vind het nog wel jammer dat je een 2e man ervoor nodig hebt...Bosmonster schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:42:
[...]
Cool, gratis 2-man summons? Meetings stones genoeg overal...
Ik heb precies de tegenovergestelde ervaring, ben je met een mob bezig staat er weer een hoorde achter je als je op 50% zit. Maar je hebt gelijk het hoort er gewoon bij, ik pak ze wel terug al ik geressed benDCM schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:28:
Wij koeien zijn altijd heel zachtaardig hoor. Dit in tegenstelling tot die kleine irritante gnome rogues die je aanvallen als je net met een mob aan het vechten bent. Zeer gedurft vind ik dat altijd.
Maar ja dat hoort er gewoon bij
hehe excactly my thoughtsBosmonster schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:42:
[...]
Cool, gratis 2-man summons? Meetings stones genoeg overal...
staan er bij bijvoorbeeld MC eigenlijk ook meeting stones? want dat zou wel relaxt zijn aan het begin van een raid avond. (ik heb er eigenlijk nooit opgelet)
de patch komt toch morgen?
[ Voor 3% gewijzigd door Valkyre op 05-12-2006 12:56 ]
Ik zit eigenlijk te hopen dat de RP-realms ook RP-PvP worden
Ik wordt zo ziek van de horde-ninja-looters als ik aan het herb aan het plukken ben + horde-bots dat ik er graag wat ganking voor over heb om dit soort mensen aan te pakken.
Horde-ninja, Mindblast en dan fear tussen een paar adds
En het verhaal van PvE/RP is easy-mode is ook onzin. Je wordt misschien vaker aangevallen maar hoe kan het dan dat alle high-end raidgroups die naxx gecleared hebben allen PvP-servers zijn ??
Ik wordt zo ziek van de horde-ninja-looters als ik aan het herb aan het plukken ben + horde-bots dat ik er graag wat ganking voor over heb om dit soort mensen aan te pakken.
Horde-ninja, Mindblast en dan fear tussen een paar adds
En het verhaal van PvE/RP is easy-mode is ook onzin. Je wordt misschien vaker aangevallen maar hoe kan het dan dat alle high-end raidgroups die naxx gecleared hebben allen PvP-servers zijn ??
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Het zou me niet verbazen als de hardcore players gemiddeld vaker PvP-rollen (zeg maar, allemaal) dan de casuals. Er zijn RP-PvP servers btw.sabriel schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:07:
Daarbij leer je je class veel beter kennen als je regelmatig PvP'd (of dus wordt gejumped), deze spelers reageren sneller dan degenen die nooit PvP-en imo.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 13:11 ]
Hehe. Gister begonnen in Shimmering Flats en het was alweer gelijk raak. Gelijk zo'n nare gnome rogue die ons midden in battle aanviel. Helaas was ie zo slim om eerst mij (mage) af te slachten voordat hij aan de warrior begon. Deze kon hem nog wel doodtikken gelukkig. Alleen had ik hem later weer tijdens een gevecht in mijn reet hangen. En ik maar braaf alles laten lopen ;PImdaMned schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:18:
't wordt straks leuk als horde char lvlen op trollbane. (alliance is numeriek en qua epix gezien ver in de meerderheid) Kom je daar met een paar horde chars aan in de nieuwe gebieden en dan ziet het rood van de alliance : /
Default blanke hetero
Betekend dit dat je nu 2 dezelfde wapens kan gebruiken van dezelfde BG ?- PvP rewards are no longer unique.
Geweldig! Kunnen ze de warlock class ook meteen afschaffen- Meeting Stones now function similar to a Warlock Summon spell.
- Players select party member to be summoned and right click the stone. A
second party member then clicks the portal to summon.
Nu nog portals in alle dorpen naar de grote steden en water automaten en dan kunnen de mages ook weg .
In elke city zon waterdispenserFireAge schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:17:
[...]
Geweldig! Kunnen ze de warlock class ook meteen afschaffen
Nu nog portals in alle dorpen naar de grote steden en water automaten en dan kunnen de mages ook weg .
Imdamned: you have become obsolete
Waarschijnlijk wel... Alhoewel je daar weinig aan hebt in het geval van een main hand weapon of een 2 handed weapon...BladePHQ schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:15:
[...]
Betekend dit dat je nu 2 dezelfde wapens kan gebruiken van dezelfde BG ?
Hmm, dat gaat volgens mij betekenen dat rogues even snel een tweede lobotomizer kunnen/moeten kopen
Dit noemen ze nu een learning experience. Vanzelf ga je het volgende denken: rood moet doodEbayzo schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:15:
[...]
Hehe. Gister begonnen in Shimmering Flats en het was alweer gelijk raak. Gelijk zo'n nare gnome rogue die ons midden in battle aanviel. Helaas was ie zo slim om eerst mij (mage) af te slachten voordat hij aan de warrior begon. Deze kon hem nog wel doodtikken gelukkig. Alleen had ik hem later weer tijdens een gevecht in mijn reet hangen. En ik maar braaf alles laten lopen ;P
betekend dus ook dat ik me gisteren niet heb ingehouden in tyrs hand

* ImdaMned feels the love...Kaap schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:19:
[...]
In elke city zon waterdispenser
Imdamned: you have become obsolete
[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 05-12-2006 13:23 ]
Ik vind dit wel wat hebben, constant de spanning of er niet iets langskomt om je af te maken. Zelfde als questen in ungoro, zit je steeds om je heen te kijken of er niet zo'n devilsaur langs komtEbayzo schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:15:
[...]
Hehe. Gister begonnen in Shimmering Flats en het was alweer gelijk raak. Gelijk zo'n nare gnome rogue die ons midden in battle aanviel. Helaas was ie zo slim om eerst mij (mage) af te slachten voordat hij aan de warrior begon. Deze kon hem nog wel doodtikken gelukkig. Alleen had ik hem later weer tijdens een gevecht in mijn reet hangen. En ik maar braaf alles laten lopen ;P
Tevens is het grote voordeel van PVP-servers inerdaad dat je bots gewoon af kan maken.
Komende raids naar MC/BWL/AQ/Naxx:
Raidleader: Please summon those we missing Warlocks
Warlocks: Walk to a meetingstone and summon yourself
Raidleader: Please summon those we missing Warlocks
Warlocks: Walk to a meetingstone and summon yourself
Er zullen 15 mensen minder kunnen spelen in instances, dit kun je oplossen door mensen niet altijd online te laten komen, maarja, in de meeste guilds wil iedereen dkp (--> epics). En ja zelfs t1 gaat mee tot lvl 70 maar ze kunen gereplaced worden door betere spullen in de eerste instances in tbc. Voor t3 gelden lvl 65 spullen in TBC. En nu, zo VOOR tbc uit is is het vrij nutteloos om naxx te doen behalve plezier. En als je lvl 70 bent heeft blizzard er vast wel iets voor verzonnen dat je iets in naxx kan krijgen idd.sabriel schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:58:
[...]
Ik begrijp niet dat iedereen meteen maar zegt dat er 15 mensen weg moeten.
Ik raid 6 dagen per week, soms vanaf het begin, soms val ik halverwege in. Vaak omdat ze priests tekort hebben. Ik zal blij zijn als ik maar 3-4 dagen hoef te raiden zodat ik ook wat tijd heb om andere dingen te doen.
T3 gaat mee tot level 70 wordt gezegd, dus waarom zou een raidgroup nog naxx doen, als je T4/5 kan halen. Enigste reden die ik kan bedenken is dat blizzard items in Naxx heeft gestopt die je nodig hebt voor T4/5. Zomaar een gedachte.
lvl 65 komt overeen met lvl 30. ALs ik op lvl 1 lvl 30 gear zou kunnen krijgen omdat blizzard het niet mogelijk maakte om te lvl'en had ik het ook gedaan. Ok het is neit nodig, maar het maakt instances waar je in TBC mee begint wel eens stuk makkelijker.BonzO schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:24:
[...]
Er zullen 15 mensen minder kunnen spelen in instances, dit kun je oplossen door mensen niet altijd online te laten komen, maarja, in de meeste guilds wil iedereen dkp (--> epics). En ja zelfs t1 gaat mee tot lvl 70 maar ze kunen gereplaced worden door betere spullen in de eerste instances in tbc. Voor t3 gelden lvl 65 spullen in TBC. En nu, zo VOOR tbc uit is is het vrij nutteloos om naxx te doen behalve plezier. En als je lvl 70 bent heeft blizzard er vast wel iets voor verzonnen dat je iets in naxx kan krijgen idd.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Dude, waar speel je het spel anders voor? Pixels?BonzO schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:24:
[...]
En nu, zo VOOR tbc uit is is het vrij nutteloos om naxx te doen behalve plezier.
Jeez, volgens mij denken sommige echt dat het werk is ....
Ik denk dat veel mensen op lvl 60 meer bezig zijn met phat lewt bij elkaar sprokkelen dan dat ze "het spel" ervaren.SMulTiE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:11:
[...]
Dude, waar speel je het spel anders voor? Pixels?
Ik heb mezelf er trouwens ook al op betrapt dat ik vanaf lvl 45-ish de quest outlines nauwelijks meer las en puur skimde wat ik moest doen "ow 10x die en dat ding verzamelen, dat en dat beest killen". Ik zit er nu aan te denken een alt te rollen, en dan van begin tot eind de quests te lezen en mezelf te verliezen in de achtergrondverhalen van WoW (ik ben er serieus van overtuigd dat als je alles wil zien/doen, je een paar jaar /played nodig hebt).
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Welcome to MMORPG's. Dit is in vrijwel de meeste MMORPG's zo.SMulTiE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:11:
[...]
OOwww, dan is het goedKaap schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:18:
[...]
Welcome to MMORPG's. Dit is in vrijwel de meeste MMORPG's zo.
Verwijderd
Heh, kijk maar eens naar Second Life, nauwelijks een spelletje te noemen imo.
Er liggen ook erg veel boeken in het spel die je door kunt bladeren en welke je verder niet nodig hebt voor de gameplay. Vaak leuke lore.Seraphin schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:16:
[...]
Ik denk dat veel mensen op lvl 60 meer bezig zijn met phat lewt bij elkaar sprokkelen dan dat ze "het spel" ervaren.
Ik heb mezelf er trouwens ook al op betrapt dat ik vanaf lvl 45-ish de quest outlines nauwelijks meer las en puur skimde wat ik moest doen "ow 10x die en dat ding verzamelen, dat en dat beest killen". Ik zit er nu aan te denken een alt te rollen, en dan van begin tot eind de quests te lezen en mezelf te verliezen in de achtergrondverhalen van WoW (ik ben er serieus van overtuigd dat als je alles wil zien/doen, je een paar jaar /played nodig hebt).
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 14:34 ]
Quest outlines?Ik heb mezelf er trouwens ook al op betrapt dat ik vanaf lvl 45-ish de quest outlines nauwelijks meer las
Je gaat me toch niet vertellen dat er een verhaal zit achter al die opdrachten die je moet doen wel?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
dat is onlosmakelijk met elkaar verbonden. Zonder phat loot geen (nieuwe) spel ervaring. Probeer als valor tank laten we zeggen patchwerk te tanken... dat kan niet. Dus je moet die phat loot dan krijgen.Seraphin schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:16:
[...]
Ik denk dat veel mensen op lvl 60 meer bezig zijn met phat lewt bij elkaar sprokkelen dan dat ze "het spel" ervaren.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Hoe wil je anders t3 krijgen als je niet elke week hetzelfde over en over doet tot eindelijk jouw loot dropped & dan ook nog hopen dat jij hoog genoeg kunt gaan met je dkp. Rpg's aka Role Playing Game's = spelen in een rol, in een normaal leven wil je zo hoog mogelijk komen en daar heb je vaak wel een aantal jaar voorover, in een rpg op een bepaalde schaal ook.SMulTiE schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:11:
[...]
Mijn punt met die post is dat je voor Naxxramas week in week uit niet de moeite hoeft te doen voor loot en geloof me, als je KT gedowned hebt en je bent verder elke keer aanwezig in de raids doe je WoW niet meer voor je plezier maar meer als verslaving.
[ Voor 17% gewijzigd door BonzO op 05-12-2006 15:07 ]
mensen zijn zo bang "ja me lvl 60 naxx epics worden op lvl 67 vervangen door greens"
ja en? je hebt je Tier1 toch ook vervangen door naxx items
je hebt dus al op lvl 60 items waarmee je practisch tot lvl 70 kan doorlevellen
i don't see the f****** problem
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nee, dat probleem zie ik dus ook niet.
Het enige wat ik kan bedenken is dat mensen bang zijn een vermeende status te verliezen op de server.
Om op eenzelfde niveau te komen zullen ze zich dus moeten bewijzen, en kennelijk zit daar angst
Het enige wat ik kan bedenken is dat mensen bang zijn een vermeende status te verliezen op de server.
Om op eenzelfde niveau te komen zullen ze zich dus moeten bewijzen, en kennelijk zit daar angst
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ja min of meer zeker. Je bent namelijk na een grote oorlog in het spel gekomen. Dingen zijn vernield, of ze zijn bezig met het opbouwen ervan. De quests gaan hierover. Zorg dat je threats uitroeit. Belangrijke berichten overbrengt naar plaatsen. Enz..enz..Snuffel schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:33:
[...]
Quest outlines?
Je gaat me toch niet vertellen dat er een verhaal zit achter al die opdrachten die je moet doen wel?
Ik speel het nu sinds kort officieel, en kom van een USA PS af. Dan weet je vaak wel snel hoe dingen werken en waar alles te vinden is. En een beetje lezen kan ook geen kwaad. (de lore)
Vaak is alleen maar grinden wel sneller, maar questen breekt zeker de saaiheid van het grinden.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
idd, het voornaamste voordeel wat echt merkbaar gaat zien is dat mensen met naxx gear veel beter/sneller gaan lvl'en. :-)Bokkie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:14:
mensen zijn zo bang "ja me lvl 60 naxx epics worden op lvl 67 vervangen door greens"
Als je de tijd heb moet je eens Warcraft III frozen throne gaan spelen. De hele verhaal lijn is super leuk als je WOW speelt. ALLE steden zijn te herkennen, en de opbouw van durotar word helemaal besproken. Je doet opdrachten voor Thrall en ziet ogrimar in opbouw.
In een van mijn eerdere posts ging het dan dus ook over dat veel guilds opbreken om die "reden".Bokkie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:14:
"ja me lvl 60 naxx epics worden op lvl 67 vervangen door greens"
Verwijderd
Dat komt dan niet alleen door de gear, maar ook omdat dit nu net de hardcore players zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:23:
idd, het voornaamste voordeel wat echt merkbaar gaat zien is dat mensen met naxx gear veel beter/sneller gaan lvl'en. :-)
Ik zeg altijd maar zo............Tis een MMORPG en in MMORPG's veranderen dingen. Hier is niks aan te doen en ik vind dat juist wel leuk. Wordt schijtziek van al die posts over die gear enzo. Als je er niet mee kunt leven speel dan geen MMORPG en ga lekker wat anders doen.
I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.
En dat maakt onze guild sterker...BonzO schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:27:
[...]
In een van mijn eerdere posts ging het dan dus ook over dat veel guilds opbreken om die "reden".
We zitten nu op 70 lvl 60's
We gaan hopelijk morgen met de nieuwe talents ZG in...
En attunement richting TBC doen
Wij zien er wel voordeel in.... de nieuwe patch... TBC in januari...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Volgens mij wordt het raiden vanaf patch en tot TBC nog even heel makkelijk, voornamelijk omdat de hot's stacken, maar ook door de dps-boost. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen eerlijk gezegd. En over de nieuwe instance-cap van 25 man maak ik me nog niet echt zorgen. We raiden toch 7 dagen per week, dan raid iedereen maar even een dage minder. Door "natuurlijk verloop" wordt dat uiteindelijk wel weer rechtgetrokken.
junglebeast schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:23:
[...]
Ja min of meer zeker. Je bent namelijk na een grote oorlog in het spel gekomen. Dingen zijn vernield, of ze zijn bezig met het opbouwen ervan. De quests gaan hierover. Zorg dat je threats uitroeit. Belangrijke berichten overbrengt naar plaatsen. Enz..enz..
Ik speel het nu sinds kort officieel, en kom van een USA PS af. Dan weet je vaak wel snel hoe dingen werken en waar alles te vinden is. En een beetje lezen kan ook geen kwaad. (de lore)
Vaak is alleen maar grinden wel sneller, maar questen breekt zeker de saaiheid van het grinden.

Volgens mij had Snuffel het hier over.
Dat gear farmen en progress met elkaar verbonden zijn snap ik, maar ik krijg de indruk dat veel mensen al geen idee meer hebben wat die rare beesten in AQ40 toch zijn, en waarom de Nelf's zo'n hekel aan ze hebben.....
@Gerwen: Ik denk dat Hunters niet zo blij zijn met de "boost" van deze patch.
*nog weer een editje*
"We Brake For Nobody"... lache naam voor een guild, maar dan eik wel voor Horde aangezien die de SUV van de mounts hebben (Bigass Kodo
Bij ons (Kul Tiras Horde) loopt een guild rond met de naam "HLEPoneoneone" (geen typefout), ook erg grappig
[ Voor 26% gewijzigd door Seraphin op 05-12-2006 15:51 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
hey iemand gespot die ook op aggramar zit! Ik zit daar ook Bonz0, 60NE hunter in de guild We Brake For Nobody, genaamd Rovanporo
Welke dps boost voor warriors/rogues ?Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:35:
Volgens mij wordt het raiden vanaf patch en tot TBC nog even heel makkelijk, voornamelijk omdat de hot's stacken, maar ook door de dps-boost
[ Voor 76% gewijzigd door ImdaMned op 05-12-2006 16:00 . Reden: ter verduidelijking ]
Eerder DPS nerf voor Warriors en vooral Rogues.ImdaMned schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:40:
Welke dps boost voor warriors/rogues ?
Verdomme

Ja zag het ook wel.
[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 05-12-2006 15:50 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
DPS boost? Alle melee wordt generfed (weapon skill) en hunters krijg nog even een schop na.
Als dit nou tot gevolg had dat alle bots zouden verdwijnen.. Maar nee, bot-spec wordt wel beter
Als dit nou tot gevolg had dat alle bots zouden verdwijnen.. Maar nee, bot-spec wordt wel beter

Verwijderd
De hunters moeten het nog even zien, maar zoals altijd wordt er teveel gezeurd (hunters zuchten onder een grote hoeveelheid noobs). Wat betreft de terechte opmerkingen is er aardig goed naar de spelers geluisterd als ik de nieuwe talents zo bekijk, we zullen dus zien. We zijn iig niet generfed, en de builds die er nu komen zijn ook meer echt verschillend, met per build eigen gear (ipv agi > all).Seraphin schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:39:
@Gerwen: Ik denk dat Hunters niet zo blij zijn met de "boost" van deze patch.
Hunter's mark buff is ook cool (bonus ook voor melee nu), dan wordt die niet meer domweg genegeerd. Andere kant is dat men waarschijnlijk alles gaat marken en dat de organiserende functie ervan misschien was verloren gaat.
Ik zie het wel positief tegemoet hoor =)
@ QuarK: Waar krijgen wij een schop na dan? Heb ik iets gemist?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 15:54 ]
Bij ons op de server hebben een aantal guilds ook een grappige naam:"We Brake For Nobody"... lache naam voor een guild, maar dan eik wel voor Horde aangezien die de SUV van de mounts hebben (Bigass Kodo)
* Exalted with your mom
* My other server is offline
* Tauren where it Counts
Verwijderd
niet noodzakelijk hoor. zit zelf in PVE raiding guild. wij zijn geen hardcore, maar zitten wel aan the 4HM in naxx. We raiden 4-5 keer per week, beginnen tussen 19.00-20.00 en stoppen tussen 22.30-23.30. Dus wij zitten toch wel redelijk ver in naxx ondertussen zonder totaal hardcore te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:28:
[...]
Dat komt dan niet alleen door de gear, maar ook omdat dit nu net de hardcore players zijn.
ik klaag niet met men dpsadin met 313 wapenskillRaseriaN schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:42:
[...]
VerdommeDaar gaat mn Human Rogue, met zn 310 Weaponskill
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 16:32 ]
is het trouwens mogelijk om na het maken van de guild nog de naam te veranderen? Dus als er al leden inzitten enzo..
Verwijderd
Lord Kazzak zal het zijn die de poort zal openen, er zijn wel geruchten dat dit een world event zal worden, vermits er een "epic battle at the gates" zal worden gehouden, outlands kant dan. Lord Kazzak zelf zal de poort openen en erdoor vluchten naar de outlands, waarna er dus 2 lord kazzak's zijn. De gewone lord kazzak in blasted lands & demon lord kazzak in de outlands (staat op video google)Hooli-gan schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:31:
[...]
Heb ik iets gemist? Attunement voor TBC
Hahahahaa...yeah rightVerwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:26:
ik klaag niet met men dpsadin met 313 wapenskill
Anyways, ook voor jou word het generfed (de hele weaponskill range word generfed)
Maarja, dat wist je natuurlijk al (*kuch* DPSadin...Whaahahahhaa)
Verwijderd
Kazzak exploiter, zou gebanned moeten worden voor duping imo.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:43:
[...]
Lord Kazzak zal het zijn die de poort zal openen, er zijn wel geruchten dat dit een world event zal worden, vermits er een "epic battle at the gates" zal worden gehouden, outlands kant dan. Lord Kazzak zelf zal de poort openen en erdoor vluchten naar de outlands, waarna er dus 2 lord kazzak's zijn. De gewone lord kazzak in blasted lands & demon lord kazzak in de outlands (staat op video google)
Hoeveel mensen zitten er nou eigenlijk op 1 realm, voordat er een queue komt?
disbanden en een nieuwe guild met de goeie naam registreren. renamen is onmogelijk zelf te doen en GM's doen het niet tenzij de guildname in strijd is met de naming policy.Thrilled schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:31:
is het trouwens mogelijk om na het maken van de guild nog de naam te veranderen? Dus als er al leden inzitten enzo..
Ja, we raiden nu 5 dagen per week 40-man (BWL, AQ40, 3 dagen Naxx), en tussendoor de rest zo'n beetjeVerwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:41:
Maegrim, gaan jullie gewoon verder als guild in TBC ? En hoevaak raiden jullie nu per week ? Misschien maar eens gaan applyen
Ik vroeg me af hoe PvP is op jullie realm. Bij ons is het zo dat bijna alle BGs (vooral AV) altijd gewonnen wordt door de Hordes.
Reden hiervan is vooral de Racials van de Hordes die puur gefocussed zijn op PvP:
Stun resist, Fear resist, Endurance (extra HP) maken de Hordes superieur. Alliances hebben racials die beter zijn voor PvE zoals Reputation bonus, Shadowmelt, Finding treasures etc.
Ander punt is natuurlijk de shamans, die zwaar overpowered zijn en echt alles kunnen wat andere classes ook kunnen, vaak nog beter ook.
Nu heb ik dit besproken met spelers op mijn realm en die zeggen dat het typisch iets is van onze realm, want op de meeste realms zijn de Alliances juist superieur aan de Hordes en wordt AV juist vaker door de Alliances gewonnen. Dus ik vroeg me af of dat zo is...
Reden hiervan is vooral de Racials van de Hordes die puur gefocussed zijn op PvP:
Stun resist, Fear resist, Endurance (extra HP) maken de Hordes superieur. Alliances hebben racials die beter zijn voor PvE zoals Reputation bonus, Shadowmelt, Finding treasures etc.
Ander punt is natuurlijk de shamans, die zwaar overpowered zijn en echt alles kunnen wat andere classes ook kunnen, vaak nog beter ook.
Nu heb ik dit besproken met spelers op mijn realm en die zeggen dat het typisch iets is van onze realm, want op de meeste realms zijn de Alliances juist superieur aan de Hordes en wordt AV juist vaker door de Alliances gewonnen. Dus ik vroeg me af of dat zo is...
Ja, want die is echt ZO imbah voor PvE, iedere NE gebruikt hem bij elke battle, minstens!MysticSnake schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:58:
Alliances hebben racials die beter zijn voor PvE zoals Reputation bonus,Shadowmelt, Finding treasures etc.
Alliance > horde, vooral in AV
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Alliance wint bijna alle AVs omdat de hele map ruk is, en racials als reden gebruiken is zo 2 jaar terug.MysticSnake schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:58:
Ik vroeg me af hoe PvP is op jullie realm. Bij ons is het zo dat bijna alle BGs (vooral AV) altijd gewonnen wordt door de Hordes.
Leer je paladins eens te healen en voila
Verwijderd
Lekker dan, net mn guild gedisband 
Echt geen idee wat ik nou moet doen, transferren naar een andere guild of wachten op TBC en spelen met vrienden op alts.
Qwaz is erg verdrietig...
Echt geen idee wat ik nou moet doen, transferren naar een andere guild of wachten op TBC en spelen met vrienden op alts.
Qwaz is erg verdrietig...
Ey! Mijn treasure finding skill heeft me anders al wel duizenden gold pieces opgeleverd waardoor ik nu betere pve gear heb!11jarnotjuh schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:12:
[...]
Ja, want die is echt ZO imbah voor PvE, iedere NE gebruikt hem bij elke battle, minstens!
Alliance > horde, vooral in AVBij de andere BG's ligt het er een beetje aan wat voor een team ze hebben, classverhouding.. En bij AB is het gewoon blacksmith = win. Valt weinig over te zeggen dus.
Hm ja, om het niet helemaal als een zo-zo post te laten staan dan nog maar de mededeling dat ik eindelijk Widow's Remorse heb
[ Voor 14% gewijzigd door HolyCorn op 05-12-2006 19:06 ]
dat wapen is MEGA imba.. zag em vandaag met een 15 agi enchant.. dan is het echt een ziek tank wapen..HolyCorn schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:47:
[...]
Ey! Mijn treasure finding skill heeft me anders al wel duizenden gold pieces opgeleverd waardoor ik nu betere pve gear heb!11
Hm ja, om het niet helemaal als een zo-zo post te laten staan dan nog maar de mededeling dat ik eindelijk Widow's Remorse heb
Mja, daarom heb ik er ook 15 agi opBootVluchteling schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:40:
[...]
dat wapen is MEGA imba.. zag em vandaag met een 15 agi enchant.. dan is het echt een ziek tank wapen..
om ff terug te komen op de discussie van transfer PvE-> PvP
hoe groot achtten jullie de kans dat dit nog een keer open gezet gaat worden..? iig iets bijvoorbeeld 60's only ofzo.. (tót BC) die mensen hebben al geleveld..
nooit. Vanwege het feit dat je dus sneller leveled op een PvE server je ook meer tijd hebt om gear/gold verzameld te hebben.BootVluchteling schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:47:
[...]
om ff terug te komen op de discussie van transfer PvE-> PvP
hoe groot achtten jullie de kans dat dit nog een keer open gezet gaat worden..? iig iets bijvoorbeeld 60's only ofzo.. (tót BC) die mensen hebben al geleveld..
Zooo ik ben net van Arathi Higlands naar Scarlet Monastary gezwommen
. Ja om EPL en WPL heen 
Er zit alleen een bug in de kaart daar, je zwemt door het gedeelte boven EPL heen. Ow en afgezien van een vuurtoren ergens boven EPL is er weinig boeiends te zien daar
Er zit alleen een bug in de kaart daar, je zwemt door het gedeelte boven EPL heen. Ow en afgezien van een vuurtoren ergens boven EPL is er weinig boeiends te zien daar
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Hoe bedoel je, sneller leveled?M1lamb3r schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:53:
[...]
nooit. Vanwege het feit dat je dus sneller leveled op een PvE server je ook meer tijd hebt om gear/gold verzameld te hebben.
meer exp per kill of gewoon vanwege het gank gehalte?
Het gank gehalte ;PKillion schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:35:
[...]
Hoe bedoel je, sneller leveled?
het gank-gehalte.. toch vind ik het niet echt een zwaar wegend feit om het tegen te houden.. hoeveel mensen gaan nou op een PvE server iets lvlen, om die later te transferren?Killion schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:35:
[...]
Hoe bedoel je, sneller leveled?

Verwijderd
Weet iemand nog een leuke build voor morgen?
(sword en/of dagger)
En hoe zit dat precies, als we morgen inloggen, zijn de talent points al gereset? of moeten we eerst met de trainer praten
(sword en/of dagger)
En hoe zit dat precies, als we morgen inloggen, zijn de talent points al gereset? of moeten we eerst met de trainer praten
als je inlogt heb je 31 nieuwe puntjes te besteden, maar er is ruimte voor 41 punten voor TBC.. (deze 10 punten haal je natuurlijk pas @ lvl 70)Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:08:
(sword en/of dagger)
de nieuwe tree is er dus wel, maar de top tiers kan je denk ik nog niet halen? weet ff niet precies hoe het werkt..
Volgens mij zijn ze dan automatisch gereset.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:08:
(sword en/of dagger)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
nu 51 points, in tbc 61BootVluchteling schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:10:
[...]
als je inlogt heb je 31 nieuwe puntjes te besteden, maar er is ruimte voor 41 punten voor TBC.. (deze 10 punten haal je natuurlijk pas @ lvl 70)
de nieuwe tree is er dus wel, maar de top tiers kan je denk ik nog niet halen? weet ff niet precies hoe het werkt..
* BootVluchteling does

my bad.. iig, het andere gedeelte klopt afaik.. betreft die nieuwe LFG systeem.. hulde! (als het werkt iig)
Verwijderd
En ik lees veel dat rogues erop achter uitgaan in TBC.
En is een sword build nog steeds goed morgen @ de patch
ik kan echt geen nieuwe builds vinden ...
als iemand nog wat nieuwe builds voor morgen .. graag!
Oorzaak van disband?Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:18:
Lekker dan, net mn guild gedisband
Qwaz is erg verdrietig...![]()
Verwijderd
Jawel, die top tiers kun je morgen ook al halen hoor. Gewoon 41 punten spenderen in 1 treeBootVluchteling schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:10:
[...]
als je inlogt heb je 31 nieuwe puntjes te besteden, maar er is ruimte voor 41 punten voor TBC.. (deze 10 punten haal je natuurlijk pas @ lvl 70)
kan ej dus ook al die imba pet als warlock halen..? of die imba magic curse van warlocks in de affliction tree?Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:35:
[...]
Jawel, die top tiers kun je morgen ook al halen hoor. Gewoon 41 punten spenderen in 1 tree
Verwijderd
Ja, dat dacht ik toch wel. Of zit ik compleet verkeerd?BootVluchteling schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:38:
[...]
kan ej dus ook al die imba pet als warlock halen..? of die imba magic curse van warlocks in de affliction tree?
Jij vind het geen zwaarwegende reden, blizzard en de mensen die op een pvp realm spelen dus wel : PBootVluchteling schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:35:
[...]
het gank-gehalte.. toch vind ik het niet echt een zwaar wegend feit om het tegen te houden.. hoeveel mensen gaan nou op een PvE server iets lvlen, om die later te transferren?
Je hebt helemaal gelijk. Je kan gewoon de nieuwe top tier talents speccen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:46:
[...]
Ja, dat dacht ik toch wel. Of zit ik compleet verkeerd?
Mijn hunter krijgt dus gewoon the beast within.
Op de Public testrealm beviel deze spec me wel: Hunter Lvl 60
Wat uiteindelijk op lvl 70 dan gaat worden
Heb iig veel zin in de nieuwe patch
Van ene kant, laat maar komen! Gratis HK'sImdaMned schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:13:
[...]
Jij vind het geen zwaarwegende reden, blizzard en de mensen die op een pvp realm spelen dus wel : P
Sowieso geef ik Blizzard gelijk, PvE levelt serieus vele maten makkelijker dan op een PvP server.
Hoeveel tijd ik wel niet kwijt ben met corpserunnen en het ganken van andere mensen
Vooral met het ganken dan, corpse runnen gaat vlotter dan ganken ;-)RaseriaN schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:38:
[...]
Van ene kant, laat maar komen! Gratis HK's
Sowieso geef ik Blizzard gelijk, PvE levelt serieus vele maten makkelijker dan op een PvP server.
Hoeveel tijd ik wel niet kwijt ben met corpserunnen en het ganken van andere mensen
Hey Tweakers,
Ik en een vriend willen naar een andere server omdat deze ons niet echt bevalt, we zijn allebei erg active (als TBC uitkomt). En vroegen ons af of er misschien nog een Guild naar members opzoek is, het liefst met een Nederlandse basis maar dat hoeft natuurlijk niet. Transfer is zo te zien geen probleem.. We willen gewoon weer in een leuke end-game guild komen waar we lekker kunnen raiden. Het gaat trouwens over een Priest (holy
) en een Rogue (Horde). Dus als iemand nog een plaatsje heeft in zijn guild, of weet nog een toepasselijke guild voor ons zou hij dan aub zo vriendelijke kunnen zijn om mij een pm-etje te sturen of een berichtje achter te laten? Alvast bedankt!
Ik en een vriend willen naar een andere server omdat deze ons niet echt bevalt, we zijn allebei erg active (als TBC uitkomt). En vroegen ons af of er misschien nog een Guild naar members opzoek is, het liefst met een Nederlandse basis maar dat hoeft natuurlijk niet. Transfer is zo te zien geen probleem.. We willen gewoon weer in een leuke end-game guild komen waar we lekker kunnen raiden. Het gaat trouwens over een Priest (holy
Zit je op een pvp of rpg server?blix schreef op woensdag 06 december 2006 @ 01:28:
Hey Tweakers,
Ik en een vriend willen naar een andere server omdat deze ons niet echt bevalt, we zijn allebei erg active (als TBC uitkomt). En vroegen ons af of er misschien nog een Guild naar members opzoek is, het liefst met een Nederlandse basis maar dat hoeft natuurlijk niet. Transfer is zo te zien geen probleem.. We willen gewoon weer in een leuke end-game guild komen waar we lekker kunnen raiden. Het gaat trouwens over een Priest (holy) en een Rogue (Horde). Dus als iemand nog een plaatsje heeft in zijn guild, of weet nog een toepasselijke guild voor ons zou hij dan aub zo vriendelijke kunnen zijn om mij een pm-etje te sturen of een berichtje achter te laten? Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Pompiedom op 06-12-2006 01:39 ]
We create our own reality
PvP, Boulderfist
Ik zelf heb een 60 Rogue met MC gear (tot BWL gedaan) en een Hunter met MC epics. (Verkocht)Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 01:41:
ervaring / gear zou denk ik ook wel handig zijn
just my 2 cents though
Maat van me heeft een Rogue met ZG/MC gear en een ZG geared priest (deze ga ik nu spelen).
Ik weet dat de gear nou niet bepaald boeiend is, maar nu TBC eraan komt worden de epics toch spoedig vervangen voor lvl62 blue's. Zo te zien hebben we wel enige (best veel?) ervaring met het spel en hebben we wij dus ook goed inzicht van het spel
[ Voor 8% gewijzigd door blix op 06-12-2006 01:45 ]
Mooie timing, kwartiertje voordat de server off ging m'n lock naar 29 gedinged. Heb nu in vier dagen 19-29 gedaan, niet verkeerd. Hopen dat ik nu niet m'n standaard dip krijg die ik normaal tussen 30 en 45 heb, wil eigenlijk over een week of twee, drie op 45 zitten.
Mijn dip voor mijn lock (nu lvl 49 naast een lvl 60 Holydin/ Loladin) zat rond 41-49. Alle quests al gedaan (imba locks
) en dus alleen nog de zware elites over. Tja dan nog maar es ZF

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik zou het ook niet eerlijk vinden. Vandaag was ik in Silithus en een Horde Undead priest en ik (Human Warlock) zagen een Black lotus...ik was eerder en op een PvE realm zou ik hem dus ook eerder hebben. Nu werd het natuurlijk een gevecht en uiteindelijk verloor ik (Undead Priests zijn meester in Fear-resists natuurlijk) dus een Black Lotus gemist. Dit is maar even een voorbeeld dat spelen op een PvE realm veel voordelen kent als het gaat om dit soort dingen. Dus een PvE ---> PvP switch zou ik niet toejuichen.M1lamb3r schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:53:
[...]
nooit. Vanwege het feit dat je dus sneller leveled op een PvE server je ook meer tijd hebt om gear/gold verzameld te hebben.
en anders was jij te laat en was er niets dat je er tegen on doen, en op een PvP realm wel weer, beetje krom wat je zegt dusMysticSnake schreef op woensdag 06 december 2006 @ 01:55:
[...]
Ik zou het ook niet eerlijk vinden. Vandaag was ik in Silithus en een Horde Undead priest en ik (Human Warlock) zagen een Black lotus...ik was eerder en op een PvE realm zou ik hem dus ook eerder hebben. Nu werd het natuurlijk een gevecht en uiteindelijk verloor ik (Undead Priests zijn meester in Fear-resists natuurlijk) dus een Black Lotus gemist. Dit is maar even een voorbeeld dat spelen op een PvE realm veel voordelen kent als het gaat om dit soort dingen. Dus een PvE ---> PvP switch zou ik niet toejuichen.
Mijn druid is nu lvl 18, van 10 naar 20 gaat echt te traag, blij als ik cat-form heb
Lol, ben een weekje geleden ofzo een guild gestart op mijn 'andere' server voor als Terenas weer es down is.. de naam: "My Server is Down"Resistance_NL schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:04:
[...]
Bij ons op de server hebben een aantal guilds ook een grappige naam:
* Exalted with your mom
* My other server is offline
* Tauren where it Counts
http://www.wowhead.com/?talent-bc=whe0oxZMeVbbVzx0ho <- swordspecVerwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:34:
En ik lees veel dat rogues erop achter uitgaan in TBC.
En is een sword build nog steeds goed morgen @ de patch
ik kan echt geen nieuwe builds vinden ...
als iemand nog wat nieuwe builds voor morgen .. graag!
Aangezien ik de komende tijd alleen maar wil gaan pvpen op mijn mage ben ik op deze build uitgekomen:
http://www.wowhead.com/?talent-bc=kZEgGzb0cReRt0h
Zoals je ziet full fire, voor deze patch was ik elemental (30 fire/21 frost) maar ik merkte de laatste tijd dat ik iceblock niet zo heel veel meer gebruik. En zonder shatter crit ik de laatste tijd ook wel genoeg. Ik ga gewoon deze build uit proberen en als ik toch de utilities van de ice talents ga missen switch ik denk ik terug naar deze build:
http://www.wowhead.com/?talent-bc=RZtgGzb0cRhZchGho0xo
kritiek is welkom!
Zoals je ziet full fire, voor deze patch was ik elemental (30 fire/21 frost) maar ik merkte de laatste tijd dat ik iceblock niet zo heel veel meer gebruik. En zonder shatter crit ik de laatste tijd ook wel genoeg. Ik ga gewoon deze build uit proberen en als ik toch de utilities van de ice talents ga missen switch ik denk ik terug naar deze build:
http://www.wowhead.com/?talent-bc=RZtgGzb0cRhZchGho0xo
kritiek is welkom!
Je mist mijn punt. Het was een voorbeeld om het verschil tussen PvE en PvP aan te duiden.addictive schreef op woensdag 06 december 2006 @ 01:57:
[...]
en anders was jij te laat en was er niets dat je er tegen on doen, en op een PvP realm wel weer, beetje krom wat je zegt dus
Mijn druid is nu lvl 18, van 10 naar 20 gaat echt te traag, blij als ik cat-form heb
Door dit verschil vind ik niet dat PvE ---> PvP mogelijk moet zijn, doorgaans is een PvP realm veel moeilijker omdat je ook door de Hordes kan worden lastig gevallen (ook bij escort-quests, hunter-quests, etc.). Dat je zelf ook Hordes kun lastig vallen kan in je voordeel werken maar is meestal is het tijdrovend en nutteloos. Over het algemeen kun je daardoor niet sneller levellen.
gisteravond nog totdat ik ging maffen AB gedaan
shitload aan marks in mijn mailbox
hoop dat ze er vanmiddag nog inzitten ^^
addon sites zullen wel weer lekker gehammerd worden denk ik
shitload aan marks in mijn mailbox
addon sites zullen wel weer lekker gehammerd worden denk ik
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
OMG GRATZ!!!HolyCorn schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:47:
[...]
Ey! Mijn treasure finding skill heeft me anders al wel duizenden gold pieces opgeleverd waardoor ik nu betere pve gear heb!11
Waarom voor pvp de ultieme pve talent gekozen? Stop die 3 punten van elemenal precision in improved scorch / playing with fire. Burning sould is ook niet echt handigebborazor schreef op woensdag 06 december 2006 @ 02:10:
Aangezien ik de komende tijd alleen maar wil gaan pvpen op mijn mage ben ik op deze build uitgekomen:
NVM, is verandert naar resist, dus ook goed voor pvp
[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 06-12-2006 10:26 ]
Vele erger... spells zoals Siphon life zullen opnieuw aangeschaft moeten worden...Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:08:
(sword en/of dagger)
Blizzard bedankt

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Veel mensen die slackten tijdens raids, members die niet meer op komen dagen voor de lastigere gedeeltes van Naxx en AQ40, heel veel gezeik op ventrilo ( praat nogal graag en bij alles wat ik offtopic zei was het gelijk van : Cowgirly shut the fuck up
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 08:49 ]
aaaaaw, zal ongetwijfeld goedkoper zijn als zelf de respec kosten te betalen als je dat al regelmatig gedaan had...chromeeh schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:44:
[...]
Vele erger... spells zoals Siphon life zullen opnieuw aangeschaft moeten worden...
Blizzard bedankt
Gossie!chromeeh schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:44:
[...]
Vele erger... spells zoals Siphon life zullen opnieuw aangeschaft moeten worden...
Blizzard bedankt
Echt, waar mensen al wel niet over kunnen zeiken
achja, dat moet je ook als je zelf respecced. Vind het niet eens zo'n ramp, die paar goud dat het kost. Het is iig beter dan de 40G waarop ik momenteel op stachromeeh schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:44:
[...]
Blizzard bedankt
Ik heb zelf dezebuild voor mijn lv60 hunter in gedachten - 0/42/9
http://www.wowhead.com/?talent-bc=mZEVqoVz0eoxIh
Dit zou voor mij een raidingbuild moeten zijn. De surv is imho meer proc. based en volgens gegevens van PTR slechter dan onze huidige survtree. Lightning Reflexes is niet echt meer rendabel aangezien onze T sets zijn veranderd in agi + ap. Het voordeel is dan eigenlijk minimaal, en ik ben van mening dat de Master Marksman talent beter is. Verder heb ik gekozen voor Imp. Arcane Shot, aangezien deze voor mij MultiShot zal gaan vervangen (mana efficient). Zelfs rank 1 Arcane Shot doet al aardig wat damage. Dit met een kortere cooldown zou voor meer damage kunnen zorgen
Maar ik nog over twijfel is Careful Aim. RAP = 45% Int waarde is tijdens raids ongeveer 75-100RAP. Maar voor solo content is het nog een beetje twijfelachtig
De imp. Hunters Mark zou ook nog een optie kunnen zijn. Zijn de rogues ook weer blij na hun nerf
[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 06-12-2006 09:06 ]
Gisteren met mijn lv50 druid felwood in. Wat een gankfestijn is het daar. Ik ben geloof ik door wel 5 verschillende level 60's gegankt en gecorpsecampt.
Ik los dat dan gewoon als volgt op. Ik loop naar mijn lijk, en ga precioes op dezelfde plek staan als ik al stond, en res dan. Tik vervolgens snel /dance, en wacht hoe mijn character opnieuw afgemaakt wordt terwijl hij danst.
Dit herhaal ik net zolang tot de lv60 er genoeg van krijgt omdat de lol er snel af is als iemand niet weg probeerd te rennen.
De meeste gaven het na een keer of 3 op, sommige al eerder. Meestal krijg je dan nog een *name* spits on you. En dan gaan ze weer weg.
Der was een lv60 female NE die me wel 6 keer heeft opgewacht voordat ze uiteindelijk /spit intypte en weg ging, toch grappig dat ze allemaal /spit doen. Bij die nightelf heb ik mijn dansje even onderbroken toen ze ver genoeg weg was om een /kiss naar haar te blazen, waarna ze weer in volle vaart eraan kwam. Ben toen maar in stealth gegaan en weggeslopen om er vervolgens van te genieten hoe zij nog 15 minuten lang rond aan het rennen was op zoek naar mi. Blijkbaar wou ze geen kusje van een koe /moo ftw
Ik los dat dan gewoon als volgt op. Ik loop naar mijn lijk, en ga precioes op dezelfde plek staan als ik al stond, en res dan. Tik vervolgens snel /dance, en wacht hoe mijn character opnieuw afgemaakt wordt terwijl hij danst.
Dit herhaal ik net zolang tot de lv60 er genoeg van krijgt omdat de lol er snel af is als iemand niet weg probeerd te rennen.
De meeste gaven het na een keer of 3 op, sommige al eerder. Meestal krijg je dan nog een *name* spits on you. En dan gaan ze weer weg.
Der was een lv60 female NE die me wel 6 keer heeft opgewacht voordat ze uiteindelijk /spit intypte en weg ging, toch grappig dat ze allemaal /spit doen. Bij die nightelf heb ik mijn dansje even onderbroken toen ze ver genoeg weg was om een /kiss naar haar te blazen, waarna ze weer in volle vaart eraan kwam. Ben toen maar in stealth gegaan en weggeslopen om er vervolgens van te genieten hoe zij nog 15 minuten lang rond aan het rennen was op zoek naar mi. Blijkbaar wou ze geen kusje van een koe /moo ftw
Waarom niet gewoon op maximale afstand van je corpse ressen, cat form, sprint en vervolgens stealthen, niemand die je nog kan vinden.FireAge schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:06:
Gisteren met mijn lv50 druid felwood in. Wat een gankfestijn is het daar. Ik ben geloof ik door wel 5 verschillende level 60's gegankt en gecorpsecampt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!