitgetyft }:|

[ Voor 55% gewijzigd door Aubergine op 30-12-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aubergine schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:59:
gvd 6x achter elkaar failed to blalala :(

edit: ruim 11x... d2 maar uitgetyft }:|
11x maar? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:41:
FE mobs zijn dan ook bugged. De 'death splash' kan ontzettend veel damage doen, zelfs op NM zoals je al ondervonden hebt..

Maar goed, dat is HC he..

I'd like to live forever, but only for a day ;)
Ik zou er effe bij zetten dat je ook fg accepteerd.. je 1e post zo'n gosu item neerzetten is een beetje vreemd dus ik zou erbij zetten dat je nog niet zo lang speeld en waar je deze gevonden hebt, en dat vrienden van je aangeraden hebben hem op d2jsp te zetten. Verder regelmatig bumpen en hopen dat je goed veel fg krijg, daar kun je makkelijk weer hr voor kopen en die ruilen voor items op bnet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu lvl 27 met me HC necro, diablo net gekilled, kostte veel moeite omdat ie steeds in 1 keer 3/4 van me minions killde, maar toch gelukt :) Gister nog geholpen door soulfire (wie is dat) met duriel. Tis wel grappig om eens zonder goeie spullen te beginnen en gewoon een beetje aan te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:01:
Ben nu lvl 27 met me HC necro, diablo net gekilled, kostte veel moeite omdat ie steeds in 1 keer 3/4 van me minions killde, maar toch gelukt :) Gister nog geholpen door soulfire (wie is dat) met duriel. Tis wel grappig om eens zonder goeie spullen te beginnen en gewoon een beetje aan te kloten.
Hoi :w graag gedaan hoor.

Nog @ Vayeate: Ik kon je games dus steeds maar niet inkomen en bij de zoveelste poging kreeg ik opeens een tempban voor mn neus :/. Ik ben later vanavond misschien nog wel online om je verder te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:01:
De enige leuke manier imho _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:00:
[...]

De enige leuke manier imho _/-\o_
Hehe ja, zeker necro vind ik zo wel leuk, omdat je niet 100% afhankelijk bent van gear zoals baba of ama. Daarnaast ligt de focus nu veel meer op overleven wat het allemaal net iets spannender maakt :)

Iemand zin om te spelen? HCL, normal. Ik ben in A5 begin. Whisper maar naar *ygerka

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:47:
[...]

Ik zou er effe bij zetten dat je ook fg accepteerd.. je 1e post zo'n gosu item neerzetten is een beetje vreemd dus ik zou erbij zetten dat je nog niet zo lang speeld en waar je deze gevonden hebt, en dat vrienden van je aangeraden hebben hem op d2jsp te zetten. Verder regelmatig bumpen en hopen dat je goed veel fg krijg, daar kun je makkelijk weer hr voor kopen en die ruilen voor items op bnet :)
Ok, bedankt voor de tip. :)

Men MF sorcje is al weer lvl 40, maar zelf rushen met 2 cd keys is dan ook erg fijn moet ik zeggen. Even een mask met wat sapphires, leaf stafje, threads of c'thon, goldwrap, frostburns en je hebt lekker veel mana.

Kan niet wachten totdat ik kan MF'en O+

Vraagje nog, wat voor merc kan ik het beste nemen voor men MF sorc?

[ Voor 4% gewijzigd door Down op 30-12-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:16:
[...]

Hehe ja, zeker necro vind ik zo wel leuk, omdat je niet 100% afhankelijk bent van gear zoals baba of ama. Daarnaast ligt de focus nu veel meer op overleven wat het allemaal net iets spannender maakt :)

Iemand zin om te spelen? HCL, normal. Ik ben in A5 begin. Whisper maar naar *ygerka
Ook een ama of barb kan prima werken untwinked. Het gaat om de skills en stats, items zijn imho een tweede. Ze maken het leven makkelijker, maar zonder is het ook goed te spelen, als je amar goed oplet en niet als een kip zonder kop alles probeert af te slachten :)

Mijn howler barb is iig klaar voor de ubers, alleen warcryskill kan nu nog omhoog. Daarna wordt het mijn anni verhuizen. En een barbtorch zien te krijgen, dan gaan de warcries pas echt lekker worden.
En het liefst twee puls, maar de hellforge nightmare werkte iig niet mee met mijn hydrasorcje.
Wat overigens een erg leuke build is, maar nightmare is al erg merc afhankelijk in de chaos heb ik gemerkt :D Fire immunes all over the place! Maar goed, diablo ging wederom dood. Terwijl mijn merc echt meuk aan heeft, kan hij de knights daar aan :) Sigon armor, een rare spear en duskkeep op zijn hoofd. En maar 1x door iron maiden dood gegaan :D

Hell solo zal redelijk onmogelijk worden ben ik bang, maar het is grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
Pheno79 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:44:
[...]

Ook een ama of barb kan prima werken untwinked. Het gaat om de skills en stats, items zijn imho een tweede. Ze maken het leven makkelijker, maar zonder is het ook goed te spelen, als je amar goed oplet en niet als een kip zonder kop alles probeert af te slachten :)
ik heb net mijn eerste stat points verdeeld over mijn barbarian en assassin, tot in act4 NM geraakt zonder ook maar één punt uit te geven. heb er dan meteen maar 150 aan vit en 50 aan str/dex elk gegeven en het speelt toch stukken makkelijker nu :). als je even voorzichtig bent met je char als op HC heb je wel een paar extra levels nodig, maar uiteindelijk raak je er wel. loop nu wel tegen een muur op hell met m'n baba, enkel een rattlecage voor merc en fleshrenden voor mezelf qua crushing blow, beestig traag slachten zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

He diablo2 lod spelers :D. ik ben naar 2 jaar afwezigheid weer begonnen met d2lod. ben net begonnen met een summoner en het gaat al prima lvl 22 en in act 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAANS nie stoppen..
Pheno is ook niet gestopt.

BTW all Happy NEW Year

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Ik heb nog wat spullen liggen, zal zo even wat inventariseren,
als iemand wat over wil nemen, moet je het maar zeggen.Oke het is nog veel meer, in verschillende characters, naar mijn idee te veel om te inventariseren, allemaal in SCL

het gaat om de accounts MetalfanBlack & MetalfanBlack2

[ Voor 87% gewijzigd door MetalfanBlackness op 31-12-2006 14:45 ]

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

MetalfanBlackness schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:26:
Ik heb nog wat spullen liggen, zal zo even wat inventariseren,
als iemand wat over wil nemen, moet je het maar zeggen.Oke het is nog veel meer, in verschillende characters, naar mijn idee te veel om te inventariseren, allemaal in SCL

het gaat om de accounts MetalfanBlack & MetalfanBlack2
Als je nog iets hebt voor een nerco/barb en je wilt er vanaf kan je me altijd whisperen op acc: gakkethijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:24:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAANS nie stoppen..
Pheno is ook niet gestopt.

BTW all Happy NEW Year
Omdat ik het niet kan "lijen" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:44:
[...]

Omdat ik het niet kan "lijen" :D
nou goed dan, maar ik baal nog steeds :( , ben nu behoorlijk veel goeie gear kwijt, en daar baal ik goed van... -O- )

ik baal :r dus,...

oh, btw, druid is nu lvl 21 gepasseerd :') gonna get them back!!!

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 31-12-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Let ik even niet op, kill ik schijnbaar een fire enchanted mob..explode, boem, dood. Stond niet eens echt in de buurt. Weg MF sorc, net level 50. Naja, opnieuw rushen dan maar..zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
kwakke01 schreef op zondag 31 december 2006 @ 19:38:
[...]

nou goed dan, maar ik baal nog steeds :( , ben nu behoorlijk veel goeie gear kwijt, en daar baal ik goed van... -O- )

ik baal :r dus,...

oh, btw, druid is nu lvl 21 gepasseerd :') gonna get them back!!!
aah een druid, wat voor een ga je maken? wind of summoner? ik heb zelf een winddruid op scl en moeten zeggen dat dit best een aardige build is, tis voor al een pit killer. clean de pit er vaak sneller meej dan heel mun hammerding, vooral de element absorb shild is echt geweldig imo.

ik heb de over gebleven skill punten verdeeld in de summon tab: 5 in oak, 1 in grizzly en de rest in dire wolf want dat geeft je beertje meer leven,

ook is het zo dat elke punten die in dire wolf of in spirit wolf komt (van anni, charm, torch,) dat dan je beertje die bonussen daarvan krijgt want het zijn geen synergys.

mss dat je dit al wist, maar de info is nooit weg natuurlijk ^^.

ps. gelukkig nieuw jaar ppl!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkEyez
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 11:52
Iedereen de beste wensen voor 2007!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allereerst : Beste wensten !

Ik heb nog enkele vraagjes :
-> Waarom is mal meer waard dan ohm ?
-> Kan het verzamelen van grote hoeveelheden dezelfde lagere runes iets opbrengen (ben voorlopig alle ral's aan het opstapelen) ? en zo ja welke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:48:

-> Kan het verzamelen van grote hoeveelheden dezelfde lagere runes iets opbrengen (ben voorlopig alle ral's aan het opstapelen) ? en zo ja welke ?
Ohm is een pak meer waard dan mal.
Voor het craften van items heb je bepaalde perfect gems + rune nodig.
Ook kan je met bepaalde lowere runes items met charges rechargen.

Zo is het dat men bvb 40 sol runes ruilt voor 1 soj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21

allereerst de beste wensen allemaal

dat mal meer waard is dan een ohm zou kunnen komen, doordat een mal veel meer kans heeft om legit te zijn dan een ohm die bij massa's geduped is

rals zijn geloof ik goed in combinatie met jewels en pgms, kan je namelijk lkkr cuben, maar weet ik niet cker

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, de beste wensen voor 2007! Ik heb op hcl nog 2 Coronet's liggen met + 3 to offensive aura's. Mensen met interesse? Ik heb er ook nog 1 met 3 to Fire Skills. Ik hoor 't wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mal is meer waard dan ohm als ie niet geduped is... bij ohm weet je 99% zeker dat ie geduped is; daarom.

en nog de beste wensen allemaal he _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh.. ff beetje rond gekloot en nu snap ik dus waarom er zoveel dupes zijn.. het is echt zo super makkelijk

Ik neem level 40 bone wall necro + level 52 meteor sorc en probeer het uit met een of ander gaar helmpje.. resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/985/screenshot043nz6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/8779/screenshot044qk8.jpg
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

mrboomblaster schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:26:
heej ppl was helemaal vergeten dat ik set items spaarde en nu zijn er een paar verdwenen ( stomme 90 dagen houdheidsbaar datum ook :P)

als jullie een van de volgende items tegen komen of hebben wil ik ze wel ruilen.
  • cow king's leathers: hooves (helm), horns (boots)
  • sander's folly: paragon (helm)
  • sazabi's grand tribute: ghost liberator (armor)
  • trang-oul's avatar: guise (helm)
  • bul katho's childeren: sacred charge (wapen)
  • arcanna's tricks: head (wapen)
  • death's disguise: Death's Touch (wapen)
  • cleglaw's brace: Cleglaw's Claw (shield)
  • civerb's vestments:Civerb's Icon (amulet)
de rest heb ik allemaal al dust ben al een heel eind.

dit alles op scl aub. alvast bedankt voor de moeite
Meeste daarvan heb ik wel liggen en doe ik toch niets mee, geef ff aan waneer je online bent(Zit nu op vakantie maar heb D2 op men laptop :+ ), dan kom ik ff langs om je verzameling aan te vullen:)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 01:37:
Heh.. ff beetje rond gekloot en nu snap ik dus waarom er zoveel dupes zijn.. het is echt zo super makkelijk

Ik neem level 40 bone wall necro + level 52 meteor sorc en probeer het uit met een of ander gaar helmpje.. resultaat:

[afbeelding]
[afbeelding]
8)7
Duur: 20 minuten en spammen maar :)
Al heb je voor de handigheid wel 2 keysets nodig :)

Ik heb het ook gelezen en het is echt te triest voor woorden. Consequenties: join bug, lag en lagspikes en een trade die volledig verneukt is :(

HRs gaan nu voor 2 fg, nog even en je krijgt ze gratis zou ik zeggen....
Tegenwoordig dupen ze ook de organsets, vandaar dat ze snel veel torches kunnen aanbieden.
Bijkomend voordeel, de torches zijn legit, dus die poofen niet....

[ Voor 8% gewijzigd door Pheno79 op 02-01-2007 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 06:29:
[...]

Duur: 20 minuten en spammen maar :)
Al heb je voor de handigheid wel 2 keysets nodig :)

Ik heb het ook gelezen en het is echt te triest voor woorden. Consequenties: join bug, lag en lagspikes en een trade die volledig verneukt is :(

HRs gaan nu voor 2 fg, nog even en je krijgt ze gratis zou ik zeggen....
Tegenwoordig dupen ze ook de organsets, vandaar dat ze snel veel torches kunnen aanbieden.
Bijkomend voordeel, de torches zijn legit, dus die poofen niet....
verdoe mn tijd liever aan het omleggen van m'n eigen chars, en dan weer opnieuw opbouwen van een nieuwe ;)

vanmorgen eff HF NM wezen ophalen met mn lvl 47 druid... Dat ding gaat echt makkelijk overal doorheen :D heb nu met oak 11xx life, dus zolang dat ding leeft *O*
Hf was een um btw, dus wederom niet slecht!

zit nu alleen met het probleem waar ik mn stat-points in moet doen; heb er geloof ik nog 75 over...

heb iets van 57 str en 51 dex (met items voornamelijk) en wil het liefst zoveel mogelijk in life hebben deze keer.. iemand tips? hoeveel dex/str heeft een ele-drui nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 09:00:
[...]

verdoe mn tijd liever aan het omleggen van m'n eigen chars, en dan weer opnieuw opbouwen van een nieuwe ;)

vanmorgen eff HF NM wezen ophalen met mn lvl 47 druid... Dat ding gaat echt makkelijk overal doorheen :D heb nu met oak 11xx life, dus zolang dat ding leeft *O*

zit nu alleen met het probleem waar ik mn stat-points in moet doen; heb er geloof ik nog 75 over...

heb iets van 57 str en 51 dex (met items voornamelijk) en wil het liefst zoveel mogelijk in life hebben deze keer.. iemand tips? hoeveel dex/str heeft een ele-drui nodig??
Gewoon alles in vita rammen, charms zat die de rest weer omhoog brengen :)
Wind is unblockable, dus voor de ar hoef je niets in dex te stoppen. Strength zou ik base doen, gezien er zat charms zijn. En enigma (die nu dus 4 fg kost, even er vanuitgaande dat je ith wel hebt :D ) geeft er al 25 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 09:09:
[...]

Gewoon alles in vita rammen, charms zat die de rest weer omhoog brengen :)
Wind is unblockable, dus voor de ar hoef je niets in dex te stoppen. Strength zou ik base doen, gezien er zat charms zijn. En enigma (die nu dus 4 fg kost, even er vanuitgaande dat je ith wel hebt :D ) geeft er al 25 ;)
heb voor mijn eni iets meer betaald ;( maar die heb ik ja; zit alleen te twijfelen of ik eni moet doen, of bramble, want dat is ook wel lekker!!

maar goed, vita dus... moet ik alleen wat life charms inruilen voor str/dex charms

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 09:00:
[...]

Spirit Shield or no Spirit Shield.

Wel is Str ;)
Geen is Vita :D

Voordeel van Hurricane is dat alles slowed, behalve die frenzy monsters.
Nadeel is de range, niet ver genoeg ;)

Voordeel is geen resist nodig behalve posion.
Je kan alle gear aan en alle runewords zonder resists.
Zolang je het in een low str armor stopt.

Earthshaker (1handed weapon) str 100 +3 element is een leuk iets.

Ik ga dus wel voor Spirit shield, Dus heb nog 56 stats nodig :D
Heb namelijk 100str, maar wel 300 vita (met gear) Dus 11 lvl's nodig :(

Heb met lvl 1 oak (lvl 9 na +skills) 1.5k life geloof ik.
Vita had voorang, dus str kom nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:30:
[...]

Spirit Shield or no Spirit Shield.

Wel is Str ;)
Geen is Vita :D

Voordeel van Hurricane is dat alles slowed, behalve die frenzy monsters.
Nadeel is de range, niet ver genoeg ;)

Voordeel is geen resist nodig behalve posion.
Je kan alle gear aan en alle runewords zonder resists.
Zolang je het in een low str armor stopt.

Earthshaker (1handed weapon) str 100 +3 element is een leuk iets.

Ik ga dus wel voor Spirit shield, Dus heb nog 56 stats nodig :D
Heb namelijk 100str, maar wel 300 vita (met gear) Dus 11 lvl's nodig :(

Heb met lvl 1 oak (lvl 9 na +skills) 1.5k life geloof ik.
Vita had voorang, dus str kom nu.
Earthshaker is zwaar, je kunt net zo goed een hoto maken, die geeft ook +3 to all skills, dus is je oak, bear, etc meteen een stuk beter ipv alleen maar je elemental skills. En een flail kost niet zoveel ;)

Als ik een druid zou maken:
max oak, max windmeuk (hurricane, tornado, armor en die kleine tornados). 100 skillpoints kwijt+ 1 prereq. Bij level 89 af dus :) Al zou ik ook 1 punt in de beer stoppen, dus 1 van de synergies zou later pas gemaxxed worden. Als je dan hoto, een leuk amu, een leuke helm (goh) en enigma of viper zou hebben dan komt die beer ook redelijk over als meatshield.

Punten verdeling: base strength, base dex (of full block, maar waarom zou je?) en heel veel de rest in vita.
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn :)

[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 02-01-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:56:
[...]

Earthshaker is zwaar, je kunt net zo goed een hoto maken, die geeft ook +3 to all skills, dus is je oak, bear, etc meteen een stuk beter ipv alleen maar je elemental skills. En een flail kost niet zoveel ;)
om die reden heb ik nu een spirit sword, heb je ook meteen vit/mana en FCR erbij :D in mijn geval 35%/112 mana :9 dus moet wel zuinig zijn op deze drui, maar dat gaat goedkomen; heb pas 2 keer een bijnadood-ervaring gehad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:04:
[...]

om die reden heb ik nu een spirit sword, heb je ook meteen vit/mana en FCR erbij :D in mijn geval 35%/112 mana :9 dus moet wel zuinig zijn op deze drui, maar dat gaat goedkomen; heb pas 2 keer een bijnadood-ervaring gehad :X
zie mijn bovenstaande post in edit :)
Mijn barb heeft iets in dex en strength bv, maar dat is om de ar wat te boosten (str/dex = 100/100). Met beserk op level 1 sla ik dan in nm iig nog eens raak. Nu beserk straks een leuke ar er bij gaat krijgen is dat genoeg voor hell. Want nee, ik ga niet op hell met angelic meuk aan lopen :D

Mijn nieuwe kicksin ben ik nog niet uit. Ik lees niet zo veel guides omdat die toch over scl gaan, dus vita wordt nooit genoemd. De kicks gaan meer pijn doen met str en dex, maar eigenlijk wil ik dat base houden.
Tiger strike max, en 1 van de kicks. Welke nu beter is? Denk tail, die derde skill dus, gezien tigerstrike en aanverwanten werken op de eerste kick, niet de 3~4 andere van de eerste beschikbare kick (als je die zou maxxen). Dragon flight 1 punt als "ik moet hier heel snel weg uit die fana/might bosspack"skill.

Cloak en BoS 1 punt. Shadowmaster max.
Misschien fade ook maxxen, maar kan natuurlijk ook voor treachery gaan.

Iemand ervaring met een kicker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:04:
[...]

Ik ben niet kapitaal krachtig genoeg voor een hoto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:13:
[...]

zie mijn bovenstaande post in edit :)
Mijn barb heeft iets in dex en strength bv, maar dat is om de ar wat te boosten (str/dex = 100/100). Met beserk op level 1 sla ik dan in nm iig nog eens raak. Nu beserk straks een leuke ar er bij gaat krijgen is dat genoeg voor hell. Want nee, ik ga niet op hell met angelic meuk aan lopen :D

Mijn nieuwe kicksin ben ik nog niet uit. Ik lees niet zo veel guides omdat die toch over scl gaan, dus vita wordt nooit genoemd. De kicks gaan meer pijn doen met str en dex, maar eigenlijk wil ik dat base houden.
Tiger strike max, en 1 van de kicks. Welke nu beter is? Denk tail, die derde skill dus, gezien tigerstrike en aanverwanten werken op de eerste kick, niet de 3~4 andere van de eerste beschikbare kick (als je die zou maxxen). Dragon flight 1 punt als "ik moet hier heel snel weg uit die fana/might bosspack"skill.

Cloak en BoS 1 punt. Shadowmaster max.
Misschien fade ook maxxen, maar kan natuurlijk ook voor treachery gaan.

Iemand ervaring met een kicker?
1ste kick skill, voor de AR en het snel toepassen van CB ;)
Tigerstrike dan niet nodig ;)

Die 3de is goed i.c.m. fire skill.
alle fire damage gaat in de splash zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 02-01-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:56:
[...]

Als ik een druid zou maken:
max oak, max windmeuk (hurricane, tornado, armor en die kleine tornados). 100 skillpoints kwijt+ 1 prereq. Bij level 89 af dus :) Al zou ik ook 1 punt in de beer stoppen, dus 1 van de synergies zou later pas gemaxxed worden. Als je dan hoto, een leuk amu, een leuke helm (goh) en enigma of viper zou hebben dan komt die beer ook redelijk over als meatshield.

Punten verdeling: base strength, base dex (of full block, maar waarom zou je?) en heel veel de rest in vita.
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn :)
kan je niet helpen met een kicker; weet ik nix van af...

heb btw die islesrike nog van je pheno, mocht je een poor-man's druid gaan maken ;)

heb btw ook nog een cta 4/2/2 liggen voor mn druid, dus dat gaat leuk worden vanaf zeg lvl 60 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:24:
[...]

2 fg voor vex, of je wacht nog even en de 1fg zal er zijn :)
20 pgems. Dat is toch niet duur :)
Derr_Hans schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:28:
[...]

1ste kick skill, voor de AR en het snel toepassen van CB ;)
Tigerstrike dan niet nodig ;)

Die 3de is goed i.c.m. fire skill.
alle fire damage gaat in de splash zitten.
Mhh, tigerstrike vind ik nou juist zo leuk en wordt meegeteld in de damage berekening. De cb gaat er dan toch nog eens overheen? Er zal vast iemand wel eens een leuke wiskundige berekening over gemaakt hebben, die zal ik eens zoeken ;)
En anders weer opnieuw beginnen, want dan zijn er skillpoints verneukt :D

Hoezo alle fire damage? Dus ik moet charms met fire damage gaan zoeken? Worden die nog enhanced door die kick?

[ Voor 56% gewijzigd door Pheno79 op 02-01-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:42:
[...]

kan je niet helpen met een kicker; weet ik nix van af...

heb btw die islesrike nog van je pheno, mocht je een poor-man's druid gaan maken ;)

heb btw ook nog een cta 4/2/2 liggen voor mn druid, dus dat gaat leuk worden vanaf zeg lvl 60 :9
Ik geloof dat er meer mensen zijn die wat van me hebben, ik hoef ze niet terug. Geven is niet lenen.

Gisteren in een game die ik "evenviperzoeken" noemde en wat denk je? Meteen raak :D
Bliz is soms wel aardig.... _/-\o_

Voor de rest weer pet: hf nm = shael. Jeuk op, dat moet verboden worden! Ik wil 2 legit pul, niet die duped meuk die er tegenwoordig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:24:
[...]

als het SCL is, vraag mrboomblaster dan een hoto, die is kapitaal krachtig genoeg voor 40 hoto's op SCL dussssssss

en anders koopt tie er wel 1 voor je via d2jsp op HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 01:37:

[afbeelding]
[afbeelding]
8)7
Zie dit is dus het probleem he! De mensen beginnen te denken:
" If you can't beat them, join them!!!"

En daaar gaat dus alles mis... |:(

Hier is het dikwijls huilen met de pet op...
Ists poofen (hoe moet je nu je rijkdom pslaan?), HR's zijn 95% duped, Enorm veel FTJG's, joinbug...
Noem maar op...

Het spelletje wordt er niet leuker door...

Dal kom je al terug ? :P

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:32:
[...]

Zie dit is dus het probleem he! De mensen beginnen te denken:
" If you can't beat them, join them!!!"

En daaar gaat dus alles mis... |:(

Hier is het dikwijls huilen met de pet op...
Ists poofen (hoe moet je nu je rijkdom pslaan?), HR's zijn 95% duped, Enorm veel FTJG's, joinbug...
Noem maar op...

Het spelletje wordt er niet leuker door...

Dal kom je al terug ? :P
dus moet je ervoor zorgen dat je zelf leuke dingen vindt, en die bewaren op je mules voor als je ze kunt gebruiken :) of traden voor fg's want die poofen alleen als je je schuldig maakt aan scammen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Pheno79 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:43:
[...]

dus 2 fg voor 20 pg? is dit ook zo op SCL?

ik heb zo'n 45pg liggen dus ik ga die eens proberen verkassen dan.
op naar m'n eerste fg \o/
maar als ik een hr wil voor een runeword, kan ik beter 2 lagere kopen en die cuben, neen?

@MrBoomblaster: heb het zwaardje van de death-set (Death's Touch) bijgehouden voor jou. als je vanavond onlijn bent kom ik het wel ff brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:04:
[...]

als het SCL is, vraag mrboomblaster dan een hoto, die is kapitaal krachtig genoeg voor 40 hoto's op SCL dussssssss

en anders koopt tie er wel 1 voor je via d2jsp op HC
Boom zie hier ;)

Hoto dan krijg je alle 6~8 pgems van me @hcl ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Derr_Hans op 02-01-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Derr_Hans schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:21:
[...]

Boom zie hier ;)

Hoto dan krijg je alle 6~8 pgems van me @hcl ;)
op hcl ben ik helaas niet zoveel bezig, maar wisp me maar als ik online ben. mss dat we iets kunnen regelen ;).
Cipri schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 02:16:
[...]

Meeste daarvan heb ik wel liggen en doe ik toch niets mee, geef ff aan waneer je online bent(Zit nu op vakantie maar heb D2 op men laptop :+ ), dan kom ik ff langs om je verzameling aan te vullen:)
ik ben vanavond wel online. wisp me maar als je er bent *mrboomblaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evil_Kroki schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:07:
[...]

dus 2 fg voor 20 pg? is dit ook zo op SCL?

ik heb zo'n 45pg liggen dus ik ga die eens proberen verkassen dan.
op naar m'n eerste fg \o/
maar als ik een hr wil voor een runeword, kan ik beter 2 lagere kopen en die cuben, neen?

@MrBoomblaster: heb het zwaardje van de death-set (Death's Touch) bijgehouden voor jou. als je vanavond onlijn bent kom ik het wel ff brengen.
1.1 wordt op hcl gedaan, hoe dat op scl is, weet ik niet.
Het is mijn enige bron van inkomsten, maar ach, als ik ooit wat nodig heb kan ik het denk ik wel betalen. Het voordeel van de hr prijsdaling is dat infi etc nu ook geen reet meer waard is :) Hoeveel hrs zitten daarin? Kan dus maar 10 fg opleveren ipv die belachelijke prijzen die ze eerst hadden :)
En anders koop je die duped meuk runes maar, dat is nog goedkoper :)

Ik weet niet of het cuben van duped runes helpt.Misschien fop je passive ruststorm, maar de actieve zal het wel vinden. Gezien die augustus als laatst gedraaid heeft....

@yago: klopt, zelfs ik begin langzaam dat te denken. Heel d2 is nu overgeleverd aan dupers, die niet eens tegen gehouden worden door blizzard (1 fucking patch nodig en klaar zouden ze zijn). Leuk joh, elke keer afgemaakt worden door iemand met elite gear die middels tppk en andere bots en scriptjes je te pakken probeert te krijgen. Pubbies doe ik tot level 20 ongeveer, dan heb ik ze wel weer gezien en is het weer solo.

Tppk bug: zorg dat de zooi verdwijnt als je de tp in loopt, net als de hammers en traps. Die verdwijnen zo gauw het character in town is. Dat was al gepatched, waarom ze guided arrow etc niet patchen is me een raadsel. Simpele oplossing, maar blijkbaar erg veel gevraagd.

Dupe trick: max aantal spells actief (bv bonewall en meteor) onscreen. Klaar. Met als extraatje: het permen dupes: scan met passive ruststorm ook trade screens.

Ik zal wel te simpel denken, maar dat zijn dingen die toch zo te implementeren zijn? Zeker die tppk bug, want dit hebben ze later met sommige skills wel opgelost!

Ladder reset er over en we zijn weer eventjes dupe vrij :)
kwakke01 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:49:
[...]

dus moet je ervoor zorgen dat je zelf leuke dingen vindt, en die bewaren op je mules voor als je ze kunt gebruiken :) of traden voor fg's want die poofen alleen als je je schuldig maakt aan scammen :+
Nadeel, wat kun je nog met fgs doen? Alles wat je koopt poofed ook omdat het merendeel duped is :P of je wilt pgems kopen om te craften :D

[ Voor 14% gewijzigd door Pheno79 op 02-01-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Mhh, tigerstrike vind ik nou juist zo leuk en wordt meegeteld in de damage berekening. De cb gaat er dan toch nog eens overheen? Er zal vast iemand wel eens een leuke wiskundige berekening over gemaakt hebben, die zal ik eens zoeken ;)

Hoezo alle fire damage? Dus ik moet charms met fire damage gaan zoeken? Worden die nog enhanced door die kick?
Firedamage word meegenomen in de splash..
De 1ste kick skill is net als zeal..
Zeer snel en bij elke 6 lvl's een extra kick (lvl 24 is 5 kicks)

2de kick skill is fire damage ;) geloof zelfs dat de physical damage ook in de splash zit, dan zou tiger strike idd goed zijn ;)
Maar dat weet ik dus niet zeker.

.....

Hoop idd niet dat het dupen hier op got gaat gebeuren ;)
Maar toont wel aan hoe gemakkelijk het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:33:
[...]

op hcl ben ik helaas niet zoveel bezig, maar wisp me maar als ik online ben. mss dat we iets kunnen regelen ;).

[...]

Is goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even hypotetisch: als ik weer eens D2 zou gaan spelen, zou iemand mij dan met wat redelijke gear willen voorzien? Occu, Vipermagi wrc, gewoon dat ik een fatsoenlijke sorc heb? Heb toen ik ongeveer 1.5 jaar geleden stopte met D2 al mn fg weggegeven ( ~ 1200) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:33:
[...]

[...]

:+ :+ :+
kan je meteen de rest van mn scl spul kopen; hoef ik me tenminste nog maar op 1 trade-forum te concentreren :)

@koeitje heb niet zoveel gear meer over; HCL that is.. maar ik kan je wel helpen levellen in Normal als je wilt..

normal SCL moet ik met m'n kale sorc ook nog wel kunnen :P

[ Voor 16% gewijzigd door kwakke01 op 02-01-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno over de kicks ;)

Dtail’s damage is easiest to understand if you think of it as being in two parts, the release damage and the area of effect damage. The release damage is physical and is figured with the kick damage equation above. The area of effect damage is figured based off of the release damage. Take the physical release damage, multiply it by the Dtail bonus, and convert it into fire to get the aoe damage. This is why Dtail is ineffective when released on a physical immune enemy. No release damage is actually done, therefore no damage is available to be multiplied and converted.

TS is almost always used with Dtail. The TS bonus increases the physical damage done when releasing with Dtail and so greatly increases the damage available to be multiplied and converted.

When viewing Dtail damage on the character screen the damage shown is the sum of the release damage and the AoE damage. To find the damage done in the AoE alone, subtract the damage done by the release strike from what is shown.

Fists of Fire has a property in 1.10 that is worth mentioning in connection with Dtail. FoF now converts 3% of your physical damage to fire for every level of FoF. This conversion happens before Dtail figures its aoe damage and will reduce the physical damage done by the release thus reducing the damage done in Dtail’s aoe. FoF at level 34 and above will leave no damage done in the Dtail aoe. Using FoF and Dtail at the same time is really not recommended unless the aim is to kill a non-fire immune, physical immune enemy that Dtail itself cannot harm.

Dus geen Fist of Fire ;) maar Tigerstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:41:
Even hypotetisch: als ik weer eens D2 zou gaan spelen, zou iemand mij dan met wat redelijke gear willen voorzien? Occu, Vipermagi wrc, gewoon dat ik een fatsoenlijke sorc heb? Heb toen ik ongeveer 1.5 jaar geleden stopte met D2 al mn fg weggegeven ( ~ 1200) :'(
oh, koe, zie dat ik @scl nog een viper 22 heb... nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:12:
[...]

oh, koe, zie dat ik @scl nog een viper 22 heb... nodig??
Ja, over 2 weekjes :D. Eerst nog even genieten van m'n tentamens :9 :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:55:
Pheno over de kicks ;)

Dtail’s damage is easiest to understand if you think of it as being in two parts, the release damage and the area of effect damage. The release damage is physical and is figured with the kick damage equation above. The area of effect damage is figured based off of the release damage. Take the physical release damage, multiply it by the Dtail bonus, and convert it into fire to get the aoe damage. This is why Dtail is ineffective when released on a physical immune enemy. No release damage is actually done, therefore no damage is available to be multiplied and converted.

TS is almost always used with Dtail. The TS bonus increases the physical damage done when releasing with Dtail and so greatly increases the damage available to be multiplied and converted.

When viewing Dtail damage on the character screen the damage shown is the sum of the release damage and the AoE damage. To find the damage done in the AoE alone, subtract the damage done by the release strike from what is shown.

Fists of Fire has a property in 1.10 that is worth mentioning in connection with Dtail. FoF now converts 3% of your physical damage to fire for every level of FoF. This conversion happens before Dtail figures its aoe damage and will reduce the physical damage done by the release thus reducing the damage done in Dtail’s aoe. FoF at level 34 and above will leave no damage done in the Dtail aoe. Using FoF and Dtail at the same time is really not recommended unless the aim is to kill a non-fire immune, physical immune enemy that Dtail itself cannot harm.

Dus geen Fist of Fire ;) maar Tigerstrike.
K, DTail doet dus wel pijn met TS. Weet ik ook meteen welke ik moet gebruiken.

Even checken qua skillpoints:
DTail: 20
TigerStrike: 20
ShadowMaster: 20

Paar prereq., ik zou in blocking nog wat puntjes kunnen doen. Volgens mij kun je met een van de kicks 2 frames per attack kunnen halen, maar daar moet ik eens wat over gaan lezen. Kutfilter op het werk :D
TS is sowieso lekker dus echt verspilling is het niet.
BoS, cloak en dragon flight zijn one point wonders, ze kunnen je aardig helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:43:
[...]

K, DTail doet dus wel pijn met TS. Weet ik ook meteen welke ik moet gebruiken.

Even checken qua skillpoints:
DTail: 20
TigerStrike: 20
ShadowMaster: 20

Paar prereq., ik zou in blocking nog wat puntjes kunnen doen. Volgens mij kun je met een van de kicks 2 frames per attack kunnen halen, maar daar moet ik eens wat over gaan lezen. Kutfilter op het werk :D
TS is sowieso lekker dus echt verspilling is het niet.
BoS, cloak en dragon flight zijn one point wonders, ze kunnen je aardig helpen :)
Assasin heeft op een aantal onderdelen een speed penalty zodra je geen claw draag.
2claws is het beste, en snelste.

Neem als 2de claw een JADE ;) resists en +skills en als 1ste claw een andere ;)
Claw damage maak niets uit, word niet in je kick mee genomen.
Weapon Block block ook element attacks ;) en lvl 20 is 60% block.

1ste Kick skill is dus zoals zeal en strafe, start kick van xFrame en rest is 2frame.
Zat op scl ook te tobben of ik een Enchantless sorc ging maken of een Kicker/Blade Fury (trap) sin ging maken..

Blade Fury is snel :D

Assasin build die ik in ogen had.
Maxed DTalon (1ste kick skill) , Maxed ClawMastery (AR voor blade fury), lvl 20 Wblock (met +skills), lvl 1 rest kicks (3 totaal), lvl 1 Death Sentry (voor CE) lvl 15 Base ShadowMaster.

Zou met 80Skill points klaar zijn geweest.
Treachery Armor voor de +skills en voor de IAS en Free lvl 15 Fade skill en venom
Zodat je andere skills sneller en makkelijker kan maxen.

CB Gloves, Upped Gore's, Guilimens Face 60% CB
Zou voldoende moeten zijn voor bosses met lvl 30 DTalon (bartucs,jade,treachery,+3 martial Amu,1 skiller)

[ Voor 24% gewijzigd door Derr_Hans op 02-01-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:54:
[...]

Assasin heeft op een aantal onderdelen een speed penalty zodra je geen claw draag.
2claws is het beste, en snelste.

Neem als 2de claw een JADE ;) resists en +skills en als 1ste claw een andere ;)
Claw damage maak niets uit, word niet in je kick mee genomen.
Weapon Block block ook element attacks ;) en lvl 20 is 60% block.

1ste Kick skill is dus zoals zeal en strafe, start kick van xFrame en rest is 2frame.
Zat op scl ook te tobben of ik een Enchantless sorc ging maken of een Kicker/Blade Fury (trap) sin ging maken..

Blade Fury is snel :D
Ik lees net dat talon en TS niet samengaan. Grr, ik heb weer een char die wat mules voorbij ancients normal kan laten gaan :D

FootFetish 0.5beta wordt daar dus voor gebruikt :D

EIAS = ((120*IAS)/(120+IAS)) + SIAS - Base wapon speed
Voor 7/2/2/2 moet ik 67% EIAS hebben.
Gezien ik eigenlijk BoS niet wil gebruiken, heb ik 0 Skill IAS.
Wapen met een base speed van -30, dus ik heb 55 IAS nodig om die frames te halen.
Dat moet toch te doen zijn zou ik zeggen. Cats eye in da house, dus nog 35% nodig...treachery geeft 45% :)
Klaar :)

Dan de damage:
Min Kick Damage = [ (str+dex-20)/4] * [ (100+Kick_ED)/100] + Boot_Damage*[ (100 + [str*1.2] + Kick_ED)/100]
Max Kick Damage = [ (str+dex-20)/3] * [ (100+Kick_ED)/100] + Boot_Damage*[ (100 + [str*1.2] + Kick_ED)/100]

Str is belangrijker dan dex in deze formule. Ik weet niet of het klopt, het is de enige site die door de filter komt :) ). Kick_ED is de extra damage bij je kickskill. Nu vraag ik me af of fortis enh. damage meegerekend gaat worden...de een zegt wel, de ander niet in bepaalde fora. De damage op de character screen schijnt dus ook zwaar bugged te zijn. Fijn, huiswerk straks :D

[ Voor 35% gewijzigd door Pheno79 op 02-01-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:03:
[...]

Ik lees net dat talon en TS niet samengaan. Grr, ik heb weer een char die wat mules voorbij ancients normal kan laten gaan :D

FootFetish 0.5beta wordt daar dus voor gebruikt :D
Nope ;)

Maar TS en de 2de kick wel ;) door TS word je physical damage hoger en daardoor de splash damage velemalen groter. Leuk voor compacte packs.

Nadeel is dat het je veel Skills kost en 3x normaal slaan om 1xxx% enDamage te krijgen.
Anders zorgen dat je met +skills op lvl 24 Talon komt (5kicks) meer heeft minder nut (lvl 24 heb je al 5xx% AR ;) )

Maak je een hybrid kicker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:19:
[...]

Nope ;)

Maar TS en de 2de kick wel ;) door TS word je physical damage hoger en daardoor de splash damage velemalen groter. Leuk voor compacte packs.

Nadeel is dat het je veel Skills kost en 3x normaal slaan om 1xxx% enDamage te krijgen.
Anders zorgen dat je met +skills op lvl 24 Talon komt (5kicks) meer heeft minder nut (lvl 24 heb je al 5xx% AR ;) )

Maak je een hybrid kicker ;)
Ik ben niet zo van hybride types ;)

De ias is met cats eye en treachery al geregeld, nu dus andere mods. Mocht er maar 1 mod zijn die 10ias geeft dan is cats eye zelfs onnodig. Die jade is inderdaad een mooie voor de mana leech (werkt dat via secondary weapon?), de all res en de +skills.
All res is 40-50 door jade, fade geeft 60, malah geeft er 30. Toch minimaal 130 all res door 2 items en wat quests :)

Nu nog de Crushing Blow etc op de rest van de items. Venom krijg ik van treachery, misschien dat extra poison charms erbij leuker zijn? Of doen die het effect weer teniet?

Huiswerk dus, deze char ga ik even opnieuw bouwen. Vanavond rekenen, daarna sporten :)
Volgens mij kan zo'n char met zulke snelheden en CB zelfs de ubers aan. Of anders verdomd goed keyrunnen, gezien tombvipers e.d. niet schieten als het erg donker is (cloak).

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 02-01-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

en je krijgt sneller gelijk dan je dacht...

40hr's voor 50 fg ....

http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=5667111&f=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:46:
[...]

Ik ben niet zo van hybride types ;)

De ias is met cats eye en treachery al geregeld, nu dus andere mods. Mocht er maar 1 mod zijn die 10ias geeft dan is cats eye zelfs onnodig. Die jade is inderdaad een mooie voor de mana leech (werkt dat via secondary weapon?), de all res en de +skills.
All res is 40-50 door jade, fade geeft 60, malah geeft er 30. Toch minimaal 130 all res door 2 items en wat quests :)

Nu nog de Crushing Blow etc op de rest van de items. Venom krijg ik van treachery, misschien dat extra poison charms erbij leuker zijn? Of doen die het effect weer teniet?

Huiswerk dus, deze char ga ik even opnieuw bouwen. Vanavond rekenen, daarna sporten :)
Volgens mij kan zo'n char met zulke snelheden en CB zelfs de ubers aan. Of anders verdomd goed keyrunnen, gezien tombvipers e.d. niet schieten als het erg donker is (cloak).
Posion Charm doen weer teniet ;)
venom werk zowie zo mooier, 0.4 sec is 1ste kick posion 3de kick posion 6de kick posion mocht je lvl 30 halen.

Kick mods zijn
- Life Leech
- Mana Leech
- Elemental Damage
- Magical Damage
- Chance to cast X on striking
- Crushing Blow
- Open Wounds
- Prevent Monster Heal
- Ignore Target Defense
- Hit Blinds Target
- Hit Causes Monster to Flee
- Hit Freezes target
- Hit Slows Target

When using dual claws the effects of the first claw you equip will be carried, not the effects from both claws.

Belt ? Goldwrap 10% IAS :D en Nosferatu Coil 10% ;)
Anders een 15% ias jewel en een Open Wounds Crafted Belt.

Gore Riders Uppen, Blood Gloves Craften en hopen op een +2martial arts met 20% ias en 10% CB :D is al 25% CB met een Guilimens Face en UM (heb je 15% Res all dus 145% en 60CB) Mis je alleen +skills. Maar die kan je weer craften op gloves :D Je kan ook +x Martial arts + IAS gloves gamblen.
hoogste is +3 op magic gloves

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 02-01-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
ikzelf heb nu +20% IAS en +2 martial arts op gloves, gewoon gekocht. als ik me verveel dan zoek ik wat naar 20IAS/+3 martial arts, maar nog niet gevonden tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:16:
[...]

en je krijgt sneller gelijk dan je dacht...

40hr's voor 50 fg ....

http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=5667111&f=100
Mja, het is een kwestie van tijd. De trade op d2jsp voor poofable runes is iig goed :)
Triest maar waar.

Nou ja, ik blijf maar untwinked naar spullen zoeken, dan weet ik iig zeker dat ze niet poofen, zoals een enigma of zo ;)

@derr hans, dus die mana leech pakt hij niet van de jade claw. Jammer, op zoek naar andere manaleech mogelijkheden dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:14:
[...]

Mja, het is een kwestie van tijd. De trade op d2jsp voor poofable runes is iig goed :)
Triest maar waar.

Nou ja, ik blijf maar untwinked naar spullen zoeken, dan weet ik iig zeker dat ze niet poofen, zoals een enigma of zo ;)

@derr hans, dus die mana leech pakt hij niet van de jade claw. Jammer, op zoek naar andere manaleech mogelijkheden dan maar.
manaleech ringetje?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Hoeveel is arachnid 119 waard? Kreeg net eentje van Nilathak...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje geleden weer begonnen met D2. Helaas al m'n char's weg en moet toch wel zeggen dat ik nu moeite heb om aardige chars te maken. Om 1 of andere reden heb ik 't idee dat er minder gedropt wordt tijdens Mephi en Baalruns, kan dit kloppen?

Heb op m'n lvl 84 barb maar een Dark Adherent geplaatst, omdat er niks beters dropt. Ik kan me herinneren dat Mephi nightmare 'vroeger' nog wel regelmatig -bijvoorbeeld- een Shaft dropte, tegenwoordig kom je amper verder dan een Rattlecage. Heb gelukkig wel een Stormlash (263% ed, 33% CB - wat waard?) en Marrowwalks kunnen vinden, dus zo dramatisch is 't ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
yago schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:10:
Hoeveel is arachnid 119 waard? Kreeg net eentje van Nilathak...
Lama de andere (100% ED) heb ik geruild voor 7 ists (gekocht voor 1 ist)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, 9 fg kunnen verhandelen in een kwartier op d2jsp.
Wat pgems en een socketed flail :)

Alleen, waar geef je het aan uit? Nou ja, ik spaar eerst maar wat, misschien dat ik wat destruction keys kan kopen :)

Mijn nieuwe assa is alweer 15, met dit keer 1 punt in claw mastery, 1 in weapon block , 1 in psychic hammer, 1 in cloak en de rest in blade talon. Nu de mana leech nog zien te krijgen. Maar het schoppen is idd net als zeal, erg grappig en pijnlijk om te zien. Items zoeken zal het nu worden :)

[ Voor 29% gewijzigd door Pheno79 op 02-01-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
datzeg ik, ik heb vast nog wel een manaringetje liggen; zal wel eff kijken voor je vanaaf.

ook weer 4 fg binnen; eff wat pg's en skulls de deur uit gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vraagje:
Het is bekend dat de aura's van 2x Dragon "stacken". Als je nu een HoJ-wapen gebruikt, stacked dan ook het lvl16 Holy Fire aura daarvan zodat je 14+14+16 = lvl44 Holy Fire Aura krijgt?
Interessant voor een Paladin met Conviction want de overige stats van HoJ zijn ook allemaal erg lekker.

Hand of Justice
4 Socket Weapons
Sur + Cham + Amn + Lo
100% Chance To Cast Level 36 Blaze When You Level-Up
100% Chance To Cast Level 48 Meteor When You Die
Level 16 Holy Fire Aura When Equipped
+33% Increased Attack Speed
+280-330% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
7% Life Stolen Per Hit
-20% To Enemy Fire Resistance
20% Deadly Strike
Hit Blinds Target
Freezes Target +3

Dragon
3 Socket Body Armor/Shields
Sur + Lo + Sol 20%
Chance to Cast Level 18 Venom When Struck
12% Chance To Cast Level 15 Hydra On Striking
Level 14 Holy Fire Aura When Equipped
+360 Defense
+230 Defense Vs. Missile
+3-5 To All Attributes (varies)
+0.375-37.125 To Strength (Based on Character Level)
Increase Maximum Mana 5% (Armor Only)
+50 To Mana (Shields Only)
+5% To Maximum Lightning Resist
Damage Reduced by 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:30:
Vraagje:
Het is bekend dat de aura's van 2x Dragon "stacken". Als je nu een HoJ-wapen gebruikt, stacked dan ook het lvl16 Holy Fire aura daarvan zodat je 14+14+16 = lvl44 Holy Fire Aura krijgt?
Interessant voor een Paladin met Conviction want de overige stats van HoJ zijn ook allemaal erg lekker.

Hand of Justice
4 Socket Weapons
Sur + Cham + Amn + Lo
Ignore Target's Defense
7% Life Stolen Per Hit
20% Deadly Strike
Hit Blinds Target
Freezes Target +3

Dragon
Sur + Lo + Sol 20%
+360 Defense
+230 Defense Vs. Missile
Damage Reduced by 7
Ik zou zeggen: probeer het uit, de runes zijn goedkoop :)
En anders even die singleplayer mod gebruiken om alles uit te testen, dat wilde ik ook gaan doen met die kicker, omdat op internet niet alle antwoorden te vinden zijn. Of ik zoek niet goed genoeg, dat kan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:30:
Vraagje:

Hand of Justice
4 Socket Weapons
Sur + Cham + Amn + Lo
Ignore Target's Defense
7% Life Stolen Per Hit
20% Deadly Strike
Hit Blinds Target
Freezes Target +3

Dragon
Sur + Lo + Sol 20%
+360 Defense
+230 Defense Vs. Missile
Damage Reduced by 7
lvl 44 fire aura doet minder damage dan lvl 30 holyshock.
Maar verder is het wel goed ;)

Dream helm/shield en dragon armor en HoJ zal meer damage doen dan dragon en hoj setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:56:
[...]

lvl 44 fire aura doet minder damage dan lvl 30 holyshock.
Maar verder is het wel goed ;)

Dream helm/shield en dragon armor en HoJ zal meer damage doen dan dragon en hoj setup.
bijkomend nadeel hiervan is dat je weinig resist kan opbouwen; dream geeft tenminste nog resall (max 20% per)

vraag eff aan de bro van pheno hoe de dreams bevallen, ik vond het alleen icm convict handig, op hell lijkt het me voor elk ander char onspeelbaar door de immunes. (hij wou ze op z'n assa doen dacht ik)
van de shock zelf moet je je niet zoveel voorstellen; ze pakken als het goed is geen synergien op, dus je moet het met name hebben van de add aan je melee-dam

overigens; als je echt eledam wilt doen, kan je ook nog overwegen om een grief (BA) te nemen icm vengeance *O*

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 03-01-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:23:
[...]

bijkomend nadeel hiervan is dat je weinig resist kan opbouwen; dream geeft tenminste nog resall (max 20% per)

vraag eff aan de bro van pheno hoe de dreams bevallen, ik vond het alleen icm convict handig, op hell lijkt het me voor elk ander char onspeelbaar door de immunes. (hij wou ze op z'n assa doen dacht ik)
van de shock zelf moet je je niet zoveel voorstellen; ze pakken als het goed is geen synergien op, dus je moet het met name hebben van de add aan je melee-dam

overigens; als je echt eledam wilt doen, kan je ook nog overwegen om een grief (BA) te nemen icm vengeance *O*
Met conviction haal je de immuniteit er nog af, waardoor je altijd kan killen.

Shield kan al tot 45% extra geven, dus 85% met dream setup en 115% met anya quests.
Rest is wel te doen met amulets en ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:59:
[...]

Met conviction haal je de immuniteit er nog af, waardoor je altijd kan killen.

Shield kan al tot 45% extra geven, dus 85% met dream setup en 115% met anya quests.
Rest is wel te doen met amulets en ringen.
...maar niet altijd kan ik je uit ervaring verklappen ;) endan werkt ie nog maar op 1/5 van de totale kracht, waardoor je er alsnog té lang over doet om te killen... Vengeance is daarom een leukere skill, omdat deze light/fire en cold dam doet ipv 1 ele

en een 3sox pala shield vinden met 45@ is niet de meest makkelijke klus (maar ja, het is mogelijk)
en met 115% en -80% op hell zit je pas op 35% resall. met een perfect mara en ringen/charms kán je er wel komen, maar dan heb je al wel redelijk geinvesteerd in het char; Da's dus niet voor ons allen weggelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:32:
[...]

...maar niet altijd kan ik je uit ervaring verklappen ;) endan werkt ie nog maar op 1/5 van de totale kracht, waardoor je er alsnog té lang over doet om te killen... Vengeance is daarom een leukere skill, omdat deze light/fire en cold dam doet ipv 1 ele

en een 3sox pala shield vinden met 45@ is niet de meest makkelijke klus (maar ja, het is mogelijk)
en met 115% en -80% op hell zit je pas op 35% resall. met een perfect mara en ringen/charms kán je er wel komen, maar dan heb je al wel redelijk geinvesteerd in het char; Da's dus niet voor ons allen weggelegd...
Ach als HR geduped worden dan zijn mara's ook niet meer zo duur ;)
115% en hell penalty is -100% dus 15% resist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:35:
[...]

Ach als HR geduped worden dan zijn mara's ook niet meer zo duur ;)
115% en hell penalty is -100% dus 15% resist.
alleen wil ik geen gedupte items :X bij mij poofen ze immers :(
van RW's weet ik het dan tenminste, van de andere items ga ik er niet vanuit.

zag BTW dat ik op mn SCL sorcmerc nog gewoon een -dus legit- eth insight CV had zitten, een upped duri (soxed met een jewel, geen idee welke) en een tal mask. Had op mn palamerc geloof ik nog een eth bonehew met ed-jewels. Dus voor degenen die nog fg's kwijtmoeten in ruil voor SCL starters gear ;)

kan op deze manier m'n sorc nog bijna tot leven roepen ;)

merc is al af, viper, 2nagels, nat-boots, chancies, telling of beads tiamat's rebuke :? string of ears.

echte sorc gear dus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb mijn Hydra Orb sorc ook nog in leven met een FULL Tal set, 30% Nagel, WarTrav's, MageFist, Torch, RavenFrost of 2de Nagel, Gull Dagger en Milegbra Orb :D Daarbij in de Armor een Fire facet en heb nog een Cold Facet liggen voor een socket.

Amazon heb ik ook nog. Upped WWS, Treachery BP, Gore's, Higlords Amu, Carrion Wind, Raven, Lava Gout, RazorTail en Tal Helm met UM, 2 skillers en Torch.

@SCL

Doe er in princiepe nix meer mee :)
Wellicht ruilen voor een hoto of 2 lol @ HCL enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Als je HR's zelf cubed naar hogere runes of er een runeword van maakt, kunnen ze dan nog steeds poofen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imodium schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:37:
Als je HR's zelf cubed naar hogere runes of er een runeword van maakt, kunnen ze dan nog steeds poofen?
Bij Cuben krijgen ze een andere code.
Als runeword dan poofen ze als ze een grotere check doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imodium schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:37:
Ja, dat kan nog steeds. Die andere code is volgens mij een fabeltje. Er schijnt een vlaggetje gezet te worden om zo alsnog te zien of ze uit "slechte" runes gecubed zijn.

Ik heb een gecubede Lo uit twijfelachtige oorsprong, die leeft nog. Dus misschien is het wel veiliger :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle dupes verdwijnen (meestal meteen, soms duurt het een paar games voordat de dupecheck plaats vind) tenzij je een "temp perm" doet = traden - Vinkje - cancel - exit game.
Als je een duped rune cubed is de nieuwe rune legit.
Als je een duped rune in een (legit) socketable duwt word de runeword ook legit.
dit weet ik vrijwel 100% zeker, als je een socketable ZELF vind, hier gedupede runes in stopt en het dan poofed ben je echt een uitzondering (kan het me niet voorstellen..)

Legit runes in duped socketable (denk aan 15%ED 15%dura AP's die geduped worden) dan poofed hij net zo hard als dat hij gemaakt is.
Overigens heb ik net als alle andere een ongelofelijke hekel aan dupes, lags etc.. ik wil wel altijd weten hoe het werkt, kan namelijk nogal eens van pas komen tijdens het traden.

Edit: Oh ja, als je een duped rune in een unique item socket(voor socket bonus dus) dan kan in ieder geval de rune poofen, weet niet of het item dan ook verdwijnt.

Overigens nog wat info: Als je een item duped, dan kan het origineel ook poofen en de dupe legit worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:32:
Alle dupes verdwijnen (meestal meteen, soms duurt het een paar games voordat de dupecheck plaats vind) tenzij je een "temp perm" doet = traden - Vinkje - cancel - exit game.
Als je een duped rune in een (legit) socketable duwt word de runeword ook legit.

Legit runes in duped socketable (denk aan 15%ED 15%dura AP's die geduped worden) dan poofed hij net zo hard als dat hij gemaakt is.
Overigens heb ik net als alle andere een ongelofelijke hekel aan dupes, lags etc.. ik wil wel altijd weten hoe het werkt, kan namelijk nogal eens van pas komen tijdens het traden.

Edit: Oh ja, als je een duped rune in een unique item socket(voor socket bonus dus) dan kan in ieder geval de rune poofen, weet niet of het item dan ook verdwijnt.
Laatst is er anders een enigma gepoofed die blijkbaar duped runes had. Het armor was zelf gevonden, dus niet duped. Dus je verhaal gaat niet geheel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:35:
[...]

Laatst is er anders een enigma gepoofed die blijkbaar duped runes had. Het armor was zelf gevonden, dus niet duped. Dus je verhaal gaat niet geheel op ;)
Vraag het na op d2jsp ;) er is iets anders gegaan, misschien dat je die armor gevonden hebt en de persoon die de runeword gemaakt heeft de armor geduped heeft voordat hij hem aan je gaf oid. Ik heb zelf talloze duped runes (getrade) en deze in legit socketables gedaan en nooit problemen gehad.
kwakke01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:40:
[...]

om te voorkomen dat ik straks helemaal nix meer heb, bewaar ik nu iig al m'n hf-drops (heb inmiddels 2um-pul-3fal) en houdt ik mn zelfgevonden gear op een apart acct. En dan verder maar hopen dat ik zoveel mogelijk om kan zetten in fg; veel fg=minder pijn als de zaak pooft, want dan koop je het gewoon opnieuw ;)

nu nog proberen m'n drui te levellen, zodat ie eni aankan en kan gaan keyrunnen :D

kan ik daarna mn sors bouwen, en dan weer een pally neerzetten. voorlopig nog wel bezig dus :o
Kijk wel uit met je druid bij nihlatak .. tomb vipers + oak die snel dood gaat = 6.5k --> 0 leven in 1 seconden...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:32:
dit weet ik vrijwel 100% zeker, als je een socketable ZELF vind, hier gedupede runes in stopt en het dan poofed ben je echt een uitzondering (kan het me niet voorstellen..)

Overigens nog wat info: Als je een item duped, dan kan het origineel ook poofen en de dupe legit worden.
om te voorkomen dat ik straks helemaal nix meer heb, bewaar ik nu iig al m'n hf-drops (heb inmiddels 2um-pul-3fal) en houdt ik mn zelfgevonden gear op een apart acct. En dan verder maar hopen dat ik zoveel mogelijk om kan zetten in fg; veel fg=minder pijn als de zaak pooft, want dan koop je het gewoon opnieuw ;)

nu nog proberen m'n drui te levellen, zodat ie eni aankan en kan gaan keyrunnen :D

kan ik daarna mn sors bouwen, en dan weer een pally neerzetten. voorlopig nog wel bezig dus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:37:
[...]

Vraag het na op d2jsp ;) er is iets anders gegaan, misschien dat je die armor gevonden hebt en de persoon die de runeword gemaakt heeft de armor geduped heeft voordat hij hem aan je gaf oid. Ik heb zelf talloze duped runes (getrade) en deze in legit socketables gedaan en nooit problemen gehad.
Het was mijn eigen armor ^ ^, dus ik weet zeker dat het niet geduped is. Poof, weg na 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:41:
[...]

Het was mijn eigen armor ^ ^, dus ik weet zeker dat het niet geduped is. Poof, weg na 2 dagen.
Dat gaat tegen alle principes in.. een nieuwe runeword krijgt namelijk de ID van de socketable.. en de runes die erin gaan raken hun ID dus kwijt.. enige wat ik me heel misschien voor kan stellen is als de originelen van de duped runes in dezelfde game terecht komen als waar jij met je enigma in zit komt dat ze dan poofen.. maar dat lijkt me ook een beetje sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:37:
[...]

[...]

Kijk wel uit met je druid bij nihlatak .. tomb vipers + oak die snel dood gaat = 6.5k --> 0 leven in 1 seconden...
thx! heb de pest aan nita, teveel li's daar, dus die laat ik altijd links liggen (maar heb dan ook nog nooit met een drui gerunt om keys)

hoe werkt hurricane trouwens icm teleport? is dat safe, of moet je hem juist uitlaten (ivm bv. stiggs?)

@pheno; ik ken iemand die nog 3s armors heeft O-)

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 03-01-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:44:
[...]

Dat gaat tegen alle principes in.. een nieuwe runeword krijgt namelijk de ID van de socketable.. en de runes die erin gaan raken hun ID dus kwijt.. enige wat ik me heel misschien voor kan stellen is als de originelen van de duped runes in dezelfde game terecht komen als waar jij met je enigma in zit komt dat ze dan poofen.. maar dat lijkt me ook een beetje sterk.
Dat kan idd niet. Ik weet wat de principes ongeveer zijn, maar ik heb ze bijgeschaafd na die poof. Alleen een full ruststorm zou de runes in runewords checken en die heeft al een ruime anderhalf jaar niet meer gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:44:
[...]

thx! heb de pest aan nita, teveel li's daar, dus die laat ik altijd links liggen (maar heb dan ook nog nooit met een drui gerunt om keys)

hoe werkt hurricane trouwens icm teleport? is dat safe, of moet je hem juist uitlaten (ivm bv. stiggs?)

@pheno; ik ken iemand die nog 3s armors heeft O-)
Als je tele'd kom je niet in de onzichtbare wolk van de vipers. Daarom is nithla voor necros bv erg klote, gezien die minions er heerlijk inlopen en zo de poison triggeren. Een leaper of tele gast moet er langs kunnen zonder al te veel problemen.

En die armors, nah, bedankt. Ik heb geen char die nuttig is met enigma.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.