Zojuist 22 minuten gebeld voor 70 cent per min.. om een paar simpele vragen te stellen.
Eerst 10 minuten in de wacht en vervolgens 2 keer 4 minuten in de wacht gezet door een vriendelijke medewerkster die "het even moest navragen"
Eigenlijk is het schandalig dat je niet betaalt voor de service maar juist voor de wachttijd dat een resultaat is van hun slechte service.. dus het is niet in hun interest om service te verbeteren zoals meer personeel inhuren of beter personeel invoeren dat niet alles moet navragen.
Nu komt mijn probleem:
Ik heb een 4mb actie wat normaal 20 kost aangesloten voor 10 euro per maand voor 1 jaar.
Abo loopt tot okt 2007.
Op de website staat bij FAQ verhuizing niet duidelijk en medewerkers weten het eigenlijk ook niet. Navraag leert volgende:
Als ik nu verhuis dan betaal ik:
- 25 euro verhuiskosten (ok prima)
- gaat opnieuw 1 jaar in dus wordt het feb 2008 (ok, ook redelijk, ze hadden ook kunnen zeggen okt 2009, resttermijn + 1 jaar)
- maar actietarief vervalt en het is de bedoeling dat ik 20 euro per maand ga betalen. Terwijl op hun site vermeld staat dat je juist voordeel hebt bij de verhuizing dat je dan geldende voorwaarden mag gebruiken. Erg misleidend en feitelijk tegenstrijdig!
Ok dan gaan we het anders doen... afkopen die handel.. 8 maanden over dus 8 x 10 euro en ik ben er vanaf. Nee, bij afkoop betaal je ineens niet meer actietarief?!?! Dus 8 x 20 euro!
Dus dan maar weer anders proberen; ik zeg gewoon op per einddatum (okt 2008) en ik betaal ze gewoon elke maand door.. dan heb ik wel gewoon een actietarief van 10 euro en ben ik uiteindelijk maar 80 euro kwijt.
Nee meneeer, dan betaalt u gewoon normale tarief van 20 euro.
Mijn vraag nu is, kunnen ze op een of andere manier zien dat ik geen gebruik meer maak van de aansluiting? Doordat bijvoorbeeld KPN wordt opgezegd en hele pand eigenlijk gesloopt wordt.. Indien ze dat niet kunnen zien is dat voor mij goedkoopste oplossing om van deze uitzuigende oplichters af te komen...