Het Grote World of Warcraft topic - Deel 94 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.248 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Kapoen schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:23:
[...]

De 3 bestanden moeten in : D:\World of Warcraft\WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch

Waarbij je de D:\World of Warcraft\ vervangt door het installatie pad van jouw WoW installatie natuurlijk :)
dat had ik ook al geprobeerd ;)
Maar als ik dan de blizzard updater probeer te runnen, dan krijg ik

There is no patch file to apply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Resistance_NL schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:37:
[url=http://www/wowhead.com]Wowhead[/url] heeft hun pagina met gewone talents geupgrade. Als ik me niet vergis staan daar nu de juiste trees in.

Wat mij meteen opviel is dat de mage talents haast gelijk zijn aan die van TBC beta en de rogue talents vrijwel gelijk blijven aan de huidige rogue talents.
Dat wordt lachen tot aan TBC dus.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
Heeft iemand al een leuke pally build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
Anoniem: 198074 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:36:
[...]

ooh okey dan ga ik een paladin aan maken weetje mischien een goede realm en wat is verschiel tussen.
pvp en pve ?
PvE is rustig levelen, later mijn inziens wat saai.. PvP is spannender, alleen kans dat je dus gesloopt wordt door de tegenpartij. soms frustererend, maar leuker om ze later terug te pakken met je lvl 60 :P

realm is eigen keuze. ik zit op xavius, is best leuke realm..maar is heel lastig vergelijken.. xavius is redelijk jong, en voor je 1e char raad ik aan de nieuwste server te zoeken en te joinen (dan vind je makkelijker groups)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 12:29
Anoniem: 40554 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:37:
[...]

dat had ik ook al geprobeerd ;)
Maar als ik dan de blizzard updater probeer te runnen, dan krijg ik

There is no patch file to apply.
Wow ff opstarten, en inloggen
Dan download hij de updater als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:18
Resistance_NL schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:37:
[url=http://www/wowhead.com]Wowhead[/url] heeft hun pagina met gewone talents geupgrade. Als ik me niet vergis staan daar nu de juiste trees in.

Wat mij meteen opviel is dat de mage talents haast gelijk zijn aan die van TBC beta en de rogue talents vrijwel gelijk blijven aan de huidige rogue talents.
wowhead druid calculator: http://www.wowhead.com/?talent=0

Patch notes:
- "Feline Swiftness" has been renamed "Feral Swiftness". Dodge % increase now also applies to Bear and Dire Bear Forms.
- "Improved Moonfire" has been reduced to 2 ranks, for a 5/10% bonus.
- "Improved Starfire" has been renamed to "Celestial Focus". It now also increases the chance to resist pushback when casting Wrath by 25/50/70%.
- "Improved Leader of the Pack" has been reduced to 2 ranks for 2/4% total health healed.
Bovenstaande alleen al zit er niet in en volgens mij is er nog wel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Zo, me wow versie is iig gereed nu...alleen nog wachten op de servers. ;)
Ik heb een mage 60, MC op farm, BWL helemaal clear, en we zijn nu op ons gemakkie begonnen met AQ40. Op het moment heb ik een elemental build, met de nadruk op ijs. Nu zit ik dus te twijfelen om te respeccen naar fire (kwil wat meer gaan pvp, en ik wil met TBC uiteraard ook met genot lvlen :) ), maar ik ben zo gehecht aan ice barier... is dat geen groot gemis, of gaan de mobs veel sneller neer met fire build?
Moeilijk, moeilijk..moeilijk. :)
Als wow dalijk online is, moet je dan je tree opnieuw doen of kun je het eventueel respeccen als je wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15
Anoniem: 104748 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:43:
Ik heb een mage 60, MC op farm, BWL helemaal clear, en we zijn nu op ons gemakkie begonnen met AQ40. Op het moment heb ik een elemental build, met de nadruk op ijs. Nu zit ik dus te twijfelen om te respeccen naar fire (kwil wat meer gaan pvp, en ik wil met TBC uiteraard ook met genot lvlen :) ), maar ik ben zo gehecht aan ice barier... is dat geen groot gemis, of gaan de mobs veel sneller neer met fire build?
Als wow dalijk online is, moet je dan je tree opnieuw doen of kun je het eventueel respeccen als je wil?
Ik ben een tijdje fire gespecced geweest en de mobs gaan inderdaad sneller neer, maar
op level 60 ben ik toch voluit voor frost gegaan vanwege de veel betere crowd control, ice block/barrier.

Ice block/barrier hebben al heel vaak mijn kont gered in instances, en ook de verminderde mana kost/aggro talents zijn zo handig. Ook in PvP doet frost het niet slecht imo, niks leuker dan je tegenstander rond te kiten of gewoon vast te nagelen aan de grond >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
Ik zit er sterk aan te denken om met mijn pally toch wat meer op retri te gaan om te levelen met tbc, maar volgens mij wordt healen voor paladins ook generfed, ik ga het dus maar eerst proberen met een 20/0/41 build en daarna zie ik wel verder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Anoniem: 104748 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:43:
em je wil gaan pvpen en daarom naar fire respeccen? Dat klopt volgens mij niet helemaal :P ice is bij uitstek de beste tree voor mages om mee te pvpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:53:
[...]

em je wil gaan pvpen en daarom naar fire respeccen? Dat klopt volgens mij niet helemaal :P ice is bij uitstek de beste tree voor mages om mee te pvpen.
kben pvp noob :)

@kapoen: en weet jij al of je summon water ellemental, ga kiezen? :) ik denk eht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 09:25

Wiebbe

<none />

rofl, blizzard doet ook altijd wel iets verkeerd :P

Eerst gooien ze er een oude beta patch over heen, eentje die 2/3 maanden oud is ofzo, en daarna is de loot drops nogal raar ;)

Blijkt dus dat ze de drop system niet hebben aangepast, dus in BWL/AQ/Naxx droppen nu ook de Shaman/Paladin drops voor beide kanten :P

Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/4171/ggblizzju9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/6706/wowscrnshot120506202629fq8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/1818/wowscrnshot120606155850yt8.jpg

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:09
Anoniem: 198074 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:36:
[...]

ooh okey dan ga ik een paladin aan maken weetje mischien een goede realm en wat is verschiel tussen.
pvp en pve ?
Bij het kiezen moet je goed kijken naar welke class je leukt lijkt om te spelen. Er is hiervoor een kleine guide te vinden op de WoW-site.
Laat je niet leiden door met welke class je in guilds komt en welke niet, dit is over een paar maanden toch weer anders. Bovendien verschillen de class tekorten per server. Op mijn server kom je met een Priest of een Warrior altijd aan een party. Guild vinden daarin tegen hangt vooral af van de juiste mensen kennen/tegen komen.
Ook is het natuurlijk niet leuk om er op lvl 60 achter te komen dat de rol van jouw char in de guild niet is wat je wilt/had verwacht. Het heeft zowiezo geen zin om met een vervelende class te spelen, ook al zit je dan wel in een Guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 23:02
Thijs schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:42:
[...]

wowhead druid calculator: http://www.wowhead.com/?talent=0

Patch notes:

[...]

Bovenstaande alleen al zit er niet in en volgens mij is er nog wel meer...
Het ziet er naar uit dat wowhead de juiste versie online heeft.
De patchnotes geven geen accurate weergave van wat er werkelijk veranderd is helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 08:15
eendje schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:17:
[...]
andere mmorpg's hebben geen 5 miljard mensen die het spelen :)
5 miljard mensen die WoW spelen? Bijna de hele wereldbevolking? (klik)

Ietsje meer dan 7 miljoen is ook goed :P (klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

man ik zit s naar die talents te kijken voor druids, maar die tree is eigenlijk helemaal niet zo cool... beetje HOT casten.. die dingen healen voor geen kloot... enige leuke is dat mijn partymembers +50 healing krijgen.. maar aangezien we in mijn raid echt nooit alleen maar healers in een group hebben is dat ook een beetje nutteloos
BonzO schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:07:
[...]

5 miljard mensen die WoW spelen? Bijna de hele wereldbevolking? (klik)

Ietsje meer dan 7 miljoen is ook goed :P (klik)
nooit gehoord van overdrijven?

[ Voor 39% gewijzigd door Bezulba op 06-12-2006 14:10 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wiebbe schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:59:
rofl, blizzard doet ook altijd wel iets verkeerd :P

Eerst gooien ze er een oude beta patch over heen, eentje die 2/3 maanden oud is ofzo, en daarna is de loot drops nogal raar ;)
Echt triest, die PTR is dus voor de zoveelste keer voor jan lul aangemaakt, want de nieuwe patch is dus inderdaad die van 2-3 maanden geleden.

Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 104748 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:57:
[...]

kben pvp noob :)

@kapoen: en weet jij al of je summon water ellemental, ga kiezen? :) ik denk eht wel.
Ik ben nu 2/0/49 specced, ik ga ofwel terug 2/0/49 met elemental of 10/0/41, we zien nog
wel. Het voordeel van een mage is dat je de meeste rare builds kan uitproberen :)

Met mijn warrior ben ik quasi verplicht om in 1 tree altijd voor het hoogste tier talent te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Zo, net ff een talentbuild gecreerd. Iemand nog aan of opmerkingen? Hij ziet er imho goed uit :)

http://www.wowhead.com/?talent=fhxboxZG0Ez0V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Kapoen schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:14:
[...]

Ik ben nu 2/0/49 specced, ik ga ofwel terug 2/0/49 met elemental of 10/0/41, we zien nog
wel. Het voordeel van een mage is dat je de meeste rare builds kan uitproberen :)

Met mijn warrior ben ik quasi verplicht om in 1 tree altijd voor het hoogste tier talent te gaan.
Hoe zou dan precies je build worden als je 2/0/49 doet? (Ben nog maar een level 29 mage dus heb nog een beetje weinig overzicht hoe het precies zou worden)

Die waterelemental ziet er iig wel interesant uit net als de Empowered Frostbolt.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

op lvl46 al vragen of je built goed is :') kom maar terug als je lvl60 bent, heeft het wat meer nut

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Serieus reageer dan niet :/

Daarnaast, als lvl 60's alleen wat kunnen vragen kan je deze reeks ook opdoeken lijkt me. Verder is het wel nuttig dat ik het nu vraag. Als het fout is, zit ik er tot lvl 60 mee ;) . En aangezien er vandaag een gratis respec is..

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 06-12-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

eendje schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:26:
op lvl46 al vragen of je built goed is :') kom maar terug als je lvl60 bent, heeft het wat meer nut
Zie mij level 60 zijn :')

Ik vind het ook leuk om te weten wat voor build ik wil volgen. Scheelt ook weer wat gold voor respec omdat ik weer eens verkeerde punten heb zitten doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Ebayzo op 06-12-2006 14:31 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En de social skills van een eend hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ebayzo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:26:
[...]
Hoe zou dan precies je build worden als je 2/0/49 doet? (Ben nog maar een level 29 mage dus heb nog een beetje weinig overzicht hoe het precies zou worden)

Die waterelemental ziet er iig wel interesant uit net als de Empowered Frostbolt.
linkje

Als ik het zo bekijk ben ik er niet echt mee tevreden, ik moet frost warding en imp CoC opgeven voor die pet. En als ik eerlijk ben: ik heb indertijd gekozen voor mage ipv warlock omdat ik niet graag met pets speel, het ligt mij gewoon niet :s

Hmm toch eens ff opnieuw beginnen met die calculator :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 85443 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:29:
Serieus reageer dan niet :/

Daarnaast, als lvl 60's alleen wat kunnen vragen kan je deze reeks ook opdoeken lijkt me. Verder is het wel nuttig dat ik het nu vraag. Als het fout is, zit ik er tot lvl 60 mee ;) . En aangezien er vandaag een gratis respec is..
tis juist goed om nu al met je talent build bezig te zijn daar word je alleen maar een beter speler van. Ik kan hem vanaf hier niet bekijken en ben ook geen rogue dus van mij krijg je niks te horen ;)
En je talents kan je natuurlijk altijd respeccen alleen dan kost het wat gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-05 00:01
Anoniem: 85443 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:25:
Zo, net ff een talentbuild gecreerd. Iemand nog aan of opmerkingen? Hij ziet er imho goed uit :)

http://www.wowhead.com/?talent=fhxboxZG0Ez0V
Ik ben ook een rogue aan het lvl-en (nu lvl 36).
Remorseless attacks is toch wel erg lekker bij levellen, snap niet helemaal waarom je die niet neemt.
(denk omdat meeste lvl 60 het niet nemen in sample builds).
Verder heb ik de punten van gauge in reflexes zitten, aangezien ik gauge zelf nooit gebruik bij het levellen. (kan echter handig zijn als je pvp leuk vindt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit wordt denk ik mijn mage build:

Edit:
http://www.wowhead.com/?talent=RZZVVGIsfxkiot

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 06-12-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Kapoen schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:38:
[...]

linkje

Als ik het zo bekijk ben ik er niet echt mee tevreden, ik moet frost warding en imp CoC opgeven voor die pet. En als ik eerlijk ben: ik heb indertijd gekozen voor mage ipv warlock omdat ik niet graag met pets speel, het ligt mij gewoon niet :s

Hmm toch eens ff opnieuw beginnen met die calculator :)
Opzich lijkt me dit wel een mooie build. Eventueel de pet skippen en dat puntje in frost warding steken. Maar zover ben ik nog niet dus kan er nog even over nadenken ;P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
en nu is de vraag hoe goed is blizzard de site is nog up (wat op zich al nieuw is). nog zo'n 8 minuten en de servers zouden ook up moeten zijn/komen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:47
Weh was als lock zo blij met mn sm/ruin build... nu geen idee wat ik moet doen :S

[ Voor 81% gewijzigd door Verderf op 06-12-2006 14:58 ]

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137673

pasta schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:19:
[...]
Onze guild (Devils Incarnate) gaat binnenkort weer es wat lvl1 (gnome) alts aanmaken om van IF naar SW te racen, is ook leuk :+
haha doet me herinneren aan onze Gnomerace (van Wodka Warriors op zenedar).

40 gnomes die van gnome begingebied naar IF gaan, checkpoint langlopen, naar SW, checkpoint langs, naar Duskwood ravenhill, checkpoint langs, en dan naar STV om in de arena te knokken, winnaar mag door. Via BB naar Ratchet en dan via the Barrens naar ashenvale om naar Auberdine in Darkshore te gaan, waar ze dan de boot pakten naar Teldrassil. De finish was op het Warrior's terrace in Darnassus :p heeft in totaal zown 3 uur geduurd, nog nooit zoveel lol gehad met de guild (op de meetings na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Kevinp schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:53:
en nu is de vraag hoe goed is blizzard de site is nog up (wat op zich al nieuw is). nog zo'n 8 minuten en de servers zouden ook up moeten zijn/komen.
nou ik krijg net dat een stel gnomen bezig zijn met de website omdat er te veel traffic is. hehe.
Iedereen is nu aan het kijken wat de status van de realms is..nou ik ben weg...en kijk vanavond wel.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

EgoH schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:39:
[...]

Ik ben ook een rogue aan het lvl-en (nu lvl 36).
Improved Sap ftw als je een rogue levelled, groepjes mobs worden ineens een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160063

oh noes hij blijft hangen op retrieving character :(

om nog iets nuttigs toe te voegen aan deze thread :

mijn build :
http://www.wowhead.com/?talent=IEMrrRfzVt0oZxx

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 160063 op 06-12-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:46
Anoniem: 137673 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:54:
[...]

haha doet me herinneren aan onze Gnomerace (van Wodka Warriors op zenedar).

40 gnomes die van gnome begingebied naar IF gaan, checkpoint langlopen, naar SW, checkpoint langs, naar Duskwood ravenhill, checkpoint langs, en dan naar STV om in de arena te knokken, winnaar mag door. Via BB naar Ratchet en dan via the Barrens naar ashenvale om naar Auberdine in Darkshore te gaan, waar ze dan de boot pakten naar Teldrassil. De finish was op het Warrior's terrace in Darnassus :p heeft in totaal zown 3 uur geduurd, nog nooit zoveel lol gehad met de guild (op de meetings na).
Wodka Warriors, dacht dat mn broertje daar even in heeft gezeten. Komt ene Nazgul/ nzg/ naz/ verzinietsandersmetNAZGULerin je bekend voor? Ben wel benieuwd wat mensen van hem dachten... Hij is nu helemaal gestopt met spelen.

Over 2 uurtjes ga ik naar huis, ik neem aan dat blizzard de servers dan wel weer up and running heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Nhaixatael schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:54:
Weh was als lock zo blij met mn sm/ruin build... nu geen idee wat ik moet doen :S
Nou, gewoon hetzelfde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 02-05 16:08
De servers zijn up, maar ik zit vast op retreiving character list :P

Dit kost me BG tokens :P de mailtjes beginnen nu zo ongeveer te verdwijnen ben ik bang :) oh well dat is het risico wat ik genomen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
hmm servers up, maar ik kom steeds terug in char list :S

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 160063 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:03:
oh noes hij blijft hangen op retrieving character :(

om nog iets nuttigs toe te voegen aan deze thread :

mijn build :
http://www.wowhead.com/?talent=IEMrrRfzVt0oZxx
Waarom niet 3/5 Suppression, 0/2 Imp. CoA, en wel 5/5 Fel Concentration en 1/1 CoEx ?

Zoals jij m nu hebt zou ik het iig niet doen, imp CoA is nog steeds maar weinig extra damage voor 2 talent points, en aangezien Drain Life flink gebuffed is lijkt 5/5 Fel Concentration me een no-brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga hiervoor:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Affliction (30 points)
    5/5 Suppression
    5/5 Improved Corruption
    2/2 Improved Drain Soul
    1/2 Improved Life Tap
    2/2 Soul Siphon
    2/2 Improved Curse of Agony
    2/2 Grim Reach
    2/2 Nightfall
    3/3 Empowered Corruption
    1/1 Siphon Life
    5/5 Shadow Mastery

Demonology (0 points)
    None

Destruction (21 points)
    5/5 Improved Shadow Bolt
    5/5 Bane
    2/2 Improved Firebolt
    5/5 Devastation
    1/1 Shadowburn
    2/2 Destructive Reach
    1/1 Ruin

Maar blijft natuurlijk afwachten hoe het ingame uitpakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Some more bad news van het forum

The maintenance downtime has been extended again as the maintenance will not be completed by 15:00 CET. There is currently no ETA for when the realms will be available again, but we will provide you with more information as soon as it is available. We apologise for any inconvenience caused.

Bron

Druid problems

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 178057 op 06-12-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:17:
Some more bad news van het forum

The maintenance downtime has been extended again as the maintenance will not be completed by 15:00 CET. There is currently no ETA for when the realms will be available again, but we will provide you with more information as soon as it is available. We apologise for any inconvenience caused.

Bron
Raar ik kom dus ook wel in de char select screen. (maar ze komen niet te voorschijn)
Zal het ooit gaan lukken, een tijd te halen die ze aangeven ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137673

hulkie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:05:
[...]

Wodka Warriors, dacht dat mn broertje daar even in heeft gezeten. Komt ene Nazgul/ nzg/ naz/ verzinietsandersmetNAZGULerin je bekend voor? Ben wel benieuwd wat mensen van hem dachten... Hij is nu helemaal gestopt met spelen.

Over 2 uurtjes ga ik naar huis, ik neem aan dat blizzard de servers dan wel weer up and running heeft!
Ja Nazgul ken ik nog wel ^^ wist alleen niet dattie weg was 8)7

mja deze week maar es izi mode huhuran proberen met stackende hots :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:19:
[...]

Raar ik kom dus ook wel in de char select screen. (maar ze komen niet te voorschijn)
Zal het ooit gaan lukken, een tijd te halen die ze aangeven ? :)
Er zijn wonderen in deze world gebeurd dus laten we blijven hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Anoniem: 121555 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:15:
Ik ga hiervoor:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Affliction (30 points)
    5/5 Suppression
    5/5 Improved Corruption
    2/2 Improved Drain Soul
    1/2 Improved Life Tap
    2/2 Soul Siphon
    2/2 Improved Curse of Agony
    2/2 Grim Reach
    2/2 Nightfall
    3/3 Empowered Corruption
    1/1 Siphon Life
    5/5 Shadow Mastery

Demonology (0 points)
    None

Destruction (21 points)
    5/5 Improved Shadow Bolt
    5/5 Bane
    2/2 Improved Firebolt
    5/5 Devastation
    1/1 Shadowburn
    2/2 Destructive Reach
    1/1 Ruin

Maar blijft natuurlijk afwachten hoe het ingame uitpakt. :)
toon volledige bericht
ik ga zelf voor dit denk ik:
http://www.wowhead.com/?talent-bc=Ii0rVRozZ0xh

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arundo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2023
Sommige servers doen het, net even op een altje ingelogd en daar kon ik inloggen. Druids hebben gewoon de nieuwe tree form zover ik kan zien. Kon verder niet veel zien aangezien ik Alliance speel en dit altje een horde was waar ik welgeteld 1 level mee ben gedinged :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ga als Lock voor : http://www.wowhead.com/?talent=IVZZxx0trbtAuVo

Ga toch alleen maar PvPen tot aan de expansion, en met deze build gaat iedereen er binnen 6 seconden aan :P

<3 Backlash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en kan er iemand al spelen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:52
*Kuch*
Arundo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:29:
Sommige servers doen het, net even op een altje ingelogd en daar kon ik inloggen.

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:59

JSchut

.....

Zit te denken aan deze build
http://www.worldofwarcraf...0000505000502210510531351

Voor PVE en af en toe eens PVP, maar voornamelijk PVE
Ben nu ook destruction build.... je mana gaat redelijk snel... maar ja heb je life tap voor ;)
Als je priests extra mana over hebben dan kunnen die je af en toe wel bij healen :)

[ Voor 43% gewijzigd door JSchut op 06-12-2006 15:47 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Je kan niet bij het nieuwe eiland bij Kalimdor komen (The Exodar) daar moet je The Burning Crusade voor hebben geinstalleerd...

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 01:59
Ik denk dat ik voorlopig voor deze build ga : http://www.wowhead.com/?talent=RbZZVAGfofxoiot

Volgens mij is Empowered Frostbolt >> Winters Chill, die ik op weg naar 70 weer wel ga vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
On_E schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:30:
Ik ga als Lock voor : http://www.wowhead.com/?talent=IVZZxx0trbtAuVo

Ga toch alleen maar PvPen tot aan de expansion, en met deze build gaat iedereen er binnen 6 seconden aan :P

<3 Backlash
denk dat die build het op zich ook wel aardig zal doen in pve als ik t zo snel even zie :) maar dat is natuurlijk proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:18
Net zo jammer... al m'n add-ons zeggen "incompatible". Dus de goede oude 'load out of date add-ons' werkt niet meer. Er was altijd ook zo'n add-on die het versie nummer bij werkte, is dat er nog steeds en zo ja, werkt dat ook voor deze patch? Heleboel Ace add-ons zijn nog niet bijgewerkt namelijk (met name bartender is een zwaar gemis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Thijs schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:38:
Net zo jammer... al m'n add-ons zeggen "incompatible". Dus de goede oude 'load out of date add-ons' werkt niet meer. Er was altijd ook zo'n add-on die het versie nummer bij werkte, is dat er nog steeds en zo ja, werkt dat ook voor deze patch? Heleboel Ace add-ons zijn nog niet bijgewerkt namelijk (met name bartender is een zwaar gemis).
Nope, versie nummer updaten gaat dit keer niet werken, je moet aan de slag met addons die 2.0 compatible zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nhaixatael schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:38:
[...]

denk dat die build het op zich ook wel aardig zal doen in pve als ik t zo snel even zie :) maar dat is natuurlijk proberen
Nah, je bent te snel OOM voor PvE.

De beste raid-spec zal zijn 41/0/10 denk ik, met Drain Life als main nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51

Seraphin

Meep?

sebasgrif schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:40:
[...]

Nope, versie nummer updaten gaat dit keer niet werken, je moet aan de slag met addons die 2.0 compatible zijn.
Ik heb al begrepen dat Discord addons voorlopig niet 2.0 compatible zullen worden? :(
Daar sta ik dan met mn 3 miljoen (nou ja..... ;) ) aangepaste action bars & buttons.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 18:28
oh wat jammer :P

ik was al blij characterscreen te zien... jammer dat ik zolang naar retrieving character list moet kijken :+

idd jammer dat het nog niet helemaal online is.. maar dat zal snel weer komen gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Seraphin schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:44:
[...]

Ik heb al begrepen dat Discord addons voorlopig niet 2.0 compatible zullen worden? :(
Daar sta ik dan met mn 3 miljoen (nou ja..... ;) ) aangepaste action bars & buttons.
Ik ga Bongos proberen als DAB alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Hunter builds;

Marksmen (Raid);
http://www.wowhead.com/?talent=cxbZVViRVzhxst
Je kan dan nog kiezen tussen;
1. Concussive Shot <> Improved Hunters Mark <> Efficiency ; Tenminste 1 hunter in de raid moeet wel improved hunters mark hebben (scheelt veel in rogue dps), maar meer dan 1 is overbodig. Conc is voor als je naast raiden ook nog wat PvP wilt doen, Efficiency in alle andere gevallen.
2. Improved Arcane Shot <> Improved Stings ; Improved Stings is beter in PvP (meer dam en meer drain, maar bovenal; moeilijker te dispellen), AS in raids (hangt ook af of het goed uitkomt met je rotatie)
3. Improved Aspect of the Hawk <> Endurance Training ; ET als je toch nog wat PvP doet (want daar is improved hawk crap)

Beastmastery (smallscale PvE en PvP);
http://www.wowhead.com/?talent=VVbh0ggRizVoVZcM
Improved aspect of the hawk is niet zo boeiend in PvP zoals al gezegd, dan liever de health. Ferocious inspiration is ook niet echt fantastich in pvp (net als imp hawk is het beter voor lange gevechten, niet voor burst). Om toch tot de 41 punten te komen voor TBW (wat DE PvP talent is in de BM tree; 18 sec kan je gewoon doen wat je wilt, geen fear, stun etc... in 18 sec moet je toch wel iemand kunnen killen) spiritbond. Is niet fantastisch, maar is wel passief (geen mana) en ook wel goed met farmen.
Jammer dat je dor de 41 punten in de BM tree niet meer de talent 'Go for the Throat' kan krijgen, want die is erg handig, maar ja. De laatste 5 puntjes in savage strikes (raptor crits) en humanoid slaying voor nog wat extra damage (al kan je die ook in hawkeye stoppen).

Survival is erg crappy om veel punten in te besteden, en de talents diep in MM en BM zijn het gewoon waard, dus deze twee builds zullen wel het vaakst opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51

Seraphin

Meep?

On_E schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:46:
[...]

Ooow... laat hier ff weten hoe het werkt, dan stap ik misschien ook over :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:43:
[...]

ja ik denk ook dat het hier op neer gaat komen , vrijwel geen shadowbolts meer.

alleen ff kijken hoe het dan met de gear gaat aangezien er nu best vaak +crit op zit, waar ja als affliction lock dus geen drol aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is het toch altijd een gedoe met die add ons... was de game maar vanaf de install "complete".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:48:
Wat is het toch altijd een gedoe met die add ons... was de game maar vanaf de install "complete".
iedereen heeft een andere kijk op wat compleet is. Wow is prima te spelen vanaf installatie zonder enige add-on...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
On_E schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:43:
[...]

zowiets als dit?
http://www.wowhead.com/?talent=AEMRbMfzVZZxxbtM0z

overigens, waarom denk je dat drain life main nuke word?

[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 06-12-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Seraphin schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:46:
[...]

Ooow... laat hier ff weten hoe het werkt, dan stap ik misschien ook over :)
Ik kan het morgen pas proberen, maar het schijnt perfect te zijn.

http://www.curse-gaming.com/en/files/details/2003/bongos/
zowiets als dit?
http://www.wowhead.com/?talent=AEMRbMfzVZZxxbtM0z

overigens, waarom denk je dat drain life main nuke word?
Nee das gewoon de oude SM/Ruin, ik bedoel deze : http://www.wowhead.com/?talent=AA0rVRfzqtboZxx

Drain Life doet heel wat meer damage nu omdat de +dmg coefficienten zijn aangepast, daarom zal je met Drain Life + DOTs meer damage doen dan met DOTs + Shadowbolt spam, en kun je het ook veel langer volhouden mana-wise.

[ Voor 41% gewijzigd door On_E op 06-12-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
On_E schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:46:
[...]

Heb ik ook gedaan, DAB trekt te veel geheugen imo en Bongos bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-04 13:33
eendje schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:50:
[...]

iedereen heeft een andere kijk op wat compleet is. Wow is prima te spelen vanaf installatie zonder enige add-on...
helemaal mee eens.
heb zelf een lange tijd add-ons gebruikt die mijn GUI veranderde enzo. Echt totale bullsh*t imo.
addons zoals atlas en auctioneer blijf ik wel echt houden. Kan niet zonder.
zou wow ooit ingame mappen hebben van instances of ...?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:48:
Met de standaard UI valt prima te spelen, maar wij willen altijd meer en mooier. :)

Ik gebruik overigens addons van Ace, alleen is de website momenteel uit de lucht. :) Ze hebben een updater gemaakt waarmee je automatiek al je addons kunt updaten zonder dat je handmatig aan het downloaden moet: i-de-aal. Hopelijk doet mijn WoW install, compleet met addons en al, het dan ook gewoon als ik thuis kom. :)

(wat type ik toch langzaam :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:26
Bartjeuhz schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:52:
[...]

helemaal mee eens.
heb zelf een lange tijd add-ons gebruikt die mijn GUI veranderde enzo. Echt totale bullsh*t imo.
addons zoals atlas en auctioneer blijf ik wel echt houden. Kan niet zonder.
zou wow ooit ingame mappen hebben van instances of ...?
Het is ook wel te spelen , maar als je wat meer gaat raiden etc, mis je toch een hoop fijne dingen die addons op je scherm kunnen toveren.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

iemand die een leuke build weet voor een 51 shadowpriest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebasgrif schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:52:
[...]

Heb ik ook gedaan, DAB trekt te veel geheugen imo en Bongos bevalt me prima.
Het Ace alternatief voor Bongos of Dab heet trouwens Bartender2, ook leuk speelgoed. :)

Lijk ik nu erg een Ace fanboy? 8) :P
Anoniem: 158967 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:58:
iemand die een leuke build weet voor een 51 shadowpriest? :)
Zoiets?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 06-12-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Visgek24 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:58:
[...]

Het is ook wel te spelen , maar als je wat meer gaat raiden etc, mis je toch een hoop fijne dingen die addons op je scherm kunnen toveren.
tmeeste is gewoon luiheid.. niet opletten wat een boss doet maar lekker vertrouwen op je add-on zodat je zelf niet hoeft na te denken. Het is niet noodzakelijk.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 13:54

Vidra

Vragen?

Lijst met Addons die al wel 2.0 compatible zijn.

Wat ik vooralsnog kan zien zijn de meeste nog incompatible!

http://wow.curse-gaming.c.../world-of-warcraft-2-0-0/

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik heb btw de updates van de UT ftp gehaald. Nu run ik echter wow, en doet de Blizzard downloader zijn werk (schiet bijna meteen door naar 99%) maar blijft dus op 99% hangen en geeft dan een error: Tracker is not responding. Weet iemand een manier om ze toch te installen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prima te spelen zonder addons? :)
Ik denk toch niet dat het leuk gaat worden BWL zonder ktm ct raid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
On_E schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:51:

Nee das gewoon de oude SM/Ruin, ik bedoel deze : http://www.wowhead.com/?talent=AA0rVRfzqtboZxx

Drain Life doet heel wat meer damage nu omdat de +dmg coefficienten zijn aangepast, daarom zal je met Drain Life + DOTs meer damage doen dan met DOTs + Shadowbolt spam, en kun je het ook veel langer volhouden mana-wise.
sorry, problemen met de wowhead site ;)

bedoelde deze:
http://www.wowhead.com/?talent=IEMrVMfzVt0oZxx

overigens zie ik in pve niet zoveel nut in how of terror, gebruik het zelf ook zelden juist omdat het er vaak alleen maar voor zorgt dat er meer mobs bij getrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:04:
Prima te spelen zonder addons? :)
Ik denk toch niet dat het leuk gaat worden BWL zonder ktm ct raid etc.
CTRaid (of iets vergelijkbaars) is erg handig, maar ik hoop toch wel dat je zonder een threatmeter kunt spelen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 121555 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:06:
[...]

CTRaid (of iets vergelijkbaars) is erg handig, maar ik hoop toch wel dat je zonder een threatmeter kunt spelen? :?
VAEL is een bitch zonder KTM.. vooral als je pas begonnen ben..

over mensen die addons nodig hebben..

Nmod Ometh heeft een prerelease pack uitgebracht.. www.nmod.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-05 03:02
Eigenlijk een no-brainer als je wilt lvlen op lvl 51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:06:
[...]

Ik durf voorzichtig aan te nemen dat je mijn reaktie enigszins wel begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:13

Osxy

Holy crap on a cracker

http://www.wowhead.com/?talent=rfMhzhZcZjGhu0xRot

Toch maar het besluit genomen nu al naar shadow te speccen, wou het pas bij de BC release doen maar mijn guild heeft groene licht gegeven om shadow te gaan. Voordelen zijn natuurlijk gratis party healing meer dmg voor locks en een goede dmg dealer die terug kan schakelen naar healing.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:08:
[...]

VAEL is een bitch zonder KTM.. vooral als je pas begonnen ben..
Met KTM leer je het nooit :P

Maar okee, daar hebben we het weleens over gehad geloof ik: het gebruik van threatmeters. :)
Anoniem: 104748 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:10:
[...]
Ik durf voorzichtig aan te nemen dat je mijn reaktie enigszins wel begrijpt.
Jawel, maar persoonlijk vind ik KTM een ietwat twijfelachtige addon. Vandaar mijn reactie. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 06-12-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 01-05 15:31

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zelf zit ik eraan te denken om MM te speccen op lvl 60 voor raids en DPS. Dan drop ik alleen de pet abilities en die voeg ik toe aan de extra AP abilities.

http://www.wowhead.com/?talent=cxbZVViRVzhxst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-04 11:44
Anoniem: 61797 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:04:
Ik heb btw de updates van de UT ftp gehaald. Nu run ik echter wow, en doet de Blizzard downloader zijn werk (schiet bijna meteen door naar 99%) maar blijft dus op 99% hangen en geeft dan een error: Tracker is not responding. Weet iemand een manier om ze toch te installen ?
Had ik ook, echter na eventjes wachten begint ie toch te updaten. ( je mist nog 3mb ofzo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-04 10:59
Kan iemand een marksmanship build voor mij maken?
Ik ben als hunter geinteresseerd in massive damage dealen (voor zover een hunter dat kan;) )
Ik ben namelijk niet zo goed in die builds, de vorige heeft een kennis voor me in elkaar gezet maar nu weet ik zelf niet wat goed is:S

Ik ben een lvl 46 hunter!

Als iemand die moeite voor me zou willen doen graag!

Groet Zipper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nhaixatael schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:04:
[...]

sorry, problemen met de wowhead site ;)

bedoelde deze:
http://www.wowhead.com/?talent=IEMrVMfzVt0oZxx

overigens zie ik in pve niet zoveel nut in how of terror, gebruik het zelf ook zelden juist omdat het er vaak alleen maar voor zorgt dat er meer mobs bij getrokken worden.
naar mijn mening is het niet zo slim om 5 punten in fel concentration te stoppen , in PVE dien je toch niet veel damage te krijgen. amplify curse is naar mijn mening ook een zeer goede talent gecombineerd met improved curse of agony al helemaal. ik zou zeggen haal 3 punten uit fel concentration en stop ze daar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-02 13:00
is er iets gebeurd met sunstrider? Gisteren was die server er nog gewoon en nu, na de update, kan ik hem niet vinden........

Mischien is 't gewoon normaal maar ik heb een jaar niet gespeeld en daarvoor nog maar een maandje dus ik niet echt op de hoogte van de WoW gewoonten. Maar in ieder geval hoort 't dat sunstrider niet in m'n server list voorkomt?

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exphy schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:16:
is er iets gebeurd met sunstrider? Gisteren was die server er nog gewoon en nu, na de update, kan ik hem niet vinden........

Mischien is 't gewoon normaal maar ik heb een jaar niet gespeeld en daarvoor nog maar een maandje dus ik niet echt op de hoogte van de WoW gewoonten. Maar in ieder geval hoort 't dat sunstrider niet in m'n server list voorkomt?
je realm is gewoon offline :) , er zijn een heleboel servers op het moment waar je niet op kan komen. dus even geduld en je server staat er weer gewoon bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
xavius is online, en ik zit met mn pally op een gryph naar STV.. tijd om te questen..

addons werken grotendeels.. iig een paar.. CTmod enzo werkt.. monkeyquest ook, maar die snap/gebruik ik niet..

* BootVluchteling is tevreden

fucking lastig nu alleen, dat ik nu 10 punten extra in een tree kan spenderen.. heb mn oude build zo goed als overgenomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Exphy schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:16:

ze zijn er achter gekomen dat je gold gekocht hebt, en nu ben je gebanned.

Je kan ook zo een inval verwachten van de politie vanwege die mp3tjes

helaaschh jongen je bent het haasje

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-05 00:01
On_E schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:59:
[...]

Improved Sap ftw als je een rogue levelled, groepjes mobs worden ineens een stuk makkelijker.
Mwoa, kost je wel 18!! punten in de subtlety tree, die niet echt bijster goed is voor levellen.
En het enige verschil is dat je met 90% kans een cheapshot opener kan doen na een sap.
Sappen kan je namelijk sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Anoniem: 160063 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:19:
[...]
Je realm is gewoon offline :) , er zijn een heleboel servers op het moment waar je niet op kan komen. dus even geduld en je server staat er weer gewoon bij!
Neuh, sunstrider is verwijderd en komt nooit meer terug, toch een rotserver ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ehm met improved sap blijf je toch ook in stealth als je gesapped hebt?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

bah de wowwiki is down, weet iemand nog een (snelle) mirror voor de patch?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ZipperJR schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:24:
Kan iemand een marksmanship build voor mij maken?
Ik ben namelijk niet zo goed in die builds, de vorige heeft een kennis voor me in elkaar gezet maar nu weet ik zelf niet wat goed is:S

Ik ben een lvl 46 hunter!
Ik ben als hunter geinteresseerd in massive damage dealen (voor zover een hunter dat kan;) )

Als iemand die moeite voor me zou willen doen graag!

Groet Zipper
je mist een aantal essentiele onderdelen om snel hulp te krijgen. 2x posten binnen 10 minuten is te weinig, het liefst zien we er 10 achter elkaar

ook mis je de vereiste !!!!!1111oenoneoneelevens enzo en het smileygebruik is ook om te :')

vraag het nog een paar x maar dan aangepast en dan krijg je zekerste weten gelijk een reactie!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dommerick schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:25:
bah de wowwiki is down, weet iemand nog een (snelle) mirror voor de patch?
kuch :)
ZipperJR schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:29:
Sinds patch 2.01 zijn de talents gereset, en dus zo ook die van mij ;)
-bla-
Zet zelf wat in elkaar, post 'em hier en dan zien we wel verder. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 06-12-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah een officieel bericht, met het bericht dat een aantal servers tot minimaal 5uur off line blijven. Mijn server staat er niet bij. :) Alleen nu nog retrieving character list...
Ik heb op het moment alleen threat meter, atlas en decursive kunnen up daten voor 2.0. De rest kotm vanzelf wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
zijn er mensen die alweer kunnen spelen
wat ik kan om de ene of andere reden me character niet ophalen van de server

ik heb er een op kazzak en 1 op daggerspine (die is tot minimaal 17.00 uur down dus dat klopt)
maar kazzak zou ik nu toch gewoon moeten op kunnen?

ah PROT heeft dus het zelfde
zie niet dat mijn WDB map helemaal weg is hebben meer mensen dit of is dat ene map aangemaakt door mijn add-on

[ Voor 20% gewijzigd door Mili op 06-12-2006 16:34 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!