Please let me know what other ac items do you want?
ORNEC
the Shanling SAV-899R is currently out of stock.
I would like to know when the SAV-899R is expected to be available.
the Shanling SAV-899R is currently out of stock.
I would like to know when the SAV-899R is expected to be available.
I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.
Ja, je krijgt een schriftelijk bewijs van aankoop. Daarvoor heb ik de serienummers van de luidsprekers en de stands nodig. Die moet de koper me geven na aankoop c.q. opening van de dozen. Ik stuur een kopie van het aankoopbewijs naar Duitsland. In geval van aanspraak op de garantie, zullen de luidsprekers naar Duitsland moeten. De verzendkosten worden dan waarschijnlijk gedeeld.Cyberpope schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:06:
[...]
Ik neem dus aan dat dit ook schrifelijk erbij zit op een of andere manier? En hoe is op dat moment de garantieafhandeling? Moet je ze dan naar Duitsland sturen (de officiele importeur waar jij bevriend mee bent zat toch in duitsland?)
Voor degenen die nu gaan roepen dat het dan allemaal wel lastig is: dat is inherent aan de aanbieding die ik kan doen. Je kunt het jezelf makkelijker maken door bij Boelsz te kopen, maar daar betaal je dan anderhalf keer zoveel voor. In China kun je voor dezelfde prijs kopen, maar daar is de garantie-afhandeling nog nét even wat lastiger denk ik.
They said it couldn't happen here.... And it didn't
Ik zag dit topic al een paar keer voorbij komen. Leuk spul , maar wat ik echt zoek zijn toch auto speakers versterkers en radios. Iemand daar al een site voor gevonden?
English translation,
I was looking at this topic, nice stuff, But im really looking for car audio speakers, amps and radios anyone got a site for those kind of products?
English translation,
I was looking at this topic, nice stuff, But im really looking for car audio speakers, amps and radios anyone got a site for those kind of products?
Verwijderd
Klasse A is de meest lineare versterking. Omdat de positieve en negatieve helft linear versterkt worden door de transistor. Je "betaalt" daarvoor met een hoger statisch vebruikVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:12:
ben er al uit...ff gegoogled
"Klasse A versterker
Een klasse A-versterker versterkt de ingangs-wisselspanning ongewijzigd door tot een uitgangs-wisselspanning.
Zowel de positieve- als de negatieve helft van het signaal wordt door hetzelfde versterkingselement (bijvoorbeeld transistor of buis) versterkt. Een hele hoge kwaliteit wordt hiermee bereikt, maar door de inefficiëntie wordt deze techniek niet veel toegepast. Slechts 10% van de verbruikte energie wordt gebruikt voor de versterking.
Omdat de versterkende transistor of buis voortdurend ?aan? staan, is het elektriciteitsverbruik altijd maximaal - ongeacht of het volume zacht of hard staat."
qua stroomverbruik dus een duur geintje
eigenlijk een beetje onzinnig om voor een klasse A versterker te gaan terwijl ik eigenlijk allen maar mp3 en internetradio stream (draadloos) naar diezelfde versterker...
(->heatsinks, zwaardere voeding, etc.).
Hee
ff een kort vraagje. Als ik bij ornec powercables bestel, hoe weet ik dan dat ik de goeie stekkers (voor europa) krijg?
Atze
ff een kort vraagje. Als ik bij ornec powercables bestel, hoe weet ik dan dat ik de goeie stekkers (voor europa) krijg?
Atze
Verwijderd
Nu heb ik totaal (nog) geen ervaringen met zoiets als een "powerbuy" maar betekend "door to door" dat het betreffende pakket met de duurdere DHL/TNT/andere club tot aan mijn deur bezorgd wordt?, maar de kosten nu iets lager zijn omdat er vanuit de haven i.p.v. China/verweggiestan wordt getransporteerd?Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 15:26:
...why dont you just do a power buy and i can send goods door too door using sea freight for around 0.5-2 euros per kg or less
Is het wachten met de powerbuy op idd concrete aanbiedingen van Ornec bv. betreffende de Aurum Cantus modellen?
Hoe zit het met betalingen van de te bestellen goederen?
Heeft iemand ervaring met de producten van C.E.C. en dan met name de versterkers?!
Wat ze bedoelt is dat je ook goedkoper door-to-door kan bezorgen (wat airzendingen in wezen altijd zijn).Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:11:
[...]
Nu heb ik totaal (nog) geen ervaringen met zoiets als een "powerbuy" maar betekend "door to door" dat het betreffende pakket met de duurdere DHL/TNT/andere club tot aan mijn deur bezorgd wordt?, maar de kosten nu iets lager zijn omdat er vanuit de haven i.p.v. China/verweggiestan wordt getransporteerd?
Is het wachten met de powerbuy op idd concrete aanbiedingen van Ornec bv. betreffende de Aurum Cantus modellen?
Hoe zit het met betalingen van de te bestellen goederen?
Heeft iemand ervaring met de producten van C.E.C. en dan met name de versterkers?!
Waarom het goedkoper is?
Simpel:
Sea is ongeveer 15! keer goedkoper dan air omdat het een bulk transport methode is en veel langer duurt.
Het door to door met container transport kan echter wel complicaties opleveren. Zeker omdat goed geregeld moet zijn wie de container uitlost. Geloof me, je wil GEEN 20ft container voor je deur hebben staan
C.E.C: Van horen zeggen schijnt het zeer goed spul te zijn, zeker mbt cd-spelers. Prijs kwaliteit ratio is mij onbekend.
[ Voor 5% gewijzigd door MGSNK op 28-12-2006 22:20 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Het hangt er vanaf of je een goede expediteur kan vinden. Probeer uit te zoeken vanuit welke haven er verscheept wordt en kijk of er een expediteur aldaar ook in RTM actief is. Zorg dan dat Ornec met die expediteur in zee gaat, je kan het trouwens ook van hieruit regelen met een powerbuy. Hoef je ook niet bang te zijn voor een CTR voor je deur. Een 20ft is trouwens niet iets om wakker van te liggen, 40ft HQ zou ik wel minder blij van worden.MGSNK schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:19:
[...]
Het door to door met container transport kan echter wel complicaties opleveren. Zeker omdat goed geregeld moet zijn wie de container uitlost. Geloof me, je wil GEEN 20ft container voor je deur hebben staan
In de gemiddelde Nederlandse eenrichtingsverkeerstraat is een 20ft al groot genoegonsgeluk schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:51:
[...]
Het hangt er vanaf of je een goede expediteur kan vinden. Probeer uit te zoeken vanuit welke haven er verscheept wordt en kijk of er een expediteur aldaar ook in RTM actief is. Zorg dan dat Ornec met die expediteur in zee gaat, je kan het trouwens ook van hieruit regelen met een powerbuy. Hoef je ook niet bang te zijn voor een CTR voor je deur. Een 20ft is trouwens niet iets om wakker van te liggen, 40ft HQ zou ik wel minder blij van worden.
Afleveren gaat nog wel, wat dacht je van dat ding wegkrijgen (en de kosten van dit allemaal

Wat betreft de expediteur, voor Hong Kong kun je o.a zaken doen met Mearsk en OOCL.
Maersk kan zeker van deur tot deur oplossingen leveren.
Maar zoals je al zelf zei, je moet alles duidelijk regelen.
[ Voor 8% gewijzigd door MGSNK op 28-12-2006 23:07 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Powerbuys (op GoT ook bekend als IAs) zijn VERBOTEN. Staat ergens in random regels die je hebt kunnen lezen toen je hier registreerde. Hoop ik.
Naar mijn inzien zijn we nog lang niet bezig met een powerbuy. Dit is vooralsnog animo peilen en info opdoen. Niks mis mee lijkt mij.sphere schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:53:
Powerbuys (op GoT ook bekend als IAs) zijn VERBOTEN. Staat ergens in random regels die je hebt kunnen lezen toen je hier registreerde. Hoop ik.
Jaa, hij is net afgeleverd door TNT!!TLer schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:24:
[...]
Als ik mijn G&W 2006E binnen heb, dan wil ik er ook wel eens mee slepen om een vergelijk te maken met bovenstaande versterkers. Maar uiteindelijk blijft een review ook maar een mening.
Maar enig referentie materiaal kan zeker handig zijn bij het aanschaffen van dergelijke apparatuur.
Netjes verpakt in een ongeopende doos + gratis interconnects.
Heb alleen geen tijd om foto's te maken laat staan om er zelf van te genieten want ik ben tot nieuwjaarsdag niet thuis
Verwijderd
Dus als er een powerbuy gaat komen, waar gaan we die dan afhandelen? op dvd.nl? htforum?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 14:40 ]
Ornec heeft zijn site aardig veranderd, Ze hebben nu namelijk de klasse erbij vermeld van de verschillende amps. wat schetst mijn verbazing, dat mijn Image 65 I klasse A+ vermelding heeft, en de yarland FV-34AIII de vermelding B heeft , en die van mijn maat de yarland FV-34C III de vermelding heeft van A - zo dan heb ik niks te klagen.

Alleen mijn order van 7 december 60kg heb ik nog niks van vernomen. ik heb gebeld met Ornec.
en die hadden het erover dat de powerfilters niet op voorraad waren. laten ze dat dan gelijk vermelden op hun site, dan hoef ik niet zo lang te wachten.
en ze hadden het over een aardbeving in Taiwan dat het netwerk plat lag. China en Taiwan ??????.
Vreemd verhaal. wacht het wel weer af.
Alleen mijn order van 7 december 60kg heb ik nog niks van vernomen. ik heb gebeld met Ornec.
en die hadden het erover dat de powerfilters niet op voorraad waren. laten ze dat dan gelijk vermelden op hun site, dan hoef ik niet zo lang te wachten.
en ze hadden het over een aardbeving in Taiwan dat het netwerk plat lag. China en Taiwan ??????.
[ Voor 35% gewijzigd door Bucanier op 29-12-2006 16:33 ]
alle goed komt langzaam
Klopt.. er heeft zich op 2de kerstdag een zeebeving voorgedaan, die de onderwaterkabels tussen taiwan en hongkong ernstig verstoort heeft.Bucanier schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:05:
http://www.bloomberg.com/...=aWPCF1JxRSrw&refer=china
oops wat doe ik nu... Onze beste nieuwssite heeft het natuurlijk ook:
nieuws: Aziatische telecominfrastructuur ontregeld na aardbeving
[ Voor 15% gewijzigd door Cyberpope op 29-12-2006 17:35 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik kan het wellicht non-profit regelen, maar aangezien ik niet in dringende nood ben voor china-mades zie ik daar geen reden toe. Tenzij ik er een leuk stel speakers aan kan overhouden ;-) Moet per slot van rekening wel de transportkosten dekken.MGSNK schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:05:
[...]
In de gemiddelde Nederlandse eenrichtingsverkeerstraat is een 20ft al groot genoeg.
Afleveren gaat nog wel, wat dacht je van dat ding wegkrijgen (en de kosten van dit allemaal)
Wat betreft de expediteur, voor Hong Kong kun je o.a zaken doen met Mearsk en OOCL.
Maersk kan zeker van deur tot deur oplossingen leveren.
Maar zoals je al zelf zei, je moet alles duidelijk regelen.
Verwijderd
lijkt mij tijd om eens te inventariseren wie er met redelijke zekerheid al kan zeggen voornemens te zijn te gaan bestellen wanneer er een powerbuy komen gaat.....
in simpel Nederlands: laten we koppen gaan tellen
1
1
* mace meldt, onder voorbehoud 
Ik mot nog speakers.
Ik mot nog speakers.
[ Voor 44% gewijzigd door mace op 29-12-2006 21:12 ]
4
ik stel verder voor dit via inkoopacties.net te gaan doen? ik ben bang dat de mods een inventarisatie hier niet goed gaan vinden.
For Ornec: Powerbuys aren't allowed within this forum, so we are now counting how much people are interested in a powerbuy and might continu the powerbuy on another forum/website.
ik stel verder voor dit via inkoopacties.net te gaan doen? ik ben bang dat de mods een inventarisatie hier niet goed gaan vinden.
For Ornec: Powerbuys aren't allowed within this forum, so we are now counting how much people are interested in a powerbuy and might continu the powerbuy on another forum/website.
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
dvd.nl lijkt me meer van toepassing, hoewel ik geen ervaring heb met welk soort van inkoopactie/powerbuy dan ook lijkt inkoopacties.net te algemeen (correct me if I'm wrong)Devian schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:30:
4
Verwijderd
Ja ik ben nog steeds geïnteresseerd voor een yarland pro200se aan te kopen. Maar hoe zit het dan juist met kostendeling qua verzending en de volledige betaling? en is dit nu door-to-door of hoe wordt dit geregeld..ben van België..qua btw komt dit voordeliger uit als het via iemand in NL gebeurt. Het ding is dan wel ook stel ik moet het ergens bij iemand afhalen..indien het A'dam of zo is...dat is nogal ver...Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:40:
[...]
dvd.nl lijkt me meer van toepassing, hoewel ik geen ervaring heb met welk soort van inkoopactie/powerbuy dan ook lijkt inkoopacties.net te algemeen (correct me if I'm wrong)
Kan er iemand de berekening maken of in percentages praten hoe voordeliger zo'n powerbuy is?
die A+/A/B vermelding op wat slaat dit juist?? klasse A versterking?? en wat wil B zeggen?
graag jullie 'advice'
greetz,
stefan
Verwijderd
zooo hehe, ik ben er weer. Pc gefixt (niet K7S5a mobo maar dure Tagan voeding kaduuk) Opera geupdate (ik blijf nu weer netjes ingelogd).
Ik zou wel mee willen doen voor een paar Leisure 3SE maar ik ben bang dat ik (wij) het financieel ff niet trek.
Ik denk dat we het wel via DVD.nl kunnen doen. Ging de vorige keer ook goed. Maar er is dan wel iemand nodig die het netjes af wil handelen.
Stefan: Die 'klasse' slaat vooralsnog nergens op denk ik. Of misschien op de marge
Ik zou wel mee willen doen voor een paar Leisure 3SE maar ik ben bang dat ik (wij) het financieel ff niet trek.
Ik denk dat we het wel via DVD.nl kunnen doen. Ging de vorige keer ook goed. Maar er is dan wel iemand nodig die het netjes af wil handelen.
Stefan: Die 'klasse' slaat vooralsnog nergens op denk ik. Of misschien op de marge
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 00:54 ]
Verwijderd
Op hun site kan ik nergens een uitleg hierover vinden, het staat in geen geval voor bv. klasse A versterker maar geeft volgens mij weer wat de kwaliteit in zijn geheel is, volgens Ornec welteverstaan, denk hierbij aan de prestaties van het item, de constructie, en de niet te vergeten "value for money".Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:38:
[...]
die A+/A/B vermelding op wat slaat dit juist?? klasse A versterking?? en wat wil B zeggen?
Verwijderd
Wat is een goede prijs voor de 2se met stands dan?
Vraagprijs van 4 legged was 875 euro.
Is dat dan te prijzig?
Kan dat goedkoper?
Waar dan?
Is dat dan te prijzig?
Kan dat goedkoper?
Waar dan?
Ja JaVerwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:52:
alle goed komt langzaam
Ornec geeft 1400 euro aan voor een 20ft(waarschijnlijk zonder afhandelingskosten). Ik ga eerst eens kijken of ik daar ver onder kan, ik denk het wel aangezien ik zelf de zaken kan afhandelen, vervoeren en inklaren. Indien het prijsverschil te klein is, kan hij het beter zelf doen. Distributie kan ik in principe vanaf Schiphol doen. Indien ik mag meeliften op de tarieven van mijn klant is dat erg gunstig, zij kopen in bij DHL tegen de kostprijs. Heb daar een paar duizend m2 tot de beschikking.Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:38:
[...]Maar hoe zit het dan juist met kostendeling qua verzending en de volledige betaling? en is dit nu door-to-door of hoe wordt dit geregeld..ben van België..qua btw komt dit voordeliger uit als het via iemand in NL gebeurt. Het ding is dan wel ook stel ik moet het ergens bij iemand afhalen..indien het A'dam of zo is...dat is nogal ver...
Kan er iemand de berekening maken of in percentages praten hoe voordeliger zo'n powerbuy is?
Verder krijg je nog te maken met de inklaringskosten, Ornec moet wel bereid zijn om een zo laag mogelijke douanewaarde op te geven die wel reeel is zodat de douane er in trapt. Mind you, dit zou de grootste meevaller kunnen zijn qua aanschafprijs. Helaas zit je dan wel met de verzekerde waarde die overeenkomstig is. Als er iets fout gaat, zit er dus wel een gat tussen het door jou betaalde bedrag en ev door de verzekering uitgekeerde bedrag.
Ik moet wel zeggen dat ik tussen de bomen door het bos niet meer zie, of was dat nou net andersom
.
Hoe zit het met surround uit china? Wat valt hier mee aan te raden?
Het budget is niet gewldig groot, ik ben ergens wel geinterreseerd in surround, ik kijk graag films. Als die kwaliteit nog tegenvalt dan heb ik geen moeite met een strakke stereo-set, ik hou van muziek met een lekkere bass erin en wissel dit af met wat classik rock. Aan wat voor speakers moet ik dan denken, en welke versterker?
Bij ornec al wel een 5.1 versterker gezien, maar kan deze ook dts en prologic etc decoderen? Iemand die hier iets over vertellen kan en een eventueel advies kan geven in een prijsklasse wat niet al te hoog ligt.
Hoe zit het met surround uit china? Wat valt hier mee aan te raden?
Het budget is niet gewldig groot, ik ben ergens wel geinterreseerd in surround, ik kijk graag films. Als die kwaliteit nog tegenvalt dan heb ik geen moeite met een strakke stereo-set, ik hou van muziek met een lekkere bass erin en wissel dit af met wat classik rock. Aan wat voor speakers moet ik dan denken, en welke versterker?
Bij ornec al wel een 5.1 versterker gezien, maar kan deze ook dts en prologic etc decoderen? Iemand die hier iets over vertellen kan en een eventueel advies kan geven in een prijsklasse wat niet al te hoog ligt.
https://wren.co/join/Devian
Even afwachten of er voldoende animo is om een powerbuy te rechtvaardigen. Dan heb je antwoord op al je vragen....Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:04:
Is dat dan te prijzig?
Kan dat goedkoper?
Waar dan?
Verwijderd
Ik had ondertussen begrepen dat Ornec de waarde op het pakket lager aangeeft dan de werkelijke waarde, vanwege invoerkosten etc., het risico dat er iets fout gaat lijkt mij niet zo groot en de te nemen moeite waard.
Ik twijfel nog steeds tussen een aantal versterkers, ik zou ze natuurlijk allemaal kunnen kopen, beluisteren en de mooist klinkende houden en de rest verkopen....
ik heb mijn zinnen nog steeds staan op de JungSon JA-88D maar het stroomverbruik schijnt echt behoorlijk te zijn, hoewel ik net een review lees dat 'ie in hun testopstelling met een paar 8 ohm luidsprekers 112 Watt trok; en ik zou 'm natuurlijk als ik niet luister gewoon helemaal uit kunnen zetten.
Mijn huidige set voldoet nog steeds dus heb ik niet direct haast met de powerbuy, wellicht willen er meer mensen wachten (en sparen) voor iets naar hun zin?, voordat e.e.a. geregeld zal zijn zijn we in ieder geval minstens een paar weken verder...
Ben ook benieuwd wat Ornec voor geste maakt wanneer we een container vol zouden krijgen
Ik twijfel nog steeds tussen een aantal versterkers, ik zou ze natuurlijk allemaal kunnen kopen, beluisteren en de mooist klinkende houden en de rest verkopen....
Mijn huidige set voldoet nog steeds dus heb ik niet direct haast met de powerbuy, wellicht willen er meer mensen wachten (en sparen) voor iets naar hun zin?, voordat e.e.a. geregeld zal zijn zijn we in ieder geval minstens een paar weken verder...
Ben ook benieuwd wat Ornec voor geste maakt wanneer we een container vol zouden krijgen
Even terzijde: prijs voor de 2SE is 750, voor de 3SE 875.Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:04:
Is dat dan te prijzig?
Kan dat goedkoper?
Waar dan?
Ik weet nog iemand die een Jungson van een paar maanden oud te koop heeft (gekocht bij Belgische dealer) voor ik meen 700 euro met garantie. Bij interesse wil ik hem wel even bellen?Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:33:
Ik twijfel nog steeds tussen een aantal versterkers, ik zou ze natuurlijk allemaal kunnen kopen, beluisteren en de mooist klinkende houden en de rest verkopen....ik heb mijn zinnen nog steeds staan op de JungSon JA-88D maar het stroomverbruik schijnt echt behoorlijk te zijn, hoewel ik net een review lees dat 'ie in hun testopstelling met een paar 8 ohm luidsprekers 112 Watt trok; en ik zou 'm natuurlijk als ik niet luister gewoon helemaal uit kunnen zetten.
Verwijderd
Bij een powerbuy ben ik in principe van de partij: ik heb mijn zinnen gezet op een Original A8s met, afhankelijk van de kosten en de geste van Ornec, wat extra spul (interconnects, power filter).
Verwijderd
voordat je gaat bellen etc.,4-legged-bird schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 02:02:
[...]
Ik weet nog iemand die een Jungson van een paar maanden oud te koop heeft (gekocht bij Belgische dealer) voor ik meen 700 euro met garantie. Bij interesse wil ik hem wel even bellen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 09:07 ]
Prima die powerbuy, stop voor mij maar een Shanling SAV-899R en een Dussun D9 Multichannel AV Amplifier van € 520.00 in die 20 ft.
Devian?
Bij ORNEC hebben ze de Shanling SAV-899R Digital AV Surround Receiver.
Our Price: € 230.00
Retail Price: € 483.00
Maar is helaas niet op voorraad.
Built in DTS/Dobly Digital/Prologic II/DTS-ES/Dobly Digital EX/ HDCD decoder.
24bit/96KHz Digital/Analog converter.
Direct mode with pure stereo play.
optical,1 coaxial and 3 AudioVideo input.
7.1ch input/output port.
8 sound channel power amplification output 8100W6W with separate.
High sensitivity AM/FM Tuner.
Huge transformer with shield.
Special Karaoke effect with full function remote control.
Output Power: 100W66
Frequency Response: 20Hz~20kHz
S/N: 90dB
THD: 0.06%
Input Impedance: 47k
Input Sensitivity: 230mV
Voltage: 220v-240v
Dimension: 525x490x290 mm
Weight: 14kg
Devian?
Bij ORNEC hebben ze de Shanling SAV-899R Digital AV Surround Receiver.
Our Price: € 230.00
Retail Price: € 483.00
Maar is helaas niet op voorraad.
Built in DTS/Dobly Digital/Prologic II/DTS-ES/Dobly Digital EX/ HDCD decoder.
24bit/96KHz Digital/Analog converter.
Direct mode with pure stereo play.
optical,1 coaxial and 3 AudioVideo input.
7.1ch input/output port.
8 sound channel power amplification output 8100W6W with separate.
High sensitivity AM/FM Tuner.
Huge transformer with shield.
Special Karaoke effect with full function remote control.
Output Power: 100W66
Frequency Response: 20Hz~20kHz
S/N: 90dB
THD: 0.06%
Input Impedance: 47k
Input Sensitivity: 230mV
Voltage: 220v-240v
Dimension: 525x490x290 mm
Weight: 14kg
Niet dichtbij..... hij woont in Gent geloof ik en hij werkt in Bladel (zuid-Brabant). Je zou het beste bij een ander kunnen luisteren en alleen de koop via mijn kennis kunnen doen. Hij heeft hem bij een officiele Belgische dealer gekocht.Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 09:01:
[...]
voordat je gaat bellen etc.,![]()
![]()
(waar) kan opa hem beluisteren?
Iets anders: jullie doen blijkbaar veel zaken met Ornec? Tot voor kort kon ik een 'Daily offer' zien. Als ik dat nú aanklik, kom ik meteen weer op de homepage uit. Hoe is dat bij jullie?
Je moet niet via de eerste pagina naar de daily offer gaan, maar eerst naar een productpagina en dan op today-only. Schijnbaar een foutje in de webpagina.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
I'm in. Ik wil graag een amp kopen, al ben ik er nog niet helemaal uit welke.
Het voelt toch een beetje als een kind in de snoepwinkel.
Momenteel twijfel ik voor de amp tussen de classic 6.10 en de G&W TW-2006X.
Die ingewikkelde buizenversterkers zien er wel heel leuk uit, maar ik heb er 0 verstand van en het lijkt me allemaal wel erg kwetsbaar spul.
Daarbij, de meeste muziek staat op de computer, ik heb een mooie geluidskaart (M-audio audiophile 2496) met zowel analoog als digitale uitgangen. Er zit toch een meter of 10 tussen computer en versterker en mijn gevoel zegt dat ik dan beter de digitale uitgang kan gebruiken (ook ivm met zo'n irritante brom). Eigenlijk zoek ik dus een versterker die ook spdif aankan, maar degene die ik heb gevonden bij ornec vind ik niet mooi. Mijn vraag is: is dit gevoel juist?
Het voelt toch een beetje als een kind in de snoepwinkel.
Momenteel twijfel ik voor de amp tussen de classic 6.10 en de G&W TW-2006X.
Die ingewikkelde buizenversterkers zien er wel heel leuk uit, maar ik heb er 0 verstand van en het lijkt me allemaal wel erg kwetsbaar spul.
Daarbij, de meeste muziek staat op de computer, ik heb een mooie geluidskaart (M-audio audiophile 2496) met zowel analoog als digitale uitgangen. Er zit toch een meter of 10 tussen computer en versterker en mijn gevoel zegt dat ik dan beter de digitale uitgang kan gebruiken (ook ivm met zo'n irritante brom). Eigenlijk zoek ik dus een versterker die ook spdif aankan, maar degene die ik heb gevonden bij ornec vind ik niet mooi. Mijn vraag is: is dit gevoel juist?
computer naar HIFI, wat denk je van deze :http://www.china-highend-hifi.com/prod011234124622.htm
Verwijderd
Ziet er goed uit, alleen die prijs
Voor dat geld kan je beter een geluidskaart kopen met een 44,1Khz spdif uit en daar een goeie dac aan hangen van 300 euro.

Voor dat geld kan je beter een geluidskaart kopen met een 44,1Khz spdif uit en daar een goeie dac aan hangen van 300 euro.
Verwijderd
Blijkbaar is er nogal wat respons op het project '20ft'
Maar mss is het dan toch wel handig om ergens een duidelijk topic te maken met de volledige gang van zaken..want die is mij nog niet volledig duidelijk. oa
Hoe gebeurt de betaling van de koper?
Hoe gebeurt het transport naar de koper?
Wat zijn de risico's?
Liggen de risico's anders dan rechstreeks via Ornec te bestellen?
Wat zullen de voordelen zijn? Zijn dit enkel verlaagde transportkosten? of zijn er extraatjes van Ornec te verwachten?
Is de korting uit te drukken in % of is het eerder, hoe meer je individueel koopt, hoe goedkoper het wordt?
Liggen deze producten 2de hands goed in de markt?-je zou bvb een G&W TW2006-x versterker extra kunnen kopen als vergelijk en dan doorverkopen. Zou dit doorverkopen zonder verlies kunnen gebeuren..iemand ervaring mee?
...
greetz, stefan
Maar mss is het dan toch wel handig om ergens een duidelijk topic te maken met de volledige gang van zaken..want die is mij nog niet volledig duidelijk. oa
Hoe gebeurt de betaling van de koper?
Hoe gebeurt het transport naar de koper?
Wat zijn de risico's?
Liggen de risico's anders dan rechstreeks via Ornec te bestellen?
Wat zullen de voordelen zijn? Zijn dit enkel verlaagde transportkosten? of zijn er extraatjes van Ornec te verwachten?
Is de korting uit te drukken in % of is het eerder, hoe meer je individueel koopt, hoe goedkoper het wordt?
Liggen deze producten 2de hands goed in de markt?-je zou bvb een G&W TW2006-x versterker extra kunnen kopen als vergelijk en dan doorverkopen. Zou dit doorverkopen zonder verlies kunnen gebeuren..iemand ervaring mee?
...
greetz, stefan
Zet mij maar bij de lijst op, zo'n yarland fv 34A wil ik wel eens proberen.
....
Verwijderd
De lijst van potentiele deelnemers alsmede de te bestellen items groeit gestaag.....wie heeft er reeds ervaring met het organiseren/regelen van een powerbuy?
Heb ondertussen gelezen dat er destijds op dvd.nl ook een powerbuy was, wat waren destijds de regelingen/afspraken met de leverancier betreffende korting/staffel/verzendkosten?
Heb ondertussen gelezen dat er destijds op dvd.nl ook een powerbuy was, wat waren destijds de regelingen/afspraken met de leverancier betreffende korting/staffel/verzendkosten?
Ik heb ook wel intresse.. maar dat is wel prijs afhankelijk. En hoe groot is de kans dat je onschonden door de douane komt met z'n grote partij? Kortom nogal wat vragen.
eeeh...NIET!Cyberpope schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:18:
Ik heb ook wel intresse.. maar dat is wel prijs afhankelijk. En hoe groot is de kans dat je onschonden door de douane komt met z'n grote partij? Kortom nogal wat vragen.
Containers worden verzegeld op het vertrekpunt na inladen in overeenstemming met de pakbon en mogen pas weer open op de bestemmingshaven om ingeklaard te worden door de douane. Gaat het zegel er eerder vanaf heb je een groot probleem.
Komt de pakbon niet overeen met wat er in de container zit heb je altijd een kans dat de douane moeilijk doet, al helemaal als het zegel eraf zou zitten.
Hoe dan ook, de douane, daar zul je altijd mee te maken hebben bij het inklaren van containers.
Verwijderd
Op mijn onlangs ontvangen factuur voor mijn G&W2006X versterker was de factuur als volgt opgebouwd.onsgeluk schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:20:
[...]
Verder krijg je nog te maken met de inklaringskosten, Ornec moet wel bereid zijn om een zo laag mogelijke douanewaarde op te geven die wel reeel is zodat de douane er in trapt.
1X G&W2006X 76 USD
1X Free interconnects 0,0 USD
1X Shipping & Handling 161 USD
Totaal 237 USD = 179.58 EUR
Werkelijke waarde van de G&W is 210 euro + 134 = 344,- euro.
Werkelijke waarde is in deze niet echt relevant. Uiteraard komt er een lagere prijs op basis van de powerbuy wat een zeker financieel voordeel oplevert. Verder worden de shipping kosten verschrikkelijk veel lager naarmate meer mensen meedoen. Ga maar na, Ornec geeft 1400 euro voor een 20ft waar we als voorbeeld 100 amps(is nog steeds te weinig om echt voordeel te behalen) mee gaan vervoeren. Oftewel 14 euro per amp. Wanneer Ornec 76 USD per unit aangeeft op de shipping invoice kom je nooit of te nimmer aan 134-14=120 euro voor de inklarings kosten. En daar zit de grote winst.TLer schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:53:
Op mijn onlangs ontvangen factuur voor mijn G&W2006X versterker was de factuur als volgt opgebouwd.
1X G&W2006X 76 USD
1X Free interconnects 0,0 USD
1X Shipping & Handling 161 USD
Totaal 237 USD = 179.58 EUR
Werkelijke waarde van de G&W is 210 euro + 134 = 344,- euro.
Het enige wat ik wilde laten zien is dat Ornec de invoice waarde laag houd en wat het verschil is tussen invoice en wat werkelijk afgerekend is. Niets meer, niets minder
Eindelijk een zwarte cd speler die er een beetje fatsoenlijk uitziet, de opera xxxxxxxx 120-10. Beetje aan de prijs, maar de 120 heeft een leuke review in de start post.
Verwijderd
@Mr. Dave
@JC Ken
Wanneer je een oplossing wilt om een DAC aan je PC te koppelen, moet je zeker even kijken naar
http://www.mood-lab.com/shop.htm
Voor minder dan 350 euro heb je dan een DAC die zowel aan je hifi als aan je usb-poort past. En als je dan toch bezig bent, kijk dan ook nog even naar
http://www.avreview.co.uk...eklyemail&attr=editorial4
Voor een leuke overzichtstest van wat voordelige dacs.
@JC Ken
Wanneer je een oplossing wilt om een DAC aan je PC te koppelen, moet je zeker even kijken naar
http://www.mood-lab.com/shop.htm
Voor minder dan 350 euro heb je dan een DAC die zowel aan je hifi als aan je usb-poort past. En als je dan toch bezig bent, kijk dan ook nog even naar
http://www.avreview.co.uk...eklyemail&attr=editorial4
Voor een leuke overzichtstest van wat voordelige dacs.
Die moodlab dice is een goede tip.
.
[ Voor 100% gewijzigd door sphere op 31-12-2006 14:32 ]
diykits ook niet te versmaden
Ik heb nog steeds een fluittoon in mijn yarland 34 A, buizen al gewisseld maar geen resultaat, jammer, terug sturen naar Ornec is geen optie he?
Maar ik bestel even niks meer.
Maar ik bestel even niks meer.
Verwijderd
hoe lang fluit ie al? Hoe lang heeft ie gespeeld in totaal? Ik heb het ook gehad (fluittoontje zo hoog als van een televisie die aanstaat, maar dan minder hard). Bij mij hoor ik het nu niet meer na een paar weken inspelen.
En ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar (zonder defecten).
En ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar (zonder defecten).
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 01:33 ]
Allemaal nog de beste wensen voor 2007, en dat we maar veel ervaring op mogen doen over de verschillende onderwerpen over Hi Fi uit China
Of ben ik nou weer de enige die de beste wensen geeft op dit forum.
Of ben ik nou weer de enige die de beste wensen geeft op dit forum.
alle goed komt langzaam
Verwijderd
trustuh

Ook van mij, iedereen de beste wensen en een vooral heel gezond 2007.
De Yarland 34A III van mij heeft veel weg van een frequentie sweep generator.
Maar ik krijg de fluit tonen op verschillende gebieden van mijn volume knop stand.
Als ik hem net aan zet, in de laagste en hoogste stand en dat varieerd later.
Kan nog de condensators vervangen, denk ik.
De Yarland 34A III van mij heeft veel weg van een frequentie sweep generator.
Maar ik krijg de fluit tonen op verschillende gebieden van mijn volume knop stand.
Als ik hem net aan zet, in de laagste en hoogste stand en dat varieerd later.
Kan nog de condensators vervangen, denk ik.
Verwijderd
Mijn beste wensen voor 07!
Mss een minder interessant vraagje maar de luidspreker kabels van XINDAK, de prijs die vermeld is bij ornec, is dat per kabel of is dat voor een paar. Soms staat er bij Quantity: single maar de foto geeft een paar weer. de lengte '2.5m' geeft dan ook weer eerder weer dat het per stuk gaat. Of worden sommige luidsprekerkabels per stuk verkocht en andere dan weer per paar?
Ik speel momenteel met QED silver anniversary bi-wire. Welke Xindak cable zou een upgrade zijn en de moeite waard om bij te bestellen desnoods gewoon als test?
greetz, stefan
Mss een minder interessant vraagje maar de luidspreker kabels van XINDAK, de prijs die vermeld is bij ornec, is dat per kabel of is dat voor een paar. Soms staat er bij Quantity: single maar de foto geeft een paar weer. de lengte '2.5m' geeft dan ook weer eerder weer dat het per stuk gaat. Of worden sommige luidsprekerkabels per stuk verkocht en andere dan weer per paar?
Ik speel momenteel met QED silver anniversary bi-wire. Welke Xindak cable zou een upgrade zijn en de moeite waard om bij te bestellen desnoods gewoon als test?
greetz, stefan
Ik heb via chinese-hifi.co.uk de Xindak SC-01 SPEAKER CABLE besteld, ik kreeg 2 stuks van elk 2,5 m. Het is ook mogelijk om kabels op maat te bestellen.
Verwijderd
@carpin
dat is wel vervelend. Ik zou ook wel gokken dat het daar aan ligt. Jammer, mijne doet het super. Je zou eens bij Machmat in Apeldoorn moeten langsgaan. Die weet alles van buizenversterkers en heeft ook mooie NOS vv-buisjes voor de 34A.
@Stefan: het is altijd een paar natuurlijk. Alleen digitale (optische) kabels en scart- en videokabels gaan per stuk. Verder zou ikk gewoon de von Masoch nemen. SF-silver en XF-silver.
dat is wel vervelend. Ik zou ook wel gokken dat het daar aan ligt. Jammer, mijne doet het super. Je zou eens bij Machmat in Apeldoorn moeten langsgaan. Die weet alles van buizenversterkers en heeft ook mooie NOS vv-buisjes voor de 34A.
@Stefan: het is altijd een paar natuurlijk. Alleen digitale (optische) kabels en scart- en videokabels gaan per stuk. Verder zou ikk gewoon de von Masoch nemen. SF-silver en XF-silver.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 02:28 ]
Weet iemand een goedkoop adresje voor de Junson Beauty Deity 5. Ik vind dit zulke vette speakers om te zien en wil ze eigenlijk wel kopen.
Ook wil ik wel een paar reviews lezen alleen kan ik die niet vinden.
Bedankt
Ook wil ik wel een paar reviews lezen alleen kan ik die niet vinden.
Bedankt
U vraagt, wij draaien 
Junson Beauty Deity 5 op Ebay
Junson Beauty Deity 5 op Ebay
[ Voor 7% gewijzigd door blobber op 04-01-2007 00:40 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ik wil toch graag deze post van een ander forum waar ik frequent kom hier ook plaatsen. Dit is dus een post van iemand anders.
Warning to all headfiers china-highend-hifi.com is a scam!
I ordered an spider rack from these guys on December 16th following their instructions. I sent them the money for the cost of the rack threw paypal and waited for an email for the shipping charge. I emailed them 3 times over the next few days and did not get back nothing.
On Dec 20th I made a dispute with paypal asking for atleast an email from them so I can pay for the shipping.
on December 22th I made the dispute into a claim asking for either still an email or my money back.
On Jan 1st paypal decided in my favor and actioned the seller to give me my money back...
heres the good part though..
there was no funds in the seller's paypal account. nothing..zip!
I payed the paypal with funds I had sitting in there (my first time ever doing this) and not by credit card. So I lost $115.00 basicly..
Warning to headfi!!!!
This site is a scam site!
please stay away from them and let your friends know also..
Verwijderd
Ik heb hier ook wel eens naar gekeken, idd, bijzonder fraai.Bigg Balls schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:19:
Weet iemand een goedkoop adresje voor de Junson Beauty Deity 5. Ik vind dit zulke vette speakers om te zien en wil ze eigenlijk wel kopen.
Mocht je ze kopen en hebben staan ben ik zeer benieuwd naar jouw luisterervaringen, vooral naar de weergave van de lage tonen ben ik erg benieuwd.
Verwijderd
Dat is de duitse importeur van Jungson. Die verkoopt ook gewoon via Ebay. Dat zijn idd mooie prijzen voor een paar mooie speakers.
Moeten we China-highend-Hifi dan ook maar afraden (startpost)? Ik had er eerlijk gezegd nog niks over vernomen, goed of slecht. Maar ik zie ook geen reden om juist daar te bestellen, dus mij maakt het niet uit.
Moeten we China-highend-Hifi dan ook maar afraden (startpost)? Ik had er eerlijk gezegd nog niks over vernomen, goed of slecht. Maar ik zie ook geen reden om juist daar te bestellen, dus mij maakt het niet uit.
Och, 5 weken wachten op track bij Ornec komt ook zo langzamerhand de neus uit.
alle goed komt langzaam
Ik heb er ooit een MingDa buizenversterker gekocht. Het duurde lang voor ik hem kreeg, maar achteraf was dat waarschijnlijk omdat ie per schip kwam en niet per vliegtuig. Ik zette hem aan, zag een steekvlam en toen was de pret over. Ik heb meteen gemaild en kreeg als antwoord dat ik me geen zorgen hoefde te maken. De eigenaar zou me op zaterdagmiddag om 12.00 uur bellen. Dat deed ie inderdaad. Er bleek een zekering te zijn doorgebrand (die had ik niet zien zitten). Ik wilde al ophangen, maar hij stond erop dat ik eerst even testte of de versterker het met nieuwe zekering wél deed. Dat deed ie en pas toen hing ie op. Heeft zeker 25 minuten aan de telefoon gehangen vanuit China! Ik heb dan ook geen enkele reden om te twijfelen aan de integriteit van dit bedrijf.Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 01:35:
Ik heb mijn track nooit gehad!Bucanier schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 05:19:
Och, 5 weken wachten op track bij Ornec komt ook zo langzamerhand de neus uit.
Wel stond opeens TNT op de stoep
Hoezo alleen de laag weergave? Het gaat toch om het totaal beeld?Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:31:
[...]
Ik heb hier ook wel eens naar gekeken, idd, bijzonder fraai.![]()
Mocht je ze kopen en hebben staan ben ik zeer benieuwd naar jouw luisterervaringen, vooral naar de weergave van de lage tonen ben ik erg benieuwd.
Dat is dan weer zeer positief nieuws. Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen, als die er zijn. Misschien dat hij te vroeg geoordeeld heeft?4-legged-bird schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:53:
[...]
Ik heb er ooit een MingDa buizenversterker gekocht. Het duurde lang voor ik hem kreeg, maar achteraf was dat waarschijnlijk omdat ie per schip kwam en niet per vliegtuig. Ik zette hem aan, zag een steekvlam en toen was de pret over. Ik heb meteen gemaild en kreeg als antwoord dat ik me geen zorgen hoefde te maken. De eigenaar zou me op zaterdagmiddag om 12.00 uur bellen. Dat deed ie inderdaad. Er bleek een zekering te zijn doorgebrand (die had ik niet zien zitten). Ik wilde al ophangen, maar hij stond erop dat ik eerst even testte of de versterker het met nieuwe zekering wél deed. Dat deed ie en pas toen hing ie op. Heeft zeker 25 minuten aan de telefoon gehangen vanuit China! Ik heb dan ook geen enkele reden om te twijfelen aan de integriteit van dit bedrijf.
Verwijderd
idd, maar ik vraag me oprecht af hoe de bassen zullen klinken, heb daar dus mijn twijfels over gezien de bouw van het geheel (ook jammer dat je er slechts een paar kabels op kunt aansluiten), blijft een feit dat die dingen er natuurlijk wel Übergeil uitzienTLer schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:05:
[...]
Hoezo alleen de laag weergave? Het gaat toch om het totaal beeld?
Die woofer in de zijkant is 17 cm, ik zou geen wonderen verwachten
Verwijderd
volgens mij hoeft de bouw van die speaker voor de bas geen probleem te zijn. Die lage tonen verspreiden zich wel en als de kast netjes tussenschotjes heeft zal hij stevig genoeg zijn. En aansluitingen voor biwiring lijkt me in deze prijsklasse toch al overdreven, als het überhaupt al nut heeft. Je kunt beter een betere kabel kopen dan een mindere biwiren. En 17cm is groot zat voor een lekkere stevige bas, dat ligt maar net aan de opbouw van konus, spreekspoel en korf.
Ik kreeg trouwens een mailtje van Pacific Audio betreffende korting. Altijd leuk
Ik kreeg trouwens een mailtje van Pacific Audio betreffende korting. Altijd leuk

Beste ]eep,
... betreffende chinese hifi die wij leveren. Mocht er nog interesse zijn we hebben nu vanwege ons 1 jarige bestaan een tijdelijke actie dat we 5% korting geven op al onze adviesprijzen die we de afgelopen maanden gegeven hebben of nu geven. Deze actie geldt tot en met 10 januari omdat we dan moeten bestellen ivm het chinese nieuwjaar.
We willen dan wel een aanbetaling hebben van 25%. Dit mag je uiteraard ook vermelden op de tweakers :):).
Tevens gaan we in het 1e kwartaal van 2007 van start met onze webshop omdat we een betere exposure willen van onze prijzen daar die over het geheel genomen zeer concurrerend zijn maar nog niet iedereen dat weet.
...
Pacific Audio
Onzin, met dergelijke afmetingen kun je weldegelijk laag gaan, al is de belastbaarheid dan misschien beperkt.sphere schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:43:
Die woofer in de zijkant is 17 cm, ik zou geen wonderen verwachten
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Mijn duits is alleen niet zo goed. Is die 500 euro per speaker of per paar?Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:31:
[...]
Ik heb hier ook wel eens naar gekeken, idd, bijzonder fraai.![]()
Op ebay bij de genoemde link:Bigg Balls schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:33:
[...]
Mijn duits is alleen niet zo goed. Is die 500 euro per speaker of per paar?
Lieferumfang
2 Stück Standlautsprecher
1 paar van 2 stuks dus
[ Voor 29% gewijzigd door EraZor op 05-01-2007 11:42 ]
kan ik die junsen beauty deiti 5 speakers ook zonder doek neerzetten of is dat erg slecht voor de speakers?
in principe niet, ze worden misschien iets meer stoffig en je kunt er tegen aanlopen etc etc.
Het zou we wat invloed kunnen hebben op het geluid (vanwege bafflestep) maar bij deze erg smalle speakers valt het wel mee.
Atze
Het zou we wat invloed kunnen hebben op het geluid (vanwege bafflestep) maar bij deze erg smalle speakers valt het wel mee.
Atze
Verwijderd
gewoon de muziek flink harder zetten, verdwijn 't het stof op de conus vanzelf[b][message=27246442,noline]atze schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:49[/message
ze worden misschien iets meer stoffig

Verwijderd
Volg met veel interesse het draadje al maanden nu ik op zoek ben naar een leuke receiver met een fatsoenlijke stereo weergave. Vind zelf de Cayin DP12EX interessant, iemand (luister-) ervaring ermee?
Enige reviews die ik kon vinden waren in het Deens en laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn...
Enige reviews die ik kon vinden waren in het Deens en laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn...
De Cayin DP12EX lijkt me zeker de moeite waard, ik kan er ook verder geen info over vinden.
Verwijderd
Onzin, er zijn ook Zweedse, Franse en Italiaanse reviews te vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:53:
Volg met veel interesse het draadje al maanden nu ik op zoek ben naar een leuke receiver met een fatsoenlijke stereo weergave. Vind zelf de Cayin DP12EX interessant, iemand (luister-) ervaring ermee?
Maar in 1 van de pagina's die ik bij 't googlen tegenkwam werd een prijs van $2000 genoemd?
Is 't dan niet handiger en veiliger om naar merken als Denon of Marantz te kijken? Vooral bij garantie-perikelen en zo.
Ik geniet al jaren van een Marantz AV9000 / MM9000 combinatie (ondertussen door Marantz als 'archived' gekwalificeerd) in diezelfde prijsklasse, en dat ding doet 't niet alleen fantastisch in 5.1, maar ook in stereo.
Verwijderd
@digitalmind
Ik heb recent een spiderrack besteld bij China High-end. Ook bij mij gaat het allemaal klinkyklonky, maar ik heb wel het gevoel dat het misschien nog goed komt. Ik heb op 5 december besteld en er is op 27 december een compleet rack geleverd. Alleen heb ik een 90 cm rack besteld en een 60 + een 30 geleverd gekregen, samen met een koppelsetje.
Daar zijn we nog niet klaar mee dus en respons op een mailtje duurt steeds vier dagen of meer, maar er wordt nog altijd gepraat. Overigens is het geleverde rack wel uitstekend en de prijs niet verkeerd.
Ik geef ze voorlopig een vier, maar het kan nog heel goed een zesje worden.
Ik heb recent een spiderrack besteld bij China High-end. Ook bij mij gaat het allemaal klinkyklonky, maar ik heb wel het gevoel dat het misschien nog goed komt. Ik heb op 5 december besteld en er is op 27 december een compleet rack geleverd. Alleen heb ik een 90 cm rack besteld en een 60 + een 30 geleverd gekregen, samen met een koppelsetje.
Daar zijn we nog niet klaar mee dus en respons op een mailtje duurt steeds vier dagen of meer, maar er wordt nog altijd gepraat. Overigens is het geleverde rack wel uitstekend en de prijs niet verkeerd.
Ik geef ze voorlopig een vier, maar het kan nog heel goed een zesje worden.
Ik heb eergisteren mijn Marantz receiver verkocht en ben nu van plan om terug te gaan naar stereo. Heeft iemand hier ervaring met een voorversterker van Ornec? Er staan er wel een aantal op de site, maar de spec's zijn beperkt en de foto's zeggen ook vrij weinig.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
geen ervaring, de Classic pre-amps zijn echter erg
Inderdaad een tof toestelleke, maar heeft die eigenlijk wel een subwoofer output? Er zijn 2 output cinch aansluitingen, maar je kan uit opmaken of het om die van de sub gaat. Je zou zeggen dat die van de mic zijn.Mr. Dave schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:02:
De Cayin DP12EX lijkt me zeker de moeite waard, ik kan er ook verder geen info over vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door wols op 06-01-2007 22:07 ]
Inderdaad, op de foto is geen subwoofer output te zien. Lijken me ook van de mic te zijn.
op een Deense site:wols schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 22:02:
Inderdaad een tof toestelleke, maar heeft die eigenlijk wel een subwoofer output? Er zijn 2 output cinch aansluitingen, maar je kan uit opmaken of het om die van de sub gaat. Je zou zeggen dat die van de mic zijn.
Cayin DP12EX data:
Udgangseffekt: 6x135 watt RMS 8 Ohm, 6x250 watt RMS 4 Ohm.
Forvrængning: 0,08 %
Strømforsyning: 2x600 VA. 200.000 Uf. 7 sepperate.
Indgange: 3 analoge, 2 optisk, 3 coaxial, 1x6.1 analog for SACD/DVD Audio multikanal.
Udgange: 1 Stereo for subwoofer
Display: VFD menu skærm for opsætning.
Konverter: Burr Brown med HDCD.
Processor: DTS, DTS ES, Dolby Digital og div. DSP.
Equlaizer: Digital 7 bånd via DSP. 100, 360, 1000, 2100, 6000, 10000 og 16000 Hz.
Mål BxHxD: 44 x 22 x 48 cm.
Vægt: 30 Kg.
bron
Oftewel.. Stereo uitgang voor subwoofer.
Moet zeggen dat ik dat ook wel een beetje vreemd vind. Maar zonder sub-uitgang mag je vast geen dolby-label voeren
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Dit topic is gesloten.