Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.683 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Is het het nu echt waard een hdtv? Ik heb hier een normale 68cm tv staan en tja, vind het er allemaal wel ok uit zien, maar als ik die reacties over hdtv's lees... Ik ben al een tijdje aan het rond lezen en ben een keer bij de mm en bcc geweest, en twijfel nog steeds. Aan de ene kant ziet het er zeer strak uit, geweldig beeld en persoonlijk wil ik graag spellen als mass effect en halo 3 op zijn allermooist spelen.
Maar ik ben een student, en al kan ik het geld missen, 1000 euro (32") blijft veel. Daarlangs voelt het een beetje als verspilling om die normale tv zomaar weg te doen. Toch doen of nog maar een tijdje wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:06:
Is het het nu echt waard een hdtv? Ik heb hier een normale 68cm tv staan en tja, vind het er allemaal wel ok uit zien, maar als ik die reacties over hdtv's lees... Ik ben al een tijdje aan het rond lezen en ben een keer bij de mm en bcc geweest, en twijfel nog steeds. Aan de ene kant ziet het er zeer strak uit, geweldig beeld en persoonlijk wil ik graag spellen als mass effect en halo 3 op zijn allermooist spelen.
Maar ik ben een student, en al kan ik het geld missen, 1000 euro (32") blijft veel. Daarlangs voelt het een beetje als verspilling om die normale tv zomaar weg te doen. Toch doen of nog maar een tijdje wachten?
Naja licht eraan, ik koop een HD scherm alleen voor me Xbox, dit ziet er stukken beter uit 8)7
Maar om televisie te kijken is er nog geen goeie oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijzen van LCD TV's die HD ondersteunen zijn al aan het zakken, kosten ze nog tijdens het WK voetbal gemiddeld € 1300,- voor 32 inch oftewel 82 cm beeldbuis, je kan nu al een leuke HD LCD TV kopen onder de € 1000,- . Mits je gaat afdingen bij witgoed en electronica zaken. Mijn vader heeft ook een 94 CM Samsung LCD voor € 1250,- weten te krijgen die in die winkel voor € 1500,- stond aan geprijst.Hij heeft er toch € 250,- af geluld. Ik wil hier mee zeggen je moet soms inventief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:24:
[...]

Naja licht eraan, ik koop een HD scherm alleen voor me Xbox, dit ziet er stukken beter uit 8)7
Maar om televisie te kijken is er nog geen goeie oplossing!
Ik heb Digitale TV van @home aangesloten op de RGB scart van mijn HD scherm en dat geeft een haarscherp beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:50:
[...]

Ik heb Digitale TV van @home aangesloten op de RGB scart van mijn HD scherm en dat geeft een haarscherp beeld.
Plasma/LCD welke res?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Pixxa schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:09:
damn, ik ga voortaan mn spelletjes maar kopen via play-asia.. kan ik gwn 2 spellen voor de prijs van 1 europees spelletje kopen.. :|

Enige waar ik op moet letten is dat ze ASIA NTSC-J zijn of PAL right?
Zoals in het vorige topic gemeld is: http://www.play-asia.com/...tibility_guide-49-en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Pixxa schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:15:
vraagje:

Ik check nu op play-asia.com en sorteer de games op xbox 360/regio vrij/ maar de meeste zijn allemaal out of stock. Nu kan ik me herinneren dat iemand hier schreef dat hij met een NTSC-J / Asia versie gwn kon spelen met zn PAL (in NL gekochte) xbox. Klopt dit nu?

Ik wil namelijk geen spel kopen wat uiteindelijk niet werkt :)
Ik kan inderdaad bevestigen dat de NTSC/J versie van Gears of War gewoon prima werkt. Om een of andere reden staat dit niet duidelijk op PlayAsia aangegeven, want hij staat geloof ik niet onder de region-free lijst. Maar hij doet het dus wel..

Ben nu in Act2, en het is echt enorm gaaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Lijst met spellen <-> region code, compatibility

http://www.xbox-sky.com/x...onal_compatibility_guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Ik heb zelf een Sanyo z4 en kan echt een soortgelijke beamer aanraden voor mensen die aan het kijken zijn voor HD scherm. Erg goed beeld en eigenlijk net zo duur als een gemiddelde 32'' HDTV. Belangrijk om te weten(en iets waar ik me eerst zorgen om maakte) is dat de reactietijd bij zo'n beamer ook dik in orde is, zelfs minder ghosting dan bij een gemiddeld lcd scherm(in ieder geval wel beter dan mijn Acer 19'' 8ms beeldscherm). Heb ook wel eens de beamer wat dichter bij de muur gezet en om ongeveer beeld van 30'' te krijgen en de beeldkwaliteit wat je dan krijgt gaat echt ver voorbij dat van een HDTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

TheDukemaster schreef op maandag 27 november 2006 @ 03:05:
Ik heb zelf een Sanyo z4 en kan echt een soortgelijke beamer aanraden voor mensen die aan het kijken zijn voor HD scherm. Erg goed beeld en eigenlijk net zo duur als een gemiddelde 32'' HDTV. Belangrijk om te weten(en iets waar ik me eerst zorgen om maakte) is dat de reactietijd bij zo'n beamer ook dik in orde is, zelfs minder ghosting dan bij een gemiddeld lcd scherm(in ieder geval wel beter dan mijn Acer 19'' 8ms beeldscherm). Heb ook wel eens de beamer wat dichter bij de muur gezet en om ongeveer beeld van 30'' te krijgen en de beeldkwaliteit wat je dan krijgt gaat echt ver voorbij dat van een HDTV.
Mijn 360 hangt ook aan een beamer (HP V6120) en ik ben er echt dik tevreden mee. Levert een beeld op van bijna 3m (118") doorsnee :) Ik zit er zo'n 5 meter vanaf. Je levert met een beamer qua scherpte altijd in voor grootte maar daar merk ik eigenlijk vrij weinig van. Ook ghosting heb ik nog nooit last van gehad.

Ik doe alles via mijn 360, dus ook TV/Series & DVD's kijken en dat ziet er allemaal zeer strak uit op de beamer. Een nadeel is dat 2 uurtjes gamen net zoveel aan stroom kost als de magnetron 2 uur op 750W (450W Beamer, 150W geluid, 150W 360) aan te zetten :( Ook ben ik wat minder snel geneigd om 'even' snel een game te spelen. Je moet er echt voor gaan zitten want de kamer moet verduisterd worden, beamer aan (40 seconden opstart tijd), de rest aan etc.

Een LCD heeft in dat opzicht wat meer gebruiksgemak (aan/uit, klaar). Maar ik zou niet willen ruilen, misschien wel een LCD voor 'erbij'' maar dan moet ik eerst even de staatsloterij winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chone
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-02 23:13
Kun je met een racespel online ook met een stuurwiel racen tegen iemand met een gamepad? Zo ja, dan gaat toch die hele discussie over het wel/niet toelaten van een toetsenbord+muis op live nergens meer over of zie ik het fout?

Are there any experienced suicide bombers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
The Chone schreef op maandag 27 november 2006 @ 03:58:
Kun je met een racespel online ook met een stuurwiel racen tegen iemand met een gamepad? Zo ja, dan gaat toch die hele discussie over het wel/niet toelaten van een toetsenbord+muis op live nergens meer over of zie ik het fout?
Die mening ligt voor ieder anders denk ik. Ik vind zelf een stuurwiel minder dan fijn dan gamepad. Met gamepad kun je veel sneller reageren (zoals tegensturen) vind ik dan met een stuurwiel. Een wiel compleet van rechts naar links draaien bijvoorbeeld kost je meer tijd dan je gamepad stickje diezelfde beweging laten maken. Met een stuurwiel kun je echter secuurder sturen omdat het tussenbereik een stuk groter is. Het heeft allebei z'n voor en nadelen naar mijn mening.

Met toetsenbord+muis vs. gamepad is het verschil groter vind ik. Met gamepad kun je goed FPS games spelen mits deze er op aangepast zijn. In een online deathmatch kun je met een gamepad niet echt fijn meemikken op iemand zn hoofd bijv. als hij/zij loopt te jumpen en te rennen. Met een tobo+muis kun je een stuk secuurder en sneller mikken, nogmaals mits dit dan ook goed door zo'n x360 game wordt ondersteund (te lage sensitivity in zo'n spel laat je muis ook voor lul staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:28:
De prijzen van LCD TV's die HD ondersteunen zijn al aan het zakken, kosten ze nog tijdens het WK voetbal gemiddeld € 1300,- voor 32 inch oftewel 82 cm beeldbuis, je kan nu al een leuke HD LCD TV kopen onder de € 1000,- . Mits je gaat afdingen bij witgoed en electronica zaken. Mijn vader heeft ook een 94 CM Samsung LCD voor € 1250,- weten te krijgen die in die winkel voor € 1500,- stond aan geprijst.Hij heeft er toch € 250,- af geluld. Ik wil hier mee zeggen je moet soms inventief zijn :)
Bij de MM stond er afgelopen week (mm alexandrium en rdam centrum) een Philips lcd 32" voor 750,- zag er goed uit.

Mijn ouders hebben op hun kamer ook een LCD tv staan.. en het verschil met een normale breedbeeld (CRT) en een LCD is echt niet normaal!
Ik moet dus nu ook gewoon zo'n scherm hebben want anders zit je jezelf eigenlijk in de maling te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:15:
[...]

Bij de MM stond er afgelopen week (mm alexandrium en rdam centrum) een Philips lcd 32" voor 750,- zag er goed uit.

Mijn ouders hebben op hun kamer ook een LCD tv staan.. en het verschil met een normale breedbeeld (CRT) en een LCD is echt niet normaal!
Ik moet dus nu ook gewoon zo'n scherm hebben want anders zit je jezelf eigenlijk in de maling te nemen!
Voor HD-uitzendingen en je Xbox360 in HD is het LCD-scherm in het voordeel maar een goed CRT-scherm maakt gehakt van het beste LCD-scherm als het aankomt op standaard tv-uitzendingen. Hangt er dus wel vanaf wat je primair bekijkt op een LCD of Plasmascherm of je die keuze moet maken.

[ Voor 23% gewijzigd door Ericr op 27-11-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chone schreef op maandag 27 november 2006 @ 03:58:
dat verschil is al een stuk kleiner. Met een controller kan je net zo behendig zijn als met een stuur. Controller en muis daarentegen is een enorm verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ericr schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:20:
[...]

Voor HD-uitzendingen en je Xbox360 in HD is het LCD-scherm in het voordeel maar een goed CRT-scherm maakt gehakt van het beste LCD-scherm als het aankomt op standaard tv-uitzendingen. Hangt er dus wel vanaf wat je primair bekijkt op een LCD of Plasmascherm of je die keuze moet maken.
Met het oog op de toekomst is een LCD tv geen overbodige luxe. Je mag er vanuit gaan dat je toch weer een jaar of 4 met zo'n tv doet (en dat is voor sommige nog aan de lage kant), en tegen die tijd zenden sowieso nl 1/3 wel digitaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Een HDTV maakt inderdaad een enorm verschil, maar...
je kunt ook gewoon een 19" (of 20") breedbeeld LCD/TFT monitor kopen en dan heb je ook de HDTV ervaring! Moet je alleen iets dichterbij gaan zitten, maar als student zul je toch op een studentenkamer of slaapkamer zitten en is dat geen probleem.

Zo'n monitor koop je al vanaf 200,- euro en doe er 25 ero voor een vga kabel bij en je bent klaar!
Aanrader! Mij bevalt het uitstekend!

Bijkomend voordeel, je kunt die monitor ook gebruiken voor je PC-tje! (dan zou ik er wel eentje nemen met een dubbele input: vga en dvi)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
-SaveMe- schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:44:
je kunt ook gewoon een 19" (of 20") breedbeeld LCD/TFT monitor kopen en dan heb je ook de HDTV ervaring! Moet je alleen iets dichterbij gaan zitten, maar als student zul je toch op een studentenkamer of slaapkamer zitten en is dat geen probleem.

Zo'n monitor koop je al vanaf 200,- euro en doe er 25 ero voor een vga kabel bij en je bent klaar!

Bijkomend voordeel, je kunt die monitor ook gebruiken voor je PC-tje! (dan zou ik er wel eentje nemen met een dubbele input: vga en dvi)
Dus een VGA kabel werkt beter dan de standaard kabels ? Ik gebruik nu die component aansluitingen op me Dell.

En kan die HD van die Xbox echt niet groter ? Er zal wel een normale notebook HD in zitten. Wel stom dat je geen grotere kan krijgen. Of dat ze het zo gemaakt hadden dat er 2 in kunnen of zo. Ik heb al meer dan 20 GB aan MP3's op me PC staan. En dan hebben we het nog niet eens over die nieuwe download dienst van hun om films te downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door Astennu op 27-11-2006 09:52 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies zo doe ik het dus ook :) Bevalt uitstekend, absoluut aan te raden als je net als mij nog even wil wachten met het aanschaffen van een HDTV :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:48
Afgelopen vrijdag naar Zoetermeer gereden om daar voor 28 euro de wireless controller te halen.
Meteen maar even een extra accu meegenomen aangezien ze die met oplaadsnoer niet meer hadden. We hebben zo'n laadstation voor de 2 accu's staan, dus dat geeft niet.
Verder nog zaterdag avond dat spelletje wat je gratis via live krijgt zitten spelen.
Met mijn vriendin (huiswerk aan het maken) die vroeg waarom ik dat zat te spelen terwijl we met HD ook andere spellen konden spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut

Is het dan ook zo dat je kan overschakelen van input bij een scherm? dat zou helemaal ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
koendt schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:10:
[...]

Is het dan ook zo dat je kan overschakelen van input bij een scherm? dat zou helemaal ideaal zijn.
Ja, meestal in het menu van het scherm kun je overschakelen. Of wanneer je één van de 2 apparaten inschakelt kiest hij zelf de actieve ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Ik twijfel zelf namelijk tussend de ProLite E2200WS-B1 en FUJITSU SIEMENS L22-1W.
De verschillen zijn het contrast 1000:1 en 700:1, maar het grootste verschil is nog dat de ene 1x dvi en 1x d-sub heeft en de andere 2x d-sub.

Er is niks bekkend over een dvi aansluiting die er zou komen voor de 360 toch? Want dan is het misschien verstandig om toch de Prolite met een dvi ingang te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:20
koendt schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:24:
Ik twijfel zelf namelijk tussend de ProLite E2200WS-B1 en FUJITSU SIEMENS L22-1W.
De verschillen zijn het contrast 1000:1 en 700:1, maar het grootste verschil is nog dat de ene 1x dvi en 1x d-sub heeft en de andere 2x d-sub.

Er is niks bekkend over een dvi aansluiting die er zou komen voor de 360 toch? Want dan is het misschien verstandig om toch de Prolite met een dvi ingang te nemen.
de xbox360 digitale kabel zal een HDMI kabel worden, deze aansluiting zal je niet zo snel zien op een lcd pc scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
ik zag zaterdag viva pinata staan in de winkel.... helaas niet gekocht want wat stond er op de doos: NEDERLANDSE VERSIE ??? zucht

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Phusebox schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:55:
ik zag zaterdag viva pinata staan in de winkel.... helaas niet gekocht want wat stond er op de doos: NEDERLANDSE VERSIE ??? zucht
Ben bang dat je hem dan uit het buitenland zal moeten halen.
Alhoewel het ook aan de instellingen van je X360 kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ligt aan de instellingen van je 360, zelfs als je de US versie hebt (die is regio vrij) krijg je een NL versie. Als je je account op UK zet is het een engelse versie.

Ik ben wel blij met de NL versie, kan ik mijn kleine meid van bijna 5 een beetje kennis laten maken met de 360 :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaos.be
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik ben momenteel wel een beetje aan het watertanden op een xbox360 console, maar zelf ben ik geneigd om te wachten op de 65 nanometer cpu upgrade.

Is deze de moeite om er op te wachten? Zelf ben ik niet echt een voorstander van een lawaaierige straalkachel... Het nadeel is wel dat ik zou moeten wachten tot na de kerstperiode |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

chaos.be schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:48:
Ik ben momenteel wel een beetje aan het watertanden op een xbox360 console, maar zelf ben ik geneigd om te wachten op de 65 nanometer cpu upgrade.

Is deze de moeite om er op te wachten? Zelf ben ik niet echt een voorstander van een lawaaierige straalkachel... Het nadeel is wel dat ik zou moeten wachten tot na de kerstperiode |:(
Dat is inderdaad een beetje lastige keuze, ik heb zelf ook nog geen 360 maar wil hem wel binnenkort kopen. Ik helemaal nog niets gehoornd wanneer die verbeterde cpu in de xbox360 komt.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat, behalve het stroomverbruik, is het voordeel van zo'n chip precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:23:
[...]

Er zijn hier en in het vorige topic ongeveel 8 postings geweest over de Jap versie van GoW. Play Asia beweert dat ie regio vrij is maar geeft dat NIET aan op hun site. Kwestie van gokken dus. Ik heb nog nergens een bevestiging gelezen van iemand die hem in hands heeft en getest op een PAL 360.
Ik ben degene die nog op de NTSC J wacht. Hij is vorige week zaterdag verstuurd maar nog niet binnen. Hopelijk vandaag of morgen, anders kans dat ie bij de douane ligt en dat ik nog een weekje langer moet wachten. Zodra ie binnen is post ik meteen het resultaat.

-edit- ah er is al bevestigd dat ie werkt. mooi, dan heb ik ook zekerheid :)

[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 27-11-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:55:
[...]

Wat, behalve het stroomverbruik, is het voordeel van zo'n chip precies?
Word veel minder warm, schijnt voor problemen te zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

persoonlijk ben ik aan het wachten op de Europese release van blue dragon _/-\o_ Ik zou zowiso wachten tot maart (wanneer de ps3 uitkomt. Nog een lange tijd, ik weet het) omdat de prijzen dan vermoedelijk wel een drastische daling zullen krijgen (hoewel er nu ook wel al mooie promo's tevoorschijn komen)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
DeepSeven schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:06:
Is het het nu echt waard een hdtv?
In 1 woord: JA! Ik heb sinds een aantal maanden een 32" LCD TV van Philips en zou echt niet meer anders willen. De scherpte en het verschil is echt enorm.
Die TV kun je vast wel verkopen, heb ik ook gedaan. Ik ben ook student, mn HDTV kostte ook 1000 euro, maar ik heb het gewoon gedaan en nog geen seconde spijt van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:57:
[...]

Word veel minder warm, schijnt voor problemen te zorgen...
Je hebt nu 2 jaar garantie erop. Tegen de tijd dat de jouwes te warm wordt, en microsoft geeft toe dat het een chip-probleem is, krijg jij zo een reparatie 360.

Ik zou er dus niet op wachten.. de graphics zijn nu nog redelijk vooruitstrevend.. en over een jaar wil je toch liever weer je grafische kaart van je pc vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Er is nog helemaal niks over een nieuwe versie bekend (en of ie uberhaupt wel komt) en lawaaierig valt echt wel mee. Ik zou er niet zo lang op willen wachten, maar dat blijft uiteindelijk je eigen beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaos.be
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11-2024
devv05 schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:00:
[...]

Er is nog helemaal niks over een nieuwe versie bekend (en of ie uberhaupt wel komt) en lawaaierig valt echt wel mee. Ik zou er niet zo lang op willen wachten, maar dat blijft uiteindelijk je eigen beslissing.
Was trouwens het grootste lawaai-probleem niet de dvd-rom speler? En is in de meest recente versies dit euvel dan al niet verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chaos.be schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:19:
[...]

Was trouwens het grootste lawaai-probleem niet de dvd-rom speler? En is in de meest recente versies dit euvel dan al niet verholpen?
Bij mij komt de DVD drive boven de fans uit, wel irri al dat lawaai, maar dan zet je je Home cinema toch gewoon wat harder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Met ht ook op het probleem an de arme student en HD -TV's, heb ik alvast het volgende aangeschaft (via play-asia.com, damn wat een uitkomst die moneybookers :D )

VGA HD AV Cable with Optical Output

Kan ik mooi mijn iiyama E1900-S daarop aansluiten (via D-Sub, DVI zit al aan mijn pc ;) ) en kan ik gelijk mijn Z5400 er ook op aan sluiten. Dus goed geluid EN goedkoop uit met toch een redelijk goede kwaliteit :P (en anders gaat ie gewoon aan de HD tv van me schoonvader :P )

/me gaat morgen langs de BS voor een Premium met GoW :P :D

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 27-11-2006 12:23 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chaos.be schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:19:
[...]

die van mij is nogal luidruchtig op de koeling en dvd speler(tijdens lezen van discje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Nee dat is niet de moeite waard om op te wachten. De voordelen van een dieshrink zijn verlaagde productiekosten, minder hittedissipatie en minder stroomverbruik, met de eerste als allerbelangrijkste.

Waarom is het dan ondanks puntjes 2 en 3 niet de moeite waard? Simpel, de koeler hoor je nu al nauwelijks tot niet. Het straalkachelgeluid waar je aan refereert is een 12-speed DVD-drive die een plastic schijfje enkele duizenden rotaties per minuut laat maken.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer

Zou echt geen reden kunnen bedenken waarom je zou wachten. Er is trouwens nog helemaal niks officieel bekend over een andere processor.

Als ik jou was zou ik de komende weken een mooie aanbieding afwachten en dan tot koop overgaan.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

M@cer schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:49:
[...]

Zou echt geen reden kunnen bedenken waarom je zou wachten. Er is trouwens nog helemaal niks officieel bekend over een andere processor.

Als ik jou was zou ik de komende weken een mooie aanbieding afwachten en dan tot koop overgaan.
Is er ergens nog een leuke aanbieding? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
M@cer schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:05:
Ligt aan de instellingen van je 360, zelfs als je de US versie hebt (die is regio vrij) krijg je een NL versie. Als je je account op UK zet is het een engelse versie.

Ik ben wel blij met de NL versie, kan ik mijn kleine meid van bijna 5 een beetje kennis laten maken met de 360 :)
ehm je kan dus niet zelf kiezen?
ik moet dus een nieuw account maken om viva pinata te spelen? (want ik lees hier van mensen dat je je 'land' niet zomaar kan wijzigen)
of ligt het aan de taalinstellingen van je xbox? want die heb ik sowieso op engels staan

(stel je voor dat je als engelstalig (of anderstalig) persoon in nederland woont en elk spel opeens in het nederlands springt omdat in je account staat dat je in nederland woont? t moet niet gekker worden)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Phusebox schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:03:
[...]

ik moet dus een nieuw account maken om viva pinata te spelen? (want ik lees hier van mensen dat je je 'land' niet zomaar kan wijzigen)
of ligt het aan de taalinstellingen van je xbox? want die heb ik sowieso op engels staan

(stel je voor dat je als engelstalig (of anderstalig) persoon in nederland woont en elk spel opeens in het nederlands springt omdat in je account staat dat je in nederland woont? t moet niet gekker worden)
Voor zover ik weet is het gebonden aan het land waar je account (gamertag) aan gekoppeld is. Ik vind het ook ontzettend stom als je zelf de taal niet kunt wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Dit is wel ruk zeg...

Heb hopen filmpjes op mijn PC staan, wou mijn X360 even als extender gaan gebruiken.

Allemaal geen probleem. Media Center installeren, en binnen no-time is mijn X360 een volwaardig extender. Eventjes naar de video's browsen en ja hoor: de thumbs van het eerste videobeeld komen mooi in beeld. Play dan maar --> File corrupt.

Vreemd, aangezien ze in het Media Center op de PC wel zonder probleem afspelen. Is hier iets tegen te doen ofzo?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik zou hier niet op wachten, want zoals hierboven al gezegd wordt;

* 2 jaar garantie
* En hoe weet je dat je een console te pakken heeft met de nieuwe chip?

ikzelf heb mijn Xbox360 3 weken geleden gekocht.
De produktiedatum was van Juni 2006, oftewel 3 a 4 maanden oud.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
M@cer schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:49:
[...]

Er is trouwens nog helemaal niks officieel bekend over een andere processor.
Is absoluut bevestigd: http://www.charteredsemi....6n/20060420_microsoft.asp

Ik wacht overigens ook tot volgend jaar met de aanschaf van de 360. Verwacht toch dat MS wat met de prijs gaat doen zodra de PS3 wereldwijd beschikbaar is (volgend jaar maart). Plus er zit een dure verhuizing aan te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:54
Misschien dat dit al voorbij gekomen is, maar het valt me op dat wanneer ik mijn gister gekochte XBox een beetje beweeg/draai, dat er een rammeltje inzit.
Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Phusebox schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:03:
[...]

Zover ik begreep op het forum op XBW dat je de instelling van je Xbox moet aanpassen. Ik ga het spel van de week zeker kopen, dus probeer het dan wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:31:
[...]

Ik zou hier niet op wachten, want zoals hierboven al gezegd wordt;

* 2 jaar garantie
* En hoe weet je dat je een console te pakken heeft met de nieuwe chip?

ikzelf heb mijn Xbox360 3 weken geleden gekocht.
De produktiedatum was van Juni 2006, oftewel 3 a 4 maanden oud.
Ja,
IDD, heb mijne op 2 Juni ontvangen, en de MFR. date is 08-03-06, dus was al 3 maanden oud toen ik hem kreeg (naja bijna dan)!

Op die site staat begin 2007, dat kan 1 Februari zijn (gaan we daar in het voorbeeld even van uit)> + 3 maanden = 01 Mei mag je pas een Box kopen!

Ik denk (hoop) dat als er een goeie oplossing komt voor betere koeling, dat de mensen met garantie dan een kleine aanpassing krijgen om ook een stabiele box te hebben, in de zomer kun je dat ding beter in de koelkast zetten, anders hangt ie elke 5 minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Marco schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:40:
Misschien dat dit al voorbij gekomen is, maar het valt me op dat wanneer ik mijn gister gekochte XBox een beetje beweeg/draai, dat er een rammeltje inzit.
Is dat normaal?
Nog afgezien van dat ik er niet voor de lol mee zou gaan schudden zit er wel een mechanisme in dat detecteert hoe de 360 staat zodat ie de ring of light correct kan orienteren. Die kan wat rammelen afaik ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik zag dat er een nieuw leuk apparaatje voor de 360 eraan komt:

XCM XFPS
Afbeeldingslocatie: http://img.article.pchome.net/00/15/67/11/20061123102257_40477.jpg

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:56:

XCM XFPS
[afbeelding]
Enige reden waarvor ik 'm aan zou willen schaffen zou pro evo zijn, maar aangezien ik 'm nog niet op een 360 controller gespeeld heb kan schaf ik 'm nog niet aan als hij uit is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Little Bear schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:20:
Dit is wel ruk zeg...

Heb hopen filmpjes op mijn PC staan, wou mijn X360 even als extender gaan gebruiken.

Allemaal geen probleem. Media Center installeren, en binnen no-time is mijn X360 een volwaardig extender. Eventjes naar de video's browsen en ja hoor: de thumbs van het eerste videobeeld komen mooi in beeld. Play dan maar --> File corrupt.

Vreemd, aangezien ze in het Media Center op de PC wel zonder probleem afspelen. Is hier iets tegen te doen ofzo?
Transcoder 360 installeren :) Waarschijnlijk een divx/xvid filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Inderdaad voor Viva Pinata moet je de Locale settings op UK of iets dergelijks zetten, ik zat binnen 2 minuten hoofdschuddend te zeggen dat ik hem zou ruilen, blij dat ik het niet gedaan heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XCM XFPS
[afbeelding]
Onhandig die korte draad van die muis :+
Als je een keertje snel beweegt trek je dat ding van de tafel af ;)

(ps.dit moest je niet serieus nemen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XCM XFPS
[afbeelding]
Hier is al een hele discussie over geweest, 3 pagina's terug ofzow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:00:
[...]

Enige reden waarvor ik 'm aan zou willen schaffen zou pro evo zijn, maar aangezien ik 'm nog niet op een 360 controller gespeeld heb kan schaf ik 'm nog niet aan als hij uit is....
Nu de 360 controller ook l2 en r2 boven heeft zitten, werkte deze toch net zo lekker als op de ps2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
ehoutgast schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:39:
[...]

Ik kan inderdaad bevestigen dat de NTSC/J versie van Gears of War gewoon prima werkt. Om een of andere reden staat dit niet duidelijk op PlayAsia aangegeven, want hij staat geloof ik niet onder de region-free lijst. Maar hij doet het dus wel..

Dusss als ik in de lijst van play-asia.com kijk moet ik dus een PAL spel met engl. taal kopen. Maar werkt een NTSC-J versie uit Asia met engl taal ook gwn? Zolang hij maar regiovrij is..

Vind het maar verdomd lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Pixxa schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:16:
[...]

Dusss als ik in de lijst van play-asia.com kijk moet ik dus een PAL spel met engl. taal kopen. Maar werkt een NTSC-J versie uit Asia met engl taal ook gwn? Zolang hij maar regiovrij is..

Vind het maar verdomd lastig..
Verschilt per game en het is niet lastig. Meestal wordt het op gamesites aangegeven (bv Xboxic of Xbox360Only) en je hebt ook de compatibility list die 90% accuraat is. Als je twijfelt mail je ze gewoon ff, zit goede support daar. En de GoW NTSC J werkt en is Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Vijf nieuwe screenshots van Alan Wake

Deze staat toch wel ergens bovenaan mn must-have lijstje hoor :9 2008 pas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
devv05 schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:20:
[...]

Verschilt per game en het is niet lastig. Meestal wordt het op gamesites aangegeven (bv Xboxic of Xbox360Only) en je hebt ook de compatibility list die 90% accuraat is. Als je twijfelt mail je ze gewoon ff, zit goede support daar. En de GoW NTSC J werkt en is Engels.
Hmm, GoW heb ik orgineel hier gekocht, het gaat me in dit geval om de Viva..
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1piu.html

Hij is een Asia game met NTSC-J regio. Normaal gesproken werkt dit dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:23:
[...]

Hmm, GoW heb ik orgineel hier gekocht, het gaat me in dit geval om de Viva..
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1piu.html

Hij is een Asia game met NTSC-J regio. Normaal gesproken werkt dit dus niet?
Deze werkt idd niet op je pal-xbox. Deze versie daarentegen wel http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dh-49-en-70-1ppo.html

Zie ook http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=29406

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ok ik begrijp het, hij moet of regio vrij zijn of echt met PAL werken. Geen andere truukjes dus.

Even tussendoor:

Ik les net een stukje over de wireless headset en las dat hier iemand er problemen mee heeft..
Hier een work-around
Simply remove the little foam filter from your standard wired headset (or any other, just make sure it's got a snug fit) and slip it on the end of your wireless mic. Now, you may immediately notice that the filter may cover up two of your channels lights. If this is a problem, just take a pair of nail clippers and carefully cut out a small hole, big enough to read the first channel.

While this may leave your second channel light covered (and ideally it should, to help keep it from slipping off), many of you will probably be using the first. If not, simply click the sync button to move down to the second channel. Once you're done, you'll be back on live, enjoying the freedom of a wireless headset, while screaming "How ya like that, bitches?!" with the voice quality of a wired set.
Buiten de workaround hoop ik natuurlijk dat MS dit snel fixxed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:55:
Ik had hem nog even gespeeld op de game-expo op de HCC dagen, best wel een geinig spel. Daar kon je ook Lost Planet spelen, is ook een erg gave shooter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.. nu heb ik eindelijk een 360, maar nu twijfel ik aan het leuke spellen aanbod.

Spellen zoals Fight night round 3 en GoW vind ik zeker mooi en je kan het blijven spelen.
Maar ik vind de prijs voor 'even een spelletje' kopen best duur. Zo zou ik best Pes6 ook op de xbox willen, terwijl ik hem al op de pc heb. Maar ik ga niet bij elkaar €100,- aan een en hetzelfde spel, en dat terwijl de 360 een tal van functies mist t.o.v. de pc versie.. ook het downloaden van goeie extra content hoor ik niks over.

Wat is op dit moment een spel wat naast GoW een echte aanrader is?

(CoD3 lijkt me persoonlijk niks heb het niet zo op die ww2 zooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:40:
Vraagje.. nu heb ik eindelijk een 360, maar nu twijfel ik aan het leuke spellen aanbod.

Spellen zoals Fight night round 3 en GoW vind ik zeker mooi en je kan het blijven spelen.
Maar ik vind de prijs voor 'even een spelletje' kopen best duur. Zo zou ik best Pes6 ook op de xbox willen, terwijl ik hem al op de pc heb. Maar ik ga niet bij elkaar €100,- aan een en hetzelfde spel, en dat terwijl de 360 een tal van functies mist t.o.v. de pc versie.. ook het downloaden van goeie extra content hoor ik niks over.

TDU - race
Rainbow Six Las vegas - mp shooter
Splinter cell Dubbel agent - shooter
Saints Row (alla GTA) - wat is dat? adventure
Oblivion - rpg meen ik

en natuurlijk een rijtje coming soon games:
Alan Wake
Lost Planet
Fable 2
Halo 3
Crackdown
Assasin's Creed

maar dit lijstje hierboven is een beetje mn persoonlijke smaak. Check gwn een aantal reviews op ign/gamespot/insidegamer.nl etc..

[ Voor 5% gewijzigd door Tristan op 27-11-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
curry684 schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:53:
[...]

Nog afgezien van dat ik er niet voor de lol mee zou gaan schudden zit er wel een mechanisme in dat detecteert hoe de 360 staat zodat ie de ring of light correct kan orienteren. Die kan wat rammelen afaik ja :)
Nu we het daar toch overhebben, mijn 360 weet niet of hij ligt of staat :P Die Ring of Light wisselt de hele tijd maar een beetje, heb hem zo vaak even neergelegd, en daarna goed rechtop gezet, maar hij twijfelt nog steeds :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:45:
[...]

TDU - race
Rainbow Six Las vegas - mp shooter
Splinter cell Dubbel agent - shooter
Saints Row (alla GTA) - wat is dat? adventure
Oblivion - rpg meen ik

en natuurlijk een rijtje coming soon games:
Alan Wake
Lost Planet
Fable 2
Halo 3
Crackdown
Assasin's Creed

maar dit lijstje hierboven is een beetje mn persoonlijke smaak. Check gwn een aantal reviews op ign/gamespot/insidegamer.nl etc..
Afgezien van het aankomend lijst.. is de rest naar mijn mening poep :) (vergeet Bioshock er niet aan toe te voegen ;) )

Het hele sneaken en snipen.. ala rainbow six en splinter cell, heb ik eigenlijk al sinds de eerste versie(s) afgedankt, mist toch wat spectacel naar mijn idee. En om nou voor 60 euro erachter te komen dat ik inderdaad gelijk had.. dat liever niet.

Oblivion daar in tegen top spel, maar net als PES6, al aanwezig voor de PC.
Misschien moet ik inderdaad eens saints row overwegen.
Maar ik schrik nu eigenlijk een beetje van het toch wat karig (kwaliteit) games aanbod.

Ik twijfel trouwens wel over King Kong.. heb die eens gezien bij de MM.. pracht spel!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

Asphyxion

I am, therefor I think

Project Gotham Racing 3
Dead Or Alive 4
Kameo

Ik ben het met je eens dat het spellen aanbod tegenvalt, aan de andere kant zijn sommige oudere titels (zoals PGR) alweer heel wat goedkoper te krijgen (rond de 30 euro), of tweede hands nog goedkoper. Ik wil eigenlijk voor geen enkele game het volle pond betalen, GoW kostte me 44 euro en de andere spellen die ik heb zijn op PGR3 na allemaal 2e hands aangeschaft.

60 euro voor een aardig spelletje als CoD2 zou ik nooit doen, 30 euro die ik er destijds voor betaald heb is goed te doen...En als het niet bevalt, kun je ehm altijd weer verkopen of ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Wat voor een genre hou je van?
Ik moet zeggen dat ik met een klassieker bezig ben op dit moment (Kameo) maar die is echt superverslavend! Mijn vriendin en ik zijn het hele weekend al bezig met deze game.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Hoe is Ghost Recon eigenlijk? Ik dacht dat dit toch wel een van de toppers was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Condemned blijft voor mij een van de beste 360 games to date. Daarnaast zijn PGR3, Kameo, Dead or Alive 4, Saints Row, Call of Duty 2, Oblivion en Ghost Recon Advanced Warfighter allemaal enorm de moeite waard, en merendeel al in het budgetsegment te vinden. Voor GRAW komt volgende maand ook nog een special edition uit die Chapter 2 DLC al meegeleverd krijgt.

Vergeet ook XBLA niet: cheapo games als Geometry Wars en Cloning Clyde zijn hun paar knaken meer dan waard.

[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 27-11-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dit op een website staan, misschien handig voor om je divx collectie af te spelen via je xbox

http://www.elektriq.com/a...de-xbox-360-divx-playback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

DarkShadow schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:00:
Hoe is Ghost Recon eigenlijk? Ik dacht dat dit toch wel een van de toppers was...
77 reviewers averaging 90 can't be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen waar ik 't goedkoopst aan Ghost Recon kan komen? Heeft iemand ergens een aanbieding gezien voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:53:
[...]

Wie kan mij vertellen waar ik 't goedkoopst aan Ghost Recon kan komen? Heeft iemand ergens een aanbieding gezien voor mij?
http://www.budgetgaming.n...e+warfighter_Xbox360.html

?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren op een 40" LCD scherm een demo gezien van Army Of Two en moet zeggen dat het een zwaar bruut game is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Sommige mensen snap ik echt niet, 1 spel is goed de rest is bagger???

Er zijn, zeker de laatste tijd, erg veel goede games uitgekomen voor de 360. Ik weet van ellende niet meer welke ik eerst wil hebben, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn.

Voor Oblivion en PES6 voor de PC heb je toch ook 50 tot 60 euro uitgegeven, nu op de 360 is dat opeens een probleem. Probeer het eens op de 2e hands markt van bv Xboxworld of hou de aanbiedingen in de gaten, dan kan je de games ook wel rond de 40 tot 50 euro krijgen.

Vandaag nog COD3 van iemand overgenomen voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Divx/Xvid streamen nu mogelijk zonder Windows Media Center

Aangezien ik Windows Media Center heb, iemand zin om te proberen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
M@cer schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:16:

Er zijn, zeker de laatste tijd, erg veel goede games uitgekomen voor de 360. Ik weet van ellende niet meer welke ik eerst wil hebben, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn.
Same here, ik snap ook helemaal niets van dat gezeur. Bovendien zijn veel van die games al voor een klein prijsje te krijgen (games als CoD2, Hitman, Kameo, Condemned, GR:AW, PGR3, Burnout, en nog een stapeltje) of je kunt ze via Play-Asia bestellen voor zo'n 35 euro incl verzenden. Of gewoon de demo eerst downloaden natuurlijk, dan weet je ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Leest dan echt niemand |:(

fulgore in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25"

Maar goed, de patch zit nu ingebakken.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Bla bla bla .... tock maar een Xbox360 aangeschaft na jarenlang gedacht te hebben een PS3 te kopen :) Ik heb de Gears of War pack aangeschaft. Tot nu toe vind ik het een voortreffelijke console, alleen het lawaai van de DVD-rom vind ik een teleurstelling. Hoe kan ik zien rond welke datum de console gefabriceerd is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
fulgore schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:06:
[...]

Leest dan echt niemand |:(

fulgore in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 25"

Maar goed, de patch zit nu ingebakken.
Excuses, helemaal overheen gelezen. Maar de titel dan even bold voortaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
X-t-r-e-m-e schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:15:
Bla bla bla .... tock maar een Xbox360 aangeschaft na jarenlang gedacht te hebben een PS3 te kopen :) Ik heb de Gears of War pack aangeschaft. Tot nu toe vind ik het een voortreffelijke console, alleen het lawaai van de DVD-rom vind ik een teleurstelling. Hoe kan ik zien rond welke datum de console gefabriceerd is ?
Gewoon je geluid wat harder, dan hoor je het al gauw niet meer :) Heb me er echt nog nooit aan gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

devv05 schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:16:
[...]

Excuses, helemaal overheen gelezen. Maar de titel dan even bold voortaan :)
Valt wel meer op he :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
X-t-r-e-m-e schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:15:
Hoe kan ik zien rond welke datum de console gefabriceerd is ?
Laat maar, al gevonden, 2006-08-22. Dus redelijk nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-08 16:51
Mensen die hier zitten zagen over te dure spellen kennen hun weg op het internet niet goed.
Gears of War (sealed) heb ik voor 44 euro gekocht op ebay.
WWE smackdown vs Raw 2007(sealed) voor €38.
en voor de rest koop ik 2de hands games op forums.
Natuurlijk dat je de volle pot betaald in de winkel.
Maar we zijn tweakers toch dus tweak de prijs ;)

het enige minpunt van de xbox360 is imo het geluid dat het ding maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik kan niet meer op live :s
volgens de xbox live connection is de dns failt
maar ik kan met de andere pc's thuis in 't netwerk gewoon online, en dns is ok
volgens de test en uit 'm routerlogs blijkt dat de xbox een correct ip krijgt.
10min. geleden was er neits aan de hand, nu ineens wel :s
er is niets gewijzigd aan de instellingen.
say wtf?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een custom Wifi module aan te sluiten ipv de veel te dure originele module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehoutgast schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:39:
[...]

heb je em belastingvrij ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Ik zit met het volgende probleem:

Vorige week heb ik een niewe XBOX Live account aangemaakt. Deze heb ik gekoppeld mijn Hotmail account. Blijkbaar stond daar Amerika nog ingesteld als land van herkomst (ooit eens gedaan vanwege die 250MB truuk, allang weer vergeten). Nu blijkt dit onmogelijk om achteraf aan te passen. Na de search gebruikt te hebben kwam ik er achter dat ik niet de enige persoon met dit probleem ben.
Een aantal users heeft in het verleden gewoon hun CC aan de Live account weten te koppelen hoewel het Billing Address onmogelijk juist in te stellen is. Bij mij word mijn CC i.c.m. het adres echter keer op keer geweigerd. Heeft iemand hier een oplossing voor? Werkt dit bij andere mensen nog wel?

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Laatst online: 16-08 17:55
Ik ben vandaag ook maar overstag gegaan en heb ook een xbox360 gekocht (met gears of war pack).
Helaas kwam ik erachter dat ik de xbox niet kon aansluiten op mijn component ingang van mijn lcd-tv (lg 32lz50 met wel 1366x768) dus ik kijk in normale resolutie naar de spellen. Ik zie dus geen verschil met de orginele xbox zoals je begrijpt. Nu is mijn vraag als ik dus wel een lcd neem die hdtv ready is, een groot verschil ga zien met mijn huidige beeld? Of is er nog een andere mogelijkheid om een betere resolutie te krijgen? (vga kabel??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

broodjepoep schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:57:
Ik ben vandaag ook maar overstag gegaan en heb ook een xbox360 gekocht (met gears of war pack).
Helaas kwam ik erachter dat ik de xbox niet kon aansluiten op mijn component ingang van mijn lcd-tv (lg 32lz50 met wel 1366x768) dus ik kijk in normale resolutie naar de spellen. Ik zie dus geen verschil met de orginele xbox zoals je begrijpt. Nu is mijn vraag als ik dus wel een lcd neem die hdtv ready is, een groot verschil ga zien met mijn huidige beeld? Of is er nog een andere mogelijkheid om een betere resolutie te krijgen? (vga kabel??)
nou, als je geen verschil ziet met de xbox1 dan zou ik ff kijken of je wel een 360 heb meegekregen. Verder vindt ik het verschil tussen een gewone tv en een HDready ook wel groot dus zeker de moeite waard.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik las op een ander forum dat er nogal veel mensen zijn waarvan hun spellen beschadigd raken door gebruik in de X360. Heeft iemand hier dat ook wel ervaren?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Ik wel, met Burnout Revenge. Moet hem trouwens nog steeds opsturen :o . Naja dat gebeurd trouwns alleen als je iets met die xbox doet waardoor de disk er niet meer recht in gaat en ie dus schuin gaat draaien (en een extra lijn erop zet :o )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Gunner schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:24:
Ik las op een ander forum dat er nogal veel mensen zijn waarvan hun spellen beschadigd raken door gebruik in de X360. Heeft iemand hier dat ook wel ervaren?
Ja kan aan zoveel dingen liggen. Maar voornamelijkste is hoe je je console neerzet.

Uit eigen ervaring weet ik dat als je je console verticaal zet, dat ie kringetjes gaat maken op je dvd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Yep,
Heb Call of Duty 2 al een keer moeten opsturen en mijn PGR3 heeft nu ook de geest gegeven,
Maar mij hoor je niet klagen zolang ze me maar gewoon een nieuwe geven...
Ik dacht eerst ook dat het door de stand van de 360 kwam, heb hem dan ook sinds de eerste beschadiging horizontaal liggen maar ook dat blijkt niet te helpen. Ik zal er maar mee moeten leren leven.

[ Voor 36% gewijzigd door D4V3 op 27-11-2006 20:51 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Ok, ik heb nu dus ook een nieuwe xbox, en het werkt allemaal prachtig, behalve waar ik al bang voor was: Het geluid.

Ik heb mn PC aan staan en daar werkt het geluid inmiddels, ik heb een goedkoop speedlink kaartje met een optical in en optical out. Nu kan ik de optical out niet gebruiken, want mn speakers zijn gewoon op de PC aangesloten. Maargoed, ik hoopte toch dat de optical in gebruikt kon worden om mn PC boxen aan te sturen, maar tot nu toe werkt dit niet. Ik heb mn xbox op 5.1 staan en in het configuratie paneeltje op de pc staat de spidf in gewoon aan. Wat moet ik doen?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.