Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 13] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 140.231 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgende week is er bij de aldi een mp3 speler in de aanbieding, maar ik vraag me af of het geheugen verwisselbaar is of dat het er gewoon vast in zit. iemand die dit weet?

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_09/BILD02.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 13:28
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:13:
volgende week is er bij de aldi een mp3 speler in de aanbieding, maar ik vraag me af of het geheugen verwisselbaar is of dat het er gewoon vast in zit. iemand die dit weet?

[afbeelding]
Hallo,

Ik heb deze al een tijdje en het is een hele fijne mp3 speler.
Het geheugen is NIET uitbreidbaar.

[ Voor 0% gewijzigd door remcheese op 23-02-2007 14:19 . Reden: Kromme zinsopbouw. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 18:43

rick77

... get to the point!

hoe lang doet ie het op een volle accu en heb je misschien een typenummer?

[ Voor 30% gewijzigd door rick77 op 23-02-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rick77 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:15:
hoe lang doet ie het op een volle accu en heb je misschien een typenummer?
http://www.idream-multimedia.com/consulter.php?pid=32

Die van de Aldi heeft wél een wat groter schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Bij de Mediamarkt Rotterdam (Centrum&Alexandrium - ma26/2 tm zo4/3)

Afbeeldingslocatie: http://www.comet.co.uk/comet/dyn_imgs/prods/prod_full/324183.jpg
Sony nwa 1200b 8GB €111

Afbeeldingslocatie: http://www.moerthshop.at/shop/images/sa1210.gif
En Philips SA1210 1GB €39

folder: http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/46/

Vooral die eerste lijkt me interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:32

ralfbosz

xm create bosz -c

schaduw schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:32:

[afbeelding]
Sony nwa 1200b 8GB €111
Volgens mij kan die niet native mp3 afspelen, die moet je omzetten naar het ATRAC systeem van Sony. Da's natuurlijk jammer...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:54
zit ook te denken om dit spelertje te shoppen..ben alleen benieuwd naar gebruikerservaringen
zit de software beetje logisch in elkaar, is menu snel zoals bij de ipod en knoppen beetje slijtvast?

beetje de standaard vragen dus :)

hoe zet je de mp3 op speler? middels drag/drop (dat speler een harde schijf weergeeft in deze computer of kan je het ook via winamp/mediaplayer doen etc?

kan helaas weinig info vinden op internet van speler...

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

ralfbosz schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 16:02:
[...]

Volgens mij kan die niet native mp3 afspelen, die moet je omzetten naar het ATRAC systeem van Sony. Da's natuurlijk jammer...
kan wel. tenminste ik heb de voorganger en die kan het wel. je kunt zelf kiezen het om te zetten naar atrac.
Wel moet het allemaal overgezet worden via dat bagger proggie dat sony erbij levert. je kunt de mp3's niet als extra harde schijf benaderen.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 15:44
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:59:

Als iemand nog een Lids/Aldi weet waar ze deze hebben dan hoor ik dat graag. Ze hebben beiden dus een kaartlezer die achter een klepje zit.
Afgelopen vrijdag hadden ze in Wageningen nog een stuk of 4 Medion 81290 dvd spelers, ook met HDMI, kaartlezer, USB etc.
En na de update van MTZ draait deze echt fantastisch.

Deze spelers zijn nu afgeprijsd voor 50 euro.

groet Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 15:03
Ik vond dit wel een mooie aktie van de paradigit:

http://www.paradigit.nl/info.php?group=4&art=10015651

2 Gb geheugen
weergave van MP3 en WMA
LCD-scherm met backlight
ID3Tag
equalizer met 6 voorkeuzestanden
USB 2.0
voicerecorder
inclusief oortelefoon
werkt op AAA-batterij (niet meegeleverd)
afmeting (hxbxd): 87.7x31.5x21 mm
gewicht: ca. 40 gram
in zwart

(info van wehkamp.nl)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:10
Aegir2002 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 11:48:
[...]

Afgelopen vrijdag hadden ze in Wageningen nog een stuk of 4 Medion 81290 dvd spelers, ook met HDMI, kaartlezer, USB etc.
En na de update van MTZ draait deze echt fantastisch.

Deze spelers zijn nu afgeprijsd voor 50 euro.

groet Maurice
Ik wacht nog steeds totdat de Silvercrest 6515 (dvd-speler) bij de lidl komt. Tijdje terug hadden ze wel de 6511 maar die had geen hdmi :( Mijn Lenco DVD-07 is nu echt aan vervanging toe. Ik brand altijd dvd's op rw maar alle nieuwe dvd-rw's worden niet meer gepakt door mijn lenco. Ik heb nog 1 oude Philips dvd-rw die het nog wel doet :'( Zijn er hier nog mensen met een lenco dvd-07 of iets vergelijkbaars die mij kunnen vertellen welke dvdrw nog wel werkt :?

Of iemand die weet waar ik nog oude philips dvdrw (blauw/zwart hoesje) kan bestellen :+

[ Voor 28% gewijzigd door Bart1983 op 25-02-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:38:
[...]

Ik wacht nog steeds totdat de Silvercrest 6515 (dvd-speler) bij de lidl komt. Tijdje terug hadden ze wel de 6511 maar die had geen hdmi :( Mijn Lenco DVD-07 is nu echt aan vervanging toe. Ik brand altijd dvd's op rw maar alle nieuwe dvd-rw's worden niet meer gepakt door mijn lenco. Ik heb nog 1 oude Philips dvd-rw die het nog wel doet :'( Zijn er hier nog mensen met een lenco dvd-07 of iets vergelijkbaars die mij kunnen vertellen welke dvdrw nog wel werkt :?

Of iemand die weet waar ik nog oude philips dvdrw (blauw/zwart hoesje) kan bestellen :+
denk je dat ze de 6515 ooit nog weer gaan verkopen bij de Lidl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:56:
[...]

denk je dat ze de 6515 ooit nog weer gaan verkopen bij de Lidl?
Ja ik neem aan van wel de 6511 hebben ze net verkocht en de 6515 is zeg maar de opvolger daarvan. Hij is 3 maanden terug ofzo bij de duitse lidl verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 21:25:
[...]

Ja ik neem aan van wel de 6511 hebben ze net verkocht en de 6515 is zeg maar de opvolger daarvan. Hij is 3 maanden terug ofzo bij de duitse lidl verkocht
Kom dat dan vaker voor dat ze eerst .de en dan .nl doen? Dan moet ik die Lidl ff in de gaten houden. Het is nl. een toppertje de dvd speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die ALDI mp3-speler wel zo'n goede aanbieding?

Ik zie elders 2Gig spelers vanaf 30 euro. Dan betaal je dus 30 euro extra voor een kleurenschermpje en het kunnen afspelen van filmpjes. (Dan is die 2Gig snel vol). Is het dat waard?

Ik heb geen ervaring met mp3-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is 34,95 dus het scheelt maar 25 euro. Maar ik vind dat je wel een punt hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef twee links naar spelers! Vanaf 30 euro: één van 30 en één (mooiere) van 35 euro.
Paradigit is niet eens een van de goedkoopsten, dus kun je waarschijnlijk 2Gig spelers voor 25 euro vinden.
**
Ik zie trouwens een pluspunt van de ALDI: FM-radio. Iets wat de 30 euro spelers niet hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee dan :)
Tsja, radio... Op zo'n ding heb jij het voor het zeggen dus ga je niet naar radio + reclame luisteren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 15:06
in duitsland staat een 19" TFT bij de LIDL:
http://www.lidl.de/de/hom...302.p.19_LCD-Monitor.ar19
19'' LCD-Monitor

Hochauflösender LCD-Monitor mit 1.280 x 1.024 Bildpunkten
Bestens geeignet für Office-, Spiele- und Multimedia-Anwendungen
Bildschirmdiagonale: 48 cm
Betrachtungswinkel: 150° H / 135° V (typ.)
Reaktionszeit: 5 ms (typ.) Messung der An- und Ausschaltzeit pro Pixel (T-rise, T-falls)
Kontrastverhältnis: 700 : 1 (typ.)
Helligkeit: 300 cd/m2 (typ.)
Integrierte Stereo-Lautsprecher
VGA & DVI Eingang (Plug & Play)
Gewicht (netto): 4,9 kg
Internes Netzteil
Maße: ca. B 41 cm x H 43 cm x T 21 cm
Inklusive Netzkabel, PC-Audio, Adapterkabel, DVI-Kabel, VGA-Kabel und Service-Informationen mit Hotline-Nummer
3 Jahre Garantie inklusive Vor-Ort-Austausch-Service
Preis je Stück 199.-
Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
schaduw schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:32:

[afbeelding]
Sony nwa 1200b 8GB €111

[afbeelding]
En Philips SA1210 1GB €39

folder: http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/46/

Ik heb voor die Sony vorig jaar zomer nog het dubbele betaald :o

Is een hele fijne mp3 speler. Krasgevoeligheid van het schermpje valt erg mee en hij gaat behoorlijk lang mee op een accu (vraag me niet naar de exacte uren). Ik vind persooenlijk dat Sony programma'tje om 't over te zetten helemaal zo slecht nog niet. Heb hiervoor een iPod gehad en iTunes vond ik vervelender werken. Overzetten gaat vrij snel en het geluid van het apparaatje is super! Ook met de standaard oordopjes.

Wat mij betreft dus een aanrader :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Zou de volgende harde schijf (500 GB voor 159 euro) een goede aanschaf zijn, volgens jullie?

Nu beschikbaar in de Carrefour-winkels in België.

Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/1759/20070228180953vo6.jpg

Het schijnt toch een schijf te zijn van Western Digital.

Volledige promotie hieronder te bekijken:
http://www.hypercarrefour.../nl/NL_20070216_32940.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muttley
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 17:21
Ik heb zelf twee van die WD-schijven, maar dan in 250 en 320G uitvoering.
Ze hebben een plastic behuizing en zijn vrij groot. Anderzijds zijn ze stil en worden niet warm. Je kunt er mooi een paar tegen elkaar op een rijtje zetten (het oog wil ook wat).
Na een tijd niet benaderd te zijn hebben ze een spin-down, waardoor er wat vertraging ontstaat als je ze daarna weer benadert. Prima schijfjes, maar niet een zeer spectaculaire eenmalige aanbieding (je ziet ze regelmatig voor die prijs ook bij Mycom etc. voorbij komen.

An 11 is a 10 that swallows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

@ FCBFreak: heb jij hem al gehaald? En zo ja, wat voor aansluitingen zitten er allemaal precies op, want die kan ik namelijk niet terugvinden op de CarreFour site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
Red schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:26:
@ FCBFreak: heb jij hem al gehaald? En zo ja, wat voor aansluitingen zitten er allemaal precies op, want die kan ik namelijk niet terugvinden op de CarreFour site.
USB 2.0

[ Voor 12% gewijzigd door heracles op 01-03-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:19:
Hey,

Zou de volgende harde schijf (500 GB voor 159 euro) een goede aanschaf zijn, volgens jullie?

Nu beschikbaar in de Carrefour-winkels in België.

[afbeelding]

Het schijnt toch een schijf te zijn van Western Digital.

Volledige promotie hieronder te bekijken:
http://www.hypercarrefour.../nl/NL_20070216_32940.pdf
Ik heb net zelf 2 * 500GB gekocht voor 130 euro het stuk (Samsung schijven), dus zou het zelf ietsje goedkoper kunnen. Maar het is absoluut geen verkeerde prijs. Tenzij er 2 * 250GB schijven inzitten (verwacht ik niet), dan zou ik er in een boog omheen lopen.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe is het die schijf, inderdaad. ;-)

Twijfel tussen bovenstaande en de Lacie 500 GB USB 2.0:
http://www.pixmania.be/be...-drive-design-by-f-a.html

LaCie is iets steviger van behuizing, maar ik heb al een aantal mensen gehoord die er problemen mee hebben gehad, dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:10:
[...]

In principe is het die schijf, inderdaad. ;-)

Twijfel tussen bovenstaande en de Lacie 500 GB USB 2.0:
http://www.pixmania.be/be...-drive-design-by-f-a.html

LaCie is iets steviger van behuizing, maar ik heb al een aantal mensen gehoord die er problemen mee hebben gehad, dus ja...
Wat ben je allemaal dan wel niet van plan om met de drive te doen? Gooien kunnen ze allemaal niet tegen hoor :P . En een stilstaande hardeschijf kan redelijk veel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op het volgende bericht!

http://reviews.cnet.com/W...81&cval=1860481&tag=uolst

Lees ook de 3 commentaar-berichten onderaan.

Ik pas toch maar, denk ik...

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik zou ook passen voor de MyBook,
Heb er vorig jaar 1 gehad als backup schijf (250 gb). Toen ik hem na 2 maanden voor het eerst nodig had bij een reïnstall van windows viel hij na de reboot spontaan uit, ging weer aan en begin te klikken... De harddisk was onherstelbaar beschadigd en ik kreeg mijn geld terug, maar de backup data waaronder al mijn schoolmateriaal en 5 jaar aan foto's zijn allemaal kwijt :')

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reviews van de LaCie 500 GB USB 2.0:

http://www.amazon.com/gp/...=-SubmissionDate&n=172282

http://www.pricegrabber.c...d=23062687/form_keyword=/

Ik ga voor de LaCie, denk ik.

Probleem is dat je van de WD niet exact weet welk type het is, hé.

Essential Edition, Premium Edition,...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:23:
Ik zou ook passen voor de MyBook,
Heb er vorig jaar 1 gehad als backup schijf (250 gb). Toen ik hem na 2 maanden voor het eerst nodig had bij een reïnstall van windows viel hij na de reboot spontaan uit, ging weer aan en begin te klikken... De harddisk was onherstelbaar beschadigd en ik kreeg mijn geld terug, maar de backup data waaronder al mijn schoolmateriaal en 5 jaar aan foto's zijn allemaal kwijt :')
Sommigen zijn uiterst tevreden, anderen zijn dan weer erg negatief.

Je kan er echt geen boog op trekken, er lijkt nogal wat verschil in kwaliteit te zitten op die WD's!

LaCie over het algemeen weinig tot geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:24

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:34:
[...]
Ik ga voor de LaCie, denk ik.
,

nah LACIE kan wel heeeel erg heet worden en dat heeft me nu al twee disks gekocht (in twee jaar)
Gebruik nu al bijna een jaar een LIDL Targa en die doet het wel zonder teppanyakki neigingen.

Dus de Targa doet het nog niet beter dan de LACIEs maar ik denk dat ie ze gaat overleven :S

[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 01-03-2007 23:23 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:22:
[...]
,

nah LACIE kan wel heeeel erg heet worden en dat heeft me nu al twee disks gekocht (in twee jaar)
Gebruik nu al bijna een jaar een LIDL Targa en die doet het wel zonder teppanyakki neigingen.

Dus de Targa doet het nog niet beter dan de LACIEs maar ik denk dat ie ze gaat overleven :S
Sommigen zijn erg tevreden over een bepaald merk, anderen hebben dan weer problemen gekend.

Er zit dus nog altijd veel verschil op & je moet er gewoon een beetje geluk mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:23:
IDe harddisk was onherstelbaar beschadigd en ik kreeg mijn geld terug, maar de backup data waaronder al mijn schoolmateriaal en 5 jaar aan foto's zijn allemaal kwijt :')
Je had ook extra op DVD kunnen backuppen! Die hardware is niet zo erg als die defect gaat. Als je data kwijtraakt kan dat heel erg zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef321
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2023
marco_sire schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:04:
[...]
goeie prijs. heb er 3 maanden geleden nog 60 voor betaald.
mocht je vragen hebben: ik gebruik em al een tijdje dus roept u maar.....
Silvercrest KH6510: ik heb al vanalles geprobeerd om mijn HD eraan te hangen maar helaas. NTFS werkte niet, dus netjes fat32 van gemaakt, allerlei groottes van partities geprobeerd, omdat ik dacht dat dat ook het probleem zou kunnen zijn, maar helaas. Vervolgens ook nog van fat32 naar FAT geprobeerd. Ook dat werkte niet. Dus als er mensen zijn diet het wel voor elkaar kregen...? Een 8GB USB stick doet het wel, dit ter info. Aanvullende vraag: ik wil een DVD op mijn usb stick zetten, maar het simpelweg erop kwakken van de AUDIO_TS en VIDEO_TS werkt niet. Er worden geen bestanden getoond in de map. Ook al in de root geprobeerd te zetten. Bestanden op DVD worden (natuurlijk) ook niet herkend als je met Nero rechttoe rechtaan die VOB -bestanden e.d. erop brandt, er moet dan een speciale DVD-video worden aangemaakt. Maar je kunt Nero of Alcohol niet een DVD-video laten branden op USB stick. Iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ja, ISO van maken (branden naar file dus), en dan met daemon tools de ISO als dvd mounten. Als je bedoelt dat je die op die silvercrest wil aansluiten..sja, dat zal wel niet werken.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:54
Ik zou zeggen dat die DVD speler gewoon weigert om VOB bestanden af te spelen van USB, maar je zou 's kunnen proberen wat er gebeurt als je die bestanden renamed naar .MPG of .MP2 of zo. Misschien dat ie ze dan wel toont en ook gewoon af kan spelen?

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf al enige tijd de myBook, Ik ben er erg tevreden over moet ik eerlijk toegeven. Leuk design relatief vlot en start mooi mee op, speel backup's altijd af vanaf deze HD en gaat eigenlijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
steef321 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:06:
[...]

Silvercrest KH6510: ik heb al vanalles geprobeerd om mijn HD eraan te hangen maar helaas. NTFS werkte niet, dus netjes fat32 van gemaakt, allerlei groottes van partities geprobeerd, omdat ik dacht dat dat ook het probleem zou kunnen zijn, maar helaas. Vervolgens ook nog van fat32 naar FAT geprobeerd. Ook dat werkte niet. Dus als er mensen zijn diet het wel voor elkaar kregen...? Een 8GB USB stick doet het wel, dit ter info. Aanvullende vraag: ik wil een DVD op mijn usb stick zetten, maar het simpelweg erop kwakken van de AUDIO_TS en VIDEO_TS werkt niet. Er worden geen bestanden getoond in de map. Ook al in de root geprobeerd te zetten. Bestanden op DVD worden (natuurlijk) ook niet herkend als je met Nero rechttoe rechtaan die VOB -bestanden e.d. erop brandt, er moet dan een speciale DVD-video worden aangemaakt. Maar je kunt Nero of Alcohol niet een DVD-video laten branden op USB stick. Iemand de oplossing?
hopelijk spreek je duits ;)
http://www.dvdboard.de/fo...p?t=104157&highlight=6510

[ Voor 4% gewijzigd door marco_sire op 06-03-2007 16:19 ]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef321
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2023
Hoi Marco,

Bedankt voor je reactie. De conclusie die ik trek: ext hdd met part magic formatteren ook al is dat in fat32 gaat niet en met h2format zou het wonderwel wel moeten gaan. De hdd staat nu helemaal weer vol, omdat ik het had opgegeven. zal het binnenkort weer eens proberen. Zijn er mensen die het intussen WEL al is gelukt en zo ja op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
steef321 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 22:11:
[...]

Hoi Marco,

Bedankt voor je reactie. De conclusie die ik trek: ext hdd met part magic formatteren ook al is dat in fat32 gaat niet en met h2format zou het wonderwel wel moeten gaan. De hdd staat nu helemaal weer vol, omdat ik het had opgegeven. zal het binnenkort weer eens proberen. Zijn er mensen die het intussen WEL al is gelukt en zo ja op deze manier?
dat probleem had ik dus ook: 120 gieg op me harde schijf dus niet zo maar even te partitioneren.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:31
Ik heb ook een probleem met de Silvercrest DVD speler 6510.
Ik wil graag films op mijn stick zetten en dan afspelen op de speler.
Hij heeft problemen met mijn USB Stick Samsung 2GB.
Als hij een film afspeelt (mpeg,avi) , dan stopt hij er na enkele tientallen seconden ermee.
Hij gooit de stick uit het systeem en komt met de melding "no usb".
Ik heb zowel FAT als FAT32 geprobeerd, maar geen verbetering.

Ik had nog een MP3 speler 256MB. Daar heeft hij geen problemen mee.
Dus het is waarschijnlijk geen defect aan de speler.
Heeft iemand een idee van hoe of waarom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
NIEUW vanaf 28 maart

32" LCD-tv breedbeeldscherm bij de ALDI
  • TFT/LCD/WXGA met een resolutie van 1366x768
  • 2x10watt audio / 50watt PMPO
  • stereo / teletekst / fast-tekst
  • PIP functie (beeld in beeld)
  • contrastratio: 1000:1
  • helderheid 550 cd/m²
  • kijkhoek 170graden
  • HDMI
  • directe kanaalprogrammering
  • hyperband/kabeltuner
  • 100 voorkeurkanalen
  • space sound
  • automatische volumeregeling per kanaal
  • slaapschakelaar
  • 1x HDMI aansluiting
  • hoofdtelefoonaansluiting
  • 4 AV in/uit aansluitingen (inclusief 2 scart)
  • S-video aansluiting
  • 2 scart aansluitingen
afmetingen: 92x58x9,5cm

Helaas staat er nog niks op hun Nederlandse website vermeld vandaag. Wel is hij al in de folder te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Sorry dat ik het zeg maar als ie hier ook dezelfde prijs krijgt of ook maar iets in de buurt dan is het absoluut niet interessant. Voor 599 haal je ook een LG 32LE2R en voor 620-630 een LG 32LC25R of 32LC3R en voor nog weer 4 tientjes erbij haal je een Philips of Samsung. De afstand is gewoon te klein vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:24
Djerique schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:39:
NIEUW vanaf 28 maart

• helderheid 550 cd/m²
  • kijkhoek 170graden
  • HDMI
  • hyperband/kabeltuner
  • 100 voorkeurkanalen
  • space sound
  • slaapschakelaar
  • 1x HDMI aansluiting
  • S-video aansluiting
  • 2 scart aansluitingen

Helaas staat er nog niks op hun Nederlandse website vermeld vandaag. Wel is hij al in de folder te zien.
Wat ik graag wil weten is of ik em aan me pc of laptop kan aansluiten met vga of dvi of dmv een converter van dvi naar vga of andersom. Dat wordt mij nergens duidelijk...

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Je kan met een converter DVI aansluiten op HDMI!

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:42
Meauses schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:45:
[...]

Wat ik graag wil weten is of ik em aan me pc of laptop kan aansluiten met vga of dvi of dmv een converter van dvi naar vga of andersom. Dat wordt mij nergens duidelijk...
de mediamarkt heeft een philips 32" voor dezelfde prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
GrrRon schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:42:
Je kan met een converter DVI aansluiten op HDMI!
Dan heb je wel een lekker extreem groot pcscherm :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Djerique schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:04:
[...]
Dan heb je wel een lekker extreem groot pcscherm :P :*)
...met een lage resolutie 8)7

Misschien leuk voor even gamen maar voor serieus windows gebruik geen pretje.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
De Office Centre heeft dinsdag 27 maart de Belinea 1705 G1 17" in de aanbieding. Pricewatch prijs is 154 euro... di voor 99 euro op = op.

Jammer genoeg alleen D-sub, anders had ik hem gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
http://www.aldi.nl/

Merk Medion

LCD-TV 32 inch/
82 cm breedbeeld 16:9
per stuk
599.-

• TFT / LCD / WXGA 1366 x 768
resolutie / 8 ms
• contrastratio 1000 : 1
• helderheid 550 cd/m²
• HD ready, HDMI
• afmeting: 92 x 58 x 9,5 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002

timovd

Voorsprong door techniek

Djerique schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:39:
NIEUW vanaf 28 maart

• helderheid 550 cd/m²
  • kijkhoek 170graden
  • HDMI
  • hyperband/kabeltuner
  • 100 voorkeurkanalen
  • space sound
  • slaapschakelaar
  • 1x HDMI aansluiting
  • S-video aansluiting
  • 2 scart aansluitingen

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat je bij de ALDI wel DRIE jaar garantie krijgt en bij de "merken" is dat maar 1 jaar.
Verder kun je de ALDI productie altijd binnen 1 maand terug brengen als het niet aan de verwachting voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een klein vraagje naar aanleiding van dat Aldi 32 inch scherm

stel ik zou een dvd kijken hoe zit dat tegenwoordig vallen de zwarte balken dan weg als je een film erop gaat kijken? 16:9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 11:53
Raven- schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:28:
De Office Centre heeft dinsdag 27 maart de Belinea 1705 G1 17" in de aanbieding. Pricewatch prijs is 154 euro... di voor 99 euro op = op.

Jammer genoeg alleen D-sub, anders had ik hem gehaald.
het Office Centre |:( O-)

en prijzen gelden van 1700 tot 2100 .. op is op

(119 Eur inlclusief btw)

[ Voor 9% gewijzigd door Reloader op 27-03-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je toch een pasje voor nodig?
Reloader schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:56:
[...]

het Office Centre |:( O-)

en prijzen gelden van 1700 tot 2100 .. op is op

(119 Eur inlclusief btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:00:
Daar heb je toch een pasje voor nodig?

[...]
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:53:
ik heb een klein vraagje naar aanleiding van dat Aldi 32 inch scherm

stel ik zou een dvd kijken hoe zit dat tegenwoordig vallen de zwarte balken dan weg als je een film erop gaat kijken? 16:9?
Hier had ik ook wel een vraag over ja, je ziet genoeg breedbeeld schermen maar vaak heb je dan nog 2 zwarte balken boven en onder als je een dvd afspeelt. Bestaan er dan 2 soorten breedbeeld? Vind het een beetje zonde, je kan het beeld dan wel uitrekken maar dan valt de ondertiteling soms weer weg. Iemand een antwoord hierop?

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
kickassmen schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:47:
[...]

Hier had ik ook wel een vraag over ja, je ziet genoeg breedbeeld schermen maar vaak heb je dan nog 2 zwarte balken boven en onder als je een dvd afspeelt. Bestaan er dan 2 soorten breedbeeld? Vind het een beetje zonde, je kan het beeld dan wel uitrekken maar dan valt de ondertiteling soms weer weg. Iemand een antwoord hierop?
BEELD

Beeldverhouding (Engelse term: aspect ratio)
Met deze term wordt de verhouding tussen de breedte en de hoogte van een televisie- of bioscoopscherm bedoelt. Traditionele televisies hebben een scherm met een zogenaamde verhouding van 4:3. Dat komt dus neer op 4 eenheden in de breedte en 3 eenheden in de hoogte. Breedbeeld televisies hebben een 16:9 scherm. Dit is een compromis tussen de schermen van een traditionele televisie (4:3) en dat van een bioscoop (21:9). Er bestaan verschillende beeldverhoudingen, maar de meest voorkomende zijn het gewone 1.33:1 en de breedbeeldverhoudingen 1.78:1, 1.85:1 en 2.35:1.

1.33:1
Dit is een beeld met een verhouding van 1.33:1, oftewel 4:3. Dit is dus dezelfde verhouding die bij de traditionele televisies gebruikt wordt.

1.78:1
Dit is een beeld met een verhouding van 1.78:1, ook wel 16:9 genoemd. Dit is dus hetzelfde formaat als dat van de moderne breedbeeld televisies. Een film met deze verhouding vult dus zonder enige vervorming het hele scherm van een breedbeeld televisie.

1.85:1
Dit is een beeld met een verhouding van 1.85:1. Dit is één van de meest gebruikte ratio’s in de filmwereld. Vanwege het feit dat de beeldverhouding nagenoeg gelijk is aan 16:9 wordt het grootste deel van de film normaal vertoond.

2.35:1
Dit is een beeld met een verhouding van 2.35:1, oftewel 21:9. Dit is een bijzonder breed beeld, dat vooral in bioscopen gebruikt wordt. Dit is ook wel bekend als het Panavision formaat. Dit formaat past dus niet op een breedbeeld televisie, want dat is immers 16:9. Om toch alles op een breedbeeld televisie te kunnen bekijken, wordt het beeld aan de linker- en rechterkant van het beeld passend gemaakt. Dan moet echter wel het beeld aan de boven- en onderkant dus ook worden aangepast om geen vertekeningen in het beeld te krijgen. Dat is de reden waarom een film met deze verhouding dus zwarte balken boven- en onderin het beeld heeft.

(zie verder: http://www.progwereld.org/progvizier/progvizier5.htm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
geen DVI/VGA aansluiting dus? Das jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 11:53
krijg je alleen nog maar met uitreksel van de kamervankoophandel Mits je een vrij beroep hebt...
(dus niet door het tonen van een visite kaartje of bankpasje.)

de monitor uit de actie heeft GEEN DVI aansluiting wel VGA natuurlijk

500:1 contrast
300CMD ligt opbrengst
8 Ms reactietijd
3 jaar!!!! Garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reloader schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:50:
[..

de monitor uit de actie heeft GEEN DVI aansluiting wel VGA natuurlijk
[/b]
is optelossen dmv een hdmi kabel naar dvi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Laatst online: 21:42

sanook

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:02:
[...]

is optelossen dmv een hdmi kabel naar dvi
Huh, wat los je daar mee op dan ? Er zit geen DVI aansluiting op die monitor, dus waar zou je dan een HDMI naar DVI kabel voor nodig hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
hvangent schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:20:
[...]

Huh, wat los je daar mee op dan ? Er zit geen DVI aansluiting op die monitor, dus waar zou je dan een HDMI naar DVI kabel voor nodig hebben ?
dvi naar hdmi kabel dus.

Maar dan ben je vaak gelimiteerd aan de resoluties die je kan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig het 32" LCD-tv breedbeeldscherm bij de Aldi aangeschaft? ben benieuwd naar gebruikers ervaringen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ben ik ook erg benieuwd naar.
Ik zoek nog een lcd tv voor mijn xbox 360 en voor dvdtjes te zien.

Ik twijfel tussen deze van de aldi en een samsung van 100 euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht contrastratio in ieder geval! erg slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:35

nwagenaar

God, root. What's the differen

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:34:
Slecht contrastratio in ieder geval! erg slecht..
Uhm, contrastratio slecht? Misschien in vergelijking met een Plasmascherm oid, maar 1000:1 is tegenwoordig goed genoeg als je kijkt naar contrastratio's icm LCD-TV's. Als ik hem vergelijk met mijn Philips 26PF3320 LCD-TV, dan beschikt het over betere 'waardes'.

Nu wil dit in de praktijk niks zeggen, mijn huidige LCD-TV geeft zeer scherp beeld weer bij DVB-S (SCART), DVD (HDMI->DVI-D en SCART) en tijdens het (af)spelen op mijn oude XBOX (SCART) en XBOX360 (SCART en HDTV Component->DVI-D). Het was voor mij een kwestie van instellen qua beeld.

Ik zou best wel een groter scherm willen en € 599,- is niet duur voor een 32" LCD-TV met de aangegeven specificaties. Des ondanks zou ik graag willen weten wat de kwaliteit is in de praktijk!

offtopic:
Mijn excuses voor het offtopic geneuzel over contrastratio's

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 15:55

SeatRider

Hips don't lie

nwagenaar schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:13:
[...]
Uhm, contrastratio slecht? Misschien in vergelijking met een Plasmascherm oid, maar 1000:1 is tegenwoordig goed genoeg als je kijkt naar contrastratio's icm LCD-TV's. Als ik hem vergelijk met mijn Philips 26PF3320 LCD-TV, dan beschikt het over betere 'waardes'.

Nu wil dit in de praktijk niks zeggen, mijn huidige LCD-TV geeft zeer scherp beeld weer bij DVB-S (SCART), DVD (HDMI->DVI-D en SCART) en tijdens het (af)spelen op mijn oude XBOX (SCART) en XBOX360 (SCART en HDTV Component->DVI-D). Het was voor mij een kwestie van instellen qua beeld.

Ik zou best wel een groter scherm willen en € 599,- is niet duur voor een 32" LCD-TV met de aangegeven specificaties. Des ondanks zou ik graag willen weten wat de kwaliteit is in de praktijk!
Als je 599 wil uitgeven voor een 32" LCD kijk dan eens naar deze, zou ik 10x liever doen dan zo'n wazig Lidl ding :). Heck, de mijne wordt vandaag of morgen bezorgd :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
SeatRider schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:13:
[...]

Als je 599 wil uitgeven voor een 32" LCD kijk dan eens naar deze, zou ik 10x liever doen dan zo'n wazig Lidl ding :). Heck, de mijne wordt vandaag of morgen bezorgd :)
omdat er een sticker van samsung op zit? Hoeveel panelmakers zijn er denk je in de wereld? Ieder Merk heeft echt niet zijn/haar eigen LCD fabriek staan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 15:55

SeatRider

Hips don't lie

Kurios schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:17:
[...]

omdat er een sticker van samsung op zit? Hoeveel panelmakers zijn er denk je in de wereld? Ieder Merk heeft echt niet zijn/haar eigen LCD fabriek staan hoor.
I snap that. En echt slechte panels zijn er niet, maar het design van deze vind ik mooier, en daarnaast hoef ik mijzelf dan niet om 4 uur 's nachts met een slaapzak en wapen te vervoegen bij de rest van Rotterdam-Zuid om een van de twee beschikbare exemplaren bij de Lidl te kunnen bemachtigen. ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
SeatRider schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:33:
[...]

I snap that. En echt slechte panels zijn er niet, maar het design van deze vind ik mooier, en daarnaast hoef ik mijzelf dan niet om 4 uur 's nachts met een slaapzak en wapen te vervoegen bij de rest van Rotterdam-Zuid om een van de twee beschikbare exemplaren bij de Lidl te kunnen bemachtigen. ;)
goed punt! :)
Maar aan de andere kant heeft de aldi (ieg met de medion producten) een uitstekende service en langer garantie dan de 'dure' merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeatRider schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:33:
[...]

daarnaast hoef ik mijzelf dan niet om 4 uur 's nachts met een slaapzak en wapen te vervoegen bij de rest van Rotterdam-Zuid om een van de twee beschikbare exemplaren bij de Lidl te kunnen bemachtigen. ;)
Zou ik ook niet doen aangezien dit een aanbieding is van de Aldi en niet de Lidl... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

blabla...een beetje 32 inch heeft 4000:1 op zn minst. Bij deze tv is zwart grijs en wit niet wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee hoe het in Nederland zit, maar heb daarnet het reclamefoldertje van lidl ontvangen en blijkbaar hebben ze 4gb ipod's (2nd gen) te koop voor 179,99. Erg goedkoop, vraag me af hoe ze het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:26:
[...]

blabla...een beetje 32 inch heeft 4000:1 op zn minst. Bij deze tv is zwart grijs en wit niet wit.
blablabla ??? Een LCD TV met contrast 4000:1 is dynamisch contrast, werkelijk contrast licht een stuk lager. Als 1000:1 de werkelijke waarde is dan is dat helemaal niet slecht, ik geloof dat maximale echte contrast bij LCD op dit moment rond de 1500:1 ligt.
En dynamisch contrast is niet altijd jofel, bij een aantal merken kun je duidelijk zien dat ie aan het bijregelen is. Daarom hebben veel mensen dynamisch contrast uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

VenD doet morgenochten de Philips 26pf5321/12 LCD tv in de aanbieding.
Afbeeldingslocatie: http://www.vend.nl/upload/images/vd/pagina_PhilipsBreedbeeld.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
hjs schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:48:
VenD doet morgenochten de Philips 26pf5321/12 LCD tv in de aanbieding.
[afbeelding]
Zeer slechte aanbieding. Prijs op internet is 479 en bovendien gaat het hier om een verouderd model uit 2005!

Voor 600 euro is wel een 32 inch te krijgen met een redelijke kwaliteit van bijvoorbeeld LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Thnx, zat nog een klein beetje te twijfelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Ik zag deze nog.
Foto-klein.

Philips HD recorder.

Afbeeldingslocatie: http://i65.photobucket.com/albums/h208/driel24/HD_rec.jpg

Het zal wel een oud type zijn, maar toch...

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

driel24 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:35:
Ik zag deze nog.
Foto-klein.

Philips HD recorder.

[afbeelding]

2,4 inch LCD scherm ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ja mooi, hè....
In het krantje staan ook veel dv-camera's met een 2,4" schermpje.
Leuk druk foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 29-09 13:48
The_nv40_man schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:59:
[...]

Zeer slechte aanbieding. Prijs op internet is 479 en bovendien gaat het hier om een verouderd model uit 2005!

Voor 600 euro is wel een 32 inch te krijgen met een redelijke kwaliteit van bijvoorbeeld LG.
phlips 32pf5331 is momenteel al 599 bij de prijstopper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Ik zag deze nog.
Foto-klein.

Philips HD recorder.

[afbeelding]

kan die xvid/divx etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Als ik naar kieskeurig kijk zal het wel de 3330h zijn.
http://www.kieskeurig.nl/...9294CC125708A003A0262.htm

geen guide+, geen divx, geen hdmi.

vandaar deze prijs denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:21
[...]

Ik heb dezelfde TV, maar krijg alles maar niet "goed" ingesteld. Wat zijn jou instellingen als ik vragen mag??? D.w.z Contrast, Helderheid, Kleur etc. etc.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lidl krijgt de Silvercrest weer in het assortiment in .de

DivX DVD-Player mit USB-Schnittstelle und Kartenlesegerät

USB 2.0-Schnittstelle für Wiedergabe von Audio- (MP3, WMA), Bild- (JPEG, Kodak Picture CD) und Filmmaterial (DivX, Nero Digital) von externen Speichern oder Wiedergabegeräten
Integriertes 7in2-Speicherkartenlesegerät für folgende Formate: CF1, CF2, SD, MS, MS Pro, MMC, SM
Abspielbare Standards und Formate: WMA, DVD, CD, CD-R, CD-RW, MP3, JPEG, VCD, SVCD, MPEG 4, DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, Nero Digital
Unterstützt DivX Versionen 3.11, 4.X, 5.11, 5.12, 5.13, 6.0, Xvid, Mehrkanal DivX (AC3) u.v.m.
Abspielbare Datenrate von bis zu 10 Mbit/Sek.
5.1 Dolby-Digital-Sound-Dekoder
Video Komprimierung: MPEG-1 und MPEG-2
Progressive Scan Ausgang, unterstützt PAL und NTSC
Video-Ausgänge: S-Video Ausgang, 1x Scart, 1x Cinch, YUV (Komponentenausgang), 1x VGA Out
Audio-Ausgänge: 5.1 Kanal: 1x Cinch Center,1x Cinch Woofer, 2x Cinch vorne links und rechts, 2x Cinch hinten links und rechts
Digitale Ausgänge: Koaxialer Ausgang, optischer Ausgang
Inklusive fluoreszierender Infrarot-Fernbedienung mit Batterien, Scart-Kabel, Audio/Video-Cinch Verbindungskabel, Test-DVD und Nero 7 Software CD (30 Tage Testversion)
Stromsparender Stand-by-Betrieb und komplette Ausschaltung
Maße: ca. B 430 x H 48 x T 198 mm
3 Jahre Herstellergarantie
Preis je Stück 44,44 euro

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.de/C1256C790050C7BC/images/DE.07_3327/$file/07_3327_b.jpg
helaas geen HDMI maar wel VGA. Iemand wat meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik vraag me af wanneer er eens zo'n ding voorbij gaat komen met een netwerkaansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag deze nog.
Foto-klein.

Philips HD recorder.

[afbeelding]

Kocht ik 3 maanden geleden voor 199 euro.Als je een nieuw type wilt moet je meer uitgeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:31
[afbeelding]
Pas nog gekocht voor €30 bij een openingsactie van Lidl.

Dit is een review:
http://www.dv-rec.de/test...ilvercrest/6511/6511.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornfed99111 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:18:
[...]

Pas nog gekocht voor €30 bij een openingsactie van Lidl.

Dit is een review:
http://www.dv-rec.de/test...ilvercrest/6511/6511.html
Wanneer en bij welke Lidl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
fijne divx speler draait alles bij mij tot nog toe, wel stuk of 6verschillende merken dvd's (+- en rw).
Ook alle types codecs no problems gehad (xvid/divx/nero/wma/mpeg1/2).
Fijn vind ik ook dat je het gehele beeld kan vullen met een 16:9 film ook heb je een 4:3tv (zoals ik).

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Bevalt hij wel ?
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:19:
[...]

Kocht ik 3 maanden geleden voor 199 euro.Als je een nieuw type wilt moet je meer uitgeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Wat vinden jullie van de 999,-eu die wordt gevraagd voor de Mediamarkt jubileum laptop?
Folder
(pagina 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:46
Ollee en er is weer een Aldi navigatiesysteem in de aanbieding...(nouja aanbieding??)

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_15/P_OFF02.HTM

Altijd handig weer die aldi...niet eens een vermelding naar het type of wat dan ook, alleen een zeer schamele foto waar waarschijnlijk valt op te ontdekken dat het ding niet eens een geintegreerde gps-muis heeft?

Iemand meer info over deze laatste Aldi aanbieding? ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-09 19:30

The Zep Man

🏴‍☠️

StraightOn.NL schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:57:
Iemand meer info over deze laatste Aldi aanbieding? ? ?
Na 30 seconden zoeken op de website van Medion:

Het is waarschijnlijk een MEDION GoPal 465 (kenmerken: geen Bluetooth i.t.t. de 470, wel TMC i.t.t. de 460). Voor de rest lijkt de GPS ontvanger geïntegreerd.

[edit]
Van de site:
- Integrierter GPS-Empfänger

[ Voor 48% gewijzigd door The Zep Man op 05-04-2007 20:11 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
googel eens op Navigatiesysteem met TMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 23:26

Tjark

DON'T PANIC

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:29:
Lidl krijgt de Silvercrest weer in het assortiment in .de
[afbeelding]
ik zie 'm nog niet staan op de .de site (postleitzahl 47533 Kleef)

*insert signature here

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.