Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
@ yosit,

Zou je een beetje duidelijk kunnen uitleggen hoe- en wat je hebt ingesteld? Als ik alles instel kan ik wel audio feeds zien en horen alleen geen video, bovendien krijg ik een fout in windows als ik een film start vanaf mijn harde schijf en wordt tversity hierdoor afgesloten. Misschien een verkeerde of geen codec? zo ja waar kan ik die halen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ugh ik heb in mijn 22 levensjaren al heel wat FPS game versleten maar op de een of andere manier wordt ik kots en kots misselijk als ik CoD3 speel, ik weet niet hoe het komt maar het resulteerd iig wel dat ik hem tot nu toe maar een uurtje met bijna tegenzin heb zitten spelen.
Hebben meer mensen hier last van? Misshcien komt het door de Normal->MotionBlur combo ofzo, ik weet t niet maar ik heb t bij geen enkel ander spel (had het een beetje bij HalfLife2 maar dit is nog erger, en dat was op de PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Yep, dat spel ben ik met smart op aan het wachten maar er is voor zover ik weet niet eens een release datum bekend. Ik speel nu samen met een vriend erg veel Gran Turismo 4, maar daar beginnen we nu echt serieus door alle cupjes heen te raken. GTHD is een farce en voordat er echt een nieuwe Gran Turismo op de PS3 uitkomt... duurt wel even.

Forza2 zou voor mij een overweging zijn om een 360 te kopen. We spelen sowieso al op een 720p projector, dus dat wordt echt heel gaaf :). Helaas vind ik Forza op de Xbox eerlijk gezegd niet zo heel fijn spelen, maar met een beetje mazzel is dat gewoon gewenning. Forza2 gaat gelukkig op 60fps lopen, dat levert IMO altijd een mooi realisme op (grote voordeel van granturismo naar mijn mening). Als dat spel uit komt, ga ik het maar eens huren ofzo en dan hopen dat we het na twee avonden wel erg leuk vinden, dan koop ik een xbox 360 8-).

Helaas is het alleen heel erg stil rondom dit spel :(.

[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 28-11-2006 20:03 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Royz schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:24:
[...]

Niet zo zeuren... :+

Ik twijfel trouwens of ik Gears of War moet kopen. Ik weet dat ik nu vloek, maar ik ben eigenlijk shooters op de pc gewend. De 360 zie ik meer voor race games en voetbal games bijv, of zeggen jullie gewoon gaan met die banaan? (of zaag)
You know my oppinion, kopen@!!!!!
(Je wil na een tijdje niet eens meer pc gamen :P)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetesaus
  • Laatst online: 15-07 21:14

hetesaus

hetesaus

hmmz ik heb het vermoeden dat mn 360 naar de klote is.

Console start wel op, maar heb nu al bij 3 verschillende games (Tomb Raider/Test Drive Unlimited/Top Spin 2) dat hij naar een paar minuten freezed :(

Het gezeur begon zondag. Heb toen aardig lang zitten gamen dus dacht dat het misschien aan oververhitting lag. Maar maandag had ik weer een freeze al na 5 min! Weer reboot, maar weer meteen een freeze. Vandaag hetzelfde liedje. Alle freezes gebeuren wel altijd ingame. Zie nu ook rare artefacten, vandaag ook het vermoeden dat de hardware echt kapot is.

Console heeft verder genoeg ruimte om zich heen om de warme lucht kwijt te raken.

Wat is nu de gebruikelijke procedure voor dit probleem? Gewoon MS bellen en mn console opsturen?

Bedankt voor jullie hulp/advies

P.S. 2 weken geleden viel hier de stroom ff heel kort uit terwijl ik zat te gamen en toen zag ik heel ff die rode lampjes (!) maar omdat de storing zo kort was ging mn 360 meteen weer aan en deed het toen gewoon goed. Heb dus niet het idee dat dit iets met bovenstaand probleem te maken heeft of vergis ik me?

hetesaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
D4V3 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:11:
[...]

You know my oppinion, kopen@!!!!!
(Je wil na een tijdje niet eens meer pc gamen :P)
Daar zeg je wat... Sinds dat ik de Xbox 360 thuis heb staan, ben ik niet meer aan een PC-spel geweest, terwijl ik toch een erg goede PC heb...

Games die ik tot nu toe heb:

Kameo / PDZ / PGR3 / TDU

En daar komen komende week Fifa 07 en Top Spin 2 bij...

En nee, geen GoW, die komt volgende maand ofzo wel een keertje, als er dan ondertussen niet al veel vettere spellen uit zijn gekomen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit te overwegen een lcd monitor aan te schaffen, maar nu zit ik te twijfelen tussen twee grotes namelijk die van 22 inch en die van 19 inch, voornamelijk door de resoltie. De 22 inch monitor is interessant, omdat deze maar 100 euro duurder kost. Enige nadeel vind ik de resolutie van 1680x1050 (gokje) De 19 inch variant heeft een resolutie van 1440x900.

Nou zit 1440x900 al redelijk ver naast de hoogste native resolutie die de 360 verstuurt, namelijk 1360x768. Maar de 22 inch monitor zit er al helemaal ver naast. Ik vraag me af in hoeverre wordt het beeld lelijker door het oprekken, is dit duidelijk merkbaar. En is het verschil in beeldkwaliteit duidelijk merkbaar tussen de 19 en 22 inch monitor. Alvast bedankt.

Het probleem waar ik nu dus mee zit of ik voor de grotere beeld oppervlakte moet gaan of toch maar voor de kleinere resolutie (en dus ws de betere beeldkwaliteit).

Iemand die toevallig op een scherm met een resolutie van 1680x1050 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resolutie van de xbox 360 is 1280x720,

1680x1050 en 1440x900 zijn allebei 16:10. Ja ik weet niet precies wat voor effect dat heeft als je een 360 aansluit, maar ik zelf zou gewoon een grote scherm halen (als je het ten minste kan betalen) dan kan je iets verder van de scherm afzitten. Ja groot is ook leuk en aardig.

Verder heb ik bij mensen gezien, dat je bij een gewone scherm (dus 4:3) je gedeeltes zwart ziet (bij sommige games) dat zou met een 16:10 monitor ook zo zijn alleen dan heb je veel kleiner stuk wat zwart is. (althans dat denk ik)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
TranceSetter schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:47:
[...]

Daar zeg je wat... Sinds dat ik de Xbox 360 thuis heb staan, ben ik niet meer aan een PC-spel geweest, terwijl ik toch een erg goede PC heb...

Games die ik tot nu toe heb:

Kameo / PDZ / PGR3 / TDU

En daar komen komende week Fifa 07 en Top Spin 2 bij...

En nee, geen GoW, die komt volgende maand ofzo wel een keertje, als er dan ondertussen niet al veel vettere spellen uit zijn gekomen 8)
Ik ben voornamelijk ook PC gamer, maar GoW is echt een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb, natuurlijk zijn er dingen die beter kunnen, maar het spel heeft zoveel sfeer en de gameplay is gewoon super, het is eigenlijk niet een normale shooter, je kan hem gewoon niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Laatst online: 19-03-2021
Inderdaad, wát nou matig Fifa 07 of Top Spin 2 als je gewoon de beste 360 game van dit jaar kan hebben? :D (en dat is het geloof me :D)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Zucht, ik zou het niet erg vinden om de lege ruimte naast mn tv weer opgevuld te zien...

Twee weken vind ik op zich wel genoeg, hoelang duurde het bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Had ik al gemeld dat GoW ongelovelijk gaaf is in COOP? :9

Ben op zoek naar die HD DVD speler, overal (winkels die ze verkopen online) uitverkocht. Iemand een adres?

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vanavond xbox 360 premium bij de saturn gescoord voor 349,= niet slecht lijkt mij zo, nu snel even aansluiten :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
JvS schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:00:
[...]

Helaas is het alleen heel erg stil rondom dit spel :(.
Geen nieuws, is goed nieuws?
Civic519 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:29:
Zucht, ik zou het niet erg vinden om de lege ruimte naast mn tv weer opgevuld te zien...

5 werkdagen...
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:16:
Resolutie van de xbox 360 is 1280x720,

1680x1050 en 1440x900 zijn allebei 16:10. Ja ik weet niet precies wat voor effect dat heeft als je een 360 aansluit, maar ik zelf zou gewoon een grote scherm halen (als je het ten minste kan betalen) dan kan je iets verder van de scherm afzitten. Ja groot is ook leuk en aardig.

Verder heb ik bij mensen gezien, dat je bij een gewone scherm (dus 4:3) je gedeeltes zwart ziet (bij sommige games) dat zou met een 16:10 monitor ook zo zijn alleen dan heb je veel kleiner stuk wat zwart is. (althans dat denk ik)
Hier zit ik ook mee, ik wil graag een 22" breedbeeld (heb nu 'gewone' 19", maar dat is te klein naar mijnz in)
De resolutie is inderdaad niet helemaal top, al heb ik op het xbox forum gelezen dat het best te doen is, maar dat veel mensen ook meer resoluties zien voor de vga kabel.
Ik zit nu zelf te overwegen om maar gelijk een 23" samsung lcd tv te kopen, maar dat is nog al veel geld voor mij als student.

link xbox forum: http://forums.xbox.com/7490290/ShowPost.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
D4V3 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:28:
Inderdaad, wát nou matig Fifa 07 of Top Spin 2 als je gewoon de beste 360 game van dit jaar kan hebben? :D (en dat is het geloof me :D)
Sorry sorry sorry, maar het is sinterklaas he... Ik kan aan oma toch geen shooter vragen??? :+

Daarom zeg ik, GoW komt zeker, maar wanneer is nog de vraag. Misschien volgende week, misschien niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:56:
ik zit te overwegen een lcd monitor aan te schaffen, maar nu zit ik te twijfelen tussen twee grotes namelijk die van 22 inch en die van 19 inch, voornamelijk door de resoltie. De 22 inch monitor is interessant, omdat deze maar 100 euro duurder kost. Enige nadeel vind ik de resolutie van 1680x1050 (gokje) De 19 inch variant heeft een resolutie van 1440x900.

Nou zit 1440x900 al redelijk ver naast de hoogste native resolutie die de 360 verstuurt, namelijk 1360x768. Maar de 22 inch monitor zit er al helemaal ver naast. Ik vraag me af in hoeverre wordt het beeld lelijker door het oprekken, is dit duidelijk merkbaar. En is het verschil in beeldkwaliteit duidelijk merkbaar tussen de 19 en 22 inch monitor. Alvast bedankt.

Het probleem waar ik nu dus mee zit of ik voor de grotere beeld oppervlakte moet gaan of toch maar voor de kleinere resolutie (en dus ws de betere beeldkwaliteit).

Iemand die toevallig op een scherm met een resolutie van 1680x1050 speelt?
Nou, ik heb een Samsung 19 inch (SuncMaster 940 mw, 1440x900), het is echt om over te geven hoe lelijk vergeleken met een 23 inch Samsung HD scherm (LE-23R71, in mijn geval voor 150 Euro meer)!

Ik ga de tweede waarschijnlijk binnekort halen!

Edit:
De tweede staat (volgends mij) in de pricewatch, hij is I.I.G. 549 bij Alternate (Ridderkerk)!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb hem binnen *O*
De knuppeltjes van de controller piepen alleen heel erg :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:10:
[...]

Nou, ik heb een Samsung 19 inch (SuncMaster 940 mw, 1440x900), het is echt om over te geven hoe lelijk vergeleken met een 23 inch Samsung HD scherm (LE-23R71, in mijn geval voor 150 Euro meer)!
Nou begin ik helemaal te twijfelen of ik niet beter lcd tv kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
TwyLight schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:11:
Ik heb hem binnen *O*
De knuppeltjes van de controller piepen alleen heel erg :{
Vragen of je die mag ruilen? Het hoort namelijk niet, die dingen maken bij mij geen enkel geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
koendt schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:13:
[...]

Nou begin ik helemaal te twijfelen of ik niet beter lcd tv kan kopen...
Ik heb een syncmaster 940BW maar ik vind het wel mooi hoor :P, sterker nog GoW is mooier dan welke PC game dan ook. Het kan aan mij liggen, maar het ziet er gewoon retescherp uit. Geen kartel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Civic519 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:29:

Als je een CRT hebt zou ik hem er niet naast zetten ;) Zo zijn 2 Xbox 360's al dood gegaan bij mij (tenminste ik denk dat het daar mee te maken heeft) 3e ligt nu een centimeter of 30 van de tv af, die vorige 2 stonden er echt verticaal tegenaangeplakt zowat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:10:
[...]

Ik ga de tweede waarschijnlijk binnekort halen!

Edit:
De tweede staat (volgends mij) in de pricewatch, hij is I.I.G. 549 bij Alternate (Ridderkerk)!
Ok dan hoef ik het dus niet te doen voor mijn 360 :p Ik had al zoiets verwacht aangezien ik het al een keer eerder hier had gelezen. Mja als je dan al die positieve reacties op xboxworld.nl ziet begin je toch weer te twijfelen.
Maar goed, 550 euro is nogal wat. Ik was eerst van plan er max 220 voor uit te geven. Toen 330 en nu 550 dat is een flink verschil. Ik weet niet of ik dat voor het iets scherpere beeld over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:28:
[...]

Ok dan hoef ik het dus niet te doen voor mijn 360 :p Ik had al zoiets verwacht aangezien ik het al een keer eerder hier had gelezen. Mja als je dan al die positieve reacties op xboxworld.nl ziet begin je toch weer te twijfelen.
Maar goed, 550 euro is nogal wat. Ik was eerst van plan er max 220 voor uit te geven. Toen 330 en nu 550 dat is een flink verschil. Ik weet niet of ik dat voor het iets scherpere beeld over heb.
Euhm, je hoeft niet op 1 reactie af te gaan om overtuigd te worden hoor, ik ga je lekker weer aan het twijfelen brengen ;)

Ik heb zelf namelijk een LG 23" LG lcd-tv die standaard 1366x768 als native resolutie heeft, bijna gelijk aan de 1360x768 die de xbox360 weer kan geven via vga kabel. Ik heb de xbox360 ongeveer 8 maand op deze tv gebruikt.

Een paar weken terug heb ik een Acer 22" TFT voor mn pc gekocht en voor de gein eens de 360 er op aangesloten, weer met vga kabel. Deze TFT heeft dus ook 1680x1050 als native resolutie. Ik zie echter weinig verschil in scherpte, ondanks dat de Acer dit "uitrekt". Ik zie het verschil wel iets, maar niet veel. De LG is wel ietsje scherper. Ik vind het zelf fijner om op de Acer te gamen, omdat ik er dan wat dichter op zit en daardoor meer het gevoel heb in de game te zitten. Doordat ik er dichterop zit vallen dan wel kartelrandjes e.d. op bijvoorbeeld in Testdrive. Deze meende ik op de LG nooit gezien te hebben. Dus de 360 weer op de LG gedaan en Testdrive gestart en eens dichterop de LG gaan zitten -> zelfde zichtbaarheid kartels.

Ik denk dus dat de kijkafstand ook erg veel bepaald. En ieder heeft natuurlijk een andere mening over scherpte en kleuren e.d. Ik vind zelf mijn Acer TFT qua helderheid en contrast wat beter dan mn LG tv, alleen heeft de LG dan weer mooiere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39
Phusebox schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:43:
[...]

en je speelt hem in 't Nederlands?
want dat zuigt echt zwaar imho... en ga niet mijn live account verkloten voor 1 spelletje door misschien onomkeerbaar een ander land te kiezen

plus dat ze zometeen accounts met een niet-correct land gaan bannen/deleten van xbox live
Ik speel h'm in het nederlands en ik vind allemaal wel aardig klinken (hoewel engels mij niet vreemd is)...voor mijn zoontje is dat wel zo prettig.
Als iets vertaald is hoeft het niet per definitie ruk te zijn he......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Even een vraagje over de Play and Charge kit: Ik las ergens dat hij ook oplaadt als de xbox uit is, maar het oranje lampje gaat gewoon uit.

Is dit uberhaubt wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

Slasher schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:22:
Even een vraagje over de Play and Charge kit: Ik las ergens dat hij ook oplaadt als de xbox uit is, maar het oranje lampje gaat gewoon uit.

Is dit uberhaubt wel zo?
Volgens mij kan dat alleen als je em via de controller uitzet.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Oranje lampje gaat bij mij alleen uit als ik ook de stekker uit het stopcontact haal.

En het lijkt me duidelijk als hij niet op de netspanning zit dat ie dan niet oplaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetesaus
  • Laatst online: 15-07 21:14

hetesaus

hetesaus

hetesaus schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:43:
hmmz ik heb het vermoeden dat mn 360 naar de klote is.

Console start wel op, maar heb nu al bij 3 verschillende games (Tomb Raider/Test Drive Unlimited/Top Spin 2) dat hij naar een paar minuten freezed :(

Het gezeur begon zondag. Heb toen aardig lang zitten gamen dus dacht dat het misschien aan oververhitting lag. Maar maandag had ik weer een freeze al na 5 min! Weer reboot, maar weer meteen een freeze. Vandaag hetzelfde liedje. Alle freezes gebeuren wel altijd ingame. Zie nu ook rare artefacten, vandaag ook het vermoeden dat de hardware echt kapot is.

Console heeft verder genoeg ruimte om zich heen om de warme lucht kwijt te raken.

Wat is nu de gebruikelijke procedure voor dit probleem? Gewoon MS bellen en mn console opsturen?

Bedankt voor jullie hulp/advies

P.S. 2 weken geleden viel hier de stroom ff heel kort uit terwijl ik zat te gamen en toen zag ik heel ff die rode lampjes (!) maar omdat de storing zo kort was ging mn 360 meteen weer aan en deed het toen gewoon goed. Heb dus niet het idee dat dit iets met bovenstaand probleem te maken heeft of vergis ik me?
niemand tips? :'( (bv over nummers die ik bij de hand moet houden als ik MS bel?)

nog steeds alvast bedankt voor jullie hulp/advies

hetesaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:46:
TVersity werkt nu bij mij, best fijn. Alleen blijft hij zijn eigen internet feeds geven, ook al verwijder ik die uit de library. Nogal irritant omdat ik dan moet scrollen tussen 500 videofiles
Heb mijn system settings veranderd naar Engels in het dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

hetesaus schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:37:
[...]

niemand tips? :'( (bv over nummers die ik bij de hand moet houden als ik MS bel?)

nog steeds alvast bedankt voor jullie hulp/advies
Gewoon MS bellen, zeggen wat er aan de hand is, wachten op hun mailtje met gegevens voor UPS.
UPS bellen om een afspraak te maken etc. etc.
Makkelijker dan het lijkt hoor ? (wat is je punt eigenlijk ?)

Maakt je box ook veel herrie ? Ik heb zo het vermoeden dat het aan je powerbrick ligt. (adapter)
Ligt die een beetje vrij en koel ? Bij mij was dit namelijk het probleem.
Ik heb mijn box getest bij een vriend met een zijn brick en toen deed 'ie het gewoon.

EDIT: Oh.. en bumpen van je posts binnen 24 uur is niet echt de bedoeling, just so you know :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 28-11-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:43:
[...]

en je speelt hem in 't Nederlands?
want dat zuigt echt zwaar imho... en ga niet mijn live account verkloten voor 1 spelletje door misschien onomkeerbaar een ander land te kiezen

plus dat ze zometeen accounts met een niet-correct land gaan bannen/deleten van xbox live
Je haalt twee dingen door elkaar. Je kan gewoon in Settings je Locale op US/UK zetten zodat je Pinata (en eventueel andere games) niet in het nederlands hoeft te spelen.

Dit heeft niks te maken met het aanmaken van een extra live account met een ander land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wekko306 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:17:
[...]

Vragen of je die mag ruilen? Het hoort namelijk niet, die dingen maken bij mij geen enkel geluid.
Wie moet ik dan bellen om te ruilen? ik heb hem bij bol.com besteld hij zat bij een premium xbox...

microsoft? en zo ja: welke site of mailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Maandag heb ik die Limited Edition Wireless Expansion Pack gekocht bij de MM in Rijswijk voor 69,-
Koopje al zeg ik hetzelf.Nu werkt alles geweldig alleen mijn remote control doet het niet op mijn Akai TV. Ik heb al verschillende codes gebruikt alleen werk er geen 1.Mijn tv is zo'n 3 jaar oud dus dat is ook niet het probleem.Heel vreemd maar oke..Mijn vraag is eigenlijk of hij ook via mijn digitale tv decoder kan want dan zou het probleem verholpen zijn..

Thx alvast.

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:01

Smarron

The bend

Kruisboksie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 07:55:
Maandag heb ik die Limited Edition Wireless Expansion Pack gekocht bij de MM in Rijswijk voor 69,-
Koopje al zeg ik hetzelf.Nu werkt alles geweldig alleen mijn remote control doet het niet op mijn Akai TV. Ik heb al verschillende codes gebruikt alleen werk er geen 1.Mijn tv is zo'n 3 jaar oud dus dat is ook niet het probleem.Heel vreemd maar oke..Mijn vraag is eigenlijk of hij ook via mijn digitale tv decoder kan want dan zou het probleem verholpen zijn..

Thx alvast.
Is er ook een Limited Edition van de Wireless Expansion Pack ?? Wat is daar anders aan ?

En de BartSmit verkoopt de WEP sowieso al voor € 69,- (voor degenen die niet in de buurt van een MM wonen misschien wel handig om te weten.)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ace schreef op woensdag 29 november 2006 @ 00:36:
[...]

Je haalt twee dingen door elkaar. Je kan gewoon in Settings je Locale op US/UK zetten zodat je Pinata (en eventueel andere games) niet in het nederlands hoeft te spelen.
Helaas: mijn 360 staat van begin tot eind op Engels, maar Viva Pinata runt echt in het Nederlands. Zal dus wel degelijk liggen aan het feit dat m'n account in NL geregd is.

* curry684 hoopt dat dat geen gewoonte wordt :X

Wat betreft het downloaden van buitenlandse content: MS is wat pissed geraakt intern over het lekken van dat verhaal, en zegt nu iig dat ze alleen downloads van "fake foreign accounts" gaan blocken en met de accounts zelf niets doen.

[ Voor 11% gewijzigd door curry684 op 29-11-2006 08:08 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister een xbox gears of wars pakket gekocht. En momenteel staat de xbox op mijn tv aangesloten.

Nu zou ik hem wel eens op mijn 19 inch tft willen aansluiten.
Maar als ik het goed begrijp heb ik daar een aparte kabel voor nodig.

bij http://www.xboxhome.nl/ verkopen ze verschillende merken.

Zit er ook verschil in per merk?

oa van:

Logic 3, VGA TFT AV Cable Xbox 360 € 16,14 incl. btw
Joytech, Digital VGA Cable Xbox 360 € 21,80 incl. btw
Xbox 360 High Definition AV Cable € 27,24 incl. btw
Piranha, MX366 VGA Cable € 17,85 incl. btw

De prijzen verschillen best wel ....
Voor welke zou ik het beste kunnen gaan?

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 08:23:
Ik heb gister een xbox gears of wars pakket gekocht. En momenteel staat de xbox op mijn tv aangesloten.

Nu zou ik hem wel eens op mijn 19 inch tft willen aansluiten.
Maar als ik het goed begrijp heb ik daar een aparte kabel voor nodig.

bij http://www.xboxhome.nl/ verkopen ze verschillende merken.

Zit er ook verschil in per merk?

oa van:

Logic 3, VGA TFT AV Cable Xbox 360 € 16,14 incl. btw
Joytech, Digital VGA Cable Xbox 360 € 21,80 incl. btw
Xbox 360 High Definition AV Cable € 27,24 incl. btw
Piranha, MX366 VGA Cable € 17,85 incl. btw

De prijzen verschillen best wel ....
Voor welke zou ik het beste kunnen gaan?

Ben benieuwd...
Ik heb zelf de Xbox 360 High Definition AV Cable van Microsoft zelf.
Dit om hem aan te sluiten op mijn LCD-tv via een VGA -> DVI converter.
Super kwaliteit. Daar zou mijn voorkeur liggen.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Ik heb zelf de originele MS kabel en een third party VGA kabel. Ik zie geen verschil in beeldkwaliteit.

-offtopic- Je mag die third party wel van me kopen voor 15 euro inclusief verzenden. Dan doe ik hem in een envelop -offtopic-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

curry684 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 08:08:
Helaas: mijn 360 staat van begin tot eind op Engels, maar Viva Pinata runt echt in het Nederlands. Zal dus wel degelijk liggen aan het feit dat m'n account in NL geregd is.
Argh! Er is dus geen legale manier om Viva Pinata in het Engels te spelen? Ik heb zo'n hekel aan Nederlandse voice-acting ;( Op een non-Live profile spelen, heeft dat enige zin? Pfff, ze hadden toch gewoon een optie kunnen gooien in het menu waarmee je de taal verandert? :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Okyah schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:22:
[...]
Argh! Er is dus geen legale manier om Viva Pinata in het Engels te spelen? Ik heb zo'n hekel aan Nederlandse voice-acting ;( Op een non-Live profile spelen, heeft dat enige zin? Pfff, ze hadden toch gewoon een optie kunnen gooien in het menu waarmee je de taal verandert? :P
Nadat ik die post had gemaakt zag ik overigens wel met dikke letters "NEDERLANDSE VERSIE" op de doos staan :P Review copy dus ik had niet echt keuze ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
op de doos staat Limited Edition.Geen idee wat ik extra krijg maarja..Vond het een leuk prijsje aangezien hij op de doos stond voor 74,99 en in het krantje stond voor 74,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
curry684 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:35:
[...]

Nadat ik die post had gemaakt zag ik overigens wel met dikke letters "NEDERLANDSE VERSIE" op de doos staan :P Review copy dus ik had niet echt keuze ;)
ik ga dan maar voor de aziatische versie, lijkt me sterk dat ze daar nederlandse taal ingestopt hebben

anders fixen ze dat vast met een update... :)

Rare is gewoon niet meer wat t geweest is

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:51:
[...]

Rare is gewoon niet meer wat t geweest is
Omdat ze de Nederlandse taal in een spel stoppen??
Goede reden... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Aziatische versie werkt niet op je pal-xbox. De taal van viva pinata kan je volgens mij veranderen door je taalingstelling in het dashboard te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:52:
Omdat ze de Nederlandse taal in een spel stoppen??
Goede reden... :r
Rustig, rustig :P We hoeven echt niet met braaksel te gaan gooien! Ik denk eerder dat Phusebox bedoelt dat het slecht is dat de taal niet te kiezen valt, niet dat de Nederlandse taal in een spel zit.
curry684 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:35:
Mhm, misschien maar even afwachten wat de ervaringen met non-review versies zijn. Probleem is dat ik VP als Sinterklaas cadeau aan iemand wilde geven... Maar misschien dan maar een versie uit het VK over laten komen? Lijkt me stug dat ze daar een Nederlandse versie hebben ieg. Nja, afwachten eerst maar. Jammer. Kan me nog herinneren dat het met Beyond Good & Evil ook zo'n gedoe was, je moest echt je best doen om een niet-Nederlandse versie te krijgen.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:58:
[...]
Rustig, rustig :P We hoeven echt niet met braaksel te gaan gooien! Ik denk eerder dat Phusebox bedoelt dat het slecht is dat de taal niet te kiezen valt, niet dat de Nederlandse taal in een spel zit.
[...]
Ja dat snap ik maar daarom is gelijk "rare niet meer wat het geweest is"

Ik zal eerlijk toegeven dat Perfect Dark mij echt zwaar tegen viel maar VP & Kameo waren/zijn toch wel toppertjes?

Maarja lekker boeiend allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Okyah schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:58:
Mhm, misschien maar even afwachten wat de ervaringen met non-review versies zijn. Probleem is dat ik VP als Sinterklaas cadeau aan iemand wilde geven... Maar misschien dan maar een versie uit het VK over laten komen? Lijkt me stug dat ze daar een Nederlandse versie hebben ieg. Nja, afwachten eerst maar. Jammer. Kan me nog herinneren dat het met Beyond Good & Evil ook zo'n gedoe was, je moest echt je best doen om een niet-Nederlandse versie te krijgen.
Ik zag VP afgelopen maandag al bij de FRS op Den Haag Centraal liggen, en daar stond ook "Nederlandse Versie" op.

Ik zit er ook over te denken om hem gewoon bij play.com te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Die man werkte toch in een game winkel waar hij de hele dag door een 360 aan had staan en de keuze had uit welk spel dan ook?
Tsja dan kom je wel een keer aan de 100.000 punten ja...elke keer als er geen klanten zijn gaan zitten spelen.

*edit* anders open je ook ff de laatste pagina voor je post.

[ Voor 11% gewijzigd door Nasty Nate op 29-11-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Iemand na GoW ook zo'n zin in spellen als Halo 3 en Assassin's Creed? I WANT MORE CANDY! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Is PGR nou nog een beetje levendig op live? Of heeft TDU hetzelfde gevoel en is dat veel levendiger? Zijn twee verschillende type, maar racen is altijd lekker :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Ik twijfel nog steeds of ik een 360 zal halen of weer een pc voor 1xxx euros laat bouwen om een beetje spelletjes met leuk beeld te kunnen spelen.

Heb in de huiskamer wel een 42 inch plasmaatje met amibight, dus dat moet wel mooi zijn om met die 360 te spelen lijkt me? Echter wilt het vrouwtje ook wel eens tv kijken, dus dan ben ik genoodzaakt om op die 360 ergens anders te gaan spelen. Hoe zou mijn beeld dan eruit zien op een 19inch samsung syncmaster?

Is het trouwens mogelijk om je pc speakers op die 360 aan te sluiten? (Heb nog een oud 4.1 setje geloof 1 subwoofer 4 speakers groen en zwart kabeltje voor in pc). Of moet ik maar gelijk een 7.1 set dan halen voor die 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk, zo fix je een 3 Rings of Death 360...

http://www.youtube.com/watch?v=cIARuzFOExc&eurl=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

PacinoAllstars schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:45:
Ik twijfel nog steeds of ik een 360 zal halen of weer een pc voor 1xxx euros laat bouwen om een beetje spelletjes met leuk beeld te kunnen spelen.

Heb in de huiskamer wel een 42 inch plasmaatje met amibight, dus dat moet wel mooi zijn om met die 360 te spelen lijkt me? Echter wilt het vrouwtje ook wel eens tv kijken, dus dan ben ik genoodzaakt om op die 360 ergens anders te gaan spelen. Hoe zou mijn beeld dan eruit zien op een 19inch samsung syncmaster?

Is het trouwens mogelijk om je pc speakers op die 360 aan te sluiten? (Heb nog een oud 4.1 setje geloof 1 subwoofer 4 speakers groen en zwart kabeltje voor in pc). Of moet ik maar gelijk een 7.1 set dan halen voor die 360?
Nou ik upgrade mijn PC echt niet meer.
Ik heb nog nooit zo vloeiend een spelletje gespeeld op mijn PC als nu met de Xbox.
Heerlijk onderuitgezakt in mijn Fatboy, komt het spelen pas echt tot z'n recht.

Mijn Xbox heb ik nu denk ik een maand ofzo, maar het is nu de aankoop al meer dan waard.
Zelfs mijn vriendin, die normaal gesproken helemaal geen spelletjes speelt, is verslaafd aan Kameo.
Vroeger aten we tussen de middag nog wel eens warm eten thuis, alleen de afgelopen maand was het brood met soep :( :P
Krijg je als antwoord "Ja sorry maar ik wou nog even dat ene level halen, en had niet door dat het al zo laat was, dus we eten brood en soep" 8)7
OMG........
Maar goed als die Xbox nog in de garantie zit kun je natuurlijk zoiets proberen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Semper Fight op 29-11-2006 10:53 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Electra schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:51:
[...]

Ik heb nog nooit zo vloeiend een spelletje gespeeld op mijn PC als nu met de Xbox.

Mijn Xbox heb ik nu denk ik een maand ofzo, maar het is nu de aankoop al meer dan waard.
Zelfs mijn vriendin, die normaal gesproken helemaal geen spelletjes speelt, is verslaafd aan Kameo.
Vroeger aten we tussen de middag nog wel eens warm eten thuis, alleen de afgelopen maand was het brood met soep :( :P
Krijg je als antwoord "Ja sorry maar ik wou nog even dat ene level halen, en had niet door dat het al zo laat was, dus we eten brood en soep" 8)7

[...]

OMG........
Maar goed als die Xbox nog in de garantie zit kun je natuurlijk zoiets proberen ;)
Lachen filmpje he dennis..Bekijk dan ook eens die banned reclame van de xbox360..ook op youtube..die is ook geweldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 12-09 21:19
[...]

[...]

OMG........
Tja, ik speelde echt fanatiek vroeger op die playstation 1 +daarvoor snes en had toen later ook die playstation 2 voor 1100 keiharde guldens gehaald. Achteraf wel spijt van gehad, omdat ik er om de één of andere reden niks aan vond. Heel weinig op gespeeld en in totaal maar 8 spellen ofzo gekocht... (gebruikte hem voornamelijk als dvd speler)

Die 360 is natuurlijk wel anders, omdat de graphics op dat ding uitermate extreme zijn en dus niet echt met een groot verschil geëvenaard zullen worden door de pc, zoals vroeger het geval was... (naar mijns inziens)

Enige jammere vind ik dat er geen medieval achtige game voor is, maar je kan natuurlijk niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Kruisboksie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:57:
[...]

Lachen filmpje he dennis..Bekijk dan ook eens die banned reclame van de xbox360..ook op youtube..die is ook geweldig..
Ja die kende ik al :)
maarre ken ik jou, aangezien je mijn naam weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mathizsias schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:15:
Iemand na GoW ook zo'n zin in spellen als Halo 3 en Assassin's Creed? I WANT MORE CANDY! :)
ME T ALSO LIKE MANY MORE GAMES, YES!!!

Ik zit vandaag alleen zonder bril, ligt bij de opticien, dus ik ben vandaag een beetje blind B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Hehehe..laten we het erop houden dat we wel eens pijlen gooiden..Tijdje terug alweer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Kruisboksie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:09:
Hehehe..laten we het erop houden dat we wel eens pijlen gooiden..Tijdje terug alweer..
/me Electra moet nu toch echt ff goed nadenken.
Je achternaam komt me wel bekend voor.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:02:
[...]

Ja dat snap ik maar daarom is gelijk "rare niet meer wat het geweest is"

Ik zal eerlijk toegeven dat Perfect Dark mij echt zwaar tegen viel maar VP & Kameo waren/zijn toch wel toppertjes?

Maarja lekker boeiend allemaal :P
nou ik bedoel gewoon dat Kameo en Perfect Dark beiden tegenvielen voor mij...
en nu die problemen met Kameo... vroeger leverde Rare altijd perfecte producten

laten we hopen dat ze met Banjo Threeie dit weer doen, kan echt niet wachten op die game... *O*

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Phusebox schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:17:
[...]

nou ik bedoel gewoon dat Kameo en Perfect Dark beiden tegenvielen voor mij...
en nu die problemen met Kameo... vroeger leverde Rare altijd perfecte producten

laten we hopen dat ze met Banjo Threeie dit weer doen, kan echt niet wachten op die game... *O*
Misschien dat ik er over heen gelezen heb hoor, maar wat voor een problemen heb je met Kameo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bbfreak schreef op woensdag 29 november 2006 @ 08:29:
[...]

Ik heb zelf de Xbox 360 High Definition AV Cable van Microsoft zelf.
Dit om hem aan te sluiten op mijn LCD-tv via een VGA -> DVI converter.
Super kwaliteit. Daar zou mijn voorkeur liggen.
offtopic heb je msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
[offtopic] Heb mijn profiel aangepast. Daar staat hij in.

[ontopic]
Ik twijfel toch voor Perfect Dark. Voor een leuke prijs neem ik hem mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
Den Dazerd ken u zeker wel he.Ik ben dat vriendje van hem dat verhuist is :-p Heb mijn pijlen gegooid voor Café2 en het Proeflokaal dus dan denk ik wel dat jij weet wie ik ben :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

OMG........
geef je vrindin geen ongelijk Kameo is namelijk erg verslavend :) had ik namelijk ook snel even dit level nog doen en daarna erachter komen dat het midden in de nacht is en slapen geen nut meer heeft dus dan maar na je werkdag bed in (en ondertussen dan gewoon doorgamen)

===
nou ik weet niet hoor of ik op Halo3 zit te wachten na het spelen van GoW. moeten ze er wel echt iets heel moois van gaan maken dan en niet zoals de eerdere halo versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er bij de huidige xbox pakketen ook gratis live zit?
(bij het gears of wars pakket)

en bij intertoys lag Unreal Championchip 2 voor 6 euro. (voor de gewone xbox)
alleen deze wordt nog niet ondersteund op de xbox 360 ... kan dat nog komen?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

OEPS! Heb ik stiekem toch GoW gekocht net in mijn pauze :o

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:48:
Weet iemand of er bij de huidige xbox pakketen ook gratis live zit?
(bij het gears of wars pakket)
Je krijgt 1 maand gratis Gold als je je eerste Live Account aanmaakt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 12-09 21:59
net Rainbow Six Vegas gekocht bij Dimension Plus. Man ik weet niet meer wat ik eerst moet spelen, als X360-gamer voel ik me tegenwoordig een beetje een kind in een snoepwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:54:
[...]

Even een vraag waarover ik het antwoord niet weet :

Een maat van me gaat binnenkort ook een 360 halen (voor GoW natuurlijk), maar nu
heeft ie al een Gamertag gemaakt met zijn hotmail account. Als ie zijn 360 heeft
kan ie dan gewoon de gamertag gebruiken die hij al heeft aangemaakt op het net en
nog steeds gratis een maand gold gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:41:
[...]

geef je vrindin geen ongelijk Kameo is namelijk erg verslavend :) had ik namelijk ook snel even dit level nog doen en daarna erachter komen dat het midden in de nacht is en slapen geen nut meer heeft dus dan maar na je werkdag bed in (en ondertussen dan gewoon doorgamen)
Wtf... jij slaat gewoon een nachtje slapen over doordeweeks???
Dat kan gewoon geen fulltime baan zijn dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

ik zit er over te denken ook een 360 aan te schaffen, maar heb geen hdtv :D
ik weet niet of deze vraag al veel vaker is gesteld (neem aan van wel), maar hoe is het beeld op een gewone tv en/of een lcd tv?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister een xbox 360 gow pakket :) En op een normale tv ziet het er nog steeds mooi uit ...
Ik ben wel plan om een vga kabel te kopen en de 360 op mijn tft aan te sluiten. (zal ongetwijfeld wel een stukje mooier zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die vraag is al heel vaak gesteld. het ziet er gewoon heel goed uit. heb je weleens naar een film op DVD gekeken? Of uberhaupt gewoon TV? Zo mooi kunnen spellen in theorie nog worden zonder een HDTV.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:37:
[...]

Even een vraag waarover ik het antwoord niet weet :

Een maat van me gaat binnenkort ook een 360 halen (voor GoW natuurlijk), maar nu
heeft ie al een Gamertag gemaakt met zijn hotmail account. Als ie zijn 360 heeft
kan ie dan gewoon de gamertag gebruiken die hij al heeft aangemaakt op het net en
nog steeds gratis een maand gold gebruiken ?
ja dat kan, want je koppelt die..

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
haha humor, dit doet me denken aan een scène uit Armageddon,
"This is how we fix things in Russia!" lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

JvS schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:49:
Die vraag is al heel vaak gesteld. het ziet er gewoon heel goed uit. heb je weleens naar een film op DVD gekeken? Of uberhaupt gewoon TV? Zo mooi kunnen spellen in theorie nog worden zonder een HDTV.
heb hier op t moment een gewone crt tv staan, niet echt groot :D
wat valt er aan te raden? hdtv's zijn me toch iets te duur

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Afgelopen maandag voor mijn werk al even de GoW met premium gehaald. Man wat een ervaring. aangesloten op mijn schoonvaders HD TV @ 1080i en kwijlen maar :D. Had wel moeite sommige dingen te lezen in GoW, maar damn wat een kwaliteit :P. (ik zuig wel dikke pik btw in het mikken met die controller. dit is de eerste console die ik zelf heb gekocht en bezit :P :$. Maar na een uurtje of 2 gaat het al een stuk beter \o/ (moeten ze niet te dichtbij komen alleen :P ))

Zelfs mijn vriendin vind het mooie graphics, sfeer EN leuke gameplay (heb ook Kameo aangeschaft :D ). En believe me, die vind_niks_ er mooi uit zien!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:30
Inderdaad. Ik wist niet wat ik zag toen ik de 360 op HDTV speelde. Ik dacht eerst: Is dit echt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:49:
[...]

ja dat kan, want je koppelt die..
Bedankt,

zal het doorgeven aan 'em.
En nu maar wachten op Vegas ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:40:
[...]

Wtf... jij slaat gewoon een nachtje slapen over doordeweeks???
Dat kan gewoon geen fulltime baan zijn dan?!
ja helaas wel een fulltime baan (of te minste gelukkig liever gezegd)

nachtje overslaan is nog niet zo erg hoor, alleen later in de week breekt je dat zo erg op dat je een giga wrak bent en je hele weekend in bed doorbrengt (maar gelukkig heb ik op dat plekkie ook een xbox tot men beschikking :) )

maar als je het doet krijg je wel hele gekke gezichten op de zaak dat je zoveel koffie achterover gooit :)

tegenwoordig ga ik soms nog wel een nachtje (in het weekend dan gelukkig) door met NFS Carbon om hem met verschillende auto's te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:00:
[...]

Bedankt,

zal het doorgeven aan 'em.
En nu maar wachten op Vegas ..
R6 Vegas is er toch al? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Officieel morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik het niet echt mee eens. Ik heb zelf ook een CRT en een LCD tot me beschikking. Die CRT is gewoon spuuglelijk als je het vergelijkt. De kleuren komen niet mooi uit. Het doet pijn aan je ogen, ookal staat hij op 60 hz. Allemaal dingen die ik bijvoorbeeld bij een gamecube niet merk. Het is dus echt aan te raden een HDTV aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

bAdmuTs schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:25:
[...]

Volgens mij kan dat alleen als je em via de controller uitzet.
Hoe zet je hem via de controller uit?
TheNostra schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:37:
Oranje lampje gaat bij mij alleen uit als ik ook de stekker uit het stopcontact haal.

En het lijkt me duidelijk als hij niet op de netspanning zit dat ie dan niet oplaad
Ik bedoel dus niet het lampje op de voeding, die brandt ook oranje als de xbox niet aanstaat.

[ Voor 46% gewijzigd door Slasher op 29-11-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:29:
[...]

Hoe zet je hem via de controller uit?

[...]

Ik bedoel dus niet het lampje op de voeding, die brandt ook oranje als de xbox niet aanstaat.
De grote xbox knop ingedrukt houden.. dan verschijnt er een schermpje of je de xbox uit wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:19:
[...]

Ben ik het niet echt mee eens. Ik heb zelf ook een CRT en een LCD tot me beschikking. Die CRT is gewoon spuuglelijk als je het vergelijkt. De kleuren komen niet mooi uit. Het doet pijn aan je ogen, ookal staat hij op 60 hz. Allemaal dingen die ik bijvoorbeeld bij een gamecube niet merk. Het is dus echt aan te raden een HDTV aan te schaffen.
Tuurlijk is het mooier op een HDTV, maar het is absoluut niet lelijk op een (goeie) CRT.
Koop er wel een Advanced Scart Cable bij, dat scheelt al een hele hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hij moet er vandaag of morgen al zijn.
Maar (en da's een grote maar) krijg 'em pas rond de kerstdagen van een goeie
vriendin van me :)

Nog maar even geduld dan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:36:
[...]
Koop er wel een Advanced Scart Cable bij, dat scheelt al een hele hoop.
heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
je xbox ook al of wehkamp nog niet aan de deur geweest :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:38:
[...]

Ja, hij moet er vandaag of morgen al zijn.
Maar (en da's een grote maar) krijg 'em pas rond de kerstdagen van een goeie
vriendin van me :)

Nog maar even geduld dan ..
scheelt je ook weer wat geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyazzin schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:45:
[...]

scheelt je ook weer wat geld :P
Heb je gelijk in, maar die heb ik natuurlijk weer besteed aan haar
en een paar andere familieleden en vrienden voor kerstcadeautjes ..

November was duur, december wordt duurder .. en mijn portomonee
wordt flinterdun in de komende weken :'( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Weet iemand of RS:LV Al ergens in enschede te verkrijgen is? Anders waag ik een ritje naar de stad :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
On_E schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:54:
[...]

Ik heb mijn Live sinds zaterdag maar geen Gold. Nu moet ik erbij zeggen dat toen ik mijn
Xbox360 ging registreren via internet de laatste pagina een error gaf. Mijn account werkt wel.
Heb ik mss een identificatiecode gemist of hoef ik niets te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bbfreak schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:57:
[...]

Ik heb mijn Live sinds zaterdag maar geen Gold. Nu moet ik erbij zeggen dat toen ik mijn
Xbox360 ging registreren via internet de laatste pagina een error gaf. Mijn account werkt wel.
Heb ik mss een identificatiecode gemist of hoef ik niets te activeren?
Geen idee eigenlijk, is alweer een poosje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
On_E schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:23:
[...]

Geen idee eigenlijk, is alweer een poosje geleden.
waarom reageer je dan :P

kan niet wachten tot ik weer Gears of War kan spelen. Wat worden werkdagen dan saai en lang. Een groot nadeel hebben shooters van tegenwoordig en dat is dat ze zo kort zijn. Door coop is de replay value erg hoog, maar het is gewoon jammer dat je niet 30 of meer uur aan een shooter kan besteden. Tegenwoordig is 10 uur gewoon standaard, ik kan me herinneren dat iedereen hoog bij laag sprong toen bekend werd dat je slechts 20 uur voor max payne nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 19:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DarkShadow schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:32:
[...]

waarom reageer je dan :P

kan niet wachten tot ik weer Gears of War kan spelen. Wat worden werkdagen dan saai en lang. Een groot nadeel hebben shooters van tegenwoordig en dat is dat ze zo kort zijn. Door coop is de replay value erg hoog, maar het is gewoon jammer dat je niet 30 of meer uur aan een shooter kan besteden. Tegenwoordig is 10 uur gewoon standaard, ik kan me herinneren dat iedereen hoog bij laag sprong toen bekend werd dat je slechts 20 uur voor max payne nodig had.
Ik weet niet welke Max Payne jij speelde, maar degene die ik speel speel ik tegenwoordig in 1 dag (8 uurtjes oid) gewoon uit :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Bij MediaMarkt Rijswijk (Alphen en Den Haag waarschijnlijk ook) is de GOW pakket voor 399,- te krijgen. Misschien een goede tip voor de mensen die een Xbox 360 willen kopen.

Wat ik me afvraag: is de Advance SCART kabel van MS het beste, of voldoet een B-merk SCART kabel van de MediaMarkt ook?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Arx schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:42:
Bij MediaMarkt Rijswijk (Alphen en Den Haag waarschijnlijk ook) is de GOW pakket voor 399,- te krijgen. Misschien een goede tip voor de mensen die een Xbox 360 willen kopen.
30 euro is nog wel de moeite om heen te rijden :( Hoe lang is die aanbieding? In het internet krantje staat trouwens een prijs van 429. Dezelfde als in Almere waar ik hem wil halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 29-11-2006 15:45 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.