Mijn eerste ervaring met Vista is ronduit slecht te noemen. Afgelopen zaterdag had ik even tijd om Vista te installeren. Eerst heb ik de Vista Upgrade Advisor gedraaid, en daaruit kwam dat ik het beste de Business versie kon installeren op mijn systeem.
Ik pak een nieuwe HDD uit de kast, sluit hem aan en begin vol goede moed aan de installatie. Alles verliep prima, totdat ik Vista de eerste keer "echt" opstartte.
Ik wil [Network] openen via het [Start] menu, en gelijk een BSOD en een minidump. Dussssch....
PC over z'n huig, en een duidelijke kort-lang-kort piep uit m'n built-in PC speaker.
Ik had er gelijk geen zin meer in; PC stroom eraf, HDD eruit, oude HDD met XP Pro SP2 er weer in, en klaar.
Denk dat ik deze week wel ergens een keer ga uitzoeken waar het mis ging....
Of ik wacht wel effe tot Vista SP1 uit is................
Ik pak een nieuwe HDD uit de kast, sluit hem aan en begin vol goede moed aan de installatie. Alles verliep prima, totdat ik Vista de eerste keer "echt" opstartte.
Ik wil [Network] openen via het [Start] menu, en gelijk een BSOD en een minidump. Dussssch....
PC over z'n huig, en een duidelijke kort-lang-kort piep uit m'n built-in PC speaker.
Ik had er gelijk geen zin meer in; PC stroom eraf, HDD eruit, oude HDD met XP Pro SP2 er weer in, en klaar.
Denk dat ik deze week wel ergens een keer ga uitzoeken waar het mis ging....
Of ik wacht wel effe tot Vista SP1 uit is................