Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:59:
[...]

oow was dat hcl dan, wil best een char opzetten, maar vraag me af of ik voor het eind van de middag lvl 80-90 ben :P
Makkelijk, als ik je ga boosten met wat andere gotters :P
Het is zo eenzaam op hell :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:04
Pheno79 schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:13:
[...]
Makkelijk, als ik je ga boosten met wat andere gotters :P
Het is zo eenzaam op hell :'(
ben bezig, maar ga het denk ik maar non-boost doen
tis een necro geworden

@hieronder, ben pas lvl 9, en zit pas in act 1 dus het zal nog wel ffies duren voordat ik ergens ben

[ Voor 19% gewijzigd door Frunz op 03-12-2006 13:42 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

Frunz, ben ook bezig. Net lvl 24 hardcore. Eerste near dead experience reeds gehad. Das toch best spannend dat hcl. Mocht je samen wat willen exp geef maar een gil, accnaam: Vincemeister.

Moet nu ancients doen en daarna baal exp-en. Maar heb dan ook wat betere equip nodig want wil niet met negatieve resistances nightmare ingaan.

Ben waarschijnlijk vanavond online en misschien aan eind van de middag al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Ik wil hierbij even de Travincal Council bedanken voor men nieuwe amulet.
+ 1 Necro Summoning Skill en 32 MF erbij :) Erg lekker voor een MF necro met een groot meatshield!

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Frunz schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:59:
[...]

oow was dat hcl dan, wil best een char opzetten, maar vraag me af of ik voor het eind van de middag lvl 80-90 ben :P
Yep, en mijn Keyrunner heeft nu een 16/18 Sorc torch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Skyclad schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:55:
[...]

Yep, en mijn Keyrunner heeft nu een 16/18 Sorc torch :9
vnamiddag nog eff geprobeerd te spelen, maar wat een lag zeg; kan van de 20 games niet 1 joinen :(

na ja, misschien vannaaf beter...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als het joinen van 2 niet lukt (bij beide 'failed') kan je het beste gewoon een andere account proberen, of in ieder geval een ander char. Meestal betekent het dat het char 'tagged' is, en dus een paar minuten geen games kan joinen. Hoe vaker je het probeert hoe langer die tijd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een meuk+ lag kan blizzard toch maken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
The gods must be crazy!!!

3 keys in evenveel minuten!!!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
5 hate keys in 7 runs, en 0 terror keys :P

Heb nog maar 1 terror key nodig, dan kan ik weer achter dest keys aangaan voor de volgende torch. Maar dat moet zowieso tot morgen wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen ene reet vandaag.
Had de countess nog niet gedaan op hell (tja, ik kijk mijn quests niet na), die liet OMFG ....

een eld vallen! Mijn dag kan niet meer stuk. Proef het sarcasme. Ik denk dat ik na vrijdag de zooi in de koelkast ga stoppen. Al weken aan het mfrunnen en niets om wh00t over te roepen. Ancient tunnels, pits, baal , travi, tristram, river of flame. Het maakt geen reet uit.

Ik ben necro moe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ach... Voor Runes doe ik zowieso geen Countess runs... In de tijd dat ik D2 speel heb ik als records op het gebied van runes van de Countess 2x Io gekregen (ja, io, niet Lo), en 1x Lum.

Ik verzamel echter momenteel alle runes vanaf Tal, perfect gems en jewels zodat ik straks massaal kan gaan craften (moet ik eerst nog 'even' mijn Smiter naar level 92 halen om de kans op een level 88+ amu wat te verhogen, maar dat komt nog wel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Skyclad schreef op maandag 04 december 2006 @ 08:14:
Ach... Voor Runes doe ik zowieso geen Countess runs... In de tijd dat ik D2 speel heb ik als records op het gebied van runes van de Countess 2x Io gekregen (ja, io, niet Lo), en 1x Lum.

Ik verzamel echter momenteel alle runes vanaf Tal, perfect gems en jewels zodat ik straks massaal kan gaan craften (moet ik eerst nog 'even' mijn Smiter naar level 92 halen om de kans op een level 88+ amu wat te verhogen, maar dat komt nog wel ;) )
Dat verschilt natuurlijk per persoon heeft de een meer mazzel gehad bij baal, de andere bij countess etc. Ik heb bijvoorbeeld in 5 minuten pul + mal gekregen van countess en 4 keys..

Overigens, voor de bikkels hier, ik ben zelf nog nooit in überland geweest maar een vriend van me is er nu erg mee bezig met zijn avenger en hij krijgt de spawns niet snel genoeg neer, heeft het wel overleefd.. enig idee what hij anders aan kan pakken? Of zijn avengers gewoon niet goed genoeg voor de ubers? Misschien kan die beter een smiter/botd zerk baba oid beginnen?

En zijn elemental druids goed voor de ubers? Op level 85+ zal ik rond de 6k life hebben met 10% DR en max resists, hurricane/tornado/twister/cyclone armor ~37 en Oak op ~32. zou dat goed genoeg zijn?

Dan ga ik namelijk keys sparen :) (Nu verpats ik ze altijd voor runes)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 04-12-2006 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 67853 schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:33:
Frunz, ben ook bezig. Net lvl 24 hardcore. Eerste near dead experience reeds gehad. Das toch best spannend dat hcl. Mocht je samen wat willen exp geef maar een gil, accnaam: Vincemeister.

Moet nu ancients doen en daarna baal exp-en. Maar heb dan ook wat betere equip nodig want wil niet met negatieve resistances nightmare ingaan.

Ben waarschijnlijk vanavond online en misschien aan eind van de middag al.
weee meer HCL spelers.. :D

Maar pheno wil vrijdag stoppen. :(
Jammerrr, maar zijn me meteen van dat gezeur over nix vinden af ;) :P
Hoop dat jouw stop niet lang duur pheno :D
Zal je nog gaan missen.

Heb iig veel toffe dingen van je gehad.
Druid is er zeer blij mee :D

Gister act2 rond gelopen met die lightning kevers, hurricane aan en er tussen staan en er gaat geen life af :D. Cyclone Armor is echt top.

Wat voorn gear heb jij als je zoveel +skills heb ?
heb zelf een rare 2+druid/2+tornado pelt
earthshaker (+3 element)
Amu +2 element +19energy
Amu +3 summon voor oak en bear prebuff.
Sigon Shield

Heb geen max resist, net in de + op NM :D
Heb wel een eth viper liggen maar die wordt voor een andere char die wat verder van de monsters af staat. Loop met een stealth armor rond nu.

Spirit Shroud zoek ik nog voor de Cannot be Frozen.
en een lum ;) voor splendor runeword.

[ Voor 28% gewijzigd door Derr_Hans op 04-12-2006 09:27 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:07:
[...]

Dat verschilt natuurlijk per persoon heeft de een meer mazzel gehad bij baal, de andere bij countess etc. Ik heb bijvoorbeeld in 5 minuten pul + mal gekregen van countess en 4 keys..

Overigens, voor de bikkels hier, ik ben zelf nog nooit in überland geweest maar een vriend van me is er nu erg mee bezig met zijn avenger en hij krijgt de spawns niet snel genoeg neer, heeft het wel overleefd.. enig idee what hij anders aan kan pakken? Of zijn avengers gewoon niet goed genoeg voor de ubers? Misschien kan die beter een smiter/botd zerk baba oid beginnen?

En zijn elemental druids goed voor de ubers? Op level 85+ zal ik rond de 6k life hebben met 10% DR en max resists, hurricane/tornado/twister/cyclone armor ~37 en Oak op ~32. zou dat goed genoeg zijn?

Zijn die spawns niet verschrikkelijk overal immune voor? Tenminste, ik kan me de izual versie herinneren, waar ik met een sorcje naar binnen kwam en die daar goed voor lul stond. Dan maar mijn TO summon necro gehaald, zo'n 30 minions was genoeg :D

Die summoners blijven me achtervolgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:19:
[...]

weee meer HCL spelers.. :D

Maar pheno wil vrijdag stoppen. :(
Jammerrr, maar zijn me meteen van dat gezeur over nix vinden af ;) :P
Hoop dat jouw stop niet lang duur pheno :D
Zal je nog gaan missen.

Heb iig veel toffe dingen van je gehad.
Druid is er zeer blij mee :D
Ik vind ook nix :P
Heel weekend overal gerund, "duurste" wat valt is sazabis armor :X Nee, daar krijg ik fg of runes voor :')

Nou ja, het enige nadeel van mijn stoppen is dat je door hell moet lopen. Al kan skyclad je de wps ook wel geven ;)
Ik zet mijn necro iig in de koelkast, ben die gast echt helemaal moe. Ik heb al 2 weken geen echte near death gehad, op een overdreven pindleblow na. En in je eentje op hell is het gewoon booooring. Kut pk'ers, alle fun gaat zo uit de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:39:
[...]

Ik vind ook nix :P
Heel weekend overal gerund, "duurste" wat valt is sazabis armor :X Nee, daar krijg ik fg of runes voor :')

Nou ja, het enige nadeel van mijn stoppen is dat je door hell moet lopen. Al kan skyclad je de wps ook wel geven ;)
Ik zet mijn necro iig in de koelkast, ben die gast echt helemaal moe. Ik heb al 2 weken geen echte near death gehad, op een overdreven pindleblow na. En in je eentje op hell is het gewoon booooring. Kut pk'ers, alle fun gaat zo uit de game.
Neem een melee necro ??
- Ik heb al 2 weken geen echte near death gehad -
Met een melee necro wel ;)

Wil best met je op hell.
heb alleen minder tijd en resources om snel door spel te gaan,
SCL had ik nu al op hell gelopen met mijn lvl 51 beserker barb.
HCL begin ik er niet aan, mijn barb staat on hold, eerst lvl 7x worden en dan maar proberen.

lvl 46 Druid durf ik het wel eerder aan om op hell te lopen.
Op lvl 6x wil ik het wel proberen.

Mijn to be pala hopelijk ook sneller op hell, max resist is geen probleem ;)
Vengeance 2handed weapon + Salvation en maxed resist aura's.
Weapon wordt een Insight of Obediance.

Insight heeft mana regen, en BIG AR bonus en max +6CS wat de melee damage altijd helpt.
Obediance heeft 40% CB 370% damage tot 300def en lvl 21 enchant (veel AR) en resist :D

Obediance heeft wel meer damage, alleen insight in een sillegha staff heeft minder str nodig :D

Als ik dat dus heb wil ik er ook wel met lvl 6x hell in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:25:
[...]

Zijn die spawns niet verschrikkelijk overal immune voor? Tenminste, ik kan me de izual versie herinneren, waar ik met een sorcje naar binnen kwam en die daar goed voor lul stond. Dan maar mijn TO summon necro gehaald, zo'n 30 minions was genoeg :D

Die summoners blijven me achtervolgen :X
Mja zover ik weet zijn ze inderdaad vrij immune maar daarom ook level 26? conviction, maar zelfs daarmee wilde het niet lukken dus.
Je moet overigens wel blijven spelen man :p je vind vanzelf wel weet wat en je kunt ook gewoon een nieuwe char maken en daar mee spelen.. ik help je wel :) ben hopelijk vanavond wel hoog genoeg om hell baalies te kunnen hosten.
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:08:
[...]
Mijn to be pala hopelijk ook sneller op hell, max resist is geen probleem ;)
Vengeance 2handed weapon + Salvation en maxed resist aura's.
Weapon wordt een Insight of Obediance.

Insight heeft mana regen, en BIG AR bonus en max +6CS wat de melee damage altijd helpt.
Obediance heeft 40% CB 370% damage tot 300def en lvl 21 enchant (veel AR) en resist :D

Obediance heeft wel meer damage, alleen insight in een sillegha staff heeft minder str nodig :D

Als ik dat dus heb wil ik er ook wel met lvl 6x hell in :D
Is it just me of lijkt me deze pala echt een death wish? Zonder schild zonder BO/Oak untwinked lig je toch zo? Je doet wel veel dmg maarja, might/fana pack archers geven daar niet zoveel om.. :o

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 04-12-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar hou ook niet zo van standaard builds, heb dan wel een wind druid (2de druid ooit die ik speel).

Barb met maul doet het ook goed ;)

En insight in een staff is weinig req, dan kan ik me puur richten op armor wat ik wil en rest in Vitality.
Hopelijk geeft HF me weer een MAL (zoals op scl) kan ik weer een eth bugged armor gebruiken :D
Dan heb je snel wat def en een defiance merc erbij.

Wind druid van me heeft ook geen max block ;)
Vind ik ook niet super nodig, heeft namelijk een HF merc bij zich die een gotere chill radius heeft.
Daarbij heeft hij nu bijna 200 vit, en 680 life met een lvl 1 oak en +5 summon skills prebuff.

De pala wil ik wat punten in prayer doen, i.c.m. insight heeft hij altijd life regen ;) en prayer regen is sneller als replenish life ;) alle beetjes helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 04-12-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:35:
Ja, maar hou ook niet zo van standaard builds, heb dan wel een wind druid (2de druid ooit die ik speel).

Barb met maul doet het ook goed ;)

En insight in een staff is weinig req, dan kan ik me puur richten op armor wat ik wil en rest in Vitality.
Hopelijk geeft HF me weer een MAL (zoals op scl) kan ik weer een eth bugged armor gebruiken :D
Dan heb je snel wat def en een defiance merc erbij.

Wind druid van me heeft ook geen max block ;)
Vind ik ook niet super nodig, heeft namelijk een HF merc bij zich die een gotere chill radius heeft.
Daarbij heeft hij nu bijna 200 vit, en 680 life met een lvl 1 oak en +5 summon skills prebuff.

De pala wil ik wat punten in prayer doen, i.c.m. insight heeft hij altijd life regen ;) en prayer regen is sneller als replenish life ;)
Mja alleen heeft maul barb natuurlijk wel BO en shout, scheelt enorm.. overigens heeft mijn wind druid (met spirit monarch) ook geen max block.. ik overweeg om een stormshield te nemen en dan al m'n stats die ik nu nog krijg in dex te gooien, verlies ik +2 skills 35% fcr en 500~leven maar block je wel flink en dikke %dmg reduction.. keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, ik ben niet voorgoed weg, maar die necro zal er alleen zijn om als er niemand is wat te mf'en en wat wps te kunnen geven. Ik ben hem beu, zelfs redelijk untwinked red ik nu baal hell.
Untwinked being:
- ali baba (nog steeds 2 s vrij)
- wealth
- rhyme
- shako (dank u beestje in cold plains)
- 2x nagel (dank u andy)
- to gloves
- goldwrap
- nat boots (ik moet toch ergens res vandaan halen)
- en mijn gosu amu (dank anya, voor gamblen): +2 necro, 19 all res, 12mf, 55 life
Alles zelf gevonden op ali en goldwrap na, wat pgems did the trick there.

Op switch nog een armpje van leoric, al gebruik ik die nooit, en een low budget boneshield met weinig block en res :X Homu heb ik nog niet kunnen vinden, als ik die zou hebben dan zou ik ubertristruns kunnen gaan doen. Mijn res word vooral omhoog gehaald door grand charms, 20+ to elements over het algemeen.

Ik heb 400+ mf, ben met alle charms erbij bij me (wat ik nooit doe) full res op hell. Alleen dan heb ik geen ruime meer, dus ik loop met 24/43/28/30 (ongeveer) rond zonder problemen. Dat met allemaal spullen die gevonden zijn :X

Alleen valt er (nog) niets voor de chars die ik nog wil maken (beserk barb, hydrasorc en smiter).
Barb heeft alleen een levi nodig, dan is ie nm/low hell proof. Hydrasorc is het meest gebaat bij ormus, maar haar loop ik nu rustig door nm, tele kanm ik pas goed met fcr erbij.
Smiter, mja crushing blow items, misschien moet ik eens gaan craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:44:
[...]

Mja alleen heeft maul barb natuurlijk wel BO en shout, scheelt enorm.. overigens heeft mijn wind druid (met spirit monarch) ook geen max block.. ik overweeg om een stormshield te nemen en dan al m'n stats die ik nu nog krijg in dex te gooien, verlies ik +2 skills 35% fcr en 500~leven maar block je wel flink en dikke %dmg reduction.. keuzes keuzes
Die keuzes maak het leuk.
Overweeg om de earthshifter te ruilen voor een spirit zwaard +2 all is toch 10%meer life en sterkere beer. Wellicht op switch voor prebuff bedenk ik me nu :D

Spirit+sigon op switch en earth + spirit shield als main.
+8 summon prebuff en +9-10 element als main.
Even een eth monarch zoeken. Heb maar 85 str dus flink investeren.

:9~ Necro amu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:54:
Oh, ik ben niet voorgoed weg, maar die necro zal er alleen zijn om als er niemand is wat te mf'en en wat wps te kunnen geven. Ik ben hem beu, zelfs redelijk untwinked red ik nu baal hell.
Untwinked being:
- ali baba (nog steeds 2 s vrij)
- wealth
- rhyme
- shako (dank u beestje in cold plains)
- 2x nagel (dank u andy)
- to gloves
- goldwrap
- nat boots (ik moet toch ergens res vandaan halen)
- en mijn gosu amu (dank anya, voor gamblen): +2 necro, 19 all res, 12mf, 55 life
Alles zelf gevonden op ali en goldwrap na, wat pgems did the trick there.

Op switch nog een armpje van leoric, al gebruik ik die nooit, en een low budget boneshield met weinig block en res :X Homu heb ik nog niet kunnen vinden, als ik die zou hebben dan zou ik ubertristruns kunnen gaan doen. Mijn res word vooral omhoog gehaald door grand charms, 20+ to elements over het algemeen.

Ik heb 400+ mf, ben met alle charms erbij bij me (wat ik nooit doe) full res op hell. Alleen dan heb ik geen ruime meer, dus ik loop met 24/43/28/30 (ongeveer) rond zonder problemen. Dat met allemaal spullen die gevonden zijn :X

Alleen valt er (nog) niets voor de chars die ik nog wil maken (beserk barb, hydrasorc en smiter).
Barb heeft alleen een levi nodig, dan is ie nm/low hell proof. Hydrasorc is het meest gebaat bij ormus, maar haar loop ik nu rustig door nm, tele kanm ik pas goed met fcr erbij.
Heb wel een +15% fire ormus.. +3 frost nova.. :P mocht je em nodig hebben kunnen we vast wel iets regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:02:
[...]

Heb wel een +15% fire ormus.. +3 frost nova.. :P mocht je em nodig hebben kunnen we vast wel iets regelen
Frost Nova is wel oke :D
Slow effect en hydra's raken beter ;)

FO werkt het zelfde met mijn hydra's op SCL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:57:
[...]

Die keuzes maak het leuk.
Overweeg om de earthshifter te ruilen voor een spirit zwaard +2 all is toch 10%meer life en sterkere beer. Wellicht op switch voor prebuff bedenk ik me nu :D

Spirit+sigon op switch en earth + spirit shield als main.
+8 summon prebuff en +9-10 element als main.
Even een eth monarch zoeken. Heb maar 85 str dus flink investeren.

:9~ Necro amu
Heb twee white normal monarch ergens, 1 voor mijn sorcje, die ander moet ik op de een of andere mule ook nog hebben, dacht ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:08:
[...]

Heb twee white normal monarch ergens, 1 voor mijn sorcje, die ander moet ik op de een of andere mule ook nog hebben, dacht ik :X
Nou :D kan er dus wel 1 gebruiken.

BTW hoe krijg ik 2 cubes ?
Heb mijn cube gemuled, waar game was weg :(
Dus geen cube, heb ik gister @normal halls of the dead gedaan.
Geen cube, @NM halls gedaan wel cube :D

Hoe krijg ik een 2de cube ? (nadat ik 1 cube heb gemuled?)

[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 04-12-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:14:
[...]

Zal de mules afgaan, heb vanmorgen tollo ook wat necro stuff cadeau gedaan: blackhand en een +2 amu met wat res geloof ik.. En een pala shield met +2 to all.
Niemand op d2jsp biedt er op, dus dan help ik zo maar een handje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:14:
[...]

BTW hoe krijg ik 2 cubes ?
Heb mijn cube gemuled, waar game was weg :(
Dus geen cube, heb ik gister @normal halls of the dead gedaan.
Geen cube, @NM halls gedaan wel cube :D

Hoe krijg ik een 2de cube ? (nadat ik 1 cube heb gemuled?)
Op zijn ergst een tijdelijke char aanmaken die de cube voor je haalt? En weer wegmieteren? Zo gedaan, andy+hall of dead, kan niet langer dan 5 minuutjes moeten duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wel vaker mijn cube op een mule gezet, vervolgens gewoon travincal doen en je krijgt je cube weer terug.. als ik het me goed herinner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:24:
Ik heb wel vaker mijn cube op een mule gezet, vervolgens gewoon travincal doen en je krijgt je cube weer terug.. als ik het me goed herinner!
Ja dat deed ik dus ook op normal travi, maar kreeg geen cube :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 113568 schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:07:
[...]

Ubers hebben erg veel immunities, en hoge resistances. De meeste krijg je ook niet met een hoog level Conviction weg. Meph is lightning immune, dus die kan ook niet 'ge-statict' worden. Als je ze te langzaam sloopt summonen ze veel spul, en moet je dus meer beestjes tegelijk kunnen slopen. Daarom is crushing blow zo populair tegen ze, daarmee krijg je ze in een paar seconden plat.

Zijn trouwens daar ook wat beestjes die tegen alles behalve physical damage immune zijn, en wat physical immunes (die Baal oproept).

Het kan dacht ik in theorie wel, maar het zal je een stuk meer tijd kosten dan melee classes met CB. Smiter, Frenzy barb, Fury druid, kicksin, denk dat dat de opties zijn die je moet overwegen.

Edit: Even opgezocht, en in principe gaat het wel werken met Conviction. Je hebt alleen nog een paar kleine probleempjes over:

1. Uber Baal, Dia en Meph hebben allemaal rond de 600k leven, Uber Izual bijna 950k. Reken maar uit hoe lang je moet hakken voor ze neer gaan.

2. Hoeveel leech je met je aanvallen ook al weer? Hoop dat je genoeg potjes bij je hebt ;)

3. Grote kans dat je merc het niet overleeft aangezien je lang bezig bent en je merc niet kan leechen. Dus je raakt op een gegeven moment zijn aura(s) kwijt, tenzij je hem ook potten voert (wat betekent dat jij minder kan healen).

[ Voor 15% gewijzigd door Skyclad op 04-12-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:54:
Voor een smiter kan je beter wat pgems inzetten. Voor niet al te veel kan je Dracul's en Guillaume's face wel krijgen, Black runeword is ook lekker goedkoop, goreriders ook niet echt duur geloof ik. Dan ben je al een redelijk eind.
Smoke armor voor de res, eventueel Treachery voor prebuffing.

En voor cube: Gewoonlijk kan je gewoon een nieuwe bij de Halls of Trav halen (als dat niet al is gedaan in die game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:54:
[...]

Voor een smiter kan je beter wat pgems inzetten. Voor niet al te veel kan je Dracul's en Guillaume's face wel krijgen, Black runeword is ook lekker goedkoop, goreriders ook niet echt duur geloof ik. Dan ben je al een redelijk eind.

En voor cube: Gewoonlijk kan je gewoon een nieuwe bij de Halls of Trav halen (als dat niet al is gedaan in die game).
Op d2jsp zijn het iig inhalige gasten, die vragen best veel volgens mij. Ik zal ingame weer eens gaan traden, want die website werkt voor mij niet op hcl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:56:
[...]

Op d2jsp zijn het iig inhalige gasten, die vragen best veel volgens mij. Ik zal ingame weer eens gaan traden, want die website werkt voor mij niet op hcl.
Als je niet zo'n bezwaar hebt tegen Duits kan je altijd nog op indiablo.de traden, dat doe ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Skyclad schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:54:
[...]

... en als je wat meer te besteden hebt ipv smoke een gloom of nog beter: CoH
.. ipv black een grief

dat samen met idd draculs, guillaume, HoZ (of exile) en wat risist dingen en je komt een heel eind..

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:37:
[...]

... en als je wat meer te besteden hebt ipv smoke een gloom of nog beter: CoH
.. ipv black een grief

dat samen met idd draculs, guillaume, HoZ (of exile) en wat risist dingen en je komt een heel eind..
Betaalbare dingen kwakke, ik heb geen scl items om te traden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:38:
[...]

Betaalbare dingen kwakke, ik heb geen scl items om te traden ;)
gloom is goed te betalen; um/pul/fal, da's toch wel te doen??

en als je je shako ruilt, heb je al bijna een grief...

kwestie van prioriteiten toch?

als je mazzel hebt en wat goeie dingen vindt (of gambelled) dan kan je best leuke dingen bij elkaar sparen.

dingen zoals socketed elite armors met ed zijn goed tradable, net zoals monarchs. Keys zijn ook nog steeds gewild; 1 fg voor een hate/terror en 2 fg voor een dest maakt countess/summoner runs erg aantrekkelijk (en zijn erg makkelijk voor een lightsorc !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:46
Guys, ip43 is warm. Zit nu te kamperen in een gamepje 8)

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar zou je grief in doen: phaseblade of Beserker axe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:11:
PB
geen repair =)
En veel damage ;)

[ Voor 98% gewijzigd door Derr_Hans op 04-12-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:11:
Ik heb er helemaal geen ondersteunende argumenten voor maar ik zie griefs altijd in een phase blade, en Death/BOTD/Last Wish in BA.. zal ergens wel een of andere reden voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:13:
[...]

PB
geen repair =)
En veel damage ;)
Ok, waar zit het breakpoint met een pb om sneller te slaan? Bij BA is dat 34%, heeft phaseblade dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:15:
[...]

Ok, waar zit het breakpoint met een pb om sneller te slaan? Bij BA is dat 34%, heeft phaseblade dat ook?
PB is sneller -30 base speed.

Pheno had jij die hone sundown nog ??
Heb geen middelen je te betalen maar als je hem naar charsi brengt dan wil ik wel charsi zijn ;)
Dit is een perfect wapen voor mijn pala/fearazon :D

Fearazon is LS built, met 100% HCMTF ;) en veel CB Hone 45% CB Rattlegace 25% CB 40% HCMTF Face of Horror 50% HCMTF crafted hit power amu 3-11% HCMTF Goblin Toe 25% CB

Dat is 93-101 % HCMTF en 95% CB ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Derr_Hans op 04-12-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:27:
[...]

PB is sneller -30 base speed.

Pheno had jij die hone sundown nog ??
Heb geen middelen je te betalen maar als je hem naar charsi brengt dan wil ik wel charsi zijn ;)
Dit is een perfect wapen voor mijn pala/fearazon :D

Fearazon is LS built, met 100% HCMTF ;) en veel CB Hone 45% CB Rattlegace 25% CB 40% HCMTF Face of Horror 50% HCMTF crafted hit power amu 3-11% HCMTF Goblin Toe 25% CB

Dat is 93-101 % HCMTF en 95% CB ;)
Die zou ik ergens moeten hebben, alle sockets nog te besteden. Je geeft maar wat pgems ofzo, die kan ik traden voor wat fg uiteindelijk. Als iemand die griswold nog wilt hebben, doe ook maar pgems, heb ik weer wat meer te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:29:
[...]

Die zou ik ergens moeten hebben, alle sockets nog te besteden. Je geeft maar wat pgems ofzo, die kan ik traden voor wat fg uiteindelijk. Als iemand die griswold nog wilt hebben, doe ook maar pgems, heb ik weer wat meer te besteden.
oke dan.. heb wel 4-6 pgem geloof ik :D

PB heeft 54 % IAS nodig voor 8frame attack Zonder Fana..
20% Gloves en de IAS van Grief is genoeg

74%IAS voor 4frame Zeal, een cat's eye of higlords amu erbij voor 4frame zeal Zonder Fana. ;)

65% IAS voor 6frame smite Zonder Fana.

BA is 156% 8frame attack 200% 4frame zeal 180% 6frame Smite
Zonde fana.

lvl 20 fana is rond 60% ias voor BA en alleen de ias van grief PB is voldoende.

[ Voor 32% gewijzigd door Derr_Hans op 04-12-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, dus fana gaf geloof ik 30 ias als ik het goed heb, dus om 74% te halen om de 4frame zeal te halen is eitje. Zelfs zonder: LoH = 30, Grief 30, moet ik 14 % van fana hebben. 3 frame is zeker niet te doen? :D
Heeft smite ook baat bij de ias van je wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:29:
[...]

...meldt voor griswold; hoeveel pg's wil je??

en ja, smite heeft baat bij ias op je weap (vandaar dat een heaven's altijd 2 sheals heeft ;) )

zijn die humongous dingen nog iets waard?? ik bewaar ze nu voor als ik straks iron golums kan maken met m'n metal grid :P

[ Voor 21% gewijzigd door kwakke01 op 04-12-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:50:
Ok, dus fana gaf geloof ik 30 ias als ik het goed heb, dus om 74% te halen om de 4frame zeal te halen is eitje. Zelfs zonder: LoH = 30, Grief 30, moet ik 14 % van fana hebben. 3 frame is zeker niet te doen? :D
Heeft smite ook baat bij de ias van je wapen?
Jep
BTW LoH is 20% ;)

BA moet je wel repairen, en grief is duur geloof ik.
PB is repair vrij :D en heb je met lvl 20 fana maar 11% max ias nemen om topspeed te zijn met alles.
Grief is 30% dus ruim voldoende, dan kan je drucul's aan (life tap) resist amu en GA armor met um + guilimens face met um. Dus geen IAS jewels nodig ;)

4frame is het snelst.
is maar 1char die 2frame normal attack kan halen.
dat is een weresin met shealed -30 basespeed claw.

[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 04-12-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:51:
[...]

en ja, smite heeft baat bij ias op je weap (vandaar dat een heaven's altijd 2 sheals heeft ;) )

zijn die humongous dingen nog iets waard?? ik bewaar ze nu voor als ik straks iron golums kan maken met m'n metal grid :P
geloof dat pheno er nog 1 wou ?

BTW iron golem zonder golem mastery is zo dood.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 04-12-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:51:
[...]

Ik laat eerst BarryW kijken, ik geloof dat ie zich paginas geleden al had gemeld :)

Daarnaast ga ik eens kijken naar een fatsoenlijke grief. GA word ook even zoeken (weer), dus dat wordt alsnog runnen. Joepi enzo :/
2 ums heb ik nog wel. Alleen vreemd genoeg niet een leuke pala amu, maar ik gamble me toch al rot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:07:
[...]

geloof dat pheno er nog 1 wou ?

BTW iron golem zonder golem mastery is zo dood.
Mja, kan die wel gebruiken, met een ptopaz erin en ik heb 1% minder mf dan nu met rhyme :D
Cannot be frozen is wel jammer, maar ja: als ik frozen ben, dan stond ik toch al te dichtbij ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 04-12-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:09:
[...]

Ik laat eerst BarryW kijken, ik geloof dat ie zich paginas geleden al had gemeld :)

Daarnaast ga ik eens kijken naar een fatsoenlijke grief. GA word ook even zoeken (weer), dus dat wordt alsnog runnen. Joepi enzo :/
2 ums heb ik nog wel. Alleen vreemd genoeg niet een leuke pala amu, maar ik gamble me toch al rot :)
Mja als je hem nog over hebt neem ik hem graag van je over, altijd handig om die met 3 perf amethysts te socketen voor insight cv (210 str :X )
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:13:
[...]

Mja, kan die wel gebruiken, met een ptopaz erin en ik heb 1% minder mf dan nu met rhyme :D
Cannot be frozen is wel jammer, maar ja: als ik frozen ben, dan stond ik toch al te dichtbij ;)
Volgens mij geeft topaz in schild lightning-resist en niet MF :(
Overigens voor die cannot be frozen, zodra ik een betere belt vind mag je wellicht mijn TO belt wel hebben, life/mana lage reqs en CBF!

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 04-12-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:17:
[...]

Mja als je hem nog over hebt neem ik hem graag van je over, altijd handig om die met 3 perf amethysts te socketen voor insight cv (210 str :X )

[...]

Jep alleen maar light res ;)
kan je beter een pdiamond doen of een ist of een MF/Resist jewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:17:
[...]

[...]

Overigens voor die cannot be frozen, zodra ik een betere belt vind mag je wellicht mijn TO belt wel hebben, life/mana lage reqs en CBF!
Oh ja, teringzooi, nou ja, een pdiamond voor extra res kan ook altijd, dan kan ik weer een 4 grand charms weg doen. Gezien dat ding dan 59 all res geeft, mijn amu 19, dan zit ik op normal al op full met twee items. Anni , To gloves, Nat boots zorgen voor de rest :)

Maar goed, ik weet niet wat kwakke er voor wilt, dat ding is geloof ik lem volgens de enige pricelist die ik kan benaderen. met dank aan websense op het werk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, 2 ohm hoop ik te krijgen. Die smelt ik dan samen, dan poofen ze als het goed is niet meer. Dan heb ik de runes bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:25:
[...]

Oh ja, teringzooi, nou ja, een pdiamond voor extra res kan ook altijd, dan kan ik weer een 4 grand charms weg doen. Gezien dat ding dan 59 all res geeft, mijn amu 19, dan zit ik op normal al op full met twee items. Anni , To gloves, Nat boots zorgen voor de rest :)

Maar goed, ik weet niet wat kwakke er voor wilt, dat ding is geloof ik lem volgens de enige pricelist die ik kan benaderen. met dank aan websense op het werk :X
ehh, humongous is toch gewoon een axe :X krijg de indruk dat jullie het over een schild hebben...

heb er 2, dus je mag hem hebben hoor.

BTW, Barry, voor de str moet je gewoon een leviathan nemen voor je merc (doe ik ook ;) ) heb je DR en str...

iron golum zo dood... hmm, heb nog een saintly armor met 850def en +life per lvl kan er daar eentje van maken ;)

heeft iemand btw nog draculs over? of guillaume? wil ik best een zooi pg's voor geven...(mss eerst eff sparen, heb er pas 10 :/ )

[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 04-12-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:55:
[...]

ehh, humongous is toch gewoon een axe :X krijg de indruk dat jullie het over een schild hebben...

BTW, Barry, voor de str moet je gewoon een leviathan nemen voor je merc (doe ik ook ;) ) heb je DR en str...
LOL uhhhmmm..
Nee die zijn nix waard, deze hebben toch een hoop CB ?
In dat geval is het wel handig op een iron golem, maar zonde golemastery is het nix en gaat hij te snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:00:
[...]

LOL uhhhmmm..
Nee die zijn nix waard, deze hebben toch een hoop CB ?
In dat geval is het wel handig op een iron golem, maar zonde golemastery is het nix en gaat hij te snel dood.
33% CB en 20-30 STR

heb ook nog een butcher's pupil, 30%ias, 35%DS en 25%COW

die doet meer dam, maar dan singlehanded :D . hij heeft alleen geen CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ah, ik las er blijkbaar overheen. Humongous is een *** axe die je je vijand nog niet cadeau wilt doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:05:
[...]

Ah, ik las er blijkbaar overheen. Humongous is een *** axe die je je vijand nog niet cadeau wilt doen :)
Haha ik dacht inderdaad ook dat het over Homonculous necro schild ding ging.. zonde zonde! Die axe is inderdaad heel erg bagger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:05:
[...]

qua schilden kom ik nog niet verder dan een ward of radament (heb zelf een spirit crown shield (29%)).

lol 3 man op 't verkeerde been gezet door iets over een axe te posten... :+

als iemand nog een nOOb rhyme nodig heeft; heb nog een pala-versie liggen met e-dam dacht ik...

[ Voor 21% gewijzigd door kwakke01 op 04-12-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

[...]
Humongous == Groot == een grote Axe
Homunculus == Unique Necro shield :)

Edit: Beetje sloom... Het is weer druk hier, zie ik

[ Voor 9% gewijzigd door Cipri op 04-12-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de runes voor monarch spirit en vanavond een Lo, dus dan ook alle runes voor forti of grief :D
Forti is natuurlijk wel uberdamage met een zmiter en 25 all res en 5% max lightres.
Guardian heb ik niet, een 4s wirefleece met extra poison reduction wel.

Keuzes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:09:
[...]

qua schilden kom ik nog niet verder dan een ward of radament (heb zelf een spirit crown shield (29%)).

lol 3 man op 't verkeerde been gezet door iets over een axe te posten... :+
Wie heeft het dan ook over een crap axe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23367

Nog ff vraagie. Net voor 't eerst assassin begonnen. Ik was beetje aan het neuzen wat voor claws je allemaal hebt, maar ik zie dat de unique/set claws pas vanaf Clvl 50 beschikbaar zijn. Wat gebruik je daaronder dan voor claws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 23367 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:25:
Nog ff vraagie. Net voor 't eerst assassin begonnen. Ik was beetje aan het neuzen wat voor claws je allemaal hebt, maar ik zie dat de unique/set claws pas vanaf Clvl 50 beschikbaar zijn. Wat gebruik je daaronder dan voor claws?
Ligt eraan wat je gata bouwen:
> traps
Slechte claws of juist items die je + to skills geven, zoals een sigon shield en een el cheapo wapen

> melee
Alle claws die + to geven naar de skills die je gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:17:
Heb de runes voor monarch spirit en vanavond een Lo, dus dan ook alle runes voor forti of grief :D
Forti is natuurlijk wel uberdamage met een zmiter en 25 all res en 5% max lightres.
Guardian heb ik niet, een 4s wirefleece met extra poison reduction wel.

Keuzes....
Grief doet meer voor smite damage ;)
GA is beter voor ubers, tenzij je geen 90/90/90/90 resist kan halen want dan heeft het geen nut.
Shield i.c.m. GA zou een Sanctuary Runeword wel wat zijn (ko-ko-mal) 50-70% resist in een 45% resist pala shield ;) dus 95-115% resist :D en tot 160% enDef en 20% FHR/Block/FBR. Kom je makkelijker aan de max resist van GA .

115 + 3x anya = 145% + 2x Um (helm en in GA) = 165%
30% all res nodig voor 90% res all in uber trist.

60% resall verder nodig voor 0 resist bij uber mephi (conv -125%)

CB heb je dan van Gore / Goblin 15 - 25% Guilimens 35 % CB = 50-60% met een 6frame smite moet dat toch wel voldoende zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:19:
[...]

Zal de mules afgaan, heb vanmorgen tollo ook wat necro stuff cadeau gedaan: blackhand en een +2 amu met wat res geloof ik.. En een pala shield met +2 to all.
Niemand op d2jsp biedt er op, dus dan help ik zo maar een handje :)
Pheno, nog bedankt voor de spullen. Ik had voor mijn R.I.P. Hammerdin alvast een Seraph Hymne Amu gekocht. Iets voor jouw Pala-to-be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:33:
[...]

Grief doet meer voor smite damage ;)
GA is beter voor ubers, tenzij je geen 90/90/90/90 resist kan halen want dan heeft het geen nut.
Shield i.c.m. GA zou een Sanctuary Runeword wel wat zijn (ko-ko-mal) 50-70% resist in een 45% resist pala shield ;) dus 95-115% resist :D en tot 160% enDef en 20% FHR/Block/FBR. Kom je makkelijker aan de max resist van GA .

115 + 3x anya = 145% + 2x Um (helm en in GA) = 165%
30% all res nodig voor 90% res all in uber trist.

60% resall verder nodig voor 0 resist bij uber mephi (conv -125%)

CB heb je dan van Gore / Goblin 15 - 25% Guilimens 35 % CB = 50-60% met een 6frame smite moet dat toch wel voldoende zijn ?
Weegt het op tegen de 300% enh. dam. van forti? Samen met een thundergods zit je iig aan die light res die een GA ook geeft, en van wat ik begrijp ligt elke boss er in no time met een smiter.
Onder het mom: "leeft het niet meer, dan kan het jou niet meer dood maken" zou een forti toch lekker zijn? Ik weet het niet, ik ben > 1.09 pala n00b :)
tollo71 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:40:
[...]

Pheno, nog bedankt voor de spullen. Ik had voor mijn R.I.P. Hammerdin alvast een Seraph Hymne Amu gekocht. Iets voor jouw Pala-to-be?
Is prima. Dan ga ik voor je op zoek naar een leuke hoofd voor in je handen :) Dan heb je bij elkaar aardig wat plus items. +5 bij elkaar toch al?
Ben je bijna (ik heb +6) zo ver als ik ;)

En stop 1 punt in bone armor! En de rest in synergies. Het heeft bij mij zo veel geholpen, het pakt gewoon heel veel ranged attack op voor je. Die synergies doe je pas op nm/hell natuurlijk, op normal mag je niet dood gaan met een necro maxed skellies, mastery ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Pheno79 op 04-12-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:31:
> melee
Alle claws die + to geven naar de skills die je gebruikt
Melee dus. Ik neem aan dat je ook damage wil doen?? oh, of dat doe je met je skills, elemental?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 23367 op 04-12-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 23367 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:43:
[...]

Melee dus. Ik neem aan dat je ook damage wil doen?? oh, of dat doe je met je skills, elemental?
Die kicks en oplaadskills doen dat voor je.
Al was ik op hell dus ook vrij veel aan het cobraén om te leechen :X

Je doet softcore? Zal eens kijken wat voor claws ik aan heb of kan kopen voor je, dat goud van mij op scl doe ik toch niets mee.

Eens kijken of die pala me weer wat positiever kan maken, want die necro solo.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]
Is prima. Dan ga ik voor je op zoek naar een leuke hoofd voor in je handen :) Dan heb je bij elkaar aardig wat plus items. +5 bij elkaar toch al?
Ben je bijna (ik heb +6) zo ver als ik ;)

En stop 1 punt in bone armor! En de rest in synergies. Het heeft bij mij zo veel geholpen, het pakt gewoon heel veel ranged attack op voor je. Die synergies doe je pas op nm/hell natuurlijk, op normal mag je niet dood gaan met een necro maxed skellies, mastery ;)
[/quote]

Heb ook al Homu (het schild ;D) gescored op d2jsp (voor 2fg) dus dat komt goed met +skills. Ook inderdaad al Boneshield permanent aan staan en nu al 10 skellies op lvl26.
Straks een Insight en CE erbij en een Smoke in het armor dat je me hebt gegeven. Krijg er weer vertrouwen in :). Maar ja, nu eindelijk eens niet dood gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
vandaag nog maar eens een torch scoren bij de ubertjes op scl. mensen die zin hebben om meej te doen moeten me maar wispen *mrboomblaster.

van het weekend pot domme gewoon een ist gevonden bij de council ( neej niet countes) en een barb combat sk met 37 life toen ik met mun gold barb bezig was!

bijna 8 miljoen game gold vergokt en heb alleen maar crap gekregen :x zat vaak leuke helmpjes bij maar mist vaak fcr bij aargh ach ja gewoon weer fijn verder gokken ^^

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

Anoniem: 23367 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:43:
[...]

Als je online bent, whisper maar effe (Vincemeister/Vincemeister2), heb nog wel wat assasin spulletjes voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iemand hulp nodig heeft op hcl dan hoor ik het wel.. verveel me een beetje.. bijna level 75 voor torch. .. solo baalruns hell zijn alleen nogal suf (en baal duurt echt te lang.. meer +skills nodig :) )
acc *chaffy

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 04-12-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piet konijn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06 16:35
ik zit nu ergens in act 2: levellen doe je door in een party te gaan met sterkere alliantiegenoten en die veel en snel te laten afmaken, terwijl je zelf in de buurt bent, dacht ik? klopt dit?

wil snel wat van level zijn om in nm/hell te geraken en betere equipment te krijgen, want op die lage levels stelt het spel bitter weinig voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wat geleveled op nm, maar het gaat niet echt van harte met die barb. Lo rune gaat blijkbaar niet door, dat d2jsp is nogal...mja, raar. Er reageert niemand op items als ze niet perf zijn. Lekker dan.

Nou ja, tot vrijdag dan maar runnen om de items te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Het traden met d2jsp is veel minder spur-of-the-moment, en meer lange termijn gedachte ja :(
Dus waarom geld uitgeven, als je wellicht een betere kan vinden! Hoger aanbod, dus minder impuls aankopen zoals je die in de online trade-games wel heb :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjeez assa is toch leuker dan ik dacht. Isset met de phoenix dus zo dat de elemental dmg niet optelt, dus niet 3x charged = 3x elemental?

Als ik dus elemental immune monsters tegenkom, moet ik de juiste charge gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipri schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:42:
Het traden met d2jsp is veel minder spur-of-the-moment, en meer lange termijn gedachte ja :(
Dus waarom geld uitgeven, als je wellicht een betere kan vinden! Hoger aanbod, dus minder impuls aankopen zoals je die in de online trade-games wel heb :Y
Mja, dat heb ik ook door. Op 1 skiller, en wat klein grut als pgems en charms heb ik niet veel kunnen verkopen. Het meeste van mijn mules raak ik kwijt aan gotters :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 23367 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 03:05:
Sjeez assa is toch leuker dan ik dacht. Isset met de phoenix dus zo dat de elemental dmg niet optelt, dus niet 3x charged = 3x elemental?

Als ik dus elemental immune monsters tegenkom, moet ik de juiste charge gebruiken?
Nee, staat bij de beschrijving van de attack wat er gebeurt als je 3x charged. Bij phoenix kun je dus inderdaad zorgen wat er gebeurt en bij immunities moet je dus slim te werk gaan :)

Assa is cool, op normal en nightmare zeker, op hell wordt het wat lastiger daar heb je leuke items nodig. (fade en wat extra dr van bv string of rockstopper voor de 50% damage reduction) en full res is aan te raden. Uit ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 05:16:
[...]

Mja, dat heb ik ook door. Op 1 skiller, en wat klein grut als pgems en charms heb ik niet veel kunnen verkopen. Het meeste van mijn mules raak ik kwijt aan gotters :')
Heh bekijk het van de positieve kant, ik vond gisteren gris armor van hell baal en die heb ik dus niet meer nodig, kun je die weer weggeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:30:
[...]

Heh bekijk het van de positieve kant, ik vond gisteren gris armor van hell baal en die heb ik dus niet meer nodig, kun je die weer weggeven!
Gisteren een stoneraven en een gavel of pain gevonden. Lagen naast elkaar bij een groepje champs. Niet onaardig, mocht iemand het nodig hebben. Met wat socketed items getrade, voor 7fg. Scheelt heel wat ruimte in stash :)

Lang leven een onbeveiligd netwerk :X
Nu nog die Lo, kan ik forti maken, verkopen en daar weer items van kopen of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 08:47:
[...]

Gisteren een stoneraven en een gavel of pain gevonden. Lagen naast elkaar bij een groepje champs. Niet onaardig, mocht iemand het nodig hebben. Met wat socketed items getrade, voor 7fg. Scheelt heel wat ruimte in stash :)

Lang leven een onbeveiligd netwerk :X
Nu nog die Lo, kan ik forti maken, verkopen en daar weer items van kopen of zo :)
nog eff over je pala; mijn scl-pala kan makkelijk ubers doen, en dat was de eerste pala die ik heb gebouwd: nog niet echt perfect dus...

gear:
Head: guillaume of blackhorn -ummed
waep: Heavens 2-shealed
armor: Guardian met resist jewel
Shield: HoZ (heb nu phoenix, maar daarmee nog geen ubers gedaan..)
boots: Gores
Gloves: Draculs
ringen: Carrion wind/double resist ring
Amu: highlord's wrath
Belt: verdungo
life rond de 900

't is een zealer btw, fana/zeal/sacrifice maxed hoop puntjes in HS, paar puntjes in smite, salvation en nog wat andere dingen..
als je met deze build al ubers kan doen... (alleen lilith is een bitch)

ben nu met m'n hcl pala in Hell in black march, maar dat is wel tricky hoor (zit op lvl 67 nu)
heb een aldur's knots genomen (3sox) want ik kwam resist tekort :?

...ik had nog een 13maxdam/23lightres jewel, een 14maxdam/14fireres jewel en een 2maxdam/11coldres jewel die ik daarin kon fixen.
zit nu @hell op 7x/6x/7x/90 resist heb nog goeie resist item nodig (1 goeie ring met fire/cold/lightning erop; heb nu een 7/7/23/7 ring) en goeie resist boots (heb nu sigon voor de coldres)

kan nog een gat slaan in m'n GA, maar heb geen resall jewels...

gloves moeten draculs worden, dus dan ga ik qua fire res sowieso zwaar naar beneden (heb nu laying) of ik moet exile kunnen betalen, wat niet gaat gebeuren :/

inmiddels weer met een lightsorc begonnen die nu lvl 16 is. Ga daar nu maar eerst mee verder, om zo items te kunnen farmen straks

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 05-12-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een +11 all res jewel als je wilt. Ik weet de waarde niet van dat ding, maar ik doe er tot nu toe weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
piet konijn schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:46:
ik zit nu ergens in act 2: levellen doe je door in een party te gaan met sterkere alliantiegenoten en die veel en snel te laten afmaken, terwijl je zelf in de buurt bent, dacht ik? klopt dit?

wil snel wat van level zijn om in nm/hell te geraken en betere equipment te krijgen, want op die lage levels stelt het spel bitter weinig voor...
ja en nee,

als je met levelgenoten speelt, is de kans een stuk kleiner dat je gehostiled wordt (speel je trouwens scl of hcl). Daarnaast is het zo dat hoe groter het lvl-verschil, hoe minder XP je krijgt...

op scl zou ik me in alle difficulties gewoon lekker laten rushen en dan baalies doen, op hcl is dat niet aan te raden, tenzij je doorhebt in welke situaties je NIET moet komen.
(denk aan een hoger char dat net achter je in de lair een tp zet, terwijl je nergens naartoe kan.. baalies, terwijl je er lekker dichtbij staat te kijken....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:31:
Ik heb een +11 all res jewel als je wilt. Ik weet de waarde niet van dat ding, maar ik doe er tot nu toe weinig mee.
hmm, niet perfect ;) maar ik kan hem wel gebruiken... heb nog wel een zooi pg's liggen ervoor (stuk of 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga ook maar eens overnieuw beginnen ;)
Gister stom met mijn B_Uglyzon lvl 9 achter pheno aan in act2 tombs.

Grote paniek op alt f4 drukken miste ik de combinatie :S
Dood dus :D

-edit-
Dan maar met mijn druid act2 nm door.
Hurricane walst door act2 heen, alleen die ghoul lords blijven overeind, en daar kom tornado om de hoek kijken. Wel een near death gehad in act2 maggot :X Cyclone Armor was weg na een hurricane sessie in een pack (grooooote pack) lightning kevers. paniek rammen op knoppen en een save en exit later leefde ik nog lang en gelukkig. Nu aan gekomen bij Canyon dus duriel here i come.

[ Voor 54% gewijzigd door Derr_Hans op 05-12-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:34:
[...]

hmm, niet perfect ;) maar ik kan hem wel gebruiken... heb nog wel een zooi pg's liggen ervoor (stuk of 10)
15 all doet mal, wat ik zo snel kan zien. 10 pgems is ongeveer 1 fg, mal is 3. Ik vind het prima. Misschien dat ik dan wat kan gaan craften of wat kan verkopen weer.

Lo is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:36:
Ik ga ook maar eens overnieuw beginnen ;)
Gister stom met mijn B_Uglyzon lvl 9 achter pheno aan in act2 tombs.

Grote paniek op alt f4 drukken miste ik de combinatie :S
Dood dus :D
Het probleem was juist dat je niet achter me was.... je rende als een gek naar een 30+ groep skellies met horadrim erbij :D Ik probeerde je nog enigszins te verlichten door wat klappen te vangen, maar dat hielp niet meer :(

Nou ja, kan je zo weer levelen, het is maar lvl 9 ;)
Ik zal een boneprison om je heen zetten voortaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:38:
[...]

15 all doet mal, wat ik zo snel kan zien. 10 pgems is ongeveer 1 fg, mal is 3. Ik vind het prima. Misschien dat ik dan wat kan gaan craften of wat kan verkopen weer.

Lo is binnen!
15 is mal?? um doet ook 15%; beetje vreemd, tenzij je hem niet in je armor wilt hebben, maar wat moet je nou met resist jewels in je wapen (tenzij je bent dus zoals ondergetekende ...)

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 05-12-2006 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:40:
[...]

15 is mal?? um doet ook 15%; beetje vreemd, tenzij je hem niet in je armor wilt hebben, maar wat moet je nou met resist jewels in je wapen (tenzij je bent dus zoals ondergetekende ...)
Ik kijk naar zo'n trade site hier in de OP, ik vind het ook raar. Dus 1 fg is ook meer dan voldoende :)
Zal ik nu forti maken en die met winst proberen te verkopen? Ik heb de rest van de runes ervoor :X
Wat doet een forti in een wirefleece met 25% poison length reduced?

[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 05-12-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:40:
[...]

Het probleem was juist dat je niet achter me was.... je rende als een gek naar een 30+ groep skellies met horadrim erbij :D Ik probeerde je nog enigszins te verlichten door wat klappen te vangen, maar dat hielp niet meer :(

Nou ja, kan je zo weer levelen, het is maar lvl 9 ;)
Ik zal een boneprison om je heen zetten voortaan :D
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/flip.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gif

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 05-12-2006 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:42:
[...]

Ik kijk naar zo'n trade site hier in de OP, ik vind het ook raar. Dus 1 fg is ook meer dan voldoende :)
Zal ik nu forti maken en die met winst proberen te verkopen? Ik heb de rest van de runes ervoor :X
Wat doet een forti in een wirefleece met 25% poison length reduced?
is ie wel grijs??

en heeft ie edef? anders is het wss zonde van je dure rune

zie tot nu toe eigenlijk alleen runewords in 15% ed armors, en dan het liefst de dikke (archon plates bv) of dusks als je niet teveel str wilt hoeven hebben. Daarnaast veel in eth, zodat ie voor je merc is of voor duelling

[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 05-12-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:46:
[...]

is ie wel grijs??

Nee, geen superior. Nou ja, het gaat niet poofen, heb hem net gecubed met 2 "onzekere" runes en een zekere gem :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:46:
[...]

is ie wel grijs??

Is een grief niet meer waard? Dat is toch ook Lo rune? ben even te lui om het op te zoeken :)
Maar emmm, je kunt hem inderdaad beter in een elite armor +15% ED maken anders is hij een stuk minder waard in trades (zoals je zelf al zei zoeken mensen vaak perf items ;( )

Ik geloof trouwens niet zo in het poofen van runes, in ieder geval niet zo erg dat je als een gek aan het cuben moet gaan hoor.. ik heb ook aardig wat verdachte runes getrade en zelfs runewords mee gemaakt en nog geen problemen gehad..

Heb trouwens sinds gisteren mijn tweede CD-Key werkende op laptop, dus voortaan zelf mulen en mezelf boosten! (En mijn barb als BO slet op laten treden als ik aan het baalen ben..scheeld me weer een CTA :> )
kwakke01 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:52:
[...]

als ik een 'possible poof' trade cube ik hem altijd meteen; dan weet ik iig bijna zeker dat ie blijft zitten ;)
better to be safe than sorry..

grief gaat toch ook mal in..
Mja dan trade je toch "effe" een mal, kun je die grief wel weer goed traden :) (heb nog een 5s phase blade zonder stats mocht je hem nodig hebben, gratis zelfs)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 05-12-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:48:
[...]

Is een grief niet meer waard? Dat is toch ook Lo rune? ben even te lui om het op te zoeken :)
Maar emmm, je kunt hem inderdaad beter in een elite armor +15% ED maken anders is hij een stuk minder waard in trades (zoals je zelf al zei zoeken mensen vaak perf items ;( )

Ik geloof trouwens niet zo in het poofen van runes, in ieder geval niet zo erg dat je als een gek aan het cuben moet gaan hoor.. ik heb ook aardig wat verdachte runes getrade en zelfs runewords mee gemaakt en nog geen problemen gehad..
als ik een 'possible poof' trade cube ik hem altijd meteen; dan weet ik iig bijna zeker dat ie blijft zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

heb 2 ums, die zou ik kunnen cuben. Nu nog een superior 5s phaseblade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

Cuben als in cuben naar hogere rune? Of wat?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:55:
[...]

Cuben als in cuben naar hogere rune? Of wat?
yep, gezien ik die lo niet meteen kan inzetten, wil ik zeker zijn dat ie blijft.

[ Voor 18% gewijzigd door Pheno79 op 05-12-2006 09:57 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.