Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.688 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
PacinoAllstars schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:58:

Tja, ik speelde echt fanatiek vroeger op die playstation 1 +daarvoor snes en had toen later ook die playstation 2 voor 1100 keiharde guldens gehaald. Achteraf wel spijt van gehad, omdat ik er om de één of andere reden niks aan vond. Heel weinig op gespeeld en in totaal maar 8 spellen ofzo gekocht... (gebruikte hem voornamelijk als dvd speler)
De Playstation 2 had ik ook en ik herken je gevoel, ik vond er ook maar weinig aan. Maar met Xbox 360 is het gevoel weer helemaal terug, het is gewoon de beste console die ik ooit gehad heb. Ik heb nog geen seconde spijt van mn aanschaf gehad, in tegendeel. En helemaal vanaf november dit jaar is het gewoon heerlijk om er 1 te hebben staan en nooit meer gezeik te hebben met PC-games, hardware, upgraden, installatie, etc.

Bovendien is Xbox Live erg tof, media center handig, graphics erg mooi (met name op HDTV maar ook al op een normale TV een heel groot verschil) en gewoon heerlijk vanuit mn fatboy met draadloze controller en 5.1 geluid :9~

Ok, you get the point.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Gunner schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:44:
[...]

30 euro is nog wel de moeite om heen te rijden :( Hoe lang is die aanbieding? In het internet krantje staat trouwens een prijs van 429. Dezelfde als in Almere waar ik hem wil halen.
Zal wel even vragen.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb maandag ook de 360 met gears of war gehaald. Meteen perfect dark zero erbij gekocht.
GOW is echt genieten. Over PDZ daarintegen ben ik wat minder te spreken.
Perfect dark op de N64 was super vet. Mischien dat ik daardoor een beetje te hoge verwachtingen had van deze maar het valt me vies tegen.
Ook heb ik even de rainbow six vegas demo gedownload. Die ga ik binnenkort ook zeker kopen.
Ik heb dan dus 3 shooters.
Maar nu ben ik nog op zoek naar een leuke game in hetzelfe genre als fable. Lijkt The Elder Scrolls IV: Oblivion daar een beetje op? En zijn er nog games die ik echt moet hebben in mijn verzameling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
de 360 vind ik op het moment goed om een reden en dat is gears of war, hopelijk komt er een rits andere perfecte games bij zoals Halo 3. Er zijn veel games goed op de xbox, maar echte pareltjes heb je nog maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Arx schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:42:
Bij MediaMarkt Rijswijk (Alphen en Den Haag waarschijnlijk ook) is de GOW pakket voor 399,- te krijgen. Misschien een goede tip voor de mensen die een Xbox 360 willen kopen.

Wat ik me afvraag: is de Advance SCART kabel van MS het beste, of voldoet een B-merk SCART kabel van de MediaMarkt ook?
Ik heb de kabel van Madkatz.com gekocht, maar die geeft super mooi beeld hoor.
Voor MS betaal je ook het grootste gedeelte voor de naam.
devv05 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:58:
[...]

De Playstation 2 had ik ook en ik herken je gevoel, ik vond er ook maar weinig aan. Maar met Xbox 360 is het gevoel weer helemaal terug, het is gewoon de beste console die ik ooit gehad heb. Ik heb nog geen seconde spijt van mn aanschaf gehad, in tegendeel. En helemaal vanaf november dit jaar is het gewoon heerlijk om er 1 te hebben staan en nooit meer gezeik te hebben met PC-games, hardware, upgraden, installatie, etc.

Bovendien is Xbox Live erg tof, media center handig, graphics erg mooi (met name op HDTV maar ook al op een normale TV een heel groot verschil) en gewoon heerlijk vanuit mn fatboy met draadloze controller en 5.1 geluid :9~

Ok, you get the point.. :+
Helemaal mee eens d:)b _/-\o_ d:)b
Gunner schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:20:
[...]

Dat is natuurlijk voor elk A-merk. Niet alleen Microsoft ;)

Maar je hebt gelijk.
:+ duidelijk

[ Voor 50% gewijzigd door Semper Fight op 29-11-2006 16:23 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
scartissue schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:08:
Ik heb maandag ook de 360 met gears of war gehaald. Meteen perfect dark zero erbij gekocht.
Perfect dark op de N64 was super vet. Mischien dat ik daardoor een beetje te hoge verwachtingen had van deze maar het valt me vies tegen.
Ook heb ik even de rainbow six vegas demo gedownload. Die ga ik binnenkort ook zeker kopen.
Maar nu ben ik nog op zoek naar een leuke game in hetzelfe genre als fable. Lijkt The Elder Scrolls IV: Oblivion daar een beetje op? En zijn er nog games die ik echt moet hebben in mijn verzameling?
oblivion is velen malen mooier en leuker dan fable. je hebt dan wel niet een pad naar goed of slecht, maar het is zoveel uitgebreider. je moet het eerst spelen al vorens je een oordeel kan vellen, ik vind hem in ieder geval heel vet.

en PD0 samen met GOW halen lol gebruik PD0 maar als onderzetter, als die moet op concureren tegen gow of vegas... je moet niet vergeten dat PD0 een launch titel is en GOW de nieuwste (en dus veel meer gebruik maakt van de potentie wat de 360 kan)

[ Voor 43% gewijzigd door Bulls op 29-11-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Electra schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:20:
Dat is natuurlijk voor elk A-merk. Niet alleen Microsoft ;)

Maar je hebt gelijk.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
DarkShadow schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:18:
de 360 vind ik op het moment goed om een reden en dat is gears of war, hopelijk komt er een rits andere perfecte games bij zoals Halo 3. Er zijn veel games goed op de xbox, maar echte pareltjes heb je nog maar weinig.
wie beweerd dat Halo 3 een echte knaller gaat worden? uit ervaring zijn vervolgen eigenlijk minder aan dan de orginelen. dat is bijna met elke game zo. Het is gewoon weer meer van het zelfde in een vernieuwd jasje. Ik denk dat je het in het begin super vet vind, maar dan langzamerhand kom je tot ontdekking dat je het al eerder gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Niet online
Bulls-NL schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:20:
[...]

oblivion is velen malen mooier en leuker dan fable. je hebt dan wel niet een pad naar goed of slecht, maar het is zoveel uitgebreider. je moet het eerst spelen al vorens je een oordeel kan vellen, ik vind hem in ieder geval heel vet.

en PD0 samen met GOW halen lol gebruik PD0 maar als onderzetter, als die moet op concureren tegen gow of vegas... je moet niet vergeten dat PD0 een launch titel is en GOW de nieuwste (en dus veel meer gebruik maakt van de potentie wat de 360 kan)
Ik had ook niet verwacht dat PD0 net zo goed zou zijn als GOW. Maar ik had stiekem wel gehoopt dat het zijn voorganger kon overtreffen. (ik heb zo ontzettend veel lol gehad met het origineel)
Ik weet ook dat het een launch titel was. Maar het hele spel geeft gewoon niet het gevoel dat het origineel wel gaf.
Ik heb trouwens thuis een doodnormale t.v. staan van een jaartje of 12 oud (niet eens breed beeld).
word het beeld dan ook beter van een advanced scartkabel of kan ik dat geld dan beter in m'n zak houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Bulls-NL schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:23:
[...]

wie beweerd dat Halo 3 een echte knaller gaat worden? uit ervaring zijn vervolgen eigenlijk minder aan dan de orginelen. dat is bijna met elke game zo. Het is gewoon weer meer van het zelfde in een vernieuwd jasje. Ik denk dat je het in het begin super vet vind, maar dan langzamerhand kom je tot ontdekking dat je het al eerder gezien hebt.
Ik denk het wel, vond Halo 2 immers ook erg goed, helaas wist Halo 2 voor mij (qua singleplayer) het oude niveau alleen in de eerste levels te halen of te verbeteren. Daarna kakte het in. In ieder geval is het bij Bungie in prima handen en een nieuwe console betekent ook nieuwe kansen. Zelda is bv nog steeds erg goed, waarom zou dat bij Halo niet het geval kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruisboksie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:43:
[...]

je xbox ook al of wehkamp nog niet aan de deur geweest :-p
Ik heb zaterdag avond het verlossende telefoontje gekregen, me vader, die aan de andere kant van de lijn was, vertelde mij:

"je kan hem ophalen bij videoland"

sinds afgelopen zaterdag ben ik een ander mens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
scartissue schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:08:
Ik vindt "the outfit" erg goed. Grafisch geen hoogstandje maar de combinatie van cartoon achtige graphics, de humor, het strategische element en het rond commanderen van je team vond ik subliem.

Kameo vond ik ook erg goed. Een echt platform spel ala zelda en banjoo kazooie.

Oblivion lijkt totaal niet op Fable. Met Fable heb ik me uitstekend vermaakt, maar Oblivion trok me totaal niet. In Oblivion heb je totaal geen sturing. Geen verhaallijn waar je in meegetrokken wordt. Op spellen met teveel vrijheid ben ik altijd snel uitgekeken. Op een gegeven moment liep ik een beetje rond en vroeg ik me af; wat zal ik in godsnaam nu eens gaan doen? Toen stelde ik me de vraag wil ik wel een spel spelen waarin ik zelf moet gaan verzinnen wat te gaan doen. Het antwoord weten jullie inmiddels denk ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 00:53
Seth_Chaos schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:57:
[...]

Ik vindt "the outfit" erg goed. Grafisch geen hoogstandje maar de combinatie van cartoon achtige graphics, de humor, het strategische element en het rond commanderen van je team vond ik subliem.

Oblivion lijkt totaal niet op Fable. Met Fable heb ik me uitstekend vermaakt, maar Oblivion trok me totaal niet. In Oblivion heb je totaal geen sturing. Geen verhaallijn waar je in meegetrokken wordt. Op spellen met teveel vrijheid ben ik altijd snel uitgekeken. Op een gegeven moment liep ik een beetje rond en vroeg ik me af; wat zal ik in godsnaam nu eens gaan doen? Toen stelde ik me de vraag wil ik wel een spel spelen waarin ik zelf moet gaan verzinnen wat te gaan doen. Het antwoord weten jullie inmiddels denk ik wel ;)
Precies, dit had ik ook met oblivion. Ik liep maar een beetje rond zonder te weten waar ik moest beginnen :P Met Fable leefde ik me veel meer in, en speelde ik dus bijna het hele spel uit (niet dat het zo groot is ;) ) Oblivion is gewoon voor de meer hardcore gamers en voor de wat meer geduldige spelers met veel tijd over :)

Ik vind cod3 multiplayer trouwens niet zo veel aan. Singleplayer vind ik een stuk beter, maar ook meer van hetzelfde, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
Oblivion vond ik een heel leuk spel, maar denk niet dat ik het ooit nog echt ga spelen.... De verhaallijn trok me eigenlijk helemaal niet (die gates sluiten werd ZO snel al ZO saai imho), maar de Side Quests vond ik juist geweldig. Bij dit spel krijg ik een beetje het 'eens, maar nooit meer' gevoel. Misschien dat als er een echte expansion komt ik die nog wel ga spelen, maar dan kan je gewoon doorgaan met je character ga ik even vanuit.

Kameo is erg leuk als je van platformers/adventures houdt, maar aangezien dat niet mijn ding is heb ik die niet gekocht na het spelen van de demo's.

Als je een beetje van horror-achtige spellen houdt moet je Condemned gewoon gespeeld hebben. Het is niet echt een horror spel, maar toch erg creepy (zelfs als je een gevoel hebt dat er iets gaat gebeuren schrik je je helemaal de pleuris als het eenmaal gebeurt). Het spel is helaas wel vrij kort, en wanneer je het eenmaal hebt uitgespeeld zal je het waarschijnlijk niet gauw nog een keer spelen, behalve misschien om nog even een achievement te halen. Fantastisch spel om te huren/lenen of voor een koopje te halen, maar voor 60 euro toch niet.

Als je ook van racen houdt moet je echt eens Test Drive: Unlimited proberen. De meningen zijn er redelijk verdeeld over, maar zeker als je lid wordt van een Club kan het spel je lang bezig houden. Forza 2 is helaas nog niet uit, maar als je van racegames houdt mag die toch niet ontbreken in je collectie.

[ Voor 11% gewijzigd door Wekko306 op 29-11-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Halo 3 lijkt mij ook erg vet maar als ik naar de screenshots kijk ervan vind ik GoW toch wel een stuk mooier wat dan toch wel een kleine teleurstelling is :P Ach ja, Halo 3 koop ik toch want Halo 1 en 2 vond ik ook vet (Halo 2 had wel een matige singleplayer).

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:05:
[...]

Precies, dit had ik ook met oblivion. Ik liep maar een beetje rond zonder te weten waar ik moest beginnen :P Met Fable leefde ik me veel meer in, en speelde ik dus bijna het hele spel uit (niet dat het zo groot is ;) ) Oblivion is gewoon voor de meer hardcore gamers en voor de wat meer geduldige spelers met veel tijd over :)

Ik vind cod3 multiplayer trouwens niet zo veel aan. Singleplayer vind ik een stuk beter, maar ook meer van hetzelfde, jammer.
Ja, ik heb me ook meer vermaakt met Fable dan Oblivion.
Ik heb ze alletwee gekocht voor de pc. Ik vond Fable wat toegankelijker dan Oblivion en het speelde
gewoon lekker weg. De grafische stijl beviel me ook en de missies waren zeer leuk om te doen.

Ik heb Oblivion ook wel een lange tijd gespeeld maar vond dat door die Oblivion Gates lopen
geen bal aan. Ook liep ie niet zo lekker op mijn pc, maar ik denk dat dat niet zoveel heeft
uitgemaakt. Maar het levelen was leuk, elke keer betere wapens vinden etc maar goed, vond ik
ook erg leuk in Fable.

Dus ik kijk wel erg uit naar Fable 2, maar als er een nieuw Elder Scrolls spel uitkomt zal ik er
toch een poos langer over moeten nadenken .. en Oblivion eerst uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wekko306 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:09:

Als je ook van racen houdt moet je echt eens Test Drive: Unlimited proberen. De meningen zijn er redelijk verdeeld over, maar zeker als je lid wordt van een Club kan het spel je lang bezig houden. Forza 2 is helaas nog niet uit, maar als je van racegames houdt mag die toch niet ontbreken in je collectie.
Als jij TDU hebt, wil je dan eens naar mijn post kijken in het TDU topic?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Electra schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:20:
[...]

Ik heb de kabel van Madkatz.com gekocht, maar die geeft super mooi beeld hoor.

[...]

Helemaal mee eens d:)b _/-\o_ d:)b

[...]

:+ duidelijk
Ik heb een Xbox :+ . Ben gegaan voor de MM aanbieding. Ben nu alles aan het configureren. Heb ook de MadCatz gekocht. Ziet er tot nu toe allemaal goed uit! ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik wil de Engelse Viva Pinata voor mijn vriendin halen :'( ... maar overal ligt de Nederlandse Versie (ben geweest bij Dixons, Bart Smit, Intertoys, FRS) .

Iemand ergens de Engelse gezien ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Welkom bij de club iedereen die de laatste dagen een 360 heeft aangeschaft (het worden er steeds meer :))

Je kan de NL Viva Pinata ook als engels spelen door de instellingen op je 360 te veranderen. Heb vandaag ook Viva Pinata besteld bij dvdcrave.com voor 35 eurotjes.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:25:
[...]

Als je een CRT hebt zou ik hem er niet naast zetten ;) Zo zijn 2 Xbox 360's al dood gegaan bij mij (tenminste ik denk dat het daar mee te maken heeft) 3e ligt nu een centimeter of 30 van de tv af, die vorige 2 stonden er echt verticaal tegenaangeplakt zowat :+
Denk je echt dat het daar aan kan liggen?? magnetisch of iets?? :? maar goed ik heb hem vandaag gelukkig weer terug gekeren (eentje uit dec. 205) maar nu komt hij weer met die update hopelijk gaat het nu wel gewoon goed :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijster
  • Laatst online: 04-09 05:58
Hoi, ik ben al een tijdje op zoek naar foto's van een Xbox360 aangesloten op een TFT monitor. Overweeg de aanschaf van een Xbox 360, maar wil deze dan wel op mijn Samsung 930BF aansluiten met de VGA kabel van MS. Echter, ik kan nergens foto's vinden van een xbox 360 op een TFT monitor aangesloten en zou dit wel eens willen zien.

Wie o wie zou zo vriendelijk willen zijn eens wat foto's te posten?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Hoe zit het met die vga kabel eigenlijk, moet ik dan steeds de stekkers omwisselen tussen mn pc en xbox? of kan dit ook dmv een switch? Ik zie me zelf namelijk nog niet elke keer onder mn tafel kruipen omdat ik ff wil kijken of ik mail heb :z

// Edit

Update is trouwens zonder problemen verlopen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pixeldude op 29-11-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Thijster schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:26:
Hoi, ik ben al een tijdje op zoek naar foto's van een Xbox360 aangesloten op een TFT monitor. Overweeg de aanschaf van een Xbox 360, maar wil deze dan wel op mijn Samsung 930BF aansluiten met de VGA kabel van MS. Echter, ik kan nergens foto's vinden van een xbox 360 op een TFT monitor aangesloten en zou dit wel eens willen zien.

Wie o wie zou zo vriendelijk willen zijn eens wat foto's te posten?

Thx
Vriend, als jij jezelf een vga kabel aanschaft en het aansluit op een 930BF krijg je prachtig beeld!

Uit ervaring weet ik dat het er mooi uitziet (heb hier een 931C).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:57:
[...]

nou grafisch was the outfit niet echt een topper nee, maar qua gameplay vond ik hem ook niet echt bijzonder. Niet voor niets dat hij zo snel in de budget bak lag.

idd oblivion is IMO een saai spel, andere zijn er helemaal weg van. Ik denk dat het meer een spel is van of je vind het geweldig of je vind het drie keer niks. Ik vind bijvoorbeeld die gevechten echt nergens op slaan, dat hele combat systeem zuigt. Heb je eindelijk eens actie in de spel zuigt het alsnog. Heb je eindelijk eens actie is dat ook nog eens ruk. Het zoeken naar bepaalde objecten vind ik ook niets en die lange reizen van a naar b staan me al helemaal niet aan. Iig als je van rpg's houdt zou je deze zeker moet overwegen, aangezien het vooral die mensen zijn die van dit spel houden. Ik vind rpg's maar niks en idd het lijkt niet bepaald op fable, die ik zelf ook erg leuk vond.

Nog wat oude toppers:

PGR 3
Kameo
Dead rising
saints row
Graw
DOA 4
just cause

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met de gratis maand xbox live?

Mijn maat had ook een pakket gekocht gister, en hij heeft zonet gesinged voor live ...

maar volgens mij had hij geen gratis maand live, hij heeft nu een code ingevuld voor 3 maanden live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

M@cer schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:40:
Welkom bij de club iedereen die de laatste dagen een 360 heeft aangeschaft (het worden er steeds meer :))

Je kan de NL Viva Pinata ook als engels spelen door de instellingen op je 360 te veranderen. Heb vandaag ook Viva Pinata besteld bij dvdcrave.com voor 35 eurotjes.
dank voor die tip, heb hetzelfde gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:30:
Hoe zit het trouwens met de gratis maand xbox live?

Mijn maat had ook een pakket gekocht gister, en hij heeft zonet gesinged voor live ...

maar volgens mij had hij geen gratis maand live, hij heeft nu een code ingevuld voor 3 maanden live.
Je kunt 3 accounts aanmaken op je box waarmee je per account 1 maand live gold krijgt.
Eerst kiezen voor silver, daarna verandert het in gold.

Heb zojuist R6V en Call of Duty3 besteld bij Play-Asia.
Met de huidige dollarprijs inc. verzending €40,- per spel :*)
Nu maar hopen dat de douane het pakje niet onderschept :X

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

wat vinden jullie van de offline GoW? Ik vind het echt het mooiste spel wat ik ooit heb gespeeld. Bij FPS krijg ik vaak nog wel eens last van hoofdpijn of duizeligheid, maar dit heb ik bij GoW gelukkig totaal niet. Ben alleen erg teleurgesteld in de speelduur, zit nu aan denk ik 7 uur en ben bijna klaar..... Online wordt ik alleen maar geowned dus daar begin ik ook maar niet aan... :P

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:48:
wat vinden jullie van de offline GoW? Ik vind het echt het mooiste spel wat ik ooit heb gespeeld. Bij FPS krijg ik vaak nog wel eens last van hoofdpijn of duizeligheid, maar dit heb ik bij GoW gelukkig totaal niet. Ben alleen erg teleurgesteld in de speelduur, zit nu aan denk ik 7 uur en ben bijna klaar..... Online wordt ik alleen maar geowned dus daar begin ik ook maar niet aan... :P
Mwoah dat is tegenwoordig schering en inslag dat je binnen 10 a 15 uur speeltijd klaar bent met een FPS of third person shooter, als je echt waar voor je geld wil hebben op single player gebied zit je toch aan een Hack and Slash game vast als bijvoorbeeld Diablo 2 of een echte RPG zoals Oblivion. Die hebben vaak een veel langere speelduur op dat gebied, maar daar staat tegenover dat shooters het vaak niet moeten hebben van de single player campagne. De levensduur zit het hem vaak in multi player oftewel on-line gaming in dat genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

Flipm0de schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:48:
Laat me raden, CASUAL ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Civic519 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:31:
Hoe zit het met die vga kabel eigenlijk, moet ik dan steeds de stekkers omwisselen tussen mn pc en xbox? of kan dit ook dmv een switch? Ik zie me zelf namelijk nog niet elke keer onder mn tafel kruipen omdat ik ff wil kijken of ik mail heb :z

// Edit

Update is trouwens zonder problemen verlopen :)
Ik weet niet wat voor 'n monitor je hebt? Sommige hebben 2 ingangen, kan je vaak dmv een menu wisselen.
Ik heb zelf een 'verleng' vga kabel gekocht om niet steeds te hoeven kruipen. (heb maar 1 poort)

Zal kijken voor foto's, maar moet eerst mijn camera zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
koendt schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:25:
[...]

Ik weet niet wat voor 'n monitor je hebt? Sommige hebben 2 ingangen, kan je vaak dmv een menu wisselen.
Ik heb zelf een 'verleng' vga kabel gekocht om niet steeds te hoeven kruipen. (heb maar 1 poort)

Zal kijken voor foto's, maar moet eerst mijn camera zoeken ;)
mn Samsung SyncMaster 770p heeft maar een ingang dus dat gaat voor mij helaas ook niet op. Maar na een snelle zoek ben ik dr achter gekomen dat een switcher nie eens zo duur is (tientje ofzo) dus misschien is dat een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heheh, ik blijf het een beetje raar vinden. Een spel op de makkelijkste stand spelen en dan klagen dat je er snel doorheen bent. Nou is GOW idd niet het langste spel op de markt, maar op hardcore duurt het toch wel even voordat je hem uitgespeeld hebt (laat staan insane).

Het gaat ook ten koste van de gameplay vind ik. De A.I. gaat omlaag en die is juist behoorlijk goed in GOW. Zonde dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:01
Nou, mijn xbox is al een paar dagen weg. Ben benieuwd hoe lang die reparatie nou gaat duren, ik hoop toch wel begin volgende week een nieuwe te hebben..

Nu merk je pas hoeveel je dat ding gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Bij mij werkt XBOX live wel goed met downloaden van demo's enzo, maar bij het opstarten van TDU kan hij geen servers vinden, zijn er nog dingen die specifiek ingesteld moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Slasher schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:02:
Bij mij werkt XBOX live wel goed met downloaden van demo's enzo, maar bij het opstarten van TDU kan hij geen servers vinden, zijn er nog dingen die specifiek ingesteld moeten worden?
had ik net ook even last van maar eenmaal in game vond hij hem toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Civic519 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:06:
[...]

had ik net ook even last van maar eenmaal in game vond hij hem toch
Moet je dan opnieuw reconnecten ofzo? Bij welke optie kan je dat dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat hoe je je moet aanmelden voor Shadowrun Beta.

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3177

Zijn er mensen die zich gaan aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:28:
Hier staat hoe je je moet aanmelden voor Shadowrun Beta.

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3177

Zijn er mensen die zich gaan aanmelden?
Heb ik gister al gedaan maar vandaag is bekend gemaakt dat het voor Amerika only is :X

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm :X lekker is dat ...
ik heb net alles ingevuld >.<

Dus we kunnen het wel annuleren?

Verwijderd

Even melden dat ik iedereen adviseer om een Wii naast de 360 te kopen. Ik vind de 360 grafisch het beste wat er te koop is, ben nog steeds actief PGR3 en DOA4 aan het spelen. Gisteren de Wii ontvangen en dat is toch wel erg lachen. Graphics niet om over naar huis te schrijven (wii sports) maar fun, ja dat is het toch wel. De PS3 staat nog lang niet op mijn verlanglijstje maar voor dit is de derde keer binnen een periode van een jaar dat ik enorm onder de indruk ben van games/consoles ( eerste keer was de grafische kracht van PGR3 en tweede keer de fun van Guitar Hero op de PS2 ).

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:47:
[...]

Heheh, ik blijf het een beetje raar vinden. Een spel op de makkelijkste stand spelen en dan klagen dat je er snel doorheen bent. Nou is GOW idd niet het langste spel op de markt, maar op hardcore duurt het toch wel even voordat je hem uitgespeeld hebt (laat staan insane).

Het gaat ook ten koste van de gameplay vind ik. De A.I. gaat omlaag en die is juist behoorlijk goed in GOW. Zonde dus...
Ik ben direct op harcore begonnen, en zit nu wel over de 12 uur en nog in act 4, niets coop gedaan.

Ik denk dat ik wel aan 15 uur totaal kom, niet slecht voor een SP.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Verwijderd

hallo, 3 korte vraagjes.
ik heb de wireless pack gekocht met de afstandsbediening. code ingevoerd en nu werkt me tv ook.
maar nu reageerd me xbox niet meer. heb al paar keer op die ronde knop gedrukt en dan de knoppen voor xbox bv laatje openen en dan reageerd hij niet....moet je soms met een bepaalde knop omschakelen tussen tv bediening en xbox bediening?

en wat is het verschil tussen pal 50 en 60.

en wat houd daylight savings in?

groetjes en alvast bedankt voor degene die de moeite neemt met de antwoorden. ;)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 01:08:
Even melden dat ik iedereen adviseer om een Wii naast de 360 te kopen. Ik vind de 360 grafisch het beste wat er te koop is, ben nog steeds actief PGR3 en DOA4 aan het spelen. Gisteren de Wii ontvangen en dat is toch wel erg lachen. Graphics niet om over naar huis te schrijven (wii sports) maar fun, ja dat is het toch wel. De PS3 staat nog lang niet op mijn verlanglijstje maar voor dit is de derde keer binnen een periode van een jaar dat ik enorm onder de indruk ben van games/consoles ( eerste keer was de grafische kracht van PGR3 en tweede keer de fun van Guitar Hero op de PS2 ).
grafische kracht van PGR3? hmm was ik niet echt van onder de indruk bij de launch

maar hier komt ook een Wii volgende week

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 07:57:

Daylight savings time is de overgang van zomer naar wintertijd
Pal 50 en 60 is het aantal hertzen, 60h is een fijnere instelling

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Ik vind Double Agent bv een zalig spel. Lekkere actie, stealth, gelikte graphics. GoW ligt nog te wachten tot ik DA uitgespeeld heb. Maar ik vond Oblivion idd een beetje te veel rondlopen.

May you live in interesting times!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23
Gisteren Viva Pinata opgepikt. Meestal ben ik niet van de lange game sessies, hooguit 2 uurtjes maximaal, maar ik begon om 17:00 en kwam om 2:00 's nachts erachter dat ik om 6:00 weer op moest staan. Wat een ongelovelijk verslavend spelletje is dat zeg. Echt een aanrader.

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik heb het stroomverbruik gemeten van mijn Xbox 360:

Idle: 142 Watt
Idle na een uur aan staan: 151 Watt ( waarschijnlijk door de cooling )
Full load tijdens gamen ( Doa 4 ): 173 Watt

Idle verbruik is wel hoog. Het lijkt er op dat die tripple core gewoon op de volle snelheid loopt als je geen games speelt.

En ik heb gister de laatste update binnen gehaald en ik kon nu ook 1080p kiezen. Echter vind mijn Dell 24" met 1920-1200 dat niet leuk. Dus ik moet toch bij 720p blijven :'(.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
hallo, 3 korte vraagjes.
ik heb de wireless pack gekocht met de afstandsbediening. code ingevoerd en nu werkt me tv ook.
maar nu reageerd me xbox niet meer. heb al paar keer op die ronde knop gedrukt en dan de knoppen voor xbox bv laatje openen en dan reageerd hij niet....moet je soms met een bepaalde knop omschakelen tussen tv bediening en xbox bediening?

groetjes en alvast bedankt voor degene die de moeite neemt met de antwoorden. ;)
Ik moet altijd op tv button drukken zodat de xbox360 weer reageert op de afstandbediening

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de "Piranha, MX366 VGA Cable" ?
Zal er verschil in zitten tussen die en van de microsoft kabel??

Want hier in de stad kan ik nergens vga kabels vinden :/ en nu moet ik wel 1 via internet bestellen ...
of als iemand anders nog een goeie site weet waar ik een vga kabel kan bestellen .. let me know ;)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:39:
Heeft iemand ervaring met de "Piranha, MX366 VGA Cable" ?
Zal er verschil in zitten tussen die en van de microsoft kabel??

Want hier in de stad kan ik nergens vga kabels vinden :/ en nu moet ik wel 1 via internet bestellen ...
of als iemand anders nog een goeie site weet waar ik een vga kabel kan bestellen .. let me know ;)
Heb het via Play-Asia besteld (merk = Dragon 360) Kost 16 US Dollar (12 euro ) inc verzenden. Betalen via Pay-Pal/Credit Card of Moneybookers (laatste is een aanrader voor hele goedkope veilige transfers, zelf ook gedaan ;) ) en je hebt het binnen 5 dagen thuis.

Deze dus: http://www.play-asia.com/paOS-14-71-yr-49-en.html

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 30-11-2006 09:45 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Het prijsverschil tussen de MS kabel en de anderen is minimaal, en bij de MS kabel krijg je een male > female* vervormer erbij. Ook een minijack dinges :P Daarnaast lijkt de kwaliteit me toch wat beter dan met die goedkope MadCatz en weetikwat troep, zoals ook controllers van die merken veel minder zijn.

* of andersom

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
hallo, 3 korte vraagjes.

Inderdaad gewoon op de TV knop drukken en dan werkt die weer met je xbox..

Vind het vaag dat die van mij niet op me tv werkt maargoed...weet iemand al of hij ook op digitale decoders werkt??

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Astennu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:01:
Ik heb het stroomverbruik gemeten van mijn Xbox 360:

Idle: 142 Watt
Idle na een uur aan staan: 151 Watt ( waarschijnlijk door de cooling )
Full load tijdens gamen ( Doa 4 ): 173 Watt

Idle verbruik is wel hoog. Het lijkt er op dat die tripple core gewoon op de volle snelheid loopt als je geen games speelt.

En ik heb gister de laatste update binnen gehaald en ik kon nu ook 1080p kiezen. Echter vind mijn Dell 24" met 1920-1200 dat niet leuk. Dus ik moet toch bij 720p blijven :'(.
mijn samsung 24" ook niet maar 1080i wel!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Verwijderd

Notna schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:43:
[...]

Heb het via Play-Asia besteld (merk = Dragon 360) Kost 16 US Dollar (12 euro ) inc verzenden. Betalen via Pay-Pal/Credit Card of Moneybookers (laatste is een aanrader voor hele goedkope veilige transfers, zelf ook gedaan ;) ) en je hebt het binnen 5 dagen thuis.

Deze dus: http://www.play-asia.com/paOS-14-71-yr-49-en.html
Die is niet duur ... heb ik daar genoeg aan om hem op mijn tft aan te sluiten?

-edit-

want in een review stond iets voer HD15 male -> female converter

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 09:57 ]

• TheNostra
  • Laatst online: 09-08 11:30
Kruisboksie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:45:
[...]

Inderdaad gewoon op de TV knop drukken en dan werkt die weer met je xbox..

Vind het vaag dat die van mij niet op me tv werkt maargoed...weet iemand al of hij ook op digitale decoders werkt??
Je kunt de afstandbediening zelf laten zoeken naar de juiste code voor je tv.
Hoe staat in je manual van de afstandbediening kan hem zelf niet opzoeken aangezien ik op me werk zit.

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:54:
[...]

Die is niet duur ... heb ik daar genoeg aan om hem op mijn tft aan te sluiten?

-edit-

want in een review stond iets voer HD15 male -> female converter
Ik moet het ding nog binnen krijgen :P (heb het 27 nov besteld, is gisteren verstuurd), maar je monitor heeft een female plug (tenminste, de mijne wel) Dus ik neem aan dat de cable male is.....

Geen converter nodiga dan lijkt mij? Ena anders kan je wel een PC boer/Electro boer binnen lopen en een converter kopen voor 2 euro ;)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Notna schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:00:
[...]

Ik moet het ding nog binnen krijgen :P (heb het 27 nov besteld, is gisteren verstuurd), maar je monitor heeft een female plug (tenminste, de mijne wel) Dus ik neem aan dat de cable male is.....

Geen converter nodiga dan lijkt mij? Ena anders kan je wel een PC boer/Electro boer binnen lopen en een converter kopen voor 2 euro ;)
De kabel is male, maar als je bijvoorbeeld een KVM switch gebruikt, dan heb je een converter nodig :)

Verwijderd

Notna schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:00:
[...]

Oke :) maar die link van jou werkt niet ....
Kan je de naam eens geven van het product?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 10:07 ]

• Astennu
darkphoenix schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:47:
[...]

Idd 1080i doet het wel. Maar ik ahd gelezen dat I beter was voor CRT's en P beter was voor TFT. En dat P zo i zo mooier was. Vandaar 720p.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Astennu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:09:
[...]

Idd 1080i doet het wel. Maar ik ahd gelezen dat I beter was voor CRT's en P beter was voor TFT. En dat P zo i zo mooier was. Vandaar 720p.
je kan natuurlijk altijd de verschillende resoluties afgaan en kijken welke het mooiste wordt weergeven

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
darkphoenix schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:47:
[...]

Ik heb zelf de Dell 2405FPW, 24", met de VGA kabel gaat 1920x1080 perfect hoor. Met de bijgeleverde component kabel geeft hij 1080i ook perfect weer.

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:59

Spotmatic

Ken sent me

Astennu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:01:
Mijn Dell 2005FPW toont gewoon 1920 x 1080 pixels (echter wel downscaled naar 1680 x 1050 en het beeld is flets, maar het beeld is er wel!) Wat versta je onder "niet leuk"?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:23:
[...]

Ik heb zelf de Dell 2405FPW, 24", met de VGA kabel gaat 1920x1080 perfect hoor. Met de bijgeleverde component kabel geeft hij 1080i ook perfect weer.
Zou je mss wat plaatjes kunnen/willen schieten van jouw 2405fpw@1920x1080 VGA? O-) Ik ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet _/-\o_

• Astennu
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:23:
[...]

Ik heb hetzelfde scherm alleen via de Component cable zegt hij iets van resolution not supported. Misschien moet ik hem dan idd via een vga kabel gaan aansluiten. Echter moet ik dan de kabel van me PC er de hele tijd uit gaan halen. Dat is ook wat minder.

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
TheNostra schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:56:
[...]

Je kunt de afstandbediening zelf laten zoeken naar de juiste code voor je tv.
Hoe staat in je manual van de afstandbediening kan hem zelf niet opzoeken aangezien ik op me werk zit.
ook dat stond duidelijk in het boekje ja..helaas hielp dat ook niet...nog maar eens een keer proberen vanavond..

thx..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Verwijderd

Dikkie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 08:40:
Gisteren Viva Pinata opgepikt. Meestal ben ik niet van de lange game sessies, hooguit 2 uurtjes maximaal, maar ik begon om 17:00 en kwam om 2:00 's nachts erachter dat ik om 6:00 weer op moest staan. Wat een ongelovelijk verslavend spelletje is dat zeg. Echt een aanrader.
He heb jij de nl versie of de eng.
Ik heb hem net ook gekocht en kwam er thuis achter dat het de nl versie is.
Is er in nederland ook een engs versie te krijgen?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Zoals vaker gezegt: zet je xbox 360 taal op engels...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:51:
[...]

He heb jij de nl versie of de eng.
Ik heb hem net ook gekocht en kwam er thuis achter dat het de nl versie is.
Is er in nederland ook een engs versie te krijgen?
Nee, en ik las ook dat je zelf met geimporteerde versies gewoon nederlandse stemmen hebt. Je moet in je console settings je "locale" op engels zetten.

Verwijderd

A oke mooi ga het gelijk doen thx

Verwijderd

Kan vanavond eindelijk mensen in de full version van Rainbow Six: Vegas gaan afslachten 8)
Kan niet wachten tot ik weer City Street Large kan doen en tot ik de face map heb uitgeprobeerd :o

Ik was al zo verslaafd aan die MP demo, kan me ook niet voorstelllen dat de full game me opeens tegen valt ;)

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
Kan ik de xbox360 afstandsbediening zo instellen dat ik ook kan zappen op mijn samsung lcd tv en het volume regelen van mijn logitech z-680??

Zit nu steeds te klooien met meerdere afstandsbedieningen...

Verwijderd

MaCk- schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:12:
Kan ik de xbox360 afstandsbediening zo instellen dat ik ook kan zappen op mijn samsung lcd tv en het volume regelen van mijn logitech z-680??

Zit nu steeds te klooien met meerdere afstandsbedieningen...
Nee hij's alleen bedoeld voor de 360 zelf.

• Phusebox
Bizzarro schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:53:
[...]

Nee, en ik las ook dat je zelf met geimporteerde versies gewoon nederlandse stemmen hebt. Je moet in je console settings je "locale" op engels zetten.
volgens mij werkt dat ook niet, maar kijkt ie naar je live-account settings...

hmm import ook nederlandse stemmen? (dus ook US imports?)

bah... keek echt uit naar deze game, maar ik HAAT nederlandstalige crap (heb niet voor niks windows, adobe creative suit etc in het engels gekocht)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Phusebox schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:27:
[...]

bah... keek echt uit naar deze game, maar ik HAAT nederlandstalige crap (heb niet voor niks windows, adobe creative suit etc in het engels gekocht)
Je moet in je Console Settings de region op UK zetten, en dan is VP in het Engels.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat is Viva Piñata sowieso voor game? Ik heb er niet veel over gehoord of gezien, maar wat ik gezien heb waren vrolijke beestjes enzo?

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:04:
[...]

Oke :) maar die link van jou werkt niet ....
Kan je de naam eens geven van het product?
http://www.play-asia.com --> xbox 360 -->accesoires-->cables & adapters-->VGA HD AV Cable (Optical cable incl)

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:18:
[...]

Nee hij's alleen bedoeld voor de 360 zelf.
ik citeer van xbox.com

"De afstandsbediening ondersteunt universele tv- en consolefuncties, zoals volumeregeling en -demping en het selecteren van opeenvolgende zenders."

Lijkt mij dus dat het wel kan, maar ik vraag me af of ik er dus ook 3 verschillende apparaten mee kan bedienen. Wanneer ik volume toets druk stuurt de remote een signaal naar z-680 wanneer ik een kanaal omhoog wil stuurt de remote een signaal naar de tv.

Is dit mogelijk of moet ik gaan kijken naar andere universele afstandsbedieningen zoals de logitech harmony. En dan vraag ik me af of ik daar mee mijn x360 kan aansturen.

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Angeloonie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:33:
Wat is Viva Piñata sowieso voor game? Ik heb er niet veel over gehoord of gezien, maar wat ik gezien heb waren vrolijke beestjes enzo?
http://www.youtube.com/watch?v=cHVC4Wi_5Og

Je moet een tuintje bouwen, en zorgen dat je beestjes aantrekt en tevreden houd, daar komt t eigenlijk wel op neer :P

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]

Ace in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25"

Misschien eens een keertje lezen wanneer iemand (2 dagen terug) je vraag be-antwoord :?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bizzarro schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:45:
[...]

Je moet een tuintje bouwen, en zorgen dat je beestjes aantrekt en tevreden houd, daar komt t eigenlijk wel op neer :P
8)7 Is dat niet ongelofelijk saai? :P

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Angeloonie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:56:
[...]

8)7 Is dat niet ongelofelijk saai? :P
Dude, het is van Rare!
Nuff said (even PD- Zero vergeten.. dat wel :P)
Het is natuurlijk super grappig en origineel uitgewerkt.

This space is occupied

Verwijderd

Bizzarro schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:45:
[...]

een beetje ala ZOO tycoon dus ;)

dacht meer bij zon naam aan het Pinniata meppe wat ze vaak doen bij Amerikaanse verjaardagen van kindertjes zon paard vol met snoep kind blinddoek voor en dikke knuppel in de klauwen rond draaien en dan laten meppen op dat ding tot et kapot is

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
MaCk- schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:40:
[...]
Is dit mogelijk of moet ik gaan kijken naar andere universele afstandsbedieningen zoals de logitech harmony. En dan vraag ik me af of ik daar mee mijn x360 kan aansturen.
Volgens mij gaat dat je niet lukken met de ab die bij de 360 zat. Ik kan je echter wel ten zeerste de logitech harmony aanraden, dat werkt echt als een zonnetje. Je kunt gewoon instellen dat als je dan de instelling 'play xbox 360' selecteert, je met de volumetoetsen je 5.1 bestuurd en met de overige toetsen je 360 en je tv. Het klinkt nu misschien moeilijk, maar in de praktijk is dat het helemaal niet.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Angeloonie schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:33:
Het is een sim/verzamel beestjes game in een erg cute setting. Dus het lijkt heel erg kiddie, echter schijnt het zo te zijn dat het strategisch en zo best pittig is. Lees een paar reviews zou ik zeggen!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
Heb rainbow six: vegas gekocht en gespeeld.
MEN!! Wat een kewl spel!
Ik vind het zelfs vloeiender spelen dan de demos.
Lockdown vond ik een grote domper maar deze game is weer a la Black Arrow en dat bevalt me goed.
Dit zal me nog wel een tijdje bezighouden...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

it0 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:04:
[...]

Het is een sim/verzamel beestjes game in een erg cute setting. Dus het lijkt heel erg kiddie, echter schijnt het zo te zijn dat het strategisch en zo best pittig is. Lees een paar reviews zou ik zeggen!
Inderdaad, dat is het mooie van de game:

Kinderen kunnen het prima spelen, en mooie tuinen maken
Oudere gamers kunnen geavanceerde opties gebruiken, waardoor voor hun meer diepgang in de game zit.

Verwijderd

MaCk- schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:40:
[...]

ik citeer van xbox.com

"De afstandsbediening ondersteunt universele tv- en consolefuncties, zoals volumeregeling en -demping en het selecteren van opeenvolgende zenders."

Lijkt mij dus dat het wel kan, maar ik vraag me af of ik er dus ook 3 verschillende apparaten mee kan bedienen. Wanneer ik volume toets druk stuurt de remote een signaal naar z-680 wanneer ik een kanaal omhoog wil stuurt de remote een signaal naar de tv.

Laat maar we hadden het allebei over een andere afstandsbediening :+

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
ZakHooi schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:13:
Heb rainbow six: vegas gekocht en gespeeld.
MEN!! Wat een kewl spel!
Ik vind het zelfs vloeiender spelen dan de demos.
Lockdown vond ik een grote domper maar deze game is weer a la Black Arrow en dat bevalt me goed.
Dit zal me nog wel een tijdje bezighouden...
Waar heb je hem gekocht en hoe duur?

Iemand hem al goedkoper dan 55 euro gespot in NL?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Phusebox
Ace schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:45:
[...]

Ace in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25"

Misschien eens een keertje lezen wanneer iemand (2 dagen terug) je vraag be-antwoord :?
ook even opletten als je argument compleet ontkracht wordt door iemand die bij mij een hogere credibility heeft dan jou (NOFI), vanwege zijn ervaring op dit gebied
curry684 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 08:08:
[...]

Helaas: mijn 360 staat van begin tot eind op Engels, maar Viva Pinata runt echt in het Nederlands. Zal dus wel degelijk liggen aan het feit dat m'n account in NL geregd is.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 30-11-2006 13:07 ]

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Dan lijkt het er op dat je alleen kan spelen in het Engels op een profile dat niet aan een Live account vast zit? Beetje jammer wel, als je van plan was Live op te gaan met VP.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

henkyyyyyyy schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:00:
[...]

Waar heb je hem gekocht en hoe duur?

Iemand hem al goedkoper dan 55 euro gespot in NL?
Nee, 55 euro ook bij MM Arena

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Royz schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:18:
[...]

Nee, 55 euro ook bij MM Arena
K Thnx, denk dat er dan niks anders op zit om hem toch maar voor 55 euro te halen! ;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:23:
[...]

K Thnx, denk dat er dan niks anders op zit om hem toch maar voor 55 euro te halen! ;)
Ik wacht wel totdat MM Zoetermeer met een 39.95 euro actie komt. Zal niet zo lang meer duren denk ik ;)

• Astennu
Gister de demo van superman returns gedaan en het ziet er niet uit vind ik. Vergeleken met GOW en Doa 4 zijn de beelden echt flut.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:37:
[...]

Ik wacht wel totdat MM Zoetermeer met een 39.95 euro actie komt. Zal niet zo lang meer duren denk ik ;)
Waar basseer je dat op dan? Ik heb ook een woning in Z'meer sindskort d:)b

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Astennu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:39:
Gister de demo van superman returns gedaan en het ziet er niet uit vind ik. Vergeleken met GOW en Doa 4 zijn de beelden echt flut.
Ik heb 'm vorige week ook even zitten spelen en ik vond het geen leuke demo. Grafisch is minder belangrijk als de gameplay tenminste leuk is, maar die vond ik ook niet goed. Heb 'm dan ook binnen 10 minuten er weer afgehaald.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand toevallig onlangs in een MediaMarkt geweest? Zo ja, heb je toevallig ook gezien hoe duur de X360 Wireless Controller was?

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.