Een groepsaccount, /home/groepx, of iedereen een eigen account, /home/userx. Dan een ftp server die systeemaccounts gebruikt ter authenticatie, en je bent klaar.martinweb.nl schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:18:
Maar waar de ruimte plaatsen waar netwerk gebruikers schijfruimte als fileserver kunnen gebruiken? Hoe dit praktisch in te delen?
Deze zit vol
. Er is dus een nieuwe gemaakt
Touchdomex in "Het grote Ubuntu topic deel 5"
Ga hier maar lekker verder praten over Ubuntu
Slotje is al aangevraagd
Touchdomex in "Het grote Ubuntu topic deel 5"
Ga hier maar lekker verder praten over Ubuntu
Slotje is al aangevraagd
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
nou, wat dacht je van /home? Iedereen een account geven (met een te moeilijk wachtwoord dat je ze niet geeft
) en dan in samba een wachtwoord aanmaken. Je zou zelfs via Kerberos of LDAP je wachtwoorden kunnen regelen
hij zit niet vol, kijk maar: ik kan gewoon berichten aanmaken!
en nóg een
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Volgens mij komen er dan heel veel TR bij een modje aanmithras schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:27:
Wat flauw, maar gewoon een [afbeelding] aanmaken?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ach, hoe meer hoe beter. Vinden ze volgens mij alleen maar leuk dat ze gaan denken dat ze populair zijnTouchdomex schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:28:
[...]
Volgens mij komen er dan heel veel TR bij een modje aan
Ik heb net een TR geplaatst, waarin ik ergens op anticipeer:
Goedemorgen, het is tijd voor een slotje
* MBV anticipeert op een late reactie van een modje.
Nu 3 dus. Alleen is van 2->3 nogal onopvallend gedaan: Opensource koetjeMBV schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:24:
We kunnen ook gaan DM'en natuurlijk, hoeveel NOS modjes zijn er ook al weer?
Wilde geen adoratie topic
En het is nog niet eens vrijdag......
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is nog steeds niet een topic voor allerlei kleine vraagjes.
Dit is nog steeds niet een topic voor allerlei kleine vraagjes.