[Multi] Rainbow Six Vegas

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 8.904 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
YoghurtO_o schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:17:
[...]

btw hebben jullie ook opgemerkt dat als je zon turret gun gebruikt er staat dat je space moet gebruiken om eraf te gaan, maar dat in werkelijkheid Q is, heeft mij al een paar keer mn kop gekost |:(
Bij mij werkt space wel gewoon.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
OMFG }:| :')

Bij mij is die gast bij de computer in dat level in die schouwburg zegmaar al meer als 10 keer dood gegaan ;( hoe moet je dat in godsnaam halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
ok heb het spel nu uitgespeeld...ben zwaar ontevreden..lijkt er gewoon op dat de devs het spel halverwege hebben uitgebracht want het einde is echt zwaar bagger...lijkt mij gewoon dat er een expansion pack aankomt...man ik had wel wat beters verwacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je eigenlijk de framerate bekijken? Ik heb in de .ini's zitten kijken, maar zie geen instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:21:
Hoe kun je eigenlijk de framerate bekijken? Ik heb in de .ini's zitten kijken, maar zie geen instelling.
Fraps ff downloaden. Daarmee kan je in ieder spel de framerate zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
TwyLight schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:20:
OMFG }:| :')

Bij mij is die gast bij de computer in dat level in die schouwburg zegmaar al meer als 10 keer dood gegaan ;( hoe moet je dat in godsnaam halen?
De Tango's neerschieten voordat ze je teammate neerschieten. ;)
Gebruik je nu dat vaste machinegeweer? Ik vond het namelijk veel makkelijker om gewoon m'n assault rifle (met 6x scope) samen met wat granaten te gebruiken. Probeer dat eens, eventueel in combinatie met een smoke grenade bij de computer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nee gebruik dat ding niet, vind ik helemaal niet fijn maar het is me inmiddels gelukt. heb gewoon 2x een rookbom voor de computer gegooid zodat ze die niet konden zien. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah,

Handig, ik kwam daar ook niet verder, eventjes proberen dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghm, lukt voor geen meter. Heb 3 rookgranaten maar elke keer schieten ze dat ding toch aan flarden en er is niets wat ik eraan kan doen...

Kan iemand mij helpen, please!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:14
#@$%^*#@$ wat een kutspel is het nu geworden zeg :@

Bij werkelijk elk stuk is er wel een grote hal waar ik niet doorkom, een waar ik dan echt 10x overnieuw moet spelen, zo iets het toch niet leuk meer om te spelen :(
Ik speel games voor mijn plezier en ontspanning, maar zo vind ik er echt geen f*ck meer aan... En dan te bedenken dat ik al op Normal speel.

Gelukkig zijn de artifacts nu weg, benieuwd of dat lang zo zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:30:
Ik hoop dat mijn 2*6600GT in SLI dit spel trekken :P

Krijg hem namelijk gratis (review), en moet hem toch echt kunnen spelen :P
Ik betwijfel het.. Of het moet aan de 8800GTX liggen, maar bij mij loopt het voor geen meter en dat met 2x een 8800GTX en een E6600 @ 3.6Ghz.. Ik speel dan wel op een 30" Dell met een reso van 2560x1600, maar op een andere resolutie loopt het niet veel beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:34:
Ghm, lukt voor geen meter. Heb 3 rookgranaten maar elke keer schieten ze dat ding toch aan flarden en er is niets wat ik eraan kan doen...

Kan iemand mij helpen, please!!!!!!!
ik heb het zo gedaan, die michael gast moet achter de krat met die turret gun schuilen, ik schuil zelf met een bmp90(of hoe die geweer met 50 kogels ook heet) helemaal aan de rechterkant van het stukje, achter een muur. er komt ook een sniper helemaal bovenaan die je bijna niet kan zien. knal die neer en de andere zijn geen echt probleem. ik heb het gedaan zonder granaten dus het moet te doen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:26:
Fraps ff downloaden. Daarmee kan je in ieder spel de framerate zien.
Oke, bedankt. Ik kende Fraps al, maar ik heb vernomen dat die je framerate omlaag haalt omdat het je PC belast. Aangezien er geen ingebouwde mogelijkheid is om framerates te laten zien zal ik toch even Fraps downloaden.

Ik sta nu op de bovenkant van de toren en moet Dr. Williams redden. Ik ben al door een paar gangen en kamers gekomen, maar toen werden we overmeesterd. De map waarbij Jung in het busje zit te hacken heb ik zo opgelost: Jung gewoon zijn werk laten doen. Michael op de hoek van het witte bestelbusje verderop bij de entree van dat plein laten staan zodat hij de tegenstanders uit kan schakelen die op Jung's busje af komen. Ik sta ook achter datzelfde busje, maar dan achter de voorkant. Dan heb ik precies genoeg ruimte om te snipen met m'n Scout. Scherpschieten werkt goed, want die vijanden komen van ver weg aan lopen. Ook kun je de tegenstanders op de steigers daarmee effectief uitschakelen zonder teveel munitie te verliezen. Granaten had ik niet meer, dus dat kon ik niet gebruiken. Dat busje hacken kan daarmee in 1x worden gedaan zonder veel tegenstand. Al die vijanden komen namelijk van de verre achterkant en rechtsachter.

Wat ik ook (through the hard way :( ) heb geleerd is: Als je ergens terecht komt waar er een eindje verderop een (rol-)trap is, maak daar gebruik van. Die zit er niet voor niets. Boven staan er altijd geniepige tango's te schieten. Daar zijn er boven meestal maar een paar van. Die schakel je vrij snel uit en dan kun je van boven alle vijanden beneden aanpakken omdat je meer overzicht hebt. Wat ik ook wel doe is af en toe Michael en Jung naar de (rol-)trap terug sturen om de boel in de gaten te houden zodat ze niet naar boven komen (wat ze ook echt doen als ze de kans krijgen).

@leonpwner1
Meestal moet je een paar kampers uitschakelen met je sniper rifle. Met een attack rifle gaat lastiger, want vaak worden ze daarmee niet geraakt, ookal heb je hun hoofd precies in de stip van je aanvalsgeweervizier staan. Zodra je die kampers te pakken hebt, dan kun je de rest met tactische opstelling en bruut geweld uitschakelen. Meestal zet ik Jung en Michael dan op plaatsen waar ik ter plaatse hun kan genezen als ze neergeschoten zijn, dus net op een stukje waar ze kunnen schieten naast een muurtje zodat ik ze achter dat muurtje kan genezen. Vaak zijn ook granaten en fosforgas nodig om kampers uit te schakelen omdat ze nooit en tenimmer uit hun schuilplaats komen. Bij het Chinese restaurant had ik een heel hardnekkige kamper, helemaal aan de andere kant van de zaal. Die weigerde tevoorschijn te komen, dus heb ik een verre worp gedaan met een granaat en toen konden we eindelijk verder. In het geval van 3 a 4 scherpschuttende tegenstanders in een hokje tag ik 2 verre aan. De 2 dichtsbijzijnde haal ik zelf direct neer bij het openen van de deur en dan stuur ik Michael en Jung naar binnen zodat ze de rest mogen doen.

Ben nu bezig Kan te zoeken.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 04:44 ]

• jmxd
  • Niet online
:( @%$&#%*&@^

Ik ben nu echt al 20 keer dood gegaan op dat stukje waar hij de computer bij de dam moet hacken en dat ze dan van 2 kanten komen :{ waar moet je in godsnaam gaan zitten, want als ik ergens achter schuil schieten ze me óf in de rug, of ze gooien gewoon een granaat voor me neus :{ }:| :(

Nu zit ik vast aan het einde in die loods waar die vrouw boven zit, waar een teammate de computer moet hacken beneden en waar zei boven zit. maar zodra hij begint met hacken trekt het spel weer een blik terroristen open en komen ze van alle kanten en ga ik elke keer dood.

Ik snap dus niet precies wat ik daar moet doen, dus iemand die tipt heeft? :)

[ Voor 38% gewijzigd door jmxd op 28-12-2006 11:43 ]

Verwijderd

Mensen gebruik de spoilers !

• spirry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-04-2017
aeroxtaxi schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:37:
zijn er mensen die ook problemen hebben met het geluid op de pc-versie?

in het menu krijg ik en de flimpjes krijg ik geen geluid. Ook tijdens het spel zelf krijg ik maar een bepaalde geluiden. Dit zelfde probleem heb ik ook met Splinter cell double agent.

edit: ik heb het al opgelost. ik heb de EQ uitgezet
EQ uitgezet? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Krijg ingame ook maar bepaalde geluiden (Soms hoor ik wel gunfire maar meestal niet). Iemand die weet wat aeroxtaxi bedoelt met EQ?

• jmxd
  • Niet online
spirry schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:54:
[...]

EQ uitgezet? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Krijg ingame ook maar bepaalde geluiden (Soms hoor ik wel gunfire maar meestal niet). Iemand die weet wat aeroxtaxi bedoelt met EQ?
Equalizer?

• spirry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-04-2017
... Welke equalizer?!?

• jmxd
  • Niet online
Ja ik heb geen idee, maar meestal staat EQ voor Equalizer dus :P

Verwijderd

begrijp ik nou goed uit eerdere berichten, dat je je 2 mannetjes ook apart kan bedienen.
Zo ja, hoe moet dat dan, want ik ben die optie nog niet tegen gekomen 8)7

Verwijderd

TwyLight schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:21:
:( @%$&#%*&@^

Ik ben nu echt al 20 keer dood gegaan op dat stukje waar hij de computer bij de dam moet hacken en dat ze dan van 2 kanten komen :{ waar moet je in godsnaam gaan zitten, want als ik ergens achter schuil schieten ze me óf in de rug, of ze gooien gewoon een granaat voor me neus :{ }:| :(

Nu zit ik vast aan het einde in die loods waar die vrouw boven zit, waar een teammate de computer moet hacken beneden en waar zei boven zit. maar zodra hij begint met hacken trekt het spel weer een blik terroristen open en komen ze van alle kanten en ga ik elke keer dood.

Ik snap dus niet precies wat ik daar moet doen, dus iemand die tipt heeft? :)
spoiler:
Je moet samen met Michael Jung verdedigen. Gewoon een aantal terro's die te voorschijn komen afschieten. Ik adviseer om een stukje ervoor achter een kist te schuilen die naar de ingang en naar rechts bescherming biedt. Michael gaat meestal achter een kist hangen een stukje achter je, maar jij moet toch het meeste werk doen. Meeste tegenstanders komen recht voor je neus, daarna links van je en het minst rechts van je. Meeste komen via een touw naar beneden.
Die gasten afschieten, dan kun je vervolgens in je eentje naar boven en verder.
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:47:
begrijp ik nou goed uit eerdere berichten, dat je je 2 mannetjes ook apart kan bedienen.
Neen, je bedient ze beiden tegelijk, tenzij een van de twee een pc aan het hacken is of een bom aan het defusen is of iets dergelijks.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 20:38 ]

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
de EQ van je muziekspeler. Bij mij is dat Creative...

bij de EQ kan je geluidseffecten instellen voor je muziek. Als je dit uitzet dan heb er geen last meer van in je spel.

• aeroxtaxi
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:47:
idd, dat zou ik ook wel eens willen weten

Verwijderd

aeroxtaxi schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:37:
de EQ van je muziekspeler. Bij mij is dat Creative...

bij de EQ kan je geluidseffecten instellen voor je muziek. Als je dit uitzet dan heb er geen last meer van in je spel.
Wat ik merk is wanneer ik binnen het spel naar de opties ga met de Esc-toets of Equipment selecteer en terug ga naar het spel, dan hoor ik harde ruis door het spel. Soms hoor je de ruis alleen van een bepaalde richting. Als je je 1st person view draait, dan hoor je dat ruis in dat geval mee draaien in surround. Ik moet dat telkens verhelpen door nogmaals in pauzestand of equipment te gaan, even wachten en dan terug te komen in het spel. Dan is de ruis weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb hem gisteren binnen gehad, en na een uurtje spelen ben ik niet echt positief.

AI is ontzettend slecht, wapens zijn totaal niet realistisch (mik je midden op iemand's hoofd of torso, dan mis je nog 8)7) en het ziet er allemaal maar nep uit door die overdreven bloom.

Misschien dat mijn oordeel later nog veranderd, maar de eerste indruk is dus gewoon niet positief. Ik wil Raven Shield :'(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dan ligt eerder aan jou dan aan het spel want hier is dat wel gewoon goed hoor, je moet ook kijken als je een wapen kiest hoever de range is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TwyLight schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:44:
Dan ligt eerder aan jou dan aan het spel want hier is dat wel gewoon goed hoor, je moet ook kijken als je een wapen kiest hoever de range is.
Ligt aan mij _O-

Ik heb genoeg spellen gespeeld om zeker te kunnen zijn dat het niet aan mij ligt. Ik heb Rainbow Six: Raven Shield helemaal grijs gespeeld, en ik weet behoorlijk veel van wapens af om de juiste te kunnen kiezen. Maar als ik met een G36C van ~50-75 meter nog niet raak schiet, dan klopt er toch iets niet..

Maar daarbij voelt het gewoon veels te arcade aan, veels te snel allemaal. Rainbow Six: Raven Shield was zo mooi tactisch, een plan opstellen, je uitrusting kiezen (niet alleen je wapens) en teams maken. Dit is eigenlijk gewoon weer een FPS met een minimaal tactisch tintje..

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 29-12-2006 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik vindt r6 vegas juist een stuk beter dan de voorgangers, dat hele dekking zoek gebeuren zorgt ervoor dat je nog makkelijk legertjes tango's kan afslachten, of het realtishe IS kan ik niet beamen, dat het heerlijk speelt en realtische AANVOELT echter wel :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Dat je mis schiet is de recoil. Bij cs heb je dat toch ook? Dat je niet altijd de eerste kogel op de juiste plaats krijgt? Vind ik wel realistisch imo. Aangezien niemand zn hand precies recht kan houden. Vaak is de 2e, 3e of 4e kogel wel op zn plek :). Als je bukt gaat het zoiezo beter. En het is inderdaad erg snel, maar je kunt je snelheid gewoon zelf bepalen hoor!
Bovendien ben je een team wat snel moet reageren op terroristische activiteiten. Daardoor moet je snel op je plek zijn en het gevaar neutraliseren. Vind je het gek dat je het snel moet doen?

[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 29-12-2006 12:02 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

djmantri schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:01:
Dat je mis schiet is de recoil. Bij cs heb je dat toch ook? Dat je niet altijd de eerste kogel op de juiste plaats krijgt? Vind ik wel realistisch imo. Aangezien niemand zn hand precies recht kan houden. Vaak is de 2e, 3e of 4e kogel wel op zn plek :). Als je bukt gaat het zoiezo beter. En het is inderdaad erg snel, maar je kunt je snelheid gewoon zelf bepalen hoor!
Bovendien ben je een team wat snel moet reageren op terroristische activiteiten. Daardoor moet je snel op je plek zijn en het gevaar neutraliseren. Vind je het gek dat je het snel moet doen?
Recoil is terugslag, dan zou je 2e schot dus moeten afwijken. Het eerst schot is _altijd_ zuiver als je rustig richt. En ik snap ook wel dat het inhouden van je trekker natuurlijk geen zin heeft, behalve dat je dan flink wat vogels bang maakt :+

Ja tuurlijk moet je snel reageren, maar het is gewoon totaal niet meer plannen enzo, het maakt geen reet uit welke route je neemt, en je bent ontzettend vrij in je gaan en staan. Zo kwam ik een vast machinegeweer tegen, waar ik gewoon omheen kon cirkelen zonder enig probleem onderweg. De vijanden zijn dom en komen gewoon op je afgerend, nadat ze even dekking zoeken. Bij Raven Shield waren ze ook niet bijster slim, maar daar werden fouten gewoon keihard afgestraft. Hier kan ik gewoon een kamer binnen rennen, een beetje schieten en that's it. Je hebt je teamgenoten niet eens nodig om moeilijk te doen via een andere deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Angeloonie schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:07:
[...]

Hier kan ik gewoon een kamer binnen rennen, een beetje schieten en that's it. Je hebt je teamgenoten niet eens nodig om moeilijk te doen via een andere deur.
Ik wil je een paar levels verder nog wel eens zo horen praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

leonpwner1 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:27:
[...]

Ik wil je een paar levels verder nog wel eens zo horen praten ;)
Ik hoop van niet nee :) Nogmaals, dit zijn mijn indrukken na een uurtje spelen, ben dus nog niet ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[pc versie] ik krijg mijn silencer er niet meer op iemand een idee? heb gekeken in de toetsenbord configuratie maar niks gevonden... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
laatste maps zijn zobekant het moeilijkts..ik kwam altijd moeilijk door die verdedig levels waar je je eige ventjes moest verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:54:
[pc versie] ik krijg mijn silencer er niet meer op iemand een idee? heb gekeken in de toetsenbord configuratie maar niks gevonden... 8)7
Ehm, als je R ingedrukt houdt en dan je muis naar links doet gebeurt er niets? Overigens kunnen niet alle wapens een demper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Valt het jullie ook op dat je geen zak aan die nachtkijker hebt? Ik gebruik hem nooit tbh, je ziet er niets mee. Ik gebruik in donkere plekken altijd die heat-dinges, dan zie je wel duidelijk waar mannetjes zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
leonpwner1 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:23:
Valt het jullie ook op dat je geen zak aan die nachtkijker hebt? Ik gebruik hem nooit tbh, je ziet er niets mee. Ik gebruik in donkere plekken altijd die heat-dinges, dan zie je wel duidelijk waar mannetjes zitten.
Nu ik er zo aan denk.
Ik heb ik hem eigenlijk ook nog nooit gebruikt. :P

Net ff terroristhunt gedaan, damn dat is ook moeilijk hoor :o

[ Voor 8% gewijzigd door jmxd op 29-12-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
terrorist hunt is het makkelijkst als je een shield en een desert eagle hebt :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
YoghurtO_o schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:04:
terrorist hunt is het makkelijkst als je een shield en een desert eagle hebt :) >:)
Ik kan geen shield kiezen hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

leonpwner1 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:23:
Ik vind het zoiezo klote dat je maar tot een meter of 15 ofzo goed zicht hebt, daarna is het al veel lastiger.
Dat merkte ik vooral in het Dante's Cansino level (als je op een gegeven moment bij zo'n klokketoren zit die naar benede flikkert).

Dan zie je echt geen fuck, maar omdat de vijanden net iets te ver weg zitten, zie je alleen de warmte van de kogels :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:53:
[...]

Ik vind het zoiezo klote dat je maar tot een meter of 15 ofzo goed zicht hebt, daarna is het al veel lastiger.
Dat merkte ik vooral in het Dante's Cansino level (als je op een gegeven moment bij zo'n klokketoren zit die naar benede flikkert).

Dan zie je echt geen fuck, maar omdat de vijanden net iets te ver weg zitten, zie je alleen de warmte van de kogels :@
Dat was idd een lastig level zo met dat donker. Heb toen alleen die heat-vision gebruikt en maar heel rustig telkens een beetje vooruitgegaan.
Ik vond de nachtkijker wel bruikbaar als je op een gegeven moment een stukje nadat je de sluisdeuren open hebt gemaakt een donker magazijn binnen moet (2 mogelijkheden) waar best veel terro's je staan op te wachten. Daar is eigenlijk de enige plek waar ik de night-vision heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Ik ben nou bijna bij het einde van Dante's Casino.
spoiler:
Nou sta ik in een operazaal of zoiets. in ieder geval met veel stoelen en balustrades. Ik ben aangekomen op het podium waar mijn maat een computer moet hacken. Nu komen er allemaal baddies naar binnen toe.
Ik zie daar een Mounted MG staan dus die gebruik ik telkens, maar ik wordt telkens neergeschoten of ik moet mijn andere maat gaan redden en ga dan dood.
Ze komen vanuit alle kanten (boven, onder, via de zijkanten).
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
djmantri schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:43:
Ik ben nou bijna bij het einde van Dante's Casino.
spoiler:
Nou sta ik in een operazaal of zoiets. in ieder geval met veel stoelen en balustrades. Ik ben aangekomen op het podium waar mijn maat een computer moet hacken. Nu komen er allemaal baddies naar binnen toe.
Ik zie daar een Mounted MG staan dus die gebruik ik telkens, maar ik wordt telkens neergeschoten of ik moet mijn andere maat gaan redden en ga dan dood.
Ze komen vanuit alle kanten (boven, onder, via de zijkanten).
Iemand tips?
spoiler:
1e tip: lees het topic.
2e tip: Gooi telkens een rookbom voor het bureau met de computer, en gebruik je eigen geweer om de gasten op de balkons neer te schieten, je teammate zorgt tijdens dat je dat doet wel voor de terroristen op de grond. als iedereen boven dood is ga je zelf verder beneden maar blijf schuilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Angeloonie schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 08:57:
Heb hem gisteren binnen gehad, en na een uurtje spelen ben ik niet echt positief.

AI is ontzettend slecht, wapens zijn totaal niet realistisch (mik je midden op iemand's hoofd of torso, dan mis je nog 8)7) en het ziet er allemaal maar nep uit door die overdreven bloom.

Misschien dat mijn oordeel later nog veranderd, maar de eerste indruk is dus gewoon niet positief. Ik wil Raven Shield :'(
Welke afstand? Semi of Full auto?

Kijk hier maar eens , dan zie je dat op die korte afstand je iemands hoofd echt wel kan missen;

http://youtube.com/watch?...h2aw&mode=related&search=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dutch_Razor schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:07:
[...]

Welke afstand? Semi of Full auto?

Kijk hier maar eens , dan zie je dat op die korte afstand je iemands hoofd echt wel kan missen;

http://youtube.com/watch?...h2aw&mode=related&search=
Semi natuurlijk. En de P90 als voorbeeld geven is natuurlijk niet echt slim :+ Dat wapen is alleen van korte afstand nauwkeurig, en werkt gewoon niet op de lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[fout]

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De P90 is meer een spray-wapen. In Counter-Strike bijvoorbeeld (waar het ES C90 wordt genoemd) wordt het voornamelijk voor sprayen gebruikt. Meestal ga je daarmee kampers om het hoekje je magazijn op legen. Of als je plots langs een vijand loopt en dan sproeiend naar zijn benen voorbij rent. De P90 is wel iets realistischer in Rainbow Six, want in CS hoor je niet de knallen, maar de hulzen die vallen om het indrukwekkender te laten klinken.

Ik moet nu de DATA HUB extraheren in de concertzaal, maar die hub wordt telkens vernietigd omdat er gewoon veelsteveel tango's zijn. Ik laat Michael meestal achter zo'n kist zijn hersenloze rambowerk doen tegen de tango's achter de stoelen, terwijl ik de snipers op de hogere verdiepingen met m'n Scout neer haal. Op het moment dat die tango's met touwen naar beneden komen zijn ze met zo veel dat Jung niet meer tijdig de data kan hacken en de hub kapot is en moet weer opnieuw.

Is het wel de bedoeling om tegengas te blijven geven of is er een andere manier? Er zijn gewoon veelsteveel tango's en Jung zit met die PC's gewoon middenin als sitting duck om beschoten te worden. Af en toe zit Michael te slapen of te hurken, waardoor ik zijn directe tegenstanders moet weg snipen, maar daar heb ik mijn handen vol aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik heb dat eigenlijk best simpel opgelost, ik ging gewoon links van die pc staan (links naast de muur vlakbij die ladder), daar ging ik achter een kist zitten, en mikte ik op mannetjes terwijl ik bukte (voor dat cover-fire gedoe), en als dat kruisje rood was dan drukte ik op W om boven die kist uit te komen en schoot ik snel een paar kogels in z'n hoofd... dit gewoon snel doen (soort hit&run tactiek, schuilen, schieten, schuilen) en zorgen dat iedereen gefocust blijft op jou (dus niet te lang dekking zoeken). Gewoon zo snel mogelijk iedereen headshotten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:24:
Ik heb dat eigenlijk best simpel opgelost, ik ging gewoon links van die pc staan (links naast de muur vlakbij die ladder), daar ging ik achter een kist zitten, en mikte ik op mannetjes terwijl ik bukte (voor dat cover-fire gedoe), en als dat kruisje rood was dan drukte ik op W om boven die kist uit te komen en schoot ik snel een paar kogels in z'n hoofd... dit gewoon snel doen (soort hit&run tactiek, schuilen, schieten, schuilen) en zorgen dat iedereen gefocust blijft op jou (dus niet te lang dekking zoeken). Gewoon zo snel mogelijk iedereen headshotten dus.
Thanks man. Ik heb het intussen zo opgelost: Michael achter een doos aan de rechterkant van de tribune laten schieten. Zelf stond ik bij de deur links. Daar heb ik het meeste zicht op de tango's. De tango's op de hogere verdiepingen en de kampers achter de stoelen allemaal headshot met een Scout. Daarna wordt er een blik tango's met de touwen open getrokken die ik neer schiet met m'n attack rifle. De vizier is daarbij niet nodig, want ze vallen aan op open vlakten. Dat ging vrij snel, veel sneller dan wanneer je zelf rechts van de tribune staat. Michael kan aan de linkerkant niet veel doen en als je rechts staat, dan zie je zo weinig dat ze al gauw wat smoke grenades gebruiken en je compleet domineren. Dus vooral niet zelf rechts staan heb ik gemerkt want dan heb je geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Hmm, dus die Mounted MG is niet zo tof? Naja, ik had al geen nades of smoke meer (ben nogal aan het gooien geweest :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De P90 is meer een spray-wapen. In Counter-Strike bijvoorbeeld (waar het ES C90 wordt genoemd) wordt het voornamelijk voor sprayen gebruikt. Meestal ga je daarmee kampers om het hoekje je magazijn op legen. Of als je plots langs een vijand loopt en dan sproeiend naar zijn benen voorbij rent. De P90 is wel iets realistischer in Rainbow Six, want in CS hoor je niet de knallen, maar de hulzen die vallen om het indrukwekkender te laten klinken.
'Does Not Agree'
In counterstrike kun je de P90 het best hetzelfde gebruiken als de M4A1, maar hij is minder krachtig maar een groter magazijn, en goedkoper. Maar als je daarmee het magazijn leeg gaat schieten, heeft dat nog minder zin als sprayen met een AK47, daarmee moet je steeds maar 2 a 3 kogels schieten.

Mja, dat ben ik. Op dit moment vind ik de MTAR en UMP40 de beste guns in Vegas. Goede combi in de single player, UMP40 met rifle scope in multiplayer. Dan kun je scoped op afstand schieten, en midden / kort uit de losse hand.. werkt perfect (met controller @ 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:06:
[...]

'Does Not Agree'
In counterstrike kun je de P90 het best hetzelfde gebruiken als de M4A1, maar hij is minder krachtig maar een groter magazijn, en goedkoper. Maar als je daarmee het magazijn leeg gaat schieten, heeft dat nog minder zin als sprayen met een AK47, daarmee moet je steeds maar 2 a 3 kogels schieten.

Mja, dat ben ik. Op dit moment vind ik de MTAR en UMP40 de beste guns in Vegas. Goede combi in de single player, UMP40 met rifle scope in multiplayer. Dan kun je scoped op afstand schieten, en midden / kort uit de losse hand.. werkt perfect (met controller @ 360)
Daar geef ik je wel gelijk in hoor. Ik schiet standaard per 2 kogels in CS, ook met een P90. Zoals je zegt is het inderdaad best een goed wapen voor nauwkeurig afstandschieten. Wat ik bedoel is dat het voornamelijk wordt gebruikt voor sprayen. Als iemand heel dichtbij staat, dan schiet ik per series van 3 kogels achter elkaar terwijl ik ren. Bij kampers achter een doos direct naast je is het het perfecte wapen om te sprayen, dus heel je magazijn op hem leeg te schieten. Ook voor zijwaarts rennen is het echt geschikt als spraywapen. Natuurlijk is het de bedoeling om bij tegenstanders ver weg gewoon netjes per 1 a 2 kogels te schieten. Helemaal op 't eind heb ik m'n Desert Eagle gebruikt om de vijanden uit te schakelen, werkt ook prima. Het is heel nauwkeurig op grote afstanden en ze gaan na een headshot gelijk neer.

Ik heb trouwens zojuist Rainbow Six: Vegas uitgespeeld:

Afbeeldingslocatie: http://img455.imageshack.us/img455/521/uitgespeeldgk2.th.jpg

@hierbeneden: Ik heb geen Xbox. Ik speel de PC-versie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

@hierboven. Hoe heb je je 360 aangesloten dat je er pics mee kunt maken? Ben er namelijk nog naar op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:00:
Dat was idd een lastig level zo met dat donker. Heb toen alleen die heat-vision gebruikt en maar heel rustig telkens een beetje vooruitgegaan.
Ik vond de nachtkijker wel bruikbaar als je op een gegeven moment een stukje nadat je de sluisdeuren open hebt gemaakt een donker magazijn binnen moet (2 mogelijkheden) waar best veel terro's je staan op te wachten. Daar is eigenlijk de enige plek waar ik de night-vision heb gebruikt.
De heat vision is ongelofelijk handig. Ik heb het bij een heleboel mappen gebruikt, zelfs bij verlichte kamers. Dan kun je letterlijk alles in de omgeving negeren. Je hoeft alleen maar op de oranje figuren te letten en die schiet je. Werkt heel effectief. Vooral bij bunkers en kelders, waar heel veel balken hun kunnen camoufleren kun je beter heat vision gebruiken dan goed kijken tot je wat ziet bewegen want ze blijven vaak gewoon stil zitten totdat jij wat gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Alleen jammer dat je niet zo ver kunt kijken, waardoor je een hoop tegenstanders pas laat ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 17:23
Even tussendoor. Voor de mensen die problemen hebben met het geluid.

De oplossing voor die die met een Soundmax HD audiochip werken: Schakel DTS uit. Dit probleem komt in meedere spellen naar voren.

Dubbelklik op je soundmax icoontje bij de klok (blauw gevalletje)--> Klik op het hamertje links bovenin (voorkeuren)--> ga dan naar dts audio en schakel daar alle dts functies uit door op het dts teken te klikken aan allebei de kanten.

Bij mij werkte het perfect

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
http://img148.imageshack.us/img148/6739/lolmj9.jpg

Dat vind ik nou echt weer naaiend he, ik krijg geen V'tje bij Recommended omdat ik mijn A64 niet overclocked krijg naar 3.5 GHz... :( 2.8 GHz zal toch ook wel voldoen O-).

Bewijst maar weer dat ze bij Ubisoft niets van CPU's snappen, om te denken dat de clocksnelheid alles zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:08:
http://img148.imageshack.us/img148/6739/lolmj9.jpg

Dat vind ik nou echt weer naaiend he, ik krijg geen V'tje bij Recommended omdat ik mijn A64 niet overclocked krijg naar 3.5 GHz... :( 2.8 GHz zal toch ook wel voldoen O-).

Bewijst maar weer dat ze bij Ubisoft niets van CPU's snappen, om te denken dat de clocksnelheid alles zegt.
Ze gaan uit van een Intel-processor en die zit qua kloksnelheid hoog. Ik heb een Athlon64 3500+ Winchester, die vindt hij dus ook te traag omdat het "slechts" 2.2 GHz is, alsof een Pentium 4 van 2.2 GHz even snel zou zijn. |:( Gewoon negeren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvdberger
  • Laatst online: 29-12-2023
ik word jaloers... bij mij doet ie t toch vast niet..
p4 2,6 ghz @ 2,91 ghz, 1gb ddr ram, GF 6800 unlocked

maak ik kans??

[ Voor 7% gewijzigd door Robvdberger op 30-12-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Ik gebruik mijn P90 altijd met Reflex scope om te snipen :P

Maar bij dat waar Irena in die bunker staat he , ik liep daar gewoon naar boven om es te kijken (zonder dat Jung dr was), loop naar de deur daar, begint ie te saven!

Irena rent weg, mission failed, savegame laden, deur gaat open, kan ik Irena killen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:20:
[...]

Ze gaan uit van een Intel-processor en die zit qua kloksnelheid hoog. Ik heb een Athlon64 3500+ Winchester, die vindt hij dus ook te traag omdat het "slechts" 2.2 GHz is, alsof een Pentium 4 van 2.2 GHz even snel zou zijn. |:( Gewoon negeren dus.
Inderdaad...ik heb een Core2Duo E6600 en die krijgt ook gewoon een mooi rood kruisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:20:
[...]

Ik let toch nooit op die bs, maar ik vind het wel raar om te zien dat ze nog steeds in het stenen tijdperk leven :P Als ze er dan bijzetten dat ze een Pentium 4 bedoelen... een Athlon 64 op 3.5 GHz heb ik nml nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Zat ook wel ff te kijken, een kruisje bij mijn nieuwe Opteron 170 :|
Maarja, heb net een extra vertex shader.. merk niet zoveel verschil maar toch.
Ben nu pas bij het 2e level (Casino). Ja speel het af en toe, maar wat veel van die terrors zeg.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:11:
maar wat veel van die terrors zeg.. 8)7
Nou inderdaad :( dit is gewoon niet leuk meer zo, en is ook ZEKER niet realistisch meer (dit is geen terroristische aanval, maar een heel leger :X). Na elke save kom je zeker weten minstens 1 ruimte tegen waar 20.000 terroristen zitten, nogal eentonig zo }:|. Daarbij is het ook nog eens te moeilijk (alle vijanden hebben aimbots, en ze duiken sneller weg dan hun schaduw). Ze hadden gewoon niet zoveel van die terroristen erin moeten stoppen, en niet van die stomme savepunten, waarna je al bijna 100% zeker weet dat er in de volgende kamer een hele clan terroristen rondhangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Dutch_Razor schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:33:
Ik ook, ik vind het een heerlijk wapen.
Oke, op afstand heb je wat meer kogels nodig, maar 1 van die 50 zal toch wel raak zijn?
Bovendien vind ik het zoiezo wel fijn dat je veel kogels hebt, want als je iemand 1 on 1 tegenkomt heeft die vaak niet genoeg kogels waardoor je vaak als winnaar verder komt.
Bovendien geeft het je de mogelijkheid om supressing fire te geven zonder dat je je maten in de steek laat omdat je moet reloaden.

Ook valt ie qua recoil wel mee en raak ik er in ieder geval zat mee.
In sommige levels switch ik wel van gun (maar dat ligt dan meer aan de tegenstanders dan aan de gun)

Ook is een pistool met een groter magazijn erg handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
En hij wordt in Stargate gebruikt :P

(ook in Goldeneye en een berg andere films :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Razor schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:33:
Ik gebruik altijd een Scout om te snipen.
Maar bij dat waar Irena in die bunker staat he , ik liep daar gewoon naar boven om es te kijken (zonder dat Jung dr was), loop naar de deur daar, begint ie te saven!

Irena rent weg, mission failed, savegame laden, deur gaat open, kan ik Irena killen :D
Ik had me gehouden aan de waarschuwing om vooral niet de tunnel in te gaan en kwam in een controlekamer met wat tango's en Irena. Die tango's haalden we neer, Irena schoot ik later neer op de plek waar ze naar toe ging. Na het uitspelen ging ik terug naar de laatste save point, ging alsnog die tunnel in en kwam Irena zoals verwacht dus niet tegen. Ik kwam gelijk uit op de buitenplaats met dat dikke raket. De rest ging gewoon zoals het gewone einde. Geen mission failed oid.
leonpwner1 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:26:
Nou inderdaad :( dit is gewoon niet leuk meer zo, en is ook ZEKER niet realistisch meer (dit is geen terroristische aanval, maar een heel leger :X). Na elke save kom je zeker weten minstens 1 ruimte tegen waar 20.000 terroristen zitten, nogal eentonig zo }:|. Daarbij is het ook nog eens te moeilijk (alle vijanden hebben aimbots, en ze duiken sneller weg dan hun schaduw). Ze hadden gewoon niet zoveel van die terroristen erin moeten stoppen, en niet van die stomme savepunten, waarna je al bijna 100% zeker weet dat er in de volgende kamer een hele clan terroristen rondhangt.
Zoals ik ergens boven zei: Als er de mogelijkheid is om naar een hogere verdieping te gaan of terug te lopen naar een eerdere deur om via daar naar boven te gaan, dan is dat de bedoeling. Ik had ook mappen waar er hele hordes op je af komen, maar die kun je nooit en tenimmer op die manier verslaan. Het is de bedoeling om vooral van veiligere afstanden hun uit te schakelen. Die snipers zijn namelijk allemaal boven gestationeerd en kampen. Ookal heb je de grote massa op de vloer verslagen, je gaat altijd dood als er dan snipers boven massaal jou beschieten. De enige uitzondering is bij die concertzaal. Daar zijn er niet zo heel veel tango's op hogere verdiepingen.

Het hangt af van de hoeveelheid en hoe geconcentreerd ze zijn. Hardnekkige grote groepen kampers achter voorwerpen ver weg die worden gedekt door ondersteunende kampers elders zijn moeilijk te beschieten. Voordat je bij hun bent, ben je al afgeschoten. Ik doe dan een lange worp met een fosforbom of granaat. Dan zijn ze gelijk allemaal uitgeschakeld. De vijanden in de buurt beschiet ik met heat vision op. Als er veel snipers boven zijn, dan neutraliseer ik hun eerst. Ik laat Jung en Michael dan beneden bij een deuropening om de tango's bezig te houden terwijl ik boven de snipers afmaak. En als je boven staat dan is het heel handig dat Michael en Jung zichtbaar beneden staan, want dan kun je ze over heel het veld dirigeren of terug halen. Is 1 van hun dood, geen probleem, laat de andere hem genezen en schiet zelf die tango's dood.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrorist hunt is moeilijk man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pfffff

Mijn eerste oordeel is eigenlijk niet veranderd. Nog steeds gaan kogels mis als je op hun hoofd richt, of als ze tussen iets van metaal staan, en je er niet tussendoor kan schieten 8)7

Vijanden komen in groepen van 15-20, en eigenlijk is enige tactiek niet eens nodig, gewoon je teammaten laten knallen, en zelf met shield + pistool als tank gaan lopen. De AI is ontzettend slecht, vijanden rennen als debielen een ruimte binnen en zoeken wel dekking, maar komen net zo makkelijk weer uit hun dekking gewandeld 8)7

Terrorist Hunt is op zich wel leuk, helemaal omdat het Streets level van Raven Shield er als remake in zit _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Kan iemand hier een goed oordeel geven over de MP voor op de PC?

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Iemand nog ervaring met deze game op een 7800gtx?, zit te twijfelen of ik deze game nog beetje fatsoenlijk draai om hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op zondag 31 december 2006 @ 18:14:
Iemand nog ervaring met deze game op een 7800gtx?, zit te twijfelen of ik deze game nog beetje fatsoenlijk draai om hem te kopen.
Ja, dat moet speelbaar zijn. Ik heb een 7900GT die qua prestaties vergelijkbaar is met jouw 7800GTX. Op medium en lowest settings is het goed speelbaar, ongeveer 30 tot 35 fps. Op Highest + HDR moet je er niet te veel van verwachten want dan gaat het echt langzaam (hooguit 15 fps). Ik moet er wel bij zeggen dat alles op lowest en uit er nog steeds erg goed uit ziet. Het spel heeft zoveel spannende en drukke momenten dat je midden in de strijd het echt niets kan schelen hoe de graphics er uit zien, want je wilt gewoon winnen.

Kortom, als het je puur om gameplay gaat, dan is het goed te doen. Wil je alle grafisch geweld benutten, dan kun je 't vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben best tevreden over de graphische prestaties met een 7800GTX. Heb alles op medium en 1280×960 gespeeld. Ben begonnen met alles op high, alleen in de latere levels moet er veel meer gerekend worden met meer tegenstanders en effecten waardoor het wat trager aan toe gaat. Vanaf toen heb ik alles op medium gezet, maar vond het niet storend ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in het level waarbij je data van een pc moet hacken die op een podium staat in een groot chic theater.
Toen ik de pc succesvol gehackt had moest je een weg naar boven zien te vinden. Ik ben toen terug naar de zitplaatsen in het theater gelopen (niet wetende dat er een trap op het podium was naar boven 8)7 ). Toen ik hier was en niks kon vinden (probeerde via de ropes naar boven te gaan maar dat ging niet) ben ik de trappen van de balkons op gelopen in de hoop daar iets te vinden. Maar daar saved hij opeens het spel en stond ik opeens na de safe oog in oog met de terroristen die ik van tevoren nog neergemaaid had oftewel ik kon opnieuw iedereen omleggen om zo naar het podium te geraken om de pc opnieuw te hacken. Nadat ik iedereen en alles opnieuw had neergemaaid wou ik de pc hacken maar dat ging niet want wanneer ik daartoe wil bevelen komt er niet in beeld te staan dat je de pc kan hacken terwijl dat witte vierkant icoontje wel je doel waar je naartoe moet dat aangeeft.....AAARGH heb het verschillende keren opnieuw geprobeerd te laden maar het euvel bleef bestaan.
Heeft iemand een safe tot dit stuk of een andere oplossing want ik kan geen eerdere autosaves laden (alweer zo een schitterend console port qua savesysteem....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prima te spelen ik speel het spel op 1680*1050 met alle settings op low of medium en het ziet er geweldig uit op mijn 7800gtx'je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:06
Draait erg soepel op 7800 GTX hoor, prachtige game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:22:
Ik zit vast in het level waarbij je data van een pc moet hacken die op een podium staat in een groot chic theater.
Toen ik de pc succesvol gehackt had moest je een weg naar boven zien te vinden. Ik ben toen terug naar de zitplaatsen in het theater gelopen (niet wetende dat er een trap op het podium was naar boven 8)7 ). Toen ik hier was en niks kon vinden (probeerde via de ropes naar boven te gaan maar dat ging niet) ben ik de trappen van de balkons op gelopen in de hoop daar iets te vinden. Maar daar saved hij opeens het spel en stond ik opeens na de safe oog in oog met de terroristen die ik van tevoren nog neergemaaid had oftewel ik kon opnieuw iedereen omleggen om zo naar het podium te geraken om de pc opnieuw te hacken. Nadat ik iedereen en alles opnieuw had neergemaaid wou ik de pc hacken maar dat ging niet want wanneer ik daartoe wil bevelen komt er niet in beeld te staan dat je de pc kan hacken terwijl dat witte vierkant icoontje wel je doel waar je naartoe moet dat aangeeft.....AAARGH heb het verschillende keren opnieuw geprobeerd te laden maar het euvel bleef bestaan.
Heeft iemand een safe tot dit stuk of een andere oplossing want ik kan geen eerdere autosaves laden (alweer zo een schitterend console port qua savesysteem....)
Ik ben een klein stukje verder, http://www.file-upload.net/download-02.01.07_caz52p.rar.html
Verhaaltje hoe het tussen die 2 momenten verder gaat:
spoiler:
Je schiet vervolgens die terroristen neer, hackt hun pc, je neemt dat laddertje naar boven waar een heli staat. Dan vertellen ze je dat het in Vegas alleen maar een afleiding was, en nu wordt je naar een of andere dam gevlogen waar het zich verder afspeelt. Hier aangekomen schakel je weer enkele terroristen uit, en je schakelt een bom uit. Hierna ga je verder waarbij je een techician bevrijdt, en die moet je verder leiden ergens heen. Verder ben ik nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het op een andere manier opgelost maar evengoed bedankt!
Heb niet load last savegame gedaan maar ben via singe player - story mode - en dan kun je scenes kiezen en heb ik de laatste gepakt en dat laatste deel even overnieuw gedaan zo gefixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Ik posten een paar weken geleden dat het niet zo goed liep.

Vandaag heb ik met iemand van hardware geruild en ik heb nu een Intel 4 2,6GHZ,en het spel loopt in 1 keer als een zonnetje. Terwijl hij minimaal 3GHZ nodig heeft, maar

Ik ben blij. :D

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
Mensen ik kom er niet meer uit, ik heb 1 level grandioos vaak overgedaan, het wil maar niet lukken. Ik zit ergens op de dam.
spoiler:
Screenshot, je moet een computer hacken, en dan komen er eerst heel veel terroristen van de ene kant, en dan vervolgens nog 2 van de andere kant. Ik krijg ze maar niet uitgeschakeld, elke keer word ik gewoon simpelweg gekilled ;(

[ Voor 1% gewijzigd door Tuinstoel op 03-01-2007 13:38 . Reden: tag vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Heb hem nu ook, zeer mooi spel. Draai hem op high met een 7800gtx.
Persoonlijk vindt ik de graphics van Double Agent mooier, hier zit zo'n rare gloed overheen vindt ik iets minder. Weet iemand trouwens wat de console command is zodat je de framerate kan zien?

[ Voor 17% gewijzigd door Metalbuster op 03-01-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Tuinstoel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:38:
Mensen ik kom er niet meer uit, ik heb 1 level grandioos vaak overgedaan, het wil maar niet lukken. Ik zit ergens op de dam.
spoiler:
Screenshot, je moet een computer hacken, en dan komen er eerst heel veel terroristen van de ene kant, en dan vervolgens nog 2 van de andere kant. Ik krijg ze maar niet uitgeschakeld, elke keer word ik gewoon simpelweg gekilled ;(
Dat is inderdaad een lastig stukje. Ik zou om te beginnen een andere wapen gebruiken, bijvoorbeeld een assault rifle met (6x) scope. Dan heb je namelijk iets meer bereik. Verder kan je ook gebruik maken van een smoke grenade, dan wordt je teammate die met de computer bezig is minder snel uitgeschakeld. Je kan ook nog C4 neerleggen bij de garage waar de meeste terroristen vandaan komen en tot ontploffing brengen als ze eroverheen lopen. :)

Ik heb het zelf zowel op normal als op realistic als volgt gedaan: eerst met een assault rifle (SCAR-H) met 6x scope op semi-automatisch zoveel mogelijk terroristen die uit de garage voor je komen neerschieten. Je raakt ze beter als je ze eerst een stukje naar rechts laat lopen. Vervolgens snel met een grenade de twee terrosten die uit de garage achter je komen uitschakelen. Daarna met een assault rifle de overgebleven terroristen uit de garage voor je uitschakelen. Ondertussen wel oppassen voor granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Mijn aanpak:
Ga achter de heftruck zitten die er staat en leg eerst die 2 terroristen die achter je komen om (order je overgebleven collega om achter de houten krat te gaan zitten zodat hij de komende terroristen bezig houdt). waarna jij van plaats wisselt (van de heftruck naar de krat langs de poort waar de 2 terroristen uit komen en leg je de rest van de terroristen om.SUCCES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Gebruikt die zelf spoilers, posten jullie het antwoord gewoon zonder spoilers.
Niet dat het mij wat uitmaakt, ik ken het hele spel toch al maar voor sommige users is het misschien vervelend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Ja, dat achter een heftruck zitten is een enorme spoiler :P

Sta ik net bij een deur, doe zachtjes de deur open. Schiet het eerste mannetje neer en zeg tegen mn teammates dat ze even naast de deur wachten. Zelf kijk ik om de hoek en schiet nog 3 gasten neer. Komen er opeens 3 incendiary en 1 normale granaat uit die kamer zeilen :D Alle drie dood natuurlijk.

Even kijken hoe ik dat aan moet gaan pakken.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik vind dit zelf een erg goed spel. Nadeel is de MP9 en de Grenades in Multiplayer. Die Grenades kun je redelijk ver gooien en als ze maar een beetje in de buurt zijn ben je al dood. De MP9 (submachine als ik het goed heb) is gewoon 100% recht en in niet al te grote levels een perfect wapen.

Single Player was zeer makkelijk, op wat bugs na (helemaal op het eind, met het hacken van de pc).

Loopt grafisch best goed, op 1024 alles High op een 7900GT met een 3500+. Ik ben alleen eigenlijk niet echt onder de indruk van de graphics. Soms ziet het er te blurrie/bloom uit en is de omgeving gewoon niet mooi. Op andere momenten is de omgeving weer ontzettend mooi en past de bloom er goed bij.

In Multiplayer verder nog wel wat bugs. Je kunt iemand niet raken als hij achter een tafel zit en je er schuin op af kunt lopen. Je ziet dan nog wel het hoofd, maar is niet te raken. Verder hangende geluiden, kogels die vreemde kanten op ketsen, de willekeurige crashes (hoewel ik er geen last van heb, op andere pc's wel) en de bedroevende graphics in sommige levels. Voor de rest erg goed spel, heb al tijdje gespeeld :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

ik kom niet verder in het spel. Wanneer je voor et eerst over Las Vegas vliegt, wordt je gebracht naar een casino waar je uit de helicopter kan fastropen, ik krijg echter geen optie Fast Rope (Spatie) te zien :?, alleen maar E voor equipment. Paar keer gereload, steeds nix

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
Yellowneck schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 04:08:
ik kom niet verder in het spel. Wanneer je voor et eerst over Las Vegas vliegt, wordt je gebracht naar een casino waar je uit de helicopter kan fastropen, ik krijg echter geen optie Fast Rope (Spatie) te zien :?, alleen maar E voor equipment. Paar keer gereload, steeds nix
Vreemd. Misschien update installeren, of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
spoiler:
Mijn idee:

Dutch_Razor in "[Multi] Rainbow Six Vegas"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daandegoeiste schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:55:
Ik vind dit zelf een erg goed spel. Nadeel is de MP9 en de Grenades in Multiplayer. Die Grenades kun je redelijk ver gooien en als ze maar een beetje in de buurt zijn ben je al dood. De MP9 (submachine als ik het goed heb) is gewoon 100% recht en in niet al te grote levels een perfect wapen.

Single Player was zeer makkelijk, op wat bugs na (helemaal op het eind, met het hacken van de pc).

Loopt grafisch best goed, op 1024 alles High op een 7900GT met een 3500+. Ik ben alleen eigenlijk niet echt onder de indruk van de graphics. Soms ziet het er te blurrie/bloom uit en is de omgeving gewoon niet mooi. Op andere momenten is de omgeving weer ontzettend mooi en past de bloom er goed bij.

In Multiplayer verder nog wel wat bugs. Je kunt iemand niet raken als hij achter een tafel zit en je er schuin op af kunt lopen. Je ziet dan nog wel het hoofd, maar is niet te raken. Verder hangende geluiden, kogels die vreemde kanten op ketsen, de willekeurige crashes (hoewel ik er geen last van heb, op andere pc's wel) en de bedroevende graphics in sommige levels. Voor de rest erg goed spel, heb al tijdje gespeeld :9~
Ik zie in je specs staan dat je een philips 22inch scherm hebt en het spel op 1024 draait. Ook ik heb een 22inch scherm (225bw samsung) maar daar draai ik alles op low op een resolutie van 1650x1050 en ik heb een 7800gtx terwijl de rest van de specs niet ver uitelkaar liggen
P4 3,2Ghz
2048 DDRII
vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ik heb het idee dat het verlagen/verhogen van de graphics niet eens werkt. Als ik alles op low heb staan is de fps vrijwel hetzelfde dan als ik alles hoog heb staan (in beide gevallen HDR uit).
En kan iemand mij vertellen wat "hardware skinning" inhoud?
Ik heb alles op hoogst en aan staan, behalve HDR die is uit. En speel op 1280x1024 met een fps van ~20-60. Ik zou dus graag een hogere fps willen hebben maar fps blifjt dus ongeveer hetzlefde bij alles op low zetten.

En wat doet dat "Vertical Syn~" eingelijk? Is het beter als je het aan zet?

[ Voor 36% gewijzigd door Metalbuster op 04-01-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Tuinstoel schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:13:
[...]
Vreemd. Misschien update installeren, of juist niet?
geen effect :'( '
Heeft iemand misschien een savegame voor mij van de eerstvolgende checkpoint na de allereerste missie in Las Vegas, dus de eerstvolgende checkpoint nadat je op de dak van de casino wordt afgezet met de heli. Mijn dank is zeeeer groot

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens:
  • Single player
  • Story Mode
  • Scene selection
Kun je een level loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Yellowneck schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 03:04:
[...]

geen effect :'( '
Heeft iemand misschien een savegame voor mij van de eerstvolgende checkpoint na de allereerste missie in Las Vegas, dus de eerstvolgende checkpoint nadat je op de dak van de casino wordt afgezet met de heli. Mijn dank is zeeeer groot
Als je tot vanavond kunt wachten wel, stuur me anders om 17:30 ff een DM, dan vergeet ik dat niet zodra ik thuis kom.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij verder helpen?
Ik ben net door een heli afgezet op een dak.
Vervolgens een casino in gegaan, met verschillende dragon zalen.
Ergens in een zaal staat een grote draak tussen een paar afzettingshekken.
Ik loop maar rond te dwalen, ik weet niet meer waar ik heen moet.

Wie weet het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 22:01
Pfff, jammer van mijn asus x850xt pe :'(

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik kom niet meer verder, ik weet niet precies welk level ik ben.
Maar ik zit in een (chinees?) gebouw en er wordt een news reporter vastgehouden. Van welke kant ik ook kom ze wordt naar verloop van tijd bijna altijd neergeschoten, of er komen ineens 10 bad guys aanlopen die mij neerknallen. Heb verschillende deuren geprobeerd ben ook bovenlangs gegaan maar het lukt mij maar niet.

Rest van het spel vond ik vrij easy, maar krijg dit niet voor elkaar. Kan iemand mij helpen?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai royal,

Ik ben dat level net voorbij. Het volgende level is helemaal een ramp. Inmiddels zover dat iedereen zo'n beetje dood is, maar ik kom geen steek verder. Het is een groot doolhof, ik kan nergens meer een deur of wat vinden om verder te gaan.Je moet met de ropes om die nieuwsrepoter te redden naar beneden vanaf het dakje. Dan omgekeerd op het touw hangen en met je pistool met headshots de twee gasten neerknallen. Dan met het team naar binnen en dekking zoeken. Langzaam met een goed snipervizier en een aanvalswapen één voor één die gasten uitroeien. Die reporter blijft net zolang liggen tot iedereen dood is. Heb je verder geen last van. Zorg dat je teammates in dekking blijven en sniper zelf alle idioten neer. Die paar die er dan overblijven is geen ramp, die schieten je teammates ook wel neer als je verder loopt.
Royal schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:30:
Ik kom niet meer verder, ik weet niet precies welk level ik ben.
Maar ik zit in een (chinees?) gebouw en er wordt een news reporter vastgehouden. Van welke kant ik ook kom ze wordt naar verloop van tijd bijna altijd neergeschoten, of er komen ineens 10 bad guys aanlopen die mij neerknallen. Heb verschillende deuren geprobeerd ben ook bovenlangs gegaan maar het lukt mij maar niet.

Rest van het spel vond ik vrij easy, maar krijg dit niet voor elkaar. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Komt er dan nog een vervolg of een uitbreiding op Vegas? Ik denk dat ik hem zojuist uitgespeeld heb en kreeg "to be continued".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster, kan je mij vertellen waar ik heen moet lopen in het grote Casino met de draak in een speelhal? Ik kom niet meer verder. Alle ventjes zijn dood, ik loop alleen maar rond te dwalen.
Hoor graag van je!
Metalbuster schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:59:
Komt er dan nog een vervolg of een uitbreiding op Vegas? Ik denk dat ik hem zojuist uitgespeeld heb en kreeg "to be continued".
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste