CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Maxxen zou ik dan nooit doen, maar goedpingkiller schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:18:
Ik heb CE dus gemaxxed. Die fishymancer is heel populair, of is dat geweest. Ik heb hem gemaakt aan de hand van de "building wealth on the ladder" guide die op het newbie forum van diabloii staat. Daar worden de fishymancer en die meteorb aangeraden voor de beginneling.
Radius gaat omhoog, maar ik zou niet weten wat ik er nuttig aan zou vinden. Met wat + items haal je het met gemak. En attract zorgt ervoor dat ze al op een hoopje gaan hakken.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:51:
[...]
Ik zie idd het nut van CE maxen niet echt in
Verwijderd
redenen dat ik ervoor zie :
-> radius
-> als je met veel mf gear rondloopt gaat je +skills naar beneden
-> wat zou je anders in investeren
werd door blizzard getrakteerd op wat gratis verborgen lag. alles zag er normaal uit, totdat ik de deeds voor m'n neus kreeg
RIP PALA, en da's klote, want de build was qua gear bijna af
weg eth 3K forti, eth bonehew, HoZ, drui-torch, etc.
niet fijn dus... overneiuw bouwen dus nu, want zonder smiter geen ubers...
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Jammer Daly, ik zal je missen. Nu is er iemand meer die ons, HC-noobs, kan afzeikenDalyxia schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:00:
Hallo luitjes, nou nu komt het woord toch, ik ben vanaf nu gekapt met d2, mrboomblaster heeft al mijn accounts gekregen, hij mag bepalen wat hij ermee doet
prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar
ps: misschien dat ik ooit nog wel weer een keer langswip
tot dan
mvg, Dalyxia
Prettige kerst iig.
Fishymancer is de standaard Summoner waar ene Nightfish een hele uitgebreide guide voor heeft geschreven.
@Kwakke: Jammer Hans, eindelijk eens niet jouw schuld, maar die klote-lag. Succes, we helpen je wel weer omhoog. Heb al een hele leuke wand voor je met lage phys.dam maar wel LL, ML en 1-134 Light dam.
[ Voor 13% gewijzigd door tollo71 op 25-12-2006 09:55 ]
radius boeit niet, door de curse attract zullen ze dicht bij elkaar staan. Ik heb full mf (400+) en ik heb geen behoefte om meer punten in CE te stoppen. CE is lekker met een leveltje of 6, hoger is mooi meegnomen, maar maxxen is echt overdreven.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 22:42:
in de guide van nightfish staat : maxen
redenen dat ik ervoor zie :
-> radius
-> als je met veel mf gear rondloopt gaat je +skills naar beneden
-> wat zou je anders in investeren
Max: Skel mastery, skellies,
Doe wat wat mages en revives.
1 punt in alle golems, golem mastery en summon res. En alle curses een punt.
Met een level of 60 a 70 ben je klaar en dan drop je wat punten die bij je speelstijl passen. Ik heb wat meer mages en revives gedaan. Meer meatshield
mhh, minder. Zal wat gaan mfen indien nodig. Gisteren ik maul (bijna compleet nu), cats eye en eschuta gevonden. Mijn barb is al klaar voor baalruns. Hij heeft al zijn spullen, die hij voor zijn dood op lvl 68 had, al weer aankwakke01 schreef op maandag 25 december 2006 @ 09:11:
wheee, great way to start your christmas..
werd door blizzard getrakteerd op wat gratis verborgen lag. alles zag er normaal uit, totdat ik de deeds voor m'n neus kreeg
eschuta.. als in 20%light eschuta ?? kwakke->lightsorc->eschuta light?? ->Pheno79 schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:58:
[...]
mhh, minder. Zal wat gaan mfen indien nodig. Gisteren ik maul (bijna compleet nu), cats eye en eschuta gevonden. Mijn barb is al klaar voor baalruns. Hij heeft al zijn spullen, die hij voor zijn dood op lvl 68 had, al weer aanHoezo crappy stuff, ik mis alleen mijn echo wapens, die zijn blijkbaar niet opgepakt...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Jij hebt je kerstcadeau al gehad in fg zag ikkwakke01 schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:53:
[...]
eschuta.. als in 20%light eschuta ?? kwakke->lightsorc->eschuta light?? ->
Plus dat die beter uitkomt voor een firesorc: en + 3 skills
Verwijderd
Graarrghh en ik had al een keyset compleetkwakke01 schreef op maandag 25 december 2006 @ 09:11:
wheee, great way to start your christmas..
Wat is deze game tot heerlijk verslavend in zijn simpliciteit. En dood gaan in hardcore zorgt er alleen maar voor dat je weer wat te doen hebt
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
wilde hem dus een beetje levellen speciaal voor ubers. wel klote van de gear iig; had een hoz, guillaume, t-god, gores, teleport staff op de swich, na ja, alles gone dus...Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:24:
[...]
Graarrghh en ik had al een keyset compleetje moet je pally ook gewoon niet spelen behalve tijdens ubers
xD
heb wel al weer een eni gescoord; iemand was HR's aan het verkopen voor 5 fg per, en ik had vanmorgen naar aanleiding van mijn post van een totaal onbekende 10 fg gekregen
als iemand nog wil levellen, ik ben nu op lvl 10 gekomen en ga eff public trists doen, daarna zou een rush wel lekker zijn
[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 25-12-2006 21:05 ]
Op d2jsp geloof ik van wel. Maar ik zal even kijken of ik een buri voor je heb. Het is ooit gevallen bij me, misschien heb ik het wel bewaard. En anders zal de volgende bewaard wordenImodium schreef op maandag 25 december 2006 @ 21:34:
Vind net een small charm +7% MF (HCL), is dat nog iets waard? Ik heb namelijk best wel crap gear, een buriza of zo zou echt uber zijn voor me, maar dat is zeker iets te hoog..
Op d2jsp geven ze buris vaak nog gratis weg, dus misschien als je daar een trade topic opent....
Graag gedaan manImodium schreef op maandag 25 december 2006 @ 20:14:
3 daagjes bezig en alweer bijna level 70, mede dankzij Soar![]()
Wat is deze game tot heerlijk verslavend in zijn simpliciteit. En dood gaan in hardcore zorgt er alleen maar voor dat je weer wat te doen hebt
@kwakke: Ik kan je wel helpen met die rush, als je online bent that is.
Ik heb verder nog een druid elemental skiller gevonden, is dat nog wat waard? Ik kan daar zeker geen shako voor krijgen of wel
Ah, oke.Pheno79 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 09:24:
[...]
Op d2jsp geloof ik van wel. Maar ik zal even kijken of ik een buri voor je heb. Het is ooit gevallen bij me, misschien heb ik het wel bewaard. En anders zal de volgende bewaard worden
Op d2jsp geven ze buris vaak nog gratis weg, dus misschien als je daar een trade topic opent....
Ik vind d2jsp en die forum gold een beetje..uh..raar..die gast van die site heeft het alleenrecht op het verkopen van forom gold enzo, maar het schijnt wel veel gebruikt te worden...beetje dubieus

niet echt....pingkiller schreef op zondag 24 december 2006 @ 03:12:
[...]
Cool,een polearm arm vinden met 4s moet niet zo moeilijk zijn.
Een fishymancer is eigenlijk gewoon een summoner met CE.
Fishymancer is een summoner vol met crushing blow geduwd. En die dan met een 6 soc phaseblade vol met shael's en eths (+ias & -%enemy def) mee gaat vechten naast de skellies
resultaat anni 13-10-8 niet schitterend dus verkocht voor 10(!) ists
3 ists aan kameraad gegeven voor mulen, die ook blij en ik blij!
Happy, happy, joy, joy!!!
Nog iemand legit sojs te koop?
*Don_holio
Je gaat dus echt niet kopen van hem. Er zullen zat gekken zijn die dat doen, maar ja. Het is en blijft een spelImodium schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:46:
[...]
Ah, oke.
Ik vind d2jsp en die forum gold een beetje..uh..raar..die gast van die site heeft het alleenrecht op het verkopen van forom gold enzo, maar het schijnt wel veel gebruikt te worden...beetje dubieus
wat betekent dl en ft ?
as in "leads, ... soon dl/ft on them ..."
Ben nu nog met SCL aan het klooien, weer even in het spel komen, maar ik wil straks wel weer HCL gaan doen. Nu vraag ik me af, wat zijn geschikte builds/characters voor HCL als beginner (->dus zonder goede items)? Ik ben zelf altijd wel een fan geweest van de Bowazon en Summoner, zijn deze een beetje te doen op hell HCL, en evt nuttig voor Ubers?
account is *vayeate
DAMN dupers!!!!
*Don_holio
Verwijderd

Aangezien hij een beetje beter was als mijn huidige ging hij dus meteen op mn druid

PUL op softcore ladderImodium schreef op maandag 25 december 2006 @ 21:34:
Vind net een small charm +7% MF (HCL), is dat nog iets waard? Ik heb namelijk best wel crap gear, een buriza of zo zou echt uber zijn voor me, maar dat is zeker iets te hoog..
*Don_holio
3 ists is namelijk best wel wat geld als je er geen genot van hebt...
Is er een snelle manier op erachter te komen of iets duped is?
Waarom bewegen sommige mensen hun waar in het tradescreen? (ze zeiden mij dupetest)
Waarom willen andere niet ruilen via het tradescreen? (is bij mij al no deal)
Is er geen manier om die stomme dupers tegen te houden? Ze verzeiken het hele spel!
En bovendien zorgen ze voor zoveel lag dat ik niet eens meer een eigen game kan maken (bijtijds)
Mvg,
een gefrustreede Don
*Don_holio
Als iets duped is heb je kans dat het verdwijnt, kun je soms snel achterkomen ja.
Niet willen ruilen via het tradescreen klinkt als een scam truc.
Dupers hou je niet tegen, die zijn er al sinds het begin er zijn er nog steeds, dus ik neem aan dat het Blizzard niet zo heel veel uitmaakt.
Duh, legit sojs bestaan nietyago schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:59:
Over gepoofed gesproken, mijn SOJ is net ook verdwenen...
DAMN dupers!!!!
Dat merk je nu al: nee, failed games aan de lopende band, tppk bug die nog steeds bestaat, skills die niet werken (sanctuary, impale, en de dodge, etc eigenschappen van de ama) tombvipers die bugged zijn....This is it, you have to life with it or move on to another gameMichiel schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:46:
Ik ben benieuwd hoeveel ze nog aan Diablo 2 doen nu World of Warcraft er is.
*Don_holio
...kom dan j grief maar weer halen... traden voor iets dat niets blijkt te zijn is niet echt fair héVerwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:13:
Om m'n poof weer enigszins goed te maken:
[afbeelding]
Aangezien hij een beetje beter was als mijn huidige ging hij dus meteen op mn druid
[afbeelding]
zal eff een topic maken waarin ik die loser bedankt...
btw, had je echt een 20/20 gescoord??
[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 27-12-2006 10:50 ]
volgens mij zijn die tombvipers idd zwaar bugged, maar volgens MicahW (van blizz) zijn die tombvipers niet bugged maar zo bedoeld:Pheno79 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:32:
[...]
Dat merk je nu al: nee, failed games aan de lopende band, tppk bug die nog steeds bestaat, skills die niet werken (sanctuary, impale, en de dodge, etc eigenschappen van de ama) tombvipers die bugged zijn....This is it, you have to life with it or move on to another game
Q u o t e:
Wheres the fix on those pesky Tomb Viper in Nihlathak place?
----------------
Working as intended.
----------------
zoals te lezen in deze thread
zeer interessante thread trouwens

Vanochtend had ik continue last van "your connection has been interrupted", echt elke game die ik joinde of zelf maakte, consequent na een paar minuten d'r uit geknikkerd, iemand een idee hoe dat komt? Verder heb ik geen problemen met mn internet verbinding.
Nu heb ik ook het probleem erbij dat mijn cd-key in gebruik is (Door mijzelf)
ligt dit aan mij of aan b.net? anders was het een zeer korte nostalgische trip
moet je eff je computer opnieuw opstarten; hij denkt nog dat je aangelogd bentBertrand schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:28:
Bleargh gaat lekker zeg
Vanochtend had ik continue last van "your connection has been interrupted", echt elke game die ik joinde of zelf maakte, consequent na een paar minuten d'r uit geknikkerd, iemand een idee hoe dat komt? Verder heb ik geen problemen met mn internet verbinding.
Nu heb ik ook het probleem erbij dat mijn cd-key in gebruik is (Door mijzelf)Als ik probeer te connecten met b.net haakt ie af bij Checking Version, en dan is mn cd-key in use. Tijdje gewacht, nog eens geprobeerd-> geen zin.
en ja, ik heb ook continue dezelfde problemen
Verwijderd
Ja 20/20 sorc torchkwakke01 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:44:
[...]
...kom dan j grief maar weer halen... traden voor iets dat niets blijkt te zijn is niet echt fair hé
zal eff een topic maken waarin ik die loser bedankt...
btw, had je echt een 20/20 gescoord??
Wat is de bug eigenlijk?Evil_Kroki schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:25:
[...]
volgens mij zijn die tombvipers idd zwaar bugged, maar volgens MicahW (van blizz) zijn die tombvipers niet bugged maar zo bedoeld:
Q u o t e:
----------------
Working as intended.
----------------
moet je maar eens op de link klikken in de post die je zelf quotte..
wel kut nu: krijg ik opeens de melding : "connection temporary not allowed". Waarom? geen enkel idee, maar het is al een uur zo
Memories of yesterday, will grow, but never die
Verwijderd
ctrl alt delete en je diabloii killen..Bertrand schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:28:
Bleargh gaat lekker zeg
Nu heb ik ook het probleem erbij dat mijn cd-key in gebruik is (Door mijzelf)Als ik probeer te connecten met b.net haakt ie af bij Checking Version, en dan is mn cd-key in use. Tijdje gewacht, nog eens geprobeerd-> geen zin.
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
En een titans geruild voor 6 pgems
edit: jammer dat die stomme lag het alsnog verpest
[ Voor 38% gewijzigd door Bernd op 28-12-2006 00:58 ]
tomb vipers doen idd behoorlijk veel damage, maar mijn oude hammerdin overleefde er toch wel zo'n 10 a 15 seconden in, maar het schijnt dus dat ze wel zo bedoeld zijn, ze staat alleen in zo'n groot contrast met de rest van de monstersEvil_Kroki schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:25:
[...]
volgens mij zijn die tombvipers idd zwaar bugged, maar volgens MicahW (van blizz) zijn die tombvipers niet bugged maar zo bedoeld:
Q u o t e:
----------------
Working as intended.
----------------
btw, dit is waarschijnlijk echt mijn laatste post hiero en zal geen diablo meer opstarten, gegroet naar alle mensen die nog gaan spelen
[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 28-12-2006 02:27 ]
Dat je als Hammerdin lang kan overleven is niet zo gek. De schade is vooral wanneer jij of een merc/minion beweegt, niet wanneer je zoals een Hammerdin vooral stil staat.Dalyxia schreef op donderdag 28 december 2006 @ 02:23:
[...]
tomb vipers doen idd behoorlijk veel damage, maar mijn oude hammerdin overleefde er toch wel zo'n 10 a 15 seconden in, maar het schijnt dus dat ze wel zo bedoeld zijn, ze staat alleen in zo'n groot contrast met de rest van de monsters
btw, dit is waarschijnlijk echt mijn laatste post hiero en zal geen diablo meer opstarten, gegroet naar alle mensen die nog gaan spelen
Daarom is teleport/leap ook relatief veilig, aangezien je niet op de grond beweegt en dus niet geraakt wordt. En daarom is Skelliemancer iets minder veilig, aangezien je 3x minions hebt die ALLEMAAL ieder frame de damage triggeren, die voor elke minion (en voor jou!) in die wolk geldt. Stel je voor dat je 100 damage per frame krijgt, en 30 minions zetten 2 frames lang een stap voorwaarts in de wolk voor ze sterven... Dan krijg je dus 100 * 30 * 2 = 6000 physical damage in .08 seconden.
Tot ziens, wanneer je weer heimwee krijgt naar D2
Nogal een groot contrast: in 1 sec geheel van 5k life naar 0 is niet eens raar. Ik zou geen ander beest kunnen opnoemen die dat ook kan. Maar goed, een bug negeren is ook een optie voor blizzard. Net als de dupe methode patchen alle lag kan oplossen. Kwestie van dupes scannen tijdens trade, dan werkt de hele methode niet meer. Dat permen van items door tradescherm er uit, volledige ruststorm er over heen en we zijn weer relatief schoon. Op 1 duped item na ben ik dan niets kwijt en al die tppk huilies hebben opeens geen gear meerDalyxia schreef op donderdag 28 december 2006 @ 02:23:
[...]
tomb vipers doen idd behoorlijk veel damage, maar mijn oude hammerdin overleefde er toch wel zo'n 10 a 15 seconden in, maar het schijnt dus dat ze wel zo bedoeld zijn, ze staat alleen in zo'n groot contrast met de rest van de monsters
Maar goed, dromen mag altijd.
Daar droomden we in 1.08 al van
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Mja, en als we zien hoe lang die patch 1.10 heeft geduurd zou je zeggen.....nou ja, niet dus.
Dat was mijn punt dusPheno79 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:08:
[...]
Mja, en als we zien hoe lang die patch 1.10 heeft geduurd zou je zeggen.....nou ja, niet dus.
1.10

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En het idee was dat de boel herschreven was zodat volgende patches sneller zouden kunnen worden gemaaktAngeloonie schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:09:
[...]
Dat was mijn punt dus
1.10Dat was net zoiets als de Merge hier
Kondig het maar lekker vroeg van te voren aan, maar kom er vervolgens pas ontzettend laat pas mee
Dat merken we, 1.11 was er, die nog steeds geen skill opgelost heeft. Ik wil een impaler maken!
Half jaar gelden geprobeerd, maar dat was gewoon niet te doen. Je mist gewoon alles, omdat je zo ongelovelijk traag bent.
Met mn summoner (lvl24) ging ik ook nog ff chaos sanctuary proberen te clearen, ging vrij goed dankzij een wand en demon head met lifetap op switch, alleen toen ik bij Diablo kwam liep ik toch wel tegen een muur, skellies gingen zonder resists bijna in een keer neer door fire nova en ook mn merc hield het niet echt lang vol terwijl die toch wel aardig wat health en resist heeft
na gerushed te zijn nu alle quests eff aan het afwerken; net een um uit HF nm, dus dat gaat goed iigBertrand schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:08:
Nou, eindelijk beginnen op hardcore na flink wat gedoe. Eerst char wordt een smiter/zealot, als iemand nog boosts/lowbie gear wil doneren, schroom je niet
Met mn summoner (lvl24) ging ik ook nog ff chaos sanctuary proberen te clearen, ging vrij goed dankzij een wand en demon head met lifetap op switch, alleen toen ik bij Diablo kwam liep ik toch wel tegen een muur, skellies gingen zonder resists bijna in een keer neer door fire nova en ook mn merc hield het niet echt lang vol terwijl die toch wel aardig wat health en resist heeft
lvl 68 nu, en smite en HS al maxed; nu fana en defiance nog, en dan is ie af
doe eerst fana, je weet wat voor def je krijgt als je met madmurdock meelooptkwakke01 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:00:
[...]
na gerushed te zijn nu alle quests eff aan het afwerken; net een um uit HF nm, dus dat gaat goed iig
lvl 68 nu, en smite en HS al maxed; nu fana en defiance nog, en dan is ie af
Shout + defiance merc is zo lekker
Als je daarna nog def voor HS hebt dan kun je denk ik niet meer physic geraakt worden
kwaksa did it (met een beetje hulp van tollo; die fg's komen terug hoor!)Pheno79 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:00:
[...]
doe eerst fana, je weet wat voor def je krijgt als je met madmurdock meeloopt
Shout + defiance merc is zo lekker
Als je daarna nog def voor HS hebt dan kun je denk ik niet meer physic geraakt worden
heb een pally torch voor 11 fg, en een 45%zakarum voor 8fg.
zaka eff snel spirit in gegooid, zodat ie een mindere kans heeft op te poefen (als ie geduped is)
maar er moet natuurlijk exile in
nu nog een anni scoren en guillaume en een leuke amu, en dan zijn we klaar.
oh ja, en wat levels, want ik zit nu o lvl 70 (en torch moet je 75 voor hebbe hé
oh, en heb dankzij de quests heb ik hs, smite en fana nu gemaxed nu defiance nog, en dan is de build zo goed als af...
[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 28-12-2006 15:31 ]
Gisteren na 3 pogingen op een hot IP geraakt.
Idle gezet en pinten gaan drinken... :

Toen ik om half vier deze nacht terugkwam even gaan zien in mijn chatlog.
Wat zie ik uit mijn halfdichte ogen?
SOJ sold to merchands...blabla....Diablo's clone walkes the earth!!!
Rap even naar de dichtsbijzijnde unique geteleport, met mijn nieuwe speeltje mijn merc en mezelf omhoog geBOOed EN GAAAAAAAAAZZZZ!!!
Na enkel welgemikte hamers tussen de clone zijn ogen en zo'n 25 seconden later ligt de clone op de grond te bloeden.
Mule halen (sinds gisteren hell => geluk!) en identifien...
Resultaat: Annihilus small charm: 20-17-7 geen klein bier dus...

Nu weet ik wel niet of ik hem moet verkopen voor FG of ists en mijn oude houden (17/10/10)
of de oude verkopen en deze houden. En wat brengt zopiets op?
Ben ineens zo rijk! Joy Joy!!!
*Don_holio
Kunnnen summon necro's dclone killen? En zo ja,hoe? Mijn necro is lvl 86 met lvl30 summon skelly en 30 skel mastery.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Maar met andere char's moet het ook lukken denk ik...
*Don_holio
Met fury druid lukt het ook.yago schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:11:
Geen idee, ik weet dat ze een smiter of een hammerdin (wat ik ben) aanraden voor de clone.
Maar met andere char's moet het ook lukken denk ik...
Ik denk niet dat skeletons veel kans maken vs Diablo Clone. Miss met een goede curse?
[ Voor 23% gewijzigd door Aubergine op 28-12-2006 16:18 ]
Liefst 20 Urdars + een pack Urdar boss minions
Verwijderd
grrr, net te laat blijkbaar, heb het geprobeerd, maar kwam niet in je game...Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:23:
kwakke ben je dr? Krijg net een connection interrupted terwijl ik met dclone bezig ben.. als je op bnet zit graag ff slachten.. stuur maar pm op d2jsp
jammer, anni is altijd leuk natuurlijk
Verwijderd
kwam weer door die schijt dupers, mn game begon te laggen ... ik bleef tornados spammen als een gek en daardoor waarschijnlijk restricted ofzo... lekker dan.kwakke01 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:34:
[...]
grrr, net te laat blijkbaar, heb het geprobeerd, maar kwam niet in je game...
jammer, anni is altijd leuk natuurlijk
bye bye anni, wel weer klote zeg !!Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:36:
[...]
kwam weer door die schijt dupers, mn game begon te laggen ... ik bleef tornados spammen als een gek en daardoor waarschijnlijk restricted ofzo... lekker dan.
Nope, die flaw is opgehelderd in 1.11, maar die clone gaat heus wel neer hoor!Soar schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:02:
Nu we het over Diablo Clone hebben, werkt die truuk niet meer waarbij je Eldricht als DC spawned en hem vervolgens naar shenk lokt en dan shenk killed en DC vervolgens dan ook sterft?
*Don_holio
net als de ubers, net eff met barry z'n druid en mijn pally ubers neergelegd; pally 20/10. Niet slecht dus voor een lvl 76 smiter en een stenengooiende druidyago schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:46:
[...]
Nope, die flaw is opgehelderd in 1.11, maar die clone gaat heus wel neer hoor!
Verwijderd
Hehe we doen het idd goedkwakke01 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:01:
[...]
net als de ubers, net eff met barry z'n druid en mijn pally ubers neergelegd; pally 20/10. Niet slecht dus voor een lvl 76 smiter en een stenengooiende druid
Enkel met summons kom je er niet. Geef je Merc crushing blow en dat samen met Decrep en clay golem zou de klus moeten klaren.... maar zonder een goede hoeveelheid crushing blow op je merc (en evt wat gerevivede Urdars ofzo) moet je er als Skelliemancer niet aan beginnen.pingkiller schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:01:
Kunnnen summon necro's dclone killen? En zo ja,hoe? Mijn necro is lvl 86 met lvl30 summon skelly en 30 skel mastery.
Heeft er trouwens nog iemand wat summon necrostuff te koop voor wat pgs op Softcore Ladder?
Ah, ik ben al niet meer nodig hoor ik netkwakke01 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:01:
[...]
net als de ubers, net eff met barry z'n druid en mijn pally ubers neergelegd; pally 20/10. Niet slecht dus voor een lvl 76 smiter en een stenengooiende druid
Laat me maar uit de leuke dingen, tis al goed
[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 29-12-2006 10:39 ]
doe je toch gewoon de volgende keer weer meePheno79 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:38:
[...]
Ah, ik ben al niet meer nodig hoor ik net
Laat me maar uit de leuke dingen, tis al goed
ja nog wel wat hoor for free. alleen ff zoeken wat waar is maar dat moet goed komen. wisp me maar *mrboomblaster.Evil_Kroki schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:33:
[...]
Enkel met summons kom je er niet. Geef je Merc crushing blow en dat samen met Decrep en clay golem zou de klus moeten klaren.... maar zonder een goede hoeveelheid crushing blow op je merc (en evt wat gerevivede Urdars ofzo) moet je er als Skelliemancer niet aan beginnen.
Heeft er trouwens nog iemand wat summon necrostuff te koop voor wat pgs op Softcore Ladder?
D2 acc: *Mrboomblasterhc
ben nu op het werk ^^mrboomblaster schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:32:
[...]
ja nog wel wat hoor for free. alleen ff zoeken wat waar is maar dat moet goed komen. wisp me maar *mrboomblaster.
Ik kom vanavond online.
mijn account is *cob2

Net gevonden op HCL..zal vast iets waard zijn?
Verwijderd
Duriel is vrij moelijk voor een jonge necro, dus ofwel hulp inroepen van een ander char ofwel wachten tot je lvl 24 bent en decrep hebt.
Ja geholpen worden door iemand van de HC clan.Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:30:
Wat betekent "fg"? Ik speel nu HC met een skelliemancer en act1 en 2 ging vrij makkelijk, maar alleen duriel doet moeilijk, ik heb 6 skells, een a2 merc, een clay golem en 2 mages ofzo, maar die zijn zo stuk bij duriel. Ik amp duriel (nog geen decrep), maar mun skellies houden het gewoon niet lang genoeg vol. Iemand een goed idee?
Of eerst nog ff lvl en decrep krijgen, of anders zorgen dat je een wand met decrep vind/koopt.
Welk lvl ben je eigenlijk? kan zosnel 16 sp uit je verhaal halen.
Heb je ook al iets in SM gestopt..
@Evil : ligt aan zijn lvl he, moet hij wel de andere curses ook nemen/ al hebben
[ Voor 5% gewijzigd door freggell op 29-12-2006 13:46 ]
Die is op scl al heel wat waard, +5 all resis is ist, 7%mf is pul, de twee samen... mucho's runos...;)Imodium schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:13:
[afbeelding]
Net gevonden op HCL..zal vast iets waard zijn?
Zoiets kan je beter verkopen voor FG denk ik...
*Don_holio
Mjah ik heb nog steeds mijn bedenkingen over FG..yago schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:52:
[...]
Die is op scl al heel wat waard, +5 all resis is ist, 7%mf is pul, de twee samen... mucho's runos...;)
Zoiets kan je beter verkopen voor FG denk ik...
Misschien toch maar eens proberen..
Verwijderd
Ben nu lvl 21, heb vooral me punten in skells en een paar in skell masterie zitten. Decrep kan ik denk wel halen met lvl 24freggell schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:45:
[...]
Ja geholpen worden door iemand van de HC clan.
Of eerst nog ff lvl en decrep krijgen, of anders zorgen dat je een wand met decrep vind/koopt.
Welk lvl ben je eigenlijk? kan zosnel 16 sp uit je verhaal halen.
Heb je ook al iets in SM gestopt..
@Evil : ligt aan zijn lvl he, moet hij wel de andere curses ook nemen/ al hebben
roep maar een game, kom ik wel eff met mn smiterVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:27:
[...]
Ben nu lvl 21, heb vooral me punten in skells en een paar in skell masterie zitten. Decrep kan ik denk wel halen met lvl 24
btw net mn quiting SCL topic gemaakt op D2jsp, nu maar kijken of er iemand komt....
nice SC idd imodium, hab al eens een 5resall 2str gehad, en die ging als zoet broodje over de toonbank. fg's zijn btw een stuk zekerder dan hr's want fg's worden (nog) niet geduped...
[ Voor 36% gewijzigd door kwakke01 op 29-12-2006 14:51 ]
you got a offerkwakke01 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:42:
[...]
roep maar een game, kom ik wel eff met mn smiter
btw net mn quiting SCL topic gemaakt op D2jsp, nu maar kijken of er iemand komt....
nice SC idd imodium, hab al eens een 5resall 2str gehad, en die ging als zoet broodje over de toonbank. fg's zijn btw een stuk zekerder dan hr's want fg's worden (nog) niet geduped...
ik wil graag een forti maken maar ik weet niet welk armour ik hier best voor gebruik.
Hoeveel base defense zou het armour moeten bezitten en wat moet het kosten (prijs in ists)?-
*Don_holio
thx boom
@yago, afhankelijk voor wie die is... is ie voor je merc, dan is een eth ap ofzo een mooi ding
voor je char wordt meestal een dusk, AP, wyrm gebruikt. gewoon eff kijken welke de meeste def heeft... heb zelf een 15%ed damond mail; die gaf me in totaal 1558 def met forti erin
En wat kost zoiets?kwakke01 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:50:
[...]
voor je char wordt meestal een dusk, AP, wyrm gebruikt. gewoon eff kijken welke de meeste def heeft... heb zelf een 15%ed damond mail; die gaf me in totaal 1558 def met forti erin
Wil hem eigenlijk bouwen om mijn lo rune te securen en om later met winst te verkoipen natuurlijk...
Immers: WIE NIET WAAGT BLIJFT MAAGD !!!
*Don_holio
SCL of HCL??yago schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:54:
[...]
En wat kost zoiets?
Wil hem eigenlijk bouwen om mijn lo rune te securen en om later met winst te verkoipen natuurlijk...
had voor de 15%ed diamond toen ie nog niet gesoxed was een bod van 8fg (HCL dus)
[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 29-12-2006 16:01 ]
hmm, HCL had ik mss nog wel een armor voor je... scl heb ik helemaal nix meer...
met wat voor req? hoeveel str dex max? heb wel wat armors. maar bij sommig moet je zelf ff sockets in laten maken.yago schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:32:
hoi luitjes,
ik wil graag een forti maken maar ik weet niet welk armour ik hier best voor gebruik.
Hoeveel base defense zou het armour moeten bezitten en wat moet het kosten (prijs in ists)?-
Heb nog wel een 4os Diamond Mail voor je.yago schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:54:
[...]
En wat kost zoiets?
@Kwakke, heb nu, na zo'n 40 runs, pas 2 keys: 1xT, 1xD. Maar komt wel goed, ooit...... Countess gaat totaal probleemloos, met Enigma. Nita gaat ook redelijk, indien er niet te veel Vipers zijn.
Zo min mogelijk natuurlijk, zijn er ook bij met Enhanced Defense?met wat voor req? hoeveel str dex max? heb wel wat armors. maar bij sommig moet je zelf ff sockets in laten maken.
Bedoeling is om voor smiter eentje te maken, mag best wel wat dext opzitten dus... Hoeveel strengt zit op een smiter? Tja...
Zit hier ED op? Req?Heb nog wel een 4os Diamond Mail voor je.
@beide, en ik moet ze niet voor niks dus zet er de prijs maar bij!
*Don_holio
Verwijderd
Je kan whisperen *vincemeister2
Alvast bedankt
zit ik eff te helpen met ubers NM, wordt ik met full life gekilled door zo'n splash
ik heb het nu dus echt eff gehad!
als je alles zo kunt killen, maar je kan niet eens tegen een een splash van hetgene dat je killed, dan ben ik klaar...
heb de fg's niet op dit moment om een nieuw char neer te laten zetten, en eff geen zin om een nieuwe (eigenlijk 2 -> sorc+pala) te maken
na ja, zal wel eff kijken wat ik met mn accts doe, want daar staat nog redelijk veel op qua tradebles (eni, halve grief, zooi sox-armors, nice pala shields, etc..)
Kwakke, dát zuigt heel hard inderdaad. Maar kop op, we helpen je er wel weer bovenop. Ik heb wellicht nog wel het een en ander en ook nog wat fg's. Ik heb je hulp hard nodig dus niet stoppen hoor!!!! Maak maar eerst die sorc, da's jouw specialiteit.kwakke01 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:00:
IK BEN HET ZAT!
zit ik eff te helpen met ubers NM, wordt ik met full life gekilled door zo'n splash
ik heb het nu dus echt eff gehad!
als je alles zo kunt killen, maar je kan niet eens tegen een een splash van hetgene dat je killed, dan ben ik klaar...
heb de fg's niet op dit moment om een nieuw char neer te laten zetten, en eff geen zin om een nieuwe (eigenlijk 2 -> sorc+pala) te maken![]()
na ja, zal wel eff kijken wat ik met mn accts doe, want daar staat nog redelijk veel op qua tradebles (eni, halve grief, zooi sox-armors, nice pala shields, etc..)
Ik ken de remedie Kwakke!
=> SCL dan is het niet erg als je eens dood gaat!
See you online soon!
*Don_holio
en dan op SCL je chars gestript terugvinden; neej die heb ik al gehad... heb @scl mn pala & sorc nog staan: zonder gear...yago schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:55:
[...]
Ik ken de remedie Kwakke!
=> SCL dan is het niet erg als je eens dood gaat!
See you online soon!
pala heeft @scl alleen nog een heavens, blackhorn en een crappy spirit shield, niet echt iets waar je ubers mee te lijf gaat...
sorc is VOLLEDIG gestript... zaten alleen nog 2 nagels op...
Dit topic is gesloten.