Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
maar waarschijnlijk zijn alle slots al vol, dus dan kom je er pas weer op als er iemand weggaat

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 15:07
Probeer er al vanaf half 9 te komen. Heb 97 nou al 6x, en de rest al ruim 2/3x gehad... ik denk ook dat alle slots full zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Aubergine op 26-11-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Vast al bekend bij sommige hier, maar ik heb zojuist een heerlijke map gevonden voor Nihlathak/Dest. Key runners. Net ff zelf getest en hij werkt heerlijk snel _/-\o_
De drie routes vanaf het WP, en een marker om te zien waar Nihlatak zit!
Afbeeldingslocatie: http://img61.imageshack.us/img61/8469/masterdiagram1hl.jpg

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Waar heb je deze map gevonden? Heb je er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aubergine schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:26:
Waar heb je deze map gevonden? Heb je er meer?
Kijk gewoon op diabloii.net (de forums) daar staan alle tips en trucs die er zijn. Daar zijn er veel mensen die dit soort dingen hebben uitgezocht. Stickies to the rescue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipri schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:21:
Vast al bekend bij sommige hier, maar ik heb zojuist een heerlijke map gevonden voor Nihlathak/Dest. Key runners. Net ff zelf getest en hij werkt heerlijk snel _/-\o_
De drie routes vanaf het WP, en een marker om te zien waar Nihlatak zit!
[afbeelding]
tja, ik run dan niet vanaf het waypoint, maar vanaf pindleskin, dus begin ik bij alle 3 de maps in het midden, vanaf daar hoef je steeds maar 1 route aan te houden en je bent heel snel bij nita

sinds er maar een aantal mogelijkheden zijn (3 plekken per map)

vanaf het midden, ga je naar links onder (zuid west), totdat je ziet of er op plek 1 de stairs zit, zit tie er niet ga je vanaf daar in noord westelijke richting, totdat je een muur die haaks op je staat tegenkomt of totdat je ziet dat er op plek 2 geen stairs zit, dan teleport je terug naar plek 1 en vanaf daar terug naar midden/toegang naar pindleskin plek, dan teleport je gewoon in dezelfde richting door totdat je de laatste plek tegenkomt, waar de stairs dan dus MOET zitten

dit doe je bij beide maps (pain1 en pain2 ) en bij nita moet je idd ff kijken op welke plek die wandschildering zit en die lane in teleporten

ik zal ff kijken of ik er een plaatje bij kan vinden

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maartenvanfaassen/d2stairs.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 27-11-2006 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Dalyxia schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:31:
[...]

tja, ik run dan niet vanaf het waypoint, maar vanaf pindleskin, dus begin ik bij alle 3 de maps in het midden, vanaf daar hoef je steeds maar 1 route aan te houden en je bent heel snel bij nita

sinds er maar een aantal mogelijkheden zijn (3 plekken per map)

vanaf het midden, ga je naar links onder (zuid west), totdat je ziet of er op plek 1 de stairs zit, zit tie er niet ga je vanaf daar in noord westelijke richting, totdat je een muur die haaks op je staat tegenkomt of totdat je ziet dat er op plek 2 geen stairs zit, dan teleport je terug naar plek 1 en vanaf daar terug naar midden/toegang naar pindleskin plek, dan teleport je gewoon in dezelfde richting door totdat je de laatste plek tegenkomt, waar de stairs dan dus MOET zitten

dit doe je bij beide maps (pain1 en pain2 ) en bij nita moet je idd ff kijken op welke plek die wandschildering zit en die lane in teleporten

ik zal ff kijken of ik er een plaatje bij kan vinden
Een map daarvan zou idd wel lekker zijn _/-\o_
Weet jij toevallig ook hoe ik die portal naar Pindle terug krijg? Hij's dicht bij mij sindsik Nihla gekicked heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipri schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:35:
[...]

Een map daarvan zou idd wel lekker zijn _/-\o_
Weet jij toevallig ook hoe ik die portal naar Pindle terug krijg? Hij's dicht bij mij sindsik Nihla gekicked heb :(
sinds je de waypoint in halls hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Derr_Hans schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:09:
The dream of the respected paladin has come to an end.
We grief the loss of this hero.
R.I.P. and may your dream continues.

Jammer Hans, deze char had de potentie om een gardian te worden.
Gelukkig heb je het FG gevonden ;)

Suc6 met je volgende char.
Weer een sorc?

Voordeel is wel dat ik mee kan lopen met baalruns ;)
Nu lvl 34 en een weekend stop gaat beginnen (zoals alle weekenden).
we kunnen weer beginnen met dromen :)
heb m'n lightskiller voor jah geruild, en een io voor 1fg gescoord. Van hawk een pul geleend, en tada...
geen super roll, maar goed, we doen het ermee...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/dream-2.jpg
zit inmiddels in NM, en hebnet cain eff uit z'n lijden verlost. heb genoeg def om practisch alles te blocken, en CL killt alles nog in max. 3 casts :D

me is weer een beetje happy :)

lvl 44, en bij lvl 47 kan ik gloom weer aan. Zit nu met light en poison al op max resist, maar met gloom met alles op max :) en 750 def :D

na ja, lightsorc is er weer iig :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Dalyxia schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:43:
[...]

En die krijgen we dus niet meer terug?
Heb nmelijk hetzelfde aan de hand... Pindle is dus geen optie meer? 8)7

Ben aan het jagen achter .83 dus als ik niet reageer op wisp, het is niet persoonlijk

[ Voor 15% gewijzigd door yago op 27-11-2006 07:40 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
yago schreef op maandag 27 november 2006 @ 07:37:
[...]

Ben aan het jagen achter .83 dus als ik niet reageer op wisp, het is niet persoonlijk
nee, als je eenmaal het wp hebt gepakt bij nith, dan verdwijnt de portal naar pindle (je hebt dan immers al een doorgang naar nith; het wp...)

vanmorgen nog eff een level erbij gesnoept; merc en ik zijn nu lvl 45. merc heeft nu eth GA aan, en heeft @normal 89%resall :) Met z'n 4,8K def hoef ik ook niet zo bang te zijn dat ie @NM bij het minste of geringste omvalt; wel zo lekker.

Heb zelf wel meer def nodig, áls ik nu geraakt wordt, is het ook meteen serieus; niet geraakt worden dus! nog 2 levels héél voorzichtig spelen, en dan heb ik m'n gloom weer :D

gister nog een PT-tarnhelm, ward, unique boog, 3shadow hoedje en een 2 summon amu gepakt toen een high-lvl sorc spulletjes ging droppen in act 1 for grabs :)

daarnaast via de trade een dwarf en raven gescoord. had al een blackhorn, dus nu voor 3 ele's absorb :)

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 27-11-2006 09:15 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 27 november 2006 @ 01:49:
[...]

we kunnen weer beginnen met dromen :)
heb m'n lightskiller voor jah geruild, en een io voor 1fg gescoord. Van hawk een pul geleend, en tada...
geen super roll, maar goed, we doen het ermee...

[afbeelding]
zit inmiddels in NM, en hebnet cain eff uit z'n lijden verlost. heb genoeg def om practisch alles te blocken, en CL killt alles nog in max. 3 casts :D

me is weer een beetje happy :)

lvl 44, en bij lvl 47 kan ik gloom weer aan. Zit nu met light en poison al op max resist, maar met gloom met alles op max :) en 750 def :D

na ja, lightsorc is er weer iig :)
Staar je niet blind op items is mijn tip, ze helpen wel, maar uiteindelijk gaat het om de taktiek ;) Nu moet je langzamerhand wel een hele goede taktiek uit hebben kunnen dokteren, want je hebt volgens mij alle manieren om dood te gaan wel gezien :D

Gisteren gheeds met 15% vendor meuk gevonden, een corpsemourn, een tal mask en een buri. Voor de rest was het weer huilen. Mijn barb heb ik naar act 5 nm gebracht, met alleen rockstopper en strings aan, maar ach, met een beetje oppassen is het wel gelukt. De act 1 merc killed als een bezetene, al zal dat op hell wel meevallen. Eerst eens kijken hoe ze het doet daar, is het crap dan kan ik nog altijd voor een mightmerc ofzo gaan. Mijn barb zal niet heel veel op hell nog doen, met lvl 5x is het daar nog te link :)

Zo, nu eerst cursus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Als jullie nog hulp nodig hebben moet je het maar zeggen trouwens, ik kan zowel dingen voor je slopen als met mijn BO barb en/of enchantress assisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op maandag 27 november 2006 @ 07:37:
[...]

kijk naar mijn mooie zelfgemaakte map, dat is makkelijke run naar nita vanaf pindle, maar als je vanaf wp gaat, hoef je alleen 2 keer naar het midden te teleporten en dan ben je ook bij pindleskin, maar de rode portal krijg je niet meer terug, maar je kan er natuurlijk nog wel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen D2 gespeeld.
Dus nog lvl 34 druid.

Hell baal's klinken goed :D

Barb moet @ nm nog ancients nu lvl 49,5
Druid moet NM helemaal nog.

Druid moet snel wat sterker worden, wil wat NM mepi doen.
Tussen door stuff zoeken voor necro, en sol's zoeken.

Zat te denken aan een paladin om die ook maar te maken ;)
Maar eerst wat stuff hebben, wordt een angel ;)

Salvation Aura, 2handed weapon (wellich upped bonesnap) i.c.m. Vengeance, GA armor zoeken voor de max resist, of een treachery voor de 45% ias en fade 15% PDR.

NO SHIELD Dus :D
Wel op switch puur om wat te smiten ;) zonder HS skill.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Dalyxia schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:43:
[...]

AH, das wel jammer dat die weg gaat. Is een handige portal als je als necro je legertje moet opstarten bij een nieuwe game. Moet nu steeds ff snel Flayer Jungle doen om wat lijkjes te genereren.Dan maar zelf dood maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:51
Ik ben weer om, vrees ik...

na 5 jaar ga ik weer D2: LoD spelen.. mijn account zal niet meer bestaan.. moet ik nu een nieuwe D2 + LoD kopen, of kan ik mijn oude cd-keys nog gebruiken?

en wat is een goede char om nu weer mee te beginnen? ik heb namelijk patch 1.09 en 1.10 nooit meegemakt, met al dat synergie gebeuren enzo.. ik heb wel een 81 javazone gehad, en een 82 MF sorc, geloof ik zo..

denk dat ik eerst maar weer eens SC ga beginnen..
spelen jullie ladder, of normal? en zijn er veel msnen die hacks gebruiken, zodat ze je char kunnen killen, of valt dat wel mee tegenwoordig?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zowie zo Ladder,
Verder een aantal HC en SC mensen.

Makkelijke start chars ?
Tja, je had een javazon, deze zijn nogsteeds goed ;)

Zie openings post voor skill calculator.
Zo kan je zelf bepalen hoe je wil op bouwen.

Veel damage is volledig synergiezen die light skills.
Safety ? wat D/A/E skills. kijk wat je voor een damage wil.
Light Fury is nog steeds okidokie en charghed strike voor bosses.

Cracked javelin en je killed nog steeds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Geen idee of je account nog bestaat, maar zo niet kan je gewoon een nieuwe maken met je bestaande CD keys.

Goeie chars ligt maar net aan wat je leuk vind om te spelen, melee, magic, amazon, etc. Meer dan genoeg guides te vinden voor alles op internet :)

En AFAIK speelt iedereen hier SC ladder of HC ladder. Hacks heb ik nog nooit last van gehad onder 1.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bint schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:58:
Ik ben weer om, vrees ik...

na 5 jaar ga ik weer D2: LoD spelen.. mijn account zal niet meer bestaan.. moet ik nu een nieuwe D2 + LoD kopen, of kan ik mijn oude cd-keys nog gebruiken?

en wat is een goede char om nu weer mee te beginnen? ik heb namelijk patch 1.09 en 1.10 nooit meegemakt, met al dat synergie gebeuren enzo.. ik heb wel een 81 javazone gehad, en een 82 MF sorc, geloof ik zo..

denk dat ik eerst maar weer eens SC ga beginnen..
spelen jullie ladder, of normal? en zijn er veel msnen die hacks gebruiken, zodat ze je char kunnen killen, of valt dat wel mee tegenwoordig?
Welkom

cdkeys mag je gewoon opnieuw gebruiken

goede char om mee te beginnen lijkt me een sorc, makkelijkste is een blizzard sorc of een meteorb (meteor en frozen orb) om beetje items mee te krijgen, dan kan je bijvoorbeeld een hammerdin maken en dan kan je eigenlijk kijken wat voor char je dan wilt maken

meeste hier spelen scl, aantal HC, maar ladders is beste om mee te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

En als je nog hulp nodig heb kan je het hier vragen, want 3 antwoorden in 3 minuten is niet slecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
ja, dat is inderdaad niet slecht!

Ik wist niet dat er nog zoveel actieve D2 spelers waren, haha

maar kan iemand mij uitleggen wat synergie is? ik heb het gezocht, maar ik kan het niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Synergie is dat punten in bepaalde skills andere skills nog machtiger maken.
BV elk punt in Fireball geeft ook een paar % extra damage aan je andere fire skills, en een punt in Plague Javelin geeft je Poison Javelin ook meteen 12% extra dmg :)
ZIe ook http://www.d2tomb.com/synergies.shtml voor een map met alle synnergies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://d2items.com/skills.php

Om te kijken wat je damage wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Bint schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:22:
ja, dat is inderdaad niet slecht!

Ik wist niet dat er nog zoveel actieve D2 spelers waren, haha

maar kan iemand mij uitleggen wat synergie is? ik heb het gezocht, maar ik kan het niet vinden..
een synergy is een skill die een andere skill boost. als je kijkt naar de fire tree van een sorc, dan krijgt fireball meer dmg als je ook punten in meteor en firebolt hebt. (alleen de hard points tellen, dus niet de punten die je van items krijgt, alleen die je erg echt hebt ingestopt)

edit: te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Even stil en dan weer 3x in 3minuten.. Heren, volgens mij hebben wij allemaal echt een leven nodig :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
;) of we werken niet hard genoeg :P

Baas denk dat ik veel email ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Veel Emailen :N
Op internet wat technisch opzoeken op een forum :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
zit hier op de TU niets te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Frunz schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:34:
[...]

een synergy is een skill die een andere skill boost. als je kijkt naar de fire tree van een sorc, dan krijgt fireball meer dmg als je ook punten in meteor en firebolt hebt. (alleen de hard points tellen, dus niet de punten die je van items krijgt, alleen die je erg echt hebt ingestopt)

edit: te laat :P
als je lekker door de game wilt hoppen, neem dan een sorc; hoef je niet meteen te sparen voor een enigma ;) orb of Chain lightning is leuk, en je hoeft niet per sé te mikken :P

als je al zo lang niet meer hebt gespeeld, dan zou ik even de SP doornemen met de links; er zijn een hoop dingen bijgekomen, zoals runes en runewords :)

levellen gaat als het snelst als je runs doet:
8-15 tristruns
16-20 tombruns
20-24 cowruns
25-4x baalies Normal

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 27-11-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Er zijn trouwens inderdaad nog steeds dingen zoals tppk en zo waarmee ze in open games proberen je te slopen. En je moet bij 1.11b er rekening mee houden als je een tijd niet gespeeld hebt dat de dingen die vroeger goed waren nu een stuk minder sterk zijn, of helemaal niet meer speelbaar. Waren vroeger WW barbs en bowazons erg populair, nu speelt bijna niemand die meer. Kon je vroeger nog goed rondkomen met een mix van verschillende skilltrees, nu moet je of specializeren, of fors op schade inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
runes en runewords ken ik nog wel..

ben maar weer met een sorc begonnen, kan ik lekker weer gaan MF'en ;)
zit op EU SC ladder.. wanneer wordt die eigenlijk gereset?

straks maar weer lekker spelen, ben inmiddels weer lvl 6. heb een sorc gerolled, ga er denk ik een meteorb sorc van maken... Maar het zal wel weer een eeuwigheid duren om weer op lvl 80+ te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00
jeej

Ik kom net terug van de Free Record Shop: zag ik daar Diablo II en Diablo II Lod liggen. Het bracht weer oude herinneringen op, snel maar gekocht nu aan het installeren zodat ik straks kan game.

Iemand ideetjes of tips qua character want ik ben al een dikke 2 jaar gestopt. Dacht zelf aan necro of paladin om later weer op te groeien.

Edit: ff de vorige postpagina gelezen en ga wss voor sorc zoals Dalyxia gepost heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door hevling op 27-11-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Skelliemancer is nog steeds de veiligste class, en als je een beetje eq begint te krijgen is 'bonemancer' (Bone Spear/Bone Spirit necromancer) een erg snelle killer.

Wat betreft Paladins is Hammerdin nog steeds populair aangezien vrijwel niets immune is tegen die hammers (alleen wat beestjes in act 3 hell temples), en Smiter voor de echt zware beestjes (Diablo Clone, Uber Tristam). Dit laatste omdat Smite non-blockable is, 95% hit chance heeft (onafhankelijk van AR), snel is, stun/knockback geeft, en Crushing Blow en zo er op werkt.

Zealot was een tijdje redelijk populair (vooral op SC), maar tenzij je dure items hebt (meestal niet erg 'legaal') is het niet erg goed meer. Alle echt goede runewords voor Zealot hebben tenminste 1 'high rune' nodig (rune boven Vex), en de kans dat je die vindt is vrijwel 0. Degenen die je kan traden zijn vrijwel allemaal (99.99% of meer) dupes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Skyclad schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:52:
Er zijn trouwens inderdaad nog steeds dingen zoals tppk en zo waarmee ze in open games proberen je te slopen. En je moet bij 1.11b er rekening mee houden als je een tijd niet gespeeld hebt dat de dingen die vroeger goed waren nu een stuk minder sterk zijn, of helemaal niet meer speelbaar. Waren vroeger WW barbs en bowazons erg populair, nu speelt bijna niemand die meer. Kon je vroeger nog goed rondkomen met een mix van verschillende skilltrees, nu moet je of specializeren, of fors op schade inleveren.
hoe kom je er bij dat er niet meer met WW-barbs gespeeld wordt
* Frunz voelt zich ouderwets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 00:14
Frunz schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:01:
[...]

hoe kom je er bij dat er niet meer met WW-barbs gespeeld wordt
* Frunz voelt zich ouderwets
Haha het is toch echt niet dat deze geen damage meer doen. Mijne met BotD snijdt overal doorheen alsof het niks is >:)

Ik ben dan ook ambtenaar dus ik hoef niet al te hard te werken... 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Janie op 27-11-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:07:
[...]

Haha het is toch echt niet dat deze geen damage meer doen. Mijne met BotD snijdt overal doorheen alsof het niks is >:)

Ik ben dan ook ambtenaar dus ik hoef niet al te hard te werken... 8)
WW Barb is iig niet meer wat het was, tenzij je de theoretische rune's heb gevonden ;)
BotD is niet iets dat iedereen kan maken zonder geld / dupes runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
WW barbs zijn een stuk minder populair nu dan ze in 1.09 waren, zeker op HC.

Ze zijn er nog wel, maar veel minder. Net zoals je in 1.09 vrijwel geen Hammerdins of Bonemancers zag, en die daarna opeens erg populair werden.

En ja, met dure items kan je elke char redelijk tot goed maken, maar hoe legaal is die Zod? Heb je die zelf gevonden, of is het gewoon 1 van de vele dupes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Skyclad schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:24:

Ze zijn er nog wel, maar veel minder. Net zoals je in 1.09 vrijwel geen Hammerdins of Bonemancers zag, en die daarna opeens erg populair werden.

En ja, met dure items kan je elke char redelijk tot goed maken, maar hoe legaal is die Zod? Heb je die zelf gevonden, of is het gewoon 1 van de vele dupes?
dat zal je natuurlijk nooit weten, maar een BotD is om die reden niet echt duur meer, waardoor je redelijk snel een goede WW barb op kunt zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
is er zo geen GoT channel op b.net waar jullie rondhangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shello schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:05:
is er zo geen GoT channel op b.net waar jullie rondhangen?
nee, dat werkt niet super best met ons geloof ik, of we zijn offline of we zitten in een game, ik ben iig niet erg veel op de chat te vinden en zo ken ik er nog een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hadden ooit een channel :D
Maar het gaat als volgt.

pc aan -> windows -> D2 -> inloggen -> chat -> /f m hallo -> create of join klaar -> SPELEN

-edit-
Aangepast voor de bijdehandjes hier ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Derr_Hans op 27-11-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Derr_Hans schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:29:
Hadden ooit een channel :D
Maar het gaat als volgt.

pc aan -> windows -> D2 -> inloggen -> chat -> /f m hallo -> create of join klaar :D
Vandaar dat sommige zo'n moeite hebben op Hell te komen... Nadat ik een game join of create ga ik meestal ook nog spelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Skyclad schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:50:
[...]

Vandaar dat sommige zo'n moeite hebben op Hell te komen... Nadat ik een game join of create ga ik meestal ook nog spelen! ;)
ja, en dan gaat je char kapot door zo'n FE-creature of door im -O-

nee hoor, gewoon joinen en een kop koffie halen :+

ps, runes zijn alleen goedkoop @SCL, op HCL kosten ze gewoon nog rond de 2 ist.

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 27-11-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Skyclad schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:24:

Zod is niet zo duur hoor op scl ist+pul en je hebt er al een. Zou trouwens niet weten of het een dupe is, kan moeilijk zelf naar een zod gaan zoeken (kan er trouwens ook niet wakker van liggen als het een dupe is).

Ik heb genoeg runs moeten doen om genoeg bij mekaar te sparen om een zod en vex te kunnen kopen ;)

Iedereen die een beetje casual speelt kan dit krijgen. Ik speel echt niet veel (en pas ongeveer 2.5 maand) en heb toch al BotD/Enigma/Forti als dure runewords bij mekaar gespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Tja... Ik speel momenteel helemaal legit, en de enige HR die ik heb is mijn eigengevonden Sur (waar ik dus niets aan heb aangezien het enige runeword met Sur waar geen andere HR voor nodig is 'Wind' is, het runeword wat nog slechter is dan de meeste exceptional uniques 8)7 )

Om een Ohm te cuben (nodig voor Bramble) heb ik al 2 Vexes nodig, oftewel 8 Ists. Ik ben aan het sparen ervoor, maar erg hard gaat dat nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan beter 2 duped runes cuben naar een echte rune. Ook geen kans op poef bramble ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Als je niet trade is het bijna onmogelijk om aan wat items te komen, zou ik in ieder geval geen geduld voor hebben. :+

@Derr_Hans Dat speel je natuurlijk nog niet legit >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Janie op 27-11-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:33:
Als je niet trade is het bijna onmogelijk om aan wat items te komen, zou ik in ieder geval geen geduld voor hebben. :+
Klopt, maar ik heb geen geduld om te traden ;)
Ook geen geduld om te gaan MF'en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Derr_Hans schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:34:
[...]

Klopt, maar ik heb geen geduld om te traden ;)
Ook geen geduld om te gaan MF'en :D
:+

Ik ga maar weer is aan het werk >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Janie op 27-11-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Derr_Hans schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:33:
Je kan beter 2 duped runes cuben naar een echte rune. Ook geen kans op poef bramble ;)
Inderdaad... vriend van me: poef BotD! :w

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Ramzzz schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:38:
[...]

Inderdaad... vriend van me: poef BotD! :w
Hij heeft er in ieder geval even van kunnen genieten ;) Ga je zelf een zod zoeken dan komt dat er waarschijnlijk nooit van 8)7

Wat gebeurt er trouwens als een runeword poof zegt? Gaan alleen de runes eruit of is hele item gewoon weg?

[ Voor 14% gewijzigd door Janie op 27-11-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:39:
[...]

Hij heeft er in ieder geval even van kunnen genieten ;) Ga je zelf een zod zoeken dan komt dat er waarschijnlijk nooit van 8)7

Wat gebeurt er trouwens als een runeword poof zegt? Gaan alleen de runes eruit of is hele item gewoon weg?
Geloof heleitem, nooit gebeurd bij mij, hoogste Runeword die ik had (heeft ramzzz nu) was Prudance (MAL + tir) daarna een Duress en een Treachery, thats all :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilt er iemand een boost geven in HELL hardcore?...

=)

ik moet dus acients ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Alle .83 servers zijn bezet, helft van diablo zit nu zowat te idlen op een 83... hoe kan er in godsnaam zo nog sojs verkocht worde op een 83?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, iedereen heeft het over server 0.81 ivm uber diablo. Hoe werkt dit? Hoe kan je bijvoorbeeld zien of je in zo'n .81 server zit en komt uber diablo alleen op dit soort servers of ook op andere maar minder vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:50:
Ok, iedereen heeft het over server 0.81 ivm uber diablo. Hoe werkt dit? Hoe kan je bijvoorbeeld zien of je in zo'n .81 server zit en komt uber diablo alleen op dit soort servers of ook op andere maar minder vaak?
er is een server list welke servers hot zijn en welke binnenkort hot gaan worden

en met start>run>cmd>netstat -n, kan je zien op welk ip je zit, je moet dan kijken naar een ip met poort 4000 er achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Je kan ook alleen "Netstat" zeggen :) En dan zoeken naar de IP in de regel van :4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dit roept alleen maar meer vragen op. Nu weet ik hoe ik mijn ip kan bekijken, maar hoe weet ik of die goed is, welke nummers zijn belangrijk en met welke lijst (jullie noemen een hot server list?) moet ik die vergelijken. En is dan de kans groter dat ik uber diablo vind of de enige kans dat ik hem vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
http://dclone.eskysse.com/

Hot = grote kans op Diablo run
Cold = geen(zeer kleine) kans op Diablo run

[ Voor 18% gewijzigd door Aubergine op 27-11-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, laatste vraag, dan zal ik mijn mond houden. Moet een ip hebben met 83 erin, maar waar moet die 83 precies staan dan? aan het begin, het midden of het eind? Tell me please. Ik wil ook zon mooie unique charm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ben er al uit, zullen de laatste cijfers zijn. Zag door meerdere keren proberen dat alleen die cijfers veranderen.

Niks gezegd

Edit: Is er nog een manier om snel op de hot server te komen of is het gewoon domweg blijven proberen? Dat kan dan nog lang gaan duren nl.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als iemand op HCL hulp nodig heeft: Ik ben momenteel ingelogd met *YsidroNew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
zow....

alweer lvl 16, nu naar act II... hopen dat ik snel een niveautje hoger kan gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:59:
ok, ben er al uit, zullen de laatste cijfers zijn. Zag door meerdere keren proberen dat alleen die cijfers veranderen.

Niks gezegd

Edit: Is er nog een manier om snel op de hot server te komen of is het gewoon domweg blijven proberen? Dat kan dan nog lang gaan duren nl.
het is domweg geluk hebben, maar waarschijnlijk zijn alle slots op de .83 server al vol, er is per player 1 slot nodig en er zijn 1024 slots per server, dus je kans is (an)nihil(us)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Bne al drie dagne op 83 aan het proberen te komen, die zit dus echt wel nokvol!

215 is ATM een leuk alternatief (ooit haal ik die anni wel!)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
yago schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:46:
Bne al drie dagne op 83 aan het proberen te komen, die zit dus echt wel nokvol!

215 is ATM een leuk alternatief (ooit haal ik die anni wel!)
Idd. 83 is echt propvol... en ik zou maar opschieten met je 215 =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
.83 ging van hot naar warm, vage zooi zeg

.98 lijkt wel af en toe een soj te hebben

[ Voor 35% gewijzigd door Frunz op 27-11-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Tja hij zal aan het afkoelen zijn... :D

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Frunz schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:07:
.83 ging van hot naar warm, vage zooi zeg

.98 lijkt wel af en toe een soj te hebben
Count klopte niet denk ik :P

http://www.havoc-signz.de...e.is-a-chef.net/sojdb.php hier staat hij ook maar op 50. En daar stond hij op 77, nu 48.

edit:

.83 server!!! gn= Highbaal01

kom er niet in, voldoe niet aan de lvl restrc. =(

edit2:

215 zit ook al vol -_-

[ Voor 13% gewijzigd door Aubergine op 27-11-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
ik snap er geen zak van, dat dclone server gedoen, met soj's die verkocht worden...
maarja, dat komt nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist voor mijn sigons schild een ist gekregen :? moet ik mij zorgen beginnen maken dat hij poeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 00:42:
zojuist voor mijn sigons schild een ist gekregen :? moet ik mij zorgen beginnen maken dat hij poeft ?
Een tweede ist regelen en een gul brouwen, tenminste, dat zou ik doen :*)

Gisteren even level up gegaan (88 nu), mijn merc ook maar even laten uppen. In dat proces een dwarfstar gevonden en een paar leuke amus gegambled. Voor de rest was de lag wel echt erg, leuk die worldevents, maar de servers kunnen het door al die desynch-dupe pogingen erna echt niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 00:42:
Kans is vrij groot ja :D

Optie 1: Trade em snel weg voor dat gebeurd ;)
2: Stop em in een runeword (Delirium bijvoorbeeld)
3: Stop em in een socket (voor de MF)
4: Ga iedere keer voor je een game verlaat even een trade window in (temporary perm)

Edit: Ja, je kan em natuurlijk ook cuben :) (ook al levert traden waarschijnlijk meer op)

[ Voor 9% gewijzigd door Skyclad op 28-11-2006 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ben nu trouwens nog 5MB xp verwijdert van level 91 met mijn smiter. Wat Baal runs gedaan, en daar een Tal's Armor aan overgehouden (en wat goedkopere zooi).

Vanavond ga ik dus eerst even die 5MB halen, en daarna op zoek naar Tal's amu :D

Oh ja, heb ook nog 1 Nihla run gedaan, dus ik heb er ook weer een Dest key bij ;) (Nu nog 3 keys van de Countess en 2 van de Summoner als ik me niet vergis, en dan heb ik er weer een Torch bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:23:
Ben nu trouwens nog 5MB xp verwijdert van level 91 met mijn smiter. Wat Baal runs gedaan, en daar een Tal's Armor aan overgehouden (en wat goedkopere zooi).

Vanavond ga ik dus eerst even die 5MB halen, en daarna op zoek naar Tal's amu :D

Oh ja, heb ook nog 1 Nihla run gedaan, dus ik heb er ook weer een Dest key bij ;) (Nu nog 3 keys van de Countess en 2 van de Summoner als ik me niet vergis, en dan heb ik er weer een Torch bij)
Een keyrunner moet ik nog maken, ik denk dat mijn beserk barb daar op zijn best gaat zijn. Ik heb bijna faith bij elkaar voor zijn a1 merc, dat is ~30% ias, samen met een nog te uppen ribcracker (die was ik vergeten te noemen) is dat al 80% ias. Dan nog een ias jewel of shael (bestaan er +20ias jewels? ) erin en dan gaan we pas echt slaan >:) Nu nog leuke ias gloves (LOH WSS) vinden en die gast gaat echt beserk :D

De eerste echo weapon gisteren ook kunnen kopen bij malah, dus die bo is nu lvl 31, dat kan nog hoger!

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 28-11-2006 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister eindelijk lvl 42, kan dus de 2de item aan die ik van pheno heb gekregen :D
De groene Pelt, 2 druid 2 tornado Rare pelt.

Nog halve lvl voor earthshifter en dan heb ik de 3de item aan :D
heb dan +5 element +2 Druid +2 Tornado.

De skills beginnen nu een beetje te komen. Hurricane werkt zeer goed (@ normal nog)
Tornado zijn 1 hit kills (als ze raken ;) ) Lister ligt zo om met Hurricane en Tornado.
Nog 2,5 lvl en de +3 summoner amu (4de item) voor Bear en Oak prebuff ligt ook al klaar.

Resist heb ik niet nodig, behalve posion.
Cyclone Armor werkt zeer lekker, alle elemental damage die ik ontvang doet mij niets.
Helaas is posion nog steeds gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:52:
Gister eindelijk lvl 42, kan dus de 2de item aan die ik van pheno heb gekregen :D
De groene Pelt, 2 druid 2 tornado Rare pelt.

Nog halve lvl voor earthshifter en dan heb ik de 3de item aan :D
heb dan +5 element +2 Druid +2 Tornado.

De skills beginnen nu een beetje te komen. Hurricane werkt zeer goed (@ normal nog)
Tornado zijn 1 hit kills (als ze raken ;) ) Lister ligt zo om met Hurricane en Tornado.
Nog 2,5 lvl en de +3 summoner amu (4de item) voor Bear en Oak prebuff ligt ook al klaar.

Resist heb ik niet nodig, behalve posion.
Cyclone Armor werkt zeer lekker, alle elemental damage die ik ontvang doet mij niets.
Helaas is posion nog steeds gevaarlijk.
Carrion wind in da house! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:55:
[...]
Carrion wind in da house! 8)
Carrion Wind is een leuk beserker ring.
De twisters stunnen, niet lang maar genoeg om ze in een Hit Recovery te krijgen :D
Heb Cariron op mijn SCL ama zitten en de monster komen echt niet in de buurt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:32:
[...]

Dan nog een ias jewel of shael (bestaan er +20ias jewels? ) erin !
neen, 15% IAS jewel is het hoogste, maar het gaat er dan om dat je ipv die 5% iets anders leukers ervoor terug krijgt omdat 2 modifiers wel kunnen op jewels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Skyclad schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:17:
[...]

Kans is vrij groot ja :D

Optie 1: Trade em snel weg voor dat gebeurd ;)
2: Stop em in een runeword (Delirium bijvoorbeeld)
3: Stop em in een socket (voor de MF)
4: Ga iedere keer voor je een game verlaat even een trade window in (temporary perm)

Edit: Ja, je kan em natuurlijk ook cuben :) (ook al levert traden waarschijnlijk meer op)
Vind dat jullie erg overdrijven met poofen. Ik heb al een maand zeker 25 ists (getrade) in me stash niks aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Janie schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:02:
[...]

Vind dat jullie erg overdrijven met poofen. Ik heb al een maand zeker 25 ists (getrade) in me stash niks aan het handje.
Je kunt toch altijd beter voorzichtig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:14:
[...]

Carrion Wind is een leuk beserker ring.
De twisters stunnen, niet lang maar genoeg om ze in een Hit Recovery te krijgen :D
Heb Cariron op mijn SCL ama zitten en de monster komen echt niet in de buurt :D
Ze komen door warcry ook niet in de buurt 8) Of beter gezegd, ik kom bij ze in de buurt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:42:
[...]

Ze komen door warcry ook niet in de buurt 8) Of beter gezegd, ik kom bij ze in de buurt :D
Mijn beserker heeft geen warcry.
Alleen Howl + Taunt voor de crowd control.

Dan zijn twisters wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dat jullie erg overdrijven met poofen. Ik heb al een maand zeker 25 ists (getrade) in me
stash niks aan het handje.
Gewoon het feit dat ik een ist kreeg voor een vrij veel voorkomend en spotgoedkope sigons shield deed me vrezen dat er iets mis met die ist was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Ja, het klinkt inderdaad niet echt normaal, maar miscshien wou die dat schild echt hebben en had ie niet kleiner? :+
Kan ook dat't gewoon een erg aardig persoon is. Heb zelf ook al een halve IK set, weapons, 10-20 life charms en 3 keys gekregen gewoon door mensen te helpen :)
There are still good people! Zelfs op b.net :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer een beetje aan 't spelen (sinds jaren). Wel een hoop veranderd sinds 1.09 zeg ;)

Nou zag een leuke build voor een titan barb op diabloii.net, maar ik heb wel wat moeite met (zelf) levelen. Aangezien er geen punten in vitality gaan, heb ik in normal al erg weinig life en nog (relatief) weinig life leech (vanwege relatief weinig dmg), dus ga ik erg snel (bijna) dood. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:24:
Ik ben weer een beetje aan 't spelen (sinds jaren). Wel een hoop veranderd sinds 1.09 zeg ;)

Nou zag een leuke build voor een titan barb op diabloii.net, maar ik heb wel wat moeite met (zelf) levelen. Aangezien er geen punten in vitality gaan, heb ik in normal al erg weinig life en nog (relatief) weinig life leech (vanwege relatief weinig dmg), dus ga ik erg snel (bijna) dood. Iemand nog tips?
2xSigon pieces ?
Boots gloves 30%IAS en 10% LL
AMN in weapon 7%LL
PSKull LL en ML

Blood Ringen Craften (PRuby SOL Jewel)
- 10-20 Life
- 1-3% LL met kans op nog meer
- 1-5 Str.

Carrion Wind Ring 6-8% ll
Cresent Moon Amu 3-6% LL en 11-15% ML
of
Eye of the Etlich 3-7% ll en 1+skill

Blood Gloves Craften (Heavy Gloves/Sharkskin Gloves/Vampirebone Gloves PRuby AMN Jewel)
- 10-20 Life
- 1-3% LL met kans op nog meer
- 5-10% CB

Dit zijn de standard mods, je heb kan op 3-4 extra mods.

Gebruik Howl Skill, En taunt er een paar terug.
Zo beperk je de aantal monsters om je heen.

Warcry voor stun ?
Pheno weet daar meer van ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 28-11-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
zelfde probleem hier

Ook net terug begonnen sinds 2 jaar, gisteren wat gelvl't in sewers act 2 maar geen goei equip om deftig te killen. Dus wordt wat sparen en wat uitzoeken wat het beste is om dan goe te killen zodat ik snel ergens anders kan lvl'n en mijn meteor/frozen orb sorc kan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de 2 personen die opnieuw beginnen:

De rest van sigons set (behalve schild ;) ) heb ik ook nog en heb die niet echt meer nodig als ik mijn char een paar levels naar omhoog krijg (van 26 naar 30), kan je ze gerust hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als jullie jezelf naar 'normal Baal' niveau halen (level 24 zonder- of 25 met ancients) kan ik wel wat Baal runs doen vanavond. Met wat extra levels zou je al een aardig eind weer moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
we kunnen anders ook met zijn 3en gaan spelen ;)

Ik heb nu een lvl 17 sorceress.. nog niet sterk, maar dat komt nog wel. Ook ik heb nog steeds geen nette gear.. gelukkig wel een merc ;)

Ik zit op SC Euro ladder, en mijn naam van mijn sorceress is binteman. Dus als iemand wil helpen//samen spelen: whisper me maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn barb is pas lvl 14. Geef me nog ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

SCL of HCL?
Rush services kunnen we best wel mee helpen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Oh, ik speel alleen HCL ja, misschien niet onbelangrijk te vermelden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Cipri schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:32:
SCL of HCL?
Rush services kunnen we best wel mee helpen hoor :)
ik speel voorlopig alleen effe SCL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCL whisper naar wat got mensen zijn vaak niet beroerd om even te rushen,

Zelf speel ik HCL ;)
Heb wel 2 SCL chars mocht het nodig wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
als er iemand nog wat low level equip heeft voor sorc waar hij niets mee is en die wil het graag wegschenken -> /w *shello :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Heel 215 is alweer helemaal vol :(... dit slaat toch nergens op 8)7 Iedereen koopt een 2de CD key, laat een 2de Diablo 24/7 idle op een .215 server 8)7 Ik denk dat ik maar ook ff op een random IP 1 jaar gaan idle'n -_-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Was nog niet vol, ben zonet nog gejoined na 17 pogingen.
Nu dus loeihard aan het idlen!!! ;)

*Don_holio

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.