http://www.zedge.net/?p=themes
Verwijderd
http://www.esato.com/Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:10:
Weet er iemand of er een site is waarvan je gratis Thema's kan downloaden?
vet zeg!Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:03:
Lachen....
Toen ik bijna 2 maanden geleden mijn W850i kocht bij de Orange-shop, was er een actie van SE:
Bij aankoop van een SE-gsm kreeg je de MDS-60 kado.
Die vlieger ging echter alleen op bij de W810, W950 en een witte klap-gsm, NIET voor de W850i.
Ik toch formulier gevraagd, ingevuld en op de bus gedaan.
Eergisteren pakketje in de bus: de MDS-60.
Helemaal top! Zit goed geluid in en de GSM laadt ook meteen op.
Had bijna zo'n ding op marktplaats gekocht voor 50 euro
vanpeltje
Verwijderd
ik had de gok ook genomen maar nog niets gehoord...Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:03:
Lachen....
Toen ik bijna 2 maanden geleden mijn W850i kocht bij de Orange-shop, was er een actie van SE:
Die vlieger ging echter alleen op bij de W810, W950 en een witte klap-gsm, NIET voor de W850i.
is dus ff afwachten
vanpeltje
Persoonlijk vindt ik de navigatietoetsen ook matig/slecht. Waarom geen joystick?!! Ik had het wel gelezen in reviews, maar het is storender dan ik verwachtte. Misschien effe wennen, want ik heb em pas net een paar dagen.
A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Verwijderd
Hier even naar beneden scrollen en dan zie je ergens staan dat je het formulier kunt donwaloaden. Is PDF-formaat:vanpeltje schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:23:
heeft iemand het formulier nog? en heeft het zin om het nog op te sturen?
http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10463
Geloof me dit is stukken beter dan een joystickje. Joystickje is misschien iets fijner te bedienen, maar de problemen die ik had met de joystick van m'n oude W800 wil ik nooit weer. Het is even wennen maar als je er eenmaal aan gewend bent is het bedienen prima. De toetsen worden venzelf ook wel wat lichter, aan het begin zijn ze een beetje stroef.koekeeghan schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:48:
Ik heb ook problemen met de accumeter. Gruwelijk irritant! Van bijna vol naar bijna leeg en weer terug in minuten. Het is heel belangrijk te weten hoe vol ie is. Is hier al een fix voor?
Persoonlijk vindt ik de navigatietoetsen ook matig/slecht. Waarom geen joystick?!! Ik had het wel gelezen in reviews, maar het is storender dan ik verwachtte. Misschien effe wennen, want ik heb em pas net een paar dagen.
tis idd ff wennen maar veel beter dan die joystick! heb er nog steeds trauma's van!koekeeghan schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:48:
Ik heb ook problemen met de accumeter. Gruwelijk irritant! Van bijna vol naar bijna leeg en weer terug in minuten. Het is heel belangrijk te weten hoe vol ie is. Is hier al een fix voor?
vanpeltje
Verwijderd
Als je je 850i gratis bij een abo krijgt kan je dan ook de speakerset aanvragen of hebben jullie de 850 zo gekocht?Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:26:
[...]
Hier even naar beneden scrollen en dan zie je ergens staan dat je het formulier kunt donwaloaden. Is PDF-formaat:
http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10463
Verwijderd
Bij de w850i krijg je niet de speakers set, alleen bij de w300i,w710i, w810i en de w950iVerwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 10:24:
[...]
Als je je 850i gratis bij een abo krijgt kan je dan ook de speakerset aanvragen of hebben jullie de 850 zo gekocht?
Verwijderd
Maar jij had hem wel gekregen toch?Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 10:38:
[...]
Bij de w850i krijg je niet de speakers set, alleen bij de w300i,w710i, w810i en de w950i
Had jij dan de w850i gekocht of gratis bij een abo gekregen?
vr gr Frank
Verwijderd
Ik heb niks gekregen?Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 10:52:
[...]
Maar jij had hem wel gekregen toch?
Had jij dan de w850i gekocht of gratis bij een abo gekregen?
vr gr Frank
Je kreeg alleen een formulier die je kon opsturen voor een koptelefoon.
Verwijderd
zie het nu idd Hornikx was de gelukkige, maar ik denk dat ik toch ook dat formulier maar ga opsturen naar SE, wie weet krij ik ook zo'n mds 60 :-)Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:03:
Lachen....
Ik wil hem namelijk van iemand van marktplaats kopen, maar hij weet niet of deze gebrand is.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
nee, daar zie ik niks. Ik ben redelijk technisch aangelegd, maar zou zelf ook geen idee hebben waar het vandaan kwam.MarcoC schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:40:
[...]
Klopt ja. Zit er bij jou toevallig niet meer ruimte tussen het scherm en de linkerbovenknop dan tussen het scherm en de rechterbovenknop? Zo ja, dan is dat het kiertje waar het stof naar binnen komt. Bij mij zit zo'n kiertje dus rechtsboven.
Het enige wat ik constateer is dat er steeds sneeller meer stof in komt ..
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Wij hebben geen informatie over de beschikbaarheid van nieuwe software versies. Indien u een software update uitvoert, ziet u vanzelf of er een nieuwe update beschikbaar is of niet.
Wij zouden u willen aanbevelen eerst een software update uit te voeren via onze Sony Ericsson Update Service.
Zodat uw Sony Ericsson mobiele telefoon voorzien is van de recentste software versie.
vanpeltje
Als je in de Walkman Player bent, doe dan naar beneden om je playlist te zien. Als je dan in je playlist naar rechts doet, dan kan je snel naar Mijn Muziek gaan. Scheelt weer een keer naar het Meer-menu gaan.
En het verwijderen van mijn operator logo? Bij nokia kon je een operator logo 'remove logo' dowloaden. Hoe gaat dat bij SE en de W850i?
[ Voor 22% gewijzigd door koekeeghan op 04-01-2007 00:33 . Reden: aanvulling ]
Ik ben mijn W850i (met KPN simlock) nu aan het updaten via de Sony Ericsson Update Service
edit:
Software versie R1GB001 staat er nu op.
Nog geen grote wijzigingen gevonden.
In ieder geval geen Flash menu's voor de KPN toestellen
edit2:
ah, een lijst met verbeteringen vertaald naar het Engels:
# Improvements in performance
# Camera pictures are faster stored
# MP3s are clearly louder played
# Representation of the menu Icons improves
# Walkman is now Skin able (White, orange and out (standard)).
# Attitude designations revises
# Abbreviated dialing is now available over attitudes/calls
# Play from music in the file manager lets keyboard orange shine
http://www.se-world.info/firmwares.php?phone=77
[ Voor 80% gewijzigd door AP3X op 04-01-2007 11:51 ]
Heerlijk nu kan ik zelfs op 6 bolletjes mijn oren kapot spelen !!!!!11# MP3s are clearly louder played
Ziet er wel een leuke update uit, eens effe testen !
Verwijderd
En heeft iemand enig idee wanneer van die beschermfolies voor je schermpje uitkomen voor de w850i? of kan ik ook gewoon die van een andere telefoon bestellen.
Op de SE website is een aparte updater te downloaden en dan kan ik wel nieuwe firmware erop zetten. De updater vindt men hier. Leuk dat het op de telefoon kan, alleen een beetje zinloos als je dan toch via de kabel en een extern programmatje moet werken in de praktijk.
[ Voor 57% gewijzigd door koekeeghan op 04-01-2007 13:07 . Reden: aanvulling ]
Same here, via de Update Service op de site (dat flash proggie) werkt hij hem wel bij maar ik blijf nog steeds bij R1ED001.koekeeghan schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:49:
Als ik update kies in het menu staat er dat ik al de nieuwste versie heb. Maar ik heb R1ED001 en dat is de release versie. Is er een manier om een update te dwingen?
Edit: Hmm, gelukt. Vouw een A4'tje dubbel, schuif die onder je SIM-kaart, en schuif dan je SIM-kaart eruit (A4'tje als helling gebruiken zeg maar). Werkt goed
Edit2: Geüpdate, merk weinig verschil. Icoontjes in het menu reageren wat anders en je hebt nu ook oranje verlichting als je muziek afspeelt via de file manager. Jippie
Volume is idd harder volgens mij.
[ Voor 104% gewijzigd door MarcoC op 04-01-2007 17:56 ]
Verwijderd
Heb hem uit Hong Kong besteld en hij is inderdaad fake :(:(Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:26:
dan hoop ik niet voor je dat je ze uit hongkong hebt besteld.
die bleutooth headset is namelijk fake zie : http://213.19.178.16/se/
![]()
die toetsjes boven je beeldscherm zijn toch voor je foto's te bekijken.
of wil je ze kunnen toewijzen aan wat anders?
Heb trouwens net ook een update gedaan en het geluid gaat inderdaad veel harder. wat ook wel grappig is zijn de verschillende skins voor de walkman player:)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 18:13 ]
Verwijderd
Ff een vraagje, iemand een idee wat ik verkeerd doe? Ik heb telkens wazige foto's, terwijl ik toch heel wat scherpere op internet heb gezien van de w850i.
`Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:12:
[...]
Heb hem uit Hong Kong besteld en hij is inderdaad fake :(:(Kreeg hem vandaag binnen, hij ziet er verder prima uit maar het geluid is zeer slecht. Er zit absoluut geen bass in. Maar ga proberen mijn geld terug te krijgen. Verder had ik ook de zwarte MPS-60 eindelijk binnen, deze is gelukkig echt en er komt vrij veel lawaai uit voor zulke kleine speaker
Heb trouwens net ook een update gedaan en het geluid gaat inderdaad veel harder. wat ook wel grappig is zijn de verschillende skins voor de walkman player:)
Ja alleen jammer dat het niet echt mooie skins zijn
Verwijderd
Is het bij jullie inmiddels opgelost?
vanpeltje schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:02:
[...]
hej aigle009,
Ik heb ook de W850i met Orange Free. Ik heb precies hetzelfde probleem, ligt niet aan Sony maar aan Orange.. waarschijnlijk zijn wij te snel met onze phone's en moeten zij nog iets in de techniek verbeteren.
Jij krijgt zeker ook de foutcode HTTP status 500
laten we elkaar ff up to date houden..
[...]
Done.
Maak je de foto's misschien te dichtbij een object? Aangezien de W850 geen autofocus heeft worden de foto's van dichtbij wazig.Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:31:
Ha ben nieuw hier, veel tips thx!
Ff een vraagje, iemand een idee wat ik verkeerd doe? Ik heb telkens wazige foto's, terwijl ik toch heel wat scherpere op internet heb gezien van de w850i.
Verwijderd
Snirpo schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:35:
[...]
Maak je de foto's misschien te dichtbij een object? Aangezien de W850 geen autofocus heeft worden de foto's van dichtbij wazig.
Je hebt wel gelijk de foto's zijn gewoon niet echt scherp, het ligt er ook veel aan hoeveel licht er is. In het donker maakt de W850 echt brakke foto's. De camera op de W850 is gewoon brak, maar ik gebruik hem haast nooit dus het maakt mij niet zoveel uit. Volgensmij kan het trouwens wel beter, sowieso is de jpeg compressie al veelste hoog. De foto's op mijn W800 zijn rond de 400kb of groter en de foto's van de W850 zijn zo rond de 200 a 300kb. Op naar een nieuwe firmware!
Verwijderd
Probleem opgelost kan nu internetten/mailen gewoon via gratis inbelnummer zon, dus het gaat nu gewoon van mijn belminuten af zonder extra datakosten ;-)Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:38:
Beste mensen, heb net de w850i in huis en wilde graag via zonnet 036-7500300 inbelnummer mijn mail op kunnen halen en zo af en toe ff op internet.
Nu heb ik alles goed ingesteld voor zover ik weet maar zo gauw ik mail ga verzenden/ontvangen of op internet ga wordt de bewerking afgebroken.
Op mijn mda compact had ik hier geen problemen mee
Heeft T-mobile deze smerige beveiliging er opgezet en zo ja weet iemand al of je deze beveiliging ook kan omzeilen?
Moet ik dan de complete rom vervangen of kan het allemaal makkelijker(ik weet nog dat dat heel wat werk was op de mda)
Ik was eigenlijk niet van plan om naast mijn bundel ook nog voor alle ontvangen data te gaan dokken.
Alvast bedankt voor de info
Frank
Als er meer geinteresseerden voor gratis internet via je maandelijkse belminuten zijn zal ik wel ff een kleine guide schrijven
vr gr Frank
Dan pas werkt't.
Bij mij is ie sneller en vooralsnog geen problemen met de accumeter meer. Als dát verholpen is, ben ik héél blij. En die walkman skins vallen tegen ja. Zijn er nog andere verkrijgbaar? Zijn die vrij uitwisselbaar als themes? Voor andere SE telefoons vindt ik ze wel op het net.
Heb dr wat filmpjes op gezet, maar vind het nog niet echt fijn dat ie niet echt lekker op je display komt.
Al ga ik er geen films van 1.30 opzetten ofzo, maar af en toe wat stukjes van family guy ofzo laten zien aan wat vrienden lijkt me wel tof.
Zal nog wel ff updaten (gaat alleen niet in vista
Maar denk nie dat dat al verholpen is
Weet iemand trouwens ook nog een goede Routeplanner die wel werkt?
Die van de ns (via 9292ov.nl werkt alleen op symbian helaas )
Verwijderd
Over Vista gesproken.. Weet iemand hoe je Pc Suite kan installeren onder Vista? Ik krijg het niet voor elkaar.. Alleen Disk2Phone doet het bij mij onder Vista.. Het gaat hier om Vista NL Build 6000. Ik heb mn phone net vandaag gekocht, maar hier baal ik vandjmantri schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:55:
Is er trouwens nog een mogelijkheid om filmpjes full screen af te spelen (en ook dat de screensaver dan niet ingrijpt?
Heb dr wat filmpjes op gezet, maar vind het nog niet echt fijn dat ie niet echt lekker op je display komt.
Al ga ik er geen films van 1.30 opzetten ofzo, maar af en toe wat stukjes van family guy ofzo laten zien aan wat vrienden lijkt me wel tof.
Zal nog wel ff updaten (gaat alleen niet in vista)
Maar denk nie dat dat al verholpen is.
Een applicaties? Wat is wat enzo? Geen idee wat interesant is en wat het doet. Alleen de bestandsnaam zegt zo weinig. Waar vindt ik meer info?
ga eens naar mobiel.9292ov.nldjmantri schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:55:
Is er trouwens nog een mogelijkheid om filmpjes full screen af te spelen (en ook dat de screensaver dan niet ingrijpt?
en anders installeer Opera Mini en ga dan naar mobiel.9292ov.nl, werkt prima!
vanpeltje
Gebruik de Videoplayer die onder Entertainment staat, niet afspelen via de file managerdjmantri schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:55:
Verwijderd
En weet iemand al hoe je Pc Suite onder windows vista kunt installeren?
Verwijderd
ma3platform.exe - Toepassingsfout
De uitzondering unknown software exception (0x80000003) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x7c901230.
iemand een idee wat ik kan doen?
Welke instellingen moet je gebruiken bij ImTOO, ik zit steeds met een audio/video verschil. (lopen niet synchroon)bas1286 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 23:06:
[...]
Ik had pas geleden een filmpje op mijn w850i gezet, gewoon om het superstrakke schermpje aan mijn vrienden te tonen.
Het was een aflevering van Heroes op hdtv kwaliteit gedownload, en geconverteerd naar mp4. In grootte scheelt het ongeveer de helft(kleiner). Maar de kwaliteit is echt super goed, niet eens een lipsync probleem (wat je eigenlijk wel zou verwachten).
Voor de mensen die nog een goede converter zoeken, ik heb ImTOO 3GP Video Converter gebruikt. Werkt echt perfect voor mij. Je moet wel alleen een key hebben, anders kan je maar een stukje van 2 minuten converteren.
Ik heb net ook even een dataaccount ingesteld met een inbelaccount. De standaard browser op de telefoon gebruikt nu wel mooi dat account, er is duidelijk te zien dat de telefoon eerst moet inbellen.
Opera daarentegen gebruikt echter nog wel de gprs verbinding, terwijl ik bij voorkeursservice 'alleen gsm' heb geselecteerd. Weet iemand hoe ik opera ook gsm kan laten gebruiken?
[ Voor 14% gewijzigd door FRidh op 06-01-2007 00:11 ]
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Verwijderd
- op de telefoon zo'n orange vierkantje zit
- wat er veranderd is aan de software (zoals bij kpn geen flash menus)
Verwijderd
Ik heb mijn W850i vorige week via de Orange online shop ontvangen en ze hebben helemaal niets aan het toestel veranderd, ook niet softwarematig.Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:14:
Kan iemand mij vertellen of bij een abbo van orange:
- op de telefoon zo'n orange vierkantje zit
- wat er veranderd is aan de software (zoals bij kpn geen flash menus)
Dus: geen oranje vierkantjes en gewoon de flash menu's.
Gekopieërd uit de changlog van de nieuwe firmware van de K800:ChrisM schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:50:
Al mijn spelletjes op m'n telefoon deden het niet meer na de firmware update.Jammer... Maar goed, zo kom ik ook gemakkelijker van m'n pokerverslaving af!
Waarschijnlijk dus ook bij de W850 van toepassingIntermittant / Non-working functionality
- Games and applications installed on memory stick from before the update will not work after the upgrade. Note that games and applications installed into phone memory will still function correctly.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Waar is dat te downloaden dan (sorry blond heChaser2600 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:50:
Er is schijnbaar een nieuwe software versie...
Ik ben mijn W850i (met KPN simlock) nu aan het updaten via de Sony Ericsson Update Service
edit:
Software versie R1GB001 staat er nu op.
Nog geen grote wijzigingen gevonden.
In ieder geval geen Flash menu's voor de KPN toestellen![]()
edit2:
ah, een lijst met verbeteringen vertaald naar het Engels:
# Improvements in performance
# Camera pictures are faster stored
# MP3s are clearly louder played
# Representation of the menu Icons improves
# Walkman is now Skin able (White, orange and out (standard)).
# Attitude designations revises
# Abbreviated dialing is now available over attitudes/calls
# Play from music in the file manager lets keyboard orange shine
http://www.se-world.info/firmwares.php?phone=77
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
http://www.sonyericsson.c...=10447&fid=21839&esi=trueVerwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:48:
[...]
Waar is dat te downloaden dan (sorry blond he)
hier dus :
http://www.sonyericsson.c...ervice_Setup-2.6.11.7.exe
[ Voor 12% gewijzigd door zero_cool89 op 06-01-2007 18:00 ]
hoe kom je aan de zwarte mps-60 ?Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:12:
[...]
Heb hem uit Hong Kong besteld en hij is inderdaad fake :(:(Kreeg hem vandaag binnen, hij ziet er verder prima uit maar het geluid is zeer slecht. Er zit absoluut geen bass in. Maar ga proberen mijn geld terug te krijgen. Verder had ik ook de zwarte MPS-60 eindelijk binnen, deze is gelukkig echt en er komt vrij veel lawaai uit voor zulke kleine speaker
via ebay uit hongkong ?
ik wil ze namelijk ook
Verwijderd
Mijn spellen werken ook niet meer na de update? help?ChrisM schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:50:
Al mijn spelletjes op m'n telefoon deden het niet meer na de firmware update.Jammer... Maar goed, zo kom ik ook gemakkelijker van m'n pokerverslaving af!
Heb namelijk (nog) geen databundel en vind dat ik al genoeg betaal voor mn abbo.
Daarom zoek ik er 1 die ik dus kan gebruiken zonder internet of gps.
Gewoon een kaart dus (met eventueel routeplanner)
Verwijderd
Hoi Frank, ik zou heel graag willen weten hoe je dit gedaan hebt ? ik heb vodafoon hopelijk is dit daarbij met een bepaalde instelling ook mogelijk. want zou graag mijn datakosten van de maandelijkse belminuten verrekend zien, inplaats van er extra bovenop en belminuten overhouden...Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:28:
[...]
Probleem opgelost kan nu internetten/mailen gewoon via gratis inbelnummer zon, dus het gaat nu gewoon van mijn belminuten af zonder extra datakosten ;-)
Als er meer geinteresseerden voor gratis internet via je maandelijkse belminuten zijn zal ik wel ff een kleine guide schrijven
vr gr Frank
vanpeltje
Volg de instructies! SIM-kaart eruit, batterij weer terug. Telefoon NIET aanzetten. Houd c ingedrukt en doe kabel in je telefoon (na hem eerst op je PC te hebben aangesloten). Vervolgens de c-knop loslaten en hij installeert de drivers.vanpeltje schreef op zondag 07 januari 2007 @ 01:03:
hmz shit, die updateservice installatie is brak.. hij bevat geen drivers voor mijn w850i flash. SE site zegt dat ie automatisch installeert als ik programma opstart maar dat doet ie niet. Heeft iemand de usb-flash drivers voor me?
Verwijderd
Je gaat naar internetprofielen en kiest eerstVerwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:25:
[...]
Hoi Frank, ik zou heel graag willen weten hoe je dit gedaan hebt ? ik heb vodafoon hopelijk is dit daarbij met een bepaalde instelling ook mogelijk. want zou graag mijn datakosten van de maandelijkse belminuten verrekend zien, inplaats van er extra bovenop en belminuten overhouden...
datacommunicatie
->data accounts
->nieuwe account
->gsm data
naam zonnet
telefoonnummer 0676075030
gerbuikersnaam guest
wachtwoord guest
-> opslaan
Daarna ga je naar
->internetinstellingen
->internetprofielen
->nieuw profiel
->naam Zonnet
opslaan
klaar
ps je kan nu ook je e-mail account aanmaken kan je overal je post ontvangen.
Het vage is echter dat het verbinden niet altijd lukt dan weer s wel dan weer s niet
wie weet hier een oplossing voor
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 12:35 ]
Verwijderd
Die update service krijg je gewoon bij je mobiel, maar bij mij staat er geen update beschikbaar als ik dat programma draai...
Waar kan je trouwens zien welke versie er op je telefoon staat?
Ik heb begrepen dat de r1ed001 de meest recente is?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 12:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd zou doen? en wat de instellingen (verbindingen etc.) ik moet hebben op mijn toestel?
Verwijderd
gratis nummer gaat gewoon van je belminuten afVerwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:17:
dat zonnet nummer....is dat een nummer waar je extra voor moet betalen, net als een 0900?
Verwijderd
Helaas werken de spellen nog niet naar de update, weet iemand een oplossing ervoor?Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 19:04:
[...]
Mijn spellen werken ook niet meer na de update? help?
Je weet dat spellen geinstalleerd op de memory stick niet meer werken na de update ?Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:32:
[...]
Helaas werken de spellen nog niet naar de update, weet iemand een oplossing ervoor?
en vooral: RAAK DE TELEFOON NIET AAN !!!MarcoC schreef op zondag 07 januari 2007 @ 01:09:
[...]
Volg de instructies! SIM-kaart eruit, batterij weer terug. Telefoon NIET aanzetten. Houd c ingedrukt en doe kabel in je telefoon (na hem eerst op je PC te hebben aangesloten). Vervolgens de c-knop loslaten en hij installeert de drivers.
ik heb voor de installatie niet sim er uit, vast dom van me maar had geen zin om kapje er af te halen.
na installatie wil telefoon niet aan, je moet batterij in en uit halen.
[ Voor 6% gewijzigd door zero_cool89 op 08-01-2007 19:30 ]
Verwijderd
Nee dit wist ik niet, ik neem aan dat dat niet meer te verhelpen is?Chaser2600 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:42:
[...]
Je weet dat spellen geinstalleerd op de memory stick niet meer werken na de update ?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Ik wacht al 3 maanden op dat ding, echt belachelijk. Hoelang heb jij erop gewacht?Verbal_Kint schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:01:
Ik heb mijn hpm-85 binnen. chill apparaat hoor.
ik heb hem ook binnen EINDELIJK!!! heb er 2 en halve maand op moeten wachten maar is het zeker waard zal van middag wel ff paar foto's postenjap85 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:02:
[...]
Ik wacht al 3 maanden op dat ding, echt belachelijk. Hoelang heb jij erop gewacht?
-update-
Foto 1:

Foto 2

-update-
[ Voor 21% gewijzigd door zaander op 09-01-2007 13:51 ]
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Verwijderd
Updaten via de functie in het menu doet nog niks..
Oh ja, ik heb de originele dopjes aan de remote gehangen.
[ Voor 30% gewijzigd door m_a_rnix op 09-01-2007 14:26 ]
Ik kom er niet uit.
Bellen en smsen spreekt voor zich.
Foto's maken is belangrijk. Zal belangrijker worden doordat mijn Powershot S40 het eind in zicht heeft. Voor de mooie en grote foto's is een EOS 400D aangekocht.
Daarnaast zijn alvast 2 apparaten in 1 (telefoon en camera).
Muziek is ook belangrijk. Vooral de kwaliteit is van belang. Beide mobieltjes kan je middels een verloopkabeltje op een stereotoren, externe headfoon aansluiten.
Alleen heeft de W850i portable boxen en de K800i niet.
Verwijderd
welke aanbieder is volgens jullie het beste, of maakt dat uiteindelijk niet zoveel uit. En hebben jullie een extra verzekering afgesloten, want het is wel een heel dure telefoon, en als hij eens gejat wordt of het scherm gaat kapot en je hebt geen verzekering, dan is dat wel heel .....
Heel simpel: Wat doe je meer, foto's maken of muziek luisteren?Dazsur schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:40:
Zou iemand me kunnen vertellen waarom ik zou moeten kiezen voor de W850i en niet voor de K800i of andersom?
Ik kom er niet uit.
Bellen en smsen spreekt voor zich.
Foto's maken is belangrijk. Zal belangrijker worden doordat mijn Powershot S40 het eind in zicht heeft. Voor de mooie en grote foto's is een EOS 400D aangekocht.
Daarnaast zijn alvast 2 apparaten in 1 (telefoon en camera).
Muziek is ook belangrijk. Vooral de kwaliteit is van belang. Beide mobieltjes kan je middels een verloopkabeltje op een stereotoren, externe headfoon aansluiten.
Alleen heeft de W850i portable boxen en de K800i niet.
De camera van de W850 is werkelijk brak in verhouding met de K800, foto's op het scherm van de telefoon zelf zien er mooi uit maar uitvergroot op je computerscherm zien ze er blurry uit.
Foto's van de K800 zien er geweldig uit, vergelijkbaar met een echte fotocamera. En je hebt een xenon flitser.
De Walkman player van de W850 is uitgebreider dan de K800, maar geluidskwaliteit is ongeveer gelijk mits je dezelfde oordopjes gebruikt. Bij de W850 heb je direct een knop voor de Walkman player zodat je makkelijk naar muziekmodus kan. Liedjes in wachtrij zetten bij de W850 is ook verschrikkelijk handig en dit kan bij de K800 niet.
Voor de rest vind ik een voordeel dat de W850 een slider is en gelukkig geen joystickje heeft (ivm met ervaringen W800).
Persoonlijk heb ik de W850 gekozen ipv de K800 omdat ik toch bijna geen foto's maak. Als ik wel foto's maak zijn het funshots die ik alleen op de telefoon zelf bekijk en toch later weer verwijder.
Ohja en nog een groot voordeel! Ik wou mn zaklampfunctie niet kwijt
Maar wat Snirpo zegt klopt.
vanpeltje
Welke headset is dat eigenlijk: HPM-70 of HPM-82?
ps.
Mijn vrouwtje heeft de Samsung D900 gekozen. Vooral, omdat ze de D600 heeft.
Verwijderd
Ook kreeg ik net mn telefoonrekening binnen (Orange). Ik vind het nogal vreemd dat ze me 25 euro in rekening gebracht hebben voor het aanvragen van de UMTS simkaart. Iemand met Orange die hetzelfde heeft gehad? Als zij UMTS tot een succes willen maken vind ik het vreemd dat je dan wel 25 euro moet betalen voor de simkaart. Tijdens het telefonische aanvragen heeft de vriendelijke dame van de klantenservice ook niks gezegd over bijkomende kosten.
De softwareversie van mn nieuwe toestel is CXC1250200 R1ED001 060831
Is dat dezelfde versie als de rest?
Mjah.. daar moet je dus mee oppassenzero_cool89 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:30:
[...]
en vooral: RAAK DE TELEFOON NIET AAN !!!
ik heb voor de installatie niet sim er uit, vast dom van me maar had geen zin om kapje er af te halen.
na installatie wil telefoon niet aan, je moet batterij in en uit halen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 10-01-2007 14:57 ]
Je zegt het al bijna:Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:41:
Hoi,
welke aanbieder is volgens jullie het beste, of maakt dat uiteindelijk niet zoveel uit. En hebben jullie een extra verzekering afgesloten, want het is wel een heel dure telefoon, en als hij eens gejat wordt of het scherm gaat kapot en je hebt geen verzekering, dan is dat wel heel .....
Hoi
Verwijderd
He? Gadver, nee he. Die zal ik dan ook wel gaan krijgen. Ik dacht dat het gratis was.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:29:
Ook kreeg ik net mn telefoonrekening binnen (Orange). Ik vind het nogal vreemd dat ze me 25 euro in rekening gebracht hebben voor het aanvragen van de UMTS simkaart.
Mjah, mijn voorkeur gaat echt naar Vodafone, zeker als je veel SMS't. Tis gewoon een stuk goedkoper met 1000 SMSjes voor een tientje. En een netwerk dat gelijkwaardig is aan dat van KPN.
Als je het mij vraagt is er ook geen 'beste aanbieder'. Het hangt gewoon volledig van het gebruik af welke het goedkoopste is voor je.
Geluid is beter dan de originele oordopjes, hoewel die ook niet verkeerd zijn. Helaas hoor je met zo'n koptelefoon natuurlijk wel meer van je omgeving.
Verder is de afstandsbediening die er dan aan zit echt enorm handig! Hier zit tenminste een Play knop op die je altijd kan gebruiken in tegenstelling tot de knop op je telefoon. En de afstandsbediening kan je natuurlijk ook gewoon gebruiken in combinatie met je oordopjes.
(anderhalve maand gewacht)
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Mwoah, heb bij mijn oude telefoon Vodafone gehad en ik vind ze veel duurder dan de rest.Bosmonster schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:39:
[...]
Mjah, mijn voorkeur gaat echt naar Vodafone, zeker als je veel SMS't. Tis gewoon een stuk goedkoper met 1000 SMSjes voor een tientje. En een netwerk dat gelijkwaardig is aan dat van KPN.
Als je het mij vraagt is er ook geen 'beste aanbieder'. Het hangt gewoon volledig van het gebruik af welke het goedkoopste is voor je.
Hi is lekker goedkoop en je krijgt er bij bv de 25 euro abbo 350 smsjes bij.
Maar het fijnste vind ik nog dat je bellen en sms'en bij elkaar in de bundel zitten zonder dat je dus meteen buiten je bundel gaat (vodafone). Bovendien heb je daar dus bij die 1000 smsjes nog wel een abbo bij die best wel duur is. Tenminste als je de phone gratis of voor weinig geld wilt hebben.
vanpeltje
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind de W850i met een Orange abonnement echt de beste combinatie (bij belcompany in oktober Orange 25 2 jaar toestel gratis en ook nog 6 maanden 50% korting, wat wil je nog meer?) verder hebben ze voor 6 euro per maand onbeperkt UMTS!
perfect gewoon!
vanpeltje
Ja dat had ik ook ondekt. Ik ben ook van plan om hem toch een dezer dagen uit elkaar te halen.mastair schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:46:
Heeft iemand dit toestel al een keer uit elkaar gehaald? Zo ja, hoe heb je dat gedaan? Ik zie 2 torx schroefjes, en verder zit het waarschijnlijk met een klik systeem, maar ben er nog niet achter hoe.
( als ik weer eens tijd heb..)
Maar liever heb ik dat jij hem eerst sloopt en dat je me dan verteld wat ik vooral niet moet doen
Kan iemand mij helpen? Probeer mijn foon te updaten. Maar na de driver geinstaleerd te hebben, zou ik verwachten dat ik hem kan updaten. Maar ik kom niet verder dan het instructie scherm van de updater. ( dat 5 stappen plan ..
Doe ik het fout, of is het gewoon gekkenhuis?
( disc to phone werkt bij mij ook niet. Altans, hij kan geen contact maken met de w850)
En over je dopjes.. Ik zie het somber in. Ik zou ze een poosje laten drogen, met de opening naar beneden) Maar dik kans dat ie inderdaad verrot is gegaan door de regen..
[ Voor 13% gewijzigd door wallie-s op 11-01-2007 21:49 ]
Ojah nog een heeel erg leuk weetje:
Wist je dat je een batterijsignaallampje heb?
Ik tot gisteren niet :-S Het is een rood lampje dat gaat knipperen als je batterij bijna op is, geplaatst onder de knop bovenop het toestel...
Verwijderd
Kan iemand mij misschien vertellen hoe het zit met de verzekering van Hi? Ik kan op de site zien dat ik wel een extra garantiepakket kan afsluiten maar er staat niks over verzekering. (dat extra garanriepakket kost eenmalig 30 euro en een verzekering kost ongeveer 180 euro voor 2 jaar ofzo dus die extra garantie zal wel niet veel dekken, denk ik) Ik wil m'n toestel toch wel laten repareren als het scherm kapot is ofzo. Of als ik er een glas water overgooi per ongeluk.
Die kunnen je wel helpen en anders doorschakelen...
vanpeltje
Dit topic is gesloten.
![]()