Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het SonyEricsson W850i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.309 views sinds 30-01-2008

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36
SayWhatAgain! schreef op zondag 10 december 2006 @ 16:34:
Ik vind de overdracht van mp3 over USB maar rete-traag trouwens en mijn geheugenkaartlezertje pakt geen MS-Pro Duo zonder adapter. Over 800MB deed ie bijna een uur...en dat gewoon in windows verkenner.
Vind ik ook ja, mijn cardreader pakt het kaartje gelukkig wel. Binnen 5 minuten stond hij helemaal vol.

Verwijderd

Soeski schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:57:
Als je Orange UMTS wilt, moet je sowieso in het nieuwe tariefplan zitten. (Dus 20/30/40 euro e.d, niet de oude tarieven van 22,50/32,50/42,50).
Dit nieuwe tariefplan kan je pas over laten zetten 3 maanden voor het einde van het contract.
Als je je contract bij de Orange Shop verlengd mag het al 4 maanden van te voren, dus voor jou net na de kerst...

..kan je wel mee aftellen naar 12uur op je mobiele tv met Oud en Nieuw :)

• MarcoC
Mijn batterijklepje kraakte trouwens ook een beetje, op 3 strategische plakken een klein papiertje geplakt en nu nergens meer last van :P.

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-11 11:13

Rj-

Rj- schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:20:
MM ik kam er gister achter dat als ik de slider iets te hard dicht doe om de gsm te locken of gewoon wat sneller dicht schuif dat me gsm gewoon baf uit staat! :( .
Hebben hier meer mensen last van? ;(

Anders ga ik er maandag voor terug! :/
Niemand of is dit gewoon een hele domme vraag?

• MarcoC
Geen last van.

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

geen last van inderdaad, maar wel nog de vraag hoe ik de sleep mode langer kan maken

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

damn ik ben vandaag achter gekomen, dat er een scheurtje in het D-Pad zit, net onder de Play knop :S. valt niet egt op, alleen in het donker als je op down knopje drukt

en andere vraag wat ik nog niet tegen ben gekomen, is of je wel kan internetten via de datakabel?

iemand enig idee?

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Ok nog een irritante bug. Hier stoor ik me wel aan (vind het nog steeds een toptelefoon trouwens :D )

Volgens mij al eerder genoemd ook maar toch even om te benoemen:
- Gemiste, uitgaande en ontvangen oproepen worden niet meer opgeslagen. De laatste dateert van ruim 2 weken geleden en ik heb sindsdien zeker 10 gemiste oproepen gehad. Ik had al gehoord dat ik probleem ook op de K800i zit. Ik hoop dat ze het in de eerstvolgende firmware update verhelpen want het is wel irritant als je niet kan zien wie je heeft gebeld terwijl je aan het werk/op school was.

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
XQB schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 02:26:
damn ik ben vandaag achter gekomen, dat er een scheurtje in het D-Pad zit, net onder de Play knop :S. valt niet egt op, alleen in het donker als je op down knopje drukt

en andere vraag wat ik nog niet tegen ben gekomen, is of je wel kan internetten via de datakabel?

iemand enig idee?
Volgens het boekje zou het moeten kunnen, maar ik kan niet eens synchroniseren via de kabel. De meegeleverde software vind m'n telefoon niet, en als die hem wel vind, dan crasht de synchronisatie-software :?

Via bluetooth daarentegen was het synchroniseren met 2 minuutjes geregeld _O_

Ik zal straks eens een poging doen om internet via bluetooth aan de praat te krijgen :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Misschien een beetje offtopic maar goed, ik had dus nog wat geld nodig om een Abbo af te sluiten. Dus ik denk, dan verkoop ik mn PSP. Uiteindelijk dus verkocht en ik ga naar de GWK (postbank was te ver lopen en haalde ik de trein niet). Dus ik doe daar mn storting en wacht rustig af. Woensdag gestort dus dat zal wel vrijdag worden. Vrijdag niet, zaterdag niet, zondag niet, maandag niet, dinsdag niet. Toch maar even bellen. En ja hoor. Het systeem lag eruit waardoor de postbankbetalingen pas woensdag worden verwerkt. GVD 1 heel week wachten voor een storting WTF. Nu maar hopen dat mn mobiel nog is achter gehouden bij TforTelecom. Heb geen zin om nog extra te moeten betalen!
Anyways, hopen dat het er nou morgen maar eens op staat. Kan ik eindelijk mn abbo afsluiten!

Martinspire - PC, PS5, XSX

• RedScorpion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 14:54

RedScorpion

is geen rooie rakker

vanpeltje schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:32:
over ringtones gesproken.. er is ooit iemand geweest die een heel vet programmaatje had op mp3's te bewerken.. Ik wil namelijk mijn mp3's als ringtone gebruiken maar omdat hij toch niet het hele liedje afspeelt (40 sec en dan voicemail) wil ik eigenlijk knippen in mn mp3's..(spaart intern geheugen) Weet iemand welk programma ik bedoel of weet iemand een goed programma hiervoor?
Mp3Knife is hiervoor ook te gebruiken.. erg simpel tooltje.

Zelf de phone afgelopen vrijdag opgehaald. Zover zeer content mee. Moest wel even wennen aan de menu's maar dat gaat snel genoeg.

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
ff een vraag voor de genen die net als ik een koptelefoon van Hi krijgen hebben jullie hem al binnen.
het duurt nu wel erg lang bijna 2 maanden
ik ga morgen maar weer eens bellen

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
djmantri schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:15:
Misschien een beetje offtopic maar goed, ik had dus nog wat geld nodig om een Abbo af te sluiten. Dus ik denk, dan verkoop ik mn PSP. Uiteindelijk dus verkocht en ik ga naar de GWK (postbank was te ver lopen en haalde ik de trein niet). Dus ik doe daar mn storting en wacht rustig af. Woensdag gestort dus dat zal wel vrijdag worden. Vrijdag niet, zaterdag niet, zondag niet, maandag niet, dinsdag niet. Toch maar even bellen. En ja hoor. Het systeem lag eruit waardoor de postbankbetalingen pas woensdag worden verwerkt. GVD 1 heel week wachten voor een storting WTF. Nu maar hopen dat mn mobiel nog is achter gehouden bij TforTelecom. Heb geen zin om nog extra te moeten betalen!
Anyways, hopen dat het er nou morgen maar eens op staat. Kan ik eindelijk mn abbo afsluiten!
je PSP? jeetje.. hopelijk heb je het nog voor een goede prijs kunnen verkopen :)

vanpeltje

Verwijderd

Ff een vraagje, voor die koptelefoon moet je twee dingen meesturen, aankoopsbewijs en abonnements contract.
Heb m'n contract verlengt via Hi.nl en heb hem toen thuis bezorgt gekregen, zit wel een aankoopbewijs bij maar geen contract...

Weet iemand wat ik nou moet opsturen ipv dat contract?
zou de bevestiging van mijn order (een mailtje van KPN) ook genoeg zijn?

Staat trouwens nog steeds geen plakkertje voor deze phone op shieldzone.com ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 13:18 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ook eindelijk mijn w850 gehaald. Duurde wel een focking uur voordat ik buiten stond (2 wachtenden voor mij die gewoon hun boekje hadden moeten lezen + een focking trage gast die ook nog eens erg chagerijnig was). Naja, ik heb hem en ben blij :)

• MarcoC
Batterijklepje vind ik wel een zwakpunt hoor, zonder papiertjes er aan de binnenkant opgeplakt zit dat ding zo los als het maar kan. Toch gek, de eerste twee dagen zat hij echt supervast. Iemand een goed idee om het te verstevigen?

[ Voor 10% gewijzigd door MarcoC op 13-12-2006 21:10 ]

Verwijderd

ik zal dan wel mazzel hebben...hij zit bij mij na 3 weken nog steeds muur en muurvast :)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:51
Woei. Ik heb deze telefoon ook genomen. Mijn vierde SE en ze blijven gewoon goed bevallen. Nu heeft Samsung zo'n leuk 'woep' geluidje als je hem openslide. Kan dat bij deze ook? Of zou dit in een eventuele toekomste firmware komen?

• vanpeltje
MarcoC schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:10:
Batterijklepje vind ik wel een zwakpunt hoor, zonder papiertjes er aan de binnenkant opgeplakt zit dat ding zo los als het maar kan. Toch gek, de eerste twee dagen zat hij echt supervast. Iemand een goed idee om het te verstevigen?
seconde lijm misschien? je zit toch voor 2 jaar vast aan je provider en je batterij hoef je er niet uit te halen :) :+

vanpeltje

• MarcoC
vanpeltje schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:22:
[...]

seconde lijm misschien? je zit toch voor 2 jaar vast aan je provider en je batterij hoef je er niet uit te halen :) :+
Ik regel liever een nieuw klepje :P. Heb nu watjes aan de binnenkant geplakt, dat helpt redelijk...

[ Voor 10% gewijzigd door MarcoC op 14-12-2006 12:48 ]

Verwijderd

vanpeltje schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:22:
[...]

En als je je sim kaart eruit moet halen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:24:
ik zal dan wel mazzel hebben...hij zit bij mij na 3 weken nog steeds muur en muurvast :)
Bij mij gelukkig ook nog! *ff afkloppen*

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:26
Wat is het irritant dat je je gemiste gesprekken niet kan zijn (of uitgaande gesprekken)... Ik heb al geprobeerd of je lijstje leegmaken helpt, maar er komen nu gewoon geen nieuwe in. Dat is pas echt een irritante bug!! Vooral omdat het zo *basic* is... Bwegh.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Leg eens uit?

• ChrisM
Nou... bij mij en ook nog bij iemand anders die hier al eerder had gepost... is het als je gesprekkenlijst 1x vol is, en je krijgt een nieuw gesprek (binnenkomend, uitgaand of gemist), dan wordt die niet toegevoegd aan de gesprekkenlijst. Je kan zo bijv. niet zien wie je het laatst gebeld hebt of wie jou gebeld heeft (gemist of aangenomen). Dat is echt super irritant!

Ik heb nu ook mijn hele inkomende en uitgaande en gemiste gesprekkenlijst leeg gemaakt... maar als je mij belt, dan zie ik dat niet in m'n gesprekkenlijst (de lijst die je ziet als je in het standby scherm op de linkertoets drukt (Gesprekken))... dat is dus flink irritant!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hoeveel nummers gaan daarin dan?

• vanpeltje
ik had het trouwens al een keer verteld, mijn batterijklepje kraakte ook behoorlijk.. was gewoon naar de winkel gegaan en erover geklaagd.. verkoper zei makkelijk dat het vaak bij toestellen was en dat het normaal was. Ik vond het niet normaal en vroeg of ik mocht testen met een ander klepje, dus ff klepje gewisseld en toen was het gekraak minder. Ik ben toen tevreden weggelopen.

vanpeltje

• ChrisM
Ik weet het niet precies, een stuk of 20-30 in totaal... Maar hebben anderen dit probleem niet? Er is toch maar 1 software versie van de W850?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik zal het eens kijken als ik 20-30x gebeld ben :)

• ChrisM
djmantri schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:25:
Ik zal het eens kijken als ik 20-30x gebeld ben :)
Het zijn alle gesprekken bij elkaar, he! :) Gebeld, gemist en bellen (uitgaand). Pff... echt knap irritant is dit! Moeten we niet eigenlijk, als goede tweakers zijnde, een buglijstje opstellen en die mailen naar SE? Dan kunnen ze er iets aan doen met de eerste update!

Bugs:
* Gesprekkenlijst die niet meer bijgewerkt wordt als ie eenmaal vol is (en lijst leegmaken helpt ook niet! :()
* Toevoegen van verjaardagen gaat niet goed: soms begint de verjaardag om 01:00 uur of 02:00 uur ipv gewoon om middernacht.
* SMSje sturen vanuit de herinnering dat iemand jarig is (als je dat hebt ingesteld) werkt niet.
* Soms onthoudt hij de instellingen van de snelkoppelingen niet.

What else? Misschien nog andere handige verbeteringen?
* Walkman player: Mogelijkheid voor "jump to" (zoals Winamp dat heeft) dat je kan zoeken op een gedeelte van de naam
* Iets doen met die compleet overbodige knopjes boven je scherm (echt nutteloos zijn ze. :P)
* Optie waarbij je het aan kan zetten dat je op wil hangen door hem dicht te sliden.
* Standaard "Stil aan" instellen bij het profiel headset (lijkt me logischer dat je als je een headset in hebt, dat je daar ook de ringtone enzo wilt horen... natuurlijk kan je het uitzetten als je het wil)

What else? :)

• tiguan
  • Laatst online: 22:51
Een 'woep' geluidje als je hem openslide.

• MarcoC
vanpeltje schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:19:
ik had het trouwens al een keer verteld, mijn batterijklepje kraakte ook behoorlijk.. was gewoon naar de winkel gegaan en erover geklaagd.. verkooper zei makkelijk dat het vaak bij toestellen was en dat het normaal was. Ik vond het niet normaal en vroeg of ik mocht testen met een ander klepje, dus ff klepje gewisseld en toen was het gekraak minder. Ik ben toen tevreden weggelopen.
Heb hem niet in een winkel gekocht, dus gaat lastig bij mij :P.

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Stil aan kan je toch gewoon instellen? Je stelt een profiel (ik zou handsfree kiezen) in op silent. Accessory portable handsfree toevoegen. Het profiel wordt nu automatisch ingeschakeld. Waarom dat niet standaard zo moet? Ik loop regelmatig met de dopjes om mijn nek door de stad. 't is toch wel handig om je telefoon dan te horen.

• ChrisM
Verbal_Kint schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:16:
Stil aan kan je toch gewoon instellen? Je stelt een profiel (ik zou handsfree kiezen) in op silent. Accessory portable handsfree toevoegen. Het profiel wordt nu automatisch ingeschakeld. Waarom dat niet standaard zo moet? Ik loop regelmatig met de dopjes om mijn nek door de stad. 't is toch wel handig om je telefoon dan te horen.
Ja, maar zou het niet logischer zijn om hem standaard op stil aan te zetten en dat je dit uit kan zetten als je het niet prettig vindt? Ook omdat het wel logisch is dat, als hij op stil staat, er dan geen geluid uit de telefoon komt als je gebeld wordt (dat is ook stil), maar ik vind het niet logisch dat je hem op stil moet zetten om de ringtone door de headset te horen. Zou verwarring voorkomen! :) Dit gaat dus alleen maar om wat de 1e instelling is, als je hem eenmaal aangepast hebt, onthoud hij dat natuurlijk! :)

En.. over het algemeen.. als je dopjes d'r aan hebt, dan heb je ze ook meestal in. :)

• m_a_rnix
ChrisM schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:23:
[...]
En.. over het algemeen.. als je dopjes d'r aan hebt, dan heb je ze ook meestal in. :)
Ik niet! Zo lang je dopjes om je nek hangen kunnen ze niet in de knoop raken. Maar goed.. jij moet wat aan passen, maar je mist geen bellers. Andersom zou dat wel het geval kunnen zijn --> voor mij is het logisch.

Anyhoo: probleem opgelost --> BOEIUH :)

[ Voor 4% gewijzigd door m_a_rnix op 16-12-2006 04:00 ]

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-11 16:28
CoDe-ReD schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:26:
Ok nog een irritante bug. Hier stoor ik me wel aan (vind het nog steeds een toptelefoon trouwens :D )

Volgens mij al eerder genoemd ook maar toch even om te benoemen:
- Gemiste, uitgaande en ontvangen oproepen worden niet meer opgeslagen. De laatste dateert van ruim 2 weken geleden en ik heb sindsdien zeker 10 gemiste oproepen gehad. Ik had al gehoord dat ik probleem ook op de K800i zit. Ik hoop dat ze het in de eerstvolgende firmware update verhelpen want het is wel irritant als je niet kan zien wie je heeft gebeld terwijl je aan het werk/op school was.
ja inderdaad, vet irri.. Ik heb dit nu ook al 2 keer meegemaakt. En ik heb ook al een keer of 2 / 3 meegemaakt dat ie spontaan vastliep en vervolgens uitging...
beetje vreemd allemaal

Voor de bug lijst: (goed idee!)

- Niet vloeiend overlopen van mp3 naar mp3. ( je hoor hierbij een kraakje)
- De zachte ondergrond ruis. Sommige zullen hem niet eens opvallen, maar als ik in mijn bed lig, vind ik het schijt irritant want dan is ie gewoon te duidelijk aanwezig.

[ Voor 14% gewijzigd door wallie-s op 16-12-2006 16:27 ]

• MarcoC
Voordat ik mijn W850i zou ik zeggen dat het volgende onzin is, maar mijn W850i heeft echt 0,0 ruis. Ik let altijd heel erg op dat soort dingen, ik erger me er ook snel aan, maar bij mijn telefoon hoor ik echt niks op de achtergrond.

• FRidh
  • Laatst online: 06-11 22:06
ik hoor inderdaad ook een heel kort, zacht, kraakje bij het overgaan naar het volgende nummer.

Hoe snel is bij jullie het overzetten van de data met de kabel? Ik gebruik dan Debian Linux en gebruik dus de software van SE niet, maar het overzetten van muziek gaat erg snel, alleen daarna safely remove duurt wel erg lang, meestal wel 5 minuten.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen week mijn nieuwe W850i opgehaald en ben er natuurlijk erg blij mee.

Ik heb alleen 1 probleempje, ik kan de telefoon niet synchroniseren met PC Suite of Disc2Phone.

Ik heb alles keurig geinstalleerd, Windows heeft de (vele) stuurprogramma's geinstalleerd, maar zodra ik de wil synchroniseren krijg ik de volgende melding:

Runtime Error:

Program: Sony Ericsson\Mobile2\Sync Station\SyncMLDesktopServer.exe

Abnormal program termination

Wanneer ik Disc2Phone start ziet het proramma geen telefoon om muziek naar over te dragen.

Ik krijg wel de melding dat mijn telefoon verbonden is.

Wie kan mij verder helpen?

Groet, Mariecke

• wallie-s
MarcoC schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:22:
Voordat ik mijn W850i zou ik zeggen dat het volgende onzin is, maar mijn W850i heeft echt 0,0 ruis. Ik let altijd heel erg op dat soort dingen, ik erger me er ook snel aan, maar bij mijn telefoon hoor ik echt niks op de achtergrond.
hmm vreemd, ook geen kraakje tussen de nummers door?
En niet tegen jouw bedoeld, maar de meeste zullen het ook niet eens horen. Ik heb alleen de pest dat mijn oren getraind zijn voor dat soort dingen...
Alleen mensen met een redelijk goed gehoor zullen zoiets dan ook horen..

@ fridt
Het overzetten duurt bij mij (volgens mij net als bij iedereen) vrij lang.
Ook het unmounten onder OSX kan soms heel erg lang duren bij mij. Soms is het ook echter zo gepiepd

• MarcoC
Kraakje heb ik wel. Mijn oren zijn er ook redelijk op getraind hoor, sta in mijn omgeving wel bekend als degene die zich overmatig ergert aan bijgeluiden.

• FRidh
  • Laatst online: 06-11 22:06
ok, wel rot dat het dan zo lang duurt. Dan ga ik me toch afvragen waar het aan ligt, is het de Memory Stick die dan gewoon echt zo traag is?

Het verbaast me bij deze telefoon wel hoeveel functies 1 hetzelfde knopje kan hebben.....nu al aantal dagen van alles mee aan het uitproberen, en vind constant nog steeds nieuwe snelkoppelingen :9~

Helaas heb ik zelf nog problemen met synchroniseren van de contacten met Kontact en Opensync.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

• famod
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 15:55
Ik heb nu anderhalve maand mijn w850i, ben er flink tevreden mee. Ik heb alleen één probleem:
ik krijg bluetooth internet niet aan het werk :'(
Ik kom tot het punt in de handleiding waar je opera moet opstarten op je tel, dan doet opera die eerste verbindingstest en de eerste 50% gaat goed, dan hangt ie.. weet iemand of je nog ergens een profiel ofzo moet veranderen?

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
surf ik even op de nieuwe site van SE, kom ik deze foto tegen:

Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/4151/1rg3.jpg

ga ik naar de accessoires:

http://www.sonyericsson.c...zone=pp&lm=pip1&pid=10379

zie ik niet dat hij in het zwart is.

zou hem wel in het zwart willen :P

EDIT:

misschien alleen in hong kong ?

http://cgi.ebay.com/2147-...egoryZ35223QQcmdZViewItem

[ Voor 23% gewijzigd door zero_cool89 op 17-12-2006 21:42 ]

Verwijderd

Hallo,
Ik heb een maand geleden een SE W850i gekocht. Heel leuk ding werkt egt perfect. Maar ik had een vraagje/probleemje. Ik had eerst de W800i, daar luisterde ik (met de zelfde oordopjes die je bij de w850i krijgt) 2 strepen minder dan het volle geluid en met MEGA BASS aan. Dat was egt heerlijke geluid, lekker veel BASS. Maar met de W850i, als ik het zelfde doe met de volume en MEGA BASS, lijkt het alsof het geluid zachter wordt wanneer de bass komt zeg maar, en dan weer harder als de treble komt. op en neer effect krijg je dan, daarom zet ik nu op nornaal of bas.
Hebben jullie dit ook op gemerkt?
Greetz,
Zeddy

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 02:28:
Hallo,
Ik heb een maand geleden een SE W850i gekocht. Heel leuk ding werkt egt perfect. Maar ik had een vraagje/probleemje. Ik had eerst de W800i, daar luisterde ik (met de zelfde oordopjes die je bij de w850i krijgt) 2 strepen minder dan het volle geluid en met MEGA BASS aan. Dat was egt heerlijke geluid, lekker veel BASS. Maar met de W850i, als ik het zelfde doe met de volume en MEGA BASS, lijkt het alsof het geluid zachter wordt wanneer de bass komt zeg maar, en dan weer harder als de treble komt. op en neer effect krijg je dan, daarom zet ik nu op nornaal of bas.
Hebben jullie dit ook op gemerkt?
Greetz,
Zeddy
Klopt!
Volgens mij doet hij dat automatisch om je oren te sparen. De bas wordt weggefilterd.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 00:21
Vraagje. Ik krijg als het goed is m'n W850 deze week binnen. Ik ben benieuwd hoe het zit met filmpjes die ik zelf op de telefoon zit. Op m'n huidige telefoon kan ik die goed afspelen. Ondertiteling duidelijk leesbaar. Kan ik ook filmpjes afspelen op de W850i? Zo ja, in welk formaat moet ik ze er dan opzetten?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Verwijderd

hmmz, ik vind dat vet irritant? is dat alleen met de W850i? of ook met de w810i? en is dr een manier om daar vanaf te komen, want ik wil MEGA BASS:P

• zero_cool89
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:20:
hmmz, ik vind dat vet irritant? is dat alleen met de W850i? of ook met de w810i? en is dr een manier om daar vanaf te komen, want ik wil MEGA BASS:P
oplossing:

zet de equaliser handmatig de linker 2 balkjes in de max. dan heb je bas + veel geluid.

• MarcoC
MegaBass is verschrikkelijk, als er weinig bass in een muziekje bedoeld is moet je dat misschien gewoon maar zo laten. Al die muziek die voor geen meter meer klinkt doordat de bass overheerst, bah :'( .

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Als je niet genoeg bass hebt dan heb je niet de goede oordopjes denk ik. Als ik die standaard dingen gebruik en ik megabass aanzet dan moet ik er niet te lang naar luisteren want dan krijg ik hoofdpijn.

Verder heb ik nu al lekker met de telefoon zitten spelen. Masterlijk apparaatje zeg!

• MarcoC
djmantri schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:02:
Als je niet genoeg bass hebt dan heb je niet de goede oordopjes denk ik. Als ik die standaard dingen gebruik en ik megabass aanzet dan moet ik er niet te lang naar luisteren want dan krijg ik hoofdpijn.

Verder heb ik nu al lekker met de telefoon zitten spelen. Masterlijk apparaatje zeg!
De bassweergave met de standaardoordopjes met de equalizer op normaal is prima :) . Ik haat bassjunkies :+ .

• Ginz
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Waarschijnlijk niet makkelijk in Nederland te krijgen, maar er is ook een W830

W830 = W850 - UMTS & Frontcam

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zelf heb ik de EX71 oordopjes van Sony, de "high quality" varianten van die meegeleverde dopjes. Daarmee is de bas minder, maar speelt wel zuiverder. Nadeel is dan dat op de "Bass"-instelling, de lage tonen veel te zwak zijn. En op Megabass veel te overdreven. Ook heb ik er het reeds vermelde "probleem" mee dat ie bij bassen de andere frequenties knijpt... Op dat gebied is de W700/800 toch een heel stuk beter.

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:59:
Waarschijnlijk niet makkelijk in Nederland te krijgen, maar er is ook een W830

W830 = W850 - UMTS & Frontcam
Mijn W850i heeft anders ook UMTS en een frontcam hoor:
MENU
AGENDA
VIDEO OPROEP

Voila, de frontcam doet het. (zit bij oor-luidspreker)

Of bedoel je iets anders?

Verwijderd

Bugje:

Onder mijn rechtertoets heb ik de agenda als snelkoppeling ingesteld.
Dat heb ik alleen al een keer of vier, vijf moeten doen. Hij vergeet die steeds.
Andere snelkoppelingen niet......

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:55:
[...]

MENU
AGENDA
VIDEO OPROEP

Hij bedoelt juist dat de W830 die functies niet heeft itt de W850 :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• Ginz
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:55:
[...]

MENU
AGENDA
VIDEO OPROEP

Ja, ik bedoel dat er ook een W830 is. Dat is een W850, maar dan zonder UMTS en zonder frontcam

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:04:
[...]

Ja, ik bedoel dat er ook een W830 is. Dat is een W850, maar dan zonder UMTS en zonder frontcam
Oeps...niks gezegd :X ;)

• pimsaint
Kijkt hier niemand filmpjes op z'n phone?

• rcheung
  • Laatst online: 25-03-2024
ChrisM schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:25:
[...]

Het zijn alle gesprekken bij elkaar, he! :) Gebeld, gemist en bellen (uitgaand). Pff... echt knap irritant is dit! Moeten we niet eigenlijk, als goede tweakers zijnde, een buglijstje opstellen en die mailen naar SE? Dan kunnen ze er iets aan doen met de eerste update!

Bugs:
* Gesprekkenlijst die niet meer bijgewerkt wordt als ie eenmaal vol is (en lijst leegmaken helpt ook niet! :()
* Toevoegen van verjaardagen gaat niet goed: soms begint de verjaardag om 01:00 uur of 02:00 uur ipv gewoon om middernacht.
* SMSje sturen vanuit de herinnering dat iemand jarig is (als je dat hebt ingesteld) werkt niet.

* Walkman player: Mogelijkheid voor "jump to" (zoals Winamp dat heeft) dat je kan zoeken op een gedeelte van de naam
* Iets doen met die compleet overbodige knopjes boven je scherm (echt nutteloos zijn ze. :P)
* Optie waarbij je het aan kan zetten dat je op wil hangen door hem dicht te sliden.
* Standaard "Stil aan" instellen bij het profiel headset (lijkt me logischer dat je als je een headset in hebt, dat je daar ook de ringtone enzo wilt horen... natuurlijk kan je het uitzetten als je het wil)

Een ander optie wat ontbreekt is het mogelijk Aan/Uit van Automatische toetsblokkering. Moet nu via aan/uit knop of door je telefoon op en neer te sliden.
Erg irritant!

Verwijderd

rcheung schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:01:
[...]

Een ander optie wat ontbreekt is het mogelijk Aan/Uit van Automatische toetsblokkering. Moet nu via aan/uit knop of door je telefoon op en neer te sliden.
Erg irritant!
Dat is er wel, instellingen>algemeen> beveiliging> auto. blokkering> aan :)

• ChrisM
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:57:
Bugje:

Onder mijn rechtertoets heb ik de agenda als snelkoppeling ingesteld.
Dat heb ik alleen al een keer of vier, vijf moeten doen. Hij vergeet die steeds.
Andere snelkoppelingen niet......
Dit had ik in het begin ook... Is uiteindelijk vanzelf opgehouden. Volgens mij staat er zelfs nog wel iets over hier ergens in het topic. :) Ik zal hem even in het bug lijstje zetten... Ik ga morgenavond wel een mail opstellen naar SE, dus als iemand nog andere zaken heeft?

Dit is het huidige lijstje: (mensen, als je je verveelt, check dan ook even of jij ook die bug hebt!)

Bugs:
* Soms onthoudt hij de instellingen van de snelkoppelingen niet.

* Walkman player: Mogelijkheid voor "jump to" (zoals Winamp dat heeft) dat je kan zoeken op een gedeelte van de artist/track
* Optie om de lichtsensor uit te zetten.

[ Voor 44% gewijzigd door ChrisM op 19-12-2006 21:48 . Reden: Lijstje toegevoegd; Lichtsensor uit. ]

• MarcoC
Lichtsensor uit.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het belabberd volume ten opzichte van de W700/W800 walkman foons.

• MarcoC
Boeie, in de metro zet ik hem nooit harder dan 6 omdat dat al te hard is. Meestal staat hij op 5½ in de metro, 4½ of 5 in de trein.

• zero_cool89
jullie zijn gewoon allemaal doof door voorgaande avonturen met het volume.

ik zet mijn volume (als ik de meegeleverde oordoppen inheb) nooit harder dan 5, zou ik dat wel doen krijg ik gewoon pijn omdat het dan te hard staat.

Het is niet het probleem van de w850i dat jullie oren niets meer onder 80dB kunnen horen.

Iemand al nieuws over de mps-60 black boxen ?

• Snirpo
  • Laatst online: 07:48
Phuncz schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 23:02:
Het belabberd volume ten opzichte van de W700/W800 walkman foons.
Dit is echt niet waar, ik heb een W800 gehad en m'n W850 kan harder. Het ligt er maar net aan wat voor oordopjes gebruikt. Ik heb mijn W850 en W800 gebruikt met sennheiser CX300 oordopjes en die konden een stuk minder hard dan de standaard meegeleverde oordopjes, maar klonken wel iets beter trouwens. Jammergenoeg zijn ze kapot :P

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ach man, 5 bolletjes is echt niet luid hoor. Als je daarvan pijn krijgt... Misschien is je muziek veel harder opgenomen maar ik moet hem echt wel een tik luider dan dat zetten om er eventueel bas uit te krijgen. En het ligt niet aan de dopjes...

• pimsaint
Weet iemand of/hoe je filmpjes kan doorspoelen?

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:17:
Ach man, 5 bolletjes is echt niet luid hoor. Als je daarvan pijn krijgt... Misschien is je muziek veel harder opgenomen maar ik moet hem echt wel een tik luider dan dat zetten om er eventueel bas uit te krijgen. En het ligt niet aan de dopjes...
Miss tijd om eens je oren uit te laten spuiten 8)7

• m_a_rnix
Feature request, een play-knop die werkt als de toetsen geblokkeerd zijn. (bijv. centrale toets in de vierpuntsunit 2 sec indrukken).

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:37:
Miss tijd om eens je oren uit te laten spuiten 8)7
Zo'n humor heeft mijn grootmoeder ook... Er wordt enkel gesuggereerd dat ik slecht hoor, terwijl men wel even vergeet dat er meerdere factoren kunnen zijn. Ten eerste heb ik andere oordoppen, de EX71SL's. Ten tweede luister ik muziek met veel constante lage tonen, geen pieken "bonk bonk" muziek. Ten derde kan het ook zijn dat de meeste liedjes die ik erop gehoord heb op een vrij laag volume opgenomen zijn. Ik ben geen audiofiel maar ook geen jumpnicht die tegen de speaker loopt te springen. Ik blijf toch bij mijn 6-bolletjes :P

Verwijderd

Phuncz schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:31:
[...]

Zo'n humor heeft mijn grootmoeder ook... Er wordt enkel gesuggereerd dat ik slecht hoor, terwijl men wel even vergeet dat er meerdere factoren kunnen zijn. Ten eerste heb ik andere oordoppen, de EX71SL's. Ten tweede luister ik muziek met veel constante lage tonen, geen pieken "bonk bonk" muziek. Ten derde kan het ook zijn dat de meeste liedjes die ik erop gehoord heb op een vrij laag volume opgenomen zijn. Ik ben geen audiofiel maar ook geen jumpnicht die tegen de speaker loopt te springen. Ik blijf toch bij mijn 6-bolletjes :P
Ik zou niet graag met jou in de trein of bus zitten.
Vreselijk irritant als mensen hun muziek zo hard hebben staan zodat iedereen kan meegenieten :?

• MarcoC
Heb stof onder mijn scherm. Verdomme :{ .

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:55:Ik zou niet graag met jou in de trein of bus zitten.
Vreselijk irritant als mensen hun muziek zo hard hebben staan zodat iedereen kan meegenieten :?
Het leuke aan gesloten oordopjes is dat niemand kan meeluisteren... Niet van die open-air dopjes waar idd. iedereen van kan meegenieten. Tevens zet ik op het openbaar vervoer vaker het ding wel stiller hoor :P

Verwijderd

Phuncz schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:17:
[...]

Het leuke aan gesloten oordopjes is dat niemand kan meeluisteren... Niet van die open-air dopjes waar idd. iedereen van kan meegenieten. Tevens zet ik op het openbaar vervoer vaker het ding wel stiller hoor :P
Ik heb dezelfde gesloten dopjes maar als hij op zijn hardst staat kunnen ze wel meeluisteren hoor:P

• bas1286
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11 00:27
pimsaint schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:56:
Kijkt hier niemand filmpjes op z'n phone?
Ik had pas geleden een filmpje op mijn w850i gezet, gewoon om het superstrakke schermpje aan mijn vrienden te tonen.

Het was een aflevering van Heroes op hdtv kwaliteit gedownload, en geconverteerd naar mp4. In grootte scheelt het ongeveer de helft(kleiner). Maar de kwaliteit is echt super goed, niet eens een lipsync probleem (wat je eigenlijk wel zou verwachten).

Voor de mensen die nog een goede converter zoeken, ik heb ImTOO 3GP Video Converter gebruikt. Werkt echt perfect voor mij. Je moet wel alleen een key hebben, anders kan je maar een stukje van 2 minuten converteren.

• MarcoC
Dat is een Japanse telefooon die nooit in Nederland zal komen.

• ChrisM
Ik heb SE gemaild met de bugs en suggesties en ze zeggen dat ze het door zouden sturen. Ze hadden nog wel een suggestie voor mensen die problemen hebben die anderen niet hebben, namelijk twee keer een master reset uitvoeren en daarna een software update via de Update Service. Dan wordt namelijk wel de standaard software gereset ofzo, waardoor een update mogelijk is (ook al is er geen nieuwere versie).

't Zou gek zijn als de firmware niet goed op je telefoon staat, maar goed, het is altijd te proberen!
MarcoC schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:28:
Dat is een Japanse telefooon die nooit in Nederland zal komen.
Als ik jou was zou ik even de bron lezen. :) Er wordt daar gezegd dat het gebasseerd is op de Japanse, maar dat het er toch echt wel op lijkt dat deze door de Europese divisie is bedacht. En waarschijnlijk meer info komt in februari... Ik ben benieuwd! :D

[ Voor 29% gewijzigd door ChrisM op 22-12-2006 13:44 ]

Verwijderd

Ik heb ook een aantal problemen!!
Op een dag laadde hij 's morgens niet meer op :S die middag wou ik muziek erop zetten maar als ik op bestandsoverdracht klik dan start de telefoon opnieuw op... na 5x lukt het dan eindelijk.
Dit gebeurde vaker. Maar een keer ging hij niet meer aan, als ik hem aanzette knipperde het scherm langzaam... Terug gebracht naar de winkel en nu maar afwachten...

Ohja update service werkt ook niet goed bij mij, en ik krijg ook kraakjes bij het volgende nr, filmpjes doorspoelen zou ook wel handig zijn en lichtsensor uit. Ook is het irritant bij de walkman als je een track wilt afspelen dan zet ie gelijk al je tracks in de playlist. TrackId werkt ook niet bij mij en de onderkant van de telefoon kraakt. Het lampje is minder fel als oudere sony ericsson telefoons! En ook jammer dat je de kleur van de knopjes niet kan veranderen. Het is ook irritant dat je met nachtmodus bijna alleen maar slechte foto's knipt.

Dat was het zo'n beetje..

• MarcoC
ChrisM schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:42:
Als ik jou was zou ik even de bron lezen. :) Er wordt daar gezegd dat het gebasseerd is op de Japanse, maar dat het er toch echt wel op lijkt dat deze door de Europese divisie is bedacht. En waarschijnlijk meer info komt in februari... Ik ben benieuwd! :D
Ach, welnee. Het design van de Europese SE's is totaal anders dan van de Aziatische SE's, en daar is deze geen uitzondering op. Daarnaast zie ik Japanse tekens op de telefoon. Gewoon een vals bericht, pure speculatie :).

Heb het ondertussen wel gehad met mijn SE W850i, d-pad omlaag kraakt, batterijklepje is rommel en de bovenkant waar de knopjes boven het scherm + de UMTS-cam opzit zit scheef op mijn scherm waardoor er rechtsboven gemakkelijk stof binnen kan (wat dus ook gebeurt). Ik wil gewoon een nieuwe :'( .

[ Voor 20% gewijzigd door MarcoC op 22-12-2006 17:09 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:07:
[...]

Ik heb dezelfde gesloten dopjes maar als hij op zijn hardst staat kunnen ze wel meeluisteren hoor:P
Daarom dat ie bij mij ook op 6/8 bolletjes staat :P

• m_a_rnix
Ik heb mijn hpm-85 binnen. chill apparaat hoor.

Verwijderd

ik heb mijn w850i nu een dikke maand en ik ben er zeer tevreden mee toch zijn er enkele minpuntje zoals het kraken van het batterij klepje(wat ik ook had bij mijn k750i opgelost door wat papieer er tussen te doen) en ik heb ook last van veel speling op het slide-mechanisme. Verder is het een prima gsm. Toen ik het toestel net binnen had ben ik ben ik meteen gaan zoeken naar accessoires voor de w850i op ebay. In de tussentijd heb ik daar al een aantal accessoires besteld, namelijk een 2 Gb kaartje(25euro), de zwarte Portable Speakerset MPS-60(15 euro) en de Stereo Bluetooth Headset HBH-DS970(52 euro). De laatste twee heb ik helaas nog niet binnen, maar heeft er al iemand met deze laatste twee?

Verwijderd

dan hoop ik niet voor je dat je ze uit hongkong hebt besteld.
die bleutooth headset is namelijk fake zie : http://213.19.178.16/se/

:'(

die toetsjes boven je beeldscherm zijn toch voor je foto's te bekijken.
of wil je ze kunnen toewijzen aan wat anders?

• MarcoC
Zoals ik al eerder zei heb ik stof onder mijn scherm. Heb er wat foto's van gemaakt:
Foto 1
Foto 2

Op de 1e foto kan je ook zien dat het stukje boven het scherm er niet goed op zit bij mijn telefoon. Maar hebben jullie ook last van zóveel stof onder jullie scherm? Ik heb hem nu 2½ week, ik vind het echt niet normaal iig...

Verwijderd

Beste mensen.

Ik heb een w810i... Ik heb met de kerst een jabra bt620s hoofdtelefoon gehad van mijn vrouw met de bedoeling om stereo muziek draadloos(bluetooth) te beluisteren met de telefoon in mijn broekzak...

Helaas zit het a2dp protocol niet op de w810i.

Nu wil ik de w850i gaan aanschaffen, de w810i gaat naar de vrouw.
Maar.... Ik wil weten of ik die jabra hoofdtelefoon aan de praat ga krijgen..
Ik weet dat a2dp op de w850i aanwezig is, maar kan iemand me vertellen wat zijn\haar ervaringen ermee zijn en hoe(stap voor stap) ik de telefoon met de hoofdtelefoon pair..

Iemand?

Alvast erg bedankt!

Marc

• MarcoC
Dat gaat zeker werken. Ik heb er geen ervaring mee, maar er zijn geen problemen rondom de AD2P-functionaliteit van de W850i, dus ik verwacht geen problemen.

Verwijderd

bedankt voor je reactie. klinkt positief.
nu nog misschien iemand met ervaring die me wil vertellen hoe het moet stap voor stap?

Ik wil dit n.l. in de winkel uittesten alvorens ik de w850i aanschaf...

• wallie-s
MarcoC schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 20:07:
Zoals ik al eerder zei heb ik stof onder mijn scherm. Heb er wat foto's van gemaakt:
Foto 1
Foto 2

Op de 1e foto kan je ook zien dat het stukje boven het scherm er niet goed op zit bij mijn telefoon. Maar hebben jullie ook last van zóveel stof onder jullie scherm? Ik heb hem nu 2½ week, ik vind het echt niet normaal iig...
Jeps. Heb ik ook.
Bij mij is het stof echter gecentreerd bij het linker bovenvlak.. Bij jouw heb ik het idee dat het iets meer naar rechts zit. klopt dat?

Zit mezelf er nu aardig aan te ergeren, denk ook dat ik hem eigenlijk wil openmaken. Ook al mag dat niet van mijn vriendin :P ;)

Ook heb ik nog een bug gevonden. Als je tijdens het gebruik van musicplayer met je headset iemand belt stopt de muziek en dan gaat ie bellen. Soms stopt ie het nummer dan niet, en blijft alles doorlopen, echter zonder dat je het hoort. Als je dan klaar bent met je belletje, gaat de muziek niet meer aan. een keertje stop --> start lost het probleem op, maar het is weer een bug :(

Wanneer komt de firmware ?? _/-\o_

Ook vroeg er iemand voor een play functie die buiten de toetsenblokering is geschakeld.
Die heb ik nog niet gevonden. Je kan wel voor en achteruit spoelen.
Hou de onderste volumeknop ingedrukt en druk dan op de bovenste knop (tegelijkertijd), Je spoelt nu een nummer door. Uiteraard kun je dit verhaal ook omdraaien..

• MarcoC
wallie-s schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:36:
[...]

Jeps. Heb ik ook.
Bij mij is het stof echter gecentreerd bij het linker bovenvlak.. Bij jouw heb ik het idee dat het iets meer naar rechts zit. klopt dat?
Klopt ja. Zit er bij jou toevallig niet meer ruimte tussen het scherm en de linkerbovenknop dan tussen het scherm en de rechterbovenknop? Zo ja, dan is dat het kiertje waar het stof naar binnen komt. Bij mij zit zo'n kiertje dus rechtsboven.

Verwijderd

Beste mensen, heb net de w850i in huis en wilde graag via zonnet 036-7500300 inbelnummer mijn mail op kunnen halen en zo af en toe ff op internet.
Nu heb ik alles goed ingesteld voor zover ik weet maar zo gauw ik mail ga verzenden/ontvangen of op internet ga wordt de bewerking afgebroken.

Op mijn mda compact had ik hier geen problemen mee
Heeft T-mobile deze smerige beveiliging er opgezet en zo ja weet iemand al of je deze beveiliging ook kan omzeilen?
Moet ik dan de complete rom vervangen of kan het allemaal makkelijker(ik weet nog dat dat heel wat werk was op de mda)
Ik was eigenlijk niet van plan om naast mijn bundel ook nog voor alle ontvangen data te gaan dokken.

Alvast bedankt voor de info

Frank

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verbal_Kint schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:01:
Ik heb mijn hpm-85 binnen. chill apparaat hoor.
Ben ik ook naar op zoek. Kun je er wat meer over vertellen (waar gekocht, kwaliteit headset/geluid bv.) ?

• m_a_rnix
Gratis gekregen door bij hi.nl te bestellen. Het is gewoon een relaxte hoofdtelefoon. Ik gebruik vooral het onderste stukje met de afstandsbediening.

Verwijderd

Lachen.... :+

Toen ik bijna 2 maanden geleden mijn W850i kocht bij de Orange-shop, was er een actie van SE:
Bij aankoop van een SE-gsm kreeg je de MDS-60 kado.
Die vlieger ging echter alleen op bij de W810, W950 en een witte klap-gsm, NIET voor de W850i.

Ik toch formulier gevraagd, ingevuld en op de bus gedaan.

Eergisteren pakketje in de bus: de MDS-60.
Helemaal top! Zit goed geluid in en de GSM laadt ook meteen op. _/-\o_

Had bijna zo'n ding op marktplaats gekocht voor 50 euro :X

Verwijderd

Beste allen,

Ik heb laatst de W850 gezien en ik vind em heel mooi. Nu vraag ik me alleen af hoe het met de luidspreker zit. Dus als je muziek zonder oordopjes wil luisteren. Is dat ook zacht of valt het mee?? Heeft iemand het ook vergeleken met de K800 of Samsung E900???
:)

• m_a_rnix
Iets zachter dan een W550i. Dus hard. :)

Verwijderd

Heeft iemand MMS werkend gekregen op deze telefoon icm Telfort?
Heb me al meerdere malen de instellingen laten versturen via de sites van Telfort en Sony Ericsson, zonder resultaat :/
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.