Het Grote World of Warcraft topic - Deel 94 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.499 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op zondag 03 december 2006 @ 03:07:
[...]
Ja psies. Maar is er geen command om duels te blocken?
Geen commands, maar wel mods. :)

Edit:
http://ui.worldofwar.net/listuis.php?searchtext=duel

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

JeanJeremy schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:08:
vraagje over WoW.

Nu heb ik woensdag van een vriend van me zijn guest-key gekregen en heb donderdag een account aangemaakt. Nadat ik tot lvl6 was gekomen vond ik het wel grappig maar met je guest-account kun je bepaalde dingen niet doen. Auctions, Mailen, etc.

Nu heb ik dus zaterdag zelf een WoW doos gekocht en heb via Account Management mijn account geupdate van guest naar "normal".

Het vreemde is echter dat ik online nog steeds niet in de AH/Mailbox/GeneralChat kan.
Als ik nu naar mijn Account Management site ga dan zie ik daar dat over 5 dagen mijn guest-account afloopt en ik dan een normale subscription krijg.

Met andere woorden ... ik moet dus verplicht 5 dagen wachten nu :(
Als ik dat geweten had, had ik mijn guest-account niet verlengd (die lvl8 was toch niet zo heel spannend) en had ik nu wel gewoon kunnen spelen.

Iemand die weet of ik iets fout doe ?
Of tips/adviesen heeft ?
zie het probleem niet, 5 dagen nog gratis spelen :P

in het begin boeien die items van de ah echt nog niet, en je krijgt ook weinig voor de meuk die je op ah zet.
dus lekker wachten, paar dagen nog gratis spelen en pas op lvl 20 op de ah gaan kijken enzo

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Ja, maar mijn maat heeft me dus 4 Runecloth bags verstuurd en wat gold.
Maar ik zie dus in mijn GUI dat ik post heb, maar ik kan het niet ophalen :X

Ach ja, als ik maar niet straks tegen de 20 aan zit en niet verder kan :(

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:27:
[...]

zie het probleem niet, 5 dagen nog gratis spelen :P

in het begin boeien die items van de ah echt nog niet, en je krijgt ook weinig voor de meuk die je op ah zet.
dus lekker wachten, paar dagen nog gratis spelen en pas op lvl 20 op de ah gaan kijken enzo
Sterker nog ik zou eigenlijk NOOIT iets van de AH kopen. met me eerste char wel gedaan, telkens om de 2 levels weer even kijken voor nieuwe meuk op de AH. Stomste wat je ooit kan doen echt waar ik heb dagen moeten grinden om 90g voor me mount bij elkaar te krijgen.

Met de alts die ik nu heb heb ik niks gekocht op de AH ( alleen verkocht). en gold was ineens geen probleem meer. Combineer dat met een gathering profession en je hebt gold zat voor je mount en je skills te kopen.

Je kan beter gewoon wat instancen voor je gear of kijken voor wat quest rewards.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
4h dood \o/

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

JeanJeremy schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:17:
Ja, maar mijn maat heeft me dus 4 Runecloth bags verstuurd en wat gold.
Maar ik zie dus in mijn GUI dat ik post heb, maar ik kan het niet ophalen :X

Ach ja, als ik maar niet straks tegen de 20 aan zit en niet verder kan :(
Hehe heeft een paar van mijn guild ook gedaan. Maarja van de week langs Dynabyte of Dixons en dan upgraden. Alleen jammer dat ik nu niet van channels gebruik kan maken, scheelt toch wel als ik om iets vraag. Nog klein weekje beetje aanmodderen en dan begint het eggie.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Weekend update:

Na een weekendje (op zondag avond na) fury te zijn geweest had ik dat ook wel weer gezien, ok het is handig in instances als strat omdat ik daar toch ruim voldoende skill, en gear voor heb. Dps is echt inmens veel hoger. Normaal kilde ik zo'n giant in winterspring met zo'n 1000 hp over, (niet de preservers). En nu ineens 2000-2500, ook kon ik zelfs zo'n demon aan die ik normaal echt niet aan kon.

Verder doe ik ook mee aan de nerf warlock threath, ok ik liep naar de wind rider in WS, ineens een warlock, nou ok dat mag speel op pvp server. Hij doet death coil op mij, ik gefeared naar die guards, ik denk leuk, gaat hij eraan. Maar nee hoor die guards vallen mij aan. Echt waar gg blizzard, en natuurlijk weer een bijdehande GM die daarover weer niks mag zeggen.

anyhow NERF WARLOCKS ;)

Ok daarna maexxna, eerst een aantal tries, zonder flasks(ik als MT wel want anders overleef ik gewoon die webbed niet(10k hp horde side)). En doordat we wat minder warlocks en hunters hadden even finetunen met het aantal mages op de cocoons.

De 3e try was aardig 30% maar 7 mensen dood, en omdat je shield wall 30 min cooldown heeft heb ik de raid laten whipen omdat 30 minuten wachten toch wel zonde is. Daarna alles genomen wat kon(extra spirit of zanza) en met 10800 hp aan het gevecht begonnen. Dat ging perfect, 2 mages dood,maar die waren dmv combat res ook weer up op 30%. En dus 4e try ging die neer. Spider wing clear, als tweede(nou ja eigenlijk 5e(2 guilds zijn gemigrate en een is afgelopen week gesplit)). Ook nog een zweedse guild op de server die het gecleared heeft gister vlak na ons.

Wel waren we allemaal extra blij dat we het nog voor de patch gedaan hadden, anders krijg je overal reacties van die hebben het easy mode gedaan.
Voor degene die het niet kennen:
maexxna webbed en dan heb je als tank 10 sec geen healing, block etc. Dus alleen renew rejuvenation etc. Nu kan je die van een class maar een hebben momenteel. Waar je straks gewoon 6x priest renew kan krijgen. Waardoor je dus eigenlijk niet meer dood hoeft te gaan, en zelfs de enrage zonder shieldwall kan overleven.

volgende doel Noth, maar gezien de omstandigheden met sinterklaas enzo beginnen we daar waarschijnlijk na woensdag pas aan.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zondag 03 december 2006 @ 02:54:
[...]

Compeet useless dus, dat duellen, mits je pvped.
Ga eens "mits" en "tenzij" opzoeken op VanDale.nl
Of wil jij met je pro dueling mage skills een mob gaan kiten in PvE? :P "Ja, want zo beat ik ook een warrior! Rank 1 Frostbolts!
Rank1 frostbolt is idd > warriors ja :o

[ Voor 29% gewijzigd door Smultie op 04-12-2006 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Zucht waarom nou altijd Nerf Warlocks :<

Wij kunnen er toch ook niks aan doen.

^_____^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:34
Hom3r schreef op maandag 04 december 2006 @ 08:45:
Zucht waarom nou altijd Nerf Warlocks :<

Wij kunnen er toch ook niks aan doen.

^_____^
Je kan een warrior toch ook NIET ganken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:15

Qck

Bazinga

Nivado schreef op maandag 04 december 2006 @ 08:59:
[...]
En natuurlijk moeten dan ALLE warlocks generfed worden.

En ja, nerf warlocks >_< Kunnen we dan ook gelijk hunters nerfen want ze kunnen mij 3-shotten (trap->aimed 2k -> auto 1k-> multi 1.5k), warrior met hun anti-fear en toch dmg op cloth, mages met hun 2k++ IC pyroblasts, paladins met bubble en "full heal spell"(Lay on hands ?), shamans want ze hebben tremor totem en WF, druids in catform kan ik niet seducen OMGNERF, etc... }:O

Classes in wow zijn niet balanced. :9

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze guild gaat ATM niet erg goed, veel mensen die slacken en gewoon offline gaan wanneer ze zin hebben. De laatste tijd wipen we zelfs in MC en BWL ( gewoon omdat ze er geen moeite voor doen want Naxx en AQ gaan tot op het farmniveau gewoon goed, maar de repair kosten worden er niet minder om ). Al een tijdje bezig met de 4H maar dat lukt ook niet echt meer door het offline gedoe en niet genoeg warriors online ( 2 mannetjes wel al dood ).

Ach ja, misschien maar even mijn 7e t3 deeltje halen woensdag en dan eens wat meer op mn warlock alt gaan spelen ofzo.....

Edit : Kees, gebruikten jullie ook steeds titans op iedereen in de raid? }:O

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Gennis schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:09:
[...]

En ja, nerf warlocks >_< Kunnen we dan ook gelijk hunters nerfen want ze kunnen mij 3-shotten (trap->aimed 2k -> auto 1k-> multi 1.5k), warrior met hun anti-fear en toch dmg op cloth, mages met hun 2k++ IC pyroblasts, paladins met bubble en "full heal spell"(Lay on hands ?), shamans want ze hebben tremor totem en WF, druids in catform kan ik niet seducen OMGNERF, etc... }:O

Dat staat er niet. Het is een reactie op dat hij zegt dat Locks er niets aan kunnen doen. Ik vind dat ze er wel iets aan kunnen doen, aangezien ze graag warriors ganken omdat het zo makkelijk is.

Imo is zeuren om een nerf zielig. Dat doe ik dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Nivado schreef op maandag 04 december 2006 @ 08:59:
[...]

Lol ik kan elke class ganken geen probleem (warriors helemaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Gennis schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:09:
[...]

Imo Reroll warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gratz ;)

Zware, maar leuke, fight imho.
Sapphiron zou nu een pushover moeten zijn (mits je genoeg Frost Resistance hebt in je raidgroup).

Wij zitten nu op Kel'Thuzad te hameren, en ik vermoed dat die vandaag of morgen wel op zn gat gaat liggen. Eindelijk..

Foei Kees, geen one-liners! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Hm, ik blij met een beta key, alles geinstalleerd enzo, hangt de client elke 10 seconden voor pakweg 20 seconden... Totaal niet te spelen, en hij doet het ook al bij het inloggen... :( Hopen dat er een oplossing voor is want ik wil BC toch wel graag spelen :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:58
Gisteren 50 gehaald met mijn druid. Lekker daarvoor wezen questen in un'goro.

Gingen er een paar guildies naar BRD en ik en 52 rogue mochten mee :). Uiteindelijk met 60 shaman, 60 druid, 59 warrior en wij twee die kant op. Geweldige ervaring. Ik mag dan intussen 5500 armor hebben, maar meer dan 1 mob op me en onze healers (druid60, shaman60, beide resto) hadden moeite om mij omhoog te houden. Na een tijdje maar over gestapt op healing zodat de shaman wat meer in actie kon komen. Uiteindelijk bleek de rogue 52 30% van de totale schade gedaan te hebben, en de lv59 en 60's maar ongeveer 30% per stuk.

Lava run gedaan om bij MC te komen en nog even naar binnen geweest. Mooi om te zien die lv?? (62 werd mij verteld) giants. Nu mag ik voortaan met de guild mee als ze naar MC gaan :). Eerst lag de grens op level 55, maar dat was vanwege de attunement. Nu we weten dat het makkelijk via een lava run kan mag ik op level 50 mee.

En dan maar een beetje achter de rest aanlopen en druid loot opstrijken, voel me een beetje een profiteur, maar anders wordt dat spul toch gedissed.

Zijn hier nog meer mensen die op lv50 in MC zijn geweest? Zo ja, nog tips om straks niet teveel in de weg te lopen? Moet ik gewoon wat healen, of dien ik straks alleen als innervate potion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
In een guild waar ik vorig jaar speelde namen we een keer een 56, 57 priest en 58 druid mee omdat er tekort was aan healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

FireAge schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:48:
Gisteren 50 gehaald met mijn druid. Lekker daarvoor wezen questen in un'goro.

Gingen er een paar guildies naar BRD en ik en 52 rogue mochten mee :). Uiteindelijk met 60 shaman, 60 druid, 59 warrior en wij twee die kant op. Geweldige ervaring. Ik mag dan intussen 5500 armor hebben, maar meer dan 1 mob op me en onze healers (druid60, shaman60, beide resto) hadden moeite om mij omhoog te houden. Na een tijdje maar over gestapt op healing zodat de shaman wat meer in actie kon komen. Uiteindelijk bleek de rogue 52 30% van de totale schade gedaan te hebben, en de lv59 en 60's maar ongeveer 30% per stuk.

Lava run gedaan om bij MC te komen en nog even naar binnen geweest. Mooi om te zien die lv?? (62 werd mij verteld) giants. Nu mag ik voortaan met de guild mee als ze naar MC gaan :). Eerst lag de grens op level 55, maar dat was vanwege de attunement. Nu we weten dat het makkelijk via een lava run kan mag ik op level 50 mee.

En dan maar een beetje achter de rest aanlopen en druid loot opstrijken, voel me een beetje een profiteur, maar anders wordt dat spul toch gedissed.

Zijn hier nog meer mensen die op lv50 in MC zijn geweest? Zo ja, nog tips om straks niet teveel in de weg te lopen? Moet ik gewoon wat healen, of dien ik straks alleen als innervate potion :)
let maar heeeeel goed op je agro range want dat zal het grootste probleem zijn ben ik bang.
Een beetje healen kan uiteraard makkelijk das je voordeel als healer maar voor de rest heeft een lvl 50 er echt niks te zoeken je kan die mobs waarschijnlijk niet eens raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:40
Ik dacht altijd dat je pas op level 55 MC in kon. Maar aangezien je de giants al hebt gezien zal dat wel veranderd zijn. Ik zou zelf niet graag een level 50 druid mee hebben naar MC. Je aggro range is gewoon veel te groot. Dat gaat zeker een paar extra pulls betekenen. Daarnaast zijn alle items die je in MC kan looten toch pas op level 60 te equipen. 10 levels kosten vrij veel tijd, als je op level 58 ofzo mee gaat kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar level 50 gaat imho echt nergens over...

Wij hebben vorige week slechts twee 40 man raids gehad. BWL en AQ40. Dit was de eerste keer dat we MC over hebben geslagen. Dit omdat er moeite was de raids vol te krijgen met voldoende gegearde mensen. Gister dus nog even Chrommy en Nef gepakt, daarna naar AQ40 waar de eerste baas en het bug trio neer gingen. Aan het einde van de raid werd ineens gevraagd of we aub dinsdag nog een AQ run wilden inplannen, en of we naast de BWL raid van woensdag toch maar weer op donderdag een MC willen inplannen. Mooi om te zien dat één weekje minder raiden de raid moeheid zo kan laten afnemen! :)

Gister trouwens een whipe op Nef omdat een healer aggro pakte terwijl er al 4 sunders op die lelijke draak zaten. Echt vreemd... Leek wel een soort bug, je zou toch zeggen dat die sunders voor genoeg aggro zorgen. Skeram blijft trouwens ook echt een lastige baas. Je moet gefocussed blijven, en dat is soms lastig op te brengen als je hem al regelmatig makkelijk hebt neergekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Nivado schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:26:
[...]

Dat staat er niet. Het is een reactie op dat hij zegt dat Locks er niets aan kunnen doen. Ik vind dat ze er wel iets aan kunnen doen, aangezien ze graag warriors ganken omdat het zo makkelijk is.

Imo is zeuren om een nerf zielig. Dat doe ik dan ook niet.
mijn nerf warlocks was meer bedoeld naar de mechanics waarin guards spelers taggen voor te killen. Die was/is gewoon niet goed. Als ik deathcoil op me krijg, in guards en dan door hun gekilled word is d'r iets mis.

waarin waar warlocks al gewoon erg goed zijn in 1vs1 en dan ook nog zoiets, tja, dan klopt d'r niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
weet iemand of er al builds zijn voor de nieuwe warlock talents? ik zat namelijk net te kijken en het lijkt erop dat het aardig overhoop gegooid wordt.
Ik loop zelf te denken om full demon te gaan speccen met wat imp shadowbolt en curses maar om de felguard te krijgen heb je 40 punten nodig in de demon tree, dus echt veel overhouden doe je niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik ben op dit moment combat sword specced (18/33/0) met Vis'kag/Maladath/BB als wapens. Puur pve spec. Aanstaande woensdag met 2.0.1 wil ik Hemorrhage gaan speccen, om de weaponskill nerf goed te maken (1 rogue met hemo in de raid).
Verdere gear is BWL/AQ40 niveau (full BF etc).

Heeft iemand nog leuke suggesties voor een goede 2.0.1 pve hemo spec?

Ik heb bijvoorbeeld deze 21/0/30 build in gedachten.

[ Voor 14% gewijzigd door QuarK op 04-12-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:15

Qck

Bazinga

Yokidrink schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:20:
weet iemand of er al builds zijn voor de nieuwe warlock talents? ik zat namelijk net te kijken en het lijkt erop dat het aardig overhoop gegooid wordt.
Ik loop zelf te denken om full demon te gaan speccen met wat imp shadowbolt en curses maar om de felguard te krijgen heb je 40 punten nodig in de demon tree, dus echt veel overhouden doe je niet
Ikzelf heb al wat op de PTR gespeeld en de volgende builds getest 5/2/44 en 0/41/10 (en een affliction build, maar die weet ik niet meer). Persoonlijk ga ik denk ik voor een destruction build, omdat ik dat de leukste speelstijl vind. Felguard is zeer leuk, maar ik hou meer van burst damage. Ik denk dat ik dan deze of de eerder genoemde destructionbuild neem.
Dit is een stukje over mijn bevinding van de PTR builds op mijn guildforum (crappy engels though):
Destruction 5/2/44
The damage from this talent tree is amazing, burst damage has been increased and the AOE talent is very handy against all classes while PVPing (to interrupt healing for example or just to kill em). My shadowdamage is about the same as with my current SM/ruin build, so thats awesome! And then we have the most imba talent of them all.... Backlash. OMGWTFBBQNERFNERFNERF!~ It will proc serveral times while fighting hunters, it will proc while fighting rogues/druids/warriors, it's insane! This talent only would make me spec destruction alone.
The downside of destruction is that you need loads of HP to survive. I've fought against every possible class and found out that sometimes my HP wasn't enough to win the battle. This is all because i have gimped HP for +damage, which is not so cool in PvP.

Demonology 0/41/10
Yup i tried the felguard and all i can say is that it's awesome. It's abilities and damage is insane. But not only that, the demonology build improves my damage aswell! Felguard gives me 30 res to all schools and 5% damage increase. Ofcourse i had soullink so this gave me an additional 3% more damage (and 30% damage split). The new talent demonic knowledge gives me spelldamage equal to 15% of the combined mana+hp from my summoned pet. Which translated for felguard from 515 Shadowdamage to 610 Shadowdamage. Then we have another talent called demonic tactics which increases damage done by me and pet by 5%. So this all basically means the damage is insane, but you dont crit that high so dont expect highnumbers but a lot of smal ones.
Downside is that i didnt have insta corruption. That's about it. I didnt miss the high burst damage

Oh and Felguards can tank!

Affliction
Basic rule of the new Affliction: If it's DoTed it dies.
It's a pretty fun build with dots that hurt like hell. But i don't think it's the right build for me cause i dont like the dottage even though they're imba.
Since my gear isn't PvP approved i still had too few HP to survive enough, but it was fun. This build could be more fun if i had more HP, cause then i would be able to survive as long as my dots last.
I tested it on a shaman (warlord dude), DoT's only and he died before corruption ended:)

[ Voor 8% gewijzigd door Qck op 04-12-2006 10:39 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Yokidrink schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:20:
Veel meer heb je (in PvE in ieder geval) ook niet nodig. De alt van een guildie (ZG/MC geared) heeft zowel Felguard als Unstable Affliction uitgeprobeerd. Felguard tankte vier mobs, hij strooide wat DoT's rond en redde het met gemak. Met UA ownde 'ie ook, vooral zichzelf toen het in Gnomeregan gereflecteerd werd. :P

Hij had trouwens nog een bugje. Eerste spec die hij deed was Felguard spec en respeccen naar UA deed hij met z'n Felguard nog uit. Felguard bleef en UA kreeg 'ie erbij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
hulkie schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:05:
Ik dacht altijd dat je pas op level 55 MC in kon. Maar aangezien je de giants al hebt gezien zal dat wel veranderd zijn. Ik zou zelf niet graag een level 50 druid mee hebben naar MC. Je aggro range is gewoon veel te groot. Dat gaat zeker een paar extra pulls betekenen. Daarnaast zijn alle items die je in MC kan looten toch pas op level 60 te equipen. 10 levels kosten vrij veel tijd, als je op level 58 ofzo mee gaat kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar level 50 gaat imho echt nergens over...
Tsja, het is ook niet mijn idee, maar het is toch gewoon zonde om BoP druid gear te dissen als ik het vast op kan sparen, dan heb ik straks gewoon meer nut voor mijn guild. Tevens zal het niet zo heel lang meer duren voor ik 60 ben. Ik ben nu 50 in 8 dagen /played en dat is niet eens erg snel, want een warrior in onze guild waarmee ik rond level 30 nog gelijk mee stond heeft in 8.2 dagen /played lv60 bereikt. Ik ga er vanuit dat ik 60 ben voor de kerstvakantie, vooral door met guildies door hoge level instances te lopen ga je erg snel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Kevinp schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:07:
[...]

mijn nerf warlocks was meer bedoeld naar de mechanics waarin guards spelers taggen voor te killen. Die was/is gewoon niet goed. Als ik deathcoil op me krijg, in guards en dan door hun gekilled word is d'r iets mis.

waarin waar warlocks al gewoon erg goed zijn in 1vs1 en dan ook nog zoiets, tja, dan klopt d'r niks van.
Het hele Guards in nutral city's slaat nergens op. Ik liep gister met een lvl 42 alt langs een gemengd groepje 60's, en kreeg waarschijnlijk iets van een aoe of zo op me, en word vervolgens gekilled door de guards, terwijl ik niemand aanviel.
Zo ben ik ook vaak aangevallen door hunters in gadgetstan, komen de bruiser doet de hunter FD, ik dood, hij loopt gewoon weg om de volgende questen lvl 40 10% dura loss te geven :(
Dit soort dingen moeten inderdaad aangepast worden, bv als je geen actie doet, geen agro bij bruisers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
dank voor de tips, ik was wat bezorgd als ik 90% dem tree ging speccen aangezien het de andere trees nagenoeg leeg laat. op lvl 60 ga ik dan 0/43/8 speccen (imp shadow bolt & 3/5 bane) linkje

ik denk dat dit wel lekker is in instances aangezien ik vaak mn void moet gebruiken als off tank, en wat ik begrijp is de felguard daar superieur in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Nivado schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:50:
[...]

Het hele Guards in nutral city's slaat nergens op. Ik liep gister met een lvl 42 alt langs een gemengd groepje 60's, en kreeg waarschijnlijk iets van een aoe of zo op me, en word vervolgens gekilled door de guards, terwijl ik niemand aanviel.
Zo ben ik ook vaak aangevallen door hunters in gadgetstan, komen de bruiser doet de hunter FD, ik dood, hij loopt gewoon weg om de volgende questen lvl 40 10% dura loss te geven :(
Dit soort dingen moeten inderdaad aangepast worden, bv als je geen actie doet, geen agro bij bruisers...
Ja, het is wel gek, soms vallen ze je niet aan als je niet reageerd, soms wel. Je moet ook niet proberen jezelf te healen heb ik gemerkt. Of iemand anders. Zag idd een keer een hunter via die FD techniek iemand afmaken. De andere kan dan kiezen, zichzelf healen -> bruisers derop en dood, of niks doen en door die hunter gekilled worden.
Tevens ben ik een keer met een gnomish mind-control cap te pakken genomen. Ik kan me voorstellen dat dat nog wel humor is voor degene die het uitvoert, maar voor de arme lowbie is het aardig kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:12
Zijn er nog Mages hier die in TBC voor een frost build gaan ?
Ik ben nu ook frost specced (10/0/41) en de speelstijl als frost mage bevalt me gewoon goed, dus wil ik ook verder als frostie.
Ik ben nog een beetje op zoek naar een goede frost build voor lvl70. Ik denk dat het een 10/0/51 gaat worden, maar misschien heeft iemand hier een link naar een coole ;) frost build ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Raserian, klopt het dat een van jullie priests laatst de guild verlaten heeft om te migraten? Volgens mij zit ie bij ons nu :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Maegrim schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:14:
Raserian, klopt het dat een van jullie priests laatst de guild verlaten heeft om te migraten? Volgens mij zit ie bij ons nu :x
Ik weet iig wel dat jullie Sheeana (Offspring - Trollbane) nu hebben. Lekker is dat als iemand met 40 splinters ff migrate :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim, waar kan ik Forte's progress zien ? Kan het niet echt vinden op de nieuwe site.

NVM, KT down :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Maegrim schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:14:
Ow wacht...je bedoelt van Security?
Dan heb ik denk ik nog wel een leuk topic/thread nieuwtje voor je..

(Zo niet, dan heb ik de verkeerde voor me :P)

[ Voor 27% gewijzigd door RaseriaN op 04-12-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:00
SMulTiE schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:43:
[...]

Ik weet iig wel dat jullie Sheeana (Offspring - Trollbane) nu hebben. Lekker is dat als iemand met 40 splinters ff migrate :o
Zou ik ook doen, als ik in Offspring had gezeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:38:
[...]

Zou ik ook doen, als ik in Offspring had gezeten :+
Waar zit jij dan in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Yokidrink schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:53:
dank voor de tips, ik was wat bezorgd als ik 90% dem tree ging speccen aangezien het de andere trees nagenoeg leeg laat. op lvl 60 ga ik dan 0/43/8 speccen (imp shadow bolt & 3/5 bane) linkje

ik denk dat dit wel lekker is in instances aangezien ik vaak mn void moet gebruiken als off tank, en wat ik begrijp is de felguard daar superieur in
Ik blijf 30/0/21 in patch 2.01.

En als TBC er is spec ik 41/0/10 om te levellen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
On_E schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:52:
[...]

Ik blijf 30/0/21 in patch 2.01.

En als TBC er is spec ik 41/0/10 om te levellen.
die affliction tree is echt imbah! ik heb nu ook 30/0/21, weet nog niet wat ik erna doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik ben van plan om te respeccen. Ik had voorheen asassination redelijk vol (iig die 110 energy) en begon met subtlety. Maar wil ik dit veranderen in dit; wat mij veel beter lijkt met oogpunt op dmg >:) is het wat?

http://www.wow-europe.com...5000000000000000000000000

En nog 1 vraagje. Waar zal ik uiteindelijk meer aan hebben als je kijkt naar dps? Agility of strength. Ik weet dat rogues agi/sta moeten hebben, maar als ik kan kiezen tussen een item met agi/strength wordt het lastig kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Woohooo van het weekend lvl 55 gedinged, had 18 quests in mijn questlog, 17 waren er complete, dus zit nu alweer halverwege in lvl 55... gaat lekker hard :) lvl 60 komt super dichtbij (mn eerste lvl 60 :D )... vanavond proberen lvl 56 te halen, dinsdag halverwege 56, woensdagavond misschien 57 dingen, of anders heel close... donderdag half 57... vrijdagavond proberen heel level omhoog te knallen dus halverwege 58... zaterdag overdag heel misschien lvl 59 halen... en zondag ben ik zowat hele dag weg... dus misschien zondag avond richting 60 trekken en dan maandagavond de finishing touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
QuarK schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:23:
Ik ben op dit moment combat sword specced (18/33/0) met Vis'kag/Maladath/BB als wapens. Puur pve spec. Aanstaande woensdag met 2.0.1 wil ik Hemorrhage gaan speccen, om de weaponskill nerf goed te maken (1 rogue met hemo in de raid).
Verdere gear is BWL/AQ40 niveau (full BF etc).

Heeft iemand nog leuke suggesties voor een goede 2.0.1 pve hemo spec?

Ik heb bijvoorbeeld deze 21/0/30 build in gedachten.
Niet slecht, maar ik zou hem zelf zo doen: http://www.wowhead.com/?talent-bc=ihebkx0oZhZxbe0MuRob

Hou er trouwens rekening mee dat je aardig wat AP nodig hebt voor hemo, vooral voor PvE wordt het pas vanaf 1k AP met een Servo arm oid echt nuttig, zonder dat zul je minder dmg doen dan je combat specced maatjes :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:03:
Hey mensen, ik ben van plan om te respeccen. Ik had voorheen asassination redelijk vol (iig die 110 energy) en begon met subtlety. Maar wil ik dit veranderen in dit; wat mij veel beter lijkt met oogpunt op dmg >:) is het wat?

En nog 1 vraagje. Waar zal ik uiteindelijk meer aan hebben als je kijkt naar dps? Agility of strength. Ik weet dat rogues agi/sta moeten hebben, maar als ik kan kiezen tussen een item met agi/strength wordt het lastig kiezen.
Ik heb geen verstand van rogues, maar als je wilt respeccen wacht dan op aanstaande woensdag. Met patch 2.0 krijgen we de nieuwe talent trees en een gratis respec:
http://www.wowhead.com/?talent-bc=j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
sebasgrif schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:06:
[...]

Ik heb geen verstand van rogues, maar als je wilt respeccen wacht dan op aanstaande woensdag. Met patch 2.0 krijgen we de nieuwe talent trees en een gratis respec:
nieuwe talenttrees? Dus mensen die geen tbc kopen krijgen het nieuwe pvp systeem en ook nieuwe talents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:03:

Ik vind builds zonder top tier talent altijd... jammer. Het KAN wel, maar je mist een hoop goodies. Agi > str btw! Agi geeft crit, dodge, armor EN AP, str geeft alleen AP.

Wat AP betreft: 1 agi = 1 str = 1 AP.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Thrilled schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:13:
[...]

nieuwe talenttrees? Dus mensen die geen tbc kopen krijgen het nieuwe pvp systeem en ook nieuwe talents?
Ja.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Voor de AP is er inderdaad geen verschil tussen str en agi. Agi heeft wel alle bovengenoemde extra goodies. Kortom ga voor agility!

AP staat trouwens voor Attack Power, hoe hoger je AP, hoe harder je slagen aankomen!

[ Voor 25% gewijzigd door hulkie op 04-12-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:06:
[...]

Bedankt dude :D , es ff snuffelen naar de nieuwe talents :9
porn* schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:15:
[...]

Ik vind builds zonder top tier talent altijd... jammer. Het KAN wel, maar je mist een hoop goodies. Agi > str btw! Agi geeft crit, dodge, armor EN AP, str geeft alleen AP.

Ja heb je opzich gelijk in, maar als ik kijk naar wat er is:

10% extra energy
increase energy regeneration by 100%
of 2 cp's erbij voor 1 target.

Dit vind ik nou niet echt talents waarvan ik denk: Nou, das vet >:)

Die 10% extra energy heb ik gehad, die merkte ik niet echt. Die 2e is wel leip, dan kan je als rogue zijnde doorbeuken, maar een cooldown van 5min en dan kan ik nog maar 21 punten besteden. Dan besteed ik mijn talentpoints liever aan een talent die ik vaker kan gebruiken. Zoals improved/vile poison. Ik denk dat je daar meer aan hebt omdat je het vaker kan gebruiken, en zo dus uiteindelijk meer dmg doet.

Mss krom verwoord maar waar het op neer komt is, dat ik mijn talentpoints liever uitgeef aan iets wat dmg increased en die ik vaak tijdens een gevecht kan gebruiken, zodat je uiteindelijk meer dmg doet, dan dat als je 1x in de 5min als een beul rond kan hakken.
hulkie schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:23:
Voor de AP is er inderdaad geen verschil tussen str en agi. Agi heeft wel alle bovengenoemde extra goodies. Kortom ga voor agility!

AP staat trouwens voor Attack Power, hoe hoger je AP, hoe harder je slagen aankomen!
Ah duidelijk. Ik zat dus te twijfelen. Wat ik dacht was dat met agi, je AP wel improved, maar dat het nog meer improved met AP. Maar nu weet ik dus dat agi veel beter is dan AP. Want extra armor/kans op crits zijn heel handig

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
SMulTiE schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:43:
[...]

De afgelopen week zijn er twee mensen met 40 splinters gejoined, die Sheeana en ene Necraloth (priest), ik geloof dat die priest uit Security op Frostmane was, en z'n guild verliet omdat ze niet snel genoeg AQ40 voor em wilden doen :E
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:46:
Maegrim, waar kan ik Forte's progress zien ? Kan het niet echt vinden op de nieuwe site.

NVM, KT down :)
http://forums.wow-europe....ml?topicId=12881425&sid=1
Kel'Thuzad Defeated, Necropolis Naxxramas Cleared: (List Full, No More Updates)
1. Nihilum, Magtheridon-EU-EN, Horde, http://www.nihilum.co.uk, September 9 21:22 GMT+1
2. Forte, Kazzak-EU-EN, Alliance, http://www.clan-forte.com, September 18 22:47 GMT+1
:9

[ Voor 37% gewijzigd door Maegrim op 04-12-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:15:
[...]

zonder wat?
En zijn er ook al nieuwe rogue builds voor de patch van as woensdag?

Zal sword nog steeds goed zijn in pve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Wordt btw het hele respec-gebeuren teruggezet, of krijg je alleen de eerste respec gratis, en kosten ze daarna meteen weer 50G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Thrilled schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:13:
[...]

ja klopt.

En over het levelen als ik jou was zou ik toch rond je level nu proberen zoveel mogelijk instances te gaan doen dan kan je vast leuke gear verzamelen voor als je eenmaal lvl 60 bent. Ga eens beginnen met BRD dan kan je vast beginnen met de onyxia pre quest of bv met de fordinger (als je het zo schrijft) chain daar zit vaak wel een leuke reward bij. En vanaf 57/ 58 eens gaan kijken of je al ergens mee kan met een ubrs strat scholo of dm run mee kan.
SMulTiE schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:34:
Wordt btw het hele respec-gebeuren teruggezet, of krijg je alleen de eerste respec gratis, en kosten ze daarna meteen weer 50G?
de eerste is gratis daarna weer op het oude niveau, dat is alleen 50G als jij erg vaak respecced in een korte tijd.

[ Voor 20% gewijzigd door MantaMania op 04-12-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dit is nu wat ik bedoel :D. Net had een user het over de eind talent, en dat als je dat niet had het wel jammer was. Ik zit ff te kijken voor de TBC trees en kijk wat ik zie.

Surprise Attacks:

Your finishing moves can no longer be dodged, and dmg dealt by your SS, Backstab, Shiv And gouge are increased by 8%

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
porn* schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:06:
[...]

Niet slecht, maar ik zou hem zelf zo doen: http://www.wowhead.com/?talent-bc=ihebkx0oZhZxbe0MuRob

Hou er trouwens rekening mee dat je aardig wat AP nodig hebt voor hemo, vooral voor PvE wordt het pas vanaf 1k AP met een Servo arm oid echt nuttig, zonder dat zul je minder dmg doen dan je combat specced maatjes :)
Yeah, de laatste finishing touches op mijn spec ben ik nog niet helemaal uit.
Ik heb zo goed als 1000 AP, 950 dacht ik. Alleen nog geen servo arm, dat kreng wil maar niet droppen.. Tot het dropt gebruik ik wel mijn oude viskag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:46:
Kijk dit is nu wat ik bedoel :D. Net had een user het over de eind talent, en dat als je dat niet had het wel jammer was. Ik zit ff te kijken voor de TBC trees en kijk wat ik zie.

Surprise Attacks:

Your finishing moves can no longer be dodged, and dmg dealt by your SS, Backstab, Shiv And gouge are increased by 8%

_/-\o_
dat ze niet gedodged kunnen worden wil niet zeggen dat hij altijd raak is he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

QuarK schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:54:
Yeah, de laatste finishing touches op mijn spec ben ik nog niet helemaal uit.
Ik heb zo goed als 1000 AP, 950 dacht ik. Alleen nog geen servo arm, dat kreng wil maar niet droppen.. Tot het dropt gebruik ik wel mijn oude viskag :/
Net beetje zitten pielen, maar ik kom op 1003AP uit met een Servo Arm/CTS combo.
Twijfel alleen of dit meer damage kan/zal doen dan een Combat Specced (AQR/CTS) spec.
Thrilled schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:05:
dat ze niet gedodged kunnen worden wil niet zeggen dat hij altijd raak is he ;)
Als je 5 a 6 +Hit hebt miss je je specials (BS/SS/Ambush) nooit meer op een LvL63 mob.
Met deze talent kan hij ze alleen nog maar Parry'en en gelukkig hebben mobs/bosses niet zon absurd hoge parry rate ;)

[ Voor 28% gewijzigd door RaseriaN op 04-12-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Even een vraagje voor de (shadow) priests onder ons :)

Komende woensdag krijgen we dus een free respec, nu vroeg ik mij af of het slim is om meteen voor dat 41 pt talent te gaan in de shadowtree.

Voor mij betekent dit dat ik moet besparen op de Disc tree, waar ik nu Unbreakable Will, Imp fortitude, Imp shield en Inner focus heb (13 punten).

Zelfs als ik bespaar op Disc dan nog heb ik niet genoeg punten om de andere goodies uit de shadow tree te nemen (oa dat mana reduce talent en de verhoogde crit rate).

Het lijkt mij dus niet echt de moeite waard om die nuttige zaken uit Disc tree weg te gooien om vervolgens met een niet complete shadow tree rond te lopen tot de expansion er is.

Wat moet ik doen? Toch maar voor dat 41pt talent gaan, of bij mijn huidige 13/0/38 build blijven?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Kijk, als mijn eigen dps een klein beetje omlaag gaat terwijl de totale raid (melee) dps omhoog gaat doordat ik hemo spec dan heb ik mijn doel al bereikt.
Ben echt heel benieuwd naar woensdag. Wsl pak ik wel even Cloak of Shadows mee, even beetje mee spelen voordat ik voor het echie ga met de bovengenoemde spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een site waar alvast nieuwe rogue builds opstaan?
ik had wel iets over 15/41/5 gelezen, maar ik kan hem nergens vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:18:
Weet iemand een site waar alvast nieuwe rogue builds opstaan?
ik had wel iets over 15/41/5 gelezen, maar ik kan hem nergens vinden :P
Ik ben ook wel benieuwd. Heb net even wat zitten spelen en kwam op een 20/41/0 build uit die me ook wel aardig leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Maegrim schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:25:
[...]

De afgelopen week zijn er twee mensen met 40 splinters gejoined, die Sheeana en ene Necraloth (priest), ik geloof dat die priest uit Security op Frostmane was, en z'n guild verliet omdat ze niet snel genoeg AQ40 voor em wilden doen :E
maar blijven die dan ook bij forte??

of zijn ze er alleen maar bij om ff Atiesh te halen?

want ik geloof dat de transfer cooldown nu op 30 dagen ligt ofzo??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Ik zit te twijfelen als human (+swords skills) warrior welke wapens ik in welke hand moet doen voor max dmg. (fury build uiteraard)
Ik zit zelf te denken aan crul'shorukh in main hand omdat ie gewoon de hoogste dps heeft en ik daar dus max gebruik van wil maken, nadeel is dat ie een stukje sneller is al deathbringer en dus lagere weapondmg heeft voor bv overpower cleave en whirlwind, nadeel is ook dat het een axe is. Maar viskag vind ik toch eigenlijk ondergeschikt aan deathbringer en crul'shorukh.
Thunderfury heb ik in mn offhand helaas doet offhand geen special attacks en mist vaker waardoor ik minder procs heb en dus minder dmg. Maar toch leek deze combinatie me de beste maar ik sta open voor tips suggesties ;)

Dit dus voor pve raid dmg. Evt een beetje pvp maar das minimaal.

Crul'shorukh, Edge of Chaos
One-Hand Axe
101 - 188 Damage Speed 2.30
(62.8 damage per second)
+13 Stamina
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Equip: +36 Attack Power.

Deathbringer
Binds when picked up
One-Hand Axe
114 - 213 Damage Speed 2.90
(56.4 damage per second)
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Chance on hit: Sends a shadowy bolt at the enemy causing 110 to 140 Shadow damage.

Vis'kag the Bloodletter
Binds when picked up
Unique
One-Hand Sword
100 - 187 Damage Speed 2.60
(55.2 damage per second)
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Chance on hit: Delivers a fatal wound for 240 damage.

Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker
Binds when picked up
Unique
One-Hand Sword
44 - 115 Damage Speed 1.90
+ 16 - 30 Nature Damage
(53.9 damage per second)
+5 Agility
+8 Stamina
+8 Fire Resistance
+9 Nature Resistance
Durability 125 / 125
Requires Level 60
Chance on hit: Blasts your enemy with lightning, dealing 300 Nature damage and then jumping to additional nearby enemies. Each jump reduces that victim's Nature resistance by 25. Affects 5 targets. Your primary target is also consumed by a cyclone, slowing its attack speed by 20% for 12 sec.

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 04-12-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je als alliance questen gaat doen in Waling Caverns, met welke faction krijg je dan honor? of krijg je dat niet?

@ MantaMania wat is een fuery build voor rogues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
TF main, Crul off tbh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Deathbringer MH, Crul OH samen met Axe Spec.
DB in de MH omdat hij de hoge damage range heeft en redelijk traag is.
Crul in de OH omdat die hoge DPS heeft en redelijk snel is.

TF in OH is helaas een no-go, OH's proccen gemiddeld 50% minder. En helaas, een TF is zo goed juist door zijn proc. Viskag is leuk, maar je hebt het geluk dat je Axe's kan die allemaal een hogere damage range hebben dan een Viskag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:43:
Als je als alliance questen gaat doen in Waling Caverns, met welke faction krijg je dan honor? of krijg je dat niet?

@ MantaMania wat is een fuery build voor rogues?
volgens mij levert wailing caverns geen honor op maar waarvoor zou je honor willen hebben dan missschien dat je voor je quests want krijgt voor ogrimmar.

En wat bedoel je met fuery build voor rogues? ik heb het over een warrior ;) (das een soort rogue alleen in plate ;))
RaseriaN schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:44:
[...]

Deathbringer MH, Crul OH samen met Axe Spec.
DB in de MH omdat hij de hoge damage range heeft en redelijk traag is.
Crul in de OH omdat die hoge DPS heeft en redelijk snel is.

TF in OH is helaas een no-go, OH's proccen gemiddeld 50% minder. En helaas, een TF is zo goed juist door zijn proc. Viskag is leuk, maar je hebt het geluk dat je Axe's kan die allemaal een hogere damage range hebben dan een Viskag.
helaas kan ik geen axe spec nemen want dat zit in de arms tree. Kon het maar dan wist ik het ook wel alhoewel ik het zuur zou vinden om thunderfury niet te gebruiken maar oke als de dmg hoger is is het het wel waard.

[ Voor 41% gewijzigd door MantaMania op 04-12-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:44:
helaas kan ik geen axe spec nemen want dat zit in de arms tree.
Ach crap inderdaad... (hele tijd met rogue spec zitten kloten en dacht even te simplistisch door)
Alsnog, ik zou voor de Axes gaan, dikke damage range, hoge DPS en ook nog (pre nerf) een leuke human racial. Post nerf zouden de Axes nog steeds pro zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:44:
[...]

volgens mij levert wailing caverns geen honor op maar waarvoor zou je honor willen hebben dan missschien dat je voor je quests want krijgt voor ogrimmar.

En wat bedoel je met fuery build voor rogues? ik heb het over een warrior ;) (das een soort rogue alleen in plate ;))

[...]

helaas kan ik geen axe spec nemen want dat zit in de arms tree. Kon het maar dan wist ik het ook wel alhoewel ik het zuur zou vinden om thunderfury niet te gebruiken maar oke als de dmg hoger is is het het wel waard.
hehe sorry ik dacht dat het om een rogue ging 8)7 (me is noob)
En als alliance kan je toch geen honor krijgen met ogrimar? omdat ogrimar vijandelijk gebied is? of heb ik dat verkeerd.

In the deadmines kreeg ik honor met stormwind :P
Ik ben ook wel benieuwd als je alliance ook honor krijgt met de WC questen, anders hoef ik daar niet naar toe :P het is al een eindje lopen voor alliance

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:48:
[...]

Ach crap inderdaad... (hele tijd met rogue spec zitten kloten en dacht even te simplistisch door)
Alsnog, ik zou voor de Axes gaan, dikke damage range, hoge DPS en ook nog (pre nerf) een leuke human racial. Post nerf zouden de Axes nog steeds pro zijn ;)
Die human racial geldt dus helaas alleen voor sword en maces +7 skill (of was het +5) daar baal ik zo van. Vind het zo zonde om dan geen swords te gebruiken.
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:51:
[...]

hehe sorry ik dacht dat het om een rogue ging 8)7 (me is noob)
En als alliance kan je toch geen honor krijgen met ogrimar? omdat ogrimar vijandelijk gebied is? of heb ik dat verkeerd

In the deadmines kreeg ik honor met stormwind
Ik ben ook wel benieuwd als je alliance ook honor krijgt met de WC questen, anders hoef ik daar niet naar toe het is al een eindje lopen voor alliance
hahaha np en inderdaad alliance kan geen honor met ogrimmar krijgen. Als je wilt weten of ze vijandig zijn zal ik je aanraden eens naar binnen te lopen ;) kijken of je langs de guards komt.

Wat wil je met al die honor gaan doen dan?? want je hebt er zo goed als niks aan je doet instances voornamelijk om de drops.
BTW op onze server is de "beste" guild ogrimmar in gegaan en die hebben toch thrall neer gekregen best netjes.

[ Voor 49% gewijzigd door MantaMania op 04-12-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Humans krijgen alleen +5 op Swords en maces :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:51:
[...]

Die human racial geldt dus helaas alleen voor sword en maces +7 skill (of was het +5) daar baal ik zo van. Vind het zo zonde om dan geen swords te gebruiken.
Ik ben serieus aan het kloten vandaag met mijn posts :/
Komt ervan als je probeert te replyen op GoT en ook nog gedichtjes te schrijven voor Sinterklaas :Y)

Helaas is post-patch de racial geen klap meer waard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:39:
Ik zit te twijfelen als human (+swords skills) warrior welke wapens ik in welke hand moet doen voor max dmg. (fury build uiteraard)
Ik zit zelf te denken aan crul'shorukh in main hand omdat ie gewoon de hoogste dps heeft en ik daar dus max gebruik van wil maken, nadeel is dat ie een stukje sneller is al deathbringer en dus lagere weapondmg heeft voor bv overpower cleave en whirlwind, nadeel is ook dat het een axe is. Maar viskag vind ik toch eigenlijk ondergeschikt aan deathbringer en crul'shorukh.
Thunderfury heb ik in mn offhand helaas doet offhand geen special attacks en mist vaker waardoor ik minder procs heb en dus minder dmg. Maar toch leek deze combinatie me de beste maar ik sta open voor tips suggesties ;)

Dit dus voor pve raid dmg. Evt een beetje pvp maar das minimaal.

Crul'shorukh, Edge of Chaos
One-Hand Axe
101 - 188 Damage Speed 2.30
(62.8 damage per second)
+13 Stamina
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Equip: +36 Attack Power.

Deathbringer
Binds when picked up
One-Hand Axe
114 - 213 Damage Speed 2.90
(56.4 damage per second)
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Chance on hit: Sends a shadowy bolt at the enemy causing 110 to 140 Shadow damage.

Vis'kag the Bloodletter
Binds when picked up
Unique
One-Hand Sword
100 - 187 Damage Speed 2.60
(55.2 damage per second)
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Chance on hit: Delivers a fatal wound for 240 damage.

Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker
Binds when picked up
Unique
One-Hand Sword
44 - 115 Damage Speed 1.90
+ 16 - 30 Nature Damage
(53.9 damage per second)
+5 Agility
+8 Stamina
+8 Fire Resistance
+9 Nature Resistance
Durability 125 / 125
Requires Level 60
Chance on hit: Blasts your enemy with lightning, dealing 300 Nature damage and then jumping to additional nearby enemies. Each jump reduces that victim's Nature resistance by 25. Affects 5 targets. Your primary target is also consumed by a cyclone, slowing its attack speed by 20% for 12 sec.
TF in offhand.

Aantal rede:
Snel is goed voor Offhand en hij procced nog steeds behoorlijk in offhand
de procc op een boss is altijd beter dan wat extra dps 20% less attack speed
Het ziet d'r cool uit zo'n mega zwaard(ja slechte rede maar tja he ;)).

Bij gebrek aan beter heb ik afgelopen week vis'kahn in main hand en TF off hadn gebruikt(korte uitstap naar een fury build) en met full wrath haalde ik nog steeds zo'n 300 dps. Met wat dmg gear (niet top line, maar wel beter dan veel hebben) tegen de 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

Kapoen schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:15:
Even een vraagje voor de (shadow) priests onder ons :)

Komende woensdag krijgen we dus een free respec, nu vroeg ik mij af of het slim is om meteen voor dat 41 pt talent te gaan in de shadowtree.
Bespaar je de gratis respec. Met je hudige spec kan je nog lekker grinden tot de expansion pack, ik zie weinig toegevoegde waarde in een volledige 41 punten shadow spec.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:58:
[...]

TF in offhand.

Aantal rede:
Snel is goed voor Offhand en hij procced nog steeds behoorlijk in offhand
de procc op een boss is altijd beter dan wat extra dps 20% less attack speed
Het ziet d'r cool uit zo'n mega zwaard(ja slechte rede maar tja he ;)).

Bij gebrek aan beter heb ik afgelopen week vis'kahn in main hand en TF off hadn gebruikt(korte uitstap naar een fury build) en met full wrath haalde ik nog steeds zo'n 300 dps. Met wat dmg gear (niet top line, maar wel beter dan veel hebben) tegen de 400.
toch leuk om te zien dat er nog aardig wat verschillende meningen zijn dat maakt het ook weer leuk.
Ik had hem dus ook idd omdat ie lekker snel is in offhand, eigenlijk had ik dan misschien wel DB in main moeten doen omdat ie langzamer is als Crul'shorukh maar dan heb ik dat wapen voor niks geloot ;)
300 dps met full wrath das best veel als ik in mn dmg gear mn best doe haal ik 240 max (volgens recap dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hmmz komende weken maar veel ab doen denk ik
even de rank 14 swords halen :P

zoals het er nu uitziet
hw blade 20 ab marks
hw quick blade 20 ab marks
deathguards cloak 20 ab marks
defiler shoulders 40 ab marks

alleen kijken hoeveel honor je krijgt per game :P zoals het nu op de ptr is, lijkt het me easy om die meuk te halen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:02:
[...]

toch leuk om te zien dat er nog aardig wat verschillende meningen zijn dat maakt het ook weer leuk.
Ik had hem dus ook idd omdat ie lekker snel is in offhand, eigenlijk had ik dan misschien wel DB in main moeten doen omdat ie langzamer is als Crul'shorukh maar dan heb ik dat wapen voor niks geloot ;)
300 dps met full wrath das best veel als ik in mn dmg gear mn best doe haal ik 240 max (volgens recap dan).
ik gebruik andere dmg meter waarvan ik niet weet hoe betrouwbaar ze zijn. En 300 dps zijn wel de hoge uitschieters in wrath gear(execute crits met veel rage enzo), TF die wat vaker procced ed. Maar 200 is toch echt het minimun zonder echte cooldowns te gebruiken.
Denk dat het dus voor een deel ligt aan welke dps meter je gebruikt. En aangezien ik voor 2 dagen fury was(normaal ben ik MT dus tja kan niet fury blijven) heb ik niet echt naar een betere addon gezocht.

en om terug te komen op dat TF probleem, tja euh...uit princiepe gebruik ik gewoon dat wapen, zoveel dat het mij gekost heeft en ook opgeleverd, misschien stom hoor. Maar als hij nog enigsinds kan op lvl 70 blijf ik hem gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Kevinp op 04-12-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
MantaMania schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:51:
[...]

[...]
Je realiseert je toch wel dat die racial van jou nog maar 2 dagen nuttig is? Daarna is hij zwaar generfed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bokkie schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:07:
hmmz komende weken maar veel ab doen denk ik
even de rank 14 swords halen :P

zoals het er nu uitziet
hw blade 20 ab marks
hw quick blade 20 ab marks
deathguards cloak 20 ab marks
defiler shoulders 40 ab marks

alleen kijken hoeveel honor je krijgt per game :P zoals het nu op de ptr is, lijkt het me easy om die meuk te halen
klinkt toch bizar "goedkoop" wat alles kost ik hoorde dat het grand marshall 3x20 marks kosten dat lijkt me toch relatief weinig.
Kevinp schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:08:
[...]

ik gebruik andere dmg meter waarvan ik niet weet hoe betrouwbaar ze zijn. En 300 dps zijn wel de hoge uitschieters in wrath gear(execute crits met veel rage enzo), TF die wat vaker procced ed. Maar 200 is toch echt het minimun zonder echte cooldowns te gebruiken.
Denk dat het dus voor een deel ligt aan welke dps meter je gebruikt. En aangezien ik voor 2 dagen fury was(normaal ben ik MT dus tja kan niet fury blijven) heb ik niet echt naar een betere addon gezocht.

en om terug te komen op dat TF probleem, tja euh...uit princiepe gebruik ik gewoon dat wapen, zoveel dat het mij gekost heeft en ook opgeleverd, misschien stom hoor. Maar als hij nog enigsinds kan op lvl 70 blijf ik hem gebruiken.
oke die 240 waar ik het over had is wel gemeten over een hele raid. En TF is wel iets wat je altijd wil gebruiken idd heb ik ook hoor. In pvp heeft het nog wel een toegevoegde waarde dat het wat afschrikt voor zover dat tegenwoordig nog is. En op 70 kan je hem misschien wel upgraden dat zou wel gaaf zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door MantaMania op 04-12-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
key zit hem in de honor
de marks zijn puur een bijkomstigheid
denk dat honor best wel de bottleneck wordt, weet niet of ze dat gaan hercalculeren, of dat je die 'evensnel' haalt als nu

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Bokkie schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:13:
key zit hem in de honor
denk dat honor best wel de bottleneck wordt, weet niet of ze dat gaan hercalculeren, of dat je die 'evensnel' haalt als nu
Wat ik van sommige van onze raidgroup begrijp, is de honor 1/20 van wat het nu is.
Om 15k honour te halen, moet je het equvalent van 300k nu halen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RaseriaN schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:48:
[...]

Ben ik met Ras eens. TF schijnt offhand trouwens super te zijn, vooral na de proc buff van een paar patches terug, magoed heb er zelf geen dus kan het niet testen. Eerlijk gezegd schrok ik van de aggro die het ding opwekt (toen ik wat zat te vergelijken), en sindsdien zou ik het ook nooit op m'n rogue (en dus ook dps warr imo) willen hebben.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:11:
[...]

klinkt toch bizar "goedkoop" wat alles kost ik hoorde dat het grand marshall 3x20 marks kosten dat lijkt me toch relatief weinig.

[...]

oke die 240 waar ik het over had is wel gemeten over een hele raid. En TF is wel iets wat je altijd wil gebruiken idd heb ik ook hoor. In pvp heeft het nog wel een toegevoegde waarde dat het wat afschrikt voor zover dat tegenwoordig nog is. En op 70 kan je hem misschien wel upgraden dat zou wel gaaf zijn.
stiekem hoop ik daar ook wel op ja. Heb wel eens links gezien naar een zwaard wat chance on hit 75% less dmg take from next attack ofzo had.

dat zou wel een aardig upgrade zijn vanuit warrior oogpunt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:21:
Edit : Kees, gebruikten jullie ook steeds titans op iedereen in de raid? }:O
Qua speciale buffs hadden een paar mages een flask of supreme power geslikt, en we geven de warriors een flask of titans. Deze was helaas al weer afgelopen toen we een hele goede try hadden waar voor de eerste keer een horseman neer ging :P (beste try daarvoor was 25% op mograine, 40% op thane) toch maar weer 8 titans erbij gepakt en ze na nog drie tries neergelegt (eerst fuckte op, tweede hadden we de laatste op 20% met nog 4 mensen alive, laatste try gingen ze dood)
Enige wat we 'speciaal' deden was dat we een 4-tal priests en warriors een soulstone gaven met behulp van wat warlock-alts, zodat we niet meteen zouden wipen zodra er iemand te lang in een voidzone stond (of gewoon een tick kreeg + mark).
Maar zelfs dat is niet echt nodig, titans op de tanks ook niet echt, zeker niet de 4 mograine-thane tanks, die houden we makkelijk op full hp.

Magoed, het was erg leuk te zien dat de tactic begon te werken, dat mensen die tactic ook doorkregen en dat ze dood gingen, shit leather leggings tho.. geen ashbringer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

porn* schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:28:
[...]

Ben ik met Ras eens. TF schijnt offhand trouwens super te zijn, vooral na de proc buff van een paar patches terug, magoed heb er zelf geen dus kan het niet testen. Eerlijk gezegd schrok ik van de aggro die het ding opwekt (toen ik wat zat te vergelijken), en sindsdien zou ik het ook nooit op m'n rogue (en dus ook dps warr imo) willen hebben.
agro is echt ziekelijk dat is me verteld maar het verbaasde me nog nu ik hem heb. Iedere keer als ik offtank ben moet ik rustig beginnen want je zal altijd zien dat ie bij de eerst hit procced.

Leukste thunderfury moment tot nu toen was panters tanken in zg waarbij die flink veel achter elkaar procte en ik dus echt tussen 15 cycloons stond iedereen zei het ook das echt een gaaf gezicht.
Kevinp schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:29:
[...]

stiekem hoop ik daar ook wel op ja. Heb wel eens links gezien naar een zwaard wat chance on hit 75% less dmg take from next attack ofzo had.

dat zou wel een aardig upgrade zijn vanuit warrior oogpunt dan.
ik help het je hopen het idee dat mn zwaardje alleen maar in mn bank zou verstoffen zou ik wel heeeeel zonde vinden, en zonder upgrade ben ik bang dat zelfs met de proc het niet meer het ideale tank wapen is.
Bokkie schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:13:
key zit hem in de honor
heb je dan ook honor zometeen nog nodig om dingen te kopen? En als alle honor reset ga ik echt balen.

[ Voor 36% gewijzigd door MantaMania op 04-12-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:37:
[...]

agro is echt ziekelijk dat is me verteld maar het verbaasde me nog nu ik hem heb. Iedere keer als ik offtank ben moet ik rustig beginnen want je zal altijd zien dat ie bij de eerst hit procced.

Leukste thunderfury moment tot nu toen was panters tanken in zg waarbij die flink veel achter elkaar procte en ik dus echt tussen 15 cycloons stond iedereen zei het ook das echt een gaaf gezicht.

[...]

ik help het je hopen het idee dat mn zwaardje alleen maar in mn bank zou verstoffen zou ik wel heeeeel zonde vinden, en zonder upgrade ben ik bang dat zelfs met de proc het niet meer het ideale tank wapen is.
het blijft iig altijd een zogenaamd "orgrimar" sword, of als alliance "ironforge" sword groot lomp blinkend. En is prestige item, endat zal het zelfs met de komst van tbc blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
Ga vandaag voor het eerst is beginnen met een gratis account voor 10 dagen ( wens me succes ) snap namelijk nog niks van het spel.

Even wat anders zou er in de startpost de afkorting die jullie gebruiken wat info hierover willen zetten snap de helft niet wat er verteld wordt zoals bs'en etc...

Ik ga waarschijnlijk een night elf worden ( rogue ) deze leek mij wel leuk, is de char een beetje wat? of kan ik beter voor wat anders gaan?

en hoe zit het eigenlijk met de balance van het spel? is de ene class zoveel beter als het andere? of komt het op tactiek/equip/level aan?

hoop dat iemand even tijd heeft om dit te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
MantaMania schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:37:
[...]

heb je dan ook honor zometeen nog nodig om dingen te kopen? En als alle honor reset ga ik echt balen.
Helaas, alle honor wordt gereset. Het enige wat je overhoudt aan het huidige honorsysteem is de hoogst behaalde rank die je permanent voor je naam kan zetten, en eventueel wat ab/wsg/av tokens die je nog in je bag of bank hebt. De honor gaat naar 0, en per HK krijg je straks rond de 5 a 10 honor. Hiermee kan je (in combinatie met je ab/wsg/av tokens) pvp gear, wapens, mounts en rep rewards kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Snuffel schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:01:
[...]

Bespaar je de gratis respec. Met je hudige spec kan je nog lekker grinden tot de expansion pack, ik zie weinig toegevoegde waarde in een volledige 41 punten shadow spec.
Zo denk ik er dus ook over, bedankt :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Wel grappig dat je 'slechts' uit die wapens kan kiezen waarvan bijna iedereen begint te kwijlen... :)

TF blijft er cool uitzien, Dat ding is gewoon echt TE groot. Zelfs als het een 2hander was zou hij nog te groot zijn. Als DPSer wil je echter zo min mogelijk aggro, dus om hem nou te equipen in raids als je dps mag gaan.. ik weet het niet. Op zich trouwens best zonde dat dit soort wapens tegenwoordig helemaal niet meer zo zeldzaam zijn. Echt ontzettend legendary zijn ze dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kevinp schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:40:
[...]

het blijft iig altijd een zogenaamd "orgrimar" sword, of als alliance "ironforge" sword groot lomp blinkend. En is prestige item, endat zal het zelfs met de komst van tbc blijven.
Ik noem het een "luck"-wapen.
Ik wordt gek van alle guild die 4 of 5 van die dingen hebben en Nefarian niet neer krijgen.
Wij raiden nu 9/15 Naxx en hebben nog nóóit de rechter bindings zien droppen.
Gelukkig hebben we er nu eentje die via een andere guild bij ons terecht is gekomen, want de debuff is gewoon té imba.

Imho moet Blizzard bij dit soort attributen die een dergelijk grote impact hebben op je progress, het verkrijgen ervan niet laten afhangen van geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

SMulTiE schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:56:
[...]

Ik wordt gek van alle guild die 4 of 5 van die dingen hebben en Nefarian niet neer krijgen.
Gelukkig hebben we er nu eentje die via een andere guild bij ons terecht is gekomen, want de debuff is gewoon té imba.

Imho moet Blizzard bij dit soort attributen die een dergelijk grote impact hebben op je progress, het verkrijgen ervan niet laten afhangen van geluk.
ach wat is luck voor sommige is het echt luck maar ik heb zeker 60+ mc raids gedaan en ben de eerste uit onze guild die er 1 heeft we hebben wel 5 x dezelfde helft als drop gehad, en nog nooit een hammer of ragnaros. Maar iets minder random mag van mij ook wel.
hulkie schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:48:
Wel grappig dat je 'slechts' uit die wapens kan kiezen waarvan bijna iedereen begint te kwijlen... :)

TF blijft er cool uitzien, Dat ding is gewoon echt TE groot. Zelfs als het een 2hander was zou hij nog te groot zijn. Als DPSer wil je echter zo min mogelijk aggro, dus om hem nou te equipen in raids als je dps mag gaan.. ik weet het niet. Op zich trouwens best zonde dat dit soort wapens tegenwoordig helemaal niet meer zo zeldzaam zijn. Echt ontzettend legendary zijn ze dus niet meer.
Ik ben ook verwend (heb er ook hard voor gewerkt) maar tis zo bizar bij ons de laatste tijd dat mensen gewoon amper rollen. Laatste keer viskag gedissed en crul'oskuh heb ik gered van een hunter want dat vond ik echt zonde ik ben eigenlijk bijna altijd tank dus ik wilde niet perse rollen maar ja.

[ Voor 36% gewijzigd door MantaMania op 04-12-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
SMulTiE schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:56:
[...]

Grote impact op progress? Dat zal wel meevallen, misschien wat tries meer maar progress zal er niet veel sneller van worden.

Ik vind dat dit soort wapens wel van luck moet afhangen. Maar misschien hadden wat meer bazen hem moeten kunnen droppen(bv huhuran in Aq, chrom in BWL, en meaxxna in naxx) hierdoor ben je niet afhankelijk van een oude instance om zoiets te krijgen dat vind ik wel jammer.

het is legendary, ik bedoel epics is easy farmeble, maar legendary moet gewoon geluk zijn er horen er na 2 jaar maar zo'n 20 ofzo dat zwaard te hebben. Wat op de meeste servers ook maar zo is.

zelf zit onze guild momenteel op 4/15 naxx en zouden als we zo door gaan nog 22 dagen over clearen doen(normaal is het whipe dag en kill dag). Hopelijk krijgen we patchwerk nog neer dan zou ik blij zijn. Maar denk dat we misschien volgende week wel voor de twins gaan, aangezien we die nog nooit hebben geprobeerd.

[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 04-12-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand mischien waar ik die beta versie van buring crusade kan downloaden? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:19
porn* schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:28:
[...]

welke buff van TF? de speed debuff is gewoon herberekend volgens een vaste formule die ze overal toe passen nu.

// edit: ah proc chance is gebuffed, my bad ;)
Gatygun schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:43:
en hoe zit het eigenlijk met de balance van het spel? is de ene class zoveel beter als het andere? of komt het op tactiek/equip/level aan?

hoop dat iemand even tijd heeft om dit te beantwoorden.
gewoon kiezen wat je leuk lijkt imo.

[ Voor 25% gewijzigd door Helox-in-a-box op 04-12-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Helox-in-a-box schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:25:
[...]

welke buff van TF? de speed debuff is gewoon herberekend volgens een vaste formule die ze overal toe passen nu.
Proc buff, hij proct nu meer (vooral in offhand geloof ik).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Het niet rollen op items ligt gewoon aan de fase waar jouw guild zich in bevindt. Blijkbaar hebben de meeste mensen al beter off een goede kans op beter. Ik heb zelf ook op mijn altje Vis Kag mogen looten een paar weken geleden. Het is natuurlijk een vrij zeldzaam wapen, dat eigenlijk niet naar een alt zou moeten gaan. Al ben ik er wel zeer content mee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Zelfde hier, voor mijn main wil ik bepaalde items echt hebben, en is daarvoor echt aan het sparen. Voor m'n alt is het anders, die rolt op alles wat die kan usen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:32:
Zelfde hier, voor mijn main wil ik bepaalde items echt hebben, en is daarvoor echt aan het sparen. Voor m'n alt is het anders, die rolt op alles wat die kan usen :P
kan ik me best indenken maar om items gedissed te laten worden die voor veel een upgrade zijn vind ik echt zo zonde altijd.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!