Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het SonyEricsson W850i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.309 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik heb ook een UMTS sim besteld én gekregen (gratis).
* Internetten gaat veel sneller.
* Maar het werkt alleen als je ook UMTS-bereik hebt.
* Geen UMTS-bereik = geen WAP, geen Orange World, geen internet, geen RSS-update en ook geen MMS!
* TV kijken lukt niet: GSM slaat volledig vast. Alleen accu eruit helpt dan nog.

Tevreden? Niet echt dus. Ik vindt het vooral vreemd dat ik nu dus geen mms kan verzenden of de RRS een update kan geven. Buitenshuis heb ik wel UMTS bereik, dan werkt het wel.

Of doe ik wat fout?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:29:
Ik heb mn W850i net weer opgehaald bij de telcomwinkel. Vlak voor oud en nieuw kwamen er strepen in het beeld, kleuren vervaagden en nadat ik m uit en weer aan deed, deed het beeldscherm helemaal niets meer behalve knipperend wit licht afgeven. De telefoon was blijkbaar niet meer te repareren en ik heb een geheel nieuwe gekregen:). Tevens is de fabrieksgarantie weer verlengd.
Dat had ik dus ook. Precies hetzelfde.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:55:
Ik heb ook een UMTS sim besteld én gekregen (gratis).
* Internetten gaat veel sneller.
* Maar het werkt alleen als je ook UMTS-bereik hebt.
* Geen UMTS-bereik = geen WAP, geen Orange World, geen internet, geen RSS-update en ook geen MMS!
* TV kijken lukt niet: GSM slaat volledig vast. Alleen accu eruit helpt dan nog.

Tevreden? Niet echt dus. Ik vindt het vooral vreemd dat ik nu dus geen mms kan verzenden of de RRS een update kan geven. Buitenshuis heb ik wel UMTS bereik, dan werkt het wel.

Of doe ik wat fout?
hmmm, als ik geen UMTS bereik heb, kan ik gewoon gebruik maken van GPRS over het GSM netwerk. heb je bij je profielen in netwerken aangezet alleen UMTS te willen gebruiken of een combi van GSM/UMTS?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:29:
Ik heb mn W850i net weer opgehaald bij de telcomwinkel. Vlak voor oud en nieuw kwamen er strepen in het beeld, kleuren vervaagden en nadat ik m uit en weer aan deed, deed het beeldscherm helemaal niets meer behalve knipperend wit licht afgeven. De telefoon was blijkbaar niet meer te repareren en ik heb een geheel nieuwe gekregen:). Tevens is de fabrieksgarantie weer verlengd.
Dat had ik dus ook. Precies hetzelfde.

Ik heb inmiddels in 6 weken al 2 van deze toestellen met een defect display gehad. Kheb hem nu aangetekend opgestuurd na de after sales afdeling en hoogstwaarschijnlijk krijg ik wederom een nieuwe

Verwijderd

koen schreef op zondag 14 januari 2007 @ 00:08:
[...]

hmmm, als ik geen UMTS bereik heb, kan ik gewoon gebruik maken van GPRS over het GSM netwerk. heb je bij je profielen in netwerken aangezet alleen UMTS te willen gebruiken of een combi van GSM/UMTS?
Ik denk dat ik opstartproblemen heb gehad. Ik heb gisteren inmiddels TV kunnen kijken. Al slaat hij wel nog regelmatig vast. Accu eruit en terug erin is enige remedie.
Verder werkt de RSS-lezer ook gewoon zonder UMTS-bereik. Dus vooralsnog mag ik niet klagen.

Wat ik wel erg vind is het stroomverbruik: volgens mij is dat drastisch toegenomen, zonder nou echt veel andere dingen gedaan te hebben. Dat hou ik nog even in de gaten.

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

*oeps* reactie op oud bericht

[ Voor 95% gewijzigd door thegeronimo op 15-01-2007 19:42 ]

The only thing to fear is fear itself

Verwijderd

Ik heb de W850i maar wil daarnaast mijn oude toestel ook nog blijven gebruiken. Dan hou ik dit toestel in ieder geval netjes. Wil er graag zuinig op zijn Mijn vraagje is hoe ik dit het beste kan doen. Elke keer de simkaart heen en weer verplaatsen, van het ene in het andere toestel? Of toch maar een duo sim (2e simkaart) aanvragen? Ik heb een hi abo en heb de klantenservice gebeld. Kost 41 euro (!!!!!). De jongen aan de telefoon legde uit omdat je voor twee nieuwe simkaarten betaald. Twee nieuwe dus, geen toevoeging van eentje extra bij mijn huidige. Geen probleem verder hoor alleen *&^((*^%#@ DUUR!!!! Bij Vodafone kun je zo'n tweede sim eenmalig gratis aanvragen!! Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste of het slimste aan kan pakken? Er moet toch wel een manier zijn?....

xxx

Verwijderd

yes, ik heb hem net gekregen.!
Nou weet ik wel niet zeker of ik mp3's erop kan zetten want ik heb windows 98 en vereist is windows 2000. Ik krijg trouwens mijn batterijklepje niet meer open, misschien zit er ergens een knopje waardoor ie iets losser gaat zitten ofzo, maar ik duw me nu rot en mijn duim gaat pijn doen.
Hoe doen jullie trouwens de simkaart erin, dat dingetje waar de kaart inzit, gaat niet omhoog dus dat wordt frunniken of weet iemand een makkelijke manier?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:56:
yes, ik heb hem net gekregen.!
Nou weet ik wel niet zeker of ik mp3's erop kan zetten want ik heb windows 98 en vereist is windows 2000. Ik krijg trouwens mijn batterijklepje niet meer open, misschien zit er ergens een knopje waardoor ie iets losser gaat zitten ofzo, maar ik duw me nu rot en mijn duim gaat pijn doen.
Hoe doen jullie trouwens de simkaart erin, dat dingetje waar de kaart inzit, gaat niet omhoog dus dat wordt frunniken of weet iemand een makkelijke manier?
SIM-kaart gewoon er onder door schuiven. Daarnaast kan je eventueel nog wel een cardreader gebruiken om muziek op de telefoon te zetten. Of installeer XP ('98 is wel een beetje antiek).

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-11 20:48
Is er nog iemand die het onderste gedeelte van de orginele headset over heeft en aan mij kwijt wil? :) Bij mij is 1 van de pinnetjes terug geschoten dus nu werkt hij niet meer. :'(

©2004

Verwijderd

ik weet wel dat 98 antiek is, maar mijn computer kan niet echt meer aan. xp is dus geen optie, maar van mijn vakantiegeld koop ik een nieuwe. Trouwens, de simkaart is gelukt, zit goed.
cardreader heb ik wel, moet wel nog uitzoeken hoe dat dan moet. Ik ben namelijk niet zo technisch.
Trouwens, die koptelefoon, die je van sony ericsson krijgt, kan ik die nu nog krijgen? Want op het sony-formuliertje staat dat die aanbieding geldig is tot 31 december 2006. Hi adverteert nu met : gratis hoofdtelefoon (formuliertje downloaden op de site) maar dat is dat formulier van sony waarop staat dat die aanbieding geldig was tot 31 december. Klote, maar ik ga het toch proberen.
Ik heb trouwens ook geen 1 gb geheugenkaart gekregen, morgen even navragen.
En als ik bel, krijg is geen verbinding vanwege administratieve redenen. Voor meer info bel de provider, klinkt dat bekend bij iemand?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Actie is verlengt naar 31 januari ofzo? Iig kan het nog steeds

Martinspire - PC, PS5, XSX

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:31:
ik weet wel dat 98 antiek is, maar mijn computer kan niet echt meer aan. xp is dus geen optie, maar van mijn vakantiegeld koop ik een nieuwe. Trouwens, de simkaart is gelukt, zit goed.
cardreader heb ik wel, moet wel nog uitzoeken hoe dat dan moet. Ik ben namelijk niet zo technisch.
Trouwens, die koptelefoon, die je van sony ericsson krijgt, kan ik die nu nog krijgen? Want op het sony-formuliertje staat dat die aanbieding geldig is tot 31 december 2006. Hi adverteert nu met : gratis hoofdtelefoon (formuliertje downloaden op de site) maar dat is dat formulier van sony waarop staat dat die aanbieding geldig was tot 31 december. Klote, maar ik ga het toch proberen.
Ik heb trouwens ook geen 1 gb geheugenkaart gekregen, morgen even navragen.
En als ik bel, krijg is geen verbinding vanwege administratieve redenen. Voor meer info bel de provider, klinkt dat bekend bij iemand?
"Ik heb trouwens ook geen 1 gb geheugenkaart gekregen, morgen even navragen."

dat is wel heel raar. Ik hoop dat je hem nog krijgt, bij mij zat hij al in de telefoon toen ik hem kreeg..

de bijgeleverde software moet je installeren, ik denk wel dat dat werkt.

Verwijderd

1gb kaart zit toch standaard bij de telefoon?

Verwijderd

Heb je al ín de telefoon gekeken, want hij zit er niet los bij :)

Verwijderd

oké, gevonden. Hij zat er inderdaad al in. Wist ik niet. Bedankt voor de tip, want ik schrok al....

Verwijderd

als ik muziek erop wil zetten, moet ik de cdrom dan gebruiken? Of kan dat ook anders, want ik mis een bestandje in mijn media-speler ofzo. Ik kan de cd dus niet openen, ik heb wel een cardreader, maar ik weet niet of je dan ook de cd nodig hebt. Anders moet ik een keer de computer van mijn moeder "lenen".

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:20
Als je de cardreader gebruikt, heb je geen CD nodig. Als je echter de USB kabel wil gebruiken, dan moet je wel even eenmalig de cd gebruiken om de drivers te installeren. Maar je kan ook nog kijken of je deze op de Sony Ericsson site kan vinden, dan heb je helemaal geen cd nodig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:00:
oké, gevonden. Hij zat er inderdaad al in. Wist ik niet. Bedankt voor de tip, want ik schrok al....
Had ik in eerste instantie ook ;) In ieder geval veel plezier ermee, is een supertoestelletje!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Tipje voor degeen met de mooie hoofdtelefoon: Als je de play-knop lang ingedrukt houdt start de radio op..

Vraagje: is het al iemand gelukt om via de telefoon zelf te updaten? Dus vanuit het menu? SEUS loopt altijd te mekkeren dat ik de verkeerde flash-versie heb..

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-11 16:28
Verbal_Kint schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:18:
Tipje voor degeen met de mooie hoofdtelefoon: Als je de play-knop lang ingedrukt houdt start de radio op..

Vraagje: is het al iemand gelukt om via de telefoon zelf te updaten? Dus vanuit het menu? SEUS loopt altijd te mekkeren dat ik de verkeerde flash-versie heb..
Nee, volgens mij kan ook dat ook niet. Aangezien het hele update pakket best groot is. ( als mijn internet er al vrij lang over doet, dan zal mijn telie er helemaal zwaar lang over doen.)
Ik denk dan ook dat dat voor mini updates is, een ander type update...

Verder meot ik nog even kwijt dat het me uiteindelijk toch is gelukt om hem te updaten. Had de c knop gewoon nog 2 min langer in moeten drukken.. :)

Verwijderd

Is de witte versie van de W850i moeilijk leverbaar of gewoon niet al te populair?
Heb alleen de zwarte gezien en vond deze niet super, de witte ziet er op het eerste gezicht vrij strak uit. :)
Misschien heb ik een slechte smaak maarjah. :)

Verder nog een vraagje over Vodafone, als ik daar een abbonement neem met bijvoorbeeld 275/275 MIN/SMS en ik schaf er een onbeperkt Blox SMS bundel bij aan.
Kan ik dan 275 minuten bellen + onbeperkt (1000) sms berichten versturen?
Of is het abbonement dan gebundeld en dus 275/1000?
Beetje achterlijke vraag misschien maar een verkoper van de Vodafone Store wist het ook niet te vertellen. :S

Onbeperkt SMS = € 10,00 per maand - De Onbeperkt SMS Blox biedt u als klant de mogelijkheid om voor €10 per maand onbeperkt te SMS-en naar Nederlandse mobiele en vaste nummers, met een maximum van 1000 SMS berichten. Bij overschrijding valt u terug naar de reguliere bundel tarieven, daarna op de buiten bundel tarieven. Deze BloX is niet combineerbaar met de “Dubbel SMS/MMS” BloX.

Gevonden :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 00:16 ]

• RvL
  • Laatst online: 09:07

RvL

Goed, ik ga nu waarschijnlijk een hele stomme vraag stellen, maar ik doe het toch.

Sinds vandaag de w850i in mijn bezit. Ik sms vrij veel en iets wat me meteen opviel is dat ik nergens kan zien uit hoeveel berichten een sms bestaat. Bij mijn vorige Samsung en Siemens zag ik dit in 1 oogopslag, maar nu krijg ik het niet gevonden.

Niet dat het mij veel uitmaakt of een sms uit 1 of 2 of 4 berichten bestaat, maar als ik voor 1 teken een extra sms verstuur vind ik dat een beetje overdreven, dan haal ik liever ergens 1 teken weg zodat ik voor 1 bericht minder dezelfde sms verstuur.

Nu zal dit best ergens te zien zijn, maar waar? Met de search in dit topic heb ik niets relevants kunnen vinden helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door RvL op 19-01-2007 00:45 ]

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Is dat niet op te lossen door de max bericht lengte op "in één bericht" te zetten? Ik weet dat mijn t610i altijd een waarschuwing gaf als ik een 2de SMS nodig had.

• RvL
  • Laatst online: 09:07

RvL

Dat klopt, dat kan ik inderdaad instellen, maar dat is niet de bedoeling. Dat kan het smsje maximaal 1 bericht lang zijn.

Maar volgens mij ben ik er al wel een beetje achter. Hij begint af te tellen als hij nog maar 15 tekens over heeft in de sms. Mijn oude samsung telde constant, kwestie van wennen denk ik.

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Verwijderd

Bij mijn K750i telt het toestel idd ook af, maar bij de overgang naar een nieuw bericht komt er ook een zacht signaal uit de speaker en komt er SMS 2/3/4/5 in beeld.

• ChrisM
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 01:22:
Bij mijn K750i telt het toestel idd ook af, maar bij de overgang naar een nieuw bericht komt er ook een zacht signaal uit de speaker en komt er SMS 2/3/4/5 in beeld.
:) en zelfs tot en met SMS 10. Meer kan een SMSje niet zijn.

Verwijderd

ChrisM schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 01:26:
[...]

:) en zelfs tot en met SMS 10. Meer kan een SMSje niet zijn.
Hehehe, zo fanatiek ben ik nog nooit bezig geweest >:) :+

• ChrisM
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 01:31:
[...]
Hehehe, zo fanatiek ben ik nog nooit bezig geweest >:) :+
Ach ja... soms moet je wel eens een "verhaaltje ;)" kwijt, he... en dan heb je 3200 tekens nodig en dan hoop je maar dat ze een beetje moderne telefoon heeft die ook een SMSje van 1600 tekens kan ontvangen. :P

Trouwens, ik moet wel zeggen dat ik het ook handiger zou vinden als je altijd kan zien hoeveel tekens er nog over zijn in een SMSje. Meestal typ ik nu mijn SMSje en ga ik daarna spaties na leestekens weghalen of woorden anders schrijven, om niet net voor 2 tekens een extra SMSje te moeten betalen.

Verwijderd

ik vind mijn telefoon helemaal tof! Ik heb de SE w85oi en hij is helemaal te gek, alleen het schuifje voelt een beetje losjes aan, als ik op een knopje druk. Is dit normaal en gewoon een kwestie van wennen of moet ik daarvoor terug naar de winkel?

Verwijderd

Ik krijg mijn telefoon niet aan de praat met m'n computer,iemand die de usb drivers voor mij heeft? :)

Verwijderd

Hoi, ik heb een w850i op mijn vakantie in Maleisië gekocht, werkt uitstekend!

Maar ik wil nu een Nederlandse firmware er op hebben, heb het geprobeerd met de SEUS maar dat lukt niet :'(

Weet iemand hoe ik een Nederlandse firmware op kan krijgen?

Verwijderd

Dit is wel vreemd.
Ik leg mijn gsm snachts weg. Staat gewoon aan. Mét UMTS-bereik. Accu nog op 75%
Volgende morgen: GSM zo leeg dat ie uit staat.
Zit ik UMTS uit, dan kan ik 3 dagen met een accu doen.
Vreet UMTS zoveel stroom?
Ik weet dat het zoeken naar een UMTS netwerk veel stroom gebruikt.
Maar gewoon standby mag toch niks uitmaken?

• MarcoC
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:06:
Hoi, ik heb een w850i op mijn vakantie in Maleisië gekocht, werkt uitstekend!

Maar ik wil nu een Nederlandse firmware er op hebben, heb het geprobeerd met de SEUS maar dat lukt niet :'(

Weet iemand hoe ik een Nederlandse firmware op kan krijgen?
*knip* :). Niet gratis.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 21-01-2007 22:37 . Reden: Niet toegestaan volgens de PSGG policy. ]

• ChrisM
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:03:
Dit is wel vreemd.
Ik leg mijn gsm snachts weg. Staat gewoon aan. Mét UMTS-bereik. Accu nog op 75%
Volgende morgen: GSM zo leeg dat ie uit staat.
Zit ik UMTS uit, dan kan ik 3 dagen met een accu doen.
Vreet UMTS zoveel stroom?
Ik weet dat het zoeken naar een UMTS netwerk veel stroom gebruikt.
Maar gewoon standby mag toch niks uitmaken?
Is dat altijd zo? Ik merk namelijk niet zo heel erg veel verschil, ik heb overal waar ik slaap UMTS bereik, en ik kan wel 3 dagen doen met m'n accu, bij normaal gebruik.

Had je niet nog iets anders open staan op de achtergrond? En gebeurd het elke dag?

Verwijderd

Maar nadat ik die firmware heb geinstalleerd kan ik dan wel gewoon de toekomstige SEUS-firmwares gebruiken?

[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 21-01-2007 22:37 ]

• MarcoC
Volgens mij wel.

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
ChrisM schreef op zondag 21 januari 2007 @ 09:06:
[...]

Is dat altijd zo? Ik merk namelijk niet zo heel erg veel verschil, ik heb overal waar ik slaap UMTS bereik, en ik kan wel 3 dagen doen met m'n accu, bij normaal gebruik.

Had je niet nog iets anders open staan op de achtergrond? En gebeurd het elke dag?
het UMTS netwerk op 2100 vreemt meer stroom.. dat staat op de sonyericsson.com website bij de W850.

Prestaties Spreektijd: Stand-bytijd: Video-oproep
UMTS 2100 2 uur 30 min 350 uur 1 uur 55 min
GSM 900 7 uur 350 uur -
GSM 1800 7 uur 350 uur -
GSM 1900 7 uur 350 uur -

vanpeltje

• ChrisM
vanpeltje schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:05:
[...]

het UMTS netwerk op 2100 vreemt meer stroom.. dat staat op de sonyericsson.com website bij de W850.

Prestaties Spreektijd: Stand-bytijd: Video-oproep
UMTS 2100 2 uur 30 min 350 uur 1 uur 55 min
GSM 900 7 uur 350 uur -
GSM 1800 7 uur 350 uur -
GSM 1900 7 uur 350 uur -
Lees eens goed wat je schrijft. :) Spreektijd is inderdaad minder, maar de stand-by tijd is gewoon gelijk, UMTS of geen UMTS... Dus dat zou 's nachts als je slaapt niet uit maken.

Tenzij je 's nachts belt natuurlijk in je slaapt, maar dan zou ook met het gewone GSM netwerk je batterij leeg zijn (er van uitgaande dat je toch wel minstens 7 uur slaapt. :P)

• vanpeltje
haha! klopt ik had het al gezien maar vond het toch even nuttig op te posten..weet iedereen ook gelijk dat je UMTS uit moet zetten als je het niet gebruikt :P

vanpeltje

• ChrisM
vanpeltje schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:13:
haha! klopt ik had het al gezien maar vond het toch even nuttig op te posten..weet iedereen ook gelijk dat je UMTS uit moet zetten als je het niet gebruikt :P
:) Dat is dus niet waar.... De standby tijd met UMTS is gelijk aan die zonder UMTS. Dus als je hem niet gebruikt (standby, je belt niet), kost het geen extra stroom. Alleen als je belt op een UMTS netwerk, dan verbruikt het dus meer stroom (eigenlijk gek, he)... Maar standby maakt het niet uit.

Trouwens, ik heb vandaag m'n telefoon gereset (ik had dat probleem dat ik geen nieuwe telefoonnummers in m'n gesprekkenlijst zag, dat is nu opgelost) en kon toen ook een telefoonupdate doen (ook al had ik al de nieuwste versie), dus dat is mooi. Maar ik mis nu wel m'n favoriete thema: dat thema waar je menu andere icoontjes heeft en trilt als je een ander item kiest, maar niet grouped. Kan iemand dat thema naar me mailen (je kan hem vinden in je telefoongeheugen en dan, dacht ik, onder system ofzo). M'n mail: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/116728/FFFFFF/000000

Verwijderd

Hoi, weet iemand wat de "Zeker Mobiel Extra Service"van Hi inhoudt?
Eenverzekering voor schades geloof ik. Maar er is ook een verzekering waar je kunt kiezen uit 3 pakketten. Maar ik neem aan dat die dan voor diestal en verlies zijn. Weet iemand dit?
Ik kan ook wel Hi bellen, maar die verwijzen me naar de winkel omdat ze me daar geen antwoord op kunnen geven en aangezien ik weinig tijd heb op het moment dacht ik:dan vraag ik het even op het forum.
Ik ga woensdag of donderdag naar de winkel, maar misschien kan iemand hier me iets wijzer maken.

Verwijderd

ChrisM schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:36:
[...]

Maar ik mis nu wel m'n favoriete thema: dat thema waar je menu andere icoontjes heeft en trilt als je een ander item kiest, maar niet grouped. Kan iemand dat thema naar me mailen (je kan hem vinden in je telefoongeheugen en dan, dacht ik, onder system ofzo). M'n mail: [afbeelding]
Mail!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 09:26 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Kun je ff een screen posten dan? Ben wel benieuwd over welke je het hebt (en wat de naam is)

Verwijderd

weet iemand hoe ik andere radiozenders erop kan krijgen zoals 3fm of radio 538? Ik heb een zender op 89.2 (Slam Fm) en 91.9 (100%NL).

Verwijderd

djmantri schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:13:
Kun je ff een screen posten dan? Ben wel benieuwd over welke je het hebt (en wat de naam is)
Volgens mij bedoelt ie gewoon Orange Bubbles.
Zitten er 2 standaard in die zwarte icoontje heeft en trillen bij menu-keuze.
1 ervan is Grouped. Andere is Orange Bubbles.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:33:
weet iemand hoe ik andere radiozenders erop kan krijgen zoals 3fm of radio 538? Ik heb een zender op 89.2 (Slam Fm) en 91.9 (100%NL).
Bladzijde 65 en 66

http://www.sonyericsson.c...i__UG_AddOn_R1a_NL_12.pdf

• wallie-s
Beetje late reactie op de firmware update maar toch alsnog:

Ben na de update weer een stukje vrolijker over de telie. Ik kan nu filmpjes doorspoelen, en filmpjes browsen is ook beter. Als ik mijn klok op groot zet gaat het menu ook niet meer trager. En last but not least: audio is een stuk draagelijekr geworden, tussen de nummers door hoor je geen kraakje meer, en de dynamiek is ook iets beter geworden. Helemaal leuk :)

• JinZa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:19

JinZa

Your life is digital..

Was het mogelijk om te zoomen in foto's die je genomen hebt? Het werkt in elk geval niet hetzelfde als mijn vorige SE K750i? Camera valt helaas ook behoorlijk tegen ivm de K750i. Toch wel jammer dat ze de telefoon express verminken, want zie geen reden waarom het niet dezelfde functionaliteit zou kunnen hebben.

I don't have a solution but I admire the problem.

• MarcoC
JinZa schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:12:
Was het mogelijk om te zoomen in foto's die je genomen hebt? Het werkt in elk geval niet hetzelfde als mijn vorige SE K750i? Camera valt helaas ook behoorlijk tegen ivm de K750i. Toch wel jammer dat ze de telefoon express verminken, want zie geen reden waarom het niet dezelfde functionaliteit zou kunnen hebben.
Vanwege de scheiding tussen de Walkman- en Cybershotserie.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 00:21
wallie-s schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:23:
Ik kan nu filmpjes doorspoelen, en filmpjes browsen is ook beter.
Ah mooi, ik vroeg een paar topics geleden als of dit mogelijk was. Dit gaat met de laatste firmware dus wel? Welke versie is dat?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• ChrisM
Bedankt voor het thema! :)

Nu een andere vraag... heeft iemand de juiste MMS instellingen voor t-mobile? Ik heb echt alles al geprobeerd, maar 't lukt me niet!
En heeft iemand de juiste instellingen voor PIT van t-mobile? Want ook dat krijg ik niet aan de praat, wat ik ook maar probeer en welke instellingen ik ook gebruik (SE site of t-mobile site)

• wallie-s
pimsaint schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:29:
[...]

Ah mooi, ik vroeg een paar topics geleden als of dit mogelijk was. Dit gaat met de laatste firmware dus wel? Welke versie is dat?
Dat is de laatste.R1GB001 061129 .. Moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Hij is echt een stuk beter geworden.

Nu we het er toch over hebben. Weet iemand een goede manier om een dvd te converten naar je telefoon? Het liefst wil ik dan ook alle chapters als mp4 of 3gp bestand op mijn telie.

Verwijderd

Ik heb vanmiddag mijn softwareupdate gedaan. Groot nadeel is dat de games en applicaties die ik via de sony-ericsson site gekocht heb zijn nu niet meer bruikbaar. Is er een manier om de installfiles opnieuw te benaderen op de memorycard?

• JinZa

JinZa

Your life is digital..

MarcoC schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:07:
[...]
Vanwege de scheiding tussen de Walkman- en Cybershotserie.
K750i is geen cybershot serie (en ook geen walkman serie) ;)

Echt een hekel er aan als fabrikanten expres hun apparaten verminken om een artificiele scheiding te maken.

Lost de nieuwe firmware nog wat van deze beperkingen op voor fotomodus?

[ Voor 9% gewijzigd door JinZa op 25-01-2007 11:36 ]

• MarcoC
JinZa schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:35:
[...]

K750i is geen cybershot serie (en ook geen walkman serie) ;)

Echt een hekel er aan als fabrikanten expres hun apparaten verminken om een artificiele scheiding te maken.

Lost de nieuwe firmware nog wat van deze beperkingen op voor fotomodus?
Die scheiding is dan ook pas gemaakt met de komst van de W850i en K800i :) .

• vanpeltje
W800 mama
K800 papa

k750 opa
K700 over groot vader

vanpeltje

• Snirpo
  • Laatst online: 07:48
vanpeltje schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:11:
W800 mama
K800 papa

k750 opa
K700 over groot vader
Eh?

Dan is het meer:

W850 en K800 broertje en zusje
W800 en K750 papa en mama
K700 opa tsja en oma die is er niet :P

[ Voor 5% gewijzigd door Snirpo op 25-01-2007 22:36 ]

• Dabien
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 11:12
Ik heb gisteren ook de firmware update gedaan. Ik ben nog geen problemen tegengekomen, maar ik speel dan ook geen spelletjes op mijn w850i.

Wat wel is opgelost is het kraakje als je opneemt. Mijn vriendin belt me elke dag als ze uit haar werk komt en het was ondertussen al een vaste grap geworden dat ze "krrrt-plop" tegen me zei als ik opnam, omdat mijn telefoon blijkbaar dat geluid maakte. Dat schijnt overigens bij vrijwel alle w850i's het geval te zijn. Met de nieuwe firmware is het blijkbaar opgelost, want gisteren klaagde ze dat ik niet meer kraakte.

Top!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb trouwens ff zitten zoeken maar ik kan de geluidsrecorder helemaal niet vinden!
Klopt dat of kan ik gewoon niet zoeken? Aangezien het af en toe niet nodig is om een filmpje te maken maar ik gewoon een nummer of geluidje wil opnemen is het wel handig om zoiets te hebben natuurlijk.

• ChrisM
djmantri schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:37:
Ik heb trouwens ff zitten zoeken maar ik kan de geluidsrecorder helemaal niet vinden!
Klopt dat of kan ik gewoon niet zoeken? Aangezien het af en toe niet nodig is om een filmpje te maken maar ik gewoon een nummer of geluidje wil opnemen is het wel handig om zoiets te hebben natuurlijk.
Deze zit helemaal onderaan in het Entertainment menu (optie rechtsboven in het hoofdmenu).

Verwijderd

Ik bezit momenteel bijna 2 jaar een K750i en mijn joystick begint het nu echt te begeven ;(

Mijn oog viel op deze telefoon en sta bijna op het punt om hem te gaan halen, alleen heb ik nog een vraagje:
In heel veel reviews lees ik dat de nieuwe navigatie toetsen niet echt fijn werken, en dat je er nooit aan kunnen wennen. Ik bedoel hiermee dus de middelste navigatie toetsen (met de play/pauze knop erin).
Klopt dit of ben je er zo aan gewend?

• vanpeltje
TNT,

Het verbaast mij dat je joystick zolang heeft volgehouden!
Ik had hiervoor ook de K750i en na een jaar functioneerde hij bijna niet meer!

Dus d8 ik bij mezelf..nooit meer een joystick! maar wel sony ericsson.
Ik kwam dus bij de W850i terug die ik in oktober met een hele goeie deal heb gehaald.
Orange 20 voor 2 jaar met 30 euro bijbetalen (orange gaf eerst 4 maanden 50% korting)

voordeel van Orange: onbepert houdbaar beltegoed!, goedkoop internetten op je mobiel (vast voor 6 euro per maand) en UMTS! (wat dit toestel nodig heeft)

ik zeg het je. De w850i is mijn beste aankoop tot nu toe! Jammer dat de camera maar 2 megapix is maar ik luister toch meer muziek :)

vanpeltje

• ChrisM
TNT, je bent echt zo gewend aan deze *cursor* toetsen! Echt, super! Er is maar een nadeel eigenlijk en dat is dat ik nogal gemakkelijk de Walkman player knop in druk (die oranje boven de pijltjes toetsen), als ik naar boven in druk. Maar ook daar word je wel handig mee.

Ik heb nu m'n internet (PIT van t-mobile) ook aan de gang en ben met de verschillende internet dingen aan het klooien. Opera Mini 3.0 werkt super! (Gratis te download @ opera.com). Ook de RSS lezer is wel grappig (ook al weet ik nog niet helemaal welke feeds ik op m'n telefoon zou willen hebben). Email werkt goed en handig.

Ben alleen nog aan het klooien met "Mijn Vrienden". Vroeger kon dat via Yamigo.com, en kon je dan dus gemakkelijk ook msnen op je mobiel! Nu hoor ik slechte dingen over yamigo en moet ik maar eens weer kijken of dat werkt. Mijn Vrienden (Wireless Village is de officiele naam) is een mogelijkheden om te IM-en over GPRS. Dus vooral als je een gratis internet abo hebt, kan het een leuke vervanger zijn voor SMS! Er zijn genoeg Wireless Village servers, maar niet die ook gekoppeld zijn aan het MSN netwerk en Yahoo! netwerk, behalve Yamigo dus... die ga ik vanavond maar weer eens uit proberen. :)

• wallie-s
ChrisM schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:33:
Ben alleen nog aan het klooien met "Mijn Vrienden". Vroeger kon dat via Yamigo.com, en kon je dan dus gemakkelijk ook msnen op je mobiel! Nu hoor ik slechte dingen over yamigo en moet ik maar eens weer kijken of dat werkt. Mijn Vrienden (Wireless Village is de officiele naam) is een mogelijkheden om te IM-en over GPRS. Dus vooral als je een gratis internet abo hebt, kan het een leuke vervanger zijn voor SMS! Er zijn genoeg Wireless Village servers, maar niet die ook gekoppeld zijn aan het MSN netwerk en Yahoo! netwerk, behalve Yamigo dus... die ga ik vanavond maar weer eens uit proberen. :)
okey, ben wel even benieuwd, kun je laten weten of dat gelukt is?

Over de mail. Ik heb gmail ingesteld, maar ik kan daarmee alleen berichten ontvangen. Verzenden doet ie niet in verband met een certificaat error of iets dergelijks.

Ik ben helemaal blij met mijn joypad tnt. Inderdaad is het oranje walkman knopje af en toe flink irri. Maar joypad is wel okey, beetje zwaar af en toe maar wel fijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:11:
Ik heb vanmiddag mijn softwareupdate gedaan. Groot nadeel is dat de games en applicaties die ik via de sony-ericsson site gekocht heb zijn nu niet meer bruikbaar. Is er een manier om de installfiles opnieuw te benaderen op de memorycard?
Bij mij net hetzelfde probleem.Nog iemand, of iemand met een oplossing?

• ChrisM
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:15:
[...]

Is al gemeld dat dit zou gebeuren en nog niemand is er met een oplossing. :) Je zou SE even kunnen mailen.

• wallie-s
Kun je niet gewoon de applicatiers of games verplaatsen naar je telefoon?
En dan vanaf daar proberen op te starten?

Want als ze op je phone staan ondervind je geen problemen na de update.

• vanpeltje
wallie-s schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:28:
[...]

okey, ben wel even benieuwd, kun je laten weten of dat gelukt is?

Over de mail. Ik heb gmail ingesteld, maar ik kan daarmee alleen berichten ontvangen. Verzenden doet ie niet in verband met een certificaat error of iets dergelijks.

Ik ben helemaal blij met mijn joypad tnt. Inderdaad is het oranje walkman knopje af en toe flink irri. Maar joypad is wel okey, beetje zwaar af en toe maar wel fijn.
ChrisM, ben heel benieuwd of je Yamigo of Smartvas aan de praat krijgt.

wallie-s

Voor Gmail ga naar www.gmail.com/gmm

vanpeltje

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het gebruik van de W850i als Walkman in een vliegtuig? Is de Flight-Mode afdoende om dit te mogen?

Flight-modus
In de flight-modus is de radiofunctie uitgezet zodat gevoelig apparatuur in bijvoorbeeld een vliegtuig of ziekenhuis niet wordt niet gestoord. Je kunt dan niet bellen of gebeld worden maar een aantal functies van je gsm zijn nog steeds te gebruiken.

• FLyTE
  • Laatst online: 22-01 20:08

FLyTE

Hoe of wat?

Is het mogelijk de hoofdtelefoon bij een andere provider dan KPN/Hi te krijgen?

Heb dit toestel gehaald voor 0 euro bij een Flex40 T-Mobile 1 jaar. Maar zou echt onwijs graag die mooie hoofdtelefoon erbij hebben, vanwege de afstandsbediening.

Verder prettig toestel!

Pentium Dualcore E2160 - 2 x 1024mb PC2-5300 - MSI G31M - XFX 8800GTX

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:12:
Heeft iemand ervaring met het gebruik van de W850i als Walkman in een vliegtuig? Is de Flight-Mode afdoende om dit te mogen?

Flight-modus
In de flight-modus is de radiofunctie uitgezet zodat gevoelig apparatuur in bijvoorbeeld een vliegtuig of ziekenhuis niet wordt niet gestoord. Je kunt dan niet bellen of gebeld worden maar een aantal functies van je gsm zijn nog steeds te gebruiken.
Laatst was ik op vakantie geweest naar Maleisië en ik kon de foon gewoon gebruiken in de vliegtuig in flight-mode... :)

• ChrisM
vanpeltje schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:40:
[...]

ChrisM, ben heel benieuwd of je Yamigo of Smartvas aan de praat krijgt.

wallie-s

Voor Gmail ga naar www.gmail.com/gmm
Yamigo werkt niet. Het is al een aantal maanden zo... shit! :( Dat was juist de perfecte koppeling tussen My Friends en MSN. :( Smartvas nog geen ervaring mee... Ik heb wel een goede IM voor Java, maar ja... dat wil je eigenlijk niet.

• vanpeltje
smartvas is beter dan yamigo... maar zowel yamigo als smartvas is down helaas..

als je msn wil kan je ook naar www.live.nl (op je mobiel) en daar de online messenger gebruiken, verder kan je hotmail bekijken, spaces en zoeken!

vanpeltje

• ChrisM
Inderdaad... Smartvas is ook down. :( Er zijn wel leuke Java MSN clients, maar ja, je wil het graag geintegreerd en alles hebben via Mijn Vrienden! :)

• Snirpo
ChrisM schreef op zondag 28 januari 2007 @ 11:06:
Inderdaad... Smartvas is ook down. :( Er zijn wel leuke Java MSN clients, maar ja, je wil het graag geintegreerd en alles hebben via Mijn Vrienden! :)
Ik gebruik zelf IM+ van shapeservices, kost je wel 25 dollar maar werkt super!

• vanpeltje
Snirpo schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:36:
[...]

Ik gebruik zelf IM+ van shapeservices, kost je wel 25 dollar maar werkt super!
snirpo, het blijft java.. wij zochten iets anders.

[ Voor 10% gewijzigd door vanpeltje op 28-01-2007 21:58 ]

vanpeltje

• Snirpo
snirpo, het blijft java.. wij zochten iets anders.
Snap ik. Ik gaf alleen maar een tip ;) Ik heb dat wel eens geprobeerd dat mijn vrienden, maar vond het niet echt super werken en daarom ben ik IM+ gaan gebruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:15:
[...]

Kheb het ook gehad:( je moet alle spellen opnieuw installeren of opnieuw kopen

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 20:09
Ik heb nu de w850 een paar weken, hardstikke leuke toestel, vernieuwend :*) in opzichte van de W800, maar ook even wennen(geen play/pause, volume kan minder hard;laatste firmware, minder kwaliteit foto;s en filmpjes, geen sorteer functie in de musicplayer 2.0)

Maar voor de rest een geweldig toestel, alleen ik heb sinds een week geconstateerd dat mijn oorspeaker in de telefoon zelf om te bellen, opgeblazen lijkt. als ik hem normaal zet en naar me voicemail bel, of iemand ander. Hoor ik een kraak, net als of het speakertje is opgeblazen. Vreselijk irritant :( en raar, ivm de muziek zelf via het speakertje aan de achterkant gaat. Hebben jullie dit ook??? Of zijn hier ervaringen over.

• ChrisM
Bliksem B schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:44:
Ik heb nu de w850 een paar weken, hardstikke leuke toestel, vernieuwend :*) in opzichte van de W800, maar ook even wennen(geen play/pause, volume kan minder hard;laatste firmware, minder kwaliteit foto;s en filmpjes, geen sorteer functie in de musicplayer 2.0)

Maar voor de rest een geweldig toestel, alleen ik heb sinds een week geconstateerd dat mijn oorspeaker in de telefoon zelf om te bellen, opgeblazen lijkt. als ik hem normaal zet en naar me voicemail bel, of iemand ander. Hoor ik een kraak, net als of het speakertje is opgeblazen. Vreselijk irritant :( en raar, ivm de muziek zelf via het speakertje aan de achterkant gaat. Hebben jullie dit ook??? Of zijn hier ervaringen over.
Dat heb ik ook gehad... heel irritant! Ik dacht dat er zand in het speakertje zat ofzo. Maar na een aantal dagen was het weer voorbij, dus of naar de winkel brengen... of gewoon even afwachten.

Verwijderd

weet iemand misschien hoe ik dat menu kan krijgen waarbij de icoontjes in die nieuwe layout staat? (4 groepen van 3 icoontjes)
want deze staat niet op mijn telefoon.
ik heb de thema's: Female Line, Grouped, Orange Bubbles en Walkman.
bij geen van deze thema's krijg ik dat nieuwe soort menu.
heb hem al geupdate maar het is nog steeds hetzelfde.
iemand een idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:23:
weet iemand misschien hoe ik dat menu kan krijgen waarbij de icoontjes in die nieuwe layout staat? (4 groepen van 3 icoontjes)
iemand een idee?
Dat is het thema Grouped.
Zo te lezen is de jouwe naar de maan. Ik zou adviseren: weggooien en opnieuw erop zetten.
Ik kan hem naar je mailen of je kan hem zelf ergens downloaden.

Verwijderd

ok bedankt voor snelle reactie
hoe moet ik dat doen? dat weggooien en waar weer opnieuw vandaan halen?

nog een klein vraagje, waar kan ik zien hoeveel smsberichten er in mijn inbox staan?

Verwijderd

Is er al iemand die met succes zijn w850i van hi/kpn gedebrand heeft?
en zo ja: werken de flash-menu's dan wel?

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 20:09
ChrisM schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:29:
[...]

Dat heb ik ook gehad... heel irritant! Ik dacht dat er zand in het speakertje zat ofzo. Maar na een aantal dagen was het weer voorbij, dus of naar de winkel brengen... of gewoon even afwachten.
Dat is dus ook mijn probleem, het gaat niet weg, |:( (is al ruim 1,5 week geleden) ik heb al geprobeerd er zand ofzo uit zuigen, maar dit werkte ook niet. Ik blijf nog steeds het zelfde probleem hebben.

Is er misschien nog een andere logische verklaring voor? Of een oplossing. Tot nu toe denk ik dan echt dat hij is opgeblazen :'(

Anders moet ik treurig genoeg, hem weer opsturen naar t-mobile:|,

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:46:
ok bedankt voor snelle reactie
hoe moet ik dat doen? dat weggooien en waar weer opnieuw vandaan halen?

nog een klein vraagje, waar kan ik zien hoeveel smsberichten er in mijn inbox staan?
Je moet via MENU, BESTANDSBEHEER, THEMA´S het thema grouped weggooien.
Dan via de cardreader, bluetooth of datakabel het nieuwe thema overzetten op je card. Dan eventueel kopieren naar geheugen van je telefoon.
Of je kan het doen via wap ofzo.
Als je je email even geeft, dan mail ik het thema van mijn gsm

• ChrisM
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:46:
Bestandsbeheer - Meer - Geheugenstatus - Telefoon - Berichten en daar kan je het per mapje zien.

Ik denk niet dat het thema er op nieuw zetten bij je helpt, want voor zover ik weet zijn de menuutjes speciale flash bestanden die op de telefoon staan (en dus ook niet aan te passen zijn). En daar is dus iets mis bij jou. Maar je kan het sowieso wel even proberen natuurlijk! Je kan trouwens ook erg veel thema's downloaden bij de standaard website van SE (te bezoeken via je telefoon dus). Moet je je wel eerst even registreren. Daar zijn trouwens ook handige programmaatjes te downloaden (Convertor en Worldclock vind ik wel grappig. :))

Over die opgeblazen speaker, ik dacht ook echt dat hij opgeblazen was... maar het ging bij mij echt vanzelf over. Ik heb me er wel een behoorlijke tijd aan geergerd.. maar goed, je kan er vast wel een nieuwe voor krijgen. :)

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
iemand een idee?
Overigens, als je een toestel hebt met KPN simlock (of Hi) dan kun je het zoiezo vergeten omdat de software is aangepast door KPN waardoor je die andere menu's in de originele thema's niet werken.
Je kunt hem dan wel de-branden maar dan moet je even ergens anders zoeken :*)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wat zijn de maximale specs voor 3gp video op de w850i? Hoeveel frames/sec en bitrate e.d. kan dat ding maximaal hebben voor 3gp video?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• MarcoC
Heb mijn telefoon vandaag weggebracht voor die enorme hoeveelheid stof onder mijn scherm, duurt max. 30 werkdagen voordat ik hem terug heb. Beetje lang.

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-11 15:01

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik ga hem hopenlijk morgen in ontvangst nemen.

Postplaza zegt:
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces

Ik ben benieuwd :)

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
iemand een idee?
De nieuwe Flash menu's krijg je alleen bij "un-branded" toestellen. Bij toestellen die "branded" zijn (zoals KPN en Hi) is Flash uitgeschakeld en krijg je hetzelfde standaard menu bij alle thema's.

Ja, je kan een w850 "un-branden", Google zelf maar even.

Verwijderd

Vannacht wéér mijn GSM in een uurtje of 5 helemaal leeggelopen. Ik heb echt geen idee hoe dat komt. UMTS stond aan, GSM had even in de deskstand MDS-60 gestaan. Toen eruit gehaald. Accu was 75% vol. Even mail gechecked en RSS-lezer gekeken. Daarna gekeken of er nog wat actief was, maar dat was niet. Vanmorgen zo leeg als wat.
Toch maar eens een mailtje naar SE doen.

• JinZa

JinZa

Your life is digital..

Ik heb van het weekend de nieuwste firmware op mijn W850i gezet. Groot pluspunt: de 'plopjes' zijn inderdaad nu weg voor het afspelen van een volgend nummer!

Verwijderd

JinZa schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:00:
Ik heb van het weekend de nieuwste firmware op mijn W850i gezet. Groot pluspunt: de 'plopjes' zijn inderdaad nu weg voor het afspelen van een volgend nummer!
yep, voor mij de reden om gisteravond de firmaware (via de Sony Ericsson site) te upgraden.
Bij mijn KPN Hi versie zijn alle vier de standaard menu's nog steeds hetzelfde maar nu wel met flash!
Ik twijfel nog of ik mijn W850i via die 'ene' site voor 7 euro ga debranden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:17:
[...]

yep, voor mij de reden om gisteravond de firmaware (via de Sony Ericsson site) te upgraden.
Bij mijn KPN Hi versie zijn alle vier de standaard menu's nog steeds hetzelfde maar nu wel met flash!
Ik twijfel nog of ik mijn W850i via die 'ene' site voor 7 euro ga debranden.
Ik heb helaas niks van gemerkt van de update en heb nog standaard menu's :(

Verwijderd

Chaser2600 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:09:
[...]

Overigens, als je een toestel hebt met KPN simlock (of Hi) dan kun je het zoiezo vergeten omdat de software is aangepast door KPN waardoor je die andere menu's in de originele thema's niet werken.
Je kunt hem dan wel de-branden maar dan moet je even ergens anders zoeken :*)
Ja ik heb dus mijn toestel via Hi gekocht dus daar zal het dan wel aan liggen :(
Ik ga nu even verder kijken dus ;)

Bedankt voor die tip over de berichten, was nog nooit bij dat menu geweest :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:42:
[...]

Ik heb helaas niks van gemerkt van de update en heb nog standaard menu's :(
Ik heb ook nog steeds de standaard menu's maar het geselecteerde icoontje in het menu
beweegt nu iedere 1 -1.5 seconden.
Voor de software update via de SE site deed mijn W850i met Hi customization dat niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:53:
[...]

Als je je email even geeft, dan mail ik het thema van mijn gsm
Ik zou wel willen maar kan nergens iets vinden waarmee ik jou zou kunnen mailen, en direct message werkt niet ;) Als je in m'n Profile kijkt zie je mn email.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.