Ik wil graag dat het probleem rond play now wordt opgelost. Heel veel 400 / 500 fouten.
Jawel. Daarom heb ik hem daarna maar zelf opengemaakt en een plakbandje op het kiertje gedaan. Sindsdien geen nieuwe stof erbij gehad.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:06:
[...]
Krijg je dan niet weer nieuw stof eronder?
Cool, nu heb ik eindelijk een goede reden om hem open te halen.MarcoC schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:13:
[...]
Jawel. Daarom heb ik hem daarna maar zelf opengemaakt en een plakbandje op het kiertje gedaan. Sindsdien geen nieuwe stof erbij gehad.
IVM garantie en dat soort dingen leek het me niet wijs. Maar als je
na de reperatie weer kans heb op hetzelfde probleem, ga ik het zelf wel doen.
Ik neem aan dat het niet al te moeilijk is? of is het chineesje dat erin zit extreem breekbaar daar binnen?
Al met al denk ik dat je deze handeling niet te vaak moet verrichten.
Je kunt de plastic knopjes boven je scherm met een dun schroevendraaiertje loswippen.
Dit zat bij mij "vast" met lijm. Daarna kun je heel voorzichtig het glaasje loswippen zodat je
bij je schermpje kan om het schoon te maken.
Dit zit vast met een plakstripje.
Ik heb na het schoonmaken het opnieuw vastgelijmd met 1 sec. lijm.
Het opnieuw terug zetten van de knopjes is denk ik nog het meest irritante.
maar mijn schermpje is weer prachtig mooi :D:D en ik hoop dat dat nu zo blijft ..
http://www.formymobile.co.uk/Dismantle/w850disassembly.htm
[ Voor 8% gewijzigd door MarcoC op 23-02-2007 18:48 ]
Volgens het HI forum wordt eind volgende week een oplossing verwacht voor het probleem van het niet kunnen gebruiken van de flash menu's...
http://www.hi.nl/web/show...0cf4d485f0d0b&topic=276.0
Verwijderd
Misschien, als je een ingenieuze oplossing bedacht hebt. Maar ik zou er niet teveel van verwachten.Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:51:
als je w850i uit elkaar schroeft kun je dan ook wat doen aan de speling op het schuifmechanisme?
Dit werkt sinds gisteravond dus niet meer. Fokking irritant, aangezien ik hem nu alleen op toetsenblokkering kan zetten d.m.v. de power-knop in te drukken en dan 'toetenblokkering aan' selecteren.
Meer mensen die deze bug of iets hebben gehad? Ik kan me niet voorstellen dat het toestel zelf stuk is aangezien hij van het één op andere moment niet deed (niet laten vallen of iets).
Ik heb overigens al een master-reset gedaan etcetera, helpt allemaal niet.
Reperatie bij t-mobile = 4 weken mobiel kwijt en geen vervangingstoestel??
Handig
Kan ik de firmware ofzeauh opnieuwe installeren of iets?
Staat dat niet uit?
Vanmiddag sprong hij echt continu, uit zich zelf, liggend op me bureau, van toestenblokkering aan en weer toetsenblokkering uit...
Later op de dag kreeg ik een smsje, en sindsdien doet hij het weer goed
Dan heb jij nog oudere firmware, en dat PlayNow probleem heb ik ook. Misschien een domme vraag... WTF is dat PlayNow precies?Maeslant schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:49:
Volgens mij werkte Tv-kijken al even. Heb gister live nederland 2 zitten kijken.
Ik wil graag dat het probleem rond play now wordt opgelost. Heel veel 400 / 500 fouten.
Verwijderd
Daar kan je muziek en spellen enzo kopen.Jermaine schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:38:
[...]
Dan heb jij nog oudere firmware, en dat PlayNow probleem heb ik ook. Misschien een domme vraag... WTF is dat PlayNow precies?
Waar het voor de rest goed voor is weet ik ook niet...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 21:10 ]
Misschien hebben anderen er nog een keer iets aan.
Verwijderd
Verwijderd
bagger, want ik lees berichten van eerdere orange gebruikers die dat nog niet hebben, of lees ik dat verkeerd?Roko schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:43:
Dan is'ie zeker branded
Maarja, heb net ook al de nieuwste firmware update gedraaid (ik dacht, ff proberen) maar nogsteeds hetzelfde. Helaas!
Denk het wel, vriendin van mij heeft de W850i via Orange en het menu blijft ook hetzelfde als ze van theme wisselt...Roko schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:43:
Dan is'ie zeker branded
Beetje jammer dat ze dat zelfs uit de firmware gesloopt hebben
[edit] lees net ook dat het een firmware bug kan zijn, kon ook al niet echt bedenken wat voor voordeel Orange zou hebben bij het weglaten van flashmenu's
[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Killalot op 03-03-2007 23:24 ]
Verwijderd
En weet iemand of je dat je niet in kan zoomen in normale modus op een of andere manier uit kan zetten?
En wat is de laatste Software versie?
Ik heb CXC1250200 R1ED001 060831 is dat de laatste?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 13:11 ]
* De walkman software en filebrowser kan niet overweg met een VBR MP3 van 1 uur en 7 minuten, tijdens het afspelen staat er geen tijd bij omdat er maar 4 cijfers voor het aantal minuten zijn en in de filebrowser geeft hij aan dat de MP3 meer dan 2 uur lang is..
* Als de accu (en sim) zijn verwijderd is de telefoon ook zn eigengemaakte shortcuts kwijt.
* Door de nieuwe firmware krijg je een videopreview in thumbnail modus maar met een groot filmpje (meer dan +/-10MB) blijft de foon hangen en reboot na 20 seconden, meerdere mensen op Esato hebben dit ook.
(vind de bovenste 2 foutjes wel slordig want de W800 had dat zelfs niet
De nieuwe skins krijg je alleen door je firmware te upgraden, je 2de vraag snap ik niet echtVerwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:07:
Ik had laatst geloof ik ergens gelezen dat er verschillende "themes" voor de Mp3 Speler zijn,is dat zo?
En weet iemand of je dat je niet in kan zoomen in normale modus op een of andere manier uit kan zetten?
En wat is de laatste Software versie?
Ik heb CXC1250200 R1ED001 060831 is dat de laatste?
De laatste firmware is: R1GB001
Hier staat een vertaalde changelog: http://babelfish.altavist...irmwares.php%3Fphone%3D77
[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Killalot op 04-03-2007 13:46 ]
Verwijderd
"En weet iemand of je dat je niet in kan zoomen in normale modus op een of andere manier uit kan zetten?"
jij bedoelt dat je niet op fotos kan zoomen als je ze opent, maar pas nadat je "liggend" beeld doet? Naar mijn weten is dat gewoon niet mogelijk.
Verwijderd
Tijdens mn vakantie in Oostenrijk gaf mn w850i met Orange UTMS kaart dagelijks wel een aantal keer "inactieve sim" aan. Uit en aan zetten, en het was weer goed. In Nederland heb ik het niet meer gehad. Iemand anders wel eens iets soortgelijks gehad?
Ik zal dus ook wel een branded krijgen maar we zien wel.
De vrouw aan de telefoon van T-mobile kon alleen niet vinden of er memory bij de telefoon werd geleverd.
Dus abonneeverlenger (bij T-mobile of ergens anders), krijg je een Pru duo memorystick bij je foon als je verlengd?
Verwijderd
Voor hoever ik weet is het inderdaad gebruikelijk dat je er een 1gb memorystick bij krijgt. Had ik in iedergeval wel bij mijn w880i bij orange. Staat ook in de topicstart vermeld overigens, dat het er standaard bij zit, dus je kan er vanuit gaan dat jij hem er ook bij krijgt-Pjotrski- schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:27:
Ik heb zojuist mijn contractverlenging doorgegeven bij T-mobile en voor de W850i gekozen.
Ik zal dus ook wel een branded krijgen maar we zien wel.
De vrouw aan de telefoon van T-mobile kon alleen niet vinden of er memory bij de telefoon werd geleverd.
Dus abonneeverlenger (bij T-mobile of ergens anders), krijg je een Pru duo memorystick bij je foon als je verlengd?
Ook al via je foon opnieuw geformatteerd?XQB schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:11:
ik heb een hele rare bug, sinds ik gister de ms stick eruit heb getrokken, en toen weer erin, krijg ik nu steeds de fout melding bij games en aplicationions, Operation Failed. en ik kan nu ook nix meer installeren op dat ding, hard reset heb ik ook al geprobeerd
(wel eerst ff je data eraf halen natuurlijk
ja, ik alles al geprobeerd maar niks werkt, master reset in de foon, ms kaartje in en eruit, sim eruit, ik ga hem nu ff proberen opnieuw te flashen.Sir_Killalot schreef op maandag 05 maart 2007 @ 14:13:
[...]
Ook al via je foon opnieuw geformatteerd?
(wel eerst ff je data eraf halen natuurlijk)
edit:
ik heb zojuist opnieuw laten flashen, maar het helpt niks, ik probeer even een email te sturen naar SE zelf, als er toch iemand een oplossing heeft, laat het mij aub dan weten
[ Voor 20% gewijzigd door XQB op 05-03-2007 21:56 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:21:
Misschien wisten de meesten van jullie dit al lang, maar als je tijdens het afspelen van muziek je telefoon dicht slidet, cq op toetsenblokkering hebt, kun je door de volumeknop lang in te drukken van nummer switchen. Ik kwam er namelijk net achter.
Dat van aigle wist ik al, is idd wel handig.salgera schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:32:
[...]
... en hoe kun je dan vooruitspoelen binnen een nummer?
Verwijderd
zo zijn er wel meer dingen waar ik pas na een tijdje achter kwam. Zo stond ik stom verbaasd te kijken toen er bij mijn derde sms-je automatisch "robin" kwam na het woordje "groeten". Echt vet, dat automatisch aanvullen.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:21:
Misschien wisten de meesten van jullie dit al lang, maar als je tijdens het afspelen van muziek je telefoon dicht slidet, cq op toetsenblokkering hebt, kun je door de volumeknop lang in te drukken van nummer switchen. Ik kwam er namelijk net achter.
Dat klopt ook wel dat je daar pas later achter komt... hij moet namelijk eerst wat gegevens hebben, waarmee hij automatisch kan aanvullen. (Hij kijkt gewoon naar wat je vorige keren na dat woord hebt getypt en wat je het vaakst typt, dat stelt hij voor.) Hij houdt, volgens mij, ook aparte "databases" bij voor verschillende talen. Maar het is wel grappig om te zien hoe vaak dat ding het goed heeft!Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:36:
[...]
zo zijn er wel meer dingen waar ik pas na een tijdje achter kwam. Zo stond ik stom verbaasd te kijken toen er bij mijn derde sms-je automatisch "robin" kwam na het woordje "groeten". Echt vet, dat automatisch aanvullen.
SonyEricsson richt zich op een brede markt. Er is keuze voor hele simpele modellen die alleen de basisfunctie's bieden tot modellen waarmee men een uitgebreide MP3 speler of een Smartphone op zak heeft.
De verschillende klasse's worden aangeven met een Letter.
-J-serie zijn de basis telefoons zoals de J100 of de J230
-K-serie zijn de zakelijke toestellen zoals de K800i of de K310i
-W-serie zijn de Walkmanphone's zoals de W810i of de W300i
-Z-serie zijn de zogenaamde Clampshell telefoons als de Z530i en de Z610i
-P-serie zijn de Smartphone's zoals de P990i en de P910i
-M-serie zijn de internet telefoons zoals de M600i
-V-serie zijn bestaande modellen die vaak met een andere behuizing en andere software speciaal voor Vodafone geproduceerd worden zoals de V610i en de V800i.
Er is ook een D750i uitgebracht speciaal voor T-mobile klanten.
De S-serie heeft alleen de S700i voortgebracht...een toestel met een draaibaar frontje.
vanpeltje
Stomme vraag waarschijnlijk, maar heb je niet toevallig een vette vinger op je geheugenkaart gezet bij het verwijderen? Misschien dat schoonmaken jouw probleem oplost.XQB schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:11:
ik heb een hele rare bug, sinds ik gister de ms stick eruit heb getrokken, en toen weer erin, krijg ik nu steeds de fout melding bij games en aplicationions, Operation Failed. en ik kan nu ook nix meer installeren op dat ding, hard reset heb ik ook al geprobeerd
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik dacht dat de K-serie vooral was met de camera functionaliteit? Cybershot toestellen...?vanpeltje schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:47:
De verschillende klasse's worden aangeven met een Letter.
-J-serie zijn de basis telefoons zoals de J100 of de J230
-K-serie zijn de zakelijke toestellen zoals de K800i of de K310i
-W-serie zijn de Walkmanphone's zoals de W810i of de W300i
-Z-serie zijn de zogenaamde Clampshell telefoons als de Z530i en de Z610i
-P-serie zijn de Smartphone's zoals de P990i en de P910i
-M-serie zijn de internet telefoons zoals de M600i
-V-serie zijn bestaande modellen die vaak met een andere behuizing en andere software speciaal voor Vodafone geproduceerd worden zoals de V610i en de V800i.
Er is ook een D750i uitgebracht speciaal voor T-mobile klanten.
De S-serie heeft alleen de S700i voortgebracht...een toestel met een draaibaar frontje.
Verwijderd
maarr hoe kan je internetten op je mobiel met de internetaansluiting van je pc?????
wel handig voor ringtones applicaties enzz.
mzzzl
kijk eens op :Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:38:
![]()
![]()
Heb um ook vet mooi ding licht effecten cool
maarr hoe kan je internetten op je mobiel met de internetaansluiting van je pc?????
wel handig voor ringtones applicaties enzz.
mzzzl
handleiding instellen breedband internet via bluetouth
Verwijderd
Verwijderd
tjah, als je misschien wat uitgebreider verteld waar het verkeerd gaat, kunnen ze je hier misschien helpen, maar met zon vage omschrijving kan ik niksVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:08:
Ja heb ik al op gekeken dan instal ik het maar dan vraagt ie omdat java en moet je en bestandje selecteren daar kom ik niej uit
Trouwens, als het jou alleen gaat om ringtones dan kan je die bijv, ook met je pc downloaden en vervolgens ook met je kabel naar je telefoon overzetten, net zo makkelijk!
Verwijderd
Verwijderd
Hallo,XQB schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:42:
[...]
ja, ik alles al geprobeerd maar niks werkt, master reset in de foon, ms kaartje in en eruit, sim eruit, ik ga hem nu ff proberen opnieuw te flashen.
edit:
ik heb zojuist opnieuw laten flashen, maar het helpt niks, ik probeer even een email te sturen naar SE zelf, als er toch iemand een oplossing heeft, laat het mij aub dan weten
kijk via windows explorer op je memorystickduo kaartje (zorg ervoor dat je ook de hidden mappen kunt zien). Je zult dan een mapje zien genaamd "system" dubbelklip hierop en open hem zo. Kijk nu in het mapje "ams" als het goed is zie je daar bestandjes staan van de applicaties ,spelletjes en plaatjes themas e.d. zo niet heb je een probleem en moet je zorgen dat je deze bestanden alsnog erin kopieert. Anders helaas. Ik had dezelfde melding namelijk nadat ik mijn 512 kaartje naar een 1 gig kaartje had gekopieerd maar hij deze bestanden niet had meegekopieerd. Bij mij werkte alles weer daarna. Daar moet je het ergens zoeken en niet gelijk flashen of zo...... Is wel erg extreem.. Wellicht is het al opgelost anders voor de volgende keer een tip of wellicht lost het je probleem op. Nog een tip maak altijd een backupje van je memorycard! Kun je alles weer veilig terugzetten als er wat misgaat zoals nu.
succes en groet,
Harald
Verwijderd
Ik ben nieuwe hier.
Ik heb nu ook een w850i , bevalt me zeer goed.
VRAAG1 : Maar ik heb een probleem , ik heb er ooit spelletjes op gezet via datakabel en ik wou ze laats wissen maar da kan ik dus niet , nu staat er voor elk spel een memorystickje met een sleuteltje eronder met een rode streep erdoor , en als ik ze wil wissen zeg ie bewerking mislukt en alle spelletjes staan er nu ook dubbel in en kan ze ook niet meer opstarten.
Heb ze al via de computer proberen te verwijderen maar dat wil ook niet , heb ook al een master reset gedaan , werkt ook al niet.
Hoe krijg ik deze games eraf ?
VRAAG 2 : Links bovenin mijn scherm staat een blauw met wit logotje naast mijn bereik status.
Wat betekent dit logo ? en kan ik dat weg krijgen ?
Alvast bedankt.
Groeten
Antwoord 1: heb ik ook eens gehad. Na het uit- en weer aanzetten van m'n telefoon ging het weer goed...Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:51:
hey mensen.
Ik ben nieuwe hier.
Ik heb nu ook een w850i , bevalt me zeer goed.
VRAAG1 : Maar ik heb een probleem , ik heb er ooit spelletjes op gezet via datakabel en ik wou ze laats wissen maar da kan ik dus niet , nu staat er voor elk spel een memorystickje met een sleuteltje eronder met een rode streep erdoor , en als ik ze wil wissen zeg ie bewerking mislukt en alle spelletjes staan er nu ook dubbel in en kan ze ook niet meer opstarten.
Heb ze al via de computer proberen te verwijderen maar dat wil ook niet , heb ook al een master reset gedaan , werkt ook al niet.
Hoe krijg ik deze games eraf ?
VRAAG 2 : Links bovenin mijn scherm staat een blauw met wit logotje naast mijn bereik status.
Wat betekent dit logo ? en kan ik dat weg krijgen ?
Alvast bedankt.
Groeten
Antwoord 2: Dat logo'tje betekent dat je UMTS ontvangst hebt.
Verwijderd
Ik wil ds mijn firmware updaten ,
Voor de eerste keer dus moet ik eerst een of ander prog op mijn computer zetten anders herkent hij de telefoon niet als ie uit staat of zoiets.
Heb er dus de cd ingedaan en dan installeert ie die software wel , maar nu blijkt dat wat ik er op moet hebben , niet eens op die cd staat , wie weet waar ik dat vandaan kan halen ?
Hij zegt iets van ''SEMC USB FLASH''
mazzels
Verwijderd
Go SE !
ik krijg de zelfde fout melding, ook als ik geheugen kaartje eruit haal, en hem zonder kaartje gebruik, muziek, foto, video werkt allemaal nog wel, alleen games en aplications niet meer, en het opnieuw flashen van de foon helpt ook niet, en SE helpdesk raad mij aan om hem te flashen, als het niet helpt laten reparerenBillSpaarbank schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:08:
[...]
Stomme vraag waarschijnlijk, maar heb je niet toevallig een vette vinger op je geheugenkaart gezet bij het verwijderen? Misschien dat schoonmaken jouw probleem oplost.
bedankt voor je hulp, ik deze bestanden nog wel, maar het probleem is, ik kan de map games, en aplications niet meer in, ook zonder ms kaartje, dus het ligt hem denk ik in de foon, want zonder kaartje zou je inprincipe de standaart games ook kunnen spelen, en bij mij, kan ik er gewoon niet meer in, ook java games/software kan ik niet meer installeren, ik heb alles al geprobeert maar niks helpt, ik zit nu in engeland, dus ik kan ook niet zo ff naar de SE service pointVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 00:50:
[...]
Hallo,
kijk via windows explorer op je memorystickduo kaartje (zorg ervoor dat je ook de hidden mappen kunt zien). Je zult dan een mapje zien genaamd "system" dubbelklip hierop en open hem zo. Kijk nu in het mapje "ams" als het goed is zie je daar bestandjes staan van de applicaties ,spelletjes en plaatjes themas e.d. zo niet heb je een probleem en moet je zorgen dat je deze bestanden alsnog erin kopieert. Anders helaas. Ik had dezelfde melding namelijk nadat ik mijn 512 kaartje naar een 1 gig kaartje had gekopieerd maar hij deze bestanden niet had meegekopieerd. Bij mij werkte alles weer daarna. Daar moet je het ergens zoeken en niet gelijk flashen of zo...... Is wel erg extreem.. Wellicht is het al opgelost anders voor de volgende keer een tip of wellicht lost het je probleem op. Nog een tip maak altijd een backupje van je memorycard! Kun je alles weer veilig terugzetten als er wat misgaat zoals nu.
succes en groet,
Harald
of kan jij mss een kopie AMS maken voor mij, ook de standaart themes ben ik kwijt.
Verwijderd
Waarom levert SonyEricsson Sandisk kaartjes bij de W850i, en geen Sony kaartje? Iemand een idee?
Nee, sandisk kaartjes krijg je bij elk toestel. Of je hem nou los koopt of met abbo van welke provider dan ook, je krijgt altijd sandisk kaartjes. Reden: geen idee? Zal wel een een of andere overeenkomst zijn.tiguan schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:30:
Het is een actie van KPN toch? Niet van SE zelf. Sandisk kaartjes zijn goedkoper.
Verwijderd
XQB schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:05:
[...]
bedankt voor je hulp, ik deze bestanden nog wel, maar het probleem is, ik kan de map games, en aplications niet meer in, ook zonder ms kaartje, dus het ligt hem denk ik in de foon, want zonder kaartje zou je inprincipe de standaart games ook kunnen spelen, en bij mij, kan ik er gewoon niet meer in, ook java games/software kan ik niet meer installeren, ik heb alles al geprobeert maar niks helpt, ik zit nu in engeland, dus ik kan ook niet zo ff naar de SE service point.
of kan jij mss een kopie AMS maken voor mij, ook de standaart themes ben ik kwijt.
egt toppie. kan je hem dan naar baowow15athotmail.com mailen, en kan je ook de standaard flash themes naar mij sturen, alvast bedanktVerwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 21:53:
Ik kan er wel eentje maken en hem je mailen, we kunnen het allicht proberen. Alleen staan er dan bestanden in die jij niet allemaal hebt mar ja kun je zelf ook aanpassen. Maak wel een kopie voor je geheugenkaartje dan. Voor op je gsm moet ik nog ff uitpluizen. Klinkt als een vervelend probleem idd.
[...]
Yessss, en die van mij is ook eindelijk binnen!Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:37:
Jah hor ! Op de laatste dag van januari mijn mds-60 speakerset-bon de deur uitgedaan, en vanmiddag kom ik thuis .. staat er zon prachtig pakket op tafel![]()
Go SE !![]()
Verwijderd
Inderdaad niets op aan te merken..salgera schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 22:32:
[...]
Yessss, en die van mij is ook eindelijk binnen!Komt trouwens prima kwaliteit uit die kleine boxjes.
toestel is 2 maanden oud via marktplaats
Misschien UMTS aanstaan? Maar dan is 8 uurtjes nog steeds wel erg kort, zit er wel een originele batterij in?nnndoh schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:39:
zijn er ook sterkerder batterijen te koop.?, ik vind 8 uurtjes wel erg snel.( standby, geen gebel)
toestel is 2 maanden oud via marktplaats
en er zit een standaard sony ericcson batterij in
van diegene op marktplaats hoor ik nog vandeweek de doos met boekje cdrom en aankoopbon te krijgen.
maaar als zij zelf het simlock vrij heeft gemaakt, heb ik natuurlijk geen recht op garantie meer eventueel
edit: heb hem langer dan normaal opgeladen de afgelopen dag en nacht, maar het ziet er nu naar uit dat ie het langer blijft doen dan 8 uren, hij geeft na 7 uur nog vol aan
maar toch vind ik jammer dat de telefoon niet aangeeft wanneer de batterij vol is wanneer je hem oplaad
[ Voor 67% gewijzigd door nnndoh op 11-03-2007 20:35 ]
ik weet van de mogelijkheid meer en dan resolutie, maar ik bedoel dat de game zelf full screen wordt.
zonder die rand er om heen
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Verwijderd
Als verlenging van mijn kpn-imode-abo heb ik toch voor de W850i gekozen en deze via kpn.com besteld. Welliswaar geen imode toestel, maar wel een zeer goede combi tussen walkman en fototoestel. (heb nu de Mitsubishi M430i).
ter info voor zij die ook via kpn.com dit toestel (willen) bestellen:
heb op donderdag 1 maart besteld.
order is maandag 5 maart in behandeling gegaan
op 6 maart en vandaag weer gebeld:
toestellen zijn nu niet leverbaar bij kpn.com, er komt woensdag 14-3 een zending binnen en dan "zou ik binnen enkele dagen daarna het toestel moeten ontvangen"
Verwijderd
heb er een sony kaartje bijgekregen....via telfordSnirpo schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:58:
[...]
Nee, sandisk kaartjes krijg je bij elk toestel. Of je hem nou los koopt of met abbo van welke provider dan ook, je krijgt altijd sandisk kaartjes. Reden: geen idee? Zal wel een een of andere overeenkomst zijn.
al zal er weinig verschil in die kaartjes zitten
Verwijderd
Dat ligt aan de game zelf.zaander schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:36:
weet iemand of het mogelijk is om de scherm grote van gedlde games aan te passen.
ik weet van de mogelijkheid meer en dan resolutie, maar ik bedoel dat de game zelf full screen wordt.
zonder die rand er om heen
Als de game ontwikkeld is voor een kleiner scherm en niet kan scalen dan zal hij niet full screen gespeeld kunnen worden.
Verwijderd
ook dat schermpje minimaliseren
Nee, ik heb hetzelfde probleem. Sinds mijn Orange UMTS is geactiveerd, is de batterij soms bijzonder snel leeg (< 8 uur). Ik heb het vermoeden dat het toestel de UMTS / internet-verbinding zo nu en dan niet (goed) afsluit waardoor de batterij wordt leeggeslurpt.Snirpo schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:09:
[...]
Misschien UMTS aanstaan? Maar dan is 8 uurtjes nog steeds wel erg kort, zit er wel een originele batterij in?
In het normale geval kan ik ongeveer een halve week met een volle batterij.
Wat mij ook is opgevallen dat de digitale TV van Orange sterk verbeterd is. Je kunt nu echt prima TV kijken op je w850i. Helaas is het gratis aanbod aan het einde van deze maand afgelopen...
Naar mijn weten zijn die namelijk beter en zuiniger dan sony's eigen kaartjes.
Weet iemand waar ik nieuwe dopjes vandaan kan halen?
Ik heb het dan niet over een heel nieuw setje dopjes, maar alleen om de
rubbertjes die eromheen zitten. Ik heb het kleine formaatje verloren.
Maar bij de tfortelecom weten ze niks, diverse elektrozaken kunnen me
ook niet verder helpen, en sony verwijst me door naar een lijst met adressen die het
ook niet allemaal weten..
iemand ervaring mee?
Ik gebruik de medium grootte, k wil je best mijn setje kleine sturen, stuur je mij jouw mediums? Dingetjes kunnen gewoon in een gewone enveloppe denk ik?wallie-s schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:28:
ook niet verder helpen, en sony verwijst me door naar een lijst met adressen die het
iemand ervaring mee?
Staan op e-bay witte behuizingen maar volgens mij zitten daar geen witte toetsen bij..

Zwart en oranje gaat mooi samen
Mailtje naar Sony Ericsson sturen met een verzoek om nieuwe rubberen dopjes, ze sturen je zo nieuwe toe!wallie-s schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:28:
Dat er sandisk kaartjes inzitten vindt ik niet zo heel erg.
Naar mijn weten zijn die namelijk beter en zuiniger dan sony's eigen kaartjes.
iemand ervaring mee?
Nou ach ik hou van afwisseling, als dit frontje dan beschadigd is oid kan ik die witte erop zetten.jap85 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:25:
Je wil toch geen lelijke witte ipodhype behuizing voor je mooie stijlvolle zwarte w850??
Daarnaats heb ik de witte in het echt gezien en dat heeft ook echt wel iets
Er zijn op e-bay iig volledige covers te vinden, alleen de toetsjes ontbreken daar volgens mij bij (en alles wit met zwarte toetsen lijkt me niet zo mooi
Ik zou het echt niet doen, deze buhuizingen zijn vaak van stukken mindere kwaliteit! En het is een k*twerkje.. (uit ervaring met W800).d0s schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:45:
Iemand al ervaring met de behuizing vervangen ?
Staan op e-bay witte behuizingen maar volgens mij zitten daar geen witte toetsen bij..
Ik probeerde net mijn nieuwe W850i te updaten via de service van sony ericsson, maar helaas, hij herkent de drivers niet. Hij installeert ze niet, en kan dus niet updaten.
Iemand die weet hoe ik dit kan omzeilen?
Als ik naar fotomodus wil gaan (via menu of zilveren knopje), dan geeft ie dit bericht:
"Er wordt een andere applicatie uitgevoerd. Sluit deze en start de camera."
Het enige dat ik dan kan doen is OK gaan en hij gaat terug. Heb mijn foon al aan en uit gezet, de batterij eruit gehaald... Waarschijnlijk zal een master reset het oplossen maar dan ben ik mijn GPRS/WAP settings, bookmarks en al die meuk kwijt. Is er een manier om die te backuppen ?
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Verwijderd
Idd belachelijk, mn vorige K750i kon dat wel. Echt slecht dat ze moedwillig functies eruit halen om onderscheid tussen de W en K serie te creeren..Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 18:13:
Dat kan helaas niet. Je kunt alleen gebruik maken van de zoomfunctie in een lagere resolutie. Belachelijk maar waar.
[ Voor 60% gewijzigd door MarcoC op 15-03-2007 19:13 ]
Heb je helemaal gelijk in, maar dat je alleen kunt zoomen op vga-niveau...MarcoC schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:12:
Wat heb je nou aan zoomen? Het enige wat je doet is hetzelfde detail over een groter oppervlak uitsmeren.
Het is niet dat ik veel foto's ermee zal maken, maar gewoon het feit dat je in de beste opname-mode niet de functies hebt als in de slechtste mode...
Dus? Als je vanaf een grotere afstand alleen een bepaald object of persoon erop wilt hebben oid is het toch wel handig. En aangezien het er bij oudere toestellen wel in zat is het gewoon idioot dat het met deze niet kan, ongeacht of je het wel of niet nodig hebt.MarcoC schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:12:
Wat heb je nou aan zoomen? Het enige wat je doet is hetzelfde detail over een groter oppervlak uitsmeren.
Verwijderd
Ik denk dat SE gedacht heeft dat het in feite in misleidende feature was, aangezien het ingezoomde gebid niet 2mp was, altijd was/is alleen het origineel zonder inzomen 2mp.
De optie die dus niet meer werkt is het automatisch aanpassen van de mp bij inzomen. Dat is eigenlijk wel jammer, maar zoals MarcoC al schreef : je werd eigenlijk misleid. De kwaliteit is hetzelfde als wanneer je dezelfde (niet ingezoomde) foto later bijknipt op je compu.
Voordeel is dat je op je compu meer tijd heb om meerdere gebieden "alleen erop te zetten"
vanpeltje
En dat de bouwkwaliteit van de telefoon zwaar ondermaats is. Gisteren speelde ik ff met de K800i van een vriend van me, die voelt echt 10x degelijker aanvanpeltje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:42:
ik vind het juist gaar dat ze die autofocus hebben weggehaald :(!...
Mwoah, die hele camera is gewoon extreem slecht. De meeste 1,3MP cams van 2 jaar geleden zijn nog beter. Alleen bij heel veel licht is het nog wat, maar als je ook maar iets minder licht hebt is het extreem bagger.vanpeltje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:42:
ik vind het juist gaar dat ze die autofocus hebben weggehaald :(!...
nu zit ik met paar vragen over de telefoon
waarvoor dienen die gekke knopjes boven je scherm.. behalve als je helemaal terug bent om fotos te kijken?
en het lampje ding bovenop je telefoon waar dat voor dient?
maar echt een perfect ding;)
vind de flash menus leuk maar dat getril niet zo iemand daar een oplossing voor?
nog een weetje voor mensen er zit een rood lampje onder je uit knopje of zo iets...
Een papiertje onder het batterij klepje doet wonderen...MarcoC schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:04:
[...]
En dat de bouwkwaliteit van de telefoon zwaar ondermaats is. Gisteren speelde ik ff met de K800i van een vriend van me, die voelt echt 10x degelijker aan. Bij mij kraakt alles aan dat ding als je hem aanraakt.
Maar niet te dik want dan krijg je hem bijna niet meer open
Verwijderd
Verrek zon papiertje doet wonderen, thnx !Chaser2600 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:14:
[...]
Een papiertje onder het batterij klepje doet wonderen...
Maar niet te dik want dan krijg je hem bijna niet meer open
[ Voor 95% gewijzigd door d0s op 16-03-2007 23:12 ]
Verwijderd
Titel: Saxo Mix
Artiest: DJ MauricioE DJ Dudu
Album: Freqüênia M
Als iemand dit nr kent laat het dan even weten aub, of als je een soortgelijke ervaring met trackID hebt. Want de bekendste nummers zullen wel kloppen in de database, maar ik heb trackID alleen nodig als ik een nummer niet ken en zo heb je er dus weinig aan.
EDIT: TrackID hoort bij gracenote heb ik gezien, bij gracenote.com kun je zoeken en toen vond k hem wel, omdat die zoekt in dezelfde database als bij trackID. Verder nog iets gevonden
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 11:39 ]
Ik was gisteren dus ook in een discotheek, maar kon de trackID functie niet vinden. Waar kan ik die ergens vinden?Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:10:
Ik was gister in een discotheek en ik hoorde een vet nr, toen heb ik dat met trackID opgespoort. Maar op internet kan ik helemaal nergens iets vinden van het nr. Kan het dat het niet bestaat en dat dit een fout is van trackID?
Titel: Saxo Mix
Artiest: DJ MauricioE DJ Dudu
Album: Freqüênia M
Als iemand dit nr kent laat het dan even weten aub, of als je een soortgelijke ervaring met trackID hebt. Want de bekendste nummers zullen wel kloppen in de database, maar ik heb trackID alleen nodig als ik een nummer niet ken en zo heb je er dus weinig aan.
EDIT: TrackID hoort bij gracenote heb ik gezien, bij gracenote.com kun je zoeken en toen vond k hem wel, omdat die zoekt in dezelfde database als bij trackID. Verder nog iets gevonden
Ik zal trouwens zoeken of ik iets kan vinden van dat nummer.
Dit topic is gesloten.
![]()