Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het SonyEricsson W850i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.309 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

ChrisM schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:26:
[...]

Klopt... ik merk ook geen verschil... Ik heb wel de laatste update op m'n W850 staan iig.
Dit is wel opmerkelijk en vreemd... staat niets van in beide gebruiksaanwijzingen... vervelend is het echter wel... een addertje onder het gras..? Of heeft iemand nog een oplossing..?

Ik zou de telefoon wel willen updaten, echter de update service werkt bij mij niet (onder vista)
Na aanklikken geeft de computer aan "could not find a java virtual machine" terwijl de nieuwste java software geinstaleerd is... heeft iemand raad..?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:12:
[...]

Dit is wel opmerkelijk en vreemd... staat niets van in beide gebruiksaanwijzingen... vervelend is het echter wel... een addertje onder het gras..? Of heeft iemand nog een oplossing..?

Ik zou de telefoon wel willen updaten, echter de update service werkt bij mij niet (onder vista)
Na aanklikken geeft de computer aan "could not find a java virtual machine" terwijl de nieuwste java software geinstaleerd is... heeft iemand raad..?
Ja dat heb ik ook :(

• David123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik wil een geheugen stick gaan kopen voor me W850i maar ik vroeg me af of ik er ook een stick van 4GB van sony in kan doen bijv. Had namelijk gehoord dacht ik dat ie maximaal 2gb ondersteunt maar weet het niet meer zeker en kan het nergens terug vinden of er een max aan zit wat ie ondersteunt.

Specs

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36
4GB kan prima.

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 17:06
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:12:
[...]
http://www.sonyericsson.com/vista/

Maar een update heeft dus nog geen zin... aangezien ik de nieuwste update op m'n telefoon heb en hetzelfde heb...

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
ChrisM schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:26:
[...]

Klopt... ik merk ook geen verschil... Ik heb wel de laatste update op m'n W850 staan iig.
Hmm das wel minder, vaag dat dat nergens in revieuws vermeldt staat ofzo. Zit ook te twijfelen om voor de grap zo'n dingetje erbij te kopen maar dit is dan wel een minpuntje. Ik heb ook al een HPM-82 headsetje (met afstandsbediening in snoer) dus heb em niet echt nodig, weet niet of ik m dan nog wel wil, maar het blijft een leuk speeltje natuurlijk :9 , zal eens ff tijdje luisteren met mijn instellingen op standaard en horen hoe ik het geluid zonder extra bass vindt klinken.

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Ik wil graag een 4 gb kaartje gaan kopen voor deze telefoon. maar ik kijk op internet en er zitten hele grote verschillen tussen de waardes die de winkels aangeven bij schrijfsnelheden. (loopt van 2.5 mb/s tot 20mb/s) mijn vraag is, maakt dit veel uit ? welk kaartje zal ik kopen ? van sony of van scandisk ?

heeft iemand al een 4gb kaartje er in zitten met goede ervaringen ?

welke van deze 3 zou het beste zijn :

http://www.newegg.com/Pro...sc=pro%20duo%204gb&Page=1

[ Voor 17% gewijzigd door zero_cool89 op 18-04-2007 12:00 ]

• jap85
zero_cool89 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:50:
Ik wil graag een 4 gb kaartje gaan kopen voor deze telefoon. maar ik kijk op internet en er zitten hele grote verschillen tussen de waardes die de winkels aangeven bij schrijfsnelheden. (loopt van 2.5 mb/s tot 20mb/s) mijn vraag is, maakt dit veel uit ? welk kaartje zal ik kopen ? van sony of van scandisk ?

Ik heb er zelf 1 van sony (via ebay voor 60 euro gekocht), en deze werkt goed. Muziek erop zetten via de telefoon gaat niet supersnel, maar dat ligt meer aan de telefoon denk ik, want via mn interne cardreader in mn laptop (die helaas af toe kuren heeft waardoor ik hem amper gebruik) gaat het sneller. In mn telefoon gaat alles gewoon lekker vlot met het kaartje, in muziek scrollen en afspelen enzo.

Verwijderd

Ik kreeg bij deze telefoon een kaartje van scandisk ipv sony dus ik neem aan dat scandisk ook goed is anders leveren ze er niet bij;)

• ChrisM
jap85 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:06:
[...]

Hmm das wel minder, vaag dat dat nergens in revieuws vermeldt staat ofzo. Zit ook te twijfelen om voor de grap zo'n dingetje erbij te kopen maar dit is dan wel een minpuntje. Ik heb ook al een HPM-82 headsetje (met afstandsbediening in snoer) dus heb em niet echt nodig, weet niet of ik m dan nog wel wil, maar het blijft een leuk speeltje natuurlijk :9 , zal eens ff tijdje luisteren met mijn instellingen op standaard en horen hoe ik het geluid zonder extra bass vindt klinken.
Ik heb echt geen last van dat je geen extra bass enzo kan gebruiken... maar goed, dat is persoonlijke voorkeur. Wat ik wel supergaaf vind, naast dat het natuurlijk een superleuke gadget is :P, is dat je hem gewoon aanzet en je muziek hebt. Geen gezeur met kabels etc., gewoon muziek! Tuurlijk, je denkt: ach, het is maar 1 kabeltje in de telefoon... maar nu haal je gewoon je headsetje uit het doosje (of, zoals ik, m'n binnenjaszak), zet hem op en aan, en gaan met die banaan! Echt heerlijk hoor!!! :)

edit:
@hierboven: Ik neem aan dat je Sandisk bedoeld? :)

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

Voor gebruik in de je W850i maakt t geen reet uit !!

De snelheid van schrijven is meer van toepassing bij digitale camera's waar je veel
foto's snel achter elkaar moet kunnen wegschrijven...

Beste van die 3 is de goedkoopste ;)

Goedkoopste op pricewatch: [url]http://tweakers.net/pricewatch/136997/Memory-Stick-Pro-Duo-4GB-(SanDisk)-prijzen.html[/url]

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• jap85
ChrisM schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:35:
[...]

Ik heb echt geen last van dat je geen extra bass enzo kan gebruiken... maar goed, dat is persoonlijke voorkeur. Wat ik wel supergaaf vind, naast dat het natuurlijk een superleuke gadget is :P, is dat je hem gewoon aanzet en je muziek hebt. Geen gezeur met kabels etc., gewoon muziek! Tuurlijk, je denkt: ach, het is maar 1 kabeltje in de telefoon... maar nu haal je gewoon je headsetje uit het doosje (of, zoals ik, m'n binnenjaszak), zet hem op en aan, en gaan met die banaan! Echt heerlijk hoor!!! :)

edit:
@hierboven: Ik neem aan dat je Sandisk bedoeld? :)
Ja ik ben ook om hoor ;) . Ik heb er een tweedehands via marktplaats gekocht, nog geen maand oud, gewoon van een nederlandse winkel met dus nog bijna een jaar garantie voor 75 euro. Ik haal hem dinsdag op, stond er toevallig een in de buurt te koop :) . Lijkt me een aardige deal toch?

• ChrisM
jap85 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:26:
[...]

Ja ik ben ook om hoor ;) . Ik heb er een tweedehands via marktplaats gekocht, nog geen maand oud, gewoon van een nederlandse winkel met dus nog bijna een jaar garantie voor 75 euro. Ik haal hem dinsdag op, stond er toevallig een in de buurt te koop :) . Lijkt me een aardige deal toch?
Pas wel op dat er ook valse DS970's in omloop zijn! In het A2DP onderwerp hier op Tweakers is ergens een linkje. Ik heb ook zo een gehad en die was toch echt wel van andere kwaliteit (matig), gelukkig kon ik hem terug brengen naar degene van wie ik hem had gekocht. En toen dacht ik: Ach, je koopt al een nieuwe, sowieso echte, voor 90 tot 100 euro... als je al 75 euro er aan besteedt, dan maakt die laatste 15 ook niet meer uit, en dan weet je zeker dat alles goed zit met garantie en alles enzo... Maar het zal bij jou ook wel goed zitten! :) (Maar bekijk die link toch even in het A2DP onderwerp, is best nuttig!) Veel plezier ermee!

edit:
Even de link opgezocht: http://213.19.178.16/se/ Bekijk vooral het gedeelte over het apparaatje zelf, bij de echte sluit dit perfect aan! De neppe die ik in handen had, was al trouwens iets beter dan de neppe die op die site wordt gebruikt, ik had er bijv. wel een doosje bij van goede kwaliteit en ook wel een extra setje dopjes.

[ Voor 14% gewijzigd door ChrisM op 19-04-2007 10:14 ]

• jap85
ChrisM schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:10:
[...]

Pas wel op dat er ook valse DS970's in omloop zijn! In het A2DP onderwerp hier op Tweakers is ergens een linkje. Ik heb ook zo een gehad en die was toch echt wel van andere kwaliteit (matig), gelukkig kon ik hem terug brengen naar degene van wie ik hem had gekocht. En toen dacht ik: Ach, je koopt al een nieuwe, sowieso echte, voor 90 tot 100 euro... als je al 75 euro er aan besteedt, dan maakt die laatste 15 ook niet meer uit, en dan weet je zeker dat alles goed zit met garantie en alles enzo... Maar het zal bij jou ook wel goed zitten! :) (Maar bekijk die link toch even in het A2DP onderwerp, is best nuttig!) Veel plezier ermee!

edit:
Even de link opgezocht: http://213.19.178.16/se/ Bekijk vooral het gedeelte over het apparaatje zelf, bij de echte sluit dit perfect aan! De neppe die ik in handen had, was al trouwens iets beter dan de neppe die op die site wordt gebruikt, ik had er bijv. wel een doosje bij van goede kwaliteit en ook wel een extra setje dopjes.
Ja daar ben ik van op de hoogte, heb dat topic ook ff doorgenomen ;) . Ik heb daarom ook specifiek gevraagd of hij hem gewoon bij een nederlandse winkel heeft gekocht en of nederlandse garantie bij zit om die reden dat er neppe in omloop zijn. In ieder geval bedankt voor de waarschuwing!

[ Voor 3% gewijzigd door jap85 op 19-04-2007 11:04 ]

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
wil iemand nog rubberen oordopjes ruilen? ben er eentje kwijt.

Ik moet de kleinste versie hebben, kan ik met iemand ruilen voor een middel of groot?

let me know, tjek my profile

vanpeltje

• jap85
Ik heb uiteindelijk een HBH-DS970 headset voor 50 euro nieuw kunnen kopen, van iemand die hem bij een actie bij zn w950 kreeg maar inmiddels zn w950 had verkocht toen zn DS970 arriveerde. Heb em vandaag binnen gehad, werkt leuk ben nu nog een beetje mee aan het klooien om em helemaal goed werkend op mn pc te krijgen. Heb trouwens wel af en toe dat het geluid ff stottert/wegvalt, heb totaal misschien een half uurtje geluisterd maar wel een paar keer gehoord. Niet dat het erg is ofzo, erg mooi apparaatje verder :)

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-11 16:28
ik heb gewoon se gemaild. Die stuurde me een heel nieuw setje toe.
Ik was namelijk ook mijn kleine rubberen dopjes kwijt ..
vanpeltje schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:39:
wil iemand nog rubberen oordopjes ruilen? ben er eentje kwijt.

Ik moet de kleinste versie hebben, kan ik met iemand ruilen voor een middel of groot?

let me know, tjek my profile

• vanpeltje
ik heb de oordopjes binnen van SE! helaas de grijze versie 8)7

vanpeltje

Verwijderd

Mijn knopjes laten nu al los! Die zwarte met dat streepje erop langs het oranje balkje.. waarvan iedereen zegt dat ze er goedkoop uitzien. Dat zijn ze blijkbaar dus ook :(

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 13:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:22:
Mijn knopjes laten nu al los! Die zwarte met dat streepje erop langs het oranje balkje.. waarvan iedereen zegt dat ze er goedkoop uitzien. Dat zijn ze blijkbaar dus ook :(
Heb ik ook gehad bij de rechter,maar nadat ik die weer terug had geklikt,is deze niet meer losgekomen,dus mischien even een keertje goed aandrukken ofzo(?)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• zero_cool89
4 gb kaartje ontvangen, besteld via ebay en binnen 2 dagen in huis :) (sony versie).

Nu vroeg ik mij af of er programma's zijn die video's (avi, mpg, wmv.) te verkleinen zodat het precies op het schermpje van w850i past (en zodat het minder mb is per minuut). Weet iemand wat van deze programma's / truc's ?

bedankt voor info.

• MarcoC
Ja, M3, al meerdere malen gepost in dit topic deel 1. De link is alleen dood, ik upload de installer even opnieuw.

Klik.

[ Voor 66% gewijzigd door MarcoC op 24-04-2007 22:10 ]

• zero_cool89
MarcoC schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:03:
Ja, M3, al meerdere malen gepost in dit topic deel 1. De link is alleen dood, ik upload de installer even opnieuw.

Klik.
thx voor upload :)

precies wat ik zocht :D

• zero_cool89
Nog 1 vraag: is er een manier om video's op de telefoon door te spoelen ? ik kan de optie namelijk niet vinden en vroeg me af of het mogelijk was.

• MarcoC
Ja, de videoplayer bij bij Entertainment staat gebruiken. Dan kan je gewoon met de D-Pad doorspoelen (en full screen filmpjes kijken).

• zero_cool89
Ik probeerde een .mkv bestand om te zetten met m3 maar hij wil codecs hebben. ik heb al CCCP van matroska maar hij pakt het nog steeds niet.

iemand suggesties ?

• TranceSetter
  • Laatst online: 19-11 09:55
Ondanks dat ik niet al te veel sms-jes verstuurd, heb ik vandaag dan toch de limiet bereikt op mijn w850i. Op mijn k750i heb ik dat eens verhoogd naar 30000 sms-jes of iets dergelijks. Is zoiets ook voor de w850i mogelijk?

• vanpeltje
ik wil eigenlijk mijn w850i als webcam gebruiken, in het verleden is er een programmaatje geweest waarmee je de K700 als webcam kon gebruiken..

Is er ook iets voor de W850i inmiddels?

vanpeltje

Verwijderd

Is er al nieuws of de flash menu's?

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:29
weet iemand of het mogelijk is je berichten naar je memorystick over te zetten ?
want mij w850i blijft maar kapot gaan en ik wil graag de berichten houden :'( :(

• ChrisM
andyy schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:41:
weet iemand of het mogelijk is je berichten naar je memorystick over te zetten ?
want mij w850i blijft maar kapot gaan en ik wil graag de berichten houden :'( :(
Bekijk FMA eens (http://fma.sf.net), daarmee kan je backuppen naar je computer.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Na 4 maanden is het snoer voor de koptelefoon bij mij gebroken, net in de stekker. Ik heb nu nog in één oordopje heel zacht geluid, en de andere kant geeft geen geluid meer.

Ik luisterde ongeveer een half uur per dag muziek, met de telefoon in m'n broekzak. Ik kan nu wel een nieuw snoertje gaan halen, maar als het over een paar maanden weer breekt, is dat natuurlijk zonde van het geld. Behalve de telefoon niet in m'n broekzak te doen, zijn er nog andere tips?

Is er misschien een snoer verkrijgbaar waarbij het snoer niet haaks uit de stekker komt?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 20-11 17:39

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Een HBH-DS970 misschien iets voor je? Ik heb hem ook en bevalt prima.

Verwijderd

Ik heb sinds eind november een W850i.Toptelefoon!
Bevalt me vanaf de eerste minuut al enorm goed, en is de fijnste telefoon die ik ooit heb gehad, heb hiervoor al philips siemens motorola en nokia gehad. en een SE T230(baggerding).
Het was voor mij een risico om dus toch weer een SE te nemen, maar na de boel rustig met elkaar vergeleken te hebben met andere telefoon die op dat moment aangeboden werden heb ik hem toch gekozen. En geloof me! ik heb geen spijt!
Vastlopers heb ik ook nog niet gezien, en stof???No way! :-)
Het enige probleem wat ik nu afgelopen weken heb gekregen is het volgende:
Er loopt een scheur precies in het midden van mijn telefoon. Vanaf de oranje MP3speler knop tot aan de play/pause toets loopt precies een scheur in het zwarte plastic, deze scheur begint nu ook onder de play/pause knop door te gaan. Ik heb er niets mee gedaan, ik gebruik de telefoon normaal, heb hem nog nooit laten vallen en heb er nooit sleutels of andere ongein bij in mijn broekzak.of waar ik hem ook laat *Confused*

Ik heb de afgelopen 2,5 uur het hele topic uitgemolken op zoek naar wat antwoorden en ervaringen.

Helaas zit ik nog steeds met een aantal vragen:

* Waar kan ik zien welke firmware ik heb?
* Ben ik echt maar samen met 2 andere mensen de ongelukkige pechvogel met een barst bij de cursortoetsen?

Ik ga een dezer dagen naar een vodafone city point om eens te vragen hoe het met de garantie zit, maar als ik hier al las dat je hem onder garantie stofvrij kon maken denk ik dat ik grote kans maak. Ik denk dat ik hem wel in moet leveren voor reparatie dan... dus ik ben wel blij dat Vodafone een vervangende toestel service heeft. Ik heb net met de klantenservice gebeld, en ik kan gewoon ter plekke mezelf daarop aansluiten en dan direct mijn toestel inleveren voor reparatie, en dan kan ik met een leentoestel naar huis. Hoef ik gelukkig niet zonder te zitten.

• wallie-s
je kan je software versie zien bij menu->instellingen -> updateservice -->sofwareversie

bij mij staat er dan R1JG001, en volgens mij is dat de laatste.
Zelf updaten doe ik niet meer, windows liep een keer vast toen ie net bezig was met updaten, en was toen mijn phone voor 3 weken kwijt..

Trouwens, updaten naar deze versie is het opzekers wel waard, hij is een stuk sneller dan mijn allereerste software versie.. Alleen het geluid is nog steeds niet echt beter geworden.. maarja, je moet wat te zeiken hebben .. :)

Ik heb trouwens adapters gezien, die van je telefoonplug gelijk naar mini jack gaan. Je kan dan dus gewoon elke koptelefoon er zo instoppen.. uiteraard mis je dan je microfoontje.. Die stond volgens mij ergens begin deel 1 van dit topic vermeld..

iemand trouwens nog leuke flash theme's?? ik heb er namelijk nog maar bar weinig gevonden.. terwijl er op youtube een enorm coowl demo filmpje zag van flash theme's..

Verwijderd

wallie-s schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:33:
je kan je software versie zien bij menu->instellingen -> updateservice -->sofwareversie

Zelf updaten doe ik niet meer, windows liep een keer vast toen ie net bezig was met updaten, en was toen mijn phone voor 3 weken kwijt..

Trouwens, updaten naar deze versie is het opzekers wel waard, hij is een stuk sneller dan mijn allereerste software versie.. Alleen het geluid is nog steeds niet echt beter geworden.. maarja, je moet wat te zeiken hebben .. :)

Ik heb trouwens adapters gezien, die van je telefoonplug gelijk naar mini jack gaan. Je kan dan dus gewoon elke koptelefoon er zo instoppen.. uiteraard mis je dan je microfoontje.. Die stond volgens mij ergens begin deel 1 van dit topic vermeld..

iemand trouwens nog leuke flash theme's?? ik heb er namelijk nog maar bar weinig gevonden.. terwijl er op youtube een enorm coowl demo filmpje zag van flash theme's..
Had ik maar flash menu's :(

Is er al iets meer bekent over de gelockte HI toestellen?

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 17:47
hier een link naar een hoop flash menus en een manier om de telefoon te 'kraken' en de files er op te zetten. Deze manier kost helaas wel €10. Ik heb dit nog niet zelf uitgeprobeerd.

Verwijderd

Mja ik weet niet hoor.. ik zie in mijn telefoon nergens update service staan. Komt vast omdat hij gebranded is door vodafone.

Ik heb inmiddels in de PC Suite wel gevonden wat de versie van mijn telefoon is.... de release versie.
Dus ik ga bij mijn reparatie ook maar vragen of ze hem gelijk willen upgraden naar de laatste software versie.

Niet dat mijn telefoon zo slecht is, maar sneller is altijd fijn, en misschien is dan de notitie bug opgelost.

Als ik een notitie plaats en ik druk op OK zegt hij "Niet opgeslagen" in plaats van "Opgeslagen".

Kleine fout, en hij slaat het wel gewoon op, dus niet echt erg.... maar wel jammer

Verwijderd

*zucht*

Nog steeds krijg ik niet voor elkaar om mijn telefoon te updaten. nieuwste update software....
Master reset gedaan. Hij blijft zeggen dat mijn telefoon up 2 date is.

Terwijl de firmware versie: R1ED001 is.

Verwijderd

Leuk nieuwtje wat ik net ontdekt heb trouwens is hoe je op je telefoon in het service menu komt. dit is door een toetsencombinatie:

>*<<*<*

(< / > = cursor toesten)

Zo kom je in het service menu van je toestel

Vervolgens kies je service info en daarna software info bovenaan zie je daar ook je firmware versie staan. verder kan je nog verschillende tests, en informatie over je telefoon vinden en kiezen of je telefoon op moet laden bij de usb aansluiting.

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-11 15:01

Totaalgeflipt

De enige echte

oud nieuws, is al meerdere keren voorbij gekomen in dit topic meen ik:)

Verwijderd

niet opgemerkt. sorry dan.

maar hoe update ik nou????~!!!?!?!?!?! :P

en heeft echt niemand ook scheuren in het navigatiedeel

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Het installatie bestand downloaden van de website, die doet de rest...

Verwijderd

Ik probeer mijn mail te installeren (Gmail en andere account) maar in beide gevallen krijg ik de melding dat de server niet gevonden is, terwijl ik de inkomende servers wel correct heb vermeld.

Bedoelen zij hier dan de data acount mee die niet correct is? Ik kan wel gewoon surfen namelijk.

• wallie-s
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:00:
Ik probeer mijn mail te installeren (Gmail en andere account) maar in beide gevallen krijg ik de melding dat de server niet gevonden is, terwijl ik de inkomende servers wel correct heb vermeld.

Bedoelen zij hier dan de data acount mee die niet correct is? Ik kan wel gewoon surfen namelijk.
ja, ik weet niet precies wat er mis is, heb er ook lang mee lopen stoeien..

Maar, ik doe het nu via opera, en dat bevalt me eigenlijk meer dan goed.. maar mocht je erachter komen, let me know!

@BDND
Hoe probeer jij te updaten? gewoon via de pc met de sony erricson software update??
link
Als je dit doet, laat je pc dan niet vast lopen tijdens de update, want dat is kut.. Bij mij deed ie niks meer.. mischien is het zelfs beter om het gewoon door een service point (bijv je telefoon winkel) te laten updaten.. kost niks, en is beter..

Of zit je de hele tijd het te proberen via je telefoon? want die functie is zo goed als nutteloos...

[ Voor 11% gewijzigd door wallie-s op 11-05-2007 14:25 ]

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

wallie-s schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:33:

De laatse software versie is R1KG001.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb ook R1J001, dan zal ik vanavond die update maar eens draaien.
Kijken of hij geupdate word.

I let you know,

Iemand enig idee wat de Fixes zijn in de nieuwe versies?

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

V3g3ta schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:32:
[...]

De laatse software versie is R1KG001.
Volgens mij toch echt niet,

Ik heb via de service-info staan R1J001
En als ik update zegt hij
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f47fc3de46ea43c8a91107fe6de067f5/full.gif

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:53:
Ik heb ook zojuist een update via SEUS gedaan maar de customization blijft op R1A staan!

Als je > * < < * < * intoetst kom je in het service-menu. Hier kan je de versie van je customization bekijken. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een KPN-service center langs ga. Eens kijken of ze ook flashen terwijl je wacht!?
Waar moet je staan als je begint met die code intoetsen om in het serv.menu te komen. als ik in mn begin scherm sta en ik druk op > dan gebruikt ie mn snel koppeling...

Verwijderd

wallie-s schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:21:
[...]

ja, ik weet niet precies wat er mis is, heb er ook lang mee lopen stoeien..

Maar, ik doe het nu via opera, en dat bevalt me eigenlijk meer dan goed.. maar mocht je erachter komen, let me know!

@BDND
Hoe probeer jij te updaten? gewoon via de pc met de sony erricson software update??
link
Als je dit doet, laat je pc dan niet vast lopen tijdens de update, want dat is kut.. Bij mij deed ie niks meer.. mischien is het zelfs beter om het gewoon door een service point (bijv je telefoon winkel) te laten updaten.. kost niks, en is beter..

Of zit je de hele tijd het te proberen via je telefoon? want die functie is zo goed als nutteloos...
Gewoon via de update software van SE zelf.
zei alleen maar dat hij up to date was, ook na een software reset.

Heb hem vandaag weggebracht voor reparatie vanwege de scheur en software update.

in plaats van vervangende toestel service heb ik partner abbonement afgesloten voor een prikkie en voor 10 euro een V630i erbij. i (L) Sony ericsson :)

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 20:09
Ik kwam tot de ontdekking dat je de flash menu's voor de w850 kunt enablen, ik hoopte dat dit misschien kon met far manager door simpel weg de bron code aan te passen. Maar dit is mij niet gelukt. Wel heb ik een andere gratis oplossing kunnen vinden namelijk phoneXS. Dit is tot nu toe vrij weinig ter sprake gekomen. Misschien 1x op het w810 topic want de w810 heeft namelijk ook flash menus:D

PhoneXS is een programme dat de firmware aanpast door middel van een modpack. En dankzij dit modpack word je te telefoon niet alleen gedebrand maar ook nog eens getweakt! meer informatie en guide (engels) zie LINK
De guide is eigenlijk voor de k800, maar de w850 moet ook werken. Je moet dus ipv van de k800 modpack de w850 modpack hebben.

Ik heb het nog niet getest, maar als ik de juiste modpack heb en mijn telefoon gemod hebt, laat ik jullie meer weten.

Btw is het nu ook eindelijk duidelijk dat je kunt internetten via bluetooth dmv PAN network?? omdat dit makkelijker en sneller gaat dan met SDK??

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

@Bliksem B
Het programmatje ziet er inderdaad handig uit, maar helaas moet je op dat forum best veel doen wil je ervoor in aanmerking komen om te downloaden. Maar goed, 20 posts is best snel gehaald/spammed. Alleen die maand wachten is een beetje vaag.
Zal ff kijken of ik hem dan kan mirroren want dis gewoon te gek :o

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Dit vond ik op het web:
Flash Themes on w850

This document will explain how to put some great flash menus on your w850.
The most documents available on the WEB are for w810 an some files are nor compatible.

What you will need:

· Download files from the link bellow
· w850 phone debranded with cid49 (cid51 and 52 not tested)
· Phone with full battery (very important)
· Sony USB flash drivers (http://www.wotanserver.com/USBFlashDriver.exe)
· A lot of time.

1. Download this files:
http://torradeira.dyndns.org:5080/w850i/xs_and_flash.zip
http://torradeira.dyndns....50i/Themes_Torradeira.zip

2. Crate a folder called w850 ex: d:\w850 and extract the 2 .zip files to there
3. Enter in “xs” folder and execute XS++.exe
4. Powed Down your w850 -> Click start on XS++ -> Press c on w850 -> Connect your USB cable
5. Your phone will be recognized by XS++
6. Select FSX and click button “Start FSX”
7. Now is time to wait. XS++ will now upload our files in "files_to_upload" to the phone. This process can take from minutes to hours (3 hours or more). The SE file system is encrypted and XS++ uses brute force to hack your phone.
8. When XS++ finish this message will be showed:

23:48:20| ++ Sending shutdown command to phone...
23:48:20| ++ Customizing was SUCCESSFUL!
23:48:20| ++ Disconnecting phone...
23:48:20| ++ You may now unplug your phone.
23:48:20| ++ FSX was successful
23:48:22| Disconnected... Unplug the phone

9. Disconnect your w850 from PC and power up the phone.
10. Now put all files from dir “Themes_Torradeira” (d:\w850\Themes_Torradeira\) into your memory card or phone memory theme’s folder. (Traditional method / Bluetooth or USB))
11. Go to settings and enjoy your great new themes.

Document written and tested by Torradeira
torradeira23@yahoo.com.br

op http://www.expansys.be/ft.aspx?i=136914&thread=642

Verwijderd

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.

Servicehandeling: Onderdeel vervangen

Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: R1ED001

Ben ik nu gek? R1ED001 is niet de nieuwste toch??? :S

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 20:09
ik weer wat nieuws over de flashmenus, want ik ben er 100% van overtuigd dat dit op 1 of andere manier mogelijk is! Nu is er ook een oplossing om zelf je swf files in je tel. te uploaden via Phone XS. De vraag is alleen als dit voor iedereen gaat werken. Je kunt ze zelf zelf ontwerpen en naar je phone uploaden, Dit is wat ik vond van : http://myforum.lasyk.net/showthread.php?t=314583

W850 Flash Menus
Post here your flash lite menus for w850i (240px320px)

*Note that your firmware must be R1ED001 in order it to be cid49 !

If there's still someone who doesn't know how-to upload these flash menus to your fone, then follow this quide that is posted on se-nse forums

How-to Guide!

Another method for cid49/cid51 and possibly for cid52 owners too, not too sure about that though

Anyway this should work like a charm but i haven't got change to test it yet.

Another way to customize cid49/51/52 fones by waldog

XML Source Generator

*XML Source Generator = It is created for the users that have applied the no-bruteforce trick.
It assists you to automatically generate an XML file which tells the phone which files to copy/delete.
Useful when you want to copy a mass of files (example: acoustic files. About 44 files) and you don't want to make the XML file yourself.

*Note: You must use Davinci like programm to do this on these cid51 fones

Flash Menus for any Theme!

Common Errors With PhoneXS++

Note!: It may take several hours to gain access to file system it took from me about 3 hours.

Here's something that i did today

That background is taken from SeWalkmanBlack, so i can't take any credit from it but
Theme's author is Patrick from eseth

You can find that theme from here:
SeWalkmanBlack

Menu Preview

Note: It doesn't look like that on the fone

added:
-OrangeBubbles (without clock, i couldn't get it to work )
-Equalizer
-Clubpulse
-Breakbeat
-Gsharp Orange
-WalkmanBeam (original)

I will upload more when i will get them to work

Thanks to Habib™ for support

Coming in near future!

WalkmanBeam Black

Preview

Note: Any of these flash lite menus ain't just resized bigger, cause i don't like menus that look horrible

*Here's a little collection of these Flash lite 1.1 standby's
- FemaleLine_standby.swf
- Female_Line_Black.swf
- Lava standby.swf
- Grouped_standby.swf
- CityBeat standby.swf
- Gsharp standby.swf
- Musaic standby.swf
- orangeBubbles_standby.swf
- Scribble Beat standby.swf

Enjoy!

Verwijderd

In het nederlands graag;)

Verwijderd

iemand?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb die flashmenu's laatst bij iemand anders gezien (virend van me heeft zelfde telefoon maar dan niet branded) en ik vind ze niet zo heel bijzonder moet ik zeggen. Lijkt me zoiezo niet sneller werken.
Vind mn vista thema veel mooier :>

Verwijderd

zo ten eerste : wat een topforum!

heb mn mobiel nu 3 weken, en kwam vorige week achter dit forum, heb hem helemaal doorgelezen, goede reacties!

Nu zit ik alleen ook met die flash menu's, als je op bijv. youtube zoekt op 'w850i flash' zie je onwijs gave menu's, cker de moeite waard..

ben al 2 dagen het hele internet aant uitpluizen over dit, en weet al wel het een en het ander..maar het komt er op neer dat het alleen nog maar in het engels is, en tevens vrij ingewikkeld..
bij mij ist vaak, ALS het goed fout kan gaan, gaat het ook goed fout :)

dus mn vraag : is er he-le-maal niemand hier die dit gedaan/ geprobeerd heeft, een NL guide heeft, of gewoon wat tips kan geven? zelf ben ik al naar 3 telefoonwinkeld geweest, maar die mogen niet teveel zeggen, heb donderdag afgesproken met iemand van mediamarkt :P best een mafkees maar hij zou het ook ff uitpluizen :P

weet niet of de link mag posten, maar heb wel een forum gevonden met 2 flash thema, citybeats en nog een, zien er supergoed uit, kan die link zo geven..

dat was dat, nu nog een bug : Als je in VideoDJ zit te werken, en je word gebeld, moet je niet opnemen..doe je dat wel, word je film die je aant bewerken was niet opgeslagen..

en weet iemand hoe je dit makkelijk fixt? stel ik heb een cd, zet hem op mn phone, alles gaat goed, album art erbij.. dan in mn telefoon, staat de helft opeens bij dat album, en de helft bij onbekende artiesten :/ iemand kent dit probleem vast wel..

BvD Tyas

• thesystem
Nou, ik heb wel een manier gevonden en dit ook gedaan. Dit kost echter wel €10. Mochten jullie interesse hebben kan ik wel een nederlandse guide maken.

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:14:
In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.

Servicehandeling: Onderdeel vervangen

Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: R1ED001

Ben ik nu gek? R1ED001 is niet de nieuwste toch??? :S
voor de K800i is er net de EUROPE_3 (R1KG001) firmware uitgekomen... ik dacht dat dit er dan ook was voor de W850i? Probeer 'm up te daten via SEUS, zou ik zeggen. :)

en trouwens... is het flashen niet "illegaal"? Klopt 't niet dat als je de telefoon flashed, dat de garantie gelijk vervalt?

[ Voor 9% gewijzigd door brrrt op 18-05-2007 07:35 ]

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Via SEUS krijg ik geen nieuwe binnen.
Ik denk dat die ene firmware gewoon nog K800i only is...

• thesystem
Bij mij was het geval dat je met een Vodafone branded telefoon geen nieuwe updates binnenkrijgt. Die kan je alleen via Vodafone servicepunten krijgen.

Verwijderd

en trouwens... is het flashen niet "illegaal"? Klopt 't niet dat als je de telefoon flashed, dat de garantie gelijk vervalt?
klopt, garantie vervalt dan...

@thesystem : Heb cker weten interesse, die 10 euro maakt natuurlijk niet uit, je hebt het waarschijnlijk over Davinci.. Zou graag een Nl guide van je willen hebben waarin je het een btje duidelijk uitlegt..hoop dat het dan te doen is voor me.. ik heb msn, ik kan je ook me email geven, zeg het maar..

vraagje ; wat is seus nou precies? ik update via sonyericsson programma, werkt goed, lukte vorige weke en nu zegt ie dat updaten niet nodig is... krijg je via seus betere updates of precies dezelfde?

thx, tyas

Verwijderd

nog iets : ik heb nu t-mobile, nog van mn vorige contract..die verloopt in juli, dan krijg ik KPN ( geloof ik, moet ik ff nakijken ) gaat dat veranderingen in mn telefoon zelf geven, nee toch? moet wel een andere sim kaart erin doen dan

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 15:35 ]

• thesystem
seus is Sony Ericcson Update Service. En ik heb het inderdaad over DaVinci. Ik zal binnenkort eens kijken of het me lukt om alles duidelijk te vertalen en het hier te posten. Als je verder nog vragen hebt mag je me best op msn toevoegen, hoewel het misschien handiger is om hier alles te bespreken zodat anderen er ook iets aan hebben.

Verwijderd

" seus is Sony Ericcson Update Service" ....lol had ik kunnen weten..

is misschien idd handiger als we hier bespreken, denk niet dat ik de enige ben die geinteresseerd is!
zal ff kijken of je hier Pm's kan versturen, dan kan je me toch aanmelden mocht ik nog vragen hebben...

Dat DaVinci, hoe moet ik dat betalen? heb alleen ervaring met internetbankieren, als het via Paypal gaat, zal ik dat even moeten uitzoeken...

iig bedankt system!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Informatie over het flashen van je SE mag je hier niet bespreken.

Dat kunnen jullie dus toch beter via mail of msn doen... ;-)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-11 16:15
Voor Davinci moet je betalen maar er zijn ook voldoende gratis alternatieven die precies het zelfde doen, GSlide en Phone XS++ bijvoorbeeld. Oja en trouwens voor Davinci moet je betalen maar dat maakt het nog niet legaal, dus als je hier een uitleg gaat posten (hoe goed bedoeld dan ook) wordt dat door moderators niet op prijs gesteld (sorry voor mijn wannabe gedrag maar is wel belangrijk om te weten toch?)

Edit\ Ben altijd zo lang van stof, V3g3ta zegt het in 2 zinnen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Maks op 18-05-2007 23:46 ]

Verwijderd

Had al zo'n idee :-D goed dat je het zegt

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 17:02
Weet iemand of het ook mogelijk is het volume van de wekker in te stellen? Als ik 's ochtend door mijn favo nummer wordt gewekt dan ben ik eigenlijk al wakker na 5 seconden maar het geluid wordt zo hard dat het nummer helemaal vervormt en eigenlijk wordt ik er zo niet echt lekker wakker van :s

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• Jesseh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 18:47
Oke, ik snap het niet meer. Gister m'n w850i binnen gekregen (na bijna aan maand wachten...) Moet zeggen dat het een heel mooi ding is! Heb alleen een probleem: ik lijk 'm niet goed op m'n pc te kunnen aansluiten.

Ik heb alle software erop gezet vanaf de meegeleverde cd (SE PC Suite, Sony Disc2Phone) en probeer verbinding te maken, maar het progamma zegt dat er geen mobiele apparaten zijn gedetecteerd. Dit is in de bestandoverdracht-modus.
Net dus gewoon in de telefoonmodus geprobeerd en er wat muziek opgezet via File Manager in de PC Suite, maar op een gegeven moment stopte hij daar ook mee, zonder reden. Nu doet hij dat wel weer, maar via Disc2Phone werkt het nog niet.

Wat zie ik over het hoofd?

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Gewoon windows gebruiken, gaat ook nog veel sneller.

• Jesseh
Totaalgeflipt schreef op zondag 20 mei 2007 @ 15:28:
Gewoon windows gebruiken, gaat ook nog veel sneller.
Hoe doe ik dat dan? Want als ik 'm op de computer aansluit zie ik 'm niet staan als mass storage device, of iets soortgelijks.

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Je telefoon aansluiten op de computer via de bijgeleverde kabel,
Op het moment van aansluiten op de telefoon bestandsoverdracht selecteren.

Werkte bij mij prima, zonder installatie van drivers endergelijke

[ Voor 68% gewijzigd door Totaalgeflipt op 20-05-2007 17:32 ]

• Jesseh
Totaalgeflipt schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:21:
Je telefoon aansluiten op de computer via de bijgeleverde kabel,
Op het moment van aansluiten op de telefoon bestandsoverdracht selecteren.

Werkte bij mij prima, zonder installatie van drivers endergelijke
Geen idee of het komt omdat ik die drivers wél heb geïnstalleerd heb, maar zodra ik 'm op bestandsoverdracht zet lijkt de computer 'm niet te herkennen...

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jesseh schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:04:
[...]

Geen idee of het komt omdat ik die drivers wél heb geïnstalleerd heb, maar zodra ik 'm op bestandsoverdracht zet lijkt de computer 'm niet te herkennen...
Vista toevallig? Daar werken PC Suite, SEUS en de SE Drivers nog niet op. Ik heb het opgelost door MyPhoneExplorer te gebruiken via bluetooth. Werkt perfect :)

[ Voor 19% gewijzigd door mjszwo op 20-05-2007 18:24 ]

• Jesseh
Nope, heb 'm liggen, maar vanwege dit soort dingen nog maar niet geïnstalleerd.

Ik had 'm net weer verboden via telefoonmodus, wil ik er via File Manager nog een albumpje opzetten; krijg ik weer een foutmelding. Nu staat er bij PC Suite dat 'ie wel is aangesloten, maar bij File Manager weer niet.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Sinds een uur of twee zijn enkele toetsen van m'n toestel gestopt met functioneren. De rechter contexttoets, de "alt-tab"-toets, het pijltje naar rechts en het hekje op het numerieke blok.

Deze week maar eens even terug naar de winkel, ik heb 'm nu zo'n 5 maanden in gebruik, en hij is niet gevallen ofzo...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• mrsar

mrsar

Ik heb net de flash menu's geinstalleerd zoals bovenstaand staat beschreven,en het werkt dus :) thanks :)

Verwijderd

mrsar schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:12:
Ik heb net de flash menu's geinstalleerd zoals bovenstaand staat beschreven,en het werkt dus :) thanks :)
En je hebt HI?

Kan je ons vertellen hoe je dat gedaan heb

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:15:
[...]

En je hebt HI?

Kan je ons vertellen hoe je dat gedaan heb
ik heb vodafone w850i :)

gewoon zoals beschreven in de post van vizzebek.
Ik heb trouwens CID49,dus dat hielp wel :)
het erop krijgen van de flashfiles duurde bij mij ongeveer anderhalf uur :)

18:31:44| PHONE INFO
18:31:44| ++++++++++++++++++++++++++++++++++
18:31:44| DBID: db2020
18:31:44| OTP CID: 49
18:31:44| EROM CID: 49
18:31:45| EROM color: Red
18:31:45| IMEI: 3xxxxxxxxxxxx
18:31:45| Phone: W850
18:31:45| Operator: VFE_LIVE_1
18:31:45| CDA: CDA102677/70 R5A
18:31:45| Firmware: R1ED001
18:31:45| EROM: R3A016
18:31:45| ++++++++++++++++++++++++++++++++++
18:31:45| Ready for operation!
18:32:26| +++ Sending CERTIFICATE LOADER...
18:32:26| Sending loaders\db2020_cid01_cert_p3g.bin...
18:32:26| This is a CERTIFICATE loader
18:32:26| +++ Sending CS_LOADER...
18:32:26| Sending loaders\db2020_cid49red_cs_r3a003.bin...
18:32:28| This is a CHIPSELECT loader
18:32:28| Activating loader...
18:32:28| Activating GDFS...
18:32:48| Checking if loader is unlocked...
18:32:48| This loader is LOCKED (errorcode=30)
18:32:48| ***** Auth startup (cmd 05-50)
18:32:48| ***** AuthA (cmd 05-42) hacking
hier gaat anderhalf uur met berichtjes :P
19:56:12| Phone should be unlocked now

[ Voor 58% gewijzigd door mrsar op 21-05-2007 21:24 ]

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 00:33
Ik ben van plan een W850i te nemen. Nu lees ik hier en daar dat mensen regelmatig het probleem hebben dat ze ongewild de walkman toets indrukken. Dus tijdens het 'normale' gebruik/navigeren door het menu start je per ongeluk de walkman omdat je die walkman toets indrukt? Is dat inderdaad het geval of is het een kwestie van wennen. Wat is jullie, graag objectieve, mening over de nieuwe navigatietoetsen van dit mobieltje?

• ChrisM
Hakkie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:26:
Ik ben van plan een W850i te nemen. Nu lees ik hier en daar dat mensen regelmatig het probleem hebben dat ze ongewild de walkman toets indrukken. Dus tijdens het 'normale' gebruik/navigeren door het menu start je per ongeluk de walkman omdat je die walkman toets indrukt? Is dat inderdaad het geval of is het een kwestie van wennen. Wat is jullie, graag objectieve, mening over de nieuwe navigatietoetsen van dit mobieltje?
Kwestie van wennen... ik heb hem nu een aantal maanden en het gebeurd me nooit meer. Maar toen ik hem net had, gebeurde het wel regelmatig...

• mrsar

mrsar

gebeurd me nog steeds heel af en toe,maar je drukt dan snel nog een keer en dan is het gelijk weer op de plek waar je was :)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Afgezien dat het ligt aan de grootte van je duim en de manier waarop je er mee omgaat is het in het begin ff wennen, maar daarna komt het heel sporadisch (als je ff niet op zit te letten). Maar dan zou je net zo goed een ander knopje in kunnen drukken.

Verder werkt ie prima en is het beter te besturen dan met een pookje...

• MarcoC
Hakkie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:26:
Daar heb ik nou echt nooit last van (gehad).

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11 21:48

d0s

sssst

Nee ik ook niet, andere knoppen (task manager knop) sneller.. de mp3 button iig helemaal niet..

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 00:33
Okay, dank voor de reacties. W850i it is...

Verwijderd

Ik heb een klein vraagje over TrackID. Ik vind het allemaal wel leuk klinken maar heb nog nergens echt kunnen vinden hoe duur dit geintje is. Hoe duur is het om bv 1 x deze feature te gebruiken (bij Hi)? Dit bedrag valt neem ik aan buiten de normale bundel?

Is het ook mogelijk om de korte opgenomen fragmenten naar je computer te zetten en dan op een website ofzo dat TrackID te laten uitvoeren?

bedankt alvast!

ps. iemand op de hoogte van leuke aanbiedingen in de winkel? mag hem donderdag halen (Hi verlengen 25 euro)

Verwijderd

Toen ik je bericht de eerste keer las dacht ik fuk hee hoe kan je dat nou overkomen. Ik had de telefoon toen zelf nog niet eens. Maar nu ik hem zelf ook heb, en eergisteren een krasje bespeurde op mn navigatietoets die vanmorgen was ontpopt tot een barst tot aan de |>| knop werd ik helemaal gek. Ik moest meteen aan jou denken! en geloof me: ik ben knuffelmutz van de bovenste plank als het op mn tel aan komt. Ik sjouw m rond in een speciaal beschermingstasje, poets mn beeldscherm om de 46minuten - echt ik geef m nog net geen kusjes. En dan gebeurt me dit... :o |:( 7(8)7

Ook gebeld maar geen verzekering dus kan m wel inleveren voor reparatie [wat willen ze doen, lijmen? ducktapen?] dat kan ik zelf ook wel. Maar krijg dus geen leentoestel en ben te gierig voor mn schatje om m nu al twee weken kwijt te zijn - kheppemnet! Gdamned! _/-\o_

Weet niet wat ik moet doen. Voel me een beetje invalide sinds die barst en vraag me af hoe schadelijk het verder is. bij jou ging de barst vrolijk tot onderen door. Bij mij is ie onder begonnen en kruipt ie omhoog. Straks valt mn hele vaginatieknop eraf! :?

:S Heb jij m inmiddels terug? en wat als het weer gebeurd? :N
Nou ik hoor het wel :w

Frightened Fa

• MarcoC
De navigatieknoppen zijn gewoon een rubbertje. Als je via internet zelf een nieuw rubber navigatiegedeelte kan kopen kan je het eenvoudig zelf er in zetten.

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-11 16:15
MarcoC schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:39:
De navigatieknoppen zijn gewoon een rubbertje. Als je via internet zelf een nieuw rubber navigatiegedeelte kan kopen kan je het eenvoudig zelf er in zetten.
Heb ik hele slechte ervaringen mee, heb een keer mijn K750i helemaal vernieuwd, nieuwe camera, volledig nieuwe behuizing en toetsenbord. Allemaal non-SE componenten en de kwaliteit valt me echt zwaar tegen, toetsenbord is inmiddels helemaal uit elkaar gevallen (toetsen vallen er af) en je ziet gewoon het originele grijze plastic omdat de verf niet goed houdt. Ook ben ik een week bezig geweest met het vijlen van de behuizing omdat het pcb er niet goed in pastte, slecht gegoten plastic... Uit elkaar halen ging trouwens wel makkelijk, misschien dat het -als ik goede componenten had van betere kwaliteit- wel een mooi resultaat had opgeleverd.*

Gewoon terug brengen naar SE of de winkel dus :+,

*Ben dus opzoek naar een nieuwe telefoon en ik denk dat ik deze ga halen, zijn er nog negatieve dingen die ik van deze telefoon moet weten? En is zwart mooier dan wit?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Enigste minpuntje aan de telefoon is dat de camera in het donker niet echt fantastisch is te noemen. Verder is ie super!

• zero_cool89
als ik een gratis umts simkaart aanvraag bij orange gaat mijn standby tijd van mn w850i dan naar beneden ? (ook al zet ik de 3g functies uit in de tel ? )

want ik ben niet van plan vaak te gaan inetten ofzo, maar het lijkt me wel een keer leuk om te proberen. (eruit halen wat er inzit :P)

ik heb ook geen orange world, is het dan wel mogelijk om te gaan inetten ?

[ Voor 7% gewijzigd door zero_cool89 op 28-05-2007 18:31 ]

• MarcoC
Volgens mij is er een nieuwe software-versie uit. Wilde even via SEUS testen of er nieuwe software was, en hij is nu aan het updaten.

Edit: heb nu R1KG001.

[ Voor 8% gewijzigd door MarcoC op 28-05-2007 20:35 ]

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 20-11 17:39

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Die heb ik inmiddels ook sinds afgelopen donderdag, via Wotanserver. Ik had namelijk een Engelse W850i en dus geen NL T9. Dat begon me te irriteren en via die site kun je de taal wel veranderen. En tevens de firmware updaten dus. Geen idee wat er anders aan is trouwens...

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb hem inmiddels ook binnen, ben benieuwd wat er aan geupdate is, iemand een update history, wat er allemaal gefixed is enzo?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dat is 1 van de nadelen van SE updates. Die moet je via via zien te vinden. Denk trouwens dat er niet zo heel veel is veranderd, maar ik merkte wel dat mijn games gewoon nog werkte?

Verwijderd

MarcoC schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:30:
Volgens mij is er een nieuwe software-versie uit. Wilde even via SEUS testen of er nieuwe software was, en hij is nu aan het updaten.

Edit: heb nu R1KG001.
Nee die is niet nieuw, die is er al een tijdje.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.