Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:44:
[...]

hoe werkt hurricane trouwens icm teleport? is dat safe, of moet je hem juist uitlaten (ivm bv. stiggs?)
Weet wel idd dat hurricane en stiggs niet prettig is :( Daar een flinke Near Death ervaring mee gehad.
Zelfde Geld voor die FrenzyMonsters, die chillen niet ook een behoorlijke Near Death gehad.
In totaal met mijn druid 3 zeeeer near deaths gehad.

Damage Reduction moet ik nog aan schaffen/vinden.
Shaftstop (30%) en String (11% die ik al heb)

Durance 2 stiggs ?
Uit laten :D

Teleport en Hurricane kan je natuurlijk leuk combineren, maar als je dan daadwerkelijk in een Stiggs pack land dan begin maar vast te huilen ;)

--

Enigma vind ik ook alleen maar nuttig als rush char.
Maar daar heb je ook weer sorcs voor :D

Summoner met enigma is leuk, maar niet noodzakelijk.
Baalruns is er wel makkelijker mee, dat is dan ook alles ;)

Skellies blijven dicht genoeg als je loop, als ik men skellies terug wil hebben dan ren ik gewoon weg en komen ze vanzelf.

[ Voor 41% gewijzigd door Derr_Hans op 03-01-2007 14:00 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:50:
[...]

--

Enigma vind ik ook alleen maar nuttig als rush char.
Maar daar heb je ook weer sorcs voor :D

Summoner met enigma is leuk, maar niet noodzakelijk.
Baalruns is er wel makkelijker mee, dat is dan ook alles ;)
baalruns met een summoner duren sowieso te lang, dus ook enigma schiet daar niet op. Dat ligt meer aan baal dan de weg er naar toe, dat dan weer wel :)
Mocht ik ooit een char hebben die handig is met enigma dan koop ik die wel, die prijzen van hrs zijn nu toch niets meer :D Ik wil alleen 2 legit puls , dus daar run ik de hf wel een paar keer voor. En anders is de countess vaak de lul, dan cube ik ze wel :)
Die hotos wil ik poof safe maken, gezien er twee legit vexxen in zitten. Dat zou zonde zijn om ze door 2 puls te vernaggelen als bliz het echt zat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:00:
[...]

baalruns met een summoner duren sowieso te lang, dus ook enigma schiet daar niet op. Dat ligt meer aan baal dan de weg er naar toe, dat dan weer wel :)
Mocht ik ooit een char hebben die handig is met enigma dan koop ik die wel, die prijzen van hrs zijn nu toch niets meer :D Ik wil alleen 2 legit puls , dus daar run ik de hf wel een paar keer voor. En anders is de countess vaak de lul, dan cube ik ze wel :)
Die hotos wil ik poof safe maken, gezien er twee legit vexxen in zitten. Dat zou zonde zijn om ze door 2 puls te vernaggelen als bliz het echt zat is.
Als je nou een classic char kan fiksen op HCL, en die mules laat rushen naar act4 hell.
Duurd even maar dan kan je uiteindelijk sneller HF runnen.

[ Voor 36% gewijzigd door Derr_Hans op 03-01-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:02:
[...]

Als je nou een classic char kan fiksen op HCL, en die mules laat rushen naar act4 hell.
Duurd even maar dan kan je uiteindelijk sneller HF runnen.
uhm, met 4 keys heb je geen classic meer nodig hoor ;)
Ik kan er 2 tegelijk meenemen en een char de ancients laten doen.
Of als ik eens zin heb een free ancients doen en zo 3 mules meenemen :)

dat schiet harder op dan lastig doen op classic, daar zijn geen runes, of elite items met bijbehorende sets ;) Ik heb het op scl wel gedaan, maar het is een stuk lastiger met echte teringitems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 23:01
I.v.m. overlijden van mijn vorige MF sorc heb ik nog wat zut nodig, voor het opbouwen van mijn nieuwe. Frostburn + Razorswitch (unique jo staff) zijn dingetjes die echt handig zouden zijn. Heb er wel wat pgems of FG voor over.. :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:00:
[...]

Een Obediance Merc met Duress en Tal Mask zou het eventueel kunnen versnellen..
Veel Damage Full Res en 60% CB en 10% ll hoop defence.

Obediance heeft tot 30% all res Tal het 15 al ress en Duress heeft ook 15% all res plus 30 Cold res extra. de 370% enDam van Obediance in een Eth Elite 5sox poleaxe en tot 20% extra van Duress in een eth armor is denk ik wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:12:
[...]

Een Obediance Merc met Duress en Tal Mask zou het eventueel kunnen versnellen..
Veel Damage Full Res en 60% CB en 10% ll hoop defence.

Obediance heeft tot 30% all res Tal het 15 al ress en Duress heeft ook 15% all res plus 30 Cold res extra. de 350% enDam van Obediance in een Eth Elite 5sox poleaxe en tot 20% extra van Duress in een eth armor is denk ik wel prettig.
Mja, het kan allemaal, maar die necro gebruik ik niet voor baalruns, dus ik ga geen dingen daar voor kopen ;) Plus dat die necro gewoon p0wned in hell, dus hij is zo goed. Op wat teveel charms in zijn inventory na, maar niets wat een torch zou kunnen oplossen. Alleen dan moet ik een 20 res torch hebben, dat zou 3 à 4 GC's schelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
tollo71 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:30:
Vraagje:
Het is bekend dat de aura's van 2x Dragon "stacken". Als je nu een HoJ-wapen gebruikt, stacked dan ook het lvl16 Holy Fire aura daarvan zodat je 14+14+16 = lvl44 Holy Fire Aura krijgt?
Interessant voor een Paladin met Conviction want de overige stats van HoJ zijn ook allemaal erg lekker.
Ik heb op Singleplayer een Pala met double Dream (max res light, max convict + zeal)
een cold merc met double dragon (hehe double dragon ;) ) en een HoJ
=> 3 verschillende elemental damage

dat rockt alleszins hard... op /players 8 kan je gewoon in circeltjes lopen en zowat alles valt dood.

moest ik nu rijk zijn op de realm, had ik het mij al lang geshizzled.
maar dankzij MrBoomblaster ben ik alleszins al niet meer straatarm (nogmaals thx voor de necrostuff, man)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:18:
[...]

Mja, het kan allemaal, maar die necro gebruik ik niet voor baalruns, dus ik ga geen dingen daar voor kopen ;) Plus dat die necro gewoon p0wned in hell, dus hij is zo goed. Op wat teveel charms in zijn inventory na, maar niets wat een torch zou kunnen oplossen. Alleen dan moet ik een 20 res torch hebben, dat zou 3 à 4 GC's schelen :D
True, Scheel alleen dat de runewords zelf niet duur zijn..
Alleen een ETH 5sox pole misschien wel, hell cows ?

UM is duurste rune nodig voor de Duress.
FAL is hoogste voor Obediance.
Tal Mask is Pgems spul.

Tis te doen zonder veel te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:20:
[...]

Tal Mask is Pgems spul.

Tal heb ik, fal heb ik, um heb ik, dat is het probleem niet. Maar ik zie geen enorme verbeteringen behalve dat mijn merc sneller killed bij baal. Maar elk ander character kan het nog sneller, dus kan ik beter investeren in bv mijn kicksin, die er:
1. sneller is
2. niet beschoten wordt door gloams dankzij cloak
3. sneller minions mat
4. baal alle tenen laten zien in een fractie van een seconde
5. daarna de blaren van haar voeten mag prikken van het snelle lopen :D

Plus dat ik die necro alleen leuk vind om straks mules te transporten van act naar act op een veilige manier :) En af en toe wat mf runs te doen. Waar mijn merc met een skullders etc aardig mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:25:
[...]

Tal heb ik, fal heb ik, um heb ik, dat is het probleem niet. Maar ik zie geen enorme verbeteringen behalve dat mijn merc sneller killed bij baal. Maar elk ander character kan het nog sneller, dus kan ik beter investeren in bv mijn kicksin, die er:
1. sneller is
2. niet beschoten wordt door gloams dankzij cloak
3. sneller minions mat
4. baal alle tenen laten zien in een fractie van een seconde
5. daarna de blaren van haar voeten mag prikken van het snelle lopen :D

Plus dat ik die necro alleen leuk vind om straks mules te transporten van act naar act op een veilige manier :) En af en toe wat mf runs te doen. Waar mijn merc met een skullders etc aardig mee doet.
Wil die kicker wel een keer in actie zien :D
Zodra ik het zeker weet dan wordt het mijn volgende char.

De spearazon staat nu al op een laag pitje, gaat nu al steeds bijna dood @ tombs met lvl 17 :D

De necro die ik maak wordt net als mijn druid een safe char.
Dus een Char die ik altijd hou vanwege de veiligheid (zodra druid DamageReduction heeft ;) )

De barb die ik heb doet flinke damage @ lvl 51 maar mis AR.
Sheal + Um lig al klaar om deze jongen een Duress tegeven, samen met bloodtree stump maul heb ik dan al 65% CB en veel resist extra. Mis Damage Reduction, string is 11% en thats it, heb zeker wel meer nodig. Beserk is namelijk niet prettig zonder damage reduction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:37:
[...]
Ik ook :D
De ias heb ik, nu nog wat leuke claws en cb. Maar voordat ik kan baalrunnen op hell ben ik al een tijdje verder. Solo levelen schiet niet op.

Beserk heeft een ar bonus van heb ik jouw daar, dus constant missen zou niet mogen. En DR is leuk, maar als beserker heb je natuurlijk punten in warcry gestopt waardoor niemand die melee is in je buurt kan komen zonder gestunned te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De spearazon staat nu al op een laag pitje, gaat nu al steeds bijna dood @ tombs met lvl 17 :D

Dus een Char die ik altijd hou vanwege de veiligheid (zodra druid DamageReduction heeft ;) )

Sheal + Um lig al klaar om deze jongen een Duress tegeven, samen met bloodtree stump maul heb ik dan al 65% CB en veel resist extra. Mis Damage Reduction, string is 11% en thats it, heb zeker wel meer nodig. Beserk is namelijk niet prettig zonder damage reduction.
Trouwens over dat Stygian pack verhaal.. ik teleport altijd gewoon knalhard er doorheen met hurri aan.. die beestjes hebben (op hell) zowiezo meer dan 2.3k hp en bovendien ga je niet zo snel er aan dood als je aardig wat hp en dr hebt (/showoffmode 6.5k+ hp 25% DR xD)

Treachery armor is trouwens echt te goed voor merc, had van te voren non-eth Forti op mijn merc.. vervangen door Treachery Eth non sup Diamond Mail, 1050~def. Te goed, volle res en aardig wat extra DR/dmg door fade/venom en 45%(!!!!!) ias.
[...]

Ik zou bijna durven zeggen dat Berserk barb zonder max block + max red + max DR niet echt viable is (Hell 8man). Stormshield is dus zowat een must imo, daar naast grief+forti+highlords erbij en je zit al aardig in de buurt :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:20:
[...]

Tal Mask is Pgems spul.

zou ze zo kunnen maken idd, heb alleen geen leuke armors op dit moment, en alleen een eth 5s partizan (geen eth elites; wel een gewone 4s thresher en een perfect insight CV).

gooi voorlopig maar weer m'n iron pelt op mn merc, leuk ding, met de reduce erop :D

als ik dan toch low runewords moet maken, is gloom wel een van mn favourieten (samen met smoke)
maar heb nog een smoke liggen, en die is eigenlijk niet nuttig voor een druid met cyclone.

(alhoewel, als je de volle laag krijgt van zo'n fire-archer pack in A5 :X)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:42:
[...]

Trouwens over dat Stygian pack verhaal.. ik teleport altijd gewoon knalhard er doorheen met hurri aan.. die beestjes hebben (op hell) zowiezo meer dan 2.3k hp en bovendien ga je niet zo snel er aan dood als je aardig wat hp en dr hebt (/showoffmode 6.5k+ hp 25% DR xD)

Treachery armor is trouwens echt te goed voor merc, had van te voren non-eth Forti op mijn merc.. vervangen door Treachery Eth non sup Diamond Mail, 1050~def. Te goed, volle res en aardig wat extra DR/dmg door fade/venom en 45%(!!!!!) ias.

[...]

Ik zou bijna durven zeggen dat Berserk barb zonder max block + max red + max DR niet echt viable is (Hell 8man). Stormshield is dus zowat een must imo, daar naast grief+forti+highlords erbij en je zit al aardig in de buurt :)
Wacht maar, zit nu op lvl 53 boven de 1,1K life, zonder bo en heb nog iets van 75 statpoints over :D

(heb jij oak gemaxed btw?)

doet je merc nu nog dam dan?? had op SCL voor m'n merc 2 setups: met mana-consumption char:
eth insight CV, forti+ Gaze
zonder mana-consumption char: Eth bonehew, forti & Gaze (deze deed samen met m'n fana-aura 12,5K dam)

uiteraard was did in mijn non-trading-tijd, dus runewords... runewords???
ben zonder te traden nooit verder gekomen dan een forti van Row/*koffietrut en een eni van Rudi_V/*theMark, en die zijn er dus niet meer (zowel players alswel items :X )

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, heb wel max block op switch maar daar mis ik een goed 1handed weapon.
Zat eerst te denken aan treachery op barb, 45% ias en magic damage is leuk :D

Maar de bloodstump is gewoon goed, 3 mace mastery + 2 mastery + 20 all res + 50% CB

En zonder max block kan je je zelf wel redden.

-edit-
Cyclone armor maxed met alles maxed behalve twister nu lvl 10 absorb ik genoeg om geen hinder te hebben van elements. Bear trek een hoop fire arrows aan en raven blinds die archers.

Oak lvl 1 en lvl 9 op switch als prebuff. 1.6k life op het moment met 300 vit.
Na twister gaat oak maxed worden dan komt het met life ook goed.

[ Voor 21% gewijzigd door Derr_Hans op 03-01-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op scl een ribcracking beserker rondlopen :)
Full res door 1 punt in natural met +skills en natuurlijk wat items. Hij heeft een levi aan en een string om zijn middel. Gaat howlend naar de throne en staat in een 8 party hell baalrun gezellig tussen de minions te schreeuwen om aandacht :) Alleen lister kan in de buurt komen omdat hij immune is voor een level 30+ warcry, al die andere apen van baal staan er maar te gapen :+

Dus max block is niet nodig, ik werk zelfs zonder schild :)
Did it, done it, got the tshirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man ik word weer enthausiast om te gaan spelen. Had echt een heerlijke javazon @ lvl 95 eerst. Denk niet dat die account nog actief is xD. Prachtig zo'n javazon, zelfs zonder convintion op mn merc waren hellcows hilarisch easy op 8 players :D. Menig hammerdin verdwaast achter gelaten na het wegwipen van een heel beeld vol cows binnen 3 seconden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:10:
Man ik word weer enthausiast om te gaan spelen. Had echt een heerlijke javazon @ lvl 95 eerst. Denk niet dat die account nog actief is xD. Prachtig zo'n javazon, zelfs zonder convintion op mn merc waren hellcows hilarisch easy op 8 players :D. Menig hammerdin verdwaast achter gelaten na het wegwipen van een heel beeld vol cows binnen 3 seconden 8)7
Volgens mij zijn de koeien op hell nu ook light immune :)
Dus met conviction is aan te raden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:15:
[...]

Niet alle toch ??
Alleen KING toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:17:
[...]

Niet alle toch ??
Alleen KING toch??
De king is volgens mij op normal al light immune....kan me vergissen hoor, ben er al een tijdje niet meer geweest door een 1-2tje van mijn merc en mezelf (CE). King was in 2 klappen dood, dus ik kan al een tijdje niet meer openen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:21:
[...]

De king is volgens mij op normal al light immune....kan me vergissen hoor, ben er al een tijdje niet meer geweest door een 1-2tje van mijn merc en mezelf (CE). King was in 2 klappen dood, dus ik kan al een tijdje niet meer openen :D
alleen king idd, de rest leg je zo neer met een light-char

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:35:
[...]

Zal eens kijken of ik cows NM overleef met Druid.
Vast wel, Zorgen dat ik niet de king kill.

Eerst nog heel even NM Runnen lvl 76 vind ik wel leuk om Hell mee te beginnen.
Daarna door een hell gaan en maar weer verder gaan.

De +4 skills ophalen en Twister is maxed.
Kan ik eindelijk oak maxen.

Voor spirit shield te dragen zat ik ook te denken aan LIONHART Runeword.
25 str 20 vit en 50life 30% all res (alleen handig voor Posion resist) en -15% req ;) even Countess Runnen hiervoor.
Maar mis ik wel weer DamReduction, dilemma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:35:
[...]

Waar waren die BSEbeesten dan immune voor? Nou ja, heb me vergist, ik heb nog geen andere char die baal heeft gedaan. En de necro mag er al 2 maanden niet meer komen, dankzij die domme koe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:44:
[...]

Zal eens kijken of ik cows NM overleef met Druid.
Vast wel, Zorgen dat ik niet de king kill.

Eerst nog heel even NM Runnen lvl 76 vind ik wel leuk om Hell mee te beginnen.
Daarna door een hell gaan en maar weer verder gaan.

De +4 skills ophalen en Twister is maxed.
Kan ik eindelijk oak maxen.

Voor spirit shield te dragen zat ik ook te denken aan LIONHART Runeword.
25 str 20 vit en 50life 30% all res (alleen handig voor Posion resist) en -15% req ;) even Countess Runnen hiervoor.
Maar mis ik wel weer DamReduction, dilemma's
neem dan gewoon een leviathan, én str, én dam reduce. Ook meteen 1xxx defence, alleen een str-req waar je je zorgen om hoeft te maken (torch? anni??)

NM runnen op LVL 7x :? heb vanmorgen eff geprobeerd op hell met mn 53 druid, en je kan gewoon killen hoor :D. moet alleen een beetje uitkijken vor die ranged spike-dingen, want die doen psn dan, en met zonder resist is dat best link zeg maar...
anders zoeken naar amu & ringen met str erop, dat werkt erg goed, of een helm met p-amethisten erin

zorg dan dat je een mule hebt die hell koeien kan maken. Die de game laten joinen, maakt portal, en leaved weer. zo heb je dan infinite cow-games _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 03-01-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Call to arms, is dat handig op je MF sorc voor op switch? Of zijn er betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:08:
[...]

zorg dan dat je een mule hebt die hell koeien kan maken. Die de game laten joinen, maakt portal, en leaved weer. zo heb je dan infinite cow-games _/-\o_
Niemand heeft ooit een mule van me meegenomen, dus dat is lastig he :P
Maar goed, ik ben nu online, ben weer aan de solo :')
Gezien er weer xx aantal pkers rondlopen, weer 2x gehostiled met tppk :')

[ Voor 8% gewijzigd door Pheno79 op 03-01-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
Imodium schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:08:
I.v.m. overlijden van mijn vorige MF sorc heb ik nog wat zut nodig, voor het opbouwen van mijn nieuwe. Frostburn + Razorswitch (unique jo staff) zijn dingetjes die echt handig zouden zijn. Heb er wel wat pgems of FG voor over.. :)
Ik heb beiden nog wel liggen. Maar ik kan je niet bereiken op je ama account en je sorc account naam ben ik alweer vergeten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:15:
[...]

Alleen de King ;). Daarom runde ik meestal met een paar vrienden of runde ik in het geheim in 8 player games., wildde niet riskeren dat de }:O door ging :P. Die java maaide @ lvl 43 (wat waren skillers en titrans?) al nightmare cows weg :D . Baalrunnen was ook ranzig zolang er iemand was die immunes kon mollen. Gloams kon ik nog wel alleen aan zolang het geen bosspacks waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:38:
[...]

Alleen de King ;). Daarom runde ik meestal met een paar vrienden of runde ik in het geheim in 8 player games., wildde niet riskeren dat de }:O door ging :P. Die java maaide @ lvl 43 (wat waren skillers en titrans?) al nightmare cows weg :D . Baalrunnen was ook ranzig zolang er iemand was die immunes kon mollen. Gloams kon ik nog wel alleen aan zolang het geen bosspacks waren
yeps, zelfde met mn lightsorc, mightmerc met eth insight cv, en zelf een beetje spammen met orb :D en zelfs de li's buigen voor je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:13:
[...]
Niemand heeft ooit een mule van me meegenomen, dus dat is lastig he :P
Maar goed, ik ben nu online, ben weer aan de solo :')
Gezien er weer xx aantal pkers rondlopen, weer 2x gehostiled met tppk :')
wil je best gezelschap komen houden, maar ik mag niet van b.net

-oh, edit, ik mag weer :D-

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 03-01-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:40:
[...]

wil je best gezelschap komen houden, maar ik mag niet van b.net

-oh, edit, ik mag weer :D-
Dat dacht je, ze zijn weer op dupenight, dus we zijn er weer niet. Join bug galore!

Hawk heeft iig zijn anni, die ik hem beloofd had, snel en pijnloos was meneer uberdc weer dood.
Ik heb mazzel met hot ips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 21:35:
[...]

Dat dacht je, ze zijn weer op dupenight, dus we zijn er weer niet. Join bug galore!

Hawk heeft iig zijn anni, die ik hem beloofd had, snel en pijnloos was meneer uberdc weer dood.
Ik heb mazzel met hot ips :)
en weer niet... :( :( wat een klote-spelen zo zeg... probeer het straks nog wel eff (kan je mij niet ook een anni beloven O-) )

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 03-01-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 21:59:
[...]

en weer niet... :( :( wat een klote-spelen zo zeg... probeer het straks nog wel eff (kan je mij niet ook een anni beloven O-) )
Ik stop er voor vandaag mee, ik zag via mijn tweede key al een tempban :D

Mja, als ik hem weer eens tegen kom zal ik kijken wat ik doe met de anni :)
Ik geef verdomme gratis annis weg aan broer en gotters, ik had al 150 fg kunnen hebben :D

(like i care)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Ik heb nog wel een durees 2.4k def maar dan wel op SCL, is dat ook goed?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Woot,mijn meteorb is nu level 80, en ik moet zeggen,het speelt veel leuker dan een summon necro. Lekker teleporten en overal fo's en meteor's sproeien. Ben nu nm meph aan het doen,en dan gaat heel makkelijk. Ik heb ook hell meph geprobeerd,maar die owned mijne merc in een paar seconden,dat schoot niet op.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 01:08:
Woot,mijn meteorb is nu level 80, en ik moet zeggen,het speelt veel leuker dan een summon necro. Lekker teleporten en overal fo's en meteor's sproeien. Ben nu nm meph aan het doen,en dan gaat heel makkelijk. Ik heb ook hell meph geprobeerd,maar die owned mijne merc in een paar seconden,dat schoot niet op.
Je kent het "truukje" niet met meph klemzetten? Lok hem naar de rand en teleport naar de overkant. Blijft tie daarvast zitten en meteor je hem neer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:10:
Call to arms, is dat handig op je MF sorc voor op switch? Of zijn er betere alternatieven?
Er is niks beters als CTA op switch, tenzij je bijvoorbeeld een life tap charges wand op switch hebt met je uber runner.. maar zelfs dan zou ik eerst jezelf BO'en en dan pas life tap op switch zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister bijna BYE BYE WindCraft :(

Maar histerisch op 1 2 3 4 rammen met een telefoon in je hand en dan onder posion effect (18% resist @ NM) met het streepje op ZeeeeeR laag exit klikken. Daarna terug in de game komen :D

Ging maar net goed, was 3 near deaths in 1 keer ;)
-
Wat is een TAL SET waard @ SCL ?

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 04-01-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:47:
Gister bijna BYE BYE WindCraft :(

Maar histerisch op 1 2 3 4 rammen met een telefoon in je hand en dan onder posion effect (18% resist @ NM) met het streepje op ZeeeeeR laag exit klikken. Daarna terug in de game komen :D

Ging maar net goed, was 3 near deaths in 1 keer ;)
-
Wat is een TAL SET waard @ SCL ?
Koop dan ook een headset :P

Volgens mij zoals alle andere sets bar weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:45:
[...]

Er is niks beters als CTA op switch, tenzij je bijvoorbeeld een life tap charges wand op switch hebt met je uber runner.. maar zelfs dan zou ik eerst jezelf BO'en en dan pas life tap op switch zetten :)
of een tele-charges stick op de switch in het geval je geen eni aan wilt (hebt) :D

maar boe op de swich is idd wel lekker; meteen een vraagje, kan je alledrie de cry's tegelijk gebruiken?? nee toch? maar toch wel bo icm battle command??

@dedl,

begreep ook al niet waarom je bijna dood ging :P 3 gloam packs en een zooi psn skelletons erachter is toch nix :X (mijn oak & merc waren zó dood, en ik dus ook bijna). heb inmiddels CTA, nog 2 lvls voor bramble, en dan heb ik full psn res (heb ook al een near perfect radament 280 def met een -15% reqjewel erin) Maar dan moet ik in 4 levels genoeg psnres charms vinden, want na lvl 65 komt eni erop :D

tal-set was altijd ist+ maar heb de prijzen @scl de laatste tijd niet zo bijgehouden... btw HR's @scl zijn 1,5 fg, dus stel je er idd niet te veel van voor...

[ Voor 33% gewijzigd door kwakke01 op 04-01-2007 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:52:
[...]

of een tele-charges stick op de switch in het geval je geen eni aan wilt (hebt) :D

maar boe op de swich is idd wel lekker; meteen een vraagje, kan je alledrie de cry's tegelijk gebruiken?? nee toch? maar toch wel bo icm battle command??
Waarom zou dat niet kunnen?

Nieuw doel met assa, fhr breakpunt komt in zicht :)
Dmv charms wil ik de 86 fhr bp gaan halen, dus mocht je een 5% of 12% charm vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:59:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen?

Nieuw doel met assa, fhr breakpunt komt in zicht :)
Dmv charms wil ik de 86 fhr bp gaan halen, dus mocht je een 5% of 12% charm vinden....
vinden?, heb 2x12% GC's op mn mule zitten :D

d8 dat de een de ander override... niet dus? kan ik ze gewoon alledrie doen ook al is het maar 4/2/2 met 1+skills ;(

[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 04-01-2007 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk maar eens begonnen met het leeghalen van mijn mules. ik ben begonnen met mijn 3e account, en dat word me toch een beetje te gortig.

zie hier voor 4 leuke speeltjes:

http://forums.d2jsp.org/i...hp?act=ST&f=170&t=5693948

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:52:
[...]
begreep ook al niet waarom je bijna dood ging :P 3 gloam packs en een zooi psn skelletons erachter is toch nix :X (mijn oak & merc waren zó dood, en ik dus ook bijna). heb inmiddels CTA, nog 2 lvls voor bramble, en dan heb ik full psn res (heb ook al een near perfect radament 280 def met een -15% reqjewel erin) Maar dan moet ik in 4 levels genoeg psnres charms vinden, want na lvl 65 komt eni erop :D

tal-set was altijd ist+ maar heb de prijzen @scl de laatste tijd niet zo bijgehouden... btw HR's @scl zijn 1,5 fg, dus stel je er idd niet te veel van voor...
Lol idd ;) gloams maakte me niet zo veel uit :D
Recast Cyclone Armor vaak in een gloam pack.
En @ NM kan dat nog wel :P
Maar 3 packs niet ;) had het niet eens gezien dat er zo veel waren.
Telefoon ging dus ik pak op klik een keer en hij liep er zo in, daarna histerisch rammen.

Maar, die posion deed me verder in de problemen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:01:
[...]

vinden?, heb 2x12% GC's op mn mule zitten :D

d8 dat de een de ander override... niet dus? kan ik ze gewoon alledrie doen ook al is het maar 4/2/2 met 1+skills ;(
Ik zie ze vaak zat 3 yells doen, dus ik neem aan dat ze dus te combineren zijn.
Toevallig ook andere mods er op, die handig zijn voor een martial shadowdancer? Ik heb al gelezen dat +dam charms meuk niet werkt, dat is dan weer jammer. Aan de andere kant, andy ging zo neer, dus met echte boots (ik loop nog op standaard boots :D ) en flink wat crushing blow gaat iedereen zo neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:07:
[...]

Lol idd ;) gloams maakte me niet zo veel uit :D
Recast Cyclone Armor vaak in een gloam pack.
En @ NM kan dat nog wel :P
Maar 3 packs niet ;) had het niet eens gezien dat er zo veel waren.
Telefoon ging dus ik pak op klik een keer en hij liep er zo in, daarna histerisch rammen.

Maar, die posion deed me verder in de problemen brengen.
daarom heb ik dus nu een radament genomen, lekker veel def en 75% psnres (met een -req jewel 94str, dus dat is nog te doen)evt strakjes nog eens een carrion erbij voor de laatste psnres, en dan is ie gecovered qua ele-dam :) Dan op zoek naar goeie gloves (nu sigon vanwege de 10str), boots(simpele exeptional rare's) en riem (22 life 16 boxes 3x def)
daarna een mooie + allskills amu (nu een +1 drui +12 str +mods) en een hoop mooie life charms (heb nu 13-18life GC's :X )

@pheno: check de shadow dancers eens, is mss wat voor je.. geeft ook meteen FHR, en doen meer dam dan de gores (of je zou de gores nog moeten willen uppen..)

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 04-01-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
de drie shouts die barbs doen zijn eerst Battle Command (voor de +1 skils) dan Battle Orders (life) en Shout (def), ze overriden niet, ze werken gewoon samen

met call to arms zijn BC en BO handig voor jezelf, en warcry kan je tegen monsters gebruiken, maar om dan eerst te switchen is een beetje omslachtig, dus die wordt volgens mij niet vaak gebruikt

[ Voor 16% gewijzigd door Frunz op 04-01-2007 10:44 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:38:
[...]

daarom heb ik dus nu een radament genomen, lekker veel def en 75% psnres (met een -req jewel 94str, dus dat is nog te doen)evt strakjes nog eens een carrion erbij voor de laatste psnres, en dan is ie gecovered qua ele-dam :) Dan op zoek naar goeie gloves (nu sigon vanwege de 10str), boots(simpele exeptional rare's) en riem (22 life 16 boxes 3x def)
daarna een mooie + allskills amu (nu een +1 drui +12 str +mods) en een hoop mooie life charms (heb nu 13-18life GC's :X )
Gloves heb ik crafted caster gloves, deze geven me 3 to mana after kill.
Ideaal met hurrican en tornado. Mana regen van 7% + mana regen van gloom's trap + manaregen van stealth zit ik qua mana wel aardig goed. Zelden een potion nodig.

Posion res heb ik van stealth 30% resist en verder ook nog wel ergens van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:47:
[...]

Gloves heb ik crafted caster gloves, deze geven me 3 to mana after kill.
Ideaal met hurrican en tornado. Mana regen van 7% + mana regen van gloom's trap + manaregen van stealth zit ik qua mana wel aardig goed. Zelden een potion nodig.

Posion res heb ik van stealth 30% resist en verder ook nog wel ergens van.
hmm, mana regen haal ik uit m'n merc, die een insight draagt :) heb er nu uit wanhoop maar een TO-armor op gezet, want ik heb op dit moment nix beters voor hem. Mss straks de bramble als ik zelf de eni neem, maar die heeft zelfs nog minder def dan de TO-armor (maar wel thorns :D )

FCR en FHR komt nu van de spirit; moet er nu alleen nog een spirit monarch bij, maar dan heb ik weer een carrion nodig om voor de nodige psn res te zorgen... voorlopig zo dus, hoef ik ook niets meer in str te stoppen (al maakt eni straks een hoop goed qua str :D )

[ Voor 15% gewijzigd door kwakke01 op 04-01-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:38:
@pheno: check de shadow dancers eens, is mss wat voor je.. geeft ook meteen FHR, en doen meer dam dan de gores (of je zou de gores nog moeten willen uppen..)
Ze zijn leuk, maar gores hebben dan weer cb wat waarschijnlijk meer damage doet. Moeilijk dus.
Plus dat ik niet heel veel in strength wil pompen, iig genoeg voor gear, de rest in vita. Max block is voor mietjes (whehehe, een boute uitspraak), dus dex zal ook weinig krijgen van me. Plus dat dexblock en weapon block niet samenwerken, dus ik moet het van mijn skill hebben ;)

fhr van 200 is de volgende bp, maar dat ga ik niet redden, lijkt me. Het mooist zou een shadow skiller (+weaponblock) met 12 fhr zijn, dus ik ga verdacht vaak in de flayer rondlopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:19:
[...]

hmm, mana regen haal ik uit m'n merc, die een insight draagt :) heb er nu uit wanhoop maar een TO-armor op gezet, want ik heb op dit moment nix beters voor hem. Mss straks de bramble als ik zelf de eni neem, maar die heeft zelfs nog minder def dan de TO-armor (maar wel thorns :D )

FCR en FHR komt nu van de spirit; moet er nu alleen nog een spirit monarch bij, maar dan heb ik weer een carrion nodig om voor de nodige psn res te zorgen... voorlopig zo dus, hoef ik ook niets meer in str te stoppen (al maakt eni straks een hoop goed qua str :D )
Ben verbaast dat ik het zolang volhou zonder insight :D
Mana after kill werkt zeer prettig, samen met de manaregen die ik heb en een aantal +%mana items.

Merc heeft dan ook geen goede gear maar sterf weinig, Holy Freeze + Huricane is safe genoeg voor hem. Bramble is goed op merc, maar je heb een insight stok en kan dus niet volledig gebruik maken van bramble. Omdat je geen CTC AMP rare stok kan dragen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 04-01-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:47:
[...]

Ben verbaast dat ik het zolang volhou zonder insight :D
Mana after kill werkt zeer prettig, samen met de manaregen die ik heb en een aantal +%mana items.

Merc heeft dan ook geen goede gear maar sterf weinig, Holy Freeze + Huricane is safe genoeg voor hem. Bramble is goed op merc, maar je heb een insight stok en kan dus niet volledig gebruik maken van bramble. Omdat je geen CTC AMP rare stok kan dragen :P
Insight is leuk voor midgear, meestal geef ik het daarna af aan de volgende char die het even nodig heeft. Mijn level 90 necromerc loopt er nog mee rond, maar waarom weet ik eigenlijk niet. Al kan ik wel heel kwistig zijn met curses en CE, zoals de tombvipertjes in hell gisteren weer mee mochten maken. Die quest telde nog voor je hans? Want ik had een rollback nadat dupers aan de gang waren geweest. 2x dezelfde teringring in mijn inventory, in de gecrashde game had ik die al verkocht en toen ik eindelijk weer mocht was ie er weer , unindentified :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:16:
[...]

Insight is leuk voor midgear, meestal geef ik het daarna af aan de volgende char die het even nodig heeft. Mijn level 90 necromerc loopt er nog mee rond, maar waarom weet ik eigenlijk niet. Al kan ik wel heel kwistig zijn met curses en CE, zoals de tombvipertjes in hell gisteren weer mee mochten maken. Die quest telde nog voor je hans? Want ik had een rollback nadat dupers aan de gang waren geweest. 2x dezelfde teringring in mijn inventory, in de gecrashde game had ik die al verkocht en toen ik eindelijk weer mocht was ie er weer , unindentified :D
Daarom heet het ook een tering , en nee, ik heb de quest niet gekregen (wel andy gelukkig)

Heb sommige spullen ook 3 keer mogen verkopen; toen was ik het ook redelijk zat ;(

insight CV is altijd lekker, alleen moet je je base weap aanpassen aan het lvl van je char. de mijne loopt nu nog steeds rond met een poleaxe, omdat ik geen bill's meer heb, en hij een cv nog niet aankan. maar anders had ie nu een insight bill gehad. Gister een 4s thresher gevonden, eff kijken of ie die al aankan, en dan wat countesjes doen voor de runes (wil eigenlijk eerst levellen, zodat countesjes op tele kunnen :) )

maar goed, als ik straks onbeperkt tornado's wil kunnen spammen met rond de 100% FCR, dan heb ik wel een vorm van mana-supply nodig, en potions gebruik ik niet, tenzij het full-rejuv heet en ik bijna dood ben :X

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 04-01-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:49:
[...]

Daarom heet het ook een tering , en nee, ik heb de quest niet gekregen (wel andy gelukkig)

Heb sommige spullen ook 3 keer mogen verkopen; toen was ik het ook redelijk zat ;(

insight CV is altijd lekker, alleen moet je je base weap aanpassen aan het lvl van je char. de mijne loopt nu nog steeds rond met een poleaxe, omdat ik geen bill's meer heb, en hij een cv nog niet aankan. maar anders had ie nu een insight bill gehad. Gister een 4s thresher gevonden, eff kijken of ie die al aankan, en dan wat countesjes doen voor de runes (wil eigenlijk eerst levellen, zodat countesjes op tele kunnen :) )

maar goed, als ik straks onbeperkt tornado's wil kunnen spammen met rond de 100% FCR, dan heb ik wel een vorm van mana-supply nodig, en potions gebruik ik niet, tenzij het full-rejuv heet en ik bijna dood ben :X
Klote, al scheelt het dat je al in act 2 bent in redelijk korte tijd :)

Vanavond zal ik even kijken of ik je richting baal gooi, het kan ook zijn dat ik zo'n 10 chars aan het rushen ben richting hell act1 vanuit normal :X Ook een niet onaardig klusje, waar ik nog wel even zoet mee ben :D Daarna kan ik ze rustig richting hell act 5 schoppen, 10 hellforges moet toch wat aardigs laten vallen :)

Mijn mercje heeft een cv, maar ik kan betere runewords daarin bedenken voor hem.
Boeien, hij killt :)

En potions: I love them :) Ik heb altijd 4 mana drankje op slot #4, de rest full rejuv. Tenminste, als ik een mana afhankelijk character heb zonder insight. Die kickbitch van mij heeft pots nu echt wel nodig, zonder manaleech :) Goedkope oplossing om het probleem uit te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:47:
[...]

Vanavond zal ik even kijken of ik je richting baal gooi, het kan ook zijn dat ik zo'n 10 chars aan het rushen ben richting hell act1 vanuit normal :X Ook een niet onaardig klusje, waar ik nog wel even zoet mee ben :D Daarna kan ik ze rustig richting hell act 5 schoppen, 10 hellforges moet toch wat aardigs laten vallen :)

Mijn mercje heeft een cv, maar ik kan betere runewords daarin bedenken voor hem.
Boeien, hij killt :)

En potions: I love them :) Ik heb altijd 4 mana drankje op slot #4, de rest full rejuv. Tenminste, als ik een mana afhankelijk character heb zonder insight. Die kickbitch van mij heeft pots nu echt wel nodig, zonder manaleech :) Goedkope oplossing om het probleem uit te stellen.
ik blijf gewoon roepen: maak een mulegame aan dan, want ik heb een manaleech ring liggen!!!

deez om precies te zijn: 104 AR, 5% Manaleech, +14 dex, +23 mana, 10%coldres,6MF
heb btw ook nog een 3 MA amu liggen als je wilt..

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 04-01-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkEyez
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 11:52
Pheno79 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:05:
[...]

Ik stop er voor vandaag mee, ik zag via mijn tweede key al een tempban :D

Mja, als ik hem weer eens tegen kom zal ik kijken wat ik doe met de anni :)
Ik geef verdomme gratis annis weg aan broer en gotters, ik had al 150 fg kunnen hebben :D

(like i care)
iig ik ben er harstikke blij mee:
1) oproep voor de strijd -> :9~ ;
2) de verslagen vijand en de grote gift van pheno -> _/-\o_ ;
3) mijn verbeterde pala :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkEyez
Pheno79 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:47:
[...]

ga je mules rushen... want dan doe ik mee.. anders gebeurt het toch niet..
(ik ken mezelf te goed O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkEyez
kent iemand eigenlijk een proggje, excelbestand, website waarmee je snel je
char kunt aankleden/skills verdelen/stats verdelen enz.
of is een mod dan de enige optie?

bij een mod.. is er dan geen gevaar voor je online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
HawkEyez schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:27:

Neuh, mod is puur en alleen een offline iets, heeft niks met Bnet te maken (open Bnet weet ik trouwens niet zeker).

Skills: www.d2skills.com
Maar stats en aankleden : geen idee, denk dat je dan het beste een mod kan uitproberen.
maar stats: str wat nodig voor eq, dex: zie str, vit: rest, manastat: niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
freggell schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:34:
[...]

Neuh, mod is puur en alleen een offline iets, heeft niks met Bnet te maken (open Bnet weet ik trouwens niet zeker).
Er zijn verschillende mods die impact hebben op online spel hoor.
EDIT: met online bedoel ik dus wel degelijk Closed Bnet
Zo heb je bvb de leftclick mod waar je skills op je linker muisknop kan zetten die normaal gezien niet kunnen (aura's enzo).
En de dropmod die vroeger gebruikt werd om spelers te doen crashen tijdens droptrades was ook puur en alleen een mod.
Er is ook nog een mod die gewoon het weer in de game altijd zonnig maakt en ga zo maar door....

maar mods zijn "legaal" en je zal er dus niet voor gebanned worden.
ben al een paar keer toevallig met de executable van PlugY (mod om de ladder te emuleren met runewords en worldevents enzo) en er is niets misgegaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Evil_Kroki op 04-01-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HawkEyez schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:27:

Gewoon een save char maken en edditen naar de gewenste lvl.
Mod nemen voor alle ladder en realm only runewords (PlugY ? )

Testen en klaar is hawkeye ;)
Met Atma kan je ook items mulen @ SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Derr_Hans schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:38:
[...]

Met HeroEditor is het mogelijk nog makkelijker een char naar gewenst lvl te brengen en daarna te Eq'en.
de eq kan jezelf maken of je kan gebruik maken van de valorvault (hoewel ik dat een klote ding vind. nooit de rw's in de goede items...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:38:
[...]

freggell schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:50:
[...]

Met HeroEditor is het mogelijk nog makkelijker een char naar gewenst lvl te brengen en daarna te Eq'en.
de eq kan jezelf maken of je kan gebruik maken van de valorvault (hoewel ik dat een klote ding vind. nooit de rw's in de goede items...)
Gewoon een char maken en kijken waar je op uitkomt; vervolgens het char nogmaals maken, alleen dan gebaseerd op de nieuwe items die je met je eerste char hebt gevonden, en waardoor je je stat-verdeling weer kan aanpassen ;)

op deze manier heb je tevens : speelplezier, HF-drops, items :D wat wil je nog meer !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HawkEyez schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:25:
[...]

ga je mules rushen... want dan doe ik mee.. anders gebeurt het toch niet..
(ik ken mezelf te goed O-) )
4 keys, 1 char die ze gaat helpen, 1 char die de quests nog moet doen en level 25 is. 2 mules per keer overzetten. Ik heb bij elkaar 2 of 3 chars die ancients normal moeten, en volgens mij 2 chars die ancients nightmare kunnen. Ik heb al 2 mules in normal al verder gebracht, er zijn er 2 of 3 in act 4 al :)

Kutklus, maar ik moet toch wat :D
Maar het ligt eraan of mijn broer thuis is, anders kan ik niet veel. Ik heb geen VPN verbinding met zijn 2 pcs daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Sinds wanneer campen bosspacks op waypoints? :?

Afbeeldingslocatie: http://pigeonoverdrive.nl/au.png

Never stood a chance..

Edit:

Was trouwens een private passworded game, maar zelfs die zijn niet veilig..

[ Voor 26% gewijzigd door Down op 04-01-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkEyez
ik denk dat deze boven aan de trap stonden
en doordat ze extra fast zijn ( en b.net tegenwoordig wat trager :P)
zaten ze meteen boven op je
Er staan vaker pack boven aan de trap... ook dit type.
Alleen extra fast ben ik ze gelukkig nog niet tegengekomen :L

wel jammer van je char :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auch, ik ben altijd blij als ik 15 minions om me heen heb staan daar. Ooit een fana ranger pack mogen begroeten, ook hoi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FUCKKKKK

Uberdc in game en dan laten dupers de server crashen. Hoeren zijn het!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Pheno79 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:28:
FUCKKKKK

hmmm tja dupers zorgen er voor dat dc komt (naja meestal dan, slechts een enkele keer dat een stuk of 100 mensen met een soj op de zelfde server zitten en denken van heej ik verkoop mun soj dan komt mss dia wel) dus tja hoer of hoera voor soj dupers? ^^

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:28:
FUCKKKKK

yep, kon niet eens joinen, het is weer klote vanaaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:56:
[...]

hmmm tja dupers zorgen er voor dat dc komt (naja meestal dan, slechts een enkele keer dat een stuk of 100 mensen met een soj op de zelfde server zitten en denken van heej ik verkoop mun soj dan komt mss dia wel) dus tja hoer of hoera voor soj dupers? ^^
Moeten ze niet de server laten crashen waar ie op komt, dus hoer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 15:07
Zonder dupers waren anni's ontiegelijk zeldzaam. Er eentje ooit tegenkomen in een trade was al een wonder dan..

Laat staan de prijs van een anni dan...

[ Voor 16% gewijzigd door Aubergine op 04-01-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aubergine schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:46:
Zonder dupers waren anni's ontiegelijk zeldzaam. Er eentje ooit tegenkomen in een trade was al een wonder dan..

lol, heb er zelfs al eens een in een trade game gehad :+ uberDC dan he, dus zoo zeldzaam zijn ze ook weer niet...

kom ik eindelijk weer terug op b.net, is iedereen weg ;(
na ja, no 2 lvls en dan kan ie eni aan... nog eff dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aubergine schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:46:

Het feit dat ze de server laten crashen waar anni kan vallen laat zien hoe slim ze zijn anders :')
Maar goed, ze zorgen er voor dat iedereen met elite items kan rondlopen, ik zal lachen op het moment dat er een full ruststorm komt :D

Iedereen naakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:17:
[...]

lol, heb er zelfs al eens een in een trade game gehad :+ uberDC dan he, dus zoo zeldzaam zijn ze ook weer niet...

Mja, je was opeens weg, en de rest is slapen. Morgen ga ik weer verder om mijn broer te boosten richting hell als ie wat levels extra heeft gepakt. En daarna muling.... dat wordt grappig. 4 man ingame en dan met 1 gast op hell allles solo killen, gezellig....ik kan niet wachten op de ancients op hell :D Solo lukt wel, maar 4 man....yeah baby! Nou ja, 1x met hammerdin erbij, dus dat moet makkelijk kunnen. Daarna gaan we lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Heren ik zit met een ei,

ik zou graag de ultieme zmiter bouwen maar vind niet echt consistente builds op het net...

Zelf dacht ik aan (van boven naar onder):
Dream helm
Seraph's hym (hier kijk ik niet naar rare GOSU amulet's)
Perfect forti
Hand of justice
HoZ
2 bul katos of 1 BK en 1 ravenfrost
Draculs
Verdungo's
Gore riders

Wat denken jullie?
Te weining voor de resistances? Misschien mara's?
Feedback plz want dit wordt een dure build en mijn uberrunner...

Grtz,

Don_holio

PS: diegene die SCL spelen en me nog niet ge-add hebben=> ga je gang *Don_Holio

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:00
yago schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:16:
Heren ik zit met een ei,

ik zou graag de ultieme zmiter bouwen maar vind niet echt consistente builds op het net...
Mocht je geld teveel hebben dan kan je voor een Grief (Eth + Tir + Lo + Mal + Ral in een 5 Socket Sword/Axe) gaan.

35% Chance To Cast Level 15 Venom On Striking
+30-40% Increased Attack Speed (varies)
Damage +340-400 (varies)
Ignore Target's Defense
-25% Target Defense

+(1.875 per character level) 1.875-185.625% Damage To Demons (Based on Character Level)
Adds 5-30 Fire Damage
-20-25% To Enemy Poison Resistance (varies)
20% Deadly Strike
Prevent Monster Heal
+2 To Mana After Each Kill
+10-15 Life After Each Kill (varies)

Waar de vetgedrukte mods erg lekker zijn. Vooral de +damage zijn een ENORME boost voor je smite damage. Let wel op: je ziet die +340-400 damage NIET in je Character stats schermpje, maar het is 100% zeker dat je die schade wel aanricht!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Heren ik zit met een ei,

Dream helm
Perfect forti
Hand of justice
HoZ
Draculs
Verdungo's
Gore riders

Wat denken jullie?

Grtz,

Don_holio

veel Zmiters gebruiken CoA (crown of ages) met ber's of um's of natuurlijk die ene winged helm (kan ffies niet op de naam komen, die ene met CB)
highlord's is ook wel een nice amu of idd een mara
forti is goed
grief is toch wel het beste wapen voor een Zmiter of een heaven's light
HoZ is goed, maar als je de luxe hebt zou ik voor exile gaan (meer kans op life tap)
raven frost is cker een must (cannot be frozen) of je moet al iets anders hebben met cbf
draculs is goed
verdungo is goed
gores is goed

edit: @ hieronder die ja , kon er ffies niet op komen 8)7

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06 16:35
Frunz schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:28:
[...]

die ene winged helm (kan ffies niet op de naam komen, die ene met CB)
guillaume's face, orphan's call set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:00
Als ring inderdaad Ravenfrost, maar daarnaast is Dwarf Star ook een must eigenlijk dankzij die 15% fire absorb. Ook is Thundergods als belt ideaal omdat daar 20 lightning absorb op zit, en daarnaast 20 str en 20 vit. Vooral in Act 4 is dat handig tegen die Glooms.

En je Gore's uppen natuurlijk :P Als ammy ben je vrij om te kiezen wat je wilt eigenlijk. Ik draag zelf een Seraph's Hymn op m'n smiter (+2 skills, +45% damage to demons/+29% to undead)

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 05-01-2007 01:19 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Angeloonie schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:15:
Als ring inderdaad Ravenfrost, maar daarnaast is Dwarf Star ook een must eigenlijk dankzij die 15% fire absorb. Ook is Thundergods als belt ideaal omdat daar 20 lightning absorb op zit, en daarnaast 20 str en 20 vit. Vooral in Act 4 is dat handig tegen die Glooms.

En je Gore's uppen natuurlijk :P Als ammy ben je vrij om te kiezen wat je wilt eigenlijk. Ik draag zelf een Seraph's Hymn op m'n smiter (+2 skills, +45% damage to demons/+29% to undead)
Damn heb net een perfect thundergods verkocht!
Guillaumes heb ik ook nog ergens, exile is idd ook erg goed.
Grief lijkt me ook erg sterk maar dat heeft iedereen al.
Niemand hier ervaring met de HoJ? Lijkt me ook erg lekker !
100% Chance To Cast Level 36 Blaze When You Level-Up
100% Chance To Cast Level 48 Meteor When You Die
Level 16 Holy Fire Aura When Equipped
+33% Increased Attack Speed
+280-330% Enhanced Damage
Ignore Target's Defense
7% Life Stolen Per Hit
-20% To Enemy Fire Resistance
20% Deadly Strike
Hit Blinds Target
Freezes Target +3

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
yago schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 07:46:
[...]

Damn heb net een perfect thundergods verkocht!
Guillaumes heb ik ook nog ergens, exile is idd ook erg goed.
Grief lijkt me ook erg sterk maar dat heeft iedereen al.
Niemand hier ervaring met de HoJ? Lijkt me ook erg lekker !
100% Chance To Cast Level 36 Blaze When You Level-Up
100% Chance To Cast Level 48 Meteor When You Die
Level 16 Holy Fire Aura When Equipped
+33% Increased Attack Speed
+280-330% Enhanced Damage
Ignore Target's Defense
7% Life Stolen Per Hit
-20% To Enemy Fire Resistance
20% Deadly Strike
Hit Blinds Target
Freezes Target +3
Je doet vrijwel geen holy fire damage met een level 16 aura, en het heeft zowieso weinig leuks voor smite. Dan kan je nog beter Death nemen als je geen Grief wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:17:
[...]

Denk dat ze meer zeldzaam bedoelen as in, als er geen dupes waren dan kon men ook geen sojs dupen, en vervolgens zou er gewoon nooit een walk event zijn, omdat sojs zo weinig droppen, en je natuurlijk geen 75+ legit sojs gaat verkopen voor een anni.. kan me voorstellen dat het een paar keer voorkomt door rijke mensen (wederom zal dit in een wereld zonder dupes, waarschijnlijk mensen met bots oid zijn) gedaan wordt.. maar gegarandeerd niet zo vaak als nu.

Dus de dclone had je zowieso te danken aan dupers, en ik denk niet dat iemand echt zo achterlijk is om opzettelijk een dclone game te laggen... waarschijnlijk zitten ze gewoon op een norm game.

Edit: Heb trouwens zitten te denken over een pala met 2x dream en HoJ + andere holy fire ding.. veeel elemental dmg :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal er steeds meer van dan ik 1300fg heb weggegeven 1.5 jaar geleden, dat waren nu 600 hr's geweest 8)7 :9~ :'( :'( :'(

code:
1
2
Thursday, October 27, 2005 5:41:04 PM   Sent    645.50  (645.50 -> 0.00)
Thursday, October 27, 2005 5:38:53 PM   Sent    645.50  (1,291.00 -> 645.50)

Als iemand mij gelukkig wil maken met wat fg kan dat op
http://forums.d2jsp.org/index.php?showuser=171226

Heb eigenlijk geen zin om compleet van scratch te beginnen namelijk, wil gewoon wil lekker monstertjes maaien met relatief "zeldzame" builds. Mijn dual-wield pvp barb met eni was echt _/-\o_ . En dat was nog in de tijd dat hr's 60fg waren ofzo >_>

EDIT: Een van die gasten aan wie ik 645 stuurde is nog actief op d2jsp, en heeft 3500fg even slijmen daar.

edit2: weer even gekeken wat voor runewords er ook alweer waren. Ik ga denk ik allout in lijpheid. Dreamhelm, fortitude armor, redemption bow xD

edit3: 350fg gehad :*) . Als ik meerwilde moest ik maar roepen, zal wel niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:06:
Ik baal er steeds meer van dan ik 1300fg heb weggegeven 1.5 jaar geleden, dat waren nu 600 hr's geweest 8)7 :9~ :'( :'( :'(

code:
1
2
Thursday, October 27, 2005 5:41:04 PM   Sent    645.50  (645.50 -> 0.00)
Thursday, October 27, 2005 5:38:53 PM   Sent    645.50  (1,291.00 -> 645.50)

Als iemand mij gelukkig wil maken met wat fg kan dat op
http://forums.d2jsp.org/index.php?showuser=171226

Heb eigenlijk geen zin om compleet van scratch te beginnen namelijk, wil gewoon wil lekker monstertjes maaien met relatief "zeldzame" builds. Mijn dual-wield pvp barb met eni was echt _/-\o_ . En dat was nog in de tijd dat hr's 60fg waren ofzo >_>

EDIT: Een van die gasten aan wie ik 645 stuurde is nog actief op d2jsp, en heeft 3500fg even slijmen daar.

edit2: weer even gekeken wat voor runewords er ook alweer waren. Ik ga denk ik allout in lijpheid. Dreamhelm, fortitude armor, redemption bow xD

edit3: 350fg gehad :*) . Als ik meerwilde moest ik maar roepen, zal wel niet.
Je mag wel voor mij roepen, ik heb te weinig fg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Heren ik zit met een ei,

Dream helm
Perfect forti
Hand of justice
HoZ
Draculs
Verdungo's
Gore riders

Wat denken jullie?

Grtz,

Don_holio

SCL?
piet konijn schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:50:
[...]

guillaume's face, orphan's call set
Die heb ik dan wel voor je :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:14:
[...]

Je mag wel voor mij roepen, ik heb te weinig fg :+
Tja als dat zo makkelijk gaat mag jij mij ook wel een donatie doen van 10 fg ofzo hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[/quote]
Heren ik zit met een ei,

Dream helm
Perfect forti
Hand of justice
HoZ
Draculs
Verdungo's
Gore riders

Wat denken jullie?

Grtz,

Don_holio

als je het gister had gezegd, had je alvast een start gehad, heb een hele hoop aan CABEL gegeven; maar dat terzijde.

basis voor een zmiter is fana! gear doet er eigenlijk niet zo toe; ias des te meer!

dus Full sacrifice, Full FANA, full HS, 1punt smite, en verder salvation genoeg punten om de -125 van ubermeph te counteren. de rest kan in difiance als syn voor HS

gear:

grief of 2shealed Heavens
highlords wrath
guilaume's ummed (blackhorn ummed voor de gloams)
guardian angel upped, ummed
HoZ of Exile (phoenix is ook leuk voor richting nitha)
Gores, liefst upped
carion wind (leuk voor de twisters en de psnres)
bk3 (je doet nix met LL, litetap FTW
draculs
verdungo
als je heavens hebt, kan je een andere helm nemen dan guilaume, want in principe is 50% cb genoeg met full fana en de ias die je van de heavens krijgt

forti is niet nodig, want je killed met CB, niet met je dam! (en ongehindert tussen de trav staan is ECHT lekker, geloof me :) )

mt deze build en crappy stat-verdeling (mn eerste char :X) kon ik ubers solo-en, dus dan moet eht met goeie stat-verdeling helemaal kunnen :P

-edit-

oh net mn eerste shaft gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Wat vermoeiend, net men lvl 50 sorcje op HCL op nightmare chaos sanct. gecleared, diablo aan het bevechten, gaat allemaal prima, connection interrupted, game weg.....ZUCHT.

Iemand zin of tijd om Diablo op NM voor me te killen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Imodium schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:13:
Sinds wanneer campen bosspacks op waypoints? :?
...

Never stood a chance..

Edit:

Was trouwens een private passworded game, maar zelfs die zijn niet veilig..
Dat is inderdaad de soort van kutzooi waar je nauwelijks iets kan tegen doen.
Rip.
Volgende keer maar een summoner en dan in de blood moor je leger opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:18:
[...]

Tja als dat zo makkelijk gaat mag jij mij ook wel een donatie doen van 10 fg ofzo hoor! ;)
Moet echt even kijken, kom over 2 weekjes wel. Zie dat basic items als shako etc veel waar zijn, plainskillers zelfs meer dan hr's :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
Imodium schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:28:
Wat vermoeiend, net men lvl 50 sorcje op HCL op nightmare chaos sanct. gecleared, diablo aan het bevechten, gaat allemaal prima, connection interrupted, game weg.....ZUCHT.

Iemand zin of tijd om Diablo op NM voor me te killen? :+
Uhm wat was je sorc account ook alweer :+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:42:
[...]

Moet echt even kijken, kom over 2 weekjes wel. Zie dat basic items als shako etc veel waar zijn, plainskillers zelfs meer dan hr's :S
ja, want als je gedupte hr's gebruikt in runewords, is de kans dat ze pooffen véél kleiner!

gedupte items daarentegen poofen de volgende game mss wel al, vraag maar aan barry, die had een arach van me gekregen voor een grief. ik had die arach geruild met een locked user voor een lightskiller... volgende game bij barry: poof :(

daarom zijn items nu duurder....

@imodium, hcl?? whisp me maar eff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:57:
[...]

ja, want als je gedupte hr's gebruikt in runewords, is de kans dat ze pooffen véél kleiner!

gedupte items daarentegen poofen de volgende game mss wel al, vraag maar aan barry, die had een arach van me gekregen voor een grief. ik had die arach geruild met een locked user voor een lightskiller... volgende game bij barry: poof :(

daarom zijn items nu duurder....

@imodium, hcl?? whisp me maar eff
Ik ga sowieso highrunes cuben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:09:
[...]

Ik ga sowieso highrunes cuben.
HR's cuben is zover ik begrepen heb hetzelfde als er een runeword van maken, ze verdwijnen geen van beide tenzij er een rushstorm(oid?) komt.. nog nooit meegemaakt trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best is dus HR per pack te halen ;) inclusief de gem die er nodig daar voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW. ik heb vlak voordat ik stopte nog met een aantal mensen, 5 man, heel D2 gecleared t/m eind act1 hell met alleen Mavina's. Dus 5x Mavina mensen :D. TOen kwam ladder reset en zijn we er mee gestopt. Iemand zin om dit een keer te doen? Gewoon met zoveel mogelijk man dezelfde set en dan knallen maar. 8x Mav, 8x Trang, 8x IK, 8xnatalya (tal is te easy en aldurs te slecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:31:
BTW. ik heb vlak voordat ik stopte nog met een aantal mensen, 5 man, heel D2 gecleared t/m eind act1 hell met alleen Mavina's. Dus 5x Mavina mensen :D. TOen kwam ladder reset en zijn we er mee gestopt. Iemand zin om dit een keer te doen? Gewoon met zoveel mogelijk man dezelfde set en dan knallen maar. 8x Mav, 8x Trang, 8x IK, 8xnatalya (tal is te easy en aldurs te slecht)
Summon necro met full trang is anders ook vrij easy.. 8x IK WW/Zerk baba gogo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:39:
[...]

Summon necro met full trang is anders ook vrij easy.. 8x IK WW/Zerk baba gogo :)
SCL, want we gaan sterven for sure :D. Meer mensen interesse hierin? Wil over 2 weekjes hiermee beginnen, zodat iedereen tijd heeft om de sets te verzamelen.

8xIK heeft ook mijn keus btw, te mooi om met zn 8ten te walsen :D .

Als die missie geslaagd is wordt het tijd om hell te clearen met naakte characters. 2-3 necro 2-3 soso 2-3 pala's.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.