[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 7]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.267 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:53
-Thunder- schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:08:
Vraagje...

Ik heb nu dus Vista + Xp op mijn pc staan, maar er is 1 ding wat me zeker wel bevalt aan Vista, dat is het balkje wat je rechts in beeld hebt, waar je kan zien hoeveel cpu verbruik je hebt e.d. Kalender..klok.. afbeeldingen e.d., bestaat dit ook voor Windows Xp Pro sp2 ?

Ps : Ik hou niet van windows blinds en nog meer van dat spul, het liefste gewoon een standalone progje er voor.

Bvd
Is een programma voor ja, sidebar of hoe het ook heet en is nog freeware ook, ik vond het niks vergeleken bij de perfecte Vista versie.
Vuurvoske schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:12:
ik zit net in mijn control panel > system te kijken en zie tot mijn verbazing dat ik de 32bits versie van vista geinstalleerd heb. Dit terwijl ik een Conroe (core2duo) E6600 heb, die toch echt 64bits is.. Ik heb tijdens de installatie ook nergens de keuze gezien om voor 32 of 64 bits te kiezen?

Heb hier de windows vista ultimate geinstalleerd. Uitgebreide specs zijn terug te vinden in mijn signature.
Dan heb je versie DL die enkel de 32bits versie heeft. Je kan wel een 64bit processor hebben, je moet dan ook nog de x64 versie hebben.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:23:
[...]

Mensen die zich afvragen waar we die RTM versie vandaan halen... Tja :) Laten we het erop houden dat we het hier over minder legale versies hebben.
Wie weet dat Ms vanaf 30 Jan. die mensen wel de mogelijkheid gaat bieden om via de activatie (die natuurlijk niet lukt) door te verwijzen naar een key bestelsite (wel met korting graag!) Zou strak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier ook Vista RTM geinstalleerd. Spijtig genoeg kreeg ik bij start van een clean installatie nog altijd een BSOD indien ik een NEC 4550A DVD-RW gebruik om te installeren. Dit was ook al zo bij RC1 en RC2. Nochtans heb ik deze bug gerapporteerd vlak na het uitkomen van RC1. Blijkbaar hebben ze bij Microsoft geen aandacht gehad voor de bug feedback. :( Enkel wanneer je naam Paul Thurrot is luisteren ze dus blijkbaar... Deze NEC drive werkt dan weer wel indien ik hem insteek na installatie. Dan worden de drivers gevonden via Windows Update.

Een ander minpunt is het uitzicht van mijn user directory:
Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/5774/screenwi9.th.gif

Wanneer je bijvoorbeeld Documents of Downloads folder verplaatst naar de root van een volume (D:\, E:\) krijg je gekke iconen in die user folder. Ook staat bijvoorbeeld pictures folder dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Dus je kan vista niet installeren met een NEC brander? Ik heb namelijk ook een NEC dvd drive(brander), emn kan vista niet installeren(krijg BSOD bij begin)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:59
PacinoAllstars schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:09:
Mensen die nog op zoek zijn voor allemaal vista codecs, waaronder divx, xvid, quicktime etc.
Advanced Vista Codec Package te downloaden op helpen: http://fileforum.betanews...odec_Package/1159994557/1
zal je op weg

Je kan alles afspelen met je mediaplayertje :)
Juist bedankt!! Werkt zoals aangegeven, wat wil je nog meer :*)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
De instalatie verliep prima met mn NEC brandertje...

Echter krijg ik mijn beeld niet scherp. Het is net alsof er een "blur" over mn scherm zit.
Ik weet niet of vista normaal gesproken aangeeft watvoor monitor je hebt, maar hij herkent mijn Samsung 940BW monitor niet. Hebben meer mensen dit? Ik heb de 96.85 forceware driver geinstaleerd.

Setup:
MSI 965 neo
C2D E6600
7900GTO
2gig kingston

Verder werkt vista prima alleen is mijn beeld niet scherp :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:01:
Heb hier ook Vista RTM geinstalleerd. Spijtig genoeg kreeg ik bij start van een clean installatie nog altijd een BSOD indien ik een NEC 4550A DVD-RW gebruik om te installeren. Dit was ook al zo bij RC1 en RC2. Nochtans heb ik deze bug gerapporteerd vlak na het uitkomen van RC1. Blijkbaar hebben ze bij Microsoft geen aandacht gehad voor de bug feedback. :( Enkel wanneer je naam Paul Thurrot is luisteren ze dus blijkbaar... Deze NEC drive werkt dan weer wel indien ik hem insteek na installatie. Dan worden de drivers gevonden via Windows Update.

[...]
Ehh..ik heb een NEC 34xx DVD brander en ik kan Windows Vista gewoon installeren hoor (RC1 en RC2) ik moet RTM nog proberen :)

[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 14-11-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:03:
Dus je kan vista niet installeren met een NEC brander? Ik heb namelijk ook een NEC dvd drive(brander), emn kan vista niet installeren(krijg BSOD bij begin)..
Ja dat is wat ik ook heb. Nog andere hebben ook dit probleem als je op google daarover zoekt. Raar dat installatie toch kan beginnen met het kopieren van bestanden helemaal in het begin, maar dan ineens blackout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:13:
[...]

Ja dat is wat ik ook heb. Nog andere hebben ook dit probleem als je op google daarover zoekt. Raar dat installatie toch kan beginnen met het kopieren van bestanden helemaal in het begin, maar dan ineens blackout.
Uhm wil niet erg lullig overkomen maar ik heb hem geinstalleerd met een NEC brander, eerst had ik wel een beetje ruzie maar dat kwam omdat ik hem op een dvd rw had gebrand, daarna op een r en het werkte perfect.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
ApOE schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:10:
De instalatie verliep prima met mn NEC brandertje...

Echter krijg ik mijn beeld niet scherp. Het is net alsof er een "blur" over mn scherm zit.
Ik weet niet of vista normaal gesproken aangeeft watvoor monitor je hebt, maar hij herkent mijn Samsung 940BW monitor niet. Hebben meer mensen dit? Ik heb de 96.85 forceware driver geinstaleerd.

Setup:
MSI 965 neo
C2D E6600
7900GTO
2gig kingston

Verder werkt vista prima alleen is mijn beeld niet scherp :?
Ik heb de 940B, bijna dezelfde, en je moet gewoon drivers van je Samsung CD installeren. Maar of dat je onscherpe beeld verhelpt...ik betwijfel het, bij mij was die ook al goed zonder drivers(heb wel een DVI-kabel).

Bij mij ook install via NEC brander, prima, 2510A. Zeker bepaald model dat problemen heeft....dan ben je ziek.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 14-11-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:17:
[...]

Uhm wil niet erg lullig overkomen maar ik heb hem geinstalleerd met een NEC brander, eerst had ik wel een beetje ruzie maar dat kwam omdat ik hem op een dvd rw had gebrand, daarna op een r en het werkte perfect.
Uiteraard ben je daarom geen lul, maar misschien zijn het bepaalde modellen van NEC drives die problemen geven, he. Microsoft zal er wel vele van NEC getest hebben maar blijkbaar niet de mijne. :'( Die geeft hier echt keer na keer blue screen. Ik moet er een stokoude reserve DVD drive insteken als ik Vista wil installeren. Met een vriendelijke melding van "sorry uw drive is niet bruikbaar voor installatie" zou ik nog kunnen leven, maar een BSOD is nogal koud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 19:27
Ik heb het hier geinstalleerd op een AMD Sempron PC met 512 MB en een ATI 9550 kaart. Het eerste wat me opvalt is dat mensen sommigen dingen beweren zonder het zelf te testen. Zo draait Vista sneller op deze pc dan XP/kubuntu (met AIGLX), verder gebruikt het rond de 350 MB geheugen bij het openen van meerdere programma's (IE, Firefox, Explorer, etc...) Dus met de systeemeisen vind ik het wel mee vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:29
TheVMaster schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:12:
Ik vraag me af of iemand Transcode 360 al aan de praat heeft op de RTM versie. Op de RC's werkte hij namelijk niet en nu las ik op de website van de ontwikkelaar dat het in de RTM van Vista weer zou werken.
op hun forum is ene oplossing gepost door een user
ik heb hem zelf nog niet getest:

http://www.runtime360.com/forums/read.php?3,2969

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:24:
[...]

Uiteraard ben je daarom geen lul, maar misschien zijn het bepaalde modellen van NEC drives die problemen geven, he. Microsoft zal er wel vele van NEC getest hebben maar blijkbaar niet de mijne. :'( Die geeft hier echt keer na keer blue screen. Ik moet er een stokoude reserve DVD drive insteken als ik Vista wil installeren. Met een vriendelijke melding van "sorry uw drive is niet bruikbaar voor installatie" zou ik nog kunnen leven, maar een BSOD is nogal koud.
Ik heb bij een iemand een keer ingebouwd de Nec 4550 serie, en persoonlijk wat een bagger ding :+. Sorrie maar ik vond dat ding lees prestatie's van 0,0. Maar volgens een grote webwinkel uit de lichtstad, was de drive perfect :|.
Ik heb zelf de Nec 3550-serie en die werkt prima met Vista beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:39:
Vraagje: Als je de locatie van de Documents map veranderd, kun je er dan voor zorgen dat de map wel gewoon als "Documents" zichtbaar blijft en niet als de naam van de map waarheen je verwijst?
Hier heb ik inderdaad last mee. In het start menu heb je bijvoorbeeld links naar documents, pictures enzovoort. Ik heb bijvoorbeeld mijn Documents laten verwijzen naar E:\. Dit volume heet bij mij User Files. Het gevolg is dat mijn start menu er nu zo uitziet.
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/ignacelamine/menu.png

Als ik probeer om in het start menu dat te renamen wilt vista gelijk ook de E:\ schijf renamen en zelfs als je dat niet erg vindt, dan nog blijft die irritante "E:\" bij in die snelkoppeling in het start menu staan. Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dicht voor onderhoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Modbreak:En terug open. Mensen, de technische vragen (hoe doe ik dit, welke drivers zus, etc) laat die weg uit dit topic, open gewoon een nieuw topic er over..

De mensen die dit topic lezen doen dat omdat ze Vista het product interessant vinden, niet omdat ze jouw gezanik over jouw driver willen aanhoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja ik zou ook wel wat meer willen weten over videoram-eisen. Heb zelf 128 en 2 schermen (1280 en 1154) en dat gaat prima. Als ik nou bepaalde programma' s draai die ook videokaart gebruiken (Dscaler en 3dmarks) schakelt die naar basic en de toelichting zegt dat dit ligt aan incompatibiliteit OF aan te weinig geheugen... Ja bedoelt die dan systeemram of heeft die het ook over videoram... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:48
Wat mij opvalt is dat op mijn systeem (P4 1.8, 512mb, 9800pro) vista ongeveer 300mb aan geheugen gebruikt.
Terwijl ik zie dat bij andere veel meer wordt verbruikt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQb
Bij het installeren van Winamp 5.31 kreeg ik een foutmelding, maar kon ook gewoon het setup alsnog draaien. Als je dan Winamp installeert krijg je iedere keer een PX.dll fout als je Winamp opstart, maar na wat googlen vond ik dit:
To resolve this error, uninstall Winamp. You do not need to reboot before proceeding. Reinstall Winamp, but make sure to uncheck the "Audio File Support --> Sonic Ripping/Burning support" option on the "Choose Components" panel of Winamp Setup. You probably will not need to reboot again, and Winamp should now start up without the error message.
En dit helpt voor mij! Weet niet in hoeverre dit voor iedereen geldt maar worth a shot... Iemand al informatie over een Winamp voor x64??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
zo ook eindelijk geinstalleerd, het 1e dat me opvalt: mijn harddisk blijft maar ratelen en doen
specs amd 64 3800+, 2gb pc 3200, u160 15krpm scsi schijf (low level format gedaan)
lijkt net of ie continu bezig is met swappen of alsof ie niet gedefragmenteerd is.
2e wat irritant is maar dat was in xp ook al alleen nu zit ik eraan vast, de nvidia display drivers uit de 90 serie. Ik moet er maar blindelings op vertrouwen dat mijn 2 videokaarten in sli draaien want ik kan er nergens settings voor vinden:S
Verder werkte eigenlijk alles zonder al te veel installatie, ziet er echt gelikt uit:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Icekiller2k6 schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:00:
[...]

heeft met overlayer te maken dat de software dat nodig heeft en dan de aero theme er niet mee overweg kan.. heb ik ook ivm media player classic. nog geen oplossing er voor gevonden overigens.
de reactie staat al een paar dagen, maar ik wou toch even melden dat media player classic het hier prima doet icm aeroglass :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zonet me 1e bluescreen. stopte er een dvd in om te testen of me dolby geluid het nu deed.. baf mediaplayer vast.. ik wachten, bluescreen.. reboot was alles weer okie.
vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:50:
Eindelijk heb ik windows vista erop alleen 1 vraagje, wat hier dnek ik toch wel thuis hoort.
Als ik Diskmanager open(bij Computer -> manage) dan kan ik daar alleen klikken(op een ongepartioneerde ruimte): New simple partition, als je dan de hele wizard volgt, krijg je uit eindelik een primaire partite, wat ik niet wil. Ik wil namelijk een logische partitie. Als ik dan Acronis Disk Director installeer krijg ik te horen(als ik het prog wil starten) dat ik niet genoeg rechten heb, terwijl ik toch echt administrator ben.

Hoe kan ik toch nieuwe (logische) partitie's maken? En hoe krijg ik toch de rechten?
In Vista heb je effectief minder keuze in het type partitie dat je wil maken. De eerste drie partities zijn altijd primaire partities. Vanaf de volgende partitie wordt de ruimte in een extended partitie gestoken. Logical drives worden dus aangemaakt vanaf de vierde partitie.

Bron: http://elssblog.blogspot....ent-in-windows-vista.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Niet om lullig te doen, maar toch even dit:

Na een dag in Vista gezeten te hebben zit ik nu weer in Xp, en je kan lullen wat je wilt, dat loopt sneller/lichter, zelf Firefox reageert sneller,allemaal leuk en wel dat agressievere cachen van Vista, maar ik merk niet dat het er snel van wordt. Twijfel nu toch weer of ik wel over ga in Januari. Misschien maar eens wachten tot ik een beest van een CPU heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:06:
Ik had zonet me 1e bluescreen. stopte er een dvd in om te testen of me dolby geluid het nu deed.. baf mediaplayer vast.. ik wachten, bluescreen.. reboot was alles weer okie.
vaag..
Ja ik had ook een bluescreen met het installeren van een audio-driver. Verder vind ik dat het wat langer duurt voordat je op je bureaublad ben. Maar als hij er eenmaal is vind ik heb wel sneller dan XP. Amd 2600+, 768 ddr pc3200, Ati9550

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 09-09 16:04
Ik werk nu ongeveer een dag met vista rtm home premium, maar om een of andere reden kan ik hier geen local security policy vinden in de adminstrative tools. Ligt dat aan de versie? want zelfs handmatig secpol.msc intypen werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:02
NoFate schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:53:
[...]

Kun je uitleggen hoe je dit hebt gedaan?

Ik heb deze reeds geinstalleerd, dan heb je idd meer settings die je kan doen...
Toen heb ik een partnership aangemaakt, en in je sync center krijg je dan ook je partnership te zien.
Maar wanneer je dan wil syncen , dan zegt die syn failed.
Met de standaard wmdc kan je dus niets aanmaken.

Ook kan ik in sync center mijn aangemaakte partnerships niet verwijderen...

Gebruik jij ook rtm en office 2007 rtm?

Thnx
Jep gebruik beide, moet er wel bij vermelden dat het pas werkte na een reboot!

Heb verder geen dingen gedaan / ingestelt, alleen geinstalleerd..
Dacht ook dat die het niet deed... maar na een reboot verscheen na het plaatsen van mijn WM 5 Device het WMDC scherm voor mijn neus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Laatst online: 07-07 17:03
Nou, mijn VLK-key werkt niet op de RTM release... Krijg een error in de setup en dat ik windows opnieuw moet opstarten :( Bij een andere key geeft deze gewoon aan dat die invalid zijn. Beetje vreemd dus... Toen maar zonder key geinstalleerd en pakte gelijk alle hardware op gelukkig. Het is een Acer 3610 met 1GB en Linksys 54G kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Is het trouwens helemaal niet meer mogelijk om thumbnails van plaatjes te laten zien? (dus inplaats van normale icons kleine voorbeeld plaatjes). Het lijkt erop dat je ook niet langer bij het enkel klikken op een .jpg bijvoorbeeld in de 'preview pane' een voorbeeld van het plaatje krijgt (of van een .wmv bijvoorbeeld). Dit vond ik toch altijd wel handig maar lijkt uit vista verdwenen te zijn, wanneer de preview pane aanstaat en je enkel-klikt een plaatje of video krijg je alleen dat standaard icoon voor plaatjes/filmpjes te zien in de pane maar geen preview :/

Of zie ik hier iets over het hoofd?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Burning_acid schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:33:
Is het trouwens helemaal niet meer mogelijk om thumbnails van plaatjes te laten zien? (dus inplaats van normale icons kleine voorbeeld plaatjes). Het lijkt erop dat je ook niet langer bij het enkel klikken op een .jpg bijvoorbeeld in de 'preview pane' een voorbeeld van het plaatje krijgt (of van een .wmv bijvoorbeeld). Dit vond ik toch altijd wel handig maar lijkt uit vista verdwenen te zijn, wanneer de preview pane aanstaat en je enkel-klikt een plaatje of video krijg je alleen dat standaard icoon voor plaatjes/filmpjes te zien in de pane maar geen preview :/

Of zie ik hier iets over het hoofd?
Volgens mij zie je iets over het hoofd, ik heb hier gewoon thumbs. Je kan ook met je muiswiel in de viewsub-menutje de grote van alles aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascal Saul schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 23:26:
Nou, mijn VLK-key werkt niet op de RTM release... Krijg een error in de setup en dat ik windows opnieuw moet opstarten :( Bij een andere key geeft deze gewoon aan dat die invalid zijn. Beetje vreemd dus... Toen maar zonder key geinstalleerd en pakte gelijk alle hardware op gelukkig. Het is een Acer 3610 met 1GB en Linksys 54G kaart.
Ervan uitgaande dat je het hebt over Vista en niet over Office 2007: voor zover ik heb begrepen kunnen VLK's alleen worden gebruikt icm Vista Enterprise en die is nog niet vrij gegeven. Dus een VLK (onder de nieuwe opzet heet dit een MAK (Multiple Activation Key)) invoeren in Vista Ultimate zou dan niet horen te werken. Alle versies (illegaal of legaal) die ik tot nu toe heb gezien bevatten de retail versies van Vista en daar valt Vista Enterprise dus niet onder. Maar misschien is mijn info achterhaalt en is Vista Enterprise wel al uitgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Mijn windows XP begon vaag te doen: blauwe schermen (nog nooit gezien), hangen, etc. Dus gelijk maar vista geprobeerd.

Note: installatie op een Dell latitude D610. Alles werkt na de installatie, geen drivers nodig voor de toch vaak aparte hardware wat er in een laptop wordt gepropt. Interface is fijn, maar wel even wennen. Voel me nog een beetje verdwaald op veel momenten, maar dat is imo oplosbaar met gewenning :)

Mijn geluidskaart was de enige uitzondering, die werkte niet gelijk na de installatie. Maar op het moment dat ik dat door had, kwam vista al met de melding dat er een driver beschikbaar was en of die gedownload/geinstalleerd mocht worden. Drivers werden op de achtergrond gedownload en geinstalleerd en zonder reboot had ik opeens wel geluid. Perfect :)

Office updates van 2007 worden nu ook geintregreerd met de algemene updates van windows, ook een subtiel pluspuntje.

Geheugengebruik is nu met Firefox & AVG antivirus (even wachten op kaspersky met updaten voor vista) op de achtegrond 450MB, wat toch wel even een flink hapje uit mijn 1GB is. Maar goed, imo acceptabel en zal er rekening mee houden voor als mijn laptop volgend jaar eruit gaat en er een desktop voor terug komt ;)

Heb trouwens User Acount Control uitgezet (imo geen toegevoegde waarde voor mijn gebruik), maar dan begint het security center gelijk te zeuren bij elke keer dat de laptop opstart. Security center kan je bij services uitzetten, maar krijg je toch nog een icoontje in je taakbalk dat je security center uit zet 8)7. Zucht, even uitzoeken hoe dat icoontje dan weer weg kan :P

[ Voor 17% gewijzigd door We Are Borg op 15-11-2006 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Bedankt :) Maar dit werkte helaas niet voor mij. De oplossing voor de Silicon 3112 was deze driver: http://www.siliconimage.com/docs/3112_RAID_1.0.57.0_x86.zip

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Over het algemeen zeer tevreden van Vista, toch echter wat nadelen

-Mijn soundblaster Live5.1 geeft ENKEL STEREO weer, surround is niet aan de orde, ook niet met beta drivers
-ClearType is verplicht :(
-Een netwerkprinter proberen toe te voegen geeft een 'out of memory' error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 21:20
Zelf de RTM versie van Vista geinstalleerd.
Valt mijn oog op het feit dat mijn memory usage op 50 % loopt, terwijl er +- 600MB van de 2000MB wordt gebruikt.

Verder loopt het in het algemeen soepel in lekker, maar toch ben ik van mening dat XP sneller loopt en sneller dingen afhandeld.
Tevens vind ik het zeer irritant dat om bijna iedere handeling een acceptatie wordt gevraagd.

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Nog een irritatiepunt

Zonder Logitech iTouch te installeren werkt enkel het volumewheel, maar wel zonder on screen te zien hoe het volumeniveau staat. Door iTouch in Win XP compat te installeren werkt alles, BEHALVE volume control :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 07:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
En omdat er idd mensen zijn die dat irritant vinden, kan je het ook uitzetten ;)

Sjah schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:34:

Na een dag in Vista gezeten te hebben zit ik nu weer in Xp, en je kan lullen wat je wilt, dat loopt sneller/lichter, zelf Firefox reageert sneller,allemaal leuk en wel dat agressievere cachen van Vista, maar ik merk niet dat het er snel van wordt. Twijfel nu toch weer of ik wel over ga in Januari. Misschien maar eens wachten tot ik een beest van een CPU heb...
Ehm, misschien moet je Vista toch eens wat langer geven dan een dagje. Merk nu namelijk al dat Firefox veel sneller opstart. In het begin duurde het allemaal wat langer, maar vista merkt dat ik Fx veel gebruik en zorgt ervoor dat Fx echt snel op start.

Imo mag je altijd kritiek hebben, maar een compleet OS als vista mag je wel wat meer tijd gunnen dan dat ene dagje wat je het hebt gegeven :)

[ Voor 85% gewijzigd door We Are Borg op 15-11-2006 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Juize schreef op woensdag 15 november 2006 @ 02:25:
[...]

Iedere handeling is natuurlijk een breed vlak.
Ik heb het voornamelijk over wanneer je bijvoorbeeld een programma wil installeren of programma wilt openen.
Persoonlijk vind ik dat zeer irritant.
Het feit dat je zo'n melding krijgt heeft volgens mij gewoon te maken met het feit dat er nog geen 'Vista-versie' is van die applicatie. Die Appl. probeert dus nog op de 'ouderwetse' manier als admin dingen uit te voeren.
Ik heb het alleen met Nieuwsleecher btw ;) (hij werkt wel als ik hem niet als Admin run, maar dan geeft hij de bekende Registry Error).

Ik vind het niet vreemd dat je die melding krijgt als je iets wilt installeren. Dat is in mijn ogen juist een zeer goede zaak. Je hebt namelijk om normaal je werk te doen helemaal geen admin-rechten nodig, althans bij (onder XP) 90% van de applicaties.
We Are Borg schreef op woensdag 15 november 2006 @ 02:43:
En omdat er idd mensen zijn die dat irritant vinden, kan je het ook uitzetten ;)

[...]

Ehm, misschien moet je Vista toch eens wat langer geven dan een dagje. Merk nu namelijk al dat Firefox veel sneller opstart. In het begin duurde het allemaal wat langer, maar vista merkt dat ik Fx veel gebruik en zorgt ervoor dat Fx echt snel op start.

Imo mag je altijd kritiek hebben, maar een compleet OS als vista mag je wel wat meer tijd gunnen dan dat ene dagje wat je het hebt gegeven :)
IDD enneh... het feit dat het niet 'allemaal veel sneller' gaat is natuurlijk ook niet echt gek. Als je geen SUPERsnelle processor hebt zal het op z'n best net zo snel gaan als onder Vista, maar de performance zal (volgens mij) toch nooit met 30% toenemen op gelijke hardware....

[ Voor 32% gewijzigd door TheVMaster op 15-11-2006 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sjah schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:34:

Maar jij zit al vanaf het begin te zeuren, dus dit verwacht me totaal niet :O

[...]

Inderdaad, zoals jij zegt :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Voor degenen die hun ClearType willen tunen of uitzetten (werkt ook op XP en 2k3):
http://www.microsoft.com/...leartype/tuner/Step1.aspx.

Ikzelf vind het altijd wel prettig om hem op RGB en dan de optie linksboven te zetten, zo dik mogelijk. De standaardinstelling van CT vind ik te vaag...

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Juize schreef op woensdag 15 november 2006 @ 02:14:
Verder loopt het in het algemeen soepel in lekker, maar toch ben ik van mening dat XP sneller loopt en sneller dingen afhandeld.
Tevens vind ik het zeer irritant dat om bijna iedere handeling een acceptatie wordt gevraagd.
Ik draai zelf de RTM ruim een week nu.

In het begin werd je even gek inderdaad van het ingeven van je wachtwoord steeds.

Echter, ik heb nu alles geinstalleerd staan wat ik wil. Alle drivers die er zijn, en alle software die ik gebruik staan op het systeem.

Ik zit zeker meer dan 10 uur per dag achter mijn laptop, en heb al 2 dagen geen wachtwoord meer in hoeven geven. Zodra alles een beetje staat, is dat echt niet meer nodig.

De komende tijd nog meer dan in januari. Nu komen er nog vaak nieuwe driver versies uit. Als die in januari Final zijn is dat probleem ook weg. Je Videodrivers update je nog wel is, maar de rest nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 10:35
FnF schreef op woensdag 15 november 2006 @ 07:25:
[...]

Maar jij zit al vanaf het begin te zeuren, dus dit verwacht me totaal niet :O
Mag dat niet ofzo? Het is hier al een enorm slikken-wat-ms-maakt-topic, ik ben blij als er eens iemand een beetje kritiek heeft. Maak jij anders een degelijke review, die eerlijk ook de minpunten weergeeft, want die zijn er altijd.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn asus wireless internet kan niet geinstaleerd worden. Ik krijg een error als ik het programma open die ik geinstaleerd heb. Kan ik gewoon wireless instaleren op een andere manier of moet ik LAN kabel doen? Ik heb RTM versie.

Een vriend heeft een Creative Soundblaster Live 5.1 en die kan niet worden gevonden door Vista en hij kan het ook niet instaleren via software van de geluidskaart omdathij het niet kan vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

En "Windows Vista Business 32-bit English Disk Kit MVL DVD" staat op de volume licensing site van Microsoft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Breepee schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:06:
[...]

Mag dat niet ofzo? Het is hier al een enorm slikken-wat-ms-maakt-topic, ik ben blij als er eens iemand een beetje kritiek heeft. Maak jij anders een degelijke review, die eerlijk ook de minpunten weergeeft, want die zijn er altijd.
Het gaat om Vista ervaringen, en ja, die kunnen dus negatief zijn.

Er zijn in Vista ook dingen die ik minder vind (heb ik ook gepost), en dat moet kunnen. Echter, wat IMHO niet kan:

Met je (illegale, nog niet uitgebrachte) RTM build, klagen over drivers, en de conclusie trekken dat Vista niet af is.

En

Vista installeren, ergens op klikken, concluderen dat het niet snel gaat, Vista eraf flikkeren en hier melden.

Vista is een systeem wat sneller wordt naarmate je hem gebruikt. Niet een maand, maar gewoon 2-3 dagen normaal werken. Zo is het systeem ontworpen.

Dat je dat niet weet kan, maar het is al zo vaak genoemd hier, dus lees even het topic door.

Ik heb ook wel wat negatieve punten:

Mijn fans draaien veel te vaak en te hard
Syncen met mobile is ruk

Maar ja, ik mis voor mijn laptop nog drivers die het draaien van de fans kunnen verklaren, en het mobility center is nog gewoon in Beta (en niet included in RTM), dus is het lastig om hier een mening over te vormen.

Als het op 30 januari niet werkt, mag je klagen.

Zoals gezegd, die RTM hoort hier bij 99% van de mensen helemaal niet te draaien. Als het Final was, en alle drivers klaar waren had het wel in de winkel gelegen.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 15-11-2006 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Ik heb gewoon nog soms in de final dat mijn driver van mijn 3D-kaart eruit vliegt, dus dat het beeld soms zwart wordt en dan paar sec weer verder gaat. Dan krijg ik onderin een melding dat mijn driver did not response.

hopelijk wordt dat binnekort ook gefixed.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desolation Angel schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:45:
Over het algemeen zeer tevreden van Vista, toch echter wat nadelen

-Mijn soundblaster Live5.1 geeft ENKEL STEREO weer, surround is niet aan de orde, ook niet met beta drivers
-ClearType is verplicht :(
-Een netwerkprinter proberen toe te voegen geeft een 'out of memory' error
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:14:

Een vriend heeft een Creative Soundblaster Live 5.1 en die kan niet worden gevonden door Vista en hij kan het ook niet instaleren via software van de geluidskaart omdathij het niet kan vinden.
Ik heb hier gehackte drivers liggen voor soundblaster live 5.1 en die werken perfect onder vista, maar ik weet niet of dat hier wel mag, het zijn eigenlijks drivers voor de soundblaster x-fi maar ze zijn gehackt en nu dus ook te gebruiken op de soundblaster live 5.1 en die werken perfect bij mij op de sounblaster live 5.1 in samenweking met vista, anders PM me even dan krijg je het linkje van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

elevator schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:21:
En "Windows Vista Business 32-bit English Disk Kit MVL DVD" staat op de volume licensing site van Microsoft :)
Kijk das goed nieuws ik moet zeggen dat het de laatste periode steeds beter gaat vanuit Microsoft om hun MSDN/Technet leden eerder toegang te geven tot software.

Echter ben ik er nog steeds niet exact achter wat nou exact de verschillen zijn tussen de verschillende versies van Vista, weet iemand toevallig ergens een sheet met de features per os type ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ShadowBumble schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:11:
Echter ben ik er nog steeds niet exact achter wat nou exact de verschillen zijn tussen de verschillende versies van Vista, weet iemand toevallig ergens een sheet met de features per os type ?
Twee seconden Google gebruiken levert me dit op ([google=comparing vista editions])

http://www.winsupersite.com/reviews/winvista_02.asp

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gunner schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:12:
[...]

Twee seconden Google gebruiken levert me dit op ([google=comparing vista editions])

http://www.winsupersite.com/reviews/winvista_02.asp
Thx sorry blijkbaar niet goed gezocht.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:14:
Mijn asus wireless internet kan niet geinstaleerd worden. Ik krijg een error als ik het programma open die ik geinstaleerd heb. Kan ik gewoon wireless instaleren op een andere manier of moet ik LAN kabel doen? Ik heb RTM versie.

Mijn IBM Wireless kaartje installeerde hij (eerst) ook neit automatisch. Toen ik mijn laptop vervolgens (via de kabel) aan het internet hing ging Windows ineens automatisch de drivers downloaden van de devices waar hij dus in eerste instantie geen driver voor aan boord had (mijn wireless kaart dus) en toen werkte hij gewoon.

Dus misschien ff je pc/laptop dmv de LAN kabel aan internet hangen en ff windows update draaien :)
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:30:
Werkt het internet bij iemand draadloos ?
Werkt hier ook perfectos al werd de WiFi driver tijdens de installatie niet geinstalleerd, maar pas nadat ik mijn laptop dmv utp ff aan het internet had gehangen (zie ook het bericht van mij hierboven).

[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 15-11-2006 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:24

Amiet01

Master_A

Microsoft zei trouwens toch ook dat je niet meer hoeft te rebooten als je een driver ofzo installeerd? Dit is bij mij wel het geval bij elke driver die ik heb geinstalleerd. Wel vaag dat ze dat zeggen dan. Verder draait Vista als een zonnetje op mijn 5.1 geluid na dan.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Amiet01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:08:
Microsoft zei trouwens toch ook dat je niet meer hoeft te rebooten als je een driver ofzo installeerd? Dit is bij mij wel het geval bij elke driver die ik heb geinstalleerd. Wel vaag dat ze dat zeggen dan. Verder draait Vista als een zonnetje op mijn 5.1 geluid na dan.
Ik heb nog geen 1 keer hoeven booten :)

Ati drivers, netwerk drivers, printer drivers: Alle werkten in 1 keer, zonder booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Breepee schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:06:
[...]

Tuurlijk mag dat wel, maar Sjah heeft dermate weinig onderzoek gedaan (Naar mijn mening in ieder geval), in de features en de opties die Vista wel biedt, dat, als hij beter gezocht had, wel beter zou weten bij sommige onderwerpen :)

Heeft iemand trouwens een goed werkend DVD/Video afspeel progsel gevonden? Bij bijna alle programma's gaat de theme terug naar Basic, of je hebt zwart beeld, of de video's laggen verschrikkelijk :)
Wat ik geprobeerd heb:
-VLC
-MPC
-PowerDVD
-WinDVD
-Hero? DVD

[ Voor 18% gewijzigd door Phyxion op 15-11-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
Zo ik heb hem ook geinstalleerd op mijn laptop. Enige nadeel is dat ik maar 512mb ram erop heb, en dat merk je wel (snel maar ff 1024 erbij prikken). Ik vind dat de premium editie best veel instellingen heeft en dat je nog best veel moet zoeken. Maarja alles went :) Opzich werken al mijn drivers ook alleen wifi nog ff installeren.

Ik heb ac97 geluid van realtek. OP de site stonden vista drivers maar die werken niet echt in vista, gelukkig vind vista zelf online goede drivers ervoor.

Het is ook grappig als je naar my documents gaat terwijl je verborgen bestanden zien aan hebt staan, echt een hoop verborgen mappen hier.

Ik zit nu nog met 1 ding. Bij het minste of geringste wat ik opstart, zowel dingen in het configauratiescherm of een programma vraagt die eerst om toestemming. Hoe krijg ik dit eruit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
FnF schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:21:
[...]

Tuurlijk mag dat wel, maar Sjah heeft dermate weinig onderzoek gedaan (Naar mijn mening in ieder geval), in de features en de opties die Vista wel biedt, dat, als hij beter gezocht had, wel beter zou weten bij sommige onderwerpen :)

Heeft iemand trouwens een goed werkend DVD/Video afspeel progsel gevonden? Bij bijna alle programma's gaat de theme terug naar Basic, of je hebt zwart beeld, of de video's laggen verschrikkelijk :)
Wat ik geprobeerd heb:
-VLC
-MPC
-PowerDVD
-WinDVD
-Hero? DVD
Hier op RC1 (build 5728) speelt WMP (en Media Center) DVD'tjes perfect :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Amiet01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:08:
Microsoft zei trouwens toch ook dat je niet meer hoeft te rebooten als je een driver ofzo installeerd?
Volgens mij hoor ik dat al sinds Windows 98 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Alex) schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:35:
[...]

Hier op RC1 (build 5728) speelt WMP (en Media Center) DVD'tjes perfect :)
WMP heeft nog steeds geen goede DVD support, helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat zo eens te denken.

Vista net uit, programma's en drivers nog niet allemaal. Beter gezecht het grotste deel heeft nog geen officiele support voor vista.

Is het een ID om of hier in de TS of in een ander topic een lijstje bij te gaan houden met programma's die veel gebruikt worden en drivers die support bieden voor Vista?

Dus bijvoorbeeld kun je zo beginnen:

Drivers:
nVidia: BETA
ATi: Geen (weet ik veel klopt dat?)

Programma's:
-Lijstje programma's die veel gebruikt worden en dan wel die al officieel support hebben-

Het nut hiervan is dat de meeste mensen waarschijnlijk wachten tot hun standaard rijtje programma's en drivers ondersteund worden voordat ze Vista op hun pc willen.

Nou kunnen we ook wel alle drivers en alle programma's gaan noemen.. maar laten we het dan beperken tot de meest gebruikte zoals nVidia en ATi, Intel chipsets. Via chipsets. Geluidskaarten, TV kaarten. Netwerk kaarten (wireless). (printers/webcams/etc zijn er zo veel ik denk dat we die maar niet moeten doen want anders word het een zooitje. Ik denk dat we op die manier in elk geval makkelijker in 1 overzicht kunnenm zien welke drivers we nog op moeten wachten voor we overstappen. Eventueel zouden we bij programma's of drivers waarvan een release datum bekend is de release datum kunnen noemen in het lijstje.

Maar ook programma's als Winrar, Winamp, torrent clients? Tekstverwerkers (voor scripts ofzo)?

Is hier behoefte aan? Of is dit weer zo'n helder moment van mij wat flopt?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Voor diegene die nog mooie high res icons zoeken:

http://www.vistaicons.com/icon_collections.htm :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:47:
Drivers:
nVidia: BETA
ATi: Geen (weet ik veel klopt dat?)
ATi heeft al vista rtm drivers voor zowel 32 als 64 bit versies _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

MPC speelt bij mij gewoon dvd's af, zonder Glass uit te zetten. Hiervoor heb ik wel wat in moeten stellen: In de Options, Playback > Output, de DirectShow Video op VMR9 (renderless) gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
FnF schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:21:
[...]

Oh, jij hebt naast me gestaan toen ik speelde met: 2 pre-beta's , de beta2, de RC1, RC2 en nu de RTM? Zeg me maar welke features/opties ik over het hoofd heb gezien? Heb nu 3 dagen met RTM gewerkt, niet 1. En dan zeggen dat ik loop te zeuren ook? :X
Maar goed van jou verbaast het me niet dat je niet tegen kritiek kan, jij bent zo een beetje de grootste Vista-fanboy die ik hier heb zien rondlopen.

[...]

Ik heb het nu paar dagen de tijd gegeven, maar je hebt gelijk nog dag of 3 erbij zou wenselijk zijn, dat ben ik nu ook aan doen. Dat programma's sneller opstarten geef ik Vista na, maar wat ik bedoel: Firefox reageert langzamer met: wisselen van tabs soms, reloaden soms (dat vind ik belangrijker dan die ene opstart per dag van Fx). Draai nu wel met Aero, dat zal het ook wel zwaarder maken uiteraard, tevens nu al me programmas installed en een en ander open, kortom nu kan ik echt vergelijken met me normale Xp bezigheden. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Sjah op 15-11-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
DizzyWeb schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:56:
MPC speelt bij mij gewoon dvd's af, zonder Glass uit te zetten. Hiervoor heb ik wel wat in moeten stellen: In de Options, Playback > Output, de DirectShow Video op VMR9 (renderless) gezet.
Dat zijn de tips. Zal zo ff proberen, als ik weer naar Vista reboot.

edit: had hem al staan op VMR9 (Windowed), dat werkt ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 15-11-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DizzyWeb schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:56:
MPC kan niet gemakkelijk subtitles + audiostream veranderen bij DVD's :) VMR9 (renderless) heeft helaas ook een wat slechtere kwaliteit dan de standaard ;(
Sjah schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:58:
[...]

Oh, jij hebt naast me gestaan toen ik speelde met: 2 pre-beta's , de beta2, de RC1, RC2 en nu de RTM? Zeg me maar welke features/opties ik over het hoofd heb gezien? Heb nu 3 dagen met RTM gewerkt, niet 1. En dan zeggen dat ik loop te zeuren ook? :X
Maar goed van jou verbaast het me niet dat je niet tegen kritiek kan, jij bent zo een beetje de grootste Vista-fanboy die ik hier heb zien rondlopen.
Het gaat niet echt om de features, maar om wat de features doen. Verder heb ik niet gezegd dat je hem één dag hebt draaien, omdat ik wist dat je hem wel langer hebt draaien. Ook ik heb bijna alle Beta's e.d. gehad, en die bevielen me, behalve RC1 en RC2, allemaal slecht. En ook ik vind Vista in de huidige staat niet geweldig, ik denk dat het best nog wel een tijd duurt voordat alles goed loopt. Maar dit ligt niet alleen bij Microsoft, denk ook aan de drivers in de huidige staat, maar ook de software is nog lang niet allemaal Vista ready. Jij vergeet naar mijn mening gewoon erg veel van deze punten, en dat vind ik zonde.
Verder, zoals al is aangegeven, zal Vista pas beter draaien als je het een tijdje hebt draaien. Om snel conclusies te trekken, kan iedereen, maar bekijk het eens op de wat langere termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

FnF schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:59:
[...]

MPC kan niet gemakkelijk subtitles + audiostream veranderen bij DVD's :) VMR9 (renderless) heeft helaas ook een wat slechtere kwaliteit dan de standaard ;(
Niet? Nooit problemen mee gehad, werkt altijd perfect hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

J4CK4L schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:10:
Ik overweeg om op Vista over te stappen zodra dit mogelijk is en heb nu een tweetal vragen.

1. Is het mogelijk in de Home Premium versie een RDP client te draaien?
2. Ik draai nu XP en heb 4 HD's als dynamic disc geconfigureerd en heb hier 2 striped partities op staan. Als ik nu een verse installatie van Vista doe kan ik dan nog bij de data die daarop staat? Mijn opstartpartitie staat op een losse HD.
1. Ja, Remote Desktop Client zit er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
FnF schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:59:

Verder, zoals al is aangegeven, zal Vista pas beter draaien als je het een tijdje hebt draaien. Om snel conclusies te trekken, kan iedereen, maar bekijk het eens op de wat langere termijn :)
Hebje gelijk in, dit was ook pas een voorlopige conclusie. Moet bijv. nog even in het Vista optimaliseren topic kijken, om services uit te schakelen, moet nog eens rustig bekijken of Classic look niet sneller werkt. En dan kunnen echt goeie nVidia drivers ook veel doen denk ik (voor Aero).

Persoonlijk vind ik dat best veel programma's wel al goed werken, en geen update nodig gaan hebben.
Zelfs motherboard monitor 5 doet het. :)

Hee , me grondhouding over Vista is niet negatief, ik vind ondersteuning voor de komende hybride HD een VET pluspunt bijv. Waarom denk je dat ik overweeg om de hoofdprijs te gaan betalen als die uitkomt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DizzyWeb schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:16:
[...]

Niet? Nooit problemen mee gehad, werkt altijd perfect hier...
Probeer eens een DVD met meertalige audio en meertalige ondertitels. Onder het afspelen even de audiostream en ondertitelingstaal veranderen :)
Sjah schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:19:
[...]

Hebje gelijk in, dit was ook pas een voorlopige conclusie. Met bijv. nog even in het tweak Vista topic kijken, om services uit te schakelen, moet nog eens rusitg bekijken of Classic look niet sneller werkt. En dan kunnen echt goeie nVidia drivers ook veel doen denk ik (voor Aero).

Persoonlijk vind ik dat best veel programma's wel al goed werken, en geen update nodig gaan hebben.
Zelfs motherboard monitor 5 doet het. :)

Hee , me grondhouding over Vista is niet negatief, ik vind ondersteuning voor de komende hybride HD een VET pluspunt bijv. Waarom denk je dat ik overweeg om de hoofdprijs te gaan betalen als die uitkomt? ;)
Oke :> Services uitschakelen scheelt echt veel in Vista, hier scheelt hiet in ieder geval behoorlijk met opstarten en programma's laden :) Ik heb dan ook echt alles uitgeschakeld wat ik niet nodig heb.
Classic theme werkt niet echt veel sneller, voor 3D toepassingen wordt Aero Glass uitgeschakeld, en krijg je Aero Basic/Classic theme, zodat je geen last hebt van Aero Glass' memory en CPU gebruik. Met Firefox/IE kan je prima met Aero Glass draaien, en zo ook met de meeste andere programma's :)
Ik zit ook erg op NVIDIA drivers te wachten, het schiet nog niet echt op helaas ;(

[ Voor 67% gewijzigd door Phyxion op 15-11-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:11
Waarom gebruiken jullie niet gewoon Media Center? Werkt perfect en in de RTM betaal je niks meer voor de ultimate versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

thecompany schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:51:
Waarom gebruiken jullie niet gewoon Media Center? Werkt perfect en in de RTM betaal je niks meer voor de ultimate versie..
In MC zitten nog erg veel bugs, crashed hier om de haverklap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

FnF schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:53:
[...]

MCE is volgens mij nog niet af, ondanks de Ultimate RTM status. Ik dacht de MCE pas in januari Final wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:54

--MeAngry--

aka Qonstrukt

FnF schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:53:
[...]

Hier ook in de Video browser. Het geheel crasht nog op bepaalde codecs. Daarnaast vind ik Media Center een beetje te uitgebreid om even casual een filmpie te kijken. :P
Ik gebruik het wel voor m'n TV-kaart etc om vanaf een afstandje met m'n afstandsbediening te kunnen bedienen. :)

Verder gebruik ik gewoon Media Player Classic in WMR9 mode.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prijzen windows vista Nederland

- Microsoft Windows Vista Home Basic Dutch Standaard DVD Volledige Versie €267,75
- Microsoft Windows Vista Home Basic Dutch Upgrade DVD €129,71

- Microsoft Windows Vista Home Basic N Dutch Standaard DVD Volledige Versie NB: Zonder
Software voor afspelen Media Bestand €267,75
- Microsoft Windows Vista Home Basic N Dutch Upgrade DVD NB: Zonder software voor afspelen
Media bestanden €129,71

- Microsoft Windows Vista Home Premium Dutch Standaard DVD Volledige Versie €320,11
- Microsoft Windows Vista Home Premium Dutch Upgrade DVD €213,01

- Microsoft Windows Vista Ultimate Dutch Standaard DVD Volledige Versie €529,55
- Microsoft Windows Vista Ultimate Dutch Upgrade DVD €351,05

- Microsoft Windows Vista Business Dutch Standaard DVD Volledige Versie €391,51
- Microsoft Windows Vista Business Dutch Ugrade DVD €267,75

- Microsoft Windows Vista Business N Dutch Standaard DVD Volledige Versie NB: Zonder software
voor afspelen media bestanden €391,51
- Microsoft Windows Vista Business N Dutch Upgrade DVD NB: Zonder software voor afspelen
media bestanden €267,75

Business leverbaar vanaf 30 november 2006

prijzen zijn inc. BTW
bron: leverancier in NLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 09:52
Goh, de N versie is weer even duur als de normale... ;)

Wat interessanter is, zijn de prijzen voor losse OEM licenties... Maar die zijn er nog niet zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkIII
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:03
Heel dat Vista gebeuren draait in ieder geval niet op een Asus P5W DH Deluxe met een 7950 videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQb
Ik weet niet of dit voor iedereen al duidelijk was maar Creative plant niet om drivers voor Vista uit te brengen voor hun Live! producten, alleen de 24-bit versies ervan. Als je het mij vraagt een slechte move, hoeveel mensen draaien er nog op een Live! Value/5.1? Meer info: http://ask.creative.com/w...ista_driver_matrix_du.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vista Enterprise staat nu ook op MVLS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

IceQb schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:49:
Ik weet niet of dit voor iedereen al duidelijk was maar Creative plant niet om drivers voor Vista uit te brengen voor hun Live! producten, alleen de 24-bit versies ervan. Als je het mij vraagt een slechte move, hoeveel mensen draaien er nog op een Live! Value/5.1? Meer info: http://ask.creative.com/w...ista_driver_matrix_du.htm
Ik had eerst ook problemen met m'n Sound blaster Live! maar hier had ik drivers gevonden die wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Kan ze moeilijk ongelijk geven, hoelang is die Live al niet van de markt, 2jaar? Dat is lang genoeg om te zeggen: dit is een nieuw OS voor nieuwe hardware. Maar mijn Live! vindt drivers op Windowsupdate, die primitief zijn, maar ze geven stereo-geluid, enige wat ik nodig heb (en een werkende line-in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik denk wel dat we ervan uit kunnen gaan de KX wel drivers voor vista zal uitbrengen. Deze drivers zijn beter dan die van creative vind ik, dus het komt denk ik wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:05:
prijzen windows vista Nederland

- Microsoft Windows Vista Home Basic Dutch Standaard DVD Volledige Versie €267,75
- Microsoft Windows Vista Home Basic Dutch Upgrade DVD €129,71

- Microsoft Windows Vista Home Basic N Dutch Standaard DVD Volledige Versie NB: Zonder
Software voor afspelen Media Bestand €267,75
- Microsoft Windows Vista Home Basic N Dutch Upgrade DVD NB: Zonder software voor afspelen
Media bestanden €129,71

- Microsoft Windows Vista Home Premium Dutch Standaard DVD Volledige Versie €320,11
- Microsoft Windows Vista Home Premium Dutch Upgrade DVD €213,01

- Microsoft Windows Vista Ultimate Dutch Standaard DVD Volledige Versie €529,55
- Microsoft Windows Vista Ultimate Dutch Upgrade DVD €351,05

- Microsoft Windows Vista Business Dutch Standaard DVD Volledige Versie €391,51
- Microsoft Windows Vista Business Dutch Ugrade DVD €267,75

- Microsoft Windows Vista Business N Dutch Standaard DVD Volledige Versie NB: Zonder software
voor afspelen media bestanden €391,51
- Microsoft Windows Vista Business N Dutch Upgrade DVD NB: Zonder software voor afspelen
media bestanden €267,75

Business leverbaar vanaf 30 november 2006

prijzen zijn inc. BTW
bron: leverancier in NLD
Ik hoop niet dat dat waar is. Leg die prijzen maar eens naast dit nieuws bericht :/

nieuws: Prijzen Windows Vista officieel gepresenteerd

Even heel snel naast elkaar gezet in Excel

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8c57a0a6271190e64184de97df34c97a/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 15-11-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gunner schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:28:
[...]

Ik hoop niet dat dat waar is. Leg die prijzen maar eens naast dit nieuws bericht :/

nieuws: Prijzen Windows Vista officieel gepresenteerd

Even heel snel naast elkaar gezet in Excel

[afbeelding]
Bij de Nederlandse prijzen zit 19% BTW, bij de US is het Ex BTW.

Dat scheelt dus.

Toch liggen de prijzen wel hoger.

De Neelie boete :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:46:
[...]

Bij de Nederlandse prijzen zit 19% BTW, bij de US is het Ex BTW.

Dat scheelt dus.

Toch liggen de prijzen wel hoger.

De Neelie boete :+
Sales tax in de US is in elke staat lager dan 19%, sterker nog, hoogste sales tax is 7,25%
Bij de Ultimate scheelt het gewoon 28%. Ik vind dat niet normaal eigenlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 15-11-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gunner schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:47:
[...]

Sales tax in de US is in elke staat lager dan 19%
Dat weet ik, maar daar kan MS niets aan doen :)

Je moet de Nederlandse ex BTW prijzen nemen. Ook de dollar koers moet je eigenlijk niet omrekenen. Ik weet dat het veel is, maar zoals eerder gezegd:

1 Dollar = 1 Euro

Een Amerikaan koopt gem. voor $1,- hetzelfde als wij voor € 1,-. Daarbij zou je anders met dagprijzen rekenen.

Als je het op die manier kijkt is Vista zo'n 5-10% duurder in de EU. Iets wat ik overigens ook niet begrijp, maar goed.

Als ik MS was, zou ik zeggen: $ = € en daarmee klaar. Waarom ze dan toch in de EU hogere prijzen rekenen is mij een raadsel.

[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 15-11-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:48:
[...]

Dat weet ik, maar daar kan MS niets aan doen :)

Je moet de Nederlandse ex BTW prijzen nemen. Ook de dollar koers moet je eigenlijk niet omrekenen. Ik weet dat het veel is, maar zoals eerder gezegd:

1 Dollar = 1 Euro

Een Amerikaan koopt gem. voor $1,- hetzelfde als wij voor € 1,-. Daarbij zou je anders met dagprijzen rekenen.

Als je het op die manier kijkt is Vista zo'n 5-10% duurder in de EU. Iets wat ik overigens ook niet begrijp, maar goed.
Mkay, dan valt het nog wel mee :$ Dan is het in het duurste geval 428 dollar voor Europa tegenover 399 in de states. Iets te vroeg geblaat :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 22:04

CodeIT

Code IT

Microsoft heeft gereageerd op de "cracks" voor de laatste RTM versie. Je kan de reactie hier lezen: http://www.webwereld.nl/ref/rss/43766
Vooral het zinnetje "Het bedrijf voegt er nog wel aan toe dat het bedrijf 'blij is dat consumenten zo graag willen beginnen met het gebruik van Windows Vista'." impliceert dat ze het niet zo heel erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Laatst online: 07-03 15:22
Ik ben wel benieuwd: welke versie van Windows Vista gaan jullie draaien?

Ikzelf speel ook games en nu lees ik op winsupersite.com dat gamers de Ultimate moeten hebben. Er zit bijvoorbeeld een "Game Performance Tweaker" in.

Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre Ultimate wel nodig is voor gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Mja die prijzen, een paar zaten zich al rijk te rekenen door de dollar naar de euro te converteren, was ik al kritisch over. Maargoed, Business is nou echt nicht im frage meer, dan maar een upgrade-versie (moet ik wel eerst weten of die het ook doet met een " gewone" Xp-cd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bernaar schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:56:
Ik ben wel benieuwd: welke versie van Windows Vista gaan jullie draaien?

Ikzelf speel ook games en nu lees ik op winsupersite.com dat gamers de Ultimate moeten hebben. Er zit bijvoorbeeld een "Game Performance Tweaker" in.

Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre Ultimate wel nodig is voor gamers.
Als het goed is is de game ervaring hetzelfde op Home Premium.

Die ga ik ook draaien. Ik zie niet in waarom ik thuis Ultimate zou moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Als het goed is is de game ervaring hetzelfde op Home Premium.

Die ga ik ook draaien. Ik zie niet in waarom ik thuis Ultimate zou moeten draaien.
Nou 1 heb ik er denk al gevonden, ik kan in Home Premium geen group policies aanpassen.

Even iets anders, ik krijg het maar niet voor elkaar mijn pc in een lange slaapstand te brengen, elke keer ontwaakt hij uitzich zelf na een seconde of 4. Iemand een idee?
(ik heb een Asus p4p800 moederbord mocht dat nuttige informatie zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Stefmeister schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:25:
[...]

Nou 1 heb ik er denk al gevonden, ik kan in Home Premium geen group policies aanpassen.
99% van de thuisgebruikers zullen dat dus ook niet nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ik normaal ook niet, maar had het toevallig nu wel nodig ivm samba problemen met xbmc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MarkIII schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:38:
Heel dat Vista gebeuren draait in ieder geval niet op een Asus P5W DH Deluxe met een 7950 videokaart
Bij mij op P5W DH Deluxe met 7900GS wel. En volgens mij gebruikt de 7950 dezelfde drivers (dacht ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-08 08:25
Heb hier sinds gisteravond ook de RTM draaien, en het werkt echt een stuk sneller en beter dan RC1 waar ik het toch ook nog ruim een maand op vol heb gehouden. Echt respect voor MS dat ze het nu bijna zo snel hebben gekregen als XP.

Toch zijn er nog wel wat rare dingen aanwezig, maar deze zijn niet storend en zullen vast nog wel opgelost worden. Zo zijn sommige drivers nog niet helemaal optimaal en begint Vista nog steeds te zeuren dat 'programma x has stopped working' en gaat dan 'zoeken naar een oplossing'. Dit terwijl je gewoon het programma afsluit :S (gebeurt bij zowel iTunes als WMP11 etc)

Verder ligt mijn FPS bij verschillende spellen nog steeds een stukje lager dan in XP, maar dat was dan ook te verwachten. Het is in ieder geval al een hele verbetering tov RC1, waar CS:S toch echt niet te spelen was.

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Laatst online: 07-03 15:22
CodeIT schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:53:
Microsoft heeft gereageerd op de "cracks" voor de laatste RTM versie. Je kan de reactie hier lezen: http://www.webwereld.nl/ref/rss/43766
Vooral het zinnetje "Het bedrijf voegt er nog wel aan toe dat het bedrijf 'blij is dat consumenten zo graag willen beginnen met het gebruik van Windows Vista'." impliceert dat ze het niet zo heel erg vinden.
Volgens mij gebruikt MS de mensen die Vista al illegaal hebben gewoon (en andersom uiteraard). MS heeft het denk ik misschien wel opzettelijk zo makkelijk laten kraken: Gebruikers die hem nu al illegaal hebben krijgen gratis en snel hun nieuwe OS en MS kan op zijn beurt doormiddel van error report en andere kanalen de eerste kinderziektes eruit halen, voordat het grootste gedeelte van de 'betalende klant' er echt mee aan de slag gaat.
Soort van verlengde bèta-test zegt maar. Ik denk dat ze na dat halve jaar minder gemoedelijk zullen zijn en dan gewoon echt serieuse maatregelen treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
Ik vraag mij af of ze het nu zo klaar kunnen spelen, dat je echt verplicht gaat zijn om vista te kopen.

XP is en bleef altijd gekraakt worden, ondanks al dat wga gedoe.

Ben benieuwd of het ze lukt dat Vista mensen gaat verplichten tot aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
thecompany schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:14:
[...]

Maar kwa snelheid? Wie heeft hem eigenlijk al? En ik zie de enterprise er niet bij staan:

Home basic
Home Premium
Business
Ultimate

Nog wat N versies.. Maar enterprise?
Het is :
Home Basic (N)
Home Premium
Business (N)
Business Enterprise (alleen voor bedrijven met VLK licenties geloof ik, niet los te koop)
Ultimate
PacinoAllstars schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:24:
Ik vraag mij af of ze het nu zo klaar kunnen spelen, dat je echt verplicht gaat zijn om vista te kopen.

'k hoop dat ze dat voor elkaar krijgen :+ Niet om het een of ander (en die discussie is hier al 100x gevoerd) wat is nu een investering van 5 euri per maand (gebaseerd op gebruik van paar jaar) voor iets wat je altijd gebruikt (als je je pc aanzet ;) ).

[ Voor 41% gewijzigd door TheVMaster op 15-11-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:11
PacinoAllstars schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:24:

Ik denk dat een er een update voor xp komt die je hele computer blokkeert en pas weer gaat lopen als er een 'officiele' vista dvd ingeladen wordt..
Ik denk niet dat je ze kunnen verplichten tot het kopen van vista omdat xp ook prima loopt.. Misschien dat ze na een tijdje geen updates gaan geven voor xp maar of dit nou het verschil maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik vraag me nou precies hetzelfde af of het ze nu wel gelukt is om mensen de aankoop op te leggen. Maar ik neem aan dat er altijd wel iemand is die dit toch wel weer weet te kraken. Dus echt lang zou het niet duren neem ik aan. just my 2 cents
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.

Let even op:

• Windows Vista is RTM gegaan - dat betekent dat het naar de CD fabrikant gegaan is. MSDN en Technet subscribers (=kopers) krijgen de versie tussen nu en 16 november. Vista is 30 Januari 2007 te koop in de winkel

• Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.

• Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic (deel 6) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu verwijderd en je krijgt hier een waarschuwing voor.