Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

CoDe-ReD schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:51:
2) De accumeter werkt niet helemaal goed. Hij geeft wel goed aan hoe leeg de accu is maar als je hem een tijdje intensief gebruikt loopt hij snel leeg en als je hem vervolgens dichtdoet en een paar minuutjes later weer opendoet springt hij weer terug naar het goede niveau.
Dat heb ik vaker gehoord, maar ik heb er helemaal geen last van..

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36
Rj- schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:20:
Ik heb een vraag na aanleiding van 1 icont’je op me scherm.
Ik had voor ik dit toestel een SE T630 deze telefoon maakte gebruik van het zelfde icont’je.
Maar dan alleen als ik verbinding met internet had. Heb ik per ongeluk iets aangeklikt dat ik nu de hele tijd in verbinding sta met internet? Want ik weet zo niet hoe ik dit uit moet zetten.

Het gaat dus om het blauwe vulsel boven me bereik balkjes

[afbeelding]

normaal

[afbeelding]

met internet verbinding?

[afbeelding]
Ik had bij mijn T610 (zelfde software als T630) ook altijd dat driehoekje boven mijn ontvangst staan hoor. Volgens mij had jij juist op je T630 een instelling verkeerd.

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
2) De accumeter werkt niet helemaal goed. Hij geeft wel goed aan hoe leeg de accu is maar als je hem een tijdje intensief gebruikt loopt hij snel leeg en als je hem vervolgens dichtdoet en een paar minuutjes later weer opendoet springt hij weer terug naar het goede niveau.
Volgens mij had dit te maken, omdat de telefoon dan schat hoelang je hem ongeveer kunt gebruiken.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Rj- schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:20:
Ik heb een vraag na aanleiding van 1 icont’je op me scherm.
Ik had voor ik dit toestel een SE T630 deze telefoon maakte gebruik van het zelfde icont’je.
Maar dan alleen als ik verbinding met internet had. Heb ik per ongeluk iets aangeklikt dat ik nu de hele tijd in verbinding sta met internet? Want ik weet zo niet hoe ik dit uit moet zetten.

Het gaat dus om het blauwe vulsel boven me bereik balkjes

[afbeelding]

normaal

[afbeelding]

met internet verbinding?

[afbeelding]
Dat icoontje kun je uitzetten (zodat het dus alleen aan staat wanneer je ook daadwerkelijk gebruik maakt van de verbinding) in het "Connectivity" menu. Onder "Data Communications" heb je een menu optie "Preferred service". Daar moet je "CS Only" kiezen in plaats van "PS and CS".

• ®i©ha®d
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 14:49
ik zat met dezelfde vraag in mijn hoofd...
maar kijk ff hier

Daar staat het antwoord. pdf'je uitprinten invullen met de bonnen erbij en klaar is 'kees'
Heeft iemand de BON kunnen vinden voor de gratis koptelefoon?

Als ik op de link klik krijg ik alleen de nieuwste telefoons van Sony te zien maar geen bon.

http://www.sonyericsson.c..._1&zone=pp&lm=pp6&cid=604

Bron link Hi site: http://shop.hi.nl/hi/RAPR...EW850ibl.html?ab_agid=100

Sommige vrienden zijn als de schaduw, je ziet ze alleen als de zon schijnt.

• Oathie
®i©ha®d schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:40:
[...]

Als ik op de link klik krijg ik alleen de nieuwste telefoons van Sony te zien maar geen bon.

Ik denk dat de link niet meer werkt, omdat SE de site laatst heeft vernieuwd.

Verwijderd

®i©ha®d schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:40:
[...]

Je moet ff bellen naar SonyEricsson, dan krijg je de bon als het goed is

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ok ik heb de telefoon nu ongeveer een week en ik post even een updateje. In één woord GE-WEL-DIG apparaat. De looks, de opties, echt aan alles is gedacht. Ik ben in mijn nopjes.

Toch zijn er een aantal dingen die me opvallen:
1) Als je de telefoon opneemt hoort de ander aan de andere kant van de lijn een korte kraak. Dit heb ik getest met mijn zus, die heeft ook een w850i en die heeft hetzelfde probleem
3) Het duurt eventjes voordat het scherm oplicht en zichtbaar word als je hem uitschuift. Het is geen groot minpunt maar het is soms wel irritant als je alleen maar even snel de tijd wil checken.

Maar het mag duidelijk zijn: deze minpuntjes steken schril af tegen de voordelen, die zijn namelijk vele malen groter.

Ik heb nog niet de kans gehad om de music player uitgebreid te testen en veel foto's heb ik er nog niet mee gemaakt maar de kwaliteit van de speaker die er in zit is top en met oordopjes klinkt het ongetwijfeld nog veel mooier. Ik kan deze telefoon aan iedereen aanraden!
]

Dit is allemaal met een firmwareupdate te verhelpen... ff geduld dus :)
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:23:
Ik vind de muziekspeler ook fantastisch en vooral het geluid. Heb geen last van ruis, ook niet tijdens het spoelen. En wat ik tot nu toe nog absoluut de beste functie van de telefoon vindt is de manier waarop ie spoelt. Als je korte nummers hebt dan gaat ie iets sneller spoelen als je de knop langer inhoudt, maar ik luister veel DJ livesets en die zijn vaak minstens een half uur lang en het geweldige is dat ie naarmate het nummer langer duurt, hij sneller gaat spoelen en het dus maar 5 tot 10 seconden duurt voordat ik op 30 minuten van mijn liveset zit en dus hoef ik hem niet in stukken te knippen en ook niet elke keer weer opnieuw te beginnen! Verder vindt ik tot nu toe alles top aan deze telefoon, alleen het batterijklepje kraakt een beetje, maar daar staan in deel 1 van dit topic wel oplossingen voor geloof ik.
Dit heb ik ook gehad, ga er gewoon mee terug naar de winkel.. en ruil het om met een ander toestel

vanpeltje

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 21:41
Weet iemand een goede site waar ik theme's kan downloaden etc? Meeste wat ik vind met Google is allemaal van die rotzooi.

Verwijderd

Mensen,
Ik kreeg zojuist de rekening binnen van m'n abonnement (hi25 2jr) en het is EXCLUSIEF BTW!!!
Leuk zeg!

• MarcoC
Waar heb je hem besteld dan? Op de Hi.nl site staat dat de vermelde bedragen incl. BTW zijn: http://www.hi.nl/web/show/id=93233

Verwijderd

Bij TforTelecom, het was die aanbieding van hi25 2jr gratis w850i, en een gratis stereo headset...

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:01:
Mensen,
Ik kreeg zojuist de rekening binnen van m'n abonnement (hi25 2jr) en het is EXCLUSIEF BTW!!!
Leuk zeg!
Dat is onmogelijk. De wet heeft bepaald dat er alleen mag worden geadverteerd incl. BTW tenzij duidelijk is dat BTW voor de kopende partij vrijwel niet van belang is, bijvoorbeeld bij zakelijke gebruikers oid.

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Heeft iemand hier ook het probleem dat hij gelijk gammel is. Dwz dat het uitschuifgedeelte los blijkt te zitten? Bij mij was dat na ongeveer een dag al. Mijn oude Samsung D600 had dat niet. Vorige SE was ook al zo snel gammel.

And Bob's your uncle ...

Verwijderd

Ik heb ff gebeld naar KPN, daar zeiden ze dat ik extra moest betalen omdat ik al eerder mijn abonnement had dan de afgelopen maand afgelopen was... Dus ik heb hem gekocht rond 20 november en rond 28 november kreeg ik nieuw tegoed, die 8 dagen moest ik dus extra betalen. Dus ik hoef alleen de eerste maand extra te betalen.

Vaag dat ze dan op de rekening nog die btw optelden bij de 25 procent... Maarja

• vanpeltje
eX0duS schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 09:38:
Weet iemand een goede site waar ik theme's kan downloaden etc? Meeste wat ik vind met Google is allemaal van die rotzooi.
zedge.no

vanpeltje

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Ok ik heb de telefoon nu ongeveer een week en ik post even een updateje. In één woord GE-WEL-DIG apparaat. De looks, de opties, echt aan alles is gedacht. Ik ben in mijn nopjes.

Toch zijn er een aantal dingen die me opvallen:

3) Het duurt eventjes voordat het scherm oplicht en zichtbaar word als je hem uitschuift. Het is geen groot minpunt maar het is soms wel irritant als je alleen maar even snel de tijd wil checken.
Punt 2: Heb ik dus ook.
Punt 3: Voor tijd checken kun je (terwijl toetsenblok aanstaat) ff op het volumeknopje aan de zijkant drukken, dan gaat het licht een paar seconden en blijft ie op blok staan.

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
eX0duS schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 09:38:
http://www.etheme.net/p/

http://www.myk800.lasyk.net/K800i/Themes/

http://www.zedge.net/?p=themes&zd=1147-0-0-1-

http://www.mobango.com/ugc/

http://www.jhonny.org/wap/?type=6 ( 240x320 wallpapers, maarja ...zitten wel leuk bij, 1102 stuks)

En ff voor iedereen, Opera mini 3.0 is uit !!
http://www.operamini.com/

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• MarcoC
Heb trouwens de W850i eergisteren besteld bij Hi.nl, maar heb nog steeds geen tweede mailtje gehad. In het 1e mailtje staat alleen wat ik besteld heb + dat Hi de bestelling gaat verwerken. Maar ik vind het gek dat het zo lang duurt als op de site staat dat je je besteling binnen een dag binnen zou moeten hebben.

• Shiznit
MarcoC schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:33:
Heb trouwens de W850i eergisteren besteld bij Hi.nl, maar heb nog steeds geen tweede mailtje gehad. In het 1e mailtje staat alleen wat ik besteld heb + dat Hi de bestelling gaat verwerken. Maar ik vind het gek dat het zo lang duurt als op de site staat dat je je besteling binnen een dag binnen zou moeten hebben.
Weekend ?

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• MarcoC
Donderdag besteld, dan had ik wel vrijdag een mailtje verwacht. En anders verlaat op zaterdag.

• vanpeltje
Ja, ik kwam er op een grappige manier achter...

Had die Memorystick Duo Pro 2 gig!..via de post binnen, gelijk ff alles overgegooid van mn vorige memorystick naar de nieuwe.. was ik de applicaties vergeten!! (stonden ook opgeslagen op de stick) dus moest ff alles op nieuw downloaden :(

en toen zag ik dat Opera Mini 3 anders was :)

andere handige programma's:

- Converter (van Sony Ericsson waarmee je verschillende afstanden, snelheden, inhoud en zo kunt berekenen

- Gmail (emailclient voor gmail)

- Google Maps (google earth op je tel)

- World Clock (van Sony Ericsson...naja, miss handig als je vrienden in het buitenland bent, dan weet je hoe laat het is)

vanpeltje

Verwijderd

Ik heb wat vreemds....

Mijn W850i ging net uit zichzelf uit. Accu leeg.
Ik hang het ding aan de lader. Scherm licht wit op.
Ik wil hem aanzetten....niks.
Stekker uit de GSM. Nog niks. Wit scherm blijft wel branden.
Accu eruit. Scherm uiteraard uit.
Accu erin. Wil hem aanzetten. Wat denk je: de on-off-knop brandt rood!
Nooit gezien of gehoord.
Weer accu eruit en erin, maar het kreng doet nog steeds niks.
Ligt nu ruim 15 minuten aan lader. Hij zal nu toch wel stroom zat hebben om aan te gaan?
EDIT: kijk net weer: wit scherm brandt niet. De on-off knop brandt weer rood.
GSM lijkt zo dood als een pier.....

Verwijderd

Hij doet het weer.

Als de accu zo ver leeg is, dat de gsm zichzelf uitschakelt, dan duurt het dus ook echt even voordat hij het weer doet.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:33:
Hij doet het weer.

Als de accu zo ver leeg is, dat de gsm zichzelf uitschakelt, dan duurt het dus ook echt even voordat hij het weer doet.
Toch zou ik even langs je leverancier of een SESP gaan, want volgens mij is er iets met je flexcable aan de hand. Een wit scherm is toch meestal een mechanisch probleem

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:06
Volgens mij heb ik een behoorlijk irritante bug gevonden... of eigenlijk 2. Beiden hebben betrekking op verjaardagen toevoegen aan een contact.

De eerste heb ik het al eens eerder over gehad: bij ongeveer 40% van de mensen waar ik een verjaardag bij toevoeg en een herinnering instel, komt de datum/tijd niet goed over. Het moet namelijk gewoon een herinnering/item zijn van een hele dag, van 0:00 tot 23:59. Maar bij mij worden deze ingesteld vanaf 02:00 tot 02:00 de volgende dag. Dus dat klopt niet. Soms is het trouwens ook vanaf 01:00 of vanaf 03:00, maar meestal 02:00. En vaak (60% ongeveer) is het gewoon wel goed. Heel apart! Ook met opnieuw toevoegen van de verjaardagen van die mensen, blijft het verkeerd staan.

De tweede is een stuk vervelender: Als je een herinnering instelt, krijg je zo'n heel handig berichtje of je die persoon wil SMSen of bellen, ziet er ook wel netjes uit. Ik heb nu 2x iemand via dat geSMSt, maar beide SMSjes zijn NIET aangekomen! Zo juist heb ik het nog een keer geprobeerd, gewoon een herinnering openen via de agenda en toen bleek ook die persoon niet het SMSje te krijgen. Dit is voor jullie allemaal gemakkelijk te testen: voeg even een verjaardag toe aan een contactpersoon en stel een herinnering in. Als je dan naar de agenda gaat naar die dag en de herinnering opent, kies dan voor een bericht verzenden. Dan is het wel handig als je het naar iemand stuurt die bij je in de buurt is, zodat je gemakkelijk kan controleren dat je berichtje niet aankomt. Of wel en ben ik speciaal. :P

Ik ben benieuwd of jullie ook die bugs vinden/hebben.

Nog even over de icoontjes: jongens, het is heel simpel. Boven het bereik ding heb je de blauwe rechthoek, die aangeeft dat je GPRS BEREIK hebt, dus dat je, als je iets via internet wilt doen, dat het mogelijk is. Maar je bent dan niet de hele tijd op internet en je gebruikt dus ook geen data. Pas op het moment dat je op internet gaat, dan kan je dat zien a.h.v. het nieuwe icoontje dat verschijnt, namelijk een wereldbolletje. Dan zit je op internet en dan gebruik je dus data overdracht.

Het icoontje dat bij sommigen daarnaast staat, die lichtblauwe vliegende schoten (? :P) geeft aan dat je UMTS bereik hebt. En als je dat hebt, dan kan je beeldbellen (wat echt knudde werkt, ook met vol bereik. :P) Trouwens, aan je bereik kan je dan zien hoever je bereik naar een UMTS mast is. Het kan dus voorkomen dat je eerst 2 streepjes UMTS bereik hebt en als je dan iets verder gaat, je opeens vol bereik hebt. Omdat je dan overgeschakeld bent naar een "gewone" GPS mast die dichterbij staat.

Heb je NIET het blauwe icoontje, maar wil je hem wel graag, ga dan even bellen met je helpdesk. Ze zeggen dan dat je een u-SIM nodig hebt (wikipedia hem maar :P). Dit is een nieuwe sim kaart, waarop iets meer informatie staat en ook dat je toegang hebt tot de UMTS masten. Deze krijg je meestal als je een nieuwe SIM kaart krijgt. Als je verlenging doet, dan kan je die, iig bij Hi, GRATIS krijgen bij een winkel. Laat je niet afscheppen en zeggen dat het activatiekosten ofzo kost... gewoon zeggen dat je van de helpdesk hem gratis krijgt, dan zet de winkel het erbij. :)

Dan nog over de themes: het is mogelijk om in het themes bestandje in te stellen welk menuutje je wil, voor zover ik het heb gelezen. Je hoeft dus niet het standaard menuutje te gebruiken. Volgens mij kan je nog niet instellen welke standby achterscherm je wilt gebruiken, maar dat komt misschien nog wel. Maar reken er niet op, want ik heb ergens op esato gelezen dat SE niet per se van plan is om de theme creators toegang te geven tot het flash theme gedeelte. Het lijkt er ook op dat dit gewoon ergens hard geprogrammeerd is in de telefoon, wat wel jammer is, maar goed.

Okee, dat was het. :) En.. wel laten weten of jullie ook de bugs hebben!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb het toestel ook aangeschaft en wil er nu via Orange UMTS mee tv kijken en beeldbellen (beide gratis tot april volgend jaar :P). Nu moet je daarvoor een nieuwe simkaart hebben (u-sim) en die heb ik netjes geactiveerd, maar weet iemand de streaming video instellingen???

Klantenservice kan me niet helpen :( "Nee, meneer daar hebben we nog geen training voor gehad" :P

• Dabien
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 11:12
Bugs? Als ik iemand gebeld heb of iemand heeft mij gebeld, slaat hij die gesprekken niet meer op in de gesprekken-lijst. De laatste gesprekken die er in staan zijn van 10 dagen geleden en dan staat er ook nog alleen maar het telefoonnummer, dus niet de naam van de contactpersoon in mijn adreslijst. Lekker dan...

Verwijderd

Dabien schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:51:
Bugs? Als ik iemand gebeld heb of iemand heeft mij gebeld, slaat hij die gesprekken niet meer op in de gesprekken-lijst. De laatste gesprekken die er in staan zijn van 10 dagen geleden en dan staat er ook nog alleen maar het telefoonnummer, dus niet de naam van de contactpersoon in mijn adreslijst. Lekker dan...
Ik had dit probleem ook met mijn k800i.Ik heb toen de gesprekslijst wat er dus al stond die laatste gesprekken reset .Toen werkte weer alles.Ik weet natuurlijk niet of het bij de w850i ook werkt

• MarcoC
Lijkt me wel, softwarematig zijn er maar bar weinig verschillen tussen de W850i en K800i.

Verwijderd

Nou mensen ik heb mijn SE W850i phone nu al (oh, maar) 2 weken (? nah het lijkt of ik 'em al veel langer heb).

In ieder geval, is het geweldig en echt de telefoon waarop ik gelukkig zo lang heb zitten wachten (misschien lijkt het daarom het gevoel dat ik hem al veel langer heb dan 2 weken, kan nog steeds niet geloven dat ik hem nog maar twee weken heb)

Bij mij geen klachten over gekraak of ruisend geluid. Ik denk dus echt dat dat aan die toestellen zelf ligt. Want geloof me, ik ben meestal één van de eersten die zoiets opmerkt, en me daar gigantisch aan irriteerd. Dus gelukkig heb ik dat niet.

In het begin ging ik wel eerst kijken wat de beste manier is om bestanden erop te zetten enzo.. en ik doe het toch liever via verkenner met copy-paste.
Walkman functie vindt ik ook goed werken. Was nog niet gewend aan die playlist's te maken, maar is ook wel goed voor op een mobiel (heb geen idee wat daar de standaard voor is, bij mobiele telefoons). Ik vond het dus alleen jammer dat hij je indeling soms niet doet zoals je wilt, en anders als je een playlist precies wilt hebben, zoals je 'em wilt hebben, dat je dan alle bestanden één voor één toe moet voegen.

Ik moest wel wennen aan dat het scherm je het scherm supervaak moet poetsen om het schoon te houden. Maarja dat is natuurlijk met alle toestellen zo. (ik had hiervoor nog een superoude mobiel)
Jammer dat ik niet eerder wist van die invisableshield. weet iemand of je die ook ergens in Nederland kan kopen?

Hoe zit dat eigenlijk nou met de verlichting? Ik dacht nl. dat er ook blauwe verlichting was? Weet iemand in meer detail te vertellen hoe en wanneer welk kleur verlichting aan gaat? Bij lichteffecten gaat bij mij alleen de oranje bar flitsen, klopt dat?

Oh en ik merk niet echt iets van die lichtsensor. Hoor je daarbij in een apart menu te zijn/hoor je hem in te stellen.. of iets anders. Heel soms denk ik nl. dat ik hem zie werken, maar als ik het dan test door m'n vinger erover te bedekken, dan zie ik geen verschil..

anyone...?

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
koen schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:58:
Ik heb het toestel ook aangeschaft en wil er nu via Orange UMTS mee tv kijken en beeldbellen (beide gratis tot april volgend jaar :P). Nu moet je daarvoor een nieuwe simkaart hebben (u-sim) en die heb ik netjes geactiveerd, maar weet iemand de streaming video instellingen???

Klantenservice kan me niet helpen :( "Nee, meneer daar hebben we nog geen training voor gehad" :P
kan je met orange umts gebruiken?

wil hier graag meer informatie over

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 17:39

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

zero_cool89 schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:07:
[...]

kan je met orange umts gebruiken?

wil hier graag meer informatie over
Hierrrrrrr! :)
Edit: oh, was meer antwoord op koen z'n vraag. Voor jouw vraag: Ja!

[ Voor 16% gewijzigd door SayWhatAgain! op 03-12-2006 22:18 ]

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 17:02
Ik heb dit toestel ook, maar de gegevens-overdracht bij muziek overdragen gaat zo ontzettend traag...overal wordt gerept over usb 2.0 maar wat ik nu heb is nog niet eens usb 1.1...weet iemand waar dit aan kan liggen?

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• MarcoC
Aan je PC die geen USB2 poorten heeft?

• Shiznit
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:41:

Hoe zit dat eigenlijk nou met de verlichting? Ik dacht nl. dat er ook blauwe verlichting was? Weet iemand in meer detail te vertellen hoe en wanneer welk kleur verlichting aan gaat? Bij lichteffecten gaat bij mij alleen de oranje bar flitsen, klopt dat?

Oh en ik merk niet echt iets van die lichtsensor. Hoor je daarbij in een apart menu te zijn/hoor je hem in te stellen.. of iets anders. Heel soms denk ik nl. dat ik hem zie werken, maar als ik het dan test door m'n vinger erover te bedekken, dan zie ik geen verschil..

anyone...?
De verlichting is alleen Oranje bij de zwarte, zowel de witte versie.

WIT:
Afbeeldingslocatie: http://www.planete-se.net/review/W850i/DSCN5243.jpg

ZWART:
Sorry kan zo snel ff geen pic vinden, maar ik heb de zwarte zelf, en t ziet er net zo uit
als die van de witte

En je kunt niets veranderen aan de licht sensor :|

Je zou toch echt een verschil moeten zien waneer je je vinger er op doet...
Waneer ik de toestel in het licht houd is hij feller dan waneer ik me vinger (donker) er op doe...

Ik wou dat ik ook had dat hij niets deed, welke firmware versie heb je :+ ??

• Bonkdoos
MarcoC schreef op zondag 03 december 2006 @ 23:02:
Aan je PC die geen USB2 poorten heeft?
heb ik wel!

• vanpeltje
ik heb Orange UMTS aangevraagd.. kwestie van een paar dagen voordat ik mn gratis usim via de post krijg.. GRATIS :)

vanpeltje

• Bonkdoos
vanpeltje schreef op zondag 03 december 2006 @ 23:51:
ik heb Orange UMTS aangevraagd.. kwestie van een paar dagen voordat ik mn gratis usim via de post krijg.. GRATIS :)
Kun je me misschien de link geven waar je dat hebt aangevraagd? Ik kan er op de orange site zo gauw niks over vinden...ik heb gisteren mijn nieuwe abbo gekregen...weet jij of dat dan automatisch een zogenaamde "u-sim" is? En over dat gratis: is het icm Orange World? Of is het een zelfstandige dienst, los te gebruiken van Orange World? Orange World is niet gratis namelijk..

• koen
  • Niet online
Je moet een Orange World voordeelbundel van 6 euro per maand nemen om gebruik te kunnen maken van UMTS :)

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

En gewoon de klantenservice bellen voor een UMTS simkaart. Wel erg duidelijk zijn dat je een UMTS kaart wilt. Ik kreeg eerst een verkeerde... (ben eindelijk van m'n Dutchtone sim-kaart af :D)

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-11 16:02
Als je Orange UMTS wilt, moet je sowieso in het nieuwe tariefplan zitten. (Dus 20/30/40 euro e.d, niet de oude tarieven van 22,50/32,50/42,50).
Dit nieuwe tariefplan kan je pas over laten zetten 3 maanden voor het einde van het contract.

Als je dus UMTS wilt zoals ik (32,50) dan moet ik wachten tot 26 januari...
Helaas kan het niet anders, net gebeld met Orange. Zij vinden het zelf ook krom dat oude contractvormen geen UMTS kunnen krijgen. (Is een managementbeslissing en puur administratief. Het heeft geen enkele technische beperking).

/sorry, beetje offtopic.

[ Voor 2% gewijzigd door Soeski op 04-12-2006 12:57 . Reden: Offtopic :) ]

• MarcoC
Telefoon telefonisch opnieuw besteld, orderbevestiging nu binnen een uur binnen. Hopelijk heb ik hem woensdag.

• koen
  • Niet online
SayWhatAgain! schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:47:
En gewoon de klantenservice bellen voor een UMTS simkaart. Wel erg duidelijk zijn dat je een UMTS kaart wilt. Ik kreeg eerst een verkeerde... (ben eindelijk van m'n Dutchtone sim-kaart af :D)
whehehe, hier hetzelfde... ontving eerst een gewone simkaart en vandaag automatisch de goede u-sim. mail checken etc gaat echt stukken sneller dan over gprs en dat gratis tv-kijken is ook een leuk speeltje! :)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Enkele vraagjes, heb me namelijk vandaag deze foon aangeschaft:
- is die vibratie in het menu uit te schakelen bij het wisselen van een item ?
- is de automatische backlight dimmer uit te schakelen ? Die wat dus de backlight aanpast naargelang het omgevingslicht.
- wat heb je precies nodig om te kunnen emailen ermee ?

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01

Licko

ZVDK

heeft iemand een manier bedacht om bij SE telefoons het operator logo uit te schakelen/verwijderen?
ik hoor het graag

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• hk12nl
  • Laatst online: 20:48
Wat is eigenlijk het grootste verschil tussen de W850i en de K800i. Ik begrijp dat de camera van de K800i beter is en dat de W850i meer op de mp3 markt zit maar op de K800i zit toch ook een mp3 speler? Dus dan zou je er toch inprincipe met K800i beter af zijn aangezien die een beter camera heeft?

©2004

• MarcoC
Harem.nl schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:53:
Wat is eigenlijk het grootste verschil tussen de W850i en de K800i. Ik begrijp dat de camera van de K800i beter is en dat de W850i meer op de mp3 markt zit maar op de K800i zit toch ook een mp3 speler? Dus dan zou je er toch inprincipe met K800i beter af zijn aangezien die een beter camera heeft?
De MP3 speler van de W850i is uitgebreider, heeft album art (joepie :+ ). Daarnaast heeft de W850i MS Pro Duo support (momenteel tot 4GB), en is er 1GB meegeleverd. De K800i daarentegen heeft M2-geheuegnkaartjes, waarvan 64MB meegeleverd en die tot max. 1GB gaan.

Om nog maar niet te spreken over de brakke K800i oordopjes in tegenstelling tot de prima Walkman-dopjes :) .

• hk12nl
MarcoC schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:55:
[...]
De MP3 speler van de W850i is uitgebreider, heeft album art (joepie :+ ). Daarnaast heeft de W850i MS Pro Duo support (momenteel tot 4GB), en is er 1GB meegeleverd. De K800i daarentegen heeft M2-geheuegnkaartjes, waarvan 64MB meegeleverd en die tot max. 1GB gaan.

Om nog maar niet te spreken over de brakke K800i oordopjes in tegenstelling tot de prima Walkman-dopjes :) .
Die walkman dopjes zou je er bij kunnen kopen en als het verschil in de mp3 speler hem alleen zit in de akbum art en de mega bass (die eigenlijk net ff te hard is voor de meeste liedjes) Dan vind ik dat kleine verschillen. Zijn er nog meer dingen? :)

©2004

• MarcoC
W850i heeft flashmenu's, aparte Walkman-knop. Geen joystick (die dus ook niet na een paar maanden brak is zoals bij sommigen in het K800i-topic nu al het geval is).

• hk12nl
MarcoC schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:17:
W850i heeft flashmenu's, aparte Walkman-knop. Geen joystick (die dus ook niet na een paar maanden brak is zoals bij sommigen in het K800i-topic nu al het geval is).
Tsjaaa die joystick, bij mijn W800i ook nooit problemen mee gehad dus daar ben ik niet zo bang voor. Maar als ik het dus zo hoor zijn de K800i en de W850i vrijwel indentiek net als de K750i en de W800i. Of zie ik dat helemaal verkeerd?

©2004

• ChrisM
En de W850 is gewoon veel mooier dan die lelijk vormgegeven k800! :P En de camera is echt wel goed voor snap shots... als je echt echt foto's wilt maken, moet je toch een echte camera kopen. :)

• MarcoC
Verdomme, klote Hi. Na 3 dagen wachten kreeg ik geen bevestiging op mijn eerste bestelling, toen maar gebeld en opnieuw besteld, toen kreeg ik wel een bevestiging, kijk ik net naar de status, is mijn order geannuleerd wegens onjuiste gegevens? Waar slaat dat op verdomme :(. Als er iets niet klopt moeten ze me gewoon bellen, ze hebben mijn telefoonnummer.

Morgen maar wéér bellen. Pff...

[ Voor 12% gewijzigd door MarcoC op 04-12-2006 22:37 ]

• vanpeltje
koen schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:32:
[...]

whehehe, hier hetzelfde... ontving eerst een gewone simkaart en vandaag automatisch de goede u-sim. mail checken etc gaat echt stukken sneller dan over gprs en dat gratis tv-kijken is ook een leuk speeltje! :)
Ik kan echt niet wachten!!!
Phuncz schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:26:
Enkele vraagjes, heb me namelijk vandaag deze foon aangeschaft:
- is die vibratie in het menu uit te schakelen bij het wisselen van een item ?
- is de automatische backlight dimmer uit te schakelen ? Die wat dus de backlight aanpast naargelang het omgevingslicht.
- wat heb je precies nodig om te kunnen emailen ermee ?
- neej, alleen wisselen van thema
- neej, of je doet plakband over de sensor :)
- Hangt af van je provider.. of voor Gmail:

Server voor binnenkomende berichten (POP3) - hiervoor is SSL vereist: pop.gmail.com
SSL gebruiken: Ja
Poort: 995
Server voor uitgaande berichten (SMTP) - hiervoor is TLS vereist: smtp.gmail.com (verificatie gebruiken)
Verificatie gebruiken: ja
STARTTLS gebruiken: ja (bij een aantal clients wordt dit SSL genoemd)
Poort: 465 of 587
Accountnaam: uw Gmail-gebruikersnaam (inclusief '@gmail.com')
E-mailadres: uw volledige e-mailadres van Gmail (username@gmail.com)
Wachtwoord: uw Gmail-wachtwoord

Als uw client geen SMTP-verificatie ondersteunt, kunt u geen Gmail-berichten openen.

Anders zul je toch zelf ff moeten zoeken :p

vanpeltje

• Snirpo
  • Laatst online: 19-11 21:33
Tip: als je KPN of Hi hebt kun je als uitgaande smtp server mail.hiway.nl gebruiken, voor deze server is namelijk geen verificatie nodig.

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Heb hem nu een ruime week, en het enige dat ik mis is een play-stop knop die werkt door de toetsblok heen. Ik denk eigenlijk dat het de bedoeling was dat de knop met het play/stop icoon erop die functie zou hebben. Waarom dit niet is doorgevoerd? (de knop ligt lager en zal dus heel zelden per ongeluk worden ingedrukt)

• ChrisM
Heeft iemand anders ook die verjaardag bug? ChrisM in "Het Grote SonyEricsson W850i topic - Dee..."

• Oathie
Licko schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:50:
heeft iemand een manier bedacht om bij SE telefoons het operator logo uit te schakelen/verwijderen?
ik hoor het graag
Dan moet je gewoon naar de instellingen -> display -> opstartscherm -> geen ;)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

vanpeltje schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:44:
Hangt af van je provider.. of voor Gmail:

Server voor binnenkomende berichten (POP3) - hiervoor is SSL vereist: pop.gmail.com
SSL gebruiken: Ja
Poort: 995
Server voor uitgaande berichten (SMTP) - hiervoor is TLS vereist: smtp.gmail.com (verificatie gebruiken)
Verificatie gebruiken: ja
STARTTLS gebruiken: ja (bij een aantal clients wordt dit SSL genoemd)
Poort: 465 of 587
Accountnaam: uw Gmail-gebruikersnaam (inclusief '@gmail.com')
E-mailadres: uw volledige e-mailadres van Gmail (username@gmail.com)
Wachtwoord: uw Gmail-wachtwoord

Als uw client geen SMTP-verificatie ondersteunt, kunt u geen Gmail-berichten openen.

Anders zul je toch zelf ff moeten zoeken :p
OK dit ben ik aan het testen :) Alvast bedankt !!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Oathie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:53:
[...]

Dan moet je gewoon naar de instellingen -> display -> opstartscherm -> geen ;)
Operator logo is dus de tekst 'Hi' of 'Vodafone'. Gaat bij mij iig niet weg op deze manier.

• Bonkdoos
Ik wil graag de foto die ik aan een contact heb toegevoegd zien als ik een sms van die persoon ontvang. Weet iemand of en waar ik dit kan instellen? Als ik nu een smsje krijg is het in de vorm van een pop-upje en dan zijn ook meteen de eerste woorden te lezen...

• ChrisM
Bonkdoos schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:32:
Ik wil graag de foto die ik aan een contact heb toegevoegd zien als ik een sms van die persoon ontvang. Weet iemand of en waar ik dit kan instellen? Als ik nu een smsje krijg is het in de vorm van een pop-upje en dan zijn ook meteen de eerste woorden te lezen...
Dat is gek... als ik een foto heb toegevoegd aan een contact, krijg ik bij een SMSje ook gewoon de foto te zien.

Verwijderd

Iemand al op de hoogte wanneer de nieuwste firmware upgrade voor de w850i beschikbaar komt?

Verwijderd

Hoe krijg je die Front Camera aan de praat in Foto mode? ik kan hem alleen gebruiken in Agende mode

• ChrisM
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:44:
Hoe krijg je die Front Camera aan de praat in Foto mode? ik kan hem alleen gebruiken in Agende mode
Volgens mij kan je die niet aan de praat krijgen? Aangezien die alleen voor videobellen wordt gebruikt en van inferieure kwaliteit is...

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Harem.nl schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:46:
[...]

Tsjaaa die joystick, bij mijn W800i ook nooit problemen mee gehad dus daar ben ik niet zo bang voor. Maar als ik het dus zo hoor zijn de K800i en de W850i vrijwel indentiek net als de K750i en de W800i. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Dat zie je verkeerd, scherm van w850/k800 is veel mooier (hogere resolutie dat verschil zie je echt als je daarna weeer een keer een k750 ziet), scherm van w850 past zich ook automatisch aan omgeving en je hebt nog track id. Verder werkt ie ook veel sneller met fotos laden enzo dan de k750 en hij is gewoon mooier en nieuwer :)

• Bonkdoos
ChrisM schreef op woensdag 06 december 2006 @ 05:54:
[...]

Dat is gek... als ik een foto heb toegevoegd aan een contact, krijg ik bij een SMSje ook gewoon de foto te zien.
Ik heb vandaag het euvel gevonden: bij algemene instelling moet bij "events de optie "pop-up" zijn ingesteld. Bij mij stond ie op "activiteit menu".

• vanpeltje
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:43:
Iemand al op de hoogte wanneer de nieuwste firmware upgrade voor de w850i beschikbaar komt?
Vraag ik me ook af.. :)

vanpeltje

• MarcoC
Vrijdag komt 'ie bij mij! Koerier heeft vandaag gebeld, morgen zou ook kunnen, maar dan ben ik de hele dag niet thuis.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Is de achterstand van de Hi website al bijgewerkt? Of is het nog steeds weken wachten op je foon?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

RSS feeds toevoegen kon wel heel wat beter. Als je er geen in hebt staan (de standaard verwijdert bv.), dan is het onnodig moeilijk gemaakt om er een toe te voegen. En dan nog, hij moet de feed eerst accessen voordat hij hem wil opslaan. Is toch niet nodig...

Wat ik ook niet snap: de muziek. Waarom is het toch zo pokkemoeilijk om gewoon ALLE MP3's in te laden ? Moet je echt elke keer alle tracks toevoegen in een playlist en waarom kan ie niet zelf eens van zijn luie gat opstaan en eens zoeken ipv. alles aan de gebruiker over te laten. Ik kan me al goed inbeelden als je 600 tracks moet toevoegen dat je even bezig bent. Dit was tevens met het manueel toevoegen op de MS Pro Duo in de kaartlezer en met gebruik van Disc2Phone, die er nog een leuke warboel van maakt door alles in aparte mapjes te gooien.

• MarcoC
djmantri schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:24:
Is de achterstand van de Hi website al bijgewerkt? Of is het nog steeds weken wachten op je foon?
Donderdag besteld, 2 nieuwe bestellingen en meer dan een week later (vrijdag) wordt hij bij mij bezorgd. Niet echt top die Hi-shop, maar ze komen er wel ;). Vul alleen vooral niet per ongeluk het verkeerde nummer van je identiteitskaart in, want in plaats van je op te bellen over het foutje annuleren ze gewoon doodleuk je bestelling.

• Bonkdoos
Phuncz schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:34:
RSS feeds toevoegen kon wel heel wat beter. Als je er geen in hebt staan (de standaard verwijdert bv.), dan is het onnodig moeilijk gemaakt om er een toe te voegen. En dan nog, hij moet de feed eerst accessen voordat hij hem wil opslaan. Is toch niet nodig...

Wat ik ook niet snap: de muziek. Waarom is het toch zo pokkemoeilijk om gewoon ALLE MP3's in te laden ? Moet je echt elke keer alle tracks toevoegen in een playlist en waarom kan ie niet zelf eens van zijn luie gat opstaan en eens zoeken ipv. alles aan de gebruiker over te laten. Ik kan me al goed inbeelden als je 600 tracks moet toevoegen dat je even bezig bent. Dit was tevens met het manueel toevoegen op de MS Pro Duo in de kaartlezer en met gebruik van Disc2Phone, die er nog een leuke warboel van maakt door alles in aparte mapjes te gooien.
Weet niet of je dit al doet, maar ikzelf maak playlists via mediaspeler of winamp (m3u). Deze worden, als op playlists drukt, meteen gezocht op de memorycard en kun je meteen je favo muziek afspelen. Als ik jouw verhaal zo hoor zou ik gewoon 1 grote playlist maken, zo gebeurd.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Oh dat lukt zomaar ? Handig :) Bedankt, ik ga het eens proberen !

Edit: ok het lukt maar ik moet wel de verwijzingen naar "x:\Music\" weghalen uit de playlist. Anyway, zo gaat het dus ook, bedankt !

[ Voor 51% gewijzigd door Phuncz op 07-12-2006 00:10 ]

• ChrisM

Of gewoon gemakkelijk doen.. in in het hoofdmenu van de player kiezen voor Tracks.. Daar staan alle tracks. :) Dan kies je er één en daarna zie je dat alle tracks in je playlist staan. Dus dan hoef je niet eens een playlist te maken. :)

Verwijderd

Ik merk dat de mijne ineens langzamere toegang tot het hoofdmenu heeft. Dus als ik de keylock eraf haal en op menu klik, moet ik eerst een paar seconden wachten. Dit ging eerst sneller.
Waar kan dat an liggen?

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 14:33

TMC

Ik heb een aparte map genaamd 'muziek', en die kan ik in 1x helemaal toevoegen. :) Werkt perfect hoor...

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

is er een mogelijkheid om de slaapstand in te stellen? want ik vind dat ie nogal snel daarin valt...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:33:
Ik merk dat de mijne ineens langzamere toegang tot het hoofdmenu heeft. Dus als ik de keylock eraf haal en op menu klik, moet ik eerst een paar seconden wachten. Dit ging eerst sneller.
Waar kan dat an liggen?
Heb je de wallpaper image van je geheugenkaart al naar je foongeheugen gekopieerd ? Ik merk dat het van sommige kaarten wel voor vertraging zorgt als die afbeelding op de geheugenkaart staat. Zowiezo aan te raden ook 240x320 afbeeldingen te gebruiken.

Verwijderd

Phuncz schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:10:
Heb je de wallpaper image van je geheugenkaart al naar je foongeheugen gekopieerd ? Ik merk dat het van sommige kaarten wel voor vertraging zorgt als die afbeelding op de geheugenkaart staat. Zowiezo aan te raden ook 240x320 afbeeldingen te gebruiken.
Tnx, dat was het dus!

• MarcoC
Heb de mijne nu ook, maar ik heb twee vraagjes:
1. Waarom gaat muziek overzetten via de datakabel zo traag?
2. Hoe kan je instellen dat ringtones e.d. via de headset worden afgespeeld als je de headset ingeplugd hebt?

• ChrisM
MarcoC schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:51:
Heb de mijne nu ook, maar ik heb twee vraagjes:
1. Waarom gaat muziek overzetten via de datakabel zo traag?
2. Hoe kan je instellen dat ringtones e.d. via de headset worden afgespeeld als je de headset ingeplugd hebt?
1. Tsja... weet ik niet. :) Ik weet niet wat snel of traag is.
2. Is simpel en al vaker gevraagd (ook door mij. :P) Je moet je profiel op Stil zetten (doe je door op de aan/uit knop te drukken).

• MarcoC
ChrisM schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:07:
[...]

1. Tsja... weet ik niet. :) Ik weet niet wat snel of traag is.
2. Is simpel en al vaker gevraagd (ook door mij. :P) Je moet je profiel op Stil zetten (doe je door op de aan/uit knop te drukken).
1. Traag is bijna een minuut over 1 liedje, terwijl het via de cardreader 20x zo snel gaat.
2. Okay 8-).

• MarcoC
Mijn d-pad naar beneden toets kraakt zo af en toe wel behoorlijk. Is dat normaal?

• vanpeltje
over ringtones gesproken.. er is ooit iemand geweest die een heel vet programmaatje had op mp3's te bewerken.. Ik wil namelijk mijn mp3's als ringtone gebruiken maar omdat hij toch niet het hele liedje afspeelt (40 sec en dan voicemail) wil ik eigenlijk knippen in mn mp3's..(spaart intern geheugen) Weet iemand welk programma ik bedoel of weet iemand een goed programma hiervoor?

vanpeltje

• Bonkdoos
Ik heb nu eindelijk m'n UMTS-simkaart van Orange en heb ik de instellingen, zoals die staan op de website van Orange, ingevoerd. Maar hoe kan ik nu tv kijken? Waar moet ik heen gaan in m'n telefoon?

[ Voor 5% gewijzigd door Bonkdoos op 08-12-2006 20:58 ]

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Gewoon naar de startpagina van Orange World en dan staat redelijk bovenaan iets van "TV kijken? klik hier"

• MarcoC
vanpeltje schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:32:
over ringtones gesproken.. er is ooit iemand geweest die een heel vet programmaatje had op mp3's te bewerken.. Ik wil namelijk mijn mp3's als ringtone gebruiken maar omdat hij toch niet het hele liedje afspeelt (40 sec en dan voicemail) wil ik eigenlijk knippen in mn mp3's..(spaart intern geheugen) Weet iemand welk programma ik bedoel of weet iemand een goed programma hiervoor?
Audiacity, simpele gratis editor.

• Bonkdoos
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:17:
Gewoon naar de startpagina van Orange World en dan staat redelijk bovenaan iets van "TV kijken? klik hier"
ja heb ik al gedaan die instellingen staan er nu in, maar er verschijnt geen tv op mijn mobiel. waar moet ik heen gaan, welk menu??

• Bonkdoos
Phuncz schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:00:
Oh dat lukt zomaar ? Handig :) Bedankt, ik ga het eens proberen !

Edit: ok het lukt maar ik moet wel de verwijzingen naar "x:\Music\" weghalen uit de playlist. Anyway, zo gaat het dus ook, bedankt !
Als ik de songs vanaf de geheugenkaart in mediaspeler laad en ik sla de m3u-file direct op de memorystick op, dan doet ie het meteen, zonder verwijzingen veranderen...

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Bonkdoos schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:40:
[...]

ja heb ik al gedaan die instellingen staan er nu in, maar er verschijnt geen tv op mijn mobiel. waar moet ik heen gaan, welk menu??
Geen menu. Internet starten met wereldbolletje -> dan "more" (rechtsonder) ->Go To -> Orange World
En dan staat dat "tv kijken? klik hier!" ergens...

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-11 11:13

Rj-

MM ik kam er gister achter dat als ik de slider iets te hard dicht doe om de gsm te locken of gewoon wat sneller dicht schuif dat me gsm gewoon baf uit staat! :( .
Hebben hier meer mensen last van? ;(

Anders ga ik er maandag voor terug! :/

• vanpeltje
MarcoC schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:28:
[...]

Audiacity, simpele gratis editor.
thanks

vanpeltje

• MarcoC
MarcoC schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:54:
Mijn d-pad naar beneden toets kraakt zo af en toe wel behoorlijk. Is dat normaal?
Ik herhaal de vraag nog maar ff. Vind het wel een beetje vervelend ;( .

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-11 16:28
aan je prachtige apple foto zie ik dat je waarschijnlijk een mac hebt..
Kijk dan eens naar http://ilari.scheinin.fidisk.fi/itunemywalkman/
Hiermee kun je de map iTuneWalkman in itunes ( ff aanmaken natuurlijk ) syncroniseren met je foon. super handig !

Ook was ik benieuwd of iemand zijn foon al heeft open gemaakt. Niet handig voor garantie enzo, maar tsja, dat is eenmaal mijn gewoonte om te willen weten hoe het er van binnen uit ziet.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nope heb geen Mac op het moment, wel van plan weer eentje te halen volgend jaar :)
Ik denk wel dat andere Mac-gebruikers met dit programma erg gebaat zijn, dus alvast bedankt :)

Verwijderd

MarcoC schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:44:
[...]
Ik herhaal de vraag nog maar ff. Vind het wel een beetje vervelend ;( .
Heb er ook last van.

• MarcoC
Ja, is wel normaal denk ik. Toch spijtig.

Ik heb hem nu een paar dagen, ben er erg blij mee, maar dingen die verbeterd moeten worden om het een echte toptelefoon te laten worden:
- Ophangen door dicht te schuiven (zulks een simpele functie) toe te voegen
- Mogelijkheid tot uitschakelen lichtsensor
- Wat betere navigatietoetsen.

Maar goed, het verder schitterende QVGA-scherm, prima slidermechanisme, nette camera (ik vind hem prima iig), goede geluidskwaliteit en dito MP3 speler, meegeleverde 1GB geheugenkaart en toffe oordopjes zijn mij veel meer waard dan die paar nadelen. Heb zelf trouwens 0,0 last van ruis, alleen een klik tussen de nummers door. En ik let altijd heel erg op dat soort dingen.

En het design vind ik heel mooi, maar dat is subjectief.

Edit: Oh ja, nog een vraag. Het opladen via USB gaat verschrikkelijk traag! Waar kan dat aan liggen?

[ Voor 5% gewijzigd door MarcoC op 10-12-2006 16:12 ]

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Ik vind de overdracht van mp3 over USB maar rete-traag trouwens en mijn geheugenkaartlezertje pakt geen MS-Pro Duo zonder adapter. Over 800MB deed ie bijna een uur...en dat gewoon in windows verkenner.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Er zit toch een MS Pro adapter bijgeleverd, dan moet ie toch in je kaartlezer passen. Anyway, het verschil tussen laden met de meegeleverde adapter en via USB is het aantal Ampere: USB heeft max 500mA, de meegeleverde adapter heeft er meer. Het voltage is zowat gelijk.

Probeer hem anders eens in een andere USB-poort te laden ?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.