Het Grote World of Warcraft topic - Deel 94 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:56:
[...]

Ik ga er vanuit dat flight form ook alleen in Outland bruikbaar is eigenlijk ;) De reden daarvoor is namelijk dat Azeroth niet gebouwd is op het ondersteunen van vliegende players.
In outland heb je ook horde cites =)

That said, world-pvpp word weer leuk doordat DK's worden verwijderd. ! !! !!!! !!!!!!!!! Eindelijke weer Orgrimmar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12

Seraphin

Meep?

R4NCOR schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:56:
[...]

Ik ga er vanuit dat flight form ook alleen in Outland bruikbaar is eigenlijk ;) De reden daarvoor is namelijk dat Azeroth niet gebouwd is op het ondersteunen van vliegende players.
Met uitzondering van een paar buggende wind riders dan :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49
http://www.youtube.com/watch?v=99RaQez--HE
Seraphin schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:37:
[...]

......

Iemand al ervaring met dismounten van je vliegbeest trouwens? kan je b.v. op 10 yards hoog dismounten en het laatste stukje springen/vallen? Ik zie het al voor me om vanuit de lucht gegankt te worden: "Death from above!"
http://video.google.com/v...3675684&q=burning+crusade

idd, death from above _/-\o_

en meer, http://video.google.com/v...166989476746&q=druid+bomb

lol -> http://www.the-nexus.dsl.pipex.com/images/druidsbc_Bear.jpg
Slamdance schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:50:
[...]

De mount zelf hoeft niet, maar de riding skill wel.

Expert Riding:
Requires: level 70, Riding (150)
Allows the player to ride flying mounts that require a riding skill of 225

Artisan Riding:
Requires: level 70, Riding (225)
Allows the player to ride flying mounts that require a riding skill of 300

Bron met screenshots: World of Raids
Dit vind ik nou wel weer een beetje jammer van Blizz. Had liever gezien dat je de "normale" flying mount/skill op level 65 ofzo kon kopen.

[ Voor 51% gewijzigd door Bulligan op 28-11-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
weet iemand trouwens welk lvl mining je moet hebben om elementium ore te smelten, ik heb mijn gear gedisenchant(omdat dat niet zo makkelijk kan na de patch).

heb nu nog maar mining 250 ofzo

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gankage naar een nieuw level imo :)
Volgens mij wordt het wel heel erg vet... giev 16 januari imo!
Kevinp schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:10:
weet iemand trouwens welk lvl mining je moet hebben om elementium ore te smelten, ik heb mijn gear gedisenchant(omdat dat niet zo makkelijk kan na de patch).

heb nu nog maar mining 250 ofzo
Kan niet makkelijk na de patch?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Om te disenchanten heb je vanaf 2.0 225 enchanting nodig.

Overigens zie ik de initiele vraag niet zo helder, welk level je elementium ore kan melten omdat hij zijn gear gedissed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:17:
[...]

Gankage naar een nieuw level imo :)
Volgens mij wordt het wel heel erg vet... giev 16 januari imo!

[...]

Kan niet makkelijk na de patch?
nee je hebt van voor lvl 60 gera lvl 225 enchanting nodig, dus je kan dan niet alleen enchanting hebben om je zooi te disenchanten.
Kaap schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:34:
[...]

Om te disenchanten heb je vanaf 2.0 225 enchanting nodig.

Overigens zie ik de initiele vraag niet zo helder, welk level je elementium ore kan melten omdat hij zijn gear gedissed heeft.
volledige verhaal
ik had 300 mining inclusief smelt elementium en dark iron.
die heb ik gedropped(wilde de rare recepies van blacksmiting niet zomaar weg doen).
dus heb ik mining opnieuw geleveled(lvl 250 nu).
Maar een ingame vriend moet elementium gesmolten hebben, en dat moet ik dus ook opnieuw leren, maar kan dat al op lvl 250?

[ Voor 44% gewijzigd door Kevinp op 28-11-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:36:
[...]

volledige verhaal
ik had 300 mining inclusief smelt elementium en dark iron.
die heb ik gedropped(wilde de rare recepies van blacksmiting niet zomaar weg doen).
dus heb ik mining opnieuw geleveled(lvl 250 nu).
Maar een ingame vriend moet elementium gesmolten hebben, en dat moet ik dus ook opnieuw leren, maar kan dat al op lvl 250?
hoef je dacht ik niet te leren, zodra je de skill lvl hebt dat je hem kan smelten zal je hem in het rijtje zien

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:46:
[...]

hoef je dacht ik niet te leren, zodra je de skill lvl hebt dat je hem kan smelten zal je hem in het rijtje zien
Ik denk toch echt dat je het opnieuw moet leren want je dropped je profession, inclusief alle recipes/patterns/etc die erbij horen.

Dus je zal opnieuw een bezoekje moeten nemen aan BWL voor de Elemental Shaper Krixix. Of je zoekt een guild die een geclearde raidlock hebben en je wandelt ff naar binnen met een priest die hem mind controlled. Dood gaat ie zeer zeker heel snel daarna :) Of je het met skill 250 kan leren denk ik niet, volgens mij moet je 300 hebben.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik verwacht zelf dat je pas elementium kan smelten vanaf 300
Het is epic ore, zou het raar vinden als het op hetzelfde level is als thorium

Niets hierover te vinden op thottbott ??

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

OkkE schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:56:
Flying Mount kunnen alleen gebruikt worden in Outland inderdaad.
Ik had het over Flight Form ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
sabriel schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:54:
Ik verwacht zelf dat je pas elementium kan smelten vanaf 300
Het is epic ore, zou het raar vinden als het op hetzelfde level is als thorium

Niets hierover te vinden op thottbott ??
nee, kon het niet vinden, vroeger dacht ik ooit gelezen te hebben dat je maar mining 1 hoefde te hebben. Maar dat kon ik dus niet meer vinden, anders vanavond nog maar eens flink thorium gaan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
R4NCOR schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:57:
[...]

Ik had het over Flight Form ;)
Zou vreemd zijn dat druids een uitzondering zouden vormen. Azeroth en Kalimdor zijn niet gebouwd om in te vliegen vanwege de zonewalls. Dus druid flight form zou daar ook niet kunnen en mogen werken. Zie niet in waarom druids dat wel zouden mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:00:
[...]

nee, kon het niet vinden, vroeger dacht ik ooit gelezen te hebben dat je maar mining 1 hoefde te hebben. Maar dat kon ik dus niet meer vinden, anders vanavond nog maar eens flink thorium gaan farmen.
http://www.thotbott.com/?sp=22967
Skill Yellow: 310, Grey: 320
Ik denk toch echt 300 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
De reden dat er in Azeroth en Kalimdor niet op flying mounts gereden kan worden is een technische reden. Bijvoorbeeld alle steden zijn gemodelleerd voor een oogpunt vanaf de grond. Als het van bovenaf bekeken wordt is het niet af, niet gesloten e.d.
De oude continenten klaar maken voor flying mounts zou blizzard erg veel tijd kosten (technisch wel mogelijk natuurlijk) en ze hebben er dus voor gekozen dit niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Kaap schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:02:
[...]

Zou vreemd zijn dat druids een uitzondering zouden vormen. Azeroth en Kalimdor zijn niet gebouwd om in te vliegen vanwege de zonewalls. Dus druid flight form zou daar ook niet kunnen en mogen werken. Zie niet in waarom druids dat wel zouden mogen.
Ja precies, dat was ook mijn eigen conclusie ;) Ontstond wat verwarring omdat de term 'horde cities' werd gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

false!

ik heb op men main character 111 mining >.> maar ik heb de skill wel geleerd. Smelten heb ik nooit geprobeerd though, maar leren is weldegelijk voor skill 300 mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
QuarK schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:06:
De reden dat er in Azeroth en Kalimdor niet op flying mounts gereden kan worden is een technische reden. Bijvoorbeeld alle steden zijn gemodelleerd voor een oogpunt vanaf de grond. Als het van bovenaf bekeken wordt is het niet af, niet gesloten e.d.
De oude continenten klaar maken voor flying mounts zou blizzard erg veel tijd kosten (technisch wel mogelijk natuurlijk) en ze hebben er dus voor gekozen dit niet te doen.
Het _nog_ niet te doen overigens, niet voor de expansion. Maar ze denken er nog steeds overna om het in de grafische update van de oude continenten mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:10:
[...]

false!

ik heb op men main character 111 mining >.> maar ik heb de skill wel geleerd. Smelten heb ik nooit geprobeerd though, maar leren is weldegelijk voor skill 300 mogelijk.
zal het vanavond dan eens gaan doen, ff priest meenemen 5 minuten in en 5 minuten uit, zo gedaan lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Bosmonster schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:15:
[...]

Het _nog_ niet te doen overigens, niet voor de expansion. Maar ze denken er nog steeds overna om het in de grafische update van de oude continenten mee te nemen.
Tja, eerst zien dan geloven.. zeker in Blizzard's geval. Tot nu toe heb ik alleen blauwe posts gezien die zeggen dat het niet in BC zal gebeuren.
Het zal in ieder geval vrij veel werk zijn om dat geheel aan te passen, maar zou erg stoer zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 18:25
[b][message=27019341,noline]Gister nog Sungras aan 't zoeken geweest om mijn Herbalism omhoog te krijgen, zit nu op de 245. Maar damn wat is dat lastig te vinden in Feralas. Nog lastiger als Firebloom in Badlands. :)
iirc zit Hinterlands vol met Sungrass, alleen verkoopt dat om de een of andere reden voor geen meter meer op Doomhammer, de laatste weken tenminste niet :(

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Welk level is Hinterlands, en is het te doen voor een level 42 Alliance Druid? :P Als ik mijn Auctioneer mag geloven, verkoopt een stapeltje van 8 voor 2 à 3 gold op Eonar. :)

Nog even mijn vorige vraag herhalen;

Zijn er hier mensen die speciale Herb bags gebruiken? Ik heb gister even zitten kijken, maar op de AH zie ik een 20 slot Herb bag staan voor 16g, vind ik toch wel aardig wat geld. Denk dat ik dan liever wat Mooncloth bags (14slots) koop voor 3g.

-- edit --

@Hooli-gan; Ik mail dat allemaal naar mijn alt als mijn bags vol zitten. En gooi 't vervolgens daar mee op de AH. :)

[ Voor 13% gewijzigd door OkkE op 28-11-2006 15:42 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 16:49
OkkE schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:29:
Welk level is Hinterlands, en is het te doen voor een level 42 Alliance Druid? :P Als ik mijn Auctioneer mag geloven, verkoopt een stapeltje van 8 voor 2 à 3 gold op Eonar. :)

Nog even mijn vorige vraag herhalen;

Zijn er hier mensen die speciale Herb bags gebruiken? Ik heb gister even zitten kijken, maar op de AH zie ik een 20 slot Herb bag staan voor 16g, vind ik toch wel aardig wat geld. Denk dat ik dan liever wat Mooncloth bags (14slots) koop voor 3g.
Het is wel handig om op de bank te zetten. Kan je lekker je herbs stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

OK, ik weet dat het al 10-tallen keren gevraagd is, maar krijg het dus niet lekker gevonden.

Maatje is bezig met het opnieuw installeren van WoW na herinstallatie van windows. Gezien de gigantische snelheid van de Blizzard downloader wil ik hem ff helpen door de link van die van de UT twente te geven, maar die kan ik dus niet vinden (niet snel in ieder geval en zit op me werk)

Kan iemand mij (ons) van dienst zijn.

Thanks O-)

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dampie schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:47:
OK, ik weet dat het al 10-tallen keren gevraagd is, maar krijg het dus niet lekker gevonden.

Maatje is bezig met het opnieuw installeren van WoW na herinstallatie van windows. Gezien de gigantische snelheid van de Blizzard downloader wil ik hem ff helpen door de link van die van de UT twente te geven, maar die kan ik dus niet vinden (niet snel in ieder geval en zit op me werk)

Thanks O-)
http://ftp.snt.utwente.nl...dofwarcraft/patches/enGB/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

En onze dank ik groot, scheelt denk ik toch wel een paar uur downloaden van al die data. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

(sorry voor de one-liner)

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dampie schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:47:

Thanks O-)
http://www.wow-divine.com/patches/

wel die :) van mn eigen guild die niet meer bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Vuurvoske schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:08:
ik ga ook maar een warrior fixen, mage is toch niet echt mijn ding.
Ik wil ook van server switchen, zit nu @ silvermoon maar voor mijn gevoel is deze nogal leeg.
Mijn volgende char word Tauren warrior. Welke server is flink druk en heeft veel nederlanders? :)
Als je alliance wordt kan je in onze guild ( Dutchepic ) op turalyon, 150+ members, alleen nederlanders, er is nog een andere grote NLse guild op die realm ( Dutch Inc, zie OP) maar die is echt gefocussed op het raiden, wij zijn van alle markten thuis, van lvl 1 t/m 60 en je bent van harte welkom, tis wel alleen Alliance...ongeveer 15 á 20 lvl 60, weet het niet uit mn hoofd, hele hoop 40-50, echt van alles wat...

even vraagje over TBC, hoe gaat het werken als ik straks TBC heb geinstalleerd (komt ie trouwens op dvd uit, op cd's of allebei? heb namelijk geen werkende dvd speler in mn pc zitten...) en ik wil op de pc van mn vriendin spelen waar geen TBC staat geinstalleerd , kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:12:
even vraagje over TBC, hoe gaat het werken als ik straks TBC heb geinstalleerd (komt ie trouwens op dvd uit, op cd's of allebei? heb namelijk geen werkende dvd speler in mn pc zitten...) en ik wil op de pc van mn vriendin spelen waar geen TBC staat geinstalleerd , kan dat?
Als er al geen CD's zijn (wat ik betwijfel) kun je altijd nog WoW op een andere PC installeren en dan overzetten via netwerk/portable HD oid

Edit: begrijp de ppl ook niet zo die WoW opnieuw installeren als ze windows opnieuw installeren, helemaal niet nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:16:
[...]

Als er al geen CD's zijn (wat ik betwijfel) kun je altijd nog WoW op een andere PC installeren en dan overzetten via netwerk/portable HD oid

Edit: begrijp de ppl ook niet zo die WoW opnieuw installeren als ze windows opnieuw installeren, helemaal niet nodig.
-kuch-

[ Voor 3% gewijzigd door Thrilled op 28-11-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
woops iets verder kijken dan mn neus was handig geweest ;p

8)7

[ Voor 73% gewijzigd door Proqzor op 28-11-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:16:
[...]

als je een schone WoW heb, is alles wel weer lekker snel.. zonder overbodige addons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mycom.nl/Produ..._speler_Zilver/74851.aspx

18,95 euro.. ;-) En dan doe ik geen moeite om een goedkope te zoeken ^^

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Mensen, hoe heette die mod ook alweer waarbij ik de health van een mob in procenten kon zien? Gisteren Arcanum en Ecastbar gedownload (laatstgenoemde werkt overigens bagger, die gaat er vanavond weer af ;( ) maar de health van de mobs wil ik wel graag in % hebben voordat we de hogere instances in duiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:12
BootVluchteling schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:24:
[...]

als je een schone WoW heb, is alles wel weer lekker snel.. zonder overbodige addons..
Je addons map leeg halen is ongeveer 200 x makkelijker dan WoW opnieuw te installeren ^^

Vervolgens willen de meeste van ons ook nooit alle addons kwijt en vooral niet de databases hiervan zoals : KoS lijst, Gatherer database, ***key bindings*** etc ( deze backup ik ook regelmatig :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbmuc schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:29:
[...]

Je addons map leeg halen is ongeveer 200 x makkelijker dan WoW opnieuw te installeren ^^

Vervolgens willen de meeste van ons ook nooit alle addons kwijt en vooral niet de databases hiervan zoals : KoS lijst, Gatherer database, ***key bindings*** etc ( deze backup ik ook regelmatig :P )
Macrozzzzz. Irritant als je dat allemaal opnieuw moet doen idd. Ik heb een backup van mijn hele wow-folder (op laptop, vanwaar ik ook kan spelen). Eerste install is nog van 11 februari 2005 denk ik. Als je dan persé WoW opnieuw wil installeren, sla dan iig de patches op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Thrilled schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:26:
Mensen, hoe heette die mod ook alweer waarbij ik de health van een mob in procenten kon zien? Gisteren Arcanum en Ecastbar gedownload (laatstgenoemde werkt overigens bagger, die gaat er vanavond weer af ;( ) maar de health van de mobs wil ik wel graag in % hebben voordat we de hogere instances in duiken...
ik gebruik altijd mobinfo2 super mod voor HP / Mana :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-08 21:39
Gohan-san schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:35:
[...]

ik gebruik altijd mobinfo2 super mod voor HP / Mana :)
Ct_mod misschien die gebruik ik al vanaf het begin en daar zit het ook in iig

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ff wat anders.. ik wil graag wat geld erbij hebben, ook voor TBC. Nu heb ik wel herbalism maar de meeste herbs die ik heb gebruik ik / de guild zelf. dus een vetpot is het niet echt.
Afgelopen weekend heb ik lopen grinden in de cave in WPL, voor het Greater Nature Protection recipe en had er 2 van geloot/verkocht. De recipe's heb ik voor ongeveer 100g verkocht in totaal, en ook de andere drops + money loopt wel aardig.. maar het moet sneller natuurlijk!

Opzich vind ik het wel leuk om op een bepaald item te grinden (ook frustrerend ofcourse).. maar wat zijn de leukste plekken om leuke items te looten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ErwienO schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:40:
[...]

Ct_mod misschien die gebruik ik al vanaf het begin en daar zit het ook in iig
ik heb daar al vaker naar gezocht, maar er staan er zo ontiegelijk veel op deze pagina dat ik niet weet welke ik moet nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb vandaag even meer screenshots geplaatst van Burning Crusade. Je kan ze hier vinden.

Geupdate is Flight Paths en een nieuwe hoofdstuk Hellfire Peninsula.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Weet iemand een UI mod die werkt als MonitorStatus ?

Afbeeldingslocatie: http://uifiles.worldofwar.net/upload/pics/1149666363monitorstatus-1.8.1.jpg

Een mod die dus laat zien hoeveel health enzo jij hebt zoals hierboven op het plaatje ?

Ik ben na een lange tijd niet gespeeld te hebben weer begonnen en nu werkt deze mod niet meer ;(
Weet iemand dus een mod die ongeveer hetzelfde doet ?, waarbij je dus niet steeds je ogen hoeft te richten op je character info links boven in het scherm.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:55:
[...]

ik heb daar al vaker naar gezocht, maar er staan er zo ontiegelijk veel op deze pagina dat ik niet weet welke ik moet nemen :P
Unitframes :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ctmod.net/downloads/screenshots/CT_UnitFrames.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 13:19
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:48:
Opzich vind ik het wel leuk om op een bepaald item te grinden (ook frustrerend ofcourse).. maar wat zijn de leukste plekken om leuke items te looten? :)
De boe rare items die droppen in Shadow Fang Keep zijn leuke twinkgear en verkoopt afhankelijk van het item voor ongeveer 35 tot 250g. (uiteraard afhankelijk van je realm en de populariteit van twinks daar ;))

Ik heb daar een paar weken geleden daar een Shadowfang geloot.
Dus ik dacht weet je wat ik zet het voor 200g bid en 250g buyout in de ah. Dit was veel meer dan auctioneer aangaf en ik er voor dacht te kunnen krijgen. Maar toen ik de volgende ochtend inlogde, was hij wel verkocht.
Ik blij en doe nog een sfk run, dropt er nog een keer een shadowfang. Dus weer voor dezelfde prijs in de ah gemikt. krijg ik gedurende de dag een aantal keren een whisp van mensen die het een absurde prijs vonden (ben ik met ze eens) en vroegen of ik de prijs wou verlagen. Niet gedaan en toen ik de volgende ochtend weer inlogde was ook de 2e verkocht :)

Nu is de shadowfang (en bijvoorbeeld ook de Assassin's Blade) erg populair dus kun je er veel voor vragen. De andere boe rare items die er droppen gaan voor minder maar ook zeker leuke bedragen weg :) Daarbij komt dat SFK heel makkelijk te soloen is.

Ik probeer elke dag een SFK te doen maar het zijn rare drops, dus het kan zo zijn dat je 10 tot 20 runs zonder een leuke drop hebt. Het blijft gewoon geluk hebben met rare drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

OkkE schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:00:
Ik heb btw Herbalism en Skinning, en het gebeurd me nog al eens dat mijn bags (totaal 64 slots) vol zitten. Nu heb ik eens op de AH gekeken voor een Herb bag, maar die kost voor 20 slots meer als 15g (normale 16 slots is 3g).

Gebruiken veel mensen hier een speciale Herb bag? Is het echt nuttig? Want als ik zie hoeveel meer zo'n ding kost, vind ik 't dat geld niet waard. Want je kunt er neem ik aan alleen herbs in kwijt.
Vind het gewoon prettig dat je herbs netjes in die bag verdwijnen en niet overal tussen de loot gaan staan.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ja dat wel, maar op dit moment heb ik daar nog geen 15+ gold voor over. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een dwarf priest, maar als ik een shammie tegenkom ben ik kansloos. HOe kan een shadowpriest goed een shammie pakken? Op lvl 35 werd ik steeds geganked door een lvl 33 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Thaddius is serieus niet cool voor fire mages... :P

Na wat rustig dps'en kom je later toch uit dat je het niet haalt, dus ga je stapjes verder...
5 scorches erop, combustion aan, fireball nuken...

Resultaat..:
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/3217/ignitesik3.th.jpg

Een ignite die voor 25k tikt, 13 ticks lang, wat uiteraard zorgt voor een nr 1 dmgplek. Maar, dood was ik wel... Tis wel zo jammer dat 2 mensen het kunnen verneuken voor heel de raid door verkeerd lopen of te traag zijn, da's echt jammer. Disconnecten bij deze baas is ook niet echt pro heb ik al gemerkt. :P

Alhoewel het wel gewoon een vette boss is. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
jarnotjuh schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:42:

Na wat rustig dps'en kom je later toch uit dat je het niet haalt, dus ga je stapjes verder...

Resultaat..:
[afbeelding]

Een ignite die voor 25k tikt, 13 ticks lang, wat uiteraard zorgt voor een nr 1 dmgplek. Maar, dood was ik wel... Tis wel zo jammer dat 2 mensen het kunnen verneuken voor heel de raid door verkeerd lopen of te traag zijn, da's echt jammer. Disconnecten bij deze baas is ook niet echt pro heb ik al gemerkt. :P

fire mage? hoe kan je 25k damage doen man :'( :o :'( met mn frostbolts crit ik amper voor 900...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42

Resultaat..:
[afbeelding]

zomg als ik er bij was waren het wel wat meer ticks :p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Resultaat..:
[afbeelding]

haha sweet :D

btw wat is die ingite addon ?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 29 november 2006 @ 01:05:
[...]

Maar ja, jij bent er nooit :ó

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Ebayzo schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:37:
[...]
Vind het gewoon prettig dat je herbs netjes in die bag verdwijnen en niet overal tussen de loot gaan staan.
ik heb die herb bag in mijn bank zitten, meer ruimte daar :)

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Gister gevraagd of je smelt elementium kan leren en kan doen op 250 mining. Niemand die het zeker wist, maar ja, je kan het leren, en daarna gewoon gebruiken.

Ik ben dus van 253 mining naar 263 mining gegaan door 10 van die bars te maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Silya/Diddle aka. the-overnuking-im-always-dead-mage
Ik zei het nog tegen je op MSN, hou je nou eens in ipv vol uit te gaan raggen ;)
Jij verandert ook nooit he :Y)

Zelfs een server transfer geeft geen verschil op je deadmageskills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo hebben wij een warrior die gewoon altijd doodgaat. ZG, MC, BWL of AQ40, altijd. De complottheorieen zijn dat niemand hem wil healen :+

Conundram *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

Kaap schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:00:
Zo hebben wij een warrior die gewoon altijd doodgaat. ZG, MC, BWL of AQ40, altijd. De complottheorieen zijn dat niemand hem wil healen :+

Conundram *;
Voeg daar ook een mage aan toe! Tha Vinci... ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Kaap schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:00:

Conundram *;
Zo pakken wij als priests bij Neffie tijdens een goede kill soms mensen die irritant zijn op teamspeak, of die het gewoon verdienen. Erg leuk tijdens een priestcall om ineens 6 verschillende lesser heals op je te krijgen :P

Healing maffia for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
m0nk schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:01:
[...]

Voeg daar ook een mage aan toe! Tha Vinci... ;)
wij hebben een mage... Urre, en gister een druid muundofflin :).

geloof dat druid gewonnen had gister. Maar begin van de week(de raidweek) was het zo erg toen we naar farleana gingen dat hij altijd als eerste dood was(eerste mage die die spiders ging aoe' en). En toen hij 10 x dood was geweest al helemaal, tja 0% dura dan maakt het ook neit veel meer uit.

gister wel slechte dag gehad, hadden nefarian nog staan van BWL run, nog een keer op gewhiped :S. Nou ja kan gebeuren, maar daarna gewoon 6x op razuvious, terwijl het idee was om ook nog ff naar maexxna te gaan, dat is helaas niet gelukt.

waarom denken sommige mensen (meestal UAE) dat als je een tier 3 gegearde char koopt dat je dan met een server transfer gemakkelijk in elke willekeurige guild komt.

Kijk als je nu een deel van naxx kent, en een beter gegearde speler koopt in dezelfde class. En dan een naxx guild applied en eerlijk bent, tja dan kan het nog. Maar als je niet de tactics van de eerste boss in ZG kent, maar wel 6/9 tier 3 hebt en random naxx epics tja... euh wat doe je dan eigenlijk?

[ Voor 23% gewijzigd door Kevinp op 29-11-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
hulkie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:05:
[...]

Zo pakken wij als priests bij Neffie tijdens een goede kill soms mensen die irritant zijn op teamspeak, of die het gewoon verdienen. Erg leuk tijdens een priestcall om ineens 6 verschillende lesser heals op je te krijgen :P

Healing maffia for the win!
Je weet dat je hier oorlog van krijgt he? Van die talon overseers die dan door warriors vrolijk worden uitgelaten in de raid groep.

YO PRIEST !!! Let me introduce you to my new puppy !

[CLEAVE crits for 5395]

sorry, maar dat doet ie anders NOOIT hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 29 november 2006 @ 08:50:
[...]

Ik zei het nog tegen je op MSN, hou je nou eens in ipv vol uit te gaan raggen ;)
Jij verandert ook nooit he :Y)

Zelfs een server transfer geeft geen verschil op je deadmageskills ;)
Die gast is hopeloos idd, ik zei nog tegen de officers dat ze 'm niet moesten inviten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
ImdaMned schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:10:
[...]

Je weet dat je hier oorlog van krijgt he? Van die talon overseers die dan door warriors vrolijk worden uitgelaten in de raid groep.

YO PRIEST !!! Let me introduce you to my new puppy !

[CLEAVE crits for 5395]

sorry, maar dat doet ie anders NOOIT hoor O-)
:) Ach je moet het soms een beetje spannend houden. We hebben altijd de hele raid op teamspeak voor tax enzo. Daarnaast draait er ook nog Ventrilo, waar ook altijd wel wat mensen op zitten, gewoon om een beetje te dollen... Het blijft heerlijk om af en toe te kloten tijdens grind instances. Het kan soms te ver gaan, bijvoorbeeld als mensen een weddenschap hebben wie het eerst Golemag kan pullen vanaf de brug bij de firepacks in MC. Dat is gewoon een raid whipe en dus niet echt grappig meer. Maar met zn allen dezelfde macro maken, met 'you are the bomb' en die naar een afgesproken iemand whisperen.. heerlijk! Bij sommige guildies werkte dat overigens bij meerdere bazen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Slamdance schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:26:
[...]

Nu is de shadowfang (en bijvoorbeeld ook de Assassin's Blade) erg populair dus kun je er veel voor vragen. De andere boe rare items die er droppen gaan voor minder maar ook zeker leuke bedragen weg :) Daarbij komt dat SFK heel makkelijk te soloen is.

Ik probeer elke dag een SFK te doen maar het zijn rare drops, dus het kan zo zijn dat je 10 tot 20 runs zonder een leuke drop hebt. Het blijft gewoon geluk hebben met rare drops.
maak daar maar 30 a 40 runs van eerder dat je een kans hebt op een drop dat je er 2 zo snel vind is echt super geluk hebben.

Wij hebben gisteren voor het eerst skeram gekilled was echt gaaf opzich liep het allemaal lekker en dan is ie ook zo neer. Daarna was het al bijna tijd en hadden we geen idee waar we heen moesten of hoe de trash daar moest dus iedereen liep gewoon te "klote". Waren er 3 van die "schorpioenen" die we alle 3 bijna tegelijk killen maar die spawnen dus een hele berg wormpjes was echt teveel chaos om die nog netjes opteruimen ;)
Wel jammer dat een *kuch* dmgpala mn breastplate of annihilation won, maar ja zal maar denken hij merkt het wel de volgende raid als ie backup staat hahahahhaha.
Maar oke ik had van nef wel die mooie axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:55
Hoe zit dat nu met die nieuwe patch ? Ik heb de patch binnengehaald, kan ik em nu al gelijk installe n? Of moet ik nog even wachten ?

edit: owh, zie dat het alleen maar mpq's zijn. De rest volgt zeker nog :P

[ Voor 26% gewijzigd door M617573 op 29-11-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

thalantis schreef op woensdag 29 november 2006 @ 08:11:
[...]

ik heb die herb bag in mijn bank zitten, meer ruimte daar :)
Misschien ook wel een idee ja. Geeft weer ruimte voor een normale bag. Zoveel herbs verzamel ik nou ook weer niet.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:35:
Wel jammer dat een *kuch* dmgpala mn breastplate of annihilation won, maar ja zal maar denken hij merkt het wel de volgende raid als ie backup staat hahahahhaha.
Maar oke ik had van nef wel die mooie axe.
Zover ik me kan herinneren ben jij een Officer van een guild.
Meen je nu echt dat je mensen buiten een raid laat omdat ze meer DKP hadden dan jij en dus een stuk loot van 'jou' pakken?

Zo niet, dan vergeet deze post maar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
M1lamb3r schreef op woensdag 29 november 2006 @ 01:05:
[...]
Moet je wel een keer zorgen dat je er bent.. ;)
Bokkie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 07:05:
haha sweet :D
btw wat is die ingite addon ?
In het venstertje van die ignites staat "Ignite status", hoe zou ie dan toch heten? :P Voordat je em installed wil ik wel zeggen dat je een error krijgt als je op het kruisje klikt(nee, ben niet de enige die dat heeft). Gewoon met /is enablen, en met /is disablen. Maarja, dit ikan ik zeker nooit alleen doen. Dat zijn minstens 8 crits achter elkaar geweest... :P
Ja, inderdaad.. Slacker ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:54:
[...]

Meen je nu echt dat je mensen buiten een raid laat omdat ze meer DKP hadden dan jij en dus een stuk loot van 'jou' pakken?

ik ben raidleider van die guild ;)
Maar was gewoon een geintje hoor de desbeteffende pala zit hier ook op het forum dus ik wilde hem gewoon ff zieken!
Kan dat uiteraard niet maken om iemand om die reden buiten te laten maar als ik hem nou eens in de raids dmg zien doen waar het niet hoort ohhhhh dan zal die mn heerlijke wraak voelen ;)
En de hoogste straf uit de guild krijgen: een bedreiging met -5dkp die ik toch nooit uitvoer!

[ Voor 21% gewijzigd door MantaMania op 29-11-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MantaMania schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:35:
Jammer hoor, voor die pala dat hij met jou in een guild zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:54:
[...]

Manta, vanaf nu roll ik op alles waarop jij ook rollt! >:)
Maar goed, mooie Breastplate gepakt van The Prophet, nadat ik een uurtje daarvoor de Judge BP heb gepassed voor m'n classleader. Volgende keer hopelijk nog een Judge BP & Boots en dan full T2 :P
Kaap schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:13:
[...]

Jammer hoor, voor die pala dat hij met jou in een guild zit.
_/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Tranzity op 29-11-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:14:
[...]

Manta, vanaf nu roll ik op alles waarop jij ook rollt! >:)
Maar goed, mooie Breastplate gepakt van The Prophet, nadat ik een uurtje daarvoor de Judge BP heb gepassed voor m'n classleader. Volgende keer hopelijk nog een Judge BP & Boots en dan full T2 :P

[...]

_/-\o_
Hahahaha hoe ga je rollen als je niet meebent omdat jaden jou plaatsje heeft !
En lullig dat je wel voor je classleider past maar niet voor je raidleider die raidleider heeft ook nog eens altijd het beste met je voor ondanks dat je altijd dmg loopt te doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei!

Razorgore duurde weliswaar 3 weken (3 avonden raiden) om neer te krijgen, maar nu hebben we hem voor de 2e keer toch binnen 3 wipes weer neer gekregen gisteren(met 10 nieuwe mensen).

Gisteren dus het grootste gedeelte van de avond met Vael bezig geweest. Hoeveel rogues neemt de gemiddelde guild mee naar Vael? Wij hadden er gisteren 4 en haalde op de beste try 14%. (wij hadden tot voor kort nog problemen met Rag op tijd neer dpsen, dus misschien ook een gear probleem.)

Onze 4 rogues worden trouwens vrij snel door de area cleave onderuit gehaald tot dusver. Het was pas de eerste avond van wipes, dus er zit waarschijnlijk nog verbetering in :) (mensen lopen bijvoorbeeld nog niet weg van de groep als ze BA hebben, dit doen ze bij Baron Geddon in MC trouwens wel vreemd genoeg : / )

BTW komt de patch vandaag? Ik heb hem al binnen. Ik ben benieuwd hoe mensen hunters gaan grinden naar 60 met de veranderingen voor het krijgen van steady shot e.d.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:18:
Woei!

Razorgore duurde weliswaar 3 weken (3 avonden raiden) om neer te krijgen, maar nu hebben we hem voor de 2e keer toch binnen 3 wipes weer neer gekregen gisteren(met 10 nieuwe mensen).

Gisteren dus het grootste gedeelte van de avond met Vael bezig geweest. Hoeveel rogues neemt de gemiddelde guild mee naar Vael? Wij hadden er gisteren 4 en haalde op de beste try 14%. (wij hadden tot voor kort nog problemen met Rag op tijd neer dpsen, dus misschien ook een gear probleem.)

Onze 4 rogues worden trouwens vrij snel door de area cleave onderuit gehaald tot dusver. Het was pas de eerste avond van wipes, dus er zit waarschijnlijk nog verbetering in :) (mensen lopen bijvoorbeeld nog niet weg van de groep als ze BA hebben, dit doen ze bij Baron Geddon in MC trouwens wel vreemd genoeg : / )
wij namen in het begin wel een stuk of 6 rogues mee en ook een stuk of 6 a 7 priests mee voor de group healing. Als je bij je rogues een goeie priest zet zouden ze toch niet dood mogen gaan. Als ze geraakt worden door de cleave staan ze teveel aan de voorkant dan moeten ze meer bij de achterpoot gaan staan.
Zonder dmg krijg je hem inderdaad helemaal niet neer als je rogues te snel neer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31

Resultaat..:
[afbeelding]

haha cool, heb je nu je eigen screenie met een dikke ignite erop:) (nu alleen nog wat langer laten rollen :P)
en zo te zien was anu aan het slacken, alsa ik je dmg check minus die 75k zit je nog steeds bovenaan van de magi, velly nice....
Ow en ik zie idd sikkle niet zo vaak meer online, how come??

Was btw wel jammer gisteravond, onze eerste avond op patch en eerst wat tries (4) gedaan om een beetje in de swing te komen met alleen de flasks op de MT's en verder niemand pots..
bij de 4de poging op 67% hadden we het gevoel dat het lekker liep dus iedereen aan de pots (geen flasks vanwege het tijdstip (23:00) zonde van de flasks) en flink raggen..

Ging echt super lekker tot op 58% er wat oom berichten van healers kwamen en vervolgns patch de tanks begon plat te meppen, resultaat een 57% wipe.
Iedereen was vol goede moed met maar 1 probleem... iemand was vergeten een SS te maken 0_o.

dat was dus einde raid en vandweek nog maar wat tries :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Van de week een leveltje geprobeerd met nieuwe SM/DS op mn lock (bijna lvl 64) en hoewel de drains van 400+ lekker zijn ben ik inmiddels toch maar weer terug naar FelGuard.. SM/DS is zooo saai en je bent zooo afhankelijk van je 70% interuption resist met drainen, dat het gewoon niet leuk meer is.

FelGuard is een stuk gevarieerder en ook sterker (stabieler vooral).

Hier nog een collagetje van SM/DS waardes:

Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/files/smds.jpg
(plaatje ernaast was gewoon leuk effect :P)

Dit is wel nog met oude Siphon Life.. (screeny is op lvl 62). Nieuwe rank doet aardig wat meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
op de wow fora stond dat de patch 5 december werd geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
MantaMania schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:18:
[...]

Hahahaha hoe ga je rollen als je niet meebent omdat jaden jou plaatsje heeft !
Als ik zou moeten kiezen tussen een gemiddelde T0 pala en Jaden, zou ik voor die T0 gaan hoor. :p

Pala DPS gaat trouwens flink omhoog met de nieuwe patch, ga zelf voor een 40/0/11 spec waarvan ik SoC alleen neem voor de stunned judge. Improved SoR + Libram of Fervor + ~400 spelldmg = imba. :)

Wij zijn trouwens gestopt met raiden. Zouden vanaf de feestdagen een raidbreak nemen maar door de server en een aantal mensen die het nodig vindt om niet op te komen dagen hebben we dat vervroegd. Geen dooie C'thun / Anub'rekhan / Faerlina meer voor ons dus. :( Ben in plaats daarvan met m'n T0.5 questline verdergegaan. Mis nog drie Judge items en had SF gauntlets al als vervanging voor goeie spelldmg plate. Gisteren BRD Arena event gedaan (wat nou CC, gewoon nuken :+) en m'n boots erbij gehaald, wil nu ook chest nog. Met een of twee man maar eens richting Incendius (gisteren al Emberseer gedaan in een UBRS pug lol) en die Duke of Cynders zien te summonen. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Exitium op 29-11-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 18:25
OkkE schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:29:

Zijn er hier mensen die speciale Herb bags gebruiken?
42 moet genoeg zijn om er te geraken, maar een paar extra levels kunnen nooit kwaad ivm. aggro range tijdens de pluk :).

Ik gebruik zelf geen herb bags: ook op Doomhammer zijn die dingen peperduur en als je een beetje je bags organiseert zijn ze ook niet nodig. Voor de bank kan het idd handig zijn, maar ik lijk altijd wel betere dingen te kunnen doen met dat geld :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
kheb gister trouwens magister bindings en magister belt gekocht, is het slim om achter die set aan te gaan (de BoP's dan) of kan ik me beter op iets anders focussen? ik kom nu in de levels terecht waarbij je moet gaan kijken naar sets geloof ik, heb er niet zo'n verstand van maar begreep dat magister set dungeon 1 was..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:27:
[...]

Als ik zou moeten kiezen tussen een gemiddelde T0 pala en Jaden, zou ik voor die T0 gaan hoor. :p

Pala DPS gaat trouwens flink omhoog met de nieuwe patch, ga zelf voor een 40/0/11 spec waarvan ik SoC alleen neem voor de stunned judge. Improved SoR + Libram of Fervor + ~400 spelldmg = imba. :)
Das onzin jaden doet nu echt wel zijn best hoor ik weet niet wanneer je hem voor het laatst heb zien spelen?
En ik ben bang dat tranz vast vol dmg gaat met die patch nou ja gelukkig is die raidleider van ons niet zo moeilijk ik zal hem wel eens bij de dmg groep zetten dan krijg ie ook tsa en bs. ;) Evt zelfs een lotp buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:23:
Van de week een leveltje geprobeerd met nieuwe SM/DS op mn lock (bijna lvl 64) en hoewel de drains van 400+ lekker zijn ben ik inmiddels toch maar weer terug naar FelGuard.. SM/DS is zooo saai en je bent zooo afhankelijk van je 70% interuption resist met drainen, dat het gewoon niet leuk meer is.

FelGuard is een stuk gevarieerder en ook sterker (stabieler vooral).

Hier nog een collagetje van SM/DS waardes:

[afbeelding]
(plaatje ernaast was gewoon leuk effect :P)

Dit is wel nog met oude Siphon Life.. (screeny is op lvl 62). Nieuwe rank doet aardig wat meer.
Grappig, ik vind de Felguard spec super-saai, het is veel te makkelijk spelen, Demonology verdient imo een damage nerf.

Het is nogal vreemd dat Corruption met 44 in Demo meer damage doet dan met 41 in Affliction, zelfde geldt voor Shadowbolts, Immolate etc.

Demo zou de laagste damage output moeten hebben, het is een pet buff tree.

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 29-11-2006 10:41 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

http://www.wow-europe.com/en/info/gamestats/

Geinig :)

Imps en Succubi killen meer players dan Nefarian.... NERF TEH LOCKZ!!!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Woei!

BTW komt de patch vandaag? Ik heb hem al binnen. Ik ben benieuwd hoe mensen hunters gaan grinden naar 60 met de veranderingen voor het krijgen van steady shot e.d.
mooi voor veal is 8 priest op group healing omdat toch iedereen dmg pakt. maar 6 is meestal wel nodig zeker in het begin.
verder een shield met tank wissel kan levens redden.
en ja ROGUES ownen veal en eventueel wat extra warriors(execute ftw).
beste setup voor veal is zo ongeveer healers + melee, warrriors/rogues. helaas kom je dan niet veel verder dan veal, maar rogues zijn daar echt makkelijk.

en qua dps.
tank start, die blijf je healen tot hij dood gaat(dus ook als hij BA krijgt). Als die dood is moet je rond de 20% zitten, waarschijnlijk in het begin zo rond de 22%. vanaf 19% doen warriros alleen maar execute. Is veel dps en voldoende agro :). Wel met een shield natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:32:
En ik ben bang dat tranz vast vol dmg gaat met die patch nou ja gelukkig is die raidleider van ons niet zo moeilijk ik zal hem wel eens bij de dmg groep zetten dan krijg ie ook tsa en bs. ;) Evt zelfs een lotp buff.
Ik weet het niet wat ik met TBC ga doen, wat dat betreft kan ik alle kanten uit met m'n gear (600healing of 350 spelldamage of 25% melee crit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
MantaMania schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:32:
[...]

Das onzin jaden doet nu echt wel zijn best hoor ik weet niet wanneer je hem voor het laatst heb zien spelen?
En ik ben bang dat tranz vast vol dmg gaat nou ja gelukkig is die raidleider van ons niet zo moeilijk ik zal hem wel eens bij de dmg groep zetten dan krijg ie ook tsa en bs. ;) Evt zelfs een lotp buff.
Toen ik nog in DI zat, tijdje terug dus alweer. ;)

Denk dat een full dmg pala nog best leuke dingen kan laten zien in TBC. Heb op de PTR 380ish spelldmg en heb met imp SoR en de mob gejudged met SotC (geen imp, geen libram) een auto attack voor ~600. Ook Consecration krijgt een flinke buff, tickte voor 100ish. Spelldmg build zie ik zelf meer zitten omdat ik er de gear voor heb en de tests die ik gedaan heb met mijn gear iets beter uitkomt dan een 0/10/41 build. (en ik hou m'n healing abilities, is ook wat waard)

Kreeg wel binnen zes sec een stunned minidraakje in BS neer en bij zo'n grote elite draak verloor ik iets meer dan 2k health, neer zonder te healen. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:35:
[...]
Grappig, ik vind de Felguard spec super-saai, het is veel te makkelijk spelen, Demonology verdient imo een damage nerf.
Saai en makkelijk/moeilijk is voor mij niet hetzelfde. Saai is voor mij een build met een saaie speelstijl ;) SM/DS is DoT/Drain/geluk en dat is prima voor grinden op 60, maar levelen kan gewoon efficienter.

FelGuard geeft een gevarieerde speelstijl. Het is makkelijker, maar je kan ook meer aan (dus pak het gewoon wat hoger aan, kill elites of paar levels hoger). Saai is het in ieder geval juist niet. Ook voor PvP/instances geeft het een hele andere speelstijl aan de lock dan we gewend zijn. We hebben ineens een pet die damage kan doen en kan stunnen.

Of misschien ben ik een van de weinige die niet iedereen na lult met 'FelGuard yawn/boring-spec', maar er gewoon plezier in beleeft.

En mn corruption deed met SM/DS heel wat meer dan met FelGuard trouwens (zie screeny boven nog eens, 470 Corruption tick...)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:39:
[...]

Toen ik nog in DI zat, tijdje terug dus alweer. ;)

Denk dat een full dmg pala nog best leuke dingen kan laten zien in TBC. Heb op de PTR 380ish spelldmg en heb met imp SoR en de mob gejudged met SotC (geen imp, geen libram) een auto attack voor ~600. Ook Consecration krijgt een flinke buff, tickte voor 100ish. Spelldmg build zie ik zelf meer zitten omdat ik er de gear voor heb en de tests die ik gedaan heb met mijn gear iets beter uitkomt dan een 0/10/41 build. (en ik hou m'n healing abilities, is ook wat waard)

Kreeg wel binnen zes sec een stunned minidraakje in BS neer en bij zo'n grote elite draak verloor ik iets meer dan 2k health, neer zonder te healen. <3
Tranzity schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:38:
[...]

Ik weet het niet wat ik met TBC ga doen, wat dat betreft kan ik alle kanten uit met m'n gear (600healing of 350 spelldamage of 25% melee crit)
o nee he ze komen eraan hoor de damage paladins ;)
Nou ja ik vind alles best zolang er maar genoeg geheald word!!
En pak dan ook eens wat van die fallen crusader troep tranz dan krijgen we daar tenmisnte dkp voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:51:
[...]
o nee he ze komen eraan hoor de damage paladins ;)
Nou ja ik vind alles best zolang er maar genoeg geheald word!!
En pak dan ook eens wat van die fallen crusader troep tranz dan krijgen we daar tenmisnte dkp voor.
Nee, ik heb al Titanic Leggings en Onslaught Girdle, Fallen Crusader is nauwelijks een upgrade. Laat Jaden daar maar op rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Vraagje voor mensen met kennis m.b.t. Crusader enchant:

Op dit moment dual-wield ik de beide Dal'rend arms met 2x15str erop als DW/Fury warrior.

Dit geeft i.c.m. met alle setbonussen 118 attackpower.

Dat is 8,42 dps meer t.o.v. base DPS op de wapens.

Ik sta bovenaan qua DKP, MC is op farm dus ik krijg de eerste Brutality Blade.

Dan vervalt mn setbonus, er komt een andere off-hand bij (waarschijnlijk tijdelijk Mirah's Song).

affin, kernvraag is:

Is met 2x Crusader enchant de proc vaak genoeg aan om dezen te nemen t.o.v. 2x15str (welke altijd en overal werken)?

Wie heeft er ervaring mee? 2x Crusader?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

Level 50 warlock alweer. :)
Server: Wildhammer
Guild: Blood Wolves Of The Moon

Dit jaar nog 60 worden en dan ben ik klaar voor tBC.

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

FunkyTrip schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:35:
http://www.wow-europe.com/en/info/gamestats/
Geinig :)
Imps en Succubi killen meer players dan Nefarian.... NERF TEH LOCKZ!!!
hehe, best grappig
9th Defias Pillager
:+ :D
Heb deze altijd al imba gevonden voor dat level...blijkbaar zijn ze dat dan ook
Enfin, gisteren Nef toch neer gekregen met Rood/Blauw. Phase 1 ging niet helemaal soepel, maar we kwamen toch wel redelijk goed in phase 2 terecht. Phase 2 en 3 vind ik vergeleken met Phase1(afhankelijk van kleurencombi) een eitje...
Loot wederop Priest chest (2 kills, 2 chests), warrior chest, een black dinges cloak en een shammy/hunter belt welke niet beter is dan de DS variant (nah, misschien iets beter, 4Ap, 4sta..woohoo).
Helaas is er geen DS chest gedropt, maargoed, mijn DKP stapelt zich maar op. Ik krijg niet eens de kans om het uit te geven omdat bepaalde items maar niet willen droppen (X-bow, DS-shoulders....... Ashkandi ;) ...ja ja hunters hebben 1st prior samen de 2H conans (en we hebben er maar 2 2H conans waarvan 1 rondloopt met de 2H van Razorgore)... )

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Woei!

Veal is een rogue fight. Deze meoten sowieso up blijven. als je al rogue tussen de 2 poten van Veal gaat staan kan je prima backstabben. Je hebt daar geen last van de cleave en ook de tail whipe blijft je bespaard. Het is ontzetten handig om in je dps groepen 1 priest te zetten. Deze kan onbeperkt holy nova spammen of prayer of healing. Een ander ding waar goed op gelet moet worden is aggro management. Download KTM en je kan ervoor zorgen dat al je tanks bovenaan staan in de aggrolist.

Daarnaast is het een kwestie van geluk. Als een paar healers of tanks die debuff krijgen is het al snel een whipe.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:44:
[...]

Saai en makkelijk/moeilijk is voor mij niet hetzelfde. Saai is voor mij een build met een saaie speelstijl ;) SM/DS is DoT/Drain/geluk en dat is prima voor grinden op 60, maar levelen kan gewoon efficienter.

FelGuard geeft een gevarieerde speelstijl. Het is makkelijker, maar je kan ook meer aan (dus pak het gewoon wat hoger aan, kill elites of paar levels hoger). Saai is het in ieder geval juist niet. Ook voor PvP/instances geeft het een hele andere speelstijl aan de lock dan we gewend zijn. We hebben ineens een pet die damage kan doen en kan stunnen.

Of misschien ben ik een van de weinige die niet iedereen na lult met 'FelGuard yawn/boring-spec', maar er gewoon plezier in beleeft.

En mn corruption deed met SM/DS heel wat meer dan met FelGuard trouwens (zie screeny boven nog eens, 470 Corruption tick...)
Ik vind de Felguard speelstijl saai omdat het allemaal nogal 'eazy-mode' is, hij houdt heel makkelijk aggro vast, en tanked zo 3 mobs tegelijk terwijl ik mijn spells kan spammen en koffie kan gaan halen.

En in PvP is het helemaal lachwekkend, ik heb meerdere malen 1v2 Arena Fights gewonnen terwijl ik absoluut niet goed speelde, maar door Soul Link, de FG en die te hoge damage was het super-simpel.

En dat ''nalullen over FG-spec'', dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op. :z

SM/DS is ook niet 41+ punten in Affliction, ik ben 41/0/10 geweest en 7/44/0, en met die 2e spec deden al mijn spells meer damage, wat gewoon niet klopt !

Maar ach, ieder zijn ding, ik zal iig zeker niet FG speccen in 2.01 en/of de TBC retail.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
41 Affliction is nu gewoon gimped. Dat ligt niet aan Demonology, maar aan Affliction. Er zit nog steeds veel te veel crap/geluk in (Fel Concentration, Nightfall).. En Unstable Affliction is sowieso al alleen voor PvP nuttig. Verwacht van 41 Affliction dus ook niet een build die PvE 41 Demonology kan beconcurreren...
En dat ''nalullen over FG-spec'', dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op.
Dat slaat wel degelijk ergens op, want 9/10 mensen die dat zeggen zitten niet eens in de beta :z Nalullen noemen we dat hier.

Ik zal zeker wel FG speccen in 2.01, 7/43/11 is mijn doel als build. Ben een warlock ooit begonnen om met pets te kunnen spelen.. en dan krijgen we eindelijk een pet die doet wat we vragen (damage + aggro houden) en dan kunnen we moeilijk gaan klagen natuurlijk ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Ik ben me wat aan het inlezen op de nieuwe patch, maar ik snap nog niet echt veel van het nieuwe honor systeem...

Klopt het dat:
* Het systeem bij ingang van de patch gereset wordt?
* De ranks daarna opnieuw verdeeld gaan worden?
* Je in de battlegrounds tokens voor equipment krijgt... waarmee je de stuff koopt?

En heeft er iemand een goede informatiebron over dat nieuwe honorsysteem (de patch-faq van blizzard heb ik overigens al gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Resistance_NL schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:14:
Ik ben me wat aan het inlezen op de nieuwe patch, maar ik snap nog niet echt veel van het nieuwe honor systeem...

Klopt het dat:
Ja en nee, je reputation wordt bijvoorbeeld niet gereset, maar je hebt er niet veel meer aan. Je lifetime HK's worden niet gereset, maar je krijgt er ook geen tokens voor terug.
Volgens mij zijn er geen ranks meer straks, of iig ander soort ranks.. .maar ik moet bekennen dat ik dat niet goed weet. Ik weet wel dat je je huidige rank straks kunt behouden (voor je naam), of ervoor kunt kiezen om hem niet te tonen.
* Je in de battlegrounds tokens voor equipment krijgt... waarmee je de stuff koopt?
Elke HK levert je zo'n token op, as far as I know? En daarnaast heb je nog wat BG-specific tokens.
En heeft er iemand een goede informatiebron over dat nieuwe honorsysteem (de patch-faq van blizzard heb ik overigens al gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Resistance_NL schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:14:

Klopt het dat:

Dan wil ik er nog aantoevoegen hoe zit het met de rep die je hebt opgebouwd bij die factions?

zoals hierboven word gezegt wel reset dus maar je hebt niks aan je rep lekker zonde dus ik zit nu voor niks rep op te bouwen op 39 bij wsg zodat ik altijd wat moois kan kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door MantaMania op 29-11-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
mor'ladim staat op 92e plek, toch wel vreemd als je ziet hoeveel mensen door die npc gekilled worden omdat ze niet rondkijken :)
(nou moet ik toegeven dat hij mij ook een paar keer in het begin heeft gehad hoor ;))

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

CyPh schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:23:
mor'ladim staat op 92e plek, toch wel vreemd als je ziet hoeveel mensen door die npc gekilled worden omdat ze niet rondkijken :)
(nou moet ik toegeven dat hij mij ook een paar keer in het begin heeft gehad hoor ;))
Er loopt geen horde daar en niet iedereen komt daar perse om te questen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!