skelleniels schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:35:
AA is 16x. Ik zet alle sliders op ultra high. Maar als je custom doet, kun je nog veel hoger en als ik dat doe, dan haal ik helaas maar 15-20 fps... En om nou eerlijk te zijn: zo goed is het beeld van dit spel nu toch niet?? Als ik bij het eerste settingscreen alle sliders op ultra high zet, dan haal ik een constante van 30 fps(daar heb ik hem op gelocked) Let wel van mij is het de demo(ik kan bijvoorbeeld AA niet zomaar instellen, ik kan enkel een vinkje zetten) Volgens mij kan het echt niet beter met die videokaart. Ik snap echt niet waar al die power voor nodig is met zo'n baggere beelden. Mss dat als directX10 en niewe drivers er zullen zijn, het dan stukken beter is?
In de hele versie is de FSAA ook niet in te stellen.
Flight Simulator kijkt puur naar de driver settings qua ingestelde FSAA.
En anders zal het wel een standaard aannemen van 2X ofzo.
Ultra high... heel knap.
Maar inderdaad moet ik de kracht van de GTX niet onderschatten en zou ik dit ook gewoon moeten kunnen zou je zeggen.
Dertig beeldjes per seconde is prima zat.
Helaas zit ik tussen de 15 en 20 te schokken met zware scenes op het moment.
Verder is het wel begrijpelijk ergens hoor.
Het is best een zwaar spel.
in real-time moet er heel wat gegenereerd worden aan modellen, geometrie en textures.
Stel maar eens FSAA op 16Q en ga dan maar eens Oblivion spelen.
Dan merk je ook dat je GTX powerhouse opeens naar de 25 a 20 frames zakt als je naar een paar bomen kijkt.
De GTX is krachtig heb ik wel gemerkt.
En mensen zeggen dat het "overkill" is als je niet verder komt met je monitortje dan 1280x1024, maar daar ben ik het dus absoluut niet mee eens.
Helaas maar waar kan ik die kaart echt wel op zijn knieen krijgen als ik dat wil.
Wie kent de tech demo van Mad Mod Mike van de GeForce 7 serie?
Ik schrok wel even dat die af en toe dipt naar 20 frames per seconde in sommige scenes.
En dan heb ik het gewoon over 1280x1024 met 16X FSAA.
Luna draait echter mega strak en is echt prachtig om te zien in high rez en haar volle FPS glory!