Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.685 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
broodjepoep schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:57:
Ik ben vandaag ook maar overstag gegaan en heb ook een xbox360 gekocht (met gears of war pack).
Helaas kwam ik erachter dat ik de xbox niet kon aansluiten op mijn component ingang van mijn lcd-tv (lg 32lz50 met wel 1366x768) dus ik kijk in normale resolutie naar de spellen. Ik zie dus geen verschil met de orginele xbox zoals je begrijpt. Nu is mijn vraag als ik dus wel een lcd neem die hdtv ready is, een groot verschil ga zien met mijn huidige beeld? Of is er nog een andere mogelijkheid om een betere resolutie te krijgen? (vga kabel??)
Verschil met HDTV is echt heel groot.
Gunner schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:24:
Ik las op een ander forum dat er nogal veel mensen zijn waarvan hun spellen beschadigd raken door gebruik in de X360. Heeft iemand hier dat ook wel ervaren?
Volgens mij komt het incidenteel wel eens voor maar ligt vooral aan de gebruiker. Heel soms aan de Xbox, maar dan kan je 'm opsturen en krijg je een nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
Hoera mijn 2e xbox kan retour naar microsoft. Kennelijk is een maand niet spelen genoeg om een xbox naar zijn grootje te helpen. Vertrouwen in MS is bij deze tot op het diepte punt gedaald :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:52:
[...]

heb je em belastingvrij ontvangen?
Ik vandaag wel :) Tot nu toe alles van Play-Asia nog belastingvrij. En dat terwijl er gewoon video game op staat.
lowfi schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:00:
Hoera mijn 2e xbox kan retour naar microsoft. Kennelijk is een maand niet spelen genoeg om een xbox naar zijn grootje te helpen. Vertrouwen in MS is bij deze tot op het diepte punt gedaald :r
Kan me voorstellen dat het vervelend is, maar je hebt toch vooral pech. Gewoon cadeautje vragen als goedmakertje (extra controller ofzo :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Asphyxion schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:55:
[...]

Project Gotham Racing 3
Dead Or Alive 4
Kameo

Ik ben het met je eens dat het spellen aanbod tegenvalt, aan de andere kant zijn sommige oudere titels (zoals PGR) alweer heel wat goedkoper te krijgen (rond de 30 euro), of tweede hands nog goedkoper. Ik wil eigenlijk voor geen enkele game het volle pond betalen, GoW kostte me 44 euro en de andere spellen die ik heb zijn op PGR3 na allemaal 2e hands aangeschaft.

60 euro voor een aardig spelletje als CoD2 zou ik nooit doen, 30 euro die ik er destijds voor betaald heb is goed te doen...En als het niet bevalt, kun je ehm altijd weer verkopen of ruilen...
Ik vond PGR 3 slecht. Als je tegen de muur rijd hoor je een heel vaag geluid en het doet oom niets met je auto. Maar het remt je alleen giga af. Als je tegen een andere auto botst is er ook niets aan de hand. Het is gewoon een arcade net als NFS Carbon en dat is ook niets. Ik houd meer van Race sim. Maar als arcade game is het wel leuk.

Ik ben benieuwd of Test Driver Unlimeted beter is.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Waarom storen mensen zich zo aan het geluid? Goed, als ik gow opstart en ik hoor die dvd drive hard spinnen, dan denk ik ook ff van hhmm.. Maar die dvd drive wordt alleen actief als je iets gaat doen, maar tijdens het gamen staat je geluid hard (iig dat het er makkelijk bovenuit komt) en hetzelfde met film kijken. Stoor me er echt nooit aan.

Wat ik wel een enorme domper vind zijn de "disc unreadable" errors. Echt, als het nog erger was zou het de console kunnen breken voor mij. Oblivion, nagenoeg onspeelbaar. N3 ook hier en daar errors. Gow, kan gewoon niet local tegen elkaar spelen of de map gridlock op mp spelen, ronduit belachelijk. Bij andere spellen dan weer nergens last van.

Over de hdtv, ik wacht nog even tot kerst. Wellicht nog wat leuke aanbiedingen en de samsung 150 euro retour actie geld tot 31 december. Hopelijk ben ik dan toch wel bekeerd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:19:
Waarom storen mensen zich zo aan het geluid? Goed, als ik gow opstart en ik hoor die dvd drive hard spinnen, dan denk ik ook ff van hhmm.. Maar die dvd drive wordt alleen actief als je iets gaat doen, maar tijdens het gamen staat je geluid hard (iig dat het er makkelijk bovenuit komt) en hetzelfde met film kijken. Stoor me er echt nooit aan.

Wat ik wel een enorme domper vind zijn de "disc unreadable" errors. Echt, als het nog erger was zou het de console kunnen breken voor mij. Oblivion, nagenoeg onspeelbaar. N3 ook hier en daar errors. Gow, kan gewoon niet local tegen elkaar spelen of de map gridlock op mp spelen, ronduit belachelijk. Bij andere spellen dan weer nergens last van.

Over de hdtv, ik wacht nog even tot kerst. Wellicht nog wat leuke aanbiedingen en de samsung 150 euro retour actie geld tot 31 december. Hopelijk ben ik dan toch wel bekeerd ;).
Omdat het een apparaat van 400 euro is... Bij de nieuwe el cheapo dvd-roms voor in de pc heb je ook niet zulk oer-geluid!

Bij bijvoorbeeld films kan ik me voorstellen dat mensen zich kapot ergeren... Is het net een spannend stuk met weinig geluid staat er een straaljager klaar voor de take-off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Iemand Rainbowsix al gespot?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Hehe, bij de TMF gameawards wat op 12 december uitgezonden wordt wordt er een sarcastisch filmpje getoond van een buurt die gek wordt van een verschrikkelijk hard zoemgeluid, blijkt het een gozer met een 360 te zijn :P Dit gebeurt overigens tijdens de uitreiking van de prijs voor de beste console, de 360 natuurlijk :P

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:49:
Is het mogelijk om een custom Wifi module aan te sluiten ipv de veel te dure originele module?
Ja, die van linksys werkt ook.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb zo'n Digital VGA Cable pack gekocht. doet ie het niet op mijn tft scherm :S (Samsung 930BF)dit scherm ondersteund gewoon hdtv volgens de verpakking. weet iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:13:
Hey ik heb zo'n Digital VGA Cable pack gekocht. doet ie het niet op mijn tft scherm :S (Samsung 930BF)dit scherm ondersteund gewoon hdtv volgens de verpakking. weet iemand misschien een oplossing?
Hey, ik heb ook de 930BF en mijn Xbox werkt perfect op mijn scherm. Instellingen maybe ff op 1280x1024 zetten? Dan wordt het dashboard de volledige grootte, en een spel zal dan breedbeeld gespeeld worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Gaat de mp van Lost Planet met een level systeem werken voor je character? Dit lijkt me wel erg stoer, geeft weer wat extra's om mp te spelen. Of bedoelen ze wat anders?

Lost Planet achievement list
Reach level 50 in online battle.

[ Voor 4% gewijzigd door DeepSeven op 27-11-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
D4V3 schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:49:
Hehe, bij de TMF gameawards wat op 12 december uitgezonden wordt wordt er een sarcastisch filmpje getoond van een buurt die gek wordt van een verschrikkelijk hard zoemgeluid, blijkt het een gozer met een 360 te zijn :P Dit gebeurt overigens tijdens de uitreiking van de prijs voor de beste console, de 360 natuurlijk :P
Zo sarcastisch is dat niet eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 15:23
Nou net ook een 360 aangeschaft voor de kids ;) (Sinterklaas)

Ik heb hem nu aangesloten en kreeg meteen bij het eerste keer opstarten een Error E67 maar daarna werkte het wel goed.

Moet ik me al zorgen maken?

Ik vroeg me af hoe je kan zien op welke resolutie je het spel speelt.

Mijn Dell pc scherm geeft het aan maar op het plasma scherm kan ik dat niet zien. Ik heb het overigens ingesteld op 1080i maar kan je tijdens het spelen zien op welke resolutie het spel gespeeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:12:
[...]

Ik vond PGR 3 slecht. Als je tegen de muur rijd hoor je een heel vaag geluid en het doet oom niets met je auto. Maar het remt je alleen giga af. Als je tegen een andere auto botst is er ook niets aan de hand. Het is gewoon een arcade net als NFS Carbon en dat is ook niets. Ik houd meer van Race sim. Maar als arcade game is het wel leuk.

Ik ben benieuwd of Test Driver Unlimeted beter is.
lol als je tegen een andere auto aanbotst is het leuke van pgr 3 juist dat je vrijwel bijna altijd in de slip raakt. In multiplayer is het me vaak genoeg overkomen dat zon gast achter je je even tikje geeft om vervolgens de leiding te pakken. Maar idd het is vooral een arcade game, maar zeker niet te vergelijken met nfs. Waar je bij nfs gerust tegen de muren kan gaan schuren, creer je bij pgr toch een flinke afstand tussen je tegenstander en jezelf (dat is toch een stuk realistischer lijkt me). PGR ligt meer tussen een sim en arcade in, neigt meer richting sim imo. Het weggedrag van de autos in pgr vind ik persoonlijk veel lekkerder aanvoelen dan in nfs. Bij pgr is het toch wel aan te raden de bochten te pakken zoals ze horen. Zeker online. Ik weet niet of je dat al hebt gespeeld, maar dat zal je flink tegen gaan vallen qua moeilijkheid. Geen enkel foutje in het bochten werk is toegestaan.

Wil je realisme zou je nog even moeten wachten op de sim die binnenkort zou worden uitgebracht op de 360 (ben even de naam kwijt).

Overigens je kan je wel aan de kleinste details ergeren he :p
broodjepoep schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:57:
Ik ben vandaag ook maar overstag gegaan en heb ook een xbox360 gekocht (met gears of war pack).
Helaas kwam ik erachter dat ik de xbox niet kon aansluiten op mijn component ingang van mijn lcd-tv (lg 32lz50 met wel 1366x768) dus ik kijk in normale resolutie naar de spellen. Ik zie dus geen verschil met de orginele xbox zoals je begrijpt. Nu is mijn vraag als ik dus wel een lcd neem die hdtv ready is, een groot verschil ga zien met mijn huidige beeld? Of is er nog een andere mogelijkheid om een betere resolutie te krijgen? (vga kabel??)
zou gewoon moeten werken met component, misschien iets niet goed ingesteld in je dashboard. En als het dan nog steeds niet werkt is idd de vga kabel de oplossing
AvanCade schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:02:
[...]

Zo sarcastisch is dat niet eigenlijk 8)7
nee idd dat ding maakt een flinke herrie, waar ik me gelukkig niet aan kan ergeren aangezien ik het toch niet hoor tijdens het gamen en zelfs met films hoor ik het niet. Je hoort het pas op het moment dat je er op gaat letten of je het geluid uit zet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbynaish schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:03:

Ik heb hem nu aangesloten en kreeg meteen bij het eerste keer opstarten een Error E67 maar daarna werkte het wel goed.

Ik vroeg me af hoe je kan zien op welke resolutie je het spel speelt.

Mijn Dell pc scherm geeft het aan maar op het plasma scherm kan ik dat niet zien. Ik heb het overigens ingesteld op 1080i maar kan je tijdens het spelen zien op welke resolutie het spel gespeeld wordt?
Had ik dus ook!!!!!!
Weet niet meer of het Error E67 was of E61... Reageerde niemand op btw in dit topic. En in het boekje is er niks over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Beetje ingewikkelde vraag misschien maar hier volgt ie:

Ik heb dus een 360 met hdtv. Nu wil ik op de tv graag hd content kijken. Ik heb een pc vlak naast de 360 staan, maar deze mist de kracht om hdtv op het scherm te toveren. Ook heb ik hier geen videokaart in zitten met DVI. Nu heb ik wel andere pc's aangesloten via het netwerk die wel kunnen communiceren met de 360 via dat programma van MS maar daar kan je dan geen hd content mee streamen volgens mij maar alleen muziek.
Nu heb ik dus diverse mogelijkheden om hd content erop te krijgen maar wat de meest handige oplossing is weet ik niet.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:21:
[...]

Hey, ik heb ook de 930BF en mijn Xbox werkt perfect op mijn scherm. Instellingen maybe ff op 1280x1024 zetten? Dan wordt het dashboard de volledige grootte, en een spel zal dan breedbeeld gespeeld worden...
bij het opstarten krijg ik zwartscherm dus ik kan niks veranderen. heb je misschien een idee hoe ik het dan moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:23:
[...]
Omdat het een apparaat van 400 euro is... Bij de nieuwe el cheapo dvd-roms voor in de pc heb je ook niet zulk oer-geluid!

Bij bijvoorbeeld films kan ik me voorstellen dat mensen zich kapot ergeren... Is het net een spannend stuk met weinig geluid staat er een straaljager klaar voor de take-off.
Bij het spelen van Xbox360 spellen draait de DVD-speler op 12x en produceert dan inderdaad erg veel lawaai. Wanneer een DVD wordt afgespeeld of wanneer je een Xbox1-spel speelt is de geluidsproductie significant minder, omdat hij dan maar op 1x of 2x draait. In het dashboard of bij Xbox Live Arcade spellen is de Xbox nagenoeg stil.

Overigens maakt de DVD-speler alleen bij het lezen veel kabaal, vaak draait hij tijdens het spelen een stuk minder hard. Alleen Saints Row is dus kut, want dat spel is constant data aan het streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:30:
[...]

bij het opstarten krijg ik zwartscherm dus ik kan niks veranderen. heb je misschien een idee hoe ik het dan moet doen?
Erg raar, Ik heb namelijk gelijk mijn Xbox 'out-of-the-box' aangesloten via die vga-kabel. Nadat ik hem op mij HDTV had gehangen en weer op mijn monitor was er ook geen probleem. Het lijkt er dus op dat de monitor het sowieso wel pakt.

Je hebt toch wel je monitor op analoge ingang staan hé? (ga ik wel van uit tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:13:

Wil je realisme zou je nog even moeten wachten op de sim die binnenkort zou worden uitgebracht op de 360 (ben even de naam kwijt).
Forza 2?
En een die GTR heet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik heb vandaag Doom aangeschaft via xbox live marketplace en ik vind het toch leuk... :)
Uiteraard heb ik hem vroeger gespeeld, enorm veel zelfs. Ook coop via de nullmodem kabel, goeie tijden waren dat... Anyway, nu lekker liggend op de bank met de draadloze controller shotgunguys en imps en barons of hell en weet-ik-wat-al-niet-meer afschieten... :) Ideaal als je ff 10min iets wil spelen.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 11:50

x0r

dus ik

master_viper schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:26:
Beetje ingewikkelde vraag misschien maar hier volgt ie:

Ik heb dus een 360 met hdtv. Nu wil ik op de tv graag hd content kijken. Ik heb een pc vlak naast de 360 staan, maar deze mist de kracht om hdtv op het scherm te toveren. Ook heb ik hier geen videokaart in zitten met DVI. Nu heb ik wel andere pc's aangesloten via het netwerk die wel kunnen communiceren met de 360 via dat programma van MS maar daar kan je dan geen hd content mee streamen volgens mij maar alleen muziek.
Nu heb ik dus diverse mogelijkheden om hd content erop te krijgen maar wat de meest handige oplossing is weet ik niet.
Zo ingewikkeld is de vraag ook weer niet ;)

De vraag is of je ergens Windows XP Media Center Edition hebt draaien op 1 van je pcs. Wanneer wel kun je gewoon HD content streamen naar je 360. Op het moment doe ik dit ook en dit verloopt helemaal vloeiend. (Zorg er wel voor dat je een goed geactiveerde versie van MCE hebt, anders krijg je connection refused errors).

Met 'normale' Windows XP is het mij ook nog niet gelukt iets te streamen, maar misschien dat hierop iemand anders antwoord kan geven? (zelf ook wel benieuwd of dit kan)

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:49:
Is het mogelijk om een custom Wifi module aan te sluiten ipv de veel te dure originele module?
Je kan niet willekeurig elke Wifi USB stick erin steken, want dat gaat niet werken. Je kan wel een (volgens mij) bridge gebruiken, deze sluit je met de netwerkkabel aan op je xbox. Je Xbox denkt dat de Xbox met draad op het netwerk zit, maar na 10 cm krijg je een Wifi verbinding.

Let wel op, meestal zijn die dingen nog duurder dan de MS Wifi adapter. Ik heb eventueel nog wel een USRobotics bridge voor je (gebruikt bij mijn oude Xbox).

Echt goed klinkt het niet, ik zou hem lekker terug brengen naar de winkel waar je hem gekocht en hem omruilen voor een ander exemplaar. Als je de 360 uit de doos haalt moet ie het gewoon goed doen. Als je na een maand problemen krijgt snap ik dat je de helpdesk moet bellen, maar wanneer hij nieuw is lijkt het me een probleem voor de winkel.
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:30:
[...]

Check ff of je switch op je kabel niet op HDTV staat. Als je deze op analoog zet kan je meestal wel weer opstarten.

[ Voor 45% gewijzigd door M@cer op 28-11-2006 07:57 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook nog even een vraagje.
Bij sommige dvd's/spellen heb ik last van dubbele ondertiteling. Vooral bij het afspelen van dvd's heb ik hier last van. En ja het zijn orginele dvd's.
Speel de dvd's af op 720p/480p op een samsung Samsung LE-26 R 71 B aangesloten met de bijgeleverde component kabel.

Heb namelijk het idee dat het door de kabel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:55

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

x0r schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 07:06:
[...]
Zo ingewikkeld is de vraag ook weer niet ;)

De vraag is of je ergens Windows XP Media Center Edition hebt draaien op 1 van je pcs. Wanneer wel kun je gewoon HD content streamen naar je 360. Op het moment doe ik dit ook en dit verloopt helemaal vloeiend. (Zorg er wel voor dat je een goed geactiveerde versie van MCE hebt, anders krijg je connection refused errors).

Met 'normale' Windows XP is het mij ook nog niet gelukt iets te streamen, maar misschien dat hierop iemand anders antwoord kan geven? (zelf ook wel benieuwd of dit kan)
Voor HD content (zoals .ts streams, wmv e.d.) is het inderdaad het makkelijkst om de pc uit te rusten met XP MCE. Werkt perfect, vooral ts streams werken goed (icm hdtvpump).

Windows Vista (volgens mij Home premium en ultimate?) hebben ook MCE in zich. Hier kan het ook mee, alleen is het mij nog niet gelukt om .ts streams af te spelen. Op de een of andere manier werkt dit niet met hdtvpump. Je kunt de .ts streams echter wel converteren naar DVR-MS formaat (wat heel snel gaat) waarna ze wel goed werken.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het aansluiten van een WiFi stick (neem aan dat dat met USB gaat) om zo de 360 online te brengen.
Ga meteen zoeken naar een lijst op internet welke merken en typen hiermee zouden werken.
Alhoewel mijn Wireless vanwege de Nintendo DS op 1-2Mbit/s draait.
Ook weer zoiets wazigs.

Ik kan ook niets vinden over de USB Wifi modules op de 360.

[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 28-11-2006 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ik heb thuis een legale xp met de officieele nederlandstalige windows media player 11, te downloaden bij microsoft.nl. Met deze versie kan ik gewoon HD WMV streamen zonder problemen.
Mijn vader en ik doen zelf HD producties maken en filmen en monteren alles in HD (wel 720P)
Met adobe premiere pro kunnen we het materiaal in met de wmv9 codec alles converteren naar 720P wmv.
Dit geeft een perfecte strakke plaatje via de xbox 360 die bij mij via component op 720P staat.

Dus het antwoord, Ja, dit kan en is absoluut niet moeilijk om te bewerkstelligen.

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bas Post schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:01:
Ik heb thuis een legale xp met de officieele nederlandstalige windows media player 11, te downloaden bij microsoft.nl. Met deze versie kan ik gewoon HD WMV streamen zonder problemen.
Mijn vader en ik doen zelf HD producties maken en filmen en monteren alles in HD (wel 720P)
Met adobe premiere pro kunnen we het materiaal in met de wmv9 codec alles converteren naar 720P wmv.
Dit geeft een perfecte strakke plaatje via de xbox 360 die bij mij via component op 720P staat.

Dus het antwoord, Ja, dit kan en is absoluut niet moeilijk om te bewerkstelligen.
Kan WMP 11 ook AVI streamen naar de 360? Denk wel met codecs, dus zal eigenlijk wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik snap niet dat die console DVD's gaat slopen als i rechtop staat. Daar is i voor gemaakt. En zo staat i ook vaak in winkels. MS heeft heel wat fouten. Als dat ding van mij een keer vaag gaat doen qua cooling gaat i mooi terug. Voor 400 euro verwacht ik wel een console die goed werkt.

En ik vind de herrie van die DVD drive en de cooling ook nergens op slaan. Me PC is veel stiller en die is nog zwaar overclocked ook. Vond het ook maf dat er een fan in de voeding zit en dat ding wordt nog steeds erg warm.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Hij gaat helemaal geen dvd's slopen als ie rechtop staat
Maar wel als je dat ding heen en weer gooit als je hem erin doet (pakt ie hem scheef).

En ik denk dat de kast van jouw pc wat groter is dan die van de 360 en dat deze ook wat meer ruimte om de onderdelen heen heeft.
Bovendien zijn jouw koelers ook groter.

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2006 09:29 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Als ik geen spel speel hoor ik mijn 360 niet, en het spinnen van de DVD's valt mij ook al lang niet meer op (hebben nog steeds alle spelen dat?)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
djmantri schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:28:
Hij gaat helemaal geen dvd's slopen als ie rechtop staat
Maar wel als je dat ding heen en weer gooit als je hem erin doet (pakt ie hem scheef).

En ik denk dat de kast van jouw pc wat groter is dan die van de 360 en dat deze ook wat meer ruimte om de onderdelen heen heeft.
Bovendien zijn jouw koelers ook groter.
Het gaat er ook om dat i meer herrie maakt als i niets doet. Laat staan na een 30 Min GOW. Dan blaast i wel erg hard. En ja die kast is groter. Maar van mij hadden ze de behuizing van die xbox best groter mogen maken om er grotere fans in te stoppen zodat i stiller wordt.

Ik zal voor de grap het stroom verbruik eens meten.

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 28-11-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

E67 is een HardDrive error. Meestal zit hij dan net niet goed.

Geen idee waarom hij bij jou naar voren kwam, maar kwaad kan het in princuipe niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
Ik heb al gezocht zowel hier op GoT als op google, maar kan niks vinden behalve een lange en moeilijke uitleg.
Dus daarom hier de vraag: is er een makkelijke manier om filmbestanden: divx, xvid, avi, etc. naar wmv te converteren. Is er een bepaald software pakket of iets dergelijks? Ik heb geen mce en ook niet de kans om dat op mijn laptop te zetten. En het tversiry programma werkt niet lekker. Dus heeft iemadn ervaring of weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
Arunia schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:06:
[...]

Kan WMP 11 ook AVI streamen naar de 360? Denk wel met codecs, dus zal eigenlijk wel niet.
Nee, alleen wmv. Als er ooit een dashboard update komt die divx en xvid codecs installeert op de 360, dan kan het wel, maar of dat ooit gebeurd.......
Ik hoop het zelf wel, aangezien ik heel wat avi (divx en xvid) files heb.

Een leuke tip: http://www.microsoft.com/...rovider/film/HDVideo.aspx

Hier vind je heel wat HD WMV die je kan downloaden, wel ff in de video map die onder wmp 11 geshared wordt. Deze streamen probleemloos naar je 360! (ik maak gebruik van een ethernetkabel, dus weet niet wat er gebeurd als je wireless streamt)

De Terminator 2 trailer is erg vet!

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:36:
[...]

Het gaat er ook om dat i meer herrie maakt als i niets doet. Laat staan na een 30 Min GOW. Dan blaast i wel erg hard. En ja die kast is groter. Maar van mij hadden ze de behuizing van die xbox best groter mogen maken om er grotere fans in te stoppen zodat i stiller wordt.

Ik zal voor de grap het stroom verbruik eens meten.
Ik weet het niet hoor Astennu, maar sinds jij je 360 hebt aangeschaft heb ik je alleen maar horen klagen. Eerst de graphics en gameplay, nu de koeling en cds die bekrast kunnen worden.
Als je er niet tevreden mee bent moet je denk ik toch maar overwegen om hem weg te doen. Waarom iets houden als het je niet bevalt toch ?

Waar gaat het geklaag de volgende keer over ? Er zit rumble in de joypad ? Je moet betalen om online te kunnen spelen ? Je kan de face plate veranderen ? Er staat geen Sony op de machine ?

Ja, de 360 is niet perfect qua koeling en warmte. Microsoft weet dat en er wordt aan gewerkt.
De machine die Sony in elkaar heeft gezet qua koeling is erg goed gedaan. Lekker stil maar wordt ook ontzettend warm. 360 Stroomverbruik is gemeten en ja, hij trekt meer stroom dan de gamecube, ps2 etc .. zal ook voor de ps3 gelden.

Microsoft zal halverwege 2007 een nieuwe versie op de markt brengen met een 65nm cpu die minder warm wordt. Hopelijk daalt hierdoor de temperatuur en wordt het stroomverbruik ook minder..

De drives spinnen op 12x zodat de grote hoeveelheid data verwerkt kan worden. Op een pc wordt de meeste data op de hdd geinstallleerd dus hoor je de drive niet behalve als een video wordt afgespeeld of red book audio wordt gedraaid. Zal ook maar even de ps3 noemen, de laadtijden van de ps3 zijn net zo lang of niet meer als dan die van de 360. Komt door die trage bluray drive, maar je kan er wel lekker veel data op kwijt. Uit tests is gebleken dat wanneer je een deel van het spel of de schijf installeerd de laadtijden niet eens zo denderend naar beneden gaan.

Zoals je ziet is er over alles wel iets te klagen..

Over de herrie van de 360 drive : gewoon je sound system harder aanzetten zodat je echt het gevoel hebt dat je je in het spel bevindt en de drive niet hoort.

Over de koeling : Niet in een kastje opsluiten, zorgen dat ie genoeg koeling krijgt.

En gamen maar _/-\o_ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 07:54:

Check ff of je switch op je kabel niet op HDTV staat. Als je deze op analoog zet kan je meestal wel weer opstarten.
Bij deze kabel zit er geen HDTV/TV switch(het is zo'n vga kabel). Toen ik op een knop van mijn monitor drukte zag ik voor 3sec beeld maar toen ging het weer weg. Kan het met resolutie te maken hebben en hoe moet ik die dan lager zetten als ik geen beeld zie? ik hoor wel het geluidje als ie opstart en als ik op de knopjes van mijn controller druk hoor ik dat menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
ik moet eerlijk zijn, zelf bij GOW hoor ik de DVD drive...
en dan heb ik mijn stereo behoorlijk hard staan.
vind het zelf ook belachlijk dat ze niet een stille dvd-drive erin gestopt hebben.
is in principe slect design. wat je hoort is niet het spinnen van de dvd, maar de trilling doordat ie niet in evenwicht spint.
maar dat wil niet zeggen dat ik niet geniet van mijn 360 ;-)

* DarkChylde moet maar eens uitproberen of ie verticaal minder herrie maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

als je minder geluid uit je xbox360 wil kan je illegaal gaan en je firmware pactchen van je dvd drive.
Er is dus firmware die je dvddrive op een lager toerental laat draaien.

voordeel: Stil
Nadeel: langere laadtijden in cutscenes en start, vooral bij GoW sucked dat hard.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook jammer die drive luidt is. Maar goed, gelukkig staat ie dichterbij de tv en zijn de joypads draadloos.

Ik heb gelezen op verschillende forums dat er verschillende drives zijn gebruikt in 360s, sommige zijn beduidend stiller dan de andere. Weet iemand hier iets over en wat er veranderd is (Behalve de drive flashen) ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd en als je de games ook al niks vind dan denk ik dat je beter af bent met de pc. Als je hoge eisen en flexibiliteit zoals bij een pc eist, moet je niet voor een console kiezen. De gebreken zal je moeten accepteren. Ziet een game er wat gekarteld uit, kan je het bij een console wel vergeten om er aa op te gooien. Ook hoef je van de 360 niet te verwachten dat hij er elke resolutie native uit gooit.

Maar de gameplay van een console is vaak het grote pluspunt. De meeste hoor je ook niet klagen, als er een geluidje niet klopt of het er wat gekarteld uit ziet. Bij jouw lijkt het meer om de aa te draaien dan om de gameplay. (met de nadruk op lijkt, zo komt het over iig)

Over je scherm nog even, jij zei dat hij 1900x1200 doet. De reden van de kartels is ws dat de 360 de meeste spellen native op 720p draait, het wordt voor jouw monitor dus flink geupscaled. Nou weet ik dat je 1080p kan selecteren in het dashboard, maar in de meeste gevallen is het enige wat je daarmee bereikt dat je 360 gaat meehelpen met het upscalen.
En dan kan je zeggen een apparaat met een ati xenos moet makkelijk de 1080p halen, is misschien ook wel zo maar het blijft een ontzettend hoge resolutie. Bovendien hebben de ontwikkelaars de console nog niet helemaal onder controle, om alles even vlotjes op 1080p te laten draaien met dezelfde hoeveelheid details. Helemaal perfect draaiende spellen op 1080p zal je nu nog niet zo snel tegen komen vermoed ik.

Maar heb je splinter cell al geprobeerd die schijnt native op 1080p te draaien?

en over het verpesten van die spellen als hij verticaal staat, dat gebeurd idd. maar het zijn voornamelijk verhalen. Het zou zelfs horizontaal gebeuren. natuurlijk zit er een kern van waarheid in en gebeurt het. Maar het percentage lijkt altijd veel groter als dat het in werkelijkheid is. Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat dit ook bij jou gebeurd. Want al die verhalen die hier op het internet rond zwerven daar heb ik nog nooit last van gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
mindcre8r schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:28:
als je minder geluid uit je xbox360 wil kan je illegaal gaan en je firmware pactchen van je dvd drive.
Er is dus firmware die je dvddrive op een lager toerental laat draaien.

voordeel: Stil
Nadeel: langere laadtijden in cutscenes en start, vooral bij GoW sucked dat hard.
was die aan het overwegen. maar ben een beetje bang om garantie te verliezen/van live gekickt te worden.

* DarkChylde is niet van plan om illegale spellen op zijn 360 te spellen, maar het mag wel wat zachter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
philippevk schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:05:
Ik heb al gezocht zowel hier op GoT als op google, maar kan niks vinden behalve een lange en moeilijke uitleg.
Dus daarom hier de vraag: is er een makkelijke manier om filmbestanden: divx, xvid, avi, etc. naar wmv te converteren. Is er een bepaald software pakket of iets dergelijks? Ik heb geen mce en ook niet de kans om dat op mijn laptop te zetten. En het tversiry programma werkt niet lekker. Dus heeft iemadn ervaring of weet iemand hoe dit moet?
Eigenlijk heel eenvoudig, "windows movie maker". Dit programma is standaard geinstalleerd op xp.
ken je heel eenvoudig videobestanden omzetten naar wmv. Alleen heb ik nog geen programma gevonden die makkelijk werkt om ondertitelingen mee te converteren, zodat deze "vast" in de wmv bestand zit.

Ook windows media encoder is te gebruiken voor het converteren van videobestanden.
http://www.microsoft.com/...ries/encoder/default.aspx

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:11:
[...]

360 Stroomverbruik is gemeten en ja, hij trekt meer stroom dan de gamecube, ps2 etc .. zal ook voor de ps3 gelden.
PS2: 20W
X360: 180W
PS3: 380W

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Gister GoW gespeeld (via Play-Asia de NTSC J besteld die het dus inderdaad WEL perfect doen en dus regiovrij is - bij deze bevestigd) met gewoon 5.1 setje keihard zodat de kamer letterlijk trilt van de subwoofer. Dan hoor ik m'n 360 echt niet meer hoor :')

Maar ik vind het nogal overdreven dat lawaai van de 360. Je hoort 'm alleen als je een game speelt en het geluid uit hebt. Met normaal volume is het al niet of nauwelijks meer te horen, laat staan op game niveau :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
kheb nu ook een xbox 2e hands gekocht voor 310 euro (platinum editie met call of duty 2 erbij), direct Gears of War aangeschaft, echt prachtige game, erg leuk!

Qua geluid heb ik het geprobeerd met een optische ingang, maar ik vermoed dat mn kaartje het signaal als het 5.1 is toch niet kan decoden, want zodra ik mn xbox instel op 5.1 gaat het geluid keihard ratelen. Op stereo werkt het wel via de optische uitgang, maar interessant is dat niet want dat kan ik ook wel via de aux in van mn boxensetje. Anyway, dan maar geen 5.1, het klinkt nog steeds goed en ik hoef mn PC niet aan te hebben om te spelen met geluid.

Van herrie heb ik overigens totaal geen last, maarja, een spin/ruis geluid went meestal vrij snel bij mij en ik speel met vrij veel geluid. Mn orginele xbox vond ik irritanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Even tusse alle geluids discussies door. Wie heeft er ervaring met LMA 2006/7 - Football Manager 2006/7 en Championship manager 2006/7 en welke is bij uitstek nu de beste? Ik wil graag een manager game maar kan geen vergelijkende reviews vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
curry684 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:49:
[...]

PS2: 20W
X360: 180W
PS3: 380W
de ps3 heeft een 380 voeding maar het max gemeten tijdens het gebruik stond op 192 w
die 380 watt is voor het stabiele gebreuren maar hij gebruikt het niet.
ze hebben de xbox 360 voeding ook 600w kunnen laten genereren.
maar hij gebruikt 182 w
staat op diverse sites die testen.

-----------------------------------
ik heb nog steeds die kut microsoft niet te pakken gehad.
meer dan 40 minuten wachten doe ik niet slaat nergens op.
heb al meerdere keren gebeld

en die mongolen telefoon stem is ook om janken

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

himlims_ schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:33:
ik kan niet meer op live :s
volgens de xbox live connection is de dns failt
maar ik kan met de andere pc's thuis in 't netwerk gewoon online, en dns is ok
volgens de test en uit 'm routerlogs blijkt dat de xbox een correct ip krijgt.
10min. geleden was er neits aan de hand, nu ineens wel :s
er is niets gewijzigd aan de instellingen.
say wtf?
probeer een release en renew, werkt bij mij meestal (heb het probleem ook heel af en toe)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:11:
[...]

Ik weet het niet hoor Astennu, maar sinds jij je 360 hebt aangeschaft heb ik je alleen maar horen klagen. Eerst de graphics en gameplay, nu de koeling en cds die bekrast kunnen worden.
Als je er niet tevreden mee bent moet je denk ik toch maar overwegen om hem weg te doen. Waarom iets houden als het je niet bevalt toch ?

Waar gaat het geklaag de volgende keer over ? Er zit rumble in de joypad ? Je moet betalen om online te kunnen spelen ? Je kan de face plate veranderen ? Er staat geen Sony op de machine ?

Ja, de 360 is niet perfect qua koeling en warmte. Microsoft weet dat en er wordt aan gewerkt.
De machine die Sony in elkaar heeft gezet qua koeling is erg goed gedaan. Lekker stil maar wordt ook ontzettend warm. 360 Stroomverbruik is gemeten en ja, hij trekt meer stroom dan de gamecube, ps2 etc .. zal ook voor de ps3 gelden.

Microsoft zal halverwege 2007 een nieuwe versie op de markt brengen met een 65nm cpu die minder warm wordt. Hopelijk daalt hierdoor de temperatuur en wordt het stroomverbruik ook minder..

De drives spinnen op 12x zodat de grote hoeveelheid data verwerkt kan worden. Op een pc wordt de meeste data op de hdd geinstallleerd dus hoor je de drive niet behalve als een video wordt afgespeeld of red book audio wordt gedraaid. Zal ook maar even de ps3 noemen, de laadtijden van de ps3 zijn net zo lang of niet meer als dan die van de 360. Komt door die trage bluray drive, maar je kan er wel lekker veel data op kwijt. Uit tests is gebleken dat wanneer je een deel van het spel of de schijf installeerd de laadtijden niet eens zo denderend naar beneden gaan.

Zoals je ziet is er over alles wel iets te klagen..

Over de herrie van de 360 drive : gewoon je sound system harder aanzetten zodat je echt het gevoel hebt dat je je in het spel bevindt en de drive niet hoort.

Over de koeling : Niet in een kastje opsluiten, zorgen dat ie genoeg koeling krijgt.

En gamen maar _/-\o_ ..
Ik verwacht gewoon meer van Microsoft. Als je zo'n apparaat maakt denk je daar natuurlijk goed over na. En er zitten gewoon wat problemen in. Ik vind dat je voor 400 euro toch wel een goed product mag krijgen. En idd ik wou liever geen Xbox maar wou wel Doa 4 en GOW en andere niet PC games kunnen doen. Dat is de rede dat ik de Xbox. Als die games er op de pc ware geweest had ik ze wel voor de pc gekocht.

En Ik klaag niet over alles. Ik had gewoon meer verwacht van de IQ qua kartel randjes. Aangezien de Xenos 4X AA support. Het lijkt alleen niet aan te staan. En over de herrie klagen wel meer mensen. Vooral als je em in de woonkamer gebruikt waar meer mensen zijn. Dan kun je je geluid niet super hard zetten. Tis niet direct een probleem alleen wel jammer. Same voor de DVD drive. Had gewoon wat stiller gekund. Ik weet zeker dat er stillere drives zijn.

En dat betalen voor online spelen tja. Ik ben er natuurlijk niet voor :+ Maar de server moeten ook onderhouden worden. Ik ga gewoon geen gebruik maken van de online opties. Games als BF2 speel ik wel op de PC online. Heb een 2e controller gekocht dus ik kan met me broers wel wat multiplayer doen :).
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:30:
idd en als je de games ook al niks vind dan denk ik dat je beter af bent met de pc. Als je hoge eisen en flexibiliteit zoals bij een pc eist, moet je niet voor een console kiezen. De gebreken zal je moeten accepteren. Ziet een game er wat gekarteld uit, kan je het bij een console wel vergeten om er aa op te gooien. Ook hoef je van de 360 niet te verwachten dat hij er elke resolutie native uit gooit.

Maar de gameplay van een console is vaak het grote pluspunt. De meeste hoor je ook niet klagen, als er een geluidje niet klopt of het er wat gekarteld uit ziet. Bij jouw lijkt het meer om de aa te draaien dan om de gameplay. (met de nadruk op lijkt, zo komt het over iig)

Over je scherm nog even, jij zei dat hij 1900x1200 doet. De reden van de kartels is ws dat de 360 de meeste spellen native op 720p draait, het wordt voor jouw monitor dus flink geupscaled. Nou weet ik dat je 1080p kan selecteren in het dashboard, maar in de meeste gevallen is het enige wat je daarmee bereikt dat je 360 gaat meehelpen met het upscalen.
En dan kan je zeggen een apparaat met een ati xenos moet makkelijk de 1080p halen, is misschien ook wel zo maar het blijft een ontzettend hoge resolutie. Bovendien hebben de ontwikkelaars de console nog niet helemaal onder controle, om alles even vlotjes op 1080p te laten draaien met dezelfde hoeveelheid details. Helemaal perfect draaiende spellen op 1080p zal je nu nog niet zo snel tegen komen vermoed ik.

en over het verpesten van die spellen als hij verticaal staat, dat gebeurd idd. maar het zijn voornamelijk verhalen. Het zou zelfs horizontaal gebeuren. natuurlijk zit er een kern van waarheid in en gebeurt het. Maar het percentage lijkt altijd veel groter als dat het in werkelijkheid is. Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat dit ook bij jou gebeurd. Want al die verhalen die hier op het internet rond zwerven daar heb ik nog nooit last van gehad.
Het ging er om dat de Xenos special ED ram had dat zonder peformance hit 4x AA kan doen. Ik houd heel erg van IQ. En daar naast ook game play. Want ik speel nu weer NFS 4 op de PC omdat die beter is dan Carbon.

Ik moet 1080p nog gaan testen. Ik kan nu alleen maar 1080i kiezen. Ik moet denk ik me Xbox nog laten updaten via internet. Ik weet alleen niet of ik hier Xbox live voor nodig heb of dat dit ook zonder kan.

Ik heb de Xbox om games te spelen die je niet op de PC hebt. Voornamelijk games zoals Doa 4. Die ziet er op 720p goed uit. Lijkt wat scherper dan GOW maar dat zou aan de game kunnen liggen.

Anyway ik ben gewoon een zijkert. Ik heb NFS MW en Carbon ook helemaal afgekraakt. BF 2 ook. En ik zeur ook altijd over kleine foutjes in dingen en vooral IQ. ATi vs Nvidia. Op dit moment is Nvidia weer beter qua IQ met de G80 maar de PS3 heeft een G70 chip en de Xbox een ATi. + de ATi kon 4x AA zonder hit. En zou wat krachtiger zijn. Bij de PS3 is de cell chip weer sneller dan die van de Xbox ( IBM tripple core ).

Any way ik zeur wel vaker. Omdat ik denk dat bedrijven soms beter over hun producten mogen na denken. Je hoort te vaak dat er kinderziektes zijn. En grote ook zoals in het begin met de Xbox. Volgens mij hadden die er niet hoeven zijn als ze goed getest hadden.

[ Voor 34% gewijzigd door Astennu op 28-11-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Astennu schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:24:
[...]

Ik verwacht gewoon meer van Microsoft. Als je zo'n apparaat maakt denk je daar natuurlijk goed over na. En er zitten gewoon wat problemen in. Ik vind dat je voor 400 euro toch wel een goed product mag krijgen. En idd ik wou liever geen Xbox maar wou wel Doa 4 en GOW en andere niet PC games kunnen doen. Dat is de rede dat ik de Xbox. Als die games er op de pc ware geweest had ik ze wel voor de pc gekocht.

En Ik klaag niet over alles. Ik had gewoon meer verwacht van de IQ qua kartel randjes. Aangezien de Xenos 4X AA support. Het lijkt alleen niet aan te staan. En over de herrie klagen wel meer mensen. Vooral als je em in de woonkamer gebruikt waar meer mensen zijn. Dan kun je je geluid niet super hard zetten. Tis niet direct een probleem alleen wel jammer. Same voor de DVD drive. Had gewoon wat stiller gekund. Ik weet zeker dat er stillere drives zijn.

En dat betalen voor online spelen tja. Ik ben er natuurlijk niet voor :+ Maar de server moeten ook onderhouden worden. Ik ga gewoon geen gebruik maken van de online opties. Games als BF2 speel ik wel op de PC online. Heb een 2e controller gekocht dus ik kan met me broers wel wat multiplayer doen :).
Ben benieuwd of je dat volhoudt, niet online spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Pixxa schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:32:
[...]

Ben benieuwd of je dat volhoudt, niet online spelen :)
Ik ook. Tot nu toe wel. Aangezien ik al GOW co-op kan doen met me broers. Misschien dat er straks wel games zijn die niet op de PC kunnen dat ik online wil spelen. Maar games als BF2 en COD 2 kan ik veel beter op de PC en daar heb ik al internet. Ik ben te n00b om goed te aimen met een game pad :D moet nog veel oefenen :P.

Kent iemand toevallig Chrome hound ? En is dat een aanrader ? Verder zat ik ook nog aan Burnout te denken. Maar ik vroeg me af of die wel een beetje realistisch was. Crashes zijn wel leuk maar moet nog wel een beetje om het racen gaan. Die nos leek me al erg overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:38:
[...]

Ik ook. Tot nu toe wel. Aangezien ik al GOW co-op kan doen met me broers. Misschien dat er straks wel games zijn die niet op de PC kunnen dat ik online wil spelen. Maar games als BF2 en COD 2 kan ik veel beter op de PC en daar heb ik al internet. Ik ben te n00b om goed te aimen met een game pad :D moet nog veel oefenen :P.

Kent iemand toevallig Chrome hound ? En is dat een aanrader ? Verder zat ik ook nog aan Burnout te denken. Maar ik vroeg me af of die wel een beetje realistisch was. Crashes zijn wel leuk maar moet nog wel een beetje om het racen gaan. Die nos leek me al erg overdreven.
Voor veel spellen zal ik ook gewoon nog steeds mijn pc gebruiken hoor. Maar het is wel lekker
om gewoon op de bank te ploffen en een spel te spelen met een draadloze joypad :)

En dat over het noob zijn, iedereen die een xbox koopt en wel/of niet spellen op de pc heeft gespeeld moet er natuurlijk inkomen. Zo ook je mede tweakers ;)

En over de spellen die je genoemd hebt ;
Chromehounds - Over wat ik gelezen heb, niet het beste spel wat is uitgebracht. Single player is niet veel leuks, en multiplayer kan je beter denk ik in Gears of Vegas doen. Over Gears gesproken ; ook al onktent MS het voorlopig, die komt denk ik gewoon op de pc uit net zoals Halo 1 & 2. Duurt gewoon wat langer, kijk maar naar Halo ..Zou ik ook doen als ik MS was, waarom het spel al aankondigen voor de pc als ie pas net uit is, hij verkoopt hartstikke goed en het is HET 360 spel van het jaar (en dat net voor de lancering van de ps3/wii en sinterklaas/kerst !) ?

Burnout; Heb hem zelf niet maar wel veel goede verhalen over gehoord op tweakers en de reviews waren ook zeker niet slecht. Mocht je een pc variant willen zoeken, probeer eens flat out 2.

Success..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Flatout 1 en 2 heb ik al :) super game imo. Ik zit ook te denken aan Test Driver Unlimeted alleen die komt ook voor de PC. Dus koop ik em voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:30:

Sinds vorige week heb ik een Samsung LE40F71 staan, en heb de 360 zodoende op 1080p ingesteld staan. Alle games (GoW, TDU, PGR3 en SC:DA) die ik sindsdien gespeeld heb draaien prima en zien er werkelijk fan-tas-tisch uit wanneer deze worden geupscaled naar 1080p. Of er veel verschil zit tussen 1080p/1080i/720p heb ik helaas nog niet uit kunnen proberen, maar van de genoemde kartelrandjes die her en der op zouden treden heb ik persoonlijk nog niets gemerkt.

Afaik is er nog geen enkele 360 game die native 1080p ondersteund, en dus optimaal gebruik maakt van deze nieuwe "feature" (heb wel ergens een gerucht gelezen dat dit bij Lost Planet wellicht het geval zou zijn (?)). Het kan dus alleen maar beter worden imo :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de eerste batch van dec 2005..Hitachi drive..maakt wel herrie..
maar heb noit moeite mee. Tot nu nu werkt ie nog goed..kloppen op hout..

Tips voor de mensen die zitten te klagen over de herrie van de cd drive..zet het geluid van je Hifi installatie iets harder of schaf voor je zelf een in-ear foon.

-Jammer dat bijna alle sofware makers geen gebruik hebben gemaakt van de hard disk om de laad tijd in te korten..wat me wel irriteert is GOW elke opnieuw gaat laden zodra je dood gaat...

enjoy games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:32:

wat me wel irriteert is GOW elke opnieuw gaat laden zodra je dood gaat...
Dat is alleen irritant als je te vaak doodgaat.
Zet je moeilijkheids graad dus wat lager! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Sinds ik mijn Xbox (zeker de 360) speel ik echt geen games meer op mijn PC, dat heeft me al aardig wat upgrade geld bepaard.

En je Xbox 360 niet online gebruiken is echt zonde en daarmee mis je echt een belangrijk voordeel van de 360 in vergelijk met de andere consoles. Ik heb al mijn pakketjes voor een jaar Live nog goedkoop gevonden (rond de 30 euro, 1x voor 10 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

M@cer schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:00:
En je Xbox 360 niet online gebruiken is echt zonde en daarmee mis je echt een belangrijk voordeel van de 360 in vergelijk met de andere consoles. Ik heb al mijn pakketjes voor een jaar Live nog goedkoop gevonden (rond de 30 euro, 1x voor 10 euro)
Via ebay zeker? :)

Prijs van de xbox premium is vandaag nog 349 bij de saturn in rotterdam zuid. Bij de mediamarkt in rotterdam ook wel voor die prijs te krijgen (laagste prijs garantie)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
kan iemand die xbox live via ebay of marktplaats heeft gekocht vertellen van welke persoon. dan weet ik zeker dat deze persoon te vertrouwen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

McBBvB schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:13:
kan iemand die xbox live via ebay of marktplaats heeft gekocht vertellen van welke persoon. dan weet ik zeker dat deze persoon te vertrouwen is...
Als je via paypal betaald kan je het gewoon terug laten storten als het fake blijkt te zijn. kan je bij paypal gaan klagen, works like a charm

maar ik snap je vraagstelling wel, het blijft dodgy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Slasher schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:05:
[...]

Prijs van de xbox premium is vandaag nog 349 bij de saturn in rotterdam zuid. Bij de mediamarkt in rotterdam ook wel voor die prijs te krijgen (laagste prijs garantie)
Dat scheeld behoorlijk. Ik heb 429 betaald inc GOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
[...]

Lijkt me sterk dat de MM in het Centrum je laagste prijs garantie zal geven. De Saturn zit daar weer te ver voor weg.
Nvm, is een straal van 30KM.
http://www.mediamarkt.nl/1/klantenservice/vvv/index.php3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Arunia schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:53:
[...]

Lijkt me sterk dat de MM in het Centrum je laagste prijs garantie zal geven. De Saturn zit daar weer te ver voor weg.
Nvm, is een straal van 30KM.
http://www.mediamarkt.nl/1/klantenservice/vvv/index.php3
Dat zeg ik :)
Maar ik ga naar alexandrium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Nee 1x bij MM, 1x bij FRS, 1x bij dumpwinkel en 1x (10 euro pakket) bij Intertoys in België. Het gaat hier in 3 gevallen om de Xbox versie, die dumpwinkel was wel een echte Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Is er trouwens ook een speelbare demo van Call of Duty 3? Ik kan die namelijk niet vinden op internet dat hij beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee klopt niet. Bij de Saturn is de premium vanaf vandaag weer 369 euro ( nog goedkoop ). Heb net ff gebeld namelijk. Mediamarkt weet ik niet.

Maar ik haal er volgende week wel 1. Ik zit nog te wachten op m'n LCD tv.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Dieter schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:02:
[...]
Volgens Gamespot heeft Rainbow Las Vegas ook zo'n "cover" systeem als GoW. Zet ik ook op mijn lijst :)
Volgense de singleplayer demo ook :Y)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dieter schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:02:
[...]

Volgens Gamespot heeft Rainbow Las Vegas ook zo'n "cover" systeem als GoW. Zet ik ook op mijn lijst :)
Ik vind zelf dat het cover systeem van Rainbow veel beter geïmplementeerd is als bij GoW.
Dus dat zit zowieso wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:23:
[...]

Ik vind zelf dat het cover systeem van Rainbow veel beter geïmplementeerd is als bij GoW.
Dus dat zit zowieso wel goed :+
En je bent niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Zijn er eigenlijk veel games die gebruik kunnen maken van 4 controllers ? Behalve de voetbal spelletjes ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Astennu schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:55:
Zijn er eigenlijk veel games die gebruik kunnen maken van 4 controllers ? Behalve de voetbal spelletjes ??
Aantal arcade games iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:11
Pixxa schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:58:
[...]

Aantal arcade games iig..
gaaf pacman met zijn 4en!!!! 8)7 :9
just kidding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Perfect dark kan volgens mij ook wel met z'n 4-en, het wordt dan alleen zo klein dat dat niet echt leuk is :P

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
D4V3 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:12:
Perfect dark kan volgens mij ook wel met z'n 4-en, het wordt dan alleen zo klein dat dat niet echt leuk is :P
Valt wel mee als je een 56"scherm koopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
CoD 3 kan het ook

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
En dan deelt hij het scherm gewoon in 4 delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Denk dat top spin 2 het ook heeft, op de xbox versie kon dit nl. ook met z'n 4-en.....is altijd wel leuk...vooral bij een lange rally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Astennu schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:23:
[...]

En dan deelt hij het scherm gewoon in 4 delen ?
Nee, je krijgt vier beelden over elkaar heen 8)7

(Hoe kan het anders dan ? :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:49:
[...]

Nee, je krijgt vier beelden over elkaar heen 8)7

(Hoe kan het anders dan ? :p)
Nou iedere speler 1 been! Dan moet je pas aan teamwork doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:56:
[...]

Nou iedere speler 1 been! Dan moet je pas aan teamwork doen!
hoeveel benen heb jij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

D4V3 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:12:
Niet zo zeuren... :+

Ik twijfel trouwens of ik Gears of War moet kopen. Ik weet dat ik nu vloek, maar ik ben eigenlijk shooters op de pc gewend. De 360 zie ik meer voor race games en voetbal games bijv, of zeggen jullie gewoon gaan met die banaan? (of zaag)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Duh, gaan met die banaan, en ook vooral doorgaan. Beide sp en mp worden naarmate je ze verder speelt steeds beter en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Royz schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:24:
[...]

Niet zo zeuren... :+

Ik twijfel trouwens of ik Gears of War moet kopen. Ik weet dat ik nu vloek, maar ik ben eigenlijk shooters op de pc gewend. De 360 zie ik meer voor race games en voetbal games bijv, of zeggen jullie gewoon gaan met die banaan? (of zaag)
Idd same here. Maar ik heb em toch. En het is een super game alleen ik bak er niets van :D Ik ben me Muis gewend en dan ben je zwaar gehandicapt als je moet richten met die gamepad.

Maar het is wel een mooie game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
na een paar uren spelen raak je wel gewend aan spelen met een gamepad...
en iedereen heeft dezelfde handicap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
DarkChylde schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:46:
na een paar uren spelen raak je wel gewend aan spelen met een gamepad...
en iedereen heeft dezelfde handicap :P
Nou ik schiet echt scheef. Het is wel wat beter geworden maar nog steeds waardeloos. Ben soms helemaal de weg kwijt qua view. Met me muis had ik zo zijn hooft er af geknalt nu wordt ik eerst 3x geraakt voordat ik uberhoubt mijn crosshair op iemand gemikt heb. En dan heb ik niet eens op het hooft gericht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
misschien de gevoeligheid iets lager zetten. dan wennen aan de besturing en dan steeds hoger zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Lol, allemaal hetzelfde probleem, ik moet ook nog wennen aan een controller voor first or third person shooters. Ik schiet altijd net overall naast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat is beter, hem horizontaal neerleggen of gewoon verticaal?
Ik had volgens mij ergens gelezen dat als je hem horizontaal deed dat dat beter voor de cd was o.i.d.

Maakt dat echt uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De meeste zweren bij horizontaal, anderen hebben 'm al weet ik veel hoe lang verticaal.
It's all good denk ik. Zolang je 'm maar niet verzet als 'ie een spel aan het draaien is !! (echt heel bad voor je disc)

Ik had 'm eerst rechtop, maar na een paar vastlopers heb ik 'm op aanraden van een vriend van me plat gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Die saturn is inderdaad wel erg goedkoop, ik zie op pagina 2 van de folder Vegas en GOW voor respectievelijk €30 en €44 staan :? Bij mijn lokale gamezaak zijn ze gewoon €59,95 ...

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:32:
Die saturn is inderdaad wel erg goedkoop, ik zie op pagina 2 van de folder Vegas en GOW voor respectievelijk €30 en €44 staan :? Bij mijn lokale gamezaak zijn ze gewoon €59,95 ...
Er was vorige week al bevestigd dat dat krantje fouten bevatte!
Ik heb deze week het nieuwe krantje binnen gehad, daar staat RS: Vegas in voor € 55!

Maar... waarom staat er ineens geldig tot 12 December, volgends mij was het eerst nog geldig tot 2 Dec.?

Edit:
Saturn is I.D.D. (buiten die fout) meestal ook wel goedkoper, als je dichtbij woont, is het zeker de moeite o even langs te gaan!

Meestal is het € 64.95 bij de (...) en € 59.95 bij Saturn, dus de moeite als je enigzins dichtbij woont, ik woon in Barendrecht, ik vind dat persoonlijk wel de moeite!
Nu lijkt dit voorbeeld niet veel hoor, maar soms kan het (met grotere electronica) € 100 schelen!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de nieuwe co-op trailer gezien van R6 Vegas.

Offline/Online co-op _/-\o_

Two player offline co-op _/-\o_

Two-Four player system link/online co-op _/-\o_

En natuurlijk gewoon de single player ! :9~

Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Sinds gisteravond aan de buis gekluisterd met viva pinata! Wat een cool spelletje is dat zeg! Helemaal niet verwacht :D En moet zeggen dat het niet makkelijk is naar mate je verder komt om de juiste beestjes aan te trekken of juist te weren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is het mogelijk om een andere headset dan de wire(less)-headset's van microsoft te gebruiken?
heb hier zelf zat headsets (bluetooth) of met draadjes. kan ik die op 'm 360 aansluitin?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:36:
is het mogelijk om een andere headset dan de wire(less)-headset's van microsoft te gebruiken?
heb hier zelf zat headsets (bluetooth) of met draadjes. kan ik die op 'm 360 aansluitin?
Nee, de 360 heeft geen bluetooth...
Volgens mij zijn er ook nog geen third party wireless headsets beschikbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
PhuSioN schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:55:
Sinds gisteravond aan de buis gekluisterd met viva pinata! Wat een cool spelletje is dat zeg! Helemaal niet verwacht :D En moet zeggen dat het niet makkelijk is naar mate je verder komt om de juiste beestjes aan te trekken of juist te weren ;).
en je speelt hem in 't Nederlands?
want dat zuigt echt zwaar imho... en ga niet mijn live account verkloten voor 1 spelletje door misschien onomkeerbaar een ander land te kiezen

plus dat ze zometeen accounts met een niet-correct land gaan bannen/deleten van xbox live

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TVersity werkt nu bij mij, best fijn. Alleen blijft hij zijn eigen internet feeds geven, ook al verwijder ik die uit de library. Nogal irritant omdat ik dan moet scrollen tussen 500 videofiles
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.