Ik heb contrast en brightness hoog staan, voor de rest niets anders dan standaard.. Vergeet ook niet op de "AUTO" knop te duwen op de monitor, wil soms wel eens helpen.SOEDARKMASTER schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:33:
[...]
Het lijkt alsof jij veel meer kleur in jouw scherm hebt bij saints row. Ik heb dezelfde monitor, die samsung, maar ook staat hier een LG. De LG had betere kleuren dan de samsung van mij, maar bij jouw samsung zien de kleuren er mooier uit dan bij mijn LG.Heb jij soms de kleuren opties anders staan?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Haha, dat vind ik een leuke grap...
https://www.strava.com/athletes/10490675
idd bedankt, ga morgen ook lekker een vga kabeltje kopenVerwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:08:
Nice pics X-t-r-e-m-e en Angeloonie, mag ik vragen op welke resolutie de Xbox ingesteld staat? 720p of 1080i?
Dank je wel voor de screenshotsAngeloonie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:55:
Hier een aantal screenshots van SR en GoW op mijn Samsung SyncMaster 710v (17") met de Microsoft VGA HD kabel.
Let wel op dat er bij alle foto's een lange sluitertijd is gebruikt, behalve bij de 2e, daar is wel geflitst. Hierdoor zijn de foto's veel donkerder dan normaal. Ook de zijn de foto's groter dan mijn monitorbeeld, waardoor een beetje verpixeling opspeelt. In werkelijkheid is het gewoon net zo strak als de screenshots die je op internet vind.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die balken zou ik mij niet aan storen, geeft wel een filmisch effect. Gaat er mij meer om dat de graphics scherp zouden zijn en ik lees genoeg positieve reacties hierop.
Nogmaals dank!
Er moest enige sarcasme af te lezen zijn uit mijn post. Maar niet gelukt dusironx schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:53:
[...]
Uhm... ik denk dat je hem niet goed begrijpt.
Hij zal het vast en zeker over de gigantische load aan 360-reclame hebben op die site
Ik heb de volgende apparatuur:
- Gewone breedbeeld tv (wel een goede: Loewe Mimo 32)
- 5.1 versterker
- Computer met Windows Media Center erop.
Welke apparaten/ en of draden kabels moet ik nou kopen voor een goed beeld, goed geluid en het streamen van bestanden van mn compu naar radio en tv?
Alvast bedankt voor de hulp!
Die balken vind ik ook alleen maar een filmisch effect geven inderdaadThijster schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:50:
[...]
Dank je wel voor de screenshots, ziet er best goed uit! Ik denk dat ik voor de aankoop van een 360 nog eens in de winkel vraag of ze 'em aansluiten op een TFT.
Die balken zou ik mij niet aan storen, geeft wel een filmisch effect. Gaat er mij meer om dat de graphics scherp zouden zijn en ik lees genoeg positieve reacties hierop.
Nogmaals dank!
Ik wil nogmaals benadrukken dat die foto's niet representatief zijn voor de echte kwaliteit, het is veel en veel scherper en kleuriger dan op de foto's
niettus, netwerkkabel krijg je bij de xbox.KeN. schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:14:
Advanced scartkabel, optisch kabeltje en een netwerkkabel ()
Inderdaad, dan heb je het beste beeld zonder HD, 5.1 geluid via de optische kabel en een netwerkverbinding. Dan kan je een verbinding maken tussen je xbox en je media center en streamen maar.KeN. schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:14:
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
waarom ga je niet voor een breedbeeld tft, een mooie samsung heb je al voor ongeveer 200 euro (19 inch), je hebt dan prachtig 720p beeld. Ik speel ermee en ik denk dat ik het zelfs prefereer boven mijn niet hd breedbeeld.Thijster schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:50:
[...]
Dank je wel voor de screenshots, ziet er best goed uit! Ik denk dat ik voor de aankoop van een 360 nog eens in de winkel vraag of ze 'em aansluiten op een TFT.
Nogmaals dank!
heeft hij ook niet de afstandbediening nodig?Royz schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:23:
[...]
Inderdaad, dan heb je het beste beeld zonder HD, 5.1 geluid via de optische kabel en een netwerkverbinding. Dan kan je een verbinding maken tussen je xbox en je media center en streamen maar
Ik vertrouw dit voor gene ene meter.
Internet explorer geeft niet voor niets al een waarschuwing.
En de pagina mist enkele belangrijke elementen van xbox.com zoals de gamertag.
Ze linken trouwens wel door naar de policy pagina van xbox.com.
Erg krom allemaal.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Waar heb je die afstandsbediening dan uberhaubt voor nodig? Je kan alles met je controller doen toch?DarkShadow schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:35:
[...]
heeft hij ook niet de afstandbediening nodig?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Xbox live werkt overigens prima en zodra ik een netwerkkabeltje direct tussen m'n pc en de 360 leg werkt Media Center vlekkeloos. Maar dan ben ik constant bezig met het verwisselen van netwerkkabels, daar heb ik eigenlijk weinig zin in...
Het ligt volgens mij niet aan de firewall in de router, want zelfs als ik die uitzet werkt het niet...
Grab shell dude!
Need to... play... Gears ... of... War... ASAP...
OT: Is er nou al iets over die hdmi/dvi aansluiting bekent icm die HD-DVD speler ? Komt die er nou ? Want ik wil op mijn ACD 23" spelen... ipv 100hz teeveetje!!!!
[ Voor 34% gewijzigd door BaT op 01-12-2006 11:03 ]
hehe 1 woord: OWNED!!PWM schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:43:
Voor degene die hem gisteren gemist hebben:
De Gamespot PS3 site:
[afbeelding]
Wel even dubbelchecken dat je versterker een optische input heeft (hebben de betere sowieso). Anders moet je bij Conrad of de betere elektronicazaak voor een tientje of zo nog een optisch to digitaal-coax converter halen..KeN. schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:14:
WHOIS liegt niet.yzf1kr schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:47:
[...]
Ik vertrouw dit voor gene ene meter.
Internet explorer geeft niet voor niets al een waarschuwing.
En de pagina mist enkele belangrijke elementen van xbox.com zoals de gamertag.
Ze linken trouwens wel door naar de policy pagina van xbox.com.
Erg krom allemaal.
Reactie: "Als je wilt "stoppen" met Xbox Gold, dan moet je je complete account stoppen:
dus weg gamertag, behaalde punten/achievements. Er is geen mogelijkheid om terug te gaan van Gold naar Silver, anders dan bovenstaande optie en een nieuwe gamertag aan te maken.
Belachelijk! Waarom kan ik niet gewoon stoppen, wat bij een prepaid card automatisch gebeurt zodra de periode van 3/6 maanden is afgelopen ?
Prachtig dit. Vraag me toch af of Gamespot dit nu als grapje toelaat of dat het gewoon pure domheid is. Het feit dat dit binnen een dag gefixt is suggereert wel dat Gamespot waarschijnlijk een 'aantal' boze mailtjes gehad heeftPWM schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:43:
Voor degene die hem gisteren gemist hebben:
De Gamespot PS3 site:
[afbeelding]
Hmm, bedankt voor de (onbedoelde) tip, ik ga dus maar voor prepaid cards ipv credit card als ik dit zo lees. Inderdaad belachelijk.StarWolf schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:56:
Dit is gewoon onacceptabel: zojuist heb ik met Xbox Support contact opgenomen, omdat ik wil stoppen met Xbox Gold via creditcard (ik betaal nu maandelijks automatisch met mijn creditcard)
Reactie: "Als je wilt "stoppen" met Xbox Gold, dan moet je je complete account stoppen:
dus weg gamertag, behaalde punten/achievements. Er is geen mogelijkheid om terug te gaan van Gold naar Silver, anders dan bovenstaande optie en een nieuwe gamertag aan te maken.
Belachelijk! Waarom kan ik niet gewoon stoppen, wat bij een prepaid card automatisch gebeurt zodra de periode van 3/6 maanden is afgelopen ?
![]()
![]()
[ Voor 46% gewijzigd door jOzh op 01-12-2006 12:01 ]
Grab shell dude!
Misschien is het mogelijk om je CC nummer te wijzigen in een niet-bestaand CC nummer? Kunnen ze iig niets af laten boeken...?StarWolf schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:56:
Dit is gewoon onacceptabel: zojuist heb ik met Xbox Support contact opgenomen, omdat ik wil stoppen met Xbox Gold via creditcard (ik betaal nu maandelijks automatisch met mijn creditcard)
![]()
![]()
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Dikke onzin, ik ben zelf na een telefoontje gestopt met credit card (verbazing was eerst groot van mijn kant dat ik daar voor moest bellen, maar a la). Gamertag blijft prima intact en ik ben recentelijk weer begonnen met gold na het kopen van GoW.StarWolf schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:56:
![]()
![]()
Als je dit te horen hebt gekregen aan de lijn -> hup weer opbellen. Je hebt iemand gekregen die onervaren is. Als je een referentie nodig hebt: gamertag: armadax, misschien kunnen ze het in de historie zien.
[ Voor 0% gewijzigd door Armada op 01-12-2006 12:26 . Reden: typos ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Hun forums stonden er redelijk overvol meejOzh schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:00:
[...]
Prachtig dit. Vraag me toch af of Gamespot dit nu als grapje toelaat of dat het gewoon pure domheid is. Het feit dat dit binnen een dag gefixt is suggereert wel dat Gamespot waarschijnlijk een 'aantal' boze mailtjes gehad heeft
Opnieuw gebeld, en vervolgens iemand anders aan de lijn gehad. Het schijnt inderdaad toch te kunnen, en heeft men de creditcard betaling stop gezetArmada schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:26:
[...]
Dikke onzin, ik ben zelf na een telefoontje gestopt met credit card (verbazing was eerst groot van mijn kant dat ik daar voor moest bellen, maar a la). Gamertag blijft prima intact en ik ben recentelijk weer begonnen met gold na het kopen van GoW.
Als je dit te horen hebt gekregen aan de lijn -> hup weer opbellen. Je hebt iemand gekregen die onervaren is. Als je een referentie nodig hebt: gamertag: armadax, misschien kunnen ze het in de historie zien.
Ik weet niet of jouw router een upnp-optie heeft, maar toen ik dat bij mijn router uitzette werkte alles perfect.jOzh schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:56:
Is er iemand hier die de Media Extender funcionaliteit van de 360 goed werkend heeft in combinatie met de Experia router/modem van Internetplusbellen? Ik lees overal horror verhalen dat het niet werkend te krijgen is en ondertussen heb ik zelf ook al menig uurtje lopen kutten maar het lukt me maar niet om verbinding tussen m'n pc en de 360 te leggen.
Xbox live werkt overigens prima en zodra ik een netwerkkabeltje direct tussen m'n pc en de 360 leg werkt Media Center vlekkeloos. Maar dan ben ik constant bezig met het verwisselen van netwerkkabels, daar heb ik eigenlijk weinig zin in...
Het ligt volgens mij niet aan de firewall in de router, want zelfs als ik die uitzet werkt het niet...
Verwijderd
Thanks, ik heb alles net ingevuld
IK heb me xbox net 2 dagen... hopelijk geldt dit ook nog voor mij
@ McBBvB .. heb je ook een email gekregen na de registratie?
en met gamertag bedoelde ze toch je live naam?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 13:15 ]
voorzover ik he b kunne lezen moest je een nieuwe gamertag aanmaken mocht je gebruik willen maken van die actie (stond in de disclaimer)Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:14:
[...]
Ja, maar het heeft volgens mij een dag of wat nodig gehad, voordat de silver status ook in het scherm van mijn gamertag te zien was.StarWolf schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:51:
[...]
Opnieuw gebeld, en vervolgens iemand anders aan de lijn gehad. Het schijnt inderdaad toch te kunnen, en heeft men de creditcard betaling stop gezet. Armada, ben jij na afloop van het stopp zetten automatisch weer terug gezet naar Silver ?
sjors123 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:09:
Ik volg dit topic al enige tijd met interesse, omdat ik van plan ben een xbox 360 te kopen. Heb lang lopen te twijfelen voor de PS3 of de WII. Maar de late leverdatum van de eerste (gekoppeld aan weinig onderscheidend vermogen) en de grafische beperktheid van de 2e (icm met een controller die ooit gaat vervelen???) hebben me toch doen kiezen voor de xbox. Als alles goed gaat, ga ik er dit weekend dan ook 1 kopen. Echter, voordat ik deze ga kopen heb ik een vraag, waar jullie hopelijk antwoord op kunnen geven. Ik heb in de afgelopen topics zoveel info gezien dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb de volgende apparatuur:
- Gewone breedbeeld tv (wel een goede: Loewe Mimo 32)
- 5.1 versterker
- Computer met Windows Media Center erop.
Welke apparaten/ en of draden kabels moet ik nou kopen voor een goed beeld, goed geluid en het streamen van bestanden van mn compu naar radio en tv?
Alvast bedankt voor de hulp!
maar je hebt toch betaald voor een bepaald aantal maanden live, en als je dan je creditcard betaling stopzet, ben je de rest van je betaalde maanden ook kwijt?StarWolf schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:51:
[...]
Opnieuw gebeld, en vervolgens iemand anders aan de lijn gehad. Het schijnt inderdaad toch te kunnen, en heeft men de creditcard betaling stop gezet. Armada, ben jij na afloop van het stopp zetten automatisch weer terug gezet naar Silver ?
Nee, zoals al enige malen gemeld op dit forum weken Europeesche redeem codes niet op een VS account.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:32:
In Amerika heb je nu dus die hd films die je kan huren. Kan ik gewoon met een NL redeem code credits naar die account gooien en downloaden?
Je kon VS points aanschaffen met behulp van een europeesche creditcard, maar dat is ook afgeschaft.
De enige manier is nu nog om een VS redeemcode aan te schaffen (via Ebay oid).
Verwijderd
Maar met mijn American Express moet het dus wel lukken? Enig idee wanneer hd films en series ook in NL beschikbaar zijn?yzf1kr schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:46:
[...]
Nee, zoals al enige malen gemeld op dit forum weken Europeesche redeem codes niet op een VS account.
Je kon VS points aanschaffen met behulp van een europeesche creditcard, maar dat is ook afgeschaft.
De enige manier is nu nog om een VS redeemcode aan te schaffen (via Ebay oid).
MS is zeker opzoek naar die 5000 gestolen Xbox'en. Ik heb meegedaan. Ben benieuwd!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ik had eigenlijk verwacht dat mijn automatische creditcard betaling automatisch stopgezet zou worden. Niets is minder waar. Er is gewoon weer afgeschreven afgelopen maand
Toch maar ff met support bellen.
Wat was dat ook alweer voor een actie?McBBvB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:55:
ik heb me net met succes aangemeld voor de arcade games. ik heb mijn xbox dinsdag ontvangen dus iedereen die hem al heeft gekocht, maar niet al te lang geleden zal zich ook wel kunnen aanmelden...
Ik kan me er vaag iets van heugen.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Dus je hebt een Amerikaans account en een Amerikaanse American express? Dan moet het idd kunnen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:49:
[...]
Maar met mijn American Express moet het dus wel lukken? Enig idee wanneer hd films en series ook in NL beschikbaar zijn?
Kijk eens op je card normaal staat daar ergens een Landcode, bij mijn Mastercard staat er "eNL" boven de naam.
[ Voor 3% gewijzigd door yzf1kr op 01-12-2006 14:06 ]
uhm wat dacht je van het woord:StarWolf schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:56:
![]()
![]()
winst
tja lullig maar goed what can u do about it
Eerdere comments lezen en daarin vinden dat het dus wel kan, wat hij dus nu ook heeft gedaan...fusion.fake schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:33:
[...]
uhm wat dacht je van het woord:
winst
tja lullig maar goed what can u do about it
extreem irritant trouwens dat ze het only america houden. Als ze dat doen vanwege beperkte capaciteit is een ding, maar het wachten op series etc kots ik gewoon op, dan download ik het wel illegaal (en daar vraagt men dan ook om)
[ Voor 59% gewijzigd door DarkShadow op 01-12-2006 14:43 ]
Marco schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:53:
[...]
Ik weet niet of jouw router een upnp-optie heeft, maar toen ik dat bij mijn router uitzette werkte alles perfect.
Wat ik er nu van begrijp is dat het idd gaat om series en niet om de bandbreedte. Het gaat er puur om dat bepaalde dingen hier nog moeten worden uitgezonden maar wel te downloaden zijn via de marketplace en dat mag dus niet volgens de producentenDarkShadow schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:43:
wat is er op het moment allemaal mogelijk om te downloaden op live! in amerika?
extreem irritant trouwens dat ze het only america houden. Als ze dat doen vanwege beperkte capaciteit is een ding, maar het wachten op series etc kots ik gewoon op, dan download ik het wel illegaal (en daar vraagt men dan ook om)
Verwijderd
Hmm, ik heb mijn xbox live account 2 dagen geleden aangemaakt (gametag) .. en die heb ik ingevuld...Bulls-NL schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:30:
[...]
voorzover ik he b kunne lezen moest je een nieuwe gamertag aanmaken mocht je gebruik willen maken van die actie (stond in de disclaimer)
en dat werkte gewoon
Ik kon kiezen direct stoppen (geld kwijt) of stoppen bij het volgende "billing point" (dus als er weer een nieuwe periode zou ingaan) Ik heb gekozen voor het laatste. Ik moet nu wachten tot die dag, en vervolgens kan ik een prepaid kaart activeren (net geprobeerd maar werkt nu nog niet)...Bulls-NL schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:39:
[...]
maar je hebt toch betaald voor een bepaald aantal maanden live, en als je dan je creditcard betaling stopzet, ben je de rest van je betaalde maanden ook kwijt?
Het zal straks wel werken, hopen we maar
Ik heb hier een xbox 360 staan met 1 controller met draad.
nu wil ik hier 3 draadloze controllers bijkopen.
Mijn vraag is. Kan mijn xbox 360 3 draadloze controllers plus 1 controller met draad aan?? (zit de xbox toch aan zijn maximum).
tweede vraag is:Zoals ik het begrijp krijg je er een play & charge kabel bij je draadloze controller. Klopt dit?? en hoelang is deze kabel??
alvast bedankt. nog een klein detail ik ga er ook direct een harde schijf bijkopen maar daar had ik geen vragen over.
edit: bedankt slasher nu nog m'n 1ste vraag.
[ Voor 19% gewijzigd door kami124 op 01-12-2006 16:19 ]
Play and charge kit zit er niet los bij, te koop voor 20 euro. Kabel is best wel lang 3 meter ongeveer?kami124 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:51:
hey,
tweede vraag is:Zoals ik het begrijp krijg je er een play & charge kabel bij je draadloze controller. Klopt dit?? en hoelang is deze kabel??
Elect a clown, expect a circus.
Het gaat er om dat de rechten van het uitzenden van films/series per land geregeld is. Voor Amerika dus zeer makkelijk, voor Europa, moet dus alles op landniveau geregeld worden. Ook MS wil het graag aanbieden, maar ze moeten dus voor bijvoorbeeld een CSI per land gaan regelen dat 1) het inderdaad nog niet uitgezonden is of er een exclusiviteit voor herhalingen is afgesproken, 2) degene die de rechten heeft om de DVD's te distribueren een compensatie krijgt. Ga d'r maar aan staan, echt een heidens karwei voor Europa.Royz schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:00:
[...]
Wat ik er nu van begrijp is dat het idd gaat om series en niet om de bandbreedte. Het gaat er puur om dat bepaalde dingen hier nog moeten worden uitgezonden maar wel te downloaden zijn via de marketplace en dat mag dus niet volgens de producenten
dat is gewoon een PC beeldscherm? of is dat een LCD tvX-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:00:
Nog wat foto's van de Xbox middels VGA kabel op een Dell 24" scherm, resolutie 1920x1080, mijn vorige foto's waren uitgerekt naar 1920x1200.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor zover ik weet kan de 360 in iedergeval 4 controllers aan (4 draadloze), dus lijkt mij dat een combinatie van draadloze en bedrade controllers tot 4 gewoon werkt.kami124 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:51:
hey,
Ik heb hier een xbox 360 staan met 1 controller met draad.
nu wil ik hier 3 draadloze controllers bijkopen.
Mijn vraag is. Kan mijn xbox 360 3 draadloze controllers plus 1 controller met draad aan?? (zit de xbox toch aan zijn maximum).
Bron:
http://www.winsupersite.com/reviews/xbox360_03.asp
4e alinea of ctrl-F en dan "maximum" (2x zoeken).
4 Wireless en dmv de 3 usb poorten nog 3 bedrade controllers.
Nvm,
http://www.gameinnovation.org/index.php/Xbox_360
Elke combinatie tot een maximum van 4 controllers. Dit was in eerst instantie eigenlijk mijn gedachte ook aangezien de controller aangeeft welke speler die is.
Niet meer dan logisch dus.
[ Voor 29% gewijzigd door Arunia op 01-12-2006 16:33 ]
Verwijderd
Slasher schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:55:
[...]
Play and charge kit zit er niet los bij, te koop voor 20 euro. Kabel is best wel lang 3 2 meter ongeveer?
dan koop ik er zometeen ff 3 contorllers ben en kan ik verder
Verwijderd
En wat zijn de beste instellingen voor een samsung 390bf?
Widescreen of normal? en welke resoulatie?
want ik deed zonet 1980x nog iets .. en dat kon gewoon
Bears and Bulls
ik heb geen mail gekregen...Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:14:
[...]
Snel Halo 2 er weer in
Is die ook in HD voor de 360? Of gebruik je de normale xbox versie?
Weet niet wat voor scherm je gebruikt maar op een groot scherm zonder HD lijkt het me wel lelijk...
[ Voor 40% gewijzigd door jmxd op 01-12-2006 22:58 ]
Netjes in 720P op de 360TwyLight schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:57:
Halo 2.
Is die ook in HD voor de 360? Of gebruik je de normale xbox versie?
Ik snap dat een hoop mensen mij niet begrijpen, maar Gears komt bij mij niet in de buurt van Halo 2 wat betreft Multi-player
Maar goed, daar hebben we Halo 3 voor
/EDIT
Overigens ziet Gears er wel fantastisch uit.
[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 01-12-2006 23:08 ]
Eerst kon ik GoW nog starten en liep hij vast als ik net een paar sec. bezig was. Daarna crashte hij al tijdens het booten (als dat mooie xbox logo in beeld draait) en nu 2 x na het starten van GoW in het ehh...eerste scherm nog voor het menu.
Zelfs als ik een DEMO start (Burn Out) dan crasht hij als ik net 1 minuut aan het racen ben
Er komt overigens een erg hete lucht achter uit de box. Volgens mij blazen de fans ook niet meer
[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 01-12-2006 23:44 ]
Het schijnt dat je dit probleem op kan lossen door middel van een usb hub. Heb een keer op een ander forum een gozer gezien die 4 bedrade controllers met een hub had aangesloten.Angeloonie schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:08:
Die opmerking dat je elke combinaties van 4 controllers kan gebruiken gaat niet op, 4 draadloos, 1 met draad/3 draadloos of 2 met draad/2 draadloos is de enige mogelijkheid, 3 of 4 bedrade gaat je niet lukken, want je hebt maar 2 pluginslotjes voorop je X360
PSN: KeaveXL
Op de achterkant van je xbox zitten toch ook nog USB aansluitingen? Kunnen die niet ook gebruikt worden voor controllers?Angeloonie schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:08:
Die opmerking dat je elke combinaties van 4 controllers kan gebruiken gaat niet op, 4 draadloos, 1 met draad/3 draadloos of 2 met draad/2 draadloos is de enige mogelijkheid, 3 of 4 bedrade gaat je niet lukken, want je hebt maar 2 pluginslotjes voorop je X360
Edit: Hmm, slechts eentje aan de achterzijde...
Die is natuurlijk voor de HD-DVD drive of de wifi kaart.
[ Voor 15% gewijzigd door estorino op 02-12-2006 01:03 ]
maar wat me dan weer bugt is dat ik hiervoor o.a. een Live cam heb gekocht, maar dat character creation gewoon voor geen meter werkt..., zo heb je geen haar meer als je dit gebruikt om je gezicht te maken, kun je dit ook niet meer toevoegen, en kun je ook geen helmen enzo meer toevoegen
goed uitgewerkt zeg... bah dit soort kleine dingen verpesten een game
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je lijkt wel een slecht geinformeerde Nintendo fanboy die toevallig ook X360 gamed. Als je je een beetje verdiept had in de game, via verschillende media, dan het je geweten voordat je de game kocht dat je haar met de face mapping niet mee ging, en dat je zeker wel hoedjes en caps op je porum kan zetten.Phusebox schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 08:39:
hmm Rainbow 6 Vegas... eerste indruk; aardig (graphic letdown na GoW)
maar wat me dan weer bugt is dat ik hiervoor o.a. een Live cam heb gekocht, maar dat character creation gewoon voor geen meter werkt..., zo heb je geen haar meer als je dit gebruikt om je gezicht te maken, kun je dit ook niet meer toevoegen, en kun je ook geen helmen enzo meer toevoegen
Desalniettemin, ziet de facemapping er top uit.
Als dit al je game ervaring verpest, zou ik maar stoppen met gamen LOL.
[offtopic]* S2S is een beetje sjaggerijnig, is niet te merken he
[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 02-12-2006 09:19 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
hmm Nintendo fanboy, denk t niet, alhoewel ik wel een Wii ga kopen, maar dan alleen voor de party games...S2S schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 09:12:
[...]
Je lijkt wel een slecht geinformeerde Nintendo fanboy die toevallig ook X360 gamed. Als je je een beetje verdiept had in de game, via verschillende media, dan het je geweten voordat je de game kocht dat je haar met de face mapping niet mee ging, en dat je zeker wel hoedjes en caps op je porum kan zetten.
Desalniettemin, ziet de facemapping er top uit.
Als dit al je game ervaring verpest, zou ik maar stoppen met gamen LOL.
[offtopic]* S2S is een beetje sjaggerijnig, is niet te merken he[/offtopic]
dat je haar niet meegaat ok, kan ik begrijpen (gaan ze niet ff omzetten naar een 3d model nee met 2 foto's), maar wat ik bedoel is dat het haar echt compleet anders is
heb al 10x geprobeerd opnieuw foto's te maken, steeds iets anders in het vakje omdat ik dacht dat ik t misschien niet goed deed maar... bij mij is het dus zo dat in het spel mijn haar opeens verdwenen is tot halverwege bovenop (letterlijk) mijn schedel
en hoe kan je dan hoedjes enzo kiezen, want bij mij zegt ie steeds: not available with custom face...
en dat soort kleine dingetjes verpesten inderdaad een game, niet in de zin dat het een slechte game wordt, maar het zijn gewoon van die little annoyances...
maar goed, even wat anders... gisteren weer mooi splitscreen GoW online gedaan, leuk en aardig, maar best triest als mensen je gaan kicken zodra ze aan het verliezen zijn ?? of dat ze dan ineens quitten... jammer dus dat er geen host-take-over optie is, heb nu alleen al gisteren 4 potjes meegemaakt waar dit het geval was
en hebben jullie ook zo'n last van het feit dat je je headset echt steeds om de 20 seconden uit moet trekken en opnieuw insteken om nog wat te kunnen horen? heb al een andere headset geprobeerd maar daar ligt het dus niet aan, andere controller hielp ook niet
en ja, ik heb het nu alleen over de slechte dingen, en ja GoW kan mega irritant zijn, maar oh wat is deze game verslavend zeg... (zei iemand met maar 4 uurtjes slaap dankzij GoW...)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Beeld ziet er prima uit @ 1280x1024 op een iiyama 19" E1900-S (2ms ) Scherm
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Helaas geen subtitle ondersteuning maar dat is voor mij geen probleem.
Zelfs via wireless (b/g) werkt het 100%.
In het begin even een probleem gehad dat de 360 de verbinding met de pc verloor, maar was verholpen na een codec update
Ik kon de disc volgens hem (in wat minder directe bewoordingen) gewoon weggooien... Iemand enig idee wat ik nog kan doen..
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 13:50 ]
Heb je nog iets speciaal gedaan? Ik heb verschillende tutorials gevolgd, maar mijn xbox ziet nog steeds niet tversity. Ik heb de firwall uit gedaan en ook de 360 gedisconect met de pc, en dan opnieuw zoeken. Maar hij vindt alleen mijn PC en niet tversity.Giant87 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:04:
Hmm laatst eens tversity media server met xb360 settings geprobeert om xvid/divx te streamen naar de 360 en het werkt super!
Helaas geen subtitle ondersteuning maar dat is voor mij geen probleem.
Zelfs via wireless (b/g) werkt het 100%.
In het begin even een probleem gehad dat de 360 de verbinding met de pc verloor, maar was verholpen na een codec update
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ik heb het programma geinstalleerd, de library goed gezet en toen xb360 aangezet.
media tab: video's: computer en daar stond Tversity:Mijn account
dus tja
Heb gebeld met Microsoft....ze halen hem vandeweek op en heb hem over 15 werkdagen weer terug...pff...net voor of na de kerst...
[ Voor 55% gewijzigd door TheVMaster op 02-12-2006 16:28 ]
Van land wisselen is helaas niet mogelijk, geloof me heb alles al geprobeerd.TheKillingBean schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:28:
Weet iemand al of het mogelijk wordt om je Land (van Live) te veranderen? Die van mij staat nu op Amerika en ik kan hem dus niet veranderen naar Nederland. Dit is voor mij nu een probleem omdat ik dus niet meer mijn credit card kan gebruiken. Als ik een nieuwe Credit Card toe voeg dan kan ik alleen een Amerikaanse adres invullen.
Met mijn creditcard kon ik wel gewoon punten kopen en heb als adres gewoon een amerikaanse ingevoerd dit ging altijd goed, misschien dat het ondertussen is veranderd dat weet ik niet.
Dat kon ik eerst ook doen. Maar nu dus niet meer. Er staat dat mijn betalingsmethode niet meer mogelijk is. Dus ik kan dus geen punten meer kopen.richy t schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:04:
[...]
Van land wisselen is helaas niet mogelijk, geloof me heb alles al geprobeerd.
Met mijn creditcard kon ik wel gewoon punten kopen en heb als adres gewoon een amerikaanse ingevoerd dit ging altijd goed, misschien dat het ondertussen is veranderd dat weet ik niet.
Dit heb ik echt al in veel previews gelezen, dat je geen haar meer heb maar dat dit geen probleem zou moeten zijn omdat je toch een helm op je kop doet. Enne nergens gelezen dat het niet zou werken..Phusebox schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 08:39:
hmm Rainbow 6 Vegas... eerste indruk; aardig (graphic letdown na GoW)
note: ik ben er niet op uit om je af te kraken maar om dit nu gelijk een 'big issue' te noemen wat de game verpest .. gaat ver
GoW kopen bij een winkel , dvd tje omwisselen en ruilen voor een ander spel.uchiha tijntje schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:45:
Ik heb sinds anderhalve week een 360. Nu had ik ook GoW gekocht (geweldig spel btw) maar nu heb ik een probleem dat ie aangeeft dat ie de disc niet kan readen.. Dus ik haalde hem uit men discdrive en ik zag 2 krassen... Geen idee hoe die er komen want ik heb gister en eergister gewoon GoW gespeeld en totaal geen problemen gehad.. Ook heb ik hem niet laten vallen oid. Daarom heb ik MS support gebeld maar die hebben een zeer tactische methode om mensen met zo'n problemen af te wimpelen, want het was een kruisverhoor over hoe ik men 360 had opgesteld. Het ging namelijk over trillingen... Nah ik heb hem op een superstevige bureau staan in de normale positie dus niet staand en dus in mijn ogen compleet trillingvrij.. (misschien doordat ie discdrive zo tekeer gaat dat ie gaat trillen... maar dat terzijde)
Ik kon de disc volgens hem (in wat minder directe bewoordingen) gewoon weggooien... Iemand enig idee wat ik nog kan doen..
Als hun zielig doen kan jij dat ook!
Uiteindelijk is M$ toch zelf de lul want de winkeleigenaar zal dit spel wel terug sturen.
PSN: KeaveXL
meestal kijken ze in de winkel wel ff naar de disc voor ze hem terug nemen. Dus ik zou het niet te hard roepen, straks heb je 2x GOW liggen waarvan 1 het niet doet.KeaveXL schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:26:
[...]
GoW kopen bij een winkel , dvd tje omwisselen en ruilen voor een ander spel.
Als hun zielig doen kan jij dat ook!
Uiteindelijk is M$ toch zelf de lul want de winkeleigenaar zal dit spel wel terug sturen.
Blijf maar gewoon bij het illegaal downloaden want zodra de service hier begint krijgen we toch alleen maar ouwe meuk voorgeschoteld (vergelijkbaar met canal plus of hoe dat tegenwoordig heet, crap van 2 jaar geleden iig).DarkShadow schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:43:
wat is er op het moment allemaal mogelijk om te downloaden op live! in amerika?
Enige wat me uberhaupt beetje kon interesseren van die US lijst is BSG aangezien die rips altijd van dermate brakke kwaliteit zijn dat het er echt niet uitziet. En dat voor zo'n goeie serie
Ik zou best wel 2-3 euro per ep over hebben voor 720p versies van BSG maar de kans dat we die hier tijdig aangeboden krijgen is nul.
ik heb nog niets gedonload, maar ik heb er wel ff door gebladerd wat ze allemaal hebben, en dat is behoorlijk veel!
Ben behoorlijk positief over de 360, alles is beter dan de oude.
M'n oude Live account omgezet en alles werkt als een tiet
Een ding vind ik wel minder en dat is de lawaai van de DVD drive, man dat lijkt wel een stofzuiger
Xbox1 was ook niet stil maar daar had ik het idee dat hij wel eens downspinde...
Damn, dit is echt mijn nr2 must have voor de xbox 360, hopelijk komt ie nog in 2007 uit want dat vertalen kan soms zo belachelijk lang duren. Mass effect blijft nr1 trouwens
Heb er nu een uurtje of 2 spelen opzitten (op realistic natuurlijk!) en hij is wel aardig maar ik vind hem nog niet boven G.R.A.W. uitkomen wbt gameplay. De graphix zijn wat beter en ook wat extra moves, maar na GoW vallen die ook een beetje tegen.
Ik ga nog een paar uurtjes spelen, kijken of ik Mexico uit kom en of Vegas interessanter is, en anders gaat hij morgen (of 6 december) retour en haal ik Viva Pinata.
Tja GOW heeft de lat hoog gelegd.. beetje jammer soms, verpest games ehehehheyzf1kr schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 20:53:
Ik heb vanmiddag ook R6:Vegas gekocht.
Heb er nu een uurtje of 2 spelen opzitten (op realistic natuurlijk!) en hij is wel aardig maar ik vind hem nog niet boven G.R.A.W. uitkomen wbt gameplay. De graphix zijn wat beter en ook wat extra moves, maar na GoW vallen die ook een beetje tegen.
Ik ga nog een paar uurtjes spelen, kijken of ik Mexico uit kom en of Vegas interessanter is, en anders gaat hij morgen (of 6 december) retour en haal ik Viva Pinata.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Net zoals bij GoW, CO-OP CO-OP CO-OP! Maakt dit spel echt zo verschrikkelijk goed, zeker met 4 man. Deze week bezig constant bezig geweest met minimaal 3 man om de story co-op uit te spelen en dat is echt tien keer leuker dan single-player.yzf1kr schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 20:53:
Ik heb vanmiddag ook R6:Vegas gekocht.
Het leukste is natuurlijk met vrienden maar gewoon met andere XBL figuren kan je ook best lol hebben. En het Mexico gedeelte is ook niet echt spannend, zodra je in Vegas arriveert begint het spel pas echt!
Ik vraag me soms wel eens af waarom mensen uberhaupt een 360 hebben met alleen Silver (niet persoonlijk aan yzf1kr gericht, misschien heb je het wel) , je mist zo ongelooflijk veel lol en functionaliteit voor die luizige 5 euro's per maand. En dan zie je comments dat GoW niet echt speciaal is, of zoals bovenstaand comment dat R6 niet echt heel erg veel indruk maakt in single-player. You're missing half the fun!
Je hebt dus 2 units, je stuur en de pedalen. Die 2 staan met elkaar in verbinding middels een draadje (ook bij het wireless wheel dus). Maar waarom is het dan niet mogelijk om de 220v aansluiting in de pedalen te verwerken, en deze dan middels het voornoemde kabeltje spanning naar het stuurtje te brengen? Nu zit deze aansluiting weer heel k*t aan de achterkant van het stuur, midden op je bureau dus. Ben ik nou de enige die dit niet logisch vind?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Tevens heb ik een component HD AV-kabel. Het schakelaartje heb ik op hd gezet maar ik krijg geen beeld op mijn tv. Ik snap ook niet zo goed welke tulp- stekkertjes ik nu moet gebruiken.

Volgens mij moet ik de rode, blauwe en groene gebruiken (de 3 meeste rechtse op de afbeelding) maar dan is het mij dus niet duidelijk welke kleur tulp ik op welke ingang moet aansluiten. Gebruik ik de 3 rechtse tulp stekkertjes (zie afbeelding: de rode, witte en gele) dan kan ik geen hd signaal selecteren in het xbox dashboard. Rara?
Als je maar 3 tulpjes in je tv kan doen ben ik bang dat je geen HD signaal op die manier je tv in krijgt. Alleen composies 480i De rode gele en witte samen doen niet meer die die resolutie.Yuco schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 23:09:
Ik heb vandaag mijn tv-tje binnen gekregen. Het is de samsung LE19R71. Op de doos staat echter LE19R7 dus zonder 1 op het eind (dit type aanduiding is vreemd genoeg ook niet terug vinden op de samsung website) en er is ook geen hd ready logo op de tv zelf aanwezig en in de manual wordt ook nergens gerept over hd signaal. De tv hoort echter gewoon hd ready te zijn. Aan de achterkant van de tv zitten drie tulp ingangen met een rode, witte en gele kleur.
Tevens heb ik een component HD AV-kabel. Het schakelaartje heb ik op hd gezet maar ik krijg geen beeld op mijn tv. Ik snap ook niet zo goed welke tulp- stekkertjes ik nu moet gebruiken.
[afbeelding]
Volgens mij moet ik de rode, blauwe en groene gebruiken (de 3 meeste rechtse op de afbeelding) maar dan is het mij dus niet duidelijk welke kleur tulp ik op welke ingang moet aansluiten. Gebruik ik de 3 rechtse tulp stekkertjes (zie afbeelding: de rode, witte en gele) dan kan ik geen hd signaal selecteren in het xbox dashboard. Rara?
This space is occupied
Rood+wit = audioYuco schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 23:09:
Ik heb vandaag mijn tv-tje binnen gekregen. Het is de samsung LE19R71. Op de doos staat echter LE19R7 dus zonder 1 op het eind (dit type aanduiding is vreemd genoeg ook niet terug vinden op de samsung website) en er is ook geen hd ready logo op de tv zelf aanwezig en in de manual wordt ook nergens gerept over hd signaal. De tv hoort echter gewoon hd ready te zijn. Aan de achterkant van de tv zitten drie tulp ingangen met een rode, witte en gele kleur.
[afbeelding]
Geel = composiet video
Rood+blauw+Groen = component video = High Definition capable
Je monitor/tv heeft dus gewoon een composiet en audio. Je kan geen HD afspelen.
Edit: je kan wel HD afspelen, maar dan niet via component...je hebt de VGA kabel nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door Swoosh op 02-12-2006 23:39 ]
Verwijderd
Iemand een oplossing?
Gewoon zo'n verloopstukje er op zetten toch...vga naar dvi.Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:41:
Vanmiddag ook ff gauw xbox360 met Gow gekocht en wat superMeteen zo'n VGA kabeltje gekocht om hem aan te sluiten op me monitor, heb ik geen VGA ingang op me monitor
Iemand een oplossing?
Dit topic is gesloten.