Let er alleen wel ff op dat de kleinste maat van die supra's nog steeds een band van 18mm breed heeft.. m.a.w. te breed voor je mooie EK-fittingen
.
Kepi_nl
Kepi_nl
Verwijderd
Eens....Ruud... schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:01:
Vind de combi, blauwe en rode leds niet geslaagd. Misschien allemaal blauw maken? Verder blijft het een vreselijk vette kast
Dit is maar tijdelijke oplossing.Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:07:
[...]
Eens.
En ik zal de drive stealthen.Of op een andere "Mercury" stijl wegwerken. Plaatje zwart gaas ervoor met gaten bij de knopjes en de lade. Het knopje en plaatje voor de lade van alu maken en verchromen.
Nope lees hierboven maar , dit is tijdelijkVerwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:24:
Oke, dus dit is de kast zoals ie wordt?
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 16:36 ]
Nog niet helemaal , maar wel een heel eind.Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:35:
Dat snap ik... Lezen kan ik
Mis was mn vraag wat vaag...
Bedoelde ook eigenlijk meer de rest
Verwijderd
Wou aan de kast zelf ook niet veel doen , wil graag de orginele vormen behouden. Maar is zat aan gedaan hoor verder .Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:26:
Oke, want vind persoonlijk dat er aan de kast zelf, behalve dan het verchromen niet veel verbouwd is aan de kast zelf...
Daardoor valt ie wel erg op, maar veel andere nieuwe dingen zie ik er nog niet in...
Ik vind zelf dat als je nu erg grote dingen er aan zou veranderen je alleen af doet aan de mod. Het chroom moet de blikvanger zijn, en niet de speciale vorm van bijvoorbeeld een window.Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:26:
Daardoor valt ie wel erg op, maar veel andere nieuwe dingen zie ik er nog niet in...
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Zijn je Fans ook meteen een stuk stiller! (12v/5v)
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:46:
Veel mensen hadden het over de rode leds , dus hoop dat het zo beter is .
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Zal ik zo ff makenWapster schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:59:
Blauwe leds zijn inderdaad mooier, kan je misschien ook nog (een) wat grotere foto('s) posten? Dat lijkt me ook erg mooi om te zien, een mooie grote foto van schuinvoor in het donker
als dat niet te veel moeite is
jeey hij doet ook aan verzoekjes
Verwijderd
Je zegt eigenlijk wat ik de hele tijd al denk...BFmango schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:14:
Helaas, tot nu toe gaat het zoals ik al verwacht had meer om de geweldige hardware en de vele gulle sponsors dan om het echte casemodden, want daarvan heb ik nog niet veel gezien. Hopelijk komt daar verandering in!
Verwijderd
Heb jij gezegd "zoals verwacht" dan??Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 18:22:
Oke zo kijk je dus naar mede tweakers...
Wanneer ben je een modder? Definieer dat maar...
Ik kijk gewoon kritisch naar iedere mod, naar mijn eigen maar ook anderen...
En dan kijk ik niet naar de hardware die erin komt.
En dan hoeft je commentaar niet altijd positief te zijn.
Het is eerder opbouwend...
bv voordat ik er wat van zei had niemand gezien/opgemerkt/gepost dat et plaatje op je dominators scheef was
Naja voor mijn eigen mod zou ik er niet tegen kunnen...
En dan is mijn mening dat er meer te modden valt...
FF kort door de bocht:
Van buitenaf zie alleen dat de kast verchroomd is + het licht randje.
Als coolermaster slim is dan gaan ze zelf een verchroomde versie verkopen want iedereen vindt het geweldig
Nou om dat meteen als afgunst te beplakken is ook wel kort door de bocht. Ikdenk weet dat een heleboel modders dit oordeel al lang hebben geveild maar het niet zeggen om ruzie met de "grote jongens" te voorkomen. 9/10 berichten die ik van jou zie in je [CiP] gaan alleen maar om je geweldige hardware en het weer vinden van een sponsor die je een x1800 turbo gti triplehundred core levert. Boeiend. Leuk dat je zoveel sponsors hebt, dat is vet, maar verzamel dat dan mooi in je topicstart. Het gaat hier tenslotte om de mod en niet om de hardware die erinzit.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 18:06:
Achja zoals verwacht wordt dat weer gebracht door echtte casemodders.
Of is het misschien een beetje afgunst??
[ Voor 19% gewijzigd door |sWORDs| op 13-02-2007 20:38 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
De wijzen komen uit het Oosten!
Droogkloot.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 14:56 ]
[CiP] Le Régional Built To Last.
[ Voor 42% gewijzigd door Tarkin op 14-02-2007 19:15 ]
Helemaal mee eens. De kast is eigenlijk al klaar, en dat is niet echt wat voor moddersVerwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:18:
offtopic:
Heel eerlijk gezegd heb ik de CM Stacker 830 altijd een baggerding gevonden. Veel te overdone
Al moet ik zeggen dat Snakez toch wel de overdoneheid van de 830 in mijn ogen heeft weten te reduceren tot iets moois.
Je kunt het ook op een normalere manier vragen hoor, zo klinkt het nogal brutaal.Fr!st! schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:27:
he snakez, doe ons ook eens een plezier en druk bij tijd en wijle eens op de knop check images...
altijd leuker ipv je pagina te zien verspringen...
Casemod: Cubeleon
Ik vind de Stacker 830 van Farried 112 toch ook zeker niet slecht!brinkdinges schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:40:
Dit is eigenlijk de enige mod waarbij er wat goeds van gemaakt is.
Dat doe ik altijd , op die knop rammenFr!st! schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:27:
he snakez, doe ons ook eens een plezier en druk bij tijd en wijle eens op de knop check images...
altijd leuker ipv je pagina te zien verspringen...
@ hieronder, niet echt brutaal bedoelt hoor ^^ maar alles altijd zo op dezelfde manier vragen is soms saai en ik hou van een beetje afwisseling he
btw best nog wel mooie kast, maar komen er ook nog totaalpix
25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)
zo zie je maar weer dat smaken wel eens kunnen verschillenTEAMIKKE schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:07:
Beetje donker vind ik. Je ziet nu enkel dingen met UV en de rest eigenlijk niet zo. Beetje meer mag wel denk ik. Voor de rest is een overzichtfoto wel leuk denk ik zo
Verwijderd
Momenteel ff druk met andere dingen , komen gauw totaalpics aan.tsunami69 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:17:
update? ik ben benieuwd hoe het met de Mercury is
Verwijderd
Wie er nu nog verder over doorgaat heeft een OW aan zijn been!naftebakje schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:52:
Wie informatie wil over sponsering van casemods maakt er maar een nieuw topic over, hier wordt er niet meer over gesproken, we gaan het verder hebben over de CIP van Snakez!
[ Voor 9% gewijzigd door naftebakje op 07-03-2007 21:04 ]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
[ Voor 14% gewijzigd door Ediejo op 17-03-2007 08:11 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
[ Voor 37% gewijzigd door Ediejo op 17-03-2007 10:44 ]
Verwijderd
Kwaliteit dusTEAMIKKE schreef op zondag 18 maart 2007 @ 09:33:
Ik gok erop dat z'n chipsetblokje dwars lag aangezien die er ook uit isGaan lekken ofzo.
[ Voor 36% gewijzigd door TEAMIKKE op 19-03-2007 17:09 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Ediejo op 19-03-2007 18:20 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 19-03-2007 18:43 ]
Je kan ook een beetje te erg doorgaan Ed.Ediejo873 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:38:
[...]
Coolermaster is blij met deze opmerking van je. Ze hebben het ook gelezen! Hoe kan je zoiets zeggen over een produckt van je sponsor!!! Als je het niet zeker weet!!!
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Verwijderd
Het is niet voor niets een prototypeEdiejo873 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:38:
[...]
Coolermaster is blij met deze opmerking van je. Ze hebben het ook gelezen! Hoe kan je zoiets zeggen over een produckt van je sponsor!!! Als je het niet zeker weet!!!
Nou, nou, wat blaas jij hoog van de toren zeg! Je kan aardig mods in elkaar knutselen, maar deze opmerking kun je daar niet mee rechtvaardigen. Ik neem aan dat Snakez zelf wel kan en mag bepalen wat hij al dan niet te melden heeft over zijn al dan niet gesponsorde spullen. En had Coolermaster het zelf ontdekt, of nadat je ze er fijntjes op had gewezen?Ediejo873 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:38:
[...]
Als je voordat je je conclusies openbaar maakt op dit forum eerst even achter de schermen met Snakez contact opneemt, hoef je dit soort witte voetjes ook niet over de rug van een collega-modder te halen.Ediejo873 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:24:
Ik denk dat niet iedereen weet wat voor beveiliging er op een psu zit. Nu denken jullie al dat die psu slecht is. Waar basseerd snakez dat op heeft hij het gemeten dat de psu niet stabiel is? Denk het niet. Coolermaster stopt zovel geld in het ontwikkelen en testen van een psu. En volgens mij zit dezelfde psu er nog. Of heb je een nieuwe psu gehad snakez?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
[ Voor 10% gewijzigd door UgotHeinzzd op 19-03-2007 23:33 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 21:48 ]
Ja een hoop goede reacties , sponsors voor zover ik weet erg tevreden . hardwareluxx.de heeft filmpje gemaakt en staat ook op guru3d , dus mag niet klagen en woensdag zelf eens een kijkje nemen .Extreme smell schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:47:
erg onsportief, zulk gedrag tegenover je collega's. Maar zijn er op de Cebit zover je weet nog reacties gekomen op Project Mercury?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 20-03-2007 08:37 ]
Er valt niks meer te bepraten , ik laat hem met rust , als hij dat bij mij nou ook eens zou doen.framaster schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:58:
Of je kan gewoon niet tegen de waarheid
Maar boys hoe oud zijn jullie ga een keer met elkaar praten los het op HELP ELKAAR
Zie je mij in zijn topics komen dan??sajoku schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:56:
Als jullie beide zeggen dat jullie elkaar met rust laten, doe dat dan ook en laat "ons" (de topicvolgers) niet meegenieten van jullie kinderlijke discussie.
Anyways ik vind de mod erg cool geworden al zou ik wel de slangen wat anders managen, maar dat is meer een persoonlijke kwestie. Het chrome idee is erg origineel en ook erg goed uitgepakt!
Vind er niks aanBoel-Shit schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:43:
Hehe lach me rot man... nog even en de posts zijn alweer verdwenen!
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq