Dan gaan we dat maar eens doen, het is inderdaad al een maand of 6 geleden dat ik de firmware voor het laatste heb upgedate thnx :-)
Grote kans dat er geen nieuwe voor uit is gekomen hoor (of je moet er net een week of 2 ofzo naast hebben gezeten). Met de nieuwe updater die (eindelijk) ook op vista werkt, heb ik nog geen nieuwe firmware gezien, en dat updaten van mij is toch al redelijk lang geleden. Jammer dat ze de ontwikkeling gewoon stop hebben gezet.
Wat trouwens wel fijn is (en wat ik de laatste tijd veel gebruik), is dat de radio erg goed werkt. Oke, je hebt sommige zenders die niet zo geweldig werken, maar dat doen ze in de auto ook niet, nee de meeste zenders (3fm, 538, SlamFM maar ook XFM werken gewoon prima). Ik merk dat ik al een tijdje geen nieuwe muziek meer op mn telefoon heb gezet omdat ik gewoon naar de radio luister.
Zijn er trouwens nog leuke spellen uitgekomen de laatste tijd (dus echte aanraders met een cijfer van 9 of hoger?)
Wat trouwens wel fijn is (en wat ik de laatste tijd veel gebruik), is dat de radio erg goed werkt. Oke, je hebt sommige zenders die niet zo geweldig werken, maar dat doen ze in de auto ook niet, nee de meeste zenders (3fm, 538, SlamFM maar ook XFM werken gewoon prima). Ik merk dat ik al een tijdje geen nieuwe muziek meer op mn telefoon heb gezet omdat ik gewoon naar de radio luister.
Zijn er trouwens nog leuke spellen uitgekomen de laatste tijd (dus echte aanraders met een cijfer van 9 of hoger?)
Nee inderdaad, geen verandering...firmware was al de nieuwste en het vooruitspoelen doet het nog steeds niet 
Maarja wie weet heb ik een verouderde verrsie ofzo
ik was immers een van de allereerste die een W850i had
Maarja wie weet heb ik een verouderde verrsie ofzo
en alweer heb ik een reden meer op up te graden naar de w960i haha
Zelf gebruik ik http://vixy.net/ om youtube filmpjes te converteren... werkt prima vind ik 
********************************************************************************************
Dit topic mag dicht btw....nieuwe opening:
Het SonyEricsson W850i topic - Deel 3
********************************************************************************************
Dit topic mag dicht btw....nieuwe opening:
Het SonyEricsson W850i topic - Deel 3
[ Voor 59% gewijzigd door vanpeltje op 22-10-2007 20:19 ]
vanpeltje
Naja, wat moet ik hier nog een toevoegen anders dan een slotje
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.
![]()