Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.366 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

Astennu schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:17:
[...]

Niet dat ik weet alleen de windows firewall. Maar als ik die uit zet werkt het ook niet. Er zit ook een firewall in de router maar die blokt zo ver ik weer alleen maar verkeer dat via internet naar binnen komt. Me PC ziet de Xbox trouwens wel. Alleen andersom niet. Ik zal de firewall van de router ook nog eens uitzetten maar denk niet dat dat het oplost.
Mijn tip:
IPSEC uitzetten. Bij mij werkte dit nu in de laatste dagen (ook probleem na Windows Media Player 11 installatie), PC ziet Xbox, Xbox ziet niet de PC.
In de PC:
control panel > administrative tools> services > en dan de IPSEC service stoppen. Grote kans dat je Xbox nu wel je PC ziet (wel alle in between firewalls uitzetten, die naar je internet van je router hoeft idd niet). Mocht dit nu nog ook niet helpen, dan moet je in een eventuele router/switch etc. kijken of er een multicast filter aanstaat. Die kan je het beste uitzetten, als alleen de IPSEC niet helpt (kan je herkenningspackages in de war schoppen).

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-04 17:35

Suaver

jokecoat

DarkShadow schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:19:
Ja, of ik koop een 2e hands xbox in januari, denk dat de prijzen dan wel wat zullen zakken, zeker als ms de prijs naar beneden gaat gooien.
Dan vind ik niet echt dat je eraan begint te "hechten", waarom zou je je xbox wegdoen als je voor 10 dagen van iemand 300 E kan lenen? Je zegt zelf dat je het geld dan hebt, geen probleem toch?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

DarkShadow schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:19:
Ja, of ik koop een 2e hands xbox in januari, denk dat de prijzen dan wel wat zullen zakken, zeker als ms de prijs naar beneden gaat gooien.
Hoe weet jij nou dat precies dan de prijzen gaan zakken?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-04 11:36

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Slasher schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:32:
[...]

Hoe weet jij nou dat precies dan de prijzen gaan zakken?
Dat weet hij niet, maar dat hoopt hij ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:09
heeft iemand nog wat gezien van de Halo3 beta van bungie..
je zou je deze maandag toch in kunnen schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:16
Suaver schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:24:
[...]

Dan vind ik niet echt dat je eraan begint te "hechten", waarom zou je je xbox wegdoen als je voor 10 dagen van iemand 300 E kan lenen? Je zegt zelf dat je het geld dan hebt, geen probleem toch?
HE, dat pik ik niet, jij twijfelt aan mn liefde voor mijn xbox :P

Het punt is, dan moet je het wel kunnen lenen van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wie nog PES 6 voor de 360 zoekt, bij Play.com voor 37,50 :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-05 12:47
Armada schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:23:
[...]

Mijn tip:
IPSEC uitzetten. Bij mij werkte dit nu in de laatste dagen (ook probleem na Windows Media Player 11 installatie), PC ziet Xbox, Xbox ziet niet de PC.
In de PC:
control panel > administrative tools> services > en dan de IPSEC service stoppen. Grote kans dat je Xbox nu wel je PC ziet (wel alle in between firewalls uitzetten, die naar je internet van je router hoeft idd niet). Mocht dit nu nog ook niet helpen, dan moet je in een eventuele router/switch etc. kijken of er een multicast filter aanstaat. Die kan je het beste uitzetten, als alleen de IPSEC niet helpt (kan je herkenningspackages in de war schoppen).
Ah mooie tip. ga ik zeker even proberen. Ik vraag me alleen wel af waarom dit allemaal nodig is om het aan de gang te krijgen. Een beetje leek krijgt het dan dus niet aan de gang. Die leest dat hij allee mediaplay 11 nodig heeft maar dat is blijkbaar niet het geval. Ik ga nog wel even zoeken waarvoor ik het IPSEC nodig heb. Niet dat zo meteen andere dingen problemen gaan geven. Kan me voorstellen dat dat IPSEC toch een functie heeft.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Gunner schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:21:
Wie nog PES 6 voor de 360 zoekt, bij Play.com voor 37,50 :)
Leuke prijs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

freekweb schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:20:
[...]

gewoon je werkadres opgevenen... wel zo snel en makkelijk;)
Ja, en dan werk je in een kantoortoren met 450 man..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09-2024
Astennu schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:24:
[...]

Ah mooie tip. ga ik zeker even proberen. Ik vraag me alleen wel af waarom dit allemaal nodig is om het aan de gang te krijgen. Een beetje leek krijgt het dan dus niet aan de gang. Die leest dat hij allee mediaplay 11 nodig heeft maar dat is blijkbaar niet het geval. Ik ga nog wel even zoeken waarvoor ik het IPSEC nodig heb. Niet dat zo meteen andere dingen problemen gaan geven. Kan me voorstellen dat dat IPSEC toch een functie heeft.
IPsec is nodig om beveiligde verbinding op te zetten naar andere netwerken (VPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Laatst online: 22:21
Ik heb sinds begin november ook een Xbox 360 gekocht met motoGP erbij ( en ondertussen CoD 3 & Rainbow Six: Vegas ) alleen heb ik nu het probleem dat me drive af en toe klemt, hij gaat bijna altijd moeizaam open en af en toe komt hij er helemaal niet uit.
Dan moet ik dus met me vingers gaan lopen kutten en hem heen en weer bewegen voor hij eruit komt. Is dit een veel voorkomend probleem ? En wat is verstandig om nu te doen ?

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

uchiha tijntje schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:45:
Ik heb sinds anderhalve week een 360. Nu had ik ook GoW gekocht (geweldig spel btw) maar nu heb ik een probleem dat ie aangeeft dat ie de disc niet kan readen.. Dus ik haalde hem uit men discdrive en ik zag 2 krassen... MS support gebeld maar die hebben een zeer tactische methode om mensen met zo'n problemen af te wimpelen, want het was een kruisverhoor over hoe ik men 360 had opgesteld. Ik kon de disc volgens hem (in wat minder directe bewoordingen) gewoon weggooien... Iemand enig idee wat ik nog kan doen..
Bill Gates moet toch op de een of andere manier aan die 50 miljard euro komen. Als die iedereen op de wereld een schijfje van 50 eurocent om het minste geringste zou geven dan was die zo failliet ehm, dan hield ie nog 47 miljard over....
TheVMaster schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:55:
*snik* Ik heb nu ook zo'n lelijke rode ring :( fuck...

Heb gebeld met Microsoft....ze halen hem vandeweek op en heb hem over 15 werkdagen weer terug...pff...net voor of na de kerst...
nnndoh schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:44:
nou...de mijne heeft ook de geest gegeven. vanaf 2dec 2005 tot afgelopen november update deed hij het prima

mijn error was dus code 102, 3 rode lichtjes, ben al lekker aan het kloten geweest met een verfbrander en dat werkt aardig goed want hij doet het weer voor even
dus zit er voor mij niks anders op dan hem te pimpen :D....denk aan waterkoeling ofz
commentaar welkom
Zo zeg, wat gaan die dingen bij de bosjes stuk zeg, echt niet normaal meer. Zullen we eens kijken hoe vaak er op het Wii topic de komende 6 maanden wordt geklaagd dat ie stuk is? Ik denk minder dan 3 stuks... Microsoft heeft hier echt een grote fout gemaakt met hun product.
Anoniem: 4439 schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:06:
Ook mijn XBOX 360 heeft vandaag, na bijna een jaar trouwe dienst, de geest gegeven.

:(
Ze vroegen of ik mijn HDD wilde meesturen, maar ik denk dat ik dat maar niet doe :X
en nog een!

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 04-12-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Dennis_sla schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:44:
Ik heb sinds begin november ook een Xbox 360 gekocht met motoGP erbij ( en ondertussen CoD 3 & Rainbow Six: Vegas ) alleen heb ik nu het probleem dat me drive af en toe klemt, hij gaat bijna altijd moeizaam open en af en toe komt hij er helemaal niet uit.
Dan moet ik dus met me vingers gaan lopen kutten en hem heen en weer bewegen voor hij eruit komt. Is dit een veel voorkomend probleem ? En wat is verstandig om nu te doen ?
Heb je de doorzichtige beschermingssticker wel van de DVD-lade afgehaald?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 87302 schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:50:
Microsoft heeft hier echt een grote fout gemaakt met hun product.
Wat een onzin. Je hoort alleen van de fouten. Er zijn hier ook zat gebruikers waarbij het wel allemaal goed loopt. Dat er bij de Wii misschien 3 stuk zijn is leuk, maar als daar minder van verkocht wordt dan heb je ook al snel minder klachten.

Voor de rest heb ik ook wel andere minder leuke dingen voer de Wii gelezen;

Veel schade en ongelukken door Wii-gebruik

Dus wat is je punt?

Bovendien meen ik me te herinneren dat je in menig UPC topic ook al zo zat te klieren. Heb je iets tegen monopolisten ofzo?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
curry684 schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:56:
[...]

Heb je de doorzichtige beschermingssticker wel van de DVD-lade afgehaald?
Ja die is gewoon verwijderd, de eerste 2-3 weken deed hij het ook gewoon prima !!
Alleen nu klemt hij regelmatig.
Ik vind het weer zoiets simpels om hem ervoor op te sturen, want de winkel doet er denk ik niets aan.
De Xbox in liggende of staande positie maakt trouwens ook niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:24

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 4439 schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:06:
Ook mijn XBOX 360 heeft vandaag, na bijna een jaar trouwe dienst, de geest gegeven.

:(

Ze vroegen of ik mijn HDD wilde meesturen, maar ik denk dat ik dat maar niet doe :X
NIET doen...je bent dan voor 75% zeker je data/savegames kwijt.

Ik heb btw gewoon aangegeven dat ik mijn HD liever niet op wilde sturen. Dat was geen probleem vertelde de mevrouw aan de foon mij.
Miki schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:33:
[...]

Alle xbox360 uit 2005? Ik heb een Xbox360 van dag 1 en daar heb ik echt geen enkel probleem mee gehad. Geen vastlopers nog dead-rings en zelfs nog niets eens disk errors.
Tja..dat riep ik tot de laatste update ook :(

[ Voor 34% gewijzigd door TheVMaster op 04-12-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:03:
[...]

Wat een onzin. Je hoort alleen van de fouten. Er zijn hier ook zat gebruikers waarbij het wel allemaal goed loopt. Dat er bij de Wii misschien 3 stuk zijn is leuk, maar als daar minder van verkocht wordt dan heb je ook al snel minder klachten.

Voor de rest heb ik ook wel andere minder leuke dingen voer de Wii gelezen;

Veel schade en ongelukken door Wii-gebruik

Dus wat is je punt?
Dat het een slecht gebouwd product is. Ik heb de mijne gelukkig een jaar redelijk probleemloos ( paar vastlopers na). Overigens zijn er over een jaar meer Wii's verkocht dan XBOX 360's. Sterker nog, ik denk over 3 tot 4 maanden al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-04 11:36

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Anoniem: 87302 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:14:
[...]

Dat het een slecht gebouwd product is. Ik heb de mijne gelukkig een jaar redelijk probleemloos ( paar vastlopers na). Overigens zijn er over een jaar meer Wii's verkocht dan XBOX 360's. Sterker nog, ik denk over 3 tot 4 maanden al.
Pure speculaties..........
Ander punt is dat de Wii nooit, maar dan ook nooit, zal kunnen tippen op het gebied van grafische performance.
Was de Wii niet gewoon een aangepaste GameCube die al weer wat jaren op de markt is?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Wacht even, jij hebt een product gekocht wat prima werkt dus? Wat niet kapot is? Wat je niet in de steek laat?

En dan ga jij melden dat het slecht gebouwd is?

Vreemd.

Ik heb 1 keer de ringen gehad, dacht ik, zat de AV kabel er niet goed in :) Voor de rest ook 0 problemen. Waarom zou ik dan gaan melden dat het product niet goed in elkaar zit?

Ik weet dat anderen wel problemen hebben, en dat is heel erg vervelend. Maar, waarom ga jij er dan zo tegen tekeer?

Ik denk niet dat de Wii over 3 maanden de 360 gaat inhalen. Dan moeten ze vanaf nu 2 miljoen consoles per maand verkopen, en mag MS 0 Xboxen verkopen.

Dat de Wii er uiteindelijk overheen gaat zou natuurlijk wel kunnen :)

Overigens heeft MS inderdaad foutjes gemaakt met de 360. De Wii en PS3 hebben nu echter ook al problemen.

Allemaal geen rampen:

De 360 wordt kosteloos gerepareerd
De PS3 zal wel een Firmware update krijgen voor de spokende controllers en resolutie problemen
De Wii zal een sterkere armkoord krijgen

Inderdaad, in een ideale situatie zouden er 0 fouten zijn, maar ja, in een concurerende markt, met 0 tot weinig marge op een console, worden wel eens fouten gemaakt.

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 04-12-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 15:14
Dennis_sla schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:44:
Mijn 360 heeft dit probleem ook enige dagen gehad.
Opeens ging de DVD lade niet meer open, dat was ergens in Juni.
Na een paar dagen werkte hij weer en sindsdien heb ik geen probleem meer gehad.

Wacht het even af en kijk eens of het probleem net zoals bij mij weer verdwijnt.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:27:
[...]
De 360 wordt kosteloos gerepareerd
ik heb hier nog een 15 jaar oude werkende Super Famicom. Een 10 jaar oude N64. Een 5 jaar oude GameCube. Diverse andere consoles. Allemaal probleemloze dingen. Ik heb niks tegen MS, de XBOX 1 was een prima product.

Gaat Microsoft de kapotte 360's ook repareren die na 2 jaar stuk gaan. Ik vind 1000 gulden voor een spelletjescomputer met een spel tamelijk veel geld. Als er blijkt dat er veel 360's kapot gaan moet er feitelijk een terugroepactie komen van MS. Ik ben benieuwd hoe MS na die 2 jaar garantie ermee om zal gaan.

Overigens zijn die eerste 360's wel degelijk slecht gebouwd. MS heeft alleen in Nederland een paar duizend kapotte 360's moeten repareren.Hoeveel Lada's rijden er nog na 10 jaar? En hoeveel Porsche 911's?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 04-12-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
yzf1kr schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:44:
[...]

Mijn 360 heeft dit probleem ook enige dagen gehad.
Opeens ging de DVD lade niet meer open, dat was ergens in Juni.
Na een paar dagen werkte hij weer en sindsdien heb ik geen probleem meer gehad.

Wacht het even af en kijk eens of het probleem net zoals bij mij weer verdwijnt.
Oke, ik ben benieuwd !!
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]
Overigens zijn er over een jaar meer Wii's verkocht dan XBOX 360's. Sterker nog, ik denk over 3 tot 4 maanden al.
En wat is je punt precies? Dat je ons over 3 a 4 maanden een update komt geven over het aantal vastlopers bij de Wii's en in onbruikbare Wii's door firmware updates? Wat een service! :+

In de tussentijd kan je je met dit bezighouden:
Top 10 Wii complaints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 87302 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:45:
[...]

ik heb hier nog een 15 jaar oude werkende Super Famicom. Een 10 jaar oude N64. Een 5 jaar oude GameCube. Diverse andere consoles. Allemaal probleemloze dingen. Ik heb niks tegen MS, de XBOX 1 was een prima product.

Gaat Microsoft de kapotte 360's ook repareren die na 2 jaar stuk gaan. Ik vind 1000 gulden voor een spelletjescomputer met een spel tamelijk veel geld. Als er blijkt dat er veel 360's kapot gaan moet er feitelijk een terugroepactie komen van MS. Ik ben benieuwd hoe MS na die 2 jaar garantie ermee om zal gaan.

Overigens zijn die eerste 360's wel degelijk slecht gebouwd. MS heeft alleen in Nederland een paar duizend kapotte 360's moeten repareren.Hoeveel Lada's rijden er nog na 10 jaar? En hoeveel Porsche 911's?
Kan jij je geflame niet ergens anders uiten??

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:51
ik wilde eerst ook de WII aanschaffen, maar toen ik hem had getest op de Gameplay vorige week ben ik toch voor de xbox360 gegaan _/-\o_ . Ik ben meer iemand voor de graphics. De WII is zeker een next-gen console alleen op grafisch gebied vond ik hem zeer tegen vallen. :X

edit: en zoals ik bij de andere forums zag wilde ik niet een barst in mijn samsung tv gooien. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Nyazzin op 04-12-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Zo zeg, wat gaan die dingen bij de bosjes stuk zeg, echt niet normaal meer. Zullen we eens kijken hoe vaak er op het Wii topic de komende 6 maanden wordt geklaagd dat ie stuk is? Ik denk minder dan 3 stuks... Microsoft heeft hier echt een grote fout gemaakt met hun product.
Ach het valt allemaal wel mee. Natuurlijk lijkt het veel, maar iemand die geen problemen heeft meld zich niet op een forum. Net zoals een helpdesk, die heeft een score van 99% van mensen met problemen.

Maar als je naar de andere consoles kijkt dan is het bij de concurrenten niet anders.

De gebruikersproblemen met de PS3 beginnen ook binnen te druppelen: Niet werkende controllers, kappotte slot-in drives, oververhitte consoles. Van de 360 zijn er op dit moment ook 18x als het percentage consoles dat kapot is bij de 360 en PS3 het zelfde zou zijn dan zou je 18x zo veel meldingen van de PS3 krijgen.

Wii's zijn er nog niet echt veel verkocht in Nederland dus zal je ook weinig klachten zien, die zullen pas zo vanaf 10 december gaan binnendruppelen.

En idd als ik om mij heen kijk zijn van de 14 360's in mijn vriendengroep er al 7 retour gegaan, toevallig allemaal 2005 modellen, en een geen enkele 2006.

[ Voor 14% gewijzigd door yzf1kr op 04-12-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Armada schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:50:
[...]

En wat is je punt precies? Dat je ons over 3 a 4 maanden een update komt geven over het aantal vastlopers bij de Wii's en in onbruikbare Wii's door firmware updates? Wat een service! :+

In de tussentijd kan je je met dit bezighouden:
Top 10 Wii complaints
Ahaa.. Heb je het wel gelezen? Er staat werkelijk geen enkel punt in wat ook maar ergens op slaat. Ze zeggen zelf ook al dat het echt fouten zoeken is om het zoeken. Niet grote klachten waar ze tegen aan liepen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Mensenkinderen, als we het niet meer weten dan sleuren we er weer wat auto's bij. Nou begrijp ik het stukken beter, hoor bedankt. Had ik net nodig, een intelligentie-check. :+

Fact of life is dat met de voortschrijdende techniek de meer high end zaken gevoeliger worden. Ik was een van die dumb bastards die een Sony minidisc walkman moest hebben, en dat ding ging ook na een jaar kapot net buiten garantietijd. Kon ik me ook weer blauw aan betalen in Hoofddorp. Dat dat kreng van een cassetterecordertje het nog deed, tja, wat zegt dat dan over de bouwkwaliteit van die MD-speler?
En laten we niet weer verzanden in een 'vele 360's' zijn al vervangen, wat heb je als betrouwbare bron? Waar komen die 'duizenden in NL' vandaan? De enige die je daar goede data over kan geven, die doet het niet (MS). Mijne doet het nog prima (klop op hout) en waarschijnlijk ook vele met de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:16
ach hij heeft wel een punt, het viel mij ook op dat er ongewoon veel problemen waren met de xbox 360. Alhoewel ik me nog kan herinneren dat de eerste xbox ook vrij veel problemen had, mijne is nu ook kapot doordat de brakke thompson drive niet werkt. Heb ik ms ook menigmaal om vervloekt. Maar over het algemeen levert MS gewoon prima service en ze zullen er heus alles aan doen om die problemen uit de weg te helpen, anders kost het ze zelf alleen maar meer geld. Ik denk dat de meeste problemen zich ook voor zullen doen met xboxen uit 2005 of begin 2006. Toen was de druk om veel te produceren nog hoog en worden er dus ook veel fouten gemaakt. Dat is dan ook een van de redenen waarom ik liever even wacht met het aanschaffen van een console.

Maargoed, er is nu idd wel genoeg gezegd over die paar brakke threesixties, nu kunnen we het weer hebben over de prachtige games etc.

Wanneer komt Lost Planet hier uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Ik heb met Vegas hier elke dag wel een keer of twee een vastloper.
Met andere games heb ik daar geen last van.
Zijn er meerderen met dit probleem met Vegas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ZakHooi schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:59:
De Demo of het uiteindelijke spel?

Bij de demo heb ik ook 2x een vastloper gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
DarkShadow schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:58:
Wanneer komt Lost Planet hier uit?
Ook gewoon 11 januari geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Collaborator schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:57:
[...]

Ahaa.. Heb je het wel gelezen? Er staat werkelijk geen enkel punt in wat ook maar ergens op slaat. Ze zeggen zelf ook al dat het echt fouten zoeken is om het zoeken. Niet grote klachten waar ze tegen aan liepen.
Jazeker, hoor. En ik vond het valide punten.
Maar dé 'Evilcuber' (whats in a name) natuurlijk niet? ;)

Feit blijft natuurlijk dat het een ietswat doorgeknutselde Cube is. Die controller hadden ze ook voor de Cube kunnen maken. Uiteindelijk komt het er weer op neer dat Nintendo je wéér eens laat betalen voor een geüpgrade versie van je al gekochte hardware. Iemand nog een Gameboy Advance? Nee, de SP dan? Nee, de Micro dan? Of een DS? Of we hebben een lite, die dan?
Hey, we hebben hier nog een Gamecube liggen. Als we daar nou nog eens iets van maken? En dan zeggen we dat het Revolutionair is? :D

Maar goed, mijn suggestie om dat artikel te lezen was om de tijd te overbruggen tot de Wii evenveel de markt heeft gepentetreerd als de Xbox 360. Niet om de Wii te bashen....

[ Voor 5% gewijzigd door Armada op 04-12-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

[...]

_/-\o_

Prachtig hoe dom iemand kan vergelijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47
sjors123 schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:02:
Ik heb nog een vraagje:

Ik heb gisteren de Xbox 360 gekocht. Machtig mooi apparaat. Heb even kort GoW gespeeld en Test Drive Unlimited en ben bang dat het me deze week iedere avond gaat kosten.

Maar goed. Ik heb mijn Xbox via het draadloze modem via een router verbonden met mn compu (met Media Center erop). Dat werkt allemaal direct fantastisch. Enige probleem: ik heb op een externe harde schijf films en muziek staan die ik ook graag wil streamen. Volgens MS moet ik daarvoor Zune downloaden en installeren. Ik heb dat nu 2x gedownload, maar als ik dat programma dan probeer te installeren geeft hij aan dat hij zoekt naar updates. Na een minuut krijg ik de melding dat er geen updates gevonden zijn en stopt het programma automatisch. Kent iemand dit probleem ook?
zelfde probleem hier :( en dat en-us veranderen werkt niet echt bepaald..

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slasher schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:51:
[...]

Kan jij je geflame niet ergens anders uiten??
Lastig he kritiek op Microsoft. Ik zal voortaan alleen maar positieve dingen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 05-05 07:07
Sak3d schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:15:
[...]

_/-\o_

Prachtig hoe dom iemand kan vergelijken :D
Wat is daar dom aan... ik heb ook nog nooit eerder een product gehad wat zo vaak gerepareerd moest worden. Als het zo door gaat is waarschijnlijk mijn xbox over 4 maanden weer kapot wat dan naar mijn weten buiten de garantie perdiode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

lowfi schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:23:
[...]

Wat is daar dom aan... ik heb ook nog nooit eerder een product gehad wat zo vaak gerepareerd moest worden. Als het zo door gaat is waarschijnlijk mijn xbox over 4 maanden weer kapot wat dan naar mijn weten buiten de garantie perdiode is.
WTF heeft een 360 met een auto te maken :?

'Ja, een mens gaat wel 80 jaar mee!'
'Mijn 360 niet ;('
'HAHA, jou (Dé) 360 is slecht gemaakt!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-05 21:06
Anoniem: 134612 schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:24:
[...]

Ik heb em ook. Volgens mij valt er ingame niets aan te passen (in PGR). Aangezien ik het stuur niet op een tafel monteerd heb maar vanuit mijn schoot speel ben ik blij met de huidige sterkte van de FF. Met een nog serkere FF zou ik teveel kracht moeten zetten waardoor het stuur sneller gaat schuiven.
Dat vind ik wel vreemd te noemen want de tegenstuur is echt minimaal.. ik hou er wel van als ik enig sinds kracht moet zetten. Heb jij ook dat het stuur in stilstand.. een beetje naar links is georienteerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 87302 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:20:
[...]

Lastig he kritiek op Microsoft. Ik zal voortaan alleen maar positieve dingen brengen.
Hihi, volgens mij worden hier heel vaak negatieve dingen geschreven :)

Het gaat op die manier hoe je het doet:

"Mijn 360 werkt prima sinds 2005. Man wat is dat ding slecht gebouwd" :+

Beetje vreemde manier van denken ;)

Wil je negatieve dingen?

Het ding maakt herrie
Arcade games vallen wat tegen
Spellen zijn duur

Kritiek is prima. Hangt er vanaf hoe je het neerzet ;)
lowfi schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:23:
[...]
Als het zo door gaat is waarschijnlijk mijn xbox over 4 maanden weer kapot wat dan naar mijn weten buiten de garantie perdiode is.
2 jaar garantie, dus hij valt er dan prima binnen :)

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 04-12-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
PWM schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:05:
[...]

De Demo of het uiteindelijke spel?

Bij de demo heb ik ook 2x een vastloper gehad.
Het spel zelf, niet de demo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Armada schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:10:
[...]

Jazeker, hoor. En ik vond het valide punten.
Ik niet, geen enkele. Even toelichten
- DRM? das te verwachten bij aankopen online.
- Wifi? alleen maar beter.
- De eerste online game is binnen 2 weken uit in Japan, daarnaast richten ze zich niet op online gaming (gelukkig)
- 20 uur is zeer redelijk voor Rumble, geluid, accelerometer, bluetooth en IR. Er zijn al battery packs.. net als bij de xbox 360 ;)
- De classis controller is een optionele aankoop, en dan huilen dat hij niet bij elk VC spel gebruikt word :')
- Geen HD > geen HD aansluiting meeleveren. Daarnaast hebben nog altijd de meeste mensen composies aansluitingen nodig.
- Niet regiovrij.. moet ik daar nog op in gaan?
- De kapotte wrast straps komen gewoon door lompe Amerikanen. Daarnaast hoor je de remote ook gewoon nog vast te houden :O
- De Sensor Bar bar cord is 2/3 meter 8)7
- Mii tekortkomingen? >> It's actually kind of a compliment that we couldn't think of anything worse
Maar dé 'Evilcuber' (whats in a name) natuurlijk niet? ;)
Resident Evil Was een leuk spel voor de gamecube ja. Tegenwoordig is het Collaborator :> Daarnaast is het nogal kinderachtig om op de naam te gaan spelen :z
Feit blijft natuurlijk dat het een ietswat doorgeknutselde Cube is.
Dat gaat alleen grafisch een klein beetje op. Vrijwel alle chips zijn nieuw.
Die controller hadden ze ook voor de Cube kunnen maken.
En de wireless controller en Gears of War ook voor de xbox.. whats your point?
Uiteindelijk komt het er weer op neer dat Nintendo je wéér eens laat betalen voor een geüpgrade versie van je al gekochte hardware.
Iemand nog een Gameboy Advance? Nee, de SP dan? Nee, de Micro dan? Of een DS? Of we hebben een lite, die dan?
Nintendo laat je helemaal niks doen, mensen kopen een nieuwe versie van een product omdat hij beter is (zoals de ipod 1st gen >2nd gen> 3rd gen enzovoort) Ook hebben ze allemaal grotendeels een andere doelgroep in het geval van de Gameboy Advance versies.
Hey, we hebben hier nog een Gamecube liggen. Als we daar nou nog eens iets van maken? En dan zeggen we dat het Revolutionair is? :D
Hey, we hebben hier nog een Xbox liggen. Als we daar nou eens 3 cores en een dikke videokaart in gooien, en zeggen dat het Next-Gen is!

Nintendo stond er nooit bekend om met de nieuwste dingen te komen, zo was geen enkele gebrachte techniek van nintendo echt nieuw. Maar wisten ze wel altijd beproefde technieken op een unieke manier toe te passen ondersteund met zeer sterke eigen software.
Maar goed, mijn suggestie om dat artikel te lezen was om de tijd te overbruggen tot de Wii evenveel de markt heeft gepentetreerd als de Xbox 360. Niet om de Wii te bashen....
Lees dan ook meteen het PS3 lijstje dat er onder vermeld word :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Oh god, het is weer zover :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:23

jOzh

Sweet dude!

Gunner schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:03:
Heb je iets tegen monopolisten ofzo?
Ik mag toch hopen dat iedereen iets tegen monopolisten heeft. Een monopolie is namelijk slecht voor de consument doordat marktwerking ontbreekt.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Collaborator schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:58:
[...]

Ik niet, geen enkele. Even toelichten
Helemaal niet nodig, ik ben al afgehaakt. Jij ziet ze als voordelen, des te beter voor jou.
Have a great life and don't let the door hit you on the way back to the N-topic! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Ik begrijp al dat geflame over "andere" consoles niet.

Als je een ECHTE GAMER bent dan zou je toch alle 3 de consoles willen hebben,waarom zou je daar kritiek op moeten leveren?

Kan maar 1 reden bedenken en dat is te weinig geld om het andere systeem te kopen.

Als dat zo is , hou het lekker voor je en zeik niet over andere consoles!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423

ZakHooi schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:59:
Heb hier 2x vastloper gehad in demo (een keer laadscherm, en een keer granaat ontploffing, en dood tegelijk)! :|

In de full versie nog geen vastlopers gehad! *gebasseerd op ongeveer 12 uur speeltijd!*

Edit:
Kleine aanmerking: mijn Xbox loopt de laatste tijd steeds minder vast? Zeker door de winter? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 156423 op 04-12-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-04 16:50
Hallo beste tweakers,

Ik denk er ook aan om een 360 te halen, alleen vind ik hem op het moment nogal duur (student he ;)). Maar denk toch dat ik het gaan doen, heb alleen een paar vraagjes.

Als je bijvoorbeeld een Live game download (Gratis maand krijg je toch?) kan je die titel dan ook "offline" spelen zeg maar, als je hem al gedownload hebt? of ben je dan altijd connected tot xbox live.

Zit er een seal op de xbox360 zelf zodat als je hem openmaakt de garantie vervalt? Of is dit niet het geval (modchip).

Kan de HDD gewoon vervangen worden zoals met de XBoX of zit hier nu wel beteren beveiliging in gebouwd? (Anders haal ik misschien wel de Core versie inplaats van de Premium pack)

Dat was hem wel zo'n beetje, nog paar vraagjes over bijvoorbeeld modchips maar ik weet niet of dat hier gepost mag worden, alvast bedankt iig!

[ Voor 12% gewijzigd door blix op 04-12-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Collaborator schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:58:
[...]
Nintendo stond er nooit bekend om met de nieuwste dingen te komen, zo was geen enkele gebrachte techniek van nintendo echt nieuw. Maar wisten ze wel altijd beproefde technieken op een unieke manier toe te passen ondersteund met zeer sterke eigen software.
Wat is er dan zo uniek geweest aan de snes, n64, en gamecube ten opzichte van de orginele nes ? Sorry hoor maar in het verleden was nintendo precies hetzelfde bezig als iedere andere console fabrikant. Ze brachten (tot de Wii) gewoon steeds nieuwe console uit die meer kracht heeft dan de voorgaande.

Nu stappen ze daar vanaf en is het verschil in kracht t.o.v de voorganger een stuk minder. Daar tegenover staat dat de controler totaal vernieuwd is. Dan rijst natuurlijk de vraag of dat (nieuwe controler) die 250 euro waard is. Ik (als gamer) vind persoonlijk van wel (mits de gameplay goed wordt uitgewerkt ala DS), daarom ga ik de Wii ook aanschaffen. Maar ik kan mij goed voorstellen dat een andere daar dat geld niet voor over heeft.

Feit blijft gewoon dat nintendo de console een kleine update heeft gegeven, en compleet los is gegaan op de controler. Nu zien hoe dat gaat uitpakken :9~

En nu weer over naar de 360 :)
Zijn er mensen die problemen hebben met het online gedeelte in Tony Hawk Project 8 ? Ik kan geen sessie joinen. Zodra ik dat doe hangt mijn hele 360. Kan hem dan alleen nog maar uit zetten. Een sessie createn lukt wel... Ik heb dit probleem zowel bij quickmatch als custom match. Voor de duidelijkheid, hij hangt al voordat ik een lijst met sessies o.i.d zie.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 04-12-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
blix schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:47:
ik hem op het moment nogal duur (student he ;)).
......
Zit er een seal op de xbox360 zelf zodat als je hem openmaakt de garantie vervalt? Of is dit niet het geval (modchip).
Hmm, dat laat ook niet veel tot de verbeelding over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:11

spaceboy

Op grote hoogte

Ik kon het zogauw niet vinden, maar ik heb sinds een paar weken een netwerkprobleem.

Situatie:

(internet) -- (router, LinkSys WRT54G) ---<utp-kabel>--- (XBOX360)

Als ik m'n Xbox aanzet en naar dashboard ga, krijg ik zodra ik wil inloggen op Live (dat ging eerst vanzelf, maar nu dus niet meer) de melding dat er iets mis is met mijn connectie. Enige wat mij dan rest is het testen van de connectie. Als ik dat doe gaat alles goed met de test (alleen NAT staat op MODERATE?), en vervolgens kan ik probleemloos (maar wel tikkie traag heb ik 't idee) op Live. Zogauw de console fysiek uit is geweest krijg ik dit probleem weer. Moet dus altijd connectie testen voordat het werkt.

Does this ring any bell?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

[...]

Feit is dat van de vier personen in mijn directe omgeving (including me), die bij release een XBOX 360 hebben aangeschaft, er dus nu al drie zijn die hun doos al retour hebben mogen doen.

En als ik de diverse Fora op het internet mag geloven zijn er naast het debacle van de "fall update" er nu weer honderden die na de meest recente update weer hun doos retour mogen doen.

Dan kun je zeggen dat er meer aan de hand is dan de normale uitval van 1-3%

Netjes van MS dat ze het probleem onderkennen en kosteloos je een vervanging sturen maar je bent hem wel drie weken kwijt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even de vergelijking lada en porsche 911 toelichten.
de ladas staan zo een beetje bekend als de slechtste auto's ooit gebouwd en na een paar jaar rijden er dus nog maar weinig rond.
De Porsche 911 - blijkt uit alle statistieken van de ANWB en de duitse ANWB etc. - is een van de best gebouwde auto's met het minste aantal mankementen na 6, 8, 10 jaar. Daar rijden de meeste er nog van rond.

Wat gebeurt er na een paar jaar met een slecht gebouwde console? En hoe lang gaat een goed gebouwde console nog mee? Nu lost MS alle problemen nog op. Ben benieuwd hoe ze dat na 2 jaar gaan doen. Time will tell.

De polls die hier zijn gehouden laten zien dat er 20-30% kapotte 360's zijn. In een weekend weer drie erbij van de maximaal 300 mensen die dit topic volgen denk ik. Iemand meldt dat er van de 15 in zijn omgeveing er 7(!) stuk zijn gegaan. Maar ik ben negatief.

Dus dan iets positiefs. DOA4 en PGR3 zijn de mooiste new generation games, ik speel ze nog regelmatig :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 04-12-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Chaser2600 schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:58:
[...]

Hmm, dat laat ook niet veel tot de verbeelding over :+
Ik wil hem natuurlijk wel kunnen schoonmaken! :9 anyway, kan iemand mijn vragen beantwoorden aub :'(

[ Voor 10% gewijzigd door blix op 04-12-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 17:23
Heeft iemand enig idee hoe ik kan bepalen in welke resolutie de game echt draait, of is daar een lijst van? Gears of Wars loopt bijvoorbeeld verre van 1920/1080(mijn Xbox reso), eerder 1280/720 of zelfs minder. Test drive heeft volgens mij een nog lagere oorspronkelijke reso? Op mijn plasma (852/480) is het namelijk niet eens veel onscherper dan op mijn Dell(1920/1200) is de conclusie.

Is het trouwens uberhaupt wel mogelijk dat een game op 1920/1080 zal uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Anoniem: 87302 schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:15:
Dus dan iets positiefs. DOA4 en PGR3 zijn de mooiste new generation games, ik speel ze nog regelmatig :)
kvind zelf tdu een stuk mooier dan pgr3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Carel schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:28:
Heeft iemand enig idee hoe ik kan bepalen in welke resolutie de game echt draait, of is daar een lijst van? Gears of Wars loopt bijvoorbeeld verre van 1920/1080(mijn Xbox reso), eerder 1280/720 of zelfs minder. Test drive heeft volgens mij een nog lagere oorspronkelijke reso? Op mijn plasma (852/480) is het namelijk niet eens veel onscherper dan op mijn Dell(1920/1200) is de conclusie.

GoW draait gewoon op 720p.

Maar als je een monitor met een resolutie neemt die veel hoger is dan krijg je wazigheden door het scalen. Neem je dan ook nog eens de VGA kabel dan wordt het beeld nog waziger.

De VGA uitgang van de 360 is namelijk niet helemaal het zelfde als die van een PC waardor het beeld minder scherp is. (Er is genoeg over te lezen GLOG!)

Als je een echte HD TV hebt en je sluit hem aan via component zie je echt het vershil tussen 480p, 720p en 1080i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
FF over Viva Pinata, Ik heb zo'n beest met de spade op zijn hoofd geslagen maar nu ligt hij al 3 "dagen" voor pampus op het gras, is hij nog te helpen en zo ja, hoe?

leuk spel overigens, alleen is mijn dochter erg pissed over de mishandelde Pinata :p

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal je iets vertellen. Een goed plasma scherm kan heel erg goed overweg met een HD bron, ook al is het plasmascherm een SD plasma! Op avforums was er eens een test van iemand die een SD en het HD model van hetzelfde plasmamerk (panasonic, een toppertje) naast elkaar zette om te testen. En tot de verbazing van de testers was er nauwelijks verschil tussen de twee panels. Dus stel gewoon in wat je ogen mooi vinden, ik heb 720p op de 360 ingesteld en het beeld is perfect op mijn SD plasma. Welk merk plasma heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Alle 360 games zijn zijn 720P, op 1 na. PGR3 draait op 600P en wordt ge-upscaled.

Alles is dus 720P en wordt indien nodig up of downscaled.

Bij mijn weten zijn er nog geen native 1080p games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 87302 schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:15:

De polls die hier zijn gehouden laten zien dat er 20-30% kapotte 360's zijn. In een weekend weer drie erbij van de maximaal 300 mensen die dit topic volgen denk ik. Iemand meldt dat er van de 15 in zijn omgeveing er 7(!) stuk zijn gegaan. Maar ik ben negatief.
Uiteraard moet je er ook rekening mee houden dat juist de mensen met problemen gaan rondneuzen een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
blix schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:47:
Als je bijvoorbeeld een Live game download (Gratis maand krijg je toch?) kan je die titel dan ook "offline" spelen zeg maar, als je hem al gedownload hebt? of ben je dan altijd connected tot xbox live.
Ja, mits het een offline demo is natuurlijk.

Ga er maar vanuit dat er een seal op zit en je dus geen garantie meer hebt.

Kan de HDD gewoon vervangen worden zoals met de XBoX of zit hier nu wel beteren beveiliging in gebouwd? (Anders haal ik misschien wel de Core versie inplaats van de Premium pack)
Nee, is nog niet mogelijk.

Dat was hem wel zo'n beetje, nog paar vraagjes over bijvoorbeeld modchips maar ik weet niet of dat hier gepost mag worden, alvast bedankt iig!
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 134612 schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:48:
[...]
Zijn er mensen die problemen hebben met het online gedeelte in Tony Hawk Project 8 ? Ik kan geen sessie joinen. Zodra ik dat doe hangt mijn hele 360. Kan hem dan alleen nog maar uit zetten. Een sessie createn lukt wel... Ik heb dit probleem zowel bij quickmatch als custom match. Voor de duidelijkheid, hij hangt al voordat ik een lijst met sessies o.i.d zie.
Ik krijg alleen een vastloper als ik cancel bij het zoeken van een random online sessie.
En hij blijft ook hangen op het laad-scherm als ik net wat potjes online heb gespeeld.
Het spelen zelf lukt wel gewoon gelukkig :)
bornin7ty2 schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:42:
FF over Viva Pinata, Ik heb zo'n beest met de spade op zijn hoofd geslagen maar nu ligt hij al 3 "dagen" voor pampus op het gras, is hij nog te helpen en zo ja, hoe?

leuk spel overigens, alleen is mijn dochter erg pissed over de mishandelde Pinata :p
Hehehe geweldige post :')
Kan je helaas niet helpen :p Ik weet wel dat ik VP snel ga halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
.KeN. schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:12:
[...]

Ik krijg alleen een vastloper als ik cancel bij het zoeken van een random online sessie.
En hij blijft ook hangen op het laad-scherm als ik net wat potjes online heb gespeeld.
Het spelen zelf lukt wel gewoon gelukkig :)

[...]

Hehehe geweldige post :')
Kan je helaas niet helpen :p Ik weet wel dat ik VP snel ga halen..
Ik ken het...
Heb zo'n beest ook gezien toen mijn vrouw dit spel speelde (nee is geen smoesje :+).
Enkele dagen kon je er niets mee en op een gegeven moment kon je dat beest afmaken en was hij dus weg 8)
Misschien een kleine bug, de logica erachter zie ik in ieder geval niet.

p.s. Wellicht kun je die dokter erop afsturen om hem te fixen. Die mogelijkheid had ik hier in ieder geval niet.

[ Voor 7% gewijzigd door AP3X op 04-12-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Klopt het dat de xbox de ene keer meer lawaai maakt?
want als ik hem net aandoe, dan valt het geluid wel mee... en later maakt dat ding volgens mij meer lawaai :P

Zeker omdat die dan warmer is en dan gaat de cooler harder draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-04 20:25
PWM schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:56:
[...]

Alle 360 games zijn zijn 720P, op 1 na. PGR3 draait op 600P en wordt ge-upscaled.

http://ps3.qj.net/Call-of...-Not-720p/pg/49/aid/72893
of het klopt weet ik niet heb die 2 games niet maar dit stond ook op xbox-scene.com
dus nog 2 voor bij de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
PWM schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:56:
[...]

Volgens mij kun je Geometry Wars op 1080p draaien, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zegen. Bovendien kun je je natuurlijk afvragen of dat wel telt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 28-04 07:03

Ja wow! Al 3 over 10.000 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:59:
[...]

Ja wow! Al 3 over 10.000 stuks.
Vergis je niet. Er zijn al 1,1 miljoen stuks verkocht in 3 weken wereldwijd en ik lees maar weinig over kapotte Wii's op de internationale forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
devv05 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:11:
Weet iemand nog ergens waar je een Xbox 360 bij een telefoon-abbo kan krijgen? Kan er zo snel geen vinden...
Hey ik heb toevallig net zo'n combo gekocht en ontvangen. Na zoeken op verschillende sites was deze het goedkoopste: Xbox premium bij www.gsmcity.nl

Je kan daar een 1 jarig Telfort abo nemen van 25/maand (200 minuten+100 gratis) en dan betaal je 84 euro contant. Geen verzendkosten. Dus totaal 12x25=300, +84= 384. Dat is zo'n beetje wat je in de winkel ook gewoon zou betalen! Dus bel ik eigenlijk een jaar lang gratis erbij als je het zo bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 87302 schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:06:
[...]

Vergis je niet. Er zijn al 1,1 miljoen stuks verkocht in 3 weken wereldwijd en ik lees maar weinig over kapotte Wii's op de internationale forums.
Had het over de 3 die jij noemde ;) Je hebt geen gegevens over het aantal niet-kapotte consoles dus je kunt er echt 0,0 over zeggen. En de Wii heeft minder geavanceerd hardware en een jaar langer ontwikkeltijd, hoe meer je in zo'n ding stopt hoe meer er kapot kan :+

Maar goed, het is een beetje slordig maar ze lossen het netjes op zo. Volgens mij heeft de huidige generatie Xbox 360 consoles veel minder problemen en net als jij heb ik ook een prima werkende Xbox 360 uit december 2005.. en ik ken niemand in mn omgeving met een kapotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 17:23
SwornEnemy schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:32:
[...]

http://ps3.qj.net/Call-of...-Not-720p/pg/49/aid/72893
of het klopt weet ik niet heb die 2 games niet maar dit stond ook op xbox-scene.com
dus nog 2 voor bij de lijst.
Dan heb ik het idee dat Test Drive ook in dit rijtje past, ik vind deze game echt verdomd weinig pixels gebruiken als ik hem op mijn 24" Dell vergelijk met andere games.

En Wii is naar mijn mening op hardware(chip/Printplaat) niveau niet innoverend en technich complex, logisch, want dat is ook niet hun insteek. Ik denk ook inderdaad dat de Wii tov de 360 minder defecten zal geven. Maarja dat is gewoon de prijs die men moet betalen als je vooruit wilt lopen op de techniek.

[ Voor 23% gewijzigd door Carel op 04-12-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

De Xbox360 krijgt toch net als de Playstation 3 - 1080p games en HD-films (1920x1080)?
De betaalbare (HD Ready en geen TRUE HD) LCD TV's gaan vaak maar tot 720p (1366x720). Maakt dit veel verschil?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 04-12-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171130

Swoosh schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:09:
[...]

Hey ik heb toevallig net zo'n combo gekocht en ontvangen. Na zoeken op verschillende sites was deze het goedkoopste: Xbox premium bij www.gsmcity.nl

Je kan daar een 1 jarig Telfort abo nemen van 25/maand (200 minuten+100 gratis) en dan betaal je 84 euro contant. Geen verzendkosten. Dus totaal 12x25=300, +84= 384. Dat is zo'n beetje wat je in de winkel ook gewoon zou betalen! Dus bel ik eigenlijk een jaar lang gratis erbij als je het zo bekijkt.
Ik heb bij www.gsmshop.nl een orange abbo afgesloten (2jarig van 25 euro) eerste 6maanden 12.50euro. xbox premium met pes6. maar je kan er ook voor kiezen om core editie met 55cm tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-04 08:03
Anoniem: 171130 schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:20:
[...]

Ik heb bij www.gsmshop.nl een orange abbo afgesloten (2jarig van 25 euro) eerste 6maanden 12.50euro. xbox premium met pes6. maar je kan er ook voor kiezen om core editie met 55cm tv
dat is dus zo uit het hoofd 24x25=600, 600-(6x12,50)=525.

Im heb een andere vraag, ik speel nu CoD3 online en heb mijn headset uit de doos gehaald, maar moet je die eerst activeren ergens ofzo? want ik kan wel luisteren, maar de optie dat ik ga praten krijg ik niet (geen icoon daarvoor). terwijl ik hem wel van mute afhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134756

kan je je play en charge kit ook in de ipod usb oplader steken? Lijkt me wel, maar ik wil het toch graag even zeker weten, voor hetzelfde geld mol ik me accu/controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
core system is trouwens wel aardig goedkoop geworden, €250 bij de MM als ik me niet vergis..evenveel als de psp?, als de PS3 volgend jaar ook flink zakt in prijs , wil ik die wel erbij..en een nintendo wii om alles kompleet te maken :D

niet dat de mijne nu onherstelbaar beschadigd is, want hij loopt weer als een trein, ben nu plannen aan het maken om hem te casemodden, ook wel erg gaaf.( zoek maar eens naar voorbeelden op internet) .alleen waterkoeling in een NO-GO.,beetje prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:40
uchiha tijntje schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:45:
Ik heb sinds anderhalve week een 360. Nu had ik ook GoW gekocht (geweldig spel btw) maar nu heb ik een probleem dat ie aangeeft dat ie de disc niet kan readen.. Dus ik haalde hem uit men discdrive en ik zag 2 krassen... MS support gebeld maar die hebben een zeer tactische methode om mensen met zo'n problemen af te wimpelen, want het was een kruisverhoor over hoe ik men 360 had opgesteld. Ik kon de disc volgens hem (in wat minder directe bewoordingen) gewoon weggooien... Iemand enig idee wat ik nog kan doen..

Ik had gisteren exact hetzelfde probleem. In de voorwaarden van GoW staat dat je 90 dagen garantie hebt van de winkelier. Dus ik heb contact opgenomen met Gamevision(daar gekocht), en moet hem opsturen en krijg nieuwe exemplaar van hun terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 87302 schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:06:
[...]

Beter lezen

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=110213&meta=

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=32002+wii&meta=

Inderdaad, de problemen zijn minder dan bij de 360. Maar guess what? Bij de 360 waren de problemen ook miniem in de eerste weken. Wat niet is kan nog komen (hoop het niet, ik wil ook een Wii ;) )

/EDIT:

Overigens wil ik de 360 problemen niet ontkennen of bagatelliseren. Echter, je doet nu net of de 360 het eerste apparaat is wat ooit problemen heeft.

Ik heb een PS2 gehad, die na 1 1/2 jaar kapot ging. De tweede was DOA. Dat maakt van de PS2 echter geen slecht apparaat.

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 04-12-2006 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb de IPSEC Service uitgezet maar me xbox ziet me pc nog steeds niet. Ik heb ook de Firewall in de router en die van de pc uit staan. Dus dat kan het ook niet zijn. Iemand nog een idee ?

( het gaat over xbox connecten met media player 11. om muziek te streamen. )

[ Voor 17% gewijzigd door Astennu op 04-12-2006 22:52 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

ehoutgast schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:16:
Volgens mij kun je Geometry Wars op 1080p draaien, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zegen. Bovendien kun je je natuurlijk afvragen of dat wel telt. :)
Alle games draaien bij mij prima wanneer ze geupscaled worden naar 1080p :) .
Astennu schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:31:
Ik heb de IPSEC Service uitgezet maar me xbox ziet me pc nog steeds niet. Ik heb ook de Firewall in de router en die van de pc uit staan. Dus dat kan het ook niet zijn. Iemand nog een idee ?

UPnP service aan?
SSDP service aan?
Windows Firewall service uit?

Probeer anders je 360 eens in de DMZ van je router te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:20:
[...]
Overigens wil ik de 360 problemen niet ontkennen of bagatelliseren. Echter, je doet nu net of de 360 het eerste apparaat is wat ooit problemen heeft.

Ik heb een PS2 gehad, die na 1 1/2 jaar kapot ging. De tweede was DOA. Dat maakt van de PS2 echter geen slecht apparaat.
De PS2 scoort ook niet echt geweldig, de lens is een gevoelig ding. Verkeerde zuinigheid van Sony. Ik zal ook nooit een 2e hands PS2 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Swoosh schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:09:
[...]

@Swoosh

Naar aanleiding van je post eens gaan checken, maar kom er niet uit met welk toestel ik die prijs haal.

Welk toestel heb jij genomen?

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Astennu schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:31:

Ook gekeken of de multicast settings van je router nog aan te passen zijn? Ik heb bij mijn linksys de multicast filter uitgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Vriend van me heeft nu deze aanbieding genomen:

Telfort 200 abbo (25 euro per maand - 200 belminuten)
+ Nokia 6230i
+ Xbox 360 Core System

voor 60 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Anoniem: 40554 schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:26:
Klopt het dat de xbox de ene keer meer lawaai maakt?
want als ik hem net aandoe, dan valt het geluid wel mee... en later maakt dat ding volgens mij meer lawaai :P

Zeker omdat die dan warmer is en dan gaat de cooler harder draaien?
iemand? En wat is het beste voor de xbox?

De stekker van de voeding er savonds uithalen of gewoon 24/7 in het stopcontact laten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47
Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 00:25:
[...]

iemand? En wat is het beste voor de xbox?

De stekker van de voeding er savonds uithalen of gewoon 24/7 in het stopcontact laten? :P
lijkt me dat je antwoord hebt gegeven op je eigen vraag ;)

anyway, nog meer mensen die die zune software niet geinstalleerd krijgen? mij wil het namelijk maar niet lukken :(

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
onsgeluk schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:22:
[...]

@Swoosh

Naar aanleiding van je post eens gaan checken, maar kom er niet uit met welk toestel ik die prijs haal.

Welk toestel heb jij genomen?
Geen toestel dan he :P Gaat dan puur om de xbox. Ik had zelf nog een prima toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
En ja hoor, daar istie dan, de Halo 3 trailer waar alles om te doen was.

Persoonlijk vind ik 'm aardig cool, alleen jammer dat er geen ingame beelden getoond worden. Eigenlijk weet je nu nog helemaal niks. Ook staat de website online waar je je kunt inschrijven en natuurlijk is die voorlopig(?) weer alleen voor Amerika en Canada :{ Dus daar kunnen we lekker nog even op blijven wachten.

Overigens zou de trailer ook al op Xbox Live Marketplace moeten staan in HD :9 Maar dat heb ik nog niet gechecked. Online heb ik 'm nog niet in HD-versie kunnen vinden helaas. Vind het vooral lullig dat wij weer moeten wachten.

[ Voor 21% gewijzigd door .GoO op 05-12-2006 04:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja hij staat op Xbox live, ben hem nu aan het downloaden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Tja, je kan er weinig over zeggen over die trailer.

Nieuw item: Personal schield?

Voor de rest is hij aardig maar je hebt er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Halo 3 trailer is vet :D Ik hoop dat het net zo'n eye-candy wordt als GoW! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Laatst online: 05-11-2023
koendt schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:36:

Im heb een andere vraag, ik speel nu CoD3 online en heb mijn headset uit de doos gehaald, maar moet je die eerst activeren ergens ofzo? want ik kan wel luisteren, maar de optie dat ik ga praten krijg ik niet (geen icoon daarvoor). terwijl ik hem wel van mute afhaal.
Het kan zijn dat je instellingen niet goed staan en met name de NAT je kunt dit checken op je xbox bij de networks geloof ik ..Meestal moet je dan wat poorten open zetten zodat je NAT op OPEN komt te staan.Me maat had daar ook last van namelijk..zijn NAT stond op STRICT en die van mij op MODERATE.Nu hebben we het allebei op Open staan en nu doet alles het goed..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Shiverzz schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:08:
[...]

Alle games draaien bij mij prima wanneer ze geupscaled worden naar 1080p :) .

[...]

UPnP service aan?
SSDP service aan?
Windows Firewall service uit?

Probeer anders je 360 eens in de DMZ van je router te plaatsen.
Bijde bedankt voor de tips. De Xbox alleen in de DMZ werkte niet. Die services liepen. Het werkte nadat ik de windows firewall service helemaal uit had gezet. Of de DMZ dan ook nog nodig is weet ik niet. Toch stom dat je die helemaal uit moet zetten. In ieder geval bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 10:35
Kruisboksie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 07:41:
[...]

Het kan zijn dat je instellingen niet goed staan en met name de NAT je kunt dit checken op je xbox bij de networks geloof ik ..Meestal moet je dan wat poorten open zetten zodat je NAT op OPEN komt te staan.Me maat had daar ook last van namelijk..zijn NAT stond op STRICT en die van mij op MODERATE.Nu hebben we het allebei op Open staan en nu doet alles het goed..
En wat heb je dan precies gedaan om dat te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129805

ligt het nou aan mij of speel ik de spellen op de 360 nou zo snel uit. ik had het gevoel dat de gewone xbox altijd langer duurde maar ik heb in gears of war en call of duty 3 binnen 2 dagen uitgespeeld en call of duty 2 ben ik al op de helft.......ik mag het niet zeggen maar als je spellen zo snel uit hebt en zoveel geld moet neerleggen ervoor kan ik prima begrijpen dat mensen kiezen voor ombouwen. maar nogmaals doe het niet blijf netjes kopen originals do not fade.........maar ik snap die mensen die het wel doen wel........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:28
Anoniem: 129805 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:13:
ligt het nou aan mij of speel ik de spellen op de 360 nou zo snel uit. ik had het gevoel dat de gewone xbox altijd langer duurde maar ik heb in gears of war en call of duty 3 binnen 2 dagen uitgespeeld en call of duty 2 ben ik al op de helft.......ik mag het niet zeggen maar als je spellen zo snel uit hebt en zoveel geld moet neerleggen ervoor kan ik prima begrijpen dat mensen kiezen voor ombouwen. maar nogmaals doe het niet blijf netjes kopen originals do not fade.........maar ik snap die mensen die het wel doen wel........
games zijn tegenwoordig vaak redelijk kort... maar het gaat vooral om de online experience.

ik zie het meestal zo; een bioscoopfilm van 2 uur kost me 8 euro (4 euro per uur)
een dvd kopen kost nog meer, en dat komt meer in de buurt, kost ca. 8 euro per uur

een game kost gemiddeld 60 euro en duurt gemiddeld 10-15 uur in singleplayer; dat is op zijn slechts 6 euro per uur entertainment.
tel je daarbij een online waarde van 40+ uur, dan kom je al snel in de buurt van 1 euro per uur

wat dat betreft zijn games nog altijd betere value for money in het entertainment genre dan dvd's of bioscoopbezoekjes

:)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 29-04 14:30
Hehe volgens mij vergeet je de aanschaf van de 360 (€400) zelf in je berekening he, en bij naar de bios gaan kost het je ook nog de zooi in de pauze hehe :P
Maar ben het met je eens dat games een goede value for money bieden.
Phusebox schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:27:
[...]

games zijn tegenwoordig vaak redelijk kort... maar het gaat vooral om de online experience.

ik zie het meestal zo; een bioscoopfilm van 2 uur kost me 8 euro (4 euro per uur)
een dvd kopen kost nog meer, en dat komt meer in de buurt, kost ca. 8 euro per uur

een game kost gemiddeld 60 euro en duurt gemiddeld 10-15 uur in singleplayer; dat is op zijn slechts 6 euro per uur entertainment.
tel je daarbij een online waarde van 40+ uur, dan kom je al snel in de buurt van 1 euro per uur

wat dat betreft zijn games nog altijd betere value for money in het entertainment genre dan dvd's of bioscoopbezoekjes

:)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.