B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Het is zelfs nog erger alle bugs die nu live zijn gegaan, zijn ook gereport als bugs op de ptr en wat ik me heb laten vertellen al opgelost op de beta servers.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:47:
hier ook ... echt erg!
Waarom testen ze eerst niet alles goed, voordat ze een patch uitbrengen
iig is dit de slechtste patch ooit imo.
Al is die instant dismiss pet wel rete handig
Hidde schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:08:
Hoe mooi!
We killen Razorgore, dropt er 2 keer Bracer of Ten Storms!! (Tier 2 Shaman!)
En we zijn een alliance guild. XD
Dit was al bekend en is door een blue post besvestigd als (hoe kan het ook anders) "working as intended". wat mij betrefd hadden ze er een maandje mee moeten wachten thoughBootVluchteling schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:16:
[...]
wij hadden net shammy boots bij luci..
iedereen... uhm.. guys.?
maar het is aangepast omdat alle grote veranderingen in deze patch zouden moeten zitten .....
Verwijderd
Gebruik je addon om bonuses te zien?GG85 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:44:
Vaag m'n mage heeft sinds de patch ineens permanent -5 stength en -5 spirit, waar dat vandaan komt mag joost weten en volgens het nieuwe spell info scherm heb ik maar een spell crit rating van 0 en een crit chance van 5% terwijl dit rond de 12 lag met dezelfde gear en talent voor patch 2.0.0. Iemand enig idee?
nix op het moment, voor de patch Theorycraft vandaar dat ik weet wat het zou moeten zijn.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:49:
[...]
Gebruik je addon om bonuses te zien?
Jammer dat blizzard the /target eruit heeft gesloopt, erg jammer.
Chromaggus is nu zo goed als onmogelijk...
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dei heb ik nu gebookmarked. Ik ga em ook zo fixenDosed schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:34:
Heb mijn mage build iets aangepast, is dit beetje een goede build verder?
http://www.wowhead.com/?talent=kbZxgrzfcfoeot0h
Beroeps brabander
Was ook benieuwd en heb het even opgezocht.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:49:
Er zou begin december een docu op tv komen over de chinese farmers. Weet iemand hoe die heet en wanneer op tv komt (is geweest)?
Donderdag 21 december op Nederland 2 omstreeks 23:05 bron: Fok! Games
gevolg: wipe..
owja, 1e x kwam doordat de pally, priest, druids niet wisten wat dispelling is zonder decurse knop..
Het is echt vervelend nu hoor zonder decursive om te decursenBootVluchteling schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:52:
owja, 1e x kwam doordat de pally, priest, druids niet wisten wat dispelling is zonder decurse knop..
Ik kom net ook uit MC, en hele taktieken moeten nu omgegooid gaan worden....
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
gewoon bind knop 1 dispell magic, knop 2 dispell curse... (op je muis) keep it easy..Atlas schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:55:
[...]
Het is echt vervelend nu hoor zonder decursive om te decursen
Ik kom net ook uit MC, en hele taktieken moeten nu omgegooid gaan worden....
Bij ons nu volop weer SouthShore vs TarrenMill aan de gang
Tussendoor nog een Stormwind Raid gehad dus ach
Ik vermaak me wel weer
We hebben het nu maar anders gedaan, een grote groep bij de kont van Fankriss die af en toe alles AOE'en wat toch los is. Ondertussen gaat het gewone werk wel door natuurlijk...
We hadden gewoon 23 worms oid voordat Fankriss dood was... gekkenwerk.
In de realmlist.wtf staat
"set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com"
Hiermee kan ik inloggen en de patch downloaden (US versie), als ik het verander naar,
set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
Kan ik niet meer inloggen en krijg ik de foutmelding dat mijn versie corrupt kan zijn.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
macro die nu werkt (2.0.1) zou ook mooi zijn
/target werkt gewoonAtlas schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:04:
OMG MC is nu echt een hel geworden zonder Decursive.......
Jammer dat blizzard the /target eruit heeft gesloopt, erg jammer.
Chromaggus is nu zo goed als onmogelijk...
en chromaggus is niet super moeilijk gewoon wat meer focus. Wij hebben hem zo'n 2 uur geleden plat gelegd, maar om hem te leren, dat zal stuk lastiger zijn.
demo shout zou niet veranderd moeten zijn, maar battle shout, jullie warriors deden dat waarschijnlijk. En battle shout is anders geworden maar met demo shout moet het werkenQuarK schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:09:
Wow, het Fankriss gevecht is behoorlijk veranderd. We hebben normaal gesproken 3 tanks bij de spawnpoints die demo shout spammen (dacht ik, 1 van de shouts) om agro the houden. Maar nu gaan de kleine bugs continu naar de healers toe.. Warriors kunnen ze niet bij zich houden.
We hebben het nu maar anders gedaan, een grote groep bij de kont van Fankriss die af en toe alles AOE'en wat toch los is. Ondertussen gaat het gewone werk wel door natuurlijk...
We hadden gewoon 23 worms oid voordat Fankriss dood was... gekkenwerk.
[ Voor 46% gewijzigd door Kevinp op 07-12-2006 23:47 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Nope, we doen AQ40 al best lang (@ C'thun) en nu opeens kunnen de warriors met demo shout (gevraagd) geen agro houden.Kevinp schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:45:
[...]
/target werkt gewoon
en chromaggus is niet super moeilijk gewoon wat meer focus. Wij hebben hem zo'n 2 uur geleden plat gelegd, maar om hem te leren, dat zal stuk lastiger zijn.
[...]
demo shout zou niet veranderd moeten zijn, maar battle shout, jullie warriors deden dat waarschijnlijk. En battle shout is anders geworden maar met demo shout moet het werken
Domweg nuken werkt wel, maar is toch raar dat het gevecht veranderd is.
wij zullen er binnekort wel achter komen, maar ach dan nog is die niet super lastig.QuarK schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:57:
[...]
Nope, we doen AQ40 al best lang (@ C'thun) en nu opeens kunnen de warriors met demo shout (gevraagd) geen agro houden.
Wij zijn er ook achter gekomen, zelfs 1x gewhiped op hem.QuarK schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:57:
[...]
Nope, we doen AQ40 al best lang (@ C'thun) en nu opeens kunnen de warriors met demo shout (gevraagd) geen agro houden.
Daarom zet je CTRA gewoon uit, heel simpel. Hoe kan het makkelijker... Al dat gezeur hier over mods/addons/loots/bugged encounters.. Het is een discussie(!!!) topic, geen klaag topic.. GoT Index » Spielerij - Games & Discussies...Thijs schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 01:52:
[...]
Wij zijn er ook achter gekomen, zelfs 1x gewhiped op hem.En CTRA lekker uberlaggy elke keer als er iemand dood/offline gaat, gaat echt nergens over.
Ik snap uberhaupt niet wat blizzard er mee wil bereiken om al die addons zo niet meer te laten werken, vroeg of laat vinden mensen er toch wel een andere manier voor om dingen zo te scripten dat het wel weer werkt. Dat van CTRA zal echt maar tijdelijk zijn(standaard blizzard raidframes doen het geweldig,
Al mogen ze wel zorgen dat de lag minder is op een patchdag, alles was best fpsgevoelig. Gluth met decimate was echt 1 grote lagframe bij mij, en kon weer verder scorchen.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Als ik poison wil doen, krijg ik een melding van titan stance sets.
En als ik wil duelen, krijg ik ook een optie van Titanl
Ignore of Disable
(titan has been blocked bla bla)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 07:58 ]
Stance sets werkt ook niet meer maar zit om 1 of andere reden wel in Titan.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 07:57:
Wie heeft er problemen met de laatste versie van titan?
Als ik poison wil doen, krijg ik een melding van titan stance sets.
En als ik wil duelen, krijg ik ook een optie van Titanl
Ignore of Disable
(titan has been blocked bla bla)
Verwijderd
gewoon dat stancesets spul verwijderen.
Maar als ik wil duelen krijg ik nog steeds een foutmelding, maar nu van titan zelf.
(titan has been blocked etc)
-edit-
Stunwatch
Easyunlock
RiposteAlert
deze 3 mods heb ik weer werkend gekregen, als iemand interesse heeft... dan upload ik ze wel
Verwijderd
Echter is de hoogstere crit die ik gisteren gedaan heb 1150 ?!?!? Terwijl ik voor de patch nog gemakkelijk 2300 dmg deed, met dezelfde spec. Het ziet er dus naar uit dat de hunter niet zoveel ranged damage meer kan doen. Iemand een sugestie hoe ik het beste kan speccen voor PVP? Misschien meer BM? M`n pet doet volgens mij wel meer damage en gaat niet zo snel meer dood. Maar ik doe lang niet zoveel dps meer als voorheen, ik mag al blij zijn als ik in de bovenste helft van de players tab uitkom... Vreemd, want voor de patch zat ik meestal in de top 5 op een BG.
Misschien komt het ook wel omdat gisteren IEDEREEEEEN aan het pvp-en was.. dus ook alle tear 324902834234098 gasten
Oh, mensen die denken dat het makkelijk is om nu een High warlord wapen te kunnen kopen.. Valt nog wel mee. Ik heb gisteren 3u ge-pvpéd en 2500 punten gehaald. Maar goed. Ik hoop wat goede info van andere hunters te krijgen.
voor de patch kreeg je 2ap voor 1agiVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:37:
Zo gisteren avond een uur of 3 lang BG's gespeeld met m`n lvl 60 hunter, Ik heb em gerespecced naar MM/Survival (0/21/30)
Echter is de hoogstere crit die ik gisteren gedaan heb 1150 ?!?!? Terwijl ik voor de patch nog gemakkelijk 2300 dmg deed, met dezelfde spec. Het ziet er dus naar uit dat de hunter niet zoveel ranged damage meer kan doen. Iemand een sugestie hoe ik het beste kan speccen voor PVP? Misschien meer BM? M`n pet doet volgens mij wel meer damage en gaat niet zo snel meer dood. Maar ik doe lang niet zoveel dps meer als voorheen, ik mag al blij zijn als ik in de bovenste helft van de players tab uitkom... Vreemd, want voor de patch zat ik meestal in de top 5 op een BG.
nu nog maar 1 op 1, hierdoor is je surv build niet meer zo rendabel denk ik, waar vroeger dat omslagpunt lag rond de 400 agi ofzo ligt dat nu dus veel hoger
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
gisteren waren we in MC aan het hakken op garr, daarna leavede een paladin, die zou nog heel even pvpen, en daarna gaan slapen.. na 3 wipes op geddon was hij nog steeds aan het pvpen.. hebben we dus mooi fff uit de guild gekickt..Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:37:
Oh, mensen die denken dat het makkelijk is om nu een High warlord wapen te kunnen kopen.. Valt nog wel mee. Ik heb gisteren 3u ge-pvpéd en 2500 punten gehaald. Maar goed. Ik hoop wat goede info van andere hunters te krijgen.
sprak ik em aan, ja zei ie, ik pvp liever even 2 weken, dan heb ik full rank 14 set..
juist... epicgeile droplul
epics zijn leuk, maar join dan geen guild als je het puur voor de epics doet..
voor pvp zou ik BM doen denk ik en PVE MMVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:52:
Dus wat is aante raden? Full MM or BM?
maar ik ben geen hunter dus weet niet hoe serieus je op mij moet letten qua advies
theroycrafter ftw ^^
En zijn er mensen die toevallig al een werkende raidtrackers en dkproller werkt hebben anders hebben we vanvond met onze raid een probleem
Mijn build momenteel is:
Hunter Lvl 60
en wordt straks:
Hunter Lvl 70
Enige nadeel is dat ik nu wel heel snel door mijn mana heen ben, maar dat is makkelijk op te vangen door een mage wat water te vragen. Je hebt iig wel elke 2 minuten een "I win button"
Voor mijn gear kun je de link in mijn sig volgen.
Hieronder nog wat screenies met scores (let niet op de interface die is tijdelijk tot er wat meer addons zijn
Klik op de foto voor de grotere versies.

Inmiddels 5001 Honorpoints.
Mij bevalt het allemaal erg goed, maar vergeet niet dat een BM hunter heel anders speelt dan een MM / survival hunter.
Outfitter werkt wel, al zitten er nog wel wat kleine foutjes in.MantaMania schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:06:
werken item switch mods helemaal niet meer? ik gebruikte altijd itemrack en eerlijk gezegt zou ik niet meer zonder kunnen eigenlijk.
En mogelijk werkt ItemRack - Burning Crusade ook gewoon.
Edit: Link voor outfitter toegevoegd
Edit2: Link voor ItemRack - Burning Crusade toegevoegd
[ Voor 16% gewijzigd door Slamdance op 08-12-2006 09:17 ]
Verwijderd
Ik was gister ook ff gaan kijken op me hunter BM is zwaar relaxte build ik stond boven aan in ab met 150k damage en de 2e met 90k clothies rennen automatisch weg. Je crit idd niet zo hoog maar mja autoshot 1k/acrane1k/multi1k en dan nog je pet die voor 500 crit niet veel classes die daar tegen op kunnenSlamdance schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:06:
verhaal
[...]
Outfitter werkt wel, al zitten er nog wel wat kleine foutjes in.
toch blijf ik erbij, dat de warlock momenteel dé PvP class is van het moment. als jij kans krijgt, om alle 5 dots (41/0/10) op de target te krijgen, is die een goner.. vooral als je Nightfall ff proccd, en evt. ff een life drain van 36 yard range er tegenaan..Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:12:
[...]
Ik was gister ook ff gaan kijken op me hunter BM is zwaar relaxte build ik stond boven aan in ab met 150k damage en de 2e met 90k clothies rennen automatisch weg. Je crit idd niet zo hoog maar mja autoshot 1k/acrane1k/multi1k en dan nog je pet die voor 500 crit niet veel classes die daar tegen op kunnen
uhm, hoelang moet je nu ongeveer honor grinden voordat je rank 14 spul kan kopen..? ik wil die spelldagger namelijk wel...
Verwijderd
Wat voor een gear heb jij dan wel niet? Ik ben namelijk nog blauw, heb bijna die eerste PVP-set compleet (al VOOR de patch, dus echt verdiendVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:12:
[...]
Ik was gister ook ff gaan kijken op me hunter BM is zwaar relaxte build ik stond boven aan in ab met 150k damage en de 2e met 90k clothies rennen automatisch weg. Je crit idd niet zo hoog maar mja autoshot 1k/acrane1k/multi1k en dan nog je pet die voor 500 crit niet veel classes die daar tegen op kunnen

toen maar een aq20 gedaan, met me mage
40/11/0 spec
wel wennen, snel oom, veel dps, wel aggro, veel dood
hoogste crit 3908 (zhc/ap/pom/pyro)
die clearcast buff is erg nice, net als de extra spelldmg uit de arcane tree
maar binnenkort ook maar even een meer fire build proberen
Daarnaast vind ik de nieuwe manier van looking for group niet echt heel erg geslaagd. Probeerde gisteren in een party te komen voor scholomance. Dus instellen en op die knop drukken, word ik een groep gegooid met een lvl 56 rogue of warrior. Denk dat dat lastig gaat worden. Ik snap niet zo heel erg goed hoe je er dan voor kan zorgen dat je er nog een healer bij krijgt als je random in een group gedumpt wordt. Wellicht nog een beetje wennen aan het geheel. We zullen zien.
En vanochtend hoorde ik van de buurvrouw dat ze alle items kwijt was op haar hunter. Die stapte de tram binnen en poef, alles pleite, kleding, tassen, items, HS, alles. Dus ticket aangemaakt, maar ze konden nog niet vertellen wanneer ze het zouden gaan oplossen. Ben je lekker mee zo kort voor het weekend.
Naja, zo nog effe een talent calculator misbruiken om een meer bruikbare build op te zetten.
Wat vinden jullie van deze build http://www.wowhead.com/?talent=AV0bZcZEx0xM0tVkVo
[ Voor 3% gewijzigd door Dampie op 08-12-2006 09:32 . Reden: Effe mijn "wellicht" toekomstige build ]
Time spend gaming is time spend well
Verwijderd
ik heb pvp set voor de patchVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:16:
[...]
Wat voor een gear heb jij dan wel niet? Ik ben namelijk nog blauw, heb bijna die eerste PVP-set compleet (al VOOR de patch, dus echt verdiend)
ik heb exhaled in wsg dus die broek en nog wat mc shit en zg boog nix speciaals dus
Verwijderd
Hmz, snap er niks meer van, ik wil gewoon DAMAGE!
Nog geen lvl 60 (slechts 50) maar ik ben voor volle BM spec gegaan (momenteel 41/0/0) en pet vliegt er door, gisteren zonder problemen elite 52 neergelegd, duurt misschien iets langer dan vroeger, maar hij gaat wel neer.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:52:
Dus wat is aante raden? Full MM or BM?
En zoals hierboven al staat, om de twee minuten 'ik-win-toch' zelfs in PvP
Verwijderd
tja scatter shot die mis ik ook
mja met itimidation ken je ze ook van je af halen
reroll warlockVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:28:
Ik baal er van dat ik gisteren al gespecced ben naar MM/Survival. Ik heb geen zin om weer te dokken voor nieuwe spec waarvan ik niet zeker weet welke ik moet nemen. Zit nu te twijfelen over BM. Maar van de andere kant vind ik bijvoorbeeld de Scatter shot ook wel erg fijn in PVP, en die moet ik dan weer missen.
Hmz, snap er niks meer van, ik wil gewoon DAMAGE!
betreft die persoon die zn imp life-tap mist.. welke spec heb je.? zoals eerder gezegd, ben ik 41/0/10.. geen mana problemen meer, en ik doe ZAT dmg, want gisteren stond ik 2e in de dmg meter van MC, tot en met shazzrah.. #1 was ook een warlock, maar die had veel meer spelldmg, en die was destro specced afaik..
iig, ik heb nu dus 1 in imp soul tap, max in drain life, en dark pact. ik kom geen mana tekort meer.. mijn imp besteel ik nu elke keer..
Ik zie wel dat jij al weer een addon hebt met die minimap voor bgs. Hoe heet die en waar heb je hem vandaan?
Zelf heb ik net na de patch alles van horde verwijderd en ben ik alliance geworden. Lekker een ne druid gerolld. Bevalt me goed, maar ja ik heb ook nog niet zoveel last van bugs etc.
Heeft geen signature.
http://www.wowhead.com/?talent=AV0bZcZEx0xM0tVkVo
Op dit moment heb ik dus geen punten in imp lifetap zitten.
Ben altijd destruction geweest en wil dat eigenlijk zo houden, weet niet, heb op de een of andere manier afkeer van de andere trees.
Huidige build is redelijk gelijk aan wat hierboven staat, maar dan net even anders. Weet het niet precies meer, snel gespecced en aan het spelen geslagen om te zien hoe of wat, maar ben dus echt binnen no time door mijn mana heen en dan houdt het wel een beetje op.
Aan de andere kant, ik heb nog nooit een respec gedaan, dus qua kosten kan ik nog wel ff een beetje rotzooien.
Ik heb trouwens die upgrade van die imp gedaan om wat extra health aan mijn medespelers te geven tijdens instances. Toch 30% extra health puntjes, kan net schelen natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Dampie op 08-12-2006 09:41 . Reden: imp. imp uitgelegd ]
ik heb nooit improoved imp gedaan.. mijn inziens enige waste van talentpoints.. ik zal je ff mijn spec laten zien als het mee wil werken..Dampie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:38:
Ik heb een linkje geplaatst zoals ik het wil gaan doen
Ben altijd destruction geweest en wil dat eigenlijk zo houden, weet niet, heb op de een of andere manier afkeer van de andere trees.
Huidige build is redelijk gelijk aan wat hierboven staat, maar dan net even anders. Weet het niet precies meer, snel gespecced en aan het spelen geslagen om te zien hoe of wat, maar ben dus echt binnen no time door mijn mana heen en dan houdt het wel een beetje op.
Aan de andere kant, ik heb nog nooit een respec gedaan, dus qua kosten kan ik nog wel ff een beetje rotzooien.
Ik heb trouwens die upgrade van die imp gedaan om wat extra health aan mijn medespelers te geven tijdens instances. Toch 30% extra health puntjes, kan net schelen natuurlijk.
/edit
mijn spec
/click
[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 08-12-2006 09:47 ]
Verwijderd
moet zeggen dat ik als met full retr build & aq40 gear toch wel hard kan gaan.
Full tier 3 prot tank was geen probleem voor neer te krijgen, net zoals 2 tier2 rogues tegelijk
Razor is niet meer zo makkelijk tegenwoordig (we waren met 35 man). We zijn 3 keer op hem gewhiped, 2 keer tijdens zn laatste fase, vooral door het aantal casualties in fase 1. Healing aggro lijkt een stuk groter, en natuurlijk is het allemaal net iets meer opletten zonder ct mod, emergency monitor etc etc. Uiteindelijk ging hij toch vrij netjes neer. Grappig om te zien dat een paar guilds die verder zijn dan wij gezellig mee aan het corpserunnen waren.
Veal ging in 1 keer neer. Ik denk dat Veal nog bijna nooit zo goed is gegaan. 2 tanks gebruikt en 1 andere class dood. HoT is zeer sterk sinds het stacked! Een paar officers wilden het gevecht niet aangaan omdat de betere guilds verschillende keren waren gewhiped op veal, en wij al dikke problemen hadden met razor. Uiteindelijk zonder whipes tot en met Firemaw gecleared. Een zeer goede raid, geen 1 night clear zoals we normaal doen, maar zonder addons zeker een goede prestatie! Ook goed voor de raidspirit!
Als er zondag niet een paar addons gefixxed zijn maken we BWL wel af in plaats van voor de eerste keer naar Naxx te gaan...
Trouwens ook 2 shammy items voor ons... Is kijken wat de GM's hieraan doen.
PS. Nog meer mensen met een 10/41/0 build op hun rogue? Ik moet zeggen dat hij me erg goed beviel. Heb 4 keer adds kunnen slachten op Razor( 3 whipes), en die 20% kans op 15 energy bij een succesvolle off-hand hit procced best vaak!
Improved imp vind ik een beetje nutteloos tbhDampie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:38:
Deze build heb ik op het moment, en het is goed te doen in raids en in pvp owned het ook.
Sowieso raad ik je aan om intensity te nemen, dan verlies je minder casttijd (wat bij gevechten met aoe bosses best wel handig is). Nether protection omdat dit echt heel vaak procced en dus superhandig is tijdens gevechten zoals Firemaw en vael e.d. Soul Leech omdat dit wel handig is, het healt je af en toe
Improved Corruption mis ik niet echt, gebruik het wel af en toe, maar ik mis het niet. DPS is er ook niet echt op achteruit gegaan (ik was sm/ruin).
De decursive zoals het vroegah was, zal nooit meer komen:)remcio schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:48:
hopelijk komt, komt er nog wel een oplossing voor decursive. want we hebben het eigenlijk te makkelijk gehad met dit. want nu zullen sommige bazen wel lastiger worden die curses rondspammen.
(decursive heeft wel een 2.0 versie trouwens)
[ Voor 16% gewijzigd door Qck op 08-12-2006 09:55 ]
Music is not just a sound, it's a way of living.
Ik moet zeggen dat deze patch mij tot nu toe erg goed bevalt. Ik heb mijn plan gewijzigd en ga niet meer voor servo arm maar ga lekker maexxna's fang halen + HW dagger voor in mn MH
Oja ik was ook ff verbaasd toen mn AP van 943 naar 967 was gegaan (of iets dergelijks had ook 934 kunnen zijn). Blijkt dat beide ringen die ik gebruik gepimpt zijn ;p
[ Voor 9% gewijzigd door Proqzor op 08-12-2006 09:54 ]
Beastial Wrath + The Beast Within.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:33:
Whats up met die 2 minuten?
Bestial Wrath
Send your pet into a rage causing 50% additional damage for 18 sec. While enraged, the beast does not feel pity or remorse or fear and it cannot be stopped unless killed.
The Beast Within:
When your pet is under the effects of Bestial Wrath, you also go into a rage causing 10% additional damage and reducing mana costs of all spells by 20% for 18 sec. While enraged, you do not feel pity or remorse or fear and you cannot be stopped unless killed.
En de cooldown voor beastial wrath is 2 minuten.
dus "elke 2 minuten" ben je voor 18 sec immune voor slow, stun, fear en poly effecten
Dat zit standaard in de WOW UI.dommerick schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:37:
Ik zie wel dat jij al weer een addon hebt met die minimap voor bgs. Hoe heet die en waar heb je hem vandaan?
Shift + linker of rechtermuisknop (iig een van die 2
edit: Spell tooltips aangepast.
[ Voor 10% gewijzigd door Slamdance op 08-12-2006 10:05 ]
dat is working as intended.. onze guild lag ook in een deuk toen we de 1e drop kregen.. werd minder toen 2e drop ook kwam.hulkie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:51:
uhm, zou het niets zijn, om als straks tbc uitkomt, een low lvl shammy te powerlevelen tot 30+ en die mee te laten rennen..? uhm, owja, dan moet je ubrs ook clearen..
nm

Die zit standaard in WoW al ver voor deze patch.dommerick schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:37:
[...]
Heb hem bij mij ooit aangezet, geen idee meer hoe(vast ergens in interface options) en elke keer als ik nu silithus of EP inga springt dat ding aan en wil niet weg
Verwijderd
Dank, ik noteer hetSlamdance schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:12:
[...]
Was ook benieuwd en heb het even opgezocht.
Donderdag 21 december op Nederland 2 omstreeks 23:05 bron: Fok! Games
Hunters zijn DE PvP class op dit moment, jammer alleen dat ik niet verder kan testen omdat ik al 12 uur vast zit in Arathi Basin.BootVluchteling schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:15:
[...]
toch blijf ik erbij, dat de warlock momenteel dé PvP class is van het moment. als jij kans krijgt, om alle 5 dots (41/0/10) op de target te krijgen, is die een goner.. vooral als je Nightfall ff proccd, en evt. ff een life drain van 36 yard range er tegenaan..
Top BG servers.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Shiftclicken op je bg que icon volgens mijvolder schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:00:
[...]
Die zit standaard in WoW al ver voor deze patch.
Heb hem bij mij ooit aangezet, geen idee meer hoe(vast ergens in interface options) en elke keer als ik nu silithus of EP inga springt dat ding aan en wil niet wegen soms showt ie zelfs de hele wereldmap erin.....
Euh..... ik weet niet wat jullie doen, maar die addons die jij noemt werkenhulkie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:51:
Whaa, gister avond voor het eerst gespeeld met de nieuwe patch. Er stond een raid naar MC geplanned, maar omdat BWL woensdag niet door kon gaan, gingen we daar maar heen.
Razor is niet meer zo makkelijk tegenwoordig (we waren met 35 man). We zijn 3 keer op hem gewhiped, 2 keer tijdens zn laatste fase, vooral door het aantal casualties in fase 1. Healing aggro lijkt een stuk groter, en natuurlijk is het allemaal net iets meer opletten zonder ct mod, emergency monitor etc etc. Uiteindelijk ging hij toch vrij netjes neer. Grappig om te zien dat een paar guilds die verder zijn dan wij gezellig mee aan het corpserunnen waren.
Veal ging in 1 keer neer. Ik denk dat Veal nog bijna nooit zo goed is gegaan. 2 tanks gebruikt en 1 andere class dood. HoT is zeer sterk sinds het stacked! Een paar officers wilden het gevecht niet aangaan omdat de betere guilds verschillende keren waren gewhiped op veal, en wij al dikke problemen hadden met razor. Uiteindelijk zonder whipes tot en met Firemaw gecleared. Een zeer goede raid, geen 1 night clear zoals we normaal doen, maar zonder addons zeker een goede prestatie! Ook goed voor de raidspirit!
Als er zondag niet een paar addons gefixxed zijn maken we BWL wel af in plaats van voor de eerste keer naar Naxx te gaan...
PS. Nog meer mensen met een 10/41/0 build op hun rogue? Ik moet zeggen dat hij me erg goed beviel. Heb 4 keer adds kunnen slachten op Razor( 3 whipes), en die 20% kans op 15 energy bij een succesvolle off-hand hit procced best vaak!
decursive zal voorlopig niet op de oude manier werken (nooit meer zegt bliz al lang), je krijgt nog wel mensen te zien die gedecursed kunnen(moeten) worden.
ct-raid werkt gewoon zolang je niet van groepen wisseld(is inmiddels gefixed) ook geen last van lag. Alleen voor healers werken bars niet altijd goed
emergency monitor is ook gewoon geupdate
threath meter werkt ook gewoon weer.
en waarom razor meoilijker is ik weet het niet, wij hadden hem in een keer neer, met 2 doden ofzo. En phase 2 is echt niet moeilijker geworden hoor. Gewoon hots spammen.
we zijn wel gewhiped of veal omdat we iets te veel dmg deden(overagro), maar dat kan een keer gebeuren.
wel is het leuk om te zien dat sommige mensen zo gefocussed zijn geweest op naxx en aq(we hebben een gemigrate speler van nihilium(orginele)) dat die echt zuigen in BWL omdat ze vaak dat al erg lang niet meer hebben gedaan, of soms zelfs helemaal nooit.
maar wij zijn een van de weinige guilds die (volgens mij) chrom plat hebben gelegd gister. Toch waren we daar wel bang voor. Wel hadden we makkelijke breaths(frost burn en acid geloof ik)
Verwijderd
uhm hoe kunnen er maar 2MT en 1 andere class dood gaan??hulkie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:51:
Whaa, gister avond voor het eerst gespeeld met de nieuwe patch. Er stond een raid naar MC geplanned, maar omdat BWL woensdag niet door kon gaan, gingen we daar maar heen.
bij vael is het altijd ranged> ranged> Aggro Holder > Ranged> Ranged> Aggro Holder dus minstens 6 dood, ons record is dat ook 5 en de MT die BA krijgt toen Vael dood ging. Razorgore ging bij ons iets beter 1ste keer (killen alles) dood vael ook.
We zijn tot neffie gekomen en 2 tries gedaan..... wat ik grappig vond btw en me opviel is dat ik dit keer aggro hield op broodlord meestal swtichen tanks wel maar dit is maar 1x voor 3% gebeurt, wat wel leuk was dat we geen KTM hadden dus boem op 7% warlock aggro die kreeg alle HoT mogelijk op hem en hij tankde de laatste 7%
Loot: JUDGEMENT ... (Wij zijn horde
De 3 draakjes gingen makkelijk neer we hadden we 1 wing buffet announcer maar geen CT_Raid runnen (bigwigs deed het wel).
Chromaggus ging met wat meer moeite, we hadden Time laps + ignite maar geen decurse, ik als MT ging rond de 30% neer vanwegen debuff en mesnen die het ook hadden
wat er ook voor bug is btw is de onyxia scale cloak die niet werkt, ik ben als MT 2x dood gegaan op ebonroc........
voor de rest was het een leuke avond dat wel
Wat werkt hier niet goed aan als ik vragen mag.Onze eerste raid is pas maandag weer dus wel handig om te wete wat er dan niet werkt als druid.Kevinp schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:13:
Alleen voor healers werken bars niet altijd goed
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
health updates enzo. Op nefarian had ik bv in mij ct-raid bars iedereen op twee na dood. Toen kwam d'r druid call en riepen ze van zijn er mages up voor decurse.Phydomir schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:23:
[...]
Wat werkt hier niet goed aan als ik vragen mag.Onze eerste raid is pas maandag weer dus wel handig om te wete wat er dan niet werkt als druid.
Ik keek van volgens mij wel, ik zie niemand dood. Nu bleken er van de 7 mages dus wel 5 dood te zijn, maar dat had iig ct-raid niet geupdate
Verwijderd
Ehhh.. Niet met de Specs zoals ze voor de patch waren. Ik ben nog steeds niet DE class voor PVPOn_E schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:05:
[...]
Hunters zijn DE PvP class op dit moment, jammer alleen dat ik niet verder kan testen omdat ik al 12 uur vast zit in Arathi Basin.
Top BG servers.
Heb niet zoveel van die specs zooi gegeten en als ik tijd heb om te gamen, wil ik gamen en heb geen zin om het uit te zoeken. Ik zit stiekem nog steeds te wachten tot er iemand komt die mooie hunter PVP specs laat zien
Lekker is dat.Kevinp schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:25:
[...]
health updates enzo. Op nefarian had ik bv in mij ct-raid bars iedereen op twee na dood. Toen kwam d'r druid call en riepen ze van zijn er mages up voor decurse.
Ik keek van volgens mij wel, ik zie niemand dood. Nu bleken er van de 7 mages dus wel 5 dood te zijn, maar dat had iig ct-raid niet geupdate
Misschien toch maar even een andere add-on gebruiken voor de health bars dan.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik was niet degene die agro kreeg, maar toen de mage dood ging ging de pack direct naar mij toe (op grote afstand dus). Och boeie denk je dan als rogue, *vanish*... maar mooi dat dat niet werkte

Trashpacks lijken zich dus meer als bosses te gedragen. Ze bleven maar van persoon naar persoon gaan.
Decursive geeft aan wie curse heeft, maar dan moet je nog wel zelf die persoon targetten.. Is ff wennen, maar opzich wel te doen. Same for emergency monitor trouwens. KTM werkt inderdaad wel goed ja.
Als shammy loot bij allies, en vice versa working als intended is, vind ik dat toch best wel matig. Zal je zien dat we bij raggie in plaats van de eeuwige netherwind broekjes nu als afwisseling shammy crap krijgen...
Misschien dat die update wel werkt want ct-mod wordt momenteel om de dag bijna geupdate. Maar hou er iig rekening meePhydomir schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:31:
[...]
Lekker is dat.
Misschien toch maar even een andere add-on gebruiken voor de health bars dan.
3 bosjes gedaan gisteren, elke boss dropte 1 epic en Moam zelfs 2 (naast 2 boekjes elk weer) ook een pally boekje btw
Keyboard to the rescue:volder schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:00:
[...]
Die zit standaard in WoW al ver voor deze patch.
Heb hem bij mij ooit aangezet, geen idee meer hoe(vast ergens in interface options) en elke keer als ik nu silithus of EP inga springt dat ding aan en wil niet wegen soms showt ie zelfs de hele wereldmap erin.....
Shift + M -> altijd en overal je minimap aan en uit zetten.
Een andere leuke is numlock -> automatisch vooruit lopen
Stoppen met lopen : muis lopen of numlock uit.
[ Voor 4% gewijzigd door barfieldmv op 08-12-2006 10:57 ]
Damn wat een manke build als je het mij vraagt.. krijg je 3 uber talents erbij in destro, neem je er geeneen.. (Backlash/Soul Leech/Nether Protection).Dampie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:38:
Laat dan die imp imp zitten (boeiuh die extra 200HP) of wat in affliction als je toch destro bent.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 08-12-2006 11:03 ]
muisknop 4 werkt ook als autowalkbarfieldmv schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:54:
[...]
Keyboard to the rescue:
Shift + M -> altijd en overal je minimap aan en uit zetten.
Een andere leuke is numlock -> automatisch vooruit lopen
Stoppen met lopen : muis lopen of numlock uit.
dit is ter voorbereiding van TBC, als alliance shammies krijgt, en horde pallies.. nu heb je paar extra nexus crystals, straks heb je blije shammy/pallies..Als shammy loot bij allies, en vice versa working als intended is, vind ik dat toch best wel matig. Zal je zien dat we bij raggie in plaats van de eeuwige netherwind broekjes nu als afwisseling shammy crap krijgen...
ja, en daar is dus niet langer dan twee minuten over na gedacht.BootVluchteling schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:04:
[...]
muisknop 4 werkt ook als autowalk
[...]
dit is ter voorbereiding van TBC, als alliance shammies krijgt, en horde pallies.. nu heb je paar extra nexus crystals, straks heb je blije shammy/pallies..
als shaman ga je niet (alliance) BWL lopen farmen voor loot, je kan namelijk ALTIJD lvl 70 worden. Dus je haalt gewoon lekker lvl 70 blues die gelijk zijn aan naxx gear van nu. Je hebt dus NOOOIT loot echt nodig uit BWL en meer dan 2/8 haal je echt niet omdat je gewoon niet zo'n instance gaat farmen.
bullshit.. als jij graag ff een flinke improovement wil hebben, is tier 1 wel lekker.. geld is ook leuk, EN je krijgt xp..Kevinp schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:06:
[...]
ja, en daar is dus niet langer dan twee minuten over na gedacht.
als shaman ga je niet (alliance) BWL lopen farmen voor loot, je kan namelijk ALTIJD lvl 70 worden. Dus je haalt gewoon lekker lvl 70 blues die gelijk zijn aan naxx gear van nu. Je hebt dus NOOOIT loot echt nodig uit BWL en meer dan 2/8 haal je echt niet omdat je gewoon niet zo'n instance gaat farmen.
ik doe liever een instancerun, dan brainless grinden.. dit kan je er ook mee vergelijken, en als je 39 lvl 70's heb, kan je die instance in een uurtje clearen met een beetje geluk. misschien is zelfs 20 man te doen..
ok, ik begrijp je punt, maar als je er weinig moeite voor hoeft te doen.. waarom niet..
Verwijderd
http://www.wowhead.com/?talent-bc=mZVxioEuhcsthGbR
misschien zijn het meer casual spelers, die met wat level 70 chars MC//BWL ingaan om wat loot te halen..Kevinp schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:06:
[...]
ja, en daar is dus niet langer dan twee minuten over na gedacht.
Memories of yesterday, will grow, but never die
ja, die-hard gamers gaan direct de hogere instances in.. begrijp ik.. maar niet iedereen is zo die-hard als jouBint schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:10:
[...]
misschien zijn het meer casual spelers, die met wat level 70 chars MC//BWL ingaan om wat loot te halen..

ik heb wel een opmerking.. het is lvl 70.....Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:08:
hei jongens wat vinden jullie van deze build ik hoor graag wat jullie van vinden als je denk dat het better kan hoor ik het ook graag van je![]()
Shammy loot in MC. Ok we hebben deze lang en breed op farm, maar bij Lucifron dropte er een shammy helm, bij Garr dropte de shammy T1 helm, bij Golemagg dropte er een shammy chest. Waar gaat dit in godsnaam over! Voor de mensen die BWL gear hard nodig hebben en shammy loot voorbij zien komen is dit behoorlijk achtelijk. Ik snap niet waarom Blizzard shammy/pally loot heeft geintroduceerd voor de factions die (nog) niet eens deze classes kunnen spelen.
Arcane shot + aggro. Gisteren tijdens een MC run critty Arcane Shot rank 8 voor 1740 op een Giant. Ik heb rustig gewacht met schieten, maar deze giant kwam doodleuk op me af. gevolg, dode hunter, want FD resiste meer dan normaal. Zelfs rank 1 doet achtelijk veel damage voor de mana die je ervoor nodig hebt.
2 seconden arming time voor traps tijdens combat. Gewoon instant traps.
Autoshot wordt gereset na Aimed Shot? Nee hoor...mijn autoshot gaat vrolijk door.
Instant dismiss pet ftw..
Een of andere bug die er voor kan zorgen dat je al je items kwijt raakt zodra je de Champions Hall binnen komt. Meerdere mensen overkomen op onze server...
CTraid..err...CT click. Ik heb de gehele CTmod pack er maar vanaf gegooid. Ik wacht wel op Perfect Raid..
al met al een leuk avondje

Verwijderd
hei welke addons gebruik jij ik heb nooit met die addons gewerkt vandaar als je die namen kan geven ga ik deze downloaden alvast bedanktSlamdance schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:06:
Zelf ben ik weer Beastmaster gespecced (was dat voor de patch ook al) en ik moet zeggen, het bevalt me nog meer dan eerst. Hoogste crit tot nu toe is denk ik 900 ofzo met arcaneshot. (heb critline niet meer dus weet het niet zeker)
Mijn build momenteel is:
Hunter Lvl 60
en wordt straks:
Hunter Lvl 70
Enige nadeel is dat ik nu wel heel snel door mijn mana heen ben, maar dat is makkelijk op te vangen door een mage wat water te vragen. Je hebt iig wel elke 2 minuten een "I win button"
Voor mijn gear kun je de link in mijn sig volgen.
Hieronder nog wat screenies met scores (let niet op de interface die is tijdelijk tot er wat meer addons zijn.
Klik op de foto voor de grotere versies.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inmiddels 5001 Honorpoints.
Mij bevalt het allemaal erg goed, maar vergeet niet dat een BM hunter heel anders speelt dan een MM / survival hunter.
[...]
Outfitter werkt wel, al zitten er nog wel wat kleine foutjes in.
En mogelijk werkt ItemRack - Burning Crusade ook gewoon.
Edit: Link voor outfitter toegevoegd
Edit2: Link voor ItemRack - Burning Crusade toegevoegd
Tsja, heb mijn punten altijd adhoc verdeeld zonder een specifiek doel. Kwam er ook pas na een x-aantal punten achter dat het verstandiger was om te focussen op 1 tree. Je moet wat als je als noob in het spel stapt. Maar ik neem je "kritiek" ter harte en zal vanavond nog eens een keer goed gaan kijken. Ik doe eigenlijk alleen maar PVE.Bosmonster schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:02:
[...]
Damn wat een manke build als je het mij vraagt.. krijg je 3 uber talents erbij in destro, neem je er geeneen.. (Backlash/Soul Leech/Nether Protection).
Laat dan die imp imp zitten (boeiuh die extra 200HP) of wat in affliction als je toch destro bent.
sowieso moet je je eerst focussen op 1 tree voornamelijk.. haal het beste uit 1 tree, en stap dan over op de volgende..Dampie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:23:
[...]
Tsja, heb mijn punten altijd adhoc verdeeld zonder een specifiek doel. Kwam er ook pas na een x-aantal punten achter dat het verstandiger was om te focussen op 1 tree. Je moet wat als je als noob in het spel stapt. Maar ik neem je "kritiek" ter harte en zal vanavond nog eens een keer goed gaan kijken. Ik doe eigenlijk alleen maar PVE.
ff vraagje aan de 60 hunters.. ik heb nu een 45 hunter, en heb deze spec nu ff bedacht.. is het wat?
(ik solo aardig wat, en anders doe ik instances)
waarom ga je dan niet met 4 lvl 70 hellfire citadel in die betere loot dropt?BootVluchteling schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:08:
[...]
bullshit.. als jij graag ff een flinke improovement wil hebben, is tier 1 wel lekker.. geld is ook leuk, EN je krijgt xp..
ik doe liever een instancerun, dan brainless grinden.. dit kan je er ook mee vergelijken, en als je 39 lvl 70's heb, kan je die instance in een uurtje clearen met een beetje geluk. misschien is zelfs 20 man te doen..
ok, ik begrijp je punt, maar als je er weinig moeite voor hoeft te doen.. waarom niet..
zucht. laat maar.. geen zin in deze discussie.. sommige mensen spelen nou eenmaal een beetje voor het verhaal, en niet puur voor de equip.. wat je zegt kán.. sommige mensen willen alle tiers hebben..Kevinp schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:27:
[...]
waarom ga je dan niet met 4 lvl 70 hellfire citadel in die betere loot dropt?
meeste niet, maar goed
hap ik nog steeds

/script if not _clickfixed then __xps=PlaySound; function PlaySound(snd) if (snd~="igCharacterInfoTab") then __xps(snd); end end _clickfixed=1; enddeadsy33 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:16:
Achja, ik heb gemende/positieve gevoelens voor deze patch .
Shammy loot in MC. Ok we hebben deze lang en breed op farm, maar bij Lucifron dropte er een shammy helm, bij Garr dropte de shammy T1 helm, bij Golemagg dropte er een shammy chest. Waar gaat dit in godsnaam over! Voor de mensen die BWL gear hard nodig hebben en shammy loot voorbij zien komen is dit behoorlijk achtelijk. Ik snap niet waarom Blizzard shammy/pally loot heeft geintroduceerd voor de factions die (nog) niet eens deze classes kunnen spelen.
Arcane shot + aggro. Gisteren tijdens een MC run critty Arcane Shot rank 8 voor 1740 op een Giant. Ik heb rustig gewacht met schieten, maar deze giant kwam doodleuk op me af. gevolg, dode hunter, want FD resiste meer dan normaal. Zelfs rank 1 doet achtelijk veel damage voor de mana die je ervoor nodig hebt.
2 seconden arming time voor traps tijdens combat. Gewoon instant traps.
Autoshot wordt gereset na Aimed Shot? Nee hoor...mijn autoshot gaat vrolijk door.
Instant dismiss pet ftw..
Een of andere bug die er voor kan zorgen dat je al je items kwijt raakt zodra je de Champions Hall binnen komt. Meerdere mensen overkomen op onze server...
CTraid..err...CT click. Ik heb de gehele CTmod pack er maar vanaf gegooid. Ik wacht wel op Perfect Raid..
al met al een leuk avondje
mogelijke click fix
oja en ItemRack heeft ook een nieuwe versie. Als je je saved variables ook ff kopieerd van je oude UI dan heb je al je vorige profiles ook nog.
[ Voor 6% gewijzigd door Proqzor op 08-12-2006 11:31 ]
Ik speel op de amerikaanse servers, maar gister aan het spelen op de Arathi Highlands, Attack on the tower, dus in Stromgarde Keep bij die Ogres.
Vallen we er 1 aan, binnen de korste keren hadden we er 10 (zeg maar alles wat in 40-50yards er omheen stond) te pakken. En we deden echt niks abnormaals. Demo shout, sunders and wat heroic strike.
We hadden in het begin er ook nog even een lvl 60 Priest bij die tijd aan het verpozen was tot ze ging raiden en die vond het ook maar heel gek, had ook zoiets nog nooit gezien.
Heb dan toch het idee dat er daar ergens een bugje is ingeslopen...?
Verwijderd
This post points out that after patch 2.0, without corrective action on the user's part, the client doesn't cache WDB files anymore. It explains how to solve the problem and why it's important to solve it.
Symptom
When logging in, every time, a lot of the items placed on the action bars are red question marks for a few seconds. Also, when opening a crafting profession's window for the first time, delay is observed in loading the icon for items and list of ingredients. Other symptoms that indicate that the client is not performing caching and has to query the server for data with each login session.
Explanation and Solution
The old WDB folder is now gone with patch 2.0. The client is supposed to cache data in the "World of Warcraft\Cache\WDB\<locale>" folder, where <locale> depends on your client language. It's enGB for EU English players. However, during a standard installation and patching scenario, only "World of Warcraft\Cache" folder gets created, and the client doesn't automatically create its subfolders. This means that the client never saves cache files.
To force WoW to start saving cache files, manually create a WDB subfolder in Cache, i.e. make sure that a folder named "World of Warcraft\Cache\WDB" exists. The client will take care of the rest, create the locale specific subfolder and start saving files.
Why this is important
For starters, this improves the game experience of the end-user. However, more importantly, with so many players, all the clients querying the server for information that was supposed to be cached could lead to additional load on the servers. Only Blizzard knows the significance or fraction of this additional load, but it's important that we as users do everything we can to reduce load on the servers.
Edit: It appears that this may be an issue only on the Windows client and not Mac
ik begrijp je punt hoor. Maar die instance loot is gewoon bullshit, en ik was ook iemand die all tiers wilde hebben ik had tier 0 tier 1 en tier 2 compleet. Maar na een tijdje zit je bank vol en doe je het toch weg. Zeker als je bank bijna helemaal vol zit met soulbount zooi.BootVluchteling schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:29:
[...]
zucht. laat maar.. geen zin in deze discussie.. sommige mensen spelen nou eenmaal een beetje voor het verhaal, en niet puur voor de equip.. wat je zegt kán.. sommige mensen willen alle tiers hebben..
meeste niet, maar goed
offtopic:
hap ik nog steeds
En MC heb je na 2x ook wel gezien, zeker als de loot niet beter is dan outlands quest loot. Ja je moet nu eenmaal loot hebben om vooruit te komen. Daar kom je niet omheen.
En questline aan MC? welke? die van de hydraxian waterlords, nou zie daar het verhaal niet echt in. BWL ok, tja nefarian is wel leuk, maar instances zijn leuker als je zooi verdiend(door in een PuG of met guild eerst te whipen) gear krijgen omdat je 39 lvl 70's mee hebt is ook niet zo leuk hoor.
Verder zal ony doen op lvl 70 klote worden, waarom zou je zo'n quest line doen, zonde van de fight want het is wel ooit DE fight in het spel geweest.
Momenteel nog niet zo heel veel, aangezien de helft niet meer werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:17:
[...]
hei welke addons gebruik jij ik heb nooit met die addons gewerkt vandaar als je die namen kan geven ga ik deze downloaden alvast bedankt
Maar de addons die ik momenteel gebruik zijn.
Atlas: Maps voor de Instances (groene map icoontje langs de minimap)
Atlasloot: Laat in atlas ook de loot van de veschillende bosses zien.
CooldownCount: Grote getallen in de knoppen die de cooldown weergeven.
CT_unitframes: laat hp / mana of percentages zien naast de portretten (tijdelijk totdat discord unitframes geupdate is)
JoChatTimestamp: timestamp voor de chat berichten. normaal gebruik ik ChatMOD (was SCCN) maar die kon ik nog niet vinden.
Outfitter: makkelijk equipment veranderen. Gebruik m om automatisch mijn carrot on a stick te equippen tijdens mounten, en devilsaur tooth als ik een bg inga. (is het icoontje langs de minimap met het kledingstuk)
Scrolling Combat Text: laat dodge pary effecten etc zien boven je hoofd
Titan Panel: Die balk boven in de screenshot, de weer te geven items zijn zelf te bepalen en er zijn behoorlijk wat "pluings" voor.
PVP = vern#$%#kt, heb nu 46 AB "dingetjes" 9 AV "dingetjes" en 9 of 10 WSG "dingetjes".
En maar een totaal van 4000 honor points. kortom voordat je genoeg honor hebt, zit je op 4000 wsg/av/ab "dingetjes" aangezien je 95xxx honor points nodig hebt voor een warlord (rank14) set.
Kortom geef mij het oude pvp/rank systeem maar weer.
PVE = Gister voor de lol UBRS/MC gedaan, komen we bij Rend, blijven de adds komen, er spawned een mega draak, komen nog meer adds.... wipe...., nog een keer, precies hetzelfde. Na de instance grreset te hebben leek het weer normaal, geen adds meer toen Rend kwam. Kortom weer een mooie bug. In MC kwamen ineens de corehounds weer tot leven nadat ze dood waren.
Er waren wel meer dingen die erg irritant waren of het nou bugs of "vernieuwingen" die voortkomen uit deze geweldige patch geen idee.
We konden AQ40 niet doen omdat er een hoop offline gingen naar een aantal maffe "server resets" en omdat er bijna 25 mensen vastzaten in BG's. Ik vraag me toch af waarom blizzard die "test realm" heeft en waarom de patch toch gepushed is, er waren GENOEG bug reports uit US realms.
Voor diegene die een aantal Defilers exhalted items hebben die zeggen nu "Required The Defilers - Hated" niet een grote bug maar 1 van vele.
Als ik zou mogen kiezen weg met die bagger patch.
Iemand al geprobeerd een "groene drop" te krijgen van de lvl 69-70 mobs @ deathwind pass? Na ongeveer 70 kills totaal NIETS.
Ik zal waarschijnlijk wel "flames" krijgen maar intresseert me geen zak.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Je kunt die ''dingetjes'' ook inleveren voor honor points....prutser001 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:37:
Ik kan niet zeggen dat ik erg tevreden ben met nieuwe patch, zowel op PVE alsop PVP gebied.
PVP = vern#$%#kt, heb nu 46 AB "dingetjes" 9 AV "dingetjes" en 9 of 10 WSG "dingetjes".
En maar een totaal van 4000 honor points. kortom voordat je genoeg honor hebt, zit je op 4000 wsg/av/ab "dingetjes" aangezien je 95xxx honor points nodig hebt voor een warlord (rank14) set.
Kortom geef mij het oude pvp/rank systeem maar weer.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Probeer eerst wat uit in de talent calculators, zodat je weet hoe je je punten het beste kunt verdelen.Dampie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:23:
[...]
Tsja, heb mijn punten altijd adhoc verdeeld zonder een specifiek doel. Kwam er ook pas na een x-aantal punten achter dat het verstandiger was om te focussen op 1 tree. Je moet wat als je als noob in het spel stapt. Maar ik neem je "kritiek" ter harte en zal vanavond nog eens een keer goed gaan kijken. Ik doe eigenlijk alleen maar PVE.
http://www.wowhead.com/?talent=IVZZxx0tr0tAuA
Zoiets lijkt me beter, kun je ook eens spelen met die nieuwe talents. Shadow Fury is nogal nutteloos als je alleen mee PvE'd. Mocht je wel vaker PvP'en dan kun je wel een puntje ergens vandaan snoepen natuurlijk om hem wel te nemen.
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 08-12-2006 11:45 ]
ga die dingetjes sparen voor mijn black warr kodo, vind ik een stuk mooier dan great white kodo. Misschien ook nog wat dps gear verzamelen. Wat ik zo dan niet in instances met dkp hoef te doen. Ik vind het neit zo erg.On_E schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:39:
[...]
Je kunt die ''dingetjes'' ook inleveren voor honor points....
bij mij hielp het ook best goed als ik mijn netwerkkaart op 100 Full duplex zetteVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:30:
ik ga het hier ook even zetten ondertussen, had het op gforum gezet, daarmee dat het in het engels is:
[...]
Steam: CatBearCow
Verwijderd
Ja, bij jou wel, maar er is dan nog altijd de load naar de server toe, wat wel tot lag kan leiden op de serverBartjeuhz schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:44:
[...]
bij mij hielp het ook best goed als ik mijn netwerkkaart op 100 Full duplex zette
Verwijderd
ooh okey bedankt ik ga ze even vanavond zelf even probeerenSlamdance schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:36:
[...]
Momenteel nog niet zo heel veel, aangezien de helft niet meer werkt.
Maar de addons die ik momenteel gebruik zijn.
Atlas: Maps voor de Instances (groene map icoontje langs de minimap)
Atlasloot: Laat in atlas ook de loot van de veschillende bosses zien.
CooldownCount: Grote getallen in de knoppen die de cooldown weergeven.
CT_unitframes: laat hp / mana of percentages zien naast de portretten (tijdelijk totdat discord unitframes geupdate is)
JoChatTimestamp: timestamp voor de chat berichten. normaal gebruik ik ChatMOD (was SCCN) maar die kon ik nog niet vinden.
Outfitter: makkelijk equipment veranderen. Gebruik m om automatisch mijn carrot on a stick te equippen tijdens mounten, en devilsaur tooth als ik een bg inga. (is het icoontje langs de minimap met het kledingstuk)
Scrolling Combat Text: laat dodge pary effecten etc zien boven je hoofd
Titan Panel: Die balk boven in de screenshot, de weer te geven items zijn zelf te bepalen en er zijn behoorlijk wat "pluings" voor.
Verwijderd
inleveren? hoeveel honor krijg je dan per mark en waar kan dat? heb ik niet gevoenden, heb 4000honor, en heeeeel veeeeeel markt, dus kan er wel wat kwijtOn_E schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:39:
[...]
Vertel me eens waar dan? kan namelijk de npc niet vinden.On_E schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:39:
[...]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Itemrack en Wardrobe werken in ieder geval.MantaMania schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:06:
werken item switch mods helemaal niet meer? ik gebruikte altijd itemrack en eerlijk gezegt zou ik niet meer zonder kunnen eigenlijk.
Kan toch pas vanaf lvl 50 de raidinstances in? Guild bij ons op de server had al een Ten Storms drop gehad toen Nef ook nog eens een chest dropte.BootVluchteling schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:56:
[...]
dat is working as intended.. onze guild lag ook in een deuk toen we de 1e drop kregen.. werd minder toen 2e drop ook kwam.
uhm, zou het niets zijn, om als straks tbc uitkomt, een low lvl shammy te powerlevelen tot 30+ en die mee te laten rennen..? uhm, owja, dan moet je ubrs ook clearen..
nm
Dit topic is gesloten.
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!