Evil_Kroki schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:07:
[...]
dus 2 fg voor 20 pg? is dit ook zo op SCL?
ik heb zo'n 45pg liggen dus ik ga die eens proberen verkassen dan.
op naar m'n eerste fg \o/
maar als ik een hr wil voor een runeword, kan ik beter 2 lagere kopen en die cuben, neen?
@MrBoomblaster: heb het zwaardje van de death-set (Death's Touch) bijgehouden voor jou. als je vanavond onlijn bent kom ik het wel ff brengen.
1.1 wordt op hcl gedaan, hoe dat op scl is, weet ik niet.
Het is mijn enige bron van inkomsten, maar ach, als ik ooit wat nodig heb kan ik het denk ik wel betalen. Het voordeel van de hr prijsdaling is dat infi etc nu ook geen reet meer waard is

Hoeveel hrs zitten daarin? Kan dus maar 10 fg opleveren ipv die belachelijke prijzen die ze eerst hadden

En anders koop je die duped meuk runes maar, dat is nog goedkoper
Ik weet niet of het cuben van duped runes helpt.Misschien fop je passive ruststorm, maar de actieve zal het wel vinden. Gezien die augustus als laatst gedraaid heeft....
@yago: klopt, zelfs ik begin langzaam dat te denken. Heel d2 is nu overgeleverd aan dupers, die niet eens tegen gehouden worden door blizzard (1 fucking patch nodig en klaar zouden ze zijn). Leuk joh, elke keer afgemaakt worden door iemand met elite gear die middels tppk en andere bots en scriptjes je te pakken probeert te krijgen. Pubbies doe ik tot level 20 ongeveer, dan heb ik ze wel weer gezien en is het weer solo.
Tppk bug: zorg dat de zooi verdwijnt als je de tp in loopt, net als de hammers en traps. Die verdwijnen zo gauw het character in town is. Dat was al gepatched, waarom ze guided arrow etc niet patchen is me een raadsel. Simpele oplossing, maar blijkbaar erg veel gevraagd.
Dupe trick: max aantal spells actief (bv bonewall en meteor) onscreen. Klaar. Met als extraatje: het permen dupes: scan met passive ruststorm ook trade screens.
Ik zal wel te simpel denken, maar dat zijn dingen die toch zo te implementeren zijn? Zeker die tppk bug, want dit hebben ze later met sommige skills wel opgelost!
Ladder reset er over en we zijn weer eventjes dupe vrij

Nadeel, wat kun je nog met fgs doen? Alles wat je koopt poofed ook omdat het merendeel duped is

of je wilt pgems kopen om te craften
[
Voor 14% gewijzigd door
Pheno79 op 02-01-2007 13:37
]