Weekend update:
Na een weekendje (op zondag avond na) fury te zijn geweest had ik dat ook wel weer gezien, ok het is handig in instances als strat omdat ik daar toch ruim voldoende skill, en gear voor heb. Dps is echt inmens veel hoger. Normaal kilde ik zo'n giant in winterspring met zo'n 1000 hp over, (niet de preservers). En nu ineens 2000-2500, ook kon ik zelfs zo'n demon aan die ik normaal echt niet aan kon.
Verder doe ik ook mee aan de nerf warlock threath, ok ik liep naar de wind rider in WS, ineens een warlock, nou ok dat mag speel op pvp server. Hij doet death coil op mij, ik gefeared naar die guards, ik denk leuk, gaat hij eraan. Maar nee hoor die guards vallen mij aan. Echt waar gg blizzard, en natuurlijk weer een bijdehande GM die daarover weer niks mag zeggen.
anyhow NERF WARLOCKS
Ok daarna maexxna, eerst een aantal tries, zonder flasks(ik als MT wel want anders overleef ik gewoon die webbed niet(10k hp horde side)). En doordat we wat minder warlocks en hunters hadden even finetunen met het aantal mages op de cocoons.
De 3e try was aardig 30% maar 7 mensen dood, en omdat je shield wall 30 min cooldown heeft heb ik de raid laten whipen omdat 30 minuten wachten toch wel zonde is. Daarna alles genomen wat kon(extra spirit of zanza) en met 10800 hp aan het gevecht begonnen. Dat ging perfect, 2 mages dood,maar die waren dmv combat res ook weer up op 30%. En dus 4e try ging die neer. Spider wing clear, als tweede(nou ja eigenlijk 5e(2 guilds zijn gemigrate en een is afgelopen week gesplit)). Ook nog een zweedse guild op de server die het gecleared heeft gister vlak na ons.
Wel waren we allemaal extra blij dat we het nog voor de patch gedaan hadden, anders krijg je overal reacties van die hebben het easy mode gedaan.
Voor degene die het niet kennen:
maexxna webbed en dan heb je als tank 10 sec geen healing, block etc. Dus alleen renew rejuvenation etc. Nu kan je die van een class maar een hebben momenteel. Waar je straks gewoon 6x priest renew kan krijgen. Waardoor je dus eigenlijk niet meer dood hoeft te gaan, en zelfs de enrage zonder shieldwall kan overleven.
volgende doel Noth, maar gezien de omstandigheden met sinterklaas enzo beginnen we daar waarschijnlijk na woensdag pas aan.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.