Het Grote World of Warcraft topic - Deel 94 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.496 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:12:
41 Affliction is nu gewoon gimped. Dat ligt niet aan Demonology, maar aan Affliction. Er zit nog steeds veel te veel crap/geluk in (Fel Concentration, Nightfall).. En Unstable Affliction is sowieso al alleen voor PvP nuttig. Verwacht van 41 Affliction dus ook niet een build die PvE 41 Demonology kan beconcurreren...
UA is ook in PvE lekker, het is dan gewoon een 2e Corruption, openen met UA, CoA er gelijk achteraan omdat je geen global cooldown hebt, Siphon Life erbij, next mob, rondjes rennen, af en toe een Drain, Dark Pact en Life Tap en een groep van 5-6 mobs omleggen eruit komend met bijna full HP/mana.
Dat slaat wel degelijk ergens op, want 9/10 mensen die dat zeggen zitten niet eens in de beta :z Nalullen noemen we dat hier.
Leuk.
Ik zal zeker wel FG speccen in 2.01, 7/43/11 is mijn doel als build. Ben een warlock ooit begonnen om met pets te kunnen spelen.. en dan krijgen we eindelijk een pet die doet wat we vragen (damage + aggro houden) en dan kunnen we moeilijk gaan klagen natuurlijk ;)
Ik ben ooit een Lock begonnen om te Debuffen en Drainen, dus Affliction is voor mij DE tree.

41/5/15 is mijn doel, en het zou leuk zijn als Affliction gebuffed wordt, of Demo generfed.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
R4NCOR schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:19:
[...]

Ja en nee, je reputation wordt bijvoorbeeld niet gereset, maar je hebt er niet veel meer aan. Je lifetime HK's worden niet gereset, maar je krijgt er ook geen tokens voor terug.

[...]

Volgens mij zijn er geen ranks meer straks, of iig ander soort ranks.. .maar ik moet bekennen dat ik dat niet goed weet. Ik weet wel dat je je huidige rank straks kunt behouden (voor je naam), of ervoor kunt kiezen om hem niet te tonen.

[...]

Elke HK levert je zo'n token op, as far as I know? En daarnaast heb je nog wat BG-specific tokens.

[...]
klopt
ranks gaan weg, wel kan je je hoogste rank laten zien als je wil. Deze blijft dan altijd aan staan.

en qua betaling weet ik het niet precies, volgens mij kan je bestaande tokens wel nog inleveren.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Er loopt geen horde daar en niet iedereen komt daar perse om te questen.
Volgens mij begrijp jij niet helemaal (denk ik) wat hij bedoelt. Volgens mij bedoelt hij namelijk dat hij een 92e plek erg hoog vindt... Of ik heb het mis natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:04:
[...]
Veal is een rogue fight. Deze meoten sowieso up blijven. als je al rogue tussen de 2 poten van Veal gaat staan kan je prima backstabben. Je hebt daar geen last van de cleave en ook de tail whipe blijft je bespaard. Het is ontzetten handig om in je dps groepen 1 priest te zetten. Deze kan onbeperkt holy nova spammen of prayer of healing. Een ander ding waar goed op gelet moet worden is aggro management. Download KTM en je kan ervoor zorgen dat al je tanks bovenaan staan in de aggrolist.

Daarnaast is het een kwestie van geluk. Als een paar healers of tanks die debuff krijgen is het al snel een whipe.

Succes!
Alleen de casters en diegene die de melee klappen van Vael vangt kunnen BA krijgen. De rogues en extra tanks kunnen nooit BA krijgen tenzij ze de fout maken dat ze aggro stelen.

Zorg dat je voldoende healing op je MT hebt en dat je OT's op full health blijven, zodat ze niet meteen toast zijn als ze de MT plaats moeten overnemen. Je MT krijgt altijd BA dus je zult tanks moeten switchen. Je moet genoeg damage doen om Vael dood te krijgen voor dat je door je tanks heen bent.

Als je dan zorgt dat je je DPS blijft healen en als je genoeg geluk hebt dat je healers geen BA krijgen dan moet het snel lukken om Vael plat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Kan ik daaruit opmaken dat je healers geen BA krijgen als ze bijvoorbeeld geen dot op veal gooien aan het begin van het gevecht? Of wordt healen hier an sich al als casten gezien. Bij ons krijgen priests namelijk regelmatig een BA. Ach, Veal is neit echt een probleem meer, dus die dots blijven we gewoon doen.. Kan toch net dat ene %tje zijn waar je op whiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Resistance_NL schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:28:
[...]

Volgens mij begrijp jij niet helemaal (denk ik) wat hij bedoelt. Volgens mij bedoelt hij namelijk dat hij een 92e plek erg hoog vindt... Of ik heb het mis natuurlijk :)
Volgens mij heb je 't mis ;) :P

Mor'ladim is echt een sneaky mob... zeker als je druk bezig bent met andere mobs killen... gelukkig maar 1 keer echt fataal geworden :P

en die pillagers zijn idd zeer imba voor hun lvl en 't verbaast me dan ook nix dat ze zo hoog staan :D
hulkie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:36:
Kan ik daaruit opmaken dat je healers geen BA krijgen als ze bijvoorbeeld geen dot op veal gooien aan het begin van het gevecht? Of wordt healen hier an sich al als casten gezien. Bij ons krijgen priests namelijk regelmatig een BA. Ach, Veal is neit echt een probleem meer, dus die dots blijven we gewoon doen.. Kan toch net dat ene %tje zijn waar je op whiped.
Casters zijn in dit geval gewoon mensen met mana-bar :)

[ Voor 31% gewijzigd door Viggen op 29-11-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
On_E schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:26:
[...]

UA is ook in PvE lekker, het is dan gewoon een 2e Corruption, openen met UA, CoA er gelijk achteraan omdat je geen global cooldown hebt, Siphon Life erbij, next mob, rondjes rennen, af en toe een Drain, Dark Pact en Life Tap en een groep van 5-6 mobs omleggen eruit komend met bijna full HP/mana.

[...]

41/5/15 is mijn doel, en het zou leuk zijn als Affliction gebuffed wordt, of Demo generfed.
Op die manier gebruik je maar zo weinig van je 41 point talent dat het echt niet de moeite is imho... kun je beter DS nemen bijvoorbeeld, maar goed dat is mijn mening..

Rondrennen en dotten is de standaard SM/DS strategie, maar gaat wel uit van instant DoT's (wat UA dus ook al niet is :P). En eignelijk ook van lagere level mobs.. Het werkt niet echt met 5-6 zelfde level mobs iig, daarvoor doet je siphon dan echt veel en veel te weinig.

Vragen voor nerfs vind ik nogal lame eerlijk gezegd.. in wat voor situatie dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ja, zou echt van de zotte zijn als warlocks een nerf krijgen.......................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:52:
[...]

Op die manier gebruik je maar zo weinig van je 41 point talent dat het echt niet de moeite is imho... kun je beter DS nemen bijvoorbeeld, maar goed dat is mijn mening..

Rondrennen en dotten is de standaard SM/DS strategie, maar gaat wel uit van instant DoT's (wat UA dus ook al niet is :P). En eignelijk ook van lagere level mobs.. Het werkt niet echt met 5-6 zelfde level mobs iig, daarvoor doet je siphon dan echt veel en veel te weinig.

Vragen voor nerfs vind ik nogal lame eerlijk gezegd.. in wat voor situatie dan ook..
Ik ben een PvPer, dus kies UA voor SM/DS, en met 41/0/10 kon ik in Hellfire Peninsula 5-6 mobs tegelijk aan, Dark Pact is your friend. :)

Ik vraag alleen voor nerfs als ze in mijn ogen terecht zijn, en TBC Demonology is in zijn huidige status gewoon te sterk, Soul Link en allerlei damage buffs in 1 tree is niet balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
On_E schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:58:
[...]

Ik ben een PvPer, dus kies UA voor SM/DS, en met 41/0/10 kon ik in Hellfire Peninsula 5-6 mobs tegelijk aan, Dark Pact is your friend. :)

Ik vraag alleen voor nerfs als ze in mijn ogen terecht zijn, en TBC Demonology is in zijn huidige status gewoon te sterk, Soul Link en allerlei damage buffs in 1 tree is niet balanced.
Nee demonology in zijn huidige vorm is natuurlijk waanzinning goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over pvp en de ptach.
Ranks zijn er niet meer, net als reputation niet meer.
Je krijgt een x aantal punten (weet niet hoeveel) waar je items voor kan krijgen als je de punten inleverd.
Heb de values gezien vanuit general wow forum. zoals bv dat de blue set per item zoon 4000-8000 punten kost, de epic set per item zoon 12000-20000 kost en zoals bv de pvp mounts 30 tokens van wsg+ab+av kost.
Vraag me toch af hoeveel punten je krijgt. Zoals ik wilde met me mage (lvl58 nu) voor de blue set gaan, was al rank6. Maar kan dit nu vergeten.
Vraag me af, kan dus beter gelijk even doorsparen voor de epic shoulders (die wil ik gewoon) en niets uitgeven aan de blue items. Maar weet niet hoesnel je punten krijg en of het snel haalbaar is.
Btw, kan ook nog even verder sparen dan want de grand marshal staff kost 44000 :)
Iemand een idee hoeveel punten je krijg vanuit een battleground of in bv elke avond 4uur spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
nog even over die vael vragen met rogues. Rogues doen verreweg de meeste dmg van alle dps classes op vael. Vooral dagger rogues. Omdat rogues nooit zonder energy komen te zitten kunnen ze het hele gevecht backstabs spammen. Zorg er dna ook voor dat je rogues in leven blijven. Na 5 sunders kunnen de rogues wel dpsen en dan ook helemaal de remmen los full out dpsen. Pas als de maintank burning krijgt moeten al je rogues gaan vanishen zodat alle threat reset. Daarna gewoon weer verder spammen en zorgen dat je tanks in positie gaan staan zodra de tank burning krijgt anders dan wordt de hele raid gecleaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Hoe zijn de mages hier gespecced? Fire / Frost of Arcane. En hoe dan precies? Ik ben nu bezig met frost volgooien, maar fire lijkt meer damage te doen. Hoewel dit volgens mij weer door meer mobs resisted word.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
hulkie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:36:
Iedereen kan BA krijgen, elke 15s is er iemand de klos, tank elke 45s.
Als rogues een cleave krijgen zijn ze verkeerd gepotitioneerd.

MT staat voor veal, wij hebben OT's op linkerflank, rogues op rechterflank
Rogues staan niet bij de poten, het is namelijk een chaincleave, maar gewoon vol dps-en op de buik.
Het enigste voordeel dat je kan hebben is als een rogue een SS heeft, dan kan hij weer mee doen zonder binnen 15s OOM te zijn.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik als casual speler vind het wel positief dat ze met zo'n nieuw honor-systeem komen. :) Zo hoef ik niet elke week x aantal uur in battlegrounds te hangen om toch een bepaalde rank te krijgen.

---

Ben overgens met mijn ene (bank) alt mijn Alchemy aan 't levelen, al schiet dat nog niet echt op. En met mijn andere alt ben ik Tailoring en Enchanting aan het levelen, wat al een stuk sneller gaat. De Tailoring voor de bags en de Enchanting voornamelijk omdat ik nog al wat green items had die gewoon niet verkochten op AH, en bij de vendor ook niets opleverde.

Jammer trouwens dat je soulbound items niet kunt mailen. Volgens mij kon dat vroeger wel... Kon je tenminste nog sneller je Enchanting op een alt levelen, door je oude (of niet te gebruiken) soulbound items te mailen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
jarnotjuh schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:42:
Thaddius is serieus niet cool voor fire mages... :P

Na wat rustig dps'en kom je later toch uit dat je het niet haalt, dus ga je stapjes verder...
5 scorches erop, combustion aan, fireball nuken...

Resultaat..:
[afbeelding]

Een ignite die voor 25k tikt, 13 ticks lang, wat uiteraard zorgt voor een nr 1 dmgplek. Maar, dood was ik wel... Tis wel zo jammer dat 2 mensen het kunnen verneuken voor heel de raid door verkeerd lopen of te traag zijn, da's echt jammer. Disconnecten bij deze baas is ook niet echt pro heb ik al gemerkt. :P

Alhoewel het wel gewoon een vette boss is. :)
even een quote uit een paar pagina's terug :+, had er een paar gemist namelijk :p
Nou zie ik op jou screen dat het heel druk is ( raid ) maar die heb ik zelf nog nooi meegemaakt :p

Nou vraag ik me af, of mijn laptop ( of pc ) al die units en spells te gelijk wel aankan, aangezien ik soms ook wel is last heb van framedrops ( na heartstone naar org, is 3 fps geen uitzondering :p ) daarna blijft ie in org meestal hangen op 15 bij de bank.

Dus: Kan mijn laptop ( 1.6 ghz, dualcore, Ati Radeon Xpress 1100, 1gb ram ) en mijn pc ( 3.0ghz, Nvidia Geforce FX 5500, 1gb ram ) dit aan ( de planning is voor een nieuwe vid kaart voor de pc, maar ja, kzit een beetje krap bij kas :+

Sorry als dit eigenlijk niet hier hoort.
ff wow dan: Ben net 47 gedinged, en was een questje aan het doen in tanaris, droppte Skull Splitting Crossbow ( http://thottbot.com/?i=8187 ) Iemand een idee voor hoeveel ik hem kan verkopen?

//edit: whoops smiley mania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:25:
[...]
Iedereen kan BA krijgen, elke 15s is er iemand de klos, tank elke 45s.
Iedere 15 seconden krijgt een caster (mana user) BA.
Iedere 45 seconden krijgt de MT BA.

De enige manier voor een OT of een rogue om BA te krijgen is om precies op het moment dat de tank BA wordt gecast aggro te hebben. En dan doen je OT's of rogues toch echt iets fout.

Als je het goed doet krijgen dus alleen mana users en de MT's BA. Het is bij ons nog nooit voorgekomen dan een rogue een BA kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 13:19
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:20:
[...]
Iemand een idee hoeveel punten je krijg vanuit een battleground of in bv elke avond 4uur spelen?
Onderstaande plaatje is na 2 botjes AB gewonnen te hebben, wat goed was voor iets meer dan 769 Honor points (heb al wat punten uitgegeven om het uitgeven te testen). (na het eerste potje had ik al ongeveer 408 punten.

Volgens mij is het straks dus vrij makkelijk om honorpoints te farmen. En heb je ook genoeg punten tegen de tijd dat je het benodigde aantal tokens hebt om het gewenste item te kopen.

Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/4161/wowscrnshot112906122757na9.th.jpg

Zelf ga ik iig voor een PVP mount (die na de patch de 125 riding skill nodig hebben) omdat die er toch wel leuker uit zien en daarna de Grand Marshals's Hand Cannon.
Als burning Crucade tegen die tijd nog niet uit is kijken we wel verder :P

Momenteel heb ik iig al 20 tokens van elke bg in mijn bank zitten en het plan is om de 5e (de patch komt zoals het er nu naar uit ziet 6 dec) nog even wat te gaan pvpen :) aangezien alle extra tokens dan in de mail verschijnen voor 24 uur. Dan heb ik iig binnen een week de pvp mount (of ze moeten alle huidige tokens vernietigen tijdens de patch)

[ Voor 9% gewijzigd door Slamdance op 29-11-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Slamdance schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:49:
[...]

Onderstaande plaatje is na 2 botjes AB gewonnen te hebben, wat goed was voor iets meer dan 769 Honor points (heb al wat punten uitgegeven om het uitgeven te testen). (na het eerste potje had ik al ongeveer 408 punten.

Volgens mij is het straks dus vrij makkelijk om honorpoints te farmen. En heb je ook genoeg punten tegen de tijd dat je het benodigde aantal tokens hebt om het gewenste item te kopen.

[afbeelding]

Zelf ga ik iig voor een PVP mount (die na de patch de 125 riding skill nodig hebben) omdat die er toch wel leuker uit zien en daarna de Grand Marshals's Hand Cannon.

Momenteel heb ik iig al 20 tokens van elke bg in mijn bank zitten en het plan is om de 5e (de patch komt zoals het er nu naar uit ziet 6 dec) nog even wat te gaan pvpen :) aangezien alle extra tokens dan in de mail verschijnen voor 24 uur. Dan heb ik iig binnen een week de pvp mount (of ze moeten alle huidige tokens vernietigen tijdens de patch)
zoals ik het lees kan je deze week nog een nieuwe rank verdienen, en gaat hij dus de 13e life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:20:
Over pvp en de ptach.
Ranks zijn er niet meer, net als reputation niet meer.
Je krijgt een x aantal punten (weet niet hoeveel) waar je items voor kan krijgen als je de punten inleverd.
Heb de values gezien vanuit general wow forum. zoals bv dat de blue set per item zoon 4000-8000 punten kost, de epic set per item zoon 12000-20000 kost en zoals bv de pvp mounts 30 tokens van wsg+ab+av kost.
Vraag me toch af hoeveel punten je krijgt. Zoals ik wilde met me mage (lvl58 nu) voor de blue set gaan, was al rank6. Maar kan dit nu vergeten.
Vraag me af, kan dus beter gelijk even doorsparen voor de epic shoulders (die wil ik gewoon) en niets uitgeven aan de blue items. Maar weet niet hoesnel je punten krijg en of het snel haalbaar is.
Btw, kan ook nog even verder sparen dan want de grand marshal staff kost 44000 :)
Wat ik meekreeg van de beta forums, heb zelf in de beta nog niet gePVP'd, is dat 1 HK zon 15-25 punten oplevert.

Waar ik zelf nog niet uit ben is of dat aantal punten wat je aan een PVP reward uitgeeft, van je totaal aantal wordt afgetrokken of dat het meer als voorwaarde geldt dat je dan pas dat item mag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel benieuwd was je krijgt ongeveer als je AV wint, gezien alliance wsg+ab altijd verliest en AV altijd wint :p Gezien de korte AV queue tijden momenteel (max 25min) gaat dat echt hard momenteel. Zit nog te denken te stoppen met me laatste 2 lvls te halen en dan AV alleen te doen voor de patch vanwege de reputation items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kaap schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:06:
[...]

Wat ik meekreeg van de beta forums, heb zelf in de beta nog niet gePVP'd, is dat 1 HK zon 15-25 punten oplevert.

Waar ik zelf nog niet uit ben is of dat aantal punten wat je aan een PVP reward uitgeeft, van je totaal aantal wordt afgetrokken of dat het meer als voorwaarde geldt dat je dan pas dat item mag kopen.
gaat van je totaal af, en is dus ook een voorwaarde om iets te kopen het is gewoon gold voor PVP items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Kevinp schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:03:
[...]

zoals ik het lees kan je deze week nog een nieuwe rank verdienen, en gaat hij dus de 13e life.
veel duidelijk dan
Vaneras schreef op 29/11/2006 09:32:30 UTC - 29/11 Before the Storm – PvP Update:
We are currently planning to release this content update next Wednesday, December 6th.
Kunnen ze denk ik niet zijn.
Vaneras schreef op 29/11/2006 09:32:30 UTC - 29/11 Before the Storm – PvP Update:
If the patch goes live as planned, this upcoming week will be the last week that new PvP ranks under the old Honour System can be earned, as the patch will immediately introduce the new Honour System. We will run one final honour and ranking calculation on December 6th and update everyone’s ranking accordingly on that date so that players that achieve a new rank for that week have the opportunity to display that title on their character.
Geeft aan dat als je deze week een nieuwe rank weet te halen, je die titel kan tonen. De rewards vallen echter al wel onder het nieuwe honor systeem en je begint de 6e gewoon met 0 honor points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
M'n lock staat op dit moment op 12000/21000 rep van AV (need ring and book!),
Ik ga toch proberen om exalted te halen voor 6dec, straks blijkt dat de rep de je hebt gehaald niks meer waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:34
Slamdance schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:49:
[...]

[afbeelding]

Dat PVP Honorpoints systeem wordt echt supervet! Kan je me misschien ook vertellen wat de Grand Marshall/High Warlord Epic armor sets kosten aan HP en Tokens? Of is dat even veel als de Weapons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik al verteld :)
staat ook ergens op general wow forum.
voor de epic setitems is het zoon 12k-20k, voor de 1h wapens 22k, voor de 2h 44k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:21:
had ik al verteld :)
staat ook ergens op general wow forum.
voor de epic setitems is het zoon 12k-20k, voor de 1h wapens 22k, voor de 2h 44k :)
Tnx m8. Het wordt zo alleen nog maar beter, kan ik binnen kort eindelijk m'n lvl 55 green chest en boots weg doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:09:
Ben wel benieuwd was je krijgt ongeveer als je AV wint, gezien alliance wsg+ab altijd verliest en AV altijd wint :p Gezien de korte AV queue tijden momenteel (max 25min) gaat dat echt hard momenteel. Zit nog te denken te stoppen met me laatste 2 lvls te halen en dan AV alleen te doen voor de patch vanwege de reputation items :)
het leuke is wel zo dat momenteel horde in onze battlegroup een que heeft van zo'n 5 minuten(maximaal). dus farmen voor die tokens erg snel zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Tranzity schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:18:
Ik ga toch proberen om exalted te halen voor 6dec, straks blijkt dat de rep de je hebt gehaald niks meer waard is...
Rep is straks niks meer waard. Je kan alle rewards gewoon gelijk kopen, zolang je maar genoeg honorpoints / tokens hebt voor dat item. (sommige tooltips zeggen nu zelfs dat je min hated rep nodig hebt maar dat zal wel een bug zijn)
Nivado schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:19:
[...]

Dat PVP Honorpoints systeem wordt echt supervet! Kan je me misschien ook vertellen wat de Grand Marshall/High Warlord Epic armor sets kosten aan HP en Tokens? Of is dat even veel als de Weapons?
Ik neem aan dat de prijs voor elke class hetzelfde is: (en oh wat is die hunter set toch lelijk)
Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/4571/wowscrnshot112906132239iy8.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/6170/wowscrnshot112906132243mk1.th.jpg

Boots: 12375 honor & 20 AB Tokens
Gloves: 12375 honor & 20 AV Tokens
Legs: 19125 honor & 30 WSG Tokens
Chest: 20250 honor & 30 AB Tokens
Head: 19125 honor & 30 AV Tokens
Shoulders: 12375 honor & 20 AB Tokens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Ebayzo schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:24:
Hoe zijn de mages hier gespecced? Fire / Frost of Arcane. En hoe dan precies? Ik ben nu bezig met frost volgooien, maar fire lijkt meer damage te doen. Hoewel dit volgens mij weer door meer mobs resisted word.
Fire doet inderdaad meer damage, maar Frost geeft je beter controleerbare dmg en betere survival mogelijkheden imo.

Zelf ben ik rond level 50 geswitcht van fire naar frost, eerst nog gecombineerd met Presence of Mind uit de arcane tree en op 60 ben ik voluit frost gegaan. Dit vanwege de mogelijkheden in instances die je niet hebt als fire mage. Je kan ook fire/frost speccen (een zogenaamde elementalist build), maar dan mis je toch bepaalde leuke zaken uit de frost tree imo, maar dat is ieders eigen voorkeur.
Slamdance schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:32:
[...]

Rep is straks niks meer waard. Je kan alle rewards gewoon gelijk kopen, zolang je maar genoeg honorpoints / tokens hebt voor dat item. (sommige tooltips zeggen nu zelfs dat je min hated rep nodig hebt maar dat zal wel een bug zijn)

[...]

Ik neem aan dat de prijs voor elke class hetzelfde is: (en oh wat is die hunter set toch lelijk)
[afbeelding]
[afbeelding]

Boots: 12375 honor & 20 AB Tokens
Gloves: 12375 honor & 20 AV Tokens
Legs: 19125 honor & 30 WSG Tokens
Chest: 20250 honor & 30 AB Tokens
Head: 19125 honor & 30 AV Tokens
Shoulders: 12375 honor & 20 AB Tokens
Damn, dan moet ik echt mijn mage of priest verhuizen van realm, want 30 AV tokens grinden op Kor'gall is ehm... een ramp.

[ Voor 38% gewijzigd door Kapoen op 29-11-2006 13:38 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Slamdance schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:32:
[...]
Okay, dan nog even snel de laatste 10k rep erbij halen. Wat wel vervelend is, queue in BG3 is 1uur+.
Edit: Alhoewel... die prijzen zijn laag. Vorige week 180k honor gehaald..
@onderstaande post: daar was ik al bang voor.

[ Voor 11% gewijzigd door Tranzity op 29-11-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

180k honor nu is niet hetzelfde als de 180k na de patch ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ik nu zo blij zal zijn met het nieuwe Honor systeem.

Heb met pijn en moeite mezelf revered gemaakt met Warsong Outriders op level 29.
Vervolgens gelevelled naar 38 en de volgende items gekocht:

Legionnaire's Band - 2x [lvl 28] en [lvl 38]
Scout's Medallion - [lvl 38]
Advisor's Gnarled Staff - [lvl 38]
Outrider's Bow - [lvl 38]

Goed, de staff is meer voor Locks dan voor Hunters, maar ik waardeer de stats.

Nu vraag ik me af, zal ik deze items nu aanschaffen voor respectievelijk level 48 en 58 of niet?
Aanschaffen kan geloof ik wel, gebruiken nog niet vanwege m'n level (38).

Graag advies.

-= edit =-

Ben een hunter, vergeten om te vermelden.
Vandaar dat de stats + mana / sec handig zijn.
Hunter /oom is Hunter dood.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:58:
[...]

Vind je het erg als ik dit een beetje tegenstrijdig vind? :P

Eerst zeg je hoe enorm sterk je UA build is met 5-6 mobs tegelijkertijd en ook nog een imba PvP talent... en vervolgens heeft Demo een nerf nodig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon kopen, die paar gold dat dat nu kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Tranzity schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:18:
als je alles loot, en dan die turn-ins doet, ben je zo exalted :)

Gelukkig ziet de horde hunter warlord set er wél vet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:50:
[...]

Vind je het erg als ik dit een beetje tegenstrijdig vind? :P

Eerst zeg je hoe enorm sterk je UA build is met 5-6 mobs tegelijkertijd en ook nog een imba PvP talent... en vervolgens heeft Demo een nerf nodig? :P
Demo DAMAGE OUTPUT heeft een nerf nodig, lezen.....

Het kan niet zo zijn dat de tree die je pets zoveel buffed ook nog eens je eigen damage zo buffed dat de meeste spells meer damage doen met Demo dan met Aff of Destro.

Vind je dit wel normaal dan houdt het op voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:17:
[...]

Demo DAMAGE OUTPUT heeft een nerf nodig, lezen.....

Het kan niet zo zijn dat de tree die je pets zoveel buffed ook nog eens je eigen damage zo buffed dat de meeste spells meer damage doen met Demo dan met Aff of Destro.

Vind je dit wel normaal dan houdt het op voor mij.
Demo buffed je pet bijna niet (niet zoals dit bij hunters het geval is bijvoorbeeld). Wat extra damage (wat de damage redelijk maakt uiteindelijk, ipv nutteloos) en wat andere dingen.

Ik vind het prima als ze damage voor de lock weghalen uit demo, maar dan moet er echt wel heel wat voor terug gaan komen voor de pet. Dan moet een demonology lock ook volledig op z'n pet kunnen bouwen en dat kunnen ze nu absoluut niet.

Verder zijn het merendeel van je buffs afhankelijk van je pet, en als je pet dood gaat ben je dat allemaal kwijt. Hiermee wordt raiden/instancen al een stuk lastiger natuurlijk. Ook group PvP wordt erg lastig, want een banish en je bent gereduceerd tot pulp.

Het is een keuze die je maakt, of je afhankelijk wil zijn van een pet of niet.. en met demo ben je dat wel, voor alles. Met Affliction/destruction ben je dat niet.

Dus laat ze de warlock damage vervangen door extra damage voor pet of beter nog: extra features.

Als er verder iets generfed moet worden is het The Black Book, want dat is dus echt wel een i-win button op het moment...

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:54:
[...]

Gewoon kopen, die paar gold dat dat nu kost...
Gaat dat honor van iedereen naar 0 .. na de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:24:
[...]

Gaat dat honor van iedereen naar 0 .. na de patch?
Yup, complete honor reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:45
Eindelijk geen no-life rewards meer. Jammer dat pvp rewards niets zeggen over hoe skilled je bent maar meer over hoe chinees je bent ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
TroX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:34:
Eindelijk geen no-life rewards meer. Jammer dat pvp rewards niets zeggen over hoe skilled je bent maar meer over hoe chinees je bent ;(
achja, de "no-lifers" kunnen iig nog pimpen met hun titel voor hun naam he ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Kapoen schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:36:
[...]

Fire doet inderdaad meer damage, maar Frost geeft je beter controleerbare dmg en betere survival mogelijkheden imo.

Zelf ben ik rond level 50 geswitcht van fire naar frost, eerst nog gecombineerd met Presence of Mind uit de arcane tree en op 60 ben ik voluit frost gegaan. Dit vanwege de mogelijkheden in instances die je niet hebt als fire mage. Je kan ook fire/frost speccen (een zogenaamde elementalist build), maar dan mis je toch bepaalde leuke zaken uit de frost tree imo, maar dat is ieders eigen voorkeur.

[...]
Ja had net inderdaad ook al even zitten rekenen in de talenttree. Maar als je mist dan waarschijnlijk toch de Ice barrier bijvoorbeeld, en dat lijkt me toch wel een erg makkelijk iets. Denk dat ik maar gewoon bij frost blijf.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:20:
[...]

Demo buffed je pet bijna niet (niet zoals dit bij hunters het geval is bijvoorbeeld). Wat extra damage (wat de damage redelijk maakt uiteindelijk, ipv nutteloos) en wat andere dingen.

Ik vind het prima als ze damage voor de lock weghalen uit demo, maar dan moet er echt wel heel wat voor terug gaan komen voor de pet. Dan moet een demonology lock ook volledig op z'n pet kunnen bouwen en dat kunnen ze nu absoluut niet.
Jij hebt écht een raar beeld van warlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SMulTiE schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:40:
[...]

Jij hebt écht een raar beeld van warlocks.
Hoezo?

Is het een raar beeld om te hebben dat een Demonology specced Warlock goeie pet buffs krijgt? Blijkbaar...

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12

Seraphin

Meep?

Viggen schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:37:
[...]

achja, de "no-lifers" kunnen iig nog pimpen met hun titel voor hun naam he ;) :P
Hoe zit dat ook alweer met de pvp titel die je hebt..... Komt die ook helemaal te vervallen, wordt die vastgezet op de titel die je hebt op het moment dat de patcht uitkomt, of blijft die zoals nu variabel?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Denken jullie nu echt dat het iets uitmaakt welke spec een lock heeft? Imba is hij toch wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Seraphin schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:52:
[...]

Hoe zit dat ook alweer met de pvp titel die je hebt..... Komt die ook helemaal te vervallen, wordt die vastgezet op de titel die je hebt op het moment dat de patcht uitkomt, of blijft die zoals nu variabel?
Je hebt de optie om je hoogst behaalde titel ooit weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Seraphin schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:52:
[...]

Hij wordt vastgesteld tot de hoogst behaalde rank en die kan je eventueel laten zien.

Edit: Damn typecursus volgen ben nog te sloom...

[ Voor 5% gewijzigd door TroX op 29-11-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig een linkie naar een site waar vermeld staat hoe het zit met Faction Rewards?
Warsong Gulch Rewards
As you fight for your faction in Warsong Gulch, you increase your reputation with the Horde or Alliance NPC in the Battleground. There are two special vendor NPCs, one for Horde and one for Alliance, standing outside of their respective entrance to Warsong Gulch. These NPCs are here to sell you special rewards depending on your reputation with your faction.

http://wow-europe.com/en/...unds/rewards-warsong.html

Remember that you can also earn general PVP Honor Rewards by improving your rank as you participate in Battlegrounds.

http://wow-europe.com/en/pvp/rewards-weapons.html
De enige link die ik kan vinden over PvP in Befor the Storm is:
http://forums.worldofwarc...ml?topicId=51145118&sid=1

Hierin wordt alleen vermeld dat alle Honor en Ranking gereset zal worden, maar nergens lees ik iets over Faction met bijv. AV, WSG, AB.
Dit blijft voor mij in een schemergebied.
Iemand die hier iets over weet te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Nivado schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:19:
[...]

ja CITY RAIDS, eindelijk niet meer die stomme dishonor kan er weer wat leven komen. Zou trouwens leuk zijn als je bv op een most wanted lijst kan komen te staan als je bv alliance killed(buiten BG) en guards. En dat er dan een MW poster in de steden komt te hangen.

wat dus wel betekend dat je een KoS mark krijgt :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kevinp op 29-11-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
MantaMania schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:51:
o nee he ze komen eraan hoor de damage paladins ;)
Nou ja ik vind alles best zolang er maar genoeg geheald word!!
En pak dan ook eens wat van die fallen crusader troep tranz dan krijgen we daar tenmisnte dkp voor.
Hehe, de healing ability van pala's wordt minder in vergelijking met priests/druids, en dmg/tanking wordt beter. Is een maandje terug een hele topic geweest op US forums van een pala in de beta die z'n healing capaciteiten duidelijk terug zag lopen, dus het lijkt erop dat we teruggaan naar de hybrid functie in plaats van pure healing in raids. Ik blijf wel holy trouwens, dus mijn healing gaat er in vergelijking met nu aardig op vooruit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden waarom de rank13 hunter pvp set lelijk is komt door je Fugly Dwarf:<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:06:
[...]

Hehe, de healing ability van pala's wordt minder in vergelijking met priests/druids, en dmg/tanking wordt beter. Is een maandje terug een hele topic geweest op US forums van een pala in de beta die z'n healing capaciteiten duidelijk terug zag lopen, dus het lijkt erop dat we teruggaan naar de hybrid functie in plaats van pure healing in raids. Ik blijf wel holy trouwens, dus mijn healing gaat er in vergelijking met nu aardig op vooruit. ;)
de dmg van warriors word als het goed is minder dus dan komen we dichterbij elkaar grappig ;)
Gelukkig gaat tanking skill wel omhoog en blijven we dus wel de tanks bij uitstek.
En hybride is opzich leuk damage doen bij trash en easy bosses en healing bij bosses ideaal toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:09:
Ik heb een dwarf priest, maar als ik een shammie tegenkom ben ik kansloos. HOe kan een shadowpriest goed een shammie pakken? Op lvl 35 werd ik steeds geganked door een lvl 33 :S
Ik weet dat jullie een bijzonderen discussie hier hebben ofzo, maar er is toch wel een priest hier die mij tips kan geven? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:40:
[...]

Ik weet dat jullie een bijzonderen discussie hier hebben ofzo, maar er is toch wel een priest hier die mij tips kan geven? :+
Je moet iig al zijn buffs disspellen (als eerste) hij heeft namelijk shield dat jou dmg doet, rockbitter en windfury ed. dan doet hij een stuk minder melee dmg. en vervolgens zsm zijn mana burnen, dan kan hij niet meer healen en frost-/earthshocken. ik denk dat je dan een redelijke kans maakt. Vergeet natuurlijk niet om iig SW:P op hem te houden. Gooi ook tussen door een fear op hem om je zelf rustig te kunnen healen en shielden (shield kan hij wss wel purgen dus kan zonde van je mana zijn).

[ Voor 15% gewijzigd door Nivado op 29-11-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

Paar dotjes erop, en vooral op tactische momenten je fear en je silence gebruiken, dan zou je met geen enkele klasse een probleem moeten hebben (grrrr shadowmage easymode!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12

Seraphin

Meep?

[...]

Mindcontrollen / Fearen en van een berg af laten rennen :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:51:
[...]

Je moet iig al zijn buffs disspellen (als eerste) hij heeft namelijk shield dat jou dmg doet, rockbitter en windfury ed. dan doet hij een stuk minder melee dmg. en vervolgens zsm zijn mana burnen. ik denk dat je dan een redelijke kans maakt. Vergeet natuurlijk niet om iig SW:P op hem te houden.
hmm ik ben niet zo'n shammiekenner, maar is die class zo van mana afhankelijk? hij sleog mij iig met 300 voor me kanis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:55:
[...]

hmm ik ben niet zo'n shammiekenner, maar is die class zo van mana afhankelijk? hij sleog mij iig met 300 voor me kanis.
Forst en Eath shock zijn spells > mana en doen leuke dmg. Mana heeft hij ook nodig om te healen (duh) en om een nieuwe rockbitter/windfury op zijn wapen te casten. Dat laatste zorgd voor VEEL extra melee dmg. Dus een combinatie van dispel magic en mana burn werkt goed op Shamy.

Bovendien, als hij gefeared is ook even al zijn totems killen met wand of zo.
Seraphin schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:54:
[...]

Mindcontrollen / Fearen en van een berg af laten rennen :P
Kan ook maar vind ik een beetje zielig eigenlijk. Je kan beter proberen je tegenstander te leren kennen en weten hoe je hem moet aanpakken. Een 2 lvl hoger shadow priest moet die shamie kunnen hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Nivado op 29-11-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Nivado schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:58:
[...]

Forst en Eath shock zijn spells > mana en doen leuke dmg. Mana heeft hij ook nodig om te healen (duh) en om een nieuwe rockbitter/windfury op zijn wapen te casten. Dat laatste zorgd voor VEEL extra melee dmg. Dus een combinatie van dispel magic en mana burn werkt goed op Shamy.

Bovendien, als hij gefeared is ook even al zijn totems killen met wand of zo.

[...]

Kan ook maar vind ik een beetje zielig eigenlijk. Je kan beter proberen je tegenstander te leren kennen en weten hoe je hem moet aanpakken. Een 2 lvl hoger shadow priest moet die shamie kunnen hebben.
fear dan MC dan totems droppen zo veel mogelijk,maar wel ver weg van jou, dan heeft hij geen mana. Een shaman doet earthshock als je cast dus kan je niet mana burnen enzo. alleen instand casts en dat zijn d'r niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:45
SMulTiE schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:54:
[...]

Paar dotjes erop, en vooral op tactische momenten je fear en je silence gebruiken, dan zou je met geen enkele klasse een probleem moeten hebben (grrrr shadowmage easymode!)
Mwah, er zijn ook nog zoiets als totems die mega irri kunnen zijn : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:11:
[...]

fear dan MC dan totems droppen zo veel mogelijk,maar wel ver weg van jou, dan heeft hij geen mana. Een shaman doet earthshock als je cast dus kan je niet mana burnen enzo. alleen instand casts en dat zijn d'r niet zo veel.
kan je totems droppen als je een shammie mindcontroled dan ik dacht altijd alleen dat je kon aanvallen en verder niks maar die knoppen zitten altijd scheef bij mij.
SMulTiE schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:54:
[...]

op 35 heeft ie nog geen shadowform ;)

[ Voor 25% gewijzigd door MantaMania op 29-11-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:16:
[...]

kan je totems droppen als je een shammie mindcontroled dan ik dacht altijd alleen dat je kon aanvallen en verder niks maar die knoppen zitten altijd scheef bij mij.

[...]

op 35 heeft ie nog geen shadowform ;)
weet ik niet precies, ga d'r vanuit dat je iig iets van zijn mana kan gebruiken wat vrij ongevaarlijk is op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
MantaMania schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:16:
[...]
[...]
Dat was ook mijn eerste gedachte.

Ik wilde je ook de tip geven om buiten Orgrimmar een shamie te vinden die met je wil duallen, maar ik bedenk me net dat aangezien je ruzie hebt met die shaman, je Allience bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:18:
[...]

weet ik niet precies, ga d'r vanuit dat je iig iets van zijn mana kan gebruiken wat vrij ongevaarlijk is op dat moment.
Nee dat is alleen bij het MC'en van mobs.
Als je een speler van de andere Faction Mind Controlled kun je alleen melee aanvallen doen.
Mind Control een caster humanoid mob, dan kan je wel zijn spells gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Kevinp schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:18:
[...]

Healen :P, dan sla je 2 vliegen in een klap :D

^^ Ook niet dus :(

[ Voor 3% gewijzigd door Nivado op 29-11-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Silk Cloth, waar kan je dat als Alliance level 42 eens goed grinden? :)

Ik zat zelf net heel even op Goblinworkshop te kijken, en daar kwam ik o.a. wat Bloodsail [something] tegen in Booty Bay, die dat 60% droppen... of zijn er betere plekken?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

OkkE schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:50:

Ik zat zelf net heel even op Goblinworkshop te kijken, en daar kwam ik o.a. wat Bloodsail [something] tegen in Booty Bay, die dat 60% droppen... of zijn er betere plekken?
die goblin mannetjes van the venture co ook in stv ook in scarlet maar daar zijn ze wel elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04

In desolace bij de kolkar village oid (oosten van desolace), daar heb je van die half paard half mens die heel veel silk cloth droppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter

Je kan in STV ook kijken bij de trolls dezelfde waar je die 4 tablets moet zoeken die droppen veel Silkcloth, als je later Mageweave nodig heb Tanaris bij de Ogers.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02

Ik grind zoiets in Scarlet Monastery, maar ja je bent nog maar level 42 dus gewoon humanoids zoeken van jouw level ongeveer :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48

bloodsail buccaneers idd.

Ik zou zelf www.wowhead.com gebruiken om zoiets op te zoeken, een stuk overzichtelijker vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is http://www.wow-europe.com nou offline of ligt dat aan mij?

Wilde net een account aanmaken maar dat gaat dus niet door :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:54:
Is http://www.wow-europe.com nou offline of ligt dat aan mij?

Wilde net een account aanmaken maar dat gaat dus niet door :(
Werkt hier gewoon. Soms wilt refreshen wel is helpen

Verwijderd

Nu werkt ie wel weer ja :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Nadat de Horde vandaag bij ons op bezoek kwam, in Elwynn Forest,
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0dd25e52a85d0cb9e2e25d69f97461d8/thumb.png
Besloten een aantal van ons om ook maar even horde-territory te bezoeken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/11f054e7d85e4755691370abacc3e609/thumb.png
In het begin ging het nog niet helemaal goed. :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6950a3fe948da925e57f03867eb19a6f/thumb.png
Maar het ging steeds beter.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4ce5d0a96db4ab352fe2919e68e38952/thumb.png
Uiteindelijk zijn we toch helemaal gewiped, en besloten we er een eind aan te brouwen. We gaan het nog een andere keer wat groter aanpakken, dus wees gewaarschuwd. >:) Voor nu, ga ik iig nog wat trainen, want als lvl32 had ik weinig kans. :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/58b224624a02a2162cd1a50fe8dc3dcf/thumb.png

Dit gebeurde overigens allemaal op Stormrage. :)

Signature

Verwijderd

Nivado schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:51:
[...]
Je moet iig al zijn buffs disspellen (als eerste) hij heeft namelijk shield dat jou dmg doet, rockbitter en windfury ed. dan doet hij een stuk minder melee dmg. en vervolgens zsm zijn mana burnen, dan kan hij niet meer healen en frost-/earthshocken. ik denk dat je dan een redelijke kans maakt. Vergeet natuurlijk niet om iig SW:P op hem te houden. Gooi ook tussen door een fear op hem om je zelf rustig te kunnen healen en shielden (shield kan hij wss wel purgen dus kan zonde van je mana zijn).
Rockbiter / windfury zijn wapenbuffs. Deze buffs kun je niet dispellen. Je kunt wel zijn lightning shield dispellen.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
is er een mod wat laat zien welke buffs er actief zijn op de target in PvP.
Altijd handig om op tijd te dispellen voordat hij vervelend wordt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
sabriel schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:02:
is er een mod wat laat zien welke buffs er actief zijn op de target in PvP.
Altijd handig om op tijd te dispellen voordat hij vervelend wordt.
Die bufs zijn toch gewoon zichtbaar zodra je op je target klikt?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

• Smultie
  • Niet online
Nee, tuurlijk niet, daar heb je een mage skill voor: Detect Magic

• Kevinp
SMulTiE schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:17:
Nee, tuurlijk niet, daar heb je een mage skill voor: Detect Magic
ja idd, maar de meeste hebben een animatie en die kan je gewoon zien :). Ik bedoel, retalliation bij warriors(welke noob heeft dat uitgevonden, net of iemand mij dan slaat).

Verwijderd

ja dat is echt het stomste wat ze er ooit in hebben gezet die animatie

• m0nk
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

Weet je welke animatie pas stom is?! Rogue stealth op de testrealm.. ziet er echt niet uit!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Kevinp
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:51:
ja dat is echt het stomste wat ze er ooit in hebben gezet die animatie
wat trouwens wel leuk zou zijn: als die skills bugged zijn, en je shield wall reclessness en retalliation tegelijk zou kunnen gebruiken :). ik bedoel 75% minder dmg daarna 20% erbij(tja boeiend)
en elke keer als je geslagen wordt een gegarandeerde crit terug :).

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

pasta schreef op donderdag 30 november 2006 @ 03:39:
Uiteindelijk zijn we toch helemaal gewiped, en besloten we er een eind aan te brouwen. We gaan het nog een andere keer wat groter aanpakken, dus wees gewaarschuwd. >:) Voor nu, ga ik iig nog wat trainen, want als lvl32 had ik weinig kans. :P
[afbeelding]

Dit gebeurde overigens allemaal op Stormrage. :)
Resurrection sickness :) Dat gaat je veel geld kosten....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:13
Nitai schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:37:
[...]

Niet op level 32 ;)

• Kevinp
Nitai schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:37:
[...]

dat doe ik niet meer... ress sickness is denk ik zo'n 30g instand repair cost :S.

hier staat wat ik allemaal heb en moet repareren dan

http://wow.allakhazam.com/profile.html?608083

dan leer je het snel af dat soort dingen te doen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Kevinp op 30-11-2006 10:43 ]

• Resistance_NL
Als je jezelf echt verveeld en geen doel meer in het spel ziet, kun je altijd nog een aantal maal achter elkaar met sickness ressen...

Heb je iig weer wat te doen om de repaircosts te betalen.

• hulkie
Gister bleek in BWL dat we het toch allemaal iets meer serieus moeten nemen.

Razor en Veal zijn toch wel bazen die afhankelijk zijn van goede warriors. Omdat wat mensen accounts geswitched waren: druid > warrior & pally > warrior liepen de gevechten niet echt soepel. Op razor ging het kiten nog wel redelijk, maar 1 tank voor en 1 tank achter Razor bij het tanken om niet die irritante conflagerate te krijgen was te veel van het goede. Pas nadat de raidleader een combat res kreeg omdat hij niks kon zien van achter de pilaar, ging het tanken goed. Hij is normaal MT maar speelde nu op een druid en had net iets te veel healing aggro had gepakt.. DOH! Geen whipe, wel de halve raid dood.

Bij veal moest degene die normaal pally speelt als eerste tanken. Hij was even vergeten om de goede stance aan te nemen.. en werd dus bijna ge-oneshot. Whipe.

Daarna toch maar even terug geruild van accounts. En verder een prima raid gehad. Voortaan accounts swappen tijdens MC runs ofzo. Daar is iets meer ruimte voor foutjes!

Als guild krijgen we steeds meer mensen met full tier 2. Dat is leuk om te zien en geeft veel vertrouwen voor de toekomstige Naxx raids!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Kiten bij razorgore is zooooooo 2004, wij doen altijd alles killen behalve de dragons. werk super :)
and bij Neffie laten we gewoon 1 tank alle aggro krijgen en dan AoE'en (kan ik rustig een biertje openen als Damage warrior). maar wij doen vaker andere tactics gebruiken 8)

• Kevinp
Resistance_NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:07:
Als je jezelf echt verveeld en geen doel meer in het spel ziet, kun je altijd nog een aantal maal achter elkaar met sickness ressen...

Heb je iig weer wat te doen om de repaircosts te betalen.
had je de hoeveelheid gold in mijn bags gezien? Ok het is nu wel weer bijna 300g maar toch zijn dat maar 10 progress dagen.
hulkie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:12:
Gister bleek in BWL dat we het toch allemaal iets meer serieus moeten nemen.

Razor en Veal zijn toch wel bazen die afhankelijk zijn van goede warriors. Omdat wat mensen accounts geswitched waren: druid > warrior & pally > warrior liepen de gevechten niet echt soepel. Op razor ging het kiten nog wel redelijk, maar 1 tank voor en 1 tank achter Razor bij het tanken om niet die irritante conflagerate te krijgen was te veel van het goede. Pas nadat de raidleader een combat res kreeg omdat hij niks kon zien van achter de pilaar, ging het tanken goed. Hij is normaal MT maar speelde nu op een druid en had net iets te veel healing aggro had gepakt.. DOH! Geen whipe, wel de halve raid dood.

Bij veal moest degene die normaal pally speelt als eerste tanken. Hij was even vergeten om de goede stance aan te nemen.. en werd dus bijna ge-oneshot. Whipe.

Daarna toch maar even terug geruild van accounts. En verder een prima raid gehad. Voortaan accounts swappen tijdens MC runs ofzo. Daar is iets meer ruimte voor foutjes!

Als guild krijgen we steeds meer mensen met full tier 2. Dat is leuk om te zien en geeft veel vertrouwen voor de toekomstige Naxx raids!
BWL is echt een tank instance. Razorgore + veal tanks switchen(conflagate+BA) bij broodlord, agro krijgen en houden terwijl dps maximun is(omdat je toch agro verliest).
Firemaw, ok MT kan iemand anders wel doen, als pull goed is is de rest ook wel goed. Maar OT en 2n OT is wel lastig met timing enzo

Daarna ebonroc is echt een fight waar 3/4 goede warrirors die de fight kennen echt alles een stuk makkelijker maken.

ok flamegor, nou ja... als pull goed is dan maakt de rest niet veel meer uit(op tranqen na dan).

chromagus, tja MT spelen kan iemand anders ook wel, ik bedoel spam sunder armor, en probeer voor enrage shield block up te doen zodat je geen crit krijgt.

Als je geen timelapse hebt maakt de rest niet veel uit, maar zorg er wel voor dat de warrior die mogelijk op een decurser/magic enzo zit dat ook goed doet.

en nefarian, tja niet doen. Zeker niet OT, MT fear breaken is veel makkelijker, tenzij je natuurlijk alliance bent en je ipv stance dancing eventueel ook priest om de beurt fear ward kan laten gebruiken. Met 30 sec cooldown kan je met twee dwarf priest gewoon eeuwig zonder problemen fear ward up houden.
Pellaagarion schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:33:
Kiten bij razorgore is zooooooo 2004, wij doen altijd alles killen behalve de dragons. werk super :)
and bij Neffie laten we gewoon 1 tank alle aggro krijgen en dan AoE'en (kan ik rustig een biertje openen als Damage warrior). maar wij doen vaker andere tactics gebruiken 8)
De battleshout manier genereerd (veel) te veel agro op het moment, dus dat betekend dat (mits je deze al een lange tijd gebruikt) je een andere manier moet gaan zoeken.

[ Voor 82% gewijzigd door Kevinp op 30-11-2006 11:46 ]

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Pellaagarion schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:33:
dan kite je de dragons toch ook??
En 1 tank alle agro nemen is zeker via battle shout want de agro gegeneerd daardoor word generfed.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

verhoudingsgewijs wel :) elke silvertje telt hoor ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

N00b (lvl10) vraag: iemand enig idee waar een "rabbit's foot" (geloot van een wolf) goed voor is? Icoontje in mijn inventory gezet maar ik kan er niets mee lijkt het, en de tooltip zegt ook niets meer dan dat het een rabbit's foot is. Verkopen levert iets van 9 copper op, ook niet echt veel dus.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Bosmonster
SnoeiKoei schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:48:
N00b (lvl10) vraag: iemand enig idee waar een "rabbit's foot" (geloot van een wolf) goed voor is? Icoontje in mijn inventory gezet maar ik kan er niets mee lijkt het, en de tooltip zegt ook niets meer dan dat het een rabbit's foot is. Verkopen levert iets van 9 copper op, ook niet echt veel dus.
Dat wordt angstvallig geheim gehouden door Blizzard. Sommigen kennen het bepaalde krachten toe (bijvoorbeeld een bonus op je luck factor) als je er een in je inventory hebt...

Beetje net als in het echt dus... :P

• Resistance_NL
Kevinp schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:37:
[...]

had je de hoeveelheid gold in mijn bags gezien? Ok het is nu wel weer bijna 300g maar toch zijn dat maar 10 progress dagen.
Nee, sorry ik vond het al spannend genoeg om gewoon je gear te bekijken... Nou ja, eigenlijk dat ook niet, maar ik kan wel begrijpen dat je graag wilt laten zien waaraan je gewerkt hebt. Ik neem aan dat je toch trots bent op de gear die je verzameld hebt.

Echter... het kan mij zelf weinig schelen of iemand goede gear heeft, of niet. Als je graag wilt laten zien dat je goed bent in wow (zo kwam je post op mij over) dan kijk ik liever naar een (actie)filmpje, dan naar een gear-profiel... En de bags ga ik zeker niet bekijken :)

• hulkie
Dat kiten is inderdaad niet ontzettend hard nodig. Ik stond op mn rogue toevallig in een groep waar een priest veel aggro pakte. Ik en een andere warrior(dps) pakte die mobs gewoon hard aan. Ik zal binnenkort inderdaad eens voorstellen om gewoon zo ongeveer alles dat los en vast zit af te maken. We hebben er ondertussen de gear wel voor. Het blijft een leuk gevecht, en is ook meteen een test voor je pc :P

• Kevinp
SnoeiKoei schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:48:
grijze dingen = vendor trash, gewoon verkoen elk stukje copper is meegenomen
wit = vaak reagent, maar heel vaak ook gewoon niks waart. Kan dus iets waard zijn(quest items, of nodig voor potions enzo)
groen= meestal items anders rare reagent, silver ore, truesilver als ore. Ook items die groen zijn zijn beter die hebben vaak extra stats(zoals stamina) kunnen gebruikt worden om te disenchanten, of AH, maar op veel servers is dit ook gewoon zooi dat je aan de vendor verkoopt
blauw = rare item, dropt niet vaak, en soms BOP(dus dan kan je het alleen zelf gebruiken of aan vendor verkopen of disenchanten(als je dat beroep hebt)). BOE blues kan je meestal best aardig op Auction house(AH) verkopen.
paars, epic item, op low lvl gewoon verkopen je komt vanzelf betere spullen tegen, dus op AH zetten en flink wat geld voor vragen.
Resistance_NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:50:
[...]

Nee, sorry ik vond het al spannend genoeg om gewoon je gear te bekijken... Nou ja, eigenlijk dat ook niet, maar ik kan wel begrijpen dat je graag wilt laten zien waaraan je gewerkt hebt. Ik neem aan dat je toch trots bent op de gear die je verzameld hebt.

Echter... het kan mij zelf weinig schelen of iemand goede gear heeft, of niet. Als je graag wilt laten zien dat je goed bent in wow (zo kwam je post op mij over) dan kijk ik liever naar een (actie)filmpje, dan naar een gear-profiel... En de bags ga ik zeker niet bekijken :)
het gaat niet zo zeer dat die behoorlijk goed is, maar vooral om het feit dat je als warrior gewoon met minstens 2/3 sets in je bags loopt die dus allemaal 25% dura los hebben.
Als het met greens/blues is dan is het als warrior nog steeds duur, veel classes hebben lang niet zoveel zooi mee als warriors.

Bijna elke warrior heeft wel fr gear, meeste tank gear en dps gear. waarbij je dus 2-3 voledige sets hebt, later in het spel moet je ook nog een NR set meenemen. En nog later ook nog frost resist(dan heb je fire resist niet meer nodig meestal).

[ Voor 33% gewijzigd door Kevinp op 30-11-2006 12:00 ]

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@Bosmonster en KevinP: bedankt! Leuk dat Blizzard sommige dingen onduidelijk houdt in een spel dat zo ontzettend op getalletjes, specs en stats is gebouwd.

Lijstje itemkleuren is helder! Ik meen dat die rabbit's foot "grijs" was.

[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-11-2006 12:10 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!