Oh, ik ben niet voorgoed weg, maar die necro zal er alleen zijn om als er niemand is wat te mf'en en wat wps te kunnen geven. Ik ben hem beu, zelfs redelijk untwinked red ik nu baal hell.
Untwinked being:
- ali baba (nog steeds 2 s vrij)
- wealth
- rhyme
- shako (dank u beestje in cold plains)
- 2x nagel (dank u andy)
- to gloves
- goldwrap
- nat boots (ik moet toch ergens res vandaan halen)
- en mijn gosu amu (dank anya, voor gamblen): +2 necro, 19 all res, 12mf, 55 life
Alles zelf gevonden op ali en goldwrap na, wat pgems did the trick there.
Op switch nog een armpje van leoric, al gebruik ik die nooit, en een low budget boneshield met weinig block en res

Homu heb ik nog niet kunnen vinden, als ik die zou hebben dan zou ik ubertristruns kunnen gaan doen. Mijn res word vooral omhoog gehaald door grand charms, 20+ to elements over het algemeen.
Ik heb 400+ mf, ben met alle charms erbij bij me (wat ik nooit doe) full res op hell. Alleen dan heb ik geen ruime meer, dus ik loop met 24/43/28/30 (ongeveer) rond zonder problemen. Dat met allemaal spullen die gevonden zijn
Alleen valt er (nog) niets voor de chars die ik nog wil maken (beserk barb, hydrasorc en smiter).
Barb heeft alleen een levi nodig, dan is ie nm/low hell proof. Hydrasorc is het meest gebaat bij ormus, maar haar loop ik nu rustig door nm, tele kanm ik pas goed met fcr erbij.
Smiter, mja crushing blow items, misschien moet ik eens gaan craften?