Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.371 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 180263 schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:41:
Vanmiddag ook ff gauw xbox360 met Gow gekocht en wat super _/-\o_ Meteen zo'n VGA kabeltje gekocht om hem aan te sluiten op me monitor, heb ik geen VGA ingang op me monitor :(

Iemand een oplossing? :'(
Bij de VGA HD-kabel zit - als het goed is - een genderchanger (http://tweakers.net/ext/f...1e5c879cf036cee5/full.jpg) waarmee je de vga-kabel van de monitor kunt aansluiten op de vga-kabel van de Xbox 360. Als je die niet hebt en je beeldscherm is alleen voorzien van dvi, dan zou ik een dvi-naar-vga-verloopstekker (http://cache.smarthome.com/images/97346.jpg) pakken en daar weer die vga-naar-vga-verloopstekker op aansluiten zodat je de vga-kabel van de Xbox 360 wel kunt gebruiken.

Wat een ge-vga'd weer 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Robin op 03-12-2006 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb de VGA kabel en er zit géén gender changer bij hoor.

edit
Oh, lol. Er zit er wel een bij :P en er zit ook een dingetje bij om audio rood en wit naar headphone jack te doen.

[ Voor 56% gewijzigd door jmxd op 03-12-2006 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
uchiha tijntje schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:45:
Ik heb sinds anderhalve week een 360. Nu had ik ook GoW gekocht (geweldig spel btw) maar nu heb ik een probleem dat ie aangeeft dat ie de disc niet kan readen.. Dus ik haalde hem uit men discdrive en ik zag 2 krassen... Geen idee hoe die er komen want ik heb gister en eergister gewoon GoW gespeeld en totaal geen problemen gehad.. Ook heb ik hem niet laten vallen oid. Daarom heb ik MS support gebeld maar die hebben een zeer tactische methode om mensen met zo'n problemen af te wimpelen, want het was een kruisverhoor over hoe ik men 360 had opgesteld. Het ging namelijk over trillingen... Nah ik heb hem op een superstevige bureau staan in de normale positie dus niet staand en dus in mijn ogen compleet trillingvrij.. (misschien doordat ie discdrive zo tekeer gaat dat ie gaat trillen... maar dat terzijde)

Ik kon de disc volgens hem (in wat minder directe bewoordingen) gewoon weggooien... Iemand enig idee wat ik nog kan doen..
Dit had ik ook met een GoW disc. Ik kreeg steeds meer last van die meldingen en ben toen terug gegaan naar de winkel (dixons). Er zaten helemaal geen krassen op en hem hem voor een andere GoW schijf geruild. Tot nu toe geen meldingen meer gehad. Denk dat er een aantal slechte "kopiën" bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Jezus.
Ik denk, mwah, dat kan wel zonder quick charge kit en af en toe de batterijen vervangen.
Ik heb de Xbox pas een paar dagen en de batterijen zijn nu al weer leeg!

Toch maar zo'n ding kopen dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Famitsu is het meest belangrijke game magazine in Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Famitsu)

Ze hebben van de week Blue Dragon ge-rieviewed. Ze gaven de game een 37/40. Ter vegelijking, de nieuwe Zelda kreeg een 38/40 :)

Dat ziet er dus goed uit.

1 probleempje. Ik hou niet van dit type games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180263

Al weer een stap verder, genderchange gevonden in de doos en er tussen gehangen. Xbox360 aangezet maar monitor ontvangt geen signaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
nou...de mijne heeft ook de geest gegeven. vanaf 2dec 2005 tot afgelopen november update deed hij het prima

ik heb de xbox dan wel zelf opengemaakt ( weg garantie) en dat heb ik bewust gedaan.
maar microsoft wil hem zelfs niet repareren voor de 140 euro, beetje lullig als je het zo bedenkt dat zij mijn xbox hebben gesloopt met een update. ( en nee, het kwam niet door de aangepaste firmware, want die werkt prima)

mijn error was dus code 102, 3 rode lichtjes, ben al lekker aan het kloten geweest met een verfbrander en dat werkt aardig goed want hij doet het weer voor even
dus zit er voor mij niks anders op dan hem te pimpen :D....denk aan waterkoeling ofzo

maar ik zal zeker geen nieuwe kopen, totdat alle bugs er echt uit zijn.

commentaar welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Idd gewoon een keer een goede heatgun behandeling doen ;)
De mijne had ook last van dat sloppy soldeerwerk van het eerste productieprocess. Na mijn heatgun/verfbrander behandeling doet hij het alweer een maand of anderhalf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

nnndoh schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:44:

ik heb de xbox dan wel zelf opengemaakt ( weg garantie) en dat heb ik bewust gedaan.
maar microsoft wil hem zelfs niet repareren voor de 140 euro, beetje lullig als je het zo bedenkt dat zij mijn xbox hebben gesloopt met een update.
"Hallo, met nnndoh. Ja, ik heb mijn Xbox 360 zo aangepast dat ik niet hoef te betalen voor mijn games. Je, enne nu doet ie het niet meer. Waar kan ik hem naar toe sturen, zodat jullie hem kunnen maken, en ik weer mijn games kan downloaden" :+

Vreemd dat ze niet helpen.

Daar is je commentaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Mijn xbox360 heeft gisteravond voor het éérst sinds de release (02-12-05) twee vast lopers gehad tijdens Rainbow Six Vegas, nadat ik de stekker er een minuut of 5 uit had werkte hij weer naar behoren!

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
PWM schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:53:
[...]

"Hallo, met nnndoh. Ja, ik heb mijn Xbox 360 zo aangepast dat ik niet hoef te betalen voor mijn games. Je, enne nu doet ie het niet meer. Waar kan ik hem naar toe sturen, zodat jullie hem kunnen maken, en ik weer mijn games kan downloaden" :+

Vreemd dat ze niet helpen.

Daar is je commentaar ;)
hmmm , misschien heb ik hem wel zo aangepast, zodat ik backups kan maken van mijn orginele games, heb daar 14 van, omdat het schijnt dat die dvd's ook snel beschadigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-05 17:23
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:00:
Nog wat foto's van de Xbox middels VGA kabel op een Dell 24" scherm, resolutie 1920x1080, mijn vorige foto's waren uitgerekt naar 1920x1200.
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? Of had je eerst geen VGA? Component is vreselijke kwaliteit tov VGA op dit scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:09
Wat een geniaal spel dat viva pinata! Blij dat ik hem toch maar even uitgeprobeerd heb. Zit nu wel met het probleem dat ik nog zoveel spellen moet spelen. Heb ook Gears of War gehaald nl... dillema :p

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

nnndoh schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:59:
[...]

hmmm , misschien heb ik hem wel zo aangepast, zodat ik backups kan maken van mijn orginele games, heb daar 14 van, omdat het schijnt dat die dvd's ook snel beschadigen....
Backups kan je altijd maken :) Dan zou je eventueel de firmware aanpassen als er iets kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:18
[...]

En wat voor antwoord gaven ze bij de helpdesk van Microsoft op die uitleg. :+

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

[...]

Moet je voorzichtiger zijn met je games, ik heb hier nog een oude psx staan met orginele games en die draaien nog perfect.

En als je dvd's door je xbox kapot gaan moet je contact met microsoft opnemen, dus geen reden om je firmware aan te passen.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134756

hey,

ik heb gisteren de xbox 360 met GoW gekocht. Het spel is ff wennen, ik ging in het begin veel dood, maar als je aan het idee/de controls gewend bent is het perfect. Live overzetten ging ook perfect. Alleen nu heb ik een vraag: kan ik mijn controller met mijn play n charge kit ook opladen via de apple ipod usb oplader? want ik heb geen zin om nutteloos mijn xbox er voor aan te laten staan, want die maakt een teringherrie, vooral als de dvd draait (grootste nadeel). En mijn PC heb ik geprobeerd maar ook die heeft blijkbaar geen spanning op de usb poort als hij uitstaat. iig het lampje van de play en charge kit brandt niet.

Ohja, dit hoort misschien in het GoW forum thuis maar sinds ik hier toch post: hoe de fok moet je iemand succesvol chainsawen want het lukt me voor geen reet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
Ik heb ook een 360 gekocht, maar nu wil ik hem aan mijn lcd monitor hangen. Hier heb ik de kabel voor, maar dan zit ik alleen nog met het geluid.

Aan die xbox kabel zitten een witte en rode tulp stekker. Maar mijn subwoofer van creative 4.1 setje heeft twee andere draden lopen die in mijn pc gaan, namelijk een zwarte en een groene die in mijn onboard sound gaan. Die subwoofer heeft geen aansluitingen voor die tulp stekkers :(

Is er een manier ofzo om toch die pc speaker set te verbinden met mijn witte en rode tulp stekker of kan ik beter een cheap 5.1 setje voor de 360 kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
TwyLight schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:57:
Ik heb de VGA kabel en er zit géén gender changer bij hoor.

edit
Oh, lol. Er zit er wel een bij :P en er zit ook een dingetje bij om audio rood en wit naar headphone jack te doen.
Bij de premium?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-05 19:58
Anoniem: 134756 schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:26:
Ohja, dit hoort misschien in het GoW forum thuis maar sinds ik hier toch post: hoe de fok moet je iemand succesvol chainsawen want het lukt me voor geen reet.
Je moet dicht genoeg staan bij zo'n ventje en dan B (rood) ingedrukt houden!
PacinoAllstars schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:30:
Is er een manier ofzo om toch die pc speaker set te verbinden met mijn witte en rode tulp stekker of kan ik beter een cheap 5.1 setje voor de 360 kopen ?
Ik heb die 2 tulp stekkers met die gender changer in de line-in van mij audiokaart gedaan en dan werkt het ook prima (wel ff line-in un-mute ). Bovendien kun je dan het volume ook in windows regelen (of via je toetsenbord!)

[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 03-12-2006 11:37 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
yzf1kr schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:22:
[...]

En wat voor antwoord gaven ze bij de helpdesk van Microsoft op die uitleg. :+
ik heb niks over de firmware gezegd, dan nog zouden ze het afwijzen.
ik heb gezegt dat ik de 12v fan trick heb toegepast omdat hij te warm werd
en naar mijn mening was de garantie toch al voorbij ( ik hield me eigen dom)

ik heb op engelse sites gelezen dat sommige mensen gewoon hun mond houden en hun xbox opsturen,en een ander ervoor terug krijgen. alleen ben ik te eerlijk, met als resultaat dat ik hem zelf mag repareren

en zolang ik hem niet opblaas, is hij wel te repareren :)

reactie van microsoft was " microsoft is amerika..blablabla....juridisch...blablabla...

[ Voor 6% gewijzigd door nnndoh op 03-12-2006 11:41 . Reden: wat vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

nou...de mijne heeft ook de geest gegeven. vanaf 2dec 2005 tot afgelopen november update deed hij het prima

maar microsoft wil hem zelfs niet repareren voor de 140 euro, beetje lullig als je het zo bedenkt dat zij mijn xbox hebben gesloopt met een update. ( en nee, het kwam niet door de aangepaste firmware, want die werkt prima)

mijn error was dus code 102, 3 rode lichtjes, ben al lekker aan het kloten geweest met een verfbrander en dat werkt aardig goed want hij doet het weer voor even
dus zit er voor mij niks anders op dan hem te pimpen :D....denk aan waterkoeling ofzo

commentaar welkom
Ik had ook een launch x360 en die ging een maand geleden ongeveer kapot. Ook drie rode lampjes, oftewel oververhitting. Dit risico loop je gewoon met een launch box door een fout in het productieproces destijds. Nieuwe x360's hebben daar bij mijn weten geen last meer van en die zijn ook stiller, dus ik zou niet inzien waarom je niet een nieuwe x360 zou kopen. Ik wacht nu iig nog op een vervangend exemplaar.

Wachten is alleen erg vervelend als je geen Splinter Cell, Rainbow Six, GoW, Viva Pinata etc. kunt spelen :P 8)7

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 22:09
als er iemand tijd/zin heeft om nu co-op GoW te spelen... ;)
gamertag darkchylde360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hij maakt inderdaad herrie als je hem koopt, dit was voor mij dan ook de rede om hem te flashen en hem zo in een andere modus te zetten, zodat die langzamer draait (tevens levensduur bevorderd).

Wat mij ook opviel is dat die backups beter pakt dan originelen (niet altijd) Oblivion origineel laad die onwijs erg met 1000000000 toeren en de 360 maakt dus veel herrie, draai ik de backup pakt ie hem gewoon veel beter en maakt die minder herrie! En hij is ook vele malen stiller :S Vaag...

Overigens zijn die lenzen in die 360 vaak niet goed afgesteld, waardoor die dvds niet goed kan aflezen en je dus soms haperingen tegenkomt of extra lange laadtijden met spellen, maar als je de lens kalibreert is dit verleden tijd.

Zo was de lens in mijn geval echt heel zwakjes ingesteld (out of the box) en deed die zelfs al raar met gewone dvds. Nu is dat verleden tijd.

Vanmiddag ga ik maar ff gears of war kopen :)

Trouwens nog gehoord over Japan? Sinds de release van dead or alive extreme hebben ze afgelopen week 7000 units verkocht
Here are the hardware sales in Japan for the week of November 20th to November 26th. The 360 sold over 7000 units ... which is a great performance for the 360 in the land of the rising sun. The +73% raise compared to the week before is probably thanks to the release of Dead or Alive Xtreme 2 and the upcoming release of Blue Dragon on December 7th (which will certainly/hopefully cause another boom in 360 sales over there).
Bron: m-create.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:02

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

commentaar welkom
Je verdiende loon..... Ik kan niet veel anders zeggen.
Jij wilt lekker MS de schuld geven, maar welke ******** maakte de xbox open en draait hier firmware op die niet door MS er is op gezet?
Jij lijkt me echt zon figuur met zon massief ijzeren plaat voor zn kop, die dingen doet die de garantie laten vervallen, en dan nog de tegenpartij de schuld geven. JIJ heb je xbox gesloopt niet MS, denk daar maar eens over na....

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:18
Ace schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 21:06:
[...]
Net zoals bij GoW, CO-OP CO-OP CO-OP! Maakt dit spel echt zo verschrikkelijk goed, zeker met 4 man. Deze week bezig constant bezig geweest met minimaal 3 man om de story co-op uit te spelen en dat is echt tien keer leuker dan single-player.

Het leukste is natuurlijk met vrienden maar gewoon met andere XBL figuren kan je ook best lol hebben. En het Mexico gedeelte is ook niet echt spannend, zodra je in Vegas arriveert begint het spel pas echt!
Vanmiddag haalt een vriend van me hem ook, en dan doen we eens co-op.
Maar tot nu toe erger ik me alleen maar aan het spel.

Die checkpoints liggen belachelijk ver uit elkaar. (Misschien is het op een makkelijker nivo anders)
Ik ben gewoon 30 minuten aan het spelen schakel 30 vijanden uit loopt de halve map over, en wordt dan in de mijnschacht overhoop geschoten en kan weer helemaal overnieuw beginnen.

Ik kijk het me nog 3 dagen aan, en kijk hoe het spel online is, en anders gaat het toch echt retour en komt Viva Pinata er voor in de plaats. Want na COD3, GRAW en GoW bied dit spel mij nog geen meerwaarde.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 05-05 17:23
PacinoAllstars schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:18:
Hij maakt inderdaad herrie als je hem koopt, dit was voor mij dan ook de rede om hem te flashen en hem zo in een andere modus te zetten, zodat die langzamer draait (tevens levensduur bevorderd).
Wat mij ook opviel is dat die backups beter pakt dan originelen (niet altijd) Oblivion origineel laad die onwijs erg met 1000000000 toeren en de 360 maakt dus veel herrie, draai ik de backup pakt ie hem gewoon veel beter en maakt die minder herrie! En hij is ook vele malen stiller :S Vaag...
Ja, ik snap er ook niks van, veel mensen klagen over de DVD-drive herrie. Wij hebben hier thuis 2 360's staan, beide absoluut stil. Alleen de fans hoor je en die dvd drive lichtjes seeken. Het verschil tussen de orginele en back-up, is dat ik soms hed geconstateerd dat een back-up iets sneller wordt ingelezen.

Beide overigens de Toshiba-samsung drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:37

Keida

dr.

Carel schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:39:
[...]

Ja, ik snap er ook niks van, veel mensen klagen over de DVD-drive herrie. Wij hebben hier thuis 2 360's staan, beide absoluut stil. Alleen de fans hoor je en die dvd drive lichtjes seeken. Het verschil tussen de orginele en back-up, is dat ik soms hed geconstateerd dat een back-up iets sneller wordt ingelezen.

ehm, tja, verschilt dus kennelijk per drive? De mijne hoor je echt wel goed. Harder dan mijn pc die de hele dag hier staat te loeien.

Heeft iemand nog een idee of er nog meer spellen zijn (of in aantocht zijn) die erg op Kameo lijken, dus adventure achtig ?

[ Voor 71% gewijzigd door Keida op 03-12-2006 12:45 ]

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 14:08
Kan je Rainbow Six ook Co-op de campagne uitspelen? En krijg je er dan beide gamepoints voor? Of dat niet?

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Ik wacht nu al ongeveer 3,5 week op repair center voor me xbox... Gears of War heb ik al 2 weken... weet goed waar je aan begint als je hem opstuurt.... :O

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

Ook mijn XBOX 360 heeft vandaag, na bijna een jaar trouwe dienst, de geest gegeven.

:(

Ze vroegen of ik mijn HDD wilde meesturen, maar ik denk dat ik dat maar niet doe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423

@yzf1kr :

Het is lullig, ik wou de mijne 2 maanden geleden ook ombouwen, maar heb het toch maar niet gedaan!
Het is op het moment zo dat je zwaar de lul bent als ie kapot is zonder garantie, met de Xbox 1 kon je alles makkelijk zelf vervangen, ''de goeie oude tijd'' maar de 360 is wel leuker en makkelijker in gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
master_viper schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:26:
[...]

Je verdiende loon..... Ik kan niet veel anders zeggen.
Jij wilt lekker MS de schuld geven, maar welke ******** maakte de xbox open en draait hier firmware op die niet door MS er is op gezet?
Jij lijkt me echt zon figuur met zon massief ijzeren plaat voor zn kop, die dingen doet die de garantie laten vervallen, en dan nog de tegenpartij de schuld geven. JIJ heb je xbox gesloopt niet MS, denk daar maar eens over na....
alle xbox 360 van 2005 zijn slecht gesoldeerd, en het pasta wat op de cpu en gpu zit is ook niet in orde.ze zijn zelfs vergeten een protectie folie weg te halen..degelijk wel microsoft zijn schuld..wat ik doe is fouten die zij gemaakt hebben weer in orde maken

dus wie heeft er nu een ijzeren plaat voor zijn kop? jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
nnndoh schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:25:
[...]

alle xbox 360 van 2005 zijn slecht gesoldeerd, en het pasta wat op de cpu en gpu zit is ook niet in orde.ze zijn zelfs vergeten een protectie folie weg te halen..degelijk wel microsoft zijn schuld..wat ik doe is fouten die zij gemaakt hebben weer in orde maken

Klopt, bij een vriend van me die hem meteen gekocht had viel die ook uit na twee maanden in 2005.
Gelukkig kreeg die daarna een nieuwe met samsung ms25 drive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 16:58

Fuelke

Forza Ferrari

En het heen en weer geflame over de zelf gemodde Xbox 360 mag nu wel ophouden

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

[...]

Blijkbaar werk jij bij MS.... want jij schijnt dit erg goed te weten. Dit waren slechts een aantal gevallen, niet alle xboxjes hebben hier last van. En dit geeft jou het recht om maar even te gaan modden, iets wat gevaren met zich meebrengt, maar even de garantie te verkloten, want jij wilt gratis spelletjes.
Wat wil je hier nu horen dan? Moeten we medelij met je hebben, oei wat erg voor je, je xbox 360 stuk. Jij kan wel zeggen dat het MS schuld is maar weet jij de precieze oorzaak?a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
Kunnen we het weer normaal over xbox360 hebben?

Ik heb een luxe probleem, wil teveel spellen, zoveel dat ik mn pinpas spontaan vlam zie vatten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 16:58

Fuelke

Forza Ferrari

master_viper ben je hardhorig of zo, wat zeg ik nu net in die post boven die van jou? Volgende die er weer over begint kan een mailtje verwachten.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Fuelke schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:14:
master_viper ben je hardhorig of zo, wat zeg ik nu net in die post boven die van jou? Volgende die er weer over begint kan een mailtje verwachten.
Toen ik poste had ik t nog niet gelezen vandaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134756

waarom was dit topic offline vanmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 17:56
[...]

Alle xbox360 uit 2005? Ik heb een Xbox360 van dag 1 en daar heb ik echt geen enkel probleem mee gehad. Geen vastlopers nog dead-rings en zelfs nog niets eens disk errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 09:06
Hmm om maar back on topic te gaan, hebben jullie na GoW ook een beetje het gevoel dat de grote games allemaal al uit zijn? (behalve Lost Planet dan) Volgens mij komt er niks bijzonders uit in December.

Niet dat ik te klagen heb, moet nog SC:DA en R6:V nog uitspelen. Maar toch kan ik het niet helpen dat uitgebluste gevoel, net het gevoel na oud en nieuw heb ik een beetje nu :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 02-05 19:57
Zo tandpasta ftw zullen we maar zeggen, mijn PGR3 disc deed het al een poosje niet meer (360 herkende hem niet eens)

Dus vanmiddag maar weer met tandpasta op lopen poetsen (met mijn vinger, papier is no go) en daarna eraf gespoeld met lauw water.

Nu werkt hij weer 100% :D

[ Voor 12% gewijzigd door Giant87 op 03-12-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Terryb47 schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:35:
Hmm om maar back on topic te gaan, hebben jullie na GoW ook een beetje het gevoel dat de grote games allemaal al uit zijn? (behalve Lost Planet dan) Volgens mij komt er niks bijzonders uit in December.

Niet dat ik te klagen heb, moet nog SC:DA en R6:V nog uitspelen. Maar toch kan ik het niet helpen dat uitgebluste gevoel, net het gevoel na oud en nieuw heb ik een beetje nu :+
Ja ondanks ik viva, sc:da, rb6:lv nog moet kopen zit er een hele lange tijd voor zover ik kan zien tussen nu en halo 3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Giant87 schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:36:
Zo tandpasta ftw zullen we maar zeggen, mijn PGR3 disc deed het al een poosje niet meer (360 herkende hem niet eens)

Dus vanmiddag maar weer met tandpasta op lopen poetsen (met mijn vinger, papier is no go) en daarna eraf gespoeld met lauw water.

Nu werkt hij weer 100% :D
wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1091

Vraagje ; Kan je de play & charge kit en rechargable battery kit uit azie ook op de europese 360's gebruiken ? Weet wel dat er verschillende product nummers zijn gebruikt maar wil het zeker weten voordat ik het bestel (voor de quick charge kit natuurlijk niet omdat die verschillende stekkers heeft, en in de us wordt 110V gebruikt, maar wellicht zit er een transformer ingebouwd ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:58
Anoniem: 1091 schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:38:
Vraagje ; Kan je de play & charge kit en rechargable battery kit uit azie ook op de europese 360's gebruiken ? Weet wel dat er verschillende product nummers zijn gebruikt maar wil het zeker weten voordat ik het bestel (voor de quick charge kit natuurlijk niet omdat die verschillende stekkers heeft, en in de us wordt 110V gebruikt, maar wellicht zit er een transformer ingebouwd ?).

Ik neem aan dat elke xbox op hetzelfde voltage werkt, wat wordt omgezet in de transformer van de 360 (230/110V --> 12V). En het lijkt me ook een beetje krom als je 110/230 volt over USB stuurt.

Anders zou je ook geen europese usb stick in een Aziatische/Amerikaanse PC kunnen stoppen.

[ Voor 7% gewijzigd door Marcusso op 03-12-2006 20:50 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
PacinoAllstars schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:18:

Overigens zijn die lenzen in die 360 vaak niet goed afgesteld, waardoor die dvds niet goed kan aflezen en je dus soms haperingen tegenkomt of extra lange laadtijden met spellen, maar als je de lens kalibreert is dit verleden tijd.
Hoe kalibreer je deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1091

S2801 schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:48:
[...]

Ik neem aan dat elke xbox op hetzelfde voltage werkt, wat wordt omgezet in de transformer van de 360. En het lijkt me ook een beetje krom als je 110/230 volt over USB stuurt.

Anders zou je ook geen europese usb stick in een Aziatische/Amerikaanse PC kunnen stoppen.
Ik heb het antwoord al gevonden.
Natuurlijk is het voor usb overal gelijk. Ik wou het alleen even zeker weten in verband met de quick charge kit. Daarom vermeldde ik de verschillende voltages voor de quick charge kit en niet de play & charge kit. Vroeg me alleen af of de rechargeable battery packs overal gelijk waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pixxa schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:37:
[...]

Ja ondanks ik viva, sc:da, rb6:lv nog moet kopen zit er een hele lange tijd voor zover ik kan zien tussen nu en halo 3 :(
De release van Halo 3 zal nog wel even op zich laten wachten, maar er komt genoeg mooi's uit in de tussentijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 18:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

PWM schreef op zondag 03 december 2006 @ 09:35:
Famitsu is het meest belangrijke game magazine in Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Famitsu)

Ze hebben van de week Blue Dragon ge-rieviewed. Ze gaven de game een 37/40. Ter vegelijking, de nieuwe Zelda kreeg een 38/40 :)

Dat ziet er dus goed uit.

1 probleempje. Ik hou niet van dit type games :+
Het is helaas ook het magazine wat zich compleet laat sturen door publishers van games, zeker na het zien van de volgende Xbox360 scores is dat overduidelijk.

Famitsu Xbox360 reviews for Nov/Dec games:

Dead or Alive Xtreme 2 - 9/9/8/9 (35/40)
Zegapain NOT - 6/7/6/7 (26/40)
World Soccer Winning Eleven X - 8/9/8/8 (33/40)
Oneechanbara vorteX - 7/7/6/9 (29/40)
Earth Defence Force 3 - 8/8/7/9 (32/40)
Lost Planet - 9/9/8/8 (34/40)
A-Train HX - 6/7/7/7 (27/40)
Sonic the Hedgehog - 7/8/8/7 (30/40)
Prey - 7/6/8/7 (28/40)

En zie ook hier hoe ze te werk gaan bij Famitsu.

Wat niks af doet aan het feit dat Blue Dragon gewoon gaat regeren natuurlijk, wil alleen maar aangeven dat Famitsu niet de 'god' status verdient die iedereen het toekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ace schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:59:
[...]

Het is helaas ook het magazine wat zich compleet laat sturen door publishers van games, zeker na het zien van de volgende Xbox360 scores is dat overduidelijk.

Famitsu Xbox360 reviews for Nov/Dec games:

Dead or Alive Xtreme 2 - 9/9/8/9 (35/40)
Zegapain NOT - 6/7/6/7 (26/40)
World Soccer Winning Eleven X - 8/9/8/8 (33/40)
Oneechanbara vorteX - 7/7/6/9 (29/40)
Earth Defence Force 3 - 8/8/7/9 (32/40)
Lost Planet - 9/9/8/8 (34/40)
A-Train HX - 6/7/7/7 (27/40)
Sonic the Hedgehog - 7/8/8/7 (30/40)
Prey - 7/6/8/7 (28/40)

En zie ook hier hoe ze te werk gaan bij Famitsu.

Wat niks af doet aan het feit dat Blue Dragon gewoon gaat regeren natuurlijk, wil alleen maar aangeven dat Famitsu niet de 'god' status verdient die iedereen het toekent.
Doa is niet gek. Dat vinden de Jappaners namelijk fantastisch :+

Sonic, tsja, dat kan inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

Miki schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:33:
[...]

Alle xbox360 uit 2005? Ik heb een Xbox360 van dag 1 en daar heb ik echt geen enkel probleem mee gehad. Geen vastlopers nog dead-rings en zelfs nog niets eens disk errors.
Had ik ook niet.

De ene na de andere XBOX 360 van mijn vrienden gaf de geest en ik dacht geluk te hebben.

Niet dus... :(

Kan je trouwens met de UPS-mannen een afspraak maken of moet ik weer en dag vrij nemen om mijn XBOX 360 mee te geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 4439 schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:29:
[...]

Had ik ook niet.

De ene na de andere XBOX 360 van mijn vrienden gaf de geest en ik dacht geluk te hebben.

Kan je trouwens met de UPS-mannen een afspraak maken of moet ik weer en dag vrij nemen om mijn XBOX 360 mee te geven??
Met UPS kan je altijd afspraken maken. Ik zou hem op mijn werk laten halen en brengen :) Daar is altijd wel iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-05 21:06
Nog meer mensen die het wireless wheel hebben aangescaft? Ik vind de forcefeedback er slap t.o.v mijn momo stuur (op de pc). Is dit aan te passen in games als pgr3 , heb de functie niet kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-05 17:42
Iemand anders al de Zegapain demo gespeeld? ik vond hem wel leuk. De graphics enzo vind ik leuk gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.ncsxshop.com/images/products/large/0706/zegapain.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Sir_Hendro op 03-12-2006 21:36 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
[...]

dat van dat folie is niet waar. een of andere amerikaan dacht dat jah, maar dat bleek gewoon folie te zijn om geleiding van electriciteit tussen cores tegen te gaan. MS is zal dat echt niet vergeten bij de productie :)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Je moet de dvd drive openmaken en dan de spanning van de lens opmeten met een multimeter (gegeven in aantal ohm).

Dit is een secuur werkje, dus weet waar je aan begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Iemand F.E.A.R. al gespeeld? Krijgt heel erg goede reviews. Heb het idee dat het wat ondersneeuwt in het andere geweld van deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Carel schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:39:
[...]

Ik moet zeggen; toen ik mijn xbox een paar weken geleden voor het eerst aan deed : dat ding maakt best wel een hoop herrie; en dat mensen zeggen dat ie stil is; ik geloof het niet. M'n Macbook is stil; maar die 360 maakt dus echt wel bakken herrie; het geluid moet bij mij redelijk hard staan (op de tv); wil ik niet die fans er door heen horen. De definitie van stil is dat het geruisloos is en dat is die 360 absoluut niet; wil niet zeggen dat het voor de een wat vervelender is dan voor de ander.
PacinoAllstars schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:40:
[...]

Je moet de dvd drive openmaken en dan de spanning van de lens opmeten met een multimeter (gegeven in aantal ohm).

en dan ? Lijkt met niet dat je een DVD drive calibreerd door met een multimeter de spanning af te lezen ... Lijkt me sowieso niet handig om je dvd drive open te slopen... maar ja; ben al blij als morgen mijn tracking number van UPS daadwerkelijk iets laat zien.. Heb het tracking number meer dan een halve week geleden gekregen; en er gebeurd nog niks mee op ups.com...
PWM schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:41:
Iemand F.E.A.R. al gespeeld? Krijgt heel erg goede reviews. Heb het idee dat het wat ondersneeuwt in het andere geweld van deze maand.
Heb de PC versie gespeeld; leuk, maar kon niet lang boeien nadat je hem had uitgespeeld (MP versie werd ook nog eens gratis weggegeven...). Lijk me niet zoveel aan op xbox live; aangezien de mp versie voor de pc me ook niet echt lang kon boeien; hoewel het concept leuk was (alleen slecht uitgevoerd).

[ Voor 55% gewijzigd door BaT op 03-12-2006 23:03 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik wil graag Viva Piñata kopen, krijgt goeie reviews. En het lijkt me wel weer iets fris dan GOW. Maar is Viva Piñata in het engels of nederlands? Of is het mogelijk om te kiezen? Ik haat namelijk spellen die in het nederlands zijn vertaald :P

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197677

Hoi, Viva Pinata is in ut engels te spelen, al heb je een hollandse versie. Dan moet je alleen effe je instellingen @ english zetten. (van je 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

BlowFish schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:32:
Nog meer mensen die het wireless wheel hebben aangescaft? Ik vind de forcefeedback er slap t.o.v mijn momo stuur (op de pc). Is dit aan te passen in games als pgr3 , heb de functie niet kunnen vinden
Ik heb em ook. Volgens mij valt er ingame niets aan te passen (in PGR). Aangezien ik het stuur niet op een tafel monteerd heb maar vanuit mijn schoot speel ben ik blij met de huidige sterkte van de FF. Met een nog serkere FF zou ik teveel kracht moeten zetten waardoor het stuur sneller gaat schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

PWM schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:22:
[...]

Doa is niet gek. Dat vinden de Jappaners namelijk fantastisch :+
Dan nog, als je tieten wil huur dan een pornofilm 8)7

Bij Xboxic waren we er een tikkie minder enthousiast over iig :+

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

PacinoAllstars schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:40:
[...]

spanning (volt) lees je nooit in Ohm af toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Morgen, of eigenlijk straks Saints Row kopen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 13:39

S2S

pokeran schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:42:
[...]

spanning (volt) lees je nooit in Ohm af toch? :?
Idd maar verder klopt het wat hij zegt. Weerstand = Ohm.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 08:28
TheKillingBean schreef op zondag 03 december 2006 @ 23:03:
Ik wil graag Viva Piñata kopen, krijgt goeie reviews. En het lijkt me wel weer iets fris dan GOW. Maar is Viva Piñata in het engels of nederlands? Of is het mogelijk om te kiezen? Ik haat namelijk spellen die in het nederlands zijn vertaald :P
je moet in je system settings je locale veranderen ;) naar UK of USA dan krijg je de engelse Viva Piñata ;) vind hem overigens vrij verslavend :P en krijg een beetje een Rob Verlinden (eigen huis en tuin) gevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-05 17:51
TheKillingBean schreef op zondag 03 december 2006 @ 23:03:
Deze vraag is in dit topic maar 900 keer gesteld ofzo. Zoek en gij zult vinden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34
Ik heb nog een vraagje:

Ik heb gisteren de Xbox 360 gekocht. Machtig mooi apparaat. Heb even kort GoW gespeeld en Test Drive Unlimited en ben bang dat het me deze week iedere avond gaat kosten.

Maar goed. Ik heb mijn Xbox via het draadloze modem via een router verbonden met mn compu (met Media Center erop). Dat werkt allemaal direct fantastisch. Enige probleem: ik heb op een externe harde schijf films en muziek staan die ik ook graag wil streamen. Volgens MS moet ik daarvoor Zune downloaden en installeren. Ik heb dat nu 2x gedownload, maar als ik dat programma dan probeer te installeren geeft hij aan dat hij zoekt naar updates. Na een minuut krijg ik de melding dat er geen updates gevonden zijn en stopt het programma automatisch. Kent iemand dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Dit probleem heb ik ook gehad, in de url waar je dat verwezen wordt naar de zune download staat .../en-en/.... uit mijn hood, vervang dit door .../nl/... dan krijg je de nederlandse download. Dat zune ding is namelijk niet voor europa bedoelt.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heeft iemand een idee waar deze headset te koop is?
http://www.turtle-beach.c...rforce/x1/producthome.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:24
M'n vriendin zit ook Viva Pinata te spelen (SE heeft ze gekregen), maar ze durft het niet aan om de 360 in het Engels te zetten. *zucht*, denk dat ik dat spel echt nooit ga spelen omdat ook ik een hekel heb aan spellen die vertaald zijn naar het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-05 14:23
Ik heb wat topics lopen doorzoeken en op Google kom ik ook niet echt ver. Ik vraag me dus af waar ik op moet letten als ik een game van iemand overkoop. Tot hoever is deze game gebonden aan je console met je 'live-account'? En is het overbodig om iemand de game te laten zien in zijn console?
Misschien dat iemand me hier wat meer over kan vertellen, want veel kan ik er niet over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ziet er goed uit.

Het lijkt me dan wel dat je 2 kabels nodig hebt. 1 in je controller en 1 in de Xbox/Stereo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Novah schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:09:
Ik heb wat topics lopen doorzoeken en op Google kom ik ook niet echt ver. Ik vraag me dus af waar ik op moet letten als ik een game van iemand overkoop. Tot hoever is deze game gebonden aan je console met je 'live-account'? En is het overbodig om iemand de game te laten zien in zijn console?
Misschien dat iemand me hier wat meer over kan vertellen, want veel kan ik er niet over vinden.
Nee de game is absoluut niet gebonden aan iets. Gewoon erin en spelen maar.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:08

Royz

Kleurenblind!!

Het rondje op mijn controller gaat tekeer als een soort disco licht, betekent dat de batterijen bijna op zijn? (ik ben niet thuis, kan het niet even opzoeken)

Dat zou trouwens wel erg snel zijn, een weekje gamen en ik doe mijn controller toch wel standaard uit. Er was een recharge set te koop voor de controller toch?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Novah schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:09:
Nee en Nee. Dit maakt niet uit. Alleen je moet natuurlijk zelf gewoon opnieuw beginnen met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
PWM schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:11:
[...]

Ziet er goed uit.

Het lijkt me dan wel dat je 2 kabels nodig hebt. 1 in je controller en 1 in de Xbox/Stereo
Afbeeldingslocatie: http://www.turtle-beach.com/site/images/earforce/x1/x1_diagram.jpg

Zo zit 't in elkaar.

Hij is er ook draadloos trouwens.
http://www.turtle-beach.c...rforce/x2/producthome.asp

[ Voor 13% gewijzigd door bcd87 op 04-12-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Royz schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:12:
Het rondje op mijn controller gaat tekeer als een soort disco licht, betekent dat de batterijen bijna op zijn? (ik ben niet thuis, kan het niet even opzoeken)

Dat zou trouwens wel erg snel zijn, een weekje gamen en ik doe mijn controller toch wel standaard uit. Er was een recharge set te koop voor de controller toch?
Dat is bijna op ja.. je kan er vaak nog wel een paar uur mee gamen maar het gaat inderdaad wel erg snel. Je kan zien hoeveel je nog hebt op het dashboard linksboven.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-05 12:47
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:48:
Even een viertal foto's van de xbox op de Dell 2405FPW 24" scherm. Aangesloten met de HD VGA kabel. Let wel, het is avond, flitsen had geen zin. Je zag dan een grote 'flits' op de foto. Ik moest ze zonder flits nemen, beeld kan dus iets wazig zijn zoals bij Gears of War. De overige spellen, DOA, Saints Row en Burnout zijn de demo versies die je momenteel krijgt als je ze download.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Let op, allen zijn rond 1,5mb per stuk. Ik zal in het weekend even foto's overdag maken.
En heb je nu 1080p kunnen kiezen ? Zie je dan nog verschil met 720p ? Anders ga ik ook maar eens zo'n kabel kopen. Klopte het dat die kabel een D-Sub aansluiting heeft ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Na RR6 gekocht te hebben, ben ik klaar voor het jaar.

Er komt begin volgend jaar weer genoeg uit om mijn tijd aan te verdoen:

Assassin's Creed
Blue Dragon
Brothers in Arms: Hells Highway
John Woo presents Stranglehold
Mass Effect
Shadowrun
Too Human

Verder nog erg benieuwd naar Crackdown, Alan Wake en Forza 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
sjors123 schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:02:
Ik heb nog een vraagje:

Ik heb gisteren de Xbox 360 gekocht. Machtig mooi apparaat. Heb even kort GoW gespeeld en Test Drive Unlimited en ben bang dat het me deze week iedere avond gaat kosten.

Maar goed. Ik heb mijn Xbox via het draadloze modem via een router verbonden met mn compu (met Media Center erop). Dat werkt allemaal direct fantastisch. Enige probleem: ik heb op een externe harde schijf films en muziek staan die ik ook graag wil streamen. Volgens MS moet ik daarvoor Zune downloaden en installeren. Ik heb dat nu 2x gedownload, maar als ik dat programma dan probeer te installeren geeft hij aan dat hij zoekt naar updates. Na een minuut krijg ik de melding dat er geen updates gevonden zijn en stopt het programma automatisch. Kent iemand dit probleem ook?
Uhmm ik probeer al een tijdje mijn Xbox te connecten met mijn Pc's. Die hebben XP Pro SP2 en ik heb daar mediaplayer 11 met media sharing echter kan mijn Xbox geen pc vinden. Iemand nog tips ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Astennu schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:53:
[...]

Uhmm ik probeer al een tijdje mijn Xbox te connecten met mijn Pc's. Die hebben XP Pro SP2 en ik heb daar mediaplayer 11 met media sharing echter kan mijn Xbox geen pc vinden. Iemand nog tips ?
Pak een hammer! :9 . Nee even zonder gekheid. Heb je verder geen firewall aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Nyazzin schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:16:
[...]

Pak een hammer! :9 . Nee even zonder gekheid. Heb je verder geen firewall aanstaan?
Niet dat ik weet alleen de windows firewall. Maar als ik die uit zet werkt het ook niet. Er zit ook een firewall in de router maar die blokt zo ver ik weer alleen maar verkeer dat via internet naar binnen komt. Me PC ziet de Xbox trouwens wel. Alleen andersom niet. Ik zal de firewall van de router ook nog eens uitzetten maar denk niet dat dat het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Astennu schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:17:
[...]

Niet dat ik weet alleen de windows firewall. Maar als ik die uit zet werkt het ook niet. Er zit ook een firewall in de router maar die blokt zo ver ik weer alleen maar verkeer dat via internet naar binnen komt. Me PC ziet de Xbox trouwens wel. Alleen andersom niet. Ik zal de firewall van de router ook nog eens uitzetten maar denk niet dat dat het oplost.
misschien dat je gateway niet goed staat ingesteld op je xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Nyazzin schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:21:
[...]

misschien dat je gateway niet goed staat ingesteld op je xbox.
Die verwijst naar de router. Net als bij de pc's. Evenals de DNS. En de router geeft dan weer de goede DNS door naar de PC / Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 28-04 07:03
Weet iemand nog ergens waar je een Xbox 360 bij een telefoon-abbo kan krijgen? Kan er zo snel geen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09-2024
devv05 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:11:
Weet iemand nog ergens waar je een Xbox 360 bij een telefoon-abbo kan krijgen? Kan er zo snel geen vinden...
www.gsmtrack.nl (alleen core systeem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Hehehe..Dan zou ik persoonlijk voor die Citroen C1 gaan :-p
Die hebben ze namelijk ook bij een telefoontje :-p aardig gek..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:01

Convoy

g44p

Anoniem: 4439 schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:29:
[...]

Had ik ook niet.

gewoon je werkadres opgevenen... wel zo snel en makkelijk;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Laatst online: 12:39
Gisteren toch een XBOX360 gekocht (PC gamen werd met te duur met om het jaar een nieuwe VGA kaart te kopen a 300 euries).

Nu vind ik het apparaat wel veel geluid maken wanneer er een DVD inzit, klopt dit? Ik heb geprobeert te zoeken op dit onderwerp, zodat ik de boel niet vervuil met vragen die al beantwoord zijn, maar met 25 delen lukte me dit amper. Op overige sites lopen de meningen uiteen, dus ik denk, ik vraag het aan een professioneel publiek "TWEAKERS".

Moet ik mij zorgen maken om het geluid, of hoort dit zo?

Excuus wanneer ik een reeds eerder gestelde vraag stel, wellicht kan iemand aangeven in welk deel en welke pagina ik het antwoord kan lezen, want het lukt me echt niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 28-04 07:03
Thanks, die ga ik even checken.

Btw, Bullet Witch en Alone in the Dark 5 in Maart naar de Xbox 360

En vandaag de nieuwe Halo 3 trailer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:24
Eperium schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:25:
Gisteren toch een XBOX360 gekocht (PC gamen werd met te duur met om het jaar een nieuwe VGA kaart te kopen a 300 euries).

Nu vind ik het apparaat wel veel geluid maken wanneer er een DVD inzit, klopt dit? Ik heb geprobeert te zoeken op dit onderwerp, zodat ik de boel niet vervuil met vragen die al beantwoord zijn, maar met 25 delen lukte me dit amper. Op overige sites lopen de meningen uiteen, dus ik denk, ik vraag het aan een professioneel publiek "TWEAKERS".

Moet ik mij zorgen maken om het geluid, of hoort dit zo?

Excuus wanneer ik een reeds eerder gestelde vraag stel, wellicht kan iemand aangeven in welk deel en welke pagina ik het antwoord kan lezen, want het lukt me echt niet. :D
Denk niet dat je je heel erg druk hoeft te maken om het geluid.
De 360 zal altijd lawaai maken. Denk dat het gewoon het spinnen van de DVD is die er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
devv05 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:11:
www.gsmeasy.nl (beide)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 14:47
ugh, ik heb tijdelijk heel erg hard geld nodig (wintersport) dus moet ik mn xbox waarschijnlijk weer verkopen. Echt heel jammer, en dat terwijl ik over 10 dagen genoeg geld heb, komt alleen wat lastig uit deze maand. Ik begon me er net aan te hechten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Laatst online: 19-04 17:35

Suaver

jokecoat

dan leen je toch van iemand dat geld? als je over 10 dagen toch dat geld hebt... ?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 14:47
Ja, of ik koop een 2e hands xbox in januari, denk dat de prijzen dan wel wat zullen zakken, zeker als ms de prijs naar beneden gaat gooien.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.