Het Grote World of Warcraft topic - Deel 94 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.497 views sinds 30-01-2008

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
@Snoeikoei

Het is misschien een goed idee om de handleiding of de Basis guide van Blizzard te lezen?

Als je dat had gedaan, dan had je het antwoord zo gevonden :)

Edit: ik moet wel zeggen dat ik de basis guide van blizzard, met betrekking tot items, wat vind tegenvallen.

[ Voor 16% gewijzigd door Resistance_NL op 30-11-2006 12:19 ]

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

pasta hoe heb jij je interface zo ingesteld? is dat ook weer een addon?

This is the Way.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

zo gisteravond eindelijk een keer op tijd begonnen met raiden, om 19:00 uu begonnen met ZG.
ging allemaal smooth.
alleen na de spider boss, gingen wij in 1 keer Edge of madness doen. nou jij ging eigenlijk best soepel en niet zo heel erg moeilijk boss eerste keer door met 0 doden.

daarna gingen we mando (raptor boss) aanvallen, ook in 1 keer neer. toen was het rond 21:30 meende ik. dus ik dacht balen vanavond gaat hakkar niet neer.
heb hier wel de hakkari idol en zanzil seal geloot :) dus weer een setje ringen compleet. gelijk mijn enchant maar even opgehaald, die ik nu op de bank zet ivm, crap legs en head. en binnenkort TBC.

thekal zijn we helaas 2 keer gewhiped, maar ressen en rebuff ging vlotjes. 3rd try ook thekal neer.
1ste wipe in: phase 1 ging echt super smooth, en toen P2, ging MT dood na een paar seconden.
toen werden gelijk een paar caster geoneshot. wipe at 22% ofzo
2de wipe/reset: owjah, 1 van de 3bosses healde zich zelf, iedereen nuked die heal er zo weer af. alleen toen ging hij dood. andere boss + add nuke, en net 1 seconden voordat de laatste dood ging, werd er weer 1 geressed. reset toen.
3de try thekal face down.

arlokk ging ook super lekker, 1ste poging arlokk dood, 0 doden. iedereen repairen, en via het water naar hakkar.

hakkar eerste try, werd de MT best wel vroeg gekilled, zijn toen met 2 tanks op 40% ofzo gekomen.
maar 1 tank was een dps tank, en de andere wordt een hele goede tank, maar is nu nog wat undergeared.
2de try 22%, en toen waren in 1keer 2 tanks dood. reset.
3de try staan we helamaal klaar, gebuffed en klaar, DC, hele server was offline, zo ik zat echt te balen. maar na 3 minuten ofzo kon ik weer inloggen, en nar ongeveer 10 a 15 min sinds de server offline ging, was iedereen weer terug. en is hakkar nice and sweet afgemaakt.

en eindleijk heb ik mijn ZHC in ontvangst genomen :) was inmiddel 00:50.
maar een hele fijna avond gehaald, en nog 8k rep for exalted met de zandalar tribe :)

zo heel verhaal maar een hele fijna raid avond gehad gisteravond :)

iRacing Profiel

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Resistance_NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:16:
@Snoeikoei

Het is misschien een goed idee om de handleiding of de Basis guide van Blizzard te lezen?

Edit: ik moet wel zeggen dat ik de basis guide van blizzard, met betrekking tot items, wat vind tegenvallen.
Heb je gelijk in hoor, maar voor een beginner is er zo ontzettend veel info te vinden over WoW dat je niet meer weet wat je echt gelezen moet hebben voor je begint. Bovendien heb ik nu een 14-dagen trial version waarmee ik wil uitvissen of dit "mijn ding" is, dan besteed ik niet van te voren weken om me in te lezen. 't Is volgens mij ook niet zo dat ik het forum volspam met bakken n00b-vragen...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Resistance_NL
  • Laatst online: 10-09 13:51
En jij hebt ook gelijk. Het is natuurlijk prima om vragen te stellen. Maar het lijkt me gewoon sowieso handig dat je de game-guide even meeneemt... (en de tooltip tijdens het spelen aanzet als je net begint).

Edit:
Beetje overbodig om nog een keer te posten. Dat zijn inderdaad de uitroeptekens, die helpen je in het begin goed op weg. Bovendien is het ook handig om tips tijdens de loading screens te lezen, ik kwam op een gegeven moment na al 2 keer een lvl 60 te bezitten nog nieuwe informatie tegen :)

(Sowieso leer ik elke dag nog)

Het is met de online trial versie wel jammer dat je geen handleiding hebt. Dit is toch de beste manier om het begin te leren.

[ Voor 52% gewijzigd door Resistance_NL op 30-11-2006 12:40 ]

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Resistance_NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:33:
En jij hebt ook gelijk. Het is natuurlijk prima op vragen te stellen. Maar het lijkt me gewoon sowieso handig dat je de game-guide even meeneemt...
Doe ik :)
(en de tooltip tijdens het spelen aanzet als je net begint).
Dat zijn die tips via dat uitroepteken onderaan toch? Staat aan idd (maar geen uitleg over rabbit's foot O-) )

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Gewoon niet te veel lezen, eerste paar levels de tips aanzetten en that's it, leer je het meest van.

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:49
Bosmonster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:50:
[...]

Dat wordt angstvallig geheim gehouden door Blizzard. Sommigen kennen het bepaalde krachten toe (bijvoorbeeld een bonus op je luck factor) als je er een in je inventory hebt...

Beetje net als in het echt dus... :P
_/-\o_ ROFL, ik heb dit vaker gehoord en ook mensen die dus tassen vol met dit spul bewaarde 8)7
@Snoeikoei

Nog nooit gelezen. Gewoon spelen, hier en daar een forumpje oppikken, wat vrienden waar je iets van kunt leren, guildmates, etc,etc.

[ Voor 42% gewijzigd door Bulligan op 30-11-2006 12:54 ]

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Snoeikoei: Als de game je in de trial versie al bevalt moet je hem zeker aanschaffen. De interactie met andere spelers die je op dit moment nog mist, omdat ze disabled zijn, maken het spel een stuk leuker!

PS. Gister inderdaad besloten om zondag de 10de voor de eerste keer in Naxx te gaan kijken. Het staat in de guildmessage en op de fora! Welke baas zouden jullie als eerste pakken? En wat is er nodig aan voorbereiding voor die baas? (pods etc.)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
hulkie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:57:
Snoeikoei: Als de game je in de trial versie al bevalt moet je hem zeker aanschaffen. De interactie met andere spelers die je op dit moment nog mist, omdat ze disabled zijn, maken het spel een stuk leuker!

PS. Gister inderdaad besloten om zondag de 10de voor de eerste keer in Naxx te gaan kijken. Het staat in de guildmessage en op de fora! Welke baas zouden jullie als eerste pakken? En wat is er nodig aan voorbereiding voor die baas? (pods etc.)
razuvious, daarvoor heb je enkel 2 goede priests nodig. Persoonlijk vind ik Anub erg lastig, maar dat kan ook aan onze tactics liggen. (mensen gaan gewoon nog steeds dood)

• Proqzor
  • Laatst online: 04-08 21:37
DarkShadow schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:00:
[...]

razuvious, daarvoor heb je enkel 2 goede priests nodig. Persoonlijk vind ik Anub erg lastig, maar dat kan ook aan onze tactics liggen. (mensen gaan gewoon nog steeds dood)
ja en zorgen dat je priests 3% hit hebben ofzo (of 4). Anders zijn je rogues binnen 3 seconden dood. En zorg ervoor dat je rogues evasion gebind hebben en die aanzetten zodra een add doodgaat en er geen nieuwe klaar staat.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
@Snoeikoei

Poor Quality*
Common Quality
Uncommon Quality
Rare Quality
Epic
Legendary (Color Undecided)
Artifact (Color Undecided)

lol hahaha, deze is oud, bliz moet z'n site updated. Legendary is sowieso oranje, en artifact waarschijnlijk rood(al zitten die dus niet officieel in het spel).
hulkie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:57:
ja razuvious, die kan elke guild aan. Geen dps timer dus daar hoef je je geen zorgen over te maken(hoe langer het duurt hoe meer kans op een MC die breekt natuurlijk).
zorg dat 2 priest(of 3) kunnen praten op TS(of vent) en +3 hit hebben(die ZG set heeft dat maar je moet wel 300 tailor zijn om te gebruiken).

en dan gewoon de 4 best gegearde warriors met 4 healers op adds zetten(kan in theorie met 3 ook). En ff goede tactics lezen, en kijken. Al kan volgens mij de iceblock pull niet meer(wij doen het helemaal alternatief).

http://files.filefront.co.../;5987586;;/fileinfo.html
of
http://www.nwngokuxserver...phpBB/viewtopic.php?t=537

daar staan onze fraps, met tactics. Maar zoals ik al zeg is het niet een tactic die veel gebruikt wordt.

edit dit is hunter view die in ons geval een belangrijke rol spelen met het pullen.

[ Voor 43% gewijzigd door Kevinp op 30-11-2006 13:17 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Kevinp
dubble post

[ Voor 101% gewijzigd door Kevinp op 30-11-2006 13:17 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Nitai schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:41:
[...]

verhoudingsgewijs wel :) elke silvertje telt hoor ;)
Ik had nog 25G in m'n Bag zitten, 32S maakt dan niet veel meer uit hoor. :+
NoTimeRemains schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:25:
[...]

pasta hoe heb jij je interface zo ingesteld? is dat ook weer een addon?
Een combinatie van Add-ons. De Raid-groepen, RaidStatus, Emergency Monitor zijn onderdeel van CT'Raid, de bars aan de rechterkant zijn volgens mij van de gewone CT'Mod. De rest zijn zowat de enige resterende onderdelen van CosmosUI die ik nog gebruik. :)

Signature

• hulkie
Razuvious it is then: Laat ik nou toevallig een priest hebben met 300 tailoring en exhalted rep met Zandalar. Skilled? Ja ik denk dat ik mezelf wel skilled kan noemen! :P

Ik weet vrijwel zeker dat er nog een paar priests zijn met tailoring. We hebben nog 1,5 week om de + hit te verzamelen. De ringen set uit ZG heeft ook veel + hit trouwens. Al is die set natuurlijk eigenlijk beter voor dmg casters.

Welke baas is handig na razuvious? En waar moet je daarbij opletten?

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
Een vraagje, hoeveel runecloth moet een lvl 40 gnome mage inleveren om een tiger mount te kunnen kopen in darnassus (dus om exalted te worden).
Of kan dit alleen als je lvl 60 bent. Ik zie regelmatig gnome mages op mijn server op een epic tiger mount, maar het lijkt mij nou grappig om tiger mount op lvl 40 al te hebben.

Uw advertentie hier?

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
CyPh schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:55:
Een vraagje, hoeveel runecloth moet een lvl 40 gnome mage inleveren om een tiger mount te kunnen kopen in darnassus (dus om exalted te worden).
Of kan dit alleen als je lvl 60 bent. Ik zie regelmatig gnome mages op mijn server op een epic tiger mount, maar het lijkt mij nou grappig om tiger mount op lvl 40 al te hebben.
50 rep per stack van 20 runecloth, dus reken maar uit hoeveel je nodig hebt voor exalted :)

Even uitgaande dat je nu net honored bent zijn dat 660 stacks (13200 stuks) runecloth. Maar waarschijnlijk ben je nog lang niet honored op lvl 40, dus wordt dat nog wat meer.

Ik weet niet of de quest al wel geactiveerd is op lvl 40 overigens.. want het is met bovenstaande nummers wel duidelijk dat het op lvl 40 nogal onzinnig is :)

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2006 14:07 ]

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00
Kevinp schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:11:

[...]

ja razuvious, die kan elke guild aan. Geen dps timer dus daar hoef je je geen zorgen over te maken(hoe langer het duurt hoe meer kans op een MC die breekt natuurlijk).
zorg dat 2 priest(of 3) kunnen praten op TS(of vent) en +3 hit hebben(die ZG set heeft dat maar je moet wel 300 tailor zijn om te gebruiken).

en dan gewoon de 4 best gegearde warriors met 4 healers op adds zetten(kan in theorie met 3 ook). En ff goede tactics lezen, en kijken. Al kan volgens mij de iceblock pull niet meer(wij doen het helemaal alternatief).
Veel gemaakte fout. De 300 tailoring "requirement" staat op de 2% crit bonus als je het setje van 3 stuks aan hebt. Niet op het dragen ervan. Met mining / skinning kan je de bloodvine spulletjes gewoon equipen.

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
Bosmonster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:02:
[...]

50 rep per stack van 20 runecloth, dus reken maar uit hoeveel je nodig hebt voor exalted :)

Even uitgaande dat je nu net honored bent zijn dat 660 stacks (13200 stuks) runecloth. Maar waarschijnlijk ben je nog lang niet honored op lvl 40, dus wordt dat nog wat meer.

Ik weet niet of de quest al wel geactiveerd is op lvl 40 overigens.. want het is met bovenstaande nummers wel duidelijk dat het op lvl 40 nogal onzinnig is :)
Ik ben inderdaad al bijna honored (ben nu lvl 27 btw) omdat ik vanaf lvl 1 in Teldrassil ben begonnen. Geld maakt niet zoveel uit, mijn main heeft nogal veel en die spaart de runecloth die hij loot.
Belangrijkste is wel of het al mogelijk is op lvl 40.

Uw advertentie hier?

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:02:
[...]

de quest voor runecloth binnen te leveren wordt pas beschikbaar op lvl 50, wanneer je ook daadwerkelijk runecloth begint te vinden.

Ik ben een van die gnomes met 3 epic tigers in zen bags :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 14:11 ]

• Kevinp
hulkie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:48:
Razuvious it is then: Laat ik nou toevallig een priest hebben met 300 tailoring en exhalted rep met Zandalar. Skilled? Ja ik denk dat ik mezelf wel skilled kan noemen! :P

Ik weet vrijwel zeker dat er nog een paar priests zijn met tailoring. We hebben nog 1,5 week om de + hit te verzamelen. De ringen set uit ZG heeft ook veel + hit trouwens. Al is die set natuurlijk eigenlijk beter voor dmg casters.

Welke baas is handig na razuvious? En waar moet je daarbij opletten?
ik ben geen priest maar heb het wel vaak mis zien gaan...

nou goed, zal zo veel mogelijk proberen te helpen
+3 hit zegt iedereen is ruim voldoende, maar op verschillende fora zeggen ze +4. maar meer dan +4 is sowieso overbodig omdat je altijd 1% resist hebt(normaal 4% op lvl 60 mobs).
GEEN, en ik zeg het nog een keer GEEN Motw op die adds :). ook geen warlock curse want hun SR = 0 (confirmed door blizzard).
en dan veilig staan maar uit line of sight, maar zo dicht mogelijk bij, omdat hoe verder je weg bent hoe meer kans er is dat MC breekt.

je hoeft niet te healen dus je kan als je daarmee voldoende mana hebt +100 hit hebben.

14 andere(waarschijnljk du 16 healers nodig) moeten de adds + 4 warriors healen.
Goede communicatie op TS is erg makkelijk, zodra de tweede add het heeft over genomen kan je namelijk beter releasen omdat je dan volgende eventueel kan mind controlen en de debuff eerder weer weg is.

Daarna zou je naar anub kunnen gaan, of je gaan een quest run doen. Anub is makkelijk, en meer skill maar minder geluk dan razuvious.

Je mages moeten wel altijd mana hebben om die adds te aoe'en daar, en de fight duurt de eerste keer waarschijnlijk 30 minuten(de kill dan).

als je een quest run doet, die je moet doen om de tier 3 dingen te krijgen. Zorg dan als je de abomenation wing in gaat(patchwerk) dat je ruim de tijd hebt, die mobs zijn lastiger dan welke MC baas dan ook. En die quest dingen zitten vlak voor patchwerk zelf waardoro je waarschijnlijk een hele raid kwijt bent aan het killen van die beestjes.
ImdaMned schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:06:
[...]

Veel gemaakte fout. De 300 tailoring "requirement" staat op de 2% crit bonus als je het setje van 3 stuks aan hebt. Niet op het dragen ervan. Met mining / skinning kan je de bloodvine spulletjes gewoon equipen.
waarom staat d'r ingame dan "requires tailoring 300" op. Je kan het proberen maar lijkt mij dathet niet werkt

[ Voor 9% gewijzigd door Kevinp op 30-11-2006 14:15 ]

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:13:
[...]

Je mages moeten wel altijd mana hebben om die adds te aoe'en daar, en de fight duurt de eerste keer waarschijnlijk 30 minuten(de kill dan).

als je een quest run doet, die je moet doen om de tier 3 dingen te krijgen. Zorg dan als je de abomenation wing in gaat(patchwerk) dat je ruim de tijd hebt, die mobs zijn lastiger dan welke MC baas dan ook. En die quest dingen zitten vlak voor patchwerk zelf waardoro je waarschijnlijk een hele raid kwijt bent aan het killen van die beestjes.
Je zet 1 mage bij het corpse die moet zien wanneer de scarabs spawnen en dan fn te doen. andere mages moeten daar dan op reageren. Als je dit in rotatiesysteem doet, geraken je mages nooit zonder mana.

De quest voor tier 3 kun je best splitten, telkens je naxx binnengaat, ga je voor een bepaalde mob. elke avond bijvoorbeeld 1 gargoyle gaan killen....Zo verspil je geen ganse avond aan trash killen

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:11:
[...]

de quest voor runecloth binnen te leveren wordt pas beschikbaar op lvl 50, wanneer je ook daadwerkelijk runecloth begint te vinden.

Ik ben een van die gnomes met 3 epic tigers in zen bags :(
Ik heb een kodo als orc dus ben de hel ook al doorlopen :P Wel beetje zonde, want was vlak voor de patch dat ze ze goedkoop maakten... dag 900G..

• ImdaMned
[...]

waarom staat d'r ingame dan "requires tailoring 300" op. Je kan het proberen maar lijkt mij dathet niet werkt
Omdat blizz ook fouten maakt? Er is bij ons een priest die het kan equipen (en het gebruikt voor razuviuos) terwijl hij geen tailoring heeft.

@ bosmonster: ook ik ben de trotse eigenaar van een witte kodo + rsi : )

Ik moest vanaf friendly naar exalted. De penalty van grinden zullen we maar zeggen : )

[ Voor 18% gewijzigd door ImdaMned op 30-11-2006 14:25 ]

• Kevinp
ImdaMned schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:23:
[...]

Omdat blizz ook fouten maakt? Er is bij ons een priest die het kan equipen (en het gebruikt voor razuviuos) terwijl hij geen tailoring heeft.

@ bosmonster: ook ik ben de trotse eigenaar van een witte kodo + rsi : )

Ik moest vanaf friendly naar exalted. De penalty van grinden zullen we maar zeggen : )
zou idd kunnen, maar dan is het erg vaag.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Hey Allemaal,

Ik wilde even zeggen dat ik WoW helemaal voor gezien hou.
De laatste maanden zat ik in een highend raidingguild met veel leuke mensen.
Mede door deze leuke mensen en de vele content + het farmen voor raids zat ik meer dan 15 uur per dag aan WoW. Daarbij komt dat ik ook nog eens achter de computer werk en dus constant op alle fora aan het lezen was (waaronder dit forum), filmpjes kijken en nog veel meer.

Heel mijn leven (social, vriendin, werk, sporten, etc.) leed dus onder mijn WOW verslaving.
Van het 1 op het andere moment was ik het zat en heb al mijn chars kaal gevendored (bye bye T2 + AQ epics) + alle banks met mats + gold naar de guildbank gemailt.
Alle chars deleted (rest in peace 60 shaman cow, ud mage, orc rogue) en account canceled.
Guild snapte mijn keuze, zou me missen en good luck in RL.

Dus na 2 jaar ben ik klaar. Nu al een week lang weer wezen sporten, goede nachtrust en effectief werk.
Life is good w/o WoW.

p.s. Ik speel nog wel andere games, maar minder verslavende. (good 'ol UT2k4, BF2, etc.)
p.s. Ik heb het zo radicaal gedaan om een "no-way"-back situatie te hebben en ik wilde niet dat er iemand met mijn goede naam op mijn char zou gaan spelen, dus account ebayen was geen optie.

Weet niet of deze post nuttig is voor iemand om te lezen, maar achje misschien is het wel leuk om ook de keerzijde van de geweldige spel te zien.

• Smultie
  • Niet online
[...]

GEEN, en ik zeg het nog een keer GEEN Motw op die adds :). ook geen warlock curse want hun SR = 0 (confirmed door blizzard).
Waarom geen MotW? Niet dat ik het er ooit op cast, maar ben wel benieuwd.

• Smultie
  • Niet online
Tjah, Predje, in de guild waar ik in zit zijn wel meer mensen "cold turkey" gestopt. Ik denk dat het voor de mensen die écht verslaafd zijn ook de enige optie is. Een mage heeft zelfs z'n CD's gebroken :o
Hoewel je nog altijd mensen hebt die dan nóg opnieuw beginnen (hoi Caeserson!)

Verwijderd

Predje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:31:
Hey Allemaal,

De laatste maanden zat ik in een highend raidingguild met veel leuke mensen.
Mede door deze leuke mensen en de vele content + het farmen voor raids zat ik meer dan 15 uur per dag aan WoW. Daarbij komt dat ik ook nog eens achter de computer werk en dus constant op alle fora aan het lezen was (waaronder dit forum), filmpjes kijken en nog veel meer.

Heel mijn leven (social, vriendin, werk, sporten, etc.) leed dus onder mijn WOW verslaving.
Van het 1 op het andere moment was ik het zat en heb al mijn chars kaal gevendored (bye bye T2 + AQ epics) + alle banks met mats + gold naar de guildbank gemailt.
Alle chars deleted (rest in peace 60 shaman cow, ud mage, orc rogue) en account canceled.

Dus na 2 jaar ben ik klaar. Nu al een week lang weer wezen sporten, goede nachtrust en effectief werk.
Life is good w/o WoW.

p.s. Ik speel nog wel andere games, maar minder verslavende. (good 'ol UT2k4, BF2, etc.)
p.s. Ik heb het zo radicaal gedaan om een "no-way"-back situatie te hebben en ik wilde niet dat er iemand met mijn goede naam op mijn char zou gaan spelen, dus account ebayen was geen optie.

Weet niet of deze post nuttig is voor iemand om te lezen, maar achje misschien is het wel leuk om ook de keerzijde van de geweldige spel te zien.
Had je geen werk meer ofzo? Ik meen dit serieus! En hoe oud ben je?

• Bosmonster
Beetje zelfdiscipline werkt ook prima ;)

Of vrouwen for that matter :P

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2006 14:40 ]

• ImdaMned
MotW is 20 (WIST IK WEL!) resistance to all dus, ook de spell: mind controll

@exitium: grmbl : (

[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 30-11-2006 14:46 ]

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
ImdaMned schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:39:
MotW is 12/15? resistance to all dus, ook de spell: mind controll
20. ;)

• Predje
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:39:
[...]
Had je geen werk meer ofzo? Ik meen dit serieus! En hoe oud ben je?
Jawel, maar ik werk voor mezelf op freelance basis. Dus ik nam weinig nieuw werk aan om WoW te spelen (heel erg). Ik ben 22.
Het klink erg en veel mensen begrijpen het niet, maar een verslaving aan zoiets "onschuldigs" als een computergame word minder serieus genomen als een drugsverslaving. De gevolgende kunnen deels even erg worden (buiten het fysieke om natuurlijk, hoewel enorme RSI invermijdelijk is gebleken)
Bosmonster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:39:
Beetje zelfdiscipline werkt ook prima ;)

Of vrouwen for that matter :P
Dicipline heb ik wel, maar blijkbaar niet genoeg om WoW niet te spelen als ik andere dingen moest doen. Een vrouw (nouja vaste relatie) heb ik ook, daarbij bracht WoW ook veel ruzies teweeg.

• Bosmonster
Predje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:53:
[...]

Jawel, maar ik werk voor mezelf op freelance basis. Dus ik nam weinig nieuw werk aan om WoW te spelen (heel erg). Ik ben 22.
Het klink erg en veel mensen begrijpen het niet, maar een verslaving aan zoiets "onschuldigs" als een computergame word minder serieus genomen als een drugsverslaving. De gevolgende kunnen deels even erg worden (buiten het fysieke om natuurlijk, hoewel enorme RSI invermijdelijk is gebleken)

[...]

Dicipline heb ik wel, maar blijkbaar niet genoeg om WoW niet te spelen als ik andere dingen moest doen. Een vrouw (nouja vaste relatie) heb ik ook, daarbij bracht WoW ook veel ruzies teweeg.
Als zelfs een vrouw je niet van WoW weg kan houden is er wel iets aan de hand ja :)

• hulkie
Predje: Moedige keuze, al is hij wel ietswat extreem als je het mij vraagt. Misschien vraagt extreem gamen ook wel om extreme maatregelen. 15 uur per dag gaat gewoon echt te ver.

Een half jaar terug is een volle tier 2 mage bij onze oude horde kant ook gestopt, al zn epix geshard etc etc. Een paar weken later kreeg hij toch wel erg veel spijt. Blizzard heeft al zn epix hersteld. Geloof dat ie nu weer vrij hardcore raid. Helaas niet bij ons met zn 60 lock die al op level 59 wat MC epix kreeg...

Misschien wil je wel helemaal niet horen dat dit kan, voor t geval je toch weer de neiging krijgt wow te spelen.

• Predje
Bosmonster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:55:
[...]Als zelfs een vrouw je niet van WoW weg kan houden is er wel iets aan de hand ja :)
Daar kwam ik zelf ook achter op een helder moment en heb daar zelf dus ook actie tegen ondernomen.
Ik was echt verslaafd met alle gevolgen van dien.

Iedereen die wel zijn speeltijd onder controle kan houden.. /cheer ik zou willen dat ik het ook kon, dan speelde ik wow ook nog.

• Predje
hulkie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:00:
Predje: Moedige keuze, al is hij wel ietswat extreem als je het mij vraagt. Misschien vraagt extreem gamen ook wel om extreme maatregelen. 15 uur per dag gaat gewoon echt te ver.

Een half jaar terug is een volle tier 2 mage bij onze oude horde kant ook gestopt, al zn epix geshard etc etc. Een paar weken later kreeg hij toch wel erg veel spijt. Blizzard heeft al zn epix hersteld. Geloof dat ie nu weer vrij hardcore raid. Helaas niet bij ons met zn 60 lock die al op level 59 wat MC epix kreeg...

Misschien wil je wel helemaal niet horen dat dit kan, voor t geval je toch weer de neiging krijgt wow te spelen.
Thx.

Ik ben al vaker gestopt. Maar omdat ik gewoon mijn account weer kon activeren en verder spelen kwam ik steeds weer terug.
Het handmatig wegdoen van mijn zuurverdiende gear was ook een soort afronding van WoW voor mij.
Kinderachtig misschien, maar het was een emotioneel moment voor mij.
Ik verwacht nooit meer terug te keren naar Azeroth ;)

• Kevinp
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:15:
[...]

Je zet 1 mage bij het corpse die moet zien wanneer de scarabs spawnen en dan fn te doen. andere mages moeten daar dan op reageren. Als je dit in rotatiesysteem doet, geraken je mages nooit zonder mana.

De quest voor tier 3 kun je best splitten, telkens je naxx binnengaat, ga je voor een bepaalde mob. elke avond bijvoorbeeld 1 gargoyle gaan killen....Zo verspil je geen ganse avond aan trash killen
Die zijn denk ik niet het probleem, wij hadden in amper BWL gear erg veel moeite om die monstrosarys(hoe je het ook mag schrijven) the killen. 4x gewhiped op

• Bosmonster
Predje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:01:
[...]

Daar kwam ik zelf ook achter op een helder moment en heb daar zelf dus ook actie tegen ondernomen.
Ik was echt verslaafd met alle gevolgen van dien.

Iedereen die wel zijn speeltijd onder controle kan houden.. /cheer ik zou willen dat ik het ook kon, dan speelde ik wow ook nog.
Een vrouw is de voornaamste reden momenteel dat ik gestopt ben met raiden (enige dat ik nu nog speel is beta).

10 minuten knuffelen > 4 uur raiden

• Kevinp
SMulTiE schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:36:
[...]

Waarom geen MotW? Niet dat ik het er ooit op cast, maar ben wel benieuwd.
dat is 27 shadow resistance, iets wat je absoluut niet wil hebben op die adds ivm mind control

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Dat is wel een beetje ernstig ja als zelf je eigen vrouw je niet van WoW kan houden, ik speel zelf niet als me vriendin er is. Maar ja alles deleten is toch wel beetje zonde toch, maar blijkbaar aan je verhaal te zien wel de enige juiste keuze..

PSN: speedrazor3

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Bosmonster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:07:
[...]

Een vrouw is de voornaamste reden momenteel dat ik gestopt ben met raiden (enige dat ik nu nog speel is beta).

10 minuten knuffelen > 4 uur raiden
10 minuten knuffelen is nog eens makkelijk te combineren, 4 uur knuffelen niet ;)

(ze komt weer langs vanavond, geen cthun voor mij)

• ImdaMned
Je hebt andere tentacle sex in gedachten? -O-

ok sorry, te flauw voor woorden : /

• Smultie
  • Niet online
Np, I laughed, hoe flauw dan ook ;)

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

Ik zeg het nog maar eens:

Het is de mens die verslavings gevoelig is, de game stimuleert het alleen maar.

En 15 uur per dag achter de PC kan nooit goed zijn. Goed dat je dat zelf hebt ingezien en gestopt bent. Net zoals met roken geldt ook hier: alleen radicaal stoppen werkt.
Knap dat je dat hebt gedaan.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Verwijderd

Dan had ik nog altijd een server tranfer gedaan, zodat niemand daar je goede naam kent. En dan gewoon je acount verkopen. Dan had je met je vrouwtje nog iets leuks kunnen doen en zeggen dat het toch wat heeft opgeleverd.

• Bosmonster
Snuffel schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:42:

En 15 uur per dag achter de PC kan nooit goed zijn. Goed dat je dat zelf hebt ingezien en gestopt bent. Net zoals met roken geldt ook hier: alleen radicaal stoppen werkt.
Mwah.. het is vaak raiden dat echt verslavend werkt (en misschien PvP rank-farming voor sommigen).. Stoppen met (vast) raiden kan al heel veel helpen :)

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Predje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:05:
[...]

Thx.

Ik ben al vaker gestopt. Maar omdat ik gewoon mijn account weer kon activeren en verder spelen kwam ik steeds weer terug.
Het handmatig wegdoen van mijn zuurverdiende gear was ook een soort afronding van WoW voor mij.
Kinderachtig misschien, maar het was een emotioneel moment voor mij.
Ik verwacht nooit meer terug te keren naar Azeroth ;)
ik vind het wel knap eigenlijk!!
Zelf zit ik ook wel op het randje van normaal spelen vind ik zelf. Als je in het weekeind geen afspraken savonds maakt omda tje moet raiden is eigenlijk triest maar ja ;)
Ik heb nu voor het eerst deze vrijdag afgesproken om te gaan sporten ipv onze belangrijkste raid.
En als het sporten bevalt blijf ik dat op vrijdag doen dat was voor mij al echt een doorbraak.

Verwijderd

ik was vroeger ook zo'n radicale wower. Was toen nog raidleader en officer en stak al men vrije tijd in de guild. Toen de guild gedisband was, ben ik letterlijk bijna gestopt met wowen. Ik raid nu 3 avonden per week en voor de rest een sociaal life. Buiten het raiden, ben ik misschien nog 3-4 online per week voor men mats te voorzien voor de rest van de week. het is dus niet onmogelijk om gewoon te zeggen van: als je wilt stoppen met raiden, moet je het direct radicaal doen
Kevinp schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:06:
[...]

Die zijn denk ik niet het probleem, wij hadden in amper BWL gear erg veel moeite om die monstrosarys(hoe je het ook mag schrijven) the killen. 4x gewhiped op
uitzonderlijke aandacht van de healers en hoge dps van casters/melee redt de situatie :-)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 16:06 ]

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:04:
uitzonderlijke aandacht van de healers en hoge dps van casters/melee redt de situatie :-)
Op die gasten moet je gewoon een "Taliban" move uitvoeren ;)
Alle ranged/casters en melee selecteren de Mono. en gebruiken hun grootste spel en zorgen dat deze op 3..2..1..0 klaar is ;)

Dan krijg je dus een MASSIVE zerg op die mono. waardoor die zowat dood is voordat hij bij raid is.

Typisch, noemt Security dit de Taliban :Y)

• Predje

15 uur was alleen wow, overige 5(!) was werk en forum, overige 4 was slaap......
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:53:
Dan had ik nog altijd een server tranfer gedaan, zodat niemand daar je goede naam kent. En dan gewoon je acount verkopen. Dan had je met je vrouwtje nog iets leuks kunnen doen en zeggen dat het toch wat heeft opgeleverd.
Ik ben zelf tegen mensen die accounts kopen, dus zou mijn account zelf nooit verkopen.
Daarbij heb ik er veel leuke mensen door leren kunnen waarmee ik nu nog in contact sta, en het was toch wel een leuke ervaring. Ik heb ook totaal geen spijt van WoW. Ben wel blij dat ik inzag hoe erg verslaafd ik was. Het was meer dan gewoon een leuk spel en dat kon niet langer.

Kortom, ik moest wel zo radicaal stoppen.

Zou ik bijv. alleen stoppen met raiden dan speelde ik nog zoveel en was ik nog bezig met alles om wow heen. Bovendien speel ik wow om bij de beste te horen en wil ik alleen highend raiden of een hoge pvp rank doen. Gewoon wat 5mans en potje pvp is niet genoeg voor mij, dan speel ik wel een andere game. Waarom zou ik wow spelen als ik niet 3 avonden per week naar naxx kan? Zo vet is orgrimar nou ook weer niet :D

• Kevinp
RaseriaN schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:11:
[...]

Op die gasten moet je gewoon een "Taliban" move uitvoeren ;)
Alle ranged/casters en melee selecteren de Mono. en gebruiken hun grootste spel en zorgen dat deze op 3..2..1..0 klaar is ;)

Dan krijg je dus een MASSIVE zerg op die mono. waardoor die zowat dood is voordat hij bij raid is.

Typisch, noemt Security dit de Taliban :Y)
ja en dan ga je dood vanwege totems enzo :). Iig laatste keer dat wij d'r waren ging het goed, maar de eerste keer(de laaste was trouwens 2e quest run) was het echt bagger

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Predje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:30:
[...]

15 uur was alleen wow, overige 5(!) was werk en forum, overige 4 was slaap......

[...]

Ik ben zelf tegen mensen die accounts kopen, dus zou mijn account zelf nooit verkopen.
Daarbij heb ik er veel leuke mensen door leren kunnen waarmee ik nu nog in contact sta, en het was toch wel een leuke ervaring. Ik heb ook totaal geen spijt van WoW. Ben wel blij dat ik inzag hoe erg verslaafd ik was. Het was meer dan gewoon een leuk spel en dat kon niet langer.

Kortom, ik moest wel zo radicaal stoppen.

Zou ik bijv. alleen stoppen met raiden dan speelde ik nog zoveel en was ik nog bezig met alles om wow heen. Bovendien speel ik wow om bij de beste te horen en wil ik alleen highend raiden of een hoge pvp rank doen. Gewoon wat 5mans en potje pvp is niet genoeg voor mij, dan speel ik wel een andere game. Waarom zou ik wow spelen als ik niet 3 avonden per week naar naxx kan? Zo vet is orgrimar nou ook weer niet :D
Komt me bekend voor ik ben ook abrupt gestopt een maand terug, Heb 6 lvl 60's alle instances wel gezien onderhand behalve Naxx niet tot het einde en ik deed gewoon zowat niks anders meer maar ik word 26 dus had zo iets van word tijd om toch sociale leven weer op te pakken en dat is aardig aan het lukken. Moet eerlijk zeggen dat ik het geen dag mis dus het was dus echt tijd dat ik stopte :)

Verwijderd

Valt wel mee hoor met WoW. uiteindelijk heb ik het spel ook ruim 1.5 jaar gespeeld met vooral de laatste tijd pauzes en nu mijn account tijdelijk op frozen. Pas in Januari ga ik de draad weer op pakken met TBC. Ik speel nu veel op de XBOX 360 als ik thuis kom van mijn werk en sommige spellen kunnen op dat medium ook behoorlijk verslavend zijn. In die tijd dat ik WoW speelde heb ik 2 char's naar LvL 60 gebracht. en nog wat andere classes geprobeerd. Tevens heb ik de meeste instances wel gezien in endgame content. Alleen ik was er even flauw van, van steeds weer farmen voor mats en gold voor reparaties aan armor. Dus uiteindelijk komt het spel toch op een punt van waar je kan zeggen en nu is het genoeg. Al zal dat voor iedereen die WoW speelt verschillend zijn.

Ik denk als straks TBC uit is de wil om weer verder te gaan met main char ook weer groter is, dan op dit moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:00

ErA

Ik weet niet wie het vroeg, maar goed.

Dit is de route in naxxrammas die 4 van de 5 guilds hebben doorlopen:

1: Anub rekhan + Razuvious
2: Noth + Faerlinna
3: Maexna
4: Patchwerk
5: Grob
6: Gluth
7: Thaddius
8: Loatheb
9: Gothik
10: 4H

Heigan, de boss na noth, is super makkelijk ALS je kan dansen :P Sommige guilds lukt het gewoon niet, en andere wel. Dus soms wordt die baas pas erg laat gedaan.

Wij gaan nu voor loatheb hiep hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ErA schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 05:34:
Ik weet niet wie het vroeg, maar goed.

Dit is de route in naxxrammas die 4 van de 5 guilds hebben doorlopen:

1: Anub rekhan + Razuvious
2: Noth + Faerlinna
3: Maexna
4: Patchwerk
5: Grob
6: Gluth
7: Thaddius
8: Loatheb
9: Gothik
10: 4H

Heigan, de boss na noth, is super makkelijk ALS je kan dansen :P Sommige guilds lukt het gewoon niet, en andere wel. Dus soms wordt die baas pas erg laat gedaan.

Wij gaan nu voor loatheb hiep hoi!
onze vollegorde tot nu toe:

razuvious
anub'rekhan
farleana
maexxna(nog niet dood op 24% gister).
Daarna waarschijnlijk noth. En dan de fight die ik persoonlijk wel wil zien, patchwerk. Lijkt me voor een warrior echt een leuke fight, en zeer frustrerend voor healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
gister ff leuke dagger gekregen mijn nieuwe claw of chromagges http://www.wowguru.com/db/items/claw-of-chromaggus-id19347/ wel leuke upgrade voor mijn azurason mageblade

[ Voor 15% gewijzigd door remcio op 01-12-2006 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
remcio schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 08:27:
gister ff leuke dagger gekregen mijn nieuwe claw of chromagges http://www.wowguru.com/db/items/claw-of-chromaggus-id19347/ wel leuke upgrade voor mijn azurason mageblade
Ik zou je azuresong nog niet trashen/vendoren als ik jouw was.

Als je dalijk in AQ/Naxx fire specced gaat (en dat gaan 90% van de magi omdat fire daar gewoon veel meer dmg uitpoept) dan gaat die 1% crit je meer helpen dan die +23/24 dmg (say hello rolling ignites)
Tot die tijd lekker je claw dragen (heb ik ook) en voor die speciale gevechten je mageblade meenemen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
bewaar me mageblade wel, de crit hit kan straks van pas komen. alleen heb al zoveel backup spul in me bags :P. maar in totaal heeft deze dagger +30 enchant en neffy off hand wel meer dmg dan de stave of shadow flame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Mijn broertje, die 2 weken geleden ook ineens is gestopt met WoW (denk vooral onder druk van mijn ouders, hij woont nog thuis) vond razuvious een stuk lastiger dan anub. Hij was met zijn guild bezig met de 4 horsemen, dus heeft best veel ervaring. Anub schijnt minder geluk afhankelijk te zijn als razu.

De opmerking over dansen, gaat dat om de warriors of de hele raid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
hulkie schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:34:
Mijn broertje, die 2 weken geleden ook ineens is gestopt met WoW (denk vooral onder druk van mijn ouders, hij woont nog thuis) vond razuvious een stuk lastiger dan anub. Hij was met zijn guild bezig met de 4 horsemen, dus heeft best veel ervaring. Anub schijnt minder geluk afhankelijk te zijn als razu.

De opmerking over dansen, gaat dat om de warriors of de hele raid? :)
ben ik het met je eens, maar razuvious kan gedaan worden met te veel healers en 4 warriors en wat rouges(met evasion). Het is luck afhankelijk, maar wel bijna elke guild kan het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Predje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:31:
...

Life is good w/o WoW.
Ik ben in augustus cold turkey gestopt. Ook ik was/ben wow verslaafd, speelde vrijwel elke avond wel een uur of 4 gemiddeld. Echter, het blijft mijn keuze. Ik heb er ook voor gekozen om me wederom over te geven aan WoW als BC uitkomt. Ik weet nu al dat ik dan weer hele avonden kwijt ben. Ik neem er zelfs speciaal 1 of 2 weken vakantie voor op. Gelukkig weet ik nu ook al dat ik na een paar maanden endgame het spel wederom zat ben en weer zal stoppen. Zelfverkozen verslaving dus ;)

Zit nog wel elke dag forums te volgen enzo. Wat ik wel merk is die enorme zee van tijd die je ineens hebt. De eerste dagen na WoW verveelde ik me echt kapot. Maar goed, ik heb nu TV serie torrents ontdekt en ik volg er inmiddels een hoop (en mijn huis is weer wat schoner) ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, herkenbare verhalen hier.
Ik heb ook genoeg dingen opgeofferd in het verleden om aan mijn wow verslaving te voldoen. Heeft me zelfs in de begindagen nog een half jaar studieachterstand opgeleverd (naja, dat en mijn algehele laksheid :P)
Ben meerdere malen gestopt, ooit zelfs eens een lvl 55 rogue en 33 priest gedelete, maar toen ik terugkwam verder gegaan met de chars die nog op een ander realm stonden.

Na in de vakantie dagen van te veel uur wow gemaakt te hebben, waarna ik me realiseerde dat het echt nergens meer op sloeg, ben ik enorm gaan minderen. De belachelijke hoeveelheid tijd die je opeens vrij hebt is inderdaad even wennen. Eerder was dat de reden voor mij om maar weer te gaan spelen, maar tegenwoordig met 40 uur per week afstuderen en een vriendin voel ik ook niet de behoefte om meer te spelen.

Ik speel nu 2 avonden in de week en af en toe zaterdag overdag een beetje en ik vind het wel best. Ben met raiden eigenlijk helemaal gestopt en speel alleen een beetje met mijn 38 warrior.
Dat char steek ik langzaamaan al het geld van mijn main in, gepimpt levelen is best leuk.

Wie weet dat ik met TBC wel weer wat meer ga spelen, maar verwacht het nog niet echt eigenlijk (hoewel hij uiteraard al wel in de pre-order staat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even en Het-Grote-ExWoW-Spelers topic is een feit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:25:
Nee hoor, ik ben vandaag net begonnen op WoW. Zit op het Turalyon realm. Nooit een Mage gespeeld dus maar een Human aangemaakt. Greywise klonk wel leuk, dus als je me ziet zwaai ff.
Ik heb al wat dingen gelezen over mages, maar weet deze thread zekers te vinden...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
junglebeast schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:33:
[...]

Nee hoor, ik ben vandaag net begonnen op WoW. Zit op het Turalyon realm. Nooit een Mage gespeeld dus maar een Human aangemaakt. Greywise klonk wel leuk, dus als je me ziet zwaai ff.
Ik heb al wat dingen gelezen over mages, maar weet deze thread zekers te vinden...
Welkom! Ik zit ook op Turalyon, level 54 mage, interesse in een guild? Whisper Kroket maar vanmiddag rond half 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:12
Hier nog iemand op Turalyon. Main is Brabonian (lvl60 Mage), alts zijn Sleepie (lvl60 Rogue) en sinds kort een Paladinges genaamd Hfuhruhurr (don't ask).
Ook bij onze guild (inernationaal veel engelsen, beginnende guild, veel lower lvl's en mensen die de moeite nemen om elkaar te helpen) ben je welkom, mocht je willen.
Wat info te vinden op www.conclaveofshadow.com en je kunt me whisperen ingame als je zou willen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Mmm concurrentie..grrr *kill* ... ook even guild promoten dan :P Guildnaam is dutchepic, net hele nieuwe organisatie gehad, huidige guildleader is tijdelijk, ik word waarschijnlijk zijn opvolger... ongeveer 170 leden, allemaal nederlands, anders kom je er niet in (ja i know, heeft zijn voor en nadelen) ... ongeveer 20 level 60'ers, nog niet gefocussed op het raiden, alleen op elkaar helpen/gearen/levelen zodat we richting endgame instances kunnen, we hebben alle levels, 1 t/m 60, met de grootste groep rond de 40 denk ik wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Say good bye rolling ignites in TBC. :P
Ik ben altijd frost geweest en keek er naar uit om fire te speccen met TBC, maar ach, zonder rolling ignites (err en zonder account) toch maar niet dan. Schakel ik wel eens over naar 40 arcane / frost :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
God wat veel Turalyon mensen hier. :P Nog twee man van Dutch Inc, één van Blood Pact, één van TCW, ik.. o.O

Elke donderdag hebben we een MC run (of met een goeie groep BWL) met wat pickups, alleen gisteren waren wij eerder de pickups. :P Groot deel van Liberation, wat van Blood Pact, wat pickups en een mannetje of zes van Resisted. Garr was lief, hij dropte m'n ToEP. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten hier toevallig ook spelers van de server Khadgar die interesse hebben in het oprichten van een PvE guild, samen met een groepje ervaren spelers (ervaring tot in AQ40)? :)

Wij zijn op deze server nieuwe alliance chars begonnen, zijn nu rond lvl 28 allemaal en gaan binnenkort de guild oprichten. Lijkt het je wat wisp me dan ingame, charname Moonwise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:25:
Ach ik kom door drukte op werk en vriendin bijna niet aan spelen toe. Ik speel al een half jaar(en intensief/serieus) en ik ben nu op lvl 55 :D. Maar het broertje van mijn vriendin speelt 7 dagen per week 7 uurtjes en dat schrikt mij voldoende af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Sleepie schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:39:
Hier nog iemand op Turalyon. Main is Brabonian (lvl60 Mage), alts zijn Sleepie (lvl60 Rogue) en sinds kort een Paladinges genaamd Hfuhruhurr (don't ask).
Ook bij onze guild (inernationaal veel engelsen, beginnende guild, veel lower lvl's en mensen die de moeite nemen om elkaar te helpen) ben je welkom, mocht je willen.
Wat info te vinden op www.conclaveofshadow.com en je kunt me whisperen ingame als je zou willen joinen.
Heee leuk nog iemand van turalyon. Thrilled kende ik al maar tis altijd leuk om het forum nieuwe mensen te zien. Er zitten er nog wel meer hier van turalyon Extinium, Erwin en Tranzity.
Crulon hier van Dutch inc (wij recruiten zo goed als niet dus geen concurrentie thrilled).
Exitium schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:11:
God wat veel Turalyon mensen hier. :P Nog twee man van Dutch Inc, één van Blood Pact, één van TCW, ik.. o.O

Elke donderdag hebben we een MC run (of met een goeie groep BWL) met wat pickups, alleen gisteren waren wij eerder de pickups. :P Groot deel van Liberation, wat van Blood Pact, wat pickups en een mannetje of zes van Resisted. Garr was lief, hij dropte m'n ToEP. :>
het viel mij dus ook al op idd. En wie is die gene van bloodpact dan die hier ook zit?
Bloodpact heeft geloof ik zowieso wat leden op vakantie of tekort want de laatste raid dat ik met ze mee was liep er ook wel een stuk of 10 pickups, was wel een leuke raid voor mn priest toch mooi 2 dingen geloot.

[ Voor 33% gewijzigd door MantaMania op 01-12-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Nephilim schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:01:
[...]

Say good bye rolling ignites in TBC. :P
Ik ben altijd frost geweest en keek er naar uit om fire te speccen met TBC, maar ach, zonder rolling ignites (err en zonder account) toch maar niet dan. Schakel ik wel eens over naar 40 arcane / frost :P.
heb wel gezien en gehoort van een andere mage, dat fully arcane in de tbc uber veel dmg doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hmm damnit... ik was met een alt mijn Tailoring en Enchanting aan het levellen, moet je zelf level 20 zijn om Expert Tailoring te kunnen. :) Moet ik alsnog gaan levellen. Hehe.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
remcio schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:22:
[...]

heb wel gezien en gehoort van een andere mage, dat fully arcane in de tbc uber veel dmg doet.
Ik was op tbc beta 40 arcane en de rest in frost en dat is wel leuke damage ja. Dingen als frost channeling had ik niet, maar dat wordt dan weer gecompenseerd door de extra mana uit arcane.

Als ik me niet vergis, was m'n max frostbolt crit 2.8k met enkel AI, zonder trinkets of AP.
M'n gear: onbeschikbaar wegens ctprofile niet beschikbaar op het werk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ga enchanting dan ook maar vast levellen, disenchanten van items gaat binnenkort ook in trappen. Hoe hoger het te disenchanten item, hoe hoger de benodigde (dis)enchanting skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
OkkE schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:28:
Hmm damnit... ik was met een alt mijn Tailoring en Enchanting aan het levellen, moet je zelf level 20 zijn om Expert Tailoring te kunnen. :) Moet ik alsnog gaan levellen. Hehe.
Maak je alts lvl35 dan kan je mooncloth & refined deeprock salt maken, maar ook transmuten.

Ideaal om goud te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:12
Nephilim schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:43:
[...]

Ik was op tbc beta 40 arcane en de rest in frost en dat is wel leuke damage ja. Dingen als frost channeling had ik niet, maar dat wordt dan weer gecompenseerd door de extra mana uit arcane.

Als ik me niet vergis, was m'n max frostbolt crit 2.8k met enkel AI, zonder trinkets of AP.
M'n gear: onbeschikbaar wegens ctprofile niet beschikbaar op het werk. :P
Ik ben toch wel benieuwd naar die build.
Ben zelf nu fully frost specced (10/0/41) en nog erg zoekende naar een goede TBC build.

@MantaMania: niet nieuw hier hoor, ik had dat al eerder gepost. Ik ben alleen niet zo actief hier (wel in lezen, niet in posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Sleepie schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:49:
[...]

Ik ben toch wel benieuwd naar die build.
Ben zelf nu fully frost specced (10/0/41) en nog erg zoekende naar een goede TBC build.

@MantaMania: niet nieuw hier hoor, ik had dat al eerder gepost. Ik ben alleen niet zo actief hier (wel in lezen, niet in posten)
ja ik dacht dat ik je al eens gezien had maar je hebt natuurlijk geen wow gegevens onder je bericht waardoor ik niet wist of je van turalyon was.

Weeet iemand trouwens of je oude sets bij TBC nog iets mee te doen is. Ik heb bv in de bank nog mn valor, tier1 en allerlei epics en blue waar ik niks meer mee doe. Maar heb je bv zometeen een quest om je tier 1 of tier 2 uptegraden of kan je beter nu alles verkopen.
Reden dat ik het vraag is omdat ik het anders nu allemaal ga dissen (mining droppen en enchanting leren) nu kan je nog gewoon met 1 skill level dissen en anders moet ik zo naar de 225.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:53:
[...]

ja ik dacht dat ik je al eens gezien had maar je hebt natuurlijk geen wow gegevens onder je bericht waardoor ik niet wist of je van turalyon was.

Weeet iemand trouwens of je oude sets bij TBC nog iets mee te doen is. Ik heb bv in de bank nog mn valor, tier1 en allerlei epics en blue waar ik niks meer mee doe. Maar heb je bv zometeen een quest om je tier 1 of tier 2 uptegraden of kan je beter nu alles verkopen.
Reden dat ik het vraag is omdat ik het anders nu allemaal ga dissen (mining droppen en enchanting leren) nu kan je nog gewoon met 1 skill level dissen en anders moet ik zo naar de 225.
denk niet dat ze met die sets nog iets doen, misschien met legendaries, maar neit met die sets daarvoor kan je gewoon de nieuwe tier 0 farmen(of te wel tier 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:20:
[...]

Heee leuk nog iemand van turalyon. Thrilled kende ik al maar tis altijd leuk om het forum nieuwe mensen te zien. Er zitten er nog wel meer hier van turalyon Extinium, Erwin en Tranzity.
Crulon hier van Dutch inc (wij recruiten zo goed als niet dus geen concurrentie thrilled).

[...]

het viel mij dus ook al op idd. En wie is die gene van bloodpact dan die hier ook zit?
Bloodpact heeft geloof ik zowieso wat leden op vakantie of tekort want de laatste raid dat ik met ze mee was liep er ook wel een stuk of 10 pickups, was wel een leuke raid voor mn priest toch mooi 2 dingen geloot.
Curufin, en leer m'n naam 'ns spellen jij. :P

Deel van onze guild gaat af en toe mee naar Naxx met Drama nu we zelf niet meer raiden (Drama komt vrijwel altijd mensen tekort), maar raid eigenlijk vrijwel niet meer op het moment. Ben zelf meer aandacht aan 't besteden aan de T0.5 quest en m'n lock. Benieuwd hoe ver ik die nog richting 60 krijg zo voor TBC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Zoals reeds meer werd opgemerkt, is verslaving een typisch menselijk trekje.
Doet bij mij de vraag rijzen of men dan in zo'n situatie voldoende plezier uit andere activiteiten kan putten? En een tweede is meer gedragsmatig: indien je OF verslaafd bent OF cold turkey afkickt, lijkt het mij dat het-exterme-keuzes-maken patroon niet doorbroken wordt. (Als het al een patroon is bij mensen in zo'n situatie.)
Kans op herhaling is dan wel aanwezig, lijkt me(?)

Zoals het spel met tips bij de start al zelf stelt: remember to take all thing into moderation, even Wow.

/misplaatste humor mode on
Hoezee, another Horde char bites the dust :) -> coming from a Human Rogue (en niet rouge... bah)
/misplaatste humor mode off

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Thrilled schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:45:
Mmm concurrentie..grrr *kill* ... ook even guild promoten dan :P Guildnaam is dutchepic, net hele nieuwe organisatie gehad, huidige guildleader is tijdelijk, ik word waarschijnlijk zijn opvolger... ongeveer 170 leden, allemaal nederlands, anders kom je er niet in (ja i know, heeft zijn voor en nadelen) ... ongeveer 20 level 60'ers, nog niet gefocussed op het raiden, alleen op elkaar helpen/gearen/levelen zodat we richting endgame instances kunnen, we hebben alle levels, 1 t/m 60, met de grootste groep rond de 40 denk ik wel...
Ja zie toch iets meer in een Nederlandse guild, geen concurrentie dus. Ook in mijn EQ dagen in een paar gezeten. Is altijd wel lache en praat toch gemakkelijker. Ook plannen van raids enzo..(niet dat ik daar nu aan moet denken). Ik ben tegen de avond weer thuis, tussen 10 en half 11. Wie weet kom ik iemand tegen van Dutch Epic.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ben erg blij dat ik in een internationale guid zit.. en niet in een all-dutch.. geeft toch een voor mij veel betere sfeer. Kheb ook in een nl guild gezeten en dat was toch een heel stuk anders...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:05:
[...]

Curufin, en leer m'n naam 'ns spellen jij. :P

Deel van onze guild gaat af en toe mee naar Naxx met Drama nu we zelf niet meer raiden (Drama komt vrijwel altijd mensen tekort), maar raid eigenlijk vrijwel niet meer op het moment. Ben zelf meer aandacht aan 't besteden aan de T0.5 quest en m'n lock. Benieuwd hoe ver ik die nog richting 60 krijg zo voor TBC. :)
oke oke ik zal de volgende keer beter opletten ;)

En volgens mij zijn nu overal guilds half gestopt of met veel pickups / alts aan het raiden. De meeste mensen zitten nu natuurlijk gewoon op TBC te wachten. Ik ben ook maar een beetje aan het rommelen heb geen idee waar ik op moet rollen in instances dus ik doe maar wat de ene keer wat tank spul de andere keer wat dmg. We hebben nu eindelijk lekkere progress dus gelukkig wil nog niemand stoppen met raiden maar naar mate het dichterbij komt word het wel minder intressant.

Wat doen veel guilds trouwens met de dkp van iedereen? Gaan jullie die resetten of zo laten?
Ik weet het echt niet wat verstandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
eendje schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:52:
ik ben erg blij dat ik in een internationale guid zit.. en niet in een all-dutch.. geeft toch een voor mij veel betere sfeer. Kheb ook in een nl guild gezeten en dat was toch een heel stuk anders...
Maar dan ken jij Denial niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

gelukkig niet nee ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmja, op Ravecrest (Horde) is eigenlijk geen fuck meer te doen, twee Deense guilds die nog raiden, The Opposition raid ook nog, en that's it. Rejected probeert nog wat, maar die guild zuigt eigenlijk (onlangs nog uit gestapt, veel mensen die mij volgden :P). Zit nu met al m'n maatjes (ook uit vorige guilds) in Damage over Time te wachten tot TBC begint, om daarna met z'n allen lekker daar te gaan raiden enzo :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

Persoonlijk kies ik voor resetten.
Nieuw spel, nieuw begin, alles weer vanaf 0 beginnen.

Anderen kiezen daar weer niet voor, en beide oplossingen zijn goed 'verdedigbaar'.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wij gaan waarschijnlijk op level 70 over op een compleet ander dkp systeem (hi-goat).

Wat we nu hebben is in korte tijd opgezet om snel een systeem te hebben en aan de slag te gaan. (Zijn nu met ZG, MC en AQ20 bezig/begonnen). Het moest allemaal snel omdat iedereen voor TBC nog wat van de huidige end game content wilde doen.

De epics zijn dus eigenlijk alleen nodig voor de progressie tot januari, dus niet al te belangrijk. Er passen nu mensen voor items zodat mensen die wat minder vaak zijn meegeweest ook wat krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb ooit bij Denial gezeten (Sylva, lvl 60 druid) in de allereerste dagen/maanden -dus volgens moet je me nog herinneren Smultie- . Een collega van mij zit nog in Denial (Kazami) en die zegt dat de sfeer er echt super is. Vrijwel nooit drama, altijd netjes aan raidtijden houden die niet tot diep in de nacht doorgaan, zeer actief forum... 't is dat ik ga rerollen op Rp PvP anders was ik wellicht teruggekomen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 01-12-2006 13:03 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kan iemand mij helpen aan een linkje naar de nieuwe pvp armor sets van de mage voor in tbc?

[ Voor 17% gewijzigd door Thrilled op 01-12-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:02:
[...]

Ik heb ooit bij Denial gezeten (Sylva, lvl 60 druid) in de allereerste dagen/maanden -dus volgens moet je me nog herinneren Smultie- . Een collega van mij zit nog in Denial (Kazami) en die zegt dat de sfeer er echt super is. Vrijwel nooit drama, altijd netjes aan raidtijden houden die niet tot diep in de nacht doorgaan, zeer actief forum... 't is dat ik ga rerollen op Rp PvP anders was ik wellicht teruggekomen ;)
Zéker kan ik me je nog herinneren! Ik heb zelf eigenlijk nooit in een andere guild gezeten, maar als ik zo af en toe de verhalen hoor van andere guilds op onze server (Trollbane that is) krijg ik echt het idee dat we qua sfeer een vrij unieke guild zijn idd. Einde van Denial zou voor mij ook het einde van WoW zijn. Los van de sfeer in de guild is de progress ook zeker niet slecht (9/15 Naxx momenteel, 10/15 komt eraan ^^).
Doe Kazami de groeten ;)

p.s. wat doe je zelf tegenwoordig in WoW, of speel je niet meer op je druid?

[ Voor 3% gewijzigd door Smultie op 01-12-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Qua guilds, tja op onze server is de beste guild gister een aantal key members verloren. Of ze zullen disbanden is nog de vraag, maar de mensen raiden altijd samen op de server, en zal nog lang zo blijven denk ik.

Ik schat namelijk dat zelfs als ik over een half jaar lvl 70 ben ik nog wel in een guild kom, gewoon vanwege de naam die je hebt.

Wij raiden vrolijk door, ik bedoel, recruiten members, elke priest op de server heeft zo ongeveer geapplyed bij ons :s. Kunnen ze niet allemaal onderbrengen natuurlijk.

Vanavond gaan we iig ff thunderaan killen, ik ben namelijk door wat ex guildies te gevraagd om ff te joinen, omdat ze bang zijn dat het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:53:
[...]

oke oke ik zal de volgende keer beter opletten ;)

En volgens mij zijn nu overal guilds half gestopt of met veel pickups / alts aan het raiden. De meeste mensen zitten nu natuurlijk gewoon op TBC te wachten. Ik ben ook maar een beetje aan het rommelen heb geen idee waar ik op moet rollen in instances dus ik doe maar wat de ene keer wat tank spul de andere keer wat dmg. We hebben nu eindelijk lekkere progress dus gelukkig wil nog niemand stoppen met raiden maar naar mate het dichterbij komt word het wel minder intressant.

Wat doen veel guilds trouwens met de dkp van iedereen? Gaan jullie die resetten of zo laten?
Ik weet het echt niet wat verstandig is.
Enige wat ik op Ele nog wil is m'n T0.5 quest completen. Heb m'n judge chest niet dus mis een spelldmg chest, en ik ga voor spelldmg in TBC. T0.5 chest heeft spelldmg én melee crit, allesbehalve slecht dus. Qua gear maak ik me niet zo druk, TBC raiding @ 70 zal waarschijnlijk toch met 0 van m'n huidige items gebeuren, en verder heb ik op vrijwel iedere itemslot al goeie spelldmg spullen zonder dat ik teveel str/sta/int verlies.

Qua DKP nog geen idee, maar zou me niets verbazen als Resisted gaat resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:45:
[...]

Enige wat ik op Ele nog wil is m'n T0.5 quest completen. Heb m'n judge chest niet dus mis een spelldmg chest, en ik ga voor spelldmg in TBC. T0.5 chest heeft spelldmg én melee crit, allesbehalve slecht dus. Qua gear maak ik me niet zo druk, TBC raiding @ 70 zal waarschijnlijk toch met 0 van m'n huidige items gebeuren, en verder heb ik op vrijwel iedere itemslot al goeie spelldmg spullen zonder dat ik teveel str/sta/int verlies.

Qua DKP nog geen idee, maar zou me niets verbazen als Resisted gaat resetten.
heh het is echt jammer dat al hard verdiende gear :P straks gewoon generfd wordt door lvl 65 blues

Naxx wordt ook niet echt aantrekkelijk om nog te completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:10:

Vanavond gaan we iig ff thunderaan killen, ik ben namelijk door wat ex guildies te gevraagd om ff te joinen, omdat ze bang zijn dat het mis gaat.
Hahahahah die is toch super easy als het daar mis gaat zijn ze thunderfury niet waard ;)

Denk ook dat dkp resetten we goed is gewoon helemaal schoon beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ja Thunderaan is echt te makkelijk, eigenlijk erg jammer gezien de reward, had graag een moeilijker gevecht gezien :)

Ik ben vandaag een druid op Lightning's Blade begonnen. Mijn guild op Xavius was echt niets meer, dus nu weer eens lekker alliance spelen :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!