Dank aan Maarten, ik mag ook weer met de knopjes spelen. Een eerste reactie dan.
Eigenlijk .... is het op het eerste gezicht wel een stuk saaier geworden zo!!

Geen lachwekkende +4tjes meer, geen eindeloze moderaties meer bij kritische topics. Maar zo willen we het natuurlijk uiteindelijk wel hebben, mooi dus
Na een paar topics doorgelopen te hebben vind ik dat het er makkelijker op geworden is omdat de meeste reaktie al goed staan. Kwestie van niet gemodde reakties even modden. Ik heb nog wel problemen met mijn leesniveau. Blijf ik nu doorgaan met lezen op 0 zoals ik hiervoor deed om geen nuttige dingen te missen, of ga ik lezen op +1 wat nu ook zo'n beetje klopt en een hoop rommel uit de weg ruimt. In oudere topics is +2 zelfs goed mogelijk, in nieuw en minder bezochte topics nog niet. Maar als ik op >0 ga lezen mis ik er wel veel die je als moderator wel zou moeten beoordelen ivm eventuele correcties van 0 naar 1 ofzo.
Misschien moet ik in mijn achterhoofd houden waar het modsysteem voor bedoeld is. Dat is toch een dienst aan de t.net lezers zodat deze niet lastig gevallen worden met onnodige reakties en snel de wel nuttige informatie van posters die echt wat te zeggen hebben kunnen opzuigen?
In dit licht zou elke moderator juist wel alle reakties door moeten en alles op 0 blijven lezen en modereren.
Verder zie ik graag de verbeteringen aan de knopjes komen want het zal niet de eerste keer zijn dat ik 50 reakties gemod heb op een pagina en dan per ongeluk op een link klik ipv op de listbox. 'back' werkt dan niet meer alle moderaties foetsie
@HELP: lijkt me een goede regel ja, modereren doe je op -1. Zou de zesde regel van de 'vijfregelfaq' kunnen zijn.
[
Voor 3% gewijzigd door
RwinG op 28-03-2007 10:15
]