zo gisteravond eindelijk een keer op tijd begonnen met raiden, om 19:00 uu begonnen met ZG.
ging allemaal smooth.
alleen na de spider boss, gingen wij in 1 keer Edge of madness doen. nou jij ging eigenlijk best soepel en niet zo heel erg moeilijk boss eerste keer door met 0 doden.
daarna gingen we mando (raptor boss) aanvallen, ook in 1 keer neer. toen was het rond 21:30 meende ik. dus ik dacht balen vanavond gaat hakkar niet neer.
heb hier wel de hakkari idol en zanzil seal geloot

dus weer een setje ringen compleet. gelijk mijn enchant maar even opgehaald, die ik nu op de bank zet ivm, crap legs en head. en binnenkort TBC.
thekal zijn we helaas 2 keer gewhiped, maar ressen en rebuff ging vlotjes. 3rd try ook thekal neer.
1ste wipe in: phase 1 ging echt super smooth, en toen P2, ging MT dood na een paar seconden.
toen werden gelijk een paar caster geoneshot. wipe at 22% ofzo
2de wipe/reset: owjah, 1 van de 3bosses healde zich zelf, iedereen nuked die heal er zo weer af. alleen toen ging hij dood. andere boss + add nuke, en net 1 seconden voordat de laatste dood ging, werd er weer 1 geressed. reset toen.
3de try thekal face down.
arlokk ging ook super lekker, 1ste poging arlokk dood, 0 doden. iedereen repairen, en via het water naar hakkar.
hakkar eerste try, werd de MT best wel vroeg gekilled, zijn toen met 2 tanks op 40% ofzo gekomen.
maar 1 tank was een dps tank, en de andere wordt een hele goede tank, maar is nu nog wat undergeared.
2de try 22%, en toen waren in 1keer 2 tanks dood. reset.
3de try staan we helamaal klaar, gebuffed en klaar, DC, hele server was offline, zo ik zat echt te balen. maar na 3 minuten ofzo kon ik weer inloggen, en nar ongeveer 10 a 15 min sinds de server offline ging, was iedereen weer terug. en is hakkar nice and sweet afgemaakt.
en eindleijk heb ik mijn ZHC in ontvangst genomen

was inmiddel 00:50.
maar een hele fijna avond gehaald, en nog 8k rep for exalted met de zandalar tribe
zo heel verhaal maar een hele fijna raid avond gehad gisteravond