[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.808 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:49
Ik krijg als alles goed gaat vandaag mijn LE32N71B binnen *O*

Ik zal wel wat foto's posten morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
tomvb schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:31:
Ik heb een LE 32M71B gekocht. Als de tv aan of op standby staat komt er een hoge toon uit de tv. Als ik de stroom ervan af haal is dit over. Waardoor komt dit en wat kan ik doen om het te voorkomen? Ik neem aan dat het voor de rest niet schadelijk is?

Alvast bedankt voor de reacties.
Bij mij was dit een fluitend spoeltje. Samsung gebeld en een paar dagen later kwam de monteur. Solderen ze gewoon een ander op het bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:44
Even 2 vragen. Ik ben zonet bij de MM geweest en daar hebben ze de Samsung LE32S71B in de aanbieding voor 899 euro. Mijn eerste vraag is: Is dit scherm kwa kwaliteit hetzelfde als de LE32M71B ? Het prijs verschil is namelijk enorm 899 - > 1399 voor de LE32M71B. En mijn 2e vraag: De Coupon die je kan bestellen bij samsung, geld dat voor ALLE LCD schermen of alleen voor de nieuwere modellen?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:49
Possible schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:56:
Even 2 vragen. Ik ben zonet bij de MM geweest en daar hebben ze de Samsung LE32S71B in de aanbieding voor 899 euro. Mijn eerste vraag is: Is dit scherm kwa kwaliteit hetzelfde als de LE32M71B ? Het prijs verschil is namelijk enorm 899 - > 1399 voor de LE32M71B. En mijn 2e vraag: De Coupon die je kan bestellen bij samsung, geld dat voor ALLE LCD schermen of alleen voor de nieuwere modellen?
Die coupon is niet voor dat model televisie. Op samsung.com staat een overzicht van welke modellen allemaal die coupon krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Topicstarter
Thomaszki schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:00:
[...]

Die coupon is niet voor dat model televisie. Op samsung.com staat een overzicht van welke modellen allemaal die coupon krijgen :)
Inderdaad zie de link die ik gepost had op de vorige pagina.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InflatableMouse schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:48:
Ik heb ook een LE40F71B. Ik heb em nu zo'n drie weken.

DVD, HDTV decoder en Pinnacle showcenter zitten via mn receiver (denon 4306) aangesloten op HDMI. Xbox360 momenteel op VGA via de PC input, maar liever op Component (zie onder).

Geen van de problemen die hier worden beschreven met picture modes wisselen heb ik last van. Ik kan op elke ingang en op gewoon TV wisselen wat ik wil en alles gaat gewoon goed.

Wat ik wel heb met mn xbox360 in 1080p op component is een horizontaal schitteren, hier een voorbeeld:

[afbeelding]

Hetzelfde gebeurd met de PC input op 1080p als ik de instelling "fine" (Menu, Setup, PC, Image Lock, Fine/Coarse) tussende 44 en de 48 zet. Daaronder of daarboven is er geen probleem.

Als ik de xbox op 1080i of lager zet op component heb ik dit verschiijnsel niet.

Helaas is coarse/fine alleen in te stellen als de PC input geselecteerd is.

Iemand anders die dit kan proberen? Of beter, weet iemand hier een oplossing voor? De beeldkwaliteit van de VGA kabel is toch niet hetzelfde als via component. Maar das niet het belangrijkste, ik wil graag weten of het aan de TV ligt of niet.
a, probeer het volgende, op de 360 kanaal staan, deze instellen op movie mode. tv uit, tv aan, wederom op het kanaal vd 360, naar menu en een andere mode kiezen en de kleuren controleren. Zie je niks dan zit je goed. maar waarschijnlijk zu l je toch iets zien.

b, het geflikker had ik eerst ook, zie je trouwens alleen van dichtbij dus hoe dicht zit je op je scherm? maar bij mij lijkt het geflikker direct gerelateerd aan de game mode. Zonder game mode heb ik dit namelijk niet op de vga kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik heb sinds zaterdag, Samsung LE27S71B in mijn bezig wat een prachtding. Hij stond bij BCC voor 699,- beetje achterlijk duur, na onderzoek. Na onderdhandelingen, heb ik hem voor 570,- mee gekregen toch 130,- er vanaf.

De combinatie met mijn xbox 360 wat een beeld, is weer even wat anders dan mijn oude 51 cm crt schemrmpje :). Het geluid is idd wat minder, maar goed dat mag de pret niet bederven, het analoge beeld is ook brak, maar dat is mijn brakke kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
rafler schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:32:
Ik heb sinds zaterdag, Samsung LE27S71B in mijn bezig wat een prachtding. Hij stond bij BCC voor 699,- beetje achterlijk duur, na onderzoek. Na onderdhandelingen, heb ik hem voor 570,- mee gekregen toch 130,- er vanaf.

De combinatie met mijn xbox 360 wat een beeld, is weer even wat anders dan mijn oude 51 cm crt schemrmpje :). Het geluid is idd wat minder, maar goed dat mag de pret niet bederven, het analoge beeld is ook brak, maar dat is mijn brakke kabel.
is het beeld hoger dan die van je oude 51cm crt? Ik heb nu een sony 21 inch crt en wil er liever niet in de hoogte op achteruit gaan en heb zlef ook interresse in een LE27S71B

welke BCC was daaa? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Als ik thuis ben zal ik even kijken, afmetingen van de Samsung tv zijn

Afmetingen (H x B x D) 47 x 75 x 8 cm

BCC Delft, maar goed dat moet uit maken het is gewoon raar dat er zo een groot prijsverschil in zit. Ik vergelijk het niet met een internet winkel. Maar met een winkel in rotterdam, ja voor 120,- rij ik wel 5km hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G'day allemaal,

Sinds kort ben ik ook de gelukkige eigenaar van een Samsung 40" F71B. Ik volg dit topic al een hele tijd en had dan ook een goeie indicatie van wat mij te wachten stond. Na de F71 in het echt gezien te hebben bij MediaMarkt heb ik hem uiteindelijk via internet aangeschaft.

Tot nu toe bevalt de TV over het algemeen prima.
-Analoge TV is niet slecht, en zeker beter dan verwacht. Toch zal ik binnekort digitale TV aanschaffen om het beeld een stukje scherper te krijgen.
-DVD werkt goed, hoewel ik het momenteel nog met een oude DVD speler moet doen.
-PC werkte gelijk prima via VGA. (Heb nog geen andere kabels aangeschaft). Strak beeld op 1920x1080.
-Heb kort een nintendo aangesloten om te kijken of dat ook nog werkt, en zowaar "prima" beeld.
-1080p filmpjes via de PC kijken gaf een geweldig mooi beeld, en een mooie impressie van wat de TV in huis heeft.
-Zap tijd is lekker snel na het aangepast te hebben in het service menu.

Nu een aantal dingen die ik helaas ook moet noemen:
-Zoals al vaker naar boven is gekomen, het geluid van de TV is zeer matig. Dit zal in mijn geval snel verholpen moeten worden d.m.v. een mooie home cinema set.
-Backlight (bleeding?). Bij donkere beelden kan ik duidelijk links- en rechts onder en soms ook linksboven witte plekken zien zitten. Ik heb vaker gelezen dat samsung schermen hier last van hebben maar naar mijn weten had ik dit nog niet gelezen over de F71? Hebben meer F71 bezitters hier last van? Zo ja in welke mate, en zou ik hiervoor met Samsung contact moeten opnemen?
-Wisselen van beeld-mode. Zoals eerder naar boven is gekomen ligt hier denk ik een probleem. Ik heb ook last van vreemde kleur wisselingen als ik switch tussen beeld-modes. Als ik mijn PC aansluit met een andere beeld-mode dan "film" dan krijg ik een soort van grijs beeld op "dynamic" beeldmode, en normaal beeld bij film mode. Ditzelfde ondervond ik bij het aansluiten van een N64. DVD heb ik sowieso op film staan dus hier geen last ondervonden tot dus ver. Het is naar mijn idee wel een defect aan de firmware, dus wellicht moet hier ook met Samsung over gesproken worden, maar ik las dat die het probleem nog onderkennen?

Al met al ben ik echt tevreden over de TV. Het enige waar ik wel mee zit is het backlight probleem en de vraag of ik hiervoor met Samsung contact op moet nemen of dat dit wellicht in de loop der tijd minder zal worden. Reacties hierop zijn welkom.

Veel kijkplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:31:
[...]

a, probeer het volgende, op de 360 kanaal staan, deze instellen op movie mode. tv uit, tv aan, wederom op het kanaal vd 360, naar menu en een andere mode kiezen en de kleuren controleren. Zie je niks dan zit je goed. maar waarschijnlijk zu l je toch iets zien.

b, het geflikker had ik eerst ook, zie je trouwens alleen van dichtbij dus hoe dicht zit je op je scherm? maar bij mij lijkt het geflikker direct gerelateerd aan de game mode. Zonder game mode heb ik dit namelijk niet op de vga kabel.
A) Gedaan en geen probleem. Kleuren blijven zoals het hoort.

B) Ik zit 3,5 meter van mn scherm en ik zie het toch heel duidelijk. Het trilt niet zomaar, het is net of die pixels horizontaal uitsmeren. Soms is het erger dan op andere momenten, wat ook wel raar is.

Is er iemand anders die op PC mode die coarse/fine instellingen kan testen om te zien of je dan het zelfde ziet als ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JinZa schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:36:
[...]
Heb ook nog even gekeken wat je op AVForum had staan. Ik heb blijkbaar wel het probleem als ik TV op picture mode 'Movie' zet, de TV uit zet, de TV weer aan zet en dan een andere picture mode kies. Beeld 'flikkert' van zwart/wit naar bepaalde kleur tinten etc. Wel grappig effect, maar vast niet de bedoeling. Samsung... firmware update aub :X
Ik heb thuis ook even geprobeerd wat Shiverzz op AVForum had gepost en ik heb er ook last van. Kleuren die spontaan veranderen. Je moet de tv idd eerst even uitzetten nadat je hem op MovieMode hebt gezet. Kzal van de week wel eens met samsung bellen en kijken wat ze te vertellen hebben. Ze kunnen in ieder geval niet zeggen dat ze niet van het probleem afweten, want als ik het goed begrijp hebben al meer mensen hiervan melding gemaakt(hopelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Shiverzz schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:15:
[...]

Afaik zijn jij, bwiep, KBY en ikzelf de enigen uit dit topic die een F71 hebben aangeschaft (correct me if I'm wrong).
Elke gebruiker die deze setting heeft uitgetest heeft er last van (refrase: kan het probleem oproepen).

Ik weet niet of het te vroeg is om te roepen dat het idd een universeel probleem is, maar het heeft er alle schijn van. Wel vreemd is dat er op AV forums maar twee mensen er melding van hebben gemaakt en dat er verder niemand anders op reageert. Daarom heb ik deze issue daar zojuist nogmaals aangehaald in de hoop een beter inzicht te krijgen in de omvang van het probleem.

[...]

Vanmorgen heb ik nogmaals met Samsung gebeld (eveneens kind aan huis inmiddels :P ) en gemeld dat meedere gebruikers van dit toestel hetzelfde (universele) probleem hebben. Zij hadden hieraan echter geen boodschap gezien het feit dat het probleem nog niet eerder is gemeld.
Mja, das bullsh*t gezien ze hetzelfde vertellen als ik ze vraag naar overscan. Die gasten daaro weten gewoon niet wat speelt.. Maarja, ik zal deze week gewoon weer es bellen :)
Eens kijken als ze echt niets doen of er stappen te ondernemen vallen... De monteur zit nml gewoon te wachten op samsung zelf en krijgt van hun ook geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik heb er geen last van. Zie mijn post hierboven.

Ik heb daarentegen weer een ander probleem waarop ik de volgende reactie kreeg:
Let op in dit e-mailbericht dat het gaat om het door het systeem
verstuurde informatie.
Een antwoord op dit e-mailbericht door middel van de Antwoordfunktie van
uw e-mailprogramma bereikt ons supportteam niet.

Als u verdere vragen heeft klikt u vervolgens links of kopieer het in uw
browser: http://www.samsung.com/nl/support/index.htm

Uw klantnummer: blablabla

Geachte heer Bla,

Dank u voor uw email met betrekking tot uw LE40F71B.

De component aansluiting is bedoeld voor een DTB of een DVD.
Een PC kunt u met de LE40F71B verbinden via de D-sub aansluiting.
Zie voor de mogelijkheden pagina's 4 en 5 van de handleiding.
Als u het anders wilt, zult u zelf moeten zorgen voor de correctheid van het signaal.
(Ik heb uw .jpg niet kunnen bekijken, omdat mij het bezoeken van een Personal Storage site niet is toegestaan).

Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Bla Bla
Samsung Electronics
Heb je dus geen reet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:58
Ik heb sinds 2 weken de LE32N71B, maar het valt me op dat bij donkere scènes het beeld automatisch iets lichter wordt; je ziet de tv dan echt omschakelen.
Dit gebeurt op alle inputs, en alle beeld modi.
Is dat normaal, of zie ik ergens een instelling over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:56
Marco schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:08:
Ik heb sinds 2 weken de LE32N71B, maar het valt me op dat bij donkere scènes het beeld automatisch iets lichter wordt; je ziet de tv dan echt omschakelen.
Dit gebeurt op alle inputs, en alle beeld modi.
Is dat normaal, of zie ik ergens een instelling over het hoofd?
nadat ik mijn LE32N71 via de movie-mode gecustomized had, ondervond ik hier geen last meer van. Mischien zou je dat kunnen proberen. Het probleem wat je omschrijft is trouwens de door iedereen gehaatte 'dynamic dimming'. Mijns inziens een mislukte feature op de Samsung LCD's om marketingtechnisch een hoger contrastratio aan de specs-lijst toe te voegen. Een dynamisch contrast wel te verstaan, wat dus behaalt moet worden met deze functie...Bij bijna alle Samsungs kun je dit btw uitzetten in het servicemenu, maar bij de 32N71 helaas niet: je kan het wel zien in het servicemenu, maar die optie is grijs gearceerd en valt niet te selecteren of uit te zetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Ok, thanks. :)
Het is dus weer zo'n "handige" feature...
Na inderdaad even gegoogled te hebben op 'dynamic dimming' bleek het vrij eenvoudig op te lossen te zijn door de movie-mode te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:20
J-air schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:28:
[...]

is het beeld hoger dan die van je oude 51cm crt? Ik heb nu een sony 21 inch crt en wil er liever niet in de hoogte op achteruit gaan en heb zlef ook interresse in een LE27S71B

welke BCC was daaa? :*)
Ik kreeg een folder binnen van de Mediamarkt (als ik me niet vergis, kan ook een soortgelijke winkel zijn geweest) waarin deze tv voor 599 stond.

Heb zelf ook zo'n tv (649 euro tijdje terug) en ben er heel tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Ik werd gebeld door de reparateur voor mijn samsung :)

Hij heeft een nieuwe firmware voor de F71... En gaat hem a.s. vrijdag ochtend bij mij installeren. Aan de telefoon vertelde hij dat het DE oplossing zou moeten zijn voor overscan op digitale interfaces. Dus dan zou ik 1080p 1:1 moeten kunnen kijken op mijn tv :) Ben erg benieuwd ;) houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey bwiep, nieuwe firmware, coolio !!!

Wie weet heeft het ook invloed op het kleurenprobleem. Vrijdag, ben benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Zozo...jullie bereiken nog eens wat! :D Ze luisteren dus wel als genoeg mensen (ook internationale mede-F71 gebruikers natuurlijk) klagen over iets.

Bij de N71 willen ze niet zorgen dat die dynamic dimming overal uitgezet kan worden. Maar daar klagen blijkbaar niet genoeg mensen over. Gelukkig dat het in de movie modus niet aanwezig is anders zou ik ook Samsung blijven lastig vallen totdat ze het aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varkraj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 20:25
Dag iedereen;

BCC heeft een aanbieding van de Samsung LE32R32 (rechtsonder) op z'n site staan. Nou kan ik na een half uurtje lezen bijster weinig info vinden over dit scherm, maar 799 euri is toch wel erg verleidelijk, vooral als computermonitor op wat verdere afstand..

Weet iemand iets meer over dit model? Mocht ik hier over iets heengelezen hebben, excuus...

Afbeeldingslocatie: http://www.bcc.nl/data/images/719/219884/33725.jpg

edit: Ik had netuurlijk ook even bij Samsung moeten kijken... ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Varkraj op 13-12-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:56:
hey bwiep, nieuwe firmware, coolio !!!

Wie weet heeft het ook invloed op het kleurenprobleem. Vrijdag, ben benieuwd. ;)
Betreft dat kleuren probleem.
hoe kan ik dat psis reproduceren? Ik heb het nml maar 1x gezien en daarna eigenlijk nooit meer...
maar nu staan mijn settings ook anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 07:56
ter info...

prijzen LE40F71 zijn verlaagd naar €1959 .... ;)

http://kieskeurig.nl/prod...A0503C12571DC0042C7DF.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starks223 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:12:prijzen LE40F71 zijn verlaagd naar €1959 .... ;)
... is dit de eerste aanzet naar de vermeende (spectaculaire ?) prijsverlagingen voor het begin van het nieuwe jaar ? :P (....wat was de prijs eigenlijk voor de verlaging ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel raar, wanneer ik project gotham speel via component op de xbox360 dan lijkt het net of je heel veel chloor in je ogen hebt en heeel wazig kijkt als er felle lichtjes zijn (bijvoorbeeld pilonnen langs de weg) hoe krijg ik dit weg? Erg storend... via de standaard instellingen heb ik het niet weggekregen.

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Ik heb onlangs de LE19R71 gekocht voor op de slaapkamer. Inmiddels stoor ik mij mateloos aan het stotterende beeld bij snelle beeldwisseling zoals voetbal wedstrijden. Is dit probleem te verhelpen of is het een kwaal van het toestel zelf? Heb de tv gekocht via een webshop op 2-12-06 dus volgens mij kan ik hem inmiddels ook niet meer retouneren (ben er ook niet eerder aan toe gekomen omdat we dus een nieuwbouwhuis gekocht hebben er dus dus veel andere dingen moeten gebeuren).

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:54

PnD

like in Pinda ^_^

Ik vind modellen als de zwarte LE32R32 en de andere 32inch modellen van andere merken voor rond de 700 allemaal erg interessant.

Nu ben ik bezig met een simpele PC (p3 1ghz, 512mb, passief gekoeld) als DVD/Divx speler in te richten.
Vraag me alleen met welke low-budget videokaart (lees: zo goedkoop mogelijk) ik de LE32R32 nu op de juiste resolutie aan kan sturen.

Had eerst een laptop met de ATI mobile 9600, maar daarmee kreeg ik niet de juiste resolutie..

• JinZa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:19

JinZa

Your life is digital..

bwiep schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:37:

Hij heeft een nieuwe firmware voor de F71... En gaat hem a.s. vrijdag ochtend bij mij installeren. Aan de telefoon vertelde hij dat het DE oplossing zou moeten zijn voor overscan op digitale interfaces. Dus dan zou ik 1080p 1:1 moeten kunnen kijken op mijn tv :) Ben erg benieuwd ;) houd jullie op de hoogte!
Dit zou echt goed nieuws zijn als het werkt. Fingers crossed ;)

Overigens wat heb je aangesloten op de HDMI poort bwiep? Alleen je PC?

I don't have a solution but I admire the problem.

• Starks223
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:16:
[...]
... is dit de eerste aanzet naar de vermeende (spectaculaire ?) prijsverlagingen voor het begin van het nieuwe jaar ? :P (....wat was de prijs eigenlijk voor de verlaging ?).
prijs voor verlaging was volgens mij €2199

• Starks223

ben benieuwd, als deze firmware de overscan issue´s oplost dan gaat het toch de 40F71 worden.... :)

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Sweet !! Klinkt inderdaad hoopvol. Keep us posted :) .

Las zojuist nog een interessante quote op AVForum uit een F71 review.
The most curious issue came when we first connected via HDMI. The PC automatically set the desktop resolution to 800x600 which was fine but when we attempted to reset the resolution to 1920x1080, the sides and bottom of the screen became cropped. No matter what we did, we couldn't get it to properly display the resolution we wanted. Since the Panel has no option for 1:1 pixel mapping, we were at a loss until we changed the resolution to 1024x768. This was displayed perfectly and when we made the jump to 1920x1080 from there, it displayed it perfectly. It seems that if you jump to 1920x1080 from any resolution other than 1024x768, it doesn't work properly which is very odd indeed.
Vanavond m'n nieuwe HTPC in elkaar schroeven (that is...als de GPU vandaag nog geleverd wordt) en bovenstaande mss vanavond of anders morgen uitproberen.
bwiep schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:47:
Betreft dat kleuren probleem.
hoe kan ik dat psis reproduceren? Ik heb het nml maar 1x gezien en daarna eigenlijk nooit meer...
maar nu staan mijn settings ook anders.
Het makkelijkst is dit te reproduceren door:
Toestel aan -> kanaal instellen op MovieMode -> Toestel uit/aan -> vanaf hetzelfde kanaal gaan switchen naar Standard/Custom/Dynamic.
Wellicht kun je dit ook even aan de service monteur laten zien morgen. Hopelijk wordt die wel serieus genomen door Samsung :X .
Zijn er trouwens nog meer mensen die dit inmiddels gemeldt hebben aan de Samsung helpdesk?

• Shan
  • Laatst online: 29-01-2019
hoi, ik had afgelopen zaterdag mijne le32n71 gekocht en vroeg me af hoe lang het duurd voordat je 150 euries van samsung terug krijgt. kan iemand mij dit vertellen?

hoe kun je costumised instellen?
ik probeerde dat maar het lukt me niet echt.

vast bedankt

Verwijderd

Shiverzz schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:26:
[...]

Toestel aan -> kanaal instellen op MovieMode -> Toestel uit/aan -> vanaf hetzelfde kanaal gaan switchen naar Standard/Custom/Dynamic.
Wellicht kun je dit ook even aan de service monteur laten zien morgen. Hopelijk wordt die wel serieus genomen door Samsung :X .
Zijn er trouwens nog meer mensen die dit inmiddels gemeldt hebben aan de Samsung helpdesk?
Kleuren wel, probleem onbekend. Ik bel hier nog wel een keer over, inruilen leek me niet de oplossing.

Overscan niet gemeld aangezien dit dacht ik een algemeen probleem was. Ben dus zeer benieuwd naar die nieuwe firmware.

Verwijderd

Shiverzz schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:26:
[...]
Ik heb dit probleem ook gemeld aan de samsung helpdesk en morgenmiddag komt er een monteur langs met nieuwe software(firmware) :) .
Ik ben echter een beetje sceptisch over de software, of beter gezegd, of die kerel aan de telefoon mij wel begreep. Ik legde het probleem van de wisselende kleuren uit, en hij klonk alsof die het niet begreep en zei al vrij vlot dat er nieuwe software was. Misschien is dit wel de oplossing voor het overscan probleem en nog niet voor de kleuren, maar daar heb ik het morgen wel over met de monteur. Kan iemand mij uitleggen hoe ik het overscan probleem kan testen? Dan kan ik morgen meteen zien of het probleem verholpen is.

Ben in ieder geval wel blij dat er zo snel gereageerd wordt. Ik had vanmiddag gebeld en morgen staan ze al op de stoep 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 15:28 ]

• Swoosh
Shan schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:32:
hoi, ik had afgelopen zaterdag mijne le32n71 gekocht en vroeg me af hoe lang het duurd voordat je 150 euries van samsung terug krijgt. kan iemand mij dit vertellen?

hoe kun je costumised instellen?
ik probeerde dat maar het lukt me niet echt.

vast bedankt
Duurt ongeveer 2 weken.

Costumized wat? Een modus zoals dynamic/standard/movie?

• Shan
  • Laatst online: 29-01-2019
Swoosh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:16:
[...]

Duurt ongeveer 2 weken.

Costumized wat? Een modus zoals dynamic/standard/movie?
er is een modus dat aangepast heet maar ik weet niet hoe je dat allemaal moet aanpassen.
heb je tips?

vast bedankt

• Swoosh
Shan schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:48:
[...]

er is een modus dat aangepast heet maar ik weet niet hoe je dat allemaal moet aanpassen.
heb je tips?

vast bedankt
Gewoon als je 'custom' selecteert als picture mode, dan kan je daaronder de dingen zoals contrast brightness, sharpness, colour management regelen net zoals je dat in elke andere modus (dynamic/standard/movie) kan doen.

Maar ik zou je aanraden om vanuit de movie modus te werken, en door eventuele aanpassingen in de instellingen tot je ideale beeld te komen. Dit, aangezien in de movie modus geen dynamic dimming voorkomt, de irritante feature die wel aan staat in de andere modi.

• aex351
  • Nu online

aex351

I am the one

Topicstarter
Yuco schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:40:
Ik heb onlangs de LE19R71 gekocht voor op de slaapkamer. Inmiddels stoor ik mij mateloos aan het stotterende beeld bij snelle beeldwisseling zoals voetbal wedstrijden. Is dit probleem te verhelpen of is het een kwaal van het toestel zelf? Heb de tv gekocht via een webshop op 2-12-06 dus volgens mij kan ik hem inmiddels ook niet meer retouneren (ben er ook niet eerder aan toe gekomen omdat we dus een nieuwbouwhuis gekocht hebben er dus dus veel andere dingen moeten gebeuren).
Lees de voorwaarden door van de webshop en wie weet dat je het nog wel terug kan brengen. Je kan ook naar Samsung bellen en je probleem aan hun uitleggen want het lijkt mij een beetje vreemd dat een tv niet volledig naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa

JinZa

Your life is digital..

In Amerika is blijkbaar ook een nieuwe firmware uitgebracht voor de 1080P lcd modellen van Samsung (heten alleen geen LExxF71) waarbij het overscan probleem waarschijnlijk mee zou kunnen worden opgelost. Updaten gebeurt via een firmware op een USB stick.

Op dit moment zegt 1 persoon dat het werkt.. maar ik neem alles nog met een korreltje zout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Mensen het klopt dus dat je de zapsnelheid van deze f71 modellen via service menu kan versnellen?
Wat zijn de consequenties en waarom is dit niet standaard zo ingesteld???

Dit wordt met de firmware update het full hd toestel zo te horen. Op pc maximale resolutie (sony kan dit niet), snel zappen en full hd. Mooie afstandsbediening, PIP, erg nice. Ik snap ook niet over het feit dat mensen klagen over dat je eerst op een knop moet drukken om boven de 10 te zappen, want als je een maal dubbel op die knop drukt kan je net als de sony's direct boven de 10 blijven zappen. Ik weet alleen niet of die instelling weer wordt gewist na uit en aan zetten. En als je 1 maal op die knop hebt gedrukt kan je direct zappen onder de 10. Beste van 2 werelden.
Verder heeft deze tv inderdaad wel auto breed, maar dit werkt alleen op de zenders die dit signaal meesturen. Ik begin steeds meer onder de indruk te raken van deze tv. Ik denk dat ik de tv ook volgende week ga bestellen. De prijs is nu al zeer aantrekkelijk en dat voor een full hd waar je tot een aantal maanden terug nog niet eens een halve hd lcd kon kopen onder de 2000. Mooi MAN

Overigens is de feature dat als je zapt kan zien welke programma aan de gang is ook wel erg handig. (heeft sony ook niet) Ik ben een sony fan, maar als ik zie wat sony ons laat missen aan opties en hogere prijzen vraagt, neig ik toch naar de samsung.

[ Voor 10% gewijzigd door Ross op 15-12-2006 16:03 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay mensen, even een update, want de reperateur is net de deur uit.

Hij heeft een nieuwe firmware versie erop gezet, versie 1009 als ik me niet vergis. Deze versie is sinds 8 december verkrijgbaar. Hij liet me de officiele brief van samsung zien die rond wordt gestuurd naar de reperateurs e.d. Natuurlijk heb ik alles gelezen :9 . Zo kwam ik op het volgende:
  • De nieuwe firmare lost het overscan probleem op op de HDMI ingang. Samsung bevestigt dat er ong. 4% overscan is. In het menu heb ik nu de optie "Just scan", net zoals op de amerikaanse modellen naar ik begreep. Met deze optie ingeschakeld moet de overscan weg zijn. Wel stond er dat er nog wel eens een "garbage bar" aanwezig kan zijn maar dat ligt dan aan de bron. De tv in 16:9 zetten verhelpt dan weer dit probleem.
  • Ook las ik dat de reden dat deze firmware versie is uitgebracht vanwege de hoge vraag hiernaar. De firmware versie wordt niet standaard op tv's gezet. Pas als mensen zeggen dat ze 1:1 pixel mapping willen of klagen over het overscan probleem.
  • Verder stond er nog in dat de "Just scan" optie standaard in het 2007 Full HD model aanwezig zal zijn. Welke dit dan is stond er niet bij, maar ik neem gewoon aan dat dit de tv's zijn die in 2007 op de markt verschijnen.
  • "Just scan" werkt alleen via HDMI. Ook vanaf de pc dus middels een DVI -> HDMI kabel. (Kan ook omgekeerd zijn geweest, zo goed heb ik dit niet onthouden. :9 )
  • Deze firmware versie lost het probleem met de wisselende kleuren niet op. Op zich voor mij geen probleem want hoe vaak wissel je nou van modus. Wel heb ik met de reperateur afgesproken dat we elkaar op de hoogte houden aangezien ik er meer over wist te vertellen dan hijzelf en zijn baas. Internet rules >:)
Na de firmware upgrade moet je wel alles weer opnieuw instellen, zenders, menu en service menu. Gelukkig had ik nog weinig aangepast, hij stond er nog geen week.

Al met al goed nieuws dus. Samsung luistert wel naar zijn klanten. Ik ben in ieder geval zeer tevreden d:)b
Mensen het klopt dus dat je de zapsnelheid van deze f71 modellen via service menu kan versnellen?
Wat zijn de consequenties en waarom is dit niet standaard zo ingesteld???
Je kan dit inderdaad in het service menu instellen. Dit staat standaard op tien. Ik heb het zelf een keer op 4 gezet, en toen ging het supersnel. Alleen schakelde die volgens mij toen te snel want ik kon elke keer zien dat het beeld nog gecalibreerd werd. Heb het toen maar op 7 gezet en ben nu tevreden. Staat waarschijnlijk op 10 voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klootwyk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:02
goed nieuws, alleen de vrouw vind het design van deze tv ruk (ik vind het ook niet super al dat glimmende zwart), dus ik zit naar de w2000 te kijken. Hopelijk gaat Sony mee in de prijsdaling van Samsung...
Wel goed dat het verholpen is; hadden ze al direct in de tv moeten gebruiken deze feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa

JinZa

Your life is digital..

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:10:

Hij heeft een nieuwe firmware versie erop gezet, versie 1009 als ik me niet vergis. Deze versie is sinds 8 december verkrijgbaar. Hij liet me de officiele brief van samsung zien die rond wordt gestuurd naar de reperateurs e.d. Natuurlijk heb ik alles gelezen :9 . Zo kwam ik op het volgende:

[...]

Al met al goed nieuws dus. Samsung luistert wel naar zijn klanten. Ik ben in ieder geval zeer tevreden d:)b
Bedankt voor je update!

Dit is zeker goed nieuws. Ik denk dat Samsung een hele boel mensen erg blij zal maken met deze firmware update.

In hoe verre heb je de justscan optie kunnen testen? Aan je reactie te lezen heb je niet je PC via DVI->HDMI aangesloten om het te kijken of het werkt. Had je een andere HDMI compatible apparaat die 1080P beeld gaf?

Ik denk dat ik dan ook maar alvast een DVI->HDMI kabel ga bestellen van 10+ meter om zo mijn PC aan te sluiten. Met analoge VGA gaat dit volgens mij niet lukken zonder kwaliteits verlies op een 1920x1080 resolutie (hebben mensen ervaringen hiermee?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JinZa schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:31:
[...]
In hoe verre heb je de justscan optie kunnen testen? Aan je reactie te lezen heb je niet je PC via DVI->HDMI aangesloten om het te kijken of het werkt. Had je een andere HDMI compatible apparaat die 1080P beeld gaf?
Nog niet. Ik moet nog een DVI->HDMI kabel halen :)
Maar ik neem aan dat dit toch wel opgelost is. Of zal samsung foute firmware de deur uitdoen als upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

enig nieuws op het gebied van 1080P met een xbox360?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 17maart
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-02-2022
In de handleiding staat dat je een PC niet aan kunt sluiten op de HDMI ingang van de LE40F71B

citaat:
- Probeer niet om de HDMI/DVI-aansluiting aan te sluiten op de grafische kaart van een pc of laptop.
(Dat zal resulteren in de weergave van een leeg scherm)

einde citaat.

Dit moet volgens de handleiding als volgt:
citaat:
Computer aansluiten
- Sluit de ene uitgang van de D-Sub-kabel (optioneel) aan op "PC (PC IN)"; aan de achterzijde van uw set en sluit de andere uitgang van de kabel aan op de videokaart van uw computer.
- Sluit de stereo-audiokabel (optioneel) aan op "AUDIO (PC IN)" aan de achterzijde van uw tv/monitor en het andere uiteinde op "Audio Out" van de geluidskaart van uw computer.

einde citaat

Als ik de PC (PC IN) aansluiting bekijk, ziet het eruit als een gewone VGA aansluiting. Is een D-Subkabel hetzelfde als een VGA-kabel?. En wat voor kabel kun je aansluiten op de AUDIO(PC IN) aansluiting? het ziet er uit als een aansluiting voor een optische audiokabel. Maar hoe sluit je die aan op je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie, hoeveel heeft zijn bezoekje je gekost? Voor een noodzakelijke upgrade te zijn verwacht ik niet dat je 500€ of iets in die aard hebt moeten betalen. Of wel?

En hoe ben je tewerk gegaan om Samsung zo ver te krijgen een engineer te sturen hiervoor?

Fantastisch nieuws BTW, bedankt voor ons op de hoogte te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaahhh! F**k. Ik wilde even een setting veranderen in het service menu. Springt de gamma op een andere waarde. Ik snel exit doen, maar dan slaat ie het dus op. Kan iemand even kijken in het option menu wat de standaard waarde is op een le37r72b?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 17:10:

• De nieuwe firmare lost het overscan probleem op op de HDMI ingang. Samsung bevestigt dat er ong. 4% overscan is. In het menu heb ik nu de optie "Just scan", net zoals op de amerikaanse modellen naar ik begreep. Met deze optie ingeschakeld moet de overscan weg zijn. Wel stond er dat er nog wel eens een "garbage bar" aanwezig kan zijn maar dat ligt dan aan de bron. De tv in 16:9 zetten verhelpt dan weer dit probleem.
  • Ook las ik dat de reden dat deze firmware versie is uitgebracht vanwege de hoge vraag hiernaar. De firmware versie wordt niet standaard op tv's gezet. Pas als mensen zeggen dat ze 1:1 pixel mapping willen of klagen over het overscan probleem.
  • Verder stond er nog in dat de "Just scan" optie standaard in het 2007 Full HD model aanwezig zal zijn. Welke dit dan is stond er niet bij, maar ik neem gewoon aan dat dit de tv's zijn die in 2007 op de markt verschijnen.
  • "Just scan" werkt alleen via HDMI. Ook vanaf de pc dus middels een DVI -> HDMI kabel. (Kan ook omgekeerd zijn geweest, zo goed heb ik dit niet onthouden. :9 )
  • Deze firmware versie lost het probleem met de wisselende kleuren niet op. Op zich voor mij geen probleem want hoe vaak wissel je nou van modus. Wel heb ik met de reperateur afgesproken dat we elkaar op de hoogte houden aangezien ik er meer over wist te vertellen dan hijzelf en zijn baas. Internet rules >:)
Na de firmware upgrade moet je wel alles weer opnieuw instellen, zenders, menu en service menu. Gelukkig had ik nog weinig aangepast, hij stond er nog geen week.

[...]

Je kan dit inderdaad in het service menu instellen. Dit staat standaard op tien. Ik heb het zelf een keer op 4 gezet, en toen ging het supersnel. Alleen schakelde die volgens mij toen te snel want ik kon elke keer zien dat het beeld nog gecalibreerd werd. Heb het toen maar op 7 gezet en ben nu tevreden. Staat waarschijnlijk op 10 voor de zekerheid.
Voordat alle mensen helemaal wild worden van deze update...

Voordat de monteur langs RobbieRox0rs ging was hij eerst langs mij geweest...
Hij heeft bij mij *GEPROBEERD* de firmware update uit te voeren.

Helaas...

Mijn tv valt niet te updaten... Oftwel niet te voorzien van een nieuwe firmware. Hij ging kijken of hij een nieuw mainbord kon bestellen gezien het niet op voorraad lag in nederland. Kwam wel eens voor zij hij, maar hij heeft het pas 4x eerder gezien. En dat bleek een probleempje te zijn met een serie.

Nu weet ik niet welke serie Robbie heeft, maar mijn tv was van de eerste lichting die in nederland geleverd was. (dus ik had hem al ruim 2-3 maanden van te voren in bestelling staan).

Ik kan je dus nog niet vertellen of het werkt e.d. want hij ging eerst uitzoeken hoe/wie/wat waar nu met deze tv.... Dus ik hoop volgende week van hem te horen, gezien hij me op de hoogte ging houden van voortgang enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:26
En de prijzen zijn weer wat verder gezakt, zie pricewatch. De LE40F71 is nu 1914 euro (en daar gaat nog 140 euro af). Het zal alleen lastig worden om hem nog dit jaar geleverd te krijgen. Ik ga het toch maar proberen nu het overscan probleem opgelost lijkt te zijn.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Nu zelfs naar 1869 euro. Gaat lekker. Nog 1 week denk ik dan haal ik er ook 1. Het zou het mooiste zijn als je al gelijk 1 kan kopen met de nieuwe firmware er op.

EDIT: Ze hebben zelf de 150 euro er af gehaald. *7^&YIUYOI&^06 :(

[ Voor 17% gewijzigd door Ross op 16-12-2006 00:19 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Nu online

aex351

I am the one

Topicstarter
Wat een service he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik ga maar na de kerst eens lekker shoppen waar ik de F71 meteen kan meenemen voor een lekkere prijs met coupon :D.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik ben op zoek naar een nieuwe lcd tv (had de LG RZ32LZ55), maar zie door de bomen het bos niet meer :)

Kwam nu de SAMSUNG LE32R32B tegen en die vindt ik qua design de mooiste samsung (budget 700/800).
Dit is een wat ouder model schat ik? Wat is nu de "beste" samsung op het moment voor dat budget (mag evt. ook 26inch. zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen deze samsung of de sony bravia (82 cm versie's) zijn er duidelijke verschillen tussen deze 2 schermen kwa nieuwe features?

Als ik ze zo naast elkaar leg, lijkt alleen het Dynamische contrast een verschil.

Echter, zou de nieuwe sony ook bekend moeten zijn om zijn mooie kleurweergave. :?

Please help mij, want een van de twee word zeer binnekort aangeschaft. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat ook een tijdje te kijken naar de sony bravia w serie.
Maar uit eindelijk viel het me op dat hij de hele snelle beelden niet echt goed aankon, je zag een beetje blur of gosting weet niet precies hoe het heet.

Heeft de samsung LE40F71 daar geen last van als je er een xbox360/ps3 op aansluit?
En kan de LE4071 over alle ingangen behalve de scart 1080p weer geven?

Zal het verder de moeite zijn om pas na de kerst zo'n lcd scherm aan te schaffen in verband met het eventuele zakken in prijs?!

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:00:
Ik ben op zoek naar een nieuwe lcd tv (had de LG RZ32LZ55), maar zie door de bomen het bos niet meer :) Kwam nu de SAMSUNG LE32R32B tegen [...]
...kijk anders ook eens naar Sharp (die heb ik er nog in mijn bos met LCD bomen bij staan ;) ). Lijkt mij, als ik mij een beeld moet vormen adhv reviews, ook een betaalbaar merk met veel scherpte (ook bij analoog signaal niet tegenvallend) en mooi zwart in de weergave.
Zie bij LG soms nog wel es wat over wat mindere kijkhoeken en wat vlekkensspul of gemis in detail in het zwart. Dat lijkt bij Sharp beter ervaren te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Gemis in detail bij het zwart was bij de LGRZ32LZ55 idd ..Prijs kwaliteit/design kom ik toch wel weer bij LG uit in de 700/800 prijsklasse voor 32 inch uit..

Zal sharp ook is onder de loep nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:05:
Aaaaahhh! F**k. Ik wilde even een setting veranderen in het service menu. Springt de gamma op een andere waarde. Ik snel exit doen, maar dan slaat ie het dus op. Kan iemand even kijken in het option menu wat de standaard waarde is op een le37r72b?
Bij mij staat AUO,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:31:
[...]

Misschien komt dit omdat de games van xbox360 nog helemaal niet in 1080p zijn? Ik weet het niet, maar het lijkt me logisch. Need for speed carbon is max 1080i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:32:
Robbie, hoeveel heeft zijn bezoekje je gekost? Voor een noodzakelijke upgrade te zijn verwacht ik niet dat je 500€ of iets in die aard hebt moeten betalen. Of wel?

En hoe ben je tewerk gegaan om Samsung zo ver te krijgen een engineer te sturen hiervoor?

Fantastisch nieuws BTW, bedankt voor ons op de hoogte te houden.
Ik heb helemaal niks hoeven te betalen. Ik had gewoon bij samsung gemeld dat ik een probleem had met mijn kleuren, het hele movie mode verhaal, endie hebben de reperatuers mij laten bellen. Vervolgens aan hen uitgelegd wat er met de kleuren aan de hand was. Zij hadden er nog nooit eerder van gehoord en stuurden iemand langs. Die had net een week eerder nieuwe software ontvangen voor het overscan verhaal en zei dat die wel wilde proberen of dat deze fix ook het kleuren verhaal verhielp. Dat was dus niet zo, maar als het goed is heb ik nu geen overscan meer op HDMI. Overigens kan je deze update gewoon krijgen als je klaagt over 1:1 pixel mapping. Dit stond keihard in de brief van samsung aan de reperateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Ik heb de Samsung LE37S71B , nu kan ik bij normale kanalen en scarts wel Auto-breed aan doen, maar bij me ps2 via component aansluiting niet, hierdoor krijg ik vaak geen "Vol beeld" bij games, want Auto-vreed is grijs ipv wit, ligt dit aan mij TV of is dit bij iedereen, en is hier een oplossing voor?

[ Voor 4% gewijzigd door Tiduz op 17-12-2006 16:33 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Waarom heeft samsung eigenlijk zo weinig 37 inch modellen? Stond vandaag in de winkel en het beeld van de Samsung TV's is echt super. Alleen een 37 inch TV van Samsung vinden leverde geen succes.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie, thanks voor de info.

Nog één vraagje aan mensen die de LE40F71 hebben of gewoon door en door kennen ;)
Deze TV kan toch PAL en NTSC signaal aan, niet? Als ik mijn US games aan NTSC standaard (60hz ook) hierdoor jaag kan hij ze toch displayen, niet? Of hangt dit van de input methode af? Stel nu, via Full Scart (ja, daar dient de TV niet voor, ik weet het maar kheb ook nog een PS2 van de States).

Sinds mijn oude, normale non-LCD TV dit aankan, veronderstel ik dat dit geen problemen gaat geven. Maar, ik ben liever zeker voor ik mijn centjes uitgeef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02-2023
Ik was zaterdag bij de Mediamarkt in Rotterdam en daar stond de LE40F71B voor 1999,-. Vind ik best een scherpe prijs als je het vergelijkt met de webwinkels. Nog geen twee maanden geleden stond ie daar nog voor 2799,- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Kan iemand mij vertellen hoe ik in het service menu kom bij een le32s71 moet een paar dingen veranderen...

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

nb0287 schreef op maandag 18 december 2006 @ 05:43:
Ik was zaterdag bij de Mediamarkt in Rotterdam en daar stond de LE40F71B voor 1999,-. Vind ik best een scherpe prijs als je het vergelijkt met de webwinkels. Nog geen twee maanden geleden stond ie daar nog voor 2799,- 8)7
Hehehe, dat was 2 weken geleden ook nog 2799.
Kan mooi nog wat vanaf van die 1999 na de kerst :P Even goed "onderhandelen" bij MM.

[ Voor 3% gewijzigd door DoctorV64 op 18-12-2006 08:29 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

:)

DoctorV64 schreef op maandag 18 december 2006 @ 08:26:
[...]

Hehehe, dat was 2 weken geleden ook nog 2799.
Kan mooi nog wat vanaf van duie 1999 na de kerst :P
Het lijkt wel of hier meer mensen zitten te wachten/ hopen dat de le40f71 in de tweede helft van volgende week zakt richting de 1800 en dat we dan ook nog 150e terug krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Nou ik heb even gebeld met R'dam, hij was zaterdag inderdaad 1999, maar is nu weer 2179 en kan ook niet meer voor 1999 euro. Als we dit soort meldingen nou eerder krijgen... Jammer anders was ik ff op en neer gereden.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

:)

yah schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:39:
Nou ik heb even gebeld met R'dam, hij was zaterdag inderdaad 1999, maar is nu weer 2179 en kan ook niet meer voor 1999 euro. Als we dit soort meldingen nou eerder krijgen... Jammer anders was ik ff op en neer gereden.
Ik weet niet of je persee bij de mediamarkt wil kopen anders moet je maar eens in de tweakers.net pricewatch kijken, daar staan genoeg winkels waar je even naar op en neer kan rijden en waar je minder betaald dan 1999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

dat weet ik, maar bij media markt kan je m ook probleemloos terugbrengen als er iets mee zou zijn of bijvoorbeeld dode pixels. Dat hoef je bij de online winkels niet echt te proberen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:41:
[...]

Ik heb helemaal niks hoeven te betalen. Ik had gewoon bij samsung gemeld dat ik een probleem had met mijn kleuren, het hele movie mode verhaal, endie hebben de reperatuers mij laten bellen. Vervolgens aan hen uitgelegd wat er met de kleuren aan de hand was. Zij hadden er nog nooit eerder van gehoord en stuurden iemand langs. Die had net een week eerder nieuwe software ontvangen voor het overscan verhaal en zei dat die wel wilde proberen of dat deze fix ook het kleuren verhaal verhielp. Dat was dus niet zo, maar als het goed is heb ik nu geen overscan meer op HDMI. Overigens kan je deze update gewoon krijgen als je klaagt over 1:1 pixel mapping. Dit stond keihard in de brief van samsung aan de reperateur.
Bedankt voor deze informatie,
en via YUV heeft jij overscan?

Fransman vertaling Babel fish :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa

JinZa

Your life is digital..

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 22:14:
Robbie, thanks voor de info.

Nog één vraagje aan mensen die de LE40F71 hebben of gewoon door en door kennen ;)
Deze TV kan toch PAL en NTSC signaal aan, niet? Als ik mijn US games aan NTSC standaard (60hz ook) hierdoor jaag kan hij ze toch displayen, niet? Of hangt dit van de input methode af? Stel nu, via Full Scart (ja, daar dient de TV niet voor, ik weet het maar kheb ook nog een PS2 van de States).

Sinds mijn oude, normale non-LCD TV dit aankan, veronderstel ik dat dit geen problemen gaat geven. Maar, ik ben liever zeker voor ik mijn centjes uitgeef :)
Ik kan dit niet bevestigen aangezien ik geen NTSC apparaat heb, maar ik verwacht dat dit echt geen probleem zal zijn. Anders heb je altijd nog de optie om een PS2 component kabel te kopen en op deze manier op je TV aan te sluiten. Of wachten op de PS3 die toch grotendeels compatible is met PS2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa

JinZa

Your life is digital..

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:41:
[...]
Kun je op een of andere manier kijken (service menu misschien) welke firmware versie je TV nu heeft. Ik moet nog een afspraak maken met Samsung voor een eventuele update maar heb helaas zo weinig tijd en overdag sowieso bijna nooit tijd :(

Enig idee wanneer je DVI->HDMI binnen krijgt? Heb je de mogelijkheid om een foto te maken van de justscan optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

ik heb een le32r72, bestaat er ook firmware update voor de overscan voor dit type tv, of gaat het alleen voor de F71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.kieskeurig.nl/...11577C12570B300537D08.htm

De 40F71 voor 1950

of de 46M51B voor 1980....

Ik zou het wel weten hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:03:
http://www.kieskeurig.nl/...11577C12570B300537D08.htm

De 40F71 voor 1950

of de 46M51B voor 1980....

Ik zou het wel weten hoor!
De 40F71 neem ik aan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:19
Mn ouders hebben thuis een Samsung LE40M61B. Ik zou daar graag wel eens wat HD beelden op willen zien. Dat wil ik doen d.m.v. mijn MacBook er op aan te sluiten op de HDMI uitgang.

Ik heb dit moment de beschikking over een DVI-D male > DVI-D male kabel. Voor de ene uiteinde heb ik een verloopstekkertje (DVI-D female > Mini-DVI) voor mn MacBook. Deze kabel heb ik al eens gebruikt om HD beelden mee te bekijken op mijn eigen TV, deze heeft echter WEL een DVI aansluiting en de Samsung van mn ouders niet...

Mijn vraag is: Is het mogelijk om alleen een verloopstekkertje te kopen zodat ik de DVI-D male > DVI-D male kabel kan aanluiten op de HDMI aansluiting van de TV?

Ik heb al wat rond gekeken, maar ik weet niet wat de HDTV's van tegenwoordig voor HDMI aansluitingen hebben, m.a.w. is het MALE of FEMALE? Indien FEMALE is onderstaande adapter dan geschikt?

Dit is een HDMI male ( 19 polig ) – DVI-D female ( 24+1 polig ) adapter.
Afbeeldingslocatie: http://www.allekabels.nl/product_images/gd_new_gd_main_963_.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Flatwhite op 18-12-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .hans
  • Laatst online: 21-04-2023
Hallo,

Ik heb sinds een aantal weken ook een LE40F71 in de huiskamer staan en ben er erg tevreden mee ;)

Ik heb echter nog een oud pctje staan (AMD athlon xp 1800+ met 512Mb ram en een Geforce3ti200) en die had ik laatst eens via VGA aangesloten. Het bleek dat het ding na het updaten van de nvidia drivers nog wel in staat was om een 1080x1920 resolutie te produceren, maar het beeld flikkert nogal en de kleuren zijn ook niet erg stabiel. Ook zie je dat er vanaf links een soort waas over het beeld komt waardoor alle icoontjes op het bureaublad een paar keer achter elkaar een soort 'schaduw' krijgen. Is dit een bekend probleem of is het oude beestje gewoon niet meer in staat om deze tv van beeld te voorzien?

Ik heb alle mogelijke resoluties/refresh rates geprobeerd tot 800x600@60Hz aan toe, het werd naar beneden wel ietsje beter maar echt mooi werd het eigenlijk niet.

Wanneer ik het scherm aansluit op mn MacBook krijg ik gewoon superstrak beeld en ook de 360 via component werkte in 1 keer perfect. Wel heb ik eerst de beeld modus van dynamisch afgehaald.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die videokaart is gewoon een oud beestje. dat ding is zeker een jaar of 5 oud neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:14:
Mn ouders hebben thuis een Samsung LE40M61B. Ik zou daar graag wel eens wat HD beelden op willen zien. Dat wil ik doen d.m.v. mijn MacBook er op aan te sluiten op de HDMI uitgang.

Ik heb dit moment de beschikking over een DVI-D male > DVI-D male kabel. Voor de ene uiteinde heb ik een verloopstekkertje (DVI-D female > Mini-DVI) voor mn MacBook. Deze kabel heb ik al eens gebruikt om HD beelden mee te bekijken op mijn eigen TV, deze heeft echter WEL een DVI aansluiting en de Samsung van mn ouders niet...

Mijn vraag is: Is het mogelijk om alleen een verloopstekkertje te kopen zodat ik de DVI-D male > DVI-D male kabel kan aanluiten op de HDMI aansluiting van de TV?

Ik heb al wat rond gekeken, maar ik weet niet wat de HDTV's van tegenwoordig voor HDMI aansluitingen hebben, m.a.w. is het MALE of FEMALE? Indien FEMALE is onderstaande adapter dan geschikt?

Dit is een HDMI male ( 19 polig ) – DVI-D female ( 24+1 polig ) adapter.
[afbeelding]
Is female, adapter zal vast werken, maar verwacht niet teveel van het resultaat. Lees het topic even door voor toelichting... en kom dan tot de conclusie dat je hiervoor ook prima de VGA aansluiting kunt gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:02:
[...]

Is female, adapter zal vast werken, maar verwacht niet teveel van het resultaat. Lees het topic even door voor toelichting... en kom dan tot de conclusie dat je hiervoor ook prima de VGA aansluiting kunt gebruiken :)
Thanks! Ik weet waar je op doelt. Dat DVI > HDMI niet goed werkt, maar heb nergens in he topic kunnen zien/lezen dat het ook met de LE40M61B was geprobeerd/getest. Ook heb ik op de Samsung site gekeken en daar staat het volgende:

Digital Interface (HDMI-HDCP, DVI Compatible)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .hans
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:59:
die videokaart is gewoon een oud beestje. dat ding is zeker een jaar of 5 oud neem ik aan ?
Ja dat zal ongeveer wel kloppen ja.
Gaat prima als surf pctje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de LE37S71B gekocht en ben er happy mee. Het analoge signaal valt wel wat tegen (af en toe wat lijnen door het beeld maar denk dat dat door het kabelsignaal komt (iemand suggesties naast digi tv?).

Wat mij wel een beetje tegenvalt is het beeld wat ik uit de dvd-speler krijg, het is wel goed beeld maar wel een beetje korrelig, het is wel een wat oudere samsung dvd speler maar neem aan dat dit op te lossen is door een dvd speler met de toverwoorden HDMI en progressive scan. Ik ben een Noob op dit gebied maar dat korrelige komt door het uitrekken van het beeld tot 94 cm?

Verder is het beeld icm mn wiitje (Zelda rocks) wel er goed, en dat voor composiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .hans
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:29:
Heb net de LE37S71B gekocht en ben er happy mee. Het analoge signaal valt wel wat tegen (af en toe wat lijnen door het beeld maar denk dat dat door het kabelsignaal komt (iemand suggesties naast digi tv?).

Wat mij wel een beetje tegenvalt is het beeld wat ik uit de dvd-speler krijg, het is wel goed beeld maar wel een beetje korrelig, het is wel een wat oudere samsung dvd speler maar neem aan dat dit op te lossen is door een dvd speler met de toverwoorden HDMI en progressive scan. Ik ben een Noob op dit gebied maar dat korrelige komt door het uitrekken van het beeld tot 94 cm?

Verder is het beeld icm mn wiitje (Zelda rocks) wel er goed, en dat voor composiet!
Zelda speelt ook lekker op de Wii + LE40F71, maar ik ga toch even een component kabeltje halen zodra die weer te koop zijn. Ik denk dat zelda in 480p toch een stukkie beter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha eens, ik hou ook stevig in de gaten wanneer die verkrijgbaar zijn!
Ben misschien wel een beetje een mierenneuker met de beeldkwaliteit, maar als ik kijk naar mn oude CRT (70 cm) was het beeld met DVD kraakhelder, en dat is nu wel ietsje minder, vraag me toch af hoe dat komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
  • Laatst online: 09-03 13:17
Ik voeg me ook maar even bij deze thread.

Ben ook erg geinteresseerd in de LE40F71B. Op dit moment LE40F71B bij online-systems.nl(pricewatch) voor € 1.914,00, daar nog 150 vanaf maakt €1764,-
Hoe ver zou die prijs nog kunnen zakken :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Timmeah op 19-12-2006 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .hans
Timmeah schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 03:27:
Ik voeg me ook maar even bij deze thread.

Ben ook erg geinteresseerd in de LE40F71B. Op dit moment LE40F71B bij online-systems.nl(pricewatch) voor € 1.914,00, daar nog 150 vanaf maakt €1764,-
Hoe ver zou die prijs nog kunnen zakken :*)
Wanneer eindigt die actie eigenlijk? Ik dacht ergens te hebben gelezen dat het tot 1 januari was, maar weet het eigenlijk ook niet meer zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 22:44

HenkS

Da_king alias HenkS

.hans schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:37:
[...]

Wanneer eindigt die actie eigenlijk? Ik dacht ergens te hebben gelezen dat het tot 1 januari was, maar weet het eigenlijk ook niet meer zeker..
staat op de samsung site: actie is geldig tm 31 december, en de couponnen dien je uiterlijk voor 14 januari opgestuurd te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Oh chips, ik dacht tot 15 januari, dan moet ik er deze week nog 1 zien te bemachtigen denk ik. Irritante is dat je nooit weet of er na een nog betere actie komt? >:)

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JinZa schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:40:
[...]

Kun je op een of andere manier kijken (service menu misschien) welke firmware versie je TV nu heeft. Ik moet nog een afspraak maken met Samsung voor een eventuele update maar heb helaas zo weinig tijd en overdag sowieso bijna nooit tijd :(

Enig idee wanneer je DVI->HDMI binnen krijgt? Heb je de mogelijkheid om een foto te maken van de justscan optie!
Als ik vanavond thuis ben zal ik wel ff een foto maken van de optie :)
En ik zal tevens ff zoeken of ik ergens de firmware versie kan achterhalen. Ik meen te herinneren dat her versie 1009 was. Dit stond op de brief van samsung.
Bedankt voor deze informatie,
en via YUV heeft jij overscan?

Fransman vertaling Babel fish
Uhm, wat is YUV, component? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets nieuwe over de dimming bij de LE32N71B? Dit kan nog steeds niet uit? Persoonlijk ga ik me hier enorm aan storen denk ik. Dus ga ik maar voor de 32V2500 van Sony. Of is het iemand al gelukt om de dimming uit te krijgen?

Is toch vreemd dat Samsung dit aanpast bij dit duurdere model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
  • Laatst online: 09-03 13:17
Ik vraag me toch af of het niet beter is om nog even een maandje of twee te wachter met aanschaf van LCDtv. Op http://tweakers.net/nieuws/45636 staat dat de prijs van LCDtv's flink zullen dalen, zou dit ook voor de LE40F71 gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:31:
Is er al iets nieuwe over de dimming bij de LE32N71B? Dit kan nog steeds niet uit? Persoonlijk ga ik me hier enorm aan storen denk ik. Dus ga ik maar voor de 32V2500 van Sony. Of is het iemand al gelukt om de dimming uit te krijgen?

Is toch vreemd dat Samsung dit aanpast bij dit duurdere model.
Je kan 'em toch instellen op movie-mode?
Dan staat dimming uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:22:
[...]

Als ik vanavond thuis ben zal ik wel ff een foto maken van de optie :)
En ik zal tevens ff zoeken of ik ergens de firmware versie kan achterhalen. Ik meen te herinneren dat her versie 1009 was. Dit stond op de brief van samsung.

[...]

Uhm, wat is YUV, component? :/
Weet jij welk bedrijf de update bij jou uitgevoerd heeft?
Want de monteur nog gesproken welke bij mij langs is geweest, maar hij kan geen enkele samsung flashen met de nieuwe firmware. (dus jij was de 2e persoon niet waar hij langs ging).

Hij heeft inmiddels al 3 tv's geprobeerd...

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Timmeah schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:03:
Ik vraag me toch af of het niet beter is om nog even een maandje of twee te wachter met aanschaf van LCDtv. Op http://tweakers.net/nieuws/45636 staat dat de prijs van LCDtv's flink zullen dalen, zou dit ook voor de LE40F71 gelden?
Zeker weten doe je het niet, maar verwacht in ieder geval geen geweldige pricedrop zou ik zeggen. Het gaat gewoon zoals altijd.

Ik vraag mij echt sterk af wanneer er nu eens een Samsung/Sony oid komt van 32"/82cm met HDMI & 1080p. Ik wil een PS3 halen en wil vol gebruik kunnen maken van 1080p, maar meer dan 32" gaat niet lekker passen in de kamert :) Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bwiep schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:01:
[...]

Weet jij welk bedrijf de update bij jou uitgevoerd heeft?
Want de monteur nog gesproken welke bij mij langs is geweest, maar hij kan geen enkele samsung flashen met de nieuwe firmware. (dus jij was de 2e persoon niet waar hij langs ging).

Hij heeft inmiddels al 3 tv's geprobeerd...

Dennis
Poeh, het was een bedrijfje uit tilburg. Weet de naam niet meer precies. Zal wel eens kijken of ik het thuis nog ergens kan terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik heb m net gehaald :) :) :) :*) :*) :*) 8) 8) 8)
Ik kan m pas vanavond uitproberen. Ik moet nog en paar uur werken. Ik heb m in veenendaal gekocht bij media gigant. Ik wilde nog even wachten, maar ik toen ik net aan die korting dacht, dat die tot eind december duurt heb ik m maar gelijk gekocht. Meerdere redenen. Ten eerste een hoop winkels zijn met de feestdagen dicht en dan moet je nog maar net een winkel vinden die m op voorraad heeft. Verder kan ik me niet voorstellen dat de full hd's gelijk in januari nog eens 150 euro gaan droppen, aangezien dit vorige week al is gebeurd met 200 euro, plus de 150 euro van nu erbij. Ik denk dat dat een zeer goede deal is voor een full had. Als je even 5 maanden terugdent had je niet een fatsoenlijke lcd onder de 2000 en nu voor 1800 euro een top full hd. Nou ik ben er blij mee. Begin dit jaar kostte een 26"sony mij 1300 euro dus, dit is echt een goede prijs. Ik zou niet nog langer wachten. Uiteindelijk zal die ergens in 2007 echt wel weer goedkoper zijn en er zullen ook weer nog betere uitkomen, maar dat is altijd zo. Deze is net nieuw dus ik laat vanavond wel mijn bevindingen horen.

Ik had media gigant gebeld, hij zei dat hij ze vanmiddag rond 14:00 binnen kreeg. (er was veel vraag naar) en ik wordt kwart over 2 gebeld, hij was er.

[ Voor 6% gewijzigd door Ross op 19-12-2006 15:09 ]

ola

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.