Ik zal zelf even duidelijkheid geven over waarom er geen updates meer komen hier op tweakers. Er zijn een aantal redenen voor. Allereerst zit ik krap in mijn tijd en heb geen tijd om alle forums bij te houden, iets te enthousiast geweest met posten op zo veel forums. Het enige Nederlandstalige forum waar ik nog aktief zal posten is van bouw een pc.
Ik zal ook even toelichten waarom. Na alle problemen met het tBCL heb ik het een beetje gehad met sites/forums waar commerciele belangen zwaarder wegen dan de belangen van de fervente hobby casemodders. Het is voor mij nog steeds een hobby en ik wil er graag plezier in blijven houden. Aangezien bouweenpc voor en door fervente casemodders gemaakt wordt, was de keuze snel gemaakt. Laten we eerlijk wezen, casemodding is een forumonderdeel hier, maar verder heeft tweakers weinig met casemodding en dat is ook helemaal geen verwijt van mijn kant richting Tweakers, helemaal niet, alleen een constatering. De keren dat het tBCL gehouden is, is er ook geen verslag van gedaan.
Vind je het leuk om mijn worklog te volgen, dan is het vrij eenvoudig om even naar het bouweenpc forum te gaan, je kunt gewoon op je stoel blijven zitten, dus zo'n groot probleem is het niet dat ik hier stop met posten.
Als iemand updates van een andere site hier wil plaatsen, vind ik dat prima. Geen probleem, maar ik ga niet reagren op opmerkingen of vragen op het Tweakers forum. Het lijkt me dan ook beter dat dit topic gewoon op slot gaat, maar dat laat ik verder over aan de Tweaker moderators.
Ik ben ook niet boos op iemand, maar eerder teleurgesteld. Teleurgesteld dat sites die zich richten op de computergebruiker en op de lichtelijk gestoorde computermodders, verder zo weing doet voor de fanatieke leden. Leden die er wel voor zorgen dat er zo'n levendig forum bestaat. Wij hebben onze uiterste best gedaan om de casemodscene te stimuleren met een tBCL, maar helaas blijkt er verder weinig tot geen steun te zijn uit hoeken waarvan je dat toch zou mogen verwachten.
Ik vind Tweakers verder ook een prima site, met heel veel leuke artikelen en dingen als een pricewatch en dergelijke, maar casemodding is er gewoon bijzaak.
[
Voor 0% gewijzigd door
_ferry_ op 21-01-2009 19:34
]