Het Grote World of Warcraft topic - Deel 94 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.498 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:04:
[...]

Hahahahah die is toch super easy als het daar mis gaat zijn ze thunderfury niet waard ;)

Denk ook dat dkp resetten we goed is gewoon helemaal schoon beginnen.
eehm.. als ik net heel veel dkp opgebouwd zou hebben zou ik daar niet echt blij meezijn, als de guild besluit om een dkp wipe te doen. Goede reden om dan zowiezo tot de release van BC niet meer mee te raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:08:
[...]

Zéker kan ik me je nog herinneren! Ik heb zelf eigenlijk nooit in een andere guild gezeten, maar als ik zo af en toe de verhalen hoor van andere guilds op onze server (Trollbane that is) krijg ik echt het idee dat we qua sfeer een vrij unieke guild zijn idd. Einde van Denial zou voor mij ook het einde van WoW zijn. Los van de sfeer in de guild is de progress ook zeker niet slecht (9/15 Naxx momenteel, 10/15 komt eraan ^^).
Doe Kazami de groeten ;)

p.s. wat doe je zelf tegenwoordig in WoW, of speel je niet meer op je druid?
Zit zelf in The Lost Exiles, ook een guild waar sfeer en lol belangrijker is dan het echte diehard raidgebeuren en begreep van mensen uit Via Crusis dat het daar qua sfeer ook altijd erg goed is.
Ik denk voornamelijk dat het gehalte epicgeile mensen in een guild bepalend is voor de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kek, de guild van Summetje toch? (Moonkin druid met +0 spelldmg :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:40
Resetten van DKP lijkt me niet meer dan logisch voor level 70 instances. En ja je raakt veel DKP kwijt, maarja dat is nou eenmaal zo. Ik ben zelf ook een keer al mn DKP kwijtgeraakt na een alliance die uit elkaar ging. Ik was net aan de beurt voor wat epix, en tja, die heb ik niet gehad. Na de reset waren er zat mensen die meer raidden dan ik, dus die hadden de eerste keuze!

Het mooie van opnieuw levellen en opnieuw beginnen met raiden is dat er nieuwe topguilds kunnen ontstaan. De elite op veel servers had een grote voorsprong door gear (en natuurlijk ervaring, maar die achterstand kan je vrij makkelijk inhalen).

Doordat iedereen praktisch op 0 begint, met als enige verschil dat de meerderheid met spreekwoordelijke gray items begint en een paar mensen met blues. Natuurlijk hebben de hardcore spelers een voorsprong. Deze zullen als eerste 70 zijn en dus ook als eerste samen gaan raiden. Toch is TBC denk ik een kans voor de goede guilds die later zijn begonnen met raiden en simpelweg de gear nog niet hebben om mee te doen met de grote jongens van de server!

Best een leuke gedachte al zeg ik het zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:02:
[...]

Ik heb ooit bij Denial gezeten (Sylva, lvl 60 druid) in de allereerste dagen/maanden -dus volgens moet je me nog herinneren Smultie- . Een collega van mij zit nog in Denial (Kazami) en die zegt dat de sfeer er echt super is. Vrijwel nooit drama, altijd netjes aan raidtijden houden die niet tot diep in de nacht doorgaan, zeer actief forum... 't is dat ik ga rerollen op Rp PvP anders was ik wellicht teruggekomen ;)
mm jouw ken ik nog wel. Hoe is het met je buro stoel? op vent viel die bijna altijd uit elkaar :)

grandor (inactive slacker of denial)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Heeft niemand info over de nieuwe pvp sets voor de mages? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.google.nl/sear...ng+crusade+mage+pvp&meta=

denk dat er daar vast wel wat tussen staat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:32:
[...]

mm jouw ken ik nog wel. Hoe is het met je buro stoel? op vent viel die bijna altijd uit elkaar :)

[Sinistrad-mode]
Ga eens aan het werk jij!!
[/Sinistrad-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:26:
Kek, de guild van Summetje toch? (Moonkin druid met +0 spelldmg :o)
Yeah, redelijk wat wandelende kippen die denken dat ze mage zijn in onze guild ja :P
Hehe, wij laten mensen speccen zoals ze willen, ook niet echt DKP, maar nooit gezeur over loot verder. Vrij veel Nederlanders (waaronder een aantal totale idioten helaas, het is op Trollbane over het elgemeen niet iets om trots op te zijn, dat je Nederlander bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:15:
[...]

eehm.. als ik net heel veel dkp opgebouwd zou hebben zou ik daar niet echt blij meezijn, als de guild besluit om een dkp wipe te doen. Goede reden om dan zowiezo tot de release van BC niet meer mee te raiden.
aan de andere kant geven mensen dan tenminste de dkp uit nu en word niks gedissed ;)
En dkp verdien je nogsteeds voor de lvl 60 instances.
Kan wel zijn dat er minder geraid gaat worden dat zou jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:38:
[...]
Vrij veel Nederlanders (waaronder een aantal totale idioten helaas, het is op Trollbane over het elgemeen niet iets om trots op te zijn, dat je Nederlander bent)
Dat kan je wel zeggen. Wel erg veel Nederlands LFG spam geblaat op Trollbane.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
as u can see is dat alleen maar videomateriaal of previews... geen armor setjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
MantaMania schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:04:
[...]

Hahahahah die is toch super easy als het daar mis gaat zijn ze thunderfury niet waard ;)

Denk ook dat dkp resetten we goed is gewoon helemaal schoon beginnen.
ja ik weet dat hij easy is, maar een handje helpen omdat het gewoon leuk is. Zo'n boss blijft speciaal om te killen, de meeste spelers zien die nooit van hun leven.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
Ebayzo schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:47:
[...]
Dat kan je wel zeggen. Wel erg veel Nederlands LFG spam geblaat op Trollbane.
True, zit er zelf ook, maar heb er een hekel aan als ik een groep zoekt en dat dan die message meteen weg is door die spam in lfg -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:50:
[...]

ja ik weet dat hij easy is, maar een handje helpen omdat het gewoon leuk is. Zo'n boss blijft speciaal om te killen, de meeste spelers zien die nooit van hun leven.
dat klopt ja tis gewoon leuk helemaal als je ziet hoe blij iedereen is.
Toen ik hem kreeg wilde echt de hele guild een duel doen gelukkig won ik de eerste 5 want ik zelf niet gedacht had. Tot ik tegen een lock moest die me toch redelijk snel een shadowbolt van 3k op mn hoofd gooide dan gaat het hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

zwAf schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:52:
[...]

True, zit er zelf ook, maar heb er een hekel aan als ik een groep zoekt en dat dan die message meteen weg is door die spam in lfg -_-
Inderdaad. Echt heel ernstig. Maar ja, voor de rest wel aardige server met leuke mensen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:57:
[...]
Inderdaad. Echt heel ernstig. Maar ja, voor de rest wel aardige server met leuke mensen.
Mja, ik doe eigenlijk alleen dingen met mijn guild. De pugs die ik aan alliance kant doe met mijn alt varrieren van "om te huilen wat erg" tot "mwah" van de laatste 5 runs slechts eentje maar met mensen die niet totaal clueless waren wat betreft sociaal gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:48:
[...]

as u can see is dat alleen maar videomateriaal of previews... geen armor setjes ;)
lol je begrijpt mijn hint niet helemaal? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

t3q

Say yes to teq

Predje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:31:
Hey Allemaal,

Ik wilde even zeggen dat ik WoW helemaal voor gezien hou.
De laatste maanden zat ik in een highend raidingguild met veel leuke mensen.
Mede door deze leuke mensen en de vele content + het farmen voor raids zat ik meer dan 15 uur per dag aan WoW. Daarbij komt dat ik ook nog eens achter de computer werk en dus constant op alle fora aan het lezen was (waaronder dit forum), filmpjes kijken en nog veel meer.

Heel mijn leven (social, vriendin, werk, sporten, etc.) leed dus onder mijn WOW verslaving.
Van het 1 op het andere moment was ik het zat en heb al mijn chars kaal gevendored (bye bye T2 + AQ epics) + alle banks met mats + gold naar de guildbank gemailt.
Alle chars deleted (rest in peace 60 shaman cow, ud mage, orc rogue) en account canceled.
Guild snapte mijn keuze, zou me missen en good luck in RL.

Dus na 2 jaar ben ik klaar. Nu al een week lang weer wezen sporten, goede nachtrust en effectief werk.
Life is good w/o WoW.

p.s. Ik speel nog wel andere games, maar minder verslavende. (good 'ol UT2k4, BF2, etc.)
p.s. Ik heb het zo radicaal gedaan om een "no-way"-back situatie te hebben en ik wilde niet dat er iemand met mijn goede naam op mijn char zou gaan spelen, dus account ebayen was geen optie.

Weet niet of deze post nuttig is voor iemand om te lezen, maar achje misschien is het wel leuk om ook de keerzijde van de geweldige spel te zien.
Zelf heb ik 2 maanden geleden hetzelfde besloten,

Had geen tijd meer over voor me vriendin, sporten was er al helemaal niet bij. In het weekend thuis blijven om te spelen, niet meer uitgaan etc.

Geen aandacht meer voor het werk, zo snel mogelijk naar huis om om 19:00 ready for raiding te zijn a 4 x per week.

Not done gewoon, na ook bijna 2 jaar WoW-en was het genoeg.

En dit is achteraf echt een goede beslissing geweest. Ik sport weer 2 x per week. Ga uit met vrienden. Heb tijd voor me vriendin, meer aandacht voor me werk.

Me char en me alt heb ik nog en alle mats ook. Om een of andere reden kan ik ze niet deleten en de mats weg geven.

Gamen doe ik nog wel maar dan een potje Dark Crusade of NFS.

WoW is wel het meest fantastische spel wat ik ooit heb gespeeld. Je leeft er zo in mee. _/-\o_

Voor al die net WoW ontdekken, vooral veel plezier en speel met mate.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:07:
[...]

lol je begrijpt mijn hint niet helemaal? :+
uhm nee? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zijn hint is dat je zelf wat langer zoekt ;)

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

t3q schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:16:
[...]

Zelf heb ik 2 maanden geleden hetzelfde besloten,

Had geen tijd meer over voor me vriendin, sporten was er al helemaal niet bij. In het weekend thuis blijven om te spelen, niet meer uitgaan etc.

Geen aandacht meer voor het werk, zo snel mogelijk naar huis om om 19:00 ready for raiding te zijn a 4 x per week.

Not done gewoon, na ook bijna 2 jaar WoW-en was het genoeg.

En dit is achteraf echt een goede beslissing geweest. Ik sport weer 2 x per week. Ga uit met vrienden. Heb tijd voor me vriendin, meer aandacht voor me werk.

Me char en me alt heb ik nog en alle mats ook. Om een of andere reden kan ik ze niet deleten en de mats weg geven.

Gamen doe ik nog wel maar dan een potje Dark Crusade of NFS.

WoW is wel het meest fantastische spel wat ik ooit heb gespeeld. Je leeft er zo in mee. _/-\o_

Voor al die net WoW ontdekken, vooral veel plezier en speel met mate.
Hulde, heb een week geleden hetzelfde besloten. Tis maar raar, dat een spel zoveel tijd op gaat eisen. Ik ben iig blij dat ik het gedaan heb, zee van tijd tot mijn beschikking nu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Sallin schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:28:
[...]

Zijn hint is dat je zelf wat langer zoekt ;)
na 2 jaar op GoT te zitten weet je wel dat je geflamed wordt tot een hoopje as als je zelf niet zoekt, maar google helpt me echt niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
BioHazard schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:31:
[...]

Hulde, heb een week geleden hetzelfde besloten. Tis maar raar, dat een spel zoveel tijd op gaat eisen. Ik ben iig blij dat ik het gedaan heb, zee van tijd tot mijn beschikking nu _/-\o_
Voor mij was 2 maanden geleden ook het einde van mijn WoW "carriere". Na bijna 2 jaar spelen vond ik het echt genoeg geweest en wilden we (ik en mijn vriendin) echt meer tijd voor elkaar maken.

Dat doen we nu dus ook en ik moet zeggen, de sfeer is echt 100 keer beter sinds die tijd. Ik voel me ook een stuk beter en de langere nachtrust zal er zeker aan bijdragen :)

WoW is leuk als een spelletje, niet als een 2e baan waarbij je 's avonds ook nog eens moet performen in een raid.

Nu denk ik terug, en ik ben zelfs aan het twijfelen om zelfs mn pre-order voor TBC te annuleren, gewoon omdat het hele spel me niks meer doet.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:00
Kunnen we dat ex-WoW gebabbel niet in Stuffis Generalis gaan doen. Het Grote Ex-WoW'er Topic ofzo. Kennen we hier weer lekker verder met het spelletje waar wij wel dagelijks ons plezier in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kaap schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:01:
Kunnen we dat ex-WoW gebabbel niet in Stuffis Generalis gaan doen. Het Grote Ex-WoW'er Topic ofzo. Kennen we hier weer lekker verder met het spelletje waar wij wel dagelijks ons plezier in vinden.
inderdaad, als je al die verhalen leest heb je niet echt het idee van: "wow is leuk, lekker spelen vanmiddag" .. maar wordt je gewoon bang ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
Ik vind het eigenlijk wel een goede zaak om ook de negatieve aspecten van WoW aan bod te laten komen. Al deze mensen zeggen ook dat ze WoW een geweldig spel vinden en dat het probleem bij henzelf ligt. Dit kan alleen maar mensen helpen.

Het zou in mijn opinie mooi zijn als blizz er voor zou zorgen dat een raid niet zo lang hoeft te duren. Waarom kan het niet gewoon in 2 uur, dat is toch al een redelijk lange tijd om aan één stuk door achter je PC te zitten.

Dit zou gerealiseerd kunnen worden door minder vaak te resetten imo. Als je maar 1x in de drie weken door MC kunt, dan hoef je niet meer elke avond 10 eindbazen aan te pakken etc.

Misschien dat met de komende 25 mans daar wel wat op bedacht is, maar ik ga er niet vanuit.

Ben zelf op dit moment druk bezig mijn druid naar 55+ te brengen zodat ik mee kan op raids met de guild. Die hebben een groot te kort aan druids. Maar ik merk wel dat mijn vriendin het leuker vond toen ik nog gewoon HOMM5 of iets dergelijks deed. Dan kon ik het spel gewoon stilzetten wanneer ik maar wou en aandacht aan haar geven. Nu moet ik vaak zeggen: "Wacht even, anders gaan er een hoop mensen dood en dat nemen ze me niet in dank af."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Ach, die ‘ik stop en oh wat een bevrijding’ posts zijn vrijwel altijd van mensen die 4-5-6 avonden per week raiden of 6 lvl 60 chars hebben, als je gewoon met mate speelt is er niets aan de hand.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:22:
Nu moet ik vaak zeggen: "Wacht even, anders gaan er een hoop mensen dood en dat nemen ze me niet in dank af."
Dat isinderdaad het grote probleem wat ik als healer ook vaak tegen kwam. Je kan niet even stoppen en wat anders doen zonder 4 man op je te laten wachten (in de grotere raids is het geen onoverkomelijk iets)
Ook de reden dat ik bijna geen instances meer doe tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Maar ik merk wel dat mijn vriendin het leuker vond toen ik nog gewoon HOMM5 of iets dergelijks deed. Dan kon ik het spel gewoon stilzetten wanneer ik maar wou en aandacht aan haar geven. Nu moet ik vaak zeggen: "Wacht even, anders gaan er een hoop mensen dood en dat nemen ze me niet in dank af."
Wow, dat vind ik wel té erg...en jij kan denk ik ook wel bedenken dat het een kwestie van tijd is dat zij het op een gegeven moment niet in dank afneemt dat WoW voor het meisje gaat?

ik heb dan de mazzel dat mijn vriendin ook WoW speelt maar toen ze dat nog niet deed was het gewoon WoW >exit game, wanneer ik naar haar ging of zij naar mij.. er zijn grenzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar ik merk wel dat mijn vriendin het leuker vond toen ik nog gewoon HOMM5 of iets dergelijks deed. Dan kon ik het spel gewoon stilzetten wanneer ik maar wou en aandacht aan haar geven. Nu moet ik vaak zeggen: "Wacht even, anders gaan er een hoop mensen dood en dat nemen ze me niet in dank af."
Dat heb ik d'r vantevoren duidelijk gemaakt, donderdagavond is raid avond, dus dan ben ik gewoonweg druk. Op avonden dat zij er is, speel ik niet of speel ik iets wat ik a la minute kan stoppen. Later wilde ze zelf ook spelen, dus tja, na een tijdje zaten we samen in dezelfde raid, geen gezeur, gewoon lekker spelen _/-\o_ Op een gegeven moment werden de afspraakjes gemaakt met de raidplanner ernaast.... :+
En verder meisje op #1, spelletje pas ver daarna imo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:49
Thrilled schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:28:
[...]

Wow, dat vind ik wel té erg...en jij kan denk ik ook wel bedenken dat het een kwestie van tijd is dat zij het op een gegeven moment niet in dank afneemt dat WoW voor het meisje gaat?

ik heb dan de mazzel dat mijn vriendin ook WoW speelt maar toen ze dat nog niet deed was het gewoon WoW >exit game, wanneer ik naar haar ging of zij naar mij.. er zijn grenzen ;)
Ach, gewoon zo nu en dan een goed boek aan d'r geven, wat onzinnige series downloaden en je hebt weer wat uur speelplezier ;)

Moet zeggen dat ik af en toe ook wel wat "overdreven" veel speel. Ben waarschijnlijk ook verslaafd. Kan het ook niet laten om op dagen dat ik niet raid of kan spelen toch even de tijd neem om in te loggen, mail checken en AH afspeuren. En ja ik heb daar ook wel eens woorden over met mijn vrouw.
Heb zelfs getracht haar het spel te leren, maar helaas, verloren tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:12

Natuurlijk zijn er grenzen, maar als je regelmatig je groep verlaat halverwege je instance, wordt je dat ook niet in dank afgenomen.
Een kwestie van goed plannen dus. Onze (startende) guild doet 5-man instances (verder zijn we nog niet) en de kern van de guild zijn mensen van boven de 30 met vrouw en kinderen. We hebben gewoon met z'n allen eens overlegd en daar is uitgekomen dat dinsdag en vrijdag voor ons de vaste 'instance-dagen' zijn. Vervolgens is dat weer met het thuisfront overlegd en verder geen problemen.
Op andere avonden kijken we gewoon wie online is en tijd heeft en of we dan genoeg mensen hebben om iets leuks te doen.
Zo niet, helpen we wat lower lvl's, of we helpen elkaar met rep-grinden of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
On_E schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:25:
Ach, die ‘ik stop en oh wat een bevrijding’ posts zijn vrijwel altijd van mensen die 4-5-6 avonden per week raiden of 6 lvl 60 chars hebben, als je gewoon met mate speelt is er niets aan de hand.
Tsja, waar ben je tevreden me.. wat pvpen wanneer je wilt of naxx raiden?
Het was ook niet alleen het raiden x keer per week.
Ook het lezen van fora en alles, gewoon het hele gedoe om WoW heen.
Ik had het nergens anders over, keek op internet nergens anders naar, etc.

Als ik tevreden was met gewoon wat WoW spelen en verder niets met wow doen en misschien 1 keer per week raiden was het allemaal zo erg niet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is in de eerste plaats natuurlijk gewoon een geweldig spel.. Ik game al een jaar of 15 maar zo leuk als dit heb ik een spel nog nooit ervaren hoor.

Helemaal top! Zeker het levelen met vrienden op Teamspeak de eerste maanden was echt fantastisch leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:50:
Het is in de eerste plaats natuurlijk gewoon een geweldig spel.. Ik game al een jaar of 15 maar zo leuk als dit heb ik een spel nog nooit ervaren hoor.

Helemaal top! Zeker het levelen met vrienden op Teamspeak de eerste maanden was echt fantastisch leuk!
jij hebt vroeger nooit diablo gespeeld !!!!!!!!!!!!!! :P

<3 diablo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Tot je echt serieuze instances gaat doen. Als iemand in onze guild zomaar de raid verlaat zonder goeie reden of het gebeurt vaker dan heeft ie gewoon een probleem en mag ie of niet meer mee of gkick. Lijkt me ook niet meer dan normaal dat als je afspraken maakt dat je dan gewoon aanwezig bent voor de volle 4 uur (als dat de afspraak is). Als er 39 man op me wachten voel ik me echt wel lullig en zorg ik ervoor dat ik er gewoon kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat is met alles waar je serieus mee bezig bent ?? Als ik naar geen goede film aan het kijken ben wil ik ook niet gestoord worden. Heeft op zich niets met wow te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey gasten, heeft iemand een idee waarom ik nergens XP voor krijg? Maakt niet uit welke monsters ik slacht, ongeacht hun level, ik krijg geen XP. Ik had een 14-day-trial maar die account heb ik geupdate met een retail-key. Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:10:
Hey gasten, heeft iemand een idee waarom ik nergens XP voor krijg? Maakt niet uit welke monsters ik slacht, ongeacht hun level, ik krijg geen XP. Ik had een 14-day-trial maar die account heb ik geupdate met een retail-key. Waar kan dit aan liggen?
Welk level ben je? Die trial kan maar tot 20 ofzo dacht ik... dus als je 20 bent, denk ik dat je char nog marked is als 'trail' ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door Rashann op 01-12-2006 17:24 ]

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RainManX schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:24:
[...]

Welk level ben je? Die trial kan maar tot 20 ofzo dacht ik... dus als je 20 bent, denk ik dat je char nog marked is als 'trail' ofzo?
Ik ben er idd net achter gekomen dat level 20 de lvl-cap is voor de trial. Ik was level 20, dus kreeg geen XP meer. Als later vandaag mijn retail key in gebruik is genomen (aangenomen is door Blizzard ofzo) dan krijg ik weer XP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:51:
[...]

jij hebt vroeger nooit diablo gespeeld !!!!!!!!!!!!!! :P

<3 diablo
Klopt helemaal! Was nooit zo into RPG, daar is dus sinds een jaar geleden voor altijd verandering in gekomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:19
RainManX schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:24:
[...]

wrom zou je iemand markeren als "spoor"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
Als ik naar me vriendin toe ga of zij komt hier heen. Ga ik gewoon helemaal geen instance of raid doen. Je weet toch wel een paar uur van tevoren ? Als je dan toch bezig met bent met bijv scholo of strat, dan ken je makkelijk vertellen dat je over een uur weg moet en dat ze dus opmoeten schieten.

Me raid dagen zijn wel een stuk minder geworden door me vriendin maar je moet er wat voor over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
[vriendin verhalen]

ik mag dan geen vriendin hebben, maar als ik een meissie zou hebben, zou ik, als ze komt, en ik wil gamen, iets doen als CSS.. kan je lekker simpel stoppen, zonder consequenties..

ik speel laatste tijd steeds minder WoW.. ik ben als officer gedemote, omdat ik een aantal raids er niet was.. vind het eigenlijk atm. wel ff gescheten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Thrilled schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:14:
[...]

inderdaad, als je al die verhalen leest heb je niet echt het idee van: "wow is leuk, lekker spelen vanmiddag" .. maar wordt je gewoon bang ;(
Mjah, dit is gewoon ook een kant van dit spel. Niet meer dan normaal om dat ook te bespreken in een groot WoW topic lijkt me. Dat jij het niet leuk vind om te lezen is een ander verhaal.
In een topic voor drugsgebruikers kan je ook niet verwachten dat er geen reacties tussen zullen zitten over de negatieve kanten van drugsgebruik.
(niet om drugsgebruik met WoW te vergelijken, maar verslaving is verslaving, er zijn niet voor niks al gameverslavings afkick-klinieken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Taenadar schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:30:
Als ik naar me vriendin toe ga of zij komt hier heen. Ga ik gewoon helemaal geen instance of raid doen. Je weet toch wel een paar uur van tevoren ? Als je dan toch bezig met bent met bijv scholo of strat, dan ken je makkelijk vertellen dat je over een uur weg moet en dat ze dus opmoeten schieten.

Me raid dagen zijn wel een stuk minder geworden door me vriendin maar je moet er wat voor over hebben :)
Hetzelfde hier :) Sinds ik m'n vriendin heb kan ik minder raiden maarja, wat is nou echt belangrijker he? ;) Gewoon goed plannen vantevoren dan kun je beiden prima combineren.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ik zit eigenlijk heel erg te wachten op TBC. Kan je gewoon weer lekker in je eentje beetje questen, levellen, ontdekken, 5 mans instances doen - enzovoorts. Dat massale 40 man gedoe, daar ben ik eigenlijk volledig zat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 14:47
Dit zou gerealiseerd kunnen worden door minder vaak te resetten imo. Als je maar 1x in de drie weken door MC kunt, dan hoef je niet meer elke avond 10 eindbazen aan te pakken etc.
We lopen al in 2 uur door mc, en dan ook nog de reset 2 weken langer maken, hoe moet ik dan aan goud komen voor de pots in Naxx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
rodie83 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:00:
Ik zit eigenlijk heel erg te wachten op TBC. Kan je gewoon weer lekker in je eentje beetje questen, levellen, ontdekken, 5 mans instances doen - enzovoorts. Dat massale 40 man gedoe, daar ben ik eigenlijk volledig zat van.
Precies !

Ik kan bijna nooit raiden. Ik heb een vriendin, ik train zeer veel en ik zit met een studie.
De raid tijden botsen gewoon, dus ik kan bijna nooit mee.

Met tbc komen er eindelijk weer leuke (hoop ik ) 5 man instances en de T3/4 mannetjes mogen ook weer opnieuw gear verzamelen.

Ik zie het als een frisse start, vooral voor de "casual" gamer zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah ik vind het gewoon zonde dat je andere dingen voor wow opgeeft. Als mijn vriendin er is dan is het gelijk /quit, ongeacht of ik nou in een dungeon van 5 man ben of gwn aan het levelen ben.
Het is simpel. Je moet gewoon prioriteiten stellen, REAL LIFE > WoW..
Dan spelen ze maar zonder mij, net als die raids, totaal geen tijd voor, en aan de andere kant vind ik het zelfs zielig als je 4,5 avonden in de week aan het raiden bent. Besteed ook eens tijd aan andere dingen zou ik dan zeggen. Op die manier word het natuurlijk JUIST een verslaving. Dat kan nooit goed zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:31:
Als mijn vriendin er is dan is het gelijk /quit, ongeacht of ik nou in een dungeon van 5 man ben of gwn
Ik haat die klootzakken die halverwege een dungeon weggaan (uitzonderingen daar gelaten, noodgevallen en onverwachten dingen enzo), als je weet dat je vriendin komt, begin dan niet aan een dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Hmm vraagje, is er een verschil tussen de Euro realm Turalyon en die van US?

En kan ik een US trial upgraden met een Euro key?

EDIT: Heb nu een euro trail account, hehe. Ga nu de client veranderen, hoop ik teminste..ben nu aan het uitzoeken hoe, want in de realmlist de US naar EU veranderen werkt niet.

[ Voor 41% gewijzigd door junglebeast op 01-12-2006 21:49 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou echt een van de weinige die echt geen zin heeft in TBC (ja heb em wel preordered).
Nieuwe content, super. Nieuwe skills, leuk.
Maar, al je T1 en t2 is al vrijwel meteen DE waardig, Je vertrouwde raidgroup is niet meer (25 man cap, welke droplul verzint zoiets NA 2 jaar 40 man?).
Naxx nog niet clear en zal dus ook wel niet meer komen :( (hebben nu spider wing en raz op farm).
Van mij hoeft het niet zo 1,2,3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:50:

Idd het zeker een geweldig spel, alleen het vervelende is als je er eenmaal inzit kom je er niet meer zo makkelijk van af. Maar ja Blizzard maakt alleen maar games waar je langdurig plezier van hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Laatst online: 29-08 12:51
Dit was gaaf wat we deden

4x 60 man op oggrimar op de magtheridon server.
met zijn alle naam de baas we hebben hem op 83% gekregen en toen ging de server onderuit of kreeg een grote hik-up.
ik werd naar de login venster gegooid.

dat was zoooo gaaf om te doen.

blizzard alleen jammer dat de server dat niet aankan.

mijn verb. is een 8Mbit down om 1Mbit up en nog schok schok.

dit wilde ik jullie even mededelen.

de guild op de server die dat gestart heeft is "Riders of Thulsa Doom"
mijn guild :-p

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 17:42
Weet iemand misschien de naam of een link naar het filmpje waarin een Undead, volgens mij, mage een hunter bot filmpt. Dit is ergens in een gebied binnen. Hierin lopen allemaal ghosts. High level.
In dit filmpje maakt de mage een soort van reportage over de botter.

Dit was volgens mij op dit forum gepost maar weet niet meer welk deel en dan word t zolastig zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garak
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 02:05
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:23:
Je vertrouwde raidgroup is niet meer (25 man cap, welke droplul verzint zoiets NA 2 jaar 40 man?).
Wat een onzin ik geloof er echt helemaal niks van dat jij 2 jaar lang met 39 de zelfde mensen raids hebt gedaan. Sterker nog het zal me erg verbazen als er in de laatste boss kill meer dan 15 mensen zaten die ook bij je eerste boss kill waren 2 jaar geleden in MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Godver dat was dus het einde van de guild op Turalyon :{

Ik stopte om 8 uur, alles was goed en wel, kwam weer terug om 11 uur... en toen was er een crisis... de guildmaster was weg gegaan, een lvl 23 noobje was guildmaster en had dit zelf niet eens door... allerlei andere noobs waren hem aan het overhalen om hun GM te maken... dat lvl 23 noobje was vandaag gejoined en maakte ineens een andere newcomer guildmaster, ik kende ze beide totaal niet en die nieuwe GM deed dus /gquit, gevolg, 160 leden zonder guild... ik over de zeik :{ snel naar IF, nieuwe guild aangemaakt, zelfde naam, en nu zitten we met 10 leden... mensen zagen mij al liever als GM maar ik ben echt pissed op die gozer... ik zie het allemaal even niet meer zo zitten hoor, gezeik allemaal.. zooo verleidelijk om nu alles neer te leggen en lekker bij een hogere guild te gaan...

kut noobs!!! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:05
Taenadar schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 23:46:
Weet iemand misschien de naam of een link naar het filmpje waarin een Undead, volgens mij, mage een hunter bot filmpt. Dit is ergens in een gebied binnen. Hierin lopen allemaal ghosts. High level.
In dit filmpje maakt de mage een soort van reportage over de botter.

Dit was volgens mij op dit forum gepost maar weet niet meer welk deel en dan word t zolastig zoeken.
Chronicles of a Gold Farmer van TotalHalibut, zijn allebei te vinden op google video: http://video.google.com/videosearch?q=totalhalibut

Have fun. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Sleepie schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:39:
Hier nog iemand op Turalyon. Main is Brabonian (lvl60 Mage), alts zijn Sleepie (lvl60 Rogue) en sinds kort een Paladinges genaamd Hfuhruhurr (don't ask).
Ook bij onze guild (inernationaal veel engelsen, beginnende guild, veel lower lvl's en mensen die de moeite nemen om elkaar te helpen) ben je welkom, mocht je willen.
Wat info te vinden op www.conclaveofshadow.com en je kunt me whisperen ingame als je zou willen joinen.
Nou sinds dat Dutch Epic beetje op z'n gat ligt denk ik wel dat ik intresse heb. Ben nu bezig om de Euro versie te installeren. Laat me maar ff met me Mage spelen en kijken of het echt iets is voor me is.
Ik zie je wel op Turalyon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Leuke class, dat druid :)

Maar ik heb wel een vraagje, zodra ik shapeshift naar bear-form krijg ik een nieuwe bar voor mn spells. Echter heeft deze bar dezelfde keyboard-toetscombinaties in gebruik voor spells als mijn standaard unshapeshifted form. Kan ik dit wijzigen? Of is er een addon waarmee dit kan?

edit:
en fubar geeft een error ivm met LoadOnDemand is dit een extra addon? Vind hem namelijk niet :o

[ Voor 15% gewijzigd door addictive op 02-12-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Afbeeldingslocatie: http://i47.photobucket.com/albums/f194/Szandos/Hakkar-1.jpg

Nadat we met onze guild in onze 5e try Hakkar voor het eerst ooit plat kregen gingen we om het af te leren nog even snel met 18man BL pakken.

Na Hakkar is dit echt te makkelijk, en we besloten dat we vanavond terug gaan om Jin'Do en Edge of madness te clearen en zo te kunnen zeggen dat we de hele ZG hebben gecleard.

De loot van BL was toch wel erg leuk:

Swift Razzashi Raptor

En wie won hem, IK :D Dit was absoluut beste ZG weekend die ik ooit heb gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.osxy.nl/~andre/wow/raptor.jpg

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
junglebeast schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 08:22:
[...]

Nou sinds dat Dutch Epic beetje op z'n gat ligt denk ik wel dat ik intresse heb. Ben nu bezig om de Euro versie te installeren. Laat me maar ff met me Mage spelen en kijken of het echt iets is voor me is.
Ik heb dutch epic weer opnieuw gestart, zijn hard bezig alle members terug te inviten, als je nog wilt kun je er gewoon nog bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Over vriendinnen gesproken... >:)

De mijne speelt zelf ook WoW nadat ik haar had laten zien hoe dat spelletje in elkaar stak; ze vindt het erg leuk om even te raiden, speelt niet op het hoogste niveau mee maar kan leuk meekomen... na haar 60-shaman is ze nu haar 60 mage aan het gearen en dat gaat niet onaardig..

Samen raiden we dus; praten we af en toe over WoW (was in de zomervakantie alleen maar WoW btw.. maar dat hebben we aan de kant kunnen zetten) en gaan we ook samen TBC starten. Dat maakt het spelletje gewoon een stuk leuker en gezelliger maar daarnaast ook verslavender, je hebt geen stok meer achter de deur..

Natuurlijk doen we ook onze gezamenlijke dingen, socializen, uit eten, biosje en dus soms samen raiden :) (welk grotje we dan raiden laat ik even buiten beschouwing ;))

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:56
garak schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:41:
[...]

Wat een onzin ik geloof er echt helemaal niks van dat jij 2 jaar lang met 39 de zelfde mensen raids hebt gedaan. Sterker nog het zal me erg verbazen als er in de laatste boss kill meer dan 15 mensen zaten die ook bij je eerste boss kill waren 2 jaar geleden in MC.
Kek, ik moest dat ff checken. Net een screenie gevonden van een van onze eerste MC raids (ruim 1 jaar oud) en 20 man op die screenie raiden nog steeds met ons mee. :P En als ik kijk naar m'n eigen class zijn er 7 v/d 10 er vanaf het begin bij. :o Ik ben zeer benieuwd hoe we dat gaan oplossen als TBC komt, wordt echt wel een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey ik heb 2 vraagjes:

* Is het nu nog verstandig om snel rank 3 te halen zodat alles goedkoper is .. ik ben nu lvl 28.
En dan zou ik eventueel een mount kunnen kopen.

(want ik had iets gelezen over de riding skill dat gaat veranderen)

* En klopt het dat je na de update/oc BC exp gaat krijgen in BG etc? (dus dat er geen twinks meer zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik zie dat niet als een probleem maar als uitdaging (ben former GL en denk graag over dat soort struikelblokken na) en met de komst van meer 5/10 mans instances zie ik daar niet direct een probleem, je zal zowieso wat mensen verliezen met de start van TBC omdat die niet mee 'verhuizen' en ook mensen die hun prioriteiten veranderen (PVP, RL) waardoor je mss maar 30 man overhoudt; wat voldoende is voor 25 mans...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via CruCis kkthnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:56
Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:17:
Heey ik heb 2 vraagjes:

* Is het nu nog verstandig om snel rank 3 te halen zodat alles goedkoper is .. ik ben nu lvl 28.
En dan zou ik eventueel een mount kunnen kopen.

(want ik had iets gelezen over de riding skill dat gaat veranderen)

* En klopt het dat je na de update/oc BC exp gaat krijgen in BG etc? (dus dat er geen twinks meer zijn)?
Rank 3 heeft geen zin; de korting gaat weg afaik, ook al ben je dan straks 'sergeant'. Enige reden om te PVP'en is voor een coolere naam. Dat over twinks wil ik zelf ook weten, voordat ik Crusader op m'n Cruel Barb zet. :P

En over TBC; voor zover ik weet gaat er niemand géén TBC kopen in onze guild, dus ik ben bang dat we zometeen alsnog heel veel members hebben. Maar goed, de een levelt sneller dan de ander natuurlijk, dus we zien het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:25:
[...]

Rank 3 heeft geen zin; de korting gaat weg afaik, ook al ben je dan straks 'sergeant'. Enige reden om te PVP'en is voor een coolere naam. Dat over twinks wil ik zelf ook weten, voordat ik Crusader op m'n Cruel Barb zet. :P

En over TBC; voor zover ik weet gaat er niemand géén TBC kopen in onze guild, dus ik ben bang dat we zometeen alsnog heel veel members hebben. Maar goed, de een levelt sneller dan de ander natuurlijk, dus we zien het wel...
Ja maar de patch komt pas over 2 weken geloof ik.
En het is nu WSG weekend .. dus voor dindag kan ik makkelijk rank 3 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Komende woensdag komt de patch al heeft Blizard zelf officieel bekend gemaakt op EU en US forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan. En iemand zei dat je daarna exp in battlegound krijgt ... weet je of dat zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Voor zover ik heb begrepen is dat een broodje aap verhaal, wat wel waar is dat in BC enchants een minimum lvl gaan krijgen. Weet alleen nog niet of dat alleen voor de nieuwe enchants is of ook voor de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt.
Ik wou nu nog gaan pvpen ... maar dan kan ik het beter na de patch doen ...

dan heeft het tenminste weer nut ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:12
junglebeast schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 08:22:
Kijk maar wat je doet joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik speel ook wow al een paar maanden. Alleen de laatste 1/2 weken heb ik echt een belachelijke latency van tussen de minimaal 250 en maximaal 800 en op de vrijdag en zaterdag zit dat dus echt de hele dag rond de 800. Ik zit bij tweakdsl. Ik heb de verscheidene topics hier al gelezen en het schijnt dat het probleem bij bbned ligt na een of andere hardware upgrade (van blizz?) weet iemand hier meer over? hiervoor had ik gewoon onder de 100 op elk tijdstip van elke dag.. :? Vind het een bizarre zaak, als iemand hier meer over weet of het heeft kunnen oplossen, dan zou ik graag willen weten waar het aan ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Noob mage vraagje:

Ik heb 2 polymorphs ter beschikking, namelijk sheep (duh :) ) en piggy.
Als ik 'een target' eerst 'sheep' en daarna 'pig', heeft de pig polymorph dan al
die diminishing return penalty gekregen? Of wordt de diminishing return 2x
appart berekend?

M.a.w. als ik afwisselend sheep/pig op hetzelfde target,
duurt het dan 2x zo lang eer een target immune wordt voor polymorph of blijft
dat gelijk (en kan ik dus bij 1 soort polymorph blijven)?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deminishing returns zijn dezelfde, want het is gewoon dezelfde spell. Uiteindelijk is het enkel een ander model.

De verschillende polymorphs zijn toegevoegd om het wat makkelijker te maken in gevechten waar er veel moet gesheeped worden door verschillende mages.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:47:
Deminishing returns zijn dezelfde, want het is gewoon dezelfde spell. Uiteindelijk is het enkel een ander model.

De verschillende polymorphs zijn toegevoegd om het wat makkelijker te maken in gevechten waar er veel moet gesheeped worden door verschillende mages.
Hehe word eens tijd dat ze dan een chicken polymorph maken. Voor al die players die een duel weigeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Iemand die toevallig ook van Realtek HD audio gebruik maakt? Ik heb zojuist een nieuwe PC met deze onboard geluidskaart en krijg het gewoon niet goed werkend. De achterspeakers doen het sowieso niet, en in WoW hoor ik de helft van de geluiden niet. Even op m'n warrior gespeeld; charge hoor ik niet, een normal hit doet ik weer enorm hard en schel, stancegeluiden hoor ik niet, het indrukken van knopjes juist weer enorm hard... ik word er een beetje depri van.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

junglebeast schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:37:
[...]

Hehe word eens tijd dat ze dan een chicken polymorph maken. Voor al die players die een duel weigeren..
Ja, of niet. Constant dat irritante gezeik om een duel. Net zo irritant als een trade window openen voor conjured spul. Duels zijn zo'n waste of time.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SMulTiE schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:08:
[...]
p.s. wat doe je zelf tegenwoordig in WoW, of speel je niet meer op je druid?
Ik heb mijn druid nooit meer aangeraakt eigenlijk. Als mijn broertje niet zo nu en dan had mogen spelen op mijn account had ik mijn talentpoints die je terugkreeg tijdens patch 1.7 (de druid patch) nog steeds niet herverdeeld ;)

Heb 'm nog wel op tijd op Trollbane geparkeerd voor het geval dat.
Probeerde Kazami nog over te halen om heel Denial ook te laten rerollen op nieuwe server, lekker fris en met een goede guild. Met zijn allen levelen :D
Maar goed, het antwoord was uiteraard bij voorbaat al duidelijk.
mm jouw ken ik nog wel. Hoe is het met je buro stoel? op vent viel die bijna altijd uit elkaar

:D Grandor! Ik vond jou altijd een van de coolste gasten op de server. Altijd behulpzaam en vriendelijk en ook nog eens een goede tank. Heb nu de duurste stoel die ik bij IKEA kon vinden ;)

[ Voor 19% gewijzigd door FunkyTrip op 03-12-2006 01:25 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:31:
mjah ik vind het gewoon zonde dat je andere dingen voor wow opgeeft. Als mijn vriendin er is dan is het gelijk /quit, ongeacht of ik nou in een dungeon van 5 man ben of gwn aan het levelen ben.
Het is simpel. Je moet gewoon prioriteiten stellen, REAL LIFE > WoW..
Dan spelen ze maar zonder mij, net als die raids, totaal geen tijd voor, en aan de andere kant vind ik het zelfs zielig als je 4,5 avonden in de week aan het raiden bent. Besteed ook eens tijd aan andere dingen zou ik dan zeggen. Op die manier word het natuurlijk JUIST een verslaving. Dat kan nooit goed zijn!
Beetje triest. WoW IS op dat moment real life. Die mensen zitten met JOU te spelen. En JIJ gaat pleite zonder bericht zomaar meteen zonder eventjes nog af te maken waar je aan begonnen was.

Dat doe je toch ook niet als je met vrienden aan het risken bent ofzo. Als je vriendin langskomt, dat je die mensen er meteen uitgooit.

't is van de zotte. Mensen begrijpen gewoon niet dat die poppetjes in het spel echt bestaan, echte mensen zijn. Je speelt MET die mensen, dus moet je ook een vorm van commitment naar die mensen toe hebben. Of je ze nu kent of niet. Anders moet je lekker een singleplayer game gaan spelen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00
Ebayzo schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 23:38:
[...]
Ja, of niet. Constant dat irritante gezeik om een duel. Net zo irritant als een trade window openen voor conjured spul. Duels zijn zo'n waste of time.
Duels zijn zeer zeker geen waste of time. Je leert zo heel erg goed hoe je een andere class moet aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
ImdaMned schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:58:
[...]
Duels zijn zeker een waste of time. zeker als je toch alleen maar PVE doet..
Fixed :>
Of wil jij met je pro dueling mage skills een mob gaan kiten in PvE? :P "Ja, want zo beat ik ook een warrior! Rank 1 Frostbolts!
Compeet useless dus, dat duellen, mits je pvped.
PVPwise is het nog zo dat je reactiesnelheid nog van pas komt, maar PvE is dat toch stukken minder, eigelijk nauwelijks aanwezig. Gewoon beetje focussen..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

[...]

Duels zijn zeer zeker geen waste of time. Je leert zo heel erg goed hoe je een andere class moet aanpakken.
Ja psies. Maar is er geen command om duels te blocken? Erg lastig als je gewoon wilt grinden of questen en er komt zo'n irritante gast die duels spammed. Nu wil ik soms wel eens, na 5x, accepten en dan meestal heeft ie het niet echt door. Plop...Beeehhhh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Als warrior is er niks aan te pakken, zeker als de andere weet waar ie mee bezig is.
Alleen met mijn priest heb ik een redelijke kans in duels, met mijn mage is het meestal 50/50.

Imo is duelling zodanig imba dat het geen nuttige bezigheid is, hoogstens meer of minder
frustrerend afhankelijk van de klasse die je speelt.

Dit is trouwens geen betoog om warriors te buffen of om bv warlocks te nerfen :)

*kuch nerf warlocks ;) *

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 03-12-2006 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een leuke PvP Server, waar ik een horde alt kan beginnen, any tips? L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00
junglebeast schreef op zondag 03 december 2006 @ 03:07:
[...]

Ja psies. Maar is er geen command om duels te blocken? Erg lastig als je gewoon wilt grinden of questen en er komt zo'n irritante gast die duels spammed. Nu wil ik soms wel eens, na 5x, accepten en dan meestal heeft ie het niet echt door. Plop...Beeehhhh.
Tjah, ik speel op een pvp server, buiten orgrimmar / ironforge word er volgens mij niet echt geduelled : P
jarnotjuh schreef op zondag 03 december 2006 @ 02:54:
[...]

Of wil jij met je pro dueling mage skills een mob gaan kiten in PvE? :P "Ja, want zo beat ik ook een warrior! Rank 1 Frostbolts!
PVPwise is het nog zo dat je reactiesnelheid nog van pas komt, maar PvE is dat toch stukken minder, eigelijk nauwelijks aanwezig. Gewoon beetje focussen..
l2read, ik zeg ook andere class. Als jij daarin hogger kiten ziet.... tjah

[ Voor 35% gewijzigd door ImdaMned op 03-12-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

jarnotjuh schreef op zondag 03 december 2006 @ 02:54:
[...]

With stupid. Als ik wil PVPen ga ik wel naar de BG's...

Net ook weer eentje. "Duel" "Decline" "Duel" "Decline" "Ahhhh come on..." *zal ik hem accepten en alleen sheepen* "Duel" *arghh laat ook maar...wilde toch al stoppen /quit*

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ebayzo schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 23:38:
[...]
Ach, wat is waste of time? Als je duellen leuk vind om te doen dan is het geen waste of time. Op deze manier kan je ook zeggen dat heel WoW een waste of time is aangezien je er in het echte leven niks aan hebt.
Volgens mij is WoW bedoeld om lol te hebben, niet om nuttig bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

http://fellowcraft.ytmnd.com/

World of Warcraft meets Fellowship of the Ring :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
PvP rewards op test realm

90 AV tokens voor de frostwolf mount 8)7 Met een gemiddelde wachttijd van 1 à 2 uur in mijn battlegroup wordt dat een feest om te farmen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

30 AV, 30 AB, 30 WSG tokens hoor. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
[...]

Dat valt wel mee hoor :) zo win ik in een duel nooit van een hunter (met m'n druid) simpelweg omdat 'ie weet dat 'ie aangevallen gaat worden. In PvP is het anders, als je tegenstander niet weet dat er iemand in stealth rond hem heenloopt, dan heb ik wel kans hunters ed. te killen.
Duels zeggen dus weinig imo, mja, het is altijd weleens grappig om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
pasta schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:33:
30 AV, 30 AB, 30 WSG tokens hoor. ;)
Nee ik heb het over de witte wolf/ram mount uit AV zelf, niet de zwarte pvp mounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

vraagje over WoW.

Nu heb ik woensdag van een vriend van me zijn guest-key gekregen en heb donderdag een account aangemaakt. Nadat ik tot lvl6 was gekomen vond ik het wel grappig maar met je guest-account kun je bepaalde dingen niet doen. Auctions, Mailen, etc.

Nu heb ik dus zaterdag zelf een WoW doos gekocht en heb via Account Management mijn account geupdate van guest naar "normal".

Het vreemde is echter dat ik online nog steeds niet in de AH/Mailbox/GeneralChat kan.
Als ik nu naar mijn Account Management site ga dan zie ik daar dat over 5 dagen mijn guest-account afloopt en ik dan een normale subscription krijg.

Met andere woorden ... ik moet dus verplicht 5 dagen wachten nu :(
Als ik dat geweten had, had ik mijn guest-account niet verlengd (die lvl8 was toch niet zo heel spannend) en had ik nu wel gewoon kunnen spelen.

Iemand die weet of ik iets fout doe ?
Of tips/adviesen heeft ?

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wyrihaximus.ne...w-id-6895-start-6840.html ik vond dit, maar moet je voor die mount nou riding skill 75 hebben of 150? en moet je lvl 60 zijn?

iemand anders had het ook al gevonden dus :O

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
JeanJeremy schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:08:
vraagje over WoW.

Nu heb ik woensdag van een vriend van me zijn guest-key gekregen en heb donderdag een account aangemaakt. Nadat ik tot lvl6 was gekomen vond ik het wel grappig maar met je guest-account kun je bepaalde dingen niet doen. Auctions, Mailen, etc.

Nu heb ik dus zaterdag zelf een WoW doos gekocht en heb via Account Management mijn account geupdate van guest naar "normal".

Het vreemde is echter dat ik online nog steeds niet in de AH/Mailbox/GeneralChat kan.
Als ik nu naar mijn Account Management site ga dan zie ik daar dat over 5 dagen mijn guest-account afloopt en ik dan een normale subscription krijg.

Met andere woorden ... ik moet dus verplicht 5 dagen wachten nu :(
Als ik dat geweten had, had ik mijn guest-account niet verlengd (die lvl8 was toch niet zo heel spannend) en had ik nu wel gewoon kunnen spelen.

Iemand die weet of ik iets fout doe ?
Of tips/adviesen heeft ?
ik zou ff ingame ticket maken misschien dat die iets kunnen doen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!