Oke, bedankt. Ik kende Fraps al, maar ik heb vernomen dat die je framerate omlaag haalt omdat het je PC belast. Aangezien er geen ingebouwde mogelijkheid is om framerates te laten zien zal ik toch even Fraps downloaden.
Ik sta nu op de bovenkant van de toren en moet Dr. Williams redden. Ik ben al door een paar gangen en kamers gekomen, maar toen werden we overmeesterd. De map waarbij Jung in het busje zit te hacken heb ik zo opgelost: Jung gewoon zijn werk laten doen. Michael op de hoek van het witte bestelbusje verderop bij de entree van dat plein laten staan zodat hij de tegenstanders uit kan schakelen die op Jung's busje af komen. Ik sta ook achter datzelfde busje, maar dan achter de voorkant. Dan heb ik precies genoeg ruimte om te snipen met m'n Scout. Scherpschieten werkt goed, want die vijanden komen van ver weg aan lopen. Ook kun je de tegenstanders op de steigers daarmee effectief uitschakelen zonder teveel munitie te verliezen. Granaten had ik niet meer, dus dat kon ik niet gebruiken. Dat busje hacken kan daarmee in 1x worden gedaan zonder veel tegenstand. Al die vijanden komen namelijk van de verre achterkant en rechtsachter.
Wat ik ook (through the hard way

) heb geleerd is: Als je ergens terecht komt waar er een eindje verderop een (rol-)trap is, maak daar gebruik van. Die zit er niet voor niets. Boven staan er altijd geniepige tango's te schieten. Daar zijn er boven meestal maar een paar van. Die schakel je vrij snel uit en dan kun je van boven alle vijanden beneden aanpakken omdat je meer overzicht hebt. Wat ik ook wel doe is af en toe Michael en Jung naar de (rol-)trap terug sturen om de boel in de gaten te houden zodat ze niet naar boven komen (wat ze ook echt doen als ze de kans krijgen).
@leonpwner1
Meestal moet je een paar kampers uitschakelen met je sniper rifle. Met een attack rifle gaat lastiger, want vaak worden ze daarmee niet geraakt, ookal heb je hun hoofd precies in de stip van je aanvalsgeweervizier staan. Zodra je die kampers te pakken hebt, dan kun je de rest met tactische opstelling en bruut geweld uitschakelen. Meestal zet ik Jung en Michael dan op plaatsen waar ik ter plaatse hun kan genezen als ze neergeschoten zijn, dus net op een stukje waar ze kunnen schieten naast een muurtje zodat ik ze achter dat muurtje kan genezen. Vaak zijn ook granaten en fosforgas nodig om kampers uit te schakelen omdat ze nooit en tenimmer uit hun schuilplaats komen. Bij het Chinese restaurant had ik een heel hardnekkige kamper, helemaal aan de andere kant van de zaal. Die weigerde tevoorschijn te komen, dus heb ik een verre worp gedaan met een granaat en toen konden we eindelijk verder. In het geval van 3 a 4 scherpschuttende tegenstanders in een hokje tag ik 2 verre aan. De 2 dichtsbijzijnde haal ik zelf direct neer bij het openen van de deur en dan stuur ik Michael en Jung naar binnen zodat ze de rest mogen doen.
Ben nu bezig Kan te zoeken.
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 28-12-2006 04:44
]