Het Grote World of Warcraft topic - Deel 94 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.503 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

johnnyv.nl >
wat heb jij voor een build op je lvl 60 hunter?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Mmm aangezien ik vanavond dus een gratis respec te hebben zat ik erover te denken om een talent tree van internet te halen...ik heb nu al mijn talentpoints in de frost tree gestopt (frost mage) en zag deze frostbuild:
http://www.wowhead.com/?talent=RV0E0obZZVVGoRbtVo

Maar hier krijg je geen frost barrier, wat ik toch wel vaak gebruik.. is het echt een goede build , en wat is er zo slecht aan om al je punten in frost te stoppen en dus niks in arcane/fire...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet echt niet hoe iemand met stealth steeds dood gaat ? Iemand met stealth kan nooit, never, nie gecorpsecampt worden als je het goed doet en het niet meer als 2/3 personen zijn. Het kan gewoon niet ! Een keertje extra dood gaan kan, maar niet zo dat je niet meer weg kan komen van je belagers als ze je 1 x gekilled hebben.

Edit : 2 / 3 warlocks word al wel wat lastiger trouwens :X

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik hoop dat we vanavond online kunnen, we moeten nog een rondje AQ40 doen, tot The Twins :P
Heb gelezen dat Amerikaanse servers 16-20 uur offline waren, omdat er een gigantische bug in cross realm BG zat. ;(

*edit
Ohja, Gisteravond heeft onze guild (Righteous guild op de Aszune server) "The 4 Horsemens" PWN'ed _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Lord_Salo op 06-12-2006 09:29 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Komen er btw ook nieuwe servers als TBC uitkomt? Zo ja dan wacht ik nog even met opnieuw beginnen. Als er geen nieuwe servers komen ga ik ook rerollen maar dan wil ik wel graag op een redelijke nieuwe server.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit na te denken watk als nieuwe build voor me shaman zal doen, Ik ga voor PVP dus geen DW want me elemental/healing is tog zwaar beter :

http://www.wow-europe.com...0000055000050055213510301

of

http://www.wow-europe.com...0000055000050005010000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Lord_Salo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:26:
Ik hoop dat we vanavond online kunnen, we moeten nog een rondje AQ40 doen, tot The Twins :P
Heb gelezen dat Amerikaanse servers 16-20 uur offline waren, omdat er een gigantische bug in cross realm BG zat. ;(

*edit
Ohja, Righteous guild op de Aszune server hebben hebben gisteravond "The 4 Horsemens" PWN'ed _/-\o_ _/-\o_
Wewt :P Wie ben jij ingame? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:29:
Ik zit na te denken watk als nieuwe build voor me shaman zal doen, Ik ga voor PVP dus geen DW want me elemental/healing is tog zwaar beter :

http://www.wow-europe.com...0000055000050055213510301

of

http://www.wow-europe.com...0000055000050005010000000
Als je zover in resto gaat zou ik zeker earth shield nemen...

Elemental ben ik zelf niet zo'n fan van, maar goed... ben ook niet anders dan restoman geweest en heb altijd achter de warriors aangeholt om hun asses te redden en de ocassional shocks uit te delen...

Voor TBC wil ik iig 2x HWL cleaver scoren om daar lekker mee te dual wielden (orc racial) maar eerst de battle mace maar >:)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34
johnnyv.nl schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:09:
[...]

Waarom niet gewoon op maximale afstand van je corpse ressen, cat form, sprint en vervolgens stealthen, niemand die je nog kan vinden.
Ja kan, maar ik heb nu eenmaal quests in die regio die opgelost dienen te worden, en aangezien al die lv60 daar rep aan het farmen zijn, kom je er dan nooit aan toe. Kun je weg blijven rennen.
Dit werkt beter, kost je misschien 15 minuutjes, maar daarna sta je gewoon tussen de lv60 allies in je questmobs te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:04
Thrilled schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:16:
Mmm aangezien ik vanavond dus een gratis respec te hebben zat ik erover te denken om een talent tree van internet te halen...ik heb nu al mijn talentpoints in de frost tree gestopt (frost mage) en zag deze frostbuild:
http://www.wowhead.com/?talent=RV0E0obZZVVGoRbtVo

Maar hier krijg je geen frost barrier, wat ik toch wel vaak gebruik.. is het echt een goede build , en wat is er zo slecht aan om al je punten in frost te stoppen en dus niks in arcane/fire...
Ben zelf ook een Frost Mage en ik vind dit maar een vreemde build. Het is in ieder geval niet waar ik voor zou gaan.
De basis van mijn build wordt dit:
http://www.wowhead.com/?talent=Rf0VZZVAMcofxoVoo

Ik zit alleen nog te dubben waar ik de laatste 4 puntjes in ga stoppen. Als iemand tips heeft, die zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:17:
Ik snap niet echt niet hoe iemand met stealth steeds dood gaat ? Iemand met stealth kan nooit, never, nie gecorpsecampt worden als je het goed doet en het niet meer als 2/3 personen zijn. Het kan gewoon niet ! Een keertje extra dood gaan kan, maar niet zo dat je niet meer weg kan komen van je belagers als ze je 1 x gekilled hebben.

Edit : 2 / 3 warlocks word al wel wat lastiger trouwens :X
Zie ook mijn andere posts, weglopen lost niet altijd je probleem op, als je gewoon in dat gebied aan de slag wil, kun je wel blijven rondkijken of er niet iemand toevallig over de heuvel komt. Zorg gewoon dat de lol er af is om jou af te maken en je kunt gewoon je ding gaan doen.

En verder heb je inderdaad gelijk, als ik wil wordt ik eigenlijk nooit gecorpsecampt. Tenzij het een hunter is, want om een of andere belachelijke reden zal zijn pet je blijven volgen als je in stealth gaat. Hoever hij ook van je verwijderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gewoon 10/0/41 voor je mage :P of full arcane ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Laatst online: 06-11-2024
Panic reaction!! Heb een klote nachtrust gehad. Ik weet bij god niet welke build ik moet nemen voor mijn Lock! 8)7 Ben altijd Destro lock geweest. 8)
offtopic:
Hoi Niels
Tuana lvl 60 lock :9
Adila lvl 60 warrior :P

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:48:
die frost elemental is bijna enkel goed voor de FN, nadelen eraan zijn:
- beperkte spawntijd
- redelijke manacost voor te summonen
- relatief lage dmg

Afhankelijk van wat je gaat doen, moet je je build ook kiezen. Als je pvp wilt gaan doen, zou ik resoluut voor fire gaan, arcane mag dan wel sterke eindtalents hebben, er zitten ook wel enkele nutteloze talents in, wat imo een waste van talent points is. Frost is tja.... als je frostbuild gaat, kun je je natuurlijk voor minder int based gear gaan.
Sleepie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:43:
[...]

Ben zelf ook een Frost Mage en ik vind dit maar een vreemde build. Het is in ieder geval niet waar ik voor zou gaan.

Ik zit alleen nog te dubben waar ik de laatste 4 puntjes in ga stoppen. Als iemand tips heeft, die zijn altijd welkom.
elemental precision is de moeite niet meer van te nemen nu de +hit weg is, tenzij je weer met minder mana consumptie gaat werken, maar daar gaat 3% het verschil ook niet maken in frost build.
Dan ga je mss beter voor deze build:
http://www.wowhead.com/?talent=Rf0VZZVVMIofxRioo

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Ik snap er niks meer van. Heb net de update naar 2.0.1 in zijn geheel gedownload, WoW opgestart en nu begint de Blizzard Downloader weer de hele patch opnieuw (en dus langzaam) te downloaden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

ImdaMned schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:56:
[...]

Gossie!

Echt, waar mensen al wel niet over kunnen zeiken
Ik zeik er niet om, ik meld het alleen :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Hole schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:55:
Ik snap er niks meer van. Heb net de update naar 2.0.1 in zijn geheel gedownload, WoW opgestart en nu begint de Blizzard Downloader weer de hele patch opnieuw (en dus langzaam) te downloaden 8)7
download em via de mirrors online, gaat veeeeel sneller.
chromeeh schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:56:
[...]

Ik zeik er niet om, ik meld het alleen :P
als warlock heb je veel te klagen.... *kuch*overpowered*kuch* :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:58:
download em via de mirrors online, gaat veeeeel sneller.
Dat heb iks dus gedaan maar om de een of andere manier ziet WoW niet dat ik hem al volledig binnen heb. Heb de file ge-unzipped en in de WoW directory geplaatst waar ook de andere updates staan.

Edit: ze zaten dus in een submap, even verplaatst en het werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Black-Hole op 06-12-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Black-Hole schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:55:
Dan staan je eerdere partial files in een verkeerd mapje op je PC.

Bij mij keek de downloader telkens naar folders in my Documents, terwijl de partial files in de WoW folder stonden, even verplaatsen en hij herkent ze.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Sleepie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:43:
[...]

Als je shatter gebruikt, lijkt het me dat je ook 'frostbite' moet gebruiken? Of kun je tegenwoordig op een andere manier een tegenstander bevriezen?

Zelf had ik voor mages ook al 2 builds bedacht... full fire build en Ice control build

Voor PvP lijkt me de volgende build de moeite van het proberen waard: Arcane pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:53:
[...]

die frost elemental is bijna enkel goed voor de FN, nadelen eraan zijn:
- beperkte spawntijd
- redelijke manacost voor te summonen
- relatief lage dmg
mijn 10/41 zou er zo uitzien http://www.wowhead.com/?talent=Rf0VZZVVMIofxsbox

arcane kan ook leuk zijn

http://www.wowhead.com/?talent-bc=oi0Vc0fzxIzioZVV

best veel (burst)power heb je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, eerste try op Rajaxx met voldoende mensen friendly met CH en hij is dood. Daarna Moam even op de kop getikt. Wat een eitje.

Helaas Buru maar op 8% en 10% gekregen. Te veel DPS verspild op de adds, er stonden in phase 2 nog mensen op de adds te dps-en :( Tevens bij de 10% poging het laatste ei te vroeg kapot :(

Maar geen moeilijk gevecht, nu iedereen hem kent gaat hij volgende bezoek ook plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:06:
Yay, eerste try op Rajaxx met voldoende mensen friendly met CH en hij is dood. Daarna Moam even op de kop getikt. Wat een eitje.

Helaas Buru maar op 8% en 10% gekregen. Te veel DPS verspild op de adds, er stonden in phase 2 nog mensen op de adds te dps-en :( Tevens bij de 10% poging het laatste ei te vroeg kapot :(

Maar geen moeilijk gevecht, nu iedereen hem kent gaat hij volgende bezoek ook plat.
die laatste procenten zijn anders het moeilijkst van de hele fight hij doet zo een dikke dmg wij laten iedereen een nature pot pakken dan en dan iedereen voluit nuken.
En moam is een eitje als de warlocks netjes de banish up houden anders is ie best pittig!!

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 06-12-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
niemand een reden te noemen waarom ik geen 51 punten in frost zou stoppen, zodat ik ice barrier, ice block, en water elemental krijg? plus alle maximale talents van cooldown reducerende talents, hogere procenten bij bepaalde spells etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Volgens mij kun je prima 51 punten in ice stoppen. Je zult dan alleen 'clearcasts' missen denk ik.

Ik vraag me trouwens ook af of iemand nog goede builds heeft voor (niet-sword)rogues... Ik heb erg veel problemen met het vinden van een leuke dagger build :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Resistance_NL schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:18:
Volgens mij kun je prima 51 punten in ice stoppen. Je zult dan alleen 'clearcasts' missen denk ik.

Ik vraag me trouwens ook af of iemand nog goede builds heeft voor (niet-sword)rogues... Ik heb erg veel problemen met het vinden van een leuke dagger build :(
ik speel al een tijdje zonder clearcast, ik mis niet zo veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Resistance_NL schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:18:

pve of pvp?

pve is volgens mij nog steeds 15/31/5 prima te doen, hooguit met wat aanpassingen

zelf vind ik het met 51 punten het niet echt waar om een top tier talent te pakken
hoewel combat potency me wel heel erg aantrekt

zelf ga ik weer weer swords, dan de high warlord wapens halen (blade en razor) en dan denk ik combat dagger http://www.wowhead.com/?talent=w0gc0xZGcVb0Ez0ohoZV

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 06-12-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om voor mn hunter deze spec te nemen , http://www.wowhead.com/?talent-bc=VZE0VoVuhxstMhh

Iemand nog een tip of advies voor ;) ?
Ik pvp bijna alleen maar en soms eens een mc en zg/aq20 run ( tis mn alt )
Dit is mn gear, ook wel belangrijk om te weten http://ctprofiles.net/2414546 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:00
Naja gisteren maar lvl 56 gedingt.....

60 Komt wel mooi dichtbij maarja wat heb ik er verder aan als ik wil raiden moet ik naar resto speccen :/ ....

En daar heb ik dus helemaal geen zin in ben nu fully feral specced en dat bevalt me prima.
Toch lijkt raiden me wel eens een keer leuk maarja wie laat een lvl 60 feral druid nou meekomen?

Denk dat ik maar een alt aan ga maken en veel pvpen voor de geweldige setjes die te koop zijn...

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:06:

Moam is niet moeilijk als je genoeg mana drain hebt, als je dit niet hebt kun je hem beter overslaan want het gaat dan toch niet werken.

Vorige week voor de eerste keer naar AQ20 geweest met de guild en We hebben kurinnax, Rajaxx en Buru (slow poke) neer gehaald allemaal in de eerste try alleen moam wilde niet lukken :(

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Gister trouwens flink richting de lvl 57 getrokken, nog 5 balkjes ofzo er vanaf...die haal ik vanavond gelukkig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Bah, een hoop van de verwachte patch punten zijn niet doorgevoerd.
Hier staat wat er wel is doorgevoerd. Zo te zien is er voor bijna niemand iets aan de talents gedaan.

http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/

En ik zag zo uit naar de nieuwe talent fixes voor mijn druid.
Nou ja, dan maar weer wachten tot de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
FireAge schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:41:
Hier staat wat er wel is doorgevoerd. Zo te zien is er voor bijna niemand iets aan de talents gedaan.

sorry maar waar baseer je dat op? volgens de patch notes,

"All players will have their talent points reimbursed and will have access to new talents throughout their trees; this includes the 41-point talents. Several new abilities have also been added for all classes. "

dus we krijgen wel degelijk de beschikking over de nieuwe talents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:14:
[...]
die laatste procenten zijn anders het moeilijkst van de hele fight hij doet zo een dikke dmg wij laten iedereen een nature pot pakken dan en dan iedereen voluit nuken.
En moam is een eitje als de warlocks netjes de banish up houden anders is ie best pittig!!
Klopt, maar onze voorbereiding was ... niet bestaand. We gingen voor twee nieuwe encounters Rajaxx en Moam en die gingen zo goed dat we tijd over hadden voor Buru.

Om te beginnen mislukte dus de poging het laatse ei te doen als hij op 21% was. Gevolg is dat we een hoop extra damage moesten doen in phase 2. Probleem twee was mensen die dps op de adds deden ipv de adds fearen. Probleem 3 was dat we te ver uit elkaar stonden zodat de melee af en toe moest lopen om verder te kunnen met dps.
En vanwege het ongeplande karakter had niemand nature protection pots bij zich.

Laatste ei op 21% gebruiken is een kwestie van beter timen/oefenen. Die andere zaken gaan volgende keer gewoon goed aangezien volgendekeer iedereen van te voren op het forum de strategie kan lezen. en we goed voorbereid op deze boss komen :)

Als we met 15 man bij luci komen, kunnen we dit met 20 man ook :) Dit is pas de tweede keer sinds we raiden dat we een baas niet op het eerste (serieuse) bezoek dood krijgen. (Jin'do was de andere.)

We hebben wel eens bosses gedaan waarvan we wisten dat het niet kon vanwege te weinig mensen. Gewoon een wipe om eens te kijken wat de boss doet. Die tel ik niet als pogingen! Onder andere Rajaxx de eerste keer in AQ met 15 man en niemand friendly en Bloodlord met 10 man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

FireAge schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:41:

Iedereen heeft gewoon zijn nieuwe talent trees hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwienO schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:31:
[...]

Moam is niet moeilijk als je genoeg mana drain hebt, als je dit niet hebt kun je hem beter overslaan want het gaat dan toch niet werken.

Vorige week voor de eerste keer naar AQ20 geweest met de guild en We hebben kurinnax, Rajaxx en Buru (slow poke) neer gehaald allemaal in de eerste try alleen moam wilde niet lukken :(
Mana drain was 4 priests, 2 warocks en een hunter. Dat was net genoeg om hem onder de 100% te houden tot hij in steen veranderde. Kurinnax is een eitje, Rajaxx een uithoudingsgevecht en kwestie van Andorov in leven houden.

Toen bij ons Moam dood ging, stond bijna niemand nog :P (Wishfull thinking, stond eerst dat iedereen nog leefde |:( )
(Kurinnax overigens iedereen, maar dat zegt niets)

Bij Buru stond bij de eerste poging iedereen nog toen DPS begon, maar wat een chaos.

Bij Rajaxx wel doden, maar tegen Rajaxx zelf was zo goed als iedereen weer terug en na afloop weer in leven.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand misschien een mirror voor de nieuwe patch? Ik vind alleen maar EnUS versies, die kan ik niet gebruiken neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
TY !! Now, make like a tree so I can take a piss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Weet iemand al wat van de nieuwe battlegrounds wat voor soorten het zijn?
Ben wel erg benieuwd of je een soort bomb run achtig iets krijgt omdat het ook maar met 2 man is.

En zijn er warriors die al in de beta spelen want ik hoor alleen maar geklaag als in druids kunnen beter tanken en warrior tanks zijn niet meer nodig en warrior is zo ongeveer de slapste dps class die er is. Nu heb ik het idee dat het gewoon allemaal "forum" geklaag is wat je ieder patch hebt maar ik was toch wel erg benieuwd.
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:49:
[...]

Mana drain was 4 priests, 2 warocks en een hunter. Dat was net genoeg om hem onder de 100% te houden tot hij in steen veranderde. Kurinnax is een eitje, Rajaxx een uithoudingsgevecht en kwestie van Andorov in leven houden.

Toen bij ons Moam dood ging, stond bijna niemand nog :P (Wishfull thinking, stond eerst dat iedereen nog leefde |:( )
(Kurinnax overigens iedereen, maar dat zegt niets)

Bij Buru stond bij de eerste poging iedereen nog toen DPS begon, maar wat een chaos.

Bij Rajaxx wel doden, maar tegen Rajaxx zelf was zo goed als iedereen weer terug en na afloop weer in leven.
met 2 locks vind ik het netjes bij moam want die adds niet gebanished doen behoorlijk pijn. En moam moet je ook in stoneform blijven drainen he al is het langzamer.

[ Voor 47% gewijzigd door MantaMania op 06-12-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
HolyCorn schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:51:
[...]

TY !! Now, make like a tree so I can take a piss :P
Jongen, jij gaat zoooo weinig healing krijgen vanavond!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
SMulTiE schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:52:
[...]

Jongen, jij gaat zoooo weinig healing krijgen vanavond!!!
:( Evil druids ook altijd, kunnen nooit tegen een grapje. Moet je is over talent builds beginnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
On_E schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:46:
[...]

Iedereen heeft gewoon zijn nieuwe talent trees hoor :)
Ja die wel, maar niet de vele verandering die erin zouden zitten en in de patchnotes stonden.
Voor druids bijvoorbeeld:

-Beershape armor is 360% niet de beloofde 450%
-Health bonus is nog steeds een vaste hoeveelheid, niet de beloofde +40%.
-Barkskin heeft nog steeds de spelldelay die zou weg gaan en de cooldown zou verdubbeld worden.
-Primal Fury en Blood Frenzy zijn niet samengevoegd
-Feline Swiftness voegt niet de beloofde dodge bonus in bear en dire bear form toe.
-De hoeveelheid % dodge gebaseerd op agility formule voor druids is niet aangepast.

En nog een hoop meer dingen, zoals mangle, pounce en dat soort zaken die niet gewijzigd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Welke (dps) build gaan de warriors onder ons nemen?

Ik zat zelf te denken aan 41 punten in arms, 5 in fury en 3 in prot |:(
Een goede build is er (voor mij althans) niet met maar 51 punten.

Mijn priest blijft allesinds bij 13 disc en 38 shadow en mijn frostmage zien we nog wel :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zoo gepatched en al, had me 2 partities moeten repartioneren omdat wow 4 gig ruimte vroeg om te installeren. (heb een 20gig als C) Uiteindelijk is de ruimte in gebruik zelfs minder dan 4 gig...erg vaag allemaal. Voordeel is wel dat ik nu genoeg ruimte heb voor BC, althans dat hoop ik. (2-3 gig extra?)

Ben wel benieuwd hoe het zit met de addons..heb een Zenmas addon pack, maar ook wat losse addons. Wat doen jullie zelf? Alles weer eraf en wachten tot er een update is of blijven gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 06-12-2006 10:59 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Resistance_NL schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:03:
[...]

Als je shatter gebruikt, lijkt het me dat je ook 'frostbite' moet gebruiken? Of kun je tegenwoordig op een andere manier een tegenstander bevriezen?

Zelf had ik voor mages ook al 2 builds bedacht... full fire build en Ice control build

Voor PvP lijkt me de volgende build de moeite van het proberen waard: Arcane pvp
Ik heb nog 4 punten over, dus ik kan FrostBite nog meepakken. Die Elemental lijkt me echter niet echt de moeite waard, eens kijken waar ik mn laatste puntje in ga stoppen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
FireAge schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:55:
[...]

Ja die wel, maar niet de vele verandering die erin zouden zitten en in de patchnotes stonden.

-Barkskin heeft nog steeds de spelldelay die zou weg gaan en de cooldown zou verdubbeld worden.
-Feline Swiftness voegt niet de beloofde dodge bonus in bear en dire bear form toe.
-De hoeveelheid % dodge gebaseerd op agility formule voor druids is niet aangepast.

En nog een hoop meer dingen, zoals mangle, pounce en dat soort zaken die niet gewijzigd zijn.
Stonden al die punten van jou niet in hetzelfde lijstje als "Fix vanish"? ;)
Blijven hopen joh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

mja vergeet dit niet

http://video.google.com/videoplay?docid=725444851890406128
http://video.google.com/v...6361&q=cat+form+range+bug
http://video.google.com/v...8624&q=cat+form+range+bug
junglebeast schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:57:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het zit met de addons..heb een Zenmas addon pack, maar ook wat losse addons. Wat doen jullie zelf? Alles weer eraf en wachten tot er een update is of blijven gebruiken?
ik backup alles, flikker addons en wtf/wdb weg en begin opnieuw :P schone lei ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Bokkie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:03:
ik backup alles, flikker addons en wtf/wdb weg en begin opnieuw :P schone lei ^^
Ik denk dat ik na patchen eerst een keertje gewoon opstart om te kijken wat er nog werkt van al m'n addons (gebruik Photek UI met nog wat extra's).
Vermoedelijk zullen aardig wat add-ons het niet meer doen, in dat geval gaat alles gewoon de prullenbak in en begin ik ook met een schone lei.
Ik zag trouwens ergens bij curse-gaming.com een lijst met "2.0 ready" addons staan, die is wel handig denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Sleepie op 06-12-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

[...]

Volgens mij komt dit doordat iedereen TBC en deze patch door elkaar gebruikt, waardoor sommige dingen die pas in TBC zullen komen nu al verwacht werden. Tevens is mangle volgens mij een TBC talent die je pas op een hoger lvl krijgt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
Veel wijzigingen zijn nog steeds niet definitief en worden pas daadwerkelijk doorgevoerd zodra de uitbreiding uitkomt. De (meeste) wijzigingen komen er dus gewoon wél, het heeft dan ook weinig zin om je er voor die paar weken druk over te gaan maken.

Dat ter zijde is er door Blizzard al wel vaker gezegd dat de situatie op de test/beta servers logischerwijs niet persé overeen zal moeten komen met de uiteindelijke situatie op live realms; ze worden ook niet voor niets als test realm aangeduid. Ga in ieder geval geen appels met peren vergelijken, maar liever patch 1.12 met 2.0 - de live versies welteverstaan.

Het is niet zo dat je klasse er plotseling op achteruit is gegaan.

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Sleepie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:07:
[...]

Ik denk dat ik na patchen eerst een keertje gewoon opstart om te kijken wat er nog werkt van al m'n addons (gebruik Photek UI met nog wat extra's).
Vermoedelijk zullen aardig wat add-ons het niet meer doen, in dat geval gaat alles gewoon de prullenbak in en begin ik ook met een schone lei.
Ik zag trouwens ergens bij curse-gaming.com een lijst met "2.0 ready" addons staan, die is wel handig denk ik.
de LUA code is dusdanig veranderd dat ik je aanraad om in ieder geval met een schone lei te beginnen, ook nadat je gekeken hebt welke addons het nog doen

deze dan gewoon weer opnieuw installeren en instellen, op deze manier is ook je savedvariables weer wat opgeschoond

alle grote addon sites hebben een 2.0 compatible deel en een 2.0 upgraded deel dus curse is niet de enige

wowace.com
wowinterface.com
ui.worldofwar.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Balkz schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:15:
[...]

Veel wijzigingen zijn nog steeds niet definitief en worden pas daadwerkelijk doorgevoerd zodra de uitbreiding uitkomt. De (meeste) wijzigingen komen er dus gewoon wél, het heeft dan ook weinig zin om je er voor die paar weken druk over te gaan maken.

Dat ter zijde is er door Blizzard al wel vaker gezegd dat de situatie op de test/beta servers logischerwijs niet persé overeen zal moeten komen met de uiteindelijke situatie op live realms; ze worden ook niet voor niets als test realm aangeduid. Ga in ieder geval geen appels met peren vergelijken, maar liever patch 1.12 met 2.0 - de live versies welteverstaan.

Het is niet zo dat je klasse er plotseling op achteruit is gegaan.
Ja, ik zal er verder ook niet over klagen. Maar de patch is gewoon niet wat ik er van verwacht had. En bovendien zijn de patchnotes dus gewoon fout, en dat is dan weer een staaltje miscommunicatie van bliz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Bokkie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:19:
[...]

de LUA code is dusdanig veranderd dat ik je aanraad om in ieder geval met een schone lei te beginnen, ook nadat je gekeken hebt welke addons het nog doen

deze dan gewoon weer opnieuw installeren en instellen, op deze manier is ook je savedvariables weer wat opgeschoond
Zo bedoelde ik het inderdaad :)
Ik haal mijn addons eigenlijk altijd bij Curse weg, dus ik had (nog) niet verder gekeken.
Vreemd genoeg heb ik volgens mij een Decursive 2.0 ready voorbij zien komen ergens, ik dacht eigenlijk dat Decursive niet meer zou werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Sleepie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:27:
[...]

Zo bedoelde ik het inderdaad :)
Ik haal mijn addons eigenlijk altijd bij Curse weg, dus ik had (nog) niet verder gekeken.
Vreemd genoeg heb ik volgens mij een Decursive 2.0 ready voorbij zien komen ergens, ik dacht eigenlijk dat Decursive niet meer zou werken ?
heeft iemand mirrors voor die addons? curse gaming ligt plat qua addon download :s

ik zoek nog:
threatmeter 2
decursive
titan pannel

heb al ctmod
bigwings
raidassist

[ Voor 9% gewijzigd door Kevinp op 06-12-2006 11:35 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Kevinp schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:33:
[...]

heeft iemand mirrors voor die addons? curse gaming ligt plat qua addon download :s

ik zoek nog:
threatmeter 2
decursive
titan pannel

heb al ctmod
bigwings
raidassist
Ik denk dat de meeste addon sites vandaag plat zullen liggen , of in ieder geval slecht bereikbaar zullen zijn. Curse had daar gisteravond al flink last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:53:
[...]

elemental precision is de moeite niet meer van te nemen nu de +hit weg is, tenzij je weer met minder mana consumptie gaat werken, maar daar gaat 3% het verschil ook niet maken in frost build.
Met een firebuild is het nogsteeds aan te raden hoor. Zowel de 3 +hit als de mana reduce... Je heb nu ook een talent in de fire tree die mana verminderd op spells, dus als je die beide neemt zit je toch weer op je oude niveau van clearcasts(die ik nu ook in mijn build mis, vanavond :P)
Bokkie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:48:
Succes met je "omg_i_ran_out_out_mana_within_1_minute" nuke build.. :/ Verklaar mij eens hoe jij, ja jij, op bazen zoals patchwerk kan nuken met arcane? Woot woot, je Arcane missiles doen misschien 150% meer dmg, maar vreet ook zoveel mana meer... En dan mag je misschien bovenaan de dmg staan(de eerste minuut), maar daarna kom je toch uit op je klassieke frostbolts, en zonder een deel frost te speccen(wat je met 41 in arcane dus niet gaat halen) gimp je daar ook je zelf weer.. Go go gimpbuilds!

Ik zie hier toch heel veel arcane builds rondvliegen die GEEN improved arcane missiles erin hebben, dan ben je een dief van je eigen dmg! (geen portomonee helaas..) Iedereen weet waarom we van imp arc miss. zijn afgestapt, omdat fire toch zo wtfpwned was in pve? Als je dus nu arcane gaat speccen in pve, is die talent juist wel weer een must, anders gimp je je dmg gruwelijk(bosses met dots, bla bla)
GEEN magic absorbsion, maar wel 3 punten in de crit van AE, waarom ingodsnaam..? Hoeveel % van het pve gebeuren is aoe based? Of het is een PvP build? :P
Resistance_NL schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:03:
Zelf had ik voor mages ook al 2 builds bedacht... full fire build
Ik neem aan dat het PvE builds zijn? :X Waarom zou je ingodsnaam een PvP talent in een pve spec willen(dragons breath..) Verder lijkt deze build wel enorm op mijn build die ik vanavond ga nemen..(2/46/3, alleen iets anders ingedeeld...)

Zit alleen bij mezelf gruwelijk te twijfelen om die subtlety weg te laten, denk dat ik die alleen maar nodig ga hebben als ik arcane spec.. :)
Als deze build me vanavond niet bevalt gaan we gewoon gezellig terug naar een 17/31/3 build, blijft nog de beste imho, maar jammer dat elemental precision generfed is idd.. Dus deze worden het
17/31/3: http://www.wowhead.com/?talent-bc=Rf0E00MZxgM0fcc0xoZ0h
voor als deze build niet bevalt:
2/46/3: http://www.wowhead.com/?talent-bc=kbZxgMzfcIoeRx0h

Quotewars ftl ;(

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Jullie zijn allemaal druk bezig met addons downloaden. Ik vroeg me af of de servers alweer up zijn... Ik geloof dat het vandaag allemaal wat langer zou duren, maar ik ben toch erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
hulkie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:40:
Jullie zijn allemaal druk bezig met addons downloaden. Ik vroeg me af of de servers alweer up zijn... Ik geloof dat het vandaag allemaal wat langer zou duren, maar ik ben toch erg benieuwd!
Maintenance is al verlengd tot 15.00 CET volgens het log-in scherm van WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
[...]

Ik ben zelf ook druid, en heb de nieuwe talents gevolgd op de voet maar volgens mij heb jij de patch nog niet geinstalleerd.

Armor: Klopt het is nog steeds 360%, 450% komt pas bij TBC
HP Bonus: Geld hetzelfde voor
Barkskin: Geen idee, ik weet nu iig wel dat je het in stun kan activeren
Primal Fury en Blood Frenzy zijn WEL samengevoegd
Feline Swiftness voegt WEL de dodge bonus toe voor bear

Dus wacht voordat je onzin post ;)
Het is niet allemaal zo dramatisch maar ja er moeten nog wel wat dingen aangepast worden.

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
@Jarnotjuh

Ik kan mijn verschillen met jouw build wel even aangeven, waarom ik andere keuzes heb gemaakt.

Ik vind Pyroblast nutteloos zonder PoM en daardoor vind ik het zonde om voor Blast Wave te gaan. Ik heb improved flamestrike gekozen omdat je in PvE regelmatig AoE'd. Bovendien heeft het een goede synergie met Master of Elements. Mages zijn toppers in AoE, dus moet je altijd AoE sterk maken (mijn mening).

Burning Soul is een handig talentje, maar ik vind dat je in staat moet zijn om zelf je threat te reguleren. Als je dat voldoende kunt, dan is het een vrij nutteloos talent (hoewel je wel meer damage kunt doen zonder aggro te krijgen). Misschien zou ik zelf wel 2 punten uit Arcane Subtlety halen om deze in Burning Soul te stoppen.

Ik heb dragon's breath gekozen omdat het een handige utility-tool is, die ook nog extra damage kan verzorgen bij AoE-en. Maar het is meer voor normale instance runs, om bijvoorbeeld een priest extra te beschermen. Eigenlijk vind ik het maar een matig talent, maar het is denk ik af en toe wel nuttig.

Ik ben met wat nadenken wel overtuigd geraakt van het nutteloze effect van Arcane Sublety (zeker met warlocks in een raid)... Ik zou dan ook voor deze build gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Ik las net op ons forum dat servers pas om 15.00 up zijn

maar blizz kennende zal dit vast langer duren : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Ikke_Niels schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:45:
[...]

Ik ben zelf ook druid, en heb de nieuwe talents gevolgd op de voet maar volgens mij heb jij de patch nog niet geinstalleerd.

Armor: Klopt het is nog steeds 360%, 450% komt pas bij TBC
HP Bonus: Geld hetzelfde voor
Barkskin: Geen idee, ik weet nu iig wel dat je het in stun kan activeren
Primal Fury en Blood Frenzy zijn WEL samengevoegd
Feline Swiftness voegt WEL de dodge bonus toe voor bear

Dus wacht voordat je onzin post ;)
Het is niet allemaal zo dramatisch maar ja er moeten nog wel wat dingen aangepast worden.
_/-\o_
Dan gaan ze op de wow fora dus voor niks door het lint?
Ik heb nog niks geinstalleerd, want ik zit op mijn werk idd.
Ik wacht wel ff af dan, in plaats van nu al emo breakdown te gaan!

EDIT: Blijkbaar hebben we dan een andere patch ontvangen dan in america, want daar is dit dus niet gebeurt. Meerdere bevestigingen en daar is de patch al klaar. Hoe kom jij erbij dat die samenvoeging bijvoorbeeld wel gedaan is? Het patchen is toch nog niet klaar, of wel?

Zie ook: http://www.wowhead.com/?talent=0

[ Voor 15% gewijzigd door FireAge op 06-12-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Sleepie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:36:
[...]

Ik denk dat de meeste addon sites vandaag plat zullen liggen , of in ieder geval slecht bereikbaar zullen zijn. Curse had daar gisteravond al flink last van.
ja idd daarom vestig ik de hoop op wat tweakers met een webserver ;). Ik weet niet wat mijn @home ding trekt maar zet ze daar iig wel op voor de guild en kan linkje hier ook posten als ik compleet ben

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
FireAge schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:54:
[...]

_/-\o_
Dan gaan ze op de wow fora dus voor niks door het lint?
Ik heb nog niks geinstalleerd, want ik zit op mijn werk idd.
Ik wacht wel ff af dan, in plaats van nu al emo breakdown te gaan!
Veel mensen gaan af op andere mensen etc etc etc ;)
Maar het probleem is op de WoW websites staan OOK niet de juiste patchnotes...
En daarom zijn mensen aan het flippen, ze denken dat degene op de website van blizz de juiste zijn...

Magoed ik heb de juiste patchnotes (die ik net uit de install van de patch heb gekregen) op mijn webspace gezet, kunnen mensen de juiste lezen :P

Linky

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
je kan pvp doen wist je dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Kevinp schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:54:
[...]

ja idd daarom vestig ik de hoop op wat tweakers met een webserver ;). Ik weet niet wat mijn @home ding trekt maar zet ze daar iig wel op voor de guild en kan linkje hier ook posten als ik compleet ben
Tsja, je kunt natuurlijk pas wat aanbieden als je ze zelf eerst hebt kunnen downloaden. Helaas zit ik nu op mijn werk (erger nog, bij een klant, wat doe ik eigenlijk op tweakers.net :+ ) en kan vanavond pas downloaden. Ik vrees dat de drukte dan alleen maar erger zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij had bij mij de patch al gedownload de afgelopen paar dagen, vanochtend voor het werk de boel gepatched. Het zou moeten werken als ik thuiskom vanavond.
Naja, ongetwijfeld een maintenance die uitloopt tot het eind der tijden, maargoed.
Heb ik even de tijd om specs te verzinnen voor mijn 60's (vooral de pala, die heb ik al zolang niet meer aangeraakt dat ik niet eens meer weet hoe die uberhaupt gespecced is nu)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal niet waar zijn he, nu is het tot 3uur wachten. Goh had niemand verwacht. ;)
Welke moet ik nu downloaden?;
WoW-1.12.x-to-2.0.1-engb-patch.zip
of
WoW-partial-3.mpq-engb-2-0-1.zip

:?

Ik zie de blizzard helemaal niet meer te voorschijnen trouwens, na het afsluiten van wow. Toen die dat nog wel deed, ging het zeer langzaam overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:17:
Het zal niet waar zijn he, nu is het tot 3uur wachten. Goh had niemand verwacht. ;)
Welke moet ik nu downloaden?;
WoW-1.12.x-to-2.0.1-engb-patch.zip
of
WoW-partial-3.mpq-engb-2-0-1.zip

:?
Beiden. Je kunt ze op onderstaande link downloaden:
http://ftp.snt.utwente.nl...dofwarcraft/patches/enGB/

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ty, maakt het nog uit welke ik eerst install ? Zal ook wel weer gezellig gaan worden met de mods... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:06
Sleepie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:04:
[...]

Tsja, je kunt natuurlijk pas wat aanbieden als je ze zelf eerst hebt kunnen downloaden. Helaas zit ik nu op mijn werk (erger nog, bij een klant, wat doe ik eigenlijk op tweakers.net :+ ) en kan vanavond pas downloaden. Ik vrees dat de drukte dan alleen maar erger zal zijn.
Idee is om voordat je naar je werk gaat ff WoW op te starten. Is ie klaar als je thuiskomt ;). Had de patch al binnen en dat ik vanmorgen WoW gestart had voor ik onder de douche stapte was ie klaar toen ik er onderuit stapte. Vanavond ff addons upgraden. Had er gisteren al een hoop gedowned. Nu ligt alles plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:25:
[...]

Ty, maakt het nog uit welke ik eerst install ? Zal ook wel weer gezellig gaan worden met de mods... ;)
Idd, dit is van curse-gaming..
As you all have probably noticed, we are experiencing some serious hardware issues. These are due to the traffic increases and the system which distributes the load to the various servers malfunctioning.

We will hopefully have this resolved and working properly again before the end of the day.

Th...
Link naar 2.0 addons (als ie weer werkt) http://wow.curse-gaming.c.../world-of-warcraft-2-0-0/

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 06-12-2006 12:35 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:25:
[...]

Nee, wow-partial-2.MPQ en wow-partial-3.MPQ moet je simpelweg in \World of Warcraft\WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch plaatsen en WoW z'n werk laten doen.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm ik krijg een melding dat hij niet kan patchen als ik die partials heb gedownload en in het mapje heb gezet... Ben nu nog eens alles leeg aan het halen en nog eens te laten proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Ikke_Niels schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:00:
[...]

Veel mensen gaan af op andere mensen etc etc etc ;)
Maar het probleem is op de WoW websites staan OOK niet de juiste patchnotes...
En daarom zijn mensen aan het flippen, ze denken dat degene op de website van blizz de juiste zijn...

Magoed ik heb de juiste patchnotes (die ik net uit de install van de patch heb gekregen) op mijn webspace gezet, kunnen mensen de juiste lezen :P

Linky
Ik wacht nog even tot hij draait, want wat ik dus begrijp is dat de patchnotes niet kloppen. Ergo wat jij daar laat zien zijn wel de patchnotes van de patch, maar ze zijn niet ook werkelijk doorgevoerd!

Zie ook: http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/

en

http://forums.worldofwarc...ml?topicId=52716960&sid=1

scroll daar naar beneden tot de blue post, dan zie je wat ik bedoel.

[ Voor 8% gewijzigd door FireAge op 06-12-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Hihi ik zat al raar te kijken toen ik die .MPQ bestandjes naar binnen trok, maar nu is het duidelijk :) Nou, lekker downloaden, installeren en vanavond na het werk (zo rond 23:00, zelfde tijd als de servers waarschijnlijk up gaan ;)) lekker die nieuwe talents uitproberen (alhoewel ik ze al gezien had in de TBC beta, maar daar PvPt niemand).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rexomnium schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:44:
[...]

Nee, wow-partial-2.MPQ en wow-partial-3.MPQ moet je simpelweg in \World of Warcraft\WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch plaatsen en WoW z'n werk laten doen.
Als ik nu in die map kijk (heb zelf dus nog niets er ingezet) zie ik staan:
wow-partial-1.mpq
,, ,, ,, ,, ,, ,,2 ,, ,,
,, ,, ,, ,, ,, ,,3 ,, ,,

Alleen 3 is toch te downloaden van die site? Nu snap ik het dus even niet :)

WoW-1.12.x-to-2.0.1-engb-patch.zip Wel gewoon uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar 2 bestanden in de zip file

wow-partial-1.mpq
wow-partial-2.mpq

Is dat de verkeerde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb al heel wat mmorpgs gespeeld, maar de mate waarop in wow "onderhoud" wordt gepleegd is echt irritant. Als ik het vergelijk met andere mmorpgs die misschien 1 keer in de maand dan wel onverwachts een keer een restart krijgen. En het elke keer verlengen van de vooraangegeven tijd van het onderhoud is ook knap vervelend.

Ben ik nou de enige die er zo over denkt? of zegt niemand er wat van?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Hmm, pas 15.00 dus. Best vervelend voor de mensen die niet op werk zitten. Ik heb best vaak meegemaakt dat je toch eerder online kan komen.. Lekker elke 5 minuten blijven proberen dus ;)!

Ben benieuwd hoe het er vanavond voor staat, ik heb me niet ingeschreven voor BWL, maar ga dat als WoW alweer up is misschien toch nog maar even doen!

@ prutser: Ik vind het regelmatige onderhoud juist een ontzettend goede zaak. Er wordt continue zoveel veranderd en verbeterd... Ook elke keer weer nieuwe content! Ik heb niet heel veel ervaring met andere RPGs, maar mij hoor je niet klagen!

[ Voor 26% gewijzigd door hulkie op 06-12-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo denk ik er ook over :P Toen ik net WoW speelde vondi k het ook erg lang duren allemaal.

En ze houden zich ook nooit aan de tijd.
Vandaag zouden de server om 13.00 online zijn. Maar het loopt altijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
prutser001 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:02:
Ik heb al heel wat mmorpgs gespeeld, maar de mate waarop in wow "onderhoud" wordt gepleegd is echt irritant. Als ik het vergelijk met andere mmorpgs die misschien 1 keer in de maand dan wel onverwachts een keer een restart krijgen. En het elke keer verlengen van de vooraangegeven tijd van het onderhoud is ook knap vervelend.

1. je slikt het en speeld verder zonder erover te 'zeuren'
2. je slikt het niet en je stopt je subscription zonder erover te 'zeuren'

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 11-09 02:08
Wat vind men van deze build?

http://www.wowhead.com/?talent-bc=mE0h0bZEEooVzGssx ?

Word voorlopig even 0/46/0 maar wil uiteindelijk hiernaartoe gaan.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

prutser001 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:02:

andere mmorpg's hebben geen 5 miljard mensen die het spelen :)

en ach 1x per week maintenance is wel zo fijn, je weet tenminste altijd dat je woensdag gewoon weinig kan doen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm als ik blizzard background download start krijg ik:

Data for next patch is not availble.

Nu heb ik de patch handmatig gedownload en daar zitten 2 bestanden in.
En een 3e bestand staat op de site van student.delft ...

moet ik die ook downloaden?
en waar moet ik alle bestanden neerzetten?

IK heb ze al geprobeerd in de wow map te zetten, op het bureablad .. maar niks helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he gasten ik heb wat vraagen over wow ik speel all twee weken wow mij ch is een warrior en een rogue wetten jullie wat de voordeelen zijn van deze ch want ik weet nog niet met wel ch ik veder moet gaan.
ik hoor graag wat jullie vinden van deze class of ik better een ander ch kan maken.

met me rogue ben ik level 29 :)
en met me warrior ben ik level 16:P

en in welk realm kan ik beeste gana spellen ik hoor jullie praten oover

pvp, pve, normaal en nog wat ik weet niet wat ze allemaal betekenen.
maar ik hoor graag jullie advies over mij vraagen

alvast bedankt voor je moeite ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Atlas schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:06:
Zooo ik ben net van Arathi Higlands naar Scarlet Monastary gezwommen :P. Ja om EPL en WPL heen :D
Er zit alleen een bug in de kaart daar, je zwemt door het gedeelte boven EPL heen. Ow en afgezien van een vuurtoren ergens boven EPL is er weinig boeiends te zien daar :P
Onze guild (Devils Incarnate) gaat binnenkort weer es wat lvl1 (gnome) alts aanmaken om van IF naar SW te racen, is ook leuk :+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:18:
he gasten ik heb wat vraagen over wow ik speel all twee weken wow mij ch is een warrior en een rogue wetten jullie wat de voordeelen zijn van deze ch want ik weet nog niet met wel ch ik veder moet gaan.
ik hoor graag wat jullie vinden van deze class of ik better een ander ch kan maken.
alvast bedankt voor je moeite ;)

met me rogue ben ik level 29
en met me warrior ben ik level 16:P
de charkeuze is puur aan wat je leuk vind.. caster kan saai zijn, healen is soms spannend, veelal saai, caster zelf vind ik leuk (warlock) melee is meestal buttonbashen.. (behalve paladins, want die zijn op 60 healbots :+) rogue's zijn echt buttonbashers, alleen schijnen ze volgens triviabot maar 3 buttons nodig te hebben ^^

hunter is erg simpel om mee te beginnen, rogue krijgt later lastiger een guild omdat veel mensen die class kiezen.. als je 100% zeker een guild wil, moet je kiezen tussen: paladin, priest, druid, mage zo een beetje.. die hebben ze meestal tekort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:17:
Hmm als ik blizzard background download start krijg ik:

Data for next patch is not availble.

Nu heb ik de patch handmatig gedownload en daar zitten 2 bestanden in.
En een 3e bestand staat op de site van student.delft ...

moet ik die ook downloaden?
en waar moet ik alle bestanden neerzetten?

IK heb ze al geprobeerd in de wow map te zetten, op het bureablad .. maar niks helpt
De 3 bestanden moeten in : D:\World of Warcraft\WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch

Waarbij je de D:\World of Warcraft\ vervangt door het installatie pad van jouw WoW installatie natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:01:
[...]

Ik heb nog 4 punten over, dus ik kan FrostBite nog meepakken. Die Elemental lijkt me echter niet echt de moeite waard, eens kijken waar ik mn laatste puntje in ga stoppen dan.
Ik zou als ik jou was gewoon FrostBite meenemen, heerlijk die extra crit kans icm Shatter. En ik lig ook nog elke keer dubbel als een mob/player mij melee hit dat ze bevroren raken door de combo FrostBite + Forst Armor :P

Ik zit er zelf aan te denken om een build te nemen met 5 in Impr. Arc Miss. en de rest in Frost, of misschien zelfs alles in Frost.. Frost ftw

Edit:
Frostbite kan ook nog eens aardige 'life-saver' zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 12-09 21:56
Over de patch, ik heb zelf 4 files gedowned:

wow-final.zip
wow-partial-1.mpq
wow-partial-2.mpq
wow-partial-3.mpq

Je unzipt die wow-final.zip in je WoW dir, daar krijg je een nieuwe dir en *DAARIN* zet je die 3 partial mpq's. Dan start je WoW ff opnieuw op en de rest gaat vanzelf.

Heeft iemand goede talent calculators trouwens? Die van druid hebben allemaal nog 5 punten bij "improved moonfire" terwijl in de patch notes staat dat dit vermindert is naar 2. Wil even een leuke balance build in elkaar draaien zodat ik niet zometeen als ik het ingame doe opeens nog een puntje blijk te missen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:22:
[...]

de charkeuze is puur aan wat je leuk vind.. caster kan saai zijn, healen is soms spannend, veelal saai, caster zelf vind ik leuk (warlock) melee is meestal buttonbashen.. (behalve paladins, want die zijn op 60 healbots :+) rogue's zijn echt buttonbashers, alleen schijnen ze volgens triviabot maar 3 buttons nodig te hebben ^^

hunter is erg simpel om mee te beginnen, rogue krijgt later lastiger een guild omdat veel mensen die class kiezen.. als je 100% zeker een guild wil, moet je kiezen tussen: paladin, priest, druid, mage zo een beetje.. die hebben ze meestal tekort..
ooh okey maar volgens mij kan latter niks zonder een guild ik denk dat het wel de beste in om een van die ch te maken die jij opnoemt.
en ik how niet van range atack mannetjes in bedoel geen mage padalin is slap een in dit geval van you lijstje spreak druid mij erg veel aan.

en weeten jullie mischien in welk realm ik beste kan gaan spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik vraag me af of wij nou wel de nieuwste talents krijgen, of net als in de US die verouderde PTR patch live gaat.

Las ik hier niet eerder iets over dat de EU patch 200 MB groter was dan die van de US ? Hopelijk krijgen wij dan wel de goeie patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:28:
[...]

ooh okey maar volgens mij kan latter niks zonder een guild ik denk dat het wel de beste in om een van die ch te maken die jij opnoemt.
en ik how niet van range atack mannetjes in bedoel geen mage padalin is slap een in dit geval van you lijstje spreak druid mij erg veel aan.

en weeten jullie mischien in welk realm ik beste kan gaan spellen
paladin is een erg fijne class om mee te spelen.. tot lvl 40 zijn ze sterker dan de andere chars. paladin is melee/spell (healing dan) bedenk alleen wel, dat de classes die ik opnoem; alleen de mage overblijft (evt. warlock) die later niet hoeft te healen. druid met geluk..

warrior kan je ook doen, maar dan moet je goed weten wat je doet, want soms zijn er mensen die met een 2H lopen te tanken, (in bijv. SM, met een zwakke groep) en dan raar naar je kijken als je vraagt waar zn 1H+shield is..

offtopic:
typ aub wel een beetje nederlandse zinnen.. dus geen ch, maar char enzo.. maakt het wat leesbaarder (ook leestekens.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
naja, ik ben een beetje genaaid lijkt het.
had de patch gedownload van ftp twente, in de wow engb folder gezet, wow gestart en dan krijg ik de melding dat ik deze patch niet vanuit de language folder kan doen en dat ik wow moet opstarten vanuit de main folder.

beetje probleem dus. ik heb een franstalige versie met engels language pack. ik hoop dat de website van wow wat sneller is vanavond (zal wel niet) en dan hopen dat er een v2.0 language pack is anders mag ik in het frans gaan spelen lijkt het.

ff editje,

heb een post gevonden op wow-europe, blijkbaar heeft iedereen met een language pack problemen met patchen:

linkje

in het kort:
1> installeer de patches 1.x tot 1.12
2> installeer de patch 1.12 - 2.0 in je eigen taal (frans/duits)
3> start wow en kies in de launcher onder opties welke taal je spelen wilt
4> sluit wow af en start em weer.. dan zou het moeten werken

moet het zelf ff testen vanavond als ik thuis ben

[ Voor 33% gewijzigd door Yokidrink op 06-12-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:33:
[...]

paladin is een erg fijne class om mee te spelen.. tot lvl 40 zijn ze sterker dan de andere chars. paladin is melee/spell (healing dan) bedenk alleen wel, dat de classes die ik opnoem; alleen de mage overblijft (evt. warlock) die later niet hoeft te healen. druid met geluk..

warrior kan je ook doen, maar dan moet je goed weten wat je doet, want soms zijn er mensen die met een 2H lopen te tanken, (in bijv. SM, met een zwakke groep) en dan raar naar je kijken als je vraagt waar zn 1H+shield is..

offtopic:
typ aub wel een beetje nederlandse zinnen.. dus geen ch, maar char enzo.. maakt het wat leesbaarder (ook leestekens.)
ooh okey dan ga ik een paladin aan maken weetje mischien een goede realm en wat is verschiel tussen.
pvp en pve ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
heb nu:

Wow-partial-1.mpq -> 35.8mb
Wow-partial-2.mpq -> 617mb
Wow-partial-2.mpq -> 37.8mb

Klopt dit zo ongeveer?
verder,
Als warrior zal ik full fury gaan, met imp heroic strike en 1punt in tactical mastery
15 rage is voor mij voldoende, beetje timen en het is geen probleem

http://www.wowhead.com/?talent-bc=phZVV0VgxRVuioz

[ Voor 3% gewijzigd door BraX op 06-12-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
[url=http://www/wowhead.com]Wowhead[/url] heeft hun pagina met gewone talents geupgrade. Als ik me niet vergis staan daar nu de juiste trees in.

Wat mij meteen opviel is dat de mage talents haast gelijk zijn aan die van TBC beta en de rogue talents vrijwel gelijk blijven aan de huidige rogue talents.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!