Astennu schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:36:
[...]
Het gaat er ook om dat i meer herrie maakt als i niets doet. Laat staan na een 30 Min GOW. Dan blaast i wel erg hard. En ja die kast is groter. Maar van mij hadden ze de behuizing van die xbox best groter mogen maken om er grotere fans in te stoppen zodat i stiller wordt.
Ik zal voor de grap het stroom verbruik eens meten.
Ik weet het niet hoor Astennu, maar sinds jij je 360 hebt aangeschaft heb ik je alleen maar horen klagen. Eerst de graphics en gameplay, nu de koeling en cds die bekrast kunnen worden.
Als je er niet tevreden mee bent moet je denk ik toch maar overwegen om hem weg te doen. Waarom iets houden als het je niet bevalt toch ?
Waar gaat het geklaag de volgende keer over ? Er zit rumble in de joypad ? Je moet betalen om online te kunnen spelen ? Je kan de face plate veranderen ? Er staat geen Sony op de machine ?
Ja, de 360 is niet perfect qua koeling en warmte. Microsoft weet dat en er wordt aan gewerkt.
De machine die Sony in elkaar heeft gezet qua koeling is erg goed gedaan. Lekker stil maar wordt ook ontzettend warm. 360 Stroomverbruik is gemeten en ja, hij trekt meer stroom dan de gamecube, ps2 etc .. zal ook voor de ps3 gelden.
Microsoft zal halverwege 2007 een nieuwe versie op de markt brengen met een 65nm cpu die minder warm wordt. Hopelijk daalt hierdoor de temperatuur en wordt het stroomverbruik ook minder..
De drives spinnen op 12x zodat de grote hoeveelheid data verwerkt kan worden. Op een pc wordt de meeste data op de hdd geinstallleerd dus hoor je de drive niet behalve als een video wordt afgespeeld of red book audio wordt gedraaid. Zal ook maar even de ps3 noemen, de laadtijden van de ps3 zijn net zo lang of niet meer als dan die van de 360. Komt door die trage bluray drive, maar je kan er wel lekker veel data op kwijt. Uit tests is gebleken dat wanneer je een deel van het spel of de schijf installeerd de laadtijden niet eens zo denderend naar beneden gaan.
Zoals je ziet is er over alles wel iets te klagen..
Over de herrie van de 360 drive : gewoon je sound system harder aanzetten zodat je echt het gevoel hebt dat je je in het spel bevindt en de drive niet hoort.
Over de koeling : Niet in een kastje opsluiten, zorgen dat ie genoeg koeling krijgt.
En gamen maar

..