De Playstation 2 had ik ook en ik herken je gevoel, ik vond er ook maar weinig aan. Maar met Xbox 360 is het gevoel weer helemaal terug, het is gewoon de beste console die ik ooit gehad heb. Ik heb nog geen seconde spijt van mn aanschaf gehad, in tegendeel. En helemaal vanaf november dit jaar is het gewoon heerlijk om er 1 te hebben staan en nooit meer gezeik te hebben met PC-games, hardware, upgraden, installatie, etc.PacinoAllstars schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:58:
Tja, ik speelde echt fanatiek vroeger op die playstation 1 +daarvoor snes en had toen later ook die playstation 2 voor 1100 keiharde guldens gehaald. Achteraf wel spijt van gehad, omdat ik er om de één of andere reden niks aan vond. Heel weinig op gespeeld en in totaal maar 8 spellen ofzo gekocht... (gebruikte hem voornamelijk als dvd speler)
Bovendien is Xbox Live erg tof, media center handig, graphics erg mooi (met name op HDTV maar ook al op een normale TV een heel groot verschil) en gewoon heerlijk vanuit mn fatboy met draadloze controller en 5.1 geluid
Ok, you get the point..