Bij deze doe ik een voorstel voor en maak ik een begin met een ervaringen-topic m.b.t. lcd-tv's als pc monitor. Het gaat mij voor dit moment in de eerste plaats niet om technische problemen of verhalen. Indien dit topic echter voldoende aandacht krijgt en er voldoende vraag naar is (ofwel, als er voldoende problemen zijn
), zou iemand met meer verstand van technische zaken dit topic om kunnen toveren tot een breder ervaringentopic waar ook aandacht is voor de technische kant van de zaak Er zou dan bijvoorbeeld een FAQ kunnen worden opgesteld.
Wat in eerste instantie voor mij en hopelijk meerderen centraal staat is:
- Welke Lcd-tv gebruik jij als monitor?
- Hoever zit je van de monitor af?
- Waar gebruik je de monitor voornamelijk voor?
- Hoe ervaar jij de lcd-tv t.o.v. uitsluitend lcd-monitoren voor de pc van 19 inch of groter die vaak een hogere resolutie hebben?
Zelf ben ik van plan een 27 inch lcd-tv te kopen en ben vooral erg benieuwd naar de meerwaarde gezien het feit dat je afstand moet nemen om te voorkomen dat je je gaat ergeren aan te grote pixels als het gaat om het pc-gebruik.
We zullen zien of 't wat wordt!
Wat in eerste instantie voor mij en hopelijk meerderen centraal staat is:
- Welke Lcd-tv gebruik jij als monitor?
- Hoever zit je van de monitor af?
- Waar gebruik je de monitor voornamelijk voor?
- Hoe ervaar jij de lcd-tv t.o.v. uitsluitend lcd-monitoren voor de pc van 19 inch of groter die vaak een hogere resolutie hebben?
Zelf ben ik van plan een 27 inch lcd-tv te kopen en ben vooral erg benieuwd naar de meerwaarde gezien het feit dat je afstand moet nemen om te voorkomen dat je je gaat ergeren aan te grote pixels als het gaat om het pc-gebruik.
We zullen zien of 't wat wordt!