kwakke01 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:09:
[...]
kijken wie z'n pally het eerst af heeft

alleen
ik moet nog beginnen 
[...]
zoals chaffy heeft gezien kan je vanaf lvl 76 uberen met een pally (76, omdat dat de lvlreq is van draculs)
gear moet toegespitst zijn op Crushing blow';daarmee kill je , met nix anders!
Dus:
guilaume's face
heavens light 2 sheals
gore riders
en de rest doet er eigenlijk niet toe.
zorg dat je fana gemaxed heb, evenals sacrifice. genoeg punten in salvation (of genoeg rescharms

om mephy's aura te counteren (=-125%)
merc gear is totaal zinloos, want die overleeft mephy niet!
met zeal maxed hoef je niet perse een lifetap wand te hebben; ik heb hem althans nog nooit gebruikt... (maar als je wilt kun je ze kopen bij malah; gewoon regelmatig checken)
lijkt er idd op chaffy barry

wist eigenlijk nooit dat druids ook viable waren, maar dat is dus eigenlijk elk ras, als je maar weet hoe je ze meot spelen

Zeal? Waarom zeal? Beetje smiten en lifetap cast al. Schild zou ik HoZ nemen als je dat kan betalen, anders iets met hoge block en veel res. Sanctuary oid. Lifetap wand heb je geen tijd voor. Black flail is ook een optie als wapen.
str genoeg voor gear. dex voor maxblock. rest in life.
Derr_Hans schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:42:
[...]
Chokunu en demoncrossbow hebben een base van -60

samen met phaseblade zijn ze de snelste 4frame attack..
Phaseblade is idd beter, je kan een shield dragen
Maar Harmony is goedkoop en geeft me elemnt damage en dat is iets wat ik heel erg nodig heb..
Hunger geeft -75% damage behalve element enzo
Arurewrath is beste wapen

maar lvl 85
Ben wat NM cows aan het doen maar nog geen chu ko nu gevonden

Hmm ik had begrepen dat je een firebear ging maken, helaas. IIG dat haal ik uit je opmerking over Azurewrath, want dat is namelijk niet het beste wapen voor een firebear. Haal je snelste attack frame niet mee.
@Pheno79: je zegt het zo alsof je denkt dat ik nooit met mensen samenspeel ed? Of nooit de game clear? Bedoel je dat zo? Denk dat ik namelijk nog een van de weinige ben die niet alleen cookiecutters maak. Ik maak als eerste char nu wel een cookiecutter zodat ik snel items kan vergaren.
Even over mijzelf. Heb zitten denken over mijn hammerdin(g).
Stats:
Base str -> eni mp dusk of archon. Waarschijnlijk mp. Misschien dusk
Dex - > genoeg voor maxblock met spirit of phoenix.
In welk schild zou ik dit maken? Zal ik gewoon niet caren om defense en voor sacred targe gaan voor betere blocking?
Vita de rest
Voor de rest standaard meuk, Hoto, fcr gloves/rings/amu, arach, shako.
Merc twijfel ik nog over. Defiance of holy freeze. Destroyed holy freeze alle bodies ook al slay ik ze met blessed hammer? Merc gear zal iig mana-aura runeword worden, naam ben ik even kwijt. CoH en Andy's voor LL.
EDIT: Ben even D2 aan het installen. Welke SCL mensen kan ik toevoegen aan friendslist?
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 159816 op 08-01-2007 23:28
]