Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.420 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:03
sjors123 schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:02:

Maar goed. Ik heb mijn Xbox via het draadloze modem via een router verbonden met mn compu (met Media Center erop). Dat werkt allemaal direct fantastisch. Enige probleem: ik heb op een externe harde schijf films en muziek staan die ik ook graag wil streamen. Volgens MS moet ik daarvoor Zune downloaden en installeren. Ik heb dat nu 2x gedownload, maar als ik dat programma dan probeer te installeren geeft hij aan dat hij zoekt naar updates. Na een minuut krijg ik de melding dat er geen updates gevonden zijn en stopt het programma automatisch. Kent iemand dit probleem ook?
Kan iemand me ajb helpen, kom er helemaal niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 13:36
Anoniem: 129805 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:13:
ligt het nou aan mij of speel ik de spellen op de 360 nou zo snel uit. ik had het gevoel dat de gewone xbox altijd langer duurde maar ik heb in gears of war en call of duty 3 binnen 2 dagen uitgespeeld en call of duty 2 ben ik al op de helft.......
Dus bij COD3 en GoW heb je beide 1000 punten.

Respect _/-\o_

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:44

S2S

Anoniem: 129805 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:13:
ligt het nou aan mij of speel ik de spellen op de 360 nou zo snel uit. ik had het gevoel dat de gewone xbox altijd langer duurde maar ik heb in gears of war en call of duty 3 binnen 2 dagen uitgespeeld en call of duty 2 ben ik al op de helft.......ik mag het niet zeggen maar als je spellen zo snel uit hebt en zoveel geld moet neerleggen ervoor kan ik prima begrijpen dat mensen kiezen voor ombouwen. maar nogmaals doe het niet blijf netjes kopen originals do not fade.........maar ik snap die mensen die het wel doen wel........
Beide zeker op makkelijkste niveau :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91164

Marco schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:12:
[...]

En wat heb je dan precies gedaan om dat te verhelpen?
ik zou ook wel een screendumpje willen zien.

Ik heb inmiddels een heleboel porten open staan volgens divere handleidingen maar mijn NAT staat nog steeds op Moderate.

Daarnaast zie ik heel af en toe even mijn PC op de 360 staan, maar wanneer ik wil connecten lijkt hij weer onvindbaar. Het begint inmiddels op een raadsel te lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Marco schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:12:
[...]

En wat heb je dan precies gedaan om dat te verhelpen?
Ik heb drie poorten open gezet in mijn livebox 2 UDP poorten en 1 TCP..Weet zo ff niet meer welke poorten maar had die info van dit board..ik zal ff zoeken en dan weer ff voor je posten..opzich is het redelijk te doen om hem op OPEN te zetten..

[ Voor 0% gewijzigd door Kruisboksie op 05-12-2006 09:55 . Reden: UTD = UDP :-p ]

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Kruisboksie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:49:
[...]

Ik heb drie poorten open gezet in mijn livebox 2 UDP :-p poorten en 1 TCP..Weet zo ff niet meer welke poorten maar had die info van dit board..ik zal ff zoeken en dan weer ff voor je posten..opzich is het redelijk te doen om hem op OPEN te zetten..
TCP
Poort van 88 tot 88

TCP
Poort van 3074 tot 3074

UDP
Poort van 3074 tot 3074

deze poorten moet je open zetten in je router..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 20:11

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Kruisboksie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:54:
[...]

TCP
Poort van 88 tot 88

TCP
Poort van 3074 tot 3074

UDP
Poort van 3074 tot 3074

Goed bezig Boksie! ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Had deze vraag al eerder gesteld maar geen reactie gehad.

Is het mogelijk om reguliere oplaadbare batterijen via de QuickCharge set van Microsoft op te laden of heb je hiervoor uitdrukkelijk de beschikbare oplaadbare accu's voor nodig ?

Er van uitgaande dat de batterijen in de behuizing zitten die gemonteerd worden op de Wireless controllers.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Staat ook in de OP hoor :*)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

TCP
Poort van 88 tot 88

TCP
Poort van 3074 tot 3074

UDP
Poort van 3074 tot 3074

thanks (88 moet trouwens UDP zijn) maar blijft op moderate staan na wijzigen.
LIVE doet het bij mij trouwens prima (behalve dat ik met Luminus nooit iemand live zie?) maar de verbinding met m'n PC wil gewoon niet lukken.

Heb trouwens 20Mbit versatel/tele2 pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Anoniem: 91164 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:03:
[...]

thanks (88 moet trouwens UDP zijn) maar blijft op moderate staan na wijzigen.
LIVE doet het bij mij trouwens prima (behalve dat ik met Luminus nooit iemand live zie?) maar de verbinding met m'n PC wil gewoon niet lukken.

Heb trouwens 20Mbit versatel/tele2 pakket
Toevallig Upnp uitgezet? Ik kon geen verbinding maken met de servers van TDU maar toen ik dat uitgevinkt had werkte het perfect....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 13:20
Mijn Xbox360 met Gears of War is nu een weekje oud. Ik erger me er echter aan dat bij Gears of War, alleen tijdens de cutscenes, de drive hapert. Soms staat beeld en geluid gewoon 3sec stil eer hij weer verder gaat, veelal gevolgd door nog wat gestotter. Tijdens het laden en gamen zelf nergens last van maar die cutscenes lopen soms voor geen meter. Meer mensen hier last van? Overigens staat mijn Xbox360 in de open ruimte 30cm boven de grond, koeling is dus in orde. Of het ligt aan de CD, waar niets aan te zien is, of de Xbox leest de DVD niet goed.

Heb overigens onderstaande headset/hoofdtelefoon aangeschaft:

http://www.gamezoom.net/s...f5c50877e351bc2b,1,0.html
http://www.gamezoom.net/a...0877e351bc2b,2,14007.html

Eigenschappen
• 5.1 channel headset
• 8 speakers for perfect surround sound
• Subwoofer with vibration
• High-End amplifier
• 4-in-1 volume control (separate volume adjustment)
• Supported Sound modes:
• stereo
• Dolby® Pro Logic®
• Dolby® Digital 2.0
• Dolby® Digital 5.1
• TD (Time Delay)/DCR (Dynamic Range Control)
• Removable microphone
• stereo/Dolby® Pro Logic®/Dolby® Digital signal switching
• Xbox®/Xbox® 360 and PlayStation® 2/PlayStation® 3 compatible
• Xbox® Live™ compatible

Werkt merkwaardig goed :)

[ Voor 53% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 05-12-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 19:48
Heb je je xbox in pal 60 modus staan?

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slasher schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:06:
[...]

Toevallig Upnp uitgezet? Ik kon geen verbinding maken met de servers van TDU maar toen ik dat uitgevinkt had werkte het perfect....
Upnp staat gewoon aan.

Vreemd genoeg heb ik nu verbinding met m'n PC en kan eindelijk audio streamen! Echter alleen met TwonkyVision op de PC (30 dagen trial) en niet met de Windows Media Connect die ook gewoon aan staat...

Ik zie m'n computernaam wel (wanneer ik de service stop en weer start) maar wil ik verbinden dan zegt ie dat een firewall misschien mijn verbinding blokkeerd (de firewall is uitgeschakeld en heb alleen AVG virusscanner draaien maar die blokkeerd naar mijn weten geen verbindingingen)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 91164 op 05-12-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Wiseguy1983 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:24:
Heb je je xbox in pal 60 modus staan?
Ja, middels VGA kabel op een Dell 2405FPW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Swoosh schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 02:25:
[...]

Geen toestel dan he :P Gaat dan puur om de xbox. Ik had zelf nog een prima toestel.
Thanks m8 :-)

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
:-p thx maar was vooral google die het deed he :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ff een vraagje. Er is een amerikaans billing account gelinkt aan m'n gamertage, moet ik me dan voor de NA halo 3 beta sign-up reggen of toch wachten voor de europese? In m'n x360 settings staat ie gewoon op NL namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:17:
Mijn Xbox360 met Gears of War is nu een weekje oud. Ik erger me er echter aan dat bij Gears of War, alleen tijdens de cutscenes, de drive hapert. Soms staat beeld en geluid gewoon 3sec stil eer hij weer verder gaat, veelal gevolgd door nog wat gestotter. Tijdens het laden en gamen zelf nergens last van maar die cutscenes lopen soms voor geen meter. Meer mensen hier last van? Overigens staat mijn Xbox360 in de open ruimte 30cm boven de grond, koeling is dus in orde. Of het ligt aan de CD, waar niets aan te zien is, of de Xbox leest de DVD niet goed.
Yup, heb het ook. Ligt aan je cd, had in het begin namelijk nergens last van. Nu krijg ik unreadable disc errors en haperende filmpjes, ik kan zelfs gridlock op mp niet meer doen, en op sp kom ik niet verder dan act 2 omdat ik steeds op hetzelfde punt unreadable disc krijg.
Ik ga deze week nog van dat spul halen bij de mm of frs om krassen op te vullen, hopelijk werkt dat een beetje. Doe ik ook gelijk bij me oblivion en N3 dvd's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 13:23
beschadigen die dvd's zo snel niet echt mooi dan.....

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 10:55
Gimbooze schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:20:
Ff een vraagje. Er is een amerikaans billing account gelinkt aan m'n gamertage, moet ik me dan voor de NA halo 3 beta sign-up reggen of toch wachten voor de europese? In m'n x360 settings staat ie gewoon op NL namelijk.
denk dat als het billing account amerikaans is, dat het het proberen waard is.
en niet geschoten, altijd mis ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 10:55
DeepSeven schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:29:
[...]

Yup, heb het ook. Ligt aan je cd, had in het begin namelijk nergens last van. Nu krijg ik unreadable disc errors en haperende filmpjes, ik kan zelfs gridlock op mp niet meer doen, en op sp kom ik niet verder dan act 2 omdat ik steeds op hetzelfde punt unreadable disc krijg.
Ik ga deze week nog van dat spul halen bij de mm of frs om krassen op te vullen, hopelijk werkt dat een beetje. Doe ik ook gelijk bij me oblivion en N3 dvd's.
dit is trouwens wel absurd, ik ga altijd heel zuining (met mijn xbox360) dvd's om.
had laatst ook een unreadable disc error bij act 3... maar kon niet echt krassen zien op de dvd.
gelukkig kapt het spel er dan ook meteen mee, en probeert het niet nog een keer :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De GoW disks zijn inderdaad heel erg slecht van kwaliteit. Als ik de dvd erin stop start hij de dvdspeler en zegt vervolgens dat het een Xbox360 spel is, en dat ik hem dus maar in een xbox360 moet steken. Daar zit ie dus in, dom onding! Onacceptabel voor een schijfje waar je 70 euro voor betaald. Na een paar keer starten pakt hij het schijfje dan wel, maar is niet bepaald ideaal.

Heb Viva Pinata voor mn dochtertje gekocht. Toen zij naar bed was heeft pappa nog tot diep in de nacht zitten spelen. Wat een lollig en vermakelijk spel is dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 17-05 11:07
Er staan twee Halo themes online. Eén van de Halo 3 TV-ad en een Halo Wars theme. Beide te downloaden voor 150 Microsoft Points.

Mocht je 'm eerst even willen zien dan staat hier een previewvideo.

Ik heb 'm maar even aangeschaft :)

Vandaag als het goed is Viva Pinata binnen. Betwijfel of ik het leuk vind, maar heb er zoveel positieve dingen over gehoord dat ik nu toch wel erg benieuwd ben geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-04 08:03
Kruisboksie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 07:41:
[...]

Het kan zijn dat je instellingen niet goed staan en met name de NAT je kunt dit checken op je xbox bij de networks geloof ik ..Meestal moet je dan wat poorten open zetten zodat je NAT op OPEN komt te staan.Me maat had daar ook last van namelijk..zijn NAT stond op STRICT en die van mij op MODERATE.Nu hebben we het allebei op Open staan en nu doet alles het goed..
Helaas staat NAT al 'Open' :X
Kan het zijn dat ik gebruik maak van een 48hour live card die ik bij CoD3 kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Seth_Chaos schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:21:

Heb Viva Pinata voor mn dochtertje gekocht. Toen zij naar bed was heeft pappa nog tot diep in de nacht zitten spelen. Wat een lollig en vermakelijk spel is dat zeg!
Jammer dat er geen demo van is, was wel benieuwd of het iets zou zijn, of is er nog iets anders op marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
koendt schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:38:
[...]

Helaas staat NAT al 'Open' :X
Kan het zijn dat ik gebruik maak van een 48hour live card die ik bij CoD3 kreeg?
Nee dat lijkt me niet..Als je online wel kan horen zou je ook moeten kunnen praten..Lijkt mij dan niet aan dat kaartje te liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-04 08:03
Kruisboksie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:55:
[...]

Nee dat lijkt me niet..Als je online wel kan horen zou je ook moeten kunnen praten..Lijkt mij dan niet aan dat kaartje te liggen...
Het probleem is ook dat als ik het 'mute' knopje verschuif, dat ik ook geen icoontje zie dat ik wil/kan praten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:16
Ik heb gisteren Viva Pinata binnen gekregen uit Australië via dvdcrave.com. Echt supersnel, binnen een week was het spel binnen voor een prijs van 35,-.

Geweldig spel in ieder geval en mijn kleine meid van bijna 5 was ook bovenmatig geïntresseerd in alle vrolijke kleuren. Wederom een topaankoop, maar dat waren al me spellen vanaf oktober tot nu toe (7 stuks :))
Nu nog tijd vinden om alles eens een beetje te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door M@cer op 05-12-2006 12:59 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 18-05 13:23
Ik ben ook wel benieuwd naar dat spel. Maar ik wacht even tot ik em voor een leuke prijs 2e hands kan krijgen. Laat nog van iemand 4 games overgenomen voor 80 euro :) een best leuke deal.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
M@cer schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:58:
Ik heb gisteren Viva Pinata binnen gekregen uit Australië via dvdcrave.com. Echt supersnel, binnen een week was het spel binnen voor een prijs van 35,-.

Geweldig spel in ieder geval en mijn kleine meid van bijna 5 was ook bovenmatig geïntresseerd in alle vrolijke kleuren. Wederom een topaankoop, maar dat waren al me spellen vanaf oktober tot nu toe (7 stuks :))
Nu nog tijd vinden om alles eens een beetje te spelen.
Die webshop ziet er idd niet slecht uit. 37.50 voor enchanted arms, denk dat ik die daar eens bestel. Play asia had er geen pal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Slasher schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:41:
[...]

Jammer dat er geen demo van is, was wel benieuwd of het iets zou zijn, of is er nog iets anders op marketplace?
De tutorial zit in het spel verwerkt. Naar mate je verder komt wordt het spel complexer en complexer. Het wordt lastig daar een demo van te maken waarin het spel tot z'n recht komt. Eerste 30 minuten was ik al afgehaakt al ik bij mn dochtertje niet gezien had datdan pas het spel een beetje begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Seth_Chaos schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:10:
[...]

De tutorial zit in het spel verwerkt. Naar mate je verder komt wordt het spel complexer en complexer. Het wordt lastig daar een demo van te maken waarin het spel tot z'n recht komt. Eerste 30 minuten was ik al afgehaakt al ik bij mn dochtertje niet gezien had datdan pas het spel een beetje begint.
Ja precies, maar verder niets wat je voor de aanschaf van het spel kan bekijken of het wat is. Nu heb je kans dat je een geweldige miskoop doet natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben dus van plan om binnenkort een Xbox360 aan te schaffen. Nu zit ik met een vraag:

Ik wil mijn Xbox360 op mijn TFT (19") gaan aansluiten. Dit moet ik dan via VGA doen? Maar wat voor signaal kan ik dan ontvangen op mijn monitor? Een HD-signaal van 720p, want 1080p wordt te groot ?

Ik dacht dan aan het volgende setje. Omdat ik mijn set ook op mijn Z-5500 wil aansluiten heb ik die optische kabel ook nodig.

Alvast bedankt

PS. Ik heb de OP gelezen, maar door al die verschillende formaten en kabels snap ik er niets meer van.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Razr schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:19:
Ik ben dus van plan om binnenkort een Xbox360 aan te schaffen. Nu zit ik met een vraag:

Ik wil mijn Xbox360 op mijn TFT (19") gaan aansluiten. Dit moet ik dan via VGA doen? Maar wat voor signaal kan ik dan ontvangen op mijn monitor? Een HD-signaal van 720p, want 1080p wordt te groot ?
Zonder resolutie van je monitor kunnen we weinig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Maximale resolutie is volgens mij 1280x1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Razr schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:22:
Maximale resolutie is volgens mij 1280x1024
Dan moet je op 1280x1024 spelen.

720P en 1080P zijn breedbeeld maten. De VGA kabel is hier geschikt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Zou het dan overigens nog veel uitmaken ofdat ik op mijn monitor speel (zoals hierboven beschreven). Of op een wat oudere tv (gewoon een met kont, CRT). En die is maar iet wat groter, zo rond de 23" ofzo.

Dan is een TFT toch een stuk scherper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:19

Spotmatic

Ken sent me

Even een serieuze vraag: ik ben doof en heb wel alvast een tweedehandse Xbox 360 Premium + nieuwe GoW gekocht (voordat mijn 1080p CRT projector klaar is). Het zal wel niet, maar zijn er eigenlijk Xbox 360 games met ondertiteling? De Viva Pinata interactieve film had NL subs, maar voor de rest kan ik hier maar vrij weinig info over vinden (dat komt omdat ik ook maar vrij weinig games speel, en dit soort info meestal niet breeduit wordt gegeven op games-sites). Wel was ik destijds erg blij dat HL2 op de PC 'closed captions' ondersteunde, d.w.z. de geluiden worden op het scherm omschreven (bijv. "rainpipe rattle" als zo'n zombie langs de regenpijp omhoog klimt, "combine chatter", "grenade explosion", "turret deploy", "turret death" etc.). Hoe zit dit bij games voor de Xbox 360?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:38
@ Spotmatic

De meeste games tot nu toe hebben ondertiteling, maar alleen van gesproken tekst. Ik gebruik dit zelf praktisch altijd omdat ik dan mijn muziek gewoon aan kan hebben tijdens het gamen en ik dan iig geen cruciale informatie misloop.. Helaas ben ik het nog niet tegengekomen dat men ook omgevingsgeluid ondertitelt [rattle] [shake/quake] [enz.enz.].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Nog even vlug een oplossing voor het geluid voor de mensen die dat willen weten. Meesten die de Xbox360 op een LCD scherm aansluiten middels VGA hebben een ''probleem'' met het geluid. De simpelste oplossing is om een cinch verlengsnoer aan te schaffen, 2x female cinch naar 2x male cinch. Deze verbind je met de twee conch aansluitingen van je HD VGA kabel. Vervolgens verbind je de uiteinden van de verlengkabel met de bijgeleverde verloop van de HD VGA kabel, 2x female cinch naar 1x male mini jack phone. Deze mini jack phone kan je aansluiten op je PC boxen door de kabel eenvouding te switchen met de kabel van je PC naar je subwoofer. Dus als je geluid van je Xbox360 wil of van je PC, even de stekkers achter je subwoofer omwisselen en dat is alles :) Er is dan overigens geen sprake van dolby digital, daar heb je echt een toslink kabel voor nodig (en een DD decoder).

[ Voor 8% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 05-12-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

EQJim schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:41:
De meeste games tot nu toe hebben ondertiteling, maar alleen van gesproken tekst. Ik gebruik dit zelf praktisch altijd omdat ik dan mijn muziek gewoon aan kan hebben tijdens het gamen en ik dan iig geen cruciale informatie misloop.. Helaas ben ik het nog niet tegengekomen dat men ook omgevingsgeluid ondertitelt [rattle] [shake/quake] [enz.enz.].
Bedankt voor de info! Dat laatste vind ik niet zo erg, want de gesproken tekst is het belangrijkste. Voor al het andere heb ik bass-shakers onder de bioscoopstoelen gemonteerd. Bij films werkt dit al geweldig (het lijkt bijv. of Godzilla vlak langs je heen loopt, zo natuurlijk voelt dat).

Overigens: Viva Pinata is dus NL gesproken. Heeft deze dan ook NL subs of is dat teveel gevraagd? Iemand die deze game heeft en dat kan controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:38
offtopic:
Klinkt goed, 1080p projector, subwoofers onder bioscoopstoelen... Woon je soms in een Pathe-bioscoop? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 13:36
Spotmatic schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:37:
Wel was ik destijds erg blij dat HL2 op de PC 'closed captions' ondersteunde, d.w.z. de geluiden worden op het scherm omschreven (bijv. "rainpipe rattle" als zo'n zombie langs de regenpijp omhoog klimt, "combine chatter", "grenade explosion", "turret deploy", "turret death" etc.). Hoe zit dit bij games voor de Xbox 360?
Ik ben het bij de 360 nog niet tegengekomen.
Het zou wel handig zijn, ook voor de horenden onder ons.

Maar ik heb wel respect voor mensen die spellen als GoW en R6:V alleen op zicht kunnen uitspelen (op een hoge moeilijkheidsgraad).
Bij GoW heb ik toch veel gedaan op geluid. Je hoort of er nog vijanden rondlopen en met mijn 5.1 installatie hoor je ook aan welke kant ze zitten.
Bij R6:V luister ik naar de momenten waarop men gaat herladen om dan toe te slaan. Het zou wel grappig zijn als je in beeld kreeg te staan [reloading sound].

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er inmiddels uit hoe ik met WMP11 verbinding kan krijgen met de XBOX.

Ik moet vanuit WMP de service stoppen, starten direct naar m'n xbox rennen en verbinden, dan gaat het goed. De Xbox vind de connectie service niet vanzelf dus ik moet 'm vanaf m'n PC 'sturen'.

Waar kan dit mee te maken hebben, waarom vind de xbox de verbinding met m'n PC niet vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

EQJim schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:03:
offtopic:
Klinkt goed, 1080p projector, subwoofers onder bioscoopstoelen... Woon je soms in een Pathe-bioscoop? ;)
offtopic:
Nog niet, maar het begint er al op te lijken... Thuis zijn we bezig een kamer in te richten als HT. De muren en het plafond zijn al volledig zwart geverfd, het vaste 16:9 scherm (op maat, van 2 meter breed) wordt morgen opgehangen en dan komt de rest van de aankleding. We zijn wel van plan het zo te maken dat het er ook echt als een bioscoop uitziet. De stoelen (zijn er dus al) komen op een platformpje, waarop de bass-shakers (aka butt-kickers, niet hetzelfde als subwoofers!) worden gemonteerd.
De projector is een Barco Graphics 1208s/2 met standaard al erg scherpe CRT buizen. De electronica daarvan is momenteel in de USA om te worden gemod door een CRT guru (het kan namelijk nog veel beter en scherper).

De Xbox is een prominent plaatsje in onze HT toebedeeld. Het is nu immers zowat de beste oplossing om op 1080p games te spelen en HD-DVD films te vertonen. De Toshiba HD-E1 HD-DVD speler heeft namelijk een adviesprijs van 599 euro, en dan kan die maar tot max. 1080i aan en kun je er niet op gamen :) Dus dan is de keuze makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:16
Spotmatic schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:50:
[...]

Overigens: Viva Pinata is dus NL gesproken. Heeft deze dan ook NL subs of is dat teveel gevraagd? Iemand die deze game heeft en dat kan controleren?
Zowel nederlands gesproken als tekst in NL en het is niet echt storend vindt ik.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ff een vraagje...
mijn maat en ik hebben sinds een paar dagen een xbox 360 met gears of wars.
We hebben beiden een live account, en elkaar in de friendlist.

Als ik een public match maak dan kan ik hem gewoon uitnodigen in de game.

Maar als ik een ranked match maak dan kan ik hem niet uitnodigen.
Hoe kan dat? want ik wil graag bij hem in een team/server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ranked kun je niet met vrienden spelen, anders zou je je zelf of je maat heel makkelijk kunnen boosten.
Maar volgens mij is er allang weer een manier gevonden om dit te omzeilen, heb het wel eens op forums voorbij zien komen. Heb het zelf nooit geprobeerd dus weet zo niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Oke als iemand weet hoe .. dan zou ik het graag willen weten.
Met een vriend online spelen vind ik het leukst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:29

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DeepSeven schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:33:
Ranked kun je niet met vrienden spelen, anders zou je je zelf of je maat heel makkelijk kunnen boosten.
Maar volgens mij is er allang weer een manier gevonden om dit te omzeilen, heb het wel eens op forums voorbij zien komen. Heb het zelf nooit geprobeerd dus weet zo niet hoe.
Elkaar uit je friends list gooien?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

[...]

TCP
Poort van 88 tot 88

TCP
Poort van 3074 tot 3074

UDP
Poort van 3074 tot 3074

Ik heb deze poorten opgenzet op mijn zyxel Prestige 2602H-61 router. Alleen blijft mijn NAT op moderate staan. Ik heb in mijn router instellingen alleen niet de mogelijkheid om TCP en UDP apart in te stellen, ik kan alleen een start poort een eind poort een poort translation en het IP adres op geven in mijn NAT tabel. Iemand anders hier die toevallig weet waar dit aan ligt of die misschien ervaring heeft met deze router? Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door Xander84 op 05-12-2006 14:54 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
En we kunnen hier weer verder gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 18-05 23:40

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Wie helpt de Paashaas??????????

Ik denk niet dat het de bedoeling is om het over de 360 te hebben in een 6 jaar oud topic over een brander.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Laatst online: 13-09-2024
? geen deeltje 26!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
weet jezeker dat dat de goeie url is?? kom namelijk uit op een thread uit het jaar 2000 :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Oke, leek erop, er was een getal met de zak van sinterklaas meegegaan, maar hij is nu weer terug.
En dan nu echt stoppen met posten hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Je bedoelt zeker Hier!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.