Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.689 views sinds 30-01-2008

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 17:52

Redwood

The Truth Is In Here

Weet iemand wat voor 360 update er vandaag is geweest?
DUs 30 november?

Zet net de xbox aan, en 4 minuten downloaden voor een nieuwe update!
Maar heb niks nieuws ontdekt?

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23
Dashboard Update (aka the 1080p fix)
The next time you sign into Xbox Live, you’ll be prompted for a dashboard update. The update contains:

Improved support for HD video output over VGA, including 1080p resolution
Improved plug and play performance for wired headsets when being used with wireless controllers
Changes made to recently played games list to improve accuracy
This update is being rolled out across the world, so you may not get it exactly at this moment, so be patient.

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:36:
Iemand toevallig onlangs in een MediaMarkt geweest? Zo ja, heb je toevallig ook gezien hoe duur de X360 Wireless Controller was?
Gisteravond in Hengelo was ie 39,95

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:31
Iemand toevallig onlangs in een MediaMarkt geweest? Zo ja, heb je toevallig ook gezien hoe duur de X360 Wireless Controller was?
ik zag hem van de week nog toevallig bij MM Breda voor 39 euro.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ok, dat is mooi :) Zijn ze dus niet duur :) Op internet heb je ze ook voor dezelfde prijs, of nog meer zelfs. Was bang dat de mediamarkt misschien €49,99 wou hebben voor die dingen :P

Vanmiddag maar 1tje halen, kan ik morgen Gears of War co-oppen op de bank (bed) *O*

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Iemand enig idee wanneer die prijsdaling komt, of waar ik hem op dit moment het goedkoopste kan kopen :o ?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sak3d schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:54:
Iemand enig idee wanneer die prijsdaling komt, of waar ik hem op dit moment het goedkoopste kan kopen :o ?
Tsjah, dat zeggen ze natuurlijk nooit, anders koopt niemand die krengen totdat de prijsverlaging er komt. Microsoft heeft nooit gezegd dat er een prijsverlaging komt, en ik heb het ook niet afgewacht, van de week bij de saturn er 1 aangeschaft voor het luttele bedrag van € 349,=. Geen slechte deal al zeg ik het zelf.

Op dit moment zijn ze rond de 369 (bij sommige MM en Saturn in Rotterdam)

Elect a clown, expect a circus.

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Kijk is in de pricewatch! :P

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Verwijderd

Ik heb gister bij die wireless controller trouwens ook een Gears of War pakket gekocht en nu na een avondje gamen komt er al een aardig piep geluidje uit de rechter stick van de controller. Is dat normaal? Gaat het weer weg? Is er wat tegen te doen?

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik kreeg me Gratis Xbox Live Gold maand niet. Ik moet nog wel me console serial invullen echter is die website down. Morgen nog maar eens proberen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:03:
Ik heb gister bij die wireless controller trouwens ook een Gears of War pakket gekocht en nu na een avondje gamen komt er al een aardig piep geluidje uit de rechter stick van de controller. Is dat normaal? Gaat het weer weg? Is er wat tegen te doen?
Gewoon een kwakje er op, dan piept ie niet meer :P

Nee serieus, gewoon een heeeeeeeeel klein beetje boter of vet oid er op smeren, maar dan wel een heeeeel klein beetje.

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:50
Vorige week vrijdag de UPS courier langsgeweest om mijn early adapter xbox 360 (launch periode vorig jaar) op te halen.
Na bijna 1 jaar geklungeld te hebben met de onderstaande problemen die steeds erger werden vond ik het genoeg.
1 Al mijn games crashten uiteindelijk binnen 1 min. Tot 2 weken geleden kon ik verschillend per game soms 2 uur doorspelen...
2 Ik kreeg binnen vele games dvd unreadable errors, die had ik al sinds vorig jaar.
3 Het dvd laadje ging steeds minder vaak open... en bleef software matig hangen ?
4 Uiteindelijk 3 rode lampjes die mij er toe hebben gezet om hem maar op te sturen.
Net Xbox 360 hell desk opgebeld, welke je pas vaak na een half uur wachten aan de lijn krijgt en te horen gekregen dat ie is opgestuurd. Een nieuwe of mijn oude gerepareerde, konden ze niet vertellen daar hun systemen niet gelinked zijn?
En Ik maar denken dat Microsoft zo goed was in koppelingen, gekoppelde databases en kennismanagement oplossingen (sharepoint, biztalk, etc.) ;)
Hoop hem deze week nog terug te krijgen om met Dead Rising en GOW te gaan beginnen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Astennu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:05:
Ik kreeg me Gratis Xbox Live Gold maand niet. Ik moet nog wel me console serial invullen echter is die website down. Morgen nog maar eens proberen.
Je kan je maand ook gewoon claimen via de console

Check ook deze post: Verwijderd in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24"

Zo heb ik het ook gedaan en werkt perfect dat eerste maandje claimen _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Slasher op 30-11-2006 15:10 . Reden: ff iets opzoeken in deel 24 ]

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-07 12:19

labooh

Jaja...

Even een vraagje over die Wifi-kaart, Is je verbinding dan een beetje betrouwbaar of heb je alsnog veel lag op de servers??? Via UTP is natuurlijk altijd goed maar wil het eigenlijk draadloos oplossen...

iRacing Profiel

• Astennu
Slasher schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:07:
[...]

Je kan je maand ook gewoon claimen via de console

Check ook deze post: Verwijderd in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24"

Zo heb ik het ook gedaan en werkt perfect dat eerste maandje claimen _/-\o_
Ik heb dus Silver gekozen echter werd hij niet gold. En moet ik dus een code van een kaart invullen of Credit card.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Astennu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:16:
[...]

Ik heb dus Silver gekozen echter werd hij niet gold. En moet ik dus een code van een kaart invullen of Credit card.
Heb je dat wel via de Xbox live gedaan?

Want ik lees een paar posts terug dat je de console serial in moest vullen maar de website down is.... dat is via xbox live helemaal niet.

• Astennu
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:19:
[...]

Heb je dat wel via de Xbox live gedaan?

Want ik lees een paar posts terug dat je de console serial in moest vullen maar de website down is.... dat is via xbox live helemaal niet.
Ik ben naar www.xbox.com gegaan. Vervolgens heb ik een Account gemaakt en mijn E-mail adres opgegeven. Alleen bij Serial van console ging pc. Later geprobeerd die nog toe te voegen maar dat hielp niet. Met die account ben ik gaan aanmelden op me xbox werkte wel alleen dus geen Gold.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Astennu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:21:
[...]

Ik ben naar www.xbox.com gegaan. Vervolgens heb ik een Account gemaakt en mijn E-mail adres opgegeven. Alleen bij Serial van console ging pc. Later geprobeerd die nog toe te voegen maar dat hielp niet. Met die account ben ik gaan aanmelden op me xbox werkte wel alleen dus geen Gold.
Je moet het echt via xbox live doen, dan kan je een email adres koppelen aan je live abbo
probeer het eens vanaf je xbox dan moet het lukken, wellicht dat je dan een andere gamer tag moet kiezen

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
39 bij ons in middelburg als ik mij neit vergis

[ Voor 72% gewijzigd door DialOut op 30-11-2006 15:32 . Reden: Misschien moet ik in het vervolg ook even de laatste pagina lezen 8)7 ]

Verwijderd

Ben sinds kort ook een happy owner van een xbox360 met GOW :9
Nu zit in er aan te denken een Wireless Expansion Pack te kopen voor oa de extra controler en ook de Microsoft Xbox 360 Quick Charge Kit.
Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=32344&dimensionid=1&shopid=6
Maar wat me nou niet duidelijk is, zitten er nu 1 of 2 paar oplaadbare batterijen bij? :+ }:O

"Microsoft Xbox 360 Quick Charge Kit
De Xbox 360 Quick Charge Kit is een snelle manier om je draadloze Microsoft controller op te laden. Met deze kit laadt je één oplaadbare Xbox 360-batterijset in minder dan twee uur of twee in minder dan vier uur op. De kit bestaat uit één oplaadbare NiMH-batterijset, een oplader voor twee batterijen en een AC-adapter."

Ow ja en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 15:35 ]

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:32:
Nu zit in er aan te denken een Wireless Expansion Pack te kopen voor oa de extra controler en ook de Microsoft Xbox 360 Quick Charge Kit.
[afbeelding]
Maar wat me nou niet duidelijk is, zitten er nu 1 of 2 paar oplaadbare batterijen bij? :+ }:O
...
knip
...
De kit bestaat uit één oplaadbare NiMH-batterijset, een oplader voor twee batterijen en een AC-adapter."

Welk deel van "één" begrijp je niet? :+

//Even zonder dollen > Heb zelf een Play & Charge Kit, dus 1 accu + kabeltje. Werkt ook erg goed en ik denk er over er nu een 2e accu bij te kopen voor m'n 2e controller. Meestal zitten je controllers niet precies tegelijkertijd zonder juice, daarom lijkt een 2e draad mij overbodig. Ik vind zelf die draad handiger dan de losse oplader, omdat je dan niet een extra stopcontact nodig hebt & niet hoeft te stoppen met spelen :)

Btw >
Zou het betekenen dat met die update alle trial-versions van spellen verdwijnen uit de lijst? :o Zou wel prettig zijn! :D

[ Voor 18% gewijzigd door Okyah op 30-11-2006 15:42 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik heb die quick charger. je krijgt er 1 accu bij, maar je kan 2 tegelijk opladen. (als je er 1 in doet is hij nog eerder klaar) de 2e accu zou je los moeten kopen. ik heb zelf 3 accu's voor 2 controllers, zo heb ik altijd stroom. mocht het onverhoopt voorkomen dat er 2 leeg zijn, en ik 2 controllers nodig ben, dan heb ik altijd nog de play&charge kit.

Verwijderd

Bulls-NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:41:
ik heb die quick charger. je krijgt er 1 accu bij, maar je kan 2 tegelijk opladen. (als je er 1 in doet is hij nog eerder klaar) de 2e accu zou je los moeten kopen. ik heb zelf 3 accu's voor 2 controllers, zo heb ik altijd stroom. mocht het onverhoopt voorkomen dat er 2 leeg zijn, en ik 2 controllers nodig ben, dan heb ik altijd nog de play&charge kit.
dank voor je antwoord _/-\o_
wel raar, je kan er 2 gelijktijdig opladen, maar je krijgt maar 1 accu, dus moet je er nog 1 of meer los bijkopen |:(
gierig van MS :(
maar ook wel slim, tis maar hoe je het bekijkt :+

Verwijderd

Astennu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:21:
[...]

Slasher :
Je moet het echt via xbox live doen, dan kan je een email adres koppelen aan je live abbo
probeer het eens vanaf je xbox dan moet het lukken, wellicht dat je dan een andere gamer tag moet kiezen
Zoals ik al eerder terug had gepost had een maat van me ook al een gamer tag aangemaakt op xbox.com terwijl ie nog geen 360 heeft gehaald.

Laat even weten of je het weer geprobeerd hebt Astennu. Ben benieuwd of je die gratis Gold maand nog kan gebruiken met je huidige gamertag.

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Heb eindelijk ook de wonderen van Xbox live ontdekt. Het lijkt me wel leuk om samen met een medelander te spelen. Ben in het bezit van 20 spellen, dus moet zeker wel wat tussen zitten die we kunnen spelen.
Mij gamertag: SekerOglan

alvast bedankt.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bij de Makro hebben ze een aanbieding voor een Wireless Expansion Pack.

Hierin zit :

Wireless Controller
Remote Control
Quick Charge kit

Dit alles voor slechts 75 euro. Wel een pasje hebben maar volgens mij is er altijd wel iemand in je omgeving die zo'n ding heeft en ff mee kan :)

Gister zo'n doos gehaald en ziet er prima uit. Gewoon de losse verpakking in een omdoos met een sticker erop "Not for Separate Sale" oid.

Nu vroeg ik me af of je de standaard controller cartridge kan vullen met rechargeble NiMH batterijen en deze ook in dezelfde lader kan stoppen om op te laden of moet je die echt met een aparte charger opladen ?

[ Voor 19% gewijzigd door redfoxert op 30-11-2006 15:57 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
redfoxert schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:53:

Hierin zit :

Wireless Controller
Remote Control
Quick Charge kit

Dit alles voor slechts 75 euro. Wel een pasje hebben maar volgens mij is er altijd wel iemand in je omgeving die zo'n ding heeft en ff mee kan :)

Gister zo'n doos gehaald en ziet er prima uit. Gewoon de losse verpakking in een omdoos met een sticker erop "Not for Separate Sale" oid.
die pak wordt overal verkocht voor 75 euro zelfs bij de bart smit

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
[afbeelding]

De Xbox 360 Quick Charge Kit is een snelle manier om je draadloze Microsoft controller op te laden. Met deze kit laadt je één oplaadbare Xbox 360-batterijset in minder dan twee uur of twee in minder dan vier uur op. De kit bestaat uit één oplaadbare NiMH-batterijset, een oplader voor twee batterijen en een AC-adapter."

ik heb gewoon een gp powerbank ding met een hele zooi AA NIMH batterijen. gebruik het voor alles wat die batterijen slikt. m.i. een beter investering (merk maakt niet veel uit)

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
J-air schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:54:
[...]

die pak wordt overal verkocht voor 75 euro zelfs bij de bart smit
ah :)

alleen zit de Makro hier om de hoek en de Bart Smit niet :P

https://discord.com/invite/tweakers

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Okyah schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:39:
[...]
Welk deel van "één" begrijp je niet? :+
Het gedeelte waar men het heeft over "batterijSET". Waaruit je zou kunnen opmaken dat deze kit meerdere batterijen bevat. 1 batterijenset suggereerd dat er minimaal 2 batterijen in de set zitten. De Quickcharger wordt immers appart vermeld.

• Astennu
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:47:
[...]

Zoals ik al eerder terug had gepost had een maat van me ook al een gamer tag aangemaakt op xbox.com terwijl ie nog geen 360 heeft gehaald.

Laat even weten of je het weer geprobeerd hebt Astennu. Ben benieuwd of je die gratis Gold maand nog kan gebruiken met je huidige gamertag.
Ik vrees dat ik een nieuwe Game Tag moet maken. Weer opnieuw Doa 4 x aantal keer uitspelen om costumes te unlocken :'(

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Werkt xboxen op je tft een beetje, heb er veel negatieve verhalen gehoord..

Veel te kleine letters, scherm uitgerekt, etc :+

Heb een 19 inch tft mocht dat uitmaken, heb namelijk geen HD tv

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Astennu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:07:
[...]

Ik vrees dat ik een nieuwe Game Tag moet maken. Weer opnieuw Doa 4 x aantal keer uitspelen om costumes te unlocken :'(
je kan natuurlijk ook gewoon naar de film kijken om alle costume's te zien :*)
* DarkChylde beseft dat deze opmerking verder nergens over gaat

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
[afbeelding]

1 accu zit erbij..had ook gekeken en kon het zo snel niet vinden in de mm..Thuis ehter stond het wel op de doos maarja..die 2de accu los kost ook maar 14.95 dus..dan is alles compleet..Het is een mooi pack alleen die afstandsbediening doet het nog niet op mijn tv..Maarja komt wel denk ik..moet alleen de juiste code nog hebben..normale code doet hij het niet bij..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
redfoxert schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:53:

Hierin zit :

Wireless Controller
Remote Control
Quick Charge kit

Nu vroeg ik me af of je de standaard controller cartridge kan vullen met rechargeble NiMH batterijen en deze ook in dezelfde lader kan stoppen om op te laden of moet je die echt met een aparte charger opladen ?
Ik heb de mijne bij de MM in rijswijk gehaalt afgelopen maandag..69,- :-p was een aanbieding van 74 euro maar dat lieve mokkeltje sloeg 69 aan :-p

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Seth_Chaos schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:04:
Het gedeelte waar men het heeft over "batterijSET". Waaruit je zou kunnen opmaken dat deze kit meerdere batterijen bevat. 1 batterijenset suggereert dat er minimaal 2 batterijen in de set zitten. De Quickcharger wordt immers appart vermeld.
Lees dan ook even de rest van dat stukje tekst, dan wordt redelijk duidelijk wat zij met een batterijset bedoelen :)
Of wilde je soms zeggen dat ze bedoelen dat je 2 sets achter elkaar in minder dan 4 uur kan opladen? En je kan er wel 8 in minder dan 16 uur opladen! :+ Dacht het niet, he? ;) Oftewel > Zij vinden 1 accu een batterijset.

Begrijpend lezen ftw! :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 23:15
Na weken zitten twijfelen over het dan wel of niet aanschaffen van een xbox 360, er gisteren toch maar een gekocht in Duitsland. Ik heb het All-in-One pakket gehaald bij de MM in Krefeld. Gisteren waren er nog genoeg, dus als nog iemand twijfelt.. :) Ik vind het alleen jammer dat de 2 games (PGR 3 en Kameo) die je erbij krijgt in een coverloos dvd hoesje zitten.

De eerste indruk is dat het een fantastisch apparaat is waar ik nog wel een flink aantal uurtjes mee zal doorbrengen. :)

4760 Wp (14×340) Z 39º

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Seth_Chaos schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:04:
[...]
Het gedeelte waar men het heeft over "batterijSET". Waaruit je zou kunnen opmaken dat deze kit meerdere batterijen bevat. 1 batterijenset suggereerd dat er minimaal 2 batterijen in de set zitten. De Quickcharger wordt immers appart vermeld.
Klopt helemaal, er zitten 2 oplaadbare batterijen in een set.

Alleen zitten die battrijen in één witte plastic behuizing :+

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Verwijderd

Astennu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:07:
[...]

Maar je hebt je gratis Gold maand wel werkend gekregen ?

Verwijderd

Ik ga morgen mijn tft monitor aan de xbox hangen.

Maar als ik dan achter mijn pc wil moet ik telkens de kabel verwisselen.
Is hier geen ding voor om te switchen?

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:50:
Ik ga morgen mijn tft monitor aan de xbox hangen.

Maar als ik dan achter mijn pc wil moet ik telkens de kabel verwisselen.
Is hier geen ding voor om te switchen?
Weet jij antwoordt op mijn vragen dan :*)
Sak3d schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:08:
Werkt xboxen op je tft een beetje, heb er veel negatieve verhalen gehoord..

Veel te kleine letters, scherm uitgerekt, etc :+

Heb een 19 inch tft mocht dat uitmaken, heb namelijk geen HD tv

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Astennu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:41:
[...]

Ik heb hetzelfde scherm alleen via de Component cable zegt hij iets van resolution not supported. Misschien moet ik hem dan idd via een vga kabel gaan aansluiten. Echter moet ik dan de kabel van me PC er de hele tijd uit gaan halen. Dat is ook wat minder.
Gewoon je PC middels DVI aansluiten op 2 en je Xbox360 met VGA op 1. Dan kan je gewoon switchen tussen PC en Xbox met het knopje op je voorkant van het scherm, echt relaxed.

Maar component op 1080i moet kunnen hoor, bij mij werkte het ook. 1080p kan alleen middels een VGA kabel als ik het juist heb.

Zal vanavond of morgenavond even wat plaatjes schieten.

• Thijster
  • Laatst online: 04-09 05:58
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:15:
[...]

Gewoon je PC middels DVI aansluiten op 2 en je Xbox360 met VGA op 1. Dan kan je gewoon switchen tussen PC en Xbox met het knopje op je voorkant van het scherm, echt relaxed.

Maar component op 1080i moet kunnen hoor, bij mij werkte het ook. 1080p kan alleen middels een VGA kabel als ik het juist heb.

Ja plaatjes graag van een xbox360 op een 19" TFT monitor!!! Ben ook super benieuwd hoe dit eruit ziet! Bedankt! _/-\o_

• rstyled
  • Laatst online: 09-09 15:28
Ik heb destijds een x360 via een automatisering binnengehaald. Wanneer ik me x360 op zou sturen naar microsoft wegen mankementen, zou dit toch geen problemen opleveren toch ? Aangezien een bon met de x360 meegestuurd moet worden.

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Thijster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:21:
[...]

Ja plaatjes graag van een xbox360 op een 19" TFT monitor!!! Ben ook super benieuwd hoe dit eruit ziet! Bedankt! _/-\o_
Idd, zie ze ook graag :) Dankje!

Het liefst vanavond nog :>

[ Voor 5% gewijzigd door Sak3d op 30-11-2006 17:34 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:15:
[...]

als je VGA kabel gebruikt heb je geen "p" en "i" resoluties maar gewoon gangbare monitor resoluties

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
kheb hem zelf hangen aan een syncmaster 19 inch van samsung en het ziet er gewoon heel goed uit. Ik heb alleen geen vergelijkingsmateriaal, wel vind ik het er beter uitzien dan bij een demopod.

Heb idd mn PC op de dvi en de xbox op vga. Wel even oppassen dat je het niet op automatisch switchen hebt staan, want dan raakt je monitor in de war.

Ik heb Gears of War, en dat zijn voor mij de mooiste graphics die ik ooit heb gezien, het is alleen wat grauwer dan ik had verwacht (bloed is echt donker rood tot zwart), maar in alle andere games zijn de kleuren gewoon heel normaal dus ik denk dat dat wel echt de stijl is van GoW. Qua stretching heb ik totaal geen last, ik heb de resolutie op 1378 bij 768 (zoiets) staan.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DarkShadow schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:47:
kheb hem zelf hangen aan een syncmaster 19 inch van samsung en het ziet er gewoon heel goed uit. Ik heb alleen geen vergelijkingsmateriaal, wel vind ik het er beter uitzien dan bij een demopod.

Heb idd mn PC op de dvi en de xbox op vga. Wel even oppassen dat je het niet op automatisch switchen hebt staan, want dan raakt je monitor in de war.

Ik heb Gears of War, en dat zijn voor mij de mooiste graphics die ik ooit heb gezien, het is alleen wat grauwer dan ik had verwacht (bloed is echt donker rood tot zwart), maar in alle andere games zijn de kleuren gewoon heel normaal dus ik denk dat dat wel echt de stijl is van GoW. Qua stretching heb ik totaal geen last, ik heb de resolutie op 1378 bij 768 (zoiets) staan.
Lekker vage resolutie? :?

Ik draai hier met m'n Samsung SyncMaster 710v (17") op 1280x1024, mijn native resolutie, wat tevens de native resolutie van een 19" monitor is.

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Krijg je op een tft niet onwijze balken op je scherm? dus niet 4;3, maar breedbeeld :+ ?

• DialOut
Ik had net wat foto's gemaakt van mijn samsung 19", maar helaas met een brakke camera en het ziet er niet uit... Zal het zo nog eens proberen...

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

koendt schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:00:
Ik had net wat foto's gemaakt van mijn samsung 19", maar helaas met een brakke camera en het ziet er niet uit... Zal het zo nog eens proberen...
Ik wacht met spanning 8)

• DialOut
aan de hand van deze foto's is het eigenlijk moeilijk conclussie trekken, want het is met een goedkope camera gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.koen.cc/x1.jpg
saints row
Afbeeldingslocatie: http://www.koen.cc/x2.jpg
fifa 07, erg wazig

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sak3d schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:57:
Krijg je op een tft niet onwijze balken op je scherm? dus niet 4;3, maar breedbeeld :+ ?
Je krijgt inderdaad balken op je scherm, maar dat is eigenlijk niet eens zo erg. Ik vind het persoonlijk meer het gevoel geven dat je een film aan het spelen bent. Zeker met spellen als Gears of War is dat erg gaaf :)

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Ik zet net mijn Xbox aan, is er een update voor de console.

Iemand hier info over want in de laatste reacties zie ik er niets over staan...

• X-t-r-e-m-e
Bulls-NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:36:
[...]

als je VGA kabel gebruikt heb je geen "p" en "i" resoluties maar gewoon gangbare monitor resoluties
Ja oke, je hebt gelijk. Maar die HD resolutie houdt in 1920x1080 en dat kan perfect op een scherm met 1920x1200 pixels. Met de VGA heb je constant ook 60Hz. Interlaced doet het scherm heel vlug om en om de even en oneven pixel regels op het scherm toveren. Die P staat voor alle regels constant op het scherm ... ten minste, zo dacht ik het. Dus die 1920x1200 op 60Hz is volgens mij gelijk aan 1080P maar ik kan het fout hebben hoor :)

Verwijderd

TranceSetter schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:29:

Same here :?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik heb media center enzo geinstalleerd en ook de transcode 360 maar nu vroeg ik me af of de xbox 360 ook een xvid bestand kan afspelen en dan ook de ondertiteling van een subtitle file kan meenemen?

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Halo 3 Beta Not Open to All

November 30, 2006 - Sad news. The previously announced Halo 3 Beta will not be available for every eager Xbox 360 gamer. In a press release teasing the December 4 Halo 3 trailer, Microsoft revealed that gamers will "register for the opportunity to be one of the select members" of the public beta. Just because you love Halo doesn't guarantee you will be able to enjoy the multiplayer experience this spring.
Bron: IGN Xbox360

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Verwijderd

Ik zag het zojuist ook op mijn console dat er een update was.. Zojuist geupdate en alles werkt nog steeds.. Geen idee wat er verandert is :)

Verwijderd

Stond op pagina nr 25 ;)

Dashboard Update (aka the 1080p fix)
The next time you sign into Xbox Live, you’ll be prompted for a dashboard update. The update contains:

Improved support for HD video output over VGA, including 1080p resolution
Improved plug and play performance for wired headsets when being used with wireless controllers
This update is being rolled out across the world, so you may not get it exactly at this moment, so be patient.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Ik heb echt zin om Viva Pinata op te halen alleen zou ik graag zeker willen weten of de taal in het engels kan. Heb er veel tegenstrijdige dingen over gehoor. Ik hoef hem dus echt niet in Nederlands te spelen.

Kan iemand me ff helpen met deze vraag?

Verwijderd

Jonge jouw vraag is vaak beantwoord, verander je taal van je gamerstag of van je dashboard weet ik veel wat in het engels dan is alles goed.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:14:
[...]

Je krijgt inderdaad balken op je scherm, maar dat is eigenlijk niet eens zo erg. Ik vind het persoonlijk meer het gevoel geven dat je een film aan het spelen bent. Zeker met spellen als Gears of War is dat erg gaaf :)
I O+ 19" WS TFT (Ja, kom maar op met jullie 36"+ HDTV's :z , ik ben er blij mee, het is in ieder geval veel beter als een 55cm SDTV :X )

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Angeloonie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:14:
[...]

Maar op de foto's van koendt (dankje trouwens) zie ik geen balken maar puur 4:3 8)7

Hoe de hel moet ik trouwens geluid krijgen, zitten geen speakers in mijn Syncmaster, en mijn 5.1 setje (x-530) lijkt niet te passen }:O

[ Voor 13% gewijzigd door Sak3d op 30-11-2006 20:20 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Search!!!!!

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eerste twee posts van 2 pagina's terug:
Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25

Beetje moeite doen kan geen kwaad natuurlijk.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Heb ik dus gedaan en ook op andere forums e.d. gezocht vandaar dat ik er niet uitkom, de een zegt van wel de ander weer van niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Mutatie op 30-11-2006 20:33 ]

• Thijster
Sak3d schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:14:
[...]

Maar op de foto's van koendt (dankje trouwens) zie ik geen balken maar puur 4:3 8)7

Hoe de hel moet ik trouwens geluid krijgen, zitten geen speakers in mijn Syncmaster, en mijn 5.1 setje (x-530) lijkt niet te passen }:O
Goeie vraag inderdaad, kan ik mijn Logitech 2.1 set aansluiten op de Xbox360 audio out (als die bestaat)?

Graag meer foto's van een Xbox 360 aangesloten op een TFT gasten!!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Thijster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:32:
[...]

Ik weet niet waar je precies naar op zoek bent, 'gast', maar er is genoeg informatie te vinden over de VGA HD-kabel. Bij het pakket van Microsoft krijg je naast de vga-kabel ook nog een verlengstuk om een 2.x-speakerset aan te sluiten en een vga-inverter om de vaste vga-kabel van het beeldscherm aan te sluiten. Via de instellingenblade kan je vervolgens aangeven in welke resolutie de Xbox 360 moet draaien en je kan gaan met de banaan. Helaas zal niet elk spel alle resoluties goed ondersteunen, zo schaalt Need For Speed: Carbon het beeld van 1280x720 naar 1280x1024 en kan je Dead Rising alleen in breedbeeldresolutie spelen, dus met boven en onder een zwarte balk. Zie voor de rest Robin in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 20"

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sak3d schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:14:
[...]

Dat weet ik ook niet, misschien heeft hij handmatig zijn beeld uitgerekt, want ik krijg in elke display mode gewoon balken
Thijster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:32:
[...]

Goeie vraag inderdaad, kan ik mijn Logitech 2.1 set aansluiten op de Xbox360 audio out (als die bestaat)?

Voor geluid kan je de VGA kabel gebruiken, daar zit een witte + rode tulpstekker aan die je met zo'n omvormblokje van logitech kan aansluiten op de geel/groen/zwart/weetikveelwelkekleur stekkertjes van je speakerset.

Overigens maak ik straks of morgen wel wat foto's van de 360 op m'n monitor.

• Thijster
Robin schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:43:
[...]

Ik weet niet waar je precies naar op zoek bent, 'gast', maar er is genoeg informatie te vinden over de VGA HD-kabel. Bij het pakket van Microsoft krijg je naast de vga-kabel ook nog een verlengstuk om een 2.x-speakerset aan te sluiten en een vga-inverter om de vaste vga-kabel van het beeldscherm aan te sluiten. Via de instellingenblade kan je vervolgens aangeven in welke resolutie de Xbox 360 moet draaien en je kan gaan met de banaan. Helaas zal niet elk spel alle resoluties goed ondersteunen, zo schaalt Need For Speed: Carbon het beeld van 1280x720 naar 1280x1024 en kan je Dead Rising alleen in breedbeeldresolutie spelen, dus met boven en onder een zwarte balk. Zie voor de rest Robin in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 20"
Wat is dat toch hier, altijd zo'n betweterige toontje van sommige admins, erg jammer...
in ieder geval zoek ik geen info over de VGA HD kabel, die info had ik al. Nee, ik ben benieuwd naar foto's van de Xbox360, aangesloten op een TFT monitor...just for the visuals. Zo moeilijk is dat toch niet?

Verwijderd

Heel vaag, één van mijn controllers hangt de hele tijd knippend op dat lichtringetje... player 1 doet het dan wel, maar in bijvoorbeeld project gotham kani k nergens multi player vinden... en controller 2 (draadloos) die blijft gewoon 4 lichten groen knipperen... Moet ik ergens instellen dat ik meeer dan één controller heb?

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Thijster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:52:
[...]

Wat is dat toch hier, altijd zo'n betweterige toontje van sommige admins, erg jammer...
in ieder geval zoek ik geen info over de VGA HD kabel, die info had ik al. Nee, ik ben benieuwd naar foto's van de Xbox360, aangesloten op een TFT monitor...just for the visuals. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ze doen me altijd denken aan mensen zonder kinderen, die nergens tegen kunnen :P

Maar ik zou ook graag wat meer foto's zien :) Ik wacht met smart Angeloonie 8)
Angeloonie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:51:
[...]

Voor geluid kan je de VGA kabel gebruiken, daar zit een witte + rode tulpstekker aan die je met zo'n omvormblokje van logitech kan aansluiten op de geel/groen/zwart/weetikveelwelkekleur stekkertjes van je speakerset.
Kan je via dat omvormblokje ook 5.1 emuleren? Heb je een linkje van zo'n blokje? _/-\o_

Kan je zo'n VGA kabeltje ook in de standaard MM / Saturn / Correct winkel kopen, of gaat dat niet lukken :?

[ Voor 38% gewijzigd door Sak3d op 30-11-2006 21:12 ]

• Floep
  • Laatst online: 26-08 12:05
Voor 5.1 zal je toch ect de optical out moeten gebruiken (die zit ook op de vga kabel) emuleren kan niet.

VGA kabel heb ik bij de MM gehaald omdat ie elders (free record shop, bart smit en dergelijke kleinere zaken) niet te koop was/is.

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:57:
Heel vaag, één van mijn controllers hangt de hele tijd knippend op dat lichtringetje... player 1 doet het dan wel, maar in bijvoorbeeld project gotham kani k nergens multi player vinden... en controller 2 (draadloos) die blijft gewoon 4 lichten groen knipperen... Moet ik ergens instellen dat ik meeer dan één controller heb?
batterij op ? knipperd soms namelijk als er te weinig stroom is (denk ik)

Verwijderd

fusion.fake schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:24:
[...]

batterij op ? knipperd soms namelijk als er te weinig stroom is (denk ik)
Nee heb net nieuwe batterijen (die erbij zaten)

Knipperen is net als bij de andere controller, but deze blijft zoeken...

• DialOut
Sak3d schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:08:
Kan je zo'n VGA kabeltje ook in de standaard MM / Saturn / Correct winkel kopen, of gaat dat niet lukken :?
MM, Dixons, etc
Angeloonie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:51:
[...]

Dat weet ik ook niet, misschien heeft hij handmatig zijn beeld uitgerekt, want ik krijg in elke display mode gewoon balken
Oeps, had ik misschien even moeten melden.
Er zijn veel spellen die ook op 4:3 werken, maar ik heb mijn 360 op 1280x768 widescreen ingesteld...
De spellen die ik heb, werkt het prima bij mij, maar het is niet echt een 'nette' oplossing ;)

[ Voor 5% gewijzigd door DialOut op 30-11-2006 21:32 ]

• Speedfight
  • Niet online
Kan iemand uit ervaring spreken of het gamen op een 20,1ich TFT met 1600x1200 native resolutie goed te doen is (Dell 2001FP). Welke resolutie zal dan het maximale zijn wat de 360 kan aanbieden en hoe pakt het uit met zwarte balken?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Speedfight schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:36:
Kan iemand uit ervaring spreken of het gamen op een 20,1ich TFT met 1600x1200 native resolutie goed te doen is (Dell 2001FP). Welke resolutie zal dan het maximale zijn wat de 360 kan aanbieden en hoe pakt het uit met zwarte balken?
1080p, wat neerkomt op 1920x1080.

Maar de meeste games maken gebruik van 720p, wat neerkomt op 1280x720.

• ironx
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:27:
[...]

Nee heb net nieuwe batterijen (die erbij zaten)

Knipperen is net als bij de andere controller, but deze blijft zoeken...
Als geprobeerd op het kleine ronde knopje te drukken, linksmidden bovenop de controller tussen de LT/LB en RT/RB knoppen? Mischien zit ie niet op de goede frequentie en kan die de 360 niet vinden?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Thijster schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:52:
[...]

Die kaatst moet den bal verwachten. Ik doel dus op de toon die jij hebt in je reactie waarin je ons aanspreekt met 'gasten'. Dat kan dus tegen het zere been aankomen. Misschien kan dat komen doordat je zelf eerst niet goed hebt gezocht, want dat is toch wel zowat een vereiste voordat je hier zelf even vraagt. Maar goed, voordat dit verzand in een 'admin vs user'; het was niet mijn bedoeling om je in het harnas te jagen, maar je zou ons ook op een andere toon kunnen aanspreken dan 'gasten' :).
Dat is inderdaad niet moeilijk: zoeken bij google naar 'xbox 360 lcd' :P.
Op de Xbox 360 en de draadloze controllers zit een knopje waarmee je de controller kan toevoegen aan de console, zie daarvoor de handleiding van pagina's 18 tot en met 20. Ik heb een vermoeden dat je controller wel werkt, maar dat die niet in verbinding staat met de Xbox 360 waardoor je de extra controller niet kunt gebruiken.

• Speedfight
  • Niet online
-Sander schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:41:
[...]

1080p, wat neerkomt op 1920x1080.

Maar de meeste games maken gebruik van 720p, wat neerkomt op 1280x720.
Maar 1920x1080 dat past dan toch niet in het scherm dus zal het wel op 1280x720 moeten?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• DialOut
Speedfight schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:03:
[...]

Maar 1920x1080 dat past dan toch niet in het scherm dus zal het wel op 1280x720 moeten?
Het is of upscale of downscale, en ik heb geen idee hoe tft monitoren hier mee om gaan eigenlijk...
gewoon uitproberen wat het mooiste is denk ik.

Verwijderd

Robin schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:51:
[...]
Die kaatst moet den bal verwachten. Ik doel dus op de toon die jij hebt in je reactie waarin je ons aanspreekt met 'gasten'. Dat kan dus tegen het zere been aankomen. Misschien kan dat komen doordat je zelf eerst niet goed hebt gezocht, want dat is toch wel zowat een vereiste voordat je hier zelf even vraagt. Maar goed, voordat dit verzand in een 'admin vs user' verzand; het was niet mijn bedoeling om je in het harnas te jagen, maar je zou ons ook op een andere toon kunnen aanspreken dan 'gasten' :).

[...]
Dat is inderdaad niet moeilijk: zoeken bij google naar 'xbox 360 lcd' :P.
[...]
Op de Xbox 360 en de draadloze controllers zit een knopje waarmee je de controller kan toevoegen aan de console, zie daarvoor de handleiding van pagina's 18 tot en met 20. Ik heb een vermoeden dat je controller wel werkt, maar dat die niet in verbinding staat met de Xbox 360 waardoor je de extra controller niet kunt gebruiken.
Morgenochtend ga ik het proberen :>

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Robin schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:51:
[...] je zou ons ook op een andere toon kunnen aanspreken dan 'gasten' :).

[...]
Even ter verdediging van thijster:
De term 'gasten' is blijkbaar regio-gebonden I guess :)
Bij mijn vrienden / omgeving is het in ieder geval een positieve term. Kom op jongens == kom op gasten.

/end mediator :P

Ik stond vandaag met Tony Hawk Project 8 in mijn handen in de winkel. Maar ik bedacht me dat ik 'm bij de MediaMarkt vast goedkoper dan voor de 65 euro waarvoor ze 'm daar aanboden kon krijgen.

Hoor er niet echt veel over en kan er hier ook weinig nuttigs over vinden.
Wat zijn de ervaringen met dit spel ? De demo was al best vet en speelde lekker weg. De SP zal wel goed zitten net als bij alle andere delen, maar hoe is het online gedeelte ? Kun je een beetje lekker door een groot gebied rondrijden met zijn 8-en of is het net als bij Saints Row maar een klein gedeelte ?

• X-t-r-e-m-e
Even een viertal foto's van de xbox op de Dell 2405FPW 24" scherm. Aangesloten met de HD VGA kabel. Let wel, het is avond, flitsen had geen zin. Je zag dan een grote 'flits' op de foto. Ik moest ze zonder flits nemen, beeld kan dus iets wazig zijn zoals bij Gears of War. De overige spellen, DOA, Saints Row en Burnout zijn de demo versies die je momenteel krijgt als je ze download.

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/x.treme/Pictures/images/thumbs/10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/x.treme/Pictures/images/thumbs/11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/x.treme/Pictures/images/thumbs/12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/x.treme/Pictures/images/thumbs/13.jpg

Let op, allen zijn rond 1,5mb per stuk. Ik zal in het weekend even foto's overdag maken.

[ Voor 58% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 30-11-2006 23:47 ]

• rasco1984
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-04 08:26
Ik hoop dat ze met die nieuwe update eindelijk ervoor zorgen dat er geen back up spellen meer gespeeld kunnen worden op Live! Ik maar veel geld betalen per spel terwijl andere al gratis gears of war aan het spelen waren terwijl ik nog op de release aan het wachten was.

Iemand met een gehackde xbox 360 die zijn xbox al heeft geupdate?

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Voor diegenen die de wireless headset al opgepikt hebben; hoe bevalt ie tot dusver?

Ik heb vandaag een aantal reviews doorgespit, maar de meningen lopen nogal uiteen. De een vindt 'm geweldig de ander heeft na z'n 3e exemplaar maar gewoon z'n geld terug gevraagd.

Eigenlijk was ik van plan te wachten tot MS alle issues met deze gadget heeft opgelost, maar mijn tweede crappy standaard headset is gisteren helaas naar de eeuwige jachtvelden vertrokken :X . Gebruik daarom nu de headset van mijn mobiel, wat overigens een prima tussenoplossing is maar ook niet meer dan dat.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hier een aantal screenshots van SR en GoW op mijn Samsung SyncMaster 710v (17") met de Microsoft VGA HD kabel.

Let wel op dat er bij alle foto's een lange sluitertijd is gebruikt, behalve bij de 2e, daar is wel geflitst. Hierdoor zijn de foto's veel donkerder dan normaal. Ook de zijn de foto's groter dan mijn monitorbeeld, waardoor een beetje verpixeling opspeelt. In werkelijkheid is het gewoon net zo strak als de screenshots die je op internet vind.

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/SR/IMG_2676s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/SR/IMG_2677s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/SR/IMG_2679s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/SR/IMG_2681s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/SR/IMG_2682s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/SR/IMG_2685s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/SR/IMG_2686s.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 30-11-2006 22:59 ]

Verwijderd

Nice pics X-t-r-e-m-e en Angeloonie, mag ik vragen op welke resolutie de Xbox ingesteld staat? 720p of 1080i?

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Had ik eerst ook problemen mee, toen heb ik hem de controller uit gezet, aangesloten met de play en charge kabel, aangezet, toen gedetecteerd en toen kabel los gehaald, daarna geen problemen meer.

• X-t-r-e-m-e
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:08:
Nice pics X-t-r-e-m-e en Angeloonie, mag ik vragen op welke resolutie de Xbox ingesteld staat? 720p of 1080i?
Bij mij gewoon op 1920x1200 60Hz (of 1920x1080, ben ik even kwijt), dat is de native resolutie van het Dell scherm. Maar component op 1080i ziet er zeker zo goed uit.

Let wel, de foto's doen de xbox en de Dell geen eer aan, wat Angeloonie ook al zei, in het echt is het veel minder korrelig en strakker.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:08:
1280x1024

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
Het lijkt alsof jij veel meer kleur in jouw scherm hebt bij saints row. Ik heb dezelfde monitor, die samsung, maar ook staat hier een LG. De LG had betere kleuren dan de samsung van mij, maar bij jouw samsung zien de kleuren er mooier uit dan bij mijn LG. :X Heb jij soms de kleuren opties anders staan?

Nog iets anders; Ik vind alle spellen op mijn gewone tv (philips bb 100hz plat beeld) er mooier uit zien dan op m'n monitor met een veel hogere resolutie. De normale tv ziet er scherper uitzien EN de kleuren zijn mooier. Dit natuurlijk met een adv Scart kabel.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

What teh F*ck heeft dat hier verder mee te maken :?

Ga lekker in het PS 3 topic lopen geilen, gaat hier over de 360 :/ .

Fanboys.......sjeez....... :+

offtopic:
ja gaat over de achtergrond :P

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 01-12-2006 08:57 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• ironx
Notna schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:51:
[...]

Fanboys.......sjeez.......
Uhm... ik denk dat je hem niet goed begrijpt.
Hij zal het vast en zeker over de gigantische load aan 360-reclame hebben op die site :)

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
Notna schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:51:
[...]

Fanboys.......sjeez.......
Ja, echt brak he, die ps3. :P

EDIT: hahaha, dat zie ik ook pas nu jij het zegt ironx :P Die 360 op de pagina is zo'n 10 keer groter dan het plekje dat de ps3 inneemt. :+

[ Voor 19% gewijzigd door JSTPS op 30-11-2006 23:55 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.