Kijk ik net op de sony ericsson website, staat daar dat je trackid kunt opstarten vanaf menu, entertainment, trackid. Maar die staat er bij mij niet... Is dit op een Orange branded telefoon eruitgegooid?
Verwijderd
Nee het 'album' (als dat bestaat) is van 2005, en het nummer is van 1997. Jammer dat er geen andere manier is om erachter te komen hoe het heet maarjazero_cool89 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:22:
het nummer is waarschijnlijk alleen op plaat uitgebracht.. en nog zo onbekend/nieuw dat het nog niet op internet is verschenen. kan je niet downloaden met trackid ?
EDIT heb hem al gevonden bij een ander topic
Het was Saxo - Les bruits de la foret
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 15:45 ]
Verwijderd
nog een vraagje, ik ben die rubbertjes ook kwijt van de oordopjes, sony ericsson zegt dat ik contact op moet nemen met een van de telecom winkels die ze mij gestuurd hebben. Ik krijg dus geen gratis nieuwe
?
Iemand die me kan vertellen hoe je een albumhoes kan zien als je een compleet album afspeelt. Ik heb de hoes van de cd in dezelfde map gezet, maar dat helpt niet.
Moet ik de albumhoes een specifieke naam geven?
Btw, ik heb hem net een uurtje of 2. Tot nu toe ben ik meer dan tevreden, een waardige opvolger voor mijn 810i.. Als ik iets meer tijd doorgebracht heb met hem, zal ik mijn bevindingen hier wel weer posten! :-)
Btw, ik heb hem net een uurtje of 2. Tot nu toe ben ik meer dan tevreden, een waardige opvolger voor mijn 810i.. Als ik iets meer tijd doorgebracht heb met hem, zal ik mijn bevindingen hier wel weer posten! :-)
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Precies hetzelfde probleem dat ik heb. Heb de albumhoes al namen als, 'cover', 'covert art', 'album' cover, en de naam van het album zelf gegeven, maar geen een werkt...V3g3ta schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:54:
Iemand die me kan vertellen hoe je een albumhoes kan zien als je een compleet album afspeelt. Ik de hoes van de cd in dezelfde map gezet, maar dat helpt niet.
Btw, ik heb hem net een uurtje of 2. Tot nu toe ben ik meer dan tevreden, een waardige opvolger van mijn 810i.. Als ik iets meer tijd doorgebracht heb met hem, zal ik mijn bevindingen hier wel weer posten! :-)
Verwijderd
Wat bij mij goed werkt is het volgende: Ik gebruik WMP11. Ik zoek via internet een albumhoes van het betreffende album. Deze sleep ik naar de juiste plaats in WMP. vervolgens gaat WMP de albumgegevens bijwerken. Daarna zet ik het bijgewerkte album op mn telefoon, en heb ik albumart!
Aha, het zit dus ingebakken in de ID3 tags van de mp3... Dit ga ik meteen proberenVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:11:
Wat bij mij goed werkt is het volgende: Ik gebruik WMP11. Ik zoek via internet een albumhoes van het betreffende album. Deze sleep ik naar de juiste plaats in WMP. vervolgens gaat WMP de albumgegevens bijwerken. Daarna zet ik het bijgewerkte album op mn telefoon, en heb ik albumart!
Nou ik heb het geprobeerd, maar het lukt me maar niet om de albumhoes bij de muziek te krijgen. Ik sleep de albumhoes naar het album in wmp11. wmp11 maakt daar inderdaad mooi een albumhoes van, maar als ik die naar mijn telefoon kopieer, dan werkt het weer niet... erg gek.
[ Voor 22% gewijzigd door TranceSetter op 20-03-2007 20:05 ]
Op die link was ik ook net beland.. maar thnx!Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:08:
Misschien dat deze link helpt:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=132401
Het makkelijkst (vind ik) is via het programma mp3tag.
Programma openen, muziek map toevoegen, nummers selecteren en op tags.. klikken, daar de cover toevoegen en op ok klikken, klaar.
Nu de map met cover erin naar je memorycard kopieeren, en bekijk je album-art in je W850i.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Verwijderd
KPN-Hi gebruikers!! Het probleem met de flash menu's zou zijn opgelost!
Hieronder het citaat van het Hi forum:
Eindelijk - de oplossing is er!
Vanaf nu is de Software-update beschikbaar waarin dit kenmerk in de KPN customisatie is aangepast.
De volgende Software is beschikbaar in de Service-centers: W850i_MR2_KPNMOB_NL_R1JC002_CDA102677/94_R3A
Indien er nieuwe basis-software uit komt, kan "MR2" veranderen in bijv. "MR3", en de software-code "R1JC002" kan ook veranderen in een hogere code. Het belangrijkste is dat het eindigt op "R3A"; dit is namelijk de versie van de KPN customisatie.
Iemand al in staat op dit te checken?
Hieronder het citaat van het Hi forum:
Eindelijk - de oplossing is er!
Vanaf nu is de Software-update beschikbaar waarin dit kenmerk in de KPN customisatie is aangepast.
De volgende Software is beschikbaar in de Service-centers: W850i_MR2_KPNMOB_NL_R1JC002_CDA102677/94_R3A
Indien er nieuwe basis-software uit komt, kan "MR2" veranderen in bijv. "MR3", en de software-code "R1JC002" kan ook veranderen in een hogere code. Het belangrijkste is dat het eindigt op "R3A"; dit is namelijk de versie van de KPN customisatie.
Iemand al in staat op dit te checken?
Inderdaad, werkt superfijnV3g3ta schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 01:40:
[...]
Op die link was ik ook net beland.. maar thnx!
Het makkelijkst (vind ik) is via het programma mp3tag.
Programma openen, muziek map toevoegen, nummers selecteren en op tags.. klikken, daar de cover toevoegen en op ok klikken, klaar.
Nu de map met cover erin naar je memorycard kopieeren, en bekijk je album-art in je W850i.
Ik wil het heel graag proberen, maar waar vind ik een KPN Service-center? Of komt deze versie ook op SEUS?Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:21:
[ Voor 12% gewijzigd door Roko op 21-03-2007 12:26 ]
Verwijderd
ik ging er eigenlijk vanuit dat SEUS bedoeld wordt!?Roko schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:19:
[...]
Ik wil het heel graag proberen, maar waar vind ik een KPN Service-center? Of komt deze versie ook op SEUS?
Ik hoop het ook, maar ik denk het niet want alle SE bezitters kunnen via SEUS een update ophalen. Hoe moeten zij dan weten dat jij als KPN/Hi klant update X moet hebben?
Trouwens, zijn de ouderwetse Primafoon shops ook Service centers?
Trouwens, zijn de ouderwetse Primafoon shops ook Service centers?
[ Voor 16% gewijzigd door Roko op 21-03-2007 14:13 ]
Ja hoor, ze hebben mij ook nieuwe toegestuurd toen ik er gewoon om vroeg.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:46:
nog een vraagje, ik ben die rubbertjes ook kwijt van de oordopjes, sony ericsson zegt dat ik contact op moet nemen met een van de telecom winkels die ze mij gestuurd hebben. Ik krijg dus geen gratis nieuwe?
Heel lief en heel snel! Heb net een nieuw setje binnengekregen..
Ben nu mijn telefoon aan het updaten met de nieuwe software, hopelijk flash menu's dan.
Verwijderd
Ik heb ook zojuist een update via SEUS gedaan maar de customization blijft op R1A staan!
Als je > * < < * < * intoetst kom je in het service-menu. Hier kan je de versie van je customization bekijken. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een KPN-service center langs ga. Eens kijken of ze ook flashen terwijl je wacht!?
Als je > * < < * < * intoetst kom je in het service-menu. Hier kan je de versie van je customization bekijken. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een KPN-service center langs ga. Eens kijken of ze ook flashen terwijl je wacht!?
Ik heb sinds zondag ook de W850i alleen zit te kijken naar een goed navigatie programma ervoor. Welke kunnen allemaal op de W850i worden geinstaleerd? ik heb nu:
Nav4all (lukt niet)
Google earth mobile (gebruik ik nu, maar is niet super)
Nav4all (lukt niet)
Google earth mobile (gebruik ik nu, maar is niet super)
Daar was ik al bang voor. Bij SEUS krijg je gewoon de algemene software en niet de operator software. Strakke aktie van KPN/Hi!Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:53:
Ik heb ook zojuist een update via SEUS gedaan maar de customization blijft op R1A staan!
Bij mij wil SEUS niet eens werken aangezien ik Adobe Flash heb ipv Macromedia Flash. Heeft iemand hier al een oplossing voor eigenlijk?
Verwijderd
Mensen een nieuwe update is klaar volgensmij
Wat ik nu heb wat er is veranderd (want niet altijd verbeterd)
- Bij walkman is het sony ericsson tekentje niet meer groen
- Als je op een groot filmpje gaat staan loopt hij niet vast
- Bij flash menu's als je de volume veranderd schokt hij niet meer
Wisten jullie trouwens bij het grouped menu, als je de walkman aanzet en dan naar het standby scherm gaat, dat de kleuren van de cirkels afhangen van het volume?
Verder nog geen info over de nieuwe update ga nu ff zoeken
Wisten jullie trouwens bij het grouped menu, als je de walkman aanzet en dan naar het standby scherm gaat, dat de kleuren van de cirkels afhangen van het volume?
Als ik op mijn W850i kijk, dan zie ik geen groen sony-ericsson tekentje staan? Niet bij walkman, en niet in het gewone menu / standby.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:38:
En welke cirkels bedoel je? Ik zie in het standby scherm geen cirkels? Is dat alleen bij een bepaald thema?
thx voor de info, ben nu aan het updatenVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:38:
Mensen een nieuwe update is klaar volgensmij
Verwijderd
Van het grouped thema.TranceSetter schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:15:
[...]
Als ik op mijn W850i kijk, dan zie ik geen groen sony-ericsson tekentje staan? Niet bij walkman, en niet in het gewone menu / standby.
En welke cirkels bedoel je? Ik zie in het standby scherm geen cirkels? Is dat alleen bij een bepaald thema?
Ik bedoel bij de walkman, bij sonyericsson, artiesten, albums, tracks etc. Dan zie je links een groen tekentje, bij de update is ie wit net als bij de rest.
Daar hebben we wel wat aan
Helaas voor alle KPN/Hi bezitters zonder flash menu's; de update op SEUS is wel R1JG001, maar helaas versie R1A en NIET R3A met de beloofde flash menu's. Helaas heb ik geen Hi account op het Hi forum, als iemand die wel heeft zou die dit willen melden? Wellicht dat ze dan versie R3A alsnog op SEUS willen zetten.
http://www.hi.nl/web/show...0cf4d485f0d0b&topic=276.0
http://www.hi.nl/web/show...0cf4d485f0d0b&topic=276.0
Inderdaad bij dat grouped thema zie je de kleuren veranderen, maar staan er ook album, artiest en nummer in standby bijVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:50:
[...]
Van het grouped thema.
Ik bedoel bij de walkman, bij sonyericsson, artiesten, albums, tracks etc. Dan zie je links een groen tekentje, bij de update is ie wit net als bij de rest.
Daar hebben we wel wat aan
is dat niet in een ander thema te bakken?
Dat is ook niet veranderd. Het zou wel mooi zijn als die info op het standby scherm zou kunnen komen te staan in een ander thema...Roko schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:59:
Was dat al niet zo? Ik zie geen verschil met Grouped thema van de vorige versie (in standby)
Voor de iTunes gebruikers hier een handig tooltje als je vanuit iTunes je w850 van muziek wilt voorzien...
http://www.teavuihuang.com/massstorsync/
Dan hoef je de standaard SE tool niet te gebruiken
Verwijderd
Was al zo ja.Roko schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:59:
Was dat al niet zo? Ik zie geen verschil met Grouped thema van de vorige versie (in standby)
Maar de vorige versie bleef ie even stilstaan bij het veranderen van kleur, nu niet meer.
Met Winamp kan je het ook doen trouwens
Na de update gaat mijn menu heel traag (bijna tot het punt van je denkt dat hij vast loopt ofzo..)
heeft iemand dat ook ?
heeft iemand dat ook ?
Dat programmaatje vind mn telefoon niet? Ondersteund hij wel de w850i?Roko schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:07:
Voor de iTunes gebruikers hier een handig tooltje als je vanuit iTunes je w850 van muziek wilt voorzien...
en btw voor mensen die dat niet wisten!
Album Art werkt het best met iTunes, kopieer je liedjes naar iTunes en zorgt dan iTunes ze ziet.
Vervolgens als je een liedje in iTunes afspeelt zie je linksonder een wit vlak. Daar moet je ff een plaatje (van het album) naartoe slepen vanuit bijv. play.com
En dan vervolgens kopieren naar je telefoon en voila.
[ Voor 5% gewijzigd door vanpeltje op 25-03-2007 17:30 ]
vanpeltje
Dit is het laaste bericht op het hi forum.Ik heb 16 maart mijn W850I ontvangen van HI, de Flash Menus doen het naar behoren.
Verwijderd
Heeft iemand al een lijstje gevonden met nieuwe update features? Anders moet ik ze allemaal zelf gaan zoeken (A)
Ik zou nog steeds graag willen weten of de R3A update alleen via een KPN service center is te krijgen of ook via b.v. Hi shops/Primafoon. Bij mij is geen SC in de buurt en ik heb geen zin om mijn toestel dagen kwijt te zijn. Anders unbrand ik mijn toestel wel via DaVinci ofzo.
Verwijderd
Ik heb de vraag nog maar eens geplaatst of ik ook naar een Hi-winkel kan.Roko schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:57:
Ik zou nog steeds graag willen weten of de R3A update alleen via een KPN service center is te krijgen of ook via b.v. Hi shops/Primafoon. Bij mij is geen SC in de buurt en ik heb geen zin om mijn toestel dagen kwijt te zijn. Anders unbrand ik mijn toestel wel via DaVinci ofzo.
Ik heb een W850i via T-Mobile. Helaas werkte 'ie niet goed: Als ik zowel 3G-netwerken als het GSM netwerk aan had staan dan had ik geen enkel bereik. Sterker nog: totaal geen signaal! Zelfs het bellen van het noodnummer werkte niet.
Als ik dan 3G uitzet hangt de telefoon en moet ik de batterij eruit halen om er weer leven in te krijgen. Maar, dan werkt het GSM gedeelte wel weer.
Morgen krijg ik een nieuwe telefoon om te kijken of het probleem aan die ene telefoon ligt.
Maar ik denk dat dit een brandingfout is van T-Mobile, zeker omdat de software ook hangt als ik 3G wil uitzetten.
Kent iemand dit probleem?
Als ik dan 3G uitzet hangt de telefoon en moet ik de batterij eruit halen om er weer leven in te krijgen. Maar, dan werkt het GSM gedeelte wel weer.
Morgen krijg ik een nieuwe telefoon om te kijken of het probleem aan die ene telefoon ligt.
Maar ik denk dat dit een brandingfout is van T-Mobile, zeker omdat de software ook hangt als ik 3G wil uitzetten.
Kent iemand dit probleem?
Marrik
Ik wil mijn W850 gebruiken als bluetooth controller voor winamp. Ik heb Cntrolfreak gedowned en nu kan ik wel met mijn telefoon mijn muis bedienen en zo winamp ook bedienen. Maar ik wil een winamp achtige interface op mijn telefoon zien zodat ik niet via mijn telefoon het beeldscherm bedien. Ik wil in een andere ruimte zitten en winamp op mijn telefoon zien en dan op z'n minst de standaard bediening als stop, skip etc doen. En het liefst ook playlists editten enzo. Ik heb volgens mij alleen een java app. nodig voor op mijn telefoon die dit ondersteunt. Is dat er?
A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Nee hoor, je kan gewoon de ingebouwde BT-afstandsbediening gebruiken. Je moet alleen wel het goeie HID-profile hebben.
http://www.lim.com.au/PuppetMaster/koekeeghan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:55:
Ik wil mijn W850 gebruiken als bluetooth controller voor winamp. Ik heb Cntrolfreak gedowned en nu kan ik wel met mijn telefoon mijn muis bedienen en zo winamp ook bedienen. Maar ik wil een winamp achtige interface op mijn telefoon zien zodat ik niet via mijn telefoon het beeldscherm bedien. Ik wil in een andere ruimte zitten en winamp op mijn telefoon zien en dan op z'n minst de standaard bediening als stop, skip etc doen. En het liefst ook playlists editten enzo. Ik heb volgens mij alleen een java app. nodig voor op mijn telefoon die dit ondersteunt. Is dat er?
Super proggie! Kan alles wat jij wil, werkt perfect op mijn W850. Is alleen wel een trial versie, maar daar zijn wel oplossingen voor als je snapt wat ik bedoel
Ik heb de laatste last van een lastige resonantie in de telefoonluidspreker (dus niet de luidspreker achterop). Bij alles wat gezegd wordt, hoor ik iets wat nog het meeste lijkt op het metalen plaatje wat meetrilt.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Is echt super irritant, want soms hoor je nog niet wat er gezegd wordt.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Is echt super irritant, want soms hoor je nog niet wat er gezegd wordt.
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
Bij sony ericsson sevice points kunnen ze niet updaten.. Iemand een idee waar ik een kpn service center kan vinden?
Ik heb het gehad.. en nog iemand anders ook. Het klinkt alsof er zand in het speakertje zit, he. Bij mij is het vanzelf over gegaan.. die andere persoon is er volgens mij meer naar de winkel geweest. We hebben het er allebei wel over gehad in dit topic.RvL schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:33:
Ik heb de laatste last van een lastige resonantie in de telefoonluidspreker (dus niet de luidspreker achterop). Bij alles wat gezegd wordt, hoor ik iets wat nog het meeste lijkt op het metalen plaatje wat meetrilt.
Verwijderd
Nog niemand de officiele verbeteringen van de nieuwe update gevonden? Ik kan niets vinden.
HELP!!
ik ging hem updaten, via seus.. maar er ging denk ik iets fout.. want hij had wat gedownload, maar nog niet de telefoon bijgewerkt..
hij is nu zo dood als een pier..
ik ging hem updaten, via seus.. maar er ging denk ik iets fout.. want hij had wat gedownload, maar nog niet de telefoon bijgewerkt..
hij is nu zo dood als een pier..
Verwijderd
Je hebt toch garantie, ga ermee terug dan maken ze hem wel, anders krijg je wel een nieuwe denk ik.wallie-s schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:45:
HELP!!
hij is nu zo dood als een pier..![]()
vandaag de HBH--DS970 headset binnen gekregen na 2 maanden van de vodafone/SE aktie
werkt geweldig
ben er helemaal blij mee
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Accu er even uit en er weer in en opnieuw proberen?wallie-s schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:45:
HELP!!
hij is nu zo dood als een pier..![]()
mrsar schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:35:
vandaag de HBH--DS970 headset binnen gekregen na 2 maanden van de vodafone/SE aktiewerkt geweldig
ben er helemaal blij mee
Ik heb hier een livebox van wanadoo, en heb nu verbinding tussen me livebox en me W850i maar is het dan ook mogelijk om te internetten via de livebox?
Kan het aan mij liggen of hebben meer mensen probleem met die flash menu's?
Ik heb een W850i via een Hi 25€ abbo, een vriend van me heeft exact hetzelfde maar heeft apartere menu's dan ik. Kan ik dit aanpassen, en zo ja, liefst onder de garantie.
Ook vind ik de menuoptie niet meer waar ik het trillen van de telefoon bij het drukken op een toets kan aan/uitzetten.
Iemand een oplossing?
Ik heb een W850i via een Hi 25€ abbo, een vriend van me heeft exact hetzelfde maar heeft apartere menu's dan ik. Kan ik dit aanpassen, en zo ja, liefst onder de garantie.
Ook vind ik de menuoptie niet meer waar ik het trillen van de telefoon bij het drukken op een toets kan aan/uitzetten.
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Is die er danrGz schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:16:
Iemand enig idee of ik deze telefoon door middel van infrarood ook als tv afstandsbediening kan gebruiken?
blaap
Verwijderd
Bij mij ook! heel erg irritantzero_cool89 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:44:
Na de update gaat mijn menu heel traag (bijna tot het punt van je denkt dat hij vast loopt ofzo..)
heeft iemand dat ook ?
Nope, daar is het IR signaal helaas te zwak voorblaatschaaap schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:01:
Iemand enig idee of ik deze telefoon door middel van infrarood ook als tv afstandsbediening kan gebruiken?
Volgens mij is dat geen menu-optie, maar gewoon ingebouwd in sommige menu's... Dat zwarte menu om precies te zijn met die andere icoontjes. (Heb het thema niet meer)rGz schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:16:
Iemand een oplossing?
bij mij gaat hij nu weer snel, ik heb eig niets gedaan behalve even de mobiel een half dagje uitzetten..
misschien helpt dat bij jou ook ?
Verwijderd
Nee de menu's zijn nog steeds langzaam naar de update:(zero_cool89 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:46:
[...]
bij mij gaat hij nu weer snel, ik heb eig niets gedaan behalve even de mobiel een half dagje uitzetten..
misschien helpt dat bij jou ook ?
ik zou het dan echt niet wetenVerwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:03:
[...]
Nee de menu's zijn nog steeds langzaam naar de update:(
Ow ik weet niet of iedereen dit al weet maar er is een nieuwe versie van de SE Pc Suite uit die echt veel beter is.
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10447
Is er al iets meer bekend over het flash menu probleem? Op het forum van Hi.nl word ook niks bekendgemaakt.
Ik vind dit echt een belachelijk slechte regeling van alle telefoonzaken die het "echte" W850i Flash menu niet leveren bij een telefoon. Feitelijk word de werking van de telefoon niet minder maar er word dus hierbij wel een beperking opgelegd in de volledige capaciteit van de telefoon.
Slechte zaak...
Ik vind dit echt een belachelijk slechte regeling van alle telefoonzaken die het "echte" W850i Flash menu niet leveren bij een telefoon. Feitelijk word de werking van de telefoon niet minder maar er word dus hierbij wel een beperking opgelegd in de volledige capaciteit van de telefoon.
Slechte zaak...
Verwijderd
Vind ik ook, en bij de Hi winkel staan ze je nog raar aan te kijken als je erna vraagt. Dan krijg je te horen: "Flash menu's? kan je me uitleggen wat dat zijn? "rGz schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:41:
Is er al iets meer bekend over het flash menu probleem? Op het forum van Hi.nl word ook niks bekendgemaakt.
Slechte zaak...
Verwijderd
Werkt niet op me laptopbas1286 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 02:28:
Ow ik weet niet of iedereen dit al weet maar er is een nieuwe versie van de SE Pc Suite uit die echt veel beter is.
Schiet niet op met die vista software voor SE... die updater werkt ook niet
In de Hi winkels staan mensen die aangenomen zijn om de telefoon enkel te verkopen, en mensen die weten hoe ze wat nummertjes moeten intikken (En nee, ze zijn lang niet allemaal zo.).
Ik vind dat SE wel eens een regeling met zijn klanten mag treffen betreffende deze onderwerpen, ik vind dit gewoon een kwestie van hinder in het gebruik van... maarja, zo denk ik er dan weer over, just my 2 cents.
Ik vind dat SE wel eens een regeling met zijn klanten mag treffen betreffende deze onderwerpen, ik vind dit gewoon een kwestie van hinder in het gebruik van... maarja, zo denk ik er dan weer over, just my 2 cents.
Hoe bevalt de telefoon bij jullie? (reviews lezen is toch wat anders dan meningen van "echte" gebruikers...) Ben van plan deze te kopen als upgrade voor mijn K750i (flashed naar W800i), is dit een waardige opvolger?
Verwijderd
Ik heb hiervoor ook de K750i gehad, en momenteel ook in het bezit van een W850i.Maksvr schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:57:
Hoe bevalt de telefoon bij jullie? (reviews lezen is toch wat anders dan meningen van "echte" gebruikers...) Ben van plan deze te kopen als upgrade voor mijn K750i (flashed naar W800i), is dit een waardige opvolger?
De camera is wel slechter, voor de rest is hij hetzelfde alleen de walkman is anders en het geluid is beter door die oordopjes.
En het is een keer wat anders dat schuif dingentje:)
ik was voorheen ook een K750i gebruiker en ben nu een trotse W850i bezitter.
De camera is inderdaad slechter (voornamelijk door het gebrek aan autofocus)
Maar de muziekspeler, de verbeterde functies enz maken het wel weer goed.
Anders moet je maar voor de K800 gaan, nadeel vind ik dat die te groot is en een joystick heeft.
Daarom ben ik voor de W850i gegaan
De camera is inderdaad slechter (voornamelijk door het gebrek aan autofocus)
Maar de muziekspeler, de verbeterde functies enz maken het wel weer goed.
Anders moet je maar voor de K800 gaan, nadeel vind ik dat die te groot is en een joystick heeft.
Daarom ben ik voor de W850i gegaan
vanpeltje
Prima telefoon, in het begin vind ik de knoppen even wennen (met name de "pijltjestoetsen") en soms wat aan de vreemde kant als ik aan het sms'en ben, zeg maar wat traag.
Verder vind ik hem erg prettig werken, ik denk, zeker als je een mobiel internet abbonement neemt dat de telefoon echt geweldige functies heeft, RSS feed, een leuke browser en nog vanallerhande andere leuke opties!
Ik denk dat je hem eerst eens bij een bekende moet uitproberen en dan kunt zien of hij bevalt, dat doe ik tenminste altijd.
Verder vind ik hem erg prettig werken, ik denk, zeker als je een mobiel internet abbonement neemt dat de telefoon echt geweldige functies heeft, RSS feed, een leuke browser en nog vanallerhande andere leuke opties!
Ik denk dat je hem eerst eens bij een bekende moet uitproberen en dan kunt zien of hij bevalt, dat doe ik tenminste altijd.
Moet je toevallig wel iemand kennen die hem heeft. Ik heb hem blindelings genomen omdat ik altijd al bij SE ben gebleven. Hiervoor had ik één misstap gemaakt door een Nokia N70 te nemen, wat een baggertelefoon is dat.
Maar de W850i beviel meteen. Zo familiar als alles werkt. Oké de pijltjestoetsen waren idd ff wennen maar dat is ook zo gebeurd. Plus dat ze echt een beetje moeten inwerken. Nu vind ik het echt ideaal, zelfs beter dan een joystickie.
Maar de W850i beviel meteen. Zo familiar als alles werkt. Oké de pijltjestoetsen waren idd ff wennen maar dat is ook zo gebeurd. Plus dat ze echt een beetje moeten inwerken. Nu vind ik het echt ideaal, zelfs beter dan een joystickie.
Verwijderd
Klasse telefoon alleen ik merk wel dat hij nieuw is.
Is al eens kapot gegaan nu voor de 2e keer kapot (laad niet meer op, knopje zit los) Dan zit je elke keer een aantal weken zonder je telefoon. Voor de rest supertelefoon
Is al eens kapot gegaan nu voor de 2e keer kapot (laad niet meer op, knopje zit los) Dan zit je elke keer een aantal weken zonder je telefoon. Voor de rest supertelefoon
De mijne gaat morgen ook terug onder garantie. Camera werkt na 4 maanden nog maar af en toe. Het helpt als ik er eens een tik tegen geef. Soms gewoon zwart beeld, soms gewoon "Camera in gebruik blabla". De tweede Sony Ericsson foon in een jaar die redelijk wat problemen heeft. Mijn volgende zal geen SE meer zijn, want je begint wel na te denken als je ze volledig moet betalen (Belgie) en dan doet 600 euro voor twee foons die al na een paar maanden veel problemen hebben, best pijn.
Ik heb de W850i sinds october, kijk al uit naar juli, dan kan ik weer een ander nemen 
Misschien dat ik me abo verleng, 1 jaar T-Mobile 20 ism PIT abo...
Heb m nu dus een halfjaar en hij bevalt me prima.
Vooral de rss is fijn, heb alle rss feeds van www.nu.nl er in staan b.v, zeer handig, en gewoon elke
uur updaten, elke half uur email checken etc, heerlijk zo'n onberkte internet abo, met snelheden van
+- 30kbps (UMTS)
Maar toch kijk ik al uit naar me nieuwe mobieltje, ben er nog al snel op uitgekeken.
Maar heb nog niet echt een nieuw model van SE kunnen ontdekken die me kan boeien....
Vooral de rss is fijn, heb alle rss feeds van www.nu.nl er in staan b.v, zeer handig, en gewoon elke
uur updaten, elke half uur email checken etc, heerlijk zo'n onberkte internet abo, met snelheden van
+- 30kbps (UMTS)
Maar toch kijk ik al uit naar me nieuwe mobieltje, ben er nog al snel op uitgekeken.
Maar heb nog niet echt een nieuw model van SE kunnen ontdekken die me kan boeien....
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Kan iemand mij helpen om via mijn w850i via bluetooth te internetten.
Ik volg alle stappen op http://home.versatel.nl/s...rnetten_met_je_mobiel.htm, maar toch lukt het me niet.
Ik heb een gevoel dat er iets mis gaat bij de internet profielen/data accounts, deze staan nog altijd standaard ingesteld.
Ik volg alle stappen op http://home.versatel.nl/s...rnetten_met_je_mobiel.htm, maar toch lukt het me niet.
Ik heb een gevoel dat er iets mis gaat bij de internet profielen/data accounts, deze staan nog altijd standaard ingesteld.
iPhone?Backstage schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:09:
Ik heb de W850i sinds october, kijk al uit naar juli, dan kan ik weer een ander nemen
+- 30kbps (UMTS)
vanpeltje
Weet iemand hoe ik een memorystick moet formatteren met de w850i? Heb nu een nieuwe accu ervoor en wil em weer gaan gebruiken, maar heb mn 4gig stick een tijdje in mn psp gehad. Nu moet hij dus weer geformatteerd worden voor de w850 maar ik kan niet terugvinden waar. Heb al gekeken met google maar kan er niets over vinden. Iemand??
Is een optie
Maar zat dan meer te denken aan de Nokia N95, lijkt me een juweeltje...

Hier staan meer foto's : http://www.newmobile.nl/eur/nl/photos.php?phone_id=1b3f32d
De N95 heeft een 5MP camera (Carl Zeis lens)
Navigatie er al standaard op
16 Miljoen kleuren display
stereo speakers
GPS
UMTS, EDGE
Wlan/WiFi
POP3 etc etc etc.....
Ben denk ik een beetje verliefd aan het worden
Als ik bij Telecom.nu mijn 1 jaar abo+web 'n walk verleng, kost ie 362...
ff mijn w850i verkopen, heb er ook nog een P900i liggen....
Haal ik m dus bijna gratis....want hij zal in juli wel goedkoper zijn dan eind april begin mei....
Sorry jongens, maar ik ga ff naar de n95 topic
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Och....Zit ook al 15 jaar met Windows te kutten
Maat van me heeft de N73 met Sybian OS 9.2, de N95 heeft 9.2...zal misschien wel
juis verbetert zijn....
Maar in ieder geval bedankt
Oh ja daar heeft de W850i geen last van ! NOT !! Heb hem al vaak genoeg zien crashen en bugs ook genoeg ! Buiten het feit nog dat het apparaat soms erg sloom gaat (niet alleen bij mij) en dat het ding duidelijk meer potentieel heeft dan eruit wordt gehaald. Die Nokia zie ik zelf toch ook wel zwaar zitten !
Verwijderd
Je hebt wel gelijk, ik denk dat mijn volgende telefoon ook een nokia word.Phuncz schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:27:
[...]
Oh ja daar heeft de W850i geen last van ! NOT !! Heb hem al vaak genoeg zien crashen en bugs ook genoeg ! Buiten het feit nog dat het apparaat soms erg sloom gaat (niet alleen bij mij) en dat het ding duidelijk meer potentieel heeft dan eruit wordt gehaald. Die Nokia zie ik zelf toch ook wel zwaar zitten !
Heb echt nog nooit last van trage menu's of vastlopers gehad.
Ik ook niet, snap niet wat jullie hier allemaal lopen te flamen zeg?
Afgezien van het feit dat ik nog geen enkele bug of vastloper ben tegengekomen terwijl ik de mob dagelijks goed gebruik (zeker weten dat je laatste firmware hebt?), ga je de telefoon vergelijken met een hele andere (N95) welke niet alleen een symbian telefoon is, maar ook ander merk en belangrijker: andere prijsklasse.
Verder, iemand al iets gehoord over een nieuwe firmware? Is alweer tijdje geleden dat er 1 is uitgekomen. Ik hoop namelijk op wat toevoegen
)
Afgezien van het feit dat ik nog geen enkele bug of vastloper ben tegengekomen terwijl ik de mob dagelijks goed gebruik (zeker weten dat je laatste firmware hebt?), ga je de telefoon vergelijken met een hele andere (N95) welke niet alleen een symbian telefoon is, maar ook ander merk en belangrijker: andere prijsklasse.
Verder, iemand al iets gehoord over een nieuwe firmware? Is alweer tijdje geleden dat er 1 is uitgekomen. Ik hoop namelijk op wat toevoegen
Niemand weet dus hoe je een memorystick moet formatteren met de w850??
jawel hoor, net geprobeerd en meteen raak. doe het volgende:
menu > multimedia galerij > 'meer' > geheugenstatus > memorystick > 'meer' > M.S. formatteren > 'ja'
en voila, je hebt een leeg geheugenblokje
menu > multimedia galerij > 'meer' > geheugenstatus > memorystick > 'meer' > M.S. formatteren > 'ja'
Thnx! Ik wist niet dat je bij geheugenstatus door kon klikken, had al wel een beetje in de richting gekeken maarja kan em nu iig weer ff lekker volpompen met muziekTranceSetter schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:58:
jawel hoor, net geprobeerd en meteen raak. doe het volgende:
Tja niet iedereen heeft zoveel geluk ? Ik ben niet zo kritisch als vele anderen, maar na 600 euro uitgegeven te hebben aan 2 telefoons die beide samen binnen 6 maanden al serieus problemen vertonen zelfs met juist gebruik van het toestel: ho maar. Zoals ik al zei: de telefoon op zich is tot veel meer in staat en als ik zie wat de concurrentie heeft voor dezelfde prijs, dan vraag ik me af waarom ik zoveel geld heb uitgegeven.djmantri schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:13:
Ik ook niet, snap niet wat jullie hier allemaal lopen te flamen zeg?
Verwijderd
Wanneer ik de sony ericsson HBH-DS970 gebruik in combinatie met de W850i , werkt de equaliser niet, zo ook niet de bas de megabas de treble verhoging en de wide stereo instellingen.
Heeft iemand dezelfde ervaring..?
Hm, ik zou zeggen software updaten? ik denk dat de drivers dat ding niet helemaal ondersteunen.
Weet ook niet zeker of die mogelijkheid alleen bij een headset is die direct op het toestel is aangesloten, dit speeltje werkt via bluetooth...
Leuk ding trouwens
Weet ook niet zeker of die mogelijkheid alleen bij een headset is die direct op het toestel is aangesloten, dit speeltje werkt via bluetooth...
Leuk ding trouwens
Klopt... ik merk ook geen verschil... Ik heb wel de laatste update op m'n W850 staan iig.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 23:50:
Wanneer ik de sony ericsson HBH-DS970 gebruik in combinatie met de W850i , werkt de equaliser niet, zo ook niet de bas de megabas de treble verhoging en de wide stereo instellingen.
[ Voor 6% gewijzigd door ChrisM op 17-04-2007 12:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]()