Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Heb net een ouderwetse bonesnap en een rattlecage gevonden :p.

Even vraagje over de Zmiter, waar gooi je je stats op, dat kon ik namelijk niet in de guide vinden.

veel op str of op life?

[ Voor 51% gewijzigd door XthinkZ op 08-01-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

tollo71 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:53:
[...]

Ik run met mijn Enigma-Summoner ook heel snel Countess en Nita. Heb nu 2xH en 2xD key. Verder ook begonnen aan Zmiter omdat Kwakke er maar niet in slaagt die Pala's heel te houden 8) .
Nogmaals @Barry: verkoop je die Ani?
Ik denk er ff over na en laat het je dan weten ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

kwakke01 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:09:
[...]

kijken wie z'n pally het eerst af heeft :+ alleen

ik moet nog beginnen :X
[...]

zoals chaffy heeft gezien kan je vanaf lvl 76 uberen met een pally (76, omdat dat de lvlreq is van draculs)

gear moet toegespitst zijn op Crushing blow';daarmee kill je , met nix anders!
Dus:
guilaume's face
heavens light 2 sheals
gore riders
en de rest doet er eigenlijk niet toe.

zorg dat je fana gemaxed heb, evenals sacrifice. genoeg punten in salvation (of genoeg rescharms ;) om mephy's aura te counteren (=-125%)

merc gear is totaal zinloos, want die overleeft mephy niet!

met zeal maxed hoef je niet perse een lifetap wand te hebben; ik heb hem althans nog nooit gebruikt... (maar als je wilt kun je ze kopen bij malah; gewoon regelmatig checken)

lijkt er idd op chaffy barry ;) wist eigenlijk nooit dat druids ook viable waren, maar dat is dus eigenlijk elk ras, als je maar weet hoe je ze meot spelen :D
Zeal? Waarom zeal? Beetje smiten en lifetap cast al. Schild zou ik HoZ nemen als je dat kan betalen, anders iets met hoge block en veel res. Sanctuary oid. Lifetap wand heb je geen tijd voor. Black flail is ook een optie als wapen.
XthinkZ schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:23:
Heb net een ouderwetse bonesnap en een rattlecage gevonden :p.

Even vraagje over de Zmiter, waar gooi je je stats op, dat kon ik namelijk niet in de guide vinden.

veel op str of op life?
str genoeg voor gear. dex voor maxblock. rest in life.
Derr_Hans schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:42:
[...]

Chokunu en demoncrossbow hebben een base van -60 ;) samen met phaseblade zijn ze de snelste 4frame attack..
Phaseblade is idd beter, je kan een shield dragen ;)

Maar Harmony is goedkoop en geeft me elemnt damage en dat is iets wat ik heel erg nodig heb..
Hunger geeft -75% damage behalve element enzo ;)

Arurewrath is beste wapen ;) maar lvl 85 ;)

Ben wat NM cows aan het doen maar nog geen chu ko nu gevonden ;)
Hmm ik had begrepen dat je een firebear ging maken, helaas. IIG dat haal ik uit je opmerking over Azurewrath, want dat is namelijk niet het beste wapen voor een firebear. Haal je snelste attack frame niet mee.

@Pheno79: je zegt het zo alsof je denkt dat ik nooit met mensen samenspeel ed? Of nooit de game clear? Bedoel je dat zo? Denk dat ik namelijk nog een van de weinige ben die niet alleen cookiecutters maak. Ik maak als eerste char nu wel een cookiecutter zodat ik snel items kan vergaren.

Even over mijzelf. Heb zitten denken over mijn hammerdin(g).
Stats:
Base str -> eni mp dusk of archon. Waarschijnlijk mp. Misschien dusk
Dex - > genoeg voor maxblock met spirit of phoenix. In welk schild zou ik dit maken? Zal ik gewoon niet caren om defense en voor sacred targe gaan voor betere blocking?
Vita de rest

Voor de rest standaard meuk, Hoto, fcr gloves/rings/amu, arach, shako.

Merc twijfel ik nog over. Defiance of holy freeze. Destroyed holy freeze alle bodies ook al slay ik ze met blessed hammer? Merc gear zal iig mana-aura runeword worden, naam ben ik even kwijt. CoH en Andy's voor LL.

EDIT: Ben even D2 aan het installen. Welke SCL mensen kan ik toevoegen aan friendslist?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 08-01-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:53
@koeitje: frunz, speel niet meer zo heel vaak (afgelopen tijd 0), maar zit op dit moment ook in tentamen periode en ben op vakantie geweest. vanaf woensdag heb ik wel weer wat dagen vrij, dus kan ik wel wat spelen

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Damn ze willen ze niet ...
jammer dacht dat ze wel gingen opbrengen Click

Please feel free to bump at any time !

[ Voor 21% gewijzigd door yago op 08-01-2007 23:58 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Anoniem: 159816 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:08:

EDIT: Ben even D2 aan het installen. Welke SCL mensen kan ik toevoegen aan friendslist?
*Don_Holio

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:09:
[...]

kijken wie z'n pally het eerst af heeft :+ alleen

ik moet nog beginnen :X
[...]
Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/515/screenshot054lm2.jpg

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
ik begin er ook eentje, een dezer ben ik daar met een uber smiter... wacht maar!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
don weet je hoelang ik er soms over doe om iets goeds te verkopen argh dat is echt rampzalig, maar als je maar geduld heb komt er wel weer eens een bod.

wat je ook kan doen is om regelmatig topics in de gaten houden. soms hebben ppl speciale wensen zoals een perf forti in een dusk maar zijn zelf te lui om de topics te bekijken. had ik ook vandaag met mun skiller.

je kan mij ook toevoegen koeitje *mrboomblaster

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
damn...

na ja, heb net dia omgelegd; vind ik ook al een hele prestatie met die lag continue...

hij was btw makkelijker dan z'n minions, zelfs mijn merc en bear hebben het overleefd :)

sta nu in a5 bij shenk wp.. eigenlijk geen zin om het hele stuk te teleporten :+

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de rush :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Graag gedaan, beter ga je slapen voor je toets ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XthinkZ schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 01:40:
Graag gedaan, beter ga je slapen voor je toets ^^.
[...]
Nah, is pas eind van de middag :P. Schijttentamens :r

Even wat zooi hier spammen (kreeg mule account met 1 char van maat van me :D)
http://forums.d2jsp.org/i...hp?act=ST&f=170&t=5762072
http://forums.d2jsp.org/i...hp?act=ST&f=170&t=5761836

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 02:21:
[...]

Nah, is pas eind van de middag :P. Schijttentamens :r

Even wat zooi hier spammen (kreeg mule account met 1 char van maat van me :D)
http://forums.d2jsp.org/i...hp?act=ST&f=170&t=5761836
Nou een lekkere grief wil ik wel..
kan er voorlopig wel enkel ists voor geven...dus als je er een prijs voor opgeeft (binnekort ook forumgold dus wachten kan ook)

Zo weer een key derbij dus nu lekker werken gaan !

[ Voor 14% gewijzigd door yago op 09-01-2007 07:54 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
corpseflayer schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:08:
[...]

Wel Tollo, hoe ben jij ooit zo rijk geworden op hcl?
_/-\o_
Rijk? Ik ben helemaal niet rijk. Maar HR's gaan tegenwoordig voor bijna nix op d2jsp dus een Enigma kost nog maar een iets van 40 Pgems (als je zelf Armor vindt).
Dupen heeft voor die idiote inflatie gezorgd. SoJ's worden ook massaal geduped dus Ani's zijn er ook in overvloed. Zodoende zakken de prijzen daarvan ook behoorlijk. Circeltje is rond.
Ik heb trouwens @SCL nog een complete Zmiter. Yago?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heh.. ongelofelijk hoe makkelijk het ging, uber duriel lag in 10 seconden op de grond, enige wat ik aan CB heb is Last Wish (60-70%CB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 08:19:
[...]

Rijk? Ik ben helemaal niet rijk. Maar HR's gaan tegenwoordig voor bijna nix op d2jsp dus een Enigma kost nog maar een iets van 40 Pgems (als je zelf Armor vindt).
Dupen heeft voor die idiote inflatie gezorgd. SoJ's worden ook massaal geduped dus Ani's zijn er ook in overvloed. Zodoende zakken de prijzen daarvan ook behoorlijk. Circeltje is rond.
Noem dat maar niet rijk :9~

@Yago, Koei, gebumped. Ik zal het wachtwoord eens veranderen, dan is mijn d2jsp account nog ergens goed voor, free bumps geven :') Door de fg verdwijning heb ik het iig even helemaal gehad met d2jsp.

Gisteren heb ik mezelf maar gerushed, van act 1 tot en met baalruns normal. 2 keys kan handig zijn :) Zo heb ik straks wat chars die ancients nm moeten.

[ Voor 9% gewijzigd door Pheno79 op 09-01-2007 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik had begrepen dat je een firebear ging maken, helaas. IIG dat haal ik uit je opmerking over Azurewrath, want dat is namelijk niet het beste wapen voor een firebear. Haal je snelste attack frame niet mee.
Haal 5 frame met azurewrath, maar doormiddel van de enorme magic en cold damage + sanc aura kan ik Leechen op alle monsters, incl Undead :D en doe ik 3750 (magic en cold damge) per seconde.

4 frame op switch voor bosses tot het moment CB haast niet werkt, terug naar azure.
Gister een ginters rift dimblade gekregen (een mini azure) een sheal er in + de sigon gloves/belt combi en ik heb 6frame attack, upgraded + 10% ias gloves en ik heb 5frame attack.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 09-01-2007 10:14 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Zeal? Waarom zeal? Beetje smiten en lifetap cast al. Schild zou ik HoZ nemen als je dat kan betalen, anders iets met hoge block en veel res. Sanctuary oid. Lifetap wand heb je geen tijd voor. Black flail is ook een optie als wapen.
[...]
Verschil tussen zmiter en smiter, ik zelf heb ook full zeal/sacrifice en 1pt smite, doet het meer als goed genoeg. Zeal doet gewoon (behalve bij bosses) veel meer dmg, imo.
Heb nu:

20 Zeal
20 Sacrifice
20 Fana
1 Smite
1 Holy Shield
5 Salvation

zit nu te twijfelen of ik de rest in conviction moet doen, blijkbaar als ik level 21 conv heb dan overwrite ik mephys conviction.. even kijken dus.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 09-01-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:04:
[...]

Verschil tussen zmiter en smiter, ik zelf heb ook full zeal/sacrifice en 1pt smite, doet het meer als goed genoeg. Zeal doet gewoon (behalve bij bosses) veel meer dmg, imo.
Klopt natuurlijk, mijn eerste tristrunner was een ook een zmiter. M'n 2de was een smiter die ik voor pvp had gemaakt :D.
yago schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 07:26:
[...]

Nou een lekkere grief wil ik wel..
kan er voorlopig wel enkel ists voor geven...dus als je er een prijs voor opgeeft (binnekort ook forumgold dus wachten kan ook)

Zo weer een key derbij dus nu lekker werken gaan !
Is goed, weet alleen niet wat ze waard zijn dus doe maar wat roepen :).

En zal ik 8/15/9 draculs voor 10fg wegdoen? Ik heb ze voorlopig toch niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
[...]

Heb nu:

20 Zeal
20 Sacrifice
20 Fana
1 Smite
1 Holy Shield
5 Salvation

zit nu te twijfelen of ik de rest in conviction moet doen, blijkbaar als ik level 21 conv heb dan overwrite ik mephys conviction.. even kijken dus.
daarbij is het ook nog is een handigere skill, smite heeft namelijk knockback, waardoor je een beetje achter het beest aan moet lopen. hierdoor raak je dus veel minder, de stun is dan wel weer handig, dus je kan ook eerst 1 keer smite en dan doorgaan met zeal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
[...]

Heb nu:

20 Zeal
20 Sacrifice
20 Fana
1 Smite
1 Holy Shield
5 Salvation

Standaard Zmiter heeft volgens mij meer punten in Holy Shield. Extra tijdsduur is handig maar met name als synergie voor Smite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja alleen gebruik ik smite niet voor de damage alleen voor de CB dmg op bosses.. hmm.
Ik heb ook genoeg def en block (16k en 75%) dus ook daarvoor zou ik het niet hoeven doen. Het is wel iets wat ik overwogen heb, maar dan heb ik toch liever max conviction zodat meph's conviction me niets kan maken.
Ik moet toch regelmatig mezelf opnieuw BO'en dus dan doe ik ook meteen Holy Shield (Spirit/cta op switch voor BO/Holy shield pre-buff)
Bovendien ben ik pas level 77, daar kan makkelijk nog een level of 13 bij :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 09-01-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:09:
Ja alleen gebruik ik smite niet voor de damage alleen voor de CB dmg op bosses.. hmm.
Ik heb ook genoeg def en block (16k en 75%) dus ook daarvoor zou ik het niet hoeven doen. Het is wel iets wat ik overwogen heb, maar dan heb ik toch liever max conviction zodat meph's conviction me niets kan maken.
Ik moet toch regelmatig mezelf opnieuw BO'en dus dan doe ik ook meteen Holy Shield (Spirit/cta op switch voor BO/Holy shield pre-buff)
Bovendien ben ik pas level 77, daar kan makkelijk nog een level of 13 bij :)
5~7 minuten BO genoeg :z ? Whisper me dan als je weer eens bezig bent ;)

Zo, weer wat mensen gebumped in de pauze :+

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 09-01-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 08:19:
[...]
Nou ik kom wel eens zien als ik je online tegenkom!
Heb wel nog ge FG dus het zullen ists worden is dat een probleem? Andes lenen? Sta borg voor 25 fg tot nu toe (bod op AP forti)
Zoek voor het moment nog een grief en een exile. Weet nog niet of ik ze zelf ga maken of kopen...
Met al die dupes weet je immers niet wat je koopt (behalve hier misschien)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:41:
[...]

Heb wel nog ge FG dus het zullen ists worden is dat een probleem? Andes lenen? Sta borg voor 25 fg tot nu toe (bod op AP forti)
Zoek voor het moment nog een grief en een exile. Weet nog niet of ik ze zelf ga maken of kopen...
Ga er maar vanuit dat als je hier een grief krijg dat het gemaakt is van dupes..
Dit omdat 99% van de hr dupe's zijn..

Maakt dus infeite niets uit waar je trade ;)

Zorg ervoor dat je via d2jsp je runes permed, via de perm methode.
(geen id hoe dat gaat :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:19:
[...]

Ga er maar vanuit dat als je hier een grief krijg dat het gemaakt is van dupes..
Dit omdat 99% van de hr dupe's zijn..

Maakt dus infeite niets uit waar je trade ;)

Zorg ervoor dat je via d2jsp je runes permed, via de perm methode.
(geen id hoe dat gaat :P )
Errrrrrrrrrrrrrrrrrm

Ja alleen als je op b.net trade zijn 75% van alle runewords/items ook dupes, op d2jsp en hier zal dat 99% non poofy zijn :) dat is het verschil.

Temp Perm: Trade --> Vinkje --> Cancel --> exit game

Een gedupede runeword verdwijnt net zo hard als andere dupes, alleen een legit socketable + duped runes maakt een legit runeword. Dit is echter al een paar keer langs gekomen :z

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 09-01-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
[...]

Yago, komt wel goed. Ik sta toch in je f-list?
Zmiter heeft o.a. Grief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:20:
[...]

Errrrrrrrrrrrrrrrrrm

Temp Perm: Trade --> Vinkje --> Cancel --> exit game
Temp Perm: Trade --> Vinkje --> Cancel --> Don't speak/chat --> exit game

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:19:
[...]

Temp Perm: Trade --> Vinkje --> Cancel --> Don't speak/chat --> exit game
BarryW praat toch ook niet in zijn volgorde :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177333

Ik heb me altijd al afgevraagd of dat het allemaal wel waard. is, dat Temp Perm gedoe. elke game weer op zoek naar iemand die dat wil doen.

daar ben ik heeeel snel vanaf gestapt. Ik houd me wel bij legit gaming.

Greater Satisfaction.. vooral als je je eigen runewords bij elkaar sprokkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
iemand enig idee wat een unid eschuta op moet brengen, of kan ik hem beter identifien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frunz schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:00:
iemand enig idee wat een unid eschuta op moet brengen, of kan ik hem beter identifien??
Geen idee. IK heb een +3 +20% fire +27 energy, maar wat die moet opbrengen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
[...]

Alles dat ik nog had op SC op Yago's mules gedaan en temp. ban.......
Veel verdwenen (op z'n Kwakkes), o.a. HoZ, Grief, Draculs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Daarom kwam je niet terug....

In elk geval bedanbkt en ik zal eens een lijstje maken met de eindsom op ... ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:24:
[...]

Alles dat ik nog had op SC op Yago's mules gedaan en temp. ban.......
Veel verdwenen (op z'n Kwakkes), o.a. HoZ, Grief, Draculs....
Dupers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Iemand die ik blij kan maken met een bonesnap? heb er namelijk in 1 dag 2 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
te laat

[ Voor 83% gewijzigd door yago op 09-01-2007 20:20 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Wat is exact de verbinding tussen CD keys en Accounts. Ik heb nu meerdere CD keys, en atm nog maar 1 account met 8 chars op b.net
Kan je gewoon unlimited accounts aanmaken, en daarop met elke CD key inloggen?

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Unable to connect en nix van ban? hoe kan dat?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipri schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:39:
Wat is exact de verbinding tussen CD keys en Accounts. Ik heb nu meerdere CD keys, en atm nog maar 1 account met 8 chars op b.net
Kan je gewoon unlimited accounts aanmaken, en daarop met elke CD key inloggen?
je mag een stuk of 8 accounts maken per cd key, maar die zijn idd niet verbonden aan die key. Dus "ja" op je vraag.
yago schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:18:
Ach, het is als de random meldingen als got er af ligt :D heb ik ook wel eens, niets om je zorgen over te maken.

[ Voor 23% gewijzigd door Pheno79 op 09-01-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
yago schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:18:
Mja, nu geloof ik dus wel alles. }:O

Eerst bovenstaande melding...
Daarna hetvolgende bij login: Accounts does not exists or has been offline for mare then 90 days ....

Ikke hartslag van 200 (4 verse mules, pas HR's getrade voor grief, etc...)

Nu log ik terug in , alles OK! _/-\o_

Verlaat game om runes in game van 5s PB te brengen => tempban. 8)7

Begrijpe wie begrijpe kan...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 177333 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:32:
Ik heb me altijd al afgevraagd of dat het allemaal wel waard. is, dat Temp Perm gedoe. elke game weer op zoek naar iemand die dat wil doen.

daar ben ik heeeel snel vanaf gestapt. Ik houd me wel bij legit gaming.

Greater Satisfaction.. vooral als je je eigen runewords bij elkaar sprokkel.
is miho zowiezo onzin; ik doe het tenminste niet, en heb al een week een paar runes op een mule zitten die ik per dag iets van 20 keer laat joinen/leaven zonder te 'permen'

runes zijn niet gepoofed, dus zal wel goed zijn dan... toch?

en idd je eigen runewords maken, daarom heeft kwak z'n socket store immers :D
heb vandaag een hoto gemaakt, had een ko gevonden, en had nog een pul liggen. Die zit nu lekker op mn druid, die nu lvl 81 is en baal solo-ed. Alleen lightning vindt ie niet lekker, dus moet nog een t-god scoren, maar dat komt nog wel. voorlopig eerst eens door hell banjeren op zoek naar gear :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:49:
[...]

Mja, nu geloof ik dus wel alles. }:O

Eerst bovenstaande melding...
Daarna hetvolgende bij login: Accounts does not exists or has been offline for mare then 90 days ....

Ikke hartslag van 200 (4 verse mules, pas HR's getrade voor grief, etc...)

Nu log ik terug in , alles OK! _/-\o_

Verlaat game om runes in game van 5s PB te brengen => tempban. 8)7

Begrijpe wie begrijpe kan...
Accounts do not exist betekent dat je een typfout hebt gemaakt, niets meer :)
Dus je hartslag kan weer terug als je die ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FT's geadd, mensen op dit forum krijgen 20% discount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie hoeven niet telkens te bumpen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Happy birthday to me, happy birthday to me....... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Pheno79 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:53:
Happy birthday to me, happy birthday to me....... 8)

Lvl up!

Gratz :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel Baalruns voor nodig gehad ;)

Congratz pheno :D
-slijm-
Maak er een mooie dag van, en veel geluk veder.
-/slijm-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:D
Eens kijken welke skill ik nu een punt ga geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:07:
[...]

Ik zou voor de Find Item gaan ;)

Wellicht vind je wel wat leuks, goud vind je er ook mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

In ieder geval niet je Complain-About-Not-Getting-Uber-Gosu-Drops skill nog verder levelen, lvl 40 is meer als genoeg :) :9

Gefeliciteerd trouwens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204142

zo na 1 1/2 jaar geen dia meer te spelen ( what was i thinking ) toch maar weer begonne :)

maar goed moe weer een beetje in gaan komen en wat voor char is deze dagen nou een char waarmee je makkelijk kan beginnen?

wil er dus ook makkelijk runs mee kunnen doen voor items/runes/keys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

heej, feli he pheno!

ik zou gewoon 2 skills een half puntje geven: MF en FRW dan kan je fast magic finden terwijl je runned/walkt :+

hoop dat je een leuke dag hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204142 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:27:
zo na 1 1/2 jaar geen dia meer te spelen ( what was i thinking ) toch maar weer begonne :)

maar goed moe weer een beetje in gaan komen en wat voor char is deze dagen nou een char waarmee je makkelijk kan beginnen?

wil er dus ook makkelijk runs mee kunnen doen voor items/runes/keys :)
SC? Sorc
HC? Barb for safety :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06 16:35
ik heb maar 1 key voor diablo. als je 2 keys gebruikt, hoe gaat dat dan in de praktijk? 2 verscillende pc's of met die dloader hack (of wat het ook is)?

op dit moment is het nogal riskant om items van m'n ene char naar m'n andere te verhuizen: game openen, dingen neerleggen, exit, vlug naar andere char en dan de game joinen die hopelijk nog bestaat :). wil wel wat meer zekerheid...

2 keys, hoe doe je dat dus (en is dat te betalen, totaal geen ervaring mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

allereerst natuurlijk ladder :) 8)7
Ik speelde vroeger altijd hc en sc nu weer van plan :P

maar begin wel met sc
ik had altijd een orb sorc maar zie heel veel mensen de voorkeur geven aan blizard of lightning sorc
enige suggesties? :?
zo ja, waarom die keuze 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
gefeliciteerd pheno

@piet konijn, je kan ook een goter vragen om te mulen, anders zou ik altijd wachten of een 2e key kopen en dan kan je dat idd met d2loader gebruiken

[ Voor 3% gewijzigd door Frunz op 10-01-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Dat is het laatste wat ik zou doen.

Ik join altijd een game waarin minimaal 3 spelers zitten waaronder geen sorc, op normal, geen level restricties, en al lang in de game zitten.

De muler laat ik op zijn minst een waypoint hebben zodat ik ergens bij die waypoint de shit kan droppen. FF logisch nadenken of er geen noobs de level hebben om daar toevallig te levellen.

Maar heb nu eindelijk 2 keys (2x normal en 2x lod). De handleiding staat in de openingspost.

Overigens was wilde ik een keer mulen met wat bekenden, toen iedereen op bnet eruit gekicked werd en game bestond er ook niet meer. Geluk dat ik niks op de grond had gedropt want dat bent je geheid kwijt.
piet konijn schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:28:
ik heb maar 1 key voor diablo. als je 2 keys gebruikt, hoe gaat dat dan in de praktijk? 2 verscillende pc's of met die dloader hack (of wat het ook is)?

op dit moment is het nogal riskant om items van m'n ene char naar m'n andere te verhuizen: game openen, dingen neerleggen, exit, vlug naar andere char en dan de game joinen die hopelijk nog bestaat :). wil wel wat meer zekerheid...

2 keys, hoe doe je dat dus (en is dat te betalen, totaal geen ervaring mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:40:
gefeliciteerd pheno

@piet konijn, je kan ook een goter vragen om te mulen, anders zou ik altijd wachten of een 2e key kopen en dan kan je dat idd met d2loader gebruiken
D2 loader laat mijn loader game keihard crashen, dus die gebruik het niet meer. Gewoon 2 pcs, no problemo :) Ik kan nog een macbook en server inzetten als ik key 5 en 6 ga kopen, 6 keys bij elkaar :X
Nah, dat gaat te ver, mijn eigen baalrun party :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:48:
[...]

D2 loader laat mijn loader game keihard crashen, dus die gebruik het niet meer. Gewoon 2 pcs, no problemo :) Ik kan nog een macbook en server inzetten als ik key 5 en 6 ga kopen, 6 keys bij elkaar :X
Nah, dat gaat te ver, mijn eigen baalrun party :')
en jij hebt ooit over stoppen gepraat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:58:
[...]

en jij hebt ooit over stoppen gepraat ;)
Ik heb 4 pcs, geen 4 keysets :P
Samen met mijn broer wel, maar goed, dat is wat anders :D

Tegenwoordig kost D2 niet veel meer, dus ik kan elk moment stoppen :P Het amusementsgeld heb ik er al uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand dit:
http://forums.d2jsp.org/i...hp?act=ST&f=170&t=5783743

Kan FG offeren of de runewords uit mn andere thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 08:47

gakkethijs

niks

quote van d2jsp.org

Flail 4 sox = 3-4 Fg LOL dat spoort toch niet. dus zon kreng is een hr waard??

[ Voor 22% gewijzigd door gakkethijs op 10-01-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gakkethijs schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:13:
quote van d2jsp.org

Flail 4 sox = 3-4 Fg LOL dat spoort toch niet het klopt toch dat fg is .75hr ofzo
Hr's zijn zwaar duped dus tja :/. Net 50fg voor zaka 195 um betaald :P. Pala is iig klaar nu. NU lvlen

THINKZ, ik heb een cadeautje voor je omdat je zo liev bent met rushen en mulen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06 16:35
net +cold skills/15 poison over 4 sec GC gevonden. iemand geïnteresseerd/wat is dit waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Onvangen :). mijn eerste Oculus.

Verder succes met het levelen van 35 naar 75 in 1 nacht :D.
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:15:
[...]

Hr's zijn zwaar duped dus tja :/. Net 50fg voor zaka 195 um betaald :P. Pala is iig klaar nu. NU lvlen

THINKZ, ik heb een cadeautje voor je omdat je zo liev bent met rushen en mulen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fuck it echt, ik ga naar bed. Bnet is echt TOTAAL verneukt dezer dagen. Had je een jaar geleden nog maar een kwartiertje nodig voordat je een game gemaakt kreeg, nu lukt het in een halfuur gewoon NIET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno, nog gefeliciteerd, he :*)
Kwakke, is DC nog gekomen gister? Ik was vanmorgen natuurlijk uit de game :( geschopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quote van d2jsp.org

Je moet toch ergens die duped hrs in kwijt?

BNet is de laatste week helemaal verrot, je wordt constant uit een game geknikkerd en mag daarna een zo'n half uur lang "failed to join game"s aanschouwen.

Het is net als D1, hackers en dupers hebben het overgenomen, nu is het wachten op een vervolg. Bliz gaat hier iig niets meer aan doen. D1 was op het laatst ook niet meer speelbaar, het is gewoon wachten dat dat nu ook gaat gebeuren.
tollo71 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 06:03:
Kwakke, is DC nog gekomen gister? Ik was vanmorgen natuurlijk uit de game :( geschopt.
Ja, geef mij ook maar een anni :')

[ Voor 17% gewijzigd door Pheno79 op 11-01-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XthinkZ schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:28:
Dat is het laatste wat ik zou doen.

Ik join altijd een game waarin minimaal 3 spelers zitten waaronder geen sorc, op normal, geen level restricties, en al lang in de game zitten.

De muler laat ik op zijn minst een waypoint hebben zodat ik ergens bij die waypoint de shit kan droppen. FF logisch nadenken of er geen noobs de level hebben om daar toevallig te levellen.

Maar heb nu eindelijk 2 keys (2x normal en 2x lod). De handleiding staat in de openingspost.

Overigens was wilde ik een keer mulen met wat bekenden, toen iedereen op bnet eruit gekicked werd en game bestond er ook niet meer. Geluk dat ik niks op de grond had gedropt want dat bent je geheid kwijt.
[...]
Wat ik altijd doe, een Normal run (lol) dus baal run, dan weet ik zeker dat de game open blijft.
Daarna naar rogue camp, exit.

Mule er joinen en als ik er in kan komen terug met de char die de items heeft.
Items droppen en exit, mule joinen en klaar is roy wel pass op game.
Handiger is dus een mule die op Norm/NM/Hell kan komen.
Die heb ik dus niet :P

Anders even een game van een gotter joinen die normal zit of gewoon even vragen wie jou wil helpen met mulen. Die gene met meerdere keysets zijn vaak bereid om te helpen ;)
quote van d2jsp.org

Had er geloof ik nog wel 1 :D
Hans kan jij die voor mij verkopen als ik zeker weet dat ie er is, mag je weer rune voor mij kopen.
Doe verder toch niets met traden, geen geduld voor :P
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 03:04:
Fuck it echt, ik ga naar bed. Bnet is echt TOTAAL verneukt dezer dagen. Had je een jaar geleden nog maar een kwartiertje nodig voordat je een game gemaakt kreeg, nu lukt het in een halfuur gewoon NIET.
Gister was het wel aardig (tussen 20:30 en 23:00) weinig ftj's maar wel een aantal keren lag :(
Lag is minder erg dat een half uur ftj's.

Als ik in een game zit met veel lag, en ik doe exit en nieuw maken dan heb ik vaak ftj.
Andere char gaat vaak wel create/join dus geld niet voor alle chars in je account.

[ Voor 28% gewijzigd door Derr_Hans op 11-01-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die lag komt door de dupers die de server gaan crashen (om zo te dupen). Als jij op zo'n server zit registreert het niet dat je eraf bent en kun je gewoonweg niet in een andere game komen. Pas als de server die tegen die tijd wel gecrashed is, weer online is, update dat ding wie er bij hem op zaten en die krijgen een rollback. En mogen dus weer in de game komen. Gezien een server crashen tussen de 10~20 minuten te doen is....snap je dat de lag dus in die tijd erger wordt en na 20 minuten is de server foetsie. Gezellig aan het restarten. In die tussentijd heeft dat ding weinig tijd tot updaten van "whoison"lijstjes door dat gekloot van dupers. Dus al verlaat je de game voortijdig aan de crash, je hebt gegarandeerd minimaal 1 failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is inderdaad wel heel erg met failed to joins en alles :(
in de tijd dat ik vroeger speelde was da gelukkig niet :)

heb een hamerdin gemaakt, wat items van friends gehad/geleent
had geen idee dat er zoveel gedupt werd.. lightning skiller 8 life voor 4 ist ( dacht daar kan ik vast wel wat mee )
dat is er nu dus nog maar 1... :(

dus zo schiet het allemaal lekker op ik trade voortaan met mijn flist en anders niet.. en dan maar gewoon veel mfruns doen. zolang als dat gaat met de lag die er is na 20 min in een game te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe laten ze een server crashen? Met necro bonewalls zeker? Waarom zetten ze dan geen limit daarop, max 30 bonewalls active?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204142 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:34:
het is inderdaad wel heel erg met failed to joins en alles :(
in de tijd dat ik vroeger speelde was da gelukkig niet :)

heb een hamerdin gemaakt, wat items van friends gehad/geleent
had geen idee dat er zoveel gedupt werd.. lightning skiller 8 life voor 4 ist ( dacht daar kan ik vast wel wat mee )
dat is er nu dus nog maar 1... :(

dus zo schiet het allemaal lekker op ik trade voortaan met mijn flist en anders niet.. en dan maar gewoon veel mfruns doen. zolang als dat gaat met de lag die er is na 20 min in een game te zitten
Op d2jsp wordt meestal wel legit getrade, je kunt het zowieso altijd erbij vragen, screenshots maken van trade en vervolgens even posten dat item X van player Y gepoofed is terwijl hij zei dat hij 100% legit was :) Dan krijgt hij een slechte naam en kan hij minder traden, dat wil je natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ze zouden een bepaalde server kunnen DDOSsen,

Hoe groter de lag hoe beter er geduped kon worden kan ik me herinneren van 4 jaar geleden, toen had je dit namelijk ook al.
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:59:
Hoe laten ze een server crashen? Met necro bonewalls zeker? Waarom zetten ze dan geen limit daarop, max 30 bonewalls active?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Op necro bonewalls staat een limiet, na xx seconden gaan ze weg dus je kan er nooit zoveel maken dat een server erdoor gaat laggen.
/e/
Naarmate een game ouder wordt raken er steeds meer bugexploits in omloop terwijl de support voor de game vaak volledig wegvalt.

[ Voor 33% gewijzigd door peke op 11-01-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 06:03:
neei niet geweest, en daarna was ik er ook uitgekickt (was na 1:00) dus ik denk dat ie nog steeds cold is.

op dcboard.de staat ie nog steeds op 2916, terwijl dat dus iig 2931 moet zijn nu!
37 2916 10-01-2007 2917 10-01-2007 1 Cold 74 - 124

@dedl 3-4 fg is wel veel hoor! 2fg is de gangbare prijs, net zoals voor hr's overigens

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 11-01-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:00:
[...]

Op d2jsp wordt meestal wel legit getrade, je kunt het zowieso altijd erbij vragen, screenshots maken van trade en vervolgens even posten dat item X van player Y gepoofed is terwijl hij zei dat hij 100% legit was :) Dan krijgt hij een slechte naam en kan hij minder traden, dat wil je natuurlijk niet.
Ik trade niets meer op bnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Man, man,

die ene keer dat mephisto iets leuks dropt, wordt ik uit de gmae gekickt.

Game dus niet gesaved en ikke geen Hoghlords meer...

Viva battlenet !

extra viva: grief gemaakt : dikke meukzoi met 32 IAS +342 damage.. Joy! :(

[ Voor 22% gewijzigd door yago op 11-01-2007 20:44 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwakke is niet online als iemand goed bied voor een clean WF 8)7
http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=5794548&f=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben ze de Realm Down meuk strenger gemaakt?

Kreeg RD, na 2 games joinen en exiten 8)7 . Toen 15 minuten gewacht, nog steeds. Toen ruim 30 (ndus totaal 45 vanaf begin) minuten later nog steeds. En nu na 1.45uur nog fucking steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ik gooi het hier maar even neer, dit heb ik dus van Tollo71 gekregen op SCL.
Heb m beloofd om 'm terug te betalen in FG, en dat zal ik dus ook doen.
Wat denken jullie dat dit waard is?
Heb er niet alles opgezet maar de belangrijkste dingen heb ik wel denk ik.

Runes:
Pul
Um
Low runes

Jewelled Guillaume 14 allres 4 max dam
Frostburn Laying of hands
Noseferatu’s
Tal belt
Snowclash

Duriel 538def
Duriel 1456def

Gheed 140-21-12
Gheed 91-27-11
Jewel: 20ED 5-28 fire 19 def 9 cold
Rainbow 4-5 cold

Ring 10FCR 116AR 6RL 7fire
Ring 10FCR 71AR 12STR 62 MANA
Raven 195-16
Raven 216-19
Raven 250-16

Amu +3cold 16 life
Highlords

Insight trescher (non eth)
5 os Phase blade

SC:
2dex 11 life
8 light
13 life
5 mf
1 dext 7 light
5 fire
8 fire
15 IAS

GC: All +12

LC: veel resist
+5 str 13 pois
21 life 11 light
3 str 10 pois
6 AR 10 life
12 light

Gold
gems (veel)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet veel, paar fg misschien voor die Phase blade en Um

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:33:
Hebben ze de Realm Down meuk strenger gemaakt?

Kreeg RD, na 2 games joinen en exiten 8)7 . Toen 15 minuten gewacht, nog steeds. Toen ruim 30 (ndus totaal 45 vanaf begin) minuten later nog steeds. En nu na 1.45uur nog fucking steeds :(
En nog steeds. Echt zo verdomd irritant. ~~. Vooral omdat ik niet iets vreemds heb gedaan ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:54:
Niet veel, paar fg misschien voor die Phase blade en Um
Wrel tis ook de geste die telt en dat is me ook al wel wat waard!
Zo snel als mijn forti verkocht is stort ikje wat Tollo

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien moeten de "armen" onder ons maar met mij meerunnen :). Xthinkz heeft dat vanmiddag nog een lidless wall + cranebeak opgeleverd. En mij een ele skiller. Was maar 1 run, maar het potentieel is er :P. Meer spelers = meer drops dus we worden er allemaal beter van.

@ Yago: welke forti?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 11-01-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
@ Yago: welke forti?
deze

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou die archon voor die prijs wegdoen. Wat kost dat ding nou om te maken? Bijna niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corpseflayer schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:17:
Op necro bonewalls staat een limiet, na xx seconden gaan ze weg dus je kan er nooit zoveel maken dat een server erdoor gaat laggen.
/e/
Naarmate een game ouder wordt raken er steeds meer bugexploits in omloop terwijl de support voor de game vaak volledig wegvalt.
Daarom moet je 125+ fcr hebben, dan red je het dus wel. Tweede char erbij die meteor gooit en je lag is compleet. Het is overigens 20+ sec, dus in die tijd kun je aardag wat spammen, en je blijft spammen. Zo'n 20 minuten lang.....opletten hoe een server crashed.

Dupemethode staat openlijk op internet, eerste hit op google met de juiste termen. Dus iedereen kan het doen als men dat wilt, en gezien de hoeveelheid laggy games er zijn....mja, vrij veel mensen dus....

In oktober is de nieuwe opvolger van de e3 expo, bliz heeft aangekondigd wat nieuws te laten zien dit jaar. Vermoedelijk dus op die expo, maar misschien ergens anders. Ik hoop echt op D3, want dit gaat helemaal mis. Ik zie D1 weer opnieuw voor me.

En anders Starcraft 2, dat mag ook O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D1 was helemaal fucked omdat alles lokaal werd opgeslagen 8)7

Ik hoop persoonlijk op SC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:36:
D1 was helemaal fucked omdat alles lokaal werd opgeslagen 8)7

Ik hoop persoonlijk op SC2.
Mja, helemaal briljant was dat. Maar die game werd volledig verneukt, support viel weg. Ik zie blizzard nergens een statement maken, of uberhaupt iets oplossen meer, uds ik ben bang dat D2 hetzelfde lot is beschoren. Ik ben al een tijd niet meer op D1 online geweest, is dat er nog? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu desyncen ze gewoon de server, heb net de methode eens opgezocht. Is vrij makkelijk als je zin hebt om beetje met bonewalls en meteors te spammen. En 3 cd-keys hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ik heb een 3 socket eth armor met 493 def gevonden. is dat good shit?

(voel me ontzettende noob sinds ik 4 jaar ben weggeweest).

[ Voor 31% gewijzigd door XthinkZ op 12-01-2007 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
XthinkZ schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 00:52:
Ik heb een 3 socket eth armor met 493 def gevonden. is dat good shit?

(voel me ontzettende noob sinds ik 4 jaar ben weggeweest).
wat voor 1 was het, denk dat een ornate plate nog wel wat opbrengd, die kan namelijk gebugged worden, maar ik weet niet of dat met al gesoxede armors ook werk

edit: dit was post 999 dus hier gaan we maar weer verder

[ Voor 13% gewijzigd door Frunz op 12-01-2007 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:58
Iemand een nieuw deel? :+

* Angeloonie speelt stiekem af en toe weer Diablo II O-)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Angeloonie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 01:08:
Iemand een nieuw deel? :+

* Angeloonie speelt stiekem af en toe weer Diablo II O-)
Diablo2/LoD Deel 35

was net bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.