Breepee schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:06:
[...]
Mag dat niet ofzo? Het is hier al een enorm slikken-wat-ms-maakt-topic, ik ben blij als er eens iemand een beetje kritiek heeft. Maak jij anders een degelijke review, die eerlijk ook de minpunten weergeeft, want die zijn er altijd.
Het gaat om Vista ervaringen, en ja, die kunnen dus negatief zijn.
Er zijn in Vista ook dingen die ik minder vind (heb ik ook gepost), en dat moet kunnen. Echter, wat IMHO niet kan:
Met je (illegale, nog niet uitgebrachte) RTM build, klagen over drivers, en de conclusie trekken dat Vista niet af is.
En
Vista installeren, ergens op klikken, concluderen dat het niet snel gaat, Vista eraf flikkeren en hier melden.
Vista is een systeem wat sneller wordt naarmate je hem gebruikt. Niet een maand, maar gewoon 2-3 dagen normaal werken. Zo is het systeem ontworpen.
Dat je dat niet weet kan, maar het is al zo vaak genoemd hier, dus lees even het topic door.
Ik heb ook wel wat negatieve punten:
Mijn fans draaien veel te vaak en te hard
Syncen met mobile is ruk
Maar ja, ik mis voor mijn laptop nog drivers die het draaien van de fans kunnen verklaren, en het mobility center is nog gewoon in Beta (en niet included in RTM), dus is het lastig om hier een mening over te vormen.
Als het op 30 januari niet werkt, mag je klagen.
Zoals gezegd, die RTM hoort hier bij 99% van de mensen helemaal niet te draaien. Als het Final was, en alle drivers klaar waren had het wel in de winkel gelegen.
[
Voor 20% gewijzigd door
PWM op 15-11-2006 09:29
]