Toon posts:

Caseconstructie: Evolutionary

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:
  • 88.745 views sinds 30-01-2008

• MrDummy
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 28-10 15:56

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Imho beetje veel slangenhouders, vooral omdat ze dikker uitkomen. Ik weet dat het prachtig gevormde plastic is, een vakwerk. Maar inderdaad, als je overal gaat toepassen waar slangen zijn, dan krijg je door "dikke" houders een vollere beeld en dat maakt het druk en niet erg mooi. De veren zijn mss niet mooi, maar ze zijn wel slanker. En anders spuit je de veren zwart :)

Er is nadeel met voorgevormde plastic geleiders. Mocht je andere videokaart erin doen, dan past de slang door de vaste buigvorm van de geleider niet meer goed in en moet je nieuwe maken. Ook bij onderhoud is er veel tijd nodig om alles te verwijderen. Deze methode wordt dus niet graag toegepast door iedereen, denk ik.

Crossposten spreek je pas als je in dezelfde forum dezelfde bericht post. Maar van twee verschillende forums - ik lees andere forum nog lang niet - en ook het feit dat waterkoud hier zelf topic is opgezet maar door de drukte van zijn hobby / werk / casemodding kan ik voorstellen dat hij geen tijd of geen trek heeft om nog een keer te posten hier. Maar ja, er lopen hier nog steeds mensen rond die roepen om een update. We denken anders dat topic uitsterft en wegloopt uit de lijst, het zakt dus af. Ik vind het geen kwalijke zaak dat iemand voor ons moeite neemt om updates van andere forum naar hier te brengen. Dat bespaart waterkoud werk, en tegelijk minder verwarring voor ons (ook nieuwelingen) hier. De topic blijft nog steeds van hem, en dat zou jammer zijn dat het dicht moet vanwege onnodige 'waar is update' praatjes. Ik weet niet of waterkoud tijd heeft om even hier kijkje te nemen. Dat Tweak-Freak alles origineel overneemt en zelf niks aanpast blijft het nog steeds origineel van waterkoud. Het is goed bedoelde zaak. Zeker nu er meerdere casemod forums bijgekomen zijn wordt het niet leuk meer om alles bij te werken. Moeten we maar stoppen met Casemodding hoofdgroep hier en alles naar nieuwe forum overzetten? Nee, dat denk ik niet. Persoonlijk vind ik fijn dat ik hier iets mag lezen over de voortgang van zijn prachtige casemod. Heb er veel respect voor.
Het is namelijk pas kwalijk als je zegt dat je zelf hebt gemaakt, dus plannen stelen enzo, maar dat deed Tweak-Freak niet. De bron blijft ongewijzigd.

• brinkdinges
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20-11 17:29
Wat mij betreft zijn het een beetje kul-argumenten over het onderhoud en de buigvorm. En als iedereen het toe zou passen, dan zou Waterkoud wel de laatste zijn om het te gebruiken ;) Het hoeft niet erg praktisch te zijn, het moet uniek zijn en een vet ontwerp hebben :)

Casemods: miXture, Cubeleon

• TheField
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17-08-2011
Zo jij bent goed met plastic

• waterkoud
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Ik zal zelf even duidelijkheid geven over waarom er geen updates meer komen hier op tweakers. Er zijn een aantal redenen voor. Allereerst zit ik krap in mijn tijd en heb geen tijd om alle forums bij te houden, iets te enthousiast geweest met posten op zo veel forums. Het enige Nederlandstalige forum waar ik nog aktief zal posten is van bouw een pc.
Ik zal ook even toelichten waarom. Na alle problemen met het tBCL heb ik het een beetje gehad met sites/forums waar commerciele belangen zwaarder wegen dan de belangen van de fervente hobby casemodders. Het is voor mij nog steeds een hobby en ik wil er graag plezier in blijven houden. Aangezien bouweenpc voor en door fervente casemodders gemaakt wordt, was de keuze snel gemaakt. Laten we eerlijk wezen, casemodding is een forumonderdeel hier, maar verder heeft tweakers weinig met casemodding en dat is ook helemaal geen verwijt van mijn kant richting Tweakers, helemaal niet, alleen een constatering. De keren dat het tBCL gehouden is, is er ook geen verslag van gedaan.
Vind je het leuk om mijn worklog te volgen, dan is het vrij eenvoudig om even naar het bouweenpc forum te gaan, je kunt gewoon op je stoel blijven zitten, dus zo'n groot probleem is het niet dat ik hier stop met posten.
Als iemand updates van een andere site hier wil plaatsen, vind ik dat prima. Geen probleem, maar ik ga niet reagren op opmerkingen of vragen op het Tweakers forum. Het lijkt me dan ook beter dat dit topic gewoon op slot gaat, maar dat laat ik verder over aan de Tweaker moderators.
Ik ben ook niet boos op iemand, maar eerder teleurgesteld. Teleurgesteld dat sites die zich richten op de computergebruiker en op de lichtelijk gestoorde computermodders, verder zo weing doet voor de fanatieke leden. Leden die er wel voor zorgen dat er zo'n levendig forum bestaat. Wij hebben onze uiterste best gedaan om de casemodscene te stimuleren met een tBCL, maar helaas blijkt er verder weinig tot geen steun te zijn uit hoeken waarvan je dat toch zou mogen verwachten.
Ik vind Tweakers verder ook een prima site, met heel veel leuke artikelen en dingen als een pricewatch en dergelijke, maar casemodding is er gewoon bijzaak.

[Voor 0% gewijzigd door _ferry_ op 21-01-2009 19:34]

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Bedankt voor je uitleg en inlichting.
Het is jammer maar de persoonlijke situatie gaat altijd voor, ik ga niemand verplichten om updates te plaatsen ;) Het blijft zoals je zegt een hobby, tijd is dan vaak een beperkende factor, iets wat we wel vaker meegemaakt hebben.

Op zich vind ik het geen probleem om het topic open te laten, integendeel, een open topic staat altijd wat vrolijker en minder negatief, bied nog kansen om te reageren wat betreft het modden. Echter is de waarde van het topic zonder updates of beantwoording van vragen +/- 0 waardoor de kans op offtopic geblaat erg groot is. Uit praktisch oogpunt, en omdat je het zelf ook liever hebt, kunnen we er beter een punt achter zetten in de vorm van een slotje.

Wellicht (hopelijk) is er na voltooiing van het project meer tijd om een final update te plaatsen, dat zien we dan tegen die tijd wel.

[Voor 6% gewijzigd door _ferry_ op 21-01-2009 19:33]

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee