Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:51
whoei!

ik wil maaarrrruuuuk effe bedanken voor de items die ik heb gekregen! super man, ben er super blij mee.. duurt alleen nog een "klein aantal leveltés" voordat ik ze kan gebruiken ;)

edit:

zou iemand misschien effe kunnen helpen om duriel op normal te killen?

[ Voor 17% gewijzigd door Bint op 28-11-2006 19:47 ]

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
En ik heb m dus... van .215 gekregen:

anni 19/10/10

Weinig resist maa van de rest ben ik super content !!!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Neeetjes _/-\o_ Congrats ermee :)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
woot ook weer een anni bij op server .87 een 16/10/7

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heh, jezus man, lucky lui zijn jullie zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Ja, quite.
Morgen ga ik men Smiter weer van stal halen en ff kijken of ik'm niet nog wat sterker krijg. Dan ook lekke DClong hunten ermee maar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ben dan ook al wel een week op m aan het jagen, denk dat ik ook maar eens die 2e key op de clone laat jagen. Makkelijkste manier om FG te verdienen!
Immers als mijn paladin zegt: LIG! Dan legt die clone zich braaf neer en komt niet meer recht! :)

Wordt er noig geleveld/gerusched trouwens?

Heb nog sorc die ik naar hell wil brengen...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg teveel tempbans als ik die gast wel hunten. Plus dat die open world events veel te veel lui aantrekken, dus de kans op een slot wordt kleiner en die van een tempban groter :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 08:06:
Ik krijg teveel tempbans als ik die gast wel hunten. Plus dat die open world events veel te veel lui aantrekken, dus de kans op een slot wordt kleiner en die van een tempban groter :')
een hele goeie dag achter de rug (maandag, gister was bagger met lag en disconnects ;( )

maandag eff door hawk door NM gesleurt, en achtereenvolgens bij duri een nagel 30 gevonden, bij mephy een raven (laag) bij dia viel er helemaal nix :? en baal liet een gaze los (19% damreduce)

ikke was dus best blij :D

kan nu met m'n sorc baal solo-en (samen met m'n merc) en moet nog de nodige levels pakken voordat ik naar hell kan. Merc heeft nu met de eth GA 90 RESALL @nm en zit met z'n defiance aura op 5K def. Als ie eenmaal 196 str heeft, (en lvl 66) kan ik de GA uppen, en komt ie weer een stukkie hoger uit met z'n def :) heb zelf nu een blackhorn op (261def, 20 lightabsorb) een gloom aan (751 def; 45resall) 2 spirits, een raven en een dwarf om, een magic belt met life en poisonres (moet een snowclash worden voor de ctc blizz en coldabsorb) en magic gloves/boots met dual of tripple resist.

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:59:
[...]

een hele goeie dag achter de rug (maandag, gister was bagger met lag en disconnects ;( )

maandag eff door hawk door NM gesleurt, en achtereenvolgens bij duri een nagel 30 gevonden, bij mephy een raven (laag) bij dia viel er helemaal nix :? en baal liet een gaze los (19% damreduce)

ikke was dus best blij :D

kan nu met m'n sorc baal solo-en (samen met m'n merc) en moet nog de nodige levels pakken voordat ik naar hell kan. Merc heeft nu met de eth GA 90 RESALL @nm en zit met z'n defiance aura op 5K def. Als ie eenmaal 196 str heeft, (en lvl 66) kan ik de GA uppen, en komt ie weer een stukkie hoger uit met z'n def :) heb zelf nu een blackhorn op (261def, 20 lightabsorb) een gloom aan (751 def; 45resall) 2 spirits, een raven en een dwarf om, een magic belt met life en poisonres (moet een snowclash worden voor de ctc blizz en coldabsorb) en magic gloves/boots met dual of tripple resist.
Mooie Gaze hans :D
En een Raven :D

Lucky basterd

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik heb nog nooit een Gaze gevonden :(

Gisteren niet veel gedaan... Mijn Smiter naar level 91 gehaald (hoefde nog maar 5MB), mijn keyrunner lightning sorc naar act 5 gehaald en Anya + Ancients gedaan, een lage buriza voor pgems ingeruild en ook wat gratis zooi weggegeven.

Met wat geluk krijg ik vanavond een Tal's amu en heeft die lightning sorc Tal's set compleet, dan hoef ik maar een paar keys te vinden en kan ik weer een torch halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets vinden: lol
Zelfs met 500 mf krijg ik alleen een shako los, dat is al weer een tijdje geleden.
Nou ja, Straks een lange pauze, starting this week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heb ook nog nooit een Shako gevonden, heb tot nu toe altijd dat soort dingen moeten traden.

Wat betreft keys zit ik echter bij Nihlathak op iets van 6 keys uit 20-30 runs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2024
Hallo allen,

Ik ben nog niet lang bekend met dit forum maar ik moet zeggen dat het mij heeft verrast. (positief) Waar ik tegen aan loop met mijn ww/druid (lvl 88) is dat tijdens het zoeken naar de organen ik gewoon zwaar klappen krijg van de monsters. Dit terwijl ik Baal "simpel" versla. Ik maak gebruik van een Buriza Do Kyanon met een damage van 2500 - 7400. Maar ik kom op bepaalde vlekken tekort. Dus wil ik een grief PB maken zodat ik een schild kan gaan dragen.

Wat ik graag wilden weten is kun je een Magic phase blade ook socketen. En of wat doet een eth 5soc PB (qua prijs)

grt,
Ronald

[ Voor 61% gewijzigd door ronaldbaggio op 29-11-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:23:
Heb ook nog nooit een Shako gevonden, heb tot nu toe altijd dat soort dingen moeten traden.

Wat betreft keys zit ik echter bij Nihlathak op iets van 6 keys uit 20-30 runs :D
Vind jij keys? Man, die dingen vallen bij mij na een dag runnen niet eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:44:
[...]

Vind jij keys? Man, die dingen vallen bij mij na een dag runnen niet eens :D
kwakke zit nog maar op NM en vindt alleen keys om kistjes mee te openen :/
(heeft wel al eens een shako gevonden bij eldrich @HC)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronaldbaggio schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:37:

Wat ik graag wilden weten is kun je een Magic phase blade ook socketen. En of wat doet een eth 5soc PB (qua prijs)

grt,
Ronald
helaas dat kan niet.
Prijs geen id :D

Cows @ hell heb je kans op phase blades sox of geen sox dan gebruike je cube recipie om sox te maken en maar hopen op 5 sox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou mijn vondsten na 2 weken runnen met full mf zijn redelijk om te janken.
Shako, gheeds, toevallig nog nuttig, maar dat is het dan wel weer.

Ik snap echt niet hoe dat mf werkt. Die green long sword of breastplate word ik iig zat. En de mensen die me in hun lijst hebben staan weten dat ik niet 1x in de week een uurtje heb gespeeld.

Laat Diablo 3 maar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
ronaldbaggio schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:37:
Hallo allen,

Ik ben nog niet lang bekend met dit forum maar ik moet zeggen dat het mij heeft verrast. (positief) Waar ik tegen aan loop met mijn ww/druid (lvl 88) is dat tijdens het zoeken naar de organen ik gewoon zwaar klappen krijg van de monsters. Dit terwijl ik Baal "simpel" versla. Ik maak gebruik van een Buriza Do Kyanon met een damage van 2500 - 7400. Maar ik kom op bepaalde vlekken tekort. Dus wil ik een grief PB maken zodat ik een schild kan gaan dragen.

grt,
Ronald
Je kan magic, rare en unique items ook socketten, maar daar kan je geen runewords in zetten.

Phaseblades kunnen alleen ethereal zijn wanneer ze geupgrade zijn van dimensional blades, aangezien phaseblades standaard indestructable zijn. En upgraden kan alleen met rare en unique items.

Een gewoon 5s PB is niet al te duur, met 15% ED iets duurder natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Pheno79 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:01:
Nou mijn vondsten na 2 weken runnen met full mf zijn redelijk om te janken.
Shako, gheeds, toevallig nog nuttig, maar dat is het dan wel weer.

Ik snap echt niet hoe dat mf werkt. Die green long sword of breastplate word ik iig zat. En de mensen die me in hun lijst hebben staan weten dat ik niet 1x in de week een uurtje heb gespeeld.

Laat Diablo 3 maar komen
Tja... Ik heb deze ladder een paar maanden 'Rune runs' gedaan, waar ik alleen de beestjes met een 'redelijke' kans op HRs en zo sloopte. Ik heb 2x Ist gevonden, 1x Mal, en 1x Sur. De eerste Ist was bij het clearen van Nm Chaos Sanct om een char naar act 5 te rushen. De 2e bij een Shenk mf run. De Mal gewoon bij het levellen, en de Sur toen ik op weg was naar Hell HF om een newbie char dat te laten doen (die kreeg daar maar een Pul toen geloof ik ;) ). Geen 1 redelijke rune kwam van de 'rune runs'.

Zelfde met MF runs, groot deel van de goede items vind ik tussendoor, en niet met mf runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 00:14
Skyclad schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:23:

Andy hell dropt regelmatig shako's bij mij. Heb er afgelopen 6 weken al 3 vandaan.
Keys zit ik ook ongeveer op dat gemiddelde :)

[ Voor 6% gewijzigd door Janie op 29-11-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:13:
[...]

Andy hell dropt regelmatig shako's bij mij. Heb er afgelopen 6 weken al 3 vandaan.
Keys zit ik ook ongeveer op dat gemiddelde :)
Regelmatig 3 in 6 weken..
Noem ik niet echt regelmatig ;)

ooit 1 shako gevonden in act 4 in lvl van izual, was helaas nog eth ook :( maar was oke voor mijn merc.
+2skills en 10% Damred is altijd prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:07:
[...]

Tja... Ik heb deze ladder een paar maanden 'Rune runs' gedaan, waar ik alleen de beestjes met een 'redelijke' kans op HRs en zo sloopte. Ik heb 2x Ist gevonden, 1x Mal, en 1x Sur. De eerste Ist was bij het clearen van Nm Chaos Sanct om een char naar act 5 te rushen. De 2e bij een Shenk mf run. De Mal gewoon bij het levellen, en de Sur toen ik op weg was naar Hell HF om een newbie char dat te laten doen (die kreeg daar maar een Pul toen geloof ik ;) ). Geen 1 redelijke rune kwam van de 'rune runs'.

Zelfde met MF runs, groot deel van de goede items vind ik tussendoor, en niet met mf runs.
Ik ren chaos, shenk, eld, trist, pits, dus juist niet de bosses. Het boeit niet imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:34:
[...]
Ik ren chaos, shenk, eld, trist, pits, dus juist niet de bosses. Het boeit niet imho.
ga dan dus juist wél bosses doen, (gezien mijn vondst van maandag ;) )

en countess niet te vergeten, de nOOb runes die vallen kan je altijd nog cuben tot hogere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:12:
[...]

ga dan dus juist wél bosses doen, (gezien mijn vondst van maandag ;) )

en countess niet te vergeten, de nOOb runes die vallen kan je altijd nog cuben tot hogere...
runes cuben duurt veel te lang voordat ze wat waard worden. En ik heb te weinig resist om naar baal te runnen. Gezien ik de chaos al met moeite en snel niet kan doen...diablo laat geen *** vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zelf doe altijd countess - andy - trav - mephi - eld en shenk - pindle met cold fire sorc @ norm.
Niet veel opgeleverd maar ik MF dan ook weining ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:41:
Ik zelf doe altijd countess - andy - trav - mephi - eld en shenk - pindle met cold fire sorc @ norm.
Niet veel opgeleverd maar ik MF dan ook weining ;)
@normal kán er natuurlijk ook niet zoveel vallen ;) (gezien de Mlvls van de targets ..)

vanaf NM wordt het interessanter, en dat zijn dus leuke targets om te runnen, zeker als je eenmaal lvl 70+ bent, want dan ren je overal zo doorheen :D

heb nu voor mn merc trouwens een leviathan op het oog (kan ie straks met gemak een cv dragen namelijk!!) en die dam reduction die de lev geeft is ook wel erg lekker. levert ie wel iets in qua resist (heeft nu een eth GA) maar op hell komt ie toch niet op 90resall en heeft ie meer aan damreduce :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:02:
[...]

@normal kán er natuurlijk ook niet zoveel vallen ;) (gezien de Mlvls van de targets ..)

vanaf NM wordt het interessanter, en dat zijn dus leuke targets om te runnen, zeker als je eenmaal lvl 70+ bent, want dan ren je overal zo doorheen :D

heb nu voor mn merc trouwens een leviathan op het oog (kan ie straks met gemak een cv dragen namelijk!!) en die dam reduction die de lev geeft is ook wel erg lekker. levert ie wel iets in qua resist (heeft nu een eth GA) maar op hell komt ie toch niet op 90resall en heeft ie meer aan damreduce :)
Hell is iig voor mij totaal niet interessant gebleken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:23:
[...]

en vanaf NM A3 great march kunnen skillers vallen ;)
let op je werkwoorden :P

Ik heb in al die tijd twee bagger skillers gevonden: zit er met 1 nog steeds in de maag, krijg dat ding niet eens verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:02:
[...]

Bedoel dan ook @scl ;) heb geen sorc @hcl.

Bedoeling is dat ik met mijn wind druid mephi hell aan kan.
Eerst mephi NM ;) paar keer runnen.

NM Act 3 great march idd runnen voor de skillers, als hurricane sterk genoeg is dan loop ik lang de monster en gaan ze dood zonder maar iets te doen.

ChainLighting zelfde, CL sorc zou een goede skiller runner zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:27:
[...]

Bedoel dan ook @scl ;) heb geen sorc @hcl.

Bedoeling is dat ik met mijn wind druid mephi hell aan kan.
Eerst mephi NM ;) paar keer runnen.

NM Act 3 great march idd runnen voor de skillers, als hurricane sterk genoeg is dan loop ik lang de monster en gaan ze dood zonder maar iets te doen.

ChainLighting zelfde, CL sorc zou een goede skiller runner zijn.
check ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ok, net mijn lightning sorc full Tal's gegeven, nu kan die de Summoner gaan pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 15:07
Pheno79 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:31:
[...]

runes cuben duurt veel te lang voordat ze wat waard worden. En ik heb te weinig resist om naar baal te runnen. Gezien ik de chaos al met moeite en snel niet kan doen...diablo laat geen *** vallen.
Diablo >>> Baal, meer exp + betere drop :) Maar het nadeel is de Iron Maiden die vaak opduikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
hey,

effe een vraagje

Ik heb nu dus een sorceress, en ga er een meteorb van maken. Nu heb ik een merc uit act 2 normal, met een defiance aura. Nu zit ik te twijfelen wat ik ga doen:

* deze merc houden + een kelpie snare equippen (die hebi k al gevonden)
* een nm act 2 merc met holy freeze aura + kelpie snare (beetje nutteloos, dubbele slow)
* normal act2 merc met defiance aura + insight
* nm act 2 met holy freeze aura + insight

of zijn er nog andere goede opties?
Ik heb niet veel mana, omdat ik eigenlijk niks in energy pomp..

hoop dat jullie me kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Bint schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:32:
hey,

effe een vraagje

Ik heb nu dus een sorceress, en ga er een meteorb van maken. Nu heb ik een merc uit act 2 normal, met een defiance aura. Nu zit ik te twijfelen wat ik ga doen:

* deze merc houden + een kelpie snare equippen (die hebi k al gevonden)
* een nm act 2 merc met holy freeze aura + kelpie snare (beetje nutteloos, dubbele slow)
* normal act2 merc met defiance aura + insight
* nm act 2 met holy freeze aura + insight

of zijn er nog andere goede opties?
Ik heb niet veel mana, omdat ik eigenlijk niks in energy pomp..

hoop dat jullie me kunnen helpen!
ikzelf heb gekozen voor een prayer merc met een insight, wat het voordeel daarvan is, is dat de prayer aura een synergy is voor een meditation aura (insight), je krijgt dus per seconde iets van 30-50 life terug, wat ik als erg handig ervaar

defiance heb ik ook gehad, maar vond ik maar niets, als sorc hoor je toch al niet geraakt te worden, dus die extra defence is eigenlijk niet nodig

holy freeze heb ik zelf nooit gehad, maar als je zelf al monsters slowed denk ik dat dit een beetje onnodig is, sommige zeggen dat het wel handig is als je teleport omdat de monsters minder snel zijn en je dus niet kunnen hitten als je aan het teleporten bent

ik zou wel kiezen voor een insight, je zei het zelf al: "ik heb weinig mana".

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
die prayer merc, in op welke difficulty kan ik die halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Bint schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:52:
die prayer merc, in op welke difficulty kan ik die halen?
http://www.d2tomb.com/mercenaries.shtml
Staan ze allemaal!

• Skyclad
Hmm, geloof dat ik eerder een Tal sorc had moeten maken... Die voorraad life en mana die het geeft helpt fors mee. Met 2 FCR rings, die 20% fire sorc gloves (kan ff niet op de naam komen) en een 27% Spirit kom ik precies op 117% (op 1 na hoogste breakpoint). Max res, en met BO/BC/Shout + Shiver armor bijna 10k def en richting de 3k leven. En dat met rond de 250% mf. Kan op Hell gewoon door het Arcance Sanct en door de tower teleporten zonder dat ik leven of mana kwijt raak, dus heb ik lekker snelle keyruns momenteel.

Paar keys gevonden, en als ik nog 1 terror en 1 hate key erbij vind kan ik weer de ubers gaan lastig vallen.
Casters hebben baat bij:
Prayer Insight Merc 27x2 LifeRegen per sec.
Geef hem wat +skills (max 4) en je heb al snel 33x2 LifeRegen per sec.
Deze combi heb ik op mijn sorc (merc met +3 skills, Shako (2) en Skullders (1) 31x2 )

Holy Freeze + Insight Alleen manaregen, maar wel handig als je in een groep teleport waardoor je zelf tijd genoeg heb om weg te teleporten.

De Holy Freeze + Insight gebruik ik nu ook op mijn HCl Wind Druid, Hurricane slowed alles al in een kleine raduis, mijn merc slowed ze veel meer en met een gotere raduis. Als wind Druid sta je toch vaak dicht bij en als ze dan zo traag zijn is het makkelijker zonder MAX block.

Melee hebben baat bij
Might + Kelpie is zeer goed (act 2 NM merc) 75% slow op bosses doet iedereen goed ;)
En je heb zelf meer damage. Geef hem een black horn face en je heb 95% slow.
( Dit is ook een goeie combi voor een Summoner die niet teveel CE gebruik ;) )

Holy Freeze + Kelpie De slow van HFreeze stacked met die van kelpie geloof ik.
Had ik al uitgezocht 1 of 2 delen geleden ;) Holy Freeze stacked niet met COLD Slow effect.
Of was het nou andersom :S. Als het wel stacked dan heb je iig geen blackhorns nodig voor de 95% slow ;) en kan je je merc dus guillimens face geven voor de CB :D en een Amn in je kelpie stoppen.

Defiance + Kelpie zie Might, alleen minder damage, als je dan veel def heb wordt jne al niet vaak geraakt en met 75-95% slow al helemaal niet. Defiance is dus overbodig met een kelpie.

Might + Insight voor de melee chars met veel mana consumption.
bijvoorbeeld een Melee Energy Sorc, Vengeance Pala (max vengeance geeft al snel 11 mana per swing) zonder een leuk aantal % ML doet een vengeance pala niets :) of een Summoner die veel CE gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 30-11-2006 09:22 ]

• Skyclad
Mana per kill vind ik leuker bij een CE necro. Als je dan kamers leegveegt zit je ook weer vol.
Skyclad schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:46:
Mana per kill vind ik leuker bij een CE necro. Als je dan kamers leegveegt zit je ook weer vol.
En als melee char : damage taken goes to mana.
Als mijn beserker even zonder mana zit: 1~2 hit en de bol is weer half vol :)
Dmv van warcries zorg ik wel dat ze na die hit weer gestunned zijn ;)

Op mijn necro en fire sorc heb ik nu een insight, maar dat is/was maar om de lowlevels makkelijk door te komen. Voor mijn necro wil ik nu eigenlijk nog een concentrate aura (welk runeword was dat ook alweer) of een infinity (die gaf toch conviction?). Dan wordt het pas echt hakken >:)

Ik blijf erbij: ook zonder insight en met energy base heb je middelen genoeg om geen manaproblemen te hebben. Elk punt in energy is een nutteloos gebruikt punt :)

• Frunz
en jahoor, wat denk je, zat ik gisteravond eindelijk in een warm server .241. dus ik ga tukken en wordt weer wakker, game staat nog steeds op idle :*) , wat gebeurd er nog geen 2 seconden nadat ik gekeken heb, je raad het al, ben ik uit die game geflikkerd. natuurlijk een connection interrupted dus die game bestaat ook al niet meer. gaat weer een anni aan me neus voorbij

@pheno runeword met concentration is pride

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:13:
[...]

En als melee char : damage taken goes to mana.
Als mijn beserker even zonder mana zit: 1~2 hit en de bol is weer half vol :)
Dmv van warcries zorg ik wel dat ze na die hit weer gestunned zijn ;)

Op mijn necro en fire sorc heb ik nu een insight, maar dat is/was maar om de lowlevels makkelijk door te komen. Voor mijn necro wil ik nu eigenlijk nog een concentrate aura (welk runeword was dat ook alweer) of een infinity (die gaf toch conviction?). Dan wordt het pas echt hakken >:)

Ik blijf erbij: ook zonder insight en met energy base heb je middelen genoeg om geen manaproblemen te hebben. Elk punt in energy is een nutteloos gebruikt punt :)
klopt; je kan altijd mana-pots slikken, die vallen immers bij de vleet. Alleen punten in mana stoppen als je energy-shield gebruikt.

ben na gister nu weer bezig met een pala (K#T-lag!) dankzij m'n jippieajee draadloze modem (was voor 't eerst met dat kreng op b.net..) ben ik nu m'n sorc kwijt... (en goeie gear... :( )

ben dus nu aan t sparen voor een zmiter. hij gaat convict icm dream krijgen. Denk dat ik ook FoH ga gebruiken om maximale elemental dam te doen (lightning). moet nu een mooi wapen vinden dat GEEN physic dam doet, maar wel eledam kan doen (wss dus één met ignore target)

mja, moet nu eerst door normal heen, zodat ik kan gaan baalen en levels kan scoren. Tot lvl 65 kan ik dream niet op en upped guardian niet aan, dus moet ik echt surviven... heb al wel weer een t-god liggen, een upped guardian nog, een bod uitstaan op gores, venomgrip en guillaume zodat ik iig goeie spullen heb voor een CB-smiter (géén heavens, want die doet te veel physic-dam..)
wss toch lawbringer of een cresent moon dan.. dan kan ik smiten op de bosses, en de rest trakteren op een lightning feestje

• yago
Frunz schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:22:
en jahoor, wat denk je, zat ik gisteravond eindelijk in een warm server .241. dus ik ga tukken en wordt weer wakker, game staat nog steeds op idle :*) , wat gebeurd er nog geen 2 seconden nadat ik gekeken heb, je raad het al, ben ik uit die game geflikkerd. natuurlijk een connection interrupted dus die game bestaat ook al niet meer. gaat weer een anni aan me neus voorbij

@pheno runeword met concentration is pride
De 241 is nog steeds warm dus nog niets verloren, misschien kan je beter vragen aan een medetweaker om ook in de game te komen zodat je deze niet verliest?

Ik heb namelijk ook het probleem van de draadloze modem, door de tijdelijke interrupties verlies ik regelmatig mijn connectie, om van de lag op B-net en de Failed To Join Games nog maar te zwijgen....

Straks iemand even tijd om mijn mule nr hell te liften?

*Don_holio

kwakke01 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:56:
[...]

klopt; je kan altijd mana-pots slikken, die vallen immers bij de vleet. Alleen punten in mana stoppen als je energy-shield gebruikt.

ben na gister nu weer bezig met een pala (K#T-lag!) dankzij m'n jippieajee draadloze modem (was voor 't eerst met dat kreng op b.net..) ben ik nu m'n sorc kwijt... (en goeie gear... :( )

ben dus nu aan t sparen voor een zmiter. hij gaat convict icm dream krijgen. Denk dat ik ook FoH ga gebruiken om maximale elemental dam te doen (lightning). moet nu een mooi wapen vinden dat GEEN physic dam doet, maar wel eledam kan doen (wss dus één met ignore target)

mja, moet nu eerst door normal heen, zodat ik kan gaan baalen en levels kan scoren. Tot lvl 65 kan ik dream niet op en upped guardian niet aan, dus moet ik echt surviven... heb al wel weer een t-god liggen, een upped guardian nog, een bod uitstaan op gores, venomgrip en guillaume zodat ik iig goeie spullen heb voor een CB-smiter (géén heavens, want die doet te veel physic-dam..)
wss toch lawbringer of een cresent moon dan.. dan kan ik smiten op de bosses, en de rest trakteren op een lightning feestje
Jammer Hans,
Heb met mijn wireless weinig last van (ST 716 en 121G usb ding).

Element damage, "voice of reason" Sword of een +3 conviction "rift" scepter (normal voor minst aantal base damage) bijde CTC Frozen Orb, FO icm conviction is dodelijk. 1Skill in zeal met minimaal 5 +skills heb je niet meer als 25% enDamage en een 4 sox Divine Scepter voor rift heeft base 27 avg damage +24% = 34 avg damage zonde str bonus. dit is dus zeer laag :D bijde hebben ook element damage.

• Frunz
yago schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:39:
[...]

De 241 is nog steeds warm dus nog niets verloren, misschien kan je beter vragen aan een medetweaker om ook in de game te komen zodat je deze niet verliest?

Ik heb namelijk ook het probleem van de draadloze modem, door de tijdelijke interrupties verlies ik regelmatig mijn connectie, om van de lag op B-net en de Failed To Join Games nog maar te zwijgen....

maar voordat ik weer in de server zit is ie weer gewalked. en van slechte connectie heb ik geen last, zit op het bekabelde netwerk van de TU-Delft, zou dus niet aan mijn kant moeten liggen, maar weer heerlijk aan battle.net

• Skyclad
yago schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:39:
[...]

Wat voor modem gebruik je?

Verwijderd

Frunz schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:07:
[...]

maar voordat ik weer in de server zit is ie weer gewalked. en van slechte connectie heb ik geen last, zit op het bekabelde netwerk van de TU-Delft, zou dus niet aan mijn kant moeten liggen, maar weer heerlijk aan battle.net
Delft.... Mijn stad.... ;) Zal alleen nooit de verbinding hebben die jij bij de TU hebt ;)
Pride, dat was hem, denk dat ie beter is voor een summoner.

Voor mijn pala zou een merc met infinity of last wish (might) en dream (holy shock) en bramble (thorns) lekker zijn :) De merc zelf zou dan holy freeze kunnen zijn. Of blessed aim voor serieus insane AR.

Mwoa, droom maar lekker verder Pheno, die krijg je nooit bij elkaar, muchos pingos :')

• Frunz
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:27:
[...]

Delft.... Mijn stad.... ;) Zal alleen nooit de verbinding hebben die jij bij de TU hebt ;)
//off-topic, ben alleen na dit weekend me TU i.net weer kwijt (ga verhuizen), alleen op de TU zelf heb ik dan nog TU i.net maar dat is dan weer wireless

@pheno, pride is idd goed voor summoner, maar ook voor alle andere melee chars

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:32:
Pride, dat was hem, denk dat ie beter is voor een summoner.

Voor mijn pala zou een merc met infinity of last wish (might) en dream (holy shock) en bramble (thorns) lekker zijn :) De merc zelf zou dan holy freeze kunnen zijn. Of blessed aim voor serieus insane AR.

Mwoa, droom maar lekker verder Pheno, die krijg je nooit bij elkaar, muchos pingos :')
voor 20fg kan je al een jah scoren, en een pul voor 3fg en een io voor 1 fg. dan heb je je dream al. een slechte infi voor iets van 45-50 fg, dus dat valt precies binnen je budget ;)
heb je alvast 2 van de 3 hebbedingetjes! Lo kost ook 20 fg, dus als je die fg's eff bij elkaar sprokkelt, kan je er ook een forti opzetten... :D

kwakke01 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:34:
[...]

voor 20fg kan je al een jah scoren, en een pul voor 3fg en een io voor 1 fg. dan heb je je dream al. een slechte infi voor iets van 45-50 fg, dus dat valt precies binnen je budget ;)
heb je alvast 2 van de 3 hebbedingetjes! Lo kost ook 20 fg, dus als je die fg's eff bij elkaar sprokkelt, kan je er ook een forti opzetten... :D
Mja, aan de andere kant vind ik de summoner nu al lekker, voor zijn ding. Ik heb liever fg over voor de faith bow voor mijn beserker merc, of voor de pride bij mijn smiter a2merc. Wat die merc zelf moet gaan doen? I don't know, holy freeze lijkt me wel lekker, of defiance. Aan de andere kant is defiance overkill, indien holy shield maxxed is en mijn restpunten in de synergie gaan ;)

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:39:
[...]

Mja, aan de andere kant vind ik de summoner nu al lekker, voor zijn ding. Ik heb liever fg over voor de faith bow voor mijn beserker merc, of voor de pride bij mijn smiter a2merc. Wat die merc zelf moet gaan doen? I don't know, holy freeze lijkt me wel lekker, of defiance. Aan de andere kant is defiance overkill, indien holy shield maxxed is en mijn restpunten in de synergie gaan ;)
ik neem voor mijn pally iig een koelkast; de eledam wordt dan versterkt door convict. Might heb ik nix aan, want ik wil juist geen physic dam doen, en idd is bij mij HS ook gemaxed, waardoor defiance een beetje overkill is... Zou nog een cold merc kunnen nemen, of een A1 merc, maar daar ben ik nog niet uit...

• Frunz
ik zit weer op een redelijk warm ip .47, alleen is het al weer zo'n 16 uur geleden dat er voor het laatst een soj gesold werd, weet iemand of deze ook gaat lopen??

• Bint
mensen, jullie hebben het allemaal over xx fg traden voor items.. maar wat is fg? En waar kan ik het krijgen?

Bint schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:33:
mensen, jullie hebben het allemaal over xx fg traden voor items.. maar wat is fg? En waar kan ik het krijgen?
d2jsp FG (ForumGold) is virtueel geld om te traden op d2jsp. :D

Pheno79 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:39:
[...]

Defiance Kan nuttig zijn ;)
Minder kans om geraakt te worden is wel fijn hoor.
Mijn SCL Barb (niet meer :) ) had 35K def en stil staan bij lister en nix doen kon gewoon ;)
Met concentrate had deze barb 57K def ;)

Merc had met shout en defiance zelf 2xKdef
Overleefde toch zeer goed.

Holy freeze blijft dus ook nog steeds nuttigs.

Wil je een krachtiger summoner necro ;)
Neem Might Merc + Pride en een Beast axe
Might (lvl 75 merc) 180% Pride 285-345% Fana party damage 93% + 80% ar en 29% speed
Samen 558-618% damage :9~

Amp damage en je heb geen CE meer nodig ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 30-11-2006 16:59 ]

• Aubergine
Frunz schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:59:
ik zit weer op een redelijk warm ip .47, alleen is het al weer zo'n 16 uur geleden dat er voor het laatst een soj gesold werd, weet iemand of deze ook gaat lopen??
22 sojs... IK gok op 1 week wachten

• Frunz
yeah, annihilus

*O* *O* *O*

20-20-6

*O* *O* *O*

na bijna precies 6 maanden spelen een anni, en nog wel een flinke ook

week voor geclonehunt en 1.5 dag idlen, dus zo lang heb ik er ook niet over gedaan

@Darx-jordi: dus geen week gewacht :P, was ook te voorspellen, dit ip loopt om de week en rond half 12

[ Voor 19% gewijzigd door Frunz op 30-11-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:54:
yeah, annihilus

*O* *O* *O*

20-20-6

*O* *O* *O*

na bijna precies 6 maanden spelen een anni, en nog wel een flinke ook

week voor geclonehunt en 1.5 dag idlen, dus zo lang heb ik er ook niet over gedaan

@Darx-jordi: dus geen week gewacht :P, was ook te voorspellen, dit ip loopt om de week en rond half 12
hunten met bot bedoel je?...

maar igg mooie anni ja :) is dit ladder of hc ladd?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 00:25:
[...]

hunten met bot bedoel je?...

maar igg mooie anni ja :) is dit ladder of hc ladd?...
geen bot, gewoon zelf en dit is SCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kutlucker

mja, zelf ben ik ff beetje minder actief met d2 geworden, heb namelijk een ander tijdrovend spelletje opnieuw opgepakt, heb het in zijn begin jaren toen het nog niet zo heel populair was een tijd lang gespeeld, DOTA FTW mensen, maar zoals ik al zei, erg tijdrovend

misschien dat ik wel helemaal de brui eraan geef met D2, in dat geval zal ik iig al mijn items (op mijn hammerdin smiter en li sorc na, daar kan ik nog geen afscheid van nemen :P) aan iemand van got geven om te verdelen, maar dit is allemaal nog toekomst muziek voor jullie :P, volgende week ofzo beslis ik denk ik of ik stop of niet. Heb er nu ff iig helemaal geen zin meer in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Dalyxia schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 08:16:
kutlucker

[...]

Heb er nu ff iig helemaal geen zin meer in :(
is het dat je iets in d2 niet aanstaat, of is het de verslavingsfactor van DOTA FTW dat je geen d2 meer speelt

en over die kutlucker valt wel mee hoor, misschien zijn de stats erg goed, maar ik vind mensen die niet eens op de clone hunten en niet eens weten dat ie in game is (dan bij countess erachter komen dat die wel erg zwart is en groot), dat vind ik nou luckers. heb er niets tegen, maar ik baal dan wel als ik de clone niet kan vinden en zei hem zonder moeite krijgen. nou ja, iedereen z'n geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06 16:35
jup,

na jaren heb ik diablo opnieuw van onder het stof gehaald en ben begonnen online. nu ben ik level 27 asassin (3e waypoint act 4), ben m'n stat en skill point nog aan het sparen omdat ik nog niet heb beslist wat ik wil specialiseren. paar vraagjes:
- best levellen? waar, eventueel bosses
- dringend meer dex en strength nodig voor betere wapens (nog altijd katars): waar haal ik dat vandaan (charms, rings, ...)?

of moet ik eerst maar eens goed de single player spelen en daar vanalles uit proberen, guides lezen, ... om nu al te beslissen waar m'n punten heen gaan? single player kun je cheaten, dus daar is het makkelijker, dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
piet konijn schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:33:
jup,

na jaren heb ik diablo opnieuw van onder het stof gehaald en ben begonnen online. nu ben ik level 27 asassin (3e waypoint act 4), ben m'n stat en skill point nog aan het sparen omdat ik nog niet heb beslist wat ik wil specialiseren. paar vraagjes:
- dringend meer dex en strength nodig voor betere wapens (nog altijd katars): waar haal ik dat vandaan (charms, rings, ...)?

of moet ik eerst maar eens goed de single player spelen en daar vanalles uit proberen, guides lezen, ... om nu al te beslissen waar m'n punten heen gaan? single player kun je cheaten, dus daar is het makkelijker, dacht ik zo.
guide's lezen is het beste wat je kunt doen, of natuurlijk in SP je char maken en dan alles uittesten.

voorderest kan je tot lvl 4x nu het beste bij baal lvlen

als je hulp nodig hebt: /w *Frunz (neem aan dat je SCL speelt) en natuurlijk zijn er tientallen andere GoT-ers die je kunnen helpen

[ Voor 6% gewijzigd door Frunz op 01-12-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piet konijn schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:33:
jup,

de meeste mensen hier gebruiken een lvl 99 charbuilder die je in single player helemaal kan uitrusten naar smaak geloof ik. Ik ben meer van het proberen icm guides.

Levelen:
lvl1 t/m15: tristram runs met veel personen
16 t/m 20: tombs
21 t/m 25: cow runs
daarna baal runs tot waar jij wilt. Ik doe op hardcore t/m 50, zodat ik op nightmare wat meer damage doe en meer leven heb :)

De assasin kan verschillende kanten op, maar omdat je net begint zou ik de lighttrap kant op gaan. Meeste damage in korte tijd. Ik heb er 1 rondlopen op softcore (die gaat de uitverkoop nog in), maar nergens heb ik echte problemen, fireblast als backup skill :)

Je kunt voor een kicksin gaan, maar die zijn wat duurdere items verplicht om op hell leuk mee te kunnen. Venom, fade dat soort dingen zijn leuk als extra skill, maar specialiseren heb ik nooit gedaan. Lees er wat guides op na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwaaaa niet helemaal eens, level 1-24 doe ik altijd dmv enchant games en dan solo door de acts heen rammen met een boogje in de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:07:
Mwaaaa niet helemaal eens, level 1-24 doe ik altijd dmv enchant games en dan solo door de acts heen rammen met een boogje in de hand :)
Mijn middel om te levelen is geen wet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik exile in een eth shield maak, repaired die dan alsnog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Pheno79 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:29:
Als ik exile in een eth shield maak, repaired die dan alsnog?
ja, dacht het wel, ook skulders is eth daarom geliefd (minder requirements, meer defence en zelfhealend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:31:
[...]

ja, dacht het wel, ook skulders is eth daarom geliefd (minder requirements, meer defence en zelfhealend)
K, kan handig zijn om te weten. heb een 4s eth superior monarch gevonden (5% ed). Eens kijken of ik die kan slijten voor wat fg. gezien ik de runes voor exile iets te veel vind :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:39:
[...]

K, kan handig zijn om te weten. heb een 4s eth superior monarch gevonden (5% ed). Eens kijken of ik die kan slijten voor wat fg. gezien ik de runes voor exile iets te veel vind :X
zal nix waard zijn..
eeen eth 4sox pala shield met 40-45 resist is wel wat waard voor exile..
Aangezien het een pala shield only word is.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 01-12-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:06:
[...]

zal nix waard zijn..
eeen eth 4sox pala shield met 40-45 resist is wel wat waard voor exile..
Aangezien het een pala shield only word is.
Dan gooi ik mijn mules gewoon nu leeg bij charsi, want ik zit overvol met troep. Geen zin om die meuk te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Pheno79 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:37:
[...]

Dan gooi ik mijn mules gewoon nu leeg bij charsi, want ik zit overvol met troep. Geen zin om die meuk te bewaren.
is dat troep op HCL of SCL??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
Pheno79 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:37:
[...]

hoe bewaar je eigenlijk items en zo? kun je meer meenemen dan wat er in je inventory en stash past (bestaan geen tooltjes als atma of zo, neem ik aan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:42:
[...]

is dat troep op HCL of SCL??
hcl. Die troep op scl doe ik nog in de verkoop. Dan heb ik 4 chars (mijn lightsorc en barb) nog op scl en 4 op hcl.

Denk dat ik mijn necro en hammerdin op scl ook weg doe. Nog niet helemaal over uit.
Maar zelfs full TO doet niet veel qua fg geloof ik. Necro torch weet ik niet, maar gzien op scl alleen nog maar geubered wordt zal dat ook niet veel waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piet konijn schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:44:
[...]

hoe bewaar je eigenlijk items en zo? kun je meer meenemen dan wat er in je inventory en stash past (bestaan geen tooltjes als atma of zo, neem ik aan)?
Nee, gewoon een char aanmaken en volproppen. Wel volproppen zodat je nog wat kan terugvinden natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
piet konijn schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:44:
[...]

je maakt nieuwe chars aan (lvl1) waarvan je alleen de inventory en stash gebruikt

edit: te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je op level 1 naar hell act4 laten rushen en dan dia run games joinen, binnen een dag op level 80+

verder, mja, treachery is natuurlijk erg leuk voor assa, en dan gewoon 2 +3 lightning sentry katars,

helm: shako

belt: arach, verdungo's, string of ears, thundergods

boots: kan vanalles zijn, iets met FRW en resists, meeste elite uniques zijn goed, Nat boots, Ik boots aldurs boots ook

amu: mara's, highlords, +3 assa skills amu

rings: Soj, BK, ringen vind ik altijd erg moeilijk

switch: ligt eraan of je dual katar's wil doen of dat je voor shield en wapen, 2x chaos, stormshield, spirit, grief, wat je maar gek vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
Pheno79 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:45:
[...]

Nee, gewoon een char aanmaken en volproppen. Wel volproppen zodat je nog wat kan terugvinden natuurlijk ;)
en hoe krijg je dan uiteindelijk alle gewenste items op 1 character? sorry voor de n00b vragen, ben nogal verwend door de single player :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piet konijn schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:55:
[...]

en hoe krijg je dan uiteindelijk alle gewenste items op 1 character? sorry voor de n00b vragen, ben nogal verwend door de single player :).
Door in een game de spullen te laten droppen en met de gewenste char die weer op te pakken. Ik doe dat altijd bij trusted players natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
ok, vermoedde ik al. als je alleen speelt is dat wat moeilijk, dus. daarnet geprobeerd vanop laptop en pc, maar kunt dus geen 2 kopies met zelfde serial tegelijk draaien :). omslachtige boel, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
piet konijn schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:00:
ok, vermoedde ik al. als je alleen speelt is dat wat moeilijk, dus. daarnet geprobeerd vanop laptop en pc, maar kunt dus geen 2 kopies met zelfde serial tegelijk draaien :). omslachtige boel, dus...
je moet het gewoon ffies vragen aan iemand van GoT, in de TS staat een link naar de player list, met alle account name's, weet niet of jij je account al heb gegeven (ben te lui om te zoeken :P), maar anders wil ik zo wel ffies voor je mule

heb zo wel college

en idd je kan niet met 2 keer dezelfde key inloggen, je moet dus 2 sets hebben van D2 en LoD

[ Voor 8% gewijzigd door Frunz op 01-12-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
is niet dringend maar zeker bedankt, ben nu met 2e karakter aan het spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
piet konijn schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:23:
is niet dringend maar zeker bedankt, ben nu met 2e karakter aan het spelen :)
wat is je account name??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
als ik mij niet vergis, is dat netzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Free gheeds in my game for the fast boys....

te laat

[ Voor 11% gewijzigd door yago op 01-12-2006 19:05 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:19:
[...]

is het dat je iets in d2 niet aanstaat, of is het de verslavingsfactor van DOTA FTW dat je geen d2 meer speelt

en over die kutlucker valt wel mee hoor, misschien zijn de stats erg goed, maar ik vind mensen die niet eens op de clone hunten en niet eens weten dat ie in game is (dan bij countess erachter komen dat die wel erg zwart is en groot), dat vind ik nou luckers. heb er niets tegen, maar ik baal dan wel als ik de clone niet kan vinden en zei hem zonder moeite krijgen. nou ja, iedereen z'n geluk
mja, Dota, zoals in dat liedje van Basshunter, jeweetwel

maar het is idd vooral dat ik de laatste tijd geen leuke medespelers naast GOT ben tegen gekomen, altijd maar whiners en flamers en dan komt er de ernstige lag ook nog is bij, heb der gewoon f geen zin meer in

nouja, opzich, Dota is ook via het battle.net netwerk (warcraft3 FT ) maar daar gaan de games daarna via p2p, veel minder lag dus

gewoon ff geen zin er meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Had me exp bar voor 50% gevuld na 1 week bitter doorspelen. Ga ik 1x dood... verlies ik gelijk 30% |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubergine schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:39:
Had me exp bar voor 50% gevuld na 1 week bitter doorspelen. Ga ik 1x dood... verlies ik gelijk 30% |:( :(
Beter als je char kwijt zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Dalyxia schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:32:
[...]

mja, Dota, zoals in dat liedje van Basshunter, jeweetwel

maar het is idd vooral dat ik de laatste tijd geen leuke medespelers naast GOT ben tegen gekomen, altijd maar whiners en flamers en dan komt er de ernstige lag ook nog is bij, heb der gewoon f geen zin meer in

nouja, opzich, Dota is ook via het battle.net netwerk (warcraft3 FT ) maar daar gaan de games daarna via p2p, veel minder lag dus

gewoon ff geen zin er meer in
speel je nooit meer met de mensen van GM (guild medieval)??, want dat zijn toch geen flamers of dergelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
wat een kutlag weer deze morgen! Op hell krijg ik geen enkele game geopend!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:08:
[...]

speel je nooit meer met de mensen van GM (guild medieval)??, want dat zijn toch geen flamers of dergelijk
nou, ik speel de laatstwe tijd ook nogal sporadisch en op vreemde tijden, dan zijn er nooit mensen van GOT en GM online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zo, gisteravond en vanochtend wat nieuwe mules aangemaakt en gepermed, en net even nog wat keyruns gedaan. Heb nu weer een nieuwe set keys compleet, dus morgen ga ik maar weer eens een torch halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Skyclad schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 23:42:
Zo, gisteravond en vanochtend wat nieuwe mules aangemaakt en gepermed, en net even nog wat keyruns gedaan. Heb nu weer een nieuwe set keys compleet, dus morgen ga ik maar weer eens een torch halen.
als je hulp nodig hebt, ik wil je wel helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje aan 't kutten met de Hero Editor en Item Vault in Single Player (1.11). Al paar characters geprobeerd met zooi unique/set items, nooit problemen gehad.

Nu ben ik bezig met een TitanBarb build, maar zo gauw ik ga spelen krijg ik vrij snel bij het slopen van monsters deze error(s):

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.boeijen/D2X_er01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.boeijen/D2X_er02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:19:
[...]

als je hulp nodig hebt, ik wil je wel helpen
Gaat Frunz ook op HCL beginnen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:18:
Ik ben een beetje aan 't kutten met de Hero Editor en Item Vault in Single Player (1.11). Al paar characters geprobeerd met zooi unique/set items, nooit problemen gehad.

Nu ben ik bezig met een TitanBarb build, maar zo gauw ik ga spelen krijg ik vrij snel bij het slopen van monsters deze error(s):

[afbeelding]

[afbeelding]
D2loader telt als een hack dus daar kunnen we hier ook geen suggesties voor geven, google die error maar dan kom je de oplossing vanzelf tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Pheno79 schreef op zondag 03 december 2006 @ 10:23:
[...]

Gaat Frunz ook op HCL beginnen? :o
oow was dat hcl dan, wil best een char opzetten, maar vraag me af of ik voor het eind van de middag lvl 80-90 ben :P

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.