UA is ook in PvE lekker, het is dan gewoon een 2e Corruption, openen met UA, CoA er gelijk achteraan omdat je geen global cooldown hebt, Siphon Life erbij, next mob, rondjes rennen, af en toe een Drain, Dark Pact en Life Tap en een groep van 5-6 mobs omleggen eruit komend met bijna full HP/mana.Bosmonster schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:12:
41 Affliction is nu gewoon gimped. Dat ligt niet aan Demonology, maar aan Affliction. Er zit nog steeds veel te veel crap/geluk in (Fel Concentration, Nightfall).. En Unstable Affliction is sowieso al alleen voor PvP nuttig. Verwacht van 41 Affliction dus ook niet een build die PvE 41 Demonology kan beconcurreren...
Leuk.Dat slaat wel degelijk ergens op, want 9/10 mensen die dat zeggen zitten niet eens in de betaNalullen noemen we dat hier.
Ik ben ooit een Lock begonnen om te Debuffen en Drainen, dus Affliction is voor mij DE tree.Ik zal zeker wel FG speccen in 2.01, 7/43/11 is mijn doel als build. Ben een warlock ooit begonnen om met pets te kunnen spelen.. en dan krijgen we eindelijk een pet die doet wat we vragen (damage + aggro houden) en dan kunnen we moeilijk gaan klagen natuurlijk
41/5/15 is mijn doel, en het zou leuk zijn als Affliction gebuffed wordt, of Demo generfed.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978